Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
NVT schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:24:
[...]

hoop dat er meer dual core tabs uitkomen, tot zover is deze nog nergens te verkrijgen :'(
Zal een kwestie van een paar maanden zijn denk ik.

Voordeel van import tabs is dat ze goedkoop zijn, en dat ze vaak met winst/klein verlies doorverkocht kunnen worden na een upgrade naar een nieuwe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

XBOXCenturion schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:42:
Damn:

YouTube: PIC_0054.MP4

Dual core cpu en quadcore mali-GPU. 128 dollar.
Scherm van 1280 bij 800. Scherm ziet er wel goed uit (is van video nooit heel goed te zien, maar unlike veel andere schermen op zo'n beursvideo blijft deze goed echt zichtbaar, ook in extreme hoeken).

Rockchip komt op mij niet over als erg krachtig (heb zelf overigens een bedaagde 2818), maar deze Rockchip 3066 propositie klinkt er goed. Zeker als er ook 3G aan boord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

XBOXCenturion schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:42:
Damn:

YouTube: PIC_0054.MP4

Dual core cpu en quadcore mali-GPU. 128 dollar.
LOL Bulid in 3G |:(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32
Rockchip komt op mij niet over als erg krachtig (heb zelf overigens een bedaagde 2818), maar deze Rockchip 3066 propositie klinkt er goed. Zeker als er ook 3G aan boord is.
RK2918 kan zich redelijk meten met de Allwinner A10. Tot de RK3066 er is, gaat er wel wat tijd voorbij, meer kun je onder andere hier lezen:

http://www.arctablet.com/...pus-at-hktdc-spring-2012/

Moet je natuurlijk niet vergeten dat je voor die 128$ wel 1000 ofzo moet bestellen. :) 3G zal die ook niet hebben, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:40
De Allwinner A10 is dan nog altijd 'iets' beter dan de Rockchip? Het verschil in prijs is niet zo denderend, en er zijn toch vrij veel A10's op de markt als ik het zo bekijk.

Ook zie ik regelmatig wat Cortex A8 en A9's, maar die zijn wat verouderd, toch?

Edit, of hoort die Cortex A8 nu bij die Allwinner A10 ?

Als ik dit lees wordt het er niet duidelijker op:

CPU Model:

A10,Cortex A8,GPU Mali-400

http://www.mcbub.com/item...-White--CP146136--146384/

[ Voor 39% gewijzigd door De_Bastaard op 16-04-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@De_Bastaard, De Allwinner A10 is een Cortex A8 met Mali 400 GPU heb ik altijd begrepen en heeft niets met Cortex A9 of Cortex A10 (als die al bestaat) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32
JD_1971 schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:49:
@De_Bastaard, De Allwinner A10 is een Cortex A8 met Mali 400 GPU heb ik altijd begrepen en heeft niets met Cortex A9 of Cortex A10 (als die al bestaat) te maken.
De opvolger van Cortex A9 is Cortex A15, maar dat terzijde. :)
De Allwinner A10 is dan nog altijd 'iets' beter dan de Rockchip? Het verschil in prijs is niet zo denderend, en er zijn toch vrij veel A10's op de markt als ik het zo bekijk.
De Rockchip kwam wat eerder op de markt en is ook best vaak te vinden. In die TomTech 10" bijvoorbeeld, in de meeste Yarvik en Arnova tablets zit die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah kijk dat is alweer wat duidelijker. De Mali-400 zit ook in mijn S2, dus zo slecht is dat ding nog niet.

Nu maar eens kijken of ik een Ainol ofzo haal voor 170euro :-)

Wie van jullie heeft hier overigens de ONDA Vi40 via Samenkopen ?

[ Voor 16% gewijzigd door De_Bastaard op 16-04-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke is dan beter de cube of de onda v40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
@ LvL of iemand anders,

Hoe kan ik de ONDA updaten? Er staat sinds 14 april een nieuwe firmware op de onda site. V1.1
Ik krijg de livesuite met geen mogelijkheid aan de praat. Ik snap er echt niets van.

Wat zijn nu precies de stappen die ik moet nemen zodat mijn pc (win7 64x) de onda herkent en de drivere installeert? want die chinese vertaling snap ik geen snars van. Ook de stappen die op slatedroid staan werken niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
vwtune schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:49:
@ LvL of iemand anders,

Hoe kan ik de ONDA updaten? Er staat sinds 14 april een nieuwe firmware op de onda site. V1.1
Ik krijg de livesuite met geen mogelijkheid aan de praat. Ik snap er echt niets van.

