Als je per sé navigatie nodig hebt dan koop je dat net zoals al het andere spul dat je per sé nodig hebt. Wil je het niet kopen maar download je het illegaal dan meldt je dat in dit topic gewoon niet, zo simpel is het. TomTom is overigens geen obscure onbekende navigator dus wat dat betreft kun je best afgaan op de mening van een reviewer.magnifor schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:33:
[...]
Waar heb jij dan een TomTom en Navigon gezien voor de iPhone die ik kan uitproberen? Ik zeg niet dat ik geen geld heb om TomTom of Navigon te kopen, ik zeg dat ik het wil kopen maar wel eerst wil uitproberen. Reviews zijn eigenlijk een mening van iemand en wil het daarom zelf proberen.
En waarom weer die pc vergelijking? Ik wordt gek van al die computer/auto vergelijkingen. Als je een computer uit de winkel neemt zonder ervoor te betalen dan is het diefstal omdat je het fysiek meeneemt en de winkel niets meer heeft om te verkopen. Als je software download dan is het een kopie en heeft de eigenaar nog steeds zijn software om het te verkopen.
Als je een iPhone icm een T-Mobile abo hebt dan is Navigon een tijd terug gratis aangeboden, ik weet niet of die actie nog loopt.
offtopic:
Het geëikte "de eigenaar verliest niets als ik kopieer" begint overigens net zo vermoeiend te worden als de vergelijkingen met computers of auto's
Het geëikte "de eigenaar verliest niets als ik kopieer" begint overigens net zo vermoeiend te worden als de vergelijkingen met computers of auto's
Kun je controleren of het bedrag dat afgeschreven is ook specifiek voor de app is die je gedownload hebt? Het komt bij mij namelijk regelmatig voor dat ik pas dagen of weken nadat ik een app heb aangeschaft de melding krijg dat er ook daadwerkelijk iets is afgeschreven van m'n rekening.Joepv schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:43:
Ik snap er niets van. Heb dus een app gedownload via usenet. Deze op je jailbroken iPhone gezet en ineens is er geld afgeschreven van je rekening door Apple?
Volgens mij moet je altijd goedkeuring geven d.m.v. je Apple ID wachtwoord in te voeren, heb je dat gedaan?
[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 13-04-2011 18:44 ]