Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Ambtenaren en het druk hebben... hmm.... ;)

Ik maak me ook nog niet druk, alleen het duurt wel behoorlijk langer dan ik gewend ben.
Meestal is een pakketje toch wel met 2 weken in huis. Het vreemde is alleen dat in dit geval de Track & Trace wel erg lang op 10 mei blijft staan.
Maar ik verwacht hem deze week in ieder geval nog wel... tenminste dat hoop ik dan maar. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
sorry 1 keer is genoeg 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door janesh op 16-05-2011 23:43 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Mijn rena 3 tablet verz. met EMS ligt al vanaf 5 mei in amsterdam, onder het motto "Held by Customs at Destination". Ik kreeg afg. zaterdag een brief van TNT pakket SERVICE met de vraag om de factuur op te sturen want ze konden de waarde niet bepalen.
Geweldige SERVICE van tante post, die brief had ik ook een week eerder kunnen hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

janesh schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:41:
Mijn rena 3 tablet verz. met EMS ligt al vanaf 5 mei in amsterdam, onder het motto "Held by Customs at Destination". Ik kreeg afg. zaterdag een brief van TNT pakket SERVICE met de vraag om de factuur op te sturen want ze konden de waarde niet bepalen.
Geweldige SERVICE van tante post, die brief had ik ook een week eerder kunnen hebben,
En wat gaat dat geintje je dan kosten, of heb je geen idee?
Ik hoor/lees dat trouwens wel vaker dat via DHL of EMS je vaker de kans loopt invoerrechten te moeten betalen.
Of het waar is weet ik niet...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik denk zo'n 30 a 40 euro, heb ik al drie keer betaald het afgelopen half jaar. Dat dit zo lang duurt ligt oa aan de shipper, die standaard die apparaten verstuurd als gift of de waarde behoorlijk verlagen ook omdat de klanten daarom vragen. Het wordt dus een zoekplaatje voor de douane en als je pech hebt trappen ze daar soms niet in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 22:05

XanderDrake

Build the future!

janesh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:40:
Ik denk zo'n 30 a 40 euro, heb ik al drie keer betaald het afgelopen half jaar.
Al drie keer? Caramba, op de hoeveel bestellingen was dat? Misschien herkennen ze je naam ondertussen ;)
Mij is het nog niet overkomen, knock-on-wood.

Mijn eerste ervaringen:
Ik ben erg blij met mijn Rubberized MID 816. Echt super snel en smooth, niets op aan te merken. Ook het touchscreen is zo goed als ik hoopte, ik denk niet dat ik ooit de stylus ga nodig hebben.

Mijn tablet kwam met Android 2.3.1 pre-installed. Tot mijn vreugde was de installatie compleet clean, geen leipe Chinese bloatware of apps die na twee keer gebruik gaan zeuren over registratie en kopen. Alleen Google Apps, zoals Maps, Navigation, Gmail en natuurlijk Market. Market is supersnel, het kost niet langer dan 30 seconden om Angry Birds te downloaden en te installeren.

Het enige detail waar ik problemen me heb is dat er "demo version" staat in de settings. Dit lijkt geen effect te hebben, maar ik ga dus wel updaten naar een volgende ROM als die uitkomt :) Wat me ook opviel is de hoeveelheid 'nutteloze' telefoon functies die nog aanwezig zijn, hoewel daar kan niemand waarschijnlijk iets aan doen.

Van de 8gb is er nog 6,5gb over. Prima toch? APP2SD is dus nergens voor nodig. Wireless werkt goed, websites laden gaat als een tierelier, net als Gmail en Flash 10.3 overigens. Filmpjes op T.net draaien soepeler dan op mijn laptop :X

Resolutie was iets minder scherp dan ik had verwacht, maar dat komt omdat ik een Xperia X1 gewend ben (800*480 op 3"). Het scherm is lekker helder en heeft een matte finish (jawel!!!). Het scherm draaien gaat goed, mocht alleen iets sneller. Ook is het niet de volle 360°, maar hier zit ik niet mee.

De rubberen casing zorgt er voor dat er amper vinger afdrukken op komen en dat de tablet niet zomaar van gladde oppervlakten af glijdt. Hij zit goed in de hand, en is makkelijk te hanteren met zowel 1 als 2 handen. De drie knoppen onderin zijn ietsjes klein maar klikken lekker en geven goede feedback (integenstelling tot soft buttons die je overal hebt tegenwoordig).

De tablet is opvallend zwaar, dat komt waarschijnlijk door de extra accu. Accu tijd is erg goed heb ik het gevoel, hoewel ik het apparaat nog niet vol heb kunnen gebruiken. Standby tijd is gok ik iets van 20 uur max. Ik haalde mijn MID 816 van het stroom (volledig opgeladen) om 21:00 savonds, gebruikte het voor 3 uur, zette hem op standby en sochtends om 9u moest ik hem weer aan de lader hangen. Heel netjes!
Je krijgt een klein doosje met weinig spullen (oordopjes, oplader met verloop stukje, usb-mini kabel, handleiding), maar het gaat mij om de tablet :) .

Dingen die ik nog moet uitvogelen: apps installen, compatibility testen, wifi ontvangst, koppelen aan laptop en tetheren aan smartphone, 3D games testen, webcam, audio en video, HDMI, USB stick en externe HDD, UMTS stick en toetsenbord/muis.
Zijn er nog andere vragen? Stel ze gerust!

En dan nu een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/mid816_rubber.jpg

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Zijn er nog andere vragen? Stel ze gerust!
Voor een eventuele aanschaf zijn voor mij zijn de volgende dingen belang:
* Hoe goed werkt Journaaldroid?
* Het onscreen keyboard, is dat werkbaar met resistive touchscreen? Ofwel, kan je er fatsoenlijk mee mailen?
* Heb je al geprobeerd een film/serie te kijken? Hoe werkt dat?

Ziet er goed uit verder. In de verschillende filmpjes hoor ik behoorlijk klikkende toetsen. Jij geeft dat als positief aan, maar ik vraag me dan af hoe lang dat allemaal heel blijft en goed blijft functioneren.. Heb je nog opmerkingen over de robuustheid van de knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:15:
Voor een eventuele aanschaf zijn voor mij zijn de volgende dingen belang:
* Hoe goed werkt Journaaldroid?
Ah zo heet die app. Dit laat ik vanavond weten :)
* Het onscreen keyboard, is dat werkbaar met resistive touchscreen? Ofwel, kan je er fatsoenlijk mee mailen?
Hier heb ik al antwoord op: Geen enkel probleem. Het werkt erg soepeltjes als duim-toetsenbord, de knoppen zijn breed genoeg daar voor. Ik zie eerlijk gezegd niet waarom een resistive scherm dit niet zou kunnen ;)
* Heb je al geprobeerd een film/serie te kijken? Hoe werkt dat?
Komt er aan.
Ziet er goed uit verder. In de verschillende filmpjes hoor ik behoorlijk klikkende toetsen. Jij geeft dat als positief aan, maar ik vraag me dan af hoe lang dat allemaal heel blijft en goed blijft functioneren.. Heb je nog opmerkingen over de robuustheid van de knoppen?
De knoppen voelen goed, geen reden tot twijfel. Een voordeel van de 2.3.1 update is dat er nu een "Back" knop bovenin de balk (in het scherm) zit. Dus je hoeft de knoppen niet veel te gebruiken.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazing-Studios
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik heb een probleem met mijn A-Pad 10",
Elke keer als ik hem aanzet dan kom ik bij het Android logo waar het licht over reflecteerd en dan blijft hij flitsen en gaat niet meer verder, de enige manier om hem uit te zetten is door de resetknop/gaatje in te drukken.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik het opgeven en kijken of ik geld terug kan krijgen van de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RamO schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Die heb ik wel geprobeerd, geluid werkt niet, maar voor de rest is dit wel de snelste ROM die ik heb geprobeerd. Ook heb je de echte Android market.
Met de gemodde NL firmware die pbk eerder al noemde, vind ik dit wel een super leuke tablet voor internetradio. Met de app TuneIn radio en een paar van die oude computer geluidsboxjes heb je een prima werkende internet radio voor een klein prijsje. En verder is ook de e-reader mogelijkheid ( bijv.met Aldiko ) een echte bonus. Surfen is absoluut niet ideaal vanwege het kleine scherm, maar emailen daarentegen geen probleem.Divx nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
ben ook aan het kijken naar een MID816 met capa scherm, wil graag de stap maken van netbook naar Tab. Nu zie ik echter deze aanbieding staan, en het is een leuk iets voor erbij. Iemand ervaring met deze en is het een aanrader? Voor de prijs hoef ik het niet te laten :)

http://www.superdagdeal.nl/superpad-7-inch.html

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat zijn exact de tabs zoals ze bij de intertoys en bart smit hebben, ik heb iets dergelijks wat als viapad is aangeschaft, heeft zelfs multitouch hoewel resistief, maar allemaal werken ze prima op de uberoid roms van die hardcorehacker..

en dan zijn het hele leuke dingen voor dat geld, maar als je een smartphone met capacitief scherm gewend bent, dan zal je je er wel regelmatig aan storen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
sain onez schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:16:
dat zijn exact de tabs zoals ze bij de intertoys en bart smit hebben, ik heb iets dergelijks wat als viapad is aangeschaft, heeft zelfs multitouch hoewel resistief, maar allemaal werken ze prima op de uberoid roms van die hardcorehacker..

en dan zijn het hele leuke dingen voor dat geld, maar als je een smartphone met capacitief scherm gewend bent, dan zal je je er wel regelmatig aan storen..
wat bedoel je met tegenvallen, hoezo? Ik heb nu idd een ZTE Blade, deze bevalt echt super!
Is een capa scherm makkelijker te bedienen en zou je dan eerder gaan voor een MID816 met capacitief scherm? Qua prijs valt deze ook wel mee, rond de 200 Euro.

Ja zijn die dingen van 89 makkelijk te rooten en heb je een bron waar ik de roms kan doorlezen? Modaco?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Voor dat soort prijzen begint het inderdaad wel heel erg interesant te worden om zo'n ding aan te schaffen.

Vind ik dan nog een leuke gadget in tegenstelling tot een ipad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

groxgrox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:35:
[...]

wat bedoel je met tegenvallen, hoezo? Ik heb nu idd een ZTE Blade, deze bevalt echt super!
Is een capa scherm makkelijker te bedienen en zou je dan eerder gaan voor een MID816 met capacitief scherm? Qua prijs valt deze ook wel mee, rond de 200 Euro.

Ja zijn die dingen van 89 makkelijk te rooten en heb je een bron waar ik de roms kan doorlezen? Modaco?
even googlen naar HCH uberoid en je het dat techknow forum zo gevonden, en tegenvallen bedoel ik een resistief scherm, die van me 7" valt wel mee ivm multitouch, maar zit niet helemaal recht in de behuizing, en van me 10,3" Zenithink Z-180 is hij vrij stroef, maar na een custom rom erin geknald te hebben gaan ze ineens een heel stuk sneller en gemakkelijker

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:34:
[...]
Hier heb ik al antwoord op: Geen enkel probleem. Het werkt erg soepeltjes als duim-toetsenbord, de knoppen zijn breed genoeg daar voor. Ik zie eerlijk gezegd niet waarom een resistive scherm dit niet zou kunnen ;)

[...]
Nou het zou best kunnen dat je iets te stevig moet duwen om lekker snel te kunnen typen. Dan is het al snel geen pretje om met zo'n ding te mailen. Maar mooi dat dat niet het geval is.

Nog nieuws over de filmpjes/journaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Heb ook tabletje toegekregen :p

nl Geforce Gpad (9.7 ips)

zit beter ineen dan ik gedacht had, had cheap ass ipad clone verwacht, maar scherm is enorm goed, mooie alu achterzijde.

-rom staat nu een russische rom (zelf update gedaan) op, 2.2, doet zijn werk goed, enkel, launcher zo ik es moeten vervangen. degene die er nu opstaat (ipad style), is nogal traag. Wel handig is dat app drawer, gewoon op desktop terecht komt.

-USB kabel is veel te kort, gebruik er nu eentje van oude iphone :p

-zat screenprotector bij, is te dik en scherm wordt er wazig van imho. Heb ik hem ook verprust bij opkleven :s zit nogal veel stof tussen :(

- bijgeleverd hoesje is erg strak (normaal hou ik daar wel van:p) voor snel even wegsteken, gaat nog niet. Maar ik veronderstel dat dit wel zal rekken :)

- lader is geen EU :s, zit adaptortje bij maar pas in geen enkel normaal stopcontact. http://www.bridgat.com/fi...ell_phone_accessories.jpg.
ik denk dat ik het niet goed uitgelegd heb bij bestelling. nuja, iemand ideetje waar ik eventueel andere lader kan kopen?

voor de rest, tot hier tevreden. wat zitten prutsen met applicaties, ik zal nog fotos posten :p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:53:
[...]

Nou het zou best kunnen dat je iets te stevig moet duwen om lekker snel te kunnen typen. Dan is het al snel geen pretje om met zo'n ding te mailen. Maar mooi dat dat niet het geval is.

Nog nieuws over de filmpjes/journaal? :)
Journaaldroid werkt goed, de rest heb ik niet geprobeerd omdat ik erachter kwam dat hij niet de originele market had. Ik ben daar de hele avond mee bezig geweest, het staat allemaal in het MID816 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

Rannasha

Does not compute.

azz_kikr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:08:
Heb ook tabletje toegekregen :p

nl Geforce Gpad (9.7 ips)
Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat het ding dat ik in China gekocht heb ook een Gpad is, dus we hebben waarschijnlijk dezelfde :)
-rom staat nu een russische rom (zelf update gedaan) op, 2.2, doet zijn werk goed, enkel, launcher zo ik es moeten vervangen. degene die er nu opstaat (ipad style), is nogal traag. Wel handig is dat app drawer, gewoon op desktop terecht komt.]
Wat is de build-versie van je ROM? (staat helemaal onderaan in het About Phone scherm van de settings)
- lader is geen EU :s, zit adaptortje bij maar pas in geen enkel normaal stopcontact. http://www.bridgat.com/fi...ell_phone_accessories.jpg.
ik denk dat ik het niet goed uitgelegd heb bij bestelling. nuja, iemand ideetje waar ik eventueel andere lader kan kopen?
Gewoon zelf een adapter voor de lader kopen. Ik had een Chinese stekker eraan zitten (niet zo verwonderlijk). Adapters kun je vinden op DealExtreme (goedkoop, maar traag) of anders via Google een NL webshop.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02

sjaool

Every life should have 9 cats

janesh schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:41:
Ik zit in het zelfde schuitje. Op 10 mei is mijn pakketje aangekomen en vandaag heb eindelijk een brief gehad.
Nu kost mijn tablet maar €50,00 maar het betekent wel dat er €12,50 + €9,50 aan btw en inklaringskosten bij komt. Oftewel bijna de helft van de waarde van het tablet gaat naar de schatkist en tante pos. :-(
Ik mag hopen dat hij goed werkt want terugsturen zie ik niet zitten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Blazing-Studios schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:37:
Ik heb een probleem met mijn A-Pad 10",
Elke keer als ik hem aanzet dan kom ik bij het Android logo waar het licht over reflecteerd en dan blijft hij flitsen en gaat niet meer verder, de enige manier om hem uit te zetten is door de resetknop/gaatje in te drukken.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik het opgeven en kijken of ik geld terug kan krijgen van de verkoper?
Kijk eens met welke toetsencombi je naar het recovery menu kunt booten. Daar staat dan een optie om de cache te wissen. (wil zo'n probleem wel eens oplossen)
Bestaan er (custom) ROM's voor dat ding? Probeer anders eens een andere ROM te flashen?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop nooit iets bij efox-shop!!!!

Ik heb een claim ingediend bij paypal i.v.m. fake tablet, en het ook nog eens verloren! dus de paypal garantie kan je ook niet echt op bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Species5618 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:15:
Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat het ding dat ik in China gekocht heb ook een Gpad is, dus we hebben waarschijnlijk dezelfde :)
Het is de versie met 8GB en het GPAD logo op de achterkant. heb tevens een verloopkabeltke van 2.5 naar 3.5 erbij laten steken, kan ik tenminste headset gebruiken :p
Wat is de build-versie van je ROM? (staat helemaal onderaan in het About Phone scherm van de settings)
HT_PAD1051_V1.6.2-eng 2.2 FRF85B eng.tianfeng.20110426.222822
Gewoon zelf een adapter voor de lader kopen. Ik had een Chinese stekker eraan zitten (niet zo verwonderlijk). Adapters kun je vinden op DealExtreme (goedkoop, maar traag) of anders via Google een NL webshop.
is geen haast bij, dus ik zal hem mss idd op dealextreme kopen/es rondkijken op ebay, goeie tip, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

azz_kikr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Het is de versie met 8GB en het GPAD logo op de achterkant. heb tevens een verloopkabeltke van 2.5 naar 3.5 erbij laten steken, kan ik tenminste headset gebruiken :p
Ik heb ook 8 GB, maar ik heb het Android-poppetje als logo op de achterkant. Ik heb nog niet iemand anders gevonden die dit logo heeft. Men heeft of het GPAD logo of geen logo. Een verloopje 2.5mm->3.5mm heb ik maar op DX besteld.
HT_PAD1051_V1.6.2-eng 2.2 FRF85B eng.tianfeng.20110426.222822
Ok, de april versie (26-04). Ik heb dezelfde firmware, maar dan de maart versie. Laat even weten wat je van de firmware vindt, ik ben aan het overwegen te upgraden naar de april versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Species5618 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:
Ik heb ook 8 GB, maar ik heb het Android-poppetje als logo op de achterkant. Ik heb nog niet iemand anders gevonden die dit logo heeft. Men heeft of het GPAD logo of geen logo. Een verloopje 2.5mm->3.5mm heb ik maar op DX besteld.
ik denk dat jij de zogenaamde Herotab M10 V2 hebt :p, is identiek met die gpad, behalve dat jij bluetooth heb en ik niet (denk ik)
Species5618 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:
Ok, de april versie (26-04). Ik heb dezelfde firmware, maar dan de maart versie. Laat even weten wat je van de firmware vindt, ik ben aan het overwegen te upgraden naar de april versie.
ik vind hem wel lekker...wat ik al gevonden heb...
-start std in het chinees op als je firmware flasht, dus ff zoeken hoe in het engels te zetten (gelukki ook android phone, kon iker naast leggen :p)
-in het engels zetten, waren er sommige dingen die in het chinees bleven staan -> poweroff en reboot -> done
-irritanste bug momenteel, is dat die soms touch input (toetsies werken wel nog)verliest, ben blijkbaar niet de enige, maar enigste wat helpt is reset met pinnetje. :(
When you use gforce when charging it, the capacitive screen may suddenly stop working but the buttons can function well. It is because when you use it while charging, your hands, the aluminum back and the capacitive screen become a circuit and it may make froze the touch screen temporarily. You can wake the screen by restart it (long press the power button). Screen protector can avoid this situation.

[ Voor 14% gewijzigd door SadisticPanda op 19-05-2011 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

azz_kikr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 07:35:
[...]

ik denk dat jij de zogenaamde Herotab M10 V2 hebt :p, is identiek met die gpad, behalve dat jij bluetooth heb en ik niet (denk ik)
Ik heb, voor zover ik weet, geen bluetooth op het ding.

[...]
-irritanste bug momenteel, is dat die soms touch input (toetsies werken wel nog)verliest, ben blijkbaar niet de enige, maar enigste wat helpt is reset met pinnetje. :(

[...]
Heb ik ook af en toe last van. Niet alleen bij het opladen, maar af en toe als het ding langere tijd standby heeft gestaan. Overigens werkt bij mij de powerknop wel gewoon, waardoor ik hem normaal uit kan zetten (powerknop ingedrukt houden tot bevestigingsscherm van de power off verschijnt, dan de powerknop opnieuw indrukken en even ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Ik heb, voor zover ik weet, geen bluetooth op het ding.

[...]

[...]

Heb ik ook af en toe last van. Niet alleen bij het opladen, maar af en toe als het ding langere tijd standby heeft gestaan. Overigens werkt bij mij de powerknop wel gewoon, waardoor ik hem normaal uit kan zetten (powerknop ingedrukt houden tot bevestigingsscherm van de power off verschijnt, dan de powerknop opnieuw indrukken en even ingedrukt houden).
Wat is de quadrant score van zo'n tablet eigenlijk? Speelt het ding ook een beetje fatsoenlijk adobe flash?

Hmm.. Zie net berichten over de Arnova 10 tablet:

Klik!
en
Klik..

Volgens de berichten zou er een 1.2Ghz K2918 ARM Cortex-A8 processor inzitten met een capacitive scherm.. Ik kan echter alleen een 600Mhz (!!) resistive versie van deze tablet vinden? :? Weet iemand of de updated versie al ergens te koop is?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:23:

Ik heb een claim ingediend bij paypal i.v.m. fake tablet, en het ook nog eens verloren! dus de paypal garantie kan je ook niet echt op bouwen!
Da's fucked up. Wat was het verhaal van PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:23:

Deze? http://www.efox-shop.com/...graded-tablet-pc-p-131936

Wat kan daar fake aan zijn voor die prijs? Merkjes stellen weinig voor op dit soort pads, wat ook al wel in de titel te zien is waar er meteen een aantal opgesomd worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:49:
[...]

Wat is de quadrant score van zo'n tablet eigenlijk? Speelt het ding ook een beetje fatsoenlijk adobe flash?
Ik heb de full benchmark gedraait met de standaard versie van Quadrant (heb geen ervaring met dit benchmark programma, dus weet niet of dit de gebruikelijke setup is). De score is 1135. Volgens het grafiekje in de app zit dat vlak onder de Motoral Droid X en HTC Evo en een stukje boven de Galaxy S.

Flash draait best aardig. Ik stream soms StarCraft 2 matches van Justin.tv op 480p en dat loopt best goed. Idem met YouTube via de website. Via de YT app kun je redelijk 720p spelen (niet zo vloeiend als op een pc, maar bruikbaar genoeg).

Het ding heeft een 800 MHz CPU met Cortex A8 core. Niet op Tegra 2 niveau dus, maar 1 generatie terug. Ondanks paar firmware bugs is het een heel leuk speeltje, zeker voor 160 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Is er trouwens een Android App Compatibility Topic ergens op GoT? Ik heb rondgekeken maar niet echt een verzameltopic gevonden. Ik heb wel een aantal bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welk tablet moet ik kiezen een A8 Herotab mid816, een A9 Reno of een flytouch 3? Ik wil het weekend een bestelling doen.
Wat zijn de pro's en is de 40 dollar echt de snelheid waard immers ze kunnen beide worden geupgrade?
Verzending wordt snailmail via memo met coupon welcome 8)

[ Voor 4% gewijzigd door dr.nld op 20-05-2011 12:00 ]

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Net mijn Rena3 binnen!
Met de full benchmark haal ik 1111 punten.

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
dr.nld schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:57:
Welk tablet moet ik kiezen een A8 Herotab mid816, een A9 Reno of een flytouch 3? Ik wil het weekend een bestelling doen.
Wat zijn de pro's en is de 40 dollar echt de snelheid waard immers ze kunnen beide worden geupgrade?
Verzending wordt snailmail via memo met coupon welcome 8)
Ik wacht op zo'n tablet met een capatief scherm, en dan voor niet al te dure prijs. Max 200 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
quistler schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:32:
Net mijn Rena3 binnen!
Met de full benchmark haal ik 1111 punten.
Die van mij ook gisteren binnen na 45 euro aftikken bij de douane, haalt zojuist in quadrant 1213.
Ik kies voor nec renesas alias rena 3 met zijn 533 Mhz dualcore cortex A9 tov b.v. de dropad A8 alleen al om zijn veel lagere gewicht, zeker 100 gr lichter,en dikte.
Hij is snel heel gevoelig touchscreen en fijn zijn ook zijn touch knoppen aan de rechterkant. 1 klein minpuntje tov de dropad A8 is zijn gpu, de powervr sgx 530 tov de sgx 540 in de dropad, maar heb er tot nu toe nog niets van kunnen merken.
Nog een pluspunt van de rena 3 die ik hier gekocht heb is zijn accu die na 1 keer opladen nu 5 uur ongeveer is mee gegaan met nog 40 procent over.

[ Voor 4% gewijzigd door janesh op 20-05-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Ik wacht op zo'n tablet met een capatief scherm, en dan voor niet al te dure prijs. Max 200 dollar.
tsja, de dropad had je dus al lang kunnen bestellen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ohja, nog ietsjes groter tussen de 8 en 10 inch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
janesh schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:41:
[...]

Die van mij ook gisteren binnen na 45 euro aftikken bij de douane, haalt zojuist in quadrant 1213.
Ik kies voor nec renesas alias rena 3 met zijn 533 Mhz dualcore cortex A9 tov b.v. de dropad A8 alleen al om zijn veel lagere gewicht, zeker 100 gr lichter,en dikte.
Hij is snel heel gevoelig touchscreen en fijn zijn ook zijn touch knoppen aan de rechterkant. 1 klein minpuntje tov de dropad A8 is zijn gpu, de powervr sgx 530 tov de sgx 540 in de dropad, maar heb er tot nu toe nog niets van kunnen merken.
Nog een pluspunt van de rena 3 die ik hier gekocht heb is zijn accu die na 1 keer opladen nu 5 uur ongeveer is mee gegaan met nog 40 procent over.
Idd super scherm.. en de accu gaat ook lekker lang mee.
Heb hem via express verzending zonder douane ontvangen. (10dollar meer op MM)
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de Rena3.

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Mensen die geinteresseerd zijn in de rena3 dualcore cortex a9, hier een leuke review.

http://romanstechhelp.blo...fast-dual-core-200-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
janesh schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:43:
Mensen die geinteresseerd zijn in de rena3 dualcore cortex a9, hier een leuke review.

http://romanstechhelp.blo...fast-dual-core-200-7.html
Heb hem gister ook besteld. Ziet er uit als een heel mooi apparaatje en erg fijn dat hij er niet uit ziet als een ipad-knockoff.

Nog tips voor handige covers? Past hij in galaxy tab covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Iemand misschien plannen om de Teclast T760 te bestellen? Ik zat naar de RENA3 te kijken maar ik vind deze eigenlijk nog mooier en hij heeft een hogere resolutie, daarnaast staat er Android 2.3 op maar ik weet niet of de specificaties een beetje leuk zijn, kan iemand dat misschien ophelderen?

blogpost
Vertaling van fabrikantpagina
Slatedroid topic
Een winkel die hem verkoopt voor 269 dollar

Zou dit wat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Niet online
Tijmus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Heb hem gister ook besteld. Ziet er uit als een heel mooi apparaatje en erg fijn dat hij er niet uit ziet als een ipad-knockoff.

Nog tips voor handige covers? Past hij in galaxy tab covers?
Vraag gisterenmorgen uitgezet via product review mm site of er nog een case beschikbaar is/ komt voor rena3. Ga hem sowieso via snailmail bestellen maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
Na 3 dagen Rena3 kan ik jullie vertellen dat de hoofdtelefoon uitgang niet helemaal super is.
Als er geen muziek op staat hoor je de tablet "rekenen" door de koptelefoon.
Bijv bij het laden van een website hoor je een zacht tikje..

Dit tikje is ook te horen als er wel muziek op staat. (alleen dan in mindere mate)

Als je dus ongestoord muziek wilt luisteren moet je de rest van de tablet (rekenintensieve zaken) dus met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Kan iemand mij adviseren welke tablet jullie het meest bevalt wanneer je een tablet zoekt van beneden de 200 dollar en met een1 0 inch scherm, tablet zal vooral gebruikt worden om via animefreak.tv filmpjes te kijken en om te browsne op het internet.

Zelf zat ik te denk aan de flytouch 3/superpad 2

[ Voor 9% gewijzigd door wildcardxl op 22-05-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
quistler schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:01:
Na 3 dagen Rena3 kan ik jullie vertellen dat de hoofdtelefoon uitgang niet helemaal super is.
Als er geen muziek op staat hoor je de tablet "rekenen" door de koptelefoon.
Bijv bij het laden van een website hoor je een zacht tikje..

Dit tikje is ook te horen als er wel muziek op staat. (alleen dan in mindere mate)

Als je dus ongestoord muziek wilt luisteren moet je de rest van de tablet (rekenintensieve zaken) dus met rust laten.
Ik weet niet of jij de nieuwste firmware al geinstalleerd hebt. Heb ik gisteren gedaan want die van mij ging vaak heel slecht aan. Ik moest soms 5 tot 10 keer op de startknop drukken voordat hij startte.
Na de update is dat probleem helemaal verholpen.

edit.

Een link naar het slatedroid topic en de nieuwe firmware vind je hier, en ik kan tot dusver niet anders zeggen dat ik het nog steeds een super apparaat vind voor plm 200 usd.

[ Voor 13% gewijzigd door janesh op 22-05-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
janesh schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet of jij de nieuwste firmware al geinstalleerd hebt. Heb ik gisteren gedaan want die van mij ging vaak heel slecht aan. Ik moest soms 5 tot 10 keer op de startknop drukken voordat hij startte.
Na de update is dat probleem helemaal verholpen.

edit.

Een link naar het slatedroid topic en de nieuwe firmware vind je hier, en ik kan tot dusver niet anders zeggen dat ik het nog steeds een super apparaat vind voor plm 200 usd.
Start-bugje heb ik ook.. alleen als ik in mijn info kijk staat er al: renesas_emev-eng 2.2.1 MASTER eng.hengai.20110429.131357 test-keys

Dat lijkt me de zelfde als de firmware uit je link.. dit zou betekenen dat ik al up-to-date ben.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Dat klopt dat is de nieuwste firmware, en wat die bug betreft die is bij mij dus helemaal verdwenen na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
janesh schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:00:
Dat klopt dat is de nieuwste firmware, en wat die bug betreft die is bij mij dus helemaal verdwenen na de update.
Ben je al je data kwijt van je rom als je de firmware update? (tooltje om je data te bewaren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ja, je kunt weer overnieuw beginnen, wat mij niet zoveel uitmaakt. Als je hem root wat met z4 zo gepiept is kun je met bv titanium wel back ups maken naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:54:
Iemand misschien plannen om de Teclast T760 te bestellen? Ik zat naar de RENA3 te kijken maar ik vind deze eigenlijk nog mooier en hij heeft een hogere resolutie, daarnaast staat er Android 2.3 op maar ik weet niet of de specificaties een beetje leuk zijn, kan iemand dat misschien ophelderen?

blogpost
Slatedroid topic

Zou dit wat zijn?
die ziet er niet verkeerd uit maar is hij al leverbaar??

en is er al wat meer nieuws over de herotab m8?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Frietsaus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:54:

blogpost
Slatedroid topic

Zou dit wat zijn?
Het zijn best een beetje leuke specs, ik zou er best eentje willen proberen, maar de rockchip cortex a8 cpu die nieuw is is eigenlijk al een beetje verouderd, zeker qua productie proces. (55 nm)
De gpu van Vivante is vrij onbekend in de tabletwereld, maar freescale gaat met hun nieuwe i.MX 6xx serie applicatie processoren ook in zee met deze leverancier, en mijn verwachting is dat het wel goed zal zitten met de grafische prestaties.
Al met al is het nog afwachten, ik heb er eigenlijk nog niets over gelezen of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik zag dat de Ramos W15 er ook aankomt met dezelfde chip:
W15:
Using the latest Cortex-A8 core, 2D/3D graphics processor with 512MB DDR3 and the large cache,
8' capacitive screen. resolution: 1280×768.
Foto's:
http://www.ramos.com.cn/news.php?action=view&id=446

Vind ik er ook niet verkeerd uit zien, en ook een mooie resolutie voor webbrowsing etc.

[ Voor 64% gewijzigd door Frietsaus op 22-05-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik zie net dat DHL mijn pakje heeft afgeleverd bij m'n schoonouders... Joepie, ik kan deze avond beginnen tweaken met mijn Herotab MID816 Android 2.3

Is best snel gegaan allemaal.
Besteld op 12-05-2011
Op delivery 20-05-2011
Geleverd 23-05-2011
Gekocht bij Merimobiles, verzending met DHL en geen extra kosten van douane.

Ben alleen bang dat ik dit niet direct ga kunnen opladen, want geen extra adapter gekocht! Er zit een powercharger op, maar denk niet dat die gebruikt kan worden in Europa :( Maar opladen via USB is ook een mogelijkheid neem ik aan? >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Blackminister op 23-05-2011 11:13 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die nieuwe tablets beginnen steeds minder een ripoff te worden van een iPad, maar steeds meer een eigen design te krijgen. Dit is natuurlijk mooi, want dan krijg je niet dat gezeur aan je kop van wat voor een iPad jij heb.

Ikzelf heb de HeroTab C8 besteld, ondanks dat deze een klein beetje op een iPad lijkt, ga ik er waarschijnlijk heel blij mee zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Blackminister schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:13:
Ben alleen bang dat ik dit niet direct ga kunnen opladen, want geen extra adapter gekocht! Er zit een powercharger op, maar denk niet dat die gebruikt kan worden in Europa :( Maar opladen via USB is ook een mogelijkheid neem ik aan? >:)
Twee dingen, 1) je krijgt er een EU verloop stekker erbij, 2) je kan niet via USB opladen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
XanderDrake schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Twee dingen, 1) je krijgt er een EU verloop stekker erbij, 2) je kan niet via USB opladen helaas.
Inderdaad, ben snel over en weer gereden om het pakje op te halen. Verloopstekker zit erbij, al even mee zitten spelen. Op het eerste zicht een superding! Alles werkt zoals het hoort, typen gaat vlot, scherm reageert goed. Enige wat ik niet direct zie, is dat m'n wifi werkt . . . Maar collega's van m'n werk zijn al jaloers op dit ding, vooral voor het weinige geld dat je dit kan aankopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Welcome to the MID 816 Owners Club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
XanderDrake schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:29:
Welcome to the MID 816 Owners Club :)
Dank je, zal er plezier aan beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Frietsaus schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:00:
Ik zag dat de Ramos W15 er ook aankomt met dezelfde chip:

[...]

Foto's:
http://www.ramos.com.cn/news.php?action=view&id=446

Vind ik er ook niet verkeerd uit zien, en ook een mooie resolutie voor webbrowsing etc.
Als je nog interesse hebt in een technisch verhaal over de vivante gpu, dan ga je gang. Komt er niet slecht af.

http://www.elektroniknet....riple-Core-Grafik-Engine/

Als ik jou was zou ik net zo lief kiezen voor een tablet met de super betrouwbare en presterende samsung s5pv210 cpu, incl de powervr sgx 540 en een capacitief 1024*768 scherm.
Komen of zijn binnenkort op de markt onder de namen sampad m8, herotab m8, sinor m8.

[ Voor 19% gewijzigd door janesh op 23-05-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaan999
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:19
Ben ook maar weer eens op zoek gegaan naar een tablet. Een van de dingen die ik zowieso wil is een multitouch scherm met een degelijke gpu en met een grote van 7'' aanvankelijk zag ik de smartq ten die met zijn cartex a9 single core en mali 400 gpu zeker niet mis is. Alleen jammer genoeg heeft de smartq ten geen hdmi out en is hij ook vrij groot met zijn tien inch . Nu ben ik laatst weer eens op zoek gegaan en kwam ik erachter dat jt nu ook de ramos w12 verkoopt die met zijn 8'' capacitatieve scherm en met dezelfde amlogic chip als de ramos w10 en de smartq ten . Hopelijk komen er binnenkort wat reviews beschikbaar over deze mooie tablet. Ook heb ik gelezen dat er een hd variant komt van de ramos w12 , die met een resolutie van 1024x768 een helemaal mooie internet ervaring zou moeten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Niet online
dr.nld schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:16:
[...]

Vraag gisterenmorgen uitgezet via product review mm site of er nog een case beschikbaar is/ komt voor rena3. Ga hem sowieso via snailmail bestellen maandag.
Antwoord op mm, komt binnenkort.
toch besteld de rena3 ondanks er geen deugdelijke case omheen zit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video:
Video Playback Challenge - Rena3 vs. Herotab C8 vs. SenseV7 - 1080p MKV Android tablets - ColonelZap‬‏

Zo te zien is de Sense V7 een hele interessante tablet:
Android 2.3, 1024x600, dual core

Zie ook de video bij de Sense V7 bij Merimobiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
De mali 200 gpu in de tcc 8803 is nou niet je dat, kun je beter kiezen voor de samsung s5pv210.

hier nieuws over de laatste, opvolger van de 8 inch mid 816 met capacitief scherm en een lagere resolutie dan die sense V7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Zit er toch erg sterk over te denken om deze te bestellen:

http://www.gowetrade.com/...80P-8GB-Black-p-4377.html

Afbeeldingslocatie: https://www.chinistore.com/133-305-thickbox/buy-smartq-ten-tablette-tactile-ips-multitouch-capacitif-97-pouces-1024x768-android-22-cortex-a9-.jpg

Er staat bij dat er gebruik kan worden gemaakt van een 3G dongle.. Heeft iemand hier al ervaring mee? Is er toevallig al iemand die deze tablet (eens gezien) heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:54:
Nieuwe video:
Video Playback Challenge - Rena3 vs. Herotab C8 vs. SenseV7 - 1080p MKV Android tablets - ColonelZap‬‏

Zo te zien is de Sense V7 een hele interessante tablet:
Android 2.3, 1024x600, dual core

Zie ook de video bij de Sense V7 bij Merimobiles
Dat is inderdaad een hele mooie en voor die prijs is het zeker te overwegen.
En als ik die site goed volg, dan sturen ze hem nog gratis op ook. Als je er 2 tot 3 weken op wilt wachten.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed, thanks! Dus voor 212,22, incl thuisbezorgen heb je dan:

9.7 Inch IPS display
Dual Core Cortex A9
Mali 400 (zit ook in mijn SGS2 ;)
Bleutooth
7500Mah batterij
Piezo Elektrisch scherm (Zelfde als blackberry)

Geen slechte deal volgens mij!! Heeft iemand ervaring met JTShop? Volgens mij is de aanbieding bij Allpmp gebaseerd op de R10 en niet de T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Heel goed, thanks! Dus voor 212,22, incl thuisbezorgen heb je dan:

9.7 Inch IPS display
Dual Core Cortex A9
Mali 400 (zit ook in mijn SGS2 ;)
Bleutooth
7500Mah batterij
Piezo Elektrisch scherm (Zelfde als blackberry)

Geen slechte deal volgens mij!! Heeft iemand ervaring met JTShop? Volgens mij is de aanbieding bij Allpmp gebaseerd op de R10 en niet de T10.
Prachtig tablet! Is de processor dan 2 keer 1 Ghz?

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaan999
@sier
nee de smartq ten maakt gebruik van een amlogic 8726 chip. Deze bestaat uit een single core cortex a9 en een mali 400 gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
En wat is de kloksnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaan999
Als men kijkt naar de andere apparaten die zijn gebaseerd op de amlogic chip (ramos w10,w12) dan loopt de cpu op 800mhz ik zou evrder niet weten op welke frequentie de mali 400 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Qua cpu en gpu kun je de smartQ T10 vergelijken met de ipad 1 de 7" samsung galaxy tab, de mid816 enz allemaal gebaseerd op cortex a8 zeg maar 1Ghz..
Verwacht er geen wonderen van, maar toch zeker snel genoeg, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd.
Aangezien mijn oem ramos w10 met dezelfde chip, gisteren ter ziele is gegaan, heb ik er toch hier een weer besteld voor minder dan 100 euro en kwam ik deze ook nog tegen vandaag bij micdigi een interessant lichtgewicht apparaatje met dezelfde chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:57:
Qua cpu en gpu kun je de smartQ T10 vergelijken met de ipad 1 de 7" samsung galaxy tab, de mid816 enz allemaal gebaseerd op cortex a8 zeg maar 1Ghz..
Verwacht er geen wonderen van, maar toch zeker snel genoeg, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd.
Aangezien mijn oem ramos w10 met dezelfde chip, gisteren ter ziele is gegaan, heb ik er toch hier een weer besteld voor minder dan 100 euro en kwam ik deze ook nog tegen vandaag bij micdigi een interessant lichtgewicht apparaatje met dezelfde chip.
Zowel de GPU als de CPU zijn alweer een generatie verder dan de A8. Je kan de 800Mhz CPU van de T10 vergelijken met een 1Ghz A8. De GPU is echter wel een generatie nieuwer (zelfde GPU als in de Galaxy S 2) en zal beter performen dan de SGX535 (Nexus S) die in de meeste A8 chipsets zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Wat dacht je van het powerhouse de powervr sgx 540 in de hummingbird van samsung, die ook gebruikt wordt in de dual core cortex a9 omap 4430 van ti, en dus ook in de lg optimus 3d.

En die hummingbird met zijn sgx540 heb je in onderstaande link als je geluk hebt, al voor minder dan 100 euro in huis.
En dan heb je het snelste, best presterende china tablet tot nu toe, welliswaar met een resistief scherm.
http://www.tradecheckout....GHz-Gsensor-HDMI_558.html

[ Voor 51% gewijzigd door janesh op 26-05-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iturbide
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik sta hier te likkebaarden, maar voor ik naar dealextreme hobbel wil ik het toch wel weten. Waar blijft android 3.0? Zijn ze er her en der al en kijk ik gewoon niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-01-2024
janesh schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:42:

En dan heb je het snelste, best presterende china tablet tot nu toe, welliswaar met een resistief scherm.
http://www.tradecheckout....GHz-Gsensor-HDMI_558.html
Deze heeft weliswaar een andere naam, maar is toch ook een TMD A816?
http://www.pandawill.com/tmd-plus-android-2-3-tablet-pc-8-inch-capacitive-screen-hdmi-1080p-1ghz-cpu-support-flash-10-2-black.html

Alleen dan capaciteif scherm, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Jazeker, de capacitieve had ik bij pandawill nog niet gezien en de prijs valt ook niet tegen, en met couponcode 15450 wordt hij nog eens 12 usd goedkoper.

En er komt nog veeel meer moois aan op tablet gebied met ziilabs.

http://m.engadget.com/def...tegory=classic&postPage=1

[ Voor 65% gewijzigd door janesh op 28-05-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
janesh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:57:
Aangezien mijn oem ramos w10 met dezelfde chip, gisteren ter ziele is gegaan, heb ik er toch hier een weer besteld voor minder dan 100 euro
Deze is wel erg interessant. Bluetooth, dus misschien wel mogelijk om er GPS aan te hangen.
Mist helaas een cameraatje, maar dat is niet heel erg. Is alleen de chip gelijk aan de Ramos ?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Volgens mij zijn het allemaal afgeleiden van de ramos w10, dezelfde hardware met soms een iets andere buitenkant. Er zijn er ook met de ronde knop in het midden van een zijkant.
Maar interessante chipset met zijn mali 400 mp gpu die ook in de samsung exynos zit.
hier nog een andere link van een aliexpress verkoper met goede feedback en lage prijs.

http://www.aliexpress.com...-A9-PA18-Dual-Core-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:23
Toevallig mensen ervaring met een Terra Terrapad 1050? Deze is hetzelfde als een viewsonic Viewpad 10 en draaien standraad op Win7 maar worden ook Dual-boot geleverd... Iemand toevallig die een Win7 viewpad heeft omgetoverd tot android tab??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Al vermeld? Capacitief bij Kruidvat met 2 jaar garantie plus smurfendesk.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2cem22w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:00:

[afbeelding]
Hij is jammergenoeg nu uitverkocht, misschien kun je hem in de winkel halen.. Ik snap alleen niet hoe je die bon op de website uitprint? weten julie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Het lijkt erop dat Dropad een opvolger van de A8 heeft uitgebracht, de Dropad A8X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Hyp Hyper schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:00:
Dit is toch gewoon een Dropad ?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
pasz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:07:
[...]

Dit is toch gewoon een Dropad ?
Ja, maar dan zonder China en met echte garantie lijkt het. Voor ongeveer dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Het is dus deze lichtere uitvoering van de haipad m7, dropad a8.

http://micdigi.com/2011/0...e-with-samsung-pc110-cpu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
janesh schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:12:
Het is dus deze lichtere uitvoering van de haipad m7, dropad a8.

http://micdigi.com/2011/0...e-with-samsung-pc110-cpu/
Ja, maar wel met meer geheugen en gps+bluetooth ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaan999
Kwam net op jtshop de ainol novo 8 tegen. Als het goed is heeft hij een 8'' scherm met een resolutie van 1280x768 en met de bekende amlogic chip(cortex a9 mali 400). Hier staan wat foto's http://ainol-pmp.en.made-...een-Android-Tablet-PC.jpg

Op deze pagina staat een review vertaald via google translate http://translate.google.c...ra-page%253D1-page-1.html.

[ Voor 26% gewijzigd door christiaan999 op 30-05-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Interessant apparaat, en zeker 50 tot 60 euro goedkoper dan de herotab m8, sampad m8 enz. die gebaseerd zijn op de samsung cortex a8 chipset en dezelfde resolutie hebben.
Een goed alternatief voor dezelfde prijs, plm 160 euro, is de ramos w12, welliswaar met 800*600 capaccitief maar ook 8" en amlogic 8726.

@abusimbal, was niet duidelijk genoeg, heb het aangepast. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door janesh op 29-05-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Hoezo gebaseerd op Samsung cortex A8 ? Ik zie A9 staan.
http://ainol-pmp.en.made-...en-Android-Tablet-PC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

janesh schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:15:
Volgens mij zijn het allemaal afgeleiden van de ramos w10, dezelfde hardware met soms een iets andere buitenkant. Er zijn er ook met de ronde knop in het midden van een zijkant.
Maar interessante chipset met zijn mali 400 mp gpu die ook in de samsung exynos zit.
hier nog een andere link van een aliexpress verkoper met goede feedback en lage prijs.

http://www.aliexpress.com...-A9-PA18-Dual-Core-1.html
Nu weet ik niet of het maar tijdelijk is, maar voorlopig heeft de mali wat problemen met wat spellen door de afwezigheid van een aantal texture compressiemethode's, verder wel interresant, alleen erg irritant dat ze de cpu speed aanprijzen door cpu en gpu op te tellen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
En nog sterker, die gast van bovenstaande link maakt van de cpu en gpu voor de verkoop maar even een dualcore. Anderen tellen zoals jij ook zegt de mhz van cpu en dsp bij elkaar en maken er zo bij de amlogic 8726 1 Ghz van.
Bij de dual core nec renesas met 533 Mhz per core zie je vaak 1.2 Ghz of ook wel tegra 2 in de specs vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:50
Hij is wel niet zo exotisch, maar weten jullie misschien wat voor tablet de 10" is die bij de bart smit in de aanbieding is? Ik heb het ook gevraagd bij de intertoys-thread, excuus voor het dubbelposten, maar ik dacht hier misschien mensen zaten die het zouden kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Volgens mij is hij wel exotisch en de prijs ook. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een cortex a8 in zit, IK heb er geen 75 euro voor over.
Dan is de mid A816 deal van 100 euro uit het 816 topic veel interessanter, alleen loop de kans nog 25-30 euro BTW te moeten afrekenen, wat in de "aanbieding" van meneer bart smit ongetwijfeld ook verrekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik vind persoonlijk de Kruidvat tablet bovenaan een betere deal, hoewel die een stukje kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:23
Als deze tablets nou is voor een schappelijke prijs in nederland te koop waren zou helemaal top zijn:

http://cgi.ebay.com/NEW-1...20b9b791b5#ht_3227wt_1139

Zover ik zie gewoon echt prima specificaties voor een beetje e-mail, internet, spelletjes etc etc en hij ziet er tevens nog is zeer gelikt uit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelofhope
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 19:55
Heeft iemand enig idee welke tablets het zijn die op p52 van de nieuwe carefour folder staan?

hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=NL&FolderID=1093&uCurrentStartRow=49&subEnseigne=

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

angelofhope schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:58:
Heeft iemand enig idee welke tablets het zijn die op p52 van de nieuwe carefour folder staan?

hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=NL&FolderID=1093&uCurrentStartRow=49&subEnseigne=

TIA
Opvallend genoeg herken ik ze allebei niet, en er zijn ruim te weinig specs om een gok te doen over hoe goed ze zijn... Helaas hebben ze geen Android 2.2 of hoger dus dat spelt weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
angelofhope schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:58:

TIA
De onderste lijkt sterk op de pricewatch: Archos Arnova 10
De bovenste weet ik niet.

Pagina: 1 ... 9 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.