Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Denthis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:53:
Ik heb een aantal vragen hier:
Ik stel ze hier omdat in het iphone topic alleen maar gepraat word over levertijden van de witte iphone.

Is er iets van een app die je gps gegevens bijhoud, je route, snelheden, .....
Als ik een theme download kan ik die dan ook installeren of instellen op mijn iphone zoja hoe?
Hoort eigenlijk in het AppStore forum of het Cydia Apps Forum. Maar om je eerste vraag te beantwoorden: met de AppStore App OutFront kun je je gps-gegevens bijhouden. Deze is er in een gratis versie en een betaalde met extra's. Ik heb zelf de gratis versie. Je kunt aangeven of het gaat om wandelen, fietsen enz.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50
Het wordt eens tijd dat er een gps fix voor bb 6.15 komt voor de 3gs :O

[ Voor 9% gewijzigd door EvolutionX op 04-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
EvolutionX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:10:
Het wordt eens tijd dat er een gps fix voor bb 6.15 komt voor de 3gs :O
Mee eens! Heb je de push message en battery drain wel gefixt? Hoe het je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

iemand al 4.3.3 proberen te jailbreaken? Hoe zijn de ervaringen en/of precautions?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ThePrutser schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:43:
iemand al 4.3.3 proberen te jailbreaken? Hoe zijn de ervaringen en/of precautions?
gewoon mogelijk via redsn0w en pwngtool (laatstgenoemde als je een oude BB wilt behouden ivm unlocken)
en via beide wegen is de JB tethered...even geduld voor de untethered dus.
Zo gaat het eigenlijk al de hele tijde met de 4.3.x updates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

http://www.iphoneclub.nl/...tether-exploit-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Gezien de gang van zaken rond iOS 4.3.2 is het waarschijnlijk dat een untethered jailbreak van iOS 4.3.3 op zeer korte termijn mogelijk zou kunnen worden gemaakt in de vorm een nieuwe versie van de jailbreaktools redsn0w en PwnageTool.

Nog niet dus, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Terug te vinden op het twitter account van i0n1c:
Confirmed: Apple did not kill the untether vulnerability in 4.3.3 – my iPod 4 is running untethered jailbroken at 4.3.3

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Is het eigenlijk al mogelijk om op de iPhone 3GS (old) de iPad baseband te vervangen (welke ik in 4.2.1 heb toegepast) door een officiële baseband voor dit toestel? Dit kon ik namelijk zo snel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Zolang die versie hoger is dan die met de firmware wordt meegeleverd niet, tenzij ze downgrade tools hebben en die zijn er ook nog niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Hero Of Time schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:43:
Zolang die versie hoger is dan die met de firmware wordt meegeleverd niet, tenzij ze downgrade tools hebben en die zijn er ook nog niet.
Dat was mijn inderdaad duidelijk, maar ik kon niet gevonden krijgen welke basebandversie er dan meegeleverd wordt bij de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:06:
[...]

Dat was mijn inderdaad duidelijk, maar ik kon niet gevonden krijgen welke basebandversie er dan meegeleverd wordt bij de firmware.
Ik weet niet de precieze versies maar de iPad baseband is tot nu toe de hoogste, je zit daar voor nu dus nog op vast,
Zou er ooit een hogere baseband komen is het gewoon een kwestie van updaten met een originele ipsw, wil je je iPhone nu updaten moet je een costum firmware maken zonder bb (snowbreeze of pwnagetool).

Edit: 5.16.02 is volgens mij nu de nieuwste officiele 3G(s) baseband, lager dan de unlockable 6.15.00 dus

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nou nieuwe versie RedSn0w en Pwnagetool is uit, dus 4.3.3 is untethered te jailbreaken op iPhone 3GS, iPhone 4, 3e en 4e generatie iPod touch, de originele iPad (iPad 1).

[ Voor 41% gewijzigd door Ruubster op 06-05-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 20-09 11:11
Wat is het exacte versienummer van de nieuwe Redsn0w voor 4.3.3? Anders een linkje zal ook fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinS.Buisman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:22:
Wat is het exacte versienummer van de nieuwe Redsn0w voor 4.3.3? Anders een linkje zal ook fijn zijn!
Googlen, dat is meestel dé manier om erachter te komen.
Of nee wacht, de site van de devvers zelf :).
Of toch maar de link? Nou hier: https://sites.google.com/...15.zip?attredirects=0&d=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:38:
[...]

Googlen, dat is meestel dé manier om erachter te komen.
Of nee wacht, de site van de devvers zelf :).
Of toch maar de link? Nou hier: https://sites.google.com/...15.zip?attredirects=0&d=1
Je bent te goed voor deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 20-09 11:11
Ratje, Je bent een schatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Wat zijn hier de ervaringen met 0.9.6rc15 van redsn0w? ik krijg continue "redsn0w has stopped working" als ik op mijn iphone "downloading jailbreak data" krijg. Ik draai op windows 7. Als ik rond google dan zie ik dat anderen hier ook last van hebben... |:(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Spam schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:21:
Wat zijn hier de ervaringen met 0.9.6rc15 van redsn0w? ik krijg continue "redsn0w has stopped working" als ik op mijn iphone "downloading jailbreak data" krijg. Ik draai op windows 7. Als ik rond google dan zie ik dat anderen hier ook last van hebben... |:(
Voer je het wel uit als administrator? Ik zit nu toevallig een 3GS van een vriendin te jailbreaken, zit zelf op Win7 64bit, geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
EN-IS schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:28:
[...]

Voer je het wel uit als administrator? Ik zit nu toevallig een 3GS van een vriendin te jailbreaken, zit zelf op Win7 64bit, geen problemen hier.
Yep, mijn gebruiker heeft admin rechten. Het rare is dat ik bij de rc14 totaal geen problemen had.

[update] : heb toch maar even "run as administrator gedaan" maar geen effect. Ik ga het eens met een andere windows bak proberen...

[ Voor 15% gewijzigd door Spam op 06-05-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Spam schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:11:
[...]

Yep, mijn gebruiker heeft admin rechten. Het rare is dat ik bij de rc14 totaal geen problemen had.

[update] : heb toch maar even "run as administrator gedaan" maar geen effect. Ik ga het eens met een andere windows bak proberen...
Zoals bij elke Redsn0w is het aan te raden de compatibility op XP te zetten en dan Run as Administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
KneoK schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Zoals bij elke Redsn0w is het aan te raden de compatibility op XP te zetten en dan Run as Administrator.
Juist die XP compatibility was t 'm. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ .

Was er net zelf ook mee bezig, vandaar.
Eerste ervaringen mensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Op mijn iPod touch zit ik nog op iOS 4.3.2 (JB) en op mijn iPad zit ik zelfs nog op iOS 4.3.1 (JB). Nu (sinds gisteren geloof ik) is iOS 4.3.3 op beide apparaten ook untethered te jailbreaken, maar wat is het verschil?

Kijk, over de batterijduur van mijn 4e generatie iPod touch ben ik nou niet echt tevreden. Wellicht dat de update naar de nieuwste firmware het probleem oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple heeft de iPad2 goed beveiligd, de hackers zijn er al twee maanden mee bezig en tot nu toe nul nada zero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:02
Mijn iPhone 3Gs draait nog steeds op 4.0.1 (Comex jailbreak). Is het mogelijk om te updaten naar de nieuwste firmware, met behoud van jailbreak en bijbehorende apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MG-studios schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:39:
Mijn iPhone 3Gs draait nog steeds op 4.0.1 (Comex jailbreak). Is het mogelijk om te updaten naar de nieuwste firmware, met behoud van jailbreak en bijbehorende apps?
Jup, zie hier:
http://www.iphoneclub.nl/...-en-pwnagetool-jailbreak/

Apps kun je dan simpelweg terug syncen met iTunes :)

Even een ander vraagje, misschien iets ingewikkelder. Ik ben bij de overstap naar m'n nieuwe pc m'n oude iTunes library verloren, waardoor ik nu alles van apps rechtstreeks uit de App Store haal, en m'n muziek synchroniseer met third party apps (bv CopyTrans). Echter wil ik nu wat FLAC's op m'n iPhone zetten, maar dit wordt niet standaard ondersteund door de iPod erin. Apps zoals VLC kunnen dan wel weer overweg met FLAC, maar ik weet niet hoe ik m'n bestanden in VLC kan krijgen (aangezien dit normaal via iTunes sync gaat, wat niet mogelijk is bij mij).

Enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyDude schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 20:25:
Terug te vinden op het twitter account van i0n1c:

[...]
Mooi,weet ik wat ik iig moet doen voorlopig. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen trouwens, ja ik heb alles al geprobeerd (fixfilerecovery/hostfile/herinstallatie) met error code 3194.
Heb het ooit op kunnen lossen, maar mijn iPad, sinds nieuwe JB, blijft deze melding genereren bij het willen 'herstellen' (in iTunes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:39:
Mensen trouwens, ja ik heb alles al geprobeerd (fixfilerecovery/hostfile/herinstallatie) met error code 3194.
Heb het ooit op kunnen lossen, maar mijn iPad, sinds nieuwe JB, blijft deze melding genereren bij het willen 'herstellen' (in iTunes).
Volgens mij moet je deze even in je hosts file zetten:
74.208.10.249 gs.apple.com

Daarna in CMD invoeren: ipconfig /flushdns

daarna itunes starten en opnieuw proberen, had dit ook met de ipad van iemand anders en dit werkte

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:39:
TinyUmbrella?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:10:
[...]
Jup, zie hier:
http://www.iphoneclub.nl/...-en-pwnagetool-jailbreak/

Apps kun je dan simpelweg terug syncen met iTunes :)
[...]
Bedankt! Pwnagetool 4.3.3 lijkt exact te doen waar ik naar opzoek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOizo2005 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Volgens mij moet je deze even in je hosts file zetten:
74.208.10.249 gs.apple.com

Daarna in CMD invoeren: ipconfig /flushdns

daarna itunes starten en opnieuw proberen, had dit ook met de ipad van iemand anders en dit werkte
Die had ik er al(lang?) in staan, van vorige keren, maar die flushdns nog niet geprobeerd.
Nu even doen, anders toch maar TinyUmbrella, thanks allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Even een vraag : heb een iphone 4 met :
  • Sbsettings
  • LockInfo
  • BiteSMS
  • Installous
Daarbij komt natuurlijk wel meuk als mobile substrate en activator.

en het lijkt alsof er iets aan de batterij zit te vreten als ik er niets mee doe en geen apps in de achtergrond staan te draaien. Daarmee bedoel ik 10% batterij reductie in 1 a 2 uur. Dat is toch niet normaal |:(

ik heb specifiek de iphone 4 genomen omdat ik gek werd van mijn 3G die ik wel 2 keer per dag moest opladen.

Zijn er notaire batterijvreters ? Ik begreep dat winterboard geen lieverdje was maar wellicht zijn er andere apps

[ Voor 20% gewijzigd door Spam op 08-05-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Spam schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:39:
Even een vraag : heb een iphone 4 met :
  • Sbsettings
  • LockInfo
  • BiteSMS
  • Installous
Daarbij komt natuurlijk wel meuk als mobile substrate en activator.

en het lijkt alsof er iets aan de batterij zit te vreten als ik er niets mee doe en geen apps in de achtergrond staan te draaien. Daarmee bedoel ik 10% batterij reductie in 1 a 2 uur. Dat is toch niet normaal |:(

ik heb specifiek de iphone 4 genomen omdat ik gek werd van mijn 3G die ik wel 2 keer per dag moest opladen.

Zijn er notaire batterijvreters ? Ik begreep dat winterboard geen lieverdje was maar wellicht zijn er andere apps
Ik heb deze apps en zelfs veel meer substrate addons op mijn iPhone 4 draaien (ik laad haar elke avond op) misschien dat je apps aan hebt staan die continue draaien? en daarbij ook nog eens via internet ermee geconnected bent. (msn?) laad je de mail app ook continue controleren?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Zoals hierboven al staat, kijk eens heel goed wat je aan hebt staan. 3G + wifi + bluetooth zijn grote vreters. Neem er GPS bij en je zit zo met een lege accu. Heeft niet veel te maken met de apps die je erop hebt gezet sinds de JB, maar meer wat er al op stond en welke settings je aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
OK, 3G staat dus inderdaad aan. En wifi ook. Maar als ie uitstaat (standby) zou ie daar toch niets mee moeten doen ? Ook GPS zou toch alleen aan moeten schakelen als er een bepaald app start ? Daarvoor zijn toch die location settings bedoeld ? Ook bluetooth zou eigenlijk alleen een drain moeten geven als er ook daadwerkelijk iets aan hangt. Staat overigens uit

Het is wel zo dat ik 2 exchange mailboxen heb (werk en gmail), en die staan op push stand ? Voor de rest staan er geen apps in de achtergrond te draaien. Vanacht zette ik 'm uit (naja standby) op 55% en stond vanochtend op 40%...terwijl ie niets staat te doen :( . Is dit normaal ? ik lees genoeg over mensen die gewoon alles hebben aanstaan maar wellicht is er een notaire app die ook veel doet (zoals winterboard heb ik begrepen).

Het rare is dat ik reviews lees over mensen die 2 dagen met de iphone 4 doen met internetten, muziek luisteren en mail checken.

Ik heb 'm even helemaal gereset zonder jailbreak en ga opnieuw testen wat het verbruik is.

Nog even over dat multitasken : ik vind het eigenlijk irritant om constant al die apps handmatig te moeten sluiten. Is daar geen JB app voor om die dingen op te schonen ? Ik lees wat zaken over activator samen met iOS4 maar sluit ie ook apps fatsoenlijk af als ze niet hoeven te blijven draaien ?

[ Voor 31% gewijzigd door Spam op 08-05-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 16:39

MsG

Forumzwerver

Ik heb hetzelfde met mijn 3GS. Dat wisselen van paal met die 3G-verbinding kost volgens mij gewoon enoorm veel stroom. Ik zit wel gewoon eens 3G uit vaak, zeker als ik weinig batterij heb. Kan heel makkelijk met SBSettings. Ook wifi zet ik uit. Verder kosten de in-de-achtergrond-staande apps ook wel degelijk wat prik, ik merk hier wel degelijk verschil.

Met backgrounder kan je instellen welke applicaties wél in de achtergrond moeten blijven. De rest sluit dan écht af.

Ook de notificatie-daemon kost redelijk wat is mijn gevoel.

[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 08-05-2011 13:20 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
MsG schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:20:
Ik heb hetzelfde met mijn 3GS. Dat wisselen van paal met die 3G-verbinding kost volgens mij gewoon enoorm veel stroom. Ik zit wel gewoon eens 3G uit vaak, zeker als ik weinig batterij heb. Kan heel makkelijk met SBSettings. Ook wifi zet ik uit. Verder kosten de in-de-achtergrond-staande apps ook wel degelijk wat prik, ik merk hier wel degelijk verschil.

Met backgrounder kan je instellen welke applicaties wél in de achtergrond moeten blijven. De rest sluit dan écht af.

Ook de notificatie-daemon kost redelijk wat is mijn gevoel.
Nuja het valt me wel op dat ik in een gebied zit met moeilijk bereik. Wellicht zit ie precies tussen 2 palen met de 3G waardoor ie zit te drainen.

Ik kan er gewoon niet goed tegen als de telefoon zo draint als ik 'm niet gebruik. Vind ik mega irritant omdat je dan ineens voor het voldongen feit komt te staan dat je geen prik meer hebt. Bij mijn 3G deed ik het ook nog wel eens maar daarvoor heb ik nu juist een 4 aangeschaft want die zou zooo'n geweldige batterij hebben. Nou.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja "niet gebruikt". De notificatie-service staat continu aan normaal gesproken, en houdt dan dus aldoor de 3G-verbinding open. Daarom krijg je alle meldingen ook nagenoeg instant. Als je dan ook nog beweegt en hij op elke plek weer goed signaal moet krijgen en moet wisselen, zorgt dat uiteraard voor stroomverbruik. Zet 3G eens uit, of notificaties. Dan gaat er wel een voordeel weg, maar kan je wel zien waar het aan ligt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de lui die het witte cydia icoon krijgen en het niet weg krijgen
Foon helemaal leeg maken ( herstelmodus) en dan opnw JB = daarna opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:15:
[...]

Die had ik er al(lang?) in staan, van vorige keren, maar die flushdns nog niet geprobeerd.
Nu even doen, anders toch maar TinyUmbrella, thanks allen.
Iemand nog suggesties? Mij is het nog (steeds) niet gelukt na 100x proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
MsG schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:59:
Nou ja "niet gebruikt". De notificatie-service staat continu aan normaal gesproken, en houdt dan dus aldoor de 3G-verbinding open. Daarom krijg je alle meldingen ook nagenoeg instant. Als je dan ook nog beweegt en hij op elke plek weer goed signaal moet krijgen en moet wisselen, zorgt dat uiteraard voor stroomverbruik. Zet 3G eens uit, of notificaties. Dan gaat er wel een voordeel weg, maar kan je wel zien waar het aan ligt.
Ok dan snap ik het niet helemaal. Die notification services werken toch alleen als de betreffende app ook werkt? Bijvoorbeeld whatsapp heeft notification services maar staat niet aan. Verbruikt ie dan wel de 3G verbinding?

Om een beeld te geven; had nu 100% batterij zonder Jailbreak met 1 Exchange push verbinding open. Na een beetje layar (2 min), wat iPod geluisterd, 1 foto en wat sms verstuurd te hebben en gebeld (en alle Apps gelijk afgesloten) en dit bericht versturen heb ik nog 80%.

Verwacht ik nu gewoon teveel? Ik vind dit gewoon niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 21:04
Ok dan snap ik het niet helemaal. Die notification services werken toch alleen als de betreffende app ook werkt? Bijvoorbeeld whatsapp heeft notification services maar staat niet aan. Verbruikt ie dan wel de 3G verbinding?

Om een beeld te geven; had nu 100% batterij zonder Jailbreak met 1 Exchange push verbinding open. Na een beetje layar (2 min), wat iPod geluisterd, 1 foto en wat sms verstuurd te hebben en gebeld (en alle Apps gelijk afgesloten) en dit bericht versturen heb ik nog 80%.

Heb hier een 3gs heb ook altijd wifi en 3g aan.
Haal veder ook vaak mail op. ik kan er makelijk 2 dagen mee, 3e dag staat hij op 30 procent en word het toch een beetje krap. Je iphone 4 heeft nog een grotere capiciteit en een snellere processor dus zou in theorie langer mee moeten gaan.

Dit was dus even een voorbeeld, heb geen flauw idee waar het aan kan liggen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ook al staat je telefoon op standby, deze houdt constant een wifi/3g verbinding in stand om push notificaties te checken, zelfs als het gerelateerde programma niet draait. De batterij van mijn iPod Touch loopt significant minder snel leeg sinds ik wifi uitgezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

weet iemand of een iphone 4 zonder baseband nog te redden valt?

met itunes krijg ik constant error 1013 foutmelding, en is herstellen onmogelijk. met redsnow is het me gelukt na paar keer om in de telefoon te komen, maar nu zie ik dat baseband helemaal leeg is. Ook geen wifi of bleutooth. probleem ontstond vanochtend, opeens helemaal geen bereik meer. na reboot vastloper, en uiteindelijk itunes logo. ik worstel nu al een uur, en veel gezocht op google maar niks concreets gevonden.

helupp :(

reeds gedaan;
- geen enkel regel met verwijzing naar gs.apple.com in hosts bestanden
- geprobeerd op 2 verschillende machines (windows7/osx)
- herstel vanuit dfu mode (shift + herstellen)
- met redsnow geprobeerd te herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Als geen enkele restore werkt, dan is er iets meer aan de hand en zul je je iPhone moeten opsturen ter reparatie of whatever onder vermelding van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Spam schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Heb je de notificatie-instellingen aan voor Whatsapp? Tuurlijk staat hij dan aan. Hoe kunnen mensen jou anders pingen en dat je het dan meteen krijgt? :). Ja, dus dat betekent al de hele tijd 3G aan. De notificaties voor whatsapp staat los van of je het programma whatsapp zelf aan hebt staan. Hetzelfde voor twitter, msn, en de andere reeks aan programma's die iets kunnen met de notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Spam schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:21:
Kan ik nou direct van 4.2.1, upgraden + jailbreaken met redsn0w 0.9.6rc16? Het ISPW-bestand (4.3.3) komt ook door de verificatie heen en de jailbreak data kan ook worden geupload (en uitgevoerd) naar de iphone. Alleen blijft mijn iOS op 4.2.1. na reboot? Of moet ik eerst vanuit iTunes upgraden naar 4.3.3 en daarna pas met redsn0w aan de gang?
Heb al 2 geprobeerd |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:16
ck2000nl schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Kan ik nou direct van 4.2.1, upgraden + jailbreaken met redsn0w 0.9.6rc16? Het ISPW-bestand (4.3.3) komt ook door de verificatie heen en de jailbreak data kan ook worden geupload (en uitgevoerd) naar de iphone. Alleen blijft mijn iOS op 4.2.1. na reboot? Of moet ik eerst vanuit iTunes upgraden naar 4.3.3 en daarna pas met redsn0w aan de gang?
Heb al 2 geprobeerd |:(
Je moet updaten naar 4.3.3 via iTunes en dan Redsnow verwijzen naar 4.3.2 (even downloaden), niet naar 4.3.3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

KL643

beeldaandemuur

OkeOkeOke schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:50:
[...]

Je moet updaten naar 4.3.3 via iTunes en dan Redsnow verwijzen naar 4.3.2 (even downloaden), niet naar 4.3.3!
Waarom verwijzen naar 4.3.2? Je kan toch gewoon verwijzen naar 4.3.3 met de laatste redsnow....

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik zag op twitter een leuk filmpje met SAURIK, en die liet even zien wat jailbreaken allemaal inhield.
Maar hij liet ook Graviboard zien! Erg geinig zeg.
ook nog een leuke tip voor mensen met een JB: is Overboard.
Alle schermen in 1 scherm. ( beetje andriod achtig ) maar heel erg praktisch.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:29:
[...]

Iemand nog suggesties? Mij is het nog (steeds) niet gelukt na 100x proberen.
Vraag het toch nog een keer. Gisteren namelijk van vriendin ook iPod gedaan en
die heb ik van 4.2.1 ook GOED kunnen upgraden naar 4.3.3 op EXACT dezelfde
wijze, de iPad echter wil maar niet lukken. Blijf maar keer- op keer errorcode
3194 krijgen. Zwaar irritant. Dus als ik nog dingen 'kan' proberen? Heb 'm via
TinyUmbrella al netjes in recovery gezet, iTunes geopend, .IPSW geselecteerd
en proberen te herstellen/installeren, maar ook DAT lukt niet. Heb meerdere
.IPSW's geprobeerd en ook VIA iTunes zelf geprobeerd.
KL643 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:58:
[...]

Waarom verwijzen naar 4.3.2? Je kan toch gewoon verwijzen naar 4.3.3 met de laatste redsnow....
Snap ik ook niet, met de iPod 4G heb ik ook netjes in Redsn0w mijn 4.3.3 .IPSW
geselecteerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Heb je de grote vriend google al geprobeerd? error 3194 zal heus wat hits krijgen. restore error 3194

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat heb ik allang gedaan ja, anders zou ik het hier niet vragen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik zag op de twitter van GreenPoison 2na laatste post een tutorial video ;) ( ik kan de link niet sturen, want op werk is twitter dicht gezet, sorry ( telefoon even gebruikt voor je )
Fix iTunes Error 3194 When Restoring / Updating To Stock or Custom 4.3.3 Firmware http://bit.ly/iYykpY

[ Voor 47% gewijzigd door Punkbuster op 09-05-2011 13:03 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

KL643

beeldaandemuur

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:11:
[...]

Vraag het toch nog een keer. Gisteren namelijk van vriendin ook iPod gedaan en
die heb ik van 4.2.1 ook GOED kunnen upgraden naar 4.3.3 op EXACT dezelfde
wijze, de iPad echter wil maar niet lukken. Blijf maar keer- op keer errorcode
3194 krijgen. Zwaar irritant. Dus als ik nog dingen 'kan' proberen? Heb 'm via
TinyUmbrella al netjes in recovery gezet, iTunes geopend, .IPSW geselecteerd
en proberen te herstellen/installeren, maar ook DAT lukt niet. Heb meerdere
.IPSW's geprobeerd en ook VIA iTunes zelf geprobeerd.

[...]

Snap ik ook niet, met de iPod 4G heb ik ook netjes in Redsn0w mijn 4.3.3 .IPSW
geselecteerd.
Misschien een andere pc bij de hand? Ik heb hier meerdere laptops staan en op 1 had ik ook een probleem dat ik niet kon up/downgraden en vervolgens op een andere laptop ging het in 1 keer goed 8)7 Zal wel iets met de host file te maken hebben...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

OkeOkeOke schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:50:
[...]

Onzin, 4.3.3. werkt ook met de rc15 van redsn0w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KL643 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:07:
[...]

Misschien een andere pc bij de hand? Ik heb hier meerdere laptops staan en op 1 had ik ook een probleem dat ik niet kon up/downgraden en vervolgens op een andere laptop ging het in 1 keer goed 8)7 Zal wel iets met de host file te maken hebben...
Is toch echt raar? En op dezelfde laptop lukt het wel met andere iOS-devices :|.
Punkbuster schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:59:

Fix iTunes Error 3194 When Restoring / Updating To Stock or Custom 4.3.3 Firmware http://bit.ly/iYykpY
Held, bedankt voor het meedenken/zoeken, meteen proberen ;).

EDIT: behoorlijk dom van mij dus ook blijkbaar maar dacht dat het JUIST de bedoeling was dat TinyUmbrella haar IP-adres automatisch in mijn hostfile zet zodat het WEL zou kunnen werken; niet dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

freekweb schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:25:
[...]

Onzin, 4.3.3. werkt ook met de rc15 van redsn0w
rc16 is al uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Zo dat loopt ook lekker door. ultrasnow maar even bekijken dan.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Ruubster schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:20:
[...]

