[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 86.195 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:29:
[...]

Als je een resolutie van 1920 gebruikt, dan kun je het beste de DVI-D doen ja. Ik weet trouwens niet of er HDMI--> DVI-D adapters/kabels bestaan?

Qua beeldkwaliteit maakt het niet uit of je hdmi-->hdmi of hdmi--?dvi-d doet: HDMI voegt alleen geluid toe aan de verbinding (hoewel dvi-d ook geluid kan doorsturen), het is allebei digitaal, dus verlies zal je niet maken.
Ok bedankt, die verloopkabels van hdmi naar dvi-d zijn er inderdaad eventueel ook vanuit displayport naar dvi-d, maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt welke van die twee ik pak (ik kan het verkeerd hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:32:
[...]

Ok bedankt, die verloopkabels van hdmi naar dvi-d zijn er inderdaad eventueel ook vanuit displayport naar dvi-d, maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt welke van die twee ik pak (ik kan het verkeerd hebben natuurlijk)
Zover ik weet maakt het niet uit of je nou je HDMI of Displaypoort als "basis" gebruikt. Beeldkwaliteit zal precies hetzelfde zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Basekid op 22-03-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:32:
[...]
Dit is al vaker besproken in dit topic. Als je een resolutie hoger dan 1200p wilt gebruiken dan moet je displayport -> DVI-D nemen; zo niet dan volstaat HDMI -> DVI-D (deze gebruik ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Nikeo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:57:
[...]

Laat het ons weten en laat je vooral niet na 1 medewerker gesproken te hebben met een kluitje in het riet sturen:)
Droid86 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:08:
[...]

Ja ik ben inderdaad ook benieuwd wat ze zullen zeggen.
Ik had van het weekend een mail gestuurd om mijn order te annuleren zodat ik andere specs kon kiezen en toen kreeg ik per mail de reactie dat dit niet mogelijk was. Even gebeld vanmiddag en binnen 10 min was mijn order geannuleerd.
Ik heb zojuist naar dell gebeld. Een paar vragen er over gesteld en ook over een OS refund hierna vertelde meneer de verkoper dat de computers niet geleverd worden zonder OS, dus ik wees hem op hun algemene voorwaarden etc. Maar meneer de verkoper houd niet van wijsneuzen die de voorwaarden doorkijken en bleef het dus maar afwijzen :p, dus vroeg ik hem geef me één van je collega's die mij wel begrijpt maar dat wou hij ook al niet doen. Dus gezegd dat ik geen aankoop ga doen en dat ik wel met een collega van hem zou gaan praten.
Ik heb zelfs dat hele stuk over OS refund aan hem voorgelezen maar volgensmij begreep die gast er ook niet veel van of hij wil gewoon het maximale er uit halen :p
Overigens is die wachttijd rond deze tijd on mundig lang zat zon 25 minuten te wachten tot dat ik iemand aan de telefoon kreeg. Zal wel liggen aan lunchtijd ofzo.

edit:
Nog maar een keer gebeld die verkopers doen echt scheinheilig of het niet kan ik heb ze al 10x gewezen op hun voorwaarden en meneer de verkoper kent de voorwaarden volgensmij niet een omdat hij aan mij vraagt waar die de voorwaarden moet vinden en ze daarna nog eens gaat lezen.
Zo vertelde men mij fijn dat het hier alleen bijgekochte software bevat zoals bijvoorbeeld dan microsoft office en dergelijken. Het gekke is dan wel dat McAfee wat inbegrepen is in de prijs geweigerd kon worden.

Ik begin die nare verkopers al zat te worden na 2 telefoontjes, en maar moeilijk doen en maar ontkennen.
Maar ik geef niet op zal nog wel een aantal telefoontjes wagen.

[ Voor 23% gewijzigd door Jaspergk op 22-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:10:
[...]

Dit is al vaker besproken in dit topic. Als je een resolutie hoger dan 1200p wilt gebruiken dan moet je displayport -> DVI-D nemen; zo niet dan volstaat HDMI -> DVI-D (deze gebruik ik ook).
Zit er nog veel verschil in de kwaliteit van de kabels, of is een goedkope voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Jaspergk schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:13:
[...]

[...]

Ik heb zojuist naar dell gebeld. Een paar vragen er over gesteld en ook over een OS refund hierna vertelde meneer de verkoper dat de computers niet geleverd worden zonder OS, dus ik wees hem op hun algemene voorwaarden etc. Maar meneer de verkoper houd niet van wijsneuzen die de voorwaarden doorkijken en bleef het dus maar afwijzen :p, dus vroeg ik hem geef me één van je collega's die mij wel begrijpt maar dat wou hij ook al niet doen. Dus gezegd dat ik geen aankoop ga doen en dat ik wel met een collega van hem zou gaan praten.
Ik heb zelfs dat hele stuk over OS refund aan hem voorgelezen maar volgensmij begreep die gast er ook niet veel van of hij wil gewoon het maximale er uit halen :p
Overigens is die wachttijd rond deze tijd on mundig lang zat zon 25 minuten te wachten tot dat ik iemand aan de telefoon kreeg. Zal wel liggen aan lunchtijd ofzo.

edit:
Nog maar een keer gebeld die verkopers doen echt scheinheilig of het niet kan ik heb ze al 10x gewezen op hun voorwaarden en meneer de verkoper kent de voorwaarden volgensmij niet een omdat hij aan mij vraagt waar die de voorwaarden moet vinden en ze daarna nog eens gaat lezen.
Zo vertelde men mij fijn dat het hier alleen bijgekochte software bevat zoals bijvoorbeeld dan microsoft office en dergelijken. Het gekke is dan wel dat McAfee wat inbegrepen is in de prijs geweigerd kon worden.

Ik begin die nare verkopers al zat te worden na 2 telefoontjes, en maar moeilijk doen en maar ontkennen.
Precies hetzelfde hier. Niet opgeven. Ik ga contact opnemen met de consumentenbond. Dit gaat echt nergens over. Ze spreken hun AV tegen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
MrJames schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Precies hetzelfde hier. Niet opgeven. Ik ga contact opnemen met de consumentenbond. Dit gaat echt nergens over. Ze spreken hun AV tegen :/.
Klopt heb al weer gebeld dit keer ook een student aan de telefoon gekregen die stage loopt bij dell :p, kun je je ook lekker door laten informeren. Eigenlijk zou je gwoon zo'n manager aan de telefoon moeten hebben die wat meer begrip er voor heeft.
Heb nog beetje met die student zitten praten en ik zeg zo ja als ik dan een laptop bestel en ik niet tevreden ben en geen windows wil dan zou ik dus eigenlijk een rechtzaak kunnen aanspannen en gewoon winnen, hier gaf hij me ook gelijk.
Het zit gwoon zo dat die verkopers zo worden geïnstrueerd dat zo'n laptop standaard geleverd word met windows en je kan zo lang lopen zeuren enzo maar een refund krijgen zit er niet in 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 06:40
Verdorie, de laptop die ik vorige week wou bestellen is ineens 80-90 euro duurder?
Toch nog maar ff wachten dus, maar ik zou hem wel binnekort nodig moeten gaan hebben..

Is er eigenlijk een opmerkelijk verschil tussen de gewone netwerk kaart en de "Intel® Centrino® Advanced-N 6230"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:00
Jaspergk schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:13:
[...]

[...]

edit:

Ik heb dezelfde discussie gehad maar ik heb de naam van de verkoper en ik heb zijn directe nummer gekregen.
Hij zou me nog terugbellen later op de dag dat heeft hij gedaan en toen begon ik weer over het niet hoeven leveren van Windows en toen wou hij hier later op terugkomen. Dit heeftie neit gedaan dus ik ga hem morgen weer gezellig lastig vallen via zijn directe nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Sparco schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:28:
Verdorie, de laptop die ik vorige week wou bestellen is ineens 80-90 euro duurder?
Toch nog maar ff wachten dus, maar ik zou hem wel binnekort nodig moeten gaan hebben..

Is er eigenlijk een opmerkelijk verschil tussen de gewone netwerk kaart en de "Intel® Centrino® Advanced-N 6230"?
Google ;)

bluetooth is het opmerkelijkste verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is ook binnen en eerste bevinding: Wat ben ik blij dat ik HD scherm heb gekozen als upgrade. Ïk besef me nu pas naar wat voor beroerd scherm ik de hele dag op mijn werk zit te kijken.

Ik heb dat ding voor de eerste keer opgestart ik zie al die Dell prut erop staan. Microsoft.
clean install lijkt me de beste optie, maar weet iemand of je dat uberhaupt voor elkaar krijgt met die meegeleverde Windows 7 OS DVD? Ik ben namelijk bang dat die rommel daar ook opstaat aangezien het een Dell DVD is en geen Microsoft DVD.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:00:
Die van mij is ook binnen en eerste bevinding: Wat ben ik blij dat ik HD scherm heb gekozen als upgrade. Ïk besef me nu pas naar wat voor beroerd scherm ik de hele dag op mijn werk zit te kijken.
Dat is dan ook het enige nadeel van dat scherm: het gaat je opeens opvallen hoe verschrikkelijk brak een gemiddeld scherm is.

Ik sluit vaak een extern scherm aan op school, en dan zit ik vaak even te kijken of er nu geen of wit word weergeven...
Ik heb dat ding voor de eerste keer opgestart ik zie al die Dell prut erop staan + Microsoft.
Clean Install lijkt me de beste optie, maar weet iemand of je dat uberhaupt voor elkaar krijgt met die meegeleverde Windows 7 OS DVD? Ik ben namelijk bang dat die rommel daar ook opstaat aangezien het een Dell DVD is en geen Microsoft DVD.
Je kan er ook eentje downloaden en op een USB stick gooien, als je die €5 hebt betaald voor extra media is dat een schone DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Hamers
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08 09:25
Ik lees hier boven dat de 6230 netwerk kaart een extra antenne heeft. Maakt dit echt een verschil of heeft het alleen nut als je bluetooth nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt pas verschil als je sneller dan 300mbps wil surfen in combinatie met een van de weinige routers die dat ondersteunen. Zonder bluetooth heeft de upgrade bijna geen nut. (iets beter ontvangst, maar dat is bij mij nog nooit een probleem geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Hamers
thanks voor de snelle reactie!
Hij ondersteunt standaard toch wel gewoon dual band of niet? Heb namelijk een 5GHz netwerk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet, staat dat er niet bij? Anders weet google het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Nutteloos stukje informatie: de temperatuur van de cores schommelt rond de 55 graden bij licht gebruik (surfen, muziek via media player, flash filmpje kijken).