Wat zijn nu precies de stappen die ik moet nemen zodat mijn pc (win7 64x) de onda herkent en de drivere installeert? want die chinese vertaling snap ik geen snars van. Ook de stappen die op slatedroid staan werken niet....
Bij mij lukte het eerst ook niet. De tablet uitzetten, tablet verbinden via otg-poort met pc, livesuite starten, image selecteren, vol- ingedrukt houden en daarna aan/uit knop ingedrukt houden. Bij mij gaat hij dan de drivers installeren. Hij geeft bij apparaatbeheer de melding usb_device(vid_1f3a_pid_efe8).

[ Voor 4% gewijzigd door benniebob op 16-04-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
benniebob schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:17:
[...]

Bij mij lukte het eerst ook niet. De tablet uitzetten, tablet verbinden via otg-poort met pc, livesuite starten, image selecteren, vol- ingedrukt houden en daarna aan/uit knop ingedrukt houden. Bij mij gaat hij dan de drivers installeren. Hij geeft bij apparaatbeheer de melding usb_device(vid_1f3a_pid_efe8).
Ik heb de ONDA Vi40 (via samenkopen) dus die heeft geen VOL- of VOL + button aan de zijkant???

Ik heb de tablet al meerdere malen helemaal uit gezet. dan livesuite opstarten op de pc en img laden. kabel in de tab, dan de home (middelste button) ingedrukt houden en dan de powerknop inhouden, en of duizend keer in drukken... geen succes tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vwtune schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:49:
@ LvL of iemand anders,

Ik lees hier dat de fw upgrade uitsluitend voor de Vi40 hardware versie 3 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
wsmaal schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:29:
[...]

Ik heb ook de V3. Hij draait nu op 1.0 firmware.... er is dus nu 1.1 firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:30:
welke is dan beter de cube of de onda v40
Voordeel van cube is de alu achterkant en omdat die al een tijdje uit is en relatief populair zijn er veel custom roms ervoor te vinden (xda forum, slatedroid etc.). Enige echte nadeel vind ik dat die geen hdmi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 16:18
Als je bestand Livesuit 0.7.exe hebt en je dubbelklikt daarop, moet win7 een melding geven dat er driver geinstalleerd gaat worden (continue anyway melding). Hij pakt dan ook de bestanden uit in diezelfde map.

Die driver heb je nodig. Dat is de USB driver. Dan start je livesuit en selecteer je de image. Dan middelste knop indrukken. Dan usb kabel erin. Geluidje van windows hoor je dan. Dan een paar keer op on/off klikken en dan krijg je een popup waarin je gewoon next next finish moet doen.

Dat werkte voor mij. Als dat niet werkt; in je apparaat beheer alle usb troep weggooien en ADB/android dingen en dan opnieuw doen met de self extractable livesuit.exe file.

1.1 is trouwens weer een aanzienlijke performance verbetering mbt browsen in de android browser.
wsmaal schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf 2 maanden terug de cube u9gt2 16gb gehaald ipv van de onda. Voor mij was het prijstechnisch gezien de beste keus. Heb uiteindelijk rond de 175 euro ervoor betaald, inclusief verzending en zonder naheffing. Zeer mooi ips scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:52:
Heb zelf 2 maanden terug de cube u9gt2 16gb gehaald ipv van de onda. Voor mij was het prijstechnisch gezien de beste keus. Heb uiteindelijk rond de 175 euro ervoor betaald, inclusief verzending en zonder naheffing. Zeer mooi ips scherm.
Dat is wel een mooie prijs :-) Welke website als ik vragen mag? Pandawill ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Laatst online: 28-04-2023
vwtune schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:27:
[...]

Ik heb de ONDA Vi40 (via samenkopen) dus die heeft geen VOL- of VOL + button aan de zijkant???

Ik heb de tablet al meerdere malen helemaal uit gezet. dan livesuite opstarten op de pc en img laden. kabel in de tab, dan de home (middelste button) ingedrukt houden en dan de powerknop inhouden, en of duizend keer in drukken... geen succes tot heden.
Kijk eens op de volgende site

http://colonelzap.blogspot.com/2012/01/onda-vi40-firmware-flashing-guide-by.html

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Nou ik heb hem werkend gekregen. Het lag dus aan mijn win7 x64. Ik heb hem kunnen installeren op een Win7 x86 laptopje. beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:10:
[...]

Dat is wel een mooie prijs :-) Welke website als ik vragen mag? Pandawill ofzo?
Was merimobiles, dus geen oem versie. Verpakt als e-reader en gift. Wellicht daardoor goed door douane heengekomen. Lees dat pandawil het meeste verstuurd als digitale fotoframe.

Echter als ik nu een exotische tablet ging kopen zou ik nog even wachten. Als ik zie dat je voor rond de 280 dollars / euro's een quad core processor en nieuwe vivante gpu krijgt. Waarschijnlijk is dit de opvolger van cube, dus nieuwe rockchip processor.

