Daar heb je geen ownsettings.php generator voor nodig, dan kun je net zo goed copy-paste doen, doet hetzelfde. Ook moet nog even kijken, hoe ik dit dan het beste kan combineren, om zo fouten te voorkomen. Een andere oplossing is om de filters die jij wil hebben in een filters.php te zetten, welke je include_once of require_once via (own)settings.php, is ook je probleem opgelost.
hierdoor kun je dan makkelijk switchen van filter.. en ben jij van je probleem af ;-)
Mijn probleem is het al niet...

Ik zal eens kijken hoe ik dat het beste met die filters kan gaan doen, ik weet het echt (nog) niet, dus wees niet boos of wat dan ook als het uiteindelijk er niet in komt.
sdevos13 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:46:
Beste, het is me na 2 uur uiteindelijk gelukt SpotWeb draaiende te krijgen.
Het probleem ligt hem bij mij bij het ophalen van de spots.
Ik heb een LightningUsenet account en lees van meerdere mensen dat je dan meer dan 100.000 spots hoort binnen te halen. Echter blijft hij na 1x updaten bij mij op 43921 spots hangen. Als ik opnieuw wil updaten echo'ed hij alleen het aantal spots, 43921 dus.
Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt voor het antwoorden

Bij Eweka moet je een aparte server instellen voor de headers, deze is al een paar keer gegeven in het topic. Is er ook zo'n server voor LightningUsenet? Zo ja, dan die server pakken, krijg je gelijk veel meer spots. Had ik op Eweka wel (zat eerst rond de 4k, na textnews.eweka.nl te gebruiken op ruim 250k.

)
Ook het opruimen van comments bij niet (meer) bestaande spots scheelt een heleboel. Daarna een optimize draaien en klaar.

Zeker als je full spots aan hebt staan scheelt dat enorm. Maar moet zeggen, icm MySQL is full spots eigenlijk overbodig, want zoveel sneller vind ik het niet, aan mijn systeem (VM) ligt dat niet: E8400, 3GB werkgeheugen beide cores toegewezen... Ook heeft Nightspirit verspreid in het topic al diverse MySQL tweaks gegeven.
elevator schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:03:
Klopt, je ziet spotweb regelmatig issues sluiten met een minder of meer vriendelijke 'ga weg, dat hoort hier niet' dus ik denk niet dat je dat moet gaan doen, ik denk alleen dat je moet oppassen dat je de informatie teveel versnippert het moet geen 'zoek de Spotweb onderdelen bij elkaar'-puzzeltocht worden

Daarom dat ik denk dat het handig is om juist die add-ons ergens een eigen plekje te geven en dacht ik aan een Mantis installatie daarvoor.
[
Voor 67% gewijzigd door
CH4OS op 25-03-2011 23:16
]