Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
De merk-cups zoals in GT5P...
Zoveel nieuws wat er nog geimplementeerd kan worden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Kan ook best zijn dat ze daar geld voor gaan vragen toch?dvdkiwi schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:55:
Meer races, meer circuits (waar zijn alle circuits uit GT4 gebleven?)...
De merk-cups zoals in GT5P...
Zoveel nieuws wat er nog geimplementeerd kan worden
5, 10 euro voor een hoop :Dals ze de CoD toer op gaan 15 euro voor 5 tracks danVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:12:
[...]
Kan ook best zijn dat ze daar geld voor gaan vragen toch?

figuurlijk gesproken
kijk eens naar GT-TVyzx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:20:
[...]
5, 10 euro voor een hoop :Dals ze de CoD toer op gaan 15 euro voor 5 tracks dangooi ik mijn GT5 in het vuurtje
figuurlijk gesproken

Nooit naar gekeken eerlijk gezegdhimlims_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:02:
[...]
kijk eens naar GT-TVdaar vragen 3-5euro voor een filmpje wat ik ook via youtube kan kijken (ook op de ps3
)
Kijk eens, dat klinkt goed man! Kan alleen niets vinden op de V&D site? Wel CoD:BO, maar GT5 kan ik er niet op vinden?Mars18 schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:52:
Tijdens het v&d prijzencircus volgende week slechts 24 euro !
Voor mij de reden om hem nu ook te kopenBen erg benieuwd naar de races
Zie hem ook niet staan op de site, maar in de folder wel.Kraziey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:25:
[...]
Kijk eens, dat klinkt goed man! Kan alleen niets vinden op de V&D site? Wel CoD:BO, maar GT5 kan ik er niet op vinden?
Alleen bij Saturn is die deze week 19 euro
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
En ik zat er nog wel aan te denken om mijn 2e exemplaar voor 30 euro op MP te zetten...
Dat gaat 'm nu niet meer worden denk ik haha
19 euro bij Saturn? Ah, zie het al in het foldertje van locatie Rotterdam. Dat is net iets te ver en uiteraard heeft Hoofddorp hem niet in de folder staan. Ach, wachten we ff tot volgende week V&D.Mars18 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:50:
[...]
Zie hem ook niet staan op de site, maar in de folder wel.
Alleen bij Saturn is die deze week 19 euro
edit:
Wat doe ik toch moeilijk, Pricewatch heeft hem voor 22,90 incl. verzenden.

[ Voor 9% gewijzigd door Kraziey op 21-09-2011 10:02 ]
Is dat dan ook die met de 'oude' reguliere verpakking, dus niet de Platinum?[b][message=36793978,noline]Alleen bij Saturn is die deze week 19 euro
Verwijderd
jammer genoeg nog niet bij championships zit de functiewel al voor tussen races te savvenVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 02:24:
Is het al mogelijk te saven tijdens een endurance race? Ik doe nu die ene van 60 laps maar zie nergens een optie tot saven
There is a bit of confusion about what, exactly, to call this latest version of the game. You'll be prompted to download update 1.13, though Polyphony Digitals formal announcement describes it as version 1.12.572. Regardless, it weighs in at only 1.1MB.
More interesting is the new Seasonal Event, Supercar Revival, featuring classic cars with no more than 550PP in the following races:
Rome Circuit (5 laps, 419,000 Cr.)
Special Stage Route 5 (5 laps, 480,000 Cr.)
Suzuka Circuit (5 laps, 519,600 Cr.)
Nurburgring Nordschleife (1 lap, 559,500 Cr.)
Mt. Aso 109A (7 laps, 500,400 Cr.)
There s a corresponding update to the games Online Car Dealership, along with new time trials at Tokyo R246 and Cote d Azur, and new drift trials at Special Stage Route 5 and Circuit de la Sarthe 2009. As always, head on over to our GT5 Seasonal Events forum for more analysis and discussion.
http://www.gtplanet.net/gt5-update-fixes-top-gear-track-new-seasonal-event/
Verwijderd
Ik snap je reply niet, zit het er nu wel of niet in? Zoja waar vind ik het?yzx schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:18:
[...]
jammer genoeg nog niet bij championships zit de functiewel al voor tussen races te savven
Je kunt nog niet tijdens een race saven, wel na de race in een kampioenschapVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:32:
[...]
Ik snap je reply niet, zit het er nu wel of niet in? Zoja waar vind ik het?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De spoiler van de Enzo komt bij 120 km/h omhoog, maar gaat ook bij 220 km/h weer naar beneden...
Is dat in het echt ook zo?
Wel leuk om te kijken die nieuwe remotes, jammer dat er zo veel verschil in de auto's zit dat je van tevoren al weet wie er gaat winnen en wie er laatste wordt.
Denk het niet alhoewel gaat ie omlaag voor een hogere topspeed te halendvdkiwi schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:10:
Wat me opvalt nu de nieuwe remote races er zijn:
De spoiler van de Enzo komt bij 120 km/h omhoog, maar gaat ook bij 220 km/h weer naar beneden...
Is dat in het echt ook zo?
Wel leuk om te kijken die nieuwe remotes, jammer dat er zo veel verschil in de auto's zit dat je van tevoren al weet wie er gaat winnen en wie er laatste wordt.
* yzx heeft pret met G37!
Lees net dat bij 220 km/h de achterspoiler inderdaad inklapt, maar dat er aan de voorkant juist eentje uitklapt.
Ik ga eens kijken
*Kiwi doet nu voornamelijk Lamborghini en Ferrari time trials op "kleine" circuits*
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 25-09-2011 17:50 ]
Heb je hem stock of tuned?dvdkiwi schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:49:
G37 is een hele fijne bak om mee te rijden!!

Heb hem tuned, vind hem wat "traag" boven de 250km/h
Maar hij is toch al Tuned van z'n eigen
Jep maar je kan hier en dat nog wat extra PK uithalen en gewicht naar onder en race hard bandjes eronder en andere gears/veringdvdkiwi schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:56:
Ik rij alles stock
Maar hij is toch al Tuned van z'n eigen
Heel fijne auto om te tunen en leren tunen heb veel geleerd van die auto
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, maar ziet er totaal anders uit als andere race games die ik heb gespeeld
Soort lopende band

Ik raad je aan om eigenlijk alle camerastandpunten behalve die te nemen haha
Zo speel ik eigenlijk elke race game...
Van het weekend de kans gehad om in de ocd de 2J te kopen!
Jammer dat deze niet aan de vereisten doet om mee te doen aan die nieuwe online races...
Dus eigenlijk nog niet mee gereden.
Hopelijk heb ik op tijd genoeg geld om ook nog de 2D te kunnen kopen...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hij is handig voor mij in 1 manier achter de auto camera en dat is te zien hoe de auto "rolt" bij tuningGAIAjohan schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:56:
het is veruit de meest onprecieze camera imo. Bonnet cam is imo het meest realistisch qua zicht. je kunt ook heerlijk apex's hitten op deze manier.
Klopt, bij de meeste racegames draait de camera bij dat standpunt een beetje mee als je een bocht in stuurt, in GT5 is dit vrijwel niet aanwezig.Mars18 schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:40:
[...]
Ja, maar ziet er totaal anders uit als andere race games die ik heb gespeeld
Soort lopende band
Bumpercam 4 life
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik rijd eigenlijk altijd met de in-car cam omdat ik dat het meest realistisch vind, maar uiteindelijk ben ik denk ik wel sneller met de bumper- of hoodcam. Bepaalde auto's zijn ook zowat niet te rijden met de in-car cam (de RX7 Asparadrink bijvoorbeeld), je zit precies zo in de auto dat je de apex niet kan zien door de raamstijl.Voxalizer schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 01:35:
[...]
Klopt, bij de meeste racegames draait de camera bij dat standpunt een beetje mee als je een bocht in stuurt, in GT5 is dit vrijwel niet aanwezig.
Bumpercam 4 life
https://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/...78238050603008GT fans, thanks for waiting… The GT5 Spec 2.0 update is coming the 3rd week of October, with DLC following a week later.
I served in a company of heroes.
DLC is leuk, hangt sterk van de prijs af of ik het ga aanschaffen.
gt5p,wheeler schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:54:
Ben heel benieuwd naar de 2.0 update, wat hield dit bij vorige versies van GT precies in?
DLC is leuk, hangt sterk van de prijs af of ik het ga aanschaffen.
ew features in the european version aka GT 5 spec II (Released 03-26-2008)
Additional Cars
- 34 Additional (including a Ferrari F1 2007) Cars have been added, for a total of 71 cars
Additional Racetrack
- "High Speed Ring (normal/reverse)" has been added, for a total of 6 tracks, 12 layouts.
Additional Mode
- Drift Trial
- 2 Player Battle
New Features
- Performance Points
- Quick Tune
- Real Time Adjustment (RA) feature (Compatible with Driving Force GT)
Event
- All event content have been updated.
- Number of events per class raised from 8 to a total of 10 each.
- Improvements have been made to the user interface
Driving Options
- "AI Level" added
- No. of Laps added
- "Driving line" added
- "Active Brakes" deleted
- "Active Steering" moved from Option (Can be adjusted in 3 levels, effective for wireless control pad as well).
Option
- Added No. of laps setting for "Arcade / 2 P" (Infinite/2-00)
- Added "Units" (Distance, Power, Torque)
- Added "Demo" (Auto demo start interval, demo duration, demo content settings)
- Added real time adjustment feature related items in "Change Button Assignments"
- Added "Temperature" display settings under "Network"
- Added "Delete Course Records"(offline) under "Utilities"
- Added Free Run (practice run mode) in race events
- Changed so that the host is not always in the 1st place grid position in online race events
Other
- Garage selection added to Event and Online
- 4 stages including Kyoto added to the My Page background
- Measures taken against taking shortcuts in various tracks
- Improved penalty judgment
- Upper limit of credits raised to Cr.20,000,000
- Compatibility with the Driving Force GT steering wheel planned for release by Logicool®
- Improved controllability using the wireless controller pad
- Updated Manual
- Tyre selection in Arcade fixed to S2
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bij veel auto's vind ik dat de cockpit teveel ruimte op het scherm inneemt, zelfs als je het point of view op narrower zet. En idd, mn tijden zijn gewoon sneller met bumper en hoodcam.ybastiaans schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:29:
[...]
Ik rijd eigenlijk altijd met de in-car cam omdat ik dat het meest realistisch vind, maar uiteindelijk ben ik denk ik wel sneller met de bumper- of hoodcam. Bepaalde auto's zijn ook zowat niet te rijden met de in-car cam (de RX7 Asparadrink bijvoorbeeld), je zit precies zo in de auto dat je de apex niet kan zien door de raamstijl.
Ben ook erg benieuwd naar 2.0!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Kan nu al niet wachten.
Kan misschien heel raar overkomen, maar als het heel brak stuurt omdat ik geen stuur heb, dan koop ik hem liever niet.
Ik heb bv alle driving school races gehaald op goud met controller. Behalve de laatste 3 toen ik weer een stuur kon aansluiten
Dat gaat prima hoor, ik heb ook geen stuurGropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:50:
Nu het spel nog maar 25 euro kost zit ik te overwegen hem aan te schaffen. Ik heb wat onderzoek gedaan maar overal wordt een stuur aangeraden. Daar heb ik echter geen plek/geld voor over, dus mijn vraag is nu: is het ook echt goed te spelen met een controller?
Kan misschien heel raar overkomen, maar als het heel brak stuurt omdat ik geen stuur heb, dan koop ik hem liever niet.
Idd, ik begin er nu niet eens aan...Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:18:
Wanneer kunnen we eindelijk eens de endurance races saven?
Ik wil af en toe een half uur of een uur rijden. Dan zou ik zomaar een maand met zo'n 24h race bezig zijn zonder dat de PS3 uit kan of ik iets anders kan spelen...
Grand Valley Oost /5 ronden - 1e: Cr.138.900 2e: Cr.84.500 3e: Cr.74.300
Trial Mountain 5 /5 ronden - 1e: Cr.131.000 2e: Cr.79.600 3e: Cr.69.900
Fuji Speedway F /5 ronden -1e: Cr.145.300 2e: Cr.88.500 3e: Cr.77.700
Côte d'Azur /5 ronden - 1e: Cr.154.400 2e: Cr.94.000 3e: Cr.82.600
Toscana (asfalt) 109A /5 ronden - 1e: Cr.163.500 2e: Cr.99.500 3e: Cr.87.400
http://www.gthq.nl/home/n...date-gt5-japanse-jaren-90
Goed te doen. Wel aan te raden om je controls anders in te stellen. Gas en rem op de schouder "knoppen".Gropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:50:
Nu het spel nog maar 25 euro kost zit ik te overwegen hem aan te schaffen. Ik heb wat onderzoek gedaan maar overal wordt een stuur aangeraden. Daar heb ik echter geen plek/geld voor over, dus mijn vraag is nu: is het ook echt goed te spelen met een controller?
I served in a company of heroes.
Hoewel ik zelf wel een stuur gebruik moet ik zeggen dat ook met controller het gewoon erg goed rijdt. Wanneer je in de top-10 van de timetrials kijkt zie je daar ook vaak genoeg mensen met controllers tussen staan, zegt genoeg lijkt me.Gropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:50:
Edit: Zoals hierboven ook staat idd wel gas en rem op de triggers programmeren, dan kun je veel beter doseren. Wanneer je van plan bent zelf te schakelen zou ik dat op de rechter analoge stick zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 29-09-2011 15:05 ]
Het maakt me overigens niet veel uit. Geld is nooit een probleem in GT5.
Huh?NLxAROSA schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:11:
[...]
Nog makkelijker cash verdienen: Light Weight Cup/Eiffel: 1 miljoen per 10 minuten.
Waar kan je die race dan doen?
Ik wilde vandaag na een lange tijd weer eens GT5 spelen, maar het spel wilt niet meer starten. Na het logo van GT5 blijft het beeld zwart, en gebeurt er niets meer. Ik denk dat dit het moment is waarop het intro filmpje hoort te starten...
Kan iemand me helpen?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ja andere spellen hebben geen problemen... Het is ook niet dat me tv op "niet ondersteund video formaat" springt ofzo, het lijkt er gewoon echt op dat hij dat filmpje niet wilt inladen o.i.d.Phase schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:08:
Videosettings niet (meer) goed staan? Starten andere spellen wel nog gewoon door?
[ Voor 23% gewijzigd door ElmarNieser op 30-09-2011 19:13 ]
http://www.gamespot.com/p...103&topic_id=m-1-58178228
http://community.eu.plays...won-t-start/td-p/12114561
Oplossing zou zijn de savegame even backuppen naar een usbstick ofzo en dan de hele mikmak verwijderen en opnieuw installeren....
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Thanks, ik was toevallig al bezig daarmee. Maar nu zegt ie dus beschadigde data op de plek waar eerst me gt5 data stondPhase schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:22:
Ik lees op verschillende plaatsen dat mensen hetzelfde hebben (gehad),
http://www.gamespot.com/p...103&topic_id=m-1-58178228
http://community.eu.plays...won-t-start/td-p/12114561
Oplossing zou zijn de savegame even backuppen naar een usbstick ofzo en dan de hele mikmak verwijderen en opnieuw installeren....
Dit zijn de Seasonal events, komt zo'n beetje elke 1-2 weken een nieuwe uit.
http://www.gtplanet.net/tag/gt5-seasonal-events/
Dan verdien je 500.000 cr.
Dan zit je in 10 min dus richting de 1.5 miljoen
Verwijderd
(bron = Kazunori Yamauchi op twitter vanmorgen)
1. Simplified interior view added to all standard cars.
2. User control of the weather change feature.
3. Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings...
4. Spec 2.0 Opening movie
5. Improved UI (user interface) response and usability
6. Replay front forward/rewind
7. Mid-race save feature for endurance races.
8. Expanded online lounge features (Narrowing down car types, shuffle races)...
9. Expansion of the B-Spec remote race you can play from GT.com (a graph display now shows changes in race rankings.)
10. Expanded Photo travel features / You can now take photo’s of cars together with your avatar..
11. Added a “NASCAR Pit Scene” stage to Photo Travel
12. Added eleven 2011 model NASCAR cars..
13. Added the Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sport,
14. Improved physics and AI...
15. Support for the Logitec G25/G27 Steering wheel.
Voor zover ik het zie is ie klaar nu maar hij vermeld erbij meer nieuws "soon"
Op 11 Oktober komt deze free update en de week erop een DLC track pack (incl racecars)
http://blog.eu.playstation.com/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 17:54 ]

Fantastische update lijkt me
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
En misschien van 't weekend (of ergens na het weekend) een gratis X2010... als Vettel puntjes weet te scoren in Japan.
Ben stiekem ook wel benieuwd wat er verder nog in zit...schumi2004 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:44:
Als het allemaal klopt is het een top update. Ben al blij met wat er nu staat maar als er nog meer komt ben ik stiekem toch benieuwd wat er nog meer aan zit te komen.
[ Voor 47% gewijzigd door Mr_Mellow op 05-10-2011 15:46 ]
Something like this. For the DLC we’re preparing a racing car pack, a course pack, and a racing gear pack...I’ll let you know more about...
Verwijderd
Kloppen doet het absoluut kaz twittert dit vanaf zijn account een japanse vriend van mij vertaald het op msn en heb de omschrijving van de updates vanaf gtplanet hier naar toe gekopierdschumi2004 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:44:
Als het allemaal klopt is het een top update. Ben al blij met wat er nu staat maar als er nog meer komt ben ik stiekem toch benieuwd wat er nog meer aan zit te komen.
Verwijderd
Zeg er wel bij dat je soms als resultaat krijgt "nog 1100 mx5 modellen erbij" lolMr_Mellow schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:49:
http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi
kopie/paste het in een translator ... en whoppa!
Dat werd tijd zeg...7. Mid-race save feature for endurance races.
Voordat ik al te enthousiast word, betekent dit dat we straks op ieder moment in een endurancerace kunnen saven of is mid-race zo letterlijk dat je een 24-uursrace alleen bij het 12 uurs-punt kan opslaan? Je weet het maar nooit met Kaz...
'De week daarna wordt DLC voor de game uitgebracht. Daarover kon Yamauchi alleen zeggen dat we afzonderlijke pakketten kunnen verwachten met raceauto's, circuits en racegerief. Binnen korte tijd kunnen we echter meer info verwachten.'
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Verwijderd
Dan is voor jou de platinum editie die binnenkort uitkomt DE oplossing lolmhpwolf schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:47:
Lol, komen ze mooi laat mee met die save feature, heb het spel al maanden geleden weggedaan!
Hehe, misschien haal ik hem dan weerVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
Dan is voor jou de platinum editie die binnenkort uitkomt DE oplossing lol
Meer Nascars
Voor die tijd mijn lvl21 ticket gebruiken dus.....
Ziet er goed uit die update!
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2011 17:11 ]
Jaaah, spannend.. Ze maken weer een bocht naar links..dvdkiwi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:10:
Jeeeejjjj!!!
Meer Nascars![]()
Voor die tijd mijn lvl21 ticket gebruiken dus.....
Ziet er goed uit die update!
Maar dit is voor mij toch een reden GT5 weer te installeren.. Aantal weken geleden was de PS3 gecrashed, na reinstall GT5 niet meer teruggezet..
nu gaat het eindelijk de moeite worden om aan de endurance races te beginnen...
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Controle van gebruiker over de weersveranderingen
Opslaan van meerdere auto afstelling (zoals we dat kennen uit GT5 Prologue)
Spec 2.0 openings film
Vebeterde gebruikersinterface als responstijden en gebruiksvriendelijkheid
Mogelijkheid om herhalingen vooruit of achteruit te spoelen
Mogelijkheid tot opslaan gedurende de endurance races
Uitbreiding van de online lounge (waaronder auto zoek functie, verbeterde auto shuffle functie)
Uitbreiding van de B-Spec modus (grafische weergave van ranking)
Uitbreiding van foto travel modus (mogelijkheid om een foto te nemen van een auto inclusief je avatar/coureur)
* Update* Klik op lees verder voor alle updates die met Spec 2.0 in GT5 zullen komen, inclusief ingame sreenshots.
Foto travel toevoeging "Nascar Pit Scene"
11 nieuwe Nascar auto's 2011 modellen
Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sports
Verbeterde physics en AI
Support voor Logitech G25 en G27 toegevoegd
Een week na de gratis Spec 2.0 update zal de Downloadable Content (DLC) beschikbaar komen en bestaan uit een Track pack, Car pack en racing gear pack welke Polyphony Digital nog aan het voorbereiden is. Hierover zal Kazunori later meer informatie verstrekken.
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd wanneer ik deze update kan verwachten. Vooral deze Mogelijkheid tot opslaan gedurende de endurance races vindt ik super kan ik de 24 uur race uit rijden.
Ff wake-up call: elke GT5 winkel onder de 45€ kun je van uit gaan dat het de Platinum versie betreft. Bij de andere winkels die nog boven de 45€ te boek staan, kun je beter navragen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
Dan is voor jou de platinum editie die binnenkort uitkomt DE oplossing lol
Bij TheHut is de Platinum het goedkoopste nu, iets van €18,40 plus €1,21 verzendkosten.
Verwijderd
Als je even naar mijn eerste post kijkt van vandaag staat de exacte datum erbijEvertt schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:34:
Versimpelde cockpit view voor alle standaard auto’s
Controle van gebruiker over de weersveranderingen
Opslaan van meerdere auto afstelling (zoals we dat kennen uit GT5 Prologue)
Spec 2.0 openings film
Vebeterde gebruikersinterface als responstijden en gebruiksvriendelijkheid
Mogelijkheid om herhalingen vooruit of achteruit te spoelen
Mogelijkheid tot opslaan gedurende de endurance races
Uitbreiding van de online lounge (waaronder auto zoek functie, verbeterde auto shuffle functie)
Uitbreiding van de B-Spec modus (grafische weergave van ranking)
Uitbreiding van foto travel modus (mogelijkheid om een foto te nemen van een auto inclusief je avatar/coureur)
* Update* Klik op lees verder voor alle updates die met Spec 2.0 in GT5 zullen komen, inclusief ingame sreenshots.
Foto travel toevoeging "Nascar Pit Scene"
11 nieuwe Nascar auto's 2011 modellen
Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sports
Verbeterde physics en AI
Support voor Logitech G25 en G27 toegevoegd
Een week na de gratis Spec 2.0 update zal de Downloadable Content (DLC) beschikbaar komen en bestaan uit een Track pack, Car pack en racing gear pack welke Polyphony Digital nog aan het voorbereiden is. Hierover zal Kazunori later meer informatie verstrekken.
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd wanneer ik deze update kan verwachten. Vooral deze Mogelijkheid tot opslaan gedurende de endurance races vindt ik super kan ik de 24 uur race uit rijden.
Mooie patch, kijk ernaar uit.
vergeet kerstmis niet, iets zegt mij dat ze dan met iets speciaals gaan komenJimijames75 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:24:
Mooie update, maar niks over leaderboards... Lijkt me te gek om net zoals in prologue voor iedere auto en ieder circuit leaderboards te hebben. Wie weet komt er nog wat uit de hoge hoed :-)
gelukkig komt fm4 hier op 14 oktober dus 3 dagen gt5
ben btw er genieuwd naar dlc racing pack, hopelijk wat leuje wagens, en niet stabdaard naar premium voor doekoes..

uhm check die wagens achter die gtr, dat zijn nieuwe RM modellen. hopen dat dat de racing gears pack is.
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 05-10-2011 19:52 ]
Las namelijk dat er in de update ook een nieuwe auto zit.
't Lijkt me namelijk erg leuk om met een nieuwe Renault Twingo te kunnen rondracen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Juist!Voxalizer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:28:
Officieel G27 support![]()
Mooie patch, kijk ernaar uit.
De reden dat ik ruim 800 wagens, waarvan sommige echt hele dikke wagens, in het spel niet gebruikt heb is omdat ze geen cockpit hadden.
Dat gaat nu dus veranderen!
Playseat weer voor de tv schuiven, stoel uitklappen, G25 instellen (woehoe), endurance ftw!!
De DLC een week later ben ik ook benieuwd naar, maar ik denk dat ze een aantal GT4 tracks gaan aabieden.
Enige eigelijk wat voor mij interessant is, support voor G25 komt wel bizar laat dat ik er inmiddels aan gewend was
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.gtplanet.net/g...new-cars-new-tracks-more/
FGT weer uit de garage halen gaat

Das niet nice imo.. Maja.. Wel typisch tegen concurrentie natuurlijk..
Zo heb je dat altijd, en in nederland komt fm4 pas 14 oktober, dus ik vind het een goeie datum, vult die resterende dagen op, en wie weet laat ik fm4 nu wel langer sealed liggen door de patch en week later de dlc
Ik vind het echt super dat ze zo lang een game blijven ondersteunen, kijk naar fm3 daar is nog zoveel mis mee en zal never nooit niet gepatched worden, want daar is fm4 voor
Moet wel zeggen dat ik ineens erg veel zin heb in gt5 spec II update !!
Misschien ook omdat ik het gevoel krijg dat fm4 toch niet gaat brengen wat ik ervan verwacht.
(athans als drag racing dit keer maar goed gedaan is dan ben ik al best blij
Maar kan niet wachten om de nieuwe physics en ai te testen, in mn standaard wagen met nieuwe dash modus
Hopelijk is die racing car pack niet alleen maar Racing Modified omvormingen. Dat zou best jammer zijn.
Hoop dat dat het racing gears packet is, 10 wagens naar RM omvormen en bv remmen upgrades in tuning shop erbij, en meer tuning opties erbij. Dat zou wel erg gaaf zijn

[ Voor 37% gewijzigd door v8power67 op 06-10-2011 10:54 ]
Al had ik liever 11 andere auto's gezien ipv. die nascar hokken.
Op GTplanet ook nog wat plaatjes http://www.gtplanet.net/g...new-cars-new-tracks-more/
[ Voor 12% gewijzigd door Flex0r op 06-10-2011 11:14 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Check http://feedback.gtplanet.net eens... of PD er echt naar kijkt ... geen ideeJorgen schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:35:
Kan je ook ergens suggesties voor nieuwe auto's indienen eigenlijk? ....

De update is top!
Wat me alleen niet aan staat is het hele nascar verhaal. Sponsoring? focus op de Amerikaanse markt? Als ik de feedback op gtplanet check op 'nascar' zie ik 50 votes?

Ow goodie! een nieuwe OCD
http://www.gtplanet.net/n...e-car-dealership-updated/
brb... ff 30 miljoen grinden
[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Mellow op 06-10-2011 23:03 ]
Ik vond de FM4 demo dermate tegenvallen dat mede door timing van deze patch ik FM4 niet ga halen, wat dat betreft wel een goede zet van PD.GAIAjohan schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:36:
Ook echt uitkomend op 11 okt
Das niet nice imo.. Maja.. Wel typisch tegen concurrentie natuurlijk..
[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 07-10-2011 01:02 ]
Mee eens, Nascar vind ik echt vreselijk. Mogen ze van mij in de opvolger er ook direct weer uitslopen.Flex0r schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:13:
Is zeker een nette update hope dat de AI daarmee ook wat beter wordt.
Al had ik liever 11 andere auto's gezien ipv. die nascar hokken.
Op GTplanet ook nog wat plaatjes http://www.gtplanet.net/g...new-cars-new-tracks-more/
Ik zou geen bezwaar hebben als ze een paar oude GT2 mods erin proppen, daar had zo'n beetje elke auto een RM variant.v8power67 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:44:
Hopelijk is die racing car pack niet alleen maar Racing Modified omvormingen. Dat zou best jammer zijn.
Hoop dat dat het racing gears packet is, 10 wagens naar RM omvormen en bv remmen upgrades in tuning shop erbij, en meer tuning opties erbij. Dat zou wel erg gaaf zijnyou gotta have dreams right
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 12% gewijzigd door Unbreukable op 07-10-2011 18:44 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als je op de "homepage" bent zie je dat ie saved na aankoop van een auto dus uitzetten tijdens je koop spree is dom jepthunder8 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 07:38:
Wel na de aankopen het spel opgeslagen en daarna pas je console uitgezet? Na een race wordt automatisch gesaved, maar volgens mij niet na aankopen in de dealerships. Als je niet hebt opgeslagen, zijn de aankopen weg en kan je dit opnieuw gaan doen.
Verwijderd
Bij het inloggen vindt je een X2010 als cadeau en dit alles is vanwege het behalen van de wereldtitel F1 vanmorgen door S.Vettel