Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:50
janesh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:
Volgens mij is hij wel exotisch en de prijs ook. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een cortex a8 in zit, IK heb er geen 75 euro voor over.
Dan is de mid A816 deal van 100 euro uit het 816 topic veel interessanter, alleen loop de kans nog 25-30 euro BTW te moeten afrekenen, wat in de "aanbieding" van meneer bart smit ongetwijfeld ook verrekend is.
Heb een mailtje gestuurd naar tomtec, dit zeiden ze:
Processor VP8650
beeldresolutie 1024x800
het beeld is te bedienden met twee vingers
Capaciteit van de batterij is afhankelijk van het gebruik, bij intensief gebruik zal dit maximaal een uur zijn.
Dus: inderdaad, niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:05

XanderDrake

Build the future!

Blaurens schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:43:
Dus: inderdaad, niet zo interessant.
Naja dit is wel redelijk voor wat je had kunnen verwachten.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar die laatste tablet kijkt van Asus met de dualscreen zoals hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://dvice.com/pics/Asus-dual-screen-touchscreen-keyboard-2.jpg

dan zou ik bijna zeggen dat men goed heeft afgekeken van onderstaand model.
Afbeeldingslocatie: http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2009/09/microsoft-courier-tablet_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 10:30
Gister mijn 10inch tablet op mogen halen bij Leenbakker, die je kreeg bij een aankoop boven de 1000 euro. Het gaat blijkbaar om het merk ricatech.

Nou nou wat een kak ding en dan vooral het scherm. De aanraakgevoeligheid is vooral erg irritant. Wanneer ik bijvoorbeeld 15 items uit de market heb staan, heb ik soms gewoon moeite om de juiste te kunnen aanklikken. De items zijn groot zat, maar hij pakt soms willekeurig een item er boven of onder. Verder is door het beroerde panel het scrollen ook echt belabberd. Het lezen van een boek is gewoon irritant omdat het bladeren door de bladzijdes soms wel 5 pogingen kost voordat het apparaat het doorheeft.

Voor de duidelijkheid:
http://www.eslweb.nl/inde...com_virtuemart&Itemid=112

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 13:15

Blokker_1999

Full steam ahead

angelofhope schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:58:
Heeft iemand enig idee welke tablets het zijn die op p52 van de nieuwe carefour folder staan?

hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=NL&FolderID=1093&uCurrentStartRow=49&subEnseigne=

TIA
Had ze ook zien staan . Heb zelf zitten kijken naar de 10" versie en deze word gebouwd door Archos en heeft als typeaanduiding CT1001. De CT staat waarschijnlijk voor Carrefour Touchtablet. Een afbeelding met iets meer specs is te vinden op http://www.thenoisecast.c...t-branded-android-tablet/

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Iemand hier ervaring met de huawei s7? (199 euro bij o.a. Phonehouse)

Kon er op GoT zo snel niet veel info over vinden.

Ben op zoek (zsm) naar een beetje fatsoenlijke maar niet te dure Android tabet, eigenlijk als vervanging van erg oude laptop en om wat handiger mee te werken (onderweg, maar vooral op de bank :P) dan m'n iPhone.

-3G hoeft niet maar zou wel handig zijn (Huawei heeft 3G)
-toegang tot de Android market (volgens Phonehouse heeft Huawei dit niet)

Heb al veel gelezen, vooral Archos lijkt interessant, was te laat voor de Kruidvat aanbieding en over de Carrefour tablet te weinig info.
Verder blijf ik twijfelen over de Huawei ivm 3G mogelijkheid.

Zou hem graag morgen of zaterdag halen :P
Iemand die me kan overtuigen welke, waar en waarom (niet)?
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk volgens wat ik nu weet :P je huawei s7 beter niet kunt doen want je heb android 2.1 en je betaald er 200 honderd euro voor en voor 20 euro minder koop je een betere :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:28:
ik denk volgens wat ik nu weet :P je huawei s7 beter niet kunt doen want je heb android 2.1 en je betaald er 200 honderd euro voor en voor 20 euro minder koop je een betere :*)
Ha hulp! >:)
Ben echt het spoor bijster, hele avond zitten googelen en hier gelezen 8)7

Welke bedoel je met een betere voor 20 euro minder?

(de s7 is overigens wel te upgraden naar 2.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

GAEvakYD schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:38:
Gister mijn 10inch tablet op mogen halen bij Leenbakker, die je kreeg bij een aankoop boven de 1000 euro. Het gaat blijkbaar om het merk ricatech.

Nou nou wat een kak ding en dan vooral het scherm. De aanraakgevoeligheid is vooral erg irritant. Wanneer ik bijvoorbeeld 15 items uit de market heb staan, heb ik soms gewoon moeite om de juiste te kunnen aanklikken. De items zijn groot zat, maar hij pakt soms willekeurig een item er boven of onder. Verder is door het beroerde panel het scrollen ook echt belabberd. Het lezen van een boek is gewoon irritant omdat het bladeren door de bladzijdes soms wel 5 pogingen kost voordat het apparaat het doorheeft.

Voor de duidelijkheid:
http://www.eslweb.nl/inde...com_virtuemart&Itemid=112
Bedankt voor de heads up. Inderdaad, als ik de specs zie heb ik ook mijn twijfels.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@downer

hee ik weet niet wat voor tablet je eigelijk wilt. een capative of resistive en/of multitouch en hoe groot ie moet zijn
of je em uit Nederland wil of bestellen. wil je een echt merk zoals archos of wil je net zo lief een china ding.

op pandawill.com staan er veel en ook mooie 8)

deze en is maar 20 euro duurder http://www.pandawill.com/...ual-camera-gps-white.html

en voor diegene die het intereseert hier een review van de herotab m8 :http://www.merimobiles.co...ive_1_0GHz_p/meri0632.htm

en volgens mij kun je em nu ook kopen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Thanks Wolfss, maarrrr ik heb vandaag toch de Huawei gekocht, bij Belcompany en hij was maar 100 euro :*)

Heel vreemd overigens, heb 2 shops gebeld, bij de ene was hij 199 en niet in voorraad, bij de andere 3 in voorraad en 100 euro. Heb er dus gelijk maar 2 gekocht en iemand erg blij meegemaakt :D

Ben net half uurtje thuis, binnen een minuut op de wifi en Android market, net even wat gesurfd en op Skype gekletst. Ben er superblij mee, het doet waar ik een tablet voor wilde, kan er sim instoppen en scherm is echt veel beter dan ik verwachtte.
Zondag verder testen, morgen druk :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

downer schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 01:51:
Thanks Wolfss, maarrrr ik heb vandaag toch de Huawei gekocht, bij Belcompany en hij was maar 100 euro :*)

Heel vreemd overigens, heb 2 shops gebeld, bij de ene was hij 199 en niet in voorraad, bij de andere 3 in voorraad en 100 euro. Heb er dus gelijk maar 2 gekocht en iemand erg blij meegemaakt :D

Ben net half uurtje thuis, binnen een minuut op de wifi en Android market, net even wat gesurfd en op Skype gekletst. Ben er superblij mee, het doet waar ik een tablet voor wilde, kan er sim instoppen en scherm is echt veel beter dan ik verwachtte.
Zondag verder testen, morgen druk :w
Das niet duur voor een merk tablet. Welke heb je precies gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

XanderDrake schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Een merk tablet? Huawei is inderdaad een merk, ze maken ook leuke dingen, maar echt een A-merk kan ik het niet noemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Marzman schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:53:
Een merk tablet? Huawei is inderdaad een merk, ze maken ook leuke dingen, maar echt een A-merk kan ik het niet noemen.
Vergeleken met de "geen merk" tablets waar dit topic aan is toe besteed vind ik Huawei wel degelijk een merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

XanderDrake schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:57:
[...]
Vergeleken met de "geen merk" tablets waar dit topic aan is toe besteed vind ik Huawei wel degelijk een merk ;)
Ze zijn wel goed op weg (ik geloof dat KPN ook met Huawei modems werkt momenteel). Samsung, HTC en LG waren iets soortgelijks nog een paar jaar geleden en dat zijn wel merken tegenwoordig met een sterke branding.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 04-06-2011 14:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las van de huawei bij belcompany en ging ook maar eens zoeken.. kom ik tegen dat de dell streak eruit gaat kennelijk.. 100 euro ook. Die heb ik dus maar snel gehaald.
Update loopt :)
Tis maar 5 inch maar ook een telefoon (wel weer groot daarvoor) maar ik ga hem toch zo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:16:
Ik las van de huawei bij belcompany en ging ook maar eens zoeken.. kom ik tegen dat de dell streak eruit gaat kennelijk.. 100 euro ook. Die heb ik dus maar snel gehaald.
Tis maar 5 inch maar ook een telefoon (wel weer groot daarvoor) maar ik ga hem toch zo gebruiken.
De Dell Streak voor 100 euro, WAT!?

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:16:
Bij Belcompany? Morgen eens kijken dan (koopzondag).

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 04-06-2011 15:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De Streak is geweldig qua formaat, rekenkracht en mogelijkheden. Alleen jammer van de Android versie, 2.1 volgens mij en geen officiele updates meer.

Maar voor 100€ zou ik het wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

XanderDrake schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:54:
De Streak is geweldig qua formaat, rekenkracht en mogelijkheden. Alleen jammer van de Android versie, 2.1 volgens mij en geen officiele updates meer.

Maar voor 100€ zou ik het wel weten!
Zijn er geen (100 procent werkende) custom roms voor dan? 2.2 is genoeg, 2.1 is inderdaad een beetje jammer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Maar hoe kan dat? Hij kost overal 450 euro? Ik begrijp er even niets van.
Maar is 'ie dan gewoon zonder abonnement?

[ Voor 22% gewijzigd door Sier op 04-06-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sier schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:00:
Maar hoe kan dat? Hij kost overal 450 euro? Ik begrijp er even niets van.
Restje waar ze vanaf moeten om plaats te maken voor nieuwe telefoons. Zo heb ik ook een HTC Shift gekocht voor 100 euro die overal 1200 koste (volgens mij is het ding nu ook geen drol meer waard, ingehaald door de tablets :p ).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Oké, ik bel zo Belcompany even op of ze een Dell Streak voor 100 euro hebben. Dan neem ik hem natuurlijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij een BelCompany winkel in de buurt (bij de 5e winkel was het raak) een Dell Streak gereserveerd.
Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor het kleinere formaat. Alleen jammer dat mijn e-reader (Sony PRS-350) ook een 5inch is. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
En het gaat nog mooier worden
nieuws: Texas Instruments kondigt nieuwe dualcore OMAP4-soc aan
en in de volgende link staat dat er naast dual core cortex a9 ook nog twee cores cortex-M3 in zitten, waar tweakers het niet over heeft.
http://www.electricpig.co...ual-core-is-so-last-week/

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan vwb de dell streak. Bellen met het ding ziet er echt niet uit maar goed :)

Is inderdaad gewoon de "rest" de mijne kwam uit de vitrine, 100% nieuw, had daar alleen gestaan.
Zonder abo en mijn t-mobile kaartje werd gelijk geaccepteerd dus simlockvrij neem ik dan maar aan.
Voor 100 euro kon ik hem niet laten liggen in elk geval en ben blij dat er een BC op de hoek in het winkelcentrum zit.
Ga wel kijken wat er qua versie android mee te doen is. Ik had nog nooit van het hele ding gehoord dus heb 0,0 gelezen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Ik heb BC gebeld, en ze zeiden dat ze er nog één in voorraad hadden, maar konden hem niet vinden. Ik heb er nu 1 gereserveerd, en ze bellen maandag of dinsdag of ze er een hebben. Spannend. Is 5" te groot om mee te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sier schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:35:
Ik heb BC gebeld, en ze zeiden dat ze er nog één in voorraad hadden, maar konden hem niet vinden. Ik heb er nu 1 gereserveerd, en ze bellen maandag of dinsdag of ze er een hebben. Spannend. Is 5" te groot om mee te bellen?
Ik vraag het me af. 4.3" Is nu de nieuwe standaard voor high-end smartphones, en daar is prima mee te bellen. Mede dankzij het feit dat de toestellen wel heel dun geworden zijn.

