Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
maar opzich... hij kan niets verpesten met redsn0w. Devices zelf zijn vrijwel unbrickable met de beschikbare JB tools.
Het enige wat een beetje tricky kan zijn is het updaten van je baseband en dat is alleen 'risicovol' als je afhankelijk bent van een software unlock. Alle iPhones verkocht in NL zijn zo goed als simlockvrij. de simlocked waren via T-Mobile en alle andere providers leverde de iPhone simlockvrij af. En ik denk dat het clubje 'iphones uit het buitenland' redelijk klein is.
en het feit dat hij redsn0w gebruikt geef ook aan dat hij waarschijnlijk niet afhankelijk is van een software unlock.
dus... kies gewoon nieuwe 3gs, werkt het niet, dan kies je oude 3gs...
aptbackup doet volgens mij niet wat ik wil, hij slaat de locatie van de apps niet op, alleen de apps zelf. Na de backup is volgens mij de layout verkl*tEN-IS schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:15:
[...]
Google is your friend... of de forum van iPhoneClub.nl
[...]
Staat in de startpost, aptbackup! En ja je kunt veilig updaten naar de nieuwste versie van iTunes.
Klopt het dat de itunes app layout niet meer werkt als de optie 5x4 aanstaat? Lijkt me op zich logisch aangezien de iphone standaard niet 5x4 heeft. Kan ik veilig een app erop zetten zonder dat de layout verkloot wordt?
[ Voor 20% gewijzigd door Tennisbal op 21-04-2011 13:00 ]
dus dan kan je kiezen of je ze wil overzetten, dan doe ik dat, maar dan zijn al mijn Apps verwijderd van mijn Ipod Touch? en als ik "niet overzetten" kies, dan verwijdert hij ze ook?!
hoe kan dat?
appsync 4+ installerenK1pc0rn schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:38:
ik heb laatst op mijn Ipod Touch 4G IOS 4.3.2 een jailbreak gedaan (redsn0w), maar als ik de ipod aan Itunes connect, dan zegt ie dat de Apps die ik heb gedownload van Installous, niet in de Itunes bibliotheek staan.
dus dan kan je kiezen of je ze wil overzetten, dan doe ik dat, maar dan zijn al mijn Apps verwijderd van mijn Ipod Touch? en als ik "niet overzetten" kies, dan verwijdert hij ze ook?!
hoe kan dat?
Heb je de blauw/rode waarschuwing bij het plaatsen van deze post nou echt helemaal genegeerd?K1pc0rn schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:38:
ik heb laatst op mijn Ipod Touch 4G IOS 4.3.2 een jailbreak gedaan (redsn0w), maar als ik de ipod aan Itunes connect, dan zegt ie dat de Apps die ik heb gedownload van Installous, niet in de Itunes bibliotheek staan.
hoe kan dat?
Niemand?hoyvoy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:27:
Misschien een beetje een noob vraagje maar: "Kun je je iDevice downgraden naar 3.1.3 zonder SHSH blobs?". Sommige zeggen van niet, anderen van wel. Op google en youtube zeiden genoeg dingen: ja. Toen kwam ik uit bij programma's zoals: tinyumbrella, shsh blob extrator, classic device downgrader. Maar is het nu echt mogelijk??
Nee, zonder blobs gaat dat niet lukken.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Nu kan ik nog wel de software via Apple downloaden (de laatste krijg ik dan toch?) maar kan ik dan nog jailbreaken? Alhoewel ik er nu ook niks meer mee kan...
hoe bedoel je?hemiparo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 18:13:
Lekker dan... gedaan wat ik vorige keer ook gedaan had maar nu werkt het niet. Krijg elke keer een foutmelding: Foutmelding: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3014). De iPhone blijft nu in hetstel modes en ik kan niks meer doen...
Nu kan ik nog wel de software via Apple downloaden (de laatste krijg ik dan toch?) maar kan ik dan nog jailbreaken? Alhoewel ik er nu ook niks meer mee kan...
Nou lekker daniLikeNoobies schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:30:
[...]
Nee, zonder blobs gaat dat niet lukken.

Home en Power knop tegelijkertijd indrukken, 10seconden en phone zal opnieuw opstarten.hemiparo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 18:59:
[...]
Als ik opstart moet ik hem aan iTunes hangen... iets anders kan ik niet meer...
Anders, power knop 10 seconden inhouden. Helpt dat niet, dan moet je perse per shift+restore herstellen (firmware 4.3.1 of 4.3.2).
Probleem had ik laatst ook, geen paniek, ben er zelf uren mee bezig geweest en ineens deed het probleem zich niet voor;
- elke verwijzing naar gs.apple.com uit je host bestand halen -> (A)pc opnieuw opstarten -> (B)opnieuw proberen
- probleem blijft zich voordoen? -> juiste verwijzingen naar gs.apple.com in je host bestand zetten -> herhaal stap A en B
[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 21-04-2011 20:09 ]
Lukt nog steeds niet, wat ik ook doe de iPhone wil met iTunes verbonden worden. Upgraden is niet mogelijk.EN-IS schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:07:
[...]
Home en Power knop tegelijkertijd indrukken, 10seconden en phone zal opnieuw opstarten.
Anders, power knop 10 seconden inhouden. Helpt dat niet, dan moet je perse per shift+restore herstellen (firmware 4.3.1 of 4.3.2).
Probleem had ik laatst ook, geen paniek, ben er zelf uren mee bezig geweest en ineens deed het probleem zich niet voor;
- elke verwijzing naar gs.apple.com uit je host bestand halen -> (A)pc opnieuw opstarten -> (B)opnieuw proberen
- probleem blijft zich voordoen? -> juiste verwijzingen naar gs.apple.com in je host bestand zetten -> herhaal stap A en B
Ik heb een hosts en host.umbrella bestand, heeft het daarmee te maken? Daarin staat:
74.208.10.249 gs.apple.com
In bieden bestanden...
Straks even proberen... komt dat door TinyUmbrella dan? Dat is namelijk de enige andere factor...garp schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:38:
Even een # voor die entries zetten en je kunt weer upgraden.
Nog steeds dezelfde foutmelding... probeer een gedownloade firmware te doen...garp schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:38:
Even een # voor die entries zetten en je kunt weer upgraden.
Master_A
Mn systeem info:
- versie 4.1 (8B117)
- Model MC637FB
- Modemfirmware 06.15.00
Yep, maar kreeg niks voor elkaar. De gewone update deed het wel. Dus nu unbroken met de laatste officiele firmware. Is een jailbreak nu alsnog mogelijk en zo ja... hoe?randje schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:00:
heb je je tel wel in DFU mode gezet alvorens te updaten in iTunes?
ik heb toen ik mijn Ipod Touch heb gekocht ook z'n verzekering van €40 erbij gekocht, dat is voor als je waterschade of krassen etc. hebt, dat je dat dan van de verzekering terug krijgt.
maar vervalt mijn garantie nu daarvan? van die €40 euro verzekering?
of kijken ze daar niet naar?
Je hebt je iPod gejailbreaked en je wilt nu weten of je verzekering vervalt? Dat had je je beter af kunnen vragen voor je ging jailbreakenK1pc0rn schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:47:
Ik heb mijn Ipod Touch 4G gejailbreaked.
ik heb toen ik mijn Ipod Touch heb gekocht ook z'n verzekering van €40 erbij gekocht, dat is voor als je waterschade of krassen etc. hebt, dat je dat dan van de verzekering terug krijgt.
maar vervalt mijn garantie nu daarvan? van die €40 euro verzekering?
of kijken ze daar niet naar?
Maarre: het lijkt mij dat het niet uitmaakt. En je kunt altijd restoren (dan ben je je jailbreak kwijt).
Verwijderd
Even updaten naar bijvoorbeeld 3.2 en dan updaten. Dus ergens de 3.2 FW downloaden (goegel is je vriend) en dan met Shift openen in iTunes en deze installeren.Vermaeson schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:24:
Ik leen voor een wat langere periode een ipod touch 1st gen. alleen deze heeft sw versie 2.2.1 en hier zijn geen werkende jailbreaks meer voor te vinden (quickpwn etc lopen vast heb 10 verschillende mirros geprobeerd). Iemand een idee of deze op een andere manier toch te updaten is naar een nieuwere sw versie of een andere jailbreak?
je kan de jailbreak idd makkelijk eraf halen.posttoast schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:52:
[...]
Je hebt je iPod gejailbreaked en je wilt nu weten of je verzekering vervalt? Dat had je je beter af kunnen vragen voor je ging jailbreaken
Maarre: het lijkt mij dat het niet uitmaakt. En je kunt altijd restoren (dan ben je je jailbreak kwijt).
maar als mijn ipod touch kapot is en hij gaat niet meer aan en de jailbreak staat er nog op, misschien heb ik dan een probleem?
Ik denk alleen dat ze bij Apple niet enorm gaan kijken of er een jailbreak opzit.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nee...K1pc0rn schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:25:
je kan de jailbreak idd makkelijk eraf halen.
maar als mijn ipod touch kapot is en hij gaat niet meer aan en de jailbreak staat er nog op, misschien heb ik dan een probleem?

Na een schone installatie kies jij in iTunes waarschijnlijk voor de laatste backup van je iPhone of de optie /Naam iPhone/ in iTunes. Zodoende worden je gegevens, 'basis instellingen en dergelijke' teruggezet.MsG schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:38:
Volgens mij als je echt in-depth op bestandsniveau gaat kijken krijg je een jailbreak nooit weg. Ik heb na tientallen reflash zonder backup-terugzettings gewoon mijn Hyves logins nog gehad, volgens mij overschrijft hij maar een deel van het bestandssysteem.
Ik denk alleen dat ze bij Apple niet enorm gaan kijken of er een jailbreak opzit.
Het is niet mogelijk, dat nadat je een schone installatie hebt uitgevoerd, en je iPhone als nieuwe iPhone aanmeldt, je ineens met de Hyves app kunt inloggen op je account.
Dat terzijde, zelfs na een schone installatie kan me zien dat een iDevice is gejailbreaked, hoe weet ik niet, alleen blijft er blijkbaar ergens meerdere bestanden achter
Ik vraag mij af of dit wel hier hoort. Misschien beter om een nieuw topic te maken, je vraag is nogal specifiek en kan snel verloren raken in dit topic.Amiet01 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:41:
Ik heb al geruime tijd een iPhone 4 nu, en heb als provider Vodafone. De telefoon is officieel simlock vrij en gejailbreaked met Redsnow (4.3.1). Nou ben ik erachter gekomen dat ik via 3G niet kan bellen met Skype omdat Vodafone het dichtknijpt. Op mijn Nokia kon ik dit omzeilen door de proxy settings te verwijderen uit de internet settings. Mijn vraag is hoe ik dit moet doen op een iPhone. Ik had in ieder geval dingen gevonden over het bestand proxy.pac. Kan iemand mij hiermee helpen?
Komt door je BaseBand. Dit is duidelijk aangegeven op verschillende sites, hier en op de pwngtool website. Als je dit niet hebt gezien of hebt genegeerd, is het enerzijds je eigen schuld. Er is altijd een kans dat met een JB een bepaalde functie niet correct werkt. In het verleden zijn er ook problemen geweest met bluetooth. Die waren, itt jouw probleem, wel te verhelpen. Nu zit je met een baseband die niet te verlagen is. Dus, terwijl je vrij kan unlocken, zal je geen GPS kunnen gebruiken totdat je iDevice een firmware beschikbaar krijgt waarvan de baseband versie hoger is dan die je nu hebt. Of ze weten de baseband zo te hacken dat je die kan downgraden. Maar voor nu ben je de pineut.KappuhH schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:25:
Heb een 3gs die gejailbreakt is maar nu doet mn GPS het niet. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Mn systeem info:
- versie 4.1 (8B117)
- Model MC637FB
- Modemfirmware 06.15.00
Commandline FTW | Tweakt met mate
Volgens mij kun je uit Cydia het programmaatje 3G-unrestrictor downloaden en daarmee Wifi-only apps ook met 3G gebruiken. Ik gebruik het zelf voor de Gamekings app en het werkt perfect!Amiet01 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:41:
Ik heb al geruime tijd een iPhone 4 nu, en heb als provider Vodafone. De telefoon is officieel simlock vrij en gejailbreaked met Redsnow (4.3.1). Nou ben ik erachter gekomen dat ik via 3G niet kan bellen met Skype omdat Vodafone het dichtknijpt. Op mijn Nokia kon ik dit omzeilen door de proxy settings te verwijderen uit de internet settings. Mijn vraag is hoe ik dit moet doen op een iPhone. Ik had in ieder geval dingen gevonden over het bestand proxy.pac. Kan iemand mij hiermee helpen?
Probeer dat eens
Dude, WTF?K1pc0rn schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:37:
Als ik mijn ipod touch heb gejailbreakt en hij gaat kapot(bijv. Waterschade), maakt de verzekering het dan wel gewoon? (heb z'n extra verzekering)
GOT is niet de helpdesk van je verzekering, bel met de verzekering zelf, alsof wij hier de polisvoorwaarden kennen

Hero Of Time schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:28:
Op GoT wordt eigen inzet verwacht. Alles voorgekauwd krijgen doen we hier niet aan. Als je het hiervoor te druk hebt of te lui bent, dan zit je hier op GoT op de verkeerde plek.
[sarcasme]Misschien dat je bij iphoneclub.nl wel alles voorgeschoteld krijgt, of dat er iemand is die alles voor je wil doen.[/sarcasme]
[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 25-04-2011 00:36 ]
Niet helemaal mee eens, heb mijn 3GS destijds tweedehands overgenomen van een Tweakers, leeggemaakt, opnieuw geinstalleerd en aangemeld en toen ik weken later Hyves had gedownload had ik ZIJN login te pakken, inclusief wachtwoord...?EN-IS schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:10:
[...]
Nee...![]()
[...]
Na een schone installatie kies jij in iTunes waarschijnlijk voor de laatste backup van je iPhone of de optie /Naam iPhone/ in iTunes. Zodoende worden je gegevens, 'basis instellingen en dergelijke' teruggezet.
Het is niet mogelijk, dat nadat je een schone installatie hebt uitgevoerd, en je iPhone als nieuwe iPhone aanmeldt, je ineens met de Hyves app kunt inloggen op je account.
Dat terzijde, zelfs na een schone installatie kan me zien dat een iDevice is gejailbreaked, hoe weet ik niet, alleen blijft er blijkbaar ergens meerdere bestanden achter
P.S. De break is niet gelukt. Kon alleen terug naar de originele officiele via iTunes. Is een jailbreak alsnog mogelijk of heb ik iets gruwelijk verkeerds gedaan? De vorige keer lukt het perfect, nu kon ik een gedownloade firmware niet installeren, alleen de laatste via iTunes...
Gaan we wederom weer eigenwijs doen?EN-IS schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:10:
[...]
Nee...![]()
[...]
Na een schone installatie kies jij in iTunes waarschijnlijk voor de laatste backup van je iPhone of de optie /Naam iPhone/ in iTunes. Zodoende worden je gegevens, 'basis instellingen en dergelijke' teruggezet.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zoals ik hierboven al zei dusMsG schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:49:
[...]
Gaan we wederom weer eigenwijs doen?nee ik ben niet achterlijk. Ik daag je uit om 100 x achter elkaar te flashen zonder backup, en dan Hyves te installeren. FLOEMP, login van de vorige eigenaar. Althans als Hyves nog steeds op die manier werkt en dat niet aan hun kant gefixt is. Blijft in ieder geval feit dat er dus userdata behouden blijft.
Eigenwijs doen? Ach kom op, als dat alleen met de app van Hyves zo is, dan lijkt het me toch dat het aan Hyves ligt? Ik heb het zelf nooit meegemaakt, bij een 'schone' installatie, maar goed, ik ben ook maar een mens, kan het mis hebbenMsG schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:49:
Gaan we wederom weer eigenwijs doen?nee ik ben niet achterlijk. Ik daag je uit om 100 x achter elkaar te flashen zonder backup, en dan Hyves te installeren. FLOEMP, login van de vorige eigenaar. Althans als Hyves nog steeds op die manier werkt en dat niet aan hun kant gefixt is. Blijft in ieder geval feit dat er dus userdata behouden blijft.
Dit was een schone restore.
Een oude versie van Hyves had dit probleem echt hoor. Geen idee hoe dat precies zat, maar dat was gewoon een fout in de app of in de iPhone. Volgens mij hebben ze dit probleem nu opgelost, maar het was echt een belachelijke fout.EN-IS schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:16:
[...]
Eigenwijs doen? Ach kom op, als dat alleen met de app van Hyves zo is, dan lijkt het me toch dat het aan Hyves ligt? Ik heb het zelf nooit meegemaakt, bij een 'schone' installatie, maar goed, ik ben ook maar een mens, kan het mis hebben
Edit: Dit was al een hele discussie in Jailbreaken - Deel 3, zie ik...
[ Voor 5% gewijzigd door Ruubster op 25-04-2011 18:07 ]
Klopt, een complete schone restore bestaat niet. Als Apple het wil, kunnen ze er echt wel achterkomen of het een en ander ooit gejailbreakt is geweest. Hyves is een goed voorbeeld van de restjes die toch elke keer blijven. Schoonste wat je kan doen is restoren via DFU mode.MsG schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:49:
[...]
T-mobile heeft mijn iPhone al 2 keer gerepareerd, terwijl ik twee keer maar een gewone restore had gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanx op 25-04-2011 18:08 ]
Vodafone blokkeert het gewoon actief op hun netwerk, waarschijnlijk dus via hun proxy. Op mijn Nokia kon ik de proxy settings van Vodafone verwijderen, waarna Skype wél gewoon werkte via 3G.Chrisjuh_15 schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:29:
[...]
Volgens mij kun je uit Cydia het programmaatje 3G-unrestrictor downloaden en daarmee Wifi-only apps ook met 3G gebruiken. Ik gebruik het zelf voor de Gamekings app en het werkt perfect!
Probeer dat eens
Master_A
http://www.redsn0w.us/201...k-caught-on-video-it.html
Zou wel eens tijd worden.
Kon zelf niet ontdekken dat ie fake was.
ik denk dat deze Hij is fake, in de 2e video zie de gecentreerde tijd een stukje naar links schuiven als hij Cydia heeft opgestart.
Of is dit default bij Cydia?
Duidelijk een persoon die te weinig aandacht heeft gekregen van zijn moeder
Genoeg hierover en over tot de orde van de dag: wachten op een echte JB
[ Voor 27% gewijzigd door HeyDude op 25-04-2011 22:25 ]
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Verwijderd
Tja, duurt erg lang voordat ie er is. Video ziet er nep uit.Sinned123 schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:00:
Jailbreak voor de ipad2 komt er wellicht toch aan...
http://www.redsn0w.us/201...k-caught-on-video-it.html
Zou wel eens tijd worden.
Kon zelf niet ontdekken dat ie fake was.
[ Voor 17% gewijzigd door Xeanor op 25-04-2011 22:45 ]
Nope...Xeanor schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:45:
Niemand hier die zich zorgen maakt dat jailbreaken over een jaar of twee niet meer zal lukken? Misschien zelfs al nooit op de iPad 2?
iPhone & Jailbreak =

Maar die iPad 2 jailbreak duurt inmiddels al bijna 2 maanden. Straks is eindelijk een jailbreak uit en is de iPad 3 er al... of de iPad 3 is nog moeilijker te jailbreaken en wordt nooit meer gejailbreaked...
Ik vind het relaxed om te jailbreaken maar ben toch een beetje bang dat het niet lang meer duurt voordat het verleden tijd is

De iPhone 5 zal ook evenzolastig te jailbreaken zijn als de iPad 2, die krijgt namelijk ook de A5 cpu.
[ Voor 24% gewijzigd door Xeanor op 26-04-2011 00:00 ]
Sinds 4.3.1 is het voor mij niet meer mogelijk om met iTalk opnames te maken als mijn iPhone 4 een JB heeft. iTalk neemt wel op, maar er komt geen geluid in de file. Zonder JB werkt de app wel goed.
Aangezien ik met iTalk mijn hoorcolleges opneem, heeft dat prioriteit boven een JB, maar ik zou graag weer gebruik willen kunnen maken van SBSettings & Five Icon Dock

Teruggaan naar 4.2.1 JB werkt nu ook niet meer, terwijl iTalk het voorheen altijd deed bij deze versie.
Al geprobeerd: PwnageTool voor 4.3.2, 4.3.1 & 4.2.1, RedSn0w voor 4.3.1 & 4.3.2
Waarschijnlijk ligt het aan iTalk icm een JB, maar ik kom er niet achter of er een work-around/oplossing voor is. Google biedt helaas ook geen soelaas. Iemand hier een idee?
Heb hem niet zelf gejailbreakt maar zo gekocht. Maar het komt er dus op neer dat moet wachten op een updat evan de baseband.Hero Of Time schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:25:
[...]
Komt door je BaseBand. Dit is duidelijk aangegeven op verschillende sites, hier en op de pwngtool website. Als je dit niet hebt gezien of hebt genegeerd, is het enerzijds je eigen schuld. Er is altijd een kans dat met een JB een bepaalde functie niet correct werkt. In het verleden zijn er ook problemen geweest met bluetooth. Die waren, itt jouw probleem, wel te verhelpen. Nu zit je met een baseband die niet te verlagen is. Dus, terwijl je vrij kan unlocken, zal je geen GPS kunnen gebruiken totdat je iDevice een firmware beschikbaar krijgt waarvan de baseband versie hoger is dan die je nu hebt. Of ze weten de baseband zo te hacken dat je die kan downgraden. Maar voor nu ben je de pineut.
Kan dit ook een reden zijn dat ik het niet voor elkaar krijg dat mn WhatsApp berichten gepusht worden?
Is dit direct na het jailbreaken of heb je na het jailbreaken gelijk Cydia gedraaid en de (critical) updates geinstalleerd? Of een andere tool geinstalleerd die deze problemen kan geven? Ik denk niet dat het in je backup kan zitten, dan zou het zonder jailbreak ook problemen moeten geven lijkt me.MC Taz Man schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:25:
Geen idee of dit het goede topic is, of niet... Maar goed, here goes:
(knip, lang verhaal... Dit is overzichtelijker...)
Edit: Bij mij werkt die app goed. Ik heb een 3GS, oude bootrom, iOS 4.3.2, RedSn0w gebruikt... Damn ik kan niet wachten op de nieuwe iPhone...
[ Voor 62% gewijzigd door Ruubster op 26-04-2011 15:23 ]
Dat wachten kan je doen tot je een ons weegt, het is niet bekend of er iets verandert in de baseband in korte tijd. Als de verkoper dit niet heeft aangegeven dat hij een JB had uitgevoerd of dat de GPS het niet deed, is dit achterhouden van informatie en op grond hiervan kan je de koop ongedaan maken.KappuhH schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:42:
[...]
Heb hem niet zelf gejailbreakt maar zo gekocht. Maar het komt er dus op neer dat moet wachten op een updat evan de baseband.
Kan dit ook een reden zijn dat ik het niet voor elkaar krijg dat mn WhatsApp berichten gepusht worden?
WhatsApp kan hier ook mee te maken hebben, omdat de telefoon zeer waarschijnlijk gehactiveerd, waardoor je geen push certificaten krijgt van Apple. Andere apps zullen ook niet werken met push berichten.
Helaas is het direct na het jailbreaken. Hoewel ik standaard wel een aantal applicaties installeer na een JB, heb ik iTalk getest zonder die dingen (SBSettings, Five Icon Dock, en die ene die hier niet genoemd wordt).Ruubster schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:09:
[...]
Is dit direct na het jailbreaken of heb je na het jailbreaken gelijk Cydia gedraaid en de (critical) updates geinstalleerd? Of een andere tool geinstalleerd die deze problemen kan geven? Ik denk niet dat het in je backup kan zitten, dan zou het zonder jailbreak ook problemen moeten geven lijkt me.
Edit: Bij mij werkt die app goed. Ik heb een 3GS, oude bootrom, iOS 4.3.2, RedSn0w gebruikt... Damn ik kan niet wachten op de nieuwe iPhone...
Ik heb trouwen (vergeten te melden in mijn vorige post) dit probleem bij zowel de gratis, als de betaalde (legaal gekocht) versie.
Hmm je kan nog 1 ding proberen, en dat is je telefoon herstellen, daarna geen backup terugzetten en je telefoon als nieuw instellen (je kan altijd de reservekopie nog terugzetten door rechtermuisklik in het linkermenu te doen op de iPhone), en dan proberen of JB + de app werkt. Ik verwacht niet dat het in je backupbestand zit, maar ge wit oit noit nie!MC Taz Man schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:03:
[...]
Helaas is het direct na het jailbreaken. Hoewel ik standaard wel een aantal applicaties installeer na een JB, heb ik iTalk getest zonder die dingen (SBSettings, Five Icon Dock, en die ene die hier niet genoemd wordt).
Ik heb trouwen (vergeten te melden in mijn vorige post) dit probleem bij zowel de gratis, als de betaalde (legaal gekocht) versie.
Verwijderd
Zolang er nog 1-tjes en 0-letjes op de iPad staan, zal er altijd wel een serietje 1-tjes en 0-letjes worden geschreven dat slimmer is dan de 1-tjes en 0-lletjes die Steve verzint.Xeanor schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:45:
Niemand hier die zich zorgen maakt dat jailbreaken over een jaar of twee niet meer zal lukken? Misschien zelfs al nooit op de iPad 2?
Ja, maar als dat 6 maanden duurt hebben we er niet mee zo ontiegelijk veel aan toch?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:45:
[...]
Zolang er nog 1-tjes en 0-letjes op de iPad staan, zal er altijd wel een serie 1-tjes en 0-letjes worden geschreven dat slimmer is dan de 1-tjes en 0-lletjes die Steve verzint.
Net geprobeerd (met 4.3.2), maar helaas. iTalk wil nog steeds niet opnemenRuubster schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:37:
[...]
Hmm je kan nog 1 ding proberen, en dat is je telefoon herstellen, daarna geen backup terugzetten en je telefoon als nieuw instellen (je kan altijd de reservekopie nog terugzetten door rechtermuisklik in het linkermenu te doen op de iPhone), en dan proberen of JB + de app werkt. Ik verwacht niet dat het in je backupbestand zit, maar ge wit oit noit nie!
Dat dacht men ook bij de iPhone 3G, iPhone 3GS en iPhone 4.Xeanor schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:45:
ik denk zelfs op het moment als comex/musclenerd en p0sixninja aangeven dat ze stoppen met zoeken naar JB mogelijkheden voor de A5, dat er wel iemand komt die uiteindelijk een exploit vind.
Het zou ook zonde zijn om de huidige JB community rondom iOS te laten afsterven, want de nieuwe apparaten worden doorontwikkelingen op de A5.
Het struikelblok nu is de bootrom waar ze nog niets van weten.
ook zijn er een aantal mensen die claimen hard op weg te zijn een iPad2 JB uit te brengen (oa. http://twitter.com/#!/d0nfyxn ) grote kans dat het fake is, maar stiekem toch hopen dat ze de waarheid vertellen. Of hopen dat GeoHot opeens weer met een JB tool komt. Of je mag hem of je mag hem niet..maar hij heeft zeker wel de skills.
gewoon geduld hebben, (al zit ik ook elke dag bepaalde sites en twitter accounts langs te lopen... want zodra ze iets hebben kan het snel lopen.)
Wat ik er nu van kan zien is dat verschillende mensen succesvol ermee zijn geweest en andere time-outs hebben gehad...
Fake of niet is dus nog even de vraag maar er zit beweging in.
Zie zijn twitter voor de download link: http://twitter.com/#!/d0nfyxn
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
"iPad 2 Jailbreak on iOS 4.3.2 Almost Done !! http://bit.ly/gcX2fA (RT!)"
Misschien wel interessant
Daar duurde het toch niet zo lang?Phuncz schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:07:
[...]
Dat dacht men ook bij de iPhone 3G, iPhone 3GS en iPhone 4.
De 4.2.1 jailbreak heeft een behoorlijke tijd op zich laten wachten, ruim vier maanden. Daarvan was zelfs de bootrom al wel gejailbreakt, en dat is bij de iPad 2 niet het geval. Geduld is een schone zaak.
Waarom? Het feit dat ze de naam van een bestaande baseband unlock gebruiken doet toch al genoeg vermoeden dat alles fake is.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:28:
Ik volg atm http://twitter.com/#!/Ultrasn0wCa waar 18 uur geleden het volgende op vermeld werd:
"iPad 2 Jailbreak on iOS 4.3.2 Almost Done !! http://bit.ly/gcX2fA (RT!)"
Misschien wel interessant
Klopt, maar als Apple steeds meer bugs fixt is de kans op een bruikbare bug steeds kleiner, en kan die zelfs nihil worden.Phuncz schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:07:
[...]
Dat dacht men ook bij de iPhone 3G, iPhone 3GS en iPhone 4.
Natuurlijk zullen er wel weer nieuwe bugs in iOS 5 geïntroduceerd worden, maar reken er maar op dat alle oude methodes waarschijnlijk wel rekening mee wordt gehouden. Waarom denk je dat het Dev Team en p0sixninja hun JB methodes af en toe zo angstvallig stil houden tot na de release van een nieuwe iOS versie?
Juist, zodat hij nog bruikbaar is in een nieuwe versie, want zodra hij uit is, wordt de bug meteen gefixt
en natuurlijk zullen er altijd bugs in zitten, maar een willekeurige bug heb je geen bal aan bij een jailbreak, dat moeten echt specifieke bufferoverflows zijn oid.
[ Voor 45% gewijzigd door thaan op 27-04-2011 21:36 ]
(Screenshot van de code van het dummy JB programma. Fail.)
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
De Xbox 360 krijgt volgens mij lang niet zo vaak updates als iOS en grote hardwarematige veranderingen als bij elke nieuwe iPhone release.Phuncz schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:52:
Als er geen softwarematige bugs meer gevonden worden die root access geven, gaat men het bij hardwareoplossingen zoeken. Er is ALTIJD een manier om de beveiligingen te omzeilen. Kijk maar naar de Xbox360, waar men zowat alles al geprobeerd heeft, maar de modding community vind telkens een oplossing.
Die twee vallen echt niet te vergelijken.
Daarnaast is een jailbreak niet hardwarematig te doen. Een unlock, ja dat wel. Hoe wil jij echter hardwarematig root toegang gaan geven?
Code injectie via de bootprocedure omdat er een bug in de bootrom zit? Dat is hardwarematig, want het zit vast in de chip en kan niet via een software update zoals een 4.3.3 kan fixen. Daarom zijn mensen met een 3Gs oude bootrom ook broken4life en untethered.thaan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:25:
[...]
De Xbox 360 krijgt volgens mij lang niet zo vaak updates als iOS en grote hardwarematige veranderingen als bij elke nieuwe iPhone release.
Die twee vallen echt niet te vergelijken.
Daarnaast is een jailbreak niet hardwarematig te doen. Een unlock, ja dat wel. Hoe wil jij echter hardwarematig root toegang gaan geven?
Ik dacht bij hardwarematig meer aan een chip erin solderen, zoals bij de eerste unlock van Geohot voor de iPhone 2G.Hero Of Time schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:07:
[...]
Code injectie via de bootprocedure omdat er een bug in de bootrom zit? Dat is hardwarematig, want het zit vast in de chip en kan niet via een software update zoals een 4.3.3 kan fixen. Daarom zijn mensen met een 3Gs oude bootrom ook broken4life en untethered.
Dit lijkt me meer een bug die in de bootrom zit (en dus software) maar simpelweg niet geupdate kan worden, aangezien ze de bootrom niet kunnen updaten zonder hardware revisie.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Kan dat zomaar? Want dan ben ik ook wel geinteresseerd, ik zou graag de Safari van 4.3 op mijn iPhone met 4.2.1 laten draaien, die schijnt een stuk sneller te zijn...hoyvoy schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:51:
Kan iemand de safari.app van IOS 4.3.x even online zetten? want er is geen 4.3 voor mijn ipod touch 2g.
Ik wil m best online zetten, maar dan kopieer ik gewoon de map safari.app van mn iphone. Ik denk sowieso niet dat dat zal werken, aangezien bijvoorbeeld de API's ook bijgewerkt zullen zijn en zo. Maar als je het wil proberen of je weet dat het werkt, dan zeg je het maar...hoyvoy schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:51:
Kan iemand de safari.app van IOS 4.3.x even online zetten? want er is geen 4.3 voor mijn ipod touch 2g.
Nooit geschoten is altijd mis, dus zet ze er maar op!Ruubster schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:20:
[...]
Ik wil m best online zetten, maar dan kopieer ik gewoon de map safari.app van mn iphone. Ik denk sowieso niet dat dat zal werken, aangezien bijvoorbeeld de API's ook bijgewerkt zullen zijn en zo. Maar als je het wil proberen of je weet dat het werkt, dan zeg je het maar...
[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 01-05-2011 21:20 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 01-05-2011 21:19 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 01-05-2011 21:19 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Let the fun begin
Vorige week heb ik een iPad 1 gewonnen, WiFI versie. Momenteel staat er iOs 4.3.2 op.
Ik ben totaal nieuw in dit vak en vraag me af het het reeds mogelijk is om deze versie dan iOs te jailbreaken? Indien ja, kan je me een goede tutorial geven?
Ik vraag het even hier omdat ik niet zoveel zin heb om 28 paginas te doorlezen *mijn exusus*.
Alsvast bedankt.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14566Speedy77 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:52:
Dag iedereen,
Vorige week heb ik een iPad 1 gewonnen, WiFI versie. Momenteel staat er iOs 4.3.2 op.
Ik ben totaal nieuw in dit vak en vraag me af het het reeds mogelijk is om deze versie dan iOs te jailbreaken? Indien ja, kan je me een goede tutorial geven?
Ik vraag het even hier omdat ik niet zoveel zin heb om 28 paginas te doorlezen *mijn exusus*.
Alsvast bedankt.
Psn: Rvdt86
Nou geohot doe je best, ben het nu wel zat zonder jailbreak op m'n iPad2.
Ja, is mogelijk. Als je Windows gebruikt moet je Redsnow gebruiken en als je een Mac hebt moet je PawnageTool gebruiken.Speedy77 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:52:
Dag iedereen,
Alsvast bedankt.
Het JB-programma van toepassing downloaden, openen en de instructies volgen. De instructies verschillen voor pc en Mac.
Op iCulture kun je o.à. Jailbreaken voor Dummies vinden. Dan krijg je alle stappen vooraf uitgelegd.
Ik heb zelf een JB met Redsnow gedaan, dit was voor mij de eerste keer maar echt niet moeilijk.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 19:49 ]
"failed in buffer_write(fd) (8, ret=1)
Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)"
Ik kan dus niks meer installeren op m'n ipod, wie helpt mij uit de brand??
edit: ipod touch 2G 4.2.1 snowbreeze
Netjes kopen of laten liggen. Anders aanschaffen via iTunes en Paypal.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:47:
Ik krijg bij alles wat ik installeer via Installous (demos, heb geen creditcard) een foutmelding, invalid app. Watskebeurt?
Klinkt als een fout bij een eerder geïnstalleerde package. Ga eens na wat je als laatst erop gezet hebt en verwijder deze app of herinstalleer 'm.hoyvoy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:00:
Hier ook een probleem: als ik iets wil installeren in cydia, krijg ik bij alles:
"failed in buffer_write(fd) (8, ret=1)
Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)"
Ik kan dus niks meer installeren op m'n ipod, wie helpt mij uit de brand??
edit: ipod touch 2G 4.2.1 snowbreeze
Dat kan niet: na de jailbreak gebeurde het meteen, ik heb hem 3 keer gerebreakt, maar het probleem blijft zich voordoen.Hero Of Time schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:50:
[...]
Netjes kopen of laten liggen. Anders aanschaffen via iTunes en Paypal.
[...]
Klinkt als een fout bij een eerder geïnstalleerde package. Ga eens na wat je als laatst erop gezet hebt en verwijder deze app of herinstalleer 'm.
Edit: ik weet al wat het is, de root partition was te klein.

[ Voor 6% gewijzigd door hoyvoy op 03-05-2011 21:02 ]
Verkeerde website genoemd, moet iphoneclub zijn ipv iculturehoyvoy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:22:
Voor diegene die het niet weten doet http://ispaziorepository.com het niet meer, maar deze wel: http://ispaziorepo.com/cydia/apt

http://www.iphoneclub.nl/...uch-en-ipad-op-ios-4-3-1/
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Verwijderd
Na het Sony Playstation debacle krijgt niemand meer mijn bankgegevens en helemaal Steve Jobs niet ha ha ha!Hero Of Time schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:50:
[...]
Netjes kopen of laten liggen. Anders aanschaffen via paypal
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 23:27 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:47:
Ik krijg bij alles wat ik installeer via Installous (demos, heb geen creditcard) een foutmelding, invalid app. Watskebeurt?
http://www.pearle.nl/Daedalus schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:20:
[mbr]Mocht de topicwaarschuwing niet duidelijk genoeg zijn: het vragen naar (hulp met) warez is niet toegestaan. Hoe je aan je warez komt of hoe je het aan de praat krijgt is je eigen zaak, maar niet iets wat we hier gaan bespreken. Hulp bieden is evenmin toegestaan. Het gaat nu 7 delen min of meer goed. Verpest het nu niet voor de rest.[/]

Ga nu niet doen alsof je neus bloedt. Installeous is gewoon de repo voor cracked apps. Houdt het leuk voor een anderen, en laat dit soort dingen achterwege. Als je hierover wilt praten, of hulp hiermee wilt hebben zul je ergens anders je heil moeten zoeken. Dit geldt uiteraard ook voor de rest.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 07:21:
[...]
Wat is er mis met het installeren van demos?
[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2011 10:21 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik stel ze hier omdat in het iphone topic alleen maar gepraat word over levertijden van de witte iphone.
Is er iets van een app die je gps gegevens bijhoud, je route, snelheden, .....
Als ik een theme download kan ik die dan ook installeren of instellen op mijn iphone zoja hoe?
Als een topic niet bied wat jij zoekt, dan maak je een eigen topic aan. Dan ga je niet 1 topic proberen te kapen die weinig tot niets met je vraag te maken heeft.Denthis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:53:
Ik heb een aantal vragen hier:
Ik stel ze hier omdat in het iphone topic alleen maar gepraat word over levertijden van de witte iphone.
Is er iets van een app die je gps gegevens bijhoud, je route, snelheden, .....
Als ik een theme download kan ik die dan ook installeren of instellen op mijn iphone zoja hoe?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Dit topic is gesloten.
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods