Ik heb een paar weken oude spotweb ook geupdate. Ik heb echter een foutmelding gekregen na het uitvoeren van upgrade-db.php:
code:
1
| Catchable fatal error: Argument 1 passed to SpotUserSystem::__construct() must be an instance of SpotDb, null given, called in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotSettingsUpgrader.php on line 79 and defined in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotUserSystem.php on line 8 |
Als ik spotweb laad, dan geeft hij wel spots weer, maar ook deze error:
code:
1
| Notice: Undefined index: xsrfsecret in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotSettings.php on line 42 |
Ik heb even gezocht in dit topic maar weinig gevonden over deze melding. Ik ga zelf nog even op onderzoek uit. Misschien is het een fout aan mijn kant, maar dat betekent dat er mogelijkerwijs meer mensen tegenaan lopen en hier misschien een fout zit in upgrade-db.php.
Ik heb daarna besloten om mijn ownsettings te strippen, onnodige templates te verwijderen, maar helaas heeft dat alleen tot nog een error geleid:
code:
1
| Notice: Undefined index: pass_salt in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotSettings.php on line 42 |
Ik wil best mijn database droppen en opnieuw beginnen, maar daar leert men uiteindelijk niets van. Wellicht is het mijn fout, maar misschien ook een upgrade fout.
Edit: xsrfsecret en pass_salt weer terug gezet in ownsettings met random waarde (eerste stong er nog niet in). Nu lijkt er geen foutmelding meer te zijn in d webinterface, maar wel nog dezelfde foutmelding in upgrade-db.php. Toch nog iets niet helemaal lekker?
Retrieve.php geeft deze foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| Notice: Undefined index: rsa_keys in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotSettings.ph
p on line 42
Notice: Undefined index: hdr_group in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotSettings.p
hp on line 42
Retrieving new Spots from server reader.xsnews.nl...
Fatal error occured retrieving messages:
Unexpected response: 'newsgroup'
#0 C:\xampp\php\PEAR\PEAR.php(937): eval()
#1 C:\xampp\php\PEAR\PEAR.php(566): PEAR_Error->PEAR_Error('Unexpected resp...',
501, 32, NULL, 'newsgroup')
#2 C:\xampp\php\PEAR\PEAR.php(587): PEAR->raiseError('Unexpected resp...', 501,
NULL, NULL, 'newsgroup')
#3 C:\xampp\php\PEAR\Net\NNTP\Protocol\Client.php(499): PEAR->throwError('Unexpe
cted resp...', 501, 'newsgroup')
#4 C:\xampp\php\PEAR\Net\NNTP\Protocol\Client.php(762): Net_NNTP_Protocol_Client
->_handleUnexpectedResponse(501)
#5 C:\xampp\php\PEAR\Net\NNTP\Client.php(263): Net_NNTP_Protocol_Client->cmdGrou
p(NULL)
#6 C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNntp.php(33): Net_NNTP_Client->selectGroup(NU
LL)
#7 C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\retriever\SpotRetriever_Abs.php(49): SpotNntp->se
lectGroup(NULL)
#8 C:\xampp\htdocs\spotweb\retrieve.php(68): SpotRetriever_Abs->connect(NULL)
#9 {main}
C:\xampp\htdocs\spotweb> |
Ik heb deze error wel al gezien, maar nog geen oplossing.
[
Voor 38% gewijzigd door
I-King op 27-04-2011 21:35
]