Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Heeft al iemand PHP op zijn iPad draaien ? Ikke wel werkt perfect met lighttpd meteen out-of-the-box. Wel is er ook iets van Activator geinstalleerd geen idee wat dat is.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Modbreak:Heren, de laatste pagina's is er heel veel over warez en/of met warez-verwante zaken gesproken. Laat het duidelijk zijn dat dat absoluut niet is toegestaan. Bij twijfel mag het niet!

Het jailbreaken en unlocken is geen probleem. Maar warez mag niet. Als dit topic niet mogelijk is zonder die discussie, dan moeten we gaan heroverwegen of we het bespreken van het jailbreaken wel willen toestaan op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:38
skatebiker schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:54:
Heeft al iemand PHP op zijn iPad draaien ? Ikke wel werkt perfect met lighttpd meteen out-of-the-box. Wel is er ook iets van Activator geinstalleerd geen idee wat dat is.
PHP? Ik was laatst aan 't zoeken of er zoiets mogelijk was maar kon niks vinden. Zal er nog wel eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
leopod schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:10:
Dit is mijn thema atm, wat me alleen niet lukt is om een twitter client te krijgen die op 490x400 pixels zit. de feed lees namelijk direct m.twitter.com af van mijn safari. wat raar is is dat wanneer ik facebook feed pak(touch.facebook.com) hij wel gewoon op de goede resolutie werkt dat je niet steeds van links naar rechts hoeft. iemand ideetje hoe ik dit kan fiksen?

[afbeelding]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ben erg benieuwd, ziet er cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29
Hero Of Time schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:17:
Dan is het wel zo handig om het versienummer te noemen.
Ja gewoon de meest recente versie natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
Thijmen schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ben erg benieuwd, ziet er cool uit!
Open cydia en download
dreamboard (soort winterboard 2.0)
en daarna Boxor HD for iPad (kost 3 dollar, zeker waard als je ziet hoeveel support de maker verleent op het forum Hulde aan deze gast)

Het is een thema dat je uitermate goed kan tweaken moet ik zelf zeggen, en ik ben dus ook blij dat ik het gekocht heb. (2,40 is nog minder dan een broodje hamburger en heb er toch meer plezier van gehad ;) )

Na installatie moet je met iFile de permissie op de boxor map op read write execute zitten (map te vinden door: Schijf/dreamvoard en dan bij BoxorHD-iPad map die permissies aanzetten

Als mensen hierna nog hulp nodig hebben met het veranderen van de icons links of het veranderen van de facebook widget dat stuur je maar een PM of vraag het op het forum

[ Voor 9% gewijzigd door leopod op 09-07-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Outlandos schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:42:
[...]

Ja gewoon de meest recente versie natuurlijk..
Ja Einstein, dat had ik ook wel verwacht als antwoord. Het gaat er om dat er wellicht een update is geweest en dan moet je versienummers vergelijken. Voor hetzelfde geld heeft degene met problemen versie 1.1.0 en jij 1.1.1. Zonder exact nummer weten we nog geen zak.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Ik heb tegenwoordig 1,5 gig aan overig staan en dat lijkt me een beetje veel misschien ben ik ergens een afleveringvan the soprano's kwijt geraakt, weet iemand een maniero m grote files terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
leopod schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:38:
Ik heb tegenwoordig 1,5 gig aan overig staan en dat lijkt me een beetje veel misschien ben ik ergens een afleveringvan the soprano's kwijt geraakt, weet iemand een maniero m grote files terug te vinden?
Als je een beetje handig ben met een terminal, zou ik zelf denk ik met via ssh inloggen op mijn iApparaat en dan met du folders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht ik terug willen gaan naar de situatie voor het jailbreaken, hoe zorg ik dan dat iTunes een volledige backup heeft van mijn ipad?
Want je hebt de opties om te syncen, backup en dan ook nog aankopen overzetten. Wat is het verschil precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
Nivk schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:33:
[...]

Gaat dat goed de X-Com spellen (is daar eigenlijk geen soortgelijk spel van in de appstore)? Moet ik ook eens proberen 8) !
Jawel hoor alleen je hebt nog geen touchpad ondersteuning voor dospad dus je muis kan je wel met je vinger bewegen en klikken door te tappen alleen je muis is niet waar je vinger is het went wel

ik zal eens een vid posten morgen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

@hieronder, niet gezien,

hoyvoy heeft echt een bril nodig, het wordt steeds erger!

[ Voor 86% gewijzigd door hoyvoy op 10-07-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
hoyvoy schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:42:
[...]

[...]

Dit is boxor HD ipad versie :9 een dreamboard-theme.
lees 3 posts erboven, had uitleg al gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

^^ Boxor Theme is leuk: Weather zip code Netherlands?
Hier:

http://www.edg3.co.uk/sni...cation-codes/netherlands/
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29
Hero Of Time schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:50:
[...]

Ja Einstein, dat had ik ook wel verwacht als antwoord. Het gaat er om dat er wellicht een update is geweest en dan moet je versienummers vergelijken. Voor hetzelfde geld heeft degene met problemen versie 1.1.0 en jij 1.1.1. Zonder exact nummer weten we nog geen zak.
Ja wat nou Einstein, als hij zonder twijfel hier komt beweren dat multifl0w niet op de iPad 2 werkt dan mogen wij er in alle redelijkheid toch wel van uitgaan dat hij de meeste recente versie van multifl0w erop heeft staan???

Het eerste wat je immers doet als een app niet (goed) werkt is kijken of er een update van beschikbaar is.

Overigens even heel iets anders:

Ik krijg nu met enige regelmaat dat Safari niet helemaal goed meer werkt, soms dan druk ik ergens op en dan gebeurt er niets... Dan kan ik overal op de webpagina drukken maar reageert hij niet op m'n vinger.. dan moet ik Safari afsluiten in de background en vervolgens opnieuw opstarten en dan werkt het weer. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Outlandos schreef op zondag 10 juli 2011 @ 15:00:
[...]

Ja wat nou Einstein, als hij zonder twijfel hier komt beweren dat multifl0w niet op de iPad 2 werkt dan mogen wij er in alle redelijkheid toch wel van uitgaan dat hij de meeste recente versie van multifl0w erop heeft staan???

Het eerste wat je immers doet als een app niet (goed) werkt is kijken of er een update van beschikbaar is.
Ja, hij zal vast de meest recente versie hebben gehad, op het punt van posten. Als ik vandaag beweer dat een applicatie niet werkt en jij gaat pas morgen kijken of dat zo is, kan je een ander resultaat krijgen omdat in de tussentijd de fix is gereleased. Daarom zijn versienummers zo belangrijk. Vandaag is 1.1.0 de laatste, morgen 1.1.1.
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:24:
Mocht ik terug willen gaan naar de situatie voor het jailbreaken, hoe zorg ik dan dat iTunes een volledige backup heeft van mijn ipad?
Want je hebt de opties om te syncen, backup en dan ook nog aankopen overzetten. Wat is het verschil precies?
Sync maakt geen backup, het synchroniseert alleen de verschillen tussen iTunes en je iDevice. Als je dus een contact hebt toegevoegd op je iPhone of je hebt een applicatie uit de AppStore gedownload in iTunes, dan worden die verschillen gesynchroniseerd. Maak je een backup, dan wordt alles van je iDevice wat in een backup hoort opgeslagen in iTunes. Wil je geen problemen hebben met eventuele verschillen in applicaties die bij iTunes bekend zijn dat ze op je iDevice staan en de werkelijke apps die erop staan (omdat je via je iDevice zelf een app hebt toegevoegd), dan moet je aankopen overzetten. Doe je dat niet, dan wordt bij de eerst volgende app sync de 'onbekende' apps verwijdert van je iDevice.
Voorbeeld:
Je download en installeert Opera Mini direct op je iDevice. Ga je de apps syncrhoniseren met je iTunes zonder 'aankopen overzetten', dan kan Opera Mini verwijdert worden van je iDevice en moet je 't opnieuw downloaden en installeren.
Hoewel dit aan je Apple ID gekoppeld is, doet iTunes blijkbaar niet altijd die controle, of synchroniseert het niet tussen je Apple ID en z'n eigen database met apps die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Draai momenteel een oude jailbreak op 4.3.3 via redsn0w en heb problemen met die GPS ontvangts waar ik heel heel heel erg van baal... op het moment dat ik nu herstel naar een standaard versie van 4.3.3 kan ik dan gewoon jailbreakme.com draaien? Is de jailbreak van jailbreakme.com er 1 waarbij GPS wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Basjuuh schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:42:
Draai momenteel een oude jailbreak op 4.3.3 via redsn0w en heb problemen met die GPS ontvangts waar ik heel heel heel erg van baal... op het moment dat ik nu herstel naar een standaard versie van 4.3.3 kan ik dan gewoon jailbreakme.com draaien? Is de jailbreak van jailbreakme.com er 1 waarbij GPS wel goed werkt?
de enige bug (so far) is die met de Camera Connection Kit, voor de rest zijn er (nog) geen andere bugs gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Ok thx, alles staat er op... via jailbreakme.com

Heb alleen nog steeds gedoe met GPS!
Is dit een probleem voor het leven? Is dit ongeacht de JB die er opstaat een terugkomend probleem, heeft het met de baseband te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
*snip* vragen over warez zijn niet toegestaan

[ Voor 80% gewijzigd door Daedalus op 11-07-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum:
Vragen over warez zijn niet toegestaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Daedalus op 11-07-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
Basjuuh schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:51:
Ok thx, alles staat er op... via jailbreakme.com

Heb alleen nog steeds gedoe met GPS!
Is dit een probleem voor het leven? Is dit ongeacht de JB die er opstaat een terugkomend probleem, heeft het met de baseband te maken?
Komt t door de jb dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:51:
[...]

Ahum:
Vragen over warez zijn niet toegestaan.
Niet alles op installous is warez hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met privacygevoelige informatie na een jailbraik? Heb me er niet in verdiept tot heden maar kan me voorstellen dat apps buiten Apple om mogelijk sneller onveilig zijn en er niet direct een controle op zit (virusscanner, malware etc.). Ik gebruik mijn iPhone voor alles (social media, exchange account werk, internet bankieren etc.) en ben een beetje huiverig voor het uitlekken van deze info door apps met een hack er in. Zijn hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:30
Aghanim schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:02:
Hoe zit het eigenlijk met privacygevoelige informatie na een jailbraik? Heb me er niet in verdiept tot heden maar kan me voorstellen dat apps buiten Apple om mogelijk sneller onveilig zijn en er niet direct een controle op zit (virusscanner, malware etc.). Ik gebruik mijn iPhone voor alles (social media, exchange account werk, internet bankieren etc.) en ben een beetje huiverig voor het uitlekken van deze info door apps met een hack er in. Zijn hier ervaringen mee?
Dat is natuurlijk wel mogelijk. Maar Cydia is een vrij open community, mocht er iets zijn met een bepaalde app dan zal dat snel genoeg uitlekken. Trouwens vergeet niet dat gewone apps ook niet bepaald netjes met je privacy omgaan, neem nu de Facebook app. Als je die laat syncen worden _al_ jouw contactpersonen uit je iPhone adresboek naar Facebook gestuurd. Daar wordt gematcht en de resultaten komen terug, maar ik denk niet dat Facebook jouw overige contacten netjes weggooit. Dat wordt allemaal op de achtergrond bewaard zonder dat je dat weet.

Wat dat betreft ben je beter af met Android, daar wordt op OS-nivo geregeld welke apps toegang krijgen tot welke informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

jwakie schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:00:
[...]

Niet alles op installous is warez hoor!
Problemen met installous of andere warez repos worden hier niet besproken, mocht dat nog niet duidelijk zijn.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Update van Jailbreakme is uit en krijg je automatisch als je naar cydia toegaat
Moet zeggen dat ik nu wel blij ben met mijn camera connection kit, lekker 720p zo vanaf het SDtje en niet meer druk hoeven maken over ruimtegebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, je kijkt film van een SD kaart via de CCK? Of begrijp ik het niet goed?

Als dat wel kan ben ik echt verbaasd!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40
Aghanim schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:02:
Hier ben ik ook bang voor, aan de andere kant neem ik aan dat de community elkaar controleert en mocht er een lek zijn, dan zal dit snel wereldkundig worden gemaakt.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 10:57
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:30:

Begrijp je goed, met een jailbreak en de applicatie iFile kan je gewoon SD en USB sticks mounten en lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:18
ik heb / had mijn iPad kunnen Jailbreaken via Limera1n, dit werkte altijd prima,
De iPad heb ik verkocht en dezelfde avond krijg ik een telefoontje dat deze niet meer werkt omdat alleen het Apple logo nog zichtbaar is.

Het blijkt dat de beste man in het instellingen menu gekozen heeft voor 'wis alle inhoud en instellingen'
afgezien dat we nu een menings verschil hebben zit ik nu met een defecte iPad,

De iPad reageerd niet op een reset of DFU. ik kan het toestel uit zetten, en verder blijf ik het apple logo houden alsof hij uren (hele nacht) bezig is met opstarten. ook opstarten met USB/Itunes maakt geen verschil.

iemand enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Jazeker, dat is toch bekend dat tijdens het jailbreaken de 3GS een gps probleem zou krijgen??
Tenminste, met Ultrasn0w was dat.

Nu heb ik die JB van US eraf gehaald en hoopte ik dat mijn GPS gewoon weer zou werken als vanouds.
Jailbreakme.com eroverheen gegooid, na herstel via iTunes en eigenlijk is er niks anders nu, nog steeds slechte GPS onbruikbaar in auto...

Iemand een oplossing hiervoor/ een fix?
Thx! (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 14:56

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Basjuuh schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Jazeker, dat is toch bekend dat tijdens het jailbreaken de 3GS een gps probleem zou krijgen??
Tenminste, met Ultrasn0w was dat.

Nu heb ik die JB van US eraf gehaald en hoopte ik dat mijn GPS gewoon weer zou werken als vanouds.
Jailbreakme.com eroverheen gegooid, na herstel via iTunes en eigenlijk is er niks anders nu, nog steeds slechte GPS onbruikbaar in auto...

Iemand een oplossing hiervoor/ een fix?
Thx! (Y)
Doet de gps het wel buiten de auto? Dan ligt het namelijk aan de coating van je ramen....
(De reden dat de meeste inbouwsystemen de gps antenne op het dak of een niet gecoat stukje raam hebben.)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Coach4All schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:50:
[...]

Doet de gps het wel buiten de auto? Dan ligt het namelijk aan de coating van je ramen....
(De reden dat de meeste inbouwsystemen de gps antenne op het dak of een niet gecoat stukje raam hebben.)
Ook buiten de auto doet hij het niet. Heeft het nagenoeg altijd perfect gedaan... totdat ik hem Jailbreakte (4.3.3) met ultrasn0w...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

En Just booth untethered via limera werkt niet?
En als hij in iTunes herkend wordt: hier proberen te restoren?

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:30:

Ja, als je je sd mount op je ipad de files gewoon in de map /var/mnt/mount1/ te staan en daar is natuurlijk heel makkelijk naar toe tw navigeren in XBMC :D ik was zeer blij dat dit werkte (daarvoor hak CCK ook gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Leopold Thanks voor de info!

Zal het binnenkort gaan proberen, lijkt me wel makkelijk op deze manier :)

Zitten er dan geen beperkingen aan de film die je op de SD zet? Indien ik bijv. AVPlayer HD gebruik kan ik dan ook andere extensies bekijken (AVI, DIVX) in plaats van MP4? Of doe je dit met XBMC?

SD kaarten en IFile heb ik al, alleen ff XBMC downloaden.

EDIT: Heb het een en ander gevonden met uitleg http://www.onemorething.n...d-middels-ifile-jailbreak

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 06:32:
Zitten er dan geen beperkingen aan de film die je op de SD zet? Indien ik bijv. AVPlayer HD gebruik kan ik dan ook andere extensies bekijken (AVI, DIVX) in plaats van MP4? Of doe je dit met XBMC?
Met XBMC kan je inderdaad alles afspelen, ongeacht de extensie. Met VLC player (ken je misschien van de PC) kan dit bijvoorbeeld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Misschien een vreemde vraag? maar hoe kan ik dit apparaat het beste unjailbreaken?
Hij is gejailbraikt met poison rain, met 4.2.1
Toestel moet terug naar t-mobile omdat ik te veel problemen heb met de dekking.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:36:
Misschien een vreemde vraag? maar hoe kan ik dit apparaat het beste unjailbreaken?
Hij is gejailbraikt met poison rain, met 4.2.1
Toestel moet terug naar t-mobile omdat ik te veel problemen heb met de dekking.
Updaten naar 4.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Huntard schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:59:
[...]

Met XBMC kan je inderdaad alles afspelen, ongeacht de extensie. Met VLC player (ken je misschien van de PC) kan dit bijvoorbeeld ook.
720p mkv's met vlc op ipad 2 hoef je niet te proberen hoor. Stottert als een gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Ik ben een totale leek met jailbreaken, maar kan ik een iPod Touch 4G met iOS 4.3.3 ook jailbreaken met jbm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Thijmen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:05:
Ik ben een totale leek met jailbreaken, maar kan ik een iPod Touch 4G met iOS 4.3.3 ook jailbreaken met jbm?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
leopod schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:49:
720p mkv's met vlc op ipad 2 hoef je niet te proberen hoor. Stottert als een gek
Stotter ook op de iPhone 4... Ben nog steeds geen goed programma tegengekomen die MKV's (720p) omzet naar fatsoenlijk kwalitatief iPhone materiaal. 720p is gewoon weg niet bekijkbaar en converteren naar 'iets' duurt eeuwen (shitty programma's). :/

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 13-07-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ben nog steeds geen goed programma tegengekomen die MKV's (720p) omzet naar fatsoenlijk kwalitatief iPhone materiaal. 720p is gewoon weg niet bekijkbaar en converteren naar 'iets' duurt eeuwen (shitty programma's).
Nou...
1. Freemake (Niet de beste, wel 100% gratis)
2. Daniusoft video converter.
3. Xilisoft video converter.

Dit zijn drie zeer goede converters, bazzinga :)

edit: met 'goed' bedoel ik dus dat ze multicore gebruiken, inclusief Hyperthreading... programma's die enkel 'echte' cores gebruiken zijn slap.

[ Voor 14% gewijzigd door Tijgert op 13-07-2011 14:35 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 19:33
Xvid4psp doet het ook erg goed. doe trekt ook al mijn cores en ht's dicht.. dus zo klaar en goede kwaliteit.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: dit had in het ervaringen topic gemoeten..

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Xvid4psp doet het ook erg goed. doe trekt ook al mijn cores en ht's dicht.. dus zo klaar en goede kwaliteit.
De interface ziet er zeer gelikt uit... errrrug veel opties... ik weet niet of ik wel slim genoeg ben om dat allemaal te snappen :)... maar ik ga er ook eens mee spelen ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
Dit zijn drie zeer goede converters, bazzinga :)
Sheldon, shut up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Zit het probleem van mijn GPS ontvangst in mijn baseband upgrade? 06.15.00 maak gebruik van een 3GS

Kan ik deze ongedaan maken/ is hier een oplossing voor? Heb al eerdere posts geplaatst, maar geen reacties.
Hoop dat iemand met hetzelfde zit/zat ;)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

carpcatcher schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:48:
ik heb / had mijn iPad kunnen Jailbreaken via Limera1n, dit werkte altijd prima,
De iPad heb ik verkocht en dezelfde avond krijg ik een telefoontje dat deze niet meer werkt omdat alleen het Apple logo nog zichtbaar is.

Het blijkt dat de beste man in het instellingen menu gekozen heeft voor 'wis alle inhoud en instellingen'
afgezien dat we nu een menings verschil hebben zit ik nu met een defecte iPad,

De iPad reageerd niet op een reset of DFU. ik kan het toestel uit zetten, en verder blijf ik het apple logo houden alsof hij uren (hele nacht) bezig is met opstarten. ook opstarten met USB/Itunes maakt geen verschil.

iemand enige tips?
hoe bedoel je reageert niet op een reset of DFU? anders kun je hem ook in DFU krijgen met behulp van Limer1n. Als hij "de hele nacht bezig is met "opstarten", probeer dan eens:
10sec home button, 10sec home+sleep button, 10sec sleep button of
10sec sleep button, 10sec home+sleep button, 20sec home button.
en na een van deze 2 nog eens met de USB naar iTunes toe.
Minstens 1 van deze 2 heeft altijd bij mij gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Ik heb een vraagje, ik heb veel op internet gezocht maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in New-York een iphone gekregen (kennis) met AT&T simlock, Ik heb veel gezocht of je hem simlockvrij kan maken, antwoord, nee ik kan het niet zo vinden.

Maar ik heb dus een Iphone 4 met IOS 4.3.3 en Baseband 04.10.01 AT&T simlock

Ik heb nu het volgende gevonden om hem waarschijnlijk in Nederland met een NL T-Mobile sim kaart werkend te krijgen .

YouTube: ‪Gevey Ultra, Untether Unlock iPhone 4 ios 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3.0, 4.2.1, 4.1‬‏

Iemand ervaring of dit echt gaat helpen ?

of als iemand een betere optie weet hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 19:30
EN-IS schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Stotter ook op de iPhone 4... Ben nog steeds geen goed programma tegengekomen die MKV's (720p) omzet naar fatsoenlijk kwalitatief iPhone materiaal. 720p is gewoon weg niet bekijkbaar en converteren naar 'iets' duurt eeuwen (shitty programma's). :/
Google eens op Format Factory, gratis, maar verandert als je niet uitkijkt wel je homepage in Ask.com tijdens de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ik vroeg me af wat de beste manier is om films direct vanaf mijn (linux) server te streamen. Ik gebruik VLC naar alle tevredenheid, maar helaas is het mij nog niet gelukt om hiermee films vanaf het netwerk te benaderen.

Mocht er een manier zijn om de default folder te wijzigen, dan zou ik met SSHFS mijn filmmap op mijn server kunnen mounten, en zo alsnog streamen. Maar helaas neemt dat dan ook meteen de mogelijkheid tot het offline afspelen van films weg (of ik moet met een script unmounten en koppelen aan een lokale dir maar dat lijkt me wat omslachtig).

Zijn er goede apps hiervoor in cydia? Of een manier om dit toch op VLC werkend te krijgen? Ik ben er nog geen tegen gekomen die vlekkeloos kan streamen vanaf bijv. een SMB share zonder te haperen/out of sync te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
DaneV schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:26:
Ik vroeg me af wat de beste manier is om films direct vanaf mijn (linux) server te streamen. Ik gebruik VLC naar alle tevredenheid, maar helaas is het mij nog niet gelukt om hiermee films vanaf het netwerk te benaderen.

Mocht er een manier zijn om de default folder te wijzigen, dan zou ik met SSHFS mijn filmmap op mijn server kunnen mounten, en zo alsnog streamen. Maar helaas neemt dat dan ook meteen de mogelijkheid tot het offline afspelen van films weg (of ik moet met een script unmounten en koppelen aan een lokale dir maar dat lijkt me wat omslachtig).

Zijn er goede apps hiervoor in cydia? Of een manier om dit toch op VLC werkend te krijgen? Ik ben er nog geen tegen gekomen die vlekkeloos kan streamen vanaf bijv. een SMB share zonder te haperen/out of sync te lopen.
Als het goed is kun je met XBMC ook netwerk files benaderen dus probeer dat eens(source moet je wel zelf toevoegen, even op hun site kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Basjuuh schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:22:
Zit het probleem van mijn GPS ontvangst in mijn baseband upgrade? 06.15.00 maak gebruik van een 3GS

Kan ik deze ongedaan maken/ is hier een oplossing voor? Heb al eerdere posts geplaatst, maar geen reacties.
Hoop dat iemand met hetzelfde zit/zat ;)

Thx!
Je kan geen baseband downgrade doen, en de baseband van de laatste firmware release is nog steeds een lagere versie dan die je nu hebt. Dus nee, dat gaat niet werken. Bovendien is er geen unlock voor de laatste baseband versies. Zie ook http://unloc.kr.
Colors schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:36:
Ik heb een vraagje, ik heb veel op internet gezocht maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in New-York een iphone gekregen (kennis) met AT&T simlock, Ik heb veel gezocht of je hem simlockvrij kan maken, antwoord, nee ik kan het niet zo vinden.

Maar ik heb dus een Iphone 4 met IOS 4.3.3 en Baseband 04.10.01 AT&T simlock

Ik heb nu het volgende gevonden om hem waarschijnlijk in Nederland met een NL T-Mobile sim kaart werkend te krijgen .

YouTube: ‪Gevey Ultra, Untether Unlock iPhone 4 ios 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3.0, 4.2.1, 4.1‬‏

Iemand ervaring of dit echt gaat helpen ?

of als iemand een betere optie weet hoor ik het graag
Kijk even in Cydia voor UltraSn0w. De omschrijving moet aangeven of je iPhone geschikt is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Hero Of Time schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:54:
[...]

Je kan geen baseband downgrade doen, en de baseband van de laatste firmware release is nog steeds een lagere versie dan die je nu hebt. Dus nee, dat gaat niet werken. Bovendien is er geen unlock voor de laatste baseband versies. Zie ook http://unloc.kr.

[...]

Kijk even in Cydia voor UltraSn0w. De omschrijving moet aangeven of je iPhone geschikt is of niet.
Is goed Jailbreak lukt wel maar ik denk niet dat Ultrasnow de nieuwe versie pakt (4.3.3 en de nieuwe baseband 04.10.01) Denk ik, ik ga het zo proberen

Maar als iemand het zeker weet of iets beters weet hoor ik het graag :D

EDIT !!

Nog een klein vraagje baseband 04.10.01 pakt hij dus niet, nu wil ik mij iphone herstellen met een lagere versie (update dus 4.3.2 of zelfs iets lager)

Maar mij vraag veranderd dan mij baseband zodra ik een lagere versie erop zet ?
Als dat lukt dan heb ik een simockvrij iphone

[ Voor 17% gewijzigd door Colors op 14-07-2011 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Colors schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 06:17:
[...]

Nee helaas blijft je baseband hetzelfde.. niks aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Colors schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 06:17:
[...]

Is goed Jailbreak lukt wel maar ik denk niet dat Ultrasnow de nieuwe versie pakt (4.3.3 en de nieuwe baseband 04.10.01) Denk ik, ik ga het zo proberen

Maar als iemand het zeker weet of iets beters weet hoor ik het graag :D

EDIT !!

Nog een klein vraagje baseband 04.10.01 pakt hij dus niet, nu wil ik mij iphone herstellen met een lagere versie (update dus 4.3.2 of zelfs iets lager)

Je antwoord staat in eigen post, in mijn quote! Het staat ook in de TS en is al tientallen keren genoemd. Dat je het dan nog mist is wel erg slecht lezen IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 23-09 16:04

Crusader

Arc Nature

Ik hoop dat dit geen "bekende weg" vraag is, maar Google, de startpost en dit topic hielpen mij niet verder...

Ik kreeg direct na de installatie en het voor het eerst starten van Cydia geen optie "Yes, make my life easier".
Waar zit die optie en waarom krijg ik die niet? Op de iPad ook al niet gekregen...
Jailbreaks uitgevoerd via www.jailbreakme.com.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Crusader schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:51:
Ik hoop dat dit geen "bekende weg" vraag is, maar Google, de startpost en dit topic hielpen mij niet verder...

Ik kreeg direct na de installatie en het voor het eerst starten van Cydia geen optie "Yes, make my life easier".
Waar zit die optie en waarom krijg ik die niet? Op de iPad ook al niet gekregen...
Jailbreaks uitgevoerd via www.jailbreakme.com.
Dan heeft cydia dit automatisch gedaan, bovenaan de homepage staan al je apparaats shsh's opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 23-09 16:04

Crusader

Arc Nature

hoyvoy schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:58:
[...]

Dan heeft cydia dit automatisch gedaan, bovenaan de homepage staan al je apparaats shsh's opgeslagen.
Thanks. Zag alleen "SHSH: iOS 4.3.3" maar kon (en kan) daar niet uit afleiden dat ie het heeft opgeslagen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb gister mijn iPad (1) gejailbreakt via jailbreakme.com. Ik zat op firmware versie 4.3.3. Ik had daarvoor al eens eerder mijn iPad gejailbreakt met redsn0w. Toen ben ik snel weer teruggegaan naar niet-jailbroken state omdat mijn iPad merkbaar trager werd. Zo ook het geval na mijn jailbreak van gister, vandaar dat ik net mijn iPad wilde restoren.

Gewoon even backupje gemaakt in iTunes en daarna restore aangeklikt. Tijdens het updaten kreeg ik volgens mij een foutmelding (niet oplettend heb ik die weggeklikt). Ik was ondertussen ergens anders mee bezig en toen ik naar mijn iPad keek zag ik dat die was blijven hangen op een zwart scherm met Apple logo en een ronddraaiend "loading-icoontje". Nu reageert de iPad niet echt ergens meer op volgens mij. Heb al lang de aan/uitknop geprobeerd, maar dat haalt niks uit. Opnieuw aansluiten op de computer geeft de melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/fd4c8e59.JPG

Iemand enig idee wat ik nu kan doen?

EDIT: Fixed! Gewoon even (heel) lang de home+uit knop indrukken.

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 15-07-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Even een leek-vraag. Wil graag XMBC installeren, er staan handleidingen op internet, maar kan deze niet volgen omdat ik nergens binnen Clydia kan vinden waar ik die url kan invoeren. Is de ipad2-clydia anders dan ipad1?

Dan bedoel ik dit:
http://wiki.xbmc.org/inde...stall_XBMC_on_iPhone/iPad
Ik loop vast bij stap 2, waar vind ik manage? Hetzelfde icoontje bij mij doet niet wat het daar schijnt te doen

Dan nog een vraag, XMBC kan ook lokaal bestanden afspelen van de ipad toch?

[ Voor 39% gewijzigd door Paniohitus op 16-07-2011 08:42 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Laatst online: 31-07 21:34
Preddie schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 08:40:
Even een leek-vraag. Wil graag XMBC installeren, er staan handleidingen op internet, maar kan deze niet volgen omdat ik nergens binnen Clydia kan vinden waar ik die url kan invoeren. Is de ipad2-clydia anders dan ipad1?

Dan bedoel ik dit:
http://wiki.xbmc.org/inde...stall_XBMC_on_iPhone/iPad
Ik loop vast bij stap 2, waar vind ik manage? Hetzelfde icoontje bij mij doet niet wat het daar schijnt te doen
Volgens mij is dat een oudere versie van cydia. Om bronnen toe te voegen doe je het volgende:

Open cydia
Kijk onder in je scherm, je ziet ergens "Bronnen" staan (tweede van rechts), klik daarop
Klik vervolgens rechtsboven op "Wijzig" (onder "Annuleer")
Daarna klik je op "Voeg toe", die staat linksboven
Nu kan je de url ingeven, en heb je de bron toegevoegd
Dan nog een vraag, XMBC kan ook lokaal bestanden afspelen van de ipad toch?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik lees op iClarified dat Apple met IOS 4.3.4 uitgekomen is en dat er aangeraden wordt om je blobs op te slaan.

Ik heb mijn iPad2 3G onlangs gejailbreaked via jailbreakme.com. In Cydia zie ik bovenin mijn SHSH: iOS 4.3.1, 4.3.3 staan.

Moet ik nu alsnog met TinyUmbrella (zoals aangeraden wordt) mijn blobs opslaan? Of ben ik veilig met de opgeslagen blobs bij Cydia?

En wat gebeurd er nu als ik onverhoopt toch naar 4.3.4 wil (omdat om wat voor reden dan ook de jailbreak niet bevalt). Blijft mijn 3G gewoon werken of gebeurd er dan iets met mijn baseband? Nu 04.10.01....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:30
Ferret schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:48:
Ik lees op iClarified dat Apple met IOS 4.3.4 uitgekomen is en dat er aangeraden wordt om je blobs op te slaan.

Ik heb mijn iPad2 3G onlangs gejailbreaked via jailbreakme.com. In Cydia zie ik bovenin mijn SHSH: iOS 4.3.1, 4.3.3 staan.

Moet ik nu alsnog met TinyUmbrella (zoals aangeraden wordt) mijn blobs opslaan? Of ben ik veilig met de opgeslagen blobs bij Cydia?
Het kan nooit kwaad om het op twee plekken op te slaan. Mocht Cydia ooit stoppen met die service (al dan niet gedwongen door Apple) dan heb je zelf de blobs nog en kun je met TinyUmbrella 4.3.3 terugzetten. Bewaar ook het 4.3.3 IPSW bestand en een versie van iTunes die nu actueel is, voor het geval Apple dat ook aanpast.

In jouw geval maakt het niet uit, want je kunt de iPad2 3G nooit voorzien van een firmware versie die Apple niet meer signeert omdat je baseband dan niet meer werkt.
En wat gebeurd er nu als ik onverhoopt toch naar 4.3.4 wil (omdat om wat voor reden dan ook de jailbreak niet bevalt). Blijft mijn 3G gewoon werken of gebeurd er dan iets met mijn baseband? Nu 04.10.01....
Je hebt nooit een probleem als je naar de actuele door Apple ondersteunde versie wilt. Je kunt rustig upgraden naar 4.3.4, al ben je dan wel je jailbreak kwijt. Het enige dat niet kan is DOWNgraden naar 4.3.3 (of 4.3.3 uberhaupt restoren) als Apple die niet meer signeert. Je blobs zijn sowieso niet bruikbaar voor de iPad2 3G omdat de baseband op een andere manier gesigned wordt, dus probeer het ook niet met Cydia. Er bestaat gewoon nog geen manier om een iPad2 3G te voorzien van ongesigneerde firmware.

[ Voor 3% gewijzigd door PhilipsFan op 16-07-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
PhilipsFan schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:16:
[...]

In jouw geval maakt het niet uit, want je kunt de iPad2 3G nooit voorzien van een firmware versie die Apple niet meer signeert omdat je baseband dan niet meer werkt.
Zeg nooit nooit ;)

Ze zijn bezig met een bootrom exploit. Hiermee heb je wel wat aan je SHSH blob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rde
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Rde

Ferret schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:48:

Ik dacht dat ik het baseband verhaal snapte ... Ik heb een iPad 2 3G en durfde niet jailbraken omdat gps dan niet zou werken. Maar bij jou werkt dat dus gewoon? Dus enkel als ik daarna terug naar de officiële versie ga zou het niet meer werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Rde schreef op zondag 17 juli 2011 @ 08:59:
[...]

Ik dacht dat ik het baseband verhaal snapte ... Ik heb een iPad 2 3G en durfde niet jailbraken omdat gps dan niet zou werken. Maar bij jou werkt dat dus gewoon? Dus enkel als ik daarna terug naar de officiële versie ga zou het niet meer werken ?
Bedankt voor de reactie.

@Rde: als ik heel eerlijk ben weet ik niet of GPS nog werkt maar dat zal ik eens gaan uitproberen vandaag. Ik heb het namelijk nog nooit nodig gehad/geprobeerd.

En ook ik snap nog steeds niks van dat hele baseband gedoe :P

Edit: En om het (in elk geval voor mij) nog onduidelijker te maken: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=16087

Ik begin me werkelijk af te vragen of ik er wel goed aan heb gedaan om m'n iPad te jailbreaken...

[ Voor 15% gewijzigd door Ferret op 17-07-2011 09:42 . Reden: extra info toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is de repo bigboss bij jullie ook offline? ik krijg maar geen resultaten terug, en kan zo veel handige tools niet installeren

doet weer!

[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 17-07-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Huntard schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:03:
[...]

Volgens mij is dat een oudere versie van cydia. Om bronnen toe te voegen doe je het volgende:

Open cydia
Kijk onder in je scherm, je ziet ergens "Bronnen" staan (tweede van rechts), klik daarop
Klik vervolgens rechtsboven op "Wijzig" (onder "Annuleer")
Daarna klik je op "Voeg toe", die staat linksboven
Nu kan je de url ingeven, en heb je de bron toegevoegd

[...]

Ja.
hoe zet je dan het makkelijkst je film van je nas op je ipad?
Kan dit ook via XBMC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Hi,

Na veel verschillende how to's kom ik niet echt meer uit. Apple tv 2g op iOS 4.2.2 jailbraken kan volgens mij niet met greenposion, maar wel met pwnagetool. Iemand iets meer ervaring die mij de goede weg wijst? Ik heb wel de tool en een ipsw, maar of dit nu goed gaat, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ferret schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:11:
[...]

Ik begin me werkelijk af te vragen of ik er wel goed aan heb gedaan om m'n iPad te jailbreaken...
Mijn gps doet het nog wel na de JB op de ipad 2 3g. Enige nadeel is dat als je hem restored de JB weg is.

Dus het is een kwestie van genieten nu het nog kan. Naar een originele firmware kan je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
RD schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:49:
Hi,

Na veel verschillende how to's kom ik niet echt meer uit. Apple tv 2g op iOS 4.2.2 jailbraken kan volgens mij niet met greenposion, maar wel met pwnagetool. Iemand iets meer ervaring die mij de goede weg wijst? Ik heb wel de tool en een ipsw, maar of dit nu goed gaat, geen idee.
Updaten naar 4.3.3 nu het nog kan, en dan met JBM jailbreaken. Kan je niet naar 4.3.3, dan zal je met de traditionele tools het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Hero Of Time schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:56:
[...]

Updaten naar 4.3.3 nu het nog kan, en dan met JBM jailbreaken. Kan je niet naar 4.3.3, dan zal je met de traditionele tools het moeten doen.
Ow, dus update via itunes naar 4.3.3. kan dat voor apple tv? Dan via jailbrakeme.com? Ik dacht dat alleen voor iphone, ipad, ipod was. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Dit gaat dus niet werken. Pwnagetool wil ook niet, ik heb volgens mij de tool nodig die overweg kan met AppleTV2,1_4.3_8F305_Restore.ipsw dit bestand. Andere bestanden maken een 4.2.1 ipsw en deze kan ik niet meer inlezen omdat er nu reeds 4.2.2 op staat.
Ik snap er niks meer van. Goede tutorials op internet, zeggen dat 4.2.2 gewoon kan. Mooi niet dus.... of verlicht mij... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Hehe, worked. Patch gedownload en uiteindelijk achtergekomen hoe de patch in pwnagetool te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al een aantal maanden op 4.1 (Limerain op i4), en denk nu eindelijk ook eens te upgraden, nu het nog zo gemakkelijk gaat op jbm icm 4.3.3 (geen unlock oid nodig).

Echter heb ik een aantal vereisten:
- Alle cydia packages wil ik direct opnieuw kunnen erop zetten (individueel zou een hel zijn), hiervoor kan ik denk ik best cybackup gebruiken, tenzij er betere alternatieven zijn?
- Al m'n berichten wil ik er terug op, dit zou simpelweg de sms.db kopiëren en na de update terugzetten? Of zijn er bestanden die alsook moeten gekopieerd worden?
- Contacten van hetzelfde, die staan normaliter in AddressBook onder m'n library, zou ook gewoon copy paste moeten zijn
- Foto's idem

Normaal denk je, doe dit alles gewoon via iTunes? Maar zelf vermijd ik iTunes zo vaak mogelijk, en heb ik nog nooit gesynchroniseerd ermee. Dit omdat ik van bepaalde apps oudere versies gebruik, die ik persoonlijk beter vind. Al m'n apps koop ik direct op m'n iPhone zelf, en ik heb al altijd problemen ondervonden met de "zet aankopen over" functionaliteit, waardoor ik iTunes vanaf het begin heb vermeden.

Nu komt mijn grootste struikelblok echter, van bepaalde apps (bv TomTom) gebruik ik een versie die momenteel niet meer beschikbaar is. Bv TomTom draait bij mij nog op 1.5, terwijl nu 1.7 verkocht wordt, is er een manier om ook Apps via SSH uit je i4 te halen, en na de update op een bepaalde manier "terug" te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:42
RD schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:15:
Hehe, worked. Patch gedownload en uiteindelijk achtergekomen hoe de patch in pwnagetool te zetten.
Welke patch? Heb namelijk hetzelfde probleem.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:33:
............
Nu komt mijn grootste struikelblok echter, van bepaalde apps (bv TomTom) gebruik ik een versie die momenteel niet meer beschikbaar is. Bv TomTom draait bij mij nog op 1.5, terwijl nu 1.7 verkocht wordt, is er een manier om ook Apps via SSH uit je i4 te halen, en na de update op een bepaalde manier "terug" te zetten?
Alle user apps staan in de folder

/User/Applications/

en elke app heeft een folder met een lange hexstring.

Die kun je dus zo met ssh overpompen naar je pc maar ik weet niet of het omgekeerd ook goed gaat,
Probeer eerst met een appje waarvan jee eerst een backup creeert (bijv. de hexstring folder hernoemen).

En verder iTunes is idd niet betrouwbaar ik was laatst de helft van mijn apps kwijt door ´syncen' met iTunes. Kon ze wel weer terugzetten maar de data was ik kwijt.
Dat staat overigens los van enige jailbreak dat gebeurt op een originele iPxxxx ook.

[ Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 18-07-2011 14:31 ]