Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 13:46
Anoniem: 286128 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:19:
[...]

Bij mij had het met een oude versie van iTunes te maken. Gebruik iTunes
echt 0,0, nooit, never, dus alleen met JB's. Lig altijd achter met de versie,
installeren, rebooten en het werkt weer :).
Dat is altijd link. Altijd kijken of iTunes wel de laatste versie draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:04
Hallo Tweakers!

Ik heb geen verstand van wat er allemaal mogelijk is met jailbreaken, maar ben wel iemand die dat snel leert. Daarom voordat ik me erin wil verdiepen een vraag:

Ik heb de allereerste iPod Touch die op de markt is uitgebracht meegenomen uit Amerika 4 jaar geleden volgens mij alweer. Nu komt er al enige tijd geen software update meer voor mijn iPod Touch, ik zit namelijk nog steeds op iOS 3.1.3. Pas nu kom ik erachter dat ik de nieuwste Apps: WordFeud, Woordjacht etc. niet meer kan afdraaien, omdat mijn software verouderd is.

Als ik mijn iPod Touch jailbreak, kan ik dan wel gewoon de nieuwste Apps spelen?

Mvg,
Onno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52

Coach4All

I'm a Coach 4 All

OnnoS1991 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:35:

Als ik mijn iPod Touch jailbreak, kan ik dan wel gewoon de nieuwste Apps spelen?
Nope

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
SkyStreaker schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 05:41:
[...]

Wow. Leer verdorie "interpunctie" te gebruiken. Wat een waterval zeg. :/
Of, for that matter, lezen. Want z'n vraag is een paar reacties daarvoor al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
Ik kan geen repo's toevoegen.

Heb bijvoorbeeld de cydia.zottd repo verwijdert, deze kan ik nu niet opnieuw toevoegen. Krijg telkens de melding.
Repo niet gevonden bladiebla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
STIMPPYYY schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:17:
Ik kan geen repo's toevoegen.

Heb bijvoorbeeld de cydia.zottd repo verwijdert, deze kan ik nu niet opnieuw toevoegen. Krijg telkens de melding.
Repo niet gevonden bladiebla
Ik heb een hunch: die repo ligt er om de haverklap uit. Bij het toevoegen wil ie 'm controleren en dat lukt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Daarbij is die repo als aparte package te vinden in de BigBoss repo meen ik. Kan je 'm zo terug halen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 01:59
Er wordt aangeraden om je iDevice nu te updaten naar 5.0.1 als je wacht op een jailbreak. 5.0.2 komt namelijk waarschijnlijk bijna uit en die zal de opkomende jailbreak patchen.

bron:
https://twitter.com/#!/p0sixninja/status/153266821494091776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik ga niet nu updaten naar 5.0.1 omdat ze het adviseren. Ik zit nog lekker op 4.2.1, werkt prima (behalve die klote klok die ze ervoor gefixt hadden maar hierin toch weer naar de kloten hebben geholpen (DST bug)). Bovendien heb ik de blobs van 5.0.1, dus ik kan er heen wanneer ik wil. Met m'n pwd4life 3Gs heb ik al helemaal geen zorgen.

En ik heb ook geen idee of alle applicaties die ik gebruik, met tweaks e.d., wel allemaal compatible zijn met iOS5. If it ain't broke.. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Vraagje die hopelijk nog niet eerder is gesteld: Ik zit nog op de iOS 4.XXX (laatste 4 versie dus) voor de iPad 1 omdat ik nooit zo snel update zoals de meesten, omdat er altijd wel iets aan snel updaten schort is mijn ervaring. Mijn vraag is nu of ik naar de voorlaatste iOS5.0 versie kan updaten en tegelijkertijd jailbreaken zonder al teveel moeite, laat staan tegen problemen aan te lopen. Zoja,welke JB is dat dan en waar staat deze? :)

Oh ja! Nog allemaal de beste wensen voor 2012. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 323791 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:49:
Vraagje die hopelijk nog niet eerder is gesteld: Ik zit nog op de iOS 4.XXX (laatste 4 versie dus) voor de iPad 1 omdat ik nooit zo snel update zoals de meesten, omdat er altijd wel iets aan snel updaten schort is mijn ervaring. Mijn vraag is nu of ik naar de voorlaatste iOS5.0 versie kan updaten en tegelijkertijd jailbreaken zonder al teveel moeite, laat staan tegen problemen aan te lopen. Zoja,welke JB is dat dan en waar staat deze? :)

Oh ja! Nog allemaal de beste wensen voor 2012. 8)
Je kunt updaten naar de laatste versie 5.0.1 en dan jailbreaken met redsn0w!
http://blog.iphone-dev.org/
In de link staat de te downloaden file en staat ook beschreven hoe het werkt. Eigenlijk is het alleen het bestand downloaden, starten en dan komen de aanwijzingen van zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Timo002 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:19:
Beste,

2 dagen geleden mijn iphone4 gejailbreaked met redsn0w_win_0.9.10b1. Dat ging allemaal goed en alles werkte goed. Vanmorgen ook nog deed alles het zoals het moet.

Maar op een gegeven moment pakte ik mijn iphone vanmorgen en werden applicaties wel heel raar geopend, namelijk in een erg klein venster! Ik weet niet waar het door komt en heb in de tussentijd ook niets gewijzigd / geinstalleerd.

Hieronder een aantal screenshots! Ik heb al een nieuwe jailbreak gedaan met redsn0w_win_0.9.10b3 maar dat heeft niets geholpen.
[afbeelding]

[afbeelding]

Herstellen via iTunes lukt ook niets, die geeft continue aan dat er netwerk problemen zijn. Dat geeft ie aan als iTunes volgens mij iOS 5.0.1 download.

Iemand een idee wat te doen?
Bedankt voor alle tips. Helaas heb ik het niet goed kunnen krijgen met al jullie tips, wel tijdelijk, maar naar verloop van tijd ging het weer mis. Dus ik heb er maar voor gekozen om de iPhone volledig te herstellen en opnieuw te jailbreaken met versie b3 (ipv b1). Ik hoop dat dit tot meer succes leid!
me_mrtn schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:38:
[...]
Ligt je netwerk niet plat omdat je iPhone wil syncen met iCloud? Zet dat eens uit in Instellingen -> iCloud - Reservekopie en in iTunes bij het aansluiten van je iPhone bij Overzicht -> "Synchroniseer deze iPhone via WiFi".
Stond allemaal goed. Ik had geen idee waar het aan lag dus dacht laat ik mijn laptop maar eens bedraad aansluiten en WiFi uit zetten. En ja, de download liep nu wel gewoon door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:13
Op diverse, commerciele, sites wordt een jailbreak voor de iPhone 4S iOS 5.0.1 aangeboden.
Deze kosten tussen de 15 en 30 euro.
Hoe betrouwbaar zijn die sites met hun zgn "money back guarentee"?
Heeft iemand ervaring met deze commerciele sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 13:35
appie39 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:02:
Op diverse, commerciele, sites wordt een jailbreak voor de iPhone 4S iOS 5.0.1 aangeboden.
Niet doen, zij wachten totdat de jailbreak openbaar word en verkopen diezelfde jailbreak aan jou.
Gewoon wachten anders raak je 99% je geld kwijt :)
En klopt het dat ik mijn SHSH van 5.0.1 niet kan saven icm TinyUmbrella (is voor de iPhone 4s)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
appie39 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:02:
Die kun je net zo goed vertrouwen als de gemiddelde Nigeriaan in je inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

@ Me_mrtn Thanks voor alle info en hulp, inmiddels in mijn Iphone weer op 5.0.1 me jailbreak en SHSH gesaved met Tiny Umbrella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
zijn er al mogelijkheden om baseband 4.11.08 te unlocken?
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
zozamis schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:09:
zijn er al mogelijkheden om baseband 4.11.08 te unlocken?
groet
Afbeeldingslocatie: http://musclenerd.com/us124.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

julianbtje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:57:
Nou mensen ik weet niet hoe ik moet beginnen maar oke :P,
Ik zit mijn vaders iPhone te jailbreaken want hij wil tomtom er weer op alleen daarvoor had ik 5.0.1 erop gezet en ik had de iPhone gerestored want hij deed een beetje sloom nou ja dus gejailbreakt en een beetje de standaard jailbreak dingen gedaan SBsettings etc etc op een gegeven moment wil ik respringen via SBsettings maar dit crasht een beetje dus power en home button even inhouden en opgelost maar nu start ik cydia op en opeens verkleint het en zit op 1/4 de van het scherm en dit is bij alles ... ik dacht eerst ik jailbreak wel opnieuw want ik dacht dat ie dan ook gerestored werd nou ja dit was dus niet het geval en ik dacht dat ik hem in dfu mode ging zetten maar bleek dus recovery te zijn (per ongeluk) nu denk ik nou ja ook goed ik restore hem dan wel via iTunes op de iMac maar zodra ik dat probeer geeft hij aan Software uitpakken (laadbalkje is klaar) dan staat er iphone voorbereiden en daarna komt er in beeld dat het niet kan met foutcode 21 nu heb ik naar de itunes site gekeken van de foutcodes maar hier zijn ze niet al te duidelijk over (maar dat is bekend denk ik :D) nu heb ik al gegoogled enz voor how to get out of recovery mode en ook op foutcode 21 maar niks heeft echt geholpen nu wil ik niet de iphone van mijn vader verpesten dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

PS: Kben nooit goed geweest in , en . dus dont blame me please
Probeer anders eens via SBSettings de mobile substrate addons één voor één uit te zetten, en verwijder vervolgens diegene waaraan het ligt.

PS: Ik had hetzelfde probleem: bij mij lag het aan "BrowserChanger".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
Met ultrasn0w is het dus niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
zozamis schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Met ultrasn0w is het dus niet mogelijk
Plaatje zegt genoeg hé. Er zijn andere mogelijkheden, maar die zijn niet legaal in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
me_mrtn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Plaatje zegt genoeg hé. Er zijn andere mogelijkheden, maar die zijn niet legaal in Nederland.
Zoals een IMEI unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verdorie, na mijn jailbreak (3GS, NB, 5.0.1) heb ik opeens "geen service" op mijn niet gelockte T-Mobile toestel. Even herstellen dan maar.

Hij doet het weer nadat ik iTunes geupdate had en hersteld had.

[ Voor 33% gewijzigd door Gumball op 02-01-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:38
Weg, heb even eigen topic aangemaakt :)

[ Voor 92% gewijzigd door ThinkPad op 03-01-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Deel 8 is nu open en ik ben bezig met het updaten van de startpost. Dat wil ik graag morgenmiddag af hebben.

[iOS] Jailbreaken - Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
En dan mag deze dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods