‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee, ik probeerde het een paar uurtjes terug al maar het lukte mij geen eens. Spitsuur, iedereen wilt zijn X2010's ophalenGAIAjohan schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:52:
Wat is het netwerk traag zeg.. Of ligt het aan mij?
Is volgens mij wel redelijk uniek dat een game van bijna een jaar oud nog steeds zoveel gespeeld wordt dat de servers het af en toe niet aankunnen.
[ Voor 20% gewijzigd door Sander H op 09-10-2011 13:56 ]
Verwijderd
Hopelijk krijgen we de F1 auto ook nog, die is mooier dan de F1 (persoonlijke mening).
Maar het is wel een erg leuke geste om deze auto kado te doen!
Help me even, "Hopelijk krijgen we de F1 auto ook nog, die is mooier dan de F1"Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:07:
Heb GT5 drie keer moeten opstarten voor er iets werkte zoals het hoort, inderdaad retetraag.
Hopelijk krijgen we de F1 auto ook nog, die is mooier dan de F1 (persoonlijke mening).
Maar het is wel een erg leuke geste om deze auto kado te doen!
Verwijderd
Maar ligt het aan mij dat die X2010 zo slecht rijdt? Ik kan geen meter fatsoenlijk rijden zonder een stuur wat als een gek trilt. Bij andere auto's heb ik dat niet dus mijn stuur is ok.
Edit: op elk circuit wat ik probeer rijdt die auto zwaar ruk, zelfs rechtuit valt er niet mee te rijden. Ligt dat aan de serverbelasting wellicht? Ik kan niet eens rechtuit rijden zonder van de baan af te vliegen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 14:34 ]
Verwijderd
Dat klopt wel gaat enorm tekeer je zou kunnen proberen bij instellingen ingame de FFB wat lager te zetten .Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:20:
Ik bedoel de Ferrari....
Maar ligt het aan mij dat die X2010 zo slecht rijdt? Ik kan geen meter fatsoenlijk rijden zonder een stuur wat als een gek trilt. Bij andere auto's heb ik dat niet dus mijn stuur is ok.
Edit: op elk circuit wat ik probeer rijdt die auto zwaar ruk, zelfs rechtuit valt er niet mee te rijden. Ligt dat aan de serverbelasting wellicht? Ik kan niet eens rechtuit rijden zonder van de baan af te vliegen.
Verwijderd
In ieder geval bedankt voor de tips.
Edit:
Heb eindelijk brons gehaald en daar houdt het voor mij op. Sneller kan ik niet, respect voor degene die goud halen en hoe die snelle jongens 1:03 kunnen rijden is mij een raadsel. Ben al blij dat ik brons heb kunnen halen.
Deze auto komt bij mijn verzameling en komt nooit meer tevoorschijn
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 15:54 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Drivingforce gt.
Wel lekker zweten om zo hard rond te boenderen
Verwijderd
Ik kijk komende week wel een keer op youtube om te kijken hoe het moet
Ik heb in de settings de forcefeedback op 1en hij staat op simulatie.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:11:
Ik heb ook een Drivingforce GT maar heb moeite om die auto op de baan te houden. Voor mijn gevoel glijdt ie alle kanten uit en zitten er geen remmen op.
Ik kijk komende week wel een keer op youtube om te kijken hoe het moet
Verder heb ik bij de car settings in het hoofdmenu de downforce op max en er nieuwe olie in gedaan , weet niet of het uitmaakt in de event omdat je daar niks kan veranderen aan de settings (downforce etc)
Verwijderd
Vanavond een 1:21:864 gereden, en had nou niet het gevoel dat het niet sneller kan. Ik speel overigens met controller. De gast (feroozGT uit amerika0 die nu bovenaan staat ook btw, hoe die tijden mogelijk zijn is mij echt een raadsel hahaVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
Heb eindelijk brons gehaald en daar houdt het voor mij op. Sneller kan ik niet, respect voor degene die goud halen en hoe die snelle jongens 1:03 kunnen rijden is mij een raadsel. Ben al blij dat ik brons heb kunnen halen.
Deze auto komt bij mijn verzameling en komt nooit meer tevoorschijn
Inderdaad, met controller ook nog en zo'n beetje iedereen ervoor met Stuurtype: 900° stuurcontroller met sequentiële versnellingsbakTarabass schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
Vanavond een 1:21:864 gereden, en had nou niet het gevoel dat het niet sneller kan. Ik speel overigens met controller. De gast (feroozGT uit amerika0 die nu bovenaan staat ook btw, hoe die tijden mogelijk zijn is mij echt een raadsel haha
- Datum en tijdstip: 09/10 21:49:03
- Automerk: Red Bull X2010 S.Vettel
- Versnellingsbak: Automaat (AV)
- Voorbanden: Race: normaal
- Achterbanden: Race: normaal
- Tractiecontrole: Uit
- Slipherstel: Uit
- Stuurhulp: Uit
- Active Stability Management (ASM): Uit
- ABS: 1
- Stuurtype: Controller (joystick)
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 09-10-2011 22:57 ]
Dus ik dacht het tempo zit er nu aardig in, dus ook maar even de Vettel Special doen op het zelfde Circuit.
Alleen dan moet je dus 2 rondjes in 2:10 (dacht ik...)
Dat is toch wel even wat pittiger. Tot nu toe dus ook niet gelukt
Maar goed, de 5M is bijgeschreven, ik ben tevreden
[ Voor 82% gewijzigd door Wii4all op 10-10-2011 13:00 ]
Burp
En ik vraag me af of de lijst met bekende vernieuwingen in Spec 2.0 helemaal volledig is, of dat er nog wat verrassingen zullen zijn. Ik hoop echt dat er wat nieuwe modellen bij komen.
Zo mis ik zelf bijvoorbeeld de Golf R en/of Siccoro R, de nieuwe BMW M5, Audi TT-RS, Audi R8 GT en de Ford Focus RS500. Ook lijkt het me leuk (in navolging van de BMW 120d) om nog wat krachtige diesels in het spel te introduceren, zoals de BMW 335d en bijvoorbeeld de Audi R8 V12 TDI concept.
gisteren 1.09 gehaald in de 2e poging. Daarna nog vaak van de baan gevlogen. De rempunten die de ideale rijlijn aangeeft, mag je eigenlijk volledig negeren, je moet het zelf wat aanvoelen.
Die wagen voelt wel bovennatuurlijk aan. Het kan gewoon niet dat een auto zoveel grip heeft
Wel raar dat ik zelfs zonder TC geen burnout kan plaatsen (wel donuts). Die vertrekt gewoon zonder morren
(DFGT)
17 oktober 02:00 lees ik net in het nieuwsoverzicht in GT5.cdl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:29:
Tot wanneer/hoe laat kan ik die X2010 downloaden?
Ik ben het met je eens dat het enorm bovennatuurlijk aanvoelt.. zo'n extreme dosis grip. Echter, in tegenstelling tot vrijwel alle andere super snelle auto's, heeft deze auto actieve downforce. Met andere woorden, er is een enorme propeller/turbine die continue voor een enorme onderdruk zorgt onder de auto, wat hem ook ongekend veel meer grip oplevert t.o.v. bijvoorbeeld een F1 auto.Buzz_Fuzz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Die wagen voelt wel bovennatuurlijk aan. Het kan gewoon niet dat een auto zoveel grip heeft[...]
(DFGT)
Technisch gezien is het dus misschien toch wel mogelijk om die auto zo enorm snel bochten te laten nemen, maar ik vraag me af met hoeveel G-force dit gepaard gaat, want ik denk niet dat ik het overleef!
Vooral die laatste bocht voor de chicane met vol gas erdoorheen voelt erg onnatuurlijk..Buzz_Fuzz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:38:
16e denk ik.
gisteren 1.09 gehaald in de 2e poging. Daarna nog vaak van de baan gevlogen. De rempunten die de ideale rijlijn aangeeft, mag je eigenlijk volledig negeren, je moet het zelf wat aanvoelen.
Die wagen voelt wel bovennatuurlijk aan. Het kan gewoon niet dat een auto zoveel grip heeftEigenlijk hoef je minder aan je stuur te draaien dan bij een gewone auto, anders vlieg je overal naartoe, behalve rechtdoor...
Wel raar dat ik zelfs zonder TC geen burnout kan plaatsen (wel donuts). Die vertrekt gewoon zonder morrenDus daar klopt gewoon iets niet.
(DFGT)
Verwijderd
Morgenochtend tussen 04.00-05.00 liggen alle servers plat daarna zal de update erop staanMarando schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:50:
Ik ben echt heel benieuwd hoe laat we de update morgen kunnen verwachten.. hopelijk komt het vrij vroeg al beschikbaar, niet pas laat op de avond! Iemand die hier toevallig al meer over weet?
Gelijk de challenge even geprobeerd met controller, maar dat valt tegen na een jaar lang G25 gereden te hebben... na 1 rondje opgegeven.
Van de week schuif ik de playseat weer eens voor de tv.
Kan me herinneren dat ik bij de Vettel challenges een 1.03.738 reed, dus ben benieuwd of ik daar nu nog in de buurt kom.
Morgen de update?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ding levert volgens het verhaaltje erbij zo'n 8,5 zijwaartse g-kracht. Is wel te overleven, maar je raakt wel heel snel buiten bewustzijn als je er niets tegen doet. Binnen een paar seconden hebben de meeste mensen het wel gehad dan. Straaljagers doen maximaal zo'n 10g, maar volgens mij is dat niet zijwaarts.Marando schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Technisch gezien is het dus misschien toch wel mogelijk om die auto zo enorm snel bochten te laten nemen, maar ik vraag me af met hoeveel G-force dit gepaard gaat, want ik denk niet dat ik het overleef!
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hot on the heels of the massive Gran Turismo 5 Spec 2.0 update, Polyphony Digital has just released all the juicy details on the game's first batch of DLC, or 'downloadable content'. It will all be available to purchase via the PlayStation Store, starting October 18th. Here's a closer look at what's coming:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe '11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-dlc-coming-october-18th-includes-spa-francorchamps/

erg indrukwekkend, met leuke setup (stuur+stoel) is 't heerlijk rijden, dan mis ik wel eens 't 'doelloos cruisen'Rivanov schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:20:
Deze week m'n 55" Sony 3D TV ophalen. Ben benieuwd hoe GT5 in 3D is.

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 11-10-2011 08:10 ]
[ Voor 16% gewijzigd door lubbertk op 11-10-2011 08:38 ]
Maar hé, dit hoeven natuurlijk niet gelijk de laatste DLC packs te zijn die het spel krijgt, wie weet hebben ze met kerst weer wat nieuws voor ons in petto. :-)
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Maarja, SPA!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Natuurlijk ga ik 11 euro uitgeven voor het complete pakket, maar of het het geld echt waard is?
PSN: Shiver23
Iemand Spec2 al getest? De prijzen voor seasonal events schijnt dramatisch laag te zijn en prijzen in online dealership verdubbeld.
Dan zijn de prijzen weer terug naar normaal, het was voor een beperkte tijd 3x zoveel prijzengeld bij de seasonals en de OCD prijzen gehalveerd.wheeler schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:52:
De prijzen voor seasonal events schijnt dramatisch laag te zijn en prijzen in online dealership verdubbeld.
http://www.gtplanet.net/g...s-minor-tweaks-bug-fixes/
Kijk, zoiets maakt me dan toch wel weer heel blij!Sander H schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:02:
De loading times zijn in ieder geval heel erg verminderd, zowel tussen de menus als naar het circuit gaan. Een testritje op de Ring kostte minder dan 10 sec. om te laden
spec II : 11 Nascar hokken
Car Pack: 4 Nissans van de 15 autos.
Ik zie toch liever dat ze 100 standard modellen upgraden naar premium.
Variatie in auto's is af en toe toch wel een beetje erg ver te zoeken bij PD.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Daarom heb ik speciaal een Xbox360 geregeld om FM4 te spelen. Daar zit tenminste een DS3 in.afvalzak schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:50:
Ik wil een Citroen DS3 ofzoBMW 1 serie, ik hoef niet nog een Nissan !
Menu's zijn echt stukken sneller.
Heb een race gedaan op nordschleife met dag nacht en weather cyclusen, en gelijk het nieuwe menu om dat allemaal aan te passen getest, en werkt goed, je ziet nu ook hoe nat het wegdek is, en je dan ook instellen hoeveel % het wegdek al nat is bij begin van practise. Die nieuwe GTR 24u wagen rijdt heerlijk, en dat op sport soft, had eerste lap een 7:07 neergezet, en 2e lap kon ik ruim 3 sec eraf schrappen, maar maakte een domme fout
Ben erg blij met hoe spec II speelt.
Over de dlc ben ik zeer blij, mede omdat ik gek ben op skyline's, en rx7's en subie's enz
Pcies mijn type carpack.
Spa is gewoon echt super, en blijkt maar weer dat ze goed naar de community luisteren.
Denk ook dat volgende track pack gewoon alle tracks uit vorige gt's zal zijn, en dat ze die nu nog aan het maken en optimaliseren zijn.
Die kart track ziet er ook tof uit, hoop lichtjes enz, kan leuk worden, zeker nu ze extra kart's toevoegen!!
Was eerst niet echt meer goed te spreken over gt5 en PD, maar nu ben ik echt weer hellemaal terug in gt5!!
Endurance races here i come!!
Enne denk er hard aan om mn fm4 lce lekker in zn seal te laten
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zodra je de pits in rijdt krijg je de optie om te saven. De procedure is dan hetzelfde als bij een Championship. Je kunt GT5 alleen verlaten en als je GT5 weer opstart moet je doorgaan met de Endurance. Je kunt dus niet tussendoor andere races doen.
Dat was ook te verwachten want was ook zo in gt4Rivanov schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:27:
Oke, saven van Endurances gaat dus als volgt:
Zodra je de pits in rijdt krijg je de optie om te saven. De procedure is dan hetzelfde als bij een Championship. Je kunt GT5 alleen verlaten en als je GT5 weer opstart moet je doorgaan met de Endurance. Je kunt dus niet tussendoor andere races doen.
Is voor mij een prima regeling, en denk ook niet dat het echt anders kan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
en 4 nissans in die pack oke maaarrr boeieee spa francochamps dat moest er in :'D
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
De DS3 had van mij ook wel gemogen.Rivanov schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:09:
[...]
Daarom heb ik speciaal een Xbox360 geregeld om FM4 te spelen. Daar zit tenminste een DS3 in.
De klassieke modellen van Citroën mis ik ook eigenlijk... Op de 2CV na dan.
Ze hebben wel de GT by Citroën en de C4 WRC waar zelfs een special mee is.
Maar de DS en SM laten ze achterwege. Terwijl de DS wel in 1 van de filmpjes van de GT by Citroën te zien is
Ik vind het wel jammer dat er erg veel auto's van Japanse fabrikanten in zitten. Hetzelfde dat er geen optie is om in de cockpitview het stuur links te hebben...
De EU en USA zijn lijken mij toch een groot publiek.
Red Bull X2011 Prototype '11u_nix_we_all schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:36:
Ik zie dat er een X2011 in die car pack zit. Iemand een idee wat het verschil is tussen die en de X2010 ?
De snelste auto ter wereld, ongeketend door regels: het X2010-project van Gran Turismo en Red Bull. Maar het blijft niet bij een eenmalige uitvoering, want net als de jaarlijks vernieuwde F1-auto's is het de bedoeling dat de X2010 blijft evolueren.
Eén jaar later krijgt het idee vorm. Dit is de doorontwikkelde versie van de X2010, de Red Bull X2011.
Dankzij de karakteristieke glazen cockpit, de afgedekte wielen en de neerwaartse kracht bij scherpe bochten door de ventilatoren en bij hoge snelheden als gevolg van de voor- en achterspoilers en de achterdiffuser, bereikt de auto een topsnelheid van maar liefst 500 km/h, bij maximale zijwaartse G-krachten van ruim 8G.
Voor de X2011 werd het doorzichtige polycarbonaat dak nog slanker, waardoor er net genoeg ruimte is voor de helm en de bescherming. Hierdoor is het oppervlak van de voorkant van de auto kleiner geworden. Daarnaast werd de vorm geoptimaliseerd van de schachten die de interne radiateur, de ventilator en de skirts verbindt, wat een lagere Cv (luchtweerstandcoëfficiënt) oplevert. De motor, het vermogen en de hoeveelheid neerwaartse kracht zijn ongewijzigd. Maar het verkleinde oppervlak van de voorkant levert een vermindering van de luchtweerstand en een hogere topsnelheid dan de X2010 op.
De snelheidsdroom van Gran Turismo en Red Bull Racing bereikt nieuwe hoogten. We hopen dat je deze kans aangrijpt om de duizelingwekkende nieuwe snelheden met deze nieuwe machine zelf te ervaren.
http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/cars/
Deze gegevens staan online: DLC packsyzx schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:03:
iemand al meeer info over de dlc van 18 oktober ?
Of er nog meer komen???
Endurance met save feature
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
En met 130% extra geld gekregen.
Van het weekend, als mijn bonus op 200% staat,
ga ik de Vettel challenges doen. Dikke xp!
DLC:
Spa: coowl
Touring cars: coowl
Touring cars op Spa: übercool
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 11-10-2011 17:09 ]
Maar de update is best prima, sport hard is volgens mij wat harder geworden en naar mijn idee kan ik langer doorrijden op de banden. Alleen heb naar mijn idee iets minder duidelijk door waar de grens van de auto zit op de controller, maar dat kan misschien ook komen omdat ik nog ff moet wennen aan de nieuwe physics.
Verder zijn de laadtijden echt een gigantische verbetering en shuffle met variabele PP-limieten zijn gewoon geniaal.
http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/dlc/
vs
http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/
Beide totaalpack is €12 of $12
Alles los is:
€15
$17
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 11-10-2011 17:56 ]
Wat bedoel je dan? Ik heb iig niets gezien vanmiddag.yzx schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:28:
iemand opgevallen dat er een nieuwe upgrade voor je uitlaat is?of ben ik mis?
I served in a company of heroes.
Ik heb nog wel wat amerikaans PSN-krediet, maar dat zal wel niet werken met een EU-versie.GAIAjohan schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:54:
De Amerikanen kunnen de DLC veel goedkoper krijgen, en hebben bovendien meer korting bij het volledig pack
http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/dlc/
vs
http://eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5/dlc/
Beide totaalpack is €12 of $12
Alles los is:
€15
$17
PSN: Shiver23
Je kunt alle knoppen instellen, maar ik heb het idee dat de bovenste van de drie rode knopjes op het stuur links en rechts niet werken... De bovenste linker en rechterknop. Kan iemand dit eens proberen? Ik heb er verschillende functies op gezet, niets werkte.MaXim4m schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:13:
Iemand al getest met de Logitech G27?
De overige knoppen doen het prima. in andere games doen ze het overigens wel bij mij dus daar ligt het niet aan. Je kunt overigens ook enkele dingen waaronder rembalans voor en achter onder het rijden aanpassen met stuur.
[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 11-10-2011 18:07 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Schijnt niet helemaal goed te werken er is op twitter al geroepen door PD dat daar patch voor komtVoxalizer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:03:
[...]
Je kunt alle knoppen instellen, maar ik heb het idee dat de bovenste van de drie rode knopjes op het stuur links en rechts niet werken... De bovenste linker en rechterknop. Kan iemand dit eens proberen? Ik heb er verschillende functies op gezet, niets werkte.
De overige knoppen doen het prima. in andere games doen ze het overigens wel bij mij dus daar ligt het niet aan. Je kunt overigens ook enkele dingen waaronder rembalans voor en achter onder het rijden aanpassen met stuur.
Maar ik krijg het rempedaal niet in gesteld op het meest linker pedaal (zoals wel mogelijk is bij F1 2011), iemand enig idee hoe het wel kan (ben nu naar 2.00 aan het updaten en ik hoop er zo op dat het dan wel kan).
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Titanium semi race uitlaat ? ging het niet van sport naar semi race naar titanium uitlaat?Maciek schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:00:
[...]
Wat bedoel je dan? Ik heb iig niets gezien vanmiddag.
lol, beetje logisch dat ze die dikgedrukte wel hebbendude88 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
De DS3 had van mij ook wel gemogen.
De klassieke modellen van Citroën mis ik ook eigenlijk... Op de 2CV na dan.
Ze hebben wel de GT by Citroën en de C4 WRC waar zelfs een special mee is.
Ik vindt zelf de DLC matig ik vindt het wel super dat SPA erin zit. Maar ik had op meer circuits verwachten. En dat de nieuwe Red Bull erin zit is ook super kijken hoe hard deze gaat.
Onderaan de pagina, lijkt verdacht veel op de helm van The Stig!
Top Gear!If you select the right combination, you could recreate a scene from...?
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Verder voelt het menu wel vlotter aan en heb ik het idee dat je sneller kan navigeren..
Ik vroeg me gister ongeveer hetzelfde af: is de laadtijd écht korter, of hebben ze je gewoon al eerder wat te doen gegeven? Want volgens mij moet hij inderdaad eerst nog alle auto's inladen als je de track al ziet, dan krijg je een bliepje en start de race.Tarabass schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:26:
Mwa, de laadtijd lijkt korter volgens mij. Want hij gaat heel snel naar het scherm waar je op start kan klikken om vervolgens 1 voor 1 alle autootjes deelnemers wit te maken in de lijst. Maar dat duurt heel lang.
Verder voelt het menu wel vlotter aan en heb ik het idee dat je sneller kan navigeren..
Die R35 N24 is trouwens best een grappige kar, veel grip en verbazingwekkend veel downforce. Eerste rondje over de Ring met alles stock en race soft bandjes 6.55 inclusief wat kleine foutjes, dus een 6.50 moet er wel inzitten. Niet slecht!
Als je dus settings wil aanpassen dan ben je zeker sneller klaar om de race te beginnen
[ Voor 157% gewijzigd door Jackal131 op 12-10-2011 08:37 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik gebruik cockpit view en alles staat uit, dus geen kaart, snelheidsmeter en geen tijd. Wat me opeens opviel was dat de ronde tijden op de display van de auto af te lezen waren
Dit is me nog nooit opgevallen bij andere auto's. Is dit iet's nieuws of is dit bij meerdere auto's????
Bij veel race auto's was dit al zodowning schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:10:
Ik was gisteren met die nieuwe nissan van Kaz de 9 uurs race aan het doen.
Ik gebruik cockpit view en alles staat uit, dus geen kaart, snelheidsmeter en geen tijd. Wat me opeens opviel was dat de ronde tijden op de display van de auto af te lezen waren![]()
.
Dit is me nog nooit opgevallen bij andere auto's. Is dit iet's nieuws of is dit bij meerdere auto's????
Mijn PS3 zit op dit moment in een container in/op een boot (in verband met verhuizing van US naar NL) dus kan het zelf nog niet testen.
Edit verkeerde quote, moest op jhonno zijn
[ Voor 41% gewijzigd door MaXim4m op 12-10-2011 10:56 ]
Probeer eens de 787B Race Car, daar zie je ook de rondetijden op de dash.downing schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:10:
Ik was gisteren met die nieuwe nissan van Kaz de 9 uurs race aan het doen.
Ik gebruik cockpit view en alles staat uit, dus geen kaart, snelheidsmeter en geen tijd. Wat me opeens opviel was dat de ronde tijden op de display van de auto af te lezen waren![]()
.
Als je zonder HUD endurance rijdt, hoe weet je dan of je banden aan gort zijn of dat je Benzine op is?
tragere ronde tijden -» versleten bandendvdkiwi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Probeer eens de 787B Race Car, daar zie je ook de rondetijden op de dash.
Als je zonder HUD endurance rijdt, hoe weet je dan of je banden aan gort zijn of dat je Benzine op is?
max topspeed van 80km/h is benzine op
Ik ga dat vanavond eens testen met de G25, instellen maximale stuuruitslag zou wel ideaal zijn.MaXim4m schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:52:
Bedankt voor de info. Kun je de maximum draai van je stuur nu ook terugzetten? Bijvoorbeeld van 900 graden naar 360? Dit helpt namelijk erg met de Formule wagens.
Mijn PS3 zit op dit moment in een container in/op een boot (in verband met verhuizing van US naar NL) dus kan het zelf nog niet testen.
Edit verkeerde quote, moest op jhonno zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In de game wordt daar toch al rekening mee gehouden? Ik het met de G25 nog nooit gehad dat ik mijn handen van het stuur moest halen in een bocht, ook niet op Monaco of zo. Een harde stop maakt voor mij in dit geval ook niet zo uit.SinergyX schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:05:
[...]
Ik ga dat vanavond eens testen met de G25, instellen maximale stuuruitslag zou wel ideaal zijn.
Heb je de Vettel challenges gedaan? Met name Nurburg? Niet makkelijk met de G27.ybastiaans schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:37:
[...]
In de game wordt daar toch al rekening mee gehouden? Ik het met de G25 nog nooit gehad dat ik mijn handen van het stuur moest halen in een bocht, ook niet op Monaco of zo. Een harde stop maakt voor mij in dit geval ook niet zo uit.
Bij de F1 wagen was dat in iedergeval niet het geval, je draai tov je cockpit draai kwamen niet overeen.ybastiaans schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:37:
In de game wordt daar toch al rekening mee gehouden? Ik het met de G25 nog nooit gehad dat ik mijn handen van het stuur moest halen in een bocht, ook niet op Monaco of zo. Een harde stop maakt voor mij in dit geval ook niet zo uit.
Maar ook de touring cars hadden een te grote uitslag, zeker bij het driften.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar de savefunctie is echt ideaal. Zodra je de pits inrijdt heb je de keuze om te stoppen of gewoon te pitten. Als je opslaat, wordt er een savepoint gemaakt, maar moet je wel echt stoppen. Als je dan alsnog doorgaat met racen, wordt het savepoint verwijderd. Dit om te voorkomen dat je hiermee stukje bij beetje probeert om je goede positie te verdedigen. Zodra je dan GT5 weer opstart, meldt deze dat er een race klaarstaat. Laden is verder gaan, maar niet laden is denk ik ook weg savepoint. Ga het niet testen i.i.g.
Wat me wel opviel is de optische "schade" aan je auto is verdwenen na het laden van een savepoint. Mijn X2010 was al redelijk zwart aan beide zijden, maar na het laden waren alle kleuren weer netjes terug.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL