wild mutant space hamsters
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Update 16:22: Guy Beahm, comnmunity manager van Sledgehammer Games, heeft de screenshots afgedaan als 'fake'.
De enige bekende chipset die standaard wordt geklokt op 1,4GHz en ondersteuning heeft voor hspa+ is de Qualcomm MSM8255T, een cpu die onder andere ook draait in de Samsung Galaxy S Plus.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
De Honor is nog niet aangekondigd door de fabrikant, maar de site Land of Droid [url=#]toon[/]t een afbeelding
Ik denk dat dat linkje over het hele woord moet;)
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Volgens mij moet het Robert M. zijn.
Martijn M.? Robert M. denk ik zo?
Sometimes you need to plan for coincidence
Titel: Die heet toch Robert M., geen Martijn M. Of is die van naam verandert ofzo?
Virussen? Scan ze hier!
In de titel Net zoals de drie posts hierboven: Martijn -> Robert. Martijn is de naam van die pedofielenvereniging.
In de tweede alinea:
"Met toestemming" kan weg.Hoewel dit niet als een verrassing komt, is het wel opmerkelijk dat het opsporingsteam met toestemming van de rechter-commissaris bij de rechtbank Rotterdam toestemming heeft gekregen om bij een dozijn van de hidden services in te breken.
Helemaal onderin:
Wat doen die drie woorden daar?Vrijheid van meningsuiting
[ Voor 38% gewijzigd door Plasma_Wolf op 31-08-2011 16:41 ]
Hij legt weer verantwoording af aan Intels Datacenter and Connected Systens Group-topman Kirk Skaugen.
Ik denk dat het System moet zijn
is dat niet 'sneller dan'...op [1, 4 GHz en dat is 400MHz hoger dan die bij de eerste Arc liep.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
2e zin in bericht: "exaflops, of duizend teraflops".
Duizend teraflops is gelijk aan 1 petaflops. Dit moet zijn:
exaflops, of één miljoen teraflops
[ Voor 95% gewijzigd door Mike2k op 31-08-2011 19:11 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
In de inleiding staat: Door de over de overname zou het bedrijf de antitrustwetten schenden.
Twee-maal het "de" kan niet.
Beter: Door de overname zou het bedrijf de antitrustwetten schenden.
De details van de 'Sensation Special Edition 2' staan op een specsheet die Cnet in handen kreeg uit een specificatiesheet die Cnet in handen kreeg.
eerste alinea:
De details van de 'Sensation Special Edition 2' staan op een specsheet die Cnet in handen kreeg uit een specificatiesheet die Cnet in handen kreeg.
Ook gaat de Taiwanese fabrikant bij de speciale uitgave van de Sensation een Beats By Dre-koptelefoon bijleveren.
In de tekst op het plaatje, en op de foto van de sensation in het plaatje staan alleen in-ear oortjes, dit zijn dus geen headphones. (jammer genoeg)
Op een na laatste zin: "Ook zijn de opsporingsautoriteiten in de Verenigde Staten en Europa ingericht"
Moet dat niet "ingelicht" zijn?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
HTC bracht zijn eind mei de Sensation uit in Nederland.
Dit geheugen staat op de qualified vendor list van ASRock en speelt dus lief samen met de 890GM.
Moet zijn:
Dit geheugen staat op de qualified vendor list van ASRock en speelt dus lief samen met de 880GM.
HTC bracht zijn eind mei de Sensation uit in Nederland.
ik mis iets... zijn wat?
Sensation moet dus tussen zijn en mei, en verderop weggehaald worden.
Of je laat "zijn" weg, nog beter
[ Voor 13% gewijzigd door jkoorevaar op 01-09-2011 10:29 ]
nieuws: IFA: Samsung toont Galaxy-smartphone met 1280x800 pixels
In het tweede alinea
Het shcerm is een Super Amoled HD-scherm.
Een tikfout, het moet scherm zijn
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
nieuws: IFA: Samsung toont Galaxy-smartphone met 1280x800 pixels
In het derde alinea:
De input van de stylus, die S Pen wordt genoemd, kan worden gebruikt in de notitie-app, maar ook bij het schrijven van e-mails, chatberichten en voor de BEDIEDING van foto- en video-software.
Moet denk ik bediening zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Woesjah op 01-09-2011 11:29 ]
Nietes, die draait op 3,4GHz.De AMD Phenom II 965 beschikt over vier cores die op 3,2GHz draaien.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Er is 8GB lpddr2-werkgeheugen aanwezig.
Ofwel: een hoofdletter die en kleine letter had moeten zijn8Gb LPDDR2 (RAM),
Hieronder de 2e alinea, met de spelfout bold gemaakt:
Het scherm is met 5,3" veel groter dan dat van vlaggenschip Galaxy S II, dat is voorzien van een 4,3"-lcd. Het shcerm is een Super Amoled HD-scherm. De resolutie van 1280x800 pixels is opvallend: dit is evenveel als veel tablets met 10"-schermen. De Note draait op Android 2.3.5 met daaroverheen Samsungs eigen skin Touchwiz. De Note is met 147x83x9,7mm behoorlijk groter dan de Galaxy S II.
Dat moet 1600MHz en 1333MHz zijn natuurlijk, niet 166 en 133.Geheugen G.Skill F3-12800CL9D-4GBNQ
[...]
Dit geheugen draait op 166MHz en niet op 133MHz, zoals in het budgetsysteem.
Ontsleuteld met een d
nieuws: Ongeredigeerd Wikileaks-archief ontsleutelt na wachtwoordpublicatie
[ Voor 47% gewijzigd door Arjan A op 01-09-2011 12:12 ]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Moet natuurlijk Tablet zijn.Over de kwaliteit van de Tablat P kunnen we weinig negatiefs zeggen.
De apps voor Calendar en Docs komen voorlopig alleen verkrijgbaar voor Googles eigen browser.
...zijn voorlopig alleen verkrijgbaar... of ...zijn voorlopig enkel verkrijgbaar...
of
... komen voorlopig alleen uit voor ...
op-1-na-laatste alinea, laatste zin:
"zodra een andere browsers over geavanceerde functionaliteit als background pages beschikken."
Of "een" of die extra "s" moest er nog even bij, dan is die zin weer compleet.
[ Voor 16% gewijzigd door Yezpahr op 01-09-2011 14:27 ]
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Laatste alinea, eerste zin:
Ik mis een t op de aangegeven plek.Sharps huidige 4K2K-panelen worden al gebruikt voor post-processing van Hollywood-films
Edit
Na de desbetreffende regel:
Wat klopt hier niet?films, Ook worden
[ Voor 12% gewijzigd door Scipionyx op 01-09-2011 15:48 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
laatste zin:
Moet dit niet zijn: Uit een eerste conclusie blijkt dat de overname de concurrentie in het verzorgingsgebied inderdaad vermindert.Uit een eerste conclusie blijkt dat de overname de concurrentie in het inderdaad verzorgingsgebied vermindert.
Noud
Samsung Exynod 4210-soc
Volgens mij is het een Exynos soc...
De prijs en precieze introductiedatum voor de Nederlandse markt
heeft het Koreaanse markt op moment van schrijven nog niet bekend gemaakt.
Tweede markt, lijkt me 'bedrijf'...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij randapparatuur, toetsenbord Logitech K120:
"De Logitech Deluxe 250 is een bedraad usb-toetsenbord..."
Daar moet ook K120 staan (of 'het', omdat de vorige zin ook al werd geopend met 'De K120').
De "46PFL7606" waarover gesproken wordt, moet 46PFL9706 zijn.
er hoort nog "behoord" tussen.De Crucial m4 daardoor nu tot de snelste drives in deze vergelijking.
reviews: Crucial m4: koning onder de ssd's
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Windiws?Windiws Phone ondersteunt nog geen hogere resoluties dan dat.
[ Voor 18% gewijzigd door Megaflix op 01-09-2011 19:39 ]
Derde alinea:
FF omdraaien.De capaciteit van de drives is op papier bij alle drives nagenoeg gelijk, maar wanneer de we beschikbare opslagruimte afzetten tegen de prijs
Daar moet denk ik Embarcadero staan :-)Embarcader heeft aangekondigd dat
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl
In de tekst staat drie keer Embarcader in plaats van Embarcadero.
Verwijderd
Moet natuurlijk eigenschap zijn.De Titan is bovendien uitgerust met een 8-megapixelcamera met 28mm groothoeklens en backlight illuminated sensor, een functie die ook in veel andere smartphonecamera's te vinden is
In de tekst staat 'besturingssysteemmode'. Alhoewel ik dat wel een mooi woord vind
Wikileaks wijst de The Guardian als schuldige aan
Na de release van LA Noire werd duidelijk dat Rockstar twijfels had bij de samenwerking met Team Bondi en eerder deze maand werd bekend dat de studio in financiële moeilijkheden verkeert.
Bij twijfels loopt het streepje van de link door in de spatie.
Ik denk dat het oplopen moet zijn, schade mislopen zou niet zo erg zijn.Daardoor had het niet zoveel schade kunnen mislopen
Eind vorige maand werd SAP schuldig bevonden aan het schenden van auteursrechten, waarbij het bedrijf een schadevergoeding van 1,3 miljard dollar kreeg opgelegd.
-> vorig jaar
nauwelijksLenovo verkoopt hier nog nauwelijk consumentenlaptops...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
3e alinea: de link naar de P2412H bevat geen HREF...
M'n Oma is een site aan het haken.
Geen spel- of tikfoutje, wel gefikst, net als de melding van Tommy Angelo. Defect linkje is aan de auteur doorgegeven, want ook dat kan ik in de Van Dale niet terugvindencelestion schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:27:
-> vorig jaar
Die zin loopt niet heel erg lekker, ik gok op een keertje teveel 'toestemming' in de zinHoewel dit niet als een verrassing komt, is het wel opmerkelijk dat het opsporingsteam met toestemming van de rechter-commissaris bij de rechtbank Rotterdam toestemming heeft gekregen om bij een dozijn van de hidden services in te breken.
gerepareerdNielsNL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:06:
Dell introduceert vier nieuwe displays
3e alinea: de link naar de P2412H bevat geen HREF...
De Sound Blaster Recon3D-kaarten
De meest eenvoudige versie, de Sound Blaster ReCon3d
Het is Recon3D, niet ReCon3d of Recon<spatie>3D.De luxere modellen zijn de Recon 3D Falal1ty Champion en de Recon 3D Fatalty Professional.
Dat zou Fatal1ty moeten zijn.De luxere modellen zijn de Recon 3D Falal1ty Champion en de Recon 3D Fatalty Professional.
Is i/o niet met hoofdletters I/O?Met eerstgenoemde wordt een losse i/o-drive
Zelfde met dac -> DAC?voorzien van een zeskanaals 24bit dac,
dsp -> DSP? Ik zie dat in zowat alle artikelen gewoon dsp wordt gebruikt, dus dan is dit wel consistent. "dac" daarentegen weer niet.gekozen voor vier dsp's
En een enter na de allerlaatste regel staat wat mooier, nu is er nogal veel spacing tussen de woorden
@hieronder: toegevoegd, bedankt!
[ Voor 40% gewijzigd door Bee.nl op 02-09-2011 16:54 ]
Je vergeet nog de spatie, die soms wel en soms niet gebruikt wordt in het artikel.Bee.nl schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:43:
nieuws: IFA: Creative introduceert nieuwe Sound Blaster-kaarten
[...]
Twee keer hetzelfde, maar de hoofdletters zijn anders. Ik neem aan dat de eerste de goede is.
Recon3D vs. Recon 3D
En dan nog een kleinigheidje: in de acronym-tag van dsp staat 'digital signal processors', meervoud dus.
Dit zou enkelvoud moeten zijn, dus die s mag eraf, want die staat al achter de afkorting zelf.
[ Voor 16% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 02-09-2011 17:06 ]
Enne, mag er een <br> of zoiets tussen het einde van het artikel en het plaatje? Nu wordt de laatste regel ontzettend lelijk uitgerekt.De luxere modellen zijn de Recon 3D Falal1ty Champion en de Recon 3D Fatal1ty Professional.
Dat hoort 1000 dollar te zijn....minder dan 100 dollar gaat kosten, is over de prijs evenmin iets bekend.
Laatste Alinea
Is dat niet een beetje dubbel op of ligt dat alleen aan mij?Hoewel Activision en Microsoft nog niet expliciet hebben aangegeven dat de bundel naar Europa komt, is het in Los Angeles georganiseerde evenement in Los Angeles niet alleen op de Verenigde Staten gericht.
PKI-Overheid en PKI Overheid moeten volgens mij worden gewijzigd naar PKIoverheid om de consistentie te waarborgen
DigiNotar is een van de zes partijen is die namens de Rijksoverheid ssl-certificaten mogen uitgeven
twee keer 'is' in deze zin.
Dat telefoonnummer behoort volgens SFWeekly toe aan Anthony Colon, die volgens zijn offline gehaalde LinkedIn-profiel 'senior investigator' bij Apple is.
- kommaDe Portégé Z830 komt in november uit[.] maar of dat ook voor de Nederlandse markt geldt[.] is nog maar de vraag.
- hier ook?
nieuws: IFA: Creative introduceert nieuwe Sound Blaster-kaarten
- Fatal1tyDe luxere modellen zijn de Recon3D Falal1ty Champion [..]
[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2011 09:57 ]
Dat betekent dat browsen bij sites die gebruik maken van Diginotar-certificaten, zoals Nederlandse overheidssites en DigiD, foutmeldingen gaan geven.
&
Na een update geeft Firefox daarom foutmeldingen bij alle ssl-certificaten van Diginotar, meldt Mozilla in een blog. Andere browsermakers doen hetzelfde, meldt Mozilla. De verwijdering van Diginotar-certificaten is definitief, zegt Mozilla.
misschien de tekst iets makkelijker maken door ipv drie keer een uiting van mozilla samen te voegen in een?
[ Voor 35% gewijzigd door m2dekker op 03-09-2011 10:31 ]
Common sense is so rare, it should be classified as a super power.
Verwijderd
moet zij zijn gok ik ?Ook zullen zijn acht keer zoveel video-opslag binnen het platform krijgen als gratis gebruikers.
In de titel: DIgiD-... moet zijn DigiD-...
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
In het nieuwsbericht, laatste alinea: `zegde'? Volgens mij is het toch echt `zei'.
Browser.De overheid adviseert niet door te gaan als de brower een foutmelding geeft. Dat advies is echter niet waterdicht
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
"Tot aan", twee losse woorden.Totaan vrijdag ging de overheid ervan uit dat het ...
Bovendien werken sommige mensen met een browser die niet up-to-date is en dus helemaal geen melding zal geven.Bovendien werken sommige mensen met ___ browser die niet up-to-date zijn en dus helemaal geen melding zullen geven.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Moet wellicht zoiets als ditVolgens hem draaien er zes applicaties op de telefoons die gegevens doorsturen, waarvan er slechts een opt-in gebruikt.
zijn?Volgens hem draaien er zes applicaties op de telefoons die gegevens doorsturen, waarvan er slechts één een opt-in gebruikt.
Volgens mij moet dit zijn: Tot aannieuws: Overheid: mogelijk DigiD-inloggegevens gestolen door hack
Totaan vrijdag ging de overheid ervan uit dat het systeem waarmee DigiNotar ssl-certificaten die voor de overheid uitgeeft, niet zijn gekraakt.
Tweede alinea:
Lijkt me dat daar "nutteloze" moet staan.Een tijdrovende, kostbare en vooral nuttloze klus, zo redeneren de fabrikanten.
in nieuws: Overheid: mogelijk DigiD-inloggegevens gestolen door hackBrowsers zullen vanaf binnenkort foutmeldingen geven als websites een ssl-certificaat van DigiNotar gebruiken.
laat dat vanaf maar weg of zet een datum in plaats van binnenkort
Moet zijn sowiesoZowieso is de maximale 3d-resolutie per kijkpositie maar 720p.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Moet zijn "de Qualcomm-soc is in plaats van op 1,5GHz op 1GHz geklokt"De Radar is het kleinere broertje van de Titan en dat zien we ook terug in de specificaties. Het scherm is met 3,8" een stuk kleiner en de Qualcomm-soc is in plaats van op 1GHz op 1,5GHz geklokt
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 03-09-2011 23:14 ]
Het is chic.De achterzijde van de tablet is gemaakt van geborsteld aluminium waardoor hij stevig aanvoelt en er daarbij ook sjiek uitziet.
Sjiek is tabak.
Strenge ofcSony: ontwikkelaars worden benadeeld door stenge Xbox-bepalingen
wegggezet is foutDe Radar wordt wegggezet als midrange-toestel maar verdient in onze ogen meer waardering dan het prijspunt doet vermoeden.
Sony: ontwikkelaars worden benadeeld door stenge Xbox-bepalingen
nieuws: Sony: ontwikkelaars worden benadeeld door stenge Xbox-bepalingen
"stenge" moet "strenge" zijn.
Eerder vandaag heeft Appelbaum contact gehad met de Nederlandse overheid, waarna hij een lijst met maar leifst 531 ceriticaten heeft ontvangen die mogelijk zijn vervalst.
leifst=liefst
2e fout in dezelfde zin:jvdmeer schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:24:
nieuws: Hackers blijken 531 certificaten te hebben vervalst bij DigiNotar-hack
Eerder vandaag heeft Appelbaum contact gehad met de Nederlandse overheid, waarna hij een lijst met maar leifst 531 ceriticaten heeft ontvangen die mogelijk zijn vervalst.
leifst=liefst
ceriticaten = certificaten
Geldigheid van het certificaat is t/m 31 december 2011, (of eigenlijk tot 1 uur 's nachts op 1 januari 2012) niet 1 december 2012 (screenshot geeft hetzelfde weer)
Ik wou het zojuist melden, al lijkt mij "tot 1 januari 2012" ook correct.LuitvD schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:41:
nieuws: DigiNotar-hackers blijken 531 certificaten te hebben vervalst
Geldigheid van het certificaat is t/m 31 december 2011, (of eigenlijk tot 1 uur 's nachts op 1 januari 2012) niet 1 december 2012 (screenshot geeft hetzelfde weer)
[ Voor 255% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2011 00:15 ]
Ik vind het altijd vervelend als zinnen niet worden afgesloten met een puntterwijl de hackers nog toegang hadden tot de server
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.