Maar als je naar deze foto kijkt lijkt het toch wel wat groot.. die andere is dus een 4.3" model!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
brama schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:41:
[...]

Ik vraag het me af. 4.3" Is nu de nieuwe standaard voor high-end smartphones, en daar is prima mee te bellen. Mede dankzij het feit dat de toestellen wel heel dun geworden zijn.

Maar als je naar deze foto kijkt lijkt het toch wel wat groot.. die andere is dus een 4.3" model!
Ik denk dat het nét te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel te doen (ik heb geen kleine handen) maar het ziet er niet uit :)
Ik stuur meer berichtjes dus die paar minuten die ik wel bel doe ik ergens in een hoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
XanderDrake schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Huawei Ideos Tablet S7

deze dus :)
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2q1xxxd.jpg

Inmiddels ook 3g werkend, na wat prutsen met APN instellingen, maar werkt nu ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

downer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:08:
[...]

Huawei Ideos Tablet S7

deze dus :)
[afbeelding]

Inmiddels ook 3g werkend, na wat prutsen met APN instellingen, maar werkt nu ook perfect.
Echt een onzettend goede deal, Cortex A8, 3G en NL garantie voor 100€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verdorie, ik wil ook een Dell streak voor 100€ aanschaffen, maar weet dus niet of dezelfde prijs ook in België gehanteerd wordt!!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ideos S7 ook nog weten te vinden.. ga ik nu even halen. Lang leve de koopzondag.

Alexandrium Rotterdam had de streak en de ideos liggen volgens een collega van een ander filiaal maar toen ik belde was die streak voor een collega en die ideos was defect.. yeah right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dwoner,

Wat zat er bij je ideos aan extra's? Ik heb alleen een oplader en een kabeltje voor naar de computer.. vraag me af of dat wel juist is (en of ik er nog iets aan kan doen als het niet klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Geen LG optimus Pad topic nog? Ik zie namelijk dat hij op voorraad is bij PDAshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het erop leek dat het doosje nog een mooie sealzegel bevatte bleek mijn idee dat er dingen niet bij de ideos zaten wel te kloppen.. zit een beetje te spelen met het ding en er staan nog foto's op van de vorige eigenaar.. morgen BC eens bellen dus, ondanks de prijs kan ik hier niet mee leven.. reden van terugbrengen is niet bekend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
@patrick91 Dan zou ik idd ook even informeren.
Verder zat er niks aan extra's bij, boekjes en 2 kabeltjes die je al noemde.
Had je hem daar ook voor €99.95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, 100 euro, prima prijs maar niet voor 2e hands in dit geval.

Had voor het eerst even internet aangezet maar dat ging erg traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Blackminister schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:37:
Verdorie, ik wil ook een Dell streak voor 100€ aanschaffen, maar weet dus niet of dezelfde prijs ook in België gehanteerd wordt!!
Ik ben vandaag langs een Belcompany gelopen (was toch in de stad), maar ze hadden al niks meer. Het zijn echt de laatste restjes en als het in Belgie dezelfde prijs is zullen ze ook al wel weg zijn (je zou natuurlijk alle belcompany's in de buurt af kunnen bellen of ze er nog eentje hebben, maar ik denk dat het Belcompany personeel je zelf voor is ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 05-06-2011 22:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Zijn er eigenlijk 10" dualcore, multitouch (uiteraard capacitive) tablets? Ik zoek al tijden naar zo'n ding maar ik kan eigenlijk niets vinden. Natuurlijk is dit een soort ideaal plaatje (ga ook uit van een redelijke batterij). Wat moet ik als eerste wegstrepen wil ik dat mijn zoektocht wel slaagt?

Ik heb overigens gisteren een Archos 43 internet tablet mee gekregen van het werk om een beetje mee te klooien. Best een leuk ding maar dat touchscreen is niet geschikt voor het precieze werk, maar wat kun je verwachten voor 166 euro? De filmpjes draaien er overigens wel heel strak op, ziet er mooi uit. Jammer dat er nog geen 2.3 op draait, hij heeft 2.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54
Gammort schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:29:
Zijn er eigenlijk 10" dualcore, multitouch (uiteraard capacitive) tablets? Ik zoek al tijden naar zo'n ding maar ik kan eigenlijk niets vinden. Natuurlijk is dit een soort ideaal plaatje (ga ook uit van een redelijke batterij). Wat moet ik als eerste wegstrepen wil ik dat mijn zoektocht wel slaagt?

Ik heb overigens gisteren een Archos 43 internet tablet mee gekregen van het werk om een beetje mee te klooien. Best een leuk ding maar dat touchscreen is niet geschikt voor het precieze werk, maar wat kun je verwachten voor 166 euro? De filmpjes draaien er overigens wel heel strak op, ziet er mooi uit. Jammer dat er nog geen 2.3 op draait, hij heeft 2.2.1
De Asus Transformer draait op een Tegra 2 chipset die dualcore is:
Asus Transformer topic - deel 1

Van de 'onbekendere' merken zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:52:

Sja das best balen, hoop dat je wat kan regelen morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Lizard schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:47:
[...]

De Asus Transformer draait op een Tegra 2 chipset die dualcore is:
Asus Transformer topic - deel 1

Van de 'onbekendere' merken zou ik het niet weten.
Ja dat is inderdaad zo'n beetje de enige optie volgens mij, ik zou wel graag een chinese variant daar van zien. Misschien moet ik nog even wachten. Iemand op mn werk had het over een dualcore tablet met honeycomb erop voor 130 euro. Misschien toch maar even vragen wat hij bedoelde want het klinkt niet echt heel realistisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Helaas. BC heeft geen Dell Streak meer voor mij. Echter hebben ze wel nog een Huawei S7. Vinden jullie dat het de moeite waard is voor 100 euro?

Edit: Is de Huawei S7 nou resistive of capacative? Ik zie verschillende dingen.

[ Voor 22% gewijzigd door Sier op 06-06-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 18:54

Rincewind

Take me in your arms tonight

Grrr... de dichtsbijzijnde BC bij mijn huis heeft ook geen S7 meer. Iemand nog een BC waar ik er eentje kan krijgen ? Tips worden beloond :)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
hmm, de belcompany in mijn woonplaats vertikt het al de hele dag om de telefoon op te nemen, en de andere vestigingen die op mijn woon-werk route liggen hebben geen streak meer op voorraad. Iemand die nog een vestiging weet die nog voorraad heeft (in Zuid-Holland of Utrecht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
LameDog schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:14:
hmm, de belcompany in mijn woonplaats vertikt het al de hele dag om de telefoon op te nemen, en de andere vestigingen die op mijn woon-werk route liggen hebben geen streak meer op voorraad. Iemand die nog een vestiging weet die nog voorraad heeft (in Zuid-Holland of Utrecht)?
-

[ Voor 5% gewijzigd door Sier op 07-06-2011 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik ben op zoek naar een Streak, maar dat is kansloos. Ben nog bij een BelCompany langsgeweest en heb ernaar gevraagd. Ze hadden niks meer en kregen veel mailtjes van andere vestigingen die op zoek waren naar Streaks.... voor de eigen medewerkers. Dus als niet-medewerker van BelCompany ben je kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 18:47
Ik heb vanmiddag ook een Huawei Ideos S7 kunnen scoren bij BC. :9 Toch zeker geen verkeerd tabletje, en heeft zeker weten een capacitief scherm met multitouch!
Werkt vlot genoeg, ook internet trouwens (via WiFi). Ik hoop dat ik wel een upgrade kan doen naar froyo (2.2), de site van Huawei blinkt niet bepaald uit van duidelijkheid...
Oja, BC in Hoogeveen had vanmiddag nog 1 Huawei op voorraad liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vulcan750 op 06-06-2011 18:34 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 03:57
Helaas geen Dell streak weten te scoren bij de BC. Wel een S7. Heb meerdere winkels gebeld voor de Streak, maar net zoals eerdere reacties "Heb net de laatste 2 verkocht" of "Helaas ging dit om een DOA waar we nooit een nieuwe voor hebben gekregen".
Ben op goed geluk naar een BC gereden waar ze de telefoon niet opnamen en volgens een ander filiaal nog 1 streak op voorraad hadden. Zul je net zien, ding lag ingepakt voor een andere vestiging (waarschijnlijk collega, maar dit is puur speculatief)

Ze hadden nog wel een S7, ik met me grote bek: "die is resititief, Die mot ik nie". Na plezierig aandringen van de overigens erg leuke BC medewerkster toch even uit de doos gehaald.
"Kijk maar hij reageert niet op me nagels", wth, capacative en reageert goed.
Met het lichte schaamrood op de kaken heb ik mijn ongelijk moeten toegeven. Bovendien had ik haar al geholpen 2 klanten af te poeieren -> Iphone4 -> gebarsten achterkant. -> 10 minuten zeuren dat ie em toch echt niet heeft laten vallen. Grrrr. -> Ik tussen beide: "Meneer, barst is helaas altijd eigen schuld." Meneer droop keurig af met de staart tussen de benen.
OT
Ach waarom ook niet, 99,98 E afgerekend en vriendelijk bedankt voor de fijne service.
Zit nu met een luxe probleem, welke tablet ga ik aan me pa geven voor vaderdag? De Dropad A8 (sneller, geen GPS of 3G) of deze Huawei S7, (lagere specs, 1st gen snapdragon geclocked op 768Mhz, maar wel GPS en 3G)

@Vulcan750: Froyo is beschikbaar voor de S7, check wel even de revisie die je hebt. Waarschijnlijk ook de
S7-105. Ik knal em later vanavond even op:

http://www.uptomark.com/d...-rom-installations-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Maniacnl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:42:
Helaas geen Dell streak weten te scoren bij de BC. Wel een S7. Heb meerdere winkels gebeld voor de Streak, maar net zoals eerdere reacties "Heb net de laatste 2 verkocht" of "Helaas ging dit om een DOA waar we nooit een nieuwe voor hebben gekregen".
Ben op goed geluk naar een BC gereden waar ze de telefoon niet opnamen en volgens een ander filiaal nog 1 streak op voorraad hadden. Zul je net zien, ding lag ingepakt voor een andere vestiging (waarschijnlijk collega, maar dit is puur speculatief)

Ze hadden nog wel een S7, ik met me grote bek: "die is resititief, Die mot ik nie". Na plezierig aandringen van de overigens erg leuke BC medewerkster toch even uit de doos gehaald.
"Kijk maar hij reageert niet op me nagels", wth, capacative en reageert goed.
Met het lichte schaamrood op de kaken heb ik mijn ongelijk moeten toegeven. Bovendien had ik haar al geholpen 2 klanten af te poeieren -> Iphone4 -> gebarsten achterkant. -> 10 minuten zeuren dat ie em toch echt niet heeft laten vallen. Grrrr. -> Ik tussen beide: "Meneer, barst is helaas altijd eigen schuld." Meneer droop keurig af met de staart tussen de benen.
OT
Ach waarom ook niet, 99,98 E afgerekend en vriendelijk bedankt voor de fijne service.
Zit nu met een luxe probleem, welke tablet ga ik aan me pa geven voor vaderdag? De Dropad A8 (sneller, geen GPS of 3G) of deze Huawei S7, (lagere specs, 1st gen snapdragon geclocked op 768Mhz, maar wel GPS en 3G)

@Vulcan750: Froyo is beschikbaar voor de S7, check wel even de revisie die je hebt. Waarschijnlijk ook de
S7-105. Ik knal em later vanavond even op:

http://www.uptomark.com/d...-rom-installations-guide/
Dus, S7 is capacitive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Dell Streak gehaald. Men had mij telefonisch verteld dat dit de laatste was die ze op voorraad hadden. In de winkel nog maar eens gevraagd of ze er niet nog een hadden (voor mijn vriend). Blijkt dat een BelCompany medewerker er nu een thuis heeft om te kijken of dit iets voor hem/haar is. Als de medewerker hem niet neemt dan word ik morgen teruggebeld. Persoonlijk contact kan dus helpen om misschien alsnog een te krijgen.

Mijn apparaat was door de verkoper zelf een avondje getest maar hij heeft hem niet gekocht omdat hij al een IPhone 4 had. BelCompany schijnt vrij strenge eisen te hebben voor eigen medewerkers ivm goedkoop doorverkopen van apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Lees aub de topicwaarschuwing. Posts over winkels, bestellingen, prijzen en dat soort dingen horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
Sier schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:57:
[...]

Dus, S7 is capacitive?
Yesch, tenminste wel de versie S7-105. Het blijkt dat de 1e versie van de S7 resititive was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Carel :)

Update over mijn 2e hands S7, die wordt omgeruild, er komt dus een andere die wel nieuw zou moeten zijn.
Deze zal ook wel gewoon verkocht gaan worden maar ik heb het idee dat er iets mee zou moeten zijn anders brengt iemand hem niet terug.

Qua dell is het een kwestie van bellen. Ik had een aardige medewerken van een Rotterdams filiaal die de voorraad wilde doorgeven aan me (dat kunnen ze gewoon zien). Probeer het eens ergens!
Succes, die dell is echt wel grappig ;)

Edit: zie nu de mod waarschuwing.. niet bij stilgestaan. Was zelf blij met dit soort info in dit geval. Ook over de androids waar eerder over gesproken is met prijs en waar te halen vond ik echt een meerwaarde.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

RoD schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
[modbreak]Lees aub de topicwaarschuwing. Posts over winkels, bestellingen, prijzen en dat soort dingen horen hier niet thuis.[/]
Ik snap dat die regels onderaan het topic staan en respecteer het op zich ook wel.
De regels begrijpen doe ik echter minder goed....

Verder zie ik dat er niet al te streng op wordt toegezien (misschien ook onmogelijk?), dus heel erg is het niet.

Kun je misschien toch kort toelichten waarom het geen combi topic zou kunnen/mogen zijn?

Wat krijg je waar voor welk bedrag en is de verkopende partij betrouwbaar, hoe is de garantieafwikkeling et cetera. Voor alle exotische tablet zoekers zeer belangrijke feedback lijkt me.
Daarbij voorkom je er topic wildgroei mee, al zal het topic zelf wel sneller groeien natuurlijk.

Zomaar wat gedachten die ik ff neergezet heb....geen probleem als het allemaal zo blijft, ik vraag het me gewoon af...
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:29:
Edit: zie nu de mod waarschuwing.. niet bij stilgestaan. Was zelf blij met dit soort info in dit geval. Ook over de androids waar eerder over gesproken is met prijs en waar te halen vond ik echt een meerwaarde.
+1

[ Voor 14% gewijzigd door albino71 op 07-06-2011 14:01 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Een tablet kan natuurlijk ook gewoon geretourneerd worden omdat de ervaring toch niet is wat er van verwacht werd. Zo heb ik mijn POV Mobii / Advent Vega binnen een week weer verkocht omdat ik de kijkhoek van het scherm toch teveel vond tegenvallen, ieder heeft zijn eigen smaak.

Voor mij is voor een volgende tablet een goed (IPS) scherm wel een must, net als een hardware home-button (liefst ook menu en return) op een logische plaats. Ook wacht ik nog even tot Honeycomb de 'standaard' is geworden, want dat geeft voor mij t.o.v. 2.x toch een veel betere tabletervaring!

Dit topic is niet (echt) bedoeld voor het bespreken van prijzen omdat het dan inderdaad erg snel zal groeien en meer een slowchat wordt. Het bijhouden van een soort 'pricewatch' lijkt me geen probleem. Het zou hier vooral moeten gaan om specs, ervaringen en (on)mogelijkheden van de hardware. Ook voor apps is er een apart topic. Lang niet iedereen zit te wachten op verhalen waarin in alle geuren en kleuren uit de doeken wordt gedaan hoe men na een flinke zoektoch toch vandaag nog tablet X in handen heeft weten te krijgen, hoe leuk ze soms ook zijn om te lezen :)

[ Voor 4% gewijzigd door S0epkip op 07-06-2011 14:07 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Hey Patrick,
Ik hou het lekker bij m'n Huawei S7 (hoe spreek je dat in vredesnaam uit?) :?
Succes met het omruilen!
En Maniacnl bedankt voor de link! Heb je Froyo er inmiddels opstaan, en merk je verschillen t.o.v. Eclair, behalve de Flash ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel zeiden ze HU-A-WEI.
Omruilen zal wel goed komen, ik denk morgen wel.
Ook ik dank voor de link, ga froyo er ook opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
2.2 voelt an sich gewoon wat snappier aan.
Enige nadeel van deze Indonesische update is dat pinch&zoom niet meer werkt in de browser, wel in andere apps.
Tevens blijkt de community van xda en slatedroid ook niet stil te staan voor de S7.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1099298

Ik wil ook even reageren op de Modbreak. Ik begrijp volkomen dat er regels nodig zijn, zoals op ieder forum. Maar het hoe/wat/waar is toch enorm behulpzaam voor de medetweakers. Als ik hier niet had gelezen over de dumpactie bij BC dan had ik nu geen HU-Whatever tablet gehad voor een prikkie.

@ROD Ik stel een versoepling voor van de Topic regels om een aanwas van nieuwe topics te voorkomen.
Anders krijg je een apart levertijden/pricewatch/software topic voor onbekende en exotische android tablets. En dat zie ik niet echt zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Maniacnl op 07-06-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Maniacnl schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:38:
2.2 voelt an sich gewoon wat snappier aan.
Enige nadeel van deze Indonesische update is dat pinch&zoom niet meer werkt in de browser, wel in andere apps.
Dat laatste is toch wel jammer, want dat is nu juist erg handig. Ik wacht nog wel even.
Ik heb Huawei gemaild of ze binnenkort ook zelf met een update van Android komen.
Mocht ik wat teruggemaild krijgen zal ik dit hier melden.
Ik ben zeker niet ontevreden over dit compacte tabletje, ik vind het ook met 2.1 behoorlijk vlot werken.
Over 2 dingen ben ik niet tevreden, en dat is de te krappe batterij en ik kan er via usb geen harddisk/stick/keyboard/muis op aansluiten. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Vulcan750 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Dat laatste is toch wel jammer, want dat is nu juist erg handig. Ik wacht nog wel even.
Ik heb Huawei gemaild of ze binnenkort ook zelf met een update van Android komen.
Mocht ik wat teruggemaild krijgen zal ik dit hier melden.
Ik ben zeker niet ontevreden over dit compacte tabletje, ik vind het ook met 2.1 behoorlijk vlot werken.
Over 2 dingen ben ik niet tevreden, en dat is de te krappe batterij en ik kan er via usb geen harddisk/stick/keyboard/muis op aansluiten. Of zie ik iets over het hoofd?
Er zit toch een micro USB aansluiting op? Kun je dan niet ergens zo'n speciaal micro USB to USB kabeltje kopen?

YouTube: ‪hub en S7.mp4‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Heb een nieuwe firmware (602) voor de Rena3 gevonden op het net.
(http://chinamobiles.org/downloads/N71_20110602.rar)
Met de 525 versie kon ik niet op de market. Met deze 602 versie wel.

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:12
Kan je met deze market ook tweetdeck vinden EN installeren ?
quistler schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:50
quistler schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:00:
Volgens slatedroid heeft die versie van de firmware problemen met youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanks to dit forum na tel. bestellen gisteren, vandaag HUAWEI S7 bij lokale bekende dealer (ivm. opm. MOD!) opgehaald voor <100 euri !

Vandaar de vraag hoort hoofd tel. erbij en behalve snelstartgids mis ik een uitgebereide handleiding.

Wat zat er bij jullie in de doos en zijn er zaken waar je op moet letten bij starten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:13:
In de winkel zeiden ze HU-A-WEI.
Omruilen zal wel goed komen, ik denk morgen wel.
Ook ik dank voor de link, ga froyo er ook opzetten!
Huawei is de chinese fabrikant van Philips beeldschermen, waar Philips in toekomst ALLE tv´s laat maken.

Zijn ook fabrikant van de glasvezelmodems en decoders voor KPN.

Geen kleine jongens dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:52:

Ben benieuwd welke boekjes: bij mij zat er een garantie leaflet en een snelstart handl. in NL bij.

Hoort er ook nog een uitgebereide handl. bij te zitten ? Zat ook geen earphone bij !

Alvast bedankt voor info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
svianen schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:32:
Kan je met deze market ook tweetdeck vinden EN installeren ?

[...]
Nope, maar je kan toch de losse .apk file van het net plukken?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond3d
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09-2021
Zojuist een Archos 70 8 gb binnengekregen.

Me eerste vraag: Liep bij jullie ook bij de eerste keer het batterijniveau van 100% naar 70% binnen 1,5 uur?
2e) Hoe zet ik een foto als achtergrond?

Ik klik op menu - meer - foto als achtergrond instellen. Vervolgens krijg ik een kader die ik iets kan vergroten (niet eens over de hele foto) en kies ik op opslaan. De foto wordt opgeslagen zegt hij en dan ingesteld als achtergrond.... MAAR me achtergrond verandert niet.

Bewegende achtergrond (vooringesteld) lukt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:17
Ga voor Archos 70 vragen naar het Archos 70 / 101 internet tablets draadje

[ Voor 8% gewijzigd door ArnoutV op 09-06-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:33:
[...]

Ben benieuwd welke boekjes: bij mij zat er een garantie leaflet en een snelstart handl. in NL bij.

Hoort er ook nog een uitgebereide handl. bij te zitten ? Zat ook geen earphone bij !

Alvast bedankt voor info !
Sorry voor de verwarring, geen boekjeS, idd alleen een 'snel aan de slag' handleiding en die andere blijkt dus geen boekje maar een garantiekaart :+
Een uitgebreidere handleiding vind je op de tablet zelf ;)

Geen oordopjes, las ergens dat je alleen kunt bellen met bluetooth headset, misschien heeft het daarmee te maken? Mic wordt afgesloten zodra je een gewone headset inplugt blijkbaar (nog niet zelf geprobeerd)

Heb 2.1 eigenlijk alleen even om te testen gebruikt, gelijk de update gedaan, ziet er meteen toch wat nicer uit allemaal. Wel andere standaard browser geïnstalleerd, ben er nog wat aan het testen maar Dolphin voldoet tot nu toe prima :)

Enkele apps worden niet ondersteund in de market, das soms wel jammer.
Ligt dat aan het formaat scherm?

(o.a. Tweetcaster Pro en GetGlue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
downer schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:09:
[...]

gelijk de update gedaan,
Welke update en zit hier de nederlandse taal ook in?
Deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1050401 of een andere?

http://www.androidtablets...releases-discussions.html hier staat de onderste bij
S7 V100R001C43B011SP01(Holand Capestone) zo dit een nederlandse versie kunnen zijn
ik heb er S7 V100R001C43B010 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downer schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Sorry voor de verwarring, geen boekjeS, idd alleen een 'snel aan de slag' handleiding en die andere blijkt dus geen boekje maar een garantiekaart :+
Een uitgebreidere handleiding vind je op de tablet zelf ;)

Geen oordopjes, las ergens dat je alleen kunt bellen met bluetooth headset, misschien heeft het daarmee te maken? Mic wordt afgesloten zodra je een gewone headset inplugt blijkbaar (nog niet zelf geprobeerd)

Heb 2.1 eigenlijk alleen even om te testen gebruikt, gelijk de update gedaan, ziet er meteen toch wat nicer uit allemaal. Wel andere standaard browser geïnstalleerd, ben er nog wat aan het testen maar Dolphin voldoet tot nu toe prima :)

Enkele apps worden niet ondersteund in de market, das soms wel jammer.
Ligt dat aan het formaat scherm?

(o.a. Tweetcaster Pro en GetGlue)
M.i.heeft dat met de software configuratie en de processor te maken, had met andere tablet (HeroTab) zelfde ervaring dat sommige apps wel- en andere niet werkten.

Zelfs verschil in bijna gelijke apps (bijv. Talking Tom Cat werkte niet maar Talking Robot wel !) hadden nukken dat eentje wel werkte maar andere niet.

Zag op Yarvik en FVIEW forum dat zij dat ook hebben vastgesteld : verschilt per merk tab.

Oorzaak is in feite 'open source' systeem; Apple voorkomt dat door de eigen apps only.

Vr.Gr. Leen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het verhaal even af te maken aangaande de hawei die eerder gebruikt was: keurige service van de BC hier op de hoek, heeft een ander filiaal gevonden die er nog 1 hadden en het omruilen hebben ze voor me geregeld. Een nieuw exemplaar mee terug gekregen dus.
Nu eens mee rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
@Ictinga dank voor de uitleg :)

@patrick91 Netjes, succes met rommelen ;)

@Klankima: hoe kan ik dat snel zien?
Heb .rar toegestuurd gekregen van iemand anders, dus geen idee, is gewoon in NL.

Oh wacht, is build-nummer: S7V100R001C98B021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
[quote
Oh wacht, is build-nummer: S7V100R001C98B021
[/quote]

Zal daar is op zoeken Gevonden, en geinstalleerd. Werkt beter dan de 2.1

[ Voor 26% gewijzigd door Klankima op 11-06-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:44
ik kwam deze net tegen op Pandawill

http://www.pandawill.com/...pu-1gb-ram-8gb-black.html

zo te zien een van de eerste exotische Honeycomb tablets, vrij prijzig nog maar dat is niet raar gezien de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 21:12

pbk

dcell schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:42:
ik kwam deze net tegen op Pandawill

http://www.pandawill.com/...pu-1gb-ram-8gb-black.html

zo te zien een van de eerste exotische Honeycomb tablets, vrij prijzig nog maar dat is niet raar gezien de specs.
Resolutie is 1024 x 600px. Daar wordt ik niet echt blij van. Je zou eerder 1280 x 800 verwachten, minimaal toch 1024 x 768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Klankima schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:56:

Zal daar is op zoeken Gevonden, en geinstalleerd. Werkt beter dan de 2.1
Mooi, had hem natuurlijk ook even kunnen uploaden bedacht ik me later :+

Iemand nog must have extra's gevonden voor de S7?
Enige minpunt is de accuduur, goed dat ik hem vooral thuis gebruik anders is extra batterij wel handig.
Ga wel nog op zoek naar een beschermhoesding. (maar dat hoort hier niet dus genoeg erover O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
pbk schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Resolutie is 1024 x 600px. Daar wordt ik niet echt blij van. Je zou eerder 1280 x 800 verwachten, minimaal toch 1024 x 768.
het was toch ook een eis van google? een minimale resolutie van 1280x800 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tafkar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02-2024

Tafkar

3600 Wp

Vandaag ook mijn Huawei S7-105 opgehaald.

Deze heeft 8GB en een 1GHz processor. Welke ROM kan ik hier nu het beste opzetten om naar android 2.2 te gaan?

Build is S7V100R001C43B010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 11:31
downer schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Mooi, had hem natuurlijk ook even kunnen uploaden bedacht ik me later :+

Iemand nog must have extra's gevonden voor de S7?
Enige minpunt is de accuduur, goed dat ik hem vooral thuis gebruik anders is extra batterij wel handig.
Ga wel nog op zoek naar een beschermhoesding. (maar dat hoort hier niet dus genoeg erover O-) )
De 7 inch Case Logic tablet hoes past nèt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dat filmpje ziet van de venus pad dan had ik tog beter verwacht.
soms vaak drukken en no een paar van die dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren in het bezit van een CT1001. Weet iemand of er al updates voor beschikbaar zijn en waar je deze kan vinden? Custom mag ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Is dit wat, de haipad m8:
http://micdigi.com/2011/0...l-of-haipad-m8-prototype/

M8 uses the Vimicro VC882 as master chip. It is based on Cortex-A8 core with a clock up to 1.3GHz.The tablet is equipped with 512M memory(1 GB memory is optional), 4GB Flash storage, an 8-inch multi-touch capacitive screen(just like Ainol Novo8, with 16:10 ratio an 1280×768 resolution), Android 2.3, 4000mAh battery, built-in WiFi, bluetooth, etc. Weight of the full machine is 492g.

Of is die Ainol Novo8 beter?
https://www.chinistore.co...ch-capacitive-screen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik kies voor de ainol novo8 vanwege zijn amlogic 8726 cortex a9 en zijn mali 400 mp. De chipset van de haipad is mij nog niet helemaal duidelijk, zeker de gpu.
Ik zou de ainol liever qua prijs bij de jtshop bestellen, scheelt toch 25 euro shipping.

http://www.jtshoponline.c...-1080p-hdmi-8gb_p527.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 16:22
Gisteren mijn 1e tablet gehaald, een ILC 7" met Wondermedia 8650 cpu (chipset?). Hij is 100 euro bij de Kijkshop, en voor dat geld best een leuk ding. Net geroot en mijn muziek/video map ge-nfs-mount aan /sdcard/mnt. Hij is nu al dik een uur bezig de enorme share aan het proberen te slikken :P
Maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of zo'n ding ook te booten is vanaf de sdcard en of er ergens bootable images op internet staan. Het lijkt me grappig om te proberen een linux kerneltje + wat binutils voor zo'n ding te compilen. Het zou mogelijk moeten zijn in een VM met virtuele ARM hardware, bijv met Qemu. Maar dan moet ik wel weten hoe meuk op de sd geplaatst moet worden en hoe het ding daarmee opstart.
Ik heb gisteren al een tijdje zitten googelen maar kwam alleen uit bij de custom roms die voor zover ik weet allemaal Android-mods zijn. Er moet toch ook wel een officiele linux-kernel op kunnen draaien? (daarbij de hardware/driver problemen even achterwege gelaten, dat komt later)

You are in a maze of little twisting passages, all different.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Misschien kun je hier iets mee, ik heb er helaas te weinig verstand van.

http://www.slatedroid.com...__pid__187300#entry187300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 16:22
janesh schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:04:
Misschien kun je hier iets mee, ik heb er helaas te weinig verstand van.

http://www.slatedroid.com...__pid__187300#entry187300
Op zich interessant, zo kun je i.i.g. linux binaries op een Android-device runnen maar het is een chrooted omgeving bovenop Android. Ik doelde eigenlijk op een methode om de tablet te booten met een andere kernel met filesystem dan welke normaal gestart worden. Is het mogelijk om de default Android installatie te klonen naar sd-kaart en die vervolgens op te starten? Dan kan ik in ieder geval zonder al te veel risico knoeien met de systeembestanden om te proberen erachter te komen wat de vereisten zijn om van een sd-kaart te booten, als dat uberhaupt mogelijk is 8) .

Ik heb trouwens volgens mij de standaard muziek player vernaggeld. Die 65GB nfs share was een beetje teveel van het goeie maar die probeert ie nu dus elke keer in te lezen bij het opstarten ---> freeze

[ Voor 10% gewijzigd door blorf op 12-06-2011 11:37 ]

You are in a maze of little twisting passages, all different.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
janesh schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:35:
Ik kies voor de ainol novo8 vanwege zijn amlogic 8726 cortex a9 en zijn mali 400 mp. De chipset van de haipad is mij nog niet helemaal duidelijk, zeker de gpu.
Ik zou de ainol liever qua prijs bij de jtshop bestellen, scheelt toch 25 euro shipping.

http://www.jtshoponline.c...-1080p-hdmi-8gb_p527.html
Hij is alleen zo lelijk.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
blorf schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:51:
Gisteren mijn 1e tablet gehaald, een ILC 7" met Wondermedia 8650 cpu (chipset?). Hij is 100 euro bij de Kijkshop, en voor dat geld best een leuk ding. Net geroot en mijn muziek/video map ge-nfs-mount aan /sdcard/mnt. Hij is nu al dik een uur bezig de enorme share aan het proberen te slikken :P
Maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of zo'n ding ook te booten is vanaf de sdcard en of er ergens bootable images op internet staan. Het lijkt me grappig om te proberen een linux kerneltje + wat binutils voor zo'n ding te compilen. Het zou mogelijk moeten zijn in een VM met virtuele ARM hardware, bijv met Qemu. Maar dan moet ik wel weten hoe meuk op de sd geplaatst moet worden en hoe het ding daarmee opstart.
Ik heb gisteren al een tijdje zitten googelen maar kwam alleen uit bij de custom roms die voor zover ik weet allemaal Android-mods zijn. Er moet toch ook wel een officiele linux-kernel op kunnen draaien? (daarbij de hardware/driver problemen even achterwege gelaten, dat komt later)
Booten vanaf sdcard is niet heel waarschijnlijk dat dat gaat lukken, dat wordt meestal niet ondersteund vanuit de ingebouwde bootloader.

Als je zin hebt om te experimenteren, moet je de firmware die je erop kan flashen eens proberen te ontleden. Deze bestaat vaak uit een kernel image, rootfs, system partitie, en evt nog wat losse meuk (userdata, ..). Veel tablets gebruiken vervolgens uboot als bootloader om de kernel te booten en het rootfs te mounten, waarin een android-specifieke init staat met een heel leesbaar script om de rest van het systeem te booten.

Je zou kunnen kijken of je zelf de uboot kan vervangen. Hier kun je dan eigen kernel parameters meegeven, zodat je bijvoorbeeld met de linux-kernel uit de firmware je rootfs kan mounten vanaf sd-card, en daar dus je eigen gebootstrapte debian/arm systeem kunt neerzetten.

Heel veel uitzoekwerk dus, maar als je je verveelt..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
S7V100R001C98B021 is net beschreven 6 stukjes boven die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je eigenlijk allemaal aansluiten met die usb dongle die bij de chinese tablet was bijgesloten; in ieder geval ethernet en memorysticks (en aanverwante) begrijp ik, maar zijn er nog meer toepassingen die via USB in Android werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:13:
Wat kun je eigenlijk allemaal aansluiten met die usb dongle die bij de chinese tablet was bijgesloten; in ieder geval ethernet en memorysticks (en aanverwante) begrijp ik, maar zijn er nog meer toepassingen die via USB in Android werken ?
USB toetsenborden en muizen werken ook over het algemeen. Een bluetooth dongle heb ik echter niet aan de praat gekregen (met de standaard en HCH ROM). Alles staat en valt natuurlijk met de drivers die in de ROM zitten...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
M'n pa zit te kijken naar zo'n Dropad A8 (of herotab C8 w/e) best een compleet 7" tabletje maar het nadeel is dat hij geen GPS module erin heeft zitten.. verder namelijk wel leuk ding met Android 2.3, cortex A8 en capacitive schermpje.. heeft eigenlijk alles behalve die GPS.. is er geen uitvoering van dat ding maar dan met GPS? Er zijn zoveel vergelijkbare modellen.. android 2.2 is ook wel goed overigens maar het is lastig om door de bomen het bos nog te zien, ik denk dat iedereen hier daar wel last van heeft.
Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Je kan eens op zoek gaan naar de DroPad A8X, schijnt de opvolger van de DroPad A8 te zijn. Hij is al wel te koop maar of hij op voorraad is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
En als je nog even geduld hebt wordt gaat deze de dropad A9N, ook met gps geleverd worden en heb je gelijk een telefoon, dualcore cortex a9, 1024*600 , twee camera's en dat alles voor 220 euro.

http://hotmid.com/dropad-...oid-2-2-mobile-phone.html

Edit. Hij is ook nog eens ruim 100 gram lichter dan de dropad a8.

[ Voor 10% gewijzigd door janesh op 12-06-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
janesh schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:43:
En als je nog even geduld hebt wordt gaat deze de dropad A9N, ook met gps geleverd worden en heb je gelijk een telefoon, dualcore cortex a9, 1024*600 , twee camera's en dat alles voor 220 euro.

http://hotmid.com/dropad-...oid-2-2-mobile-phone.html

Edit. Hij is ook nog eens ruim 100 gram lichter dan de dropad a8.
Bedankt voor de tip janesh! Een dropad A9N met deze specs is zeker interessant. (helaas geen Honeycomb) Die versie heeft geen GPS zie ik op de site, later komt een versie die wel GPS heeft.

Ik wacht nog even af
Pagina: 1 ... 10 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.