Ik heb vanmiddag even HL2 en CS:S geprobeerd... dat ging prima op 1920x1080 met 8x MSAA en alles op high. Zwaardere spellen heb ik hier niet liggen :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Hamers
Voor het geval anderen het ook willen weten, de Intel® Centrino® Wireless-N 1000 ondersteund alleen 2,4GHz en is dus geen Dual Channel kaart. De Advanced 6230 heeft naast het toegevoegde bluetooth ook een 2e antenne en ondersteund wel dual channel 2,4GHz en 5GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een 3e antenne toch? Of ben ik nu in de war..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog iemand last van een 'tik' van de boxen. Om de 2minuten geeft hij zo een doffe tik...
En ook vind ik dat de harde schijf nogal veel lawaai maakt en dus redelijk wat trillingen veroorzaakt aan de case ook.. Wat zijn de andere hun ervaringen hiermee dan?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:44:
Heeft nog iemand last van een 'tik' van de boxen.
Dit is al meerdere malen beantwoord. Zie pagina 1 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
  • Laatst online: 27-08-2020
Hallo,

Ik ga waarschijnlijk vandaag een XPS 15 l502x bestellen alleen twijfel nog over de setup.

Ik doe redelijk veel video en foto bewerking met grote bestanden, en vind het daarnaast ook fijn zo nu en dan te gamen. Hoewel mijn budget ongeveer 1200 (ex btw) is wil ik niet meer kopen dan dat ik eigenlijk nodig zal hebben.

Ik twijfel over de i7 2630QM of i7 2720QM, of is wellicht de i7 2620 beter (geen quad core, maar wel duurder?)

Er zit standaard 4gb ram in, de upgrade van 68 euro naar 6gb vind ik vrij duur, kan ik dit niet beter zelf doen?

Ik zal natuurlijk voor de 540m video kaart gaan, en het betere scherm. de HDD laat ik op 500gb en voeg wellicht later zelf nog een SSD toe. De batterij, tja met die 9 cell ziet hij er wel wat apart uit, maar zal het over het algemeen storend zijn?

Bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poen17 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:08:
[...] Ik ga waarschijnlijk vandaag een XPS 15 l502x bestellen alleen twijfel nog over de setup.
Mijn advies: ga voor de goedkoopste i7 quadcore met zo min mogelijk RAM.
Koop via de Pricewatch zelf 6 of 8 GB SODIMM (of 4GB als er niet 2x2GB maar 1x4GB in de XPS15 geleverd wordt). Dit is zeer eenvoudig te installeren.
De 9-cell ervaar ik niet als storend. Ok, het is wat lomper, maar mijn inziens is de koeling erdoor beter, trillingen minder en de hoek die het toetsenbord erdoor krijgt fijner.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:40
Ik zou zowieso wel voor een quadcore gaan als je veel met film werkt.
Tussen de i7-630qm en de i7-720qm zit 15% snelheidsverschil. Dat komt neer op ongeveer 10 minuten per uur aan rendertijd.

De vraag is of je dat € 180,- waard vind.

RAM bijplaatsen doe je beter zelf: 8GB (2 x 4GB) voor een kleine € 90,- (en je houd 2x2GB over om iemand blij te maken). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 03:10
Gisteren mijn XPS 15 binnengekregen, na 2 uurtjes deed mijn rechtermuisknop het niet meer en moet-ie weer terug :(

Wel balen, voor de rest is het een enorm fijn apparaat tot nu toe!

***** Excellent cron job. Will run again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
AlBundy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:43:
Gisteren mijn XPS 15 binnengekregen, na 2 uurtjes deed mijn rechtermuisknop het niet meer en moet-ie weer terug :(

Wel balen, voor de rest is het een enorm fijn apparaat tot nu toe!
Oh, das wel balen!
Klikt hij niet meer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlBundy
Rtzrs schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Oh, das wel balen!
Klikt hij niet meer ofzo?
Klikt wel, er wordt alleen geen klik geregistreerd. Nog even getest met een linux bootdisk en gpm in debugmode, om te zien of het niet aan Windows lag, maar ook daar werd geen enkele activiteit geregistreerd bij het klikken op het knopje. Een externe muis werkt prima.

Nou ja, morgen halen ze hem weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
AlBundy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Klikt wel, er wordt alleen geen klik geregistreerd. Nog even getest met een linux bootdisk en gpm in debugmode, om te zien of het niet aan Windows lag, maar ook daar werd geen enkele activiteit geregistreerd bij het klikken op het knopje. Een externe muis werkt prima.

Nou ja, morgen halen ze hem weer op :)
Dan heb je hem volgende week weer terug ofzo? of gaan ze met dit soort gevallen spoed erachter zetten omdat je hem net hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:14:
[...]

Dit is al meerdere malen beantwoord. Zie pagina 1 van dit topic.
Sorry ja, had het ondertussen al zelf gevonden ;)
Nu is er enkel nog één ding wat me stoort, verder is het een prachtige laptop. De HDD aan de linkerkant van de palmtop, hij geeft nogal fel trillingen vind ik.. Is dit normaal? Ik weet niet in hoeverre dit normaal is... Ik vind het nogal irritant. Zouden jullie eens kunnen checken hoe dit bij jullie is? Als je je hand op de linkerkant van de palmrest legt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
guapper schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:19:
Ik zou zowieso wel voor een quadcore gaan als je veel met film werkt.
Tussen de i7-630qm en de i7-720qm zit 15% snelheidsverschil. Dat komt neer op ongeveer 10 minuten per uur aan rendertijd.
Huh?

Maar je moet het niet zien in X procent snelheidswnst, als je 1 uur gaat renderen zijn alle i7's precies even snel, waarom?

Een duurdere i7 tubro's hoger, maar dat is dan ook een max. Zodra de boel is opgewarmd draaien ze allemaal op 2.2/2.4GHZ. Een duurdere i7 is dus vooral interessant bij de wat kortere taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 06:40
Straks even een bestelling plaatsen met vooruitbetaling. En dan maar hopen dat er morgen niets beters komt, want ik heb niet veel zin in al dat ge email om mijn bestelling te annuleren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
  • Laatst online: 27-08-2020
fair enough, bedankt voor jullie snelle reacties op mijn 'situatie'
het punt wat betreft de processor, tja waarom zou ik inderdaad een snellere willen als die i7630 eigenlijk al bij de meeste taken net zo snel zal zijn.

wat het ram betreft, ja ik zal dan gewoon de goedkoopste optie kiezen en er later zelf 2x8 ofzo in zetten.

ik denk dat ik hem zo even ga bestellen, maar zou graag een 10%/5% coupon willen gebruiken, alleen wanneer ik dit op de website vermeld zie ik wel dat de code actief is 'maar bepaalde details mis' overigens details die ik ook na het klikken op 'weergeven details' niet kan bekijken, iemand een oplossing hiervoor?

Nogmaals bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Ben gisteren gebeld over de offerte die ik een paar dagen geleden ontvangen had. Waarop ik aangaf dat de 10% kortingsbon niet verwerkt was. De medewerker bevestigde dit, omdat het systeem zogezegd niet aan de voorwaarden voldeed voor de korting. Heb hem toen uitgelegd dat dit wel het geval is en dat de kortingsbon online wel werkt. Nu zou ik vandaag een nieuwe offerte moeten ontvangen, maar heb nog steeds niets gekregen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuNNiX
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
rolfio schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:18:
[...]

Neuh, schijf doet het goed in de USB 2.0 poort. Gaat vreemd doen als ik die schijf aansluit op mijn USB 3.0 poort. Valt na verloop van tijd uit, bevriest e.d. Lees ook hier maar eens over problemen met die USB 3.0 controller.
Heeft elke XPS 15 dit probleem met de USB 3 poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heeft elke laptop met USB3 hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik heb een vraag over de audio van de XPS 15. Ik wil hem aansluiten op mijn Onkyo TX-SR308. Die heeft geen analoge 5.1 ingangen; wel s/pdif en HDMI. Nu heb ik mijn XPS 15 via s/pdif aangesloten, maar daarmee kan ik alleen stereo PCM of 5.1 DTS / AC3 versturen. Games ondersteunen over het algemeen geen DTS, dus ik wil graag 5.1 PCM audio over HDMI naar mijn versterker sturen. Kan dat met de XPS 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23
Ik heb een schone install uitgevoerd op mijn XPS 15 maar nu mis ik de bijgeleverde Roxio software. Ik heb daar geen dvd-tje van bij de laptop gehad. Met mijn XPS M1530 had ik die wel. Is er iemand die wel een dvd-tje daarvan gekregen heeft?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
boaty schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:39:
Ik heb een schone install uitgevoerd op mijn XPS 15 maar nu mis ik de bijgeleverde Roxio software. Ik heb daar geen dvd-tje van bij de laptop gehad. Met mijn XPS M1530 had ik die wel. Is er iemand die wel een dvd-tje daarvan gekregen heeft?
Wil je die Roxio dan ECHT?

Ik gebruik al jaren CDburnerXP tot mijn grote tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
JAAAA!!! Hij is er! Mijn XPS met i5 Sandy Bridge. Na de bestelling verwacht dat ik hem pas begin volgende maand zou krijgen, maar vandaag stonden ze al voor me op de stoep. Wat een racemonster en wat een verschrikkelijk goed geluid uit die kleine JBL-speakertjes vergeleken met mijn Inspiron. Fijn toetsenbord ook, trouwens.

Het is echt een wereld van verschil in snelheid vergelijken met de oude core2duo's. En het ding ziet er ook nog eens goed uit (als is dat voor een laptop volslagen onbelangrijk wat mij betreft).

Iedereen die nog twijfelt: kopen! Ik heb hem voor 664 euro gekocht, inclusief de actie een paar weken terug en een 10% kortingscoupon. Dat is vrijwel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Voor de gene die hoop hadden dat ze nog een os refund zullen krijgen.
In de oem voorwaarden van windows 7 staat het volgende vermeld:

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.

Met andere worden Dell bepaald wat er gebeurt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, daarom staat er in de algemene voorwaarden van dell:
Software

Dell is niet de rechthebbende op de intellectuele eigendomsrechten ten aanzien van de door haar geleverde Software. Deze berusten bij een derde en meestal is toestemming van deze derde nodig voor het gebruik daarvan.

Dell heeft geen invloed of controle over de inhoud en toepasselijkheid van voorwaarden van derden. Indien u de voorwaarden voor het gebruik van de Software weigert te aanvaarden en als u een consument bent, accepteert Dell gedurende 7 werkdagen na de datum van aflevering van de Software retournering daarvan en zal Dell de daarvoor door u betaalde prijs terugbetalen. Deze mogelijkheid bestaat alleen dan indien het gaat om Software in een computer of indien de Software als een apart product is geleverd. Ontbinding is uitsluitend mogelijk voor Software waarvan de zegel niet is verbroken. Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:51:
Dat klopt, daarom staat er in de algemene voorwaarden van dell:

[...]
Ontbinding is uitsluitend mogelijk voor Software waarvan de zegel niet is verbroken. Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren.

Dus dan moet je de volledige laptop terug sturen neem ik aan... en daar zit niemand op te wachten bah...
maarja in hoevere in windows geintegreerd in de laptop.... Als ik het van te voren aangeef dat ik de licentie niet wil zodat dell de sticker verwijdert voordat mijn laptop wordt verzonden en ik de harddrive format :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Droid86 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:02:
maarja in hoevere in windows geintegreerd in de laptop....
Dat is niet jouw probleem, maar dat van dell.

Ze zij verplicht je een mogelijkheid te geven om een laptop te bestellen zonder windows, dat moet elk merk behalve apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:11:
[...]

Ze zij verplicht je een mogelijkheid te geven om een laptop te bestellen zonder windows, dat moet elk merk behalve apple.
Tja.... ze geven er geen gehoor aan en hun algemene voorwaarden zijn zo vaag dat ik geen poot heb om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:11:
[...]

Ook Apple verkoopt systemen zonder Windows. Sterker nog: zover ik weet verkopen ze geen enkel systeem MET Windows.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
guapper schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:17:
[...]

Ook Apple verkoopt systemen zonder Windows. Sterker nog: zover ik weet verkopen ze geen enkel systeem MET Windows.

:P
Wahahah droog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In diezelfde categorie: Wikipedia: Window tax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Nikeo

Jawelles

ze doen alsof ze van niks weten want nog geen jaar geleden deed ik het met een studio 15 en toen was het binnen een week geregeld. Dat ging met dat mailtje naar het adres dat ook het windows licentie weigeren topic staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 Windows (2x 7, 1x vista, aangezien ik ze via school enorm veel goedkoper kan krijgen) installaties geweigerd bij dell en dat ging -inderdaad- met een enkel mailtje naar de helpdesk.
Het beleid bij dell is duidelijk veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Ik heb nogmaals gechat met de US sales. En blijkbaar heeft dell wel een N serie variant laptop.... maar dan krijg je niet dezelfde videokaart.... maar een veel mindere.. en hij is een stuk duurder...

Thank you for your patience Steven. I have been advised that the OS removal is not possible across all forms of Pcs. It is only available with the N series computers that we do on the Optiplexes and Precisions for desktops and Latitudes and precisions for laptops.
4:47:14 PM Agent Naresh_Takemalla
Now, the N series is not available online and can only be purchased over the phone.

De n serie is inprincipe gewoon een lattitude maar dan zonder OS.

4:54:44 PM Agent Naresh_Takemalla
The latitude E6520 can be configured without OS ( the N series one) and with the i7 processor, 500 GB hard drive and 4 GB RAM
4:54:59 PM Agent Naresh_Takemalla
It will fall short in the graphics category as it offers a max of 512 MB quadro card

[ Voor 65% gewijzigd door Droid86 op 23-03-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Laatst online: 17-09 15:10
Zojuist na het meermaals raadplegen van dit geweldige forum een XPS 15 besteld.
Zoals hierboven ook al vermeld was het niet mogelijk om een OS refund te krijgen, wel McAffee eraf voor een paar tientjes korting.

Uiteindelijk 969 betaald incl btw en verzenden voor 2630QM, 9cells, combo bluetooth card en 1GB GT525 (aangezien ik de geringe meerwaarde van de 2GB gt540 toch niet nodig heb :)
Miss had ik bij een andere medewerker nog een lagere prijs kunnen bedingen maar ik was het bellen naar Dell al meer dan zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
weet je ongeveer hoeveel korting je kreeg voor macafee?
Waarom gaat iedereen voor de 2630qm btw? :p

[ Voor 29% gewijzigd door Droid86 op 23-03-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:51
Weet iemand nog een goede laptoptas? Ik kan er namelijk geen enkele vinden die past waarbij de 9-cell accu er ook nog in zit. De meeste tassen zijn 3 á 4 cm dik, deze laptop met 9-cell accu is 6 cm dik. :/ De grootste die ik kon vinden was 5 cm dik.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Ik heb weer eens een aantal belletjes gepleegd met dell, nu een andere tactiek gebruikt, en gewoon gezegd dat ik een offerte wou laten maken. Dus na hard werken van die verkoper hebben ze mij vandaag terug gebeld. (Het was trouwens ook een gedoe om die 10% kortingsbon voor elkaar te krijgen).
Maar nog steeds komt het er op neer dat die OS refund onmogelijk is en voor McAfee en datasafe kan ik ook geen geld terug krijgen. Men zegt dus dat deze er gratis bij word geleverd. Ja ik kan zo veel zeggen als ik wil maar men gaat nooit akkoord met mij.
Zit er aan te denken om niet akkoord te gaan met de offerte en te hopen dat ze daardoor toch nog wat centjes er af halen of toch het op te geven en er maar mee akkoord te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Vandaag zou ik worden teruggebeld door een Dell medewerker over een offerte waarop de 10% korting nog niet verwerkt was. Is niet gebeurd. Dus heb ik vanavond geprobeerd te bellen naar het nummer dat ik gisterenavond van hem gekregen had en wat blijkt, het nummer is niet in gebruik. Dus ik start de chat weer om te vragen wat de status van mijn offerte is. Zegt hij dat de betreffende medewerker die de offerte heeft gemaakt (een chat medewerker) net naar huis is gegaan en dat hij morgen weer beschikbaar is. Waarop ik aangeef dat hij het dan kan overnemen zodat ik dit vanavond nog kan afronden. Zegt hij doodleuk dat hij dat niet kan doen, omdat hij geen klanten mag overnemen (ben nog geen klant en op zo'n manier word ik ook geen klant). Waarop hij verder aangaf dat wanneer ik binnen 24 uur geen reactie zou krijgen van degene die de offerte heeft gemaakt hij het wel zou overnemen.

Het probleem is dat de huidige actie morgen afloopt en dat de 10% korting dan wellicht niet meer toegepast kan worden. En ik vermoed dat de betreffende medewerker morgen dan aangeeft dat ik daar geen aanspraak meer op kan maken, waardoor ik wel de oorspronkelijke offerte wel zou moeten accepteren wil ik een backlit toetsenbord. Heeft hij mij overigens 35 euro voor gerekend. De allereerste medewerker die de offerte zou maken, maar dit nooit heeft gedaan, gaf aan dat dit mij 40 euro zou kosten.

Kortom, omgekeerde wereld daar bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Laatst online: 26-08-2022
MikeKiller schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:47:
Weet iemand nog een goede laptoptas? Ik kan er namelijk geen enkele vinden die past waarbij de 9-cell accu er ook nog in zit. De meeste tassen zijn 3 á 4 cm dik, deze laptop met 9-cell accu is 6 cm dik. :/ De grootste die ik kon vinden was 5 cm dik.

Iemand ideeën?
Eentje vinden waar je de batterij appart kan steken (niet echt batterijvak, maar eender wat is goed)
Ik heb mijn laptop toch ook liever goed vast in zijn laptoptas en niet met een speling door een te grote batterij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
aex351 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:36:
Vandaag zou ik worden teruggebeld door een Dell medewerker over een offerte waarop de 10% korting nog niet verwerkt was. Is niet gebeurd. Dus heb ik vanavond geprobeerd te bellen naar het nummer dat ik gisterenavond van hem gekregen had en wat blijkt, het nummer is niet in gebruik. Dus ik start de chat weer om te vragen wat de status van mijn offerte is. Zegt hij dat de betreffende medewerker die de offerte heeft gemaakt (een chat medewerker) net naar huis is gegaan en dat hij morgen weer beschikbaar is. Waarop ik aangeef dat hij het dan kan overnemen zodat ik dit vanavond nog kan afronden. Zegt hij doodleuk dat hij dat niet kan doen, omdat hij geen klanten mag overnemen (ben nog geen klant en op zo'n manier word ik ook geen klant). Waarop hij verder aangaf dat wanneer ik binnen 24 uur geen reactie zou krijgen van degene die de offerte heeft gemaakt hij het wel zou overnemen.

Het probleem is dat de huidige actie morgen afloopt en dat de 10% korting dan wellicht niet meer toegepast kan worden. En ik vermoed dat de betreffende medewerker morgen dan aangeeft dat ik daar geen aanspraak meer op kan maken, waardoor ik wel de oorspronkelijke offerte wel zou moeten accepteren wil ik een backlit toetsenbord. Heeft hij mij overigens 35 euro voor gerekend. De allereerste medewerker die de offerte zou maken, maar dit nooit heeft gedaan, gaf aan dat dit mij 40 euro zou kosten.

Kortom, omgekeerde wereld daar bij Dell.
Die directe nummers van die verkopers van dell zijn echt vaag ik kreeg een franse lijn aan de telefoon :P
Toen dacht ik ook van wtf, en heb toen gewoon weer dell gebeld een kreeg per toeval dezelfde mederwerker aan de lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik heb de mijne vandaag ook gekregen maar.

Ik probeer een extra beeldschem aan te sluiten via de hdmi uitgang . Maar ik krijg in het nvidea confrigatiemenu geen optie extra beeldscherm aansluiten .. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
windows + P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben nog aan het twijfelen over welke XPS 15 ik zou kopen.
Wil er redelijke games mee kunnen draaien en films/officepakket draaien.
Zou ik dan de XPS 15 met Intel Core i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz nemen met de GEFORCE GT525M 1GB;

Of voor dezelfde prijs met een Intel Core i3-2310M Processor en GEFORCE GT 540M 2GB

wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

GT 540M is een hoger geclockte GT 525M, dus dan de i5 pakken, sowieso om de turbo. En je kunt zelf de 525M opschroeven tot de prestaties van de 540M (zonder problemen of gevaar)
En het verschil tussen 1GB en 2GB is schijnbaar onzin omdat de 1GB al niet eens volledig gebruikt wordt. Ofwel, ALTIJD de 525M nemen en jezelf het geld besparen
(tenzij je nog een stap hoger gaat maar dat kan alleen bij de XPS 17, meer shaders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke hartelijk bedankt ben er uit! Kom er nu ook achter dat het interne geheugen
van de configuratie met 525M 2gb minder heeft en ook 250gb harddrive dus keuze
is nu al helemaal makkelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Laatst online: 17-09 15:10
Droid86 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:52:
weet je ongeveer hoeveel korting je kreeg voor macafee?
Waarom gaat iedereen voor de 2630qm btw? :p
De korting zat geloof ik rond de 30 tot 40 euro. 2630qm omdat ik ongeduldig ben bij uitpakken rar bestanden en bij zware processen :P

Edit: heb me tenminste laten vertellen dat de 2630qm dan een stuk sneller is. Zo steek ik nog is wat op wat alle fora op tweakers :P

[ Voor 16% gewijzigd door mark_139 op 23-03-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Bozozo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:55:
Ik heb een vraag over de audio van de XPS 15. Ik wil hem aansluiten op mijn Onkyo TX-SR308. Die heeft geen analoge 5.1 ingangen; wel s/pdif en HDMI. Nu heb ik mijn XPS 15 via s/pdif aangesloten, maar daarmee kan ik alleen stereo PCM of 5.1 DTS / AC3 versturen. Games ondersteunen over het algemeen geen DTS, dus ik wil graag 5.1 PCM audio over HDMI naar mijn versterker sturen. Kan dat met de XPS 15?
Niemand?

Ik heb maar gewoon HDMI kabels besteld... sowieso nodig voor video. Ik meld wel of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
mark_139 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:22:
[...]

De korting zat geloof ik rond de 30 tot 40 euro. 2630qm omdat ik ongeduldig ben bij uitpakken rar bestanden en bij zware processen :P
waarom dan niet de 2720qm ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat dat de meerpijs niet waard is, alle de 2630QM en 2720QM draaien effectief op dezelfde snelheid met turbo. Enkel bij korte taken is de 2720QM sneller.

daartegen is het gat tussen de i5 en de i7 QM enorm. Bijna een factor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Morgen wordt de mijne besteld :p (als het goed is tenminste ;))
EINDELIJK!! Na al die maanden.. (sinds oktober of november ofzo..)
Hij wordt 's ochtends besteld, dus stel dat er echt grote veranderingen komen 's middags met de nieuwe acties/prijzen/etc. Dan kan ik hem hopelijk nog wel annuleren en opnieuw bestellen :)

Zou ik als ik alle gegevens heb van mijn bestelling (factuurnummer, etc.) ook kunnen bellen om te vragen (eisen/dwingen/etc.) Om McAffee eraf te laten en in plaats daarvan een backlight toetsenbord erbij te nemen? McAffee is duurder dan het toetsenbord.

Maar kan dat überhaupt? Een online bestelling telefonisch aanpassen? En zoja, welke gegevens heb ik daarvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
Volgens hun site is het onmogelijk om bestellingen aan te passen:
Je moet annuleren en een nieuwe maken.

Of het iemand al gelukt is telefonisch is een andere vraag, want consistent zijn ze niet ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Prachting ding! Meteen Format gedaan. Maar ik zou graag de batterijduur willen zien.. krijg nu alleen de percentage te zien. Iemand weet waar het ingesteld kan worden?

[ Voor 14% gewijzigd door MrJames op 24-03-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
MrJames schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:28:
krijg nu alleen de percentage te zien.
De batterijduur wordt ook pas weergegeven zodra het percentage omlaag loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Bozozo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:25:
[...]

Niemand?

Ik heb maar gewoon HDMI kabels besteld... sowieso nodig voor video. Ik meld wel of het werkt.
Ja dat kan gisteravond gedaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Weet iemand of bepaalde geheugenplankjes niet compatible zouden zijn met de XPS15 ?
Ik wil deze erin zetten: Mushkin DDR3 SODIMM PC3-10666 9-9-9-24 Essentials

Is Mushkin eigenlijk een kwaliteits merk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt geen kwalitetsmerk nodig, alle DIMMs komen toch uit dezelfde fabriek van samsung of hypnix rollen. Neem gewoon het goedkoopste reepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:38:
GT 540M is een hoger geclockte GT 525M, dus dan de i5 pakken, sowieso om de turbo. En je kunt zelf de 525M opschroeven tot de prestaties van de 540M (zonder problemen of gevaar)
Zit een beetje te zoeken, maar waar kan ik dit vinden over die videokaart?
Hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlBundy
MikeKiller schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:47:

Iemand ideeën?
Ik heb de rugtas erbij besteld die je bij de accessoires kon kiezen. De 16-inch Dicota Challenge-rugzak, daar past-ie prima in, ik heb ook de 9-cell batterij.

Verder ook genoeg ruimte in de tas om bijna nog een 2e laptop kwijt te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:47:
Je hebt geen kwalitetsmerk nodig, alle DIMMs komen toch uit dezelfde fabriek van samsung of hypnix rollen. Neem gewoon het goedkoopste reepje.
In de pricewatch is dat de goedkoopste :P vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Greenie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:45:
Volgens hun site is het onmogelijk om bestellingen aan te passen:
Je moet annuleren en een nieuwe maken.

Of het iemand al gelukt is telefonisch is een andere vraag, want consistent zijn ze niet ... :D
Nee je moet de order echt laten annuleren. Heb ik ook moeten doen met mijn XPS17.
Gelukkig was het wel de moeite waard want voor 30 euro meer had ik de i7 2630QM ipv de i5 2520M / 500 gb vs 320 gb (niet dat dit echt van belang is) een backlit toetsenbord en de Advanced netwerkkaart.

Moest daardoor wel een weekje langer wachten op mijn laptop maargoed als dat alles is

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

De Dell verkoopservice is echt slecht. Heb vandaag weer contact opgenomen en kreeg te horen dat de nieuwe offerte met de 10% korting niet is geaccepteerd. Op de website wordt de 10% korting gewoon geaccepteerd en het enige dat ik wil is dat systeem met als enige aanpassing een backlit toetsenbord. Een optie dat gewoon mogelijk is. Als ze geen klanten willen kunnen ze dat ook gewoon op de website vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
AlBundy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Ik heb de rugtas erbij besteld die je bij de accessoires kon kiezen. De 16-inch Dicota Challenge-rugzak, daar past-ie prima in, ik heb ook de 9-cell batterij.

Verder ook genoeg ruimte in de tas om bijna nog een 2e laptop kwijt te kunnen :)
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een schoudertas. :P

Ik zie wel dat de ruimte voor de laptop bij die rugzak ook maar 4,5cm is. Heb jij de laptop hierbij ook in het vak zitten dat daadwerkelijk bedoel is voor de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
Ik heb zojuist nog even de twee xps systemen van 829 en 879 euro goed bekeken en daaruit blijkt dat als je een 9 cells accu wil je beter het systeem van 879 euro kan nemen want dan ben je toch nog 20 euro goedkoper uit en heb je de Geforce 540m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
Ik heb zojuist een xps15 order gezet, maar ik heb geen backlid toetsenbord optie kunnen vinden op de website, dus ik ga dit denk ik telefonisch doen. Of zit dit toetsenbord er standaard op?

En heeft iemand een idee hoeveel scheelt het als je het zonder DataSafe online back-up & McAfee SecurityCenter zou bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
job_h schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:30:
Ik heb zojuist een xps15 order gezet, maar ik heb geen backlid toetsenbord optie kunnen vinden op de website, dus ik ga dit denk ik telefonisch doen. Of zit dit toetsenbord er standaard op?

En heeft iemand een idee hoeveel scheelt het als je het zonder DataSafe online back-up & McAfee SecurityCenter zou bestellen?
Ligt er maar net aan welke verkoper je aan de telefoon hebt voor McAfee en DataSafe er af te krijgen, ik acht het nog al onmogelijk worden heb zat vaak gebeld en heb er ook geen zin meer in om proberen dat geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Kan je alleen telefonisch toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suave
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wow, er is haast niks veranderd vandaag qua prijzen/acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie

Dat is een marketing truk he :)
Zo lijkt de duurste de beste koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suave schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:22:
Wow, er is haast niks veranderd vandaag qua prijzen/acties
Zelfs die fout zit er nog in (de i5 van 699 die een i7 bevat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razortek
  • Laatst online: 10-09 12:08
Ik zit er nu al een tijdje over te denken om zo'n XPS15 te kopen, het enige wat ik nog wil weten is:
Hoe makkelijk is het om de 525M naar 540M te overklokken, en
Hoe makkelijk is het om een 9cells/6cells batterij op internet te vinden, en voor hoeveel?
Zit dus te twijfelen tussen de laatste en de eenalaatste aanbieding op de Dell site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:25:
[...]

Zelfs die fout zit er nog in (de i5 van 699 die een i7 bevat).
Welke fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dell.com/nl/p/xps-l502x/fs

Boven de processor specs van de "699-versie" ("Intel® CoreTM i5 2410M") staat "Intel Core i7 Processor om optimaal van uw nieuwe XPS te kunnen genieten!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand hier last van trillingen van de harde schijf aan de linker palmrest? Of worden deze trillingen als normaal ervaren? Je voelt als het ware de harde schijf draaien... Zou dit door de alu case zijn? Je krijgt echt zo tintelingen..
Welk merk van HDD zit er bij jullie in jullie nieuwe xps15? Mijne een ST9500, van seagate. Maar ik zie op vele plaatsen dat er een WD insteekt. Ik las ook dat de ST misschien problemen zou hebben met trillingen, aarding,... Iemand die hier meer over weet?

EDIT: Na even gezocht te hebben, las ik dat dit type van HDD last heeft van trillingen. Nu zou ik graag willen weten of jullie deze ook hebben in je nieuwe xps15 l502x. En voelen jullie ook de vibraties?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen je hem opendeed, heb je dan naar de geheugenslots gekeken ? Misschien is er ook een verhaal van 2 soorten mobo zoals bij de L702x..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
M'n laptop zou 11 april komen, maar hij is al onderweg.
Hij is vannacht van china naar duitsland gegaan.
Hij wordt maandag aangeboden :-)
Maar helaas is er dan heel de dag niemand thuis :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graaf404 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:00:
Maar helaas is er dan heel de dag niemand thuis :-(
Dat klinkt als lekker een dagje vrij nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:19:
[...]

Dat klinkt als lekker een dagje vrij nemen. :+
Dat gaat helaas niet.
Net gebeld naar UPS, maar die mogen geen Dell zendingen wijzigen.

Anders m'n schoonvader vragen, of hij geen zin heeft om een dagje bij ons op de bank te zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ontvang volgende week mij XPS 15, welke software zouden jullie er direct afhalen en welke software erop installeren? (bv. Ccleaner en Spybot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
mijne laptop komt ook maandag aan,

maar de routing lijkt me ook verregweg van logisch als ik via de upc track en trace kijk.

van china naar duitland en nu is ie in kazakstan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
  • Laatst online: 03-07 15:46
heeft iemand eigenlijk al eens geprobeerd om osx86 op zijn l502x te zetten ? ben hier wel benieuwd naar of dit lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
P33R schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:18:
mijne laptop komt ook maandag aan,

maar de routing lijkt me ook verregweg van logisch als ik via de upc track en trace kijk.

van china naar duitland en nu is ie in kazakstan ???
die in duitsland koeln kun je negeren dit is er altijd tussen iets van t hoofdkantoor ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

SecretChaos schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:18:
heeft iemand eigenlijk al eens geprobeerd om osx86 op zijn l502x te zetten ? ben hier wel benieuwd naar of dit lukt?
Ik heb in dit of het vorige topic 2 links geplaats voor een guide om OSX te installeren. Dit was echter wel op de l501x met de i7 en zonder optimus dus. Moet je ff zoeken onder mijn naam

Welke gegevens heb ik allemaal nodig om mijn laptop te volgen? Dan mail ik mijn baas even :) Ik weet nu alleen dat hij besteld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:09:
[...]

Ik heb in dit of het vorige topic 2 links geplaats voor een guide om OSX te installeren. Dit was echter wel op de l501x met de i7 en zonder optimus dus. Moet je ff zoeken onder mijn naam

Welke gegevens heb ik allemaal nodig om mijn laptop te volgen? Dan mail ik mijn baas even :) Ik weet nu alleen dat hij besteld is
bedankt ik ga even zoeken :)

Voor bij dell te volgen heb je je order en klant nummer nodig.
en dat vul je dan hier in:

https://support.euro.dell...Home.aspx?c=nl&l=nl&s=gen

en voor UPS:

je volgnummer of je ordernummer(bij UPS je referentie nummer)

en deze dan hier in vullen:

http://wwwapps.ups.com/We...homepage/ct1.html_pnl_trk
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
een vraag over de levertijden? dat kan in Dell levertijden topic