[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Zolang Sphinx geen mainstream is lijkt het me geen prioriteit hebben.Mr. Happy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:03:
[...]
Toch lees op verschillende plaatsen dat InnoDB icm Sphinx een betere performance geeft dan MyISAM...
Gaat hier verandering komen als de database een nieuwe structuur gaat krijgen??
Sinds die verandering van gister ging het met MyISAM best traag bij mij.
@shappie
Mooi dat het weer werkt
[ Voor 34% gewijzigd door Pistolebob op 28-03-2011 12:27 ]
eens...Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:06:
[...]
Zolang Sphinx geen mainstream is lijkt het me geen prioriteit hebben.
tot voorkort was het toch wel mogelijk op InnoDB een search te doen??
waarom is dit toen gewijzigd??
Om fulltext te kunnen zoeken, dat gaat sneller dan InnoDB LIKE %Mr. Happy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:15:
[...]
eens...
tot voorkort was het toch wel mogelijk op InnoDB een search te doen??
waarom is dit toen gewijzigd??
1
2
3
4
5
6
| if ((strpos(@$_SERVER['REMOTE_ADDR'],"127.0.0.1")) OR (substr(@$_SERVER['REMOTE_ADDR'], 0,7) == "192.168")) { $path = "192.168.1.3"; #intern, bijv 192.168.1.50 } else { $path = "mijn.server.org"; #bijv spotweb.website.com } $settings['spotweburl'] = 'http://'.$path.'/spotweb/'; |
Staat dit (spotweburl afhankelijk van extern/interne benadering spotweb) ook al ergens in de startpost? Want het zou denk ik wel makkelijk zijn als het erin zou staan, aangezien dit probleem wel erg vaak voorbij komt nu.
(In de topicstart mogen de screenshots trouwens ook wel geupdate worden; bakman's layout is er niet meer, we1rdo's layout is aardig aangepast en splendid zijn template zou er ook bij mogen.)
1
| SELECT * FROM `spots` WHERE MATCH (Title) AGAINST ('top NOT gear' IN NATURAL LANGUAGE MODE); |
Boolean mode?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:18:
Ik probeer die fulltext search wat te verbeteren, maar MySQL is geen vriend vandaag
SQL:Krijg ik me toch een partij "top gear" terug
1 SELECT * FROM `spots` WHERE MATCH (Title) AGAINST ('top NOT gear' IN NATURAL LANGUAGE MODE);NOT vindt ie niet leuk?
1
| SELECT * FROM `spots` WHERE MATCH (Title) AGAINST ('+top -gear' IN BOOLEAN MODE); |
Hoe heb je dat gedaan??Pistolebob schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:15:
Ik heb die fulltext index weggegooid en gebruik weer InnoDB.
Sinds die verandering van gister ging het met MyISAM best traag bij mij.
er is niet zoveel voor nodig om het onder iis aan de praat te krijgen... php installeren, mysql, php-pear en pear-nntp....ErikCornelissen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:33:
Ik zie dat sommige mensen het gelukt is om spotweb op IIS draaiende te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar... Is er ergens een handleiding o.i.d. die ik kan volgen? Kan zelf niets gevonden krijgen voor IIS...
wat voor foutmelding(en) krijg je?
heb je testinstall.php al gedraaid?
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Happy op 28-03-2011 14:43 ]
Geeft ook 0 resultsMaranello schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:56:
[...]
Boolean mode?
SQL:
1 SELECT * FROM `spots` WHERE MATCH (Title) AGAINST ('+top -gear' IN BOOLEAN MODE);
Welke IIS/Windows versie? Onder IIS 6.0 geen probleem. In het kort: PHP via FastCGI, go-pear.bat draaien daarna NNTP module installeren (zie startpost). MySQL installeren; database aanmaken, wel even Strict-mode uitschakelen. Verder eigenlijk niets anders dan andere Spotweb tutorials.ErikCornelissen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:33:
Ik zie dat sommige mensen het gelukt is om spotweb op IIS draaiende te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar... Is er ergens een handleiding o.i.d. die ik kan volgen? Kan zelf niets gevonden krijgen voor IIS...
https://github.com/spotweb/spotweb/pull/377Maranello schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:25:
@Nightspirit: Ik vind je fix niet terug?
Onder IIS 7.5 met PHP 5.2.17 en MySQL 5.5.9 ook geen probleem.Maranello schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:25:
[...]
Welke IIS/Windows versie? Onder IIS 6.0 geen probleem. In het kort: PHP via FastCGI, go-pear.bat draaien daarna NNTP module installeren (zie startpost). MySQL installeren; database aanmaken, wel even Strict-mode uitschakelen. Verder eigenlijk niets anders dan andere Spotweb tutorials.
In de PHP.ini "allow_url_fopen" op "on" gezet, anders geeft hij geen plaatjes weer in spotinfo.
Groet RR69
Dat hele cookie verhaal werkt bij mij niet. Hoe moet/kan ik dat debuggen? ik krijg geen bold-spots in geen enkel template. Ik ben bang dat de nieuwe spots per categorie dan ook niet gaat werken. Er wordt bij mij 1 cookie geplaatst, en that's all. Fifefox 3.6 op buntu, in een eeuwigdurende sessie (sluit nooit firefox af maar gewoon de laptop en de sessie herstelt @ restart. Gebruik cslite (een cookiesafe plugin, en die vertelt me dat localhost er maar 1 plaatst...
