Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

randje schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:10:
met dat downgraden is er ook een verschil tussen de iPad2 Wifi en de iPad2 3g...
met de wifi moet van 4.3.4 naar 4.3.3., mits de shsh blobs er zijn, niet al te moeilijk zijn
2e zo juist ook gelukt
idd met shsh blobs en een reboot fix (dat hij niet steeds terug komt in je apple usb itunes screen)
kan je hem restoren naar 4.3.3 O+

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:49
Ooops, kom er net achter dat ik van 4.3.3 geen SHSH heb in TinyUmbrella, en Apple geeft deze niet meer uit. Gelukkig ben ik gered door Cydia, deze heeft blijkbaar mijn 4.3.3 shsh wel opgeslagen en ik heb 'm nu ook in TinyUmbrella door het vinkje 'request shsh from Cydia' aan te zetten. Weet iemand of dat nog verschil maakt, of je een shsh bij Cydia vandaanplukt of rechtstreeks van Apple krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Nee, dat maakt niet uit, want de blobs zijn hetzelfde. Enige verschil is dat er een server tussen zit. Ipv direct bij Apple vandaan komt het via Cydia/Saurik naar jou toe.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Hero Of Time schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:45:
Nee, dat maakt niet uit, want de blobs zijn hetzelfde. Enige verschil is dat er een server tussen zit. Ipv direct bij Apple vandaan komt het via Cydia/Saurik naar jou toe.
Pfff, ik voel me echt een prutser. Blijkt dat ik ze ook niet van m'n iPad heb. En ik beschouw mezelf als redelijk deskundig op het gebied van jailbreaken! Gelukkig had Cydia deze ook. Ik heb nog nooit hoeven downgraden, dus ik hoop maar dat dat inderdaad nog lukt mocht de nood aan de man zijn.

Zeker nu 4.3.3 waarschijnlijk de laatste versie is waarop een fatsoelijke jailbreak gedaan kan worden. 4.3.4 is alleen tethered en niet op de iPad2. Ik verwacht eventuele nieuwe jailbreaks of untethers niet meer voor iOS5, anders zou het een beetje jammer van de exploits zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik maak mij geen zorgen. Apple kan proberen te fixen wat ze willen, maar m'n iPhone 3Gs is pwnd4life. Leve oude bootrom! :D iOS5 is dus straks van mij, met een JB, zodra de tools/patches voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Aha, goed nieuws voor iPad 2 3G bezitters (bron TU site):
I've updated TinyUmbrella for iPad 2 GSM/CDMA users allowing them to restore 4.3.x without the fear of the recovery loop. Assuming you have 4.3, 4.3.1, 4.3.2, or 4.3.3 SHSHs and restore to one of those versions, TU will allow the restore to complete successfully.

[ Voor 9% gewijzigd door HeyDude op 20-07-2011 23:47 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Hero Of Time schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:04:
Ik maak mij geen zorgen. Apple kan proberen te fixen wat ze willen, maar m'n iPhone 3Gs is pwnd4life. Leve oude bootrom! :D iOS5 is dus straks van mij, met een JB, zodra de tools/patches voor zijn.
Optimist. Geldt uiteraard ook voor de iPhone4 en de iPad1, maar je hebt het nu wel over een tethered jailbreak. IOS 4.3.4 is een van mijn redenen om Apple hartgrondig te haten. Okee, die PDF exploit was in potentie gevaarlijk, maar er was geen enkele reden om de untether te fixen. Kloothommels.

Ik bedoel, je kunt SHSHs opslaan dat het een lieve lust is, maar wat als jouw 3GS of mijn iPhone4 kapot gaat en je krijgt een vervanging met 4.3.4 er al op? Ben je mooi de pisang! Ik ga mij toch maar eens op Android orienteren.

[ Voor 11% gewijzigd door PhilipsFan op 21-07-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om iOS 4.3.3 op mijn iphone 4 te zetten.

Ik heb deze zojuist aangeschaft maar er staat nu 4.1 op en als ik wil updaten gaat ie gelijk op 4.3.4.

Ik ben nog een leek op iphone gebied dus al die termen van SSH en blubbers zeggen mij niks. Misschien een link naar een dummy website voor beginners.

Thanks

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het downgraden doe je zo: http://www.limera1n.cc/20...433-432-431-iphone-4.html

het deels upgrade weet ik niet, al denk ik dat dit hetzelfde principe moet zijn.
Wacht even af voor een andere reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:26:
Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om iOS 4.3.3 op mijn iphone 4 te zetten.

Ik heb deze zojuist aangeschaft maar er staat nu 4.1 op en als ik wil updaten gaat ie gelijk op 4.3.4.

Ik ben nog een leek op iphone gebied dus al die termen van SSH en blubbers zeggen mij niks. Misschien een link naar een dummy website voor beginners.

Thanks
Eenvoudig. Als je geen shsh blobs van 4.3.3 hebt, dan kun je die versie niet installeren. Je kunt dus 4.1 houden en met Limera1n untethered jailbreaken, of je installeert 4.3.4 en hebt alleen een tethered jailbreak.

Ik zou het even uitproberen op 4.1, dan kun je in Cydia kijken. Misschien heeft de vorige eigenaar ook gejailbreakt en heeft Cydia de blobs van 4.3.3 voor je opgeslagen, in dat geval kun je downgraden met bv TinyUmbrella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:26:

Thanks
NIET! je kunt nu alleen maar upgraden naar 4.3.4, een firmware die nog niet te jailbreaken is en waar je nog lang op zult moeten wachten! dus blijf op 4.1!!

edit: de meeste springboard tweaks werken wel op 4.1 en niet op 4.2.1+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoyvoy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:12:
[...]

NIET! je kunt nu alleen maar upgraden naar 4.3.4, een firmware die nog niet te jailbreaken is en waar je nog lang op zult moeten wachten! dus blijf op 4.1!!

edit: de meeste springboard tweaks werken wel op 4.1 en niet op 4.2.1+
hoe kom je er aan dat de meeste springboard tweaks niet werken op 4.2.1+?? ik zit op 4.3.3 en ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:15:
[...]

ik zit op 4.3.3 en ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkt.
x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:15:
[...]

hoe kom je er aan dat de meeste springboard tweaks niet werken op 4.2.1+?? ik zit op 4.3.3 en ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkt.
panorama, multiiconmover, parralax...

edit: en op winterboard werkt een homescreen wallpaper niet bij mij op 4.3.3, hoort dit zo of niet??

[ Voor 10% gewijzigd door hoyvoy op 21-07-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Heb nu 4.3.3JB en dat hou ik voorlopig zo.
Alleen als iOS 5 veeeeel beter is update ik misschien ten koste van de JB want ik denk dat er geen nieuwe JB meer komt voor de iPad 2.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
skatebiker schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:27:
Alleen als iOS 5 veeeeel beter is update ik misschien ten koste van de JB want ik denk dat er geen nieuwe JB meer komt voor de iPad 2.
Och, daar zou ik niet meteen vanuit gaan. Nieuwe code betekent ook weer nieuwe lekken en dus kansen voor expoits. Maar reken er wel op dat het even kan duren. Ook kan er nog een bootrom exploit opduiken, maar ook dat kan ff duren i.v.m. de aankomende nieuwe iPhone. Als ze handig zijn wachten ze daarop zodat een eventueel bootrom exploit, als die er nog in zit, ook dan bruikbaar is.

Maar het gaat mij ook een beetje tegenstaan. Ik ben afhankelijk van een jailbreak i.v.m. tethering en allerlei tweaks. Ik ga dan ook pas voor een nieuwe iPhone 4s of 5 als daar een untethered jailbreak voor beschikbaar is. Anders wordt het volgende toestel echt Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even een vraagje tussendoor, Een collega vroeg me of ik haar iphone wilde jailbreaken om voor haar een applicatie erop te zetten.

Normaliter zou ik jailbreaken, de app toevoegen aan itunes, en sychroniseren met mijn iphone.

Maar nu kan ik natuurlijk niet haar iphone met mijn itunes sychroniseren ( anders gaat alles wat ze er nu op heeft staan er af ) En in het scenario dat we dat toch doen, zal hij wanneer zij hem weer thuis sychroniseert de app weer eraf halen.

iemand een creatieve oplossing, SSH de enige mogelijkheid?

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 21-07-2011 16:15 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
skatebiker schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:27:
Same here! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Ik ben geen nieuweling met jailbreaken maar ik kom er gewoon niet uit. :/

Situatie:
i4 met Win7 en iTunes 10.1.2 (geupdate naar 10.4):
Wil van fw 4.2.1 naar 4.3.3, in host staat een verwijzing naar Cydia server.

Start restore: iPhone niet in DFU, gewoon aan, shift + restore -> firmware 4.3.3
Foutmelding: error 1013

Heb het nu al meerdere keren geprobeerd en ook meerdere oplossingen voor error 1013 maar helaas. Heb iPhone toen maar uit recovery gekickt (iPhone heeft nu fw 4.3.3) maar wat ik ook nu probeer ik blijf de melding 1013 krijgen. Wordt er gek van! Ik wil een clean herstel naar 4.3.3.

Iemand tips?

Ik ga in de tussentijd de laatste versie van iTunes maar installeren, heb het idee dat het daar aan ligt.

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 21-07-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Gisteren wou ik terug naar 4.1 (zat op 4.3.3) alleen voor de MCleaner die ik briljant vind werken ipv iBlacklist. na veel rotzooien voor mekaar gekregen (heb vanaf 4.0.1 tot 4.3.3 alle SHSH blobs+ de beta blobs) bleek men reservekopie te nieuw te zijn voor deze FW. dus weer terug naar 4.3.3. (ook veel gefriemelt om me uit de recovery loop te krijgen)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Destianto schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:07:
Even een vraagje tussendoor, Een collega vroeg me of ik haar iphone wilde jailbreaken om voor haar een applicatie erop te zetten.

Normaliter zou ik jailbreaken, de app toevoegen aan itunes, en sychroniseren met mijn iphone.

Maar nu kan ik natuurlijk niet haar iphone met mijn itunes sychroniseren ( anders gaat alles wat ze er nu op heeft staan er af ) En in het scenario dat we dat toch doen, zal hij wanneer zij hem weer thuis sychroniseert de app weer eraf halen.

Staat ie op 4.4.3? Dan gewoon naar jailbreakme.com en niks met itunes te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
xburchartz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:54:
[...]

Staat ie op 4.4.3? Dan gewoon naar jailbreakme.com en niks met itunes te maken....
Je bedoeld 4.3.3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
:( K*t freaking iTunes en Apple! Ik kan niet eens restoren naar firmware 4.3.3! Aaaarrgghhhh!!! Ik heb het ermee gehad! ^!%#@%@$^# firmware signing!

* EN-IS is gefrustreerd, moest eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
PhilipsFan schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:34:
[...]

Optimist. Geldt uiteraard ook voor de iPhone4 en de iPad1, maar je hebt het nu wel over een tethered jailbreak. IOS 4.3.4 is een van mijn redenen om Apple hartgrondig te haten. Okee, die PDF exploit was in potentie gevaarlijk, maar er was geen enkele reden om de untether te fixen. Kloothommels.

Ik bedoel, je kunt SHSHs opslaan dat het een lieve lust is, maar wat als jouw 3GS of mijn iPhone4 kapot gaat en je krijgt een vervanging met 4.3.4 er al op? Ben je mooi de pisang! Ik ga mij toch maar eens op Android orienteren.
Ik heb geen last van tethered JB, de apparaten die jij noemt wel. Als mijn 3Gs stuk gaat, dan zit ik idd zeer zeker vast aan een nieuwe bootrom exemplaar.
Ik ben al vanaf het begin geen fan van Apple. Ik ga liever terug naar Windows gebruiken, dan dat ik OSX moet gebruiken (en anders zoek ik een andere baan :P). Op m'n huidige werk hebben we wel een paar Macs, maar gelukkig hoef ik er niet op te werken (alleen mee, als iemand een vraag heeft). Dat vind ik meer dan genoeg.
Destianto schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:07:

Als het een app is van Cydia, niets aan de hand. Daarmee wordt door iTunes niets gedaan. Gaat het om wat anders, dan moet je dat niet hier vragen. Grijze gebieden zijn verboden hier. Zie de topic warning en algemeen beleid (plus de tientallen modbreaks hier).
hoyvoy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:06:
panorama, multiiconmover, parralax...

edit: en op winterboard werkt een homescreen wallpaper niet bij mij op 4.3.3, hoort dit zo of niet??
MultiIconMover, is dat niet de tweak waarmee je icoontjes selecteerd, naar een pagina gaat en ze daar dumpt door op de home knop te drukken? Werkt prima op 4.2.1.
EN-IS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:41:
:( K*t freaking iTunes en Apple! Ik kan niet eens restoren naar firmware 4.3.3! Aaaarrgghhhh!!! Ik heb het ermee gehad! ^!%#@%@$^# firmware signing!

* EN-IS is gefrustreerd, moest eruit!
* Hero of Time is blij met z'n Nexus S van de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:29:
* Hero of Time is blij met z'n Nexus S van de zaak.
Dat zoiets simpels als restoren gewoonweg niet functioneert is uiterst frustrerend! Belachelijk! Hoe moet dat voor een a-technisch persoon zijn vraag ik mij hardop af. ;( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Even een vraagje. Sinds de jailbreak gaan apps die ik via de iPhone update niet meer in de verzamelhokjes, maar worden die buiten de verzamelhokjes geplaatst.
Meer mensen last van deze bug?

Als ik ze via iTunes update en dan mijn iPhone sync, dan blijven de apps netjes in de verzamelhokjes.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hier zo even snel doorlees constateer ik het volgende:
Indien mijn tweedehands iPad met 4.3.4 komt, nooit gejailbreakt is. Kan ik niet downgraden naar 4.3.3 omdat ik geen SHSH Blobs heb? Of is hier een Work-around voor ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:31:
Als ik hier zo even snel doorlees constateer ik het volgende:
Indien mijn tweedehands iPad met 4.3.4 komt, nooit gejailbreakt is. Kan ik niet downgraden naar 4.3.3 omdat ik geen SHSH Blobs heb? Of is hier een Work-around voor ?
Nee, dan heb je simpelweg pech. Staat ook redelijk duidelijk in de OP volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik ben een noob op dit vlak.. -O-

Dit gaat dan ook niet lukken veronderstel ik? ik zie echter in de tutorial zelf niks meer staan over shsh blobs..
http://www.limera1n.cc/20...433-432-431-iphone-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:26:
Sorry ik ben een noob op dit vlak.. -O-

Dit gaat dan ook niet lukken veronderstel ik? ik zie echter in de tutorial zelf niks meer staan over shsh blobs..
http://www.limera1n.cc/20...433-432-431-iphone-4.html
2de regel. En ctrl-F is je vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet ik morgen allemaal eens goed bekijken, op dit moment is het nog allemaal wat chinees voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Als ik een nieuwe iPad2 koop en daar staat 4.1 op, kan ik deze dan upgraden naar 4.3.3 ipv 4.3.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 14:56

Coach4All

I'm a Coach 4 All

MichelG schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:24:
Als ik een nieuwe iPad2 koop en daar staat 4.1 op, kan ik deze dan upgraden naar 4.3.3 ipv 4.3.4?
Nope.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

EN-IS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:01:
[...]

Dat zoiets simpels als restoren gewoonweg niet functioneert is uiterst frustrerend! Belachelijk! Hoe moet dat voor een a-technisch persoon zijn vraag ik mij hardop af. ;( :F
Die snapt er niks van en doet precies altijd alles wat apple wilt :+
als je dit wilt doen om te jailbreaken, raad ik je aan om op 4.1 te blijven.

edit: Ik probeer mijn ipod touch sneller te maken door alles er vanaf te gooien wat ik niet gebruik, in /system/library/coreservices/springboard.app/n81AP.plist staat een functie die heet: "lauch-mode" met als string "pre-animate". weet iemand wat deze voor functie heeft, want deze functie kwam ik ook niet tegen op mijn 2g.

[ Voor 47% gewijzigd door hoyvoy op 22-07-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 23:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als je 4.1 hebt en je wilt naar 4.3.3 toe dan zal je eerst 4.1 moeten jailbreaken en dan een gemodde 4.3.3 firmware erop zetten wat kan omdat je 4.1 hebt gejailbreaked... maar dat firmware modden mag niet besporken worden op GoT dus kan ik niks zeggen over hoe dat te doen of waar ze te vinden.
Maar het kan wel...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
EN-IS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:01:
[...]

Die voert geen JB uit, en als die het wel doet en het niet meer snapt, is dat maar goed ook. Laat zo'n gebruiker lekker maar met OSX werken. Ze beweren tenslotte dat "het gewoon werkt". Ik weet beter, zie te veel gezeik op werk waarbij het absoluut NIET werkt. Zelfde als met een iPhone en iPad. Laat ze lekker stock draaien en als ze een JB willen, moeten ze weten dat ze met hun poten van de firmware moeten blijven. Willen ze een restore, vraag het dan aan je handige buurjongen/buurman.

Sowieso, a-technische mensen kunnen soms maar beter helemaal niet aan computers e.d. komen, gaat vaker fout dan goed :+.
Tijgert schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:24:
Als je 4.1 hebt en je wilt naar 4.3.3 toe dan zal je eerst 4.1 moeten jailbreaken en dan een gemodde 4.3.3 firmware erop zetten wat kan omdat je 4.1 hebt gejailbreaked... maar dat firmware modden mag niet besporken worden op GoT dus kan ik niks zeggen over hoe dat te doen of waar ze te vinden.
Maar het kan wel...
Volgens mij mogen we alles behandelen wat de tools kunnen, en in dit geval is de tool PwngTool. Door een custom firmware te maken en deze te 'hactiveren' kan je de activatie die vereist is bij Apple omzeilen. Maar nou weet ik niet 100% zeker of het de stap van firmware signing is, of alleen sim check unlock (dat je sim kaart dus gaat werken en dat je niet vast zit in het iTunes logo deel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Het is niet de bedoeling om te vragen om warez.

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb sinds 2 dagen een AppleTV 2 met iOS 4.2.2. Ik krijg het ding alleen niet gejailbreakt.
Wat ik heb gedaan:

Op Lion, iTunes 10.4
- Een nieuwe ipsw gemaakt met Seas0nPass, deze geeft 'iTunes script failed' na het exploiten in DFU;
- Zelf de ipsw restoren, iTunes komt na verloop van tijd met code 1602 of 21;

Op Snow Leopard, iTunes 10.3
- Een nieuwe ipsw gemaakt met Seas0nPass, deze geeft 'iTunes script failed' na het exploiten in DFU;
- Zelf de ipsw restoren, iTunes komt na verloop van tijd met code 1602;

Ik heb 3 verschillende usb kabels gebruikt en 2 verschillende Mac's; bij beide heb ik het zelfde probleem.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik snap je frustratie, maar liever hiervoor een TR aanmaken :)

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
ach, laat maar.

[ Voor 94% gewijzigd door maartend op 22-07-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Bedankt voor de reacties _/-\o_ Vanmiddag een nieuwe iPad2 gekocht en gelukkig stond er 4.3.3 op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

Misch wel een handig linkje http://theiphonewiki.com/wiki/index.php?title=ITunes_Errors
staan bijna alle error codes vermeld.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Een normale ipsw kan ik wel restoren, maar een custom geeft error 21.

Hoe weet je of een aTV2 in DFU staat?

EDIT: Dat kun je dus zien in "Systeeminformatie", bij USB devices!

De truck was voor mij:
1. Start de aTV2 op met alleen de power kabel. Wacht 10 seconden.
2. Stop de usb kabel erin.
3. Haal de power kabel er weer vanaf. Wacht 3 seconden.
4. Druk op Menu en Play voor ~7 seconden.
5. Draai Seas0nPass
6. Restore eventuele handmatig (alt + click) de nieuwe firmware. Te vinden in de root van je homedirectory.

:)

[ Voor 37% gewijzigd door zAo op 23-07-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Servertje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:29:

Maar hoe krijg ik nu App's uit de AppStore gratis?
Die kun je gewoon downloaden. Alle App's waar "gratis" bij staat, kun je zo downloaden. O-)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

funske schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:
[...]

Die kun je gewoon downloaden. Alle App's waar "gratis" bij staat, kun je zo downloaden. O-)
Apps gratis, waarvoor je moet betalen in de Appstore, download je via een andere store, maar dat is illegaal :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servertje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:29:
Ik heb net een iPad 2 aangeschaft en wil deze jailbreaken.
Ik heb dit gedaan via de site jailbreakme.com en daarna heb ik Cydia geïnstalleerd.

Maar hoe krijg ik nu App's uit de AppStore gratis?

Sorry ik ben nog een noob in het gebied van jailbreaken..
Verkoop je DSLR en je MacBook Pro, dan kun je ze betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

niks

[ Voor 109% gewijzigd door hoyvoy op 23-07-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:46:
[...]

Verkoop je DSLR en je MacBook Pro, dan kun je ze betalen.
_/-\o_ _O- Briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Ik draaide al weer maanden op 4.2.1 met JB van greenpois0n op mijn iPhone4. Cydia had mijn SHSH bewaard dus met tiny umbrella wou ik graag naar 4.3.3.

Dus de originele .ipsw van Apple gedownload, alt-restore en dat leek allemaal goed te gaan. Op het laatst klapt hij er echter uit met error 1013. Ofwel de baseband update lukt niet en ik zit in een restore-loop.

Volgens de geleerden maakt dat niet zoveel uit en inderdaad kan ik met redsn0w 4.3.3 JB opkrijgen en cydia is ook volledig functioneel. Bij mijn instellingen staat echter nog steeds de baseband van 4.2.1 03.10.01. En ik krijg ook geen providersignaal meer. Ipv Vodafone zegt hij nu "Geen service".

Hoe valt dit te repareren? Of is de enige optie een restore naar 4.3.4 en voorlopig geen JB meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat sommige apps/games niet meer werken met een jailbreak?
Bijvoorbeeld Findit 2 HD op de iPad? Zodra je de eerste puzzel (vind de 5 verschillen) hebt opgelost klapt ie eruit. Zowel op me iPad1 als 2. Het vreemde is dat ie voorheen prima werkte, kan dus ook aan iOs update liggen?

Kan iemand die dit spel heeft testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Het lijkt erop dat mijn greenpois0n 4.2.1 erg hardnekkig is.

Als ik via iTunes en TU 4.3.3 wil restoren (ik heb de SHSH blobs) gaat dat goed tot aan het eiende, dan krijg ik de 1013 error. Volgens oa de TU FAQ zou dat normaal zijn, je wilt je baseband immers niet upgraden (maakt voor mij niets uit, is gewoon een vodafone toestel).

Dan wordt mijn foon dus weer wakker in restore mode en TU laat dan zien dat er nog steeds 4.2.1 opstaat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
mca2 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:07:
Het lijkt erop dat mijn greenpois0n 4.2.1 erg hardnekkig is.

Als ik via iTunes en TU 4.3.3 wil restoren (ik heb de SHSH blobs) gaat dat goed tot aan het eiende, dan krijg ik de 1013 error. Volgens oa de TU FAQ zou dat normaal zijn, je wilt je baseband immers niet upgraden (maakt voor mij niets uit, is gewoon een vodafone toestel).

Dan wordt mijn foon dus weer wakker in restore mode en TU laat dan zien dat er nog steeds 4.2.1 opstaat???
Een dag of twee geleden zat ik hetzelfde schuitje. Ik heb de hele dag geprobeerd om te herstellen naar 4.3.3, (van 4.2.1 met greenpoison) het intresseert mij niet of de baseband ook ge-update wordt, 't is toch een Vodafone toestel waar geen unlock voor nodig is (simlock vrij toestel).

Ik kreeg het maar niet voor elkaar (lees 1 pagina terug) en toen heb ik het maar opgegeven, klote iTunes en Apple met zijn regels.

Wat ik gedaan heb is het volgende:
- in host bestand verwijzing naar gs.apple.com laten staan.
- toestel in DFU mode zetten
- in iTunes shift + restore naar 4.3.3
- Error 1013
- iTunes sluiten
- Fixrecovery* starten (toestel eerst in DFU mode zetten)
- Fixrecovery zijn werk laten doen, toestel komt uit recovery mode loop

Toestel heeft firmware 4.3.3, jailbreaken via jailbreakme.com

*fixrecovery: http://thefirmwareumbrell...updated-43-supported.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPad 1 4.3.4, gejailbreaked met Redsnow.
Boel start op, cydia logo is wit en crasht bij opstarten.
Verder kan ik het toestel aanzetten zonder redsnow te gebruiken..

Wat heb ik misdaan ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:30:

Apple product gekocht? Misschien handig om de JB met RS opnieuw uit te voeren. Kan wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:39:
[...]

Apple product gekocht? Misschien handig om de JB met RS opnieuw uit te voeren. Kan wel eens helpen.
been there, done that. Werkt ook niet. straks eens proberen op een clean restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nvm-

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:30:

Wat heb ik misdaan ?: Toestel aanzetten zonder redsnow...

Wat moet ik doen ?: Toestel aanzetten met redsnow en kies voor boot tethered!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
EN-IS schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Een dag of twee geleden zat ik hetzelfde schuitje. Ik heb de hele dag geprobeerd om te herstellen naar 4.3.3, (van 4.2.1 met greenpoison) het intresseert mij niet of de baseband ook ge-update wordt, 't is toch een Vodafone toestel waar geen unlock voor nodig is (simlock vrij toestel).

Ik kreeg het maar niet voor elkaar (lees 1 pagina terug) en toen heb ik het maar opgegeven, klote iTunes en Apple met zijn regels.

Wat ik gedaan heb is het volgende:
- in host bestand verwijzing naar gs.apple.com laten staan.
- toestel in DFU mode zetten
- in iTunes shift + restore naar 4.3.3
- Error 1013
- iTunes sluiten
- Fixrecovery* starten (toestel eerst in DFU mode zetten)
- Fixrecovery zijn werk laten doen, toestel komt uit recovery mode loop

Toestel heeft firmware 4.3.3, jailbreaken via jailbreakme.com

*fixrecovery: http://thefirmwareumbrell...updated-43-supported.html
Na lang googlen, veel pielen en af en toe zweten of mijn foon niet gebricked was, ben ik op hetzelfde uit gekomen:
- restoren naar 4.3.4 (baseband boeit mij ook niet) voor het zelf vertrouwen, er is altijd een weg naar een werkend efoon
- restoren naar 4.3.3 met TinyUmbrella (ik had gelukkig mijn SHSH-blobs)
- vervolgens in een restore loop terechtkomen (TU geeft zelfs aan dat je nog op 4.3.4 zit) omdat Apple weer wat heeft gevonden om ons te etterenen te voorkomend at we teug gaan naar oudere fw ookal hebben we de SHSH
- Fix Recovery gebruiken
- tadaa, een werkende 4.3.3 foon waarop redsn0w weer werkt

Beetje jammer dat mijn backups in het gedoe een chaos zijn geworden. iTunes overschrijft steeds je laatste backup :( Je schijnt niet een bepaalde backup te kunnen bevriezen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Wat heb ik misdaan ?: Toestel aanzetten zonder redsnow...

Wat moet ik doen ?: Toestel aanzetten met redsnow en kies voor boot tethered!
Wat ben ik toch achterlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
mca2 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Beetje jammer dat mijn backups in het gedoe een chaos zijn geworden. iTunes overschrijft steeds je laatste backup :( Je schijnt niet een bepaalde backup te kunnen bevriezen, jammer.
Je kan in C:\Users\ <NAAM> \AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup naar de 'laatst gewijzigd'-datum kijken en die ergens in je dropbox, in een andere map of op een externe HDD gooien als backup van je backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
mca2 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:01:
Als ik iTunes open, kan ik zien welke backups er zijn met de datum erbij. Kan je hier niet selecteren welke je wilt herstellen? Nou heb ik niet direct m'n iTunes bij de hand, ik moet hiervoor een VM opstarten en niet veel zin in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
Ik zoek een goede vervanging voor mywi. Daarin heb ik een andere tool gevonden. PDAnet.
Maar krijg deze voor meter aan de praat:
Krijg de melding dat ik Pdanet moet initiaseren, door te rebooten.
Dat gedaan maar blijf de foutmelding krijgen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:51

KL643

beeldaandemuur

Met een iPhone4 is TetherMe (+ de persoonlijke hotspot functie) een perfecte oplossing.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Ik heb multitasking + nog een paar andere dingen die ik niet gebruik disabled, maar doordat ik de multitasking heb disabled (system/library/coreservices/springboard.app/n81AP.plist) kan ik mijn apps niet meer afsluiten door 1 keer op de thuisknop te drukken. Ik kan dit probleem niet oplossen met activator, weet iemand van jullie hoe dat wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
KL643 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:02:
Met een iPhone4 is TetherMe (+ de persoonlijke hotspot functie) een perfecte oplossing.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
Gevonden, moet hem via sbsettings eerst activeren. en hoppa verbinding

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb de HDR optie aangezet via iFile op mijn iPhone 3G. Ik zie nu als ik een foto wil maken de knop in beeld om HDR aan/uit te zetten maar er worden geen HDR foto's gemaakt. Is het wel mogelijk om dat soort foto's te maken met de 3G camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik wil bestanden op mijn ipad 2 zetten, heb via Openssh verbinding kunnen maken en kan bestanden direct overzetten, maar bij films e.d. gaat dat erg langzaam. Ik zocht dus een programma dat via usb zou kunnen, maar welke werkt goed? Daarnaast maak ik gewoon een map aan in de root van de ipad2, als 'Films', zodat ik met XMBC hierheen kan browsen, doen andere dat ook zo?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Wat is traag? Ik kan bestanden via SSH naar m'n 3Gs met ongeveer 1,5 MB/s sturen. Dat is voor m'n 54 Mbps wifi, op zolder (router staat beneden) best goed. Met een kabel gaat het ongeveer even snel, maar dat kan ook door de implementatie komen (Linux is niet super snel met iPhone over USB, iig toen ik 't gebruikte).

Programma's om via USB te bladeren zou ik zeggen iPhone Explorer. Moet ook werken voor de iPad. Ik zou overigens de bestanden niet in de root neerzetten, maar in de Media map van de Mobile gebruiker bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
op de ipad heb ik op een normale manier extra gestures aangezet (iOS 4.3), zo ook het naar boven swipen voor de multitask bar en knijpen om weer bij homescreen te komen. is dit ook aan te krijgen voor de iphone?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Preddie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:27:
Ik wil bestanden op mijn ipad 2 zetten, heb via Openssh verbinding kunnen maken en kan bestanden direct overzetten, maar bij films e.d. gaat dat erg langzaam. Ik zocht dus een programma dat via usb zou kunnen, maar welke werkt goed? Daarnaast maak ik gewoon een map aan in de root van de ipad2, als 'Films', zodat ik met XMBC hierheen kan browsen, doen andere dat ook zo?
Hero Of Time schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:20:
Ik zou overigens de bestanden niet in de root neerzetten, maar in de Media map van de Mobile gebruiker bijvoorbeeld.
zou ik ook doen, ik heb wel vaker geprutst in de /root, dit doe ik dus nooit meer (had to restore) :+. een map aanmaken ergens in var/mobile/ is veel verstandiger.
Jaspur schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:04:
op de ipad heb ik op een normale manier extra gestures aangezet (iOS 4.3), zo ook het naar boven swipen voor de multitask bar en knijpen om weer bij homescreen te komen. is dit ook aan te krijgen voor de iphone?
als je hem jailbreakt wel, ga naar system/library/coreservices/springboard.app/NxxAP.plist en maak daar een regel aan:

<key>multitasking-gestures</key>
<true/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier een 'Jailbreak n00b':
Vanochtend proberen mijn iPhone 4 te downgraden van 4.3.5 naar 4.3.3. Bleef helaas hangen in DFU mode, kreeg een aantal foutmeldingen in iTunes, en moest het veranderde Hosts bestand weer terug zetten naar oorsponkelijk. Met behulp van TinyUmbrella fix recovery gedaan, en inmiddels is mijn iPhone weer netjes restored - helaas weer naar 4.3.5.

Hoe kom ik naar 4.3.3?

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobomonster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:34:
Hier een 'Jailbreak n00b':
Vanochtend proberen mijn iPhone 4 te downgraden van 4.3.5 naar 4.3.3. Bleef helaas hangen in DFU mode, kreeg een aantal foutmeldingen in iTunes, en moest het veranderde Hosts bestand weer terug zetten naar oorsponkelijk. Met behulp van TinyUmbrella fix recovery gedaan, en inmiddels is mijn iPhone weer netjes restored - helaas weer naar 4.3.5.

Hoe kom ik naar 4.3.3?
Heb je SHSH blobs van 4.3.3? Dwz: heeft de iPhone ooit 4.3.3 gehad, en dan ook gejailbreakt?
Indien niet, kan je niet naar 4.3.3

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 11:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Heb je SHSH blobs van 4.3.3? Dwz: heeft de iPhone ooit 4.3.3 gehad, en dan ook gejailbreakt?
Indien niet, kan je niet naar 4.3.3
Shit, nee, hij is niet eerder geJB'd. Ik zal nu moeten wachten tot er een JB voor 4.3.5 uit komt zeker?

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobomonster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Shit, nee, hij is niet eerder geJB'd. Ik zal nu moeten wachten tot er een JB voor 4.3.5 uit komt zeker?
Ja, tethered zal dit niet lang meer duren; maar untethered waarschijnlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:58:
[...]

Ja, tethered zal dit niet lang meer duren; maar untethered waarschijnlijk nooit.
Ok. Wat zijn de nadelen van tethered booten? Je moet dan booten via je PC, maar heeft dat nog invloed op de inhoud van je telefoon/settings/etc, of is het gewoon opstarten en klaar? ZOu graag weten hoe dit werkt :)

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobomonster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:08:
[...]

Ok. Wat zijn de nadelen van tethered booten? Je moet dan booten via je PC, maar heeft dat nog invloed op de inhoud van je telefoon/settings/etc, of is het gewoon opstarten en klaar? ZOu graag weten hoe dit werkt :)
Je kan je iPhone enkel opstarten dmv het jailbreak programma op te starten op de pc, iphone in DFU mode en dan de 'boot' optie te kiezen, dan start hij gewoon op; zonder problemen.
Als je batterij dan leeg is, kan je de iPhone enkel aanzetten door eerst met de pc te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Mobomonster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:08:
[...]

Staat allemaal in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Even een vraagje over legalisering...

Gezien ik de laatste tijd toch wat meer de legale weg in wil gaan, heb ik uitgerekend wat ik voor de apps moet betalen die ik niet via de legale weg heb verkregen en wel veel gebruik.
Nu vroeg ik mij af, hoe kan ik deze apps alsnog aanschaffen? Normaal gesproken kan dit alleen via een update. Ik heb van hipstamatic namelijk wel wat mooie exclusieve freepacks aangekocht en als ik hipstamatic zou verwijderen en via de appstore opnieuw zou kopen raak ik dingen kwijt.
Iemand een idee hoe je de app alsnog kan aankopen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in itunes gekeken op mijn Mac, via de Appstore in mijn iphone4 kan het iig niet.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Iemand een idee hoe je de app alsnog kan aankopen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in itunes gekeken op mijn Mac, via de Appstore in mijn iphone4 kan het iig niet.
Vreemd. Als ik bij mij kijk kan ik het wel gewoon via de appstore op m'n iPhone doen. En anders even via iTunes aanschaffen, dan heb je er iig netjes voor betaald. Volledige backup maken, syncen en dan zou het goed moeten gaan. Bij de eerst volgende restore (of backup terug zeggen) of update heb je je legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hero Of Time schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:43:
[...]

Vreemd. Als ik bij mij kijk kan ik het wel gewoon via de appstore op m'n iPhone doen. En anders even via iTunes aanschaffen, dan heb je er iig netjes voor betaald. Volledige backup maken, syncen en dan zou het goed moeten gaan. Bij de eerst volgende restore (of backup terug zeggen) of update heb je je legale versie.
Ah via iTunes kan het wel zag ik net.
Maar dus niet via de Appstore (op de iPhone 4) want dan staan ze geregistreerd als geïnstalleerd, misschien ook logisch omdat ik ze via i******s en A*****e heb gedownload.

edit ik had me vergist, ook in iTunes staan ze als geïnstalleerd.
Ik heb per ongeluk twee accounts, ik word er zelf laatste tijd met synchroniseren ook gek van.

Iemand die weet hoe je de apps zonder ze te verwijderen toch kan kopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Underworld op 27-07-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Nu ik verder kijk, bij mij staan ze ook als geïnstalleerd in de appstore. Degene waarbij het niet zo is, is m'n navigatie.
Hoe dan ook, als je 't zelfs via iTunes niet zou kunnen zou dat wel heel slecht zijn. Het kan gelukkig wel, dus veel plezier met je legale apps.

Om ze direct als legale apps te gebruiken kan je natuurlijk via SSH of iFile je saves e.d. opslaan en deze vervolgens herstellen nadat je de officiële versie erop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:30:
Even een vraagje over legalisering...

Gezien ik de laatste tijd toch wat meer de legale weg in wil gaan, heb ik uitgerekend wat ik voor de apps moet betalen die ik niet via de legale weg heb verkregen en wel veel gebruik.
Nu vroeg ik mij af, hoe kan ik deze apps alsnog aanschaffen? Normaal gesproken kan dit alleen via een update. Ik heb van hipstamatic namelijk wel wat mooie exclusieve freepacks aangekocht en als ik hipstamatic zou verwijderen en via de appstore opnieuw zou kopen raak ik dingen kwijt.
Als het enkel over hipstamatic zou gaan, die freepacks kun je ook online terugvinden. Zo heb ik ook de mijne bij m'n gekochte Hipsta gezet (freepacks van voor ik de app had). Simpelweg via SSH overpompen en je kunt weer verder.

En zoals Hero of Time zegt, saves ed. kun je ook zo overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:58:
[...]

Zeg nooit nooit, dit dacht men ook bij de ipad2, die werd uiteindelijk ook gejailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hoyvoy schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:35:
[...]

Zeg nooit nooit, dit dacht men ook bij de ipad2, die werd uiteindelijk ook gejailbreaked.
99% kans op nooit want het is verspilde moeite (en totaal onlogisch) om nu nog een exploit te burnen voor een untethered JB vlak voor iOS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:28:
[...]

Als het enkel over hipstamatic zou gaan, die freepacks kun je ook online terugvinden. Zo heb ik ook de mijne bij m'n gekochte Hipsta gezet (freepacks van voor ik de app had). Simpelweg via SSH overpompen en je kunt weer verder.

En zoals Hero of Time zegt, saves ed. kun je ook zo overzetten :)
Ok, ik heb mijn iPhone hersteld, eerst een JB naar 4.3.5. maar kwam er later pas achter dat die alleen tethered was dus toen maar zonder JB. En daarna een stuk of 8 Apps gekocht, waaronder hipstamatic, alle packs etc zaten er nog op en zelfs de library pakte hij weer, zelfde gold voor alle andere apps! Kan het dus iedereen aanraden die ook ineens over wil gaan op legale apps.

Wel mis ik BiteSMS nu verschrikkelijk en mijn aangepaste icons/Typhone4 maar goed, hopelijk dat er binnenkort een goede stable versie van iOS5 is. Het updaten via de Appstore is wel een stuk chiller dan via i******s met al het geklooi van bepaalde lettertjes intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag een iPhone 4 gekocht. Werd geleverd met 4.3.3. Gelijk geprobeerd te jailbraken en na het flashen van de gejailbrakte IPSW (leek goed te gaan) kwam ik weer in recovery modus. En zo gaat het maar door. Als ik nu de originele terug wil flashen krijg ik error 1600. Iemand enig idee wat ik nu moet doen om dit op te lossen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
DennusB schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:37:
Vandaag een iPhone 4 gekocht. Werd geleverd met 4.3.3. Gelijk geprobeerd te jailbraken en na het flashen van de gejailbrakte IPSW (leek goed te gaan) kwam ik weer in recovery modus. En zo gaat het maar door. Als ik nu de originele terug wil flashen krijg ik error 1600. Iemand enig idee wat ik nu moet doen om dit op te lossen?
Waarom in vredesnaam jailbreaken met een IPSW als je al 4.3.3 hebt en gewoon naar jailbreakme.com kunt gaan?

Anyway, wat je kunt proberen is met TinyUmbrella proberen uit de recovery loop te komen. Als je _heel veel_ mazzel hebt dan staat die IPSW van je er wel degelijk op en is het dus gelukt. Een stuk waarschijnlijker is dat je pech hebt en alleen nog maar 4.3.5 erop kunt krijgen (omdat je geen shsh blobs hebt van dit toestel) en je dus aan een tethered jailbreak vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Waarom in vredesnaam jailbreaken met een IPSW als je al 4.3.3 hebt en gewoon naar jailbreakme.com kunt gaan?

Anyway, wat je kunt proberen is met TinyUmbrella proberen uit de recovery loop te komen. Als je _heel veel_ mazzel hebt dan staat die IPSW van je er wel degelijk op en is het dus gelukt. Een stuk waarschijnlijker is dat je pech hebt en alleen nog maar 4.3.5 erop kunt krijgen (omdat je geen shsh blobs hebt van dit toestel) en je dus aan een tethered jailbreak vastzit.
Ik heb inderdaad 4.3.5 gedwongen moeten flashen :( Van jailbreakme.com wist ik niks af. Ben nieuw in dit wereldje ;) Android Rooten was no problemo voor mij, maar dit is even andere koek.
Dan maar wachten tot er een untethered JB voor 4.3.5 komt. Of wachten op iOS 5 met JB ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
DennusB schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Ik heb inderdaad 4.3.5 gedwongen moeten flashen :( Van jailbreakme.com wist ik niks af. Ben nieuw in dit wereldje ;) Android Rooten was no problemo voor mij, maar dit is even andere koek.
Dan maar wachten tot er een untethered JB voor 4.3.5 komt. Of wachten op iOS 5 met JB ! :)
Ah, ik zie het al, de startpost is hopeloos verouderd. Versie 4.3.3 is het makkelijkst te jailbreaken door naar jailbreakme.com te surfen, that's it. Werkt ook op de iPad2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammieman1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:33
Wat is nu de makkelijkste manier om te jailbreaken met ios 4.3.3?

Boven je staat het antwoord. De laatste post lezen voordat je een bericht plaatst is wel het minste wat we van je kunnen verwachten ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
WTF gast, boven je staat het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
The Great HooD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:04:
WTF gast, boven je staat het antwoord
*O* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Het is toch ongelofelijk dat er mensen zijn die niet even de moeite nemen om zelf op onderzoek te gaan en een laatste pagina te bekijken of een laatste post. Niveau hier daalt met de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

The Great HooD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:08:
[...]

Het is toch ongelofelijk dat er mensen zijn die niet even de moeite nemen om zelf op onderzoek te gaan en een laatste pagina te bekijken of een laatste post. Niveau hier daalt met de dag.
Kwestie van veel lezen daar ontbreekt het nog bij vele aan. 1 avondje lezen en je bent geheel op de hoogte.
en zo ingewikkeld is het allemaal niet

;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als k mijn gejailbreakte iphone wil updaten moeten ik dan het proces tot jailbreak en simlockvrij maken (t-mobile )weer uitvoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Laatst online: 25-01-2023
Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3gs liggen die ik niet gejailbreakt krijg met 4.3.5.. Net daarvoor heb ik mijn eigen iPhone 4 gejailbreakt (4.3.5) en dat werkte wel gewoon.
Alles werkt, tot ik de homebutton op het eind los laat, dan gaat de telefoon gewoon aan en krijg ik het Apple logo te zien, ook bijft hij hangen bij 'Exploiting with limera1n.. '
Deze telefoon was al wel gejailbreakt met een andere versie, maar hij heeft hem nu al geupdate naar 4.3.5, en wil daar een jailbreak op, moet ik dat dan anders doen als met een iphone die nog nooit gejailbreakt is?
Ook als ik de telefoon uit heb staan en hem daarna aansluit aan de pc gaat hij automatisch aan, zonder dat ik ergens op gedrukt heb, kan het daar aan liggen en hoe verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
S1991L schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 01:08:
Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3gs liggen die ik niet gejailbreakt krijg met 4.3.5.. Net daarvoor heb ik mijn eigen iPhone 4 gejailbreakt (4.3.5) en dat werkte wel gewoon.
Alles werkt, tot ik de homebutton op het eind los laat, dan gaat de telefoon gewoon aan en krijg ik het Apple logo te zien, ook bijft hij hangen bij 'Exploiting with limera1n.. '
Deze telefoon was al wel gejailbreakt met een andere versie, maar hij heeft hem nu al geupdate naar 4.3.5, en wil daar een jailbreak op, moet ik dat dan anders doen als met een iphone die nog nooit gejailbreakt is?
Ook als ik de telefoon uit heb staan en hem daarna aansluit aan de pc gaat hij automatisch aan, zonder dat ik ergens op gedrukt heb, kan het daar aan liggen en hoe verander ik dat?
4.3.5 is toch alleen nog tethered jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Laatst online: 31-08 16:13
Voor zover ik weet wel jah

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:54:
als k mijn gejailbreakte iphone wil updaten moeten ik dan het proces tot jailbreak en simlockvrij maken (t-mobile )weer uitvoeren ?
iphone is t-mobile maar ik heb zelf vodafone.
niemand die mij kan helpen ? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 09:01 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods