Helaas geen Dell streak weten te scoren bij de BC. Wel een S7. Heb meerdere winkels gebeld voor de Streak, maar net zoals eerdere reacties "Heb net de laatste 2 verkocht" of "Helaas ging dit om een DOA waar we nooit een nieuwe voor hebben gekregen".
Ben op goed geluk naar een BC gereden waar ze de telefoon niet opnamen en volgens een ander filiaal nog 1 streak op voorraad hadden. Zul je net zien, ding lag ingepakt voor een andere vestiging (waarschijnlijk collega, maar dit is puur speculatief)
Ze hadden nog wel een S7, ik met me grote bek: "die is resititief, Die mot ik nie". Na plezierig aandringen van de overigens erg leuke BC medewerkster toch even uit de doos gehaald.
"Kijk maar hij reageert niet op me nagels", wth, capacative en reageert goed.
Met het lichte schaamrood op de kaken heb ik mijn ongelijk moeten toegeven. Bovendien had ik haar al geholpen 2 klanten af te poeieren -> Iphone4 -> gebarsten achterkant. -> 10 minuten zeuren dat ie em toch echt niet heeft laten vallen. Grrrr. -> Ik tussen beide: "Meneer, barst is helaas altijd eigen schuld." Meneer droop keurig af met de staart tussen de benen.
OT
Ach waarom ook niet, 99,98 E afgerekend en vriendelijk bedankt voor de fijne service.
Zit nu met een luxe probleem, welke tablet ga ik aan me pa geven voor vaderdag? De Dropad A8 (sneller, geen GPS of 3G) of deze Huawei S7, (lagere specs, 1st gen snapdragon geclocked op 768Mhz, maar wel GPS en 3G)
@Vulcan750: Froyo is beschikbaar voor de S7, check wel even de revisie die je hebt. Waarschijnlijk ook de
S7-105. Ik knal em later vanavond even op:
http://www.uptomark.com/d...-rom-installations-guide/