Als ik jou was zou ik wat belcompany vestigingen bellen om te kijken of ze het Huawei ideos S7 tablet nog hebben. Zoals eerder genoemd is dat tablet afgeprijsd naar 99,98. Dit staat in de meeste vestigingen niet aangegeven op het prijskaartje in de vitrine maar als je er naar vraagt krijg je het tablet wel voor die prijs.Gammort schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:46:
M'n pa zit te kijken naar zo'n Dropad A8 (of herotab C8 w/e) best een compleet 7" tabletje maar het nadeel is dat hij geen GPS module erin heeft zitten.. verder namelijk wel leuk ding met Android 2.3, cortex A8 en capacitive schermpje.. heeft eigenlijk alles behalve die GPS.. is er geen uitvoering van dat ding maar dan met GPS? Er zijn zoveel vergelijkbare modellen.. android 2.2 is ook wel goed overigens maar het is lastig om door de bomen het bos nog te zien, ik denk dat iedereen hier daar wel last van heeft.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb dat tablet zelf inmiddels een week en het bevalt erg goed. Een nadeel van veel exotische tablets is dat ze of geen GPS(of alleen extern), of geen bluetooth of alleen externe 3G hebben. De S7 heeft interne 3G, GPS en bluetooth , 8GB interne opslag en ook nog eens een capacitive scherm en een front en back camera. Ook is het tablet makkelijk te rooten en er is ook een rom met ondersteuning voor DATA2EXT(alle systeemdata op de interne SD kaart zodat je systeem nooit vol loopt).
Vrijwel alle spellen werken goed(genoeg) op dit tablet alleen de wat meer geavanceerde spellen draaien eigenlijk met een te lage framerate(pinball HD bijvoorbeeld). Emulators voor de klassieke consoles draaien erg goed en zijn te besturen met de wiimote controller, dat was voor mij de reden dat ik perse een tablet met bluetooth wilde.
Vreemd genoeg kan ik geen quadrant benchmark draaien op de S7 tablets, ik heb het op 3 verschillende S7 tablets geprobeerd. Over het algemeen voelt het niet langzamer aan dan mijn HTC desire.