Zie link: http://www.gizchina.com/2...ablet-new-ipad-knock-off/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Nou weet ik wel zeker dat er nog even gewacht gaat worden, die ipad clone ziet er wel errug slick uit. Daarnaast komt de nexus deze zomer... (geen exoot ik weet het) wordt het eindelijk interressant en kan je een tab kopen waar je geen concessies hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat is wel 'n mooi ding ja ... al vraag ik me af hoe warm die wordt en hoelang de accu meegaat met zo'n gpu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 09:33
nu ook hopen dat de scherm resolutie net zo hoog is als de nieuwe ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik heb afgelopen zaterdag een Teclast P75a besteld via AliExpress. Het lijkt wel of ik één van de weinigen in Nederland ben die dit besteld heeft, want er zijn bar weinig reviews te vinden. Zodra het binnen is zal ik een review schrijven :) De metalen behuizing en het compacte formaat waren voor mij de belangrijkste redenen om de P75a te bestellen. Toevallig nog meer gebruikers?

http://www.teclast.com/zhuanti/p75a/

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordenll
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10-2014
krijgt iemand nog meer een google chrome melding als ie probeert dit forum te openen? ik namelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
0
cordenll schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:10:
krijgt iemand nog meer een google chrome melding als ie probeert dit forum te openen? ik namelijk wel
Op pagina 129 wel, er staat een of andere lycosvermelding op die pagina. Volgens mij is de avatar van "Agressor" een lycosplaatje en chrome flipt dan. Wel lastig.

Ik heb mijn bestelling bij pandawill van een Ampe A90 afgezegd om te wachten op dualcores. Ik had 'm besteld op 4 april en ze zeiden dat hij in stock was via de chat, maar hij is nog altijd niet verzonden en ze vragen me weer om te wachten tot 23 april. Dan kan ik beter wachten op die dualcore tablets. Cube heeft net ook nieuwe modellen aangekondigd blijkbaar. ( http://blog.mcbub.com/ind...9gt-mars-cube-u9gt2-mars/ )

Heel die blog van mcbub staat trouwens vol van de dualcore-aankondigingen nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Thmz159 op 17-04-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
nieuwe pagina, nieuwe kansen.
Nu effe geen Chrome meldingen meer dus niet meer dus... :)

Om in te haken: mijn Ampe A90 was de 3e april besteld, op de 4e kwam een batch in zwarte uitvoering binnen en is er èèn naar mij verzonden. Gisteren is die door de .cn douane gegaan.. (China airmail, registred)

[ Voor 69% gewijzigd door guapper op 17-04-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vwtune schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:28:
Nou ik heb hem werkend gekregen. Het lag dus aan mijn win7 x64. Ik heb hem kunnen installeren op een Win7 x86 laptopje. beetje vreemd...
De verbeteringen en toevoegingen in fw 1.1 voor de Onda Vi40 (V3) zijn veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
MORCIK schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:01:
Ik heb afgelopen zaterdag een Teclast P75a besteld via AliExpress. Het lijkt wel of ik één van de weinigen in Nederland ben die dit besteld heeft, want er zijn bar weinig reviews te vinden. Zodra het binnen is zal ik een review schrijven :) De metalen behuizing en het compacte formaat waren voor mij de belangrijkste redenen om de P75a te bestellen. Toevallig nog meer gebruikers?

http://www.teclast.com/zhuanti/p75a/
Is die niet wat verouderd ? Of is ook daar al een ICS voor uit ? En 7"... tja, kleine kant toch? Niet enorm veel groter als mn s2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

De_Bastaard schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:08:
[...]

Is die niet wat verouderd ? Of is ook daar al een ICS voor uit ? En 7"... tja, kleine kant toch? Niet enorm veel groter als mn s2 :p
Volgens de website is P75a net nieuw, wat zou kunnen verklaren dat er daarom erg weinig reviews zijn :P De P75 echter is wat ouder. Geen idee of er een ICS is voor is. En het was juist de bedoeling dat het lekker compact was. Het is vooral voor gebruik buiten de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outher
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-01 21:40
Via Ebay heb ik een Gigxon ImapX210 1.0 Ghz tablet aangeschaft.
Mooi dingetje, alleen het wifi bereik is heel slecht.
De router staat op zolder en beneden heb ik geen bereik, terwijl mijn laptop er totaal geen moeite mee heeft.

Is daar nog iets aan te doen vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Outher schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:32:
De router staat op zolder en beneden heb ik geen bereik, terwijl mijn laptop er totaal geen moeite mee heeft.

Waarom staat de router niet gewoon beneden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
straling joh!!!
:Y

[ Voor 14% gewijzigd door guapper op 17-04-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadSaid
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-06 01:48
Hoi,

Mijn zus heeft mij gevraagd om te helpen met aankoop van een tablet voor haar dochter van 10. Zelf heb ik tot gisteren nog nooit een tablet in mijn handen gehad :$ Budget is € 150 - € 200.
Dit wordt haar eerste PC-achtige device. Ze kan niet echt duidelijk aangeven wat ze ermee gaat doen. Mijn aanname is: internetten, mailen, (video)chatten, spellen (wellicht online met vriendinnen), huiswerk maken (tekstverwerken).

Ik weet wel e.e.a. van PC's af, maar tablets is een hele andere wereld (weliswaar met raakvlakken). Ben gisteren dus naar Media Markt geweest en heb daar de "Point of View ProTab 2XXL" in de aanbieding gezien voor € 144.

Heb daarna gelezen waarop ik moet letten bij aankoop van een tablet:http://www.mobilebroadband.net/android/android-tablets

Heb in het Point of View topic gelezen hoe deze tablet bevalt: kennelijk moet je een update doen om een aantal irritante bugs op te lossen. Ik ben nu niet zeker of het na de update voldoende stabiel werkt.

Nu heb ik nog steeds een aantal vragen:
- Zijn er andere dingen waar ik op moet letten dan gemeld op: http://www.mobilebroadband.net/android/android-tablets
- Is 512 MB RAM voldoende uitgaande van een tablet op Android 4.0?
- Op de PoV zit een Cam van 0.3 mega pixel (=ongeveer 50% van scherm resolutie), is dit voldoende
- Niet alle tablets hebben toegang tot de android store / Play, waarom is dit? Lijkt me helemaal niet handig
- Zijn er tablets die jullie aanraden?

Alvast bedankt,

MadSaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

In welke mediamarkt is ie in de aanbieding? :P

Lees deze review eens. Het is echt een great value tab.
http://www.guru3d.com/art...protab-xxl-tablet-review/

De google play werkt gewoon na firmware update.

De camera moet je niet gebruiken die is ECHT bagger=P

[ Voor 137% gewijzigd door Hironshy op 18-04-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadSaid
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-06 01:48
Hironshy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:20:
In welke mediamarkt is ie in de aanbieding? :P

Lees deze review eens. Het is echt een great value tab.
http://www.guru3d.com/art...protab-xxl-tablet-review/

De google play werkt gewoon na firmware update.

De camera moet je niet gebruiken die is ECHT bagger=P
Mediamarkt ArenA.

Ik heb naar de review gekeken. Alleen de versie waar ik naar kijk heeft een snellere processor (A8 1.2Ghz). Zie hier of hier

Kan die camera niet als webcam gebruikt worden voor bv video chat? Kan er evt een externe webcam aangesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Als ik er zo naar kijk is het dezelfde behuizing als laatst nieuwe (en veel besproken) Kruidvat tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Outher schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:32:

Ik ben er bang voor, het is maar een budget tablet zonder 802.11n en een beperkte batterijcapaciteit. Het zou zomaar kunnen dat ze het vermogen afgeknepen hebben om de batterij te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

MadSaid schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
[...]

Mediamarkt ArenA.

Ik heb naar de review gekeken. Alleen de versie waar ik naar kijk heeft een snellere processor (A8 1.2Ghz). Zie hier of hier

Kan die camera niet als webcam gebruikt worden voor bv video chat? Kan er evt een externe webcam aangesloten worden?
Het is gewoon dezelfde versie hoor. Er staat ook op de site van POV up to 1.2Ghz. Dus max 1.2Ghz, wat ze ermee bedoelen snap ik ook niet :P Waarschijnlijk draait het op 1Ghz maar je kan overclocken naar 1.2Ghz?

Er bestaan maar 2 versies, eentje met android 2.3 en eentje met android 4.0. De hardware is identiek in beide gevallen. Android 2.3 wordt niet meer geleverd en kan overigens geupgrade worden naar 4.0.

[ Voor 16% gewijzigd door Hironshy op 18-04-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:45:
[...]

Was merimobiles, dus geen oem versie. Verpakt als e-reader en gift. Wellicht daardoor goed door douane heengekomen. Lees dat pandawil het meeste verstuurd als digitale fotoframe.

Echter als ik nu een exotische tablet ging kopen zou ik nog even wachten. Als ik zie dat je voor rond de 280 dollars / euro's een quad core processor en nieuwe vivante gpu krijgt. Waarschijnlijk is dit de opvolger van cube, dus nieuwe rockchip processor.

Zie link: http://www.gizchina.com/2...ablet-new-ipad-knock-off/
Dit klinkt als iets dat ik in de gaten moet houden. Klinkt als een niet al te verkeerd ontwerp, maar wel met Android, zoals het hoort. Als dit een mooie is natuurlijk wel mijn fav GUI erop zetten, ik zou geen echte tweaker zijn als ik niet zou tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
De Allwinner kan op 1,Ghz draaien, maar loopt op 1,0Ghz beter qua stabilteit schijnbaar. Misschien is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outher
MORCIK schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:58:
[...]

Ik ben er bang voor, het is maar een budget tablet zonder 802.11n en een beperkte batterijcapaciteit. Het zou zomaar kunnen dat ze het vermogen afgeknepen hebben om de batterij te sparen.
Bedankt voor je reactie. Is er dan niet een manier om het wifi bereik te versterken tov. de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Outher schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:31:
Bedankt voor je reactie. Is er dan niet een manier om het wifi bereik te versterken tov. de batterij?
Vast wel, maar je zou moeten weten welke chipset voor de WiFi gebruikt wordt en vervolgens met een geroote tablet de juiste devicedriver moeten vinden of zelf schrijven als je de specs van de chipset hebt. Al met al geen makkelijke klus voor de leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outher
MORCIK schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:41:
[...]

Vast wel, maar je zou moeten weten welke chipset voor de WiFi gebruikt wordt en vervolgens met een geroote tablet de juiste devicedriver moeten vinden of zelf schrijven als je de specs van de chipset hebt. Al met al geen makkelijke klus voor de leek.
Ok. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik zal me er nog wel eens in storten :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Outher schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:48:
[...]

Ok. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik zal me er nog wel eens in storten :9 .
Als het goed is, is dit jouw chip:

http://www.wondermedia.co...form/soc/wm8650/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke is beter?

http://www.mcbub.com/item...a-HDMI--CN110248--144235/

of

http://www.mcbub.com/item...ameras--CN110441--144529/

twijfel tussen deze 2
of scheelt het heel weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als dit niet een complete hoax is, weet dan iemand de naam van dit ding?
http://www.gizchina.com/2...ablet-new-ipad-knock-off/
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar. Die SOC klinkt best prima. Ik zag net er een demo van op youtube, lijkt best goede 3D capaciteiten te hebben.
Maar zonder naam is in de gaten houden een stuk lastiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 18-04-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Amanoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:31:
Als dit niet een complete hoax is, weet dan iemand de naam van dit ding?
http://www.gizchina.com/2...ablet-new-ipad-knock-off/
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar. Die SOC klinkt best prima. Ik zag net er een demo van op youtube, lijkt best goede 3D capaciteiten te hebben.
Maar zonder naam is in de gaten houden een stuk lastiger.
Als je 2D core, 3D core, video core en CPU bij elkaar optelt kom je inderdaad uit op 4 cores :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Zou voor de Onda gaan, de Allwinner A10 is net even stukje beter dan de Rockchip 2918.
Plus ook hdmi out. (bij de meeste Onda v40 modellen)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je voor de Cube gaan. Voor 230 euro kan je de Cube kopen van mij met de officiële Cube lederen case/etui en een 16 GB micro sd van Sandisk wat het totale geheugen verhoogd tot 32 GB i.p.v. 8GB bij Mcbub

Zie:
V&A aangeboden: Cube U9GT2 Android 4.0 (ics), 32 gb (16 gb + 16 gb)

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe goed spelen die chinese dingen van pakweg 150-200 euro die rtl gemist etc af ? Playback van een 720p film ook goed, of is dat alleen goed bij tablets met 1gb mem en een a10 chipset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keup
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-03-2024
I.MX6 series bestaan uit 4 a9 cores, 2 a9 cores en single core soc's.
http://www.freescale.com/...iew.jsp?code=IMX6X_SERIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Ik heb net een impulsaankoop gedaan bij merimobiles.com
Maar ik kan op tweakers niks vinden over de android tablet die mij zo aantrekkelijk lijkt :(

Lijkt me toch echt een scherpe prijs voor zulke goeie specs?
Heeft iemand anders hier ervaring met deze tablet?
Is er iets mis mee dat niemand over deze tablet praat?

Ik begin te twijfelen...

http://www.merimobiles.co...ch_ICS_4_0_p/meri2548.htm

Price: $169.99 (met free shipping)

Product
Zenithink ZT280-C10 / Zepad C91 10.1 inch ICS 4.0.3
Warranty
1 Year, click here for details
CPU
Cortex A9 CPU Amlogic 1Ghz CPU
OS
Ice Cream Sandwich 4.0
Memory
1GB RAM, 8GB Nandflash Support up to 32GB via micro SD card

Screen
10.1 inch Capacitive 10 points Multitouch
Resolution: 1024*600
Audio
Stereo Speaker
3.5mm headphone jack
Supports: MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Video
1080p MPEG AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV
Video OUT: HDMI
Real-time Video decoder
Features and highlights

Ice Cream Sandwich 4.0.3
7000MAh battery as of (march 25)
10.1in Capacitive 10 points Multitouch
8GB Nandflash
Gsensor
Cortex A9 power
WiFi 802.11 b/g
HDMI port (mini)
USB port
OTG port
Supports mouse, external keyboard
Multilanguage support
Excellent Ebook reader
Weather on line
Web Browser
3D Games Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij is deze tablet al wat ouder, maar het ziet er prima uit qua specs. Ik mis alleen bluetooth en GPS?

edit:

Nu weet ik weer waarom het ding mij niet aanstaat: op Youtube video's zie ik steevast 'lag' van het scherm.

[ Voor 36% gewijzigd door Wekkel op 18-04-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Wekkel schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:07:
Volgens mij is deze tablet al wat ouder, maar het ziet er prima uit qua specs. Ik mis alleen bluetooth en GPS?

edit:

Nu weet ik weer waarom het ding mij niet aanstaat: op Youtube video's zie ik steevast 'lag' van het scherm.
Dat ligt ook vaak aan oudere ICS versies. Vanaf 4.0.3 draait het op veel chinatabs vloeiend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Wekkel schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:07:

edit:

Bluetooth en GPS vind ik niet zo belangrijk.

Ik denk het te gebruiken voor internet en als e-reader.
Goeie scherm en batterij vind ik ook belangrijk.

Hmmm... als die echt lagged zou dat wel een dealbreaker zijn voor mij.
XBOXCenturion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:21:
Dat ligt ook vaak aan oudere ICS versies. Vanaf 4.0.3 draait het op veel chinatabs vloeiend.
Dus dan waarschijnlijk dat deze ok zal zijn (weinig/geen lag?).
Tnx, werd al ongerust :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
CheapTweak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:32:
[...]

Bluetooth en GPS vind ik niet zo belangrijk.

Ik denk het te gebruiken voor internet en als e-reader.
Goeie scherm en batterij vind ik ook belangrijk.

Hmmm... als die echt lagged zou dat wel een dealbreaker zijn voor mij.

[...]

Dus dan waarschijnlijk dat deze ok zal zijn (weinig/geen lag?).
Tnx, werd al ongerust :Y)
Weet ik niet. Ik weet niet of 4.0.3 beschikbaar is voor die tablet, en op youtube kan ik zo snel ook geen 4.0.3 vinden.

Kan überhaupt geen materiaal vinden met ICS.

[ Voor 3% gewijzigd door Centurion op 18-04-2012 22:44 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05-2013
Iets geheel anders:
Kan iemand mij vertellen wat de normen zijn voor dode pixels bij de aankoop van een tablet ?
Moet je bij de aankoop in de winkel het tablet al aanzetten om te controleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Laatst online: 20-12-2022
KLIK

Nog argumenet om deze niet te bestellen? (betere alternatieven?)

Gaat dus om de:

Ampe A90 Tablet PC 9.7 Inch Android 4.0 IPS Screen 1GB RAM 16GB Dual Camera 2160P HDMI Black

[ Voor 20% gewijzigd door DaBuzzzzz op 18-04-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Enige wat ik kan aanvoeren is eventueel te kiezen voor een andere wijze dan de bij de prijs inbegrepen verzending via geregistreerde chinese luchtpost.
Mijn bestelling staat nu na 14 dagen net achter de chinese douane op het vliegveld.
Je zou daarmee ook mogelijke problemen bij onze geweldige PostNL omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
DaBuzzzzz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:09:
KLIK

Nog argumenet om deze niet te bestellen? (betere alternatieven?)

Gaat dus om de:

Ampe A90 Tablet PC 9.7 Inch Android 4.0 IPS Screen 1GB RAM 16GB Dual Camera 2160P HDMI Black
Behalve de slechte WiFi prestaties niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Ik lees het nu inderdaad, ook modificatie van de antenne wordt al gedaan....hmzzz, ik zal het ding meestal in de wk gebruiken en de router staat in de meterkast ernaast maar dit is toch wel een flinke tegenvaller. Ik weet dat dit geen aankoopadvies forum is maar dit issue is het enige dat me dus tegenhoudt.

De M19 viel al eerder af (rockchip en matige firmware ontwikkeling) dus deze allwinner met ips , flinke accu, hdmi out plat en metalen behuizing is wat ik zoek. Er zijn er zo veel dat ik een beetje lost ben... prijs is ook een factor, deze is wel erg laag geprijsd vandaar mn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
KLIK

Nog dergelijke issues met deze bekend? was nog vergeten dat ik 16Gb intern wil

Visture V3 9.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Da's toch die Yarvik 465 variant? (16 ipv 8 GB uitvoering) Ik heb de naam wel voorbij zien komen in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
De accu is dan weer groter maar ik lees verder alleen goeds over de Eken A90 advanced, 8000mah en 16Gb, geen wifi issues te vinden (tot nu toe) dus het net sluit zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

XBOXCenturion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:31:
[...]

Behalve de slechte WiFi prestaties niet.
Plus de slechte firmware, heb af en toe wel eens een reboot. Plus dat de BT (nog) niet werkt.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Advanced besteld bij Joytonebox 16Gb versie.....spaannnnnneend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Singapore post is niet aan te raden, zit al 10 dagen te wachten, terwijl er op hun site stond 4-6 dagen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Heb HKpost gekozen.....Gemenebest van de UK, zal toch wel? Grappig was dat je bij deze lui gerecycled verpakking kan kiezen en een tekst op de verpakking zelf kan kiezen. Hopelijk is dat voldoende om hem langs de douane te laten glippen. Ex transport € 150,40 voor de advanced 16Gb versie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 31-07 08:26
DaBuzzzzz schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:27:
Advanced besteld bij Joytonebox 16Gb versie.....spaannnnnneend
Vreemd dat ik nergens die Eken A90 Advanced met 16GB en 8000 Mah batterij kan vinden. Bij Joytonebox vindt ik ook alleen maar die met 16 GB en 5000 Mah batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Dat is NIET de advanced uitvoering, maar de standaard.
Heeft ook maar 500MB ram als ik me niet vergis

[ Voor 30% gewijzigd door guapper op 19-04-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik zie het ja; deze heeft ook een plastic achterzijde ipv aluminium. 8)7 zoveel uitvoeringen als er webshops zijn lijkt het wel. Bij pandawill verkopen ze dezelfde met maar 8GB flash geheugen. Daar was ik mee in de war.

[ Voor 47% gewijzigd door guapper op 19-04-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
EKEN A90 Tablet PC 9.7 Inch Android 4.0.3 IPS Screen 1GB RAM 16GB Dual Camera 2160P HDMI Silver - coffee

http://www.joytonebox.com...ra-2160p-hdmi-silver.html

Ik had dus eigenlijk aangenomen dat het de advanced was, door de hoeveelheid geheugen maar dat is het dus in feit niet. Ik ga het er voor doen Prijs is netjes. Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check deze eken a90, met 8gb voor 120 euro

http://android-sale.com/catalogsearch/result/?q=a10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
als je 8GB genoeg vindt dan heb je een koopje, waarschijnlijk ook geen invoerrechten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
als je niet genoeg hebt aan 8GB, dan kun je natuurlijk altijd nog later een sd-kaartje erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
dat kan altijd maar intern geheugen is och wat anders dan een sd kaart...evengoed kun je er echt wel even mee voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
Mensen die nog geïnteresseerd zijn in een mooi 4:3" tablet:

Viewpia TB-110

Viewpia TB-110 Specificaties
Android 4.0
1.2 Ghz processor
8 gb memory
2x2mp camera
IPS panel capacative
Multitouch Capacitive screen
USB 2.0 port
MicroSD (up to 32gb)
Gewicht: 429gr

Wordt aangestuurd door een Rockchip 2918.

Zelf heb ik hem gekocht als actie bij de Media Markt, maar ff Googlen kan je hem ook elders in Nederland kopen. Tablet komt standaard in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de Teclast A15?

De eerste tablet met 1280x800 scherm maar helaas nog wel een A8 cpu en geen HDMI :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
Een echte liefhebber koopt het origineel ;-) :
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/8076532/640/8076532.jpg
(+1 voor de tweaker die het online koopt, het is hier in Hongkong 1 grote chaos!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Ze hebben de 16Gb Eken niet meer, ik krijg nu deze: Zonge M90, zelfde format, alu body, grotere accu.

ik ga dit gewoon even afwachten. Online lijkt het duidelijker maar de chaos is net zo groot volgens mij

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCFMK
  • Laatst online: 05-09 16:24
DaBuzzzzz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:37:
Ze hebben de 16Gb Eken niet meer, ik krijg nu deze: Zonge M90, zelfde format, alu body, grotere accu.

ik ga dit gewoon even afwachten. Online lijkt het duidelijker maar de chaos is net zo groot volgens mij

:)
Kan ik me helemaal bij aansluiten idd.
Je loopt ook altijd het risco op extra invoer kosten..

Volgens mij kun je dan het best de Yarvik kopen of wachten op de dual of qaud cores uit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze week de sanei n90 van mcbub binnen gekregen

het blijkt een oem versie te zijn met kleinere accu , slechte behuizing etc .

meer mensen hebben deze van mcbub ontvangen en hebben er problemen mee ,

nu willen ze de retour kosten niet betalen omdat het in hun regeltjes staat ,

belachelijk , leveren wat je niet hebt besteld en dan ook nog extra kosten maken

dus pas op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amlogic8726-M6 Cortex-A9 Dual Core(1.5Ghz) en HDMI poort, 2x Mali 400 GPU.

Met IPS scherm: Ainol Novo Aurora II
http://www.spemall.com/Ai...ual-Core-Processor_g.html

$189.90

Zonder IPS scherm: Ainol Novo Elf II
http://www.spemall.com/Ai...ssor-and-HDMI-Port_g.html

$149.99

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Kent iemand hier de tablet die in de folder van de Trekpleister staat? 10", ICS, capacitief scherm, 512MB DDR, wifi, camera, HDMI full HD voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaazaar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:37:
Kent iemand hier de tablet die in de folder van de Trekpleister staat? 10", ICS, capacitief scherm, 512MB DDR, wifi, camera, HDMI full HD voor 99 euro.
ben ik ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

kwaazaar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:37:
De oude folder staat nog op de website, misschien kun je een foto maken/de folder inscannen?
Klinkt namelijk wel heel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Gutteguttegut schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:15:
[...]
De oude folder staat nog op de website, misschien kun je een foto maken/de folder inscannen?
Klinkt namelijk wel heel erg goedkoop.
http://www.trekpleister.n...zine.html#/spreadview/56/

Laatste pagina. Staat alleen erg weinig nuttige info.

[ Voor 4% gewijzigd door Centurion op 21-04-2012 21:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Thx, het is een andere dan de laatste Kruidvat aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Haha, dat is dan ook het enige dat je er van kunt zeggen met alleen deze foto.

Niemand die ff wat specs kan geven? Deze zijn niet leesbaar op de online folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
guapper schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:21:
Haha, dat is dan ook het enige dat je er van kunt zeggen met alleen deze foto.

Niemand die ff wat specs kan geven? Deze zijn niet leesbaar op de online folder.
In de PDF ook niet.

http://www.trekpleister.n...r/content/collect_pdf.pdf

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:04

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Check... En het filmpje lijkt het ook niet echt te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
maceddy2004 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:21:
[...]

Check... En het filmpje lijkt het ook niet echt te doen...
Zal wel pas gaan werken als de folder het doet.

Internetpagina van ze laat ook nog niets zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:04

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Hmm... De enige hit op Google afbeeldingen waarop deze specifieke schermindeling is te zien is van de Motorola Xoom...
Maar ik betwijfel of dat de trekpleister tablet wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zo wel leesbaar?
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat de TomTec/Xiron/Bartsmit/Kruidvat tablet is. Dus een variatie op de Chinese Newsmy N97. De behuizing is in ieder geval hetzelfde. Ik herken hem aan de locatie van de camera en de aansluitingen rechts op de foto. Als ik mijn N97 in die hoek houdt ziet hij er exact hetzelfde uit.

Als het de N97 is dan is het een prima deal. IPS scherm, 1024 x 768, HDMI uit, overclockbaar tot 1.2ghz en hier op Tweakers staat een goede custom ROM. Ik heb er een dikke maand geleden 199,- voor betaald bij de Kruidvat.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Negakinu schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:38:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat de TomTec/Xiron/Bartsmit/Kruidvat tablet is. Dus een variatie op de Chinese Newsmy N97. De behuizing is in ieder geval hetzelfde. Ik herken hem aan de locatie van de camera en de aansluitingen rechts op de foto. Als ik mijn N97 in die hoek houdt ziet hij er exact hetzelfde uit.

Als het de N97 is dan is het een prima deal. IPS scherm, 1024 x 768, HDMI uit, overclockbaar tot 1.2ghz en hier op Tweakers staat een goede custom ROM. Ik heb er een dikke maand geleden 199,- voor betaald bij de Kruidvat.
Die heeft toch 1GB?
Deze heeft namelijk 512MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Op FOK! werd deze aangedragen;

YouTube: Eken $108 10.1" and $75 7" Ice Cream Sandwich Boxchip AllWinner 1.2Ghz ARM Cortex-A8

Denk dat het die is. Goede deal dan, maar jammer van de batterij.

Alhoewel, hij kan ook een 5000mah batterij hebben, maar dat lijkt me stug voor 99 euro.
http://www.eken.com/t10/

/edit 2: Hij is nu te bestellen op de site van trekpleister. Maar eentje besteld voor de lol, kan hem altijd nog doorverkopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Centurion op 22-04-2012 00:14 ]

-

Pagina: 1 ... 33 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.