Wie o wat o waar en hoe?
Want als hij maar 1 cookie plaatst gaat er iets mis, zeker met de laatste git versie moet je er als je de menu's links allemaal even in en uitklapt al 4 hebben (het scrolling knopje ook nog 1 extra). En voor de nieuwe spots enzo moet je er nog 1 krijgen.
Hier onder Win7 in Firefox krijg ik netjes alle cookies. Lijkt me toch dat er iets mis is met je browser of je spotweb instellingen (want binnen je ownsettings.php kan je $settings['count_newspots'] op true zetten).
Hier had ik in opera eerst ook geen bold spots, maar sinds de nieuwe count_newspots feature werkt het daar perfect.
Ik snap er niets van...
Het heeft ook nog nooit gewerkt ook.
Edit:
Ha wacht! Dit mag blijkbaar niet als je nieuwe spots wil zien. Lijkt me een bug of niet?
1
2
3
4
| # hoe willen we datums geformatteerd hebben? Geef een strng in compatibel met http://php.net/strftime of 'human' voor # een human-readable verhaal # $settings['prefs']['date_formatting'] = "%a, %d-%b-%Y (%H:%M)"; $settings['prefs']['date_formatting'] = "%d-%m (%H:%M)"; |
Dit had ik in ownsettings staan met dat eruit werkt het wel.
[ Voor 40% gewijzigd door Mar2zz op 28-03-2011 18:06 ]
Een of ander firewall/antivirus-achtig programma dat denkt cookies voor jou te moeten blokkeren?Mar2zz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:03:
Zowel in Chromium (fresh install, geen extra dingen) als in firefox werkt dat nieuwe spots niet. ook niet dat ze getoond worden achter de menu's. Mijn ownsettings is almost vanilla, op custom filters, retrieve full spots false en newsservergegevens, moderation=markspot na.
Ik snap er niets van...
Je kan hiervoor denk ik het beste even een Issue openen op GitHub, dan wordt het waarschijnlijk wel opgelost.
Met diezelfde instelling werkt het bij mij nog steeds prima. Ook na een keer de cookies verwijderd te hebben.Mar2zz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:03:
Zowel in Chromium (fresh install, geen extra dingen) als in firefox werkt dat nieuwe spots niet. ook niet dat ze getoond worden achter de menu's. Mijn ownsettings is almost vanilla, op custom filters, retrieve full spots false en newsservergegevens, moderation=markspot na.
Ik snap er niets van...
Edit:
Ha wacht! Dit mag blijkbaar niet als je nieuwe spots wil zien. Lijkt me een bug of niet?code:
1 2 3 4 # hoe willen we datums geformatteerd hebben? Geef een strng in compatibel met http://php.net/strftime of 'human' voor # een human-readable verhaal # $settings['prefs']['date_formatting'] = "%a, %d-%b-%Y (%H:%M)"; $settings['prefs']['date_formatting'] = "%d-%m (%H:%M)";
Dit had ik in ownsettings staan met dat eruit werkt het wel.
Het betreft een IIS7 installatie (SBS 2008). Ik loop vast bij het installeren van PEAR.Maranello schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:25:
[...]
Welke IIS/Windows versie? Onder IIS 6.0 geen probleem. In het kort: PHP via FastCGI, go-pear.bat draaien daarna NNTP module installeren (zie startpost). MySQL installeren; database aanmaken, wel even Strict-mode uitschakelen. Verder eigenlijk niets anders dan andere Spotweb tutorials.
PEAR PEAR cannot be found
PEAR Net/NNTP PEAR Net/NNTP package cannot be found
Ik kan het inderdaad niet reproduceren. Ik heb nog geprobeerd om de cookies te verwijderen, localhost te blokkeren, nieuwe spots binnen te halen en daarna de cookie toestaan, maar dan doet ie het ook weer... Vaag hoor. Maar die settings stond er bij mij al in sinds dag 1 dat het mogelijk was, het weghalen heeft het getriggerd zodat het weer werkt, maar nu ik die setting weer terugplaats werkt het weer gewoon.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:28:
[...]
Met diezelfde instelling werkt het bij mij nog steeds prima. Ook na een keer de cookies verwijderd te hebben.
Gelukkig maar, had al het gevoel dat ik iets moois miste, helemaal nu ze ook zichtbaar zijn als getal.
pear install Net_NNTPErikCornelissen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:14:
[...]
Het betreft een IIS7 installatie (SBS 2008). Ik loop vast bij het installeren van PEAR.
PEAR PEAR cannot be found
PEAR Net/NNTP PEAR Net/NNTP package cannot be found
in we1rdo krijg ik de filters niet aan de gang: unable to load.
en in splendid heb ik wel eens dat ik de site moet refreshen om weer op een categorie te klikken en de desbetreffende content te zien.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
En het is nu (nog) niet mogelijk om met een knop van template te wisselen, je default template kan je instellen in je ownsettings.php file.
is wel een goed idee, dat wisselen van templateremcoXP schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:42:
Is het mogelijk via een knop onder in het linkermenu van template te switchen?
in we1rdo krijg ik de filters niet aan de gang: unable to load.
en in splendid heb ik wel eens dat ik de site moet refreshen om weer op een categorie te klikken en de desbetreffende content te zien.
Anders zou je een Issue kunnen maken op GitHub zodat de maker het misschien voor je kan inbouwen in spotweb.
na veel gerommel heb ik nu het onderstaande in mijn ownsettings. maar via externe url (waar ht access om ww vraagt krijg ik nog steeds die filters niet.shappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:46:
@remcoXP: Wanneer je die load error krijgt staat je spotweburl zeer waarschijnlijk verkeerd, dit is een probleem wat hier eigenlijk elke pagina meerdere malen terug komt, dus ik denk dat je met wat zoekwerk er wel uit moet kunnen komen.
En het is nu (nog) niet mogelijk om met een knop van template te wisselen, je default template kan je instellen in je ownsettings.php file.
if ((strpos(@$_SERVER['REMOTE_ADDR'],"127.0.0.1")) OR (substr(@$_SERVER['REMOTE_ADDR'], 0,7) == "192.168")) {
$path = "http://192.168.1.101/spotweb/"; #intern, bijv 192.168.1.50
} else {
$path = "http://**.***.nu/spotweb/"; #ook heb ik http://pass:user@**.***.nu/spotweb/ geprobeerd.
}
$settings['spotweburl'] = $path;
kom er echt niet meer uit.
1
| $settings['spotweburl'] = (strpos(strtolower(@$_SERVER['SERVER_PROTOCOL']),'https') === FALSE ? 'http' : 'https') . '://' . @$_SERVER['HTTP_HOST'] . dirname(@$_SERVER['PHP_SELF']) . '/'; |
Als dit voor mij bedoeld was: bedankt. maar ik heb geen idee wat ik ermee kan. moet ik het eronder pasten of iets veranderen?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:08:
PHP:dan heb je het wel lijkt me.
1 $settings['spotweburl'] = (strpos(strtolower(@$_SERVER['SERVER_PROTOCOL']),'https') === FALSE ? 'http' : 'https') . '://' . @$_SERVER['HTTP_HOST'] . dirname(@$_SERVER['PHP_SELF']) . '/';
Vervanging van dat hele stuk wat je postte eigenlijkremcoXP schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:10:
[...]
Als dit voor mij bedoeld was: bedankt. maar ik heb geen idee wat ik ermee kan. moet ik het eronder pasten of iets veranderen?
Is er al iemand bezig met comments/post mogelijkheid? Er zijn soms van die posts daar wil ik even wat blaten, maar voor de *nix'ers is commenten/posten nog niet echt weggelegd aangezien spotnet daarop niet aan de praat is te krijgen (wat ik ook niet wil want spotweb is beter
@xaero en nightspirit:
Ik vind php overigens een ontzettend ontoegankelijke taal. Waar hebben jullie de basics geleerd? Python en bash zijn nog human readable, maar php... Kan er soms geen hout van snijden. waarom 3x === achter elkaar enzo...
[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 28-03-2011 20:13 ]
Geleerd op het grote boze internet. Begonnen een jaartje of 12 geleden vrees ik.Mar2zz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:12:
Ipadres kan toch altijd vervangen worden door hostname van de pc? ik gebruik nooit ipadressen omdat in een dhcp omgeving zonder vaste ip's het ip nog wel eens wil wisselen benader ik altijd alles met hostname:port.
Is er al iemand bezig met comments/post mogelijkheid? Er zijn soms van die posts daar wil ik even wat blaten, maar voor de *nix'ers is commenten/posten nog niet echt weggelegd aangezien spotnet daarop niet aan de praat is te krijgen (wat ik ook niet wil want spotweb is beter).
@xaero en nightspirit:
Ik vind php overigens een ontzettend ontoegankelijke taal. Waar hebben jullie de basics geleerd? Python en bash zijn nog human readable, maar php... Kan er soms geen hout van snijden. waarom 3x === achter elkaar enzo...
$a = $b; <-- a gelijk maken aan b
$a == $b; <-- a qua waarde vergelijken met b
$a === $b; <-- a qua waarde en type vergelijken met b
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 20:25 ]
Ff bedenken wat ik dan als hobbyprojectje ga maken, ff iets voor spotweb ofzo, een find on moviemeter of imdb ietsigs ofzo
De optie $settings['use_openssl'] is inmiddels toegevoegd aan de ownsettings-generator, ik weet (op het missen van bovenstaande optie en de filters na) niet of ie zo goed genoeg is om in mijn fork te gaan, zodat ik kan pullen.
Zit dat stukje om automatisch het spotweb-pad te bepalen al in settings.php? Want dan kan ik pad naar spotweb uit de generator halen.
[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2011 20:42 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Pistolebob op 28-03-2011 20:48 ]
Dus dat is alleen van toepassing als je meerdere NZB's tegelijk naar 1 NZB bestand wil downloaden?Pistolebob schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:47:
Volgens mij of NZB's bij de multi nzb knop samengevoegd, of samengevoegd en daarna gezipt moeten worden..
Misschien is het wel van toepassing op enkele NZB's, maar dan heeft het eigenlijk niks samen te voegen, alleen te zippen.CptChaos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:48:
[...]
