Ik weet niet hoeveel geld je nu hebt maar na een aantal races zal je wel genoeg geld hebben om een vrij dikke auto te kopen bij de occasiondealer. Let er vooral op wat voor type auto je voor de komende events nodig hebt. Je kunt zien waar de auto aan moet voldoen bij Deelnamevoorwaarden. En let vooral op de prestatiepunten (pp) Deze staan ook vermeld bij de concurrenten, zie Concurrentie naast Deelnamevoorwaarden. Daarnaast kun je altijd het één en ander aan tuning doen, kom je ook een eind mee.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:36:
Vraagje, ik heb gt5 van de week gekocht. Als eerste auto heb ik een honda civic uit '97' gekocht. Voor de eerste races voldeed deze perfect. maar ik merk bij de amateur races dat deze auto toch nog iets te kort komt. wat is nou een leuke 2e auto om aan te schaffen?
Vanaf daar ga je voor elke koers bijna een ander auto kopen, doe wat seasonals voor een $$$$$ boost zodat het wat makkelijker isVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:36:
Vraagje, ik heb gt5 van de week gekocht. Als eerste auto heb ik een honda civic uit '97' gekocht. Voor de eerste races voldeed deze perfect. maar ik merk bij de amateur races dat deze auto toch nog iets te kort komt. wat is nou een leuke 2e auto om aan te schaffen?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Hoe hoger de pp hoe beter de auto toch? Voel me echt een totale noobVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:40:
[...]
Ik weet niet hoeveel geld je nu hebt maar na een aantal races zal je wel genoeg geld hebben om een vrij dikke auto te kopen bij de occasiondealer. Let er vooral op wat voor type auto je voor de komende events nodig hebt. Je kunt zien waar de auto aan moet voldoen bij Deelnamevoorwaarden. En let vooral op de prestatiepunten (pp) Deze staan ook vermeld bij de concurrenten, zie Concurrentie naast Deelnamevoorwaarden. Daarnaast kun je altijd het één en ander aan tuning doen, kom je ook een eind mee.

CorrectVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
[...]
Hoe hoger de pp hoe beter de auto toch? Voel me echt een totale noob
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Kan wel zijn meer PK of spoilers etcVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
[...]
Hoe hoger de pp hoe beter de auto toch? Voel me echt een totale noob
maar ik hou meer van handeling
Veel PK -> wheelspin etc
Ik pwn toch wel lambos met mijn Nissan 200SX @ nog geen 500ppFastBunny schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:45:
[...]
CorrectHierin wordt o.a. rekening gehouden met vermogen, gewicht, en aerodynamica van een auto. Auto's met gelijke PP waardes zouden ook ongeveer even snel moeten gaan op de diverse circuits.
[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 07-09-2011 15:48 ]
Verwijderd
Oke thanks voor de tips, Ik heb nu 100k credits. Wat is nou echt een aanrader qua auto voor dit bedrag?
Heb de laatste tijd steeds meer problemen met gt5.
Blijft heel lang hangen op eerste schermen bij opstarten, en net weer was effe practise aant doen, en dan wasik aan het racen en ging terug naar race menu, waar options en tuning en race replay enz staan, maar kreeg eenzwart scherm met rechts onderin GT5 erin, en zo bleef ie meer dan 5min staan, terwijl ik mnauto op de achtergrond hoor rijden
.
Uiteindelijk maar terug naar dashbboard ofzo gegaan, en game restart.
Heb dit probleem steeds vaker:( zit eraan te denken, de hele install opnieuw te doen.
Blijft heel lang hangen op eerste schermen bij opstarten, en net weer was effe practise aant doen, en dan wasik aan het racen en ging terug naar race menu, waar options en tuning en race replay enz staan, maar kreeg eenzwart scherm met rechts onderin GT5 erin, en zo bleef ie meer dan 5min staan, terwijl ik mnauto op de achtergrond hoor rijden
Uiteindelijk maar terug naar dashbboard ofzo gegaan, en game restart.
Heb dit probleem steeds vaker:( zit eraan te denken, de hele install opnieuw te doen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Op z'n minst kun je eerst de inet cache van GT5 leeggooien onder opties.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Sja toevallig is een 69' corvette mijn droom autoVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:49:
Oke thanks voor de tips, Ik heb nu 100k credits. Wat is nou echt een aanrader qua auto voor dit bedrag?
Dus ik vond een 69 Corvette wel de ultieme car voor 50K
Redelijke handling , maar wel vet veel PK
En hij word gezien als klassieker / mussle car / en als supercar.
Dus je kunt er in veel verschillende cup's mee rijden
Ik heb als eerste een mx5 gekocht, toen die corvette.
Samen met de auto's die je dan wint kun je daar zo goed als alle races van de eerste 3 klasses winnen.
Ow en als je je bob de 1e cup van de 2e klasse laat winnen (iirc).
Dan win je een Furai race car die echt compleet overpowered is tussen al die straat bakken.
Ow en pro-tip/cheat
Koop een mx5, doe 20 minuten de mx5-seasonal en ben 2miljoen rijker
[ Voor 38% gewijzigd door heuveltje op 07-09-2011 16:38 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Waar koop je die mx5 dan? Ik zie hem niet staan bij de dealerheuveltje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:33:
[...]
Sja toevallig is een 69' corvette mijn droom auto
Dus ik vond een 69 Corvette wel de ultieme car voor 50K
Redelijke handling , maar wel vet veel PK
En hij word gezien als klassieker / mussle car / en als supercar.
Dus je kunt er in veel verschillende cup's mee rijden
Ik heb als eerste een mx5 gekocht, toen die corvette.
Samen met de auto's die je dan wint kun je daar zo goed als alle races van de eerste 3 klasses winnen.
Ow en als je je bob de 1e cup van de 2e klasse laat winnen (iirc).
Dan win je een Furai race car die echt compleet overpowered is tussen al die straat bakken.
Ow en pro-tip/cheat
Koop een mx5, doe 20 minuten de mx5-seasonal en ben 2miljoen rijker
+1 Ik heb gisteren die Nascar seasonal gedaan en ging in 1 keer van lv 5 en 30,000 credits naar lvl 27 en een paar miljoen creditsyzx schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:41:
[...]
doe wat seasonals voor een $$$$$ boost zodat het wat makkelijker is
heb ik al meerdere keren gedaan, helaas niet geholpen.Flex0r schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:31:
Op z'n minst kun je eerst de inet cache van GT5 leeggooien onder opties.
Ik heb een beetje moeite met de eerste Nascar Advanced race, die met de pit stop. Ik wordt elke keer 3e en zie echt geen mogelijkheid om 1e te worden..
Nu lees ik op internet dat ik voor Nascar ABS en ASM e.d. allemaal uit moet zetten, alleen staat ASM hier standaard aan en daardoor ABS ook op 1 ipv 0..
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen/een truuc om de challenge te halen
?
Nu lees ik op internet dat ik voor Nascar ABS en ASM e.d. allemaal uit moet zetten, alleen staat ASM hier standaard aan en daardoor ABS ook op 1 ipv 0..
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen/een truuc om de challenge te halen
Inderdaad erg lastige challenges, het hielp mij enorm door de gevoeligheid van me controller op z'n hoogst te zetten waardoor de bochten een stuk beter gaan.
Ik ga het proberen. Heb de eerste twee ondertussen Gold, maar die laatste is ook erg lastig. 3 keer geprobeerd nu en elke keer niet eens brons gehaald
Onder mazda ? staan er een stuk of 3Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:04:
[...]
Waar koop je die mx5 dan? Ik zie hem niet staan bij de dealer
en bij de used car staat meestal ook wel ergens de 1.8 versie, die is iets sneller
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 07-09-2011 20:16 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb met die NASCAR seasonal de gevoeligheid bij de Nordwand ook aangepast (weliswaar maar van 1 naar 2), maar maakte echt verschil met insturen.Richard! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:03:
Inderdaad erg lastige challenges, het hielp mij enorm door de gevoeligheid van me controller op z'n hoogst te zetten waardoor de bochten een stuk beter gaan.
De laatste is vet irritant, daar heb ik ruim 4u over gedaan.faust2016 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:07:
Ik ga het proberen. Heb de eerste twee ondertussen Gold, maar die laatste is ook erg lastig. 3 keer geprobeerd nu en elke keer niet eens brons gehaald
Slipstreamen waar je kan, meer is het niet.
Toen je ABS nog uit kon zetten was ie veel makkelijker.
De SLS seasonal valt tegen trouwens, heb nu een 1'20.1xx staan.
Bekijk ik de replay van de nr 1, zie ik dat je 2 bochten af mag snijden.
Maar te ver aan de buitenkant mag niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2011 20:34 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik bedoel van 1 naar 7, van 1 naar 2 is zo'n nihil verschil.
Ik heb mijn Fanatec Rennsport Wheel Stand een beetje aangepast:
Zowas ie!!!

Ik heb toen de CSP omgedraaid:

En toen nog maar een stapje verder gegaan!!!!!!

Zowas ie!!!

Ik heb toen de CSP omgedraaid:

En toen nog maar een stapje verder gegaan!!!!!!

Ik zeg , vette shizzle !!!!!
Ziet er goed uit wat gebruik je voor stoel ? Zit zelf altijd met een eetkamerstoel achter mijn logitec drivingforce gt en heb een zelfgemaakte rig met 40 inch scherm .
Maar zon stoel is niet echt geschikt voor lange races
Ziet er goed uit wat gebruik je voor stoel ? Zit zelf altijd met een eetkamerstoel achter mijn logitec drivingforce gt en heb een zelfgemaakte rig met 40 inch scherm .
Maar zon stoel is niet echt geschikt voor lange races
Voor de stoel moet ik nog een oplossing vinden, zit nu namelijk in een tuin stoel met kussen. Dit is nu nog mijn oude 32 inch tv. Zal in de toekomst een 3d tv worden maatje 37 a 40 inch. Dat zal wel nog ff gaan duren, eerst deze kopen:

Heb je geen foto's van je rig

Heb je geen foto's van je rig
[ Voor 4% gewijzigd door downing op 07-09-2011 22:00 ]
Zit er aan te denken om een playseat aan te schaffen en aan te passen voor mijn 40 inch scherm ,
Moet wel zeggen dat die fanatec stuurtjes er top uitzien , vrouwtje maar es lief aankijken haha.
Zal binnenkort wat fotos posten .
Moet wel zeggen dat die fanatec stuurtjes er top uitzien , vrouwtje maar es lief aankijken haha.
Zal binnenkort wat fotos posten .
Ach, kost maar 150€....downing schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:59:
Voor de stoel moet ik nog een oplossing vinden, zit nu namelijk in een tuin stoel met kussen. Dit is nu nog mijn oude 32 inch tv. Zal in de toekomst een 3d tv worden maatje 37 a 40 inch. Dat zal wel nog ff gaan duren, eerst deze kopen:
[afbeelding]
....maar dan moet je ook de base nog ff kopen, a 450€.
Van GT Planet:
Mercedes-Benz A 160 Avantgarde ’98 – 16,510 cr.
Dodge Ram 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab ’04 – 18,965 cr.
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor ’98 – 21,065 cr.
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II ’91 – 33,955 cr.
Mercedes-Benz E 55 AMG ’02 – 52,665 cr.
Mercedes-Benz SL 500 (R230) ’02 – 63,610 cr.
Mercedes-Benz CLK 55 AMG ’00 – 73,885 cr.
Mercedes-Benz SL 500 (R129) ’98 – 84,045 cr.
Mercedes-Benz SL 600 (R230) ’04 – 88,850 cr.
Mercedes-Benz CL 600 ’00 – 88,925 cr.
Mercedes-Benz SL 65 AMG (R230) ’04 – 95,350 cr.
Mazda BP FALKEN RX-7 ’03 – 100,000 cr.
Blitz ER34 D1 SPEC ’04 – 100,000 cr.
HKS GENKI HYPER SILVIA RS2 ’04 – 100,000 cr.
Mercedes-Benz SL 600 (R129) ’98 – 105,135 cr.
Mercedes-Benz SLR McLaren ’03 – 305,000 cr.
BMW M3 GTR Race Car ’01 – 500,000 cr.
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00 – 625,000 cr.
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ’92 – 750,000 cr.
Mercedes-Benz CLK-LM Race Car ’98 – 1,800,000 cr.
Gran Turismo Formula Gran Turismo – 2,500,000 cr.
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ’89 – 2,675,000 cr.
Inhoud OCD:A batch of new Time and Drift Trials have gone live in Gran Turismo 5, along with a revised Online Car Dealership that highlights Mercedes-Benz.
Grand Valley Speedway hosts the first Time Trial for Japanese cars weighing no less than 1200kg, and Circuito de Madrid Mini hosts the second for front-wheel drive cars weighing no less than 800kg. The Drift Trials are held at the Daytona Road Course and Cote d’Azur. As of writing, though, there are no new Seasonal Events.
Mercedes-Benz A 160 Avantgarde ’98 – 16,510 cr.
Dodge Ram 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab ’04 – 18,965 cr.
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor ’98 – 21,065 cr.
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II ’91 – 33,955 cr.
Mercedes-Benz E 55 AMG ’02 – 52,665 cr.
Mercedes-Benz SL 500 (R230) ’02 – 63,610 cr.
Mercedes-Benz CLK 55 AMG ’00 – 73,885 cr.
Mercedes-Benz SL 500 (R129) ’98 – 84,045 cr.
Mercedes-Benz SL 600 (R230) ’04 – 88,850 cr.
Mercedes-Benz CL 600 ’00 – 88,925 cr.
Mercedes-Benz SL 65 AMG (R230) ’04 – 95,350 cr.
Mazda BP FALKEN RX-7 ’03 – 100,000 cr.
Blitz ER34 D1 SPEC ’04 – 100,000 cr.
HKS GENKI HYPER SILVIA RS2 ’04 – 100,000 cr.
Mercedes-Benz SL 600 (R129) ’98 – 105,135 cr.
Mercedes-Benz SLR McLaren ’03 – 305,000 cr.
BMW M3 GTR Race Car ’01 – 500,000 cr.
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00 – 625,000 cr.
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ’92 – 750,000 cr.
Mercedes-Benz CLK-LM Race Car ’98 – 1,800,000 cr.
Gran Turismo Formula Gran Turismo – 2,500,000 cr.
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ’89 – 2,675,000 cr.
I know, maar bij die NASCAR zeepkisten merk je het zelfs al als je van 1 naar 2 gaat. Maar bij die challenges op de oval's zal een hoger nummer idd beter zijn. Ga ik van het weekend eens proberenRichard! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:28:
Ik bedoel van 1 naar 7, van 1 naar 2 is zo'n nihil verschil.
Is dat voor de Vettel challenge ook aan te raden..?f.h schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:22:
[...]
I know, maar bij die NASCAR zeepkisten merk je het zelfs al als je van 1 naar 2 gaat. Maar bij die challenges op de oval's zal een hoger nummer idd beter zijn. Ga ik van het weekend eens proberen
Die SLS seasonal is geniaal... onmogelijk om te cheatendvdkiwi schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:28:
[...]
De laatste is vet irritant, daar heb ik ruim 4u over gedaan.
Slipstreamen waar je kan, meer is het niet.
Toen je ABS nog uit kon zetten was ie veel makkelijker.
De SLS seasonal valt tegen trouwens, heb nu een 1'20.1xx staan.
Bekijk ik de replay van de nr 1, zie ik dat je 2 bochten af mag snijden.
Maar te ver aan de buitenkant mag niet...
M'n snelste tijd tot nu toe is 1:17.2 ... ik was wel een paar uurtjes zoet mee

Heb je de replay van de nr1 gezien?
Cheaten kan wel degelijk.
Daarnaast vind ik een SLS op comfort bandjes verre van ideaal
Jammer van het onderhoud nu, anders had ik nog kunnen oefenen...
Cheaten kan wel degelijk.
Daarnaast vind ik een SLS op comfort bandjes verre van ideaal
Jammer van het onderhoud nu, anders had ik nog kunnen oefenen...
ik vond die sls seasonal niet echt geniaal, moeilijkheidsgraad is wel netjes, het heeft me zeker 10 rondjes gekost voordat ik goud had (waarvan er ongeveer 9 afgekeurd werden
), dus niet al te makkelijk. Al zal iemand die geen hekel aan de sls en de top gear track heeft het waarschijnlijk wel in een keer kunnen. nr1 had k nog niet gezien, maar tot dusverre heeft iedereen bij elke baan wel een manier gevonden om ergens buiten de baan te komen dus het zou me niet echt verbazen als dat hier ook kan.
Ik durf het niet te zeggen, want mij lukken die challenges niet (interesseren me ook vrij weinig). Maar als ik het me goed herinner was het euvel met die Red Bull bak voor mij voornamelijk het juist veel te sterk sturen met de controller. Dus misschien dat juist op -1 of -2 zetten daar helpt.Dutchhaze86 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:33:
[...]
Is dat voor de Vettel challenge ook aan te raden..?
De X2010 stuur retescherp dus -1 en -2 is aan te raden voor controller.f.h schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:50:
[...]
Ik durf het niet te zeggen, want mij lukken die challenges niet (interesseren me ook vrij weinig). Maar als ik het me goed herinner was het euvel met die Red Bull bak voor mij voornamelijk het juist veel te sterk sturen met de controller. Dus misschien dat juist op -1 of -2 zetten daar helpt.
Ik heb de Vettel challenge zelf met stuurtje gedaan en dat koste me al 3 a 4 keer Monza om alleen maar beetje te wennen.
De eerste keer in dat ding resulteerde in frequente bezoekjes aan Dhr. V. Angrail.
Ik heb zelf ook een g25 staan..maar zelfs daarbij vond ik nurburgring en Susuka echt niet haalbaar...vanavond maar even de gevoeligheid toepassen...Flex0r schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:56:
[...]
De X2010 stuur retescherp dus -1 en -2 is aan te raden voor controller.
Ik heb de Vettel challenge zelf met stuurtje gedaan en dat koste me al 3 a 4 keer Monza om alleen maar beetje te wennen.
De eerste keer in dat ding resulteerde in frequente bezoekjes aan Dhr. V. Angrail.
Ik heb de challenge samen met een kameraad gedaan en dan nog alleen maar brons tijden gehaald.Dutchhaze86 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:28:
[...]
Ik heb zelf ook een g25 staan..maar zelfs daarbij vond ik nurburgring en Susuka echt niet haalbaar...vanavond maar even de gevoeligheid toepassen...

Force feedback wat lager zetten want met de X2010 klappert het aardig.
Ik heb een G27 en mijn ervaring is dat de G27 niet echt een hulp is met de Vettel Challenges. Het stuur heeft een 900 graden uitslag. Ik zet de gevoeligheid met stuur hoog zodat je makkelijker (sneller) door een bocht kan. Soms zelfs skid recovery off zodat je wat overstuur krijgt, en dus makkelijker in kan sturen.Dutchhaze86 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:28:
[...]
Ik heb zelf ook een g25 staan..maar zelfs daarbij vond ik nurburgring en Susuka echt niet haalbaar...vanavond maar even de gevoeligheid toepassen...
Het heeft mij wel een paar weken gekost om alle drie de challenges te halen.
Ik heb een DFGT en om scherpe bochten te nemen volstaat een 180-200° ruk aan het stuur.MaXim4m schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:57:
[...]
Ik heb een G27 en mijn ervaring is dat de G27 niet echt een hulp is met de Vettel Challenges. Het stuur heeft een 900 graden uitslag. Ik zet de gevoeligheid met stuur hoog zodat je makkelijker (sneller) door een bocht kan. Soms zelfs skid recovery off zodat je wat overstuur krijgt, en dus makkelijker in kan sturen.
Normaal is dit wel voldoende. Verder gaat in praktijk niet want als je je handen moet gaan verplaatsen ben je te traag met terugdraaien zodra je de bocht uitkomt en lig je al lang tegen de vangrail.
Steam: Grim
IK heb nu de gevoeligheid op -2 staan, en het werkt wel beter dan voorheen..Echter krijg ik het niet voor elkaar om hoger te scoren dan Brons.MaXim4m schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:57:
[...]
Ik heb een G27 en mijn ervaring is dat de G27 niet echt een hulp is met de Vettel Challenges. Het stuur heeft een 900 graden uitslag. Ik zet de gevoeligheid met stuur hoog zodat je makkelijker (sneller) door een bocht kan. Soms zelfs skid recovery off zodat je wat overstuur krijgt, en dus makkelijker in kan sturen.
Begin bijna aan mij zelf te twijfeln...heb voor de rest alles goud, maar dit is echt onhaalbaar..:S
Oefenen, oefenen, oefenen
Ze zijn ook niet makkelijk.
Ze moeten ook niet makkelijk zijn
Blijven oefenen en je haalt ze wel...
Ze zijn ook niet makkelijk.
Ze moeten ook niet makkelijk zijn
Blijven oefenen en je haalt ze wel...
Ze horen ook niet makkelijk te zijn nee...
Maar ik kom gewoon consequent 15 secondes tekort...
Ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen..:S
Maar ik kom gewoon consequent 15 secondes tekort...
Ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen..:S
Heb je mischien een replay van je lap?
(kan je replays via pb' < =bericht via vriendenlijst in het XMB menu> op de ps3 versturen?)
(kan je replays via pb' < =bericht via vriendenlijst in het XMB menu> op de ps3 versturen?)
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2011 12:15 ]
Ik heb niets opgeslagen wat betreft de Replays...Wat bedoel je trouwens met PB? i know...i'm a NOOB..:P
Moet ook zeggen dat ik pas sinds gister opnieuw ben begonnen met deze Challenge...
Vond hem met een controller erg lastig..en heb hem even links laten liggen tot ik mijn G25 binnen had.
Dus ik zou eerst nog even meer mijn best doen om hem te halen...Ik heb nog tot 19 september,,,dan gaat GT5 tijdelijk even de kast in...Net gelezen dat dan de BETA van BF3 begint..:D
Moet ook zeggen dat ik pas sinds gister opnieuw ben begonnen met deze Challenge...
Vond hem met een controller erg lastig..en heb hem even links laten liggen tot ik mijn G25 binnen had.
Dus ik zou eerst nog even meer mijn best doen om hem te halen...Ik heb nog tot 19 september,,,dan gaat GT5 tijdelijk even de kast in...Net gelezen dat dan de BETA van BF3 begint..:D
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchhaze86 op 10-09-2011 12:37 ]
Je kunt heel wat chicanes e.d. snijden, verder blijft het idd oefenen en oefenen hoe frustrerend het ook kan zijn.
Grappig, ik kreeg pas gevoel voor de besturing op +5. Ieder zijn voorkeur blijkbaar:)Flex0r schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:56:
[...]
De X2010 stuur retescherp dus -1 en -2 is aan te raden voor controller.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Je tv instellingen zijn ook belangrijk, zorg dat er geen enkele vorm van beeld verbetering aanstaat. Alles wat vertraging op kan leveren moet je uitschakelen. Klinkt misschien een beetje nerdie maar het is merkbaar, vooral in de schumacher S op de nurburgeringDutchhaze86 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:08:
[...]
IK heb nu de gevoeligheid op -2 staan, en het werkt wel beter dan voorheen..Echter krijg ik het niet voor elkaar om hoger te scoren dan Brons.
Begin bijna aan mij zelf te twijfeln...heb voor de rest alles goud, maar dit is echt onhaalbaar..:S
Ik denk dat het om "Personal Best" gaat, persoonlijk record.Dutchhaze86 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:59:
Ik heb niets opgeslagen wat betreft de Replays...Wat bedoel je trouwens met PB? i know...i'm a NOOB..
Iemand een suggestie hoe ik weer beeld krijg in GT5?
Heb mijn PS3 uitgeleend aan iemand met een 3dtv en GT op 3D ingesteld. Nu heb ik mijn PS3 weer terug, maar krijg ik geen beeld meer, omdat mijn TV dus geen 3d ondersteund. Handig...
Heb mijn PS3 uitgeleend aan iemand met een 3dtv en GT op 3D ingesteld. Nu heb ik mijn PS3 weer terug, maar krijg ik geen beeld meer, omdat mijn TV dus geen 3d ondersteund. Handig...
PSN: Shiver23
Playstation op standby zetten, en dan de powerknop ingedrukt houden totdat die piept. Dan reset hij de disp[lay gegevensShiver23 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:04:
Met de PS3 zelf heb ik wel beeld en ook het eerste deel van GT5 start netjes op, maar als je dan in het menu komt dan krijg ik zwart beeld ivm 3D-instellingen.fynrd1 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:20:
[...]
Playstation op standby zetten, en dan de powerknop ingedrukt houden totdat die piept. Dan reset hij de disp[lay gegevens
Ehm ga is in je xmb naar je display instellingen, kijk of je resoluties met 3d kan uitvinken? anders weet ik het ook niet.. even bij je vriend langs gaan..Shiver23 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:24:
[...]
Met de PS3 zelf heb ik wel beeld en ook het eerste deel van GT5 start netjes op, maar als je dan in het menu komt dan krijg ik zwart beeld ivm 3D-instellingen.
Probeer dit eens:Shiver23 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:04:
En anders help dit misschien:I had the same exact problem. Go to your video display settings and do the set-up portion for your tv again. It thinks it's still the 3d tv cause it's probably displaying at 1080p, once you do the display setting again, GT5 works. No need to delete your installed file or reset your whole gt life. hope it works for ya.
Gewoon even de standaart composiet kabel aansluiten. (Met eventueel het scart-adapterblok eraan.)If you haven't solved this problem yet, I now GT5 detects between using an HDMI and component video. 3D is automatically turned off if HDMI isn't found.
Werp ook eens een blik op Obutto : ObuttoJapiegsxr schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:27:
Zit er aan te denken om een playseat aan te schaffen en ...
Ziet er goed uit .
voordeel playseat; inklapbaar en handig op te bergen
is dat geen eis voor je? koop dan een autostoel en bouw zelf iets (of laat dat doen)
als playseat owner kan ik je zeggen dat je de structuur van de buizen voelt zitten na langere tijd.
dat is een probleem wat je met een autostoel niet zult hebben.
is dat geen eis voor je? koop dan een autostoel en bouw zelf iets (of laat dat doen)
als playseat owner kan ik je zeggen dat je de structuur van de buizen voelt zitten na langere tijd.
dat is een probleem wat je met een autostoel niet zult hebben.
Dat kan ik ook beamen.
Na een tijdje in de stoel voel je het frame in je rug.
Je kan ook kijken of je het onderframe van een playseat (bv de evolution) los kan kopen, en dan voor bv 50 euro een sportstoel van autostyle of iets erop zetten.
Na een tijdje in de stoel voel je het frame in je rug.
Je kan ook kijken of je het onderframe van een playseat (bv de evolution) los kan kopen, en dan voor bv 50 euro een sportstoel van autostyle of iets erop zetten.
GT5 is nu 29euro bij Bart Smit.
De Vettel challenges zijn overigens wel op goud te halen met de G25.
Alleen je moet m idd erg 'direct' zetten.
Maargoed, ik ben de laatste tijd weer naar Forza gegaan, om weer een beetje te oefenen voor Forza4, en er lijkt voor GT5 eigk niks nieuws te komen.
De Vettel challenges zijn overigens wel op goud te halen met de G25.
Maargoed, ik ben de laatste tijd weer naar Forza gegaan, om weer een beetje te oefenen voor Forza4, en er lijkt voor GT5 eigk niks nieuws te komen.

[ Voor 104% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2011 13:29 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Jij hebt toch een G25?
Kan je daar nou wel of niet Forza 4 mee spelen?
Anders zit ik er serieus aan te denken een 360 met Forza 4 te halen voor erbij.
Forza wordt wat meer een racegame ipv een massive autogame waarin je ook een beetje racet... ik ben benieuwd.
Maar voorlopig hou ik het lekker bij GT5!!
Kan je daar nou wel of niet Forza 4 mee spelen?
Anders zit ik er serieus aan te denken een 360 met Forza 4 te halen voor erbij.
Forza wordt wat meer een racegame ipv een massive autogame waarin je ook een beetje racet... ik ben benieuwd.
Maar voorlopig hou ik het lekker bij GT5!!
G25 werkt niet op de XBOX360. Daarvoor heb ik een Microsoft stuur met adapter voor de G25 pedalen
Verwijderd
Hee mensen.
Ik heb nu een Jaguar als enige top-wagen, van 20 mil, iemand advies wat ik nu t beste kan kopen?
Om de 24 uur van Le Mans te winnen?
Ik heb nu een Jaguar als enige top-wagen, van 20 mil, iemand advies wat ik nu t beste kan kopen?
De Peugeot 908 FAP is aan te raden. Maar het blijft een persoonlijke keuze. Liever 24 uur een fijne auto dan een bloedsnelle die je elke bocht probeert te killen.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Ik vind de Jaguar wel fijn maar die is niet snel genoeg althans ik kan er de Le Mans niet mee winnen.
Super, 720p kiezen en ik had weer beeld. Tnx
GAIAjohan schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:25:
GT5 is nu 29euro bij Bart Smit.
Dus als je GT5 nog niet hebt, haal hem nu! Voordat je met een lelijk Platinum doosje zit.TNJ schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:09:
[...]
Voorteken dat Platinum deze week in de winkel op de schappen ligt.
Mazda 787B?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:26:
Hee mensen.
Ford GT LM Test Car Spec II?
Lekkere snelle wagens , waarvan ik de Ford het leukst vind rijden...
heb kan erger bv een gold doosjeGAIAjohan schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:18:
[...]
Dus als je GT5 nog niet hebt, haal hem nu! Voordat je met een lelijk Platinum doosje zit.
niet perseedude88 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:27:
Als je de 24h van Le Mans gaat rijden dan HEB je de Minolta al gewonnen
Ik wou dat de km dat je online rijd in een auto ook bij je auto komen te staan
Ik race regelmatig met een vriend in een private lounge tegen elkaar. Het is ons opgevallen dat de performance points voor de recommended list auto's verschillen. Als voorbeeld de BMW M3 Coupe '07 zou 471 pp moeten hebben, dat is op mijn ps3 het geval.
Heb een lijst gevonden met de pp van alle arcade auto's. Dezelfde BMW op de ps3 van de vriend heeft iets van 488 pp. Hoe komt dit?
Banden keuze zou geen invloed moeten hebben.
Heb een lijst gevonden met de pp van alle arcade auto's. Dezelfde BMW op de ps3 van de vriend heeft iets van 488 pp. Hoe komt dit?
Banden keuze zou geen invloed moeten hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 15-09-2011 07:30 . Reden: M3 toegevoegd ]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Banden hebben inderdaad geen invloed op de pp, een ingereden motor en verse olie wel. Misschien dat het daaraan ligt.
Het gaat om de auto's in de recommended list, dus zouden allemaal gelijk zijn.
The latest GT5 Seasonal Event has just gone live, featuring one of the world's favorite cars: the Mini! Races take place at the following locations, with no tire restrictions and are open to Minis with a maximum of 450PP:
Tsukuba (5 laps, 335,700 Cr.)
London (5 laps, 303,000 Cr.)
Trial Mountain (5 laps, 383,700 Cr.)
Autumn Ring Mini (7 laps, 297,900 Cr.)
Eifel Kart Track (5 laps, 391,500 Cr.)
Note that the game's Online Car Dealership has not been updated.
http://www.gtplanet.net/mini-coopers-featured-in-latest-gt5-seasonal-event/
Ze hebben ook de online B-Spec races geupdate! Zijn nu nieuwe races beschikbaar. Werd naar mijn mening ook wel tijd omdat ik een beetje klaar met deze optie was.
Hopelijk krijg je nu ook meer XP en geld (niet dat ik het nodig heb) voor de races, maar dat zal ik vanavond eens bekijken!
Hopelijk krijg je nu ook meer XP en geld (niet dat ik het nodig heb) voor de races, maar dat zal ik vanavond eens bekijken!
Onderhoud? Als beide de auto niet in het bezit heeft is het wel vreemd..Karlok\[JY-616] schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:32:
Het gaat om de auto's in de recommended list, dus zouden allemaal gelijk zijn.
Helemaal toflubbertk schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:52:
The latest GT5 Seasonal Event has just gone live, featuring one of the world's favorite cars: the Mini! Races take place at the following locations, with no tire restrictions and are open to Minis with a maximum of 450PP:
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
In de gt5-shop kun je naast olie verversen en je motor rebuilden, ook nog je chassis repareren oid.
Weet iemand wanneer dat moet en wat het oplevert ?
Het gaat om auto's in de recommended list, dus we hebben beiden de auto niet in bezit.fynrd1 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:50:
[...]
Onderhoud? Als beide de auto niet in het bezit heeft is het wel vreemd..
Dus onderhoud is niet mogelijk, en de settings kan je ook niet aanpassen.
Ben benieuwd naar jullie pp, of die misschien ook verschilt.
Zo, gisteren een tijd bezig geweest om 8 level tickets om te zetten in wagens die ik wilde...
Beetje geluk komt daar wel bij kijken.
Nu heb ik alleen nog een level 21 ticket om te zetten naar een 330 P4 Race car '67
Kans is 1 op 23 of zo, dus dat wordt nog na 30x proberen nog wel even doorbikkelen.
B-spec nu, na mijn restart, weer level 40 gehaald.
Als beloning de Ford Mark IV Race Car gekocht... bam, geld op haha
En ik krijg de laatste tijd alleen gold chromes, zilver zie ik helaas echt nooit meer, is dat bij jullie ook?
Het zorgt ervoor dat je chassis weer stevig wordt, wat weer zorgt voor stabiliteit in de bochten (zoals het was toen de auto nieuw was).
Bij weinig km's heeft het geen enkel nut en kost het alleen belachelijk veel geld.
Motor rebuilden is ook niet echt nodig, tenzij je over de paar ton aan km's gaat.
Nu heb ik alleen nog een level 21 ticket om te zetten naar een 330 P4 Race car '67
Kans is 1 op 23 of zo, dus dat wordt nog na 30x proberen nog wel even doorbikkelen.
En ik krijg de laatste tijd alleen gold chromes, zilver zie ik helaas echt nooit meer, is dat bij jullie ook?
Dit heb ik pas 1x gedaan, bij een wagen die 100.000+ had gelopen.heuveltje schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:55:
In de gt5-shop kun je naast olie verversen en je motor rebuilden, ook nog je chassis repareren oid.
Het zorgt ervoor dat je chassis weer stevig wordt, wat weer zorgt voor stabiliteit in de bochten (zoals het was toen de auto nieuw was).
Bij weinig km's heeft het geen enkel nut en kost het alleen belachelijk veel geld.
Motor rebuilden is ook niet echt nodig, tenzij je over de paar ton aan km's gaat.
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2011 09:20 ]
Verwijderd
Mercedes time trial wordt opnieuw gedaan leaderboards worden gereset .
http://eu.gran-turismo.com/gb/gt5news/d33165.html
Oh jawel hoor. In de MINI naar Indemini gaan.FastBunny schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:33:
[...]
Helemaal tofAls MINI eigenaar is er niets leukers dan in je "GT5" MINI rondjes te rijden
Wikipedia: Indemini
Hoe krijg je meerdere lvl 8 tickets dan?dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:15:
Zo, gisteren een tijd bezig geweest om 8 level tickets om te zetten in wagens die ik wilde...
t.

8 level tickets bedoel ik 8 tickets van verschillende levels
level 5, 9, 12, 21, 22, 24, moderne musclecar en classic musclecar.
Ahhhhdvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:49:
8 level tickets bedoel ik 8 tickets van verschillende levels![]()

Toen ik hem een week geleden wilde doen, was de server in onderhoud dus heb ik hem offline uitgeprobeerd met een splinternieuwe SLS. Ik heb, zoals altijd, de rembalans van de auto op 3 en 3 gezet (ik rijd met G25 en zonder ABS, ESP, TC en al die hulpjes en dat gaat goed als je de remkracht een stuk zachter zet) en was vrij vlot in de 1.17min.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:36:
Mercedes time trial wordt opnieuw gedaan leaderboards worden gereset .
Vervolgens heb ik vandaag de echte gedaan, en heb me verschrikkelijk geirriteerd aan het feit dat de rembalans niet in te stellen was (na HEEL veel rondjes toch een 1.17.5), maar nog meer aan het feit dat als je één keer en ongeldig rondje hebt vervolgens al je rondjes ongeldig zijn. Ik kan me nog voorstellen dat als je een pion omrijdt, hij dus niet meer op de correcte plaats staat en je af kan steken op die plek. Maar wat heb ik in het 3e rondje voor voordeel als ik nèt iets te ver over de lijn rijd in de hammerhead??
Zonde, want het idee van de challenge vond ik super en de tijd was ook scherp genoeg om me een uurtje zoet te houden.
Tijdens het v&d prijzencircus volgende week slechts 24 euro !
Voor mij de reden om hem nu ook te kopen
Ben erg benieuwd naar de races
Voor mij de reden om hem nu ook te kopen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb vorige week een PS3 besteld (combinatie van PS3 320GB + 2 controllers + GT5 Platinum voor 299 euro), ligt momenteel klaar op het postkantoor. Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis (voordat het postkantoor dicht is), dan kan ik ook aan de gang.
Afgelopen weekend nog bij een maat proefgereden, ik reed in een Mazda MX5 (vond ik wel leuk aangezien ik die zelf ook heb), maar iedere keer bij aanremmen van de bochten, blokkeerde alles en ging het ding dwars, geen houden aan. Die maat bleef eerst volhouden dat het aan mijn skills lag, maar nadat hij zelf ook een rondje probeerde, was hij toch overtuigd dat de instellingen van de auto niet helemaal optimaal waren
Nu eens kijken hoe ik zo snel mogelijk vooruit kan in het spel zodat ik wat leuke auto's kan kopen om tegen vrienden te rijden. Ik werd al geadviseerd om Seasonal events te rijden en kan auto's van vrienden gebruiken om ze te rijden is me verteld. Hoe dat precies werkt, zien we wel.
Heb er in ieder geval wel zin in. Zal wel ff wennen zijn, heb de afgelopen tijd vooral arcaderacers gespeeld op de PC (NFS Hot Pursuit, Test Drive Unlimited2), dus zal wel even om moeten schakelen.
Afgelopen weekend nog bij een maat proefgereden, ik reed in een Mazda MX5 (vond ik wel leuk aangezien ik die zelf ook heb), maar iedere keer bij aanremmen van de bochten, blokkeerde alles en ging het ding dwars, geen houden aan. Die maat bleef eerst volhouden dat het aan mijn skills lag, maar nadat hij zelf ook een rondje probeerde, was hij toch overtuigd dat de instellingen van de auto niet helemaal optimaal waren
Nu eens kijken hoe ik zo snel mogelijk vooruit kan in het spel zodat ik wat leuke auto's kan kopen om tegen vrienden te rijden. Ik werd al geadviseerd om Seasonal events te rijden en kan auto's van vrienden gebruiken om ze te rijden is me verteld. Hoe dat precies werkt, zien we wel.
Heb er in ieder geval wel zin in. Zal wel ff wennen zijn, heb de afgelopen tijd vooral arcaderacers gespeeld op de PC (NFS Hot Pursuit, Test Drive Unlimited2), dus zal wel even om moeten schakelen.
Veel plezier ermee!!
Hou er wel rekening mee dat de spektakelwaarde van GT5 het lang niet haalt bij bv Forza of Shift 2.
GT5 ziet er vergeleken met die racers wat kaaltjes uit.
Wat niet wil zeggen dat het niet lekker rijdt hoor
Als je de saaise beginraces op de saaie circuits eenmaal door bent wordt het steeds leuker.
[YouTube: http://youtu.be/0nH4pyVEJfE]
Shift2 overdrijft qua reclame naast de baan, maar de weg zelf ziet er goed uit, net als bij Forza.
GT5 lijkt net gebouwd of zo, terwijl het circuit er toch al even ligt...
Shift heeft ook de betonplaten in de Karussel niet goed te pakken, te smooth.
Hou er wel rekening mee dat de spektakelwaarde van GT5 het lang niet haalt bij bv Forza of Shift 2.
Als je de saaise beginraces op de saaie circuits eenmaal door bent wordt het steeds leuker.
[YouTube: http://youtu.be/0nH4pyVEJfE]
Shift2 overdrijft qua reclame naast de baan, maar de weg zelf ziet er goed uit, net als bij Forza.
[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2011 11:23 ]
Tja, als je van GTR2/Race07 overstapt, geen zin in een arcade racer als NFS hebt en geen MS hardware wilt kopen, is het een flinke stap voorwaarts.dvdkiwi schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:20:
Veel plezier ermee!!
[EDIT] YARRR!!!
[ Voor 9% gewijzigd door TNJ op 19-09-2011 20:15 ]
Verwijderd
Iemand een goede auto voor de extreme reeks en voor online? Ik gebruik vaak de Bugatti Veyron maar die is niet snel genoeg vrees ik.
daar is een aparte draad voor; ruilen / trade / clonen van auto'sVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:51:
Iemand een goede auto voor de extreme reeks en voor online? Ik gebruik vaak de Bugatti Veyron maar die is niet snel genoeg vrees ik.
met de sesonal events kun je in no-time veel cash verdienen; daarmee koop jij dan weer jij de dikke bolides
[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 19-09-2011 16:39 ]
Vergeet niet dat gt5 de nordschleife het beste neergezet heeft qua layout en accuratie van alle games tot heden.dvdkiwi schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:20:
Veel plezier ermee!!
[video]
Fm3 zn layout klopt veel dingen totaal niet van, en die van shift 2, mja eigenlijk zelfde als fm3.
Dus ookal komt het wat saaier over, het is allemaal wel eens stuk accurater.
En op een console is gt5 ook het realistische van de 3, tuurlijk shift 2 heeft leuke inbeeld effecten, maar de physics en vooral lag in besturing. Fm3 is beter dan shift 2 maar hangt zeker achter gt5 op pure physics, fm4 mja dat weten nog weinig mensen of het wel of niet beter is, lijkt me in ieder geval beter dan fm3
Daar heb je uiteraard gelijk in.
GT5 steekt qua physics en graphics ver boven de 2 uit.
De layout van de Nordschleife is net zoals alle andere circuits uitstekend.
Het enige wat ik een beetje mis is de spektakel-factor.
Dat zou de game nog beter maken imo.
Wat niet wil zeggen dat ze de suurroundings naast de baan moeten verzinnen zoals in Shift 2
GT5 steekt qua physics en graphics ver boven de 2 uit.
De layout van de Nordschleife is net zoals alle andere circuits uitstekend.
Het enige wat ik een beetje mis is de spektakel-factor.
Wat niet wil zeggen dat ze de suurroundings naast de baan moeten verzinnen zoals in Shift 2
- time-table; ik wil tijdens 't racen zien wat mijn situatie is tozv de andere, en niet alleen 't verschil tozv #1 ('t is een race gamedvdkiwi schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:50:

- save van langdurige races
- meer mogelijkheden tot aanpassen uiterlijk van de auto
- classificering van vergelijkbare autos (dtm, nascar, sedan etc. etc. etc.)
- fatsoenlijk MP systeem
maar verder niets anders dan lof, game boeit mij nog steeds sinds release. ben benieuwd wat we in december krijgen of kunnen kopen.
)Ik wil ook een uitgebreide rally aspect in het spel de tracks zijn er, dus misschien dat ook noghimlims_ schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:11:
[...]
- time-table; ik wil tijdens 't racen zien wat mijn situatie is tozv de andere, en niet alleen 't verschil tozv #1 ('t is een race game)
- save van langdurige races
- meer mogelijkheden tot aanpassen uiterlijk van de auto
- classificering van vergelijkbare autos (dtm, nascar, sedan etc. etc. etc.)
- fatsoenlijk MP systeem
maar verder niets anders dan lof, game boeit mij nog steeds sinds release. ben benieuwd wat we in december krijgen of kunnen kopen.
Ja zo'n lijst met wat er beter kan heb ik ook wel, maar ik had het puur even over de spektakelwaarde 
Want anders:
-De AI moet veel beter en van de rails af!!
-Tellerplatenverlichting moet beter af te lezen zijn (zeker als de lichten aanstaan)
-Leaderboards
-Het geluid kan veel beter (voller)
-Standaardwagens eruit
-Kosten van tuning in verhouding tot de auto laten zijn
Maar wat himlims_ zegt: ik speel het nog steeds met plezier al vanaf de release.
Want anders:
-De AI moet veel beter en van de rails af!!
-Tellerplatenverlichting moet beter af te lezen zijn (zeker als de lichten aanstaan)
-Leaderboards
-Het geluid kan veel beter (voller)
-Standaardwagens eruit
-Kosten van tuning in verhouding tot de auto laten zijn
Maar wat himlims_ zegt: ik speel het nog steeds met plezier al vanaf de release.
Gisteren de PS3 opgehaald en thuis gelijk aangezet. Na eerst een systeemupdate (gaap) GT5 erin gedaan, die ging ook 8 updates binnenhalen (gaaaap) en vervolgens moest die nog gaan installeren (gaaaap2), maar daarna was ik dan ook klaar om te gaan racen 
Een maat van me stuurde al gelijk een leuk cadeautje: een volledig opgevoerde Eunos/Miata/MX5... Dat maakt het makkelijk om gelijk wat op te schieten in levels. Toen ik de NR-A seasonal races gereden had, schoot ik van level 2 wat ik op dat moment had naar level 19 met gelijk een kleine 1.8M cash
Vervolgens een Focus ST gekocht en opgevoerd om de FF races te doen, die rijdt ook best fijn.
Komende tijd eerst maar eens concentreren op licenses (saai) en veel lage klasse races doen om meer gevoel over de auto's te krijgen, maar het gaat niet onaardig moet ik zeggen!
Een maat van me stuurde al gelijk een leuk cadeautje: een volledig opgevoerde Eunos/Miata/MX5... Dat maakt het makkelijk om gelijk wat op te schieten in levels. Toen ik de NR-A seasonal races gereden had, schoot ik van level 2 wat ik op dat moment had naar level 19 met gelijk een kleine 1.8M cash
Komende tijd eerst maar eens concentreren op licenses (saai) en veel lage klasse races doen om meer gevoel over de auto's te krijgen, maar het gaat niet onaardig moet ik zeggen!
Ga maar eens voor allemaal op goud, en zeg dan nog eens dat ze saai zijn 
Prijzenwagens zijn trouwens ook wel de moeite waard (nou oke, af en toe dan).
De Seasonals zijn inderdaad een raket voor je level, daarmee zit je zo in de 20 ergens.
Prijzenwagens zijn trouwens ook wel de moeite waard (nou oke, af en toe dan).
De Seasonals zijn inderdaad een raket voor je level, daarmee zit je zo in de 20 ergens.
Dat is voor mij juist een afknapper, ik heb er niks mee. Het past ook niet echt bij Gran-Turismo voor mijn gevoel. Ze kunnen dat beter aan Dirt overlaten IMHO.yzx schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:13:
[...]
)Ik wil ook een uitgebreide rally aspect in het spel de tracks zijn er, dus misschien dat ook nogzoveel rally autos en dan bijna geen ingame races
Verder de laatste tijd weer heel veel online aan het racen, ik heb er nog steeds veel plezier in. Ik wacht wel met smart op de save-functie voor de endurance races.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.