Ik wil m best online zetten, maar dan kopieer ik gewoon de map safari.app van mn iphone. Ik denk sowieso niet dat dat zal werken, aangezien bijvoorbeeld de API's ook bijgewerkt zullen zijn en zo. Maar als je het wil proberen of je weet dat het werkt, dan zeg je het maar...
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Hero Of Time schreef op zondag 08 mei 2011 @ 23:01:
Als geen enkele restore werkt, dan is er iets meer aan de hand en zul je je iPhone moeten opsturen ter reparatie of whatever onder vermelding van garantie.
gedaan, niks hielp meer :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

I know, maar vanaf rc15 was het pas mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
TS weer bijgewerkt :)

@Hoyvoy: ik zal kijken wanneer ik t online kan zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:59:

Kleine reactie nog; GELUKT!! Heb niks in mijn hostfile betreffende TinyUmbrella kunnen aantonen,
maar zag wel een umbrella.hosts in de drivers/etc folder staan, die ook meteen verwijderd en dat
vinkje in TinyUmbrella betreffende Cydia weggehaald. Nu loopt ie in één keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik ben gister toch maar over gegaan van 4.3.1 naar 4.3.3, mede door de reden dat 10n1c zei dat de batterij langer mee gaat. De proces prioriteit is anders in 4.3.3. Dus ik ga het merken vandaag.
Wat altijd wel raar is, ik heb hem in itunes geupdate, en daarna met redsnow gejailbreakt.
Maar als ik nu met SSH naar me telefoon ga, zie ik veel dubbele mappen voor Stash/Themes.84552.
Hebben meer mensen dat probleem? of is dat eigenlijk wel een probleem?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Iemand ervaring met het weer werkend krijgen van Push Message na een upgrade naar 6.15.00 baseband?

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-ak_y2QQfJ_0/TcjodrO7cAI/AAAAAAAAAcI/7Fl4gvKU3Ew/s1600/Unlock%2Bper%2BDowngrade.jpg

Zou dit goed nieuws zijn?

[ Voor 45% gewijzigd door KappuhH op 10-05-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Punkbuster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 07:37:
Maar als ik nu met SSH naar me telefoon ga, zie ik veel dubbele mappen voor Stash/Themes.84552.
Hebben meer mensen dat probleem? of is dat eigenlijk wel een probleem?
Dit is mij ook opgevallen ik dacht dat het kwam door apt backup ,ik heb uitgevonden welke themes map in gebruik was de andere heb ik wegggegooid.
De andere mappen durf ik niet te deleten aangezien ik niet weet welke de oude en de nieuwe mappen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Jur schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:22:
[...]

Dit is mij ook opgevallen ik dacht dat het kwam door apt backup ,ik heb uitgevonden welke themes map in gebruik was de andere heb ik wegggegooid.
De andere mappen durf ik niet te deleten aangezien ik niet weet welke de oude en de nieuwe mappen zijn...
Dit kan je testen door de inhoud te vergelijken, welke als laatste zijn gewijzigd, iets van een van de thema's aanpassen wat je zou zien en dat toepassen in WB, of een thema installeren en kijken in welke map deze neergezet wordt. Dan weet je welke gebruikt wordt en kan je ze samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe en waar kan je ook alweer het profiel van internet uitlezen? Ik accepteerde per ongeluk een profiel die mijn provider stuurde, waardoor ik de settings niet meer kan wijzigen bij data. Ik vind het prima als het werkt, maar wil niet dat er een officieel tethering-apn is ingesteld, want dan ben ik de sjaak als ik hem eens aan mn laptop hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Je hebt dus niet onder Settings > Algemeen > Netwerk de optie "Mobiel data netwerk"? Dan moet je APN changer installeren zodat je die wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee, die had ik voordat ik op "accepteren" drukte inderdaad wél. Oke ik ga het even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple is goed bezig met de iPad2, al ruim 2 maanden uit en geen enkele hacker die ook maar in de buurt komt om 'em te kraken. Ik denk dat het deze zomer nog niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MsG schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:39:
Nee, die had ik voordat ik op "accepteren" drukte inderdaad wél. Oke ik ga het even proberen
Gefeliciteeeeeeeeerrrd! Do we get cake? B) *O*
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:01:
Apple is goed bezig met de iPad2, al ruim 2 maanden uit en geen enkele hacker die ook maar in de buurt komt om 'em te kraken. Ik denk dat het deze zomer nog niet gaat lukken.
Geduld is een schone zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
EN-IS schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:33:

[...]

Geduld is een schone zaak...
Het is niet echt een kwestie van geduld, ik heb in ieder geval meer dan genoeg geduld, maar ik ben me al meer aan het voorbereiden op het feit dat die jailbreak er misschien nooit zal komen. Apple, de telco's en de reguliere app developers willen maar al te graag dat jailbreaken helemaal niet meer mogelijk is, en Apple lijkt er in de buurt van te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Xeanor op 11-05-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:53:
[...]

Het is niet echt een kwestie van geduld, ik heb in ieder geval meer dan genoeg geduld, maar ik ben me al meer aan het voorbereiden op het feit dat die jailbreak er misschien nooit zal komen. Apple, de telco's en de reguliere app developers willen maar al te graag dat jailbreaken helemaal niet meer mogelijk is, en Apple lijkt er in de buurt van te komen.
Die iPad 1's worden goud waard, geloof me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
Gisteren mijn Iphone 4 op iOS4.3.3 gejailbreaked.
Met Pwnagetool op de Mac ging het soepel, maar kreeg geen verbinding met het KPN netwerk.
Dus vervolgens weer restore gedaan en redsn0w gebruikt. Daar ondervond ik gelukkig geen problemen met het netwerk!
Iemand zelfde problemen ondervonden?

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 12-05-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 22:35
Ik zit hier met een iPhone 4, op 4.2.1. Heb zonet de 4.3.3 afgehaald. iPhone was jailbroken met limerain, ik probeer nu gewoon te upgraden via iTunes (om daarna weer te jailbreaken zoals hier beschreven http://www.iphoneclub.nl/...uch-en-ipad-op-ios-4-3-3/). Maar ik krijg een error 3194... Doe ik iets fout, moet ik 'm eerst helemaal resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:34
HyperBart schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:10:
Ik zit hier met een iPhone 4, op 4.2.1. Heb zonet de 4.3.3 afgehaald. iPhone was jailbroken met limerain, ik probeer nu gewoon te upgraden via iTunes (om daarna weer te jailbreaken zoals hier beschreven http://www.iphoneclub.nl/...uch-en-ipad-op-ios-4-3-3/). Maar ik krijg een error 3194... Doe ik iets fout, moet ik 'm eerst helemaal resetten?
Als je even met Google zoekt op dat probleem kom je er vrij snel achter wat er aan de hand is. Er zit in je .hosts file waarschijnlijk een verwijzing die je even weg moet halen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ik ging er van uit dat dat bij mij het geval niet was, ik heb gisteren een cleane install van Windwos 7 gedaan ivm installatie van SSD...

Wtf past mijn hosts file dan aan? iTunes zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:34
HyperBart schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:18:
Ik ging er van uit dat dat bij mij het geval niet was, ik heb gisteren een cleane install van Windwos 7 gedaan ivm installatie van SSD...

Als jij gisteren een clean install gedaan hebt kan ik het me niet voorstellen inderdaad. Ik weet in ieder geval dat TinyUmbrella je hosts file aanpast, en misschien ook wel de verschillende jailbreak tools? Kijk anders voor de zekerheid toch even in .hosts om het uit te sluiten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Laatst online: 31-12-2023
Er is altijd een manier om hem te kraken anders met een chip, maar ipad2 komt nog wel met software.
Maar idd misschien duurt het nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperBart schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:18:

3 posts boven je :F
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:28:
[...]

Kleine reactie nog; GELUKT!! Heb niks in mijn hostfile betreffende TinyUmbrella kunnen aantonen,
maar zag wel een umbrella.hosts in de drivers/etc folder staan, die ook meteen verwijderd en dat
vinkje in TinyUmbrella betreffende Cydia weggehaald. Nu loopt ie in één keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Gek... Ik heb als volgt mijn iPhone geupgraded:
aptbackup geinstalleerd
aptbackup laten backuppen
reservekopie gemaakt via itunes
geupgraded via itunes
ik herstart iphone, merendeel mijn apps staan er nog op, ook gekraakte (vreemd...)
ik jailbreak 'm, en alles is in orde...

aptbackup niet nodig gehad... Normaal?

LockInfo en nog een paar apps missen...

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 12-05-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Zo ging het bij mij ook idd, verwachte al dat ik alles met de hand terug kon gaan zetten.
Alleen installous en sbsettings moesten er opnieuw op, de rest functioneerde gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Mja, hier toch wat problemen met installous en appsync gehad, nu werkt alles wel...

Mis toch een paar apps, lockinfo, whatsapp (maar die had hij voor de update al verwijderd denk ik), paar dingen binnen mijn "utitlities" appgroup...

Aptbackup werkt niet, heb niets kunnen terugzetten van die verloren apps, nu ja, mis ze voorlopig niet, en als ik er mis haal ik ze wel terug af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb mijn iPhone 3G proberen down te graden alleen zit ik nu vast in recovery loop, ik heb geprobeerd om normaal weer te updaten (zonder te jailbraken) alleen krijg telkens error 1015
Zou iemand mij kunnen helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
PBskill schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:37:
Ik heb mijn iPhone 3G proberen down te graden alleen zit ik nu vast in recovery loop, ik heb geprobeerd om normaal weer te updaten (zonder te jailbraken) alleen krijg telkens error 1015
Zou iemand mij kunnen helpen? :)
Informatie geven is best wel handig? :)
Van en naar welk firmware, wel of niet host file aangepast, versie itunes, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
EN-IS schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:19:
[...]

Informatie geven is best wel handig? :)
Van en naar welk firmware, wel of niet host file aangepast, versie itunes, etc.
Begrijp ik, ik heb telefoon gejailbraked overgekocht met 4.1 er op (Voor de rest weet ik geen verdere informatie) ik heb toen geprobeerd de telefoon te downgraden naar 3.3.1 toen kreeg ik de 1015 error en de recovery loop toen heb ik de telefoon herstelt via iTunes naar 4.2.1 alleen ben het probleem blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Komt mogelijk door de baseband. Je eerste error komt daar iig wel door, tenzij er door de vorige eigenaar met behoud van baseband een upgrade is uitgevoerd naar 4.1 vanaf 3.1.3 of lager. Heb je TU al geprobeerd om 'm uit recovery te schoppen, of iRecBoot oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:20
Zo, ook maar ff geupgrade naar 4.3.3 en vervolgens weer gejailbreakt. Ik had mazzel, vorige keer begon iTunes te klagen en moest ik een volledige restore doen (en was ik het wachtwoord van m'n backup vergeten), maar nu gaat alles in 1x goed: 4.3.3 installeren, jailbreaken met Redsn0w, Cydia weer installeren en alles werkt weer. Behalve de Cydia applicaties, maar dat is een mooie gelegenheid om op te schonen en alleen te installeren wat ik ook echt nodig heb.

Toch altijd weer spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
PBskill schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Begrijp ik, ik heb telefoon gejailbraked overgekocht met 4.1 er op (Voor de rest weet ik geen verdere informatie) ik heb toen geprobeerd de telefoon te downgraden naar 3.3.1 toen kreeg ik de 1015 error en de recovery loop toen heb ik de telefoon herstelt via iTunes naar 4.2.1 alleen ben het probleem blijven houden.
Ik had een soortgelijk probleem ook een 2ehands iPhone 3GS gekocht. Wist wel dat hij gejailbreaked was maar niet dat de vorige eigenaar ook de baseband aangepast heeft naar 06.15.00 waardoor ik bij het updaten de zelfde error melding kreeg.

Via deze YouTube how-to is het mij gelukt de iPhone weer aan de gaan te krijgen. Misschien heb je er wat aan, succes
http://www.youtube.com/wa...ture=youtube_gdata_player

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 12-05-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Maite schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Ik had een soortgelijk probleem ook een 2ehands iPhone 3GS gekocht. Wist wel dat hij gejailbreaked was maar niet dat de vorige eigenaar ook de baseband aangepast heeft naar 06.15.00 waardoor ik bij het updaten de zelfde error melding kreeg.

Via deze YouTube how-to is het mij gelukt de iPhone weer aan de gaan te krijgen. Misschien heb je er wat aan, succes
http://www.youtube.com/wa...ture=youtube_gdata_player
Werkt Push Message nu wel correct? Zit namelijk in precies dezelfde situatie, vorige eigenaar ook 06.15.00 erop gezet en nu werken Push Message en GPS niet meer. Ik weet dat GPS niet te fixen is maar Push Message wel. Maar dat is me nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
Bedankt voor de reacties, ik zal vanmiddag het proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
KappuhH schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:08:
[...]

Werkt Push Message nu wel correct? Zit namelijk in precies dezelfde situatie, vorige eigenaar ook 06.15.00 erop gezet en nu werken Push Message en GPS niet meer. Ik weet dat GPS niet te fixen is maar Push Message wel. Maar dat is me nog niet gelukt...
GPS werkt inderdaad niet meer, maar de iPhone is van mijn dochter en zij heeft gelukkig nog geen navigatie nodig :)

Volgens mij werkt push message bij haar wel ( heb ze tenminste nog niet horen klagen) maar zij heeft nu dan ook de 4.3.2 firmware erop zonder jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 21:57
KappuhH schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:08:
[...]

Makkelijke fix:
In Cydia de volgende source toevoegen:
http://www.cmdshft.ipwn.me/apt
En vervolgens Push Doctor installeren.
Klaar.

Krijg je foutmeldingen, kijk dan even op de blog om te checken of er nog wel certificaten zijn. Rechts onder push doctor certificate statistics moet er nog een certificaat over zijn voor je om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

thaan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Makkelijke fix:
In Cydia de volgende source toevoegen:
http://www.cmdshft.ipwn.me/apt
En vervolgens Push Doctor installeren.
Klaar.

Krijg je foutmeldingen, kijk dan even op de blog om te checken of er nog wel certificaten zijn. Rechts onder push doctor certificate statistics moet er nog een certificaat over zijn voor je om te gebruiken.
Ik heb push doctor ook bij iemand geprobeert maar helaas zonder succes. Alle tips gevolgt, maar er waren gewoon geen certificaten. (steeds error bij installatie) Push fix daarintegen werkt wel gewoon goed. Kost je wel een aanal dollar, maar dan werkt het wel.

EDIT:

Ik heb denk wel 10 keer geprobeert te installeren, zonder succes. Push fix werkte echter direct! Met tips bedoelde ik het installeren op bepaalde tijdstippen waarop het minder druk is.

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 13-05-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 21:57
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:50:
[...]

Ik heb push doctor ook bij iemand geprobeert maar helaas zonder succes. Alle tips gevolgt, maar er waren gewoon geen certificaten. (steeds error bij installatie) Push fix daarintegen werkt wel gewoon goed. Kost je wel een aanal dollar, maar dan werkt het wel.
Dan moet je even wachten en push doctor installeren wanneer er weer certificaten zijn, zoals nu. Als je dus nu installeert hoef je niks te betalen en heb je prima werkende push op je iPhone.

Er vallen btw geen tips te volgen:
Installeer, geen errors: dan was er een certificaat voor je en werkt alles.
Installeer, wel errors: dan was er geen certificaat voor je beschikbaar, probeer het opnieuw als die er wel zijn.

Valt verder geen tip over te geven.

[ Voor 18% gewijzigd door thaan op 13-05-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Zonder problemen de installatie voltooid. Maar heeft niet geholpen. Iemand nog een tip voor een gratis oplossing?
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods