maandag 22 april 2013 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Janesh bericht op slatedroid over goede Wi-Fi in ieder geval (M8 Pro). 
Wel benieuwd waarom toch W42 > M8 Pro. Alleen vanwege het scherm en meer ingespeelde chipset?
Inderdaad Shiz, in hoofdzaak vanwege het scherm, wat mij qua brightness tegen valt. Ik had gedacht, ook een 9.4 inch LG scherm, zal wel vergelijkbaar zijn. Dat is het niet, het scherm is goed maar zoals gezegd, de brightness kan lang niet zo hoog, maar het is misschien wel iets gevoeliger dan de Ramos W42.
Verder is de wifi van de Ramos W42 een tikje beter, maar die is heel goed, en kies ik voor de Ramos qua bouwkwaliteit.
Op papier moet de PiPo M8pro sneller zijn, gezien zijn antutu score, die ongeveer 2000 punten hoger ligt. 17000 om 15000.
In de praktijk merk ik daar niets van.
Geluid van de PiPo is beter, volledige playstore aanwezig, en hij heeft een mooi formaat en gewicht.(520 gram op mijn keuken weegschaal.)
Overal, goed apparaat, ik denk dat iedereen er tevreden over zal zijn.
Dit was vanochtend even snel op het fokforum, ik wil er nog aan toevoegen dat ik de RK3188 een grote verbetering vind t.o.v. de RK3066.
Geen irritante lag, force closes enz. waar al mijn RK3066 apparaten aan leden, en battery life is naar mijn idee ook een stuk beter dan ik gewend ben.
Nog een keer voor liefhebbers, ik heb hem
hier gekocht voor all in 248 usd met DHL shipping, en zéér tevreden over de verkoper.