Dus dat is alleen van toepassing als je meerdere NZB's tegelijk naar 1 NZB bestand wil downloaden?
Verwijderd
De afbeelding (download.png) staat in zijn correcte locatie en als manueel de url er naar toe intik zie ik ook de afbeelding (standaard png, geen wijziging in config)
Apache2 is al ettelijke maak herstart en SABNZBD staat op disabled.
Iemand een idee of zie ik iets "doms" over het hoofd?
En je ziet andere plaatjes allemaal wel perfect? Want als dit niet het geval is moet je naar je spotweburl kijken in je ownsettings.php...
Verwijderd
Alle settings staan goed want alle andere afbeeldingen zie ik perfect.shappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:24:
@anvar: Je settings staan goed (dus je SabNZBd button staat hier aan)?
En je ziet andere plaatjes allemaal wel perfect? Want als dit niet het geval is moet je naar je spotweburl kijken in je ownsettings.php...
dus sabnzbd button staat momenteel uit, als hij aanstaat dan zie het icon van beide niet... Daarom had ik hem op disabled gezet om te zien of het een verschil zou maken.
Ook het het hoofdniveau van mijn persoonlijke filters (die in ownsettings.php) hetzelfde aantal als het aantal nieuwe spots...
Bugje of foutje in mijn config??
Kun je bij het locken van de filter-balk ook een bepaalde hoogte aangeven waarop ie gelocked moet worden?? (bijv op 100px??)
[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Happy op 28-03-2011 21:50 ]
Thx, werkt perfekt kan zo standaard in settings.php opgenomen worden hoef je helemaal geen ip of wat dan ook meer in te voeren.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:08:
PHP:dan heb je het wel lijkt me.
1 $settings['spotweburl'] = (strpos(strtolower(@$_SERVER['SERVER_PROTOCOL']),'https') === FALSE ? 'http' : 'https') . '://' . @$_SERVER['HTTP_HOST'] . dirname(@$_SERVER['PHP_SELF']) . '/';
Filters. Als je adult en/of series (bijvoorbeeld) niet in je index wilt zien, telt hij deze ook niet mee als nieuw op die plek.Mr. Happy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:46:
hebben andere ook dat het totaal nieuwe spots op hoofd niveau niet overeenkomt met de som van nieuwe spots in de subcategorieën?
Ook het het hoofdniveau van mijn persoonlijke filters (die in ownsettings.php) hetzelfde aantal als het aantal nieuwe spots...
Bugje of foutje in mijn config??
Custom filters omzetten naar nieuwe stijl, en deze werken dan ook weer
$settings['filters'][0][4][] = Array("tag: naam", "images/icons/hd.png", "cat0_a9&search[value][]=Tag:tagnaam", "");
$settings['filters'][0][4][] = Array("poster: naam", "images/icons/hd.png", "cat0_a9&search[value][]=Poster:posternaam", "");
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 22:01 ]
da's vreemd, ik heb net een git pull gedaan en ik heb een settings.php staan en die is gelijk aan die ik gebruik..shappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:00:
@Mr. Happy & Nightspirit: Zijn inderdaad je filters, ik had eerst ook wat problemen ermee. Maar mijn "Beeld" categorie stond gewoon verkeerd. Kwam omdat ik nog steeds de filters gebruikte van tijdje geleden en niet de laatste uit settings.php.
Ik heb alleen m'n persoonlijke filters in ownsettings staan, beeld e.d. (de standaard filters zeg maar) staan in settings.phpshappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:06:
@Mr. Happy: Ik neem aan dat je filters in je ownsettings.php hetzelfde zijn als die in settings.php dus? Want dan hoort het te werken, hier in ieder geval wel.
Want aangezien die filters binnen arrays vallen en binnen elkaar e.d. lijkt het me wat lastig, maar ik heb niet zoveel verstand van PHP e.d. dus zou goed kunnen dat het wel werkt.
En als je even probeert om alle filters uit settings.php in je ownsettings.php te plaatsen?
Oké, dat werkt.. Is wel jammer dat je dan iedere keer de filters uit settings.php moet halen...shappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:11:
@Mr. Happy: Hmm en dat werkt wel gewoon (de filters in 2 files apart opslaan)?
Want aangezien die filters binnen arrays vallen en binnen elkaar e.d. lijkt het me wat lastig, maar ik heb niet zoveel verstand van PHP e.d. dus zou goed kunnen dat het wel werkt.
En als je even probeert om alle filters uit settings.php in je ownsettings.php te plaatsen?
Klopt, maar de settings.php wordt iets vaker aangepast (en dus vervangen) en dan moet je daarin wel de filters verwijderen.shappie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:19:
@Mr. Happy: Zo vaak worden deze niet aangepast, alleen zijn ze laatst veranderd doordat het zoek systeem was aangepast (iets met "strong not" oid). Dus zoveel werk zal het ook niet zijn ze soms even te copy pasten.
Misschien een idee om spotweb te vragen om deze standaard uit te remmen...
