Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:38
Hironshy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:44:

Als je nu een menu koopt bij de mcdonalds krijg je een burger gratis. Men krijgt dat niet en volgens jou moeten ze hun mond houden omdat de mac ook niks hoeven doen met de gratis burger 8)7 Logica
Gratis hamburger in een menu? Sinds wanneer? Ik heb wel eens 2x een hamburger gehad terwijl ik er 1 hoor te krijgen. Dat is beter te vergelijken met de situatie hier. Je koopt een spel eerder dan de rest voor dezelfde prijs, met added bonus (GRATIS) dat je 3 dagen eerder zou kunnen beginnen. Als je denkt dat dit je garanties levert in de wereld van MMO's launches dat je dan ook echt 3 volle dagen compleet 72 uur zonder downtime kan spelen dan heb je de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd. Ongeacht wat ANet zegt, je zou beter moeten weten.

Ondertussen voel ik me een complete noob, want ik kan in geen 1 town een bank npc vinden (zakje op de map geloof ik).

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2012 18:59 ]

Verwijderd

AppieNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:57:
[...]

Gratis hamburger in een menu? Sinds wanneer? Ik heb wel eens 2x een hamburger gehad terwijl ik er 1 hoor te krijgen. Dat is beter te vergelijken met de situatie hier. Je koopt een spel eerder dan de rest voor dezelfde prijs, met added bonus (GRATIS) dat je 3 dagen eerder zou kunnen beginnen. Als je denkt dat dit je garanties levert in de wereld van MMO's launches dat je dan ook echt 3 volle dagen compleet 72 uur zonder downtime kan spelen dan heb je de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd. Ongeacht wat ANet zegt, je zou beter moeten weten.

Ondertussen voel ik me een complete noob, want ik kan in geen 1 town een bank npc vinden (zakje op de map geloof ik).
Mwah, ze beloven dat je iets krijgt, waar je ook vooruit betaald voor hebt, dus eigenlijk hebben ze weldegelijk een verplichting naar de klant.

Een bank heb ik gevonden in Divinity's Reach; ga een level omhoog met de elevator, dan zit 'ie om de hoek.

• AppieNL
Alleen heb je er niet extra voor betaald, je hebt alleen vroeg betaald. En die "verplichting" komen ze desondanks nog redelijk na. Game lag tussen 2 en 5 uur echt plat, verder was het redelijk online. Gezien voorgaande MMO launches, best een prestatie. Ik wil hier niet als de fanboy overkomen, want dat ben ik niet, maar ze compleet zwart maken en compensatie eisen voor iets dat je niks meer heeft gekost dan het volgende week kopen, vind ik gewoon onzin.

Bank inmiddels al gevonden.

[ Voor 65% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2012 19:11 ]

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Far Shiverpeaks is full.. Nu maar wachten tot ik erin kan gok ik??

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
phrenicsk schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:12:
Far Shiverpeaks is full.. Nu maar wachten tot ik erin kan gok ik??
Yup, speel ondertussen op een andere server en kijk regelmatig of er plaats is. De komende 7 dagen zijn server transfers nog gratis.

Steam: Grim

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 17:41
Ik krijg steeds geen invites om mee te gaan in de story quests van mijn party... omgekeerd ook niet overigens. Tijdens de stresstest (human) ging het wel goed. Nu lukt het steeds niet (sylvari)

Meer mensen hier last van?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

Iemand enig idee hoe wat makkelijker exp te verdienenen ?

Ben nu bijna lvl 12 human engineer en heb alle quests in het begin gebied wel gedaan (staan alleen lvl 15 quests nog open)

Mis ik iets of is het gewoon proberen die lvl 15 dingen te doen ? (wat amper te doen is merkte ik)

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:44:

Ben nu bijna lvl 12 human engineer en heb alle quests in het begin gebied wel gedaan (staan alleen lvl 15 quests nog open)

Mis ik iets of is het gewoon proberen die lvl 15 dingen te doen ? (wat amper te doen is merkte ik)
Veel dynamic events doen, personal story volgen en crafting. Deze drie geven nog redelijke xp.
Mijn CE mini is ineens weg, ik weet dat je hem ook ergens moet kunnen ophalen (buiten het feit dat je hem met de post gkrijgt) weet iemand hier waar?

• Xylon
Devata schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:47:
Mijn CE mini is ineens weg, ik weet dat je hem ook ergens moet kunnen ophalen (buiten het feit dat je hem met de post gkrijgt) weet iemand hier waar?
Heb je al in de bank gekeken?

• AppieNL
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:44:

Of een starter area van een ander ras pakken.

Mini Pet hebben meer mensen al problemen mee, ik weet niet of je onder deze mensen valt:
http://www.guildwars2guru...t-the-rytlock-mini-again/

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Weet iemand hoe je Copper Filigrees maakt met Jeweller?
Je moet level 25 Jewelling zijn, ben nu 31 maar de recipe verschijnt niet in het crafting scherm, je hebt schijnbaar 2 ingots nodig maar die kun je niet 'discoveren'.

Verkoopt er een Karma vendor die recipes?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ligt het aan mij, of is alles na de beta een stuk makkelijker? Zelfs die eerste instance kon ik me herinnerne dat die laatste boss stuk sterker was, nu mepte ik hem in no time neer.

Blijf nu wel zeker warrior, 1h axe, 2h sword en gun, heerlijk rondmeppen :D Ok, hierna een guardian, 2h blijft daar geweldig met die AoE pull ability :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36

yzx

Jah die pvp gaat hard!

For the horde!

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 14:27
SinergyX schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:
Ligt het aan mij, of is alles na de beta een stuk makkelijker? Zelfs die eerste instance kon ik me herinnerne dat die laatste boss stuk sterker was, nu mepte ik hem in no time neer.

Blijf nu wel zeker warrior, 1h axe, 2h sword en gun, heerlijk rondmeppen :D Ok, hierna een guardian, 2h blijft daar geweldig met die AoE pull ability :P
Iedereen snapt het spelletje nu gewoon :P

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik kan gewoon met geen mogelijkheid bij mijn vrouw komen op dezelfde server.. We zien elkaar gewoon niet.. Begin er echt een beetje klaar mee te raken..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

kom niet op Far Shiverpeaks, moest werken vandaag, daarna connectie problemen en nu zit em vol :(

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Uhmmie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:
Ik kan gewoon met geen mogelijkheid bij mijn vrouw komen op dezelfde server.. We zien elkaar gewoon niet.. Begin er echt een beetje klaar mee te raken..
Verschil tussen overflow en normale server?

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
Heeft iemand er ook last van dat jij en je party member steeds alle 2 in een andere overflow server gaan? En dat join in nooit werkt, soms werkt het maar dan kunnen we elkaar nog niet zien.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hoe kan ik een [GoT] guild invite krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door InflatableMouse op 25-08-2012 21:08 ]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

12uur GW2 spelen voelt niet lekker aan bij de rechterhand :(

ik begin nu langzamerhand uit de starting area te raken, maar heb bij lange na niet genoeg crafting mats kunnen vinden, zit mss op de helft van wat ik nodig heb voor lvl75 zodat ik aan de volgende tier kan beginnen
en dan heb ik het over ore/cloth, de vials of weak blood e.d. trophys heb ik al helemaal niet genoeg van om goed wat spul te discoveren

iemand anders hier last van?

en nee, ik heb niet elke resource overgeslagen, ben niet achter elke aangegaan maar toch wel een behoorlijk aantal imo, ik gok dat ik de helft van alles heb gepakt wat ik heb gezien

• sdk1985
Xylon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

Veel dynamic events doen, personal story volgen en crafting. Deze drie geven nog redelijke xp.
Denk eerlijk gezegd dat het aan het human gebied ligt. Had er tijdens de stresstest zelf ook last van... Moest op level 9 naar level 14 hearts. Ik had daar best wel wat dynamic events gedaan en ook alle story quests. Speel nu Sylvari en het loopt mooi gelijk.

• yzx

yzx

godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:03:
12uur GW2 spelen voelt niet lekker aan bij de rechterhand :(
Slechte muis :O

• godofal
  • Niet online

godofal

nee, te veel gelopen met rechtermuisknop, het is vooral die vinger :P
denk dat ik 90% van die 12uur daar druk op heb gehad }:O

ik hoorde trouwens over een flinke copper ore spawnpoint ergens, maar waar die was weet ik niet meer
wiki is down, dus kan het daar niet vinden
iemand die weet waar ik het over heb?

[ Voor 42% gewijzigd door godofal op 25-08-2012 21:10 ]

Verwijderd

Ik heb nu huntsman en leatherworker getraind maar ik sla het craften toch maar even over hoewel die 8 slots bags wel handig zijn. Heb alles elke keer naar de bank gestuurd maar sta nog steeds midden in de bush en kan dus nergens bij.

• sdk1985
godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:09:
nee, te veel gelopen met rechtermuisknop, het is vooral die vinger :P
denk dat ik 90% van die 12uur daar druk op heb gehad }:O
Koop een G9x daarbij rust je rechter vinger goed...

http://www.techspot.com/products/mice/logitech-g9x.45403/

Op een ronde muis kun je IMO beter je middelvinger gebruiken om de rechtermuisknop in te drukken :+ .

• godofal
  • Niet online

godofal

grappig: die heb ik ;)
(en ja, ook gebruikt vandaag)

• Xylon
sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:06:
[...]

Denk eerlijk gezegd dat het aan het human gebied ligt. Had er tijdens de stresstest zelf ook last van... Moest op level 9 naar level 14 hearts. Ik had daar best wel wat dynamic events gedaan en ook alle story quests. Speel nu Sylvari en het loopt mooi gelijk.
Ik speel op dit moment ook human en ik ben lvl 13. Het heart event waar ik nu aan begin is ook level 13. Bij mij loop het allemaal precies gelijk op en ik heb er eigenlijk geen moeite voor hoeven doen.

Misschien dat ik wat meer geluk heb gehad met dynamic events oid.

• sdk1985
Xylon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:12:
[...]

Ik speel op dit moment ook human en ik ben lvl 13. Het heart event waar ik nu aan begin is ook level 13. Bij mij loop het allemaal precies gelijk op en ik heb er eigenlijk geen moeite voor hoeven doen.

Misschien dat ik wat meer geluk heb gehad met dynamic events oid.
Moet wel zeggen dat hij tijdens level 1-6 van die stress test giga druk was in de human startzone. Was toen toevallig een overflow test voor die zone. Bij elk dynamic event liepen er minstens 40 man rond. Dat scheelt natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 25-08-2012 21:14 ]

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 11:55

Dawn

..Sworn to the Dark..

InflatableMouse schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:03:
Hoe kan ik een [GoT] guild invite krijgen?
Lees de website alhier even door:
http://www.guildoftweakers.com/home

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Zo... Uit eten is achter de rug... Nu wens ik geen login crap meer te horen / zien en zometeen bij thuiskomst te kunnen spelen...... :-)

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:53

Grvy

Bot

Ik ben nu al een tijdje stuck op level 12.. omdat ik gewoon niet naar een andere starting zone wil om te progressen.. dat slaat toch nergens op?

Dit is een account.

• Lasteraar
Hoe bedoel je ? Er zijn toch ook gewoon hogere zones waar je naar toe kan gaan ?

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Level je behalve tijdens WvWvW ook tijdens gewoon PvP trouwens?

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:53

Grvy

Bot

Lasteraar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:39:
Hoe bedoel je ? Er zijn toch ook gewoon hogere zones waar je naar toe kan gaan ?
Ja 15+ enzo 8)7

Dit is een account.

• godofal
  • Niet online

godofal

ik ga het anders aanpakken denk ik
wie wil er koper en hout ruilen tegen jute scraps (jij jute scraps dus) 1op1 (heb ook een aantal planken en bronze ingots die ik op dezelfde manier zou willen ruilen)
moet dat ook nog per server of kan dat worldwide?

[ Voor 5% gewijzigd door godofal op 25-08-2012 21:49 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Metian

Snert is vies

Wat een zalig spel zeg. Word vannacht denk ik wel een latertje, maar dat maakt niks uit, morgen is het toch zondag :+

Rupsen, Rapsen.

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Moet mn complimenten maken, na die 2-3 uur downtime met log-in server issues is er helemaal niks meer te merken geweest.
Brilliante launch day denk ik, geen lag/fps issues en maar heel even downtime (en dat kwam pas na 6-7 uur).

Ook lading gems ingekocht, nu een stuk of 100 te pakken. Die koers moet haast wel gaan stijgen gezien 1 gem zo'n 0,10 euro kost (of was het 0,01? anyway, het is al laat..) - denk namelijk niet dat mensen die gaan kopen als ze 60c per stuk opleveren, dan zullen ze eerder ingame blijven farmen.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 25-08-2012 22:17 ]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Grvy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:31:
Ik ben nu al een tijdje stuck op level 12.. omdat ik gewoon niet naar een andere starting zone wil om te progressen.. dat slaat toch nergens op?
ga je toch lekker craften?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik farm je ingame gems dan? en wat kan je er precies mee..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Lasteraar
Briljant spel.. Sfeer is erg lekker.
Ik vond de Charr wat minder gezellig zeg maar.. Al dat geruzie heel de tijd.

De Norm spreekt me als klasse meer aan.. Beetje meer bourgondisch.
De Guardian + hamer is wel een übercombinatie ! Wat een power...

• Metian

Metian

Snert is vies

Geweldig, net een champion afgemaakt met aantal spelers. Mooi dat zulke dingen gewoon in de wereld zitten, sowieso is dit echt een hele verbetering dat de traditionele questing.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KSpt1l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pXhYdl.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 22:32 ]

Rupsen, Rapsen.

• Phntm
  • Laatst online: 22-11 20:38

Phntm

Tlingelingeling

Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:31:
Geweldig, net een champion afgemaakt met aantal spelers. Mooi dat zulke dingen gewoon in de wereld zitten, sowieso is dit echt een hele verbetering dat de traditionele questing.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat vind ik zoooooo bruut. Ben daar nog lang niet. Even 6 uurtjes gewerkt ben helemaal moe. Denk dat ik wat rond ga klooien en dan heerlijk slapen om vervolgens morgen weer vroeg wakker te worden, te gaan werken en daarna weer te klooien.

• sdk1985
Hoe kom je eigenlijk in de small team pvp? Zie alleen world vs world momenteel.

Verwijderd

Simpel, dat staat in de handleiding.

Open je Hero panel (H) en kies het onderste tabje en ga naar de Mists.

• sdk1985
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:05:
Simpel, dat staat in de handleiding.

Open je Hero panel (H) en kies het onderste tabje en ga naar de Mists.
Had het al via google gevonden :+ .

Weet je ook hoe je extra pet's krijgt als ranger? Wiki is helaas nog altijd down...

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Omg mensen, we zijn gewoon al bijna een dag gelanceerd na 5 jaar wachten.

Hoe voelt het? :P

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Draakje5 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:12:
Omg mensen, we zijn gewoon al bijna een dag gelanceerd na 5 jaar wachten.

Hoe voelt het? :P
Goed :D Heb m'n Norn Ele op level 13 zitten nu.
Net personal story gedaan, is goed uitgewerkt.
Wil nu eigenlijk ook de Thief class gaan proberen. Choices!

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Metian

Metian

Snert is vies

Awesome. Had toevallig z'n Black Lion Chest gevonden, waar men een key voor nodig heeft om deze te openen (kan gekocht worden met gems).

Echter, kreeg ik de key toevallig als reward. Mooi om te zien dat je dus niet verplicht word om keys te kopen, maar ze ook nog te krijgen zijn in de game.

Heb overigens een "Speed Booster", 3 x Eagle Raptor Tonics en 5 x Fine Transmuation Stones gekregen ^_^

Rupsen, Rapsen.

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Geweldig maar ik ben er nu even mee gestopt omdat ik maar een aparte account heb voor maar 3 dagen speel tijd. dus ik heb maar een lvl 5 Sylvari Elementist. Nu kan ik lekker kijken naar de Norn of Char en de andere Professions. Kan niet wachten op maandag.

• Saul
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 21:57
Weet iemand hoe je, als human zijnde, het snelste in de Norn-area (Shiverpeak Mountains) komt?

• D-rez

D-rez

dexels

grrrr. nog altijd niet op fs geraakt

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:56
Saul schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:30:
Weet iemand hoe je, als human zijnde, het snelste in de Norn-area (Shiverpeak Mountains) komt?
Met de Asura gate naar Hoelbrak en dan sta je praktisch in de Norn area?

PS5 PSN: UnrealKazu

Verwijderd

sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:11:
[...]

Had het al via google gevonden :+ .

Weet je ook hoe je extra pet's krijgt als ranger? Wiki is helaas nog altijd down...
De dieren waar in het groen juvenile boven staat kun je temmen door op F te klikken en dan wordt ie aan je lijst toegevoegd.

• Xylon
D-rez schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:39:
grrrr. nog altijd niet op fs geraakt
Al zat je wel op FS. Je zit toch altijd in die overflow servers. Ik was level 12 eer ik voor het eerst op de FS server kwam.

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
wat een heerlijk spel zeg, nog nooit mee gemaakt in een MMO dat het voelt alsof je een avontuur aan het beleven bent!

vraagje: guild invites verschijnen pas als je op de server zit en niet in de overflow?

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:02
Ben nu level 13 en heb bijna alles in Queensdale completed... Vriend van me is al klaar op level 14.. Waar nu heen? :/

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik wil graag de GoT guild joinen. Ik ben op dit moment lvl 23 en een vriend zit al in de guild. Ik vraag me alleen af hoe ik kan joinen. Klopt het van http://wiki.guildwars.com...thering_Of_Tweakers/Join! Daar dan account aanmaken en application insturen ofzo?

• Metian

Metian

Snert is vies

Ozjifu schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:39:
Ben nu level 13 en heb bijna alles in Queensdale completed... Vriend van me is al klaar op level 14.. Waar nu heen? :/
Naar het zuiden, richting 15+ gebied. (of andere race starter zone)
Michielodc schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:40:
Ik wil graag de GoT guild joinen. Ik ben op dit moment lvl 23 en een vriend zit al in de guild. Ik vraag me alleen af hoe ik kan joinen. Klopt het van http://wiki.guildwars.com...thering_Of_Tweakers/Join! Daar dan account aanmaken en application insturen ofzo?
Nee, je moet naar http://guildoftweakers.com/home gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door Metian op 26-08-2012 00:43 ]

Rupsen, Rapsen.

• yzx

yzx

Michielodc schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:40:
Gast heb je pillen gepakt? :P Je gaat nogal hard met levellen :P

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 16:46
Jongens, klopt het dat pre-purchase 3 dagen headstart is, en pre-order 1 dag?

Edit: Al gevonden, ja dus. :(

[ Voor 17% gewijzigd door XanaduNL op 26-08-2012 00:55 ]

• Jveer
XanaduNL schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:51:
Jongens, klopt het dat pre-purchase 3 dagen headstart is, en pre-order 1 dag?

Edit: Al gevonden, ja dus. :(
Nee dat lijkt maar zo...

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Metian schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:42:
[...]
Naar het zuiden, richting 15+ gebied. (of andere race starter zone)
[...]
Nee, je moet naar http://guildoftweakers.com/home gaan.
Thx!
yzx schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:50:
Gast heb je pillen gepakt? :P Je gaat nogal hard met levellen :P
Hehe, nee :) Genoeg ervaring met MMO spellen en ben daarnaast met vrienden sinds vanochtend gaan spelen. Alles wel nieuw voor mij, want ik had nog ooit gw1 gespeeld en gw2 maar een paar uur als Norn afgelopen dinsdag ofzo. Gewoon alles snel langsgaan, skippen en veel spelen xD.

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Deze is voor de mensen die benieuwd zijn naar de pvp, ik speel op farshiverpeaks en deze server schijnt nogal crowded en pvp heavy te zijn.
Dit is wvwvw trouwens en stonden 20k / 9k / 9k voor ons :-)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rXx4NoA1o74&feature=youtube_gdata_player]

Warhammer en PC games en lego

• Jveer
Arnevld schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:40:
Deze is voor de mensen die benieuwd zijn naar de pvp, ik speel op farshiverpeaks en deze server schijnt nogal crowded en pvp heavy te zijn.
Dit is wvwvw trouwens en stonden 20k / 9k / 9k voor ons :-)

[video]
Waar/hoe kan je eigenlijk zien of WvWvW bezig is of wanneer de volgende battle is? Ik was vandaag wel naar Lion's Arch (of iets in die richting) gegaan maar kon zo snel niet vinden waar ik heen moest voor WvWvW dus was ik weer terug gegaan en verder gaan lvl'en. De stad zag er btw echt ongelovelijk mooi uit! _/-\o_

• yedo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 21:44
Iemand ook het probleem dat ze zeggen dat je account niet voor deze event / autorized ?

heb GW2 in Anet shop gekocht

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:56
Jveer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:42:
[...]

Waar/hoe kan je eigenlijk zien of WvWvW bezig is of wanneer de volgende battle is? Ik was vandaag wel naar Lion's Arch (of iets in die richting) gegaan maar kon zo snel niet vinden waar ik heen moest voor WvWvW dus was ik weer terug gegaan en verder gaan lvl'en. De stad zag er btw echt ongelovelijk mooi uit! _/-\o_
Je kan een overview naar voren halen door (standaard) op B te drukken. Daarin zie je tegen welke werelden jouw server op het moment aan het vechten is, en in dat overzicht heb je ook een knop om mee te doen (bovenaan). Alleen op dit moment is WvW down :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

AppieNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:57:
[...]

Ik denk dat jij even moet chillen. Trek niet zomaar conclusies en leg geen woorden in mijn mond. Ik geef alleen aan dat men reden hebben om te klagen als men in zijn geheel de 3 dagen headstart niet krijgen. Ook ik verwacht niet dat je de volledige 72 uur voor het uitkomen kan spelen.

En met die burger bedoel ik ook dat je een extra krijgt bij aankoop van menu. Verwacht maar dat er echt wel wordt geklaagd als men die extra burger niet krijgt als mac dat wel toe heeft gezegd.
AppieNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:09:
Alleen heb je er niet extra voor betaald, je hebt alleen vroeg betaald. En die "verplichting" komen ze desondanks nog redelijk na. Game lag tussen 2 en 5 uur echt plat, verder was het redelijk online. Gezien voorgaande MMO launches, best een prestatie. Ik wil hier niet als de fanboy overkomen, want dat ben ik niet, maar ze compleet zwart maken en compensatie eisen voor iets dat je niks meer heeft gekost dan het volgende week kopen, vind ik gewoon onzin.

Bank inmiddels al gevonden.
Lekker iedereen over 1 kam scheren en conclusies trekken weer. Niemand praat hier over zwart maken en compensatie eisen. Ik gaf alleen aan dat het begrijpelijk is dat er geklaagd wordt. Jij doet hier alsof iedereen die klaagt gelijk eropuit zijn om compensaties af te dwingen etc.

Maar goed dit onderwerp is heel subjectief, we zijn het oneens met elkaar en laten we het daarbij houden.

Ontopic
Er zijn echt een aantal irritante quest bugs. Zoals die quest om skills te verdienen bij de wormen van Sylvari. Die quest blijft altijd open en nooit completed status>_> Maar de meest irritante is wel de overflow servers en main servers bs. Ik zie 50% van de tijd mn friends niet. Echt niet gebruikersvriendelijk om met vrienden te spelen :F

• Jveer
Kazu schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:52:
[...]

Je kan een overview naar voren halen door (standaard) op B te drukken. Daarin zie je tegen welke werelden jouw server op het moment aan het vechten is, en in dat overzicht heb je ook een knop om mee te doen (bovenaan). Alleen op dit moment is WvW down :P
Ah.. B is het dus :o ik was onder H aan het kijken :+
Thx

• yzx

yzx

:+ jah het pvp mapje ziet er vrij groen uit op Far Shiverpeak

Na een nachtje GW2 zit ik op 1 bar van level 20 af >:) bedtime

[ Voor 35% gewijzigd door yzx op 26-08-2012 06:07 ]

Verwijderd

Zo lekker vanuit Aruba gisteren op tijd mijn chars aangemaakt en meer kan ik op deze pc ook niet doen. Mijn poppies wachten nu geduldig tot ik terug ben van vakantie.

Net 1500 berichten doorgelezen, waarvan zeker 1000 ivm inlogproblemen :9 Ben blij dat ik lekker op vakantie ben als ik het allemaal lees.

We moeten zo maar denken: het inlogprobleem is misschien net zo erg geweest als dat van Blizzard bij D3, maar ons geluk is dat we na deze problemen wel een vet spel overhouden ;)

• godofal
  • Niet online

godofal

nou, toch maar eens tijd om een dutje te gaan doen :+
na 2x de complete WvW in handen te hebben gehad (laatste keer dat ik checkte stonden we dik 70000 punten voor) en tot lvl22 te lvlen (met personal story line tot dat punt) in zo'n 20 en een half uur vind ik het tijd om te slapen :Z

heb me iig erg vermaakt, en dit is pas 1 story line van 1 ras }:O (waar ik nog maar net op 20% van zit!)

Verwijderd

Iemand al met leer aan de gang? Omdat je niet kunt skinnen ben je afhankelijk van de loot maar daarmee heb ik nog niet veel leer te pakken kunnen krijgen. Zijn daar nog andere manieren voor?

Mijn Asura Ranger is nu lvl 11 (alles op het gemakkie) maar ik heb er geen last van dat ik niets meer te doen heb tot nu toe, ik heb regelmatig dat ik een level downgescaled wordt in een gebied.

Nadeel van Farsheaver is wel dat je telkens in de rij gezet wordt voor WvWvW maar dat zal over een aantal weken wel minder zijn (hoop ik).

• D-rez

D-rez

dexels

dochters die om 7u al wakker zijn hebben ook zijn voordelen, zit nu ook op FS

• Ricmaniac
  • Laatst online: 21:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik kan maar niet vinden hoe ik als asura naar bijv norn area kan. zit in Lion's arch nu maar kan niet de juist weg vinden

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
En ik kan enkel hier wat lezen omdat ik al sinds vrijdagmiddag aan het werk ben.

• Lasteraar
Onlangs werd het gesproken over RP ( dedicated ) servers in GW2.
Welke server(s) zijn dat nou ?

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 08:17
Ricmaniac schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 08:31:
ik kan maar niet vinden hoe ik als asura naar bijv norn area kan. zit in Lion's arch nu maar kan niet de juist weg vinden
Er zijn een aantal portals, in de homecities en ook in Lion's arch. Die portals gaan naar elke homecity toe.
Lasteraar schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 09:17:
Onlangs werd het gesproken over RP ( dedicated ) servers in GW2.
Welke server(s) zijn dat nou ?
Er is geen officiele RP server, maar de meeste RP'ers gaan naar Piken Square.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor de Charr: Ga de crypts in waar je in de intro de duke afmaakt. Mini dungeon met lootchest aan het einde, en 2 zeer sterke elites. De lastigste PoI om te krijgen in dat gebied

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Paterpor
  • Laatst online: 20:28
Ricmaniac schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 08:31:
Voila!

http://i.imgur.com/LdO2w.jpg

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:19

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ook gestart en even rondgelopen met wat eerste indrukken.

Ik vind het spel mooi, met (toch) wel wat benodigde gewenning. Heb eventjes nodig om de navigatie in dit spel te vatten en de betekenis van al die icoontjes. Komt goed.
Grafisch vind ik het er mooi uitzien. Die 'dynamic events' zijn prima om je te helpen levellen, want ook mij overkwam het dat ik als lvl 6 ranger in m'n persoonlijke quest een lvl 8 instance in moest.
Ging niet lukken.
Ik heb eerst een half uur gezocht om uberhaupt allerlei zooi aan een vendor te kunnen verkopen.. :)

Dat craften ga ik nog onderzoeken. Op zich valt er genoeg te doen en te ontdekken.
Nu nog even piekeren welke classes / professions ik in die max 5 charactre slots ga aanmaken.

Diablo3

• Lasteraar
e
Remy669 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 09:20:
[...]

Er zijn een aantal portals, in de homecities en ook in Lion's arch. Die portals gaan naar elke homecity toe.

[...]

Er is geen officiele RP server, maar de meeste RP'ers gaan naar Piken Square.
Ik ben toch even naar Piken Square geswitched.
Werd een beetje simpel van het constante geruzie op Far Shiverpeaks.. Dat is daar een stuk minder.

Als ik iets irritant vind is het wel dat constante gebitch over de chat.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:19

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ Lasteraar

Dat gebitch heb je volgens mij op elke server :)
Ik wilde ook naar Far Shiverpeak (ja, zal vol), dus zit nu op Ring of Fire.
En ook daar gewhine in meerdere talen....

Diablo3

• yedo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 21:44
yedo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:48:
Iemand ook het probleem dat ze zeggen dat je account niet voor deze event / autorized ?

heb GW2 in Anet shop gekocht
Heb de oplossing mochten er meer mensen dit probleem hebben.
Op een of andere reden werd mijn serieal niet gekoppeld aan mijn account ( terwijl er wel stond dat mijn serial al gebruikt was, dus nam aan dat hij het wel al gekoppeld had) vanochtend opnieuw maar de serial ingevuld en werkt nu. _/-\o_

Verwijderd

Zit vast in mijn personal story, ik kan de instance niet verlaten vanwege mijn firewall. Meer mensen die dit gehad hebben?

• dakka
  • Laatst online: 21-11 13:44
ik heb aleen een hekel aan die overflow word telkens van mn party gerukt -.-

• sk1nny666
  • Laatst online: 19-11 16:20
hoe kan je met bv. de jeweler job meer recepies krijgen?

ik heb er 4, 1 om ingot mee te maken en 3 andere (zinloze dingen)

hoe kom ik te weten wat ik nog meer nodig ben voor bepaalde dingen?

• Lasteraar
Tao schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:20:
@ Lasteraar

Dat gebitch heb je volgens mij op elke server :)
Ik wilde ook naar Far Shiverpeak (ja, zal vol), dus zit nu op Ring of Fire.
En ook daar gewhine in meerdere talen....
Moet zeggen dat het daar opmerkelijk minder is.
Mensen zijn aardiger en behulpzaam.

Wellicht door het RP aspect. Ik doe daar opzich minder/niet aan maar het creeert wel een heel andere sfeer.

• Xylon
sk1nny666 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:17:
hoe kan je met bv. de jeweler job meer recepies krijgen?

ik heb er 4, 1 om ingot mee te maken en 3 andere (zinloze dingen)

hoe kom ik te weten wat ik nog meer nodig ben voor bepaalde dingen?
Ik denk dat dit filmpje je wel goed op weg zal helpen. Hier wordt oa uitgelegd hoe je nieuwe dingen kunt ontdekken. Tevens zijn er nog een deel 2 en 3.

• sk1nny666
  • Laatst online: 19-11 16:20
Xylon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat dit filmpje je wel goed op weg zal helpen. Hier wordt oa uitgelegd hoe je nieuwe dingen kunt ontdekken. Tevens zijn er nog een deel 2 en 3.
top ik ga ze even kijken.

-edit-

goed filmpje:)

ik ga lekker bezig met craften :)

[ Voor 8% gewijzigd door sk1nny666 op 26-08-2012 11:43 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Woei! Kon de transfer maken naar Far Shiverpeaks. :) Nou eens kijken of het dat waard was ;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Ricmaniac
  • Laatst online: 21:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weakling schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:38:
Woei! Kon de transfer maken naar Far Shiverpeaks. :) Nou eens kijken of het dat waard was ;)
dik bovenaan met WvWvW :)
maargoed, kan de server ofzo ook nog wat winnen met WWW ? hoe werkt het precies

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 26-08-2012 11:39 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mooi! Eens kijken waar de tweakers guild uithangt en of ik bij het clubje mag :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Metian

Metian

Snert is vies

Weakling schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Mooi! Eens kijken waar de tweakers guild uithangt en of ik bij het clubje mag :P
Moet je anders even naar http://guildoftweakers.com/ gaan, overigens zijn er wat problemen met het guild-systeem in-game.. |:(

Rupsen, Rapsen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Metian schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:42:
Moet je anders even naar http://guildoftweakers.com/ gaan, overigens zijn er wat problemen met het guild-systeem in-game.. |:(
Tnx! Ach ja, wat problemen bij een nieuwe game ondanks beta tests kan ik best begrijpen. Zolang het geen echte show stoppers zijn wacht ik rustig af.

• Metian

Metian

Snert is vies

Weakling schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Tnx! Ach ja, wat problemen bij een nieuwe game ondanks beta tests kan ik best begrijpen. Zolang het geen echte show stoppers zijn wacht ik rustig af.
Kan ik inderdaad ook goed begrijpen, heb overigens weinig problemen gevonden. Alleen de bekende dingen die offline zijn, meer niet.

Maar gelukkig kunnen we allemaal gewoon normaal inloggen en spelen _/-\o_

Wat ik wel mis (maar dat is meer een gemak), dat items niet een 'glow' rand hebben om hun icoon, zodat je kan zien of het een blauwe, groene etc kleur is.

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 26-08-2012 11:48 ]

Rupsen, Rapsen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Metian schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:45:
Wat ik wel mis (maar dat is meer een gemak), dat items niet een 'glow' rand hebben om hun icoon, zodat je kan zien of het een blauwe, groene etc kleur is.
Dat inderdaad ja. En misschien kijk ik verkeerd, maar als ik een item salvage zie ik ook niet wat ie salvaged. Minor inconveniences. Gister alleen bij het intro filmpje iedere keer geknald (ik heb meteen alle 5 de karakters aangemaakt) en op af en toe geluid wegvallen na geen enkel probleem gehad bij het spelen. Zo, en nu weer verder spelen :)

Wat ik onhandig vind is dat je account bount items op een karakter krijgt en dan kun je het vervolgens via de bank (die standaard overigens erg weinig slots heeft, wetende dat je hem met alle karakters moet delen) uitwisselen, maar wil je het dus op een ander karakter gebruiken dan moet het karakter dat het in zijn Inventory heeft, het eerst naar de bank brengen en daarna moet je andere karakter het daar weer ophalen. Dat is wat omslachtig.

Verwijderd

Devata schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:58:
Wat ik onhandig vind is dat je account bount items op een karakter krijgt en dan kun je het vervolgens via de bank (die standaard overigens erg weinig slots heeft, wetende dat je hem met alle karakters moet delen) uitwisselen, maar wil je het dus op een ander karakter gebruiken dan moet het karakter dat het in zijn Inventory heeft, het eerst naar de bank brengen en daarna moet je andere karakter het daar weer ophalen. Dat is wat omslachtig.
Zou je het niet kunnen mailen? Weet niet of het kan hoor, maar dat klinkt me ook wel logisch
Pagina: 1 ... 116 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.