*Luisteren
Het is dan ook niet verwonderlijk dat Activision alles uit de kast haalt voor zijn lucratieve franchise, dat dit jaar de hede adem van Battlefield 3 in de nek voelt.
Euro moet dollar zijnAan de andere kant van het spectrum werd een dualcore-Celeron voor 86 euro uitgebracht
ps. is dit de goede rubriek? zo nee, welke moet ik dan hebben?
[ Voor 25% gewijzigd door MineTurtle op 05-09-2011 11:43 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Edit: nieuws: Toshiba introduceert sdhc-kaart met wifi-ondersteuningmaar dit proefexemplaar met dikke rand is niet respresentatief
Volgens Tosihiba overweegt een aantal camerafabrikanten
[ Voor 31% gewijzigd door asfaloth_arwen op 05-09-2011 11:41 ]
Contussion staat in de lijst met diverse wapens in MW3, ik neem aan dat het conCussion moet zijn. Contussion weet zelfs Google Translate niet voor me te vertalen, concussion (hersenschudding) uiteraard wel. Of het moet contusion zijn (mind the s), wat kneuzing is.Contussion
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2011 13:38 ]
Het woordje je mist tussen heb en al.Op de voorgaande pagina's heb al het nieuws dat je buiten de gameplay in Modern Warfare 3 kunnen lezen.
mist een t... hebben verkregen to de servers
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Twee fouten in deze zin:De scherpte van de fotos met de hoge native resolutie van het 4K2K-paneel is gigantisch en moet je eigenlijk zelf ervaren om je daar een beeld van de vormen.
fotos -> foto's
de vormen -> te vormen
Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone
beveiligingsmedewerkersVier van hen waren agenten, twee waren beveligingsmedewerkers van Apple.
Hands-on Call of Duty: Modern Warfare 3 Multiplayer
Dubbele spatieDan klinkt 'animaties' als een klein onderdeel, maar juist dat onderdeel heeft dan ineens veel invloed op de perceptie bij__de doelgroep.
De uitdrukking is natuurlijk de ogen ergens voor sluiten.Dat we onze ogen er niet voor kunnen besluiten, betekent niet dat het spel op voorhand gedoemd is te mislukken.
[ Voor 53% gewijzigd door Silhouet op 05-09-2011 21:36 ]
Bovendien waren de servers over het netwerk te benaderen vanaf pc's van medewerkers, terwijl dat niet mag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wait, what?"Communicatiesystemen zouden dan verstoord kunnen raken", zei de bewindsman maandagavond tijdens een persconferentie over de DigiNotar-zaak. "Deze communicatie kan dan verstoord raken, waardoor het kabinet gekozen voor een gefaseerde migratie naar andere certificatiesystemen."
Nogmaals, huh?
Haastklus, dit artikel?Bovendien waren de servers over het netwerk te benaderen vanaf pc's van medewerkers, terwijl dat mag.
[ Voor 15% gewijzigd door Ghost Dog op 05-09-2011 22:43 ]
Renault is is met 1 n, en volgens mij moet er een streepje tussen de twee namen.Rennault Nissan
En zo is het maar net.
Als dat mag, zie ik het probleem nietBovendien waren de servers over het netwerk te benaderen vanaf pc's van medewerkers, terwijl dat mag
(Artikel diginotar / microsoft updates)
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
2de Alinea, laatste zin:
"Deze communicatie kan dan verstoord raken, waardoor het kabinet gekozen heeft voor een gefaseerde migratie naar andere certificatiesystemen."
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
pagina 2.
volgens mij moeten 1Ghz en 1,5GHz om gedraaid wordenDe Radar is het kleinere broertje van de Titan en dat zien we ook terug in de specificaties. Het scherm is met 3,8" een stuk kleiner en de Qualcomm-soc is in plaats van op 1GHz op 1,5GHz geklokt. Ook het werkgeheugen is krapper: 512MB in plaats van 768MB en het opslaggeheugen is met 8GB de helft kleiner.
Ik had voor "het voormalige beleid" gekozen.Daarmee werd de voormalige policy
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
2e zin in de 1e niet-vette alinea:
Het ruimtevaartuig was daarmee het eerste en de laatste van Engelse bodem
Eén object dat zowel de als het is...?
Verwijderd
Misschien zit ik scheef te lezen, maar volgens mij is het een enkel molecuul of enkele moleculen, niet enkele molecuul zoals in de titel te lezen valt. Volgens het artikel is het een enkel molecuul.
Dat hangt ervan af of je 'molecuul' opvat als de-woord of het-woord. Volgens het Groene Boekje mag allebei. Hier is het opgevat als de-woord, en dan behoudt het bijvoeglijk naamwoord zijn buigings-e. We moeten dan natuurlijk wel consequent zijn. Daarom heb ik in de rest van het artikel 'het molecuul' vervangen door 'de molecuul'.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:36:
nieuws: Onderzoeksteam maakt nanomotor van enkele molecuul
Misschien zit ik scheef te lezen, maar volgens mij is het een enkel molecuul of enkele moleculen, niet enkele molecuul zoals in de titel te lezen valt. Volgens het artikel is het een enkel molecuul.
Verwijderd
wilde -> wildenOp IFA wilde medewerkers van Samsung [...]
Verwijderd
Ook prima, maar de discrepantie was inderdaad het probleemDelpozo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:51:
Dat hangt ervan af of je 'molecuul' opvat als de-woord of het-woord. Volgens het Groene Boekje mag allebei. Hier is het opgevat als de-woord, en dan behoudt het bijvoeglijk naamwoord zijn buigings-e. We moeten dan natuurlijk wel consequent zijn. Daarom heb ik in de rest van het artikel 'het molecuul' vervangen door 'de molecuul'.
uit, die kan dienenkan docken in een tablet, laptop
No Gillette, No Minette
Alinea 6:
En nieuws: IFA: Hands-on: Samsung Galaxy Tab 7.7 - High-end chassis en Android op 7,7", alinea 4:Bij amoled-schermen is elke subpixel een ledje die dat individueel aan- en uitgezet kan worden.
Naast Samsungs eigen propriëtaire aansluiting is de Tab 7.7 ook voorzien van een micro-sd-slot; een extraatje die dat veel grotere modellen missen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
de/het touchpadVonden we touchpad van Acers Ultrabook al groot,...
[ Voor 5% gewijzigd door Tommy Angelo op 06-09-2011 19:19 ]
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Blijft moeilijk, dat Nederlands:
quote:
de codes waren namelijk kwijt.
Moet zijn:
"ze waren de codes namelijk kwijt" of
"de codes waren namelijk zoek (of weg)"
[ Voor 26% gewijzigd door HStreek op 06-09-2011 19:52 ]
Ik zie geen fouten in dat stuk. Wat ik wel zie, is dat je iets vriendelijker kan overkomen dan je nu doetHStreek schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:47:
http://tweakers.net/nieuw...nieuw-leven-inblazen.html
Blijft moeilijk, dat Nederlands:
quote:
de codes waren namelijk kwijt.
Moet zijn:
"ze waren de codes namelijk kwijt" of
"de codes waren namelijk zoek (of weg)"
Wat ik daarnaast heb gevonden, gooi ik in een nieuw topic: Britten willen veertig jaar oude satelliet nieuw leven ...
nieuws: Criminelen benutten botnets om bitcoins te genereren
- Trend MicroDat meldt beveiligingsfirma TrendMicro op zijn weblog.
deHierdoor zou de Iraanse hacker, die zich het alias ComodoHacker heeft aangemeten, nog steeds vervalste certificaten kunnen genereren.
Ook worden binnenkort apps voor Facebook, Twitter en Nooit Gemist via een update toegevoegd.
Nooit = Uitzending
Flaggie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:55:
nieuws: 'Loewe praat met Spotify over tv-app'
Ook worden binnenkort apps voor Facebook, Twitter en Nooit Gemist via een update toegevoegd.
Nooit = Uitzending
2(dies)x8(bouwstenen)x2(kernen)=32.De Interlagos, zoals de codenaam van de Opteron 6200 luidt, is opgebouwd uit twee Valencia-dies die ieder acht zogeheten Bulldozer-bouwstenen bevatten. De bouwstenen zijn op hun beurt opgebouwd uit twee Bulldozer-cpu-kernen en een floating point-unit. In totaal maakt dat zestien cpu-cores en acht fp-eenheden.
Dus 32 cores en 16 FPU's volgens mij.
[edit]
nieuws: AMD levert eerste Bulldozer-server-cpu's
4 kernen anders? Nu begin ik zelf ook de weg kwijt te raken.
[edit2]
AMD levert eerste Bulldozer-server-cpu's
al bekend dus
[edit3]
Probleem was dus dat ik niet had gerefreshed..
[ Voor 25% gewijzigd door Mentalist op 07-09-2011 18:01 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
klopt de titel van bovenstaand bericht wel?
Dus spamhaus heeft een boete gehad. Dan heb je toch verloren of niet?"De Britse organisatie Spamhaus is in hoger beroep veroordeeld tot het betalen van een boete van 3 dollar aan het Amerikaanse mailbedrijf E360 Insight."
edit: strict genomen hebben ze verloren, maar doordat ze van $11 miljoen naar $3 boete gegaan zijn hebben ze toch gewonnen.
toch wordt er in het artikel gesproken over een overwinning op Spamhaus...
edit 2:
zin loopt nietUiteindelijk besloot Spamhaus opnieuw in hoger beroep te gaan en door naar eigen zeggen betere advocaten aan het werk te zetten. Zo wist de organisatie de schadevergoeding in de laatste bindende uitspraak tot slechts drie dollar te reduceren.
mss beter:
Uiteindelijk besloot Spamhaus opnieuw in hoger beroep te gaan en door naar eigen zeggen betere advocaten aan het werk te zetten werd de schadevergoeding in de laatste bindende uitspraak tot slechts drie dollar gereduceerd.
[ Voor 48% gewijzigd door Kobus Post op 07-09-2011 20:14 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Dat is inhoudelijk, en hoort hier niet. Maar als de boete eerst 11,7 milj. is, en nu 3 dollar, zijn ze er toch $11.699.997,-- op vooruit gegaan .....Kobus Post schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:23:
nieuws: Spamhaus wint rechtszaak van 'spambedrijf' E360 Insight
klopt de titel van bovenstaand bericht wel?
[...]
Dus spamhaus heeft een boete gehad. Dan heb je toch verloren of niet?
Anyway,
Bedrijf is enkelfoutHij eistte een schadevergoeding en wilde bovendien dat zijn bedrijf, die op grote schaal commerciële mailings verstuurden, van de spamlijst werd verwijderd.
Edit: en die moet dan dat zijn
Edit2:
Deze zin klopt ook niet. door -> daarvoor ?Uiteindelijk besloot Spamhaus opnieuw in hoger beroep te gaan en door naar eigen zeggen betere advocaten aan het werk te zetten.
Edit 3 (tjonge jonge)
Zie eerste quote: eistte -> eiste
[ Voor 14% gewijzigd door u_nix_we_all op 07-09-2011 19:46 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb geen idee wat de juiste cijfers zijn. Als het inmiddels nog niet beter is, graag in AMD levert eerste Bulldozer-server-cpu's verder.
In het Spamhaus-artikel zijn de spel- en tikfouten verbeterd, maar ik waag me niet aan de win/verliesdiscussie. Daarvoor moet je bij de auteur zijn > apart topic.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Moet zijn: San FranciscoSchmidt deed zijn uitspraak over de nieuwe Android-versie op Dreamforce 2011, een conferentie die onlangs in de Amerikaanse stad San Franisco werd gehouden.
c erbij gezet. Thx.Maranello schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:27:
nieuws: Google: Android Ice Cream Sandwich komt in oktober of november
[...]
Moet zijn: San Francisco
NEX-5 = NEX-7Sony heeft extra informatie gepubliceerd over het oled-paneel in de viewfinder van de Alpha-camera's A77, A65 en NEX-5, die op 24 augustus zijn aangekondigd.
4e alinea
Doordat er geen aanvullende elektronica nodig is voor de aansturing, kan het apparaat dat het paneeel gebruikt als geheel kleiner uitgevoerd worden.
paneeel = paneel
Zou wel 'dat' moeten zijnm in Windows 8 de nieuwe hypervisor-functionaliteit te kunnen gebruiken, is een systeem nodig met een 64bit-cpu die beschikt over second level address translation. Vrijwel alle recente processors van Intel en AMD ondersteunen slat. Verder vereist Hyper-V minimaal 4GB werkgeheugen en een 64bit-versie van Windows 8, zo meldt het Windows engineering team op zijn blog.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Verder beschrijft de softwaregigant dat het nog een uitdaging was om de virtuele netwerkadapaters die Hyper-V gebruikt, aan de praat te krijgen in combinatie met wifi.
Nee, 'slat' = 'second level address translation', zoals iets daarvoor is te lezen.Standeman schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:49:
in nieuws: Microsoft geeft meer details over Hyper-V in Windows 8
[...]
Zou wel 'dat' moeten zijn
Rest is gefikst
De rollover (of hoe dat ding heet) lijkt mij niet onder 'moet' te horen, maar onder 'AxcessPoint.'De wifi-hotspot AxcessPoint moet via een usb-kabel aan de telefoon gekoppeld worden,
Idem hier.AxcessPoint krijgt een prijs van 200 dollar,
[ Voor 24% gewijzigd door tes_shavon op 08-09-2011 14:51 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Nee, want dan zou je met hetzelfde woord linken naar twee verschillende webpagina's. Overigens link jij naar het verkeerde artikeltes_shavon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:46:
nieuws: Online Pass levert EA mogelijk 15 miljoen dollar op
[...]
De rollover (of hoe dat ding heet) lijkt mij niet onder 'moet' te horen, maar onder 'AxcessPoint.'
[...]
Idem hier.
De versies met AMD-apu zijn verkrijgbaar vanaf 400 dollar, terwijl het model met Intel-cpu, dat met een externe optische drive geleverd wordt, 600 euro kost.
Weet niet zeker of het fout is, maar het staat wat raar om de ene prijs in dollars en de andere prijs in euro's te vermelden
Dat was echt een fout hoor. Het moest in beide gevallen 'dollar' zijn.Japperrrr schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:26:
nieuws: HP geeft Pavilion-dm1 een update
De versies met AMD-apu zijn verkrijgbaar vanaf 400 dollar, terwijl het model met Intel-cpu, dat met een externe optische drive geleverd wordt, 600 euro kost.
Weet niet zeker of het fout is, maar het staat wat raar om de ene prijs in dollars en de andere prijs in euro's te vermelden
Precies, Activision krijgt wint rechtszaak over modernwarfare3.com moet Activision wint rechtszaak over modernwarfare3.com zijnFivel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:09:
http://tweakers.net/nieuw...er-modernwarfare3com.html
Verkeerde titel. Krijgt moet weg.
Daarnaast:
quote: mystique'Modern Warefare 3'
'De game Activison' ?!
[ Voor 10% gewijzigd door Torrentus op 08-09-2011 17:13 ]
2e alinea:
game van Activision ?Een paar maanden later gooide hij het roer om en opende de aanval op de game Activision
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dan ook "de" weghalenen opende de aanval op de Activision
Eerste alinea tweede zin:
Dat stukje loopt naar mijn mening gewoon een beetje raar, een betere oplossing is denk ik:Destijds kon de koeler nog niet worden uitgebracht omdat de prestaties die van de Mugen 2 niet konden evenaren, maar inmiddels zou Scythe zijn zaakjes echter op orde hebben en ligt de Mugen 3 in de winkel.
die de prestaties van de Mugen 2 niet kon evenaren
Edit:
Tweede alinea eerste zin:
Naar mijn mening leest de zin een stuk beter zonder deze "de".Ook Cooler Master liet tijdens de Cebit de nieuwste koeler in zijn Hyper-serie zien: de 612.
Edit twee:
De zin er direct achter aan:
Koeler is enkelvoud dus "koelers" of "zijn" vervangen door "is".Van deze koeler zijn ondertussen twee varianten uitgebracht; de 612S en de 612PWM.
Derde alinea zin drie:
Zelfde probleem als bij edit éénOp de Cebit was te zien dat de CNPS 11X Extreme zich van zijn voorganger onderscheidt met de v-vorm van zijn koelribben.
Edit drie:
Zalman CNPS11X Extreme
Eerste alinea eerste zin:
Qua moet er volgens nog tussen of een vergelijkbaar woord.De Zalman CNPS11X Extreme wijkt qua uiterlijk behoorlijk af van oudere CNPS-koelers, zoals de CNPS10X-modellen.
[ Voor 52% gewijzigd door is dead 12 op 08-09-2011 18:22 . Reden: Meer foutjes gevonden ]
de C in IBC staat voor Convention. het ding een convention-beurs noemen is nogal dubbelopLiberty Global, moederbedrijf van UPC, heeft donderdag op de IBC-beurs in Amsterdam het Horizon-platform gepresenteerd
Op IDF 2011, die dat volgende week dinsdag van start gaat, zijn wel twee sessies gewijd aan het ontwikkelen voor MeeGo.
Kon er niet gekozen worden tussen het en de?Diverse webdiensten van het de softwarefabrikant zijn compleet onbereikbaar
nieuws: Microsoft kampt met grootschalige storing webdiensten
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Kwestie van smaak.Drie cpu-koelers voor hete vuren
Eerste alinea tweede zin:
quote:
Destijds kon de koeler nog niet worden uitgebracht omdat de prestaties die van de Mugen 2 niet konden evenaren, maar inmiddels zou Scythe zijn zaakjes echter op orde hebben en ligt de Mugen 3 in de winkel.
Dat stukje loopt naar mijn mening gewoon een beetje raar, een betere oplossing is denk ik:
die de prestaties van de Mugen 2 niet kon evenaren
Idem.Edit:
Tweede alinea eerste zin:
quote:
Ook Cooler Master liet tijdens de Cebit de nieuwste koeler in zijn Hyper-serie zien: de 612.
Naar mijn mening leest de zin een stuk beter zonder deze "de".
Het onderwerp is 'twee varianten'.Edit twee:
De zin er direct achter aan:
quote:
Van deze koeler zijn ondertussen twee varianten uitgebracht; de 612S en de 612PWM.
Koeler is enkelvoud dus "koelers" of "zijn" vervangen door "is".
Zie boven.Derde alinea zin drie:
quote:
Op de Cebit was te zien dat de CNPS 11X Extreme zich van zijn voorganger onderscheidt met de v-vorm van zijn koelribben.
Zelfde probleem als bij edit één
Alweer een kwestie van smaak.Edit drie:
Zalman CNPS11X Extreme
Eerste alinea eerste zin:
quote:
De Zalman CNPS11X Extreme wijkt qua uiterlijk behoorlijk af van oudere CNPS-koelers, zoals de CNPS10X-modellen.
Qua moet er volgens nog tussen of een vergelijkbaar woord.
De rest is gefikst
De kop is:
Maar moet dat niet zijn:Getronics berekent extra geld voor SHA-1-certificaten
Getronics berekent extra geld voor SHA-1-certificaten
Of zwevendekommagetallen of drijvendekommagetallen. "Floating points" betekent "drijvende punten"Interessant detail van de nieuwe compilers die Intel in zijn Parallel Studio gebruikt, is de ondersteuning voor een decimale representatie van floating-pointsgetallen
Zo wordt het decimale 0,1 als 0,00011001100110011... in binaire representatie voorgesteld.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 09-09-2011 10:49 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij heb jij te veel in C geprogrammeerd.oisyn schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:49:
Of zwevendekommagetallen of drijvendekommagetallen. "Floating points" betekent "drijvende punten". "Floats" zou eventueel nog wel kunnen, als afkorting voor floating-point number.
Mag niet ontbreken0
Right on! Fixed.Adramalech schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:14:
nieuws: Diablo III krijgt grote uitbreiding voor eind 2014
'Acitivision' moet 'Activision' zijn.
1 m te veel, moet ComodoHacker zijn?CommodoHacker
Virussen? Scan ze hier!
In: nieuws: GlobalSign wil vanaf maandag weer certificaten uitgeven
Gaat het over "Commodohacker". Het bedrijf heet echter Comodo en in bijvoorbeeld: nieuws: Ssl-hacker claimt privésleutel GlobalSign in handen te hebben heet hij dan ook:
ComodoHacker.
Ik kan alleen nergens een oorspronkelijke bron vinden hoe hij zichzelf noemt :-/
staat de alias van de hacker als 'Ich Sun' betiteld terwijl in nieuws: DigiNotar-hacker daagt Fox-IT uit het 'Sun Ich' is. In 1 van de 2 klopt het niet
Abort Retry Fail?
en nog eens in de 2e alineaTimeVortex schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:28:
Zijn naam staat nog één keer als 'Sun Ich' in nieuws: DigiNotar-hacker daagt Fox-IT uit, in de vierde alinea.
13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+
Ik denk dat ik ze nu allemaal heb rechtgezet.
5e alinea
We worden vaak gecofronteerd met diensten die anoniem opereren door bij hun hostingprovider valse gegevens op te geven", zegt Kuik.
gecofronteerd = geconfronteerd
Aan het einde van de 2e alinea staat nog een non-breaking space na verschijnen, welke (bij mij) een nieuwe regel begint waardoor er 2 witregels tussen de 2e en laatste alinea staan. Aangezien die spatie me vrij nutteloos lijkt kan hij beter weg
- sitebouwerAlleen als de sitebouwe heeft gewerkt met de nieuwe software Adobe Flash Server 4.5, [...]
de settopbox moet begin 2011 beschikbaar komen -
Zal wel 2012 moeten zijn...
"de settopbox moet begin 2011 beschikbaar komen"
Lijkt me 2012
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
sitebouweRAlleen als de sitebouwe heeft gewerkt
nieuws: Adobe-software laat Flash-streams afspelen op iPhone en iPad
Het moet zijn: CotullaOntwikkelaar Cotullo, die eerder custom roms voor Windows Phone-toestellen maakte en Windows Phone 7-roms uitbracht
Hoort alles na "AVG:" niet tussen aanhalingstekens? Het is immers een quote van hen?
Virussen? Scan ze hier!
Mag toch echt hopen dat er niet een aanraking bedoeld wordt van de iPod, maar toch echt iPod Touches / iPod touch's.Adobe heeft software aangekondigd, waarmee Flash-streams kunnen worden afgespeeld op iOS-devices, zoals iPhones, iPads en iPods touch.
Volgens mij zou AVG niet zo snel bezweren dat het niet bespioneert maar juist willen bevestigen.(...), maar bezweert dat het niet gebruik wordt om gebruikers te bespioneren, (...)
Bezweren is eigenlijk een soort ontkenning en 'niet' ook. Dus volgens mij kan 'niet' hier weg en resteert dan een zin die de redacteur waarschijnlijk beoogd heeft
Daarnaast mag het wel 'gebruikt' zijn. Dus met een T erachter
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
nieuws: GlobalSign: geïsoleerde webserver gekraaktDimitri R schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:25:
Fixed, was Ich Sun.
Dinsdag claimde de DigiNotar-hacker, ook bekend onder het pseudoniem Sun Ich, dat het bedrijfssystemen van GlobalSign is binnengedrongen en data heeft buitgemaakt.
AppUp en beveilging op de chip
Beveilging moet natuurlijk beveiliging zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door ChevyVan79 op 10-09-2011 21:23 . Reden: link naar artikel toegevoegd ]
Moet ik nog zeggen dat het 'toekomst' moet zijn?Inmiddels is Nokia uit het project gestapt en zoekt Intel wanhopig naar nieuwe partners, waardoor de toekomt erg onzeker lijkt.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Volgens mij is dit meer een weergave van hun standpunt, maar in titels doen we hoe dan ook niet aan aanhalingstekens.wildhagen schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:01:
Het is immers een quote van hen?
'Niet' is inderdaad een ontkenning, maar 'bezweren' zeer beslist niet, bezweer ik jeHerman87 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:36:
nieuws: AVG: wij bespioneren Windows Phone-gebruikers niet
Bezweren is eigenlijk een soort ontkenning en 'niet' ook.
That's just plain daft
Jaap-Jan schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:16:
[...]
Moet ik nog zeggen dat het 'toekomst' moet zijn?
...all done.
Dat moet uiteraard "heeft" zijn.Een aantal ontwikkelaars bij Google hebben een nieuwe programmeertaal ontwikkeld.
Abort Retry Fail?
Bescheiden fout, maar Meuktracker-teksten worden vaak hergebruikt: "in gedachte" in de eerste alinea moet zijn "in gedachten".
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.