Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Staat je datum goed?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Jep staat allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43
Nu een tweede computer geprobeerd (ook met Windows 7 Ultimate X64), maar ook met deze lukt het niet.

Met iPhone 4 in Pwned DFU mode en de NO_BB_iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore, altijd weer een Apple melding. :(

Zou het misschien komen omdat ik nu pas van 4.1 kom met BaseBand 01.59.00?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 18:50

geerttttt

Manisch positief

glennvho schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:42:
Als ik een app installeer dan heb ik altijd volgend probleem. Ik installeer de app dus zonder probleem, en de app werkt ook zoals het zou moeten zijn maar nadat ik een app geïnstalleerd heb dan krijg ik volgende witte icoontjes op mijn springboard: adsheet, configuratie, fieldtest, ios diagnostics, en ook komt de aandelen app terug tevoorschijn die ik verborgen had met sbsettings. Als ik dan een respring doe dan zijn ze terug weg totdat ik terug een nieuwe app installeer... Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Had het al van bij de vorige jailbreak op iOS 5.0 dus met redsnow.

Even een screenshotje voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
Zelfde had ik ook op mijn 3gs. Geen oplossing voor gevonden though. Hopelijk nu opgelost nu ik opnieuw gejailbreakt heb op 5.01

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

glennvho schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:42:
Als ik een app installeer dan heb ik altijd volgend probleem. Ik installeer de app dus zonder probleem, en de app werkt ook zoals het zou moeten zijn maar nadat ik een app geïnstalleerd heb dan krijg ik volgende witte icoontjes op mijn springboard: adsheet, configuratie, fieldtest, ios diagnostics, en ook komt de aandelen app terug tevoorschijn die ik verborgen had met sbsettings. Als ik dan een respring doe dan zijn ze terug weg totdat ik terug een nieuwe app installeer... Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Had het al van bij de vorige jailbreak op iOS 5.0 dus met redsnow.

Even een screenshotje voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
gewoon even respringen lost dit bij mij altijd op. blijft een nadeer van apps verbergen dmv. jailbreak etc. het is nooit echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Ik heb dit gevonden, blijkbaar is er een bug in libhide waardoor de verborgen icoontjes terugkomen. Er staat ook een oplossing bij, maar als ik in cydia zoek naar libhide dan vind ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:43
Jumpman schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:01:
Nu een tweede computer geprobeerd (ook met Windows 7 Ultimate X64), maar ook met deze lukt het niet.

Met iPhone 4 in Pwned DFU mode en de NO_BB_iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore, altijd weer een Apple melding. :(

Zou het misschien komen omdat ik nu pas van 4.1 kom met Baseban 01:59:00?
Als je vermeldt welke melding je krijgt, is het wat handiger. Het kan iets met de baseband te maken hebben, mocht je iets niet goed hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die witte icoontjes had ik vaak op mn 3gs en i4 als het werkgeheugen helemaal vol zat (oftewel ontzettend veel apps open).
Het geheugenmanagementsysteem van de iPhone zou ermee om moeten kunnen gaan (oudst geopende apps 'afsluiten')

een respring verhielp dit probleem bij mij ook altijd.
Wat ik sowieso altijd heb op een gejailbreakte apparaat is een app zoals multicleaner of killbackground om alle op de achtergrond aanwezige apps echt af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
me_mrtn schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:06:
[...]

Als je vermeldt welke melding je krijgt, is het wat handiger. Het kan iets met de baseband te maken hebben, mocht je iets niet goed hebben gedaan.
1600 t/m 1603 en nog een andere. Apple geeft aan dat dit aan de USB poorten ligt, een andere Wizard aan de BB. Al met al lukte het op twee PC's niet. Ik ben nu gepgrade naar 4.3.3 (zoals je een downgrade doet). Als dit klaar is ga ik naar 5.0.1. Ik heb sterk de indruk dat 4.1 en 5.0.1. gewoon te ver van elkaar af liggen, met issues vandien (in het verlden ook al eens gehad met een iPhone 3G vam iemand die nooit geupgrade had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

overigens over die witte icoontjes...ik denk dat dit de boosdoener is:

http://www.iphoneclub.nl/...-met-launchctl-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jumpman schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:29:
[...]

1600 t/m 1603 en nog een andere. Apple geeft aan dat dit aan de USB poorten ligt, een andere Wizard aan de BB. Al met al lukte het op twee PC's niet. Ik ben nu gepgrade naar 4.3.3 (zoals je een downgrade doet). Als dit klaar is ga ik naar 5.0.1. Ik heb sterk de indruk dat 4.1 en 5.0.1. gewoon te ver van elkaar af liggen, met issues vandien (in het verlden ook al eens gehad met een iPhone 3G vam iemand die nooit geupgrade had.
Ik heb gister ook een 1604 gehad i.c.m. een 10 error. Gewoon even een andere PC gebruiken (liefst geen Windows 64-bit, die blijkt toch te veel incompatibiliteit te hebben met redsn0w), een andere kabel en geen USB-hub. Van 4.1 naar 5.0.1 is geen enkel probleem. Feitelijk zou dat onmogelijk zijn, want bij elke upgrade tot aan iOS5 wordt het volledige OS gedownload. Pas sinds iOS 5 zijn er delta-updates beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dan ligt het definitief aan Windows (7) X64. Ik heb hier twee machines met Windows 7 Ultimate X64 en nu constant de 1600 melding. Ik heb nu wel een probleem, gezien ik geen 32bit OS en machine heb.

In de http://theiphonewiki.com/wiki staat dit:

Error 1600

Custom firmware can't be restored on a device with DFU Mode. The software of the iPhone isn't patched. Using iREB, sn0wbreeze, redsn0w, or PwnageTool, you need to enter a pwned DFU Mode. During that process the software gets patched and the custom firmware should run without any problems.

Het is toch vreemd dat ik als enige hier zo'n beetje last van lijk te hebben. Zijn er hier nog mensen die een Custom NO_BB iOS 5.0.1. FirmWare succesvol geladen hebben met een Windows 64 Bit systeem?

Edit: Opgelost! Ik heb alle stappen overdacht. TinyUmbrella past in de hosts file de servers van Apple aan naar die van Saurik, dus de hosts file gecleaned en dit loste het probleem op!

iOS 5.0.1, BaseBand 01.59.00 en Untethered Jailbreak nu!

[ Voor 72% gewijzigd door Jumpman op 28-12-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jumpman schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:52:
Dan ligt het definitief aan Windows (7) X64. Ik heb hier twee machines met Windows 7 Ultimate X64 en nu constant de 1600 melding. Ik heb nu wel een probleem, gezien ik geen 32bit OS en machine heb.
Even in VMware een 32-bitje draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Jumpman schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:52:

In de http://theiphonewiki.com/wiki staat dit:

Error 1600

Custom firmware can't be restored on a device with DFU Mode. The software of the iPhone isn't patched. Using iREB, sn0wbreeze, redsn0w, or PwnageTool, you need to enter a pwned DFU Mode. During that process the software gets patched and the custom firmware should run without any problems.

Het is toch vreemd dat ik als enige hier zo'n beetje last van lijk te hebben. Zijn er hier nog mensen die een Custom NO_BB iOS 5.0.1. FirmWare succesvol geladen hebben met een Windows 64 Bit systeem?
ik had het ook, na een paar keer ireb gebruiken is het me op de een of andere manier gelukt, probeer ook eens een andere usb poort.

Ik zit nu met een trage cydia die geen apps wil installeren, maar daar wacht ik dan wel even mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 18:38
Khiu schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:38:
[...]

Het staat in de originele post van het Iphone Dev Team:

[...]

Voor een guide zie:
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=18932

Ik moet het zelf nog doen dus kan nog geen ervaringen delen.
Mja, maar ik snapte niet of dat met/zonder een 'unlock' was. Aangezien de notes bij een release altijd best vaag zijn (als je er weinig verstand van hebt) dacht ik, kan het beter even vragen voor de zekerheid :)

Bedankt.

Update: Heb hem geupdate, en gejailbreaked. Cydia aangevinkt bij de Jailbreak. Op een gegeven moment kwam de ananas in beeld en ging hij helemaal los op de telefoon. Echter bij boot (en reboot) staat Cydia niet op het scherm. Is dit achteraf te installeren of gewoon opnieuw restoren en jailbreaken?

Gevonden: Je moet een bestandje verwijderen in /var/mobile/library/caches com.apple.mobile.installation.plist en het is gepiept :)

En toen was Cydia weer weg :')

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 28-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 16:07
Mijn APPSTORE blijft crashen en werkt niet, niks lijkt te helpen. Aan/uit hard/soft reset opnieuw syncen echt SUPER irritrant

Edit

iTunes crasht ook...

[ Voor 11% gewijzigd door STIMPPYYY op 28-12-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Nadat ik de mijne (iphone 4) heb geupdate naar 5.0.1 en vervolgens gejailbreaked met redsnow en cydia geinstalleerd had, wilde ik er appsync op zetten. De installatie ging prima, echter na herstart stond er alleen nog maar de iBooks logo op mijn scherm, alle andere apps waren verdwenen. Iemand enig id?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
navlim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:29:
Nadat ik de mijne (iphone 4) heb geupdate naar 5.0.1 en vervolgens gejailbreaked met redsnow en cydia geinstalleerd had, wilde ik er appsync op zetten. De installatie ging prima, echter na herstart stond er alleen nog maar de iBooks logo op mijn scherm, alle andere apps waren verdwenen. Iemand enig id?
Hardreset, heb ik bij alle 5.0.1 untethered gehad die Appsync hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 16:11

vDR

dat had ik ook, gewoon reboot gedaan en toen waren mijn icoontjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Kort vraagje tussendoor; stel ik heb alles gebackupped in PKGbackup,
als ik dan een restore terugzet, als ik eerst die app heb installed, krijg
ik dan mijn INHOUD ook terug? Heb weer eens geen backup (los) naar
mijn mail gestuurd :F.

• STIMPPYYY
STIMPPYYY schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:26:
Mijn APPSTORE blijft crashen en werkt niet, niks lijkt te helpen. Aan/uit hard/soft reset opnieuw syncen echt SUPER irritrant

Edit

iTunes crasht ook...
My3g was het probleem
T

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
De Safari Download Manager werkt niet in iOS 5.
Mocht je je afvragen waarom Safari crasht.

• KneoK
  • Laatst online: 13:51

KneoK

Not in a million lightyears

Vandaag mijn iPad eindelijk maar eens van iOS 5.0.1 voorzien, zat nog op 4.3.1. Aangepakt met de laatste Redsn0w (0.9.10b2) en alles ging eigenlijk helemaal soepel. Het toevoegen van repo's ging een beetje traag in Cydia maar uiteindelijk heb ik alles zonder problemen kunnen installeren (iFile, Appsync, iBooks fix).

Enige domme is dat ik van mijn DOSPad folder geen backup heb gemaakt, had aardig wat DOS spelletjes draaiend waar behoorlijk wat werk in heeft gezeten. Ach, daar gaan we wel weer een keertje rustig voor zitten.

Tot zover nog helemaal geen problemen tegengekomen. Morgen maar eens mijn oude 3GS gaan updaten.

[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 29-12-2011 00:33 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37

scorpie

Supra Addict

Er is btw weer een nieuwe redsn0w, 0.9.10b3.. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 21:08
Ik krijg voor geen mogelijkheid mijn gekochte apps gebackupt naar Itunes.
Alleen m'n telefoonnummers, en smsjes wilt ie backuppen.
Zodra ik wil updaten zegt ie dat ie mijn telefoon leeg veegt,
Bij mijn vrouw (zonder jailbreak) liep wel alles door en alle apps werden gebackupt.
- volgende al gedaan: App sync geinstalleerd.
- aptbackup, zou een file moeten wegschrijven zodat ik straks weer alles kan installeren, deze file is nergens te vinden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

379468

İk hoop dat die jailbreak ook voor de 4S snel uitkomt. İk begin sbsettings meer en meer te missen. :s

• vDR

vDR

sinds vandaag heb ik last van ongecontroleerde reboots. Nu vroeg ik me af of het kwam door de JB of door een applicatie.

nog iemand last hiervan?
is er een mogelijkheid om te controleren wat voor de crash zorgt? ( een of andere logfile? )

• me_mrtn
vDR schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:45:
sinds vandaag heb ik last van ongecontroleerde reboots. Nu vroeg ik me af of het kwam door de JB of door een applicatie.

nog iemand last hiervan?
is er een mogelijkheid om te controleren wat voor de crash zorgt? ( een of andere logfile? )
Gaat ie naar Safe Mode?

• vDR

vDR

nee dat niet. Hij schakelt over naar loading screen ( Apple logo ). als ik niet toevallig naar m'n toestel keek had ik het ook niet gemerkt. Maar ik gok dat dit niet 100% correct is.

• me_mrtn
vDR schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:58:
[...]

nee dat niet. Hij schakelt over naar loading screen ( Apple logo ). als ik niet toevallig naar m'n toestel keek had ik het ook niet gemerkt. Maar ik gok dat dit niet 100% correct is.
Maar wat gebeurt er daarna. Dan kan hij naar Safe Mode gaan (oftewel een Cydia tweak/app werkt niet goed onder Mobile Substrate) of er loopt iets niet lekker met de deamons. Daarvoor zou je een process monitor uit de App Store kunnen halen en kijken of er iets geks loopt.

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Beste,

2 dagen geleden mijn iphone4 gejailbreaked met redsn0w_win_0.9.10b1. Dat ging allemaal goed en alles werkte goed. Vanmorgen ook nog deed alles het zoals het moet.

Maar op een gegeven moment pakte ik mijn iphone vanmorgen en werden applicaties wel heel raar geopend, namelijk in een erg klein venster! Ik weet niet waar het door komt en heb in de tussentijd ook niets gewijzigd / geinstalleerd.

Hieronder een aantal screenshots! Ik heb al een nieuwe jailbreak gedaan met redsn0w_win_0.9.10b3 maar dat heeft niets geholpen.
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/6614/img1680.png

Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/9666/img1682.png

Herstellen via iTunes lukt ook niets, die geeft continue aan dat er netwerk problemen zijn. Dat geeft ie aan als iTunes volgens mij iOS 5.0.1 download.

Iemand een idee wat te doen?

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Het lijkt erop dat de iTunes Store momenteel offline is/niet werkt. Ik kan namelijk ook geen apps of muziek downloaden. Dat is waarschijnlijk de reden dat je niet kunt herstellen via iTunes. Misschien moet je even wachten tot dat wel weer kan om het te proberen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Sudden schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:24:
Het lijkt erop dat de iTunes Store momenteel offline is/niet werkt. Ik kan namelijk ook geen apps of muziek downloaden. Dat is waarschijnlijk de reden dat je niet kunt herstellen via iTunes. Misschien moet je even wachten tot dat wel weer kan om het te proberen.
Apps en muziek kunnen nog gewoon worden gedownload, alleen Apple accepteert in de periode rond de kerst geen nieuwe apps meer en de App Store wordt een week lang niet bijgewerkt. De ranglijstjes in de App Store worden ‘bevroren’. Vandaar ook de vele kortingen net voor kerst.

• Timo002
  • Niet online
Sudden schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:24:
De download begint wel, want voor een seconde of 10 schiet mijn downloadsnelheid omhoog naar 3MB/s en daarna komt er een time-out foutmelding... Even wachten misschien nog. Maar mochten iemand een andere oplossing weten, dan hoor ik hem graag!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Hmm ja ik zie het, blijkbaar was er iets misgegaan bij m'n jailbreak waardoor al mijn internetverkeer werd geblokkeerd. Na een reboot werkte het weer.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• me_mrtn
Timo002 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:19:
Beste,

2 dagen geleden mijn iphone4 gejailbreaked met redsn0w_win_0.9.10b1. Dat ging allemaal goed en alles werkte goed. Vanmorgen ook nog deed alles het zoals het moet.

Maar op een gegeven moment pakte ik mijn iphone vanmorgen en werden applicaties wel heel raar geopend, namelijk in een erg klein venster! Ik weet niet waar het door komt en heb in de tussentijd ook niets gewijzigd / geinstalleerd.

Hieronder een aantal screenshots! Ik heb al een nieuwe jailbreak gedaan met redsn0w_win_0.9.10b3 maar dat heeft niets geholpen.
[afbeelding]

[afbeelding]

Herstellen via iTunes lukt ook niets, die geeft continue aan dat er netwerk problemen zijn. Dat geeft ie aan als iTunes volgens mij iOS 5.0.1 download.

Even in Safe Mode gaan, dan een app opstarten (zoals Cydia) die in een kwart grootte opstartte. Dan die app weer sluiten via Home Knop en weer even uit Safe Mode gaan.

• Timo002
  • Niet online
me_mrtn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:50:
[...]
Even in Safe Mode gaan, dan een app opstarten (zoals Cydia) die in een kwart grootte opstartte. Dan die app weer sluiten via Home Knop en weer even uit Safe Mode gaan.
Geweldig! Dat was de oplossing! Hoe kom je aan die wijsheid? (Lees, wat is het probleem en waar wordt het door veroorzaakt?)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Lucky guess denk ik zo. Het wil nog wel eens helpen. Iets magisch :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Timo002
  • Niet online
Het is alweer mis! Hij doet het 5 min goed en dan gaat hij weer dezelfde fout in!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Timo002 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:18:
Het is alweer mis! Hij doet het 5 min goed en dan gaat hij weer dezelfde fout in!
Zoals ik al op het ander forum had geadviseerd, een simpele respring geprobeerd?

• me_mrtn
Timo002 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:06:
[...]

Geweldig! Dat was de oplossing! Hoe kom je aan die wijsheid? (Lees, wat is het probleem en waar wordt het door veroorzaakt?)
Algemene fout die ik inmiddels al tig keer ben tegen gekomen. :P Volgens mij zit het probleem in Mobile Substrate (aangezien non-Cydia-apps er ook last van hebben).

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:07
er is nu een nieuwe redsnow_win_0.9.10_B3 die lost het mobile substrate probleem op.
Gewoon nog een x jailbreaken en dan het vinkje, install Cydia uitzetten. succes

automation fanboy

• me_mrtn
Punkbuster schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:14:
er is nu een nieuwe redsnow_win_0.9.10_B3 die lost het mobile substrate probleem op.
Gewoon nog een x jailbreaken en dan het vinkje, install Cydia uitzetten. succes
Die lost een Mobile Substrate probleem op als er al een jailbreak was uitgevoerd op 5.0.1 en er was wederom een jailbreak (zonder Cydia) toegepast.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:59

Ankh

|true

Ik heb vanochtend een iPad gejailbreakt. Ging meteen goed, was met de laatste versie b3 en 5.0.1 uiteraard.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 20:49
vDR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:59:
[...]

dat had ik ook, gewoon reboot gedaan en toen waren mijn icoontjes terug.
Op mijn 3GS had ik dit ook. Na een reboot bleef ie echter crashen. Soms kwam ik opnieuw in de set-up en activatie van de telefoon. Ook dat crashte regelmatig. Als ik al een keer door de aanmeldcode kwam, was het een kwestie van tijd tot de volgende spontane reboot.
Uiteindelijk hem ik hem twee keer moeten herstellen. Durf nu geen appsync meer te installeren....

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

• me_mrtn
Swinnio schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:44:
[...]

[...]

Op mijn 3GS had ik dit ook. Na een reboot bleef ie echter crashen. Soms kwam ik opnieuw in de set-up en activatie van de telefoon. Ook dat crashte regelmatig. Als ik al een keer door de aanmeldcode kwam, was het een kwestie van tijd tot de volgende spontane reboot.
Uiteindelijk hem ik hem twee keer moeten herstellen. Durf nu geen appsync meer te installeren....
Had je wel de goede Appsync geïnstalleerd? Het werkt namelijk prima onder iOS5 (even een hard reset nadat de icoontjes weg waren, maar dat was niet bij alle gejailbreakte toestellen bij mij).

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 20:49
me_mrtn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:49:
[...]

Had je wel de goede Appsync geïnstalleerd? Het werkt namelijk prima onder iOS5 (even een hard reset nadat de icoontjes weg waren, maar dat was niet bij alle gejailbreakte toestellen bij mij).
AppSync voor iOS 5.0+. Lijkt me sterk dat ik tot twee keer toe een andere zou hebben aangeklikt...

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:24

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Beste,

[afbeelding]

[afbeelding]

ik liep hier ook opeens tegenaan. wat ik op verschillende fora tegenkwam was dat het lag aan activator.
wat bij mij hielp was:
safe move-> sbsettings openen en dan onder mobile substrate addons, activator uitzetten.

If it bleeds, it can be killed!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
Heb een ipad 1 en een iphone 4, in principe gebruikte ik itunes nooit. apps installeerde ik meestal met ifile.
Echter nu moest ik wel en er waren een heleboel apps van de ipad ook op de iphone gezet, Hoe voor kom ik dat dat apps die ook op de ipad staan ook op de iphone komen?

Bing

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
bing69 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:55:
Heb een ipad 1 en een iphone 4, in principe gebruikte ik itunes nooit. apps installeerde ik meestal met ifile.
Echter nu moest ik wel en er waren een heleboel apps van de ipad ook op de iphone gezet, Hoe voor kom ik dat dat apps die ook op de ipad staan ook op de iphone komen?
Hoort niet echt hier terecht, aangezien het aan jezelf ligt. Je moet geen apps laten syncen, that's it. Deze vraag had je ook in de iTunes discussie kunnen stellen (dan wel iets anders geformuleerd).

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:26
Swinnio schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:44:
[...]

[...]

Ik had dit ook. Na lang googlen bleek het te liggen aan een Cydia pakket dat niet volledig geinstalleerd was. Dat kan komen doordat het bv druk is op de repo's. Ik dacht dat Cydia goede controles had en alleen iets installeert als het ook echt goed gedownload kan worden en alle dependencies aanwezig zijn, maar blijkbaar kan het dan nog fout gaan.

Als je weet welke Cydia app het probleem veroorzaakt, dan kun je in safe mode opstarten, naar Cydia gaan en het pakket weer verwijderen of opnieuw installeren. In mijn geval ging die vlieger niet op, want ik had met OpenBackup alles in 1x terug gezet. Dit veroorzaakte ook allerlei andere problemen omdat veel pakketten blijkbaar nog niet geschikt zijn voor IOS5.

Als je geen SBSettings hebt en dus niet in safe mode kunt opstarten, dan kun je proberen om via iFunbox de Cydia app RespringIcon erop te zetten. Deze wordt dan bij de volgende reboot geinstalleerd. Je kunt dan via dat icon in safe mode opstarten en zo bij Cydia komen. Voor mij kwam alle hulp te laat, ik heb het ding opnieuw gerestored en daarna alle Cydia pakketten zelf een voor een weer geinstalleerd...

• Timo002
  • Niet online
Logic schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:36:
[...]

ik liep hier ook opeens tegenaan. wat ik op verschillende fora tegenkwam was dat het lag aan activator.
wat bij mij hielp was:
safe move-> sbsettings openen en dan onder mobile substrate addons, activator uitzetten.
Bedankt! Dat werkt voor nu! Ik blijf echter wel problemen houden met de mail app. Die crashed continue, in safe mode niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Timo002 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:09:
[...]

Bedankt! Dat werkt voor nu! Ik blijf echter wel problemen houden met de mail app. Die crashed continue, in safe mode niet.
Had ik ook. Je blijft problemen houden. Het ligt aan iets in Cydia dat niet compleet is, maar als je niet weet wat precies, dan krijg je het niet meer goed. Soms was het bij mij even goed maar kwam dat schermprobleem terug na een reboot of nieuwe app. De mail kreeg ik helemaal niet meer werkend, de ingebouwde mail app crashte meteen na het aanklikken.

Advies: 5.0.1 er opnieuw opzetten, jailbreaken, appsync installeren, dan restoren. Daarna handmatig de Cydia packages terugzetten die je nodig bent, maar alleen als ze compatibel zijn met 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
PhilipsFan schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:00:
[...]

Had ik ook. Je blijft problemen houden. Het ligt aan iets in Cydia dat niet compleet is, maar als je niet weet wat precies, dan krijg je het niet meer goed. Soms was het bij mij even goed maar kwam dat schermprobleem terug na een reboot of nieuwe app. De mail kreeg ik helemaal niet meer werkend, de ingebouwde mail app crashte meteen na het aanklikken.

Advies: 5.0.1 er opnieuw opzetten, jailbreaken, appsync installeren, dan restoren. Daarna handmatig de Cydia packages terugzetten die je nodig bent, maar alleen als ze compatibel zijn met 5.0.1.
Oké duidelijk! Hopelijk lukt het vandaag wel om vis iTunes de telefoon te herstellen!

Wat bedoel je eigenlijk precies met restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Hero Of Time schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:29:
[...]

Hoort niet echt hier terecht, aangezien het aan jezelf ligt. Je moet geen apps laten syncen, that's it. Deze vraag had je ook in de iTunes discussie kunnen stellen (dan wel iets anders geformuleerd).
Sorry , maar toch bedankt!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Misschien is he toeval maar vanmorgen wilde ik de iphone4 weer aansluiten op de PC en geen verbinding. Ipad op de zelfde pc wel verbinding. Iphone op ander pc zelfde verhaal. Iphone op de lader werkt wel.
Voor de zekerheid itunes gedeinstalleerd en op nieuw geinstalleerd meer zonder resultaat.

Als ik nu de Iphone weer in de DFU modus zet en of in de restore modus zet en ik krijg geen verbinding kan ik dan alleen nog Apple gaan?? Of komt de iphone weer terug in de staat zoals hij nu was?

Heb al geprobeerd vanaf de iphone zelf te restoren maar na een kwartier de zaak maar afgebroken, hij kwam terug in staat zoals hij was voor de restore...

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Beste, ik probeer nog steeds mijn iphone te herstellen na de jailbreak. Aangezien ik problemen ondervind met het starten van applicaties en de mail.app die continue crashed! (zie ook eerdere post van mij Timo002 in "[iOS] Jailbreaken - Deel 7")

Bij het herstelling via iTunes doe ik het volgende en krijg ik daarbij ook de getoonde foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/7104/19254903.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Timo002 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:21:
Beste, ik probeer nog steeds mijn iphone te herstellen na de jailbreak. Aangezien ik problemen ondervind met het starten van applicaties en de mail.app die continue crashed! (zie ook eerdere post van mij Timo002 in "[iOS] Jailbreaken - Deel 7")

Bij het herstelling via iTunes doe ik het volgende en krijg ik daarbij ook de getoonde foutmelding:
[afbeelding]
Firewall??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Hij begint wel te downloaden want kan zien dat mijn download snelheid van niets oploopt naar 2MB/s. Maar naar verloop van tijd stopt het en dan komt de foutmelding ook pas! Begrijp er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
bing69 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:14:
Misschien is he toeval maar vanmorgen wilde ik de iphone4 weer aansluiten op de PC en geen verbinding. Ipad op de zelfde pc wel verbinding. Iphone op ander pc zelfde verhaal. Iphone op de lader werkt wel.
Voor de zekerheid itunes gedeinstalleerd en op nieuw geinstalleerd meer zonder resultaat.

Als ik nu de Iphone weer in de DFU modus zet en of in de restore modus zet en ik krijg geen verbinding kan ik dan alleen nog Apple gaan?? Of komt de iphone weer terug in de staat zoals hij nu was?

Heb al geprobeerd vanaf de iphone zelf te restoren maar na een kwartier de zaak maar afgebroken, hij kwam terug in staat zoals hij was voor de restore...
Nou breekt mijn klomp, echt een paar uur bezig geweest. Valt op dat bij het ontvangen van de mail geen geluid komt. Alles stond goed. Mailenhancer verwijdert en alles (ook de verbinding met de pc) werkt weer. Waarschijnlijk een verkeerde (te oude) versie.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Timo002 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:21:

[afbeelding]
Ligt je netwerk niet plat omdat je iPhone wil syncen met iCloud? Zet dat eens uit in Instellingen -> iCloud - Reservekopie en in iTunes bij het aansluiten van je iPhone bij Overzicht -> "Synchroniseer deze iPhone via WiFi".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

Baseband 04.10.01-ICE_2_13
Firmware 4.3.3

Me Iphone staat in herstelmodus, Itunes herkent hem niet en krijg hem er niet handmatig uit, is gebeurd tijdens het restoren van 4.3.3. jailbreak naar 4.3.3. zonder jailbreak m.b.v. Tiny Umbrella en SHSH blobs.

Iemand tips? Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 98189 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:10:
Baseband 04.10.01-ICE_2_13
Firmware 4.3.3

Me Iphone staat in herstelmodus, Itunes herkent hem niet en krijg hem er niet handmatig uit, is gebeurd tijdens het restoren van 4.3.3. jailbreak naar 4.3.3. zonder jailbreak m.b.v. Tiny Umbrella en SHSH blobs.

Iemand tips? Alvast bedankt!!
TinyUmbrella en hem dan uit recovery kicken (of iREB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exit recovery via Tiny Umbrella geen succes, nu maar ff IREB proberen.....

En proberen te 4.2.1 er op te zetten.....zucht......

edit: IREB lukt ook niet, alles loopt vast bij het restoren van de ISPW......de Iphone blijft in de recovery mode.....

Iemand nog tips....ikzelf weet het nu echt niet meer :?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 98189 op 30-12-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 98189 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:10:
Exit recovery via Tiny Umbrella geen succes, nu maar ff IREB proberen.....

En proberen te 4.2.1 er op te zetten.....zucht......
Heb je eigenlijk wel een custom IPSW gemaakt? Want met een custom baseband zul je wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de custom ISPW geeft Itunes direct een foutmelding .Fout 3194

Maar ik ga het nu nog een keer proberen ;)

Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build .

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 98189 op 30-12-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 98189 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:50:
Met de custom ISPW geeft Itunes direct een foutmelding .Fout 3194

Maar ik ga het nu nog een keer proberen ;)

Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build .
Hostfile even aanpassen. Die oplossing kun je zelf makkelijk opzoeken op Google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
En Firecore heeft een nieuwe untether voor de AppleTV uitgebracht; 4.4.4 is daarmee ook te jailbreaken. XBMC (belangrijkste jailbreak app) werkt gewoon onder 4.4.4 untethered. Voor degene die al op een tethered 4.4.4 zitten, die moeten opnieuw jailbreaken met seas0npass. Zie: http://seas0npass.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Timo002 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 07:57:
[...]

Oké duidelijk! Hopelijk lukt het vandaag wel om vis iTunes de telefoon te herstellen!

Wat bedoel je eigenlijk precies met restoren?
Restoren is een eerder gemaakte backup terugzetten. Dit doe je door in iTunes rechts te klikken op je iPhone en dan kiezen voor Restore. Dit is dus iets anders dan de firmware er opnieuw op zetten, dat doe je met de knop 'Restore'. Ik heb het allemaal ook niet bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbtje
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
Nou mensen ik weet niet hoe ik moet beginnen maar oke :P,
Ik zit mijn vaders iPhone te jailbreaken want hij wil tomtom er weer op alleen daarvoor had ik 5.0.1 erop gezet en ik had de iPhone gerestored want hij deed een beetje sloom nou ja dus gejailbreakt en een beetje de standaard jailbreak dingen gedaan SBsettings etc etc op een gegeven moment wil ik respringen via SBsettings maar dit crasht een beetje dus power en home button even inhouden en opgelost maar nu start ik cydia op en opeens verkleint het en zit op 1/4 de van het scherm en dit is bij alles ... ik dacht eerst ik jailbreak wel opnieuw want ik dacht dat ie dan ook gerestored werd nou ja dit was dus niet het geval en ik dacht dat ik hem in dfu mode ging zetten maar bleek dus recovery te zijn (per ongeluk) nu denk ik nou ja ook goed ik restore hem dan wel via iTunes op de iMac maar zodra ik dat probeer geeft hij aan Software uitpakken (laadbalkje is klaar) dan staat er iphone voorbereiden en daarna komt er in beeld dat het niet kan met foutcode 21 nu heb ik naar de itunes site gekeken van de foutcodes maar hier zijn ze niet al te duidelijk over (maar dat is bekend denk ik :D) nu heb ik al gegoogled enz voor how to get out of recovery mode en ook op foutcode 21 maar niks heeft echt geholpen nu wil ik niet de iphone van mijn vader verpesten dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

PS: Kben nooit goed geweest in , en . dus dont blame me please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

me_mrtn schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:31:
[...]

Hostfile even aanpassen. Die oplossing kun je zelf makkelijk opzoeken op Google. ;)
Bij mij had het met een oude versie van iTunes te maken. Gebruik iTunes
echt 0,0, nooit, never, dus alleen met JB's. Lig altijd achter met de versie,
installeren, rebooten en het werkt weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 21:18
julianbtje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:57:
Misschien eens tijd om daar verbetering in te brengen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 15:14
Ik zit mijn vaders iPhone te jailbreaken want hij wil tomtom er weer op
En wat heeft een jailbreak te maken met TomTom?

Als je het hier over het installeren van illegaal verkregen software hebt: :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:59

SkyStreaker

Move on up!

Ik zit mijn vaders iPhone te jailbreaken want hij wil tomtom er weer op alleen daarvoor had ik 5.0.1 erop gezet en ik had de iPhone gerestored want hij deed een beetje sloom nou ja dus gejailbreakt en een beetje de standaard jailbreak dingen gedaan SBsettings etc etc op een gegeven moment wil ik respringen via SBsettings maar dit crasht een beetje dus power en home button even inhouden en opgelost maar nu start ik cydia op en opeens verkleint het en zit op 1/4 de van het scherm en dit is bij alles ... ik dacht eerst ik jailbreak wel opnieuw want ik dacht dat ie dan ook gerestored werd nou ja dit was dus niet het geval en ik dacht dat ik hem in dfu mode ging zetten maar bleek dus recovery te zijn (per ongeluk) nu denk ik nou ja ook goed ik restore hem dan wel via iTunes op de iMac maar zodra ik dat probeer geeft hij aan Software uitpakken (laadbalkje is klaar) dan staat er iphone voorbereiden en daarna komt er in beeld dat het niet kan met foutcode 21 nu heb ik naar de itunes site gekeken van de foutcodes maar hier zijn ze niet al te duidelijk over (maar dat is bekend denk ik :D) nu heb ik al gegoogled enz voor how to get out of recovery mode en ook op foutcode 21 maar niks heeft echt geholpen nu wil ik niet de iphone van mijn vader verpesten dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Wow. Leer verdorie "interpunctie" te gebruiken. Wat een waterval zeg. :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 286128 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:19:
[...]

Bij mij had het met een oude versie van iTunes te maken. Gebruik iTunes
echt 0,0, nooit, never, dus alleen met JB's. Lig altijd achter met de versie,
installeren, rebooten en het werkt weer :).
Dat is altijd link. Altijd kijken of iTunes wel de laatste versie draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 22:16
Hallo Tweakers!

Ik heb geen verstand van wat er allemaal mogelijk is met jailbreaken, maar ben wel iemand die dat snel leert. Daarom voordat ik me erin wil verdiepen een vraag:

Ik heb de allereerste iPod Touch die op de markt is uitgebracht meegenomen uit Amerika 4 jaar geleden volgens mij alweer. Nu komt er al enige tijd geen software update meer voor mijn iPod Touch, ik zit namelijk nog steeds op iOS 3.1.3. Pas nu kom ik erachter dat ik de nieuwste Apps: WordFeud, Woordjacht etc. niet meer kan afdraaien, omdat mijn software verouderd is.

Als ik mijn iPod Touch jailbreak, kan ik dan wel gewoon de nieuwste Apps spelen?

Mvg,
Onno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:27

Coach4All

I'm a Coach 4 All

OnnoS1991 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:35:

Als ik mijn iPod Touch jailbreak, kan ik dan wel gewoon de nieuwste Apps spelen?
Nope

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
SkyStreaker schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 05:41:
[...]

Wow. Leer verdorie "interpunctie" te gebruiken. Wat een waterval zeg. :/
Of, for that matter, lezen. Want z'n vraag is een paar reacties daarvoor al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik kan geen repo's toevoegen.

Heb bijvoorbeeld de cydia.zottd repo verwijdert, deze kan ik nu niet opnieuw toevoegen. Krijg telkens de melding.
Repo niet gevonden bladiebla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
STIMPPYYY schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:17:
Ik kan geen repo's toevoegen.

Heb bijvoorbeeld de cydia.zottd repo verwijdert, deze kan ik nu niet opnieuw toevoegen. Krijg telkens de melding.
Repo niet gevonden bladiebla
Ik heb een hunch: die repo ligt er om de haverklap uit. Bij het toevoegen wil ie 'm controleren en dat lukt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Daarbij is die repo als aparte package te vinden in de BigBoss repo meen ik. Kan je 'm zo terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 01:59
Er wordt aangeraden om je iDevice nu te updaten naar 5.0.1 als je wacht op een jailbreak. 5.0.2 komt namelijk waarschijnlijk bijna uit en die zal de opkomende jailbreak patchen.

bron:
https://twitter.com/#!/p0sixninja/status/153266821494091776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik ga niet nu updaten naar 5.0.1 omdat ze het adviseren. Ik zit nog lekker op 4.2.1, werkt prima (behalve die klote klok die ze ervoor gefixt hadden maar hierin toch weer naar de kloten hebben geholpen (DST bug)). Bovendien heb ik de blobs van 5.0.1, dus ik kan er heen wanneer ik wil. Met m'n pwd4life 3Gs heb ik al helemaal geen zorgen.

En ik heb ook geen idee of alle applicaties die ik gebruik, met tweaks e.d., wel allemaal compatible zijn met iOS5. If it ain't broke.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Vraagje die hopelijk nog niet eerder is gesteld: Ik zit nog op de iOS 4.XXX (laatste 4 versie dus) voor de iPad 1 omdat ik nooit zo snel update zoals de meesten, omdat er altijd wel iets aan snel updaten schort is mijn ervaring. Mijn vraag is nu of ik naar de voorlaatste iOS5.0 versie kan updaten en tegelijkertijd jailbreaken zonder al teveel moeite, laat staan tegen problemen aan te lopen. Zoja,welke JB is dat dan en waar staat deze? :)

Oh ja! Nog allemaal de beste wensen voor 2012. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Anoniem: 323791 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:49:
Vraagje die hopelijk nog niet eerder is gesteld: Ik zit nog op de iOS 4.XXX (laatste 4 versie dus) voor de iPad 1 omdat ik nooit zo snel update zoals de meesten, omdat er altijd wel iets aan snel updaten schort is mijn ervaring. Mijn vraag is nu of ik naar de voorlaatste iOS5.0 versie kan updaten en tegelijkertijd jailbreaken zonder al teveel moeite, laat staan tegen problemen aan te lopen. Zoja,welke JB is dat dan en waar staat deze? :)

Oh ja! Nog allemaal de beste wensen voor 2012. 8)
Je kunt updaten naar de laatste versie 5.0.1 en dan jailbreaken met redsn0w!
http://blog.iphone-dev.org/
In de link staat de te downloaden file en staat ook beschreven hoe het werkt. Eigenlijk is het alleen het bestand downloaden, starten en dan komen de aanwijzingen van zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Beste,

[afbeelding]

[afbeelding]

Bedankt voor alle tips. Helaas heb ik het niet goed kunnen krijgen met al jullie tips, wel tijdelijk, maar naar verloop van tijd ging het weer mis. Dus ik heb er maar voor gekozen om de iPhone volledig te herstellen en opnieuw te jailbreaken met versie b3 (ipv b1). Ik hoop dat dit tot meer succes leid!
me_mrtn schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:38:
[...]
Ligt je netwerk niet plat omdat je iPhone wil syncen met iCloud? Zet dat eens uit in Instellingen -> iCloud - Reservekopie en in iTunes bij het aansluiten van je iPhone bij Overzicht -> "Synchroniseer deze iPhone via WiFi".
Stond allemaal goed. Ik had geen idee waar het aan lag dus dacht laat ik mijn laptop maar eens bedraad aansluiten en WiFi uit zetten. En ja, de download liep nu wel gewoon door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:13
Op diverse, commerciele, sites wordt een jailbreak voor de iPhone 4S iOS 5.0.1 aangeboden.
Deze kosten tussen de 15 en 30 euro.
Hoe betrouwbaar zijn die sites met hun zgn "money back guarentee"?
Heeft iemand ervaring met deze commerciele sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 13:35
appie39 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:02:
Op diverse, commerciele, sites wordt een jailbreak voor de iPhone 4S iOS 5.0.1 aangeboden.
Niet doen, zij wachten totdat de jailbreak openbaar word en verkopen diezelfde jailbreak aan jou.
Gewoon wachten anders raak je 99% je geld kwijt :)
En klopt het dat ik mijn SHSH van 5.0.1 niet kan saven icm TinyUmbrella (is voor de iPhone 4s)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
appie39 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:02:
Die kun je net zo goed vertrouwen als de gemiddelde Nigeriaan in je inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Me_mrtn Thanks voor alle info en hulp, inmiddels in mijn Iphone weer op 5.0.1 me jailbreak en SHSH gesaved met Tiny Umbrella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
zijn er al mogelijkheden om baseband 4.11.08 te unlocken?
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
zozamis schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:09:
zijn er al mogelijkheden om baseband 4.11.08 te unlocken?
groet
Afbeeldingslocatie: http://musclenerd.com/us124.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Probeer anders eens via SBSettings de mobile substrate addons één voor één uit te zetten, en verwijder vervolgens diegene waaraan het ligt.

PS: Ik had hetzelfde probleem: bij mij lag het aan "BrowserChanger".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
Met ultrasn0w is het dus niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
zozamis schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Met ultrasn0w is het dus niet mogelijk
Plaatje zegt genoeg hé. Er zijn andere mogelijkheden, maar die zijn niet legaal in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
me_mrtn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Plaatje zegt genoeg hé. Er zijn andere mogelijkheden, maar die zijn niet legaal in Nederland.
Zoals een IMEI unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verdorie, na mijn jailbreak (3GS, NB, 5.0.1) heb ik opeens "geen service" op mijn niet gelockte T-Mobile toestel. Even herstellen dan maar.

Hij doet het weer nadat ik iTunes geupdate had en hersteld had.

[ Voor 33% gewijzigd door Gumball op 02-01-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:56
Weg, heb even eigen topic aangemaakt :)

[ Voor 92% gewijzigd door ThinkPad op 03-01-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Deel 8 is nu open en ik ben bezig met het updaten van de startpost. Dat wil ik graag morgenmiddag af hebben.

[iOS] Jailbreaken - Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:56
En dan mag deze dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods