Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

XBOXCenturion schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:07:
Op FOK! werd deze aangedragen;

YouTube: Eken $108 10.1" and $75 7" Ice Cream Sandwich Boxchip AllWinner 1.2Ghz ARM Cortex-A8

Denk dat het die is. Goede deal dan, maar jammer van de batterij.

Alhoewel, hij kan ook een 5000mah batterij hebben, maar dat lijkt me stug voor 99 euro.
http://www.eken.com/t10/

/edit 2: Hij is nu te bestellen op de site van trekpleister. Maar eentje besteld voor de lol, kan hem altijd nog doorverkopen.
Filmpje werkt nu ook:
[YouTube: http://youtu.be/zoN2PacEEVw]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Wel weer een typisch nietszeggend filmpje, maar met de boxchip A10 zit je wel goed, zeker voor games en videoplayback.

Dit is beter:
YouTube: EKEN T10a with Android ICS Review

Ziet er goed bruikbaar uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Centurion op 22-04-2012 00:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:04

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Lekker dan.. Uitverkocht. Alle 3 stuks zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maceddy2004 schreef op zondag 22 april 2012 @ 09:14:
Lekker dan.. Uitverkocht. Alle 3 stuks zeker....
Of ze hadden verkeerd geprijsd ! 8)7 Verschil met eerdere aanbiedingen (Kruidvat, Bart Smit, Intertoys enz.) voor een dergelijke 10" ICS cap. screen tab was toch wel heel erg groot ! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Dus dinsdag maar gewoon naar de winkel om er 1 te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Superbaddd schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:07:
Dus dinsdag maar gewoon naar de winkel om er 1 te scoren :)
Dat was het plan alleen heb ik dan net een bespreking waar ik niet onderuit kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Weet iemand met hoeveel GB het geheugen is uit te breiden dmv een microSD?
En kan er gewoon een externe HD dmv USB eraan worden gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Uitverkocht? Ik ging er vanuit dat ie gelijktijdig met in de verkoop zou gaan als dat ie in de winkel zou liggen.
Iig lijkt het inderdaad de Eken T01, mogelijk met de lage capaciteits batterij. Dat zou althans de lage prijs enigszins kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
kwaazaar schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:32:
Uitverkocht? Ik ging er vanuit dat ie gelijktijdig met in de verkoop zou gaan als dat ie in de winkel zou liggen.
Iig lijkt het inderdaad de Eken T01, mogelijk met de lage capaciteits batterij. Dat zou althans de lage prijs enigszins kunnen verklaren.
Dan is het wel vreemd dat ze het hebben over een extra sterke accu.

Maakt voor mij niet heel veel uit, ben niet van plan er mee op stap te gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me wel opofferen om dinsdag te kijken bij mijn trekpleister. Ikzelf heb hem niet nodig, maar als ik een ander een plezier mee kan doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Mij zou je een groot plezier doen. Althans, mijn kinderen dan :)

Overigens staat deze op de voorpagina van MP4 Nation als special: http://www.mp4nation.net/catalog/

Ai, da's de 7" dus. Zouden ze bij Trekpleister soms ook de 7" aanbieden ipv de 10"?

[ Voor 20% gewijzigd door kwaazaar op 22-04-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaazaar schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:23:
Mij zou je een groot plezier doen. Althans, mijn kinderen dan :)

Overigens staat deze op de voorpagina van MP4 Nation als special: http://www.mp4nation.net/catalog/

Ai, da's de 7" dus. Zouden ze bij Trekpleister soms ook de 7" aanbieden ipv de 10"?
Oke ik zal even kijken. Ik moet er wel van op aan kunnen dat ik hem gewoon terug kan brengen. Ook weet ik niet hoeveel ik er dan zal kopen. Dat zal liggen aan de vraag in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik garandeer dat ik 'm afneem en kom 'm wel bij je ophalen. Aan ééntje heb ik genoeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32
Damn als dat een fatsoenlijk ding is voor 99,- dan wil ik die ook wel *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Nou ja, morgen maar hopen dat ie om 9 uur weer in de webshop verkrijgbaar is. Dat kan ik misschien nog redden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Morgen om 9 uur maar even langs de trekpleister... als het wat is koop ik er wel 1 of 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Niemand die iemand kent die bij Trekpleister werkt en even op een doos kan kijken welke het precies is?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bij de Kruidvat is de actie van die 10" tablet overigens nog verlengd met een week. van 199,- voor 139,-.

https://online.kruidvat.n...vigationid=13980000000676

Was dat nog wat, of :?

[ Voor 42% gewijzigd door De_Bastaard op 23-04-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer joh, net te laat! Is inmiddels uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hé shit, net nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel misschien ga ik vanmiddag nog even langs de trekpleister om even te kijken/vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mailen naar Trekpleister heeft geen zin:
Geachte heer Gutteguttegut,

Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
Wegens onvoorziene omstandigheden kan beantwoording van uw vraag oplopen tot 5 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Trekpleister Service Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Gutteguttegut schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
Mailen naar Trekpleister heeft geen zin:

[...]
Da's al heel wat. Mijn mail van gisterenavond is uberhaupt nog niet beantwoord (contactformulier). Ook geen ontvangstbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Toch meer even contact opgenomen met de service desk van Trekpleister.
Zij konden mij vertellen dat het om een Cherry gaat. Het type konden ze mij niet vertellen.
Maar volgens de toeleverancier in België (ook maar even gebeld) is het hoogst waarschijnlijk dezelfde als die van het Kruidvat. Maar de meneer die ik daar aan telefoon kreeg wist niets van een tablet levering aan Trekpleister.

Het blijft dus nog even onduidelijk.
Ik ga hm gewoon morgen ochtend vroeg halen en als het toch niet bevalt breng ik hm wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Gutteguttegut schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:40:
Toch meer even contact opgenomen met de service desk van Trekpleister.
Zij konden mij vertellen dat het om een Cherry gaat. Het type konden ze mij niet vertellen.
Maar volgens de toeleverancier in België (ook maar even gebeld) is het hoogst waarschijnlijk dezelfde als die van het Kruidvat. Maar de meneer die ik daar aan telefoon kreeg wist niets van een tablet levering aan Trekpleister.

Het blijft dus nog even onduidelijk.
Ik ga hm gewoon morgen ochtend vroeg halen en als het toch niet bevalt breng ik hm wel terug.
Alle specs en aansluitingen wijzen toch eerder op de eken t10, maar goed, ik zie het wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
"Wij vinden het vervelend dat u in onze webshop geen gebruik heeft kunnen maken van de actie.
Online start de verkoop van actieartikelen al op zaterdagavond, zodra onze nieuwsbrief verstuurd is. In de winkels start de verkoop pas op dinsdag, zoals vermeld op de achterzijde van de folder.
Actieartikelen kunnen vanwege het aantrekkelijke karakter online snel uitverkocht raken, waarbij geldt op=op. Uiteraard doen wij onze uiterste best onze actieartikelen voldoende in te kopen. Het is echter niet altijd mogelijk de vraag naar bepaalde producten juist in te schatten. Wij adviseren u één van onze filialen te bezoeken om daar te informeren naar de verkrijgbaarheid van dit artikel."

Kortom: vette pech! Wel goed om te weten voor de volgende actie: je moet er dus echt zondagochtend om 0:00 bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

XBOXCenturion schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:30:
[...]Alle specs en aansluitingen wijzen toch eerder op de eken t10, maar goed, ik zie het wel.
Klopt, en de dame aan de lijn wist het ook niet 100% zeker.
Daarnaast zei de man van Cherry België dat er nu wel een nieuw type werd uitgeleverd. Misschien is het dan een rebranded Eken (Eken is sowieso al een OEM leverancier).
We zien morgenochtend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Voor de mensen die een 9,7" tablet voor onder de 200,- willen:
http://www.intertoys.nl/g...o-9-7inch-4-0-586723.html

Specs:
• Draadloos WiFi b/g/n voor o.a. internet, e-mail en Google Play
• IPS multitouch beeldscherm 9,7 inch 4:3 (capacitief)
• Android OS 4.0 besturingssysteem
• Ingebouwde microfoon en 2 camera's (voor en achter)
• CPU Cortex A8 1,2 GHz , GPU MALI400, 1 GB DDRIII RAM
• 8GB geheugen uitbreidbaar met MicroSD tot max. 32GB
• MicroUSB- en miniHDMI aansluiting
• Gyrosensor

En durf niet zeker te zeggen, maar kan wel een Cherry M-906 zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 23-04-2012 16:33 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de trekpleister gebeld hier.
Ze hebben nog niks binnen, en ze worden pas aankomende week geleverd. (Uiterlijk voor vrijdag)

En ze krijgen maar 10 binnen.
Ik heb alvast 1 gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met de trekpleister bij mij in het dorp. Ze kunnen niet zeggen hoeveel ze er hebben en hoeveel ze er krijgen. Sowieso kreeg ik de indruk dat ze het op dit moment nog niet binnen hebben. Geen idee dus wat ik moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon één bestellen?
hier moeten ze voor vrijdag binnen zijn, en 99 euro is niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:04:
gewoon één bestellen?
hier moeten ze voor vrijdag binnen zijn, en 99 euro is niet duur.
Bestellen doen ze hier niet aan. Ze zeiden: Wees er snel bij als je zeker wil weten, dat je er één hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als je beide promotie filmpjes naast elkaar zet lijkt het verdacht veel op elkaar.
Trekpleister:
[YouTube: http://youtu.be/zoN2PacEEVw]

Kruidvat:
[YouTube: http://youtu.be/NfbWHraF9PA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.. alleen ziet die van de trekpleister er wat scherper uit. Voorderest is alles exact hetzelfde.

edit: Whaha, zelfs de handen zijn hetzelfde!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
De tablets zien er totaal anders uit.

Lijkt me erg stug dat het dezelfde zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

XBOXCenturion schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:14:
De tablets zien er totaal anders uit.

Lijkt me erg stug dat het dezelfde zijn.
Dan zou het kunnen kloppen dat Cherry een nieuw model uitlevert (zoals de man van Cherry België zei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 20:27

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Die van de Trekpleister is een Eken T10. Zet het filmpje op pauze en kijk maar eens goed naar de achterkant. De logo's en het rooster voor de CPU zijn exact gelijk.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de Eken T10 is wel een goeie tablet? voor de prijs soieso neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:11:
Dat sowieso, ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:11:
Er staan op Youtube een aantal filmpjes.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Dit zijn wel intressante prijzen voor een 10" inch tablet. Zouden ze elke week nu zoiets in de folder krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antonv9 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:29:
Dit zijn wel intressante prijzen voor een 10" inch tablet. Zouden ze elke week nu zoiets in de folder krijgen?
*Thijs pakt zijn glazen bol en zegt dat hij het daarmee zelfs niet kan voorspellen....*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Antonv9 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:29:
Het is te scherp geprijsd om zoiets permanent aan te bieden. Het is zowat inkoopprijs excl. invoerrechten en btw. Ik krijg sterk de indruk dat het een marketingtruc is om Trekpleister onder de aandacht te brengen. Bied de eerste 100 tegen een bodemprijs aan zodat iedereen erover praat, viral marketing. En bied de volgende 1000 voor €139. Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Grappig (?) dat tablet van Trekpleister was gisteren inderdaad al uitverkocht online.
En in de winkels werkten ze vandaag met inteken lijsten.... In een plaats als Zutphen hadden ze een intekenlijst voor max. 10 personen. En die lijst was binnen 2 minuten vol.
Zo houden ze de voorraad natuurlijk veel beter in de hand....
5000 ingekocht (?), 500 voor openstaande Kruidvat orders, 4500 via intekenlijsten verdelen in hun dochter keten, en dan kun je mooi OP=OP zeggen. (Alhoewel ik zou denken, mooi die verkopen snel, we bestellen nog een lading)

Maar ja was ook een leuke aanbieding voor 99 euro een 10 inch capacitief, 1,2Ghz, 512MB, 4GB ram, android 4

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Inderdaad, ook al mag ik het niet hebben over bestellingen: Ben in Maarssen geweest, ze komen vrijdag nacht / avond en worden op zijn vroegst op zaterdag verkocht. Maximaal 1 p.p. (anzich logisch) Er stonden zo'n 10 a 12 mensen om 09:00.
Voor reviews moeten we dus wachten tot zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Nog geen duidelijkheid over de specs dus.

Ook nog geen antwoord gekregen van de support op de vraag of het een Eken T10 is, en welke capaciteit batterij er in zit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Ik zoek een mooi(eventueel Chinees) tablet voor een euro of 200(~250 usd dus). M'n eisen zijn eigenlijk dat hij wel gewoon soepel ICS kan draaien en daar nog even in vooruit kan, en een scherm met een aardige resolutie en die ook fijn is in het aanraken, en verder nog een goede bouwkwaliteit. Is dat te doen voor die prijs, en heeft iemand toevallig aanbevelingen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Hoiz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:
Ik zoek een mooi(eventueel Chinees) tablet voor een euro of 200(~250 usd dus). M'n eisen zijn eigenlijk dat hij wel gewoon soepel ICS kan draaien en daar nog even in vooruit kan, en een scherm met een aardige resolutie en die ook fijn is in het aanraken, en verder nog een goede bouwkwaliteit. Is dat te doen voor die prijs, en heeft iemand toevallig aanbevelingen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Was het maar zo makkelijk, er is namelijk erg veel keus! Ik zou zeggen loop dit topic even door en dan kom je wat mooie online winkels tegen + heel veel informatie over enkele tabblets. Om nu te zeggen je moet deze nemen want.. is onmogelijk.
Ook geef je niet aan of je 10" of 7" wilt en wat voor resolutie precies. En waarom wil je nog even ermee vooruit?
Ik moet wel toegeven dat ik een aantal weken hetzelfde gevoel had... er is errug veel en in heel veel smaken. Kan niet iemand een mooi excelletje maken met enerzijds de merken en anderzijds de plus / negatieve punten? Of bestaat dit al? Anders wil ik wel meewerken aan zo'n lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Hoiz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:
ik ben ook aan het kijken er komen steeds meer dual core tablets, tot zover wat ik heb kunnen vinden zijn deze tablets welke goede specs hebben.

1.SmartQ T20 / TI OMAP4460 1.5GHz / GPU: SGX540 Dual core
2. SmartQ Ten3 (T15) / TI OMAP4430 1.0GHz / GPU: SGX540 Dual core
3.SmartQ Q8 / TI OMAP4430 1.0GHz / GPU: SGX540 Dual core
4.McPad N90 Dual Core Android 4.0.4 Cortex-A9 Rockchip RK3066

kijk ook op samenkopen daar wordt ook tablets aangeboden, binnen paar dagen een dualcore tab

veel succes met zoeken

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
lawaai schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:36:
[...]

Was het maar zo makkelijk, er is namelijk erg veel keus! Ik zou zeggen loop dit topic even door en dan kom je wat mooie online winkels tegen + heel veel informatie over enkele tabblets. Om nu te zeggen je moet deze nemen want.. is onmogelijk.
Ook geef je niet aan of je 10" of 7" wilt en wat voor resolutie precies. En waarom wil je nog even ermee vooruit?
Ik moet wel toegeven dat ik een aantal weken hetzelfde gevoel had... er is errug veel en in heel veel smaken. Kan niet iemand een mooi excelletje maken met enerzijds de merken en anderzijds de plus / negatieve punten? Of bestaat dit al? Anders wil ik wel meewerken aan zo'n lijstje :)
Grotte maakte mij niet uit, als de resolutie maar te doen is en niet dat ik op een gameboy zit. Ik wil er wel een jaar mee vooruit kunnen, toen ik mijn Android telefoon kocht las ik allerlei reviews over bijvoorbeeld apps die totaal niet op goedkopere telefoons draaiden(omdat ze dus niet high-end waren), ik wil wel over een jaar nog m'n dingen kunnen doen ermee, en zo snel als toen ik hem net gekocht had. Eigenlijk zou het leukste natuurlijk zijn dat iedereen iedereen's ervaringen bijhoud, wellicht staat dat al wel op de pricewatch, maar het is nogal moeilijk zoeken met honderden verschillende tablets die allemaal nét iets anders zijn.
NVT schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]

ik ben ook aan het kijken er komen steeds meer dual core tablets, tot zover wat ik heb kunnen vinden zijn deze tablets welke goede specs hebben.

kijk ook op samenkopen daar wordt ook tablets aangeboden, binnen paar dagen een dualcore tab

veel succes met zoeken

gr,
Dank je. Ik zal eens rondkijken. Het liefst heb ik natuurlijk positieve ervaringen van Tweakers zelf. Samenkopen is inderdaad ook een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
[...]

gr,
Heb jij ook nog betrouwbare linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Wat maakt die n90 duurder dan die T20? de T20 heeft zelfs een hogere res. scherm bijvoorbeeld(hij is wel iets g roter uiteraard). Echter heeft de ene een quadcore gpu en bij de ander staat er niet veel over.. zit het verschil hem daar? sorry voor de noob vragen :') En nu ik kijk zie ik er ook een ten3 op die site die amper beter lijkt maar toch meer kost.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoiz op 25-04-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is op deze en andere topics veel commotie over de manier waarop Trekpleister een onbekend merk tablet in de aanbieding heeft.

Hieruit blijkt dat het Trekpleister aanbod zo gering cq. nihil was dat je je af kunt vragen of het wel de bedoeling was ze voor 99 euro te verkopen terwijl Kruidvat, Bart Smit en Intertoys op dit moment 199 euro voor precies hetzelfde product vragen. 8)7

Ik denk eerder dat hier sprake is van een foutieve prijsstelling, des te meer omdat zondagavond de tablets van het ene op het andere moment zgn. 'uitverkocht' waren en de winkels -nog voordat ze open waren- eveneens melding maakten van "uitverkocht". :Y

Ooit werkte ik bij een grote warenhuis onderneming en daar kwamen deze 'folderfouten' ook voor en werden ze op precies dezelfde manier afgehandeld: "Sorry mevrouw/mijnheer maar het is reeds uitverkocht" was dan de boodschap aan de verkoop afdelingen. :(

Dus dien een gemotiveerde klacht in als je vindt dat je benadeeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:54:
Er is op deze en andere topics veel commotie over de manier waarop Trekpleister een onbekend merk tablet in de aanbieding heeft.

Hieruit blijkt dat het Trekpleister aanbod zo gering cq. nihil was dat je je af kunt vragen of het wel de bedoeling was ze voor 99 euro te verkopen terwijl Kruidvat, Bart Smit en Intertoys op dit moment 199 euro voor precies hetzelfde product vragen. 8)7

Ik denk eerder dat hier sprake is van een foutieve prijsstelling, des te meer omdat zondagavond de tablets van het ene op het andere moment zgn. 'uitverkocht' waren en de winkels -nog voordat ze open waren- eveneens melding maakten van "uitverkocht". :Y

Dus dien een gemotiveerde klacht in als je vindt dat je benadeeld bent.
Ten eerste Kruidvat verkoopt voor 140 dezelfde specs tab, bij Intertoys is dat 180 en Bart Smit 190 maar dan met IPS scherm en meer ram. Totaal niet te vergelijken dus.

Daarnaast beginnen acties van Trekpleister een paar dagen eerder op de webshop dan in reguliere winkels. Ik kan het weten omdat ik zaterdag avond er zelf een heb kunnen bestellen. Dus het is echt niet zoals je beweert dat het voordat de verkoop begint opeens is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

[b][message=38110218,noline]
Ooit werkte ik bij een grote warenhuis onderneming en daar kwamen deze 'folderfouten' ook voor en werden ze op precies dezelfde manier afgehandeld: "Sorry mevrouw/mijnheer maar het is reeds uitverkocht" was dan de boodschap aan de verkoop afdelingen. :(
Dat is ook mijn indruk of, zoals ik eerder vermeldde, mogelijk een reclamestunt gebruikmakend van viral marketing. Ik ben er vrijwel zeker van dat het om een Eken T10 gaat, en die kost in China net rond de €100. Daar komen nog transportkosten, invoerrechten, winstmarge en btw overheen. Dan zit je al gauw tegen de €200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 31-07 08:26
Ik moet zeggen dat die smartQ Ten3 me wel aanspreekt. Toch eens even in de gaten blijven houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:46

RobertowNL

For your gear!

[...]

veel succes met zoeken

gr,
Binnen nu en twee week komen er een aantal tablets van het merk Ainol met Dualcore processors op de markt, aangezien de vorige versies nog wel updates krijgen en er een redelijke community is best wel leuke tablets.

Wat vooral opvalt is de dualcore GPU die enkele van de dualcore tablets hebben!

Daar ik ''fan'' ben van Ainol tablets heb ik even een overzicht gemaakt van alle tablets die nu verkocht worden:

Waar mogelijk heb ik de prijzen ex shipping, neergezet (Bron: Aliexpress sellers)

High end segment

Novo 7 Elf 2
LCD, 1024x600 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz, 2xGPUmali400 ≈ $120

Novo 7 Burning
IPS, 1280x800 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz, GPU Mali400

Novo 7 Aurora 2
IPS, 1024x600 7'' scherm.Dualcore A9 @1.5 GHz, GPU Onbekend (mali400?)

Mid end segment

''low'' ress scherm - Gesorteerd op processor

Novo 7 Advanced 3
LCD, 800x480 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz - 2xGPUmali400 -

Novo 7 Tornado
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore A9 @1.5 GHz - GPU onbekend (mali400) = $79
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

High ress scherm - Gesorteerd op processor - deels eerder top segment

Novo 7 Mars
LCD, 1024x600 7'' scherm. Singlecore A9 @1.5 GHz - GPU onbekend (mali400?) = $95

Novo 7 Aurora (rev2)
IPS, 1024x600 7'' scherm. Singecore A8 @1.2 GHz - GPU Mail400 ≈ $135

Novo 7 Elf
LCD, 1024x600 7'' scherm. Singlecore A8 A8 @1.2 GHz - GPU mali400 ≈ $115

Low end segment

Gesorteerd op processor

Novo 7 Advanced 2
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore A8 @1.2 GHz - GPUmali400 (512 RAM) = $89

Novo 7 Paladin
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore MIPS @1 Ghz (512MB ram) Mali400 GPU ≈ $83

≈ is ongeveer, richtbedrag van Chinees of +- de huidige Aliexpress prijs.

Tevens maandag mijn Bmorn V16 budget tablet binnen gekregen:

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 25-04-2012 23:10 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Hoiz schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:49:
Wat maakt die n90 duurder dan die T20? de T20 heeft zelfs een hogere res. scherm bijvoorbeeld(hij is wel iets g roter uiteraard). Echter heeft de ene een quadcore gpu en bij de ander staat er niet veel over.. zit het verschil hem daar? sorry voor de noob vragen :') En nu ik kijk zie ik er ook een ten3 op die site die amper beter lijkt maar toch meer kost.
T20 is duurder dan de N90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 01:07:
[...]

Ten eerste Kruidvat verkoopt voor 140 dezelfde specs tab, bij Intertoys is dat 180 en Bart Smit 190 maar dan met IPS scherm en meer ram. Totaal niet te vergelijken dus.

Daarnaast beginnen acties van Trekpleister een paar dagen eerder op de webshop dan in reguliere winkels. Ik kan het weten omdat ik zaterdag avond er zelf een heb kunnen bestellen. Dus het is echt niet zoals je beweert dat het voordat de verkoop begint opeens is uitverkocht.
Klopt: kort daarna waren ze al "uitverkocht" en in de winkels zijn ze nooit op voorraad geweest, daar waren ze voor de opening al "uitverkocht" ; kan ook niet voor die prijs : het gaat nl. om een Eken T10, en die kost in China net rond de €100. Daar komen nog transportkosten, invoerrechten, winstmarge en btw overheen. Dan zit je al gauw tegen de €200. Dat noemen ze "viral marketting' gaat nl. alleen om publiciteit ! Slechte beurt van Trekpleister dus ! En ik hoop van niet voor de kopers maar de suggestie dat het om een partijtje RMA's van Kruidvat (zelfde concern !) gaat zou best eens mogelijk kunnen zijn en verklaart meteen de idioot lage prijs ! 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
NVT schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:26:
[...]

T20 is duurder dan de N90
Ah, ik keek bij het verkeerde item. Het was moeilijk te zien omdat de site erg traag laadde. Ik vind ze echter allebei erg interessant, dankje!
gooddaddy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:55:
Ik moet zeggen dat die smartQ Ten3 me wel aanspreekt. Toch eens even in de gaten blijven houden
Ik las ergens dat hij problemen met het touchscreen had, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Hoiz schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:06:
[...]

Ah, ik keek bij het verkeerde item. Het was moeilijk te zien omdat de site erg traag laadde. Ik vind ze echter allebei erg interessant, dankje!
[...]

Ik las ergens dat hij problemen met het touchscreen had, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk.
Er was hier een user die een soort kortsluiting had met bepaalde firmware.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 31-07 08:26
Wat ik ervan begrepen had, zijn die problemen verdwenen vanaf ICS 4.0.3
Een ander ding dat ik op slatedroid las is dat er een Wifi_F_Bluetooth chip in zit. Er zijn mensen aan het kijken of ze die Bluetooth aan de gang kunnen krijgen, maar volgens mij gaat SmartQ de bluetooth in de toekomst zelf ook activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Mijn Trekpleister tablet is verzonden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoempertje
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-06 21:34
Quad schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:30:
Voor de mensen die een 9,7" tablet voor onder de 200,- willen:
http://www.intertoys.nl/g...o-9-7inch-4-0-586723.html

Specs:
• Draadloos WiFi b/g/n voor o.a. internet, e-mail en Google Play
• IPS multitouch beeldscherm 9,7 inch 4:3 (capacitief)
• Android OS 4.0 besturingssysteem
• Ingebouwde microfoon en 2 camera's (voor en achter)
• CPU Cortex A8 1,2 GHz , GPU MALI400, 1 GB DDRIII RAM
• 8GB geheugen uitbreidbaar met MicroSD tot max. 32GB
• MicroUSB- en miniHDMI aansluiting
• Gyrosensor

En durf niet zeker te zeggen, maar kan wel een Cherry M-906 zijn.
Bovenstaand tablet op 24 april 2012 binnen gekregen na deze besteld te hebben bij Intertoys.
Werkt prima op standaard geinstalleerde Android 4.0.3, incl. Google Play/Market (nice!).
Geen bluetooth aanwezig (ook niet in specs, dus ook niet verwacht).
Tablet blijkt op te laden via adapter en USB poort!
Typeaanduiding van Qware achter op behuizing: QW TB-9718 (alleen te vinden op support webpage: http://www.qware.nl/support/).

Als iemand enig idee heeft hoe dit tablet te rooten is, dan houd ik mij aanbevolen.
Hij lijkt sterk op de Yarvik 465 (http://www.yarvik.com/en/...ets/tablets_97/TAB465EUK/), maar dan zonder de zilveren randen. Specs komen verder exact overeen.

Update:
Op de vraag of ik de tablet kan rooten (wie niet waagt wie niet wint.. ) kreeg ik het volgende antwoord:
"Rooten ondersteunen we niet, wel zal de Android source code binnenkort op onze website beschikbaar zijn."

Update 2:
De tablet is inmiddels ge-root en ik kan ook melden dat de accu extreem lang meegaat! Een uurtje of twee Angrybirds Space, een uurtje of 6 'installeer, browse en prutswerk' en dan zit er nog steeds zo'n 40% sap in...

Update 3:
Naar aanleiding van de vraag naar WIFI ontvangst/werking van de tablet heb ik nog wat testjes uitgevoerd.
Average ping: 12ms
Maximum ping: 536ms
Overdracht op Wireless N netwerk gaat verder prima. Geen absolute snelheid voorhanden, maar in ieder geval meerdere Mb's per seconde. Wel heb ik ook dat af en toe WIFI wat hapert/langzamer wordt, vooral na langere tijd standby te hebben gelegen. Hij kiest dan ook niet altijd het sterkste access point in huis (er zijn er drie).
Verder schakelt de tablet zichzelf bij 5% acculading uit. Mijn Galaxy S geeft bij automatisch afsluiten tenminste aan dat het 0% is (dat is het natuurlijk niet echt), zodat je niet voor een onaangename verrassing komt te staan. Beneden ongeveer 20% acculading wordt deze tablet ook merkbaar langzamer.
Tot slot valt op dat de tablet een stuk trager is wanneer deze een aantal uren standby heeft gelegen. Geheugengebruik is echter nog steeds normaal (>50% van 1GB geheugen beschikbaar) en er zijn ook geen grote CPU-trekkers???

[ Voor 34% gewijzigd door Stoempertje op 13-05-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Stoempertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:05:
[...]

Bovenstaand tablet op 24 april 2012 binnen gekregen na deze besteld te hebben bij Intertoys.
Werkt prima op standaard geinstalleerde Android 4.0.3, incl. Google Play/Market (nice!).
Typeaanduiding van Qware achter op behuizing: QW TB-9718 (alleen te vinden op support webpage: http://www.qware.nl/support/).

Als iemand enig idee heeft hoe dit tablet te rooten is, dan houd ik mij aanbevolen.
Hij lijkt sterk op de Yarvik 465 (http://www.yarvik.com/en/...ets/tablets_97/TAB465EUK/), maar dan zonder de zilveren randen. Specs komen verder exact overeen.

Update:
Op de vraag of ik de tablet kan rooten (wie niet waagt wie niet wint.. ) kreeg ik het volgende antwoord:
"Rooten ondersteunen we niet, wel zal de Android source code binnenkort op onze website beschikbaar zijn."
Hoe bevalt die tablet ? Vond hem zelf ook aardig als ik de specs zo las. Hoe is de batterij duur e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
RobertowNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:25:
[...]

Binnen nu en twee week komen er een aantal tablets van het merk Ainol met Dualcore processors op de markt, aangezien de vorige versies nog wel updates krijgen en er een redelijke community is best wel leuke tablets.

Daar ik ''fan'' ben van Ainol tablets heb ik even een overzicht gemaakt van alle tablets die nu verkocht worden:
Zien er goed uit. Komen ze ook met 9,7 inch? Aangezien ik pas voor de zomervakantie een tablet, lijkt mij een dualcore wel zo prettig.
Heb je een link waar jij deze koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Stoempertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:05:

Update:
Het is in feite een Eken A90. Misschien dat je daar informatie over kunt vinden om het te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Fresno schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:26:
[...]

Zien er goed uit. Komen ze ook met 9,7 inch? Aangezien ik pas voor de zomervakantie een tablet, lijkt mij een dualcore wel zo prettig.
Heb je een link waar jij deze koopt?
Nog niks van bekend, er komt waarschijnlijk wel een 8'' variant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ItvHu.jpg

Tablets koop ik vooral via Aliexpress, daar kan je met wat onderhandelen altijd scherpe prijzen krijgen ;)
De Novo ELF II, Burning, Mars, Tornado zijn binnenkort verkrijgbaar (de mars en tornado binnen elke dagen, heb de mars in order staan). De elf en Burning zullen nog wat langer op zich laten wachten.

Over de 8'' versie hierboven is nog niks bekend.

Er is kort een gerucht geweest dat ze ook grotere tablets gaan produceren maar wat daar van waar is is niet bekend :)

Hoop volgende week een review van de Mars te kunnen schrijven maar dan moet Ainol nu wel beginnen met het uitleveren van de tablet 8). En als het meezit heb ik een goede kans dat ik ook de eerste week na uitkomt al de Ainol novo Elf II met dualcore processor en GPU in mijn handen heb :D

- Stukje over de nieuwe dualcore chip: http://tabletrepublic.com...atest-dual-core-1568.html Waar de vorige Chinese A9 tablets nog op 65nm gebakken chips hadden is deze geproduceert op 40nm, als het goed is gaat het dus ook weer een goede slag op gebied van batterij maken :D

[ Voor 24% gewijzigd door RobertowNL op 25-04-2012 23:52 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Iemand bekend met de tablets die vandaag op Groupon staan? Robotpad 7" voor 119€...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Die 10" is gewoon de Point of View 2 XXL :P Staat voor 169 in de pricewatch. Zij leveren ook nog eens betere firmware en support waarchijnlijk. Nou waarschijnlijk...ik weet het wel zeker. Heb tabs van dezelfde hardware maar andere merk geprobeerd(Kruidvat, zelfde tab). En die van POV is veruit de smoothest en bugfree.

Ik had een bug gemeld en ze zeiden dat de bug bekend was en wordt opgelost in de volgende update. Dat zie ik Kruidvat ofzo bijv niet doen :P

Dus als je toch koop ga voor de POV.

[ Voor 53% gewijzigd door Hironshy op 26-04-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die update van POV mischien dan ook gebruiken voor de kruidvat versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruidvat versie is allang een volledige update van die er zo opgezet kan worden zodat tie helemaal smooth werkt!
zie support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je interessen hebben in de 10inch dan zou ik voor een point of view gaan. Die werkt met de laatste update van point of view zelf echt goed. Heb deze gebenchmarkt tegen de firmware van tabletsupportfoum en haalt ook nog een hogere benchmark.
Helpdesk van point of view reageerd door de weeks ook binnen 24uur met een zinnig andwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:43:
Kan je die update van POV mischien dan ook gebruiken voor de kruidvat versies?
Grote kans dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN84
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Hoi allemaal, Heeft iemand ervaring met de nieuwe zenithink Z102 (ong. de Repressieve versie van de C92)?
Ikzelf heb niet zo'n probleem met repressief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Weet iemand of de Trekpleister tablet Google Play standaard er op heeft? Zo niet, welk script c.q custom rom kan ik dan gebruiken?

Ben wel benieuwd of we morgen gebeld worden, mijn vrouw en ik staan 5 en 6 op de reserveringslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

retroguy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:52:
Weet iemand of de Trekpleister tablet Google Play standaard er op heeft? Zo niet, welk script c.q custom rom kan ik dan gebruiken?

Ben wel benieuwd of we morgen gebeld worden, mijn vrouw en ik staan 5 en 6 op de reserveringslijst.
Kijk in deze thread:
99 euro tablet bij Trekpleister **uitverkocht**

[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 26-04-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Bedankt, had ik nog niet gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Hironshy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:35:
Die 10" is gewoon de Point of View 2 XXL :P Staat voor 169 in de pricewatch. Zij leveren ook nog eens betere firmware en support waarchijnlijk. Nou waarschijnlijk...ik weet het wel zeker. Heb tabs van dezelfde hardware maar andere merk geprobeerd(Kruidvat, zelfde tab). En die van POV is veruit de smoothest en bugfree.

Ik had een bug gemeld en ze zeiden dat de bug bekend was en wordt opgelost in de volgende update. Dat zie ik Kruidvat ofzo bijv niet doen :P

Dus als je toch koop ga voor de POV.
Ah, thanks. Altijd goed dat je op Tweakers kan checken voordat je de nieuwste "megadeal" koopt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op nr 1 bij de reservering hier :)
Maar gister zijn er toch al trekpleister tablets verstuurd? niemand nog niks binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:27:
ik sta op nr 1 bij de reservering hier :)
Maar gister zijn er toch al trekpleister tablets verstuurd? niemand nog niks binnen?
Jawel, in het shopping forum worden de eerste reacties al gepost.

Heb hem zelf ook binnen, ben vrij positief tot dusver. Game performance valt me wat tegen, maar ga nog proberen nieuwere ROM er op te zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Vandaag is er op samenkopen nieuwe actie van aantal tablets.

Ik heb de SmartQ T20 besteld.

Hieronder de specs van de tablet.

Afbeeldingslocatie: http://en.smartdevice.com.cn/templets/product/images/T20_007.jpg

Models:T20
Color: Silver
Category: Tablet PC
T20 Features
Operating System Google Android 4.0.3
CPU TI OMAP4460 dual core ARM Cortex-A9
Frequency 1.5GHz
Memory 1GB LPDDRII RAM
Storage 16GB built-in flash memory
Micro SD(TF) card slot
Function Hardware 1080P video decoding
3D graphics acceleration
HDMI video output
2M pixels front camera and 5M pixels rear autofocus camera
Connectivity IEEE 802.11 b/g/n WiFi network
Bluetooth4.0
USB 2.0 high-speed OTG port
Sensor Three-axis accelerometer
Ambient light sensor
Audio 3.5mm standard stereo headphone port
High-quality stereo loudspeakers
Microphone
Screen 10.1 inch 1280×800 wide viewing angle high-definition IPS screen
Capacitive multi-touch touch screen
Battery 7500mAH Built-in Li-poly battery

gr

[ Voor 82% gewijzigd door NVT op 26-04-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Mooi tablet, maar ook behoorlijke prijs, 335 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
crazytaxi819 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:02:
Mooi tablet, maar ook behoorlijke prijs, 335 euro
Inderdaad, voor 65 euro meer heb je een Asus Transformer 300 met quad core van een bekend merk met 2 jaar garantie, denk dat ik dus voor de Asus ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
ZEPAD of ZTPAD ?

Mijn 7" wondermedia-tablet met resistief scherm, die ik voor €40 uit china heb laten komen, is niet geschikt voor gezinsgebruik, dus het wordt tijd voor een 'echt' tablet.
Uiteraard wil ik een ASUS, Samsung of als het echt moet.. een IPad, maar daar hangt ook een prijskaartje aan, dus toch een beetje in het goedkopere segment aan het kijken.
De Zenithink C91 upgrade ben ik zeer over te spreken, lijkt me voor dat geld een goede keuze en volgens mij kan een kind van 4 daar ook best mee uit de voeten.
Nu worden deze C91's op verschillende sites aangeboden. Bij de één heet het een ZEPAD, bij de ander ZTPAD. De officiële Zenithink-site spreekt over een ZTPAD. Is dat de officële versie dan?
Bijv. bij samenkopen staat er ZTPAD, maar staat een mooie foto van een doos waarop groot ZEPAD staat. Overigens had deze ook 512Mb internet geheugen, terwijl de upgrade over 1Gb zou beschikken.

Dus weet iemand waar ik op moet letten om er zeker van te zijn dat ik het juiste product heb en welke dan de juiste is?

Mocht men nog een alternatief weten, in dezelfde prijsklasse (tot 200 euro), hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Dezelfde tablets worden onder verschillende handelsnamen verkocht. Zenithink ZT-280 C91 is de officiële naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
NVT schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:39:
Vandaag is er op samenkopen nieuwe actie van aantal tablets.

Ik heb de SmartQ T20 besteld.

Hieronder de specs van de tablet.
Jezus wat een geld voor een China tablet. Waarom koop je NU een OMAP tablet terwijl over een maand de nieuwe Rockchip CPU overal verkrijgbaar is voor de helft van het geld?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:15
Idd vrij veel geld, tablet is in China makkelijk te vinden voor ongeveer 230 euro. Vrij flinke winst voor die dude nog.

Verder ben ik het eens met de overige posters hier, beter een ipad/asus voor aanschaffen of wachten op
goedkopere cpus met vergelijkbare prestaties.

Even goed wel een mooi tabletje tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Negakinu schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:49:
[...]

Jezus wat een geld voor een China tablet. Waarom koop je NU een OMAP tablet terwijl over een maand de nieuwe Rockchip CPU overal verkrijgbaar is voor de helft van het geld?
als je wacht komen er zeker genoeg tablets, als je langer wacht dan heb je ook een quadcore zo blijf je maar wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Snowdog schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:03:
Idd vrij veel geld, tablet is in China makkelijk te vinden voor ongeveer 230 euro. Vrij flinke winst voor die dude nog.

Verder ben ik het eens met de overige posters hier, beter een ipad/asus voor aanschaffen of wachten op
goedkopere cpus met vergelijkbare prestaties.

Even goed wel een mooi tabletje tho :P
vergeet de invoerrechten en verzendkosten niet.
Ipad vind ik niets is niet mijn ding , asus heeft wat problemen met afspelen van HD content en is boven mijn budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
RobertowNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:25:
[...]

Waar mogelijk heb ik de prijzen ex shipping, neergezet (Bron: Aliexpress sellers)

High end segment

Novo 7 Elf 2
LCD, 1024x600 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz, 2xGPUmali400 ≈ $120

Novo 7 Burning
IPS, 1280x800 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz, GPU Mali400

Novo 7 Aurora 2
IPS, 1024x600 7'' scherm.Dualcore A9 @1.5 GHz, GPU Onbekend (mali400?)

Mid end segment

''low'' ress scherm - Gesorteerd op processor

Novo 7 Advanced 3
LCD, 800x480 7'' scherm. Dualcore A9 @1.5 GHz - 2xGPUmali400 -

Novo 7 Tornado
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore A9 @1.5 GHz - GPU onbekend (mali400) = $79
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

High ress scherm - Gesorteerd op processor - deels eerder top segment

Novo 7 Mars
LCD, 1024x600 7'' scherm. Singlecore A9 @1.5 GHz - GPU onbekend (mali400?) = $95

Novo 7 Aurora (rev2)
IPS, 1024x600 7'' scherm. Singecore A8 @1.2 GHz - GPU Mail400 ≈ $135

Novo 7 Elf
LCD, 1024x600 7'' scherm. Singlecore A8 A8 @1.2 GHz - GPU mali400 ≈ $115

Low end segment

Gesorteerd op processor

Novo 7 Advanced 2
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore A8 @1.2 GHz - GPUmali400 (512 RAM) = $89

Novo 7 Paladin
LCD, 800x480 7'' scherm. Singlecore MIPS @1 Ghz (512MB ram) Mali400 GPU ≈ $83

≈ is ongeveer, richtbedrag van Chinees of +- de huidige Aliexpress prijs.

Tevens maandag mijn Bmorn V16 budget tablet binnen gekregen:
[video]
even een n00b vraag hoor, maar dat aliexpress is een soort van ebay en is gewoon betrouwbaar, je kunt daar voor zachte prijzen (voor 150 dollar bv) een harstikke leuk tablet kopen inclusief shipping, ben zelf ook wel gecharmeerd van die ainol's en deze prijzen zien er goed uit

ik kijk bijvoorbeeld ook naar zoiets: http://www.aliexpress.com...DDR3-8GB-wholesalers.html

[ Voor 3% gewijzigd door Reloader op 27-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 18:24
Negakinu schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:49:
[...] terwijl over een maand de nieuwe Rockchip CPU overal verkrijgbaar is voor de helft van het geld?
Negakinu praat hier over de RK3066, een dual core Cortex A9 op 1.5GHz, met Mali M400 MP4 (quad core). Zeg maar 2x - 4x de performance van de nu veel gebruikte Allwinner A10 in 'china tablets'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Henk Poley schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:32:
[...]

Negakinu praat hier over de RK3066, een dual core Cortex A9 op 1.5GHz, met Mali M400 MP4 (quad core). Zeg maar 2x - 4x de performance van de nu veel gebruikte Allwinner A10 in 'china tablets'.
Ik heb pas 1 sample voorbij zien komen op het nieuwe RK platform, denk dat het nog wel even langer dan 2 weken gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
DaBuzzzzz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:48:
[...]

Ik heb pas 1 sample voorbij zien komen op het nieuwe RK platform, denk dat het nog wel even langer dan 2 weken gaat duren
Volgens Raz van Mp4nation gaat het over ongeveer een maand de nieuwe standaard worden voor goedkope Chinese tablets. Performance die nu $200+ kost kost dan $100+. Ik ben heel benieuwd naar de ICS integratie op dat Rockchip platform. Je kunt wel zeggen "er komt altijd iets nieuws, zo blijf je uitstellen" en daar ben ik het ook wel mee eens, maar nu is er echt zo'n kantel moment aangekomen. Timing! Je ging toch ook geen Intel Q6600 kopen vlak voor de release van de i5/i7 cpu's? Ja, tweedehands misschien.

[ Voor 22% gewijzigd door Negakinu op 27-04-2012 18:35 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
De RK 2818 is op zicht ook prima bruikbaar hoor, net iets onder de allwinners.Denk dat het zeker nog een maand of 3 is voordat ze echt verkrijgbaar worden op de 3066.

Maar het is een flinke sprong vooruit, dat is zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Henk Poley schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:32:
[...]

Jup wordt de tegenhanger van de nieuwe dualcore A9 chips van AMlogic, beiden lijken het zeer goede chips te worden in tablets van ongeveer 110-180 dollar.

4x een Mali400 kan ik me slecht voorstellen aangezien ''iedereen'' op de China trade fair (oid) had over de Ainol met dual GPU en wat dat nou precies in ging houden (verbruik? snelheid? etc)

De 80-110 dollar tablets gaan verder dalen in prijs tot wel $55 (of minder met de (nieuwe) Boxchip A10/A13)
Bron:

Alibaba: http://www.alibaba.com/tr...ndexArea=product_en&fsb=y
DaBuzzzzz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:48:
[...]

Deze?: [YouTube: http://www.youtube.com/v/nyOh0NOfYk8&&hd=1&autoplay=1&rel=0&fs=1&showsearch=0&showinfo=0&iv_load_policy=3&probably_logged_in=0]
Er komen al best wat tablets aan met Dualcore, een maand is niet eens zo heel gek gedacht heb zelf al aardig wat sampels gezien op enkele sites (op de verschillende beurzen de afgelopen maand)

Alibaba zegt mij dat er al best wat 3066 tablets zijn :P: http://www.alibaba.com/tr...&SearchText=rockchip+3066
Negakinu schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:33:
[...]

Volgens Raz van Mp4nation gaat het over ongeveer een maand de nieuwe standaard worden voor goedkope Chinese tablets. Performance die nu $200+ kost kost dan $100+. Ik ben heel benieuwd naar de ICS integratie op dat Rockchip platform. Je kunt wel zeggen "er komt altijd iets nieuws, zo blijf je uitstellen" en daar ben ik het ook wel mee eens, maar nu is er echt zo'n kantel moment aangekomen. Timing! Je ging toch ook geen Intel Q6600 kopen vlak voor de release van de i5/i7 cpu's? Ja, tweedehands misschien.
Het gaat op het moment wel heel snel allemaal, binnen 4 maand van de Boxchip naar de dualcore A9 processors, komende maand(en) gaan echt super worden op Chinees tablet gebied.
Waarbij dus weer 2 platformen naast elkaar komen te draaien, dat is zeer positief want de conncurentie tussen de oude Rockchip en de Boxchip hebben beide platformen geen slecht gedaan naar mijn idee.

De AmLogic nieuwe chips die nu op een kleiner gebakken worden en de nieuwe rockchip. Verwacht van beiden echt veel. (stiekem vooral van Ainol met de dual core en GPU uitgeruste tablets)

Houd niet in dat de A10/13 nu al afgeschreven zijn, die dingen kunnen voor hun prijs op dit moment nog prima meekomen.

Die vent is briljant btw _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 27-04-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

R2000 Tablet PC First Rockchip RK3066 Dual Core 1.4GHz CPU 9.7 Inch Android 4.0 16GB 1G RAM Silver

op pandawill te verkrijgen is in presale

240 USD + verzend kosten + invoer rechten belasting etc, +/- €250

http://www.pandawill.com/...1g-ram-silver-p61569.html

[ Voor 17% gewijzigd door NVT op 27-04-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
mooie vooruitzichten dus
Pagina: 1 ... 34 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.