Burst vs Incremental. Nogal een verschil.sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:02:
[...]
Geen probleem hoor... League of Legends heeft het ook voor elkaar gekregen (die hebben 300.000 logins tegelijk).
Login que is een 100x beter oplossing dan een error waardoor je steeds je launcher opnieuw moet starten... nogmaals dit had gewoon geregeld moeten zijn.godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
waar de login que ook zo dik een uur word zodra de servers crashen(al weet je dan wel redelijk waar je aan toe bent)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik weet dat je een aantal boxen kunt verplaatsen, maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat eyefinity gebeuren. (ik ben nog ouderwets, en heb maar 1 monitor...)godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:02:
trouwens iets compleet anders dan het niet-eindige HET WERRUKT NIE:
ik heb sinds kort een eyefinity (3x 1920*1200 met een HD7950) en had tijdens een stresstest de eyefinity aangezet bij GW2
lukte prima: beeld op alle 3 schermen, extended, precies zoals je het verwacht
enige probleem is dat de HUD over alle 3 schermen gerekt word, dus de map helemaal linksonder in het linker scherm, character info rechtsonder op het rechter scherm, XP bar over de complete lengte van 3 schermen, etc etc
weet iemand of/hoe je dit kan veranderen zodat de HUD alleen op het middelste scherm zit?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Makkelijk om iedereen die klaagt debiel te noemen hoor.
Bij een launch moeten ze gewoon maatregelen nemen.
Stel je gaat naar de bios , en er zijn 100 zitplaatsen , dan worden er 100 kaartjes verkocht en de volgende 100 gaan naar nde volgende voorstelling enz. dus hadden ze gewoon moeten toelaten de mensen die als eerste komen en dan maar een queue om te voorkomen dat het zooitje platgaat!
Stel je gaat naar de bios , en er zijn 100 zitplaatsen , dan worden er 100 kaartjes verkocht en de volgende 100 gaan naar nde volgende voorstelling enz. dus hadden ze gewoon moeten toelaten de mensen die als eerste komen en dan maar een queue om te voorkomen dat het zooitje platgaat!
headstart server dinges is ATM gewoon OFFLINE dus later nog eens proberen. nu eerst ff iets anders doen
Verwijderd
At present our server team are working on the underlying problems that are causing login issues, thank you for your continued patience ^AT
hoe precies? ik kon het toen niet 123 vinden (granted, keek minder dan een minuutje ernaar, wou spelespelespeleWailing_Banshee schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:05:
[...]
Ik weet dat je een aantal boxen kunt verplaatsen, maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat eyefinity gebeuren. (ik ben nog ouderwets, en heb maar 1 monitor...)
en FYI: echt een aanrader, zelfs een klein 15" 1024*800 schermpje naast je main monitor is zó relaxed icm chat/mail/info over game en kost geen drol
@onder
continued patience? IK HEB HELEMAAL GEEN PATIENCE!Metian schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:07:
Guild Wars 2 @GuildWars2
At present our server team are working on the underlying problems that are causing login issues, thank you for your continued patience ^AT
[ Voor 23% gewijzigd door godofal op 25-08-2012 16:08 ]
Guild Wars 2 @GuildWars2
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
maar als ze zeggen dat er maar 100 kaartjes zijn, zie je al voor wat een chaos het wordt bij die bios? iedereen probeert een kaartje te krijgen en dan gaan er dingen fout.samuel123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:06:
"Our game servers are currently unavailable. We apologize for the inconvenience and our best Asura engineers are furiously working on it! We know you've been waiting a long time for this weekend but we ask a *bit* more patience today and will bring everything up as soon as we can. "
a "bit"???? We hebben net 5 jaar geduld gehad!
a "bit"???? We hebben net 5 jaar geduld gehad!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
FB bericht GW2:
"Guild Wars 2
5 seconden geleden
At present our server team are working on the underlying problems that are causing login issues, we thank you for your continued patience as we work to resolve this. ~AT
Vertaling bekijken
Vind ik leuk · · Delen"
"Guild Wars 2
5 seconden geleden
At present our server team are working on the underlying problems that are causing login issues, we thank you for your continued patience as we work to resolve this. ~AT
Vertaling bekijken
Vind ik leuk · · Delen"
Niet een nuttige Twitter update maar ze geven ze tenminste beter dan Blizzard die gewoon stil bleef.
Verwijderd
Ik hoop dat het 28 augustus ook niet zo bagger gaat. Ik dacht even geduldig de inlogpiek te vermijden, maar baal best wel dat ik vandaag waarschijnlijk niet eens even lekker gw2 kan spelen. Doet me denken aan error 37
ik zie juist een hitler versie op komst. hadden ze ook bij error 37Myrdreon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:08:
Weer eens tijd voor German Kid?
Waarom worden de berichten op Twitter niet geüpdatet bij mij? Hij geeft aan dat de vorige tweet van 12 minuten geleden is, maar dit is al >1 uur geleden. Refreshen werkt niet.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:06:
[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 25-08-2012 16:09 ]
Dt is niet eens waarVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:03:
...De Game is nu 7 uur officieel uit en iedereen probeert als een gek in te l...
De enige MMO die ik tot nu toe heb gezien waar het bij (pre)launch perfect was, is Rift. Dat was smooth.
Ik zwijg maar over de Burning Crusade launch, dat was, in mijn ogen, een grotere ramp
(Heb vanochtend in ieder geval mijn character kunnen maken ^^)
[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 25-08-2012 16:11 ]
Onderaan dit topic...
.
Hier moest ik toch wel om lachenAds door Google
Game Verslaafd?
Games zijn een serieuze verslaving Wij helpen u graag. 100% vergoed
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 25-08-2012 16:10 ]
We zijn niet verslaafd, gewoon heel erg toegewijd aan een hobby.
sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:10:
Onderaan dit topic...
[...]
Hier moest ik toch wel om lachen.
Heb hem hier ook.
Was opzich wel te verwachten allemaal.. In mijn opzicht is de headstart ook hiervoor ontstaan.
Achja ga ik lekker Guild Wars (1) spelen die werkt wel.
Toch niet helemaal gewoon want voor deze stresstest moet je betalen voor het privilege om er aan mee te mogen doen.White Dust schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:10:
[...]
Dt is niet eens waarKomende dinsdag is hij officieel uit.... Headstarts zijn over het algemeen gewoon veredelde strestests.
Ik heb intussen besloten dat ik de volgende keer niet een betalend proefkonijn zal zijn.
"headstart" - lol. Is het een race of zo? Zoveel haast heb ik niet.
[ Voor 7% gewijzigd door BadRespawn op 25-08-2012 16:14 ]
lol kun je toch niet met elkaar vergelijken man..samuel123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:06:
Wat ik had begrepen was dat die ook niet werkte ?ErikRedbeard schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:13:
Was opzich wel te verwachten allemaal.. In mijn opzicht is de headstart ook hiervoor ontstaan.
Klopt die is ook kaduuk.Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:13:
[...]
Wat ik had begrepen was dat die ook niet werkte ?
Hij doet het weer. Eens kijken of ik meer punten in m'n HoM kan krijgen..Brummetje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:13:
[...]
Wat ik had begrepen was dat die ook niet werkte ?
Verwijderd
Het is niet alsof je meer betaalt, je betaalt het zelfde bedrag alleen op een ander tijdstip.BadRespawn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:13:
[...]
Toch niet helemaal gewoon want voor deze stresstest moet je betalen voor het privilege om er aan mee te mogen doen.
Ik heb intussen besloten dat ik de volgende keer niet een betalend proefkonijn zal zijn.
valt me net op dat het erop lijtk dat Anet elk uur een tweet/update (nikszeggend, dat wel) de lucht in gooit
Hmm, in ieder geval nu wel vrij vlot een account kunnen registreren.
Toch wel... de goedkoopste guild wars 2 zonder headstart zat op 36 dollar. Dat scheelt +-€12 euro met het bedrag dat ik heb betaald.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:14:
[...]
Het is niet alsof je meer betaalt, je betaalt het zelfde bedrag alleen op een ander tijdstip.
Krijg net deze mail binnen, is ook beetje zuur . Goed om te zien dat hun mail server wel werken op het moment. 
[Quote]
Hundreds of thousands of players from around the world will become a part of MMO history when Guild Wars 2 launches at 12:01 AM Pacific time on August 28, 2012.But as a Pre-Purchase customer, you're entitled to three days of Headstart Access – starting right now!
Your Headstart Access has begun, so log in, create your character, and experience the wonders of Tyria three full days before the rest of the world!
We'll see you in-game!
[Quote]
Hundreds of thousands of players from around the world will become a part of MMO history when Guild Wars 2 launches at 12:01 AM Pacific time on August 28, 2012.But as a Pre-Purchase customer, you're entitled to three days of Headstart Access – starting right now!
Your Headstart Access has begun, so log in, create your character, and experience the wonders of Tyria three full days before the rest of the world!
We'll see you in-game!
pffftsdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Toch wel... de goedkoopste guild wars 2 zonder headstart zat op 36 dollar. Dat scheelt +-€12 euro met het bedrag dat ik heb betaald.
dat betekent niet dat je voor de headstart hebt betaald
dat je hebt gekozen om meer te betalen betekent niet dat je dáárvoor betaalt
Verwijderd
WELCOME PRT PRT
/edit, play botton blijft hangen
/edit, play botton blijft hangen
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 16:19 ]
WELCOME PHNTM PHNTM.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:18:
WELCOME PRT PRT
Verwijderd
Die heb ik al twee keer gehad vandaag. Zullen ze misschien al wel spijt van hebben dat ze die verstuurd hebbenCUP_A_SOUP schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:17:
Krijg net deze mail binnen, is ook beetje zuur . Goed om te zien dat hun mail server wel werken op het moment.
[Quote]
We'll see you in-game!
Bij mij komt er een nieuwe patch binnen, gaat met 1KB/s...
Al 275KB van het bestand gedownload ATM.
Al 275KB van het bestand gedownload ATM.
[ Voor 27% gewijzigd door DiedB op 25-08-2012 16:19 ]
Het gaat om de adviesprijs, die wijzigt ArenaNet niet na de release.sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Toch wel... de goedkoopste guild wars 2 zonder headstart zat op 36 dollar. Dat scheelt +-€12 euro met het bedrag dat ik heb betaald.
Waarom denken mensen dat wanneer je ergens geld aan uit geeft dat dat extra rechten geeft? Als dat zo was zou ik met mijn deluxe editie voorrang moeten hebben op alle paupers die 'slechts' een normale versie hebben.
Zo doen ongetwijfeld hun uiterste best.
Zo doen ongetwijfeld hun uiterste best.
Gast dat slaat toch nergens op... Ik kies extra te betalen voor de headstart... Met de headstart is geadverteerd. Duidelijke zaak lijkt me...godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:17:
[...]
pffft
dat betekent niet dat je voor de headstart hebt betaald
dat je hebt gekozen om meer te betalen betekent niet dat je dáárvoor betaalt
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 25-08-2012 16:21 ]
Met andere woorden, voor het zelfde geld kun je een weekje wachten totdat alles is gaan liggen en rustig spelen. Je moet niet betalen om aan de headstart mee te doen. Het was een extraatje, samen met de beta periodes, die je bij een prepurchase kreeg.
Ik ben van mening dat de spellenboeren eens moeten ophouden met dergelijke praktijken, heel veel consumenten bevatten nauwelijks wat een beta precies inhoud....
Same, zo dichtbij, maar toch zo ver weg...Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:21:
Er zit schot in de zaak, inmiddels ingelogd maar play button greyed out
Hij doet iets! (Begint nu ineens te updated)
[ Voor 53% gewijzigd door Devata op 25-08-2012 16:22 ]
Krijg een patch binnen nu!
oooeeeeh. begint iets de downloaden....
edit: en weer naar 0,00 kb/s
edit: en weer naar 0,00 kb/s
[ Voor 31% gewijzigd door RaymondG op 25-08-2012 16:23 ]
Ik heb in dit topic voor de launch al meer dan genoeg "pre-purchase editions" voorbij zien komen die tussen de 30 en 40 euro waren (paar pagina's terug zelfs nog een gast met een russische voor 26 euro?). De adviesprijs is 55 euro, wat een verkoper er zelf van maakt, moet hij weten. Doet niks af en het simpele feit dat je niet meer betaald voor de headstart tov personen die het volgende week zouden kopen, want de adviesprijs zit dan nog steeds op hetzelfde niveau en zou me niet verbazen dat de marges die andere verkopers eronder blijven zitten ook gelijk zullen blijven. Dusver lijkt dat wel het geval. Maar goed blijf vooral lekker doorgaan, ik heb toch honger:sdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Ik zit er in maar guild bug is er nog steeds
Oh patcher doet het, daarna weer connection errors
Warhammer en PC games en lego
downloaden lukt, tot 85% xD Er zit dus verbetering in
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Huh lekker vaag. Ik krijg een melding dat mijn email niet gevalideerd is (terwijl dat wel zo is). vervolgens een mailtje met een link, maar de link werkt niet
Welke guild bug?Negaiido schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:22:
Ik zit er in maar guild bug is er nog steeds
link kopieren ipv dubbelklikken.prutser387 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:23:
Huh lekker vaag. Ik krijg een melding dat mijn email niet gevalideerd is (terwijl dat wel zo is). vervolgens een mailtje met een link, maar de link werkt niet
Dit is een account.
Net als je besluit de piepers te schillen en toch maar eens wat nuttigs te doen kan je inloggen. .
Het zal ook eens niet!
Het zal ook eens niet!
je bedoelt dat omdat jij kiest om direct van Anet het spel te kopen dat jou het recht geeft op die headstartsdk1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Gast dat slaat toch nergens op... Ik kies extra te betalen voor de headstart... Met de headstart is geadverteerd. Duidelijke zaak lijkt me...
maar zo zit het dus niet, je kiest ervoor om extra te betalen en toevallig krijg je daar een headstart bij cadeau
Ik zit me nog te vergapen aan de GW2 Asset Kits..
Rupsen, Rapsen.
Downloaden met 1 KB/sec, gaat hard hier!
oeh het is net valve met TF2 je kunt een speciaal hoofddeksel krijgen (gratis). zo daar heb je je compensatie
[ Voor 0% gewijzigd door snowD op 25-08-2012 16:24 . Reden: leestekens ]
Had ik ook, refreshen, toen deed ´ie het.prutser387 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:23:

LOOOOL ik kan inloggen!!!!!
maar alleen dat, ik kan niet spelen xD
[ Voor 11% gewijzigd door rain2reign op 25-08-2012 16:26 ]
Hier ook, wat wordt bedoeld met patcher?
Ik hang nu op het scherm ' welkom XXX ' De pagina waar je eigenlijk de launcher al voorbij bent. Echter detection voor connection. Maar weer een stap(je) verder.
Ik ga lekker gamen, adios!
Voeg me overigens gerust toe > Metian.2937
Voeg me overigens gerust toe > Metian.2937
[ Voor 46% gewijzigd door Metian op 25-08-2012 16:26 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik bedoel de bug waarbij er staat dat je geen guild hebt maar je zit wel in eentje ...
pfffft, ik moet van de knopjes afblijven, zit ik eindelijk in de patcher+inlogscherm, faalt ie met inloggen dus doet ik 'm maar herstarten
zit ik weer in de connection error; retrying
Kan nu wel inloggen, maar nog steeds niet patchen!
Ik heb geen pre purchase... daar was ik te laat voor. Die waren inderdaad €35 euro bij Dynabyte en wat andere zaken maar tegen de tijd dat ik mijn account had aangemaakt op dynabyte waren de laatste exemplaren al vergeven. Andere winkels (bol etc) kregen de game ook niet meer (ondanks dat je wel kon bestellen).Daarna kon je headstart alleen nog via enkele partners zoals gmg verkrijgen.AppieNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:22:
[...]
Ik heb in dit topic voor de launch al meer dan genoeg "pre-purchase editions" voorbij zien komen die tussen de 30 en 40 euro waren (paar pagina's terug zelfs nog een gast met een russische voor 26 euro?). De adviesprijs is 55 euro, wat een verkoper er zelf van maakt, moet hij weten. Doet niks af en het simpele feit dat je niet meer betaald voor de headstart tov personen die het volgende week zouden kopen, want de adviesprijs zit dan nog steeds op hetzelfde niveau en zou me niet verbazen dat de marges die andere verkopers eronder blijven zitten ook gelijk zullen blijven. Dusver lijkt dat wel het geval. Maar goed blijf vooral lekker doorgaan, ik heb toch honger:
[afbeelding]
Verhaals is verder ook helemaal niet relevant. Ik koop iets bij GMG waar duidelijk bij staat dat ik 3 dagen eerder kan spelen. Die belofte is bij deze gebroken.
edit: of niet:D Loop in mijn eentje rond nu in de startzone van Sylvari!
Verwijderd
Ik blijf de connection error zien. De vakjes voor mijn accountnaam en ww zijn ook pleitos.
Gvd, waarom heb ik die launcher gesloten, nu geraak ik er niet meer in
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
had net ook wat leuks... al weel logged in maar kon niet op play drukken omdat de patch op 'connection error' stondgodofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:26:
pfffft, ik moet van de knopjes afblijven, zit ik eindelijk in de patcher+inlogscherm, faalt ie met inloggen dus doet ik 'm maar herstarten
Kan iemand anders ook al "alleen" inloggen of ben ik de enige
als je nou eens 10 posts terug gaatrain2reign schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:29:
Kan iemand anders ook al "alleen" inloggen of ben ik de enige
Deze thread gaat nou eenmaail 90 km/u dus ik denk dat dat moeilijk is.
Is de game niet ergens anders te downloaden? (Dus niet via de client?)
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.