Ooit eens een met PHP wezen spelen. Een handleiding gevolgt. Zal hem even opzoeken. Is wel een ontzettend oude handleiding, met veel oude brakke php functies. Maar opzich kan je daarmee wel aardig 't begin van PHP er mee leren.Mar2zz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:12:
@xaero en nightspirit:
http://xaeronl.com/dev/php/
Daar kan ik voorlopig mee uit de voetenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:25:
De oplossing voor dat probleem zit stiekem hierin verborgen ;p
Maarrrrr.... Als ik een nieuwe categorie aanmaak (zoals Beeld bijv is) dan wordt daar toch het totale aantal nieuwe spots achter gezet. Hoe krijg ik daar het juiste aantal spots achter??
Als het goed is telt ie alleen datgene nieuw wat ie ook showt als je erop klikt ><Mr. Happy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:38:
[...]
Daar kan ik voorlopig mee uit de voeten![]()
Maarrrrr.... Als ik een nieuwe categorie aanmaak (zoals Beeld bijv is) dan wordt daar toch het totale aantal nieuwe spots achter gezet. Hoe krijg ik daar het juiste aantal spots achter??
@hieronder: man van weinig woorden hier, dank je
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 22:41 ]
Hierdoor lijkt het inderdaad alsof hij niet goed telt (aangezien er onder "Beeld" wel Series en Erotiek staat en je bij optellen van de subcategorieen hun nieuwe spots dus "te hoog" uitkomt).
Kort door de bocht is het inderdaad zoals Nightspirit het omschrijft.
dat snap ik, wat ik niet begrijp is als ik
bijvoorbeeld toevoeg aan ownsettings.php hier het volledig aantal nieuwe spots achter komt te staan...$settings['filters'][] =
Array("Favoriete posters", "images/icons/poster.png", "", "",
);
Geen filter, laat dus alles zien.Mr. Happy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:52:
@shappie & Nightspirit:
dat snap ik, wat ik niet begrijp is als ik
[...]
bijvoorbeeld toevoeg aan ownsettings.php hier het volledig aantal nieuwe spots achter komt te staan...
Kun je in het kort weergeven waar de twee 4-en, de lege [] en de laatste parameter voor staan/dienen in onderstaande regel:
$settings['filters'][4][4][] = Array("poster: naam", "images/icons/hd.png", "cat0_a9&search[value][]=Poster:posternaam", "");
[ Voor 67% gewijzigd door Mr. Happy op 28-03-2011 23:27 ]
Ik ben dit boek online aan het doornemen: Practical PHP ProgrammingMar2zz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:12:
Ik heb door het topic gezocht en op github zelf gezocht, maar kan het niet vinden, iemand tips?
Ik kan natuurlijk gewoon de DB watchlist leeg maken en dan is het ook weg, maar is er geen functie voor? (ik gebruik de We1rdo template)
Dat had ik nog niet geprobeerdshappie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:36:
@X-DraGoN: Er staan toch gewoon sterretjes in je watchlist? Net zoals in je gewone spotsoverzicht. Klik hierop en bij mij verdwijnen ze dan uit mijn watchlist.

Dat heb je, als je te ver gaat zoeken naar een oplossing, dan zie je niet wat onder je neus staat.
Ik ben vooral druk geweest met de spotinfo pagina. Even wezen spelen met smilies en die werken ook. Misschien maar de smilies van tweakers erin zetten ofzo?
Als er nog wensen of opmerkingen zijn hoor ik dat graag, eventueel via DM.
Klik voor vergroting

[ Voor 15% gewijzigd door Splendid op 29-03-2011 10:17 ]
Ziet er nice uit !, is het misschien mogelijk om er een sorteer optie o.i.d. boven te zetten?Splendid schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:16:
Nog een klein previewtje voor de niewsgierige.
Ik ben vooral druk geweest met de spotinfo pagina. Even wezen spelen met smilies en die werken ook. Misschien maar de smilies van tweakers erin zetten ofzo?
Klik voor vergroting
[afbeelding]
Wat ik persoonlijk handig vind is te zien hoeveel comments een spot heeft , dat kan ik bij jou niet in 1 opzicht zien.
Maar voor de rest ziet het er gelikt uit zou het graag willen proberen
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Ik ben zelf overigens wel fan van een clean interface om veel items in één keer te kunnen zien. Misschien een idee om binnen jouw skin bepaalde features uit te kunnen schakelen? Dus een zeer minimal/clean versie?
Die kleurtjes + beschrijving onder de titels bijvoorbeeld zodat je wat meer kunt zien op één pagina
Misschien ook een idee om de fontsize aan te passen zodat deze wat kleiner is en beter past bij de kolommen links en rechts? Dan bedoel ik de item titels.
[ Voor 73% gewijzigd door Workaholic op 29-03-2011 10:29 ]
@MrOizo2005: Zoals je in Splendid zijn vorige preview kon zien zit dit er allemaal wel in (aantal comments in spotoverzicht), maar dat zie je in deze screenshot niet omdat je in de spotinfo pagina zit. Wanneer je deze weg klikt wordt het hele spotoverzicht zichtbaar met wat meer kolommen (aantal comments, download knopjes enz.)
ik heb nu bijvoorbeeld
Maar waar staan de [] achter filters voor en de laatste parameter ("" in mijn geval) voor??$settings['filters'][0][4][] = Array("Nieuwe series", "images/icons/film.png", "cat0_a4,cat0_a6,cat0_a7,cat0_a8,cat0_a9&search[type]=Titel&search[text]=S01E01", "");
Super ! kan niet wachten om het te testen !shappie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:30:
@Splendid: Zou inderdaad gaaf zijn als je ergens een preview kan neerzetten!
@MrOizo2005: Zoals je in Splendid zijn vorige preview kon zien zit dit er allemaal wel in (aantal comments in spotoverzicht), maar dat zie je in deze screenshot niet omdat je in de spotinfo pagina zit. Wanneer je deze weg klikt wordt het hele spotoverzicht zichtbaar met wat meer kolommen (aantal comments, download knopjes enz.)
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Ik wil nog wel heen instellingen scherm maken waarin je inderdaad fontgrootte kunt aanpassen en kolommen aan/uit kunt zetten in de lijst.Workaholic schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:25:
Gaaf splendid als je nog testers nodig hebt..Misschien een idee om je beta release op sourceforge te zetten
?
Ik ben zelf overigens wel fan van een clean interface om veel items in één keer te kunnen zien. Misschien een idee om binnen jouw skin bepaalde features uit te kunnen schakelen? Dus een zeer minimal/clean versie?
Die kleurtjes + beschrijving onder de titels bijvoorbeeld zodat je wat meer kunt zien op één pagina?
Misschien ook een idee om de fontsize aan te passen zodat deze wat kleiner is en beter past bij de kolommen links en rechts? Dan bedoel ik de item titels.
De titels zijn op dit moment express 1px groter zodat ze iets duidelijker zijn. Anders blende dat wel erg in en kon je niet in één oogopslag zien wat de spot überhaupt was.
Ik ben op dit moment nog helemaal niet bezig met browser ondersteuning, en ik ben bang dat de IE ondersteuning er helemaal niet gaat komen. De technieken die ik nu gebruik zijn zo nieuw, nouja, niet echt, maar IE kan er nog weinig mee. En ik heb geen zin om dingen eruit te gaan slopen omdat IE dit niet ondersteund. Jammer voor de IE users dan maar, gebruik je maar een fatsoenlijke browser
Wie weet komt er een testversie op sourceforge
[ Voor 18% gewijzigd door Splendid op 29-03-2011 10:42 ]
Ik ben benieuwd naar de testversie op sourceforgeSplendid schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:36:
[...]
Ik wil nog wel heen instellingen scherm maken waarin je inderdaad fontgrootte kunt aanpassen en kolommen aan/uit kunt zetten in de lijst.
De titels zijn op dit moment express 1px groter zodat ze iets duidelijker zijn. Anders blende dat wel erg in en kon je niet in één oogopslag zien wat de spot überhaupt was.
Ik ben op dit moment nog helemaal niet bezig met browser ondersteuning, en ik ben bang dat de IE ondersteuning er helemaal niet gaat komen. De technieken die ik nu gebruik zijn zo nieuw, nouja, niet echt, maar IE kan er nog weinig mee. En ik heb geen zin om dingen eruit te gaan slopen omdat IE dit niet ondersteund. Jammer voor de IE users dan maar, gebruik je maar een fatsoenlijke browser
Wie weet komt er een testversie op sourceforge
Wel erg jammer dat er waarschijnlijk geen IE support in zit
Ikzelf heb, icm met optware, een script geplaatst in /opt/etc/init.d/MikeOO schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:11:
[...]
Ik heb hem daar gewoon staan en blijft daar ook staan na een reboot. Gewoon even opnieuw aanmaken.
Update: zag net dat er een update is voor DSM: DSM 3.1-1605 beschikbaar (2011/03/24)
Deze heb ik nog niet geinstalleerd maar de 3.1 die pas is uitgekomen.
Dus mocht je al wel deze update gebruiken dan is mijn verhaal niet helemaal correct maar zou ik het bestand zeker opnieuw aanmaken. Met elke update worden er weer bepaalde bestanden verwijderd die je weer opnieuw moet aanmaken.
S01FixSyno
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| #!/bin/sh CRONRCFILE=/usr/syno/etc/rc.d/S04crond.sh case $1 in start) # Let's pretend Synology is nice enough to give us Python ln -sf /opt/bin/python2.6 /usr/bin/python # Add our own crontab to the Synology crond $CRONRCFILE stop ln -sf /opt/etc/crontab /var/spool/cron/crontabs/opt sleep 5 $CRONRCFILE start ;; stop) ;; *) echo "usage: $0 { start | stop }" >&2 exit 1 ;; esac |
Dat overschrijft de originele crontab niet. DSM wil daar zelf ook namelijk weleens iets inzetten.
Gisteren ben ik de laatste versie ernaast gaan draaien (gisterenavond een GIT Clone gedaan). Database leeggegooid, en opnieuw de retrieve.php gestart en de database laten vullen.
Wanneer ik naar de oude versie van spotweb (we1rdo template) ga wordt de spotinfo pagina goed weergegeven. De paragrafen e.d. worden correct afgebeeld.
Wanneer ik de nieuwe versie (die van gisteren) start en vervolgens op een spot klik staat de "description" text ongeformatterd achter elkaar.
Ik gebruik de retrieve.php van de nieuwste versie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
Gr. RR60
[ Voor 0% gewijzigd door rr69 op 29-03-2011 11:28 . Reden: typos ]
Klopt het dat de laatste git pull (master) geen nieuwe filters heeft zoals jij hierboven hebt gedefinieerd?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:58:
[...]
Filters. Als je adult en/of series (bijvoorbeeld) niet in je index wilt zien, telt hij deze ook niet mee als nieuw op die plek.
Custom filters omzetten naar nieuwe stijl, en deze werken dan ook weer
$settings['filters']\[0]\[4][] = Array("tag: naam", "images/icons/hd.png", "cat0_a9&search[value][]=Tag:tagnaam", "");
$settings['filters']\[0]\[4][] = Array("poster: naam", "images/icons/hd.png", "cat0_a9&search[value][]=Poster:posternaam", "");
Zo ziet mijn beeld gedeelte er bijvoorbeeld uit met een git pull van vanochtend met + custom filters
1
2
3
4
5
6
7
8
| Array("Beeld", "images/icons/film.png", "cat0_a,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", "", Array( Array("DivX", "images/icons/divx.png", "cat0_a0,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("WMV", "images/icons/wmv.png", "cat0_a1,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("MPEG", "images/icons/mpg.png", "cat0_a2,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD 2010", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2010)", ""), Array("DVD 2011", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2011)", ""), |
[ Voor 80% gewijzigd door Workaholic op 29-03-2011 11:33 ]
Oops... sorry! Ik ga fix bakkenrr69 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:28:
Ik draai sinds enige tijd Spotweb op IIS 7.5 met MySql 5.5.X en PHP 5.1.7.
Gisteren ben ik de laatste versie ernaast gaan draaien (gisterenavond een GIT Clone gedaan). Database leeggegooid, en opnieuw de retrieve.php gestart en de database laten vullen.
Wanneer ik naar de oude versie van spotweb (we1rdo template) ga wordt de spotinfo pagina goed weergegeven. De paragrafen e.d. worden correct afgebeeld.
Wanneer ik de nieuwe versie (die van gisteren) start en vervolgens op een spot klik staat de "description" text ongeformatterd achter elkaar.
Ik gebruik de retrieve.php van de nieuwste versie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
Gr. RR60
Edit: https://github.com/nights...99e0471d47b12cd7dbc4b3d09
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 11:37 ]
Zit hem alleen niet in de template (iig niet in de CSS) maar blijkbaar gaat het fout bij het ophalen/parsen van de omschrijving...
Ik zie Nightspirit zijn fix wel verschijnen
Is toch goed..?Workaholic schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:30:
[...]
Klopt het dat de laatste git pull (master) geen nieuwe filters heeft zoals jij hierboven hebt gedefinieerd?
Zo ziet mijn beeld gedeelte er bijvoorbeeld uit met een git pull van vanochtend met + custom filters
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Array("Beeld", "images/icons/film.png", "cat0_a,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", "", Array( Array("DivX", "images/icons/divx.png", "cat0_a0,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("WMV", "images/icons/wmv.png", "cat0_a1,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("MPEG", "images/icons/mpg.png", "cat0_a2,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD 2010", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2010)", ""), Array("DVD 2011", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2011)", ""),
Ik dacht aan jouw post hierboven te hebben gezien dat deze anders was (code), maar je hebt gelijk!
Het werkt inderdaad gewoon.
PS je fix werkt voor de description. Heb dit maar even handmatig aangepast. Begrijp ik het goed dat het merendeel nu met jouw fork werkt? Of werk je nu samen met de maker en merge je heel snel/vaak jouw settings/toevoegingen?
Ah.. duidelijkVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:46:
[...]
Volgens mij werk alleen ikzelf met mijn forkIk push alles door
Is het mogelijk om de download history gebruiker afhankelijk te maken? Dus dat mijn download history er niet in staat bij mijn schoonouders als ze de spotweb omgeving raadplegen
[ Voor 28% gewijzigd door Workaholic op 29-03-2011 11:52 ]
Volgens mij werk alleen ikzelf met mijn forkWorkaholic schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:44:
[...]
Ik dacht aan jouw post hierboven te hebben gezien dat deze anders was (code), maar je hebt gelijk!
Het werkt inderdaad gewoon.
PS je fix werkt voor de description. Heb dit maar even handmatig aangepast. Begrijp ik het goed dat het merendeel nu met jouw fork werkt? Of werk je nu samen met de maker en merge je heel snel/vaak jouw settings/toevoegingen?
That did the job!! Ik heb hem er even handmatig ingekopieerd. Thanks!!Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:33:
[...]
Oops... sorry! Ik ga fix bakken
Edit: https://github.com/nights...99e0471d47b12cd7dbc4b3d09
Verwijderd
En als je een filter wilt maken voor een speciale poster ?Workaholic schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:30:
[...]
Klopt het dat de laatste git pull (master) geen nieuwe filters heeft zoals jij hierboven hebt gedefinieerd?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Array("Beeld", "images/icons/film.png", "cat0_a,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", "", Array( Array("DivX", "images/icons/divx.png", "cat0_a0,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("WMV", "images/icons/wmv.png", "cat0_a1,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("MPEG", "images/icons/mpg.png", "cat0_a2,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10,~cat0_d11,~cat0_d23,~cat0_d24,~cat0_d25,~cat0_d26", ""), Array("DVD 2010", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2010)", ""), Array("DVD 2011", "images/icons/dvd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Titel&search[text]=(2011)", ""),
zoiets ?
Array("bradje", "images/icons/hd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Poster&search[text]=(bradje)", ""), ??
alleen werkt dit niet
Ik heb wel een nieuwe filter, maar met niets erin
ik knutsel nog even verder
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 12:42 ]
Die staat al eerder in dit topic. Gisteren ergens.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:28:
[...]
En als je een filter wilt maken voor een speciale poster ?
zoiets ?
Array("bradje", "images/icons/hd.png", "cat0_a3,cat0_a10&search[type]=Poster&search[text]=(bradje)", ""), ??
alleen werkt dit niet
Ik heb wel een nieuwe filter, maar met niets erin
ik knutsel nog even verder
Verwijderd
Gelukt bedankt, ik wist dat het ergens stond (nadat ik op "verstuur bericht" drukte)Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:47:
[...]
Die staat al eerder in dit topic. Gisteren ergens.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 12:52 ]
Het enige wat nog wel erg jammer is dat de master niet deze commit heeft toegestaan:
https://github.com/Danfos...11bcaf9a53de3b34475957f77
Als ik nu mobile devies op splendid zet voor mijn ipad.. dan heb ik met mijn iphone helaas geen mobiele interface meer. Ik denk dat er toch veel gebruikers zijn die deze aanpassing graag alsnog zien omdat er toch veel ipad gebruikers zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 29-03-2011 12:49 ]
Zie ook issue 150.
Inderdaad! Werkt perfect. Kan nu vanuit mijn werk via 3g snel een search doen op spotweb en download starten.. als je thuis komt staat de film in kwestie dan al klaar op mijn mediaspelerraainman schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:08:
Sinds dit weekend werkt het nzb sturen naar sab wel vanaf een mobiele interface ! (Met dank aan Spotweb)
Zie ook issue 150.
1
2
3
4
5
6
| Notice: Undefined index: prepare_action in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 159 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 181 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 182 alt.binaries.nl 4d8b0a8b$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl alt.binaries.nl 4d8b0a8b$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a8d$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a90$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a92$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a94$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a96$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a98$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9b$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9d$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9f$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa1$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa3$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa6$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa8$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aaa$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aac$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aae$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0ab1$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl |
direct naar SAB sturen gaat wel.
Hier gaat het wel perfect, maar ik gebruik geen SAB maar local-dir save actie waarbij een andere dl server met altbinz deze automatisch doet importerenWebjunkie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:45:
er is blijkbaar meer veranderd want nzb's downloaden lukt niet meer.
code:
1 2 3 4 5 6 Notice: Undefined index: prepare_action in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 159 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 181 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 182 alt.binaries.nl 4d8b0a8b$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl alt.binaries.nl 4d8b0a8b$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a8d$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a90$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a92$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a94$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a96$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a98$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9b$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9d$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0a9f$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa1$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa3$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa6$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aa8$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aaa$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aac$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0aae$1$17981$2c885b36@post.eweka.nl 4d8b0ab1$0$17981$2c885b36@post.eweka.nl
Zeer nice!Splendid schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:16:
Nog een klein previewtje voor de niewsgierige.
Klik voor vergroting
[afbeelding]
Ideetje, wat denk ik goed gaat met die template; automatisch verder laden van de lijst met posts... Beetje zoals Facebook, Twitter, Google Image Search dat doen; zodra je onderaan de pagina komt dat er automagisch nieuwe posts bijkomen, zodat je kunt blijven scrollen...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Heey, heel goed idee! Ik zat toch al een beetje met die next page buttons in de maag. Ik heb daar al eens eerder mee zitten spelen. Ga eens proberen of dat hier ook fijn werkt.Rowdy.nl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:52:
[...]
Zeer nice!
Ideetje, wat denk ik goed gaat met die template; automatisch verder laden van de lijst met posts... Beetje zoals Facebook, Twitter, Google Image Search dat doen; zodra je onderaan de pagina komt dat er automagisch nieuwe posts bijkomen, zodat je kunt blijven scrollen...
Bij mij blijft ie draaien als ik hem probeer te downloaden. Ik gebruik nzb's downloaden nooit op mijn telefoon, ik wil ze meteen in sab hebben.Webjunkie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:45:
er is blijkbaar meer veranderd want nzb's downloaden lukt niet meer.
[code]Notice: Undefined index: prepare_action in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 159
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 181
heb je in (of na) het weekend nog iets toegevoegd in je ownsettings.php?Workaholic schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:50:
[...]
Hier gaat het wel perfect, maar ik gebruik geen SAB maar local-dir save actie waarbij een andere dl server met altbinz deze automatisch doet importeren
ik ben bang dat er weer een nieuwe setting is die ik heb gemist waardoor het bij mij niet (meer) werkt
oh btw, ik probeer dus een NZB te downloaden op m'n pc.
net even geswitched naar het splendid template maar dat helpt niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Webjunkie op 29-03-2011 14:09 ]
Dit topic is gesloten.
Houdt er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..
Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.