Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Apple stelde woensdag een update in het vooruitzicht die Mac Defender en zijn varianten opspoort en verwijdert. Bovendien publiceerde het bedrijf instructies om de scareware te verwijderen. Binnen 12 uur na die aankondiging ontdekte een beveiligingsexpert van het bedijf Intego een nieuwe versie van de nep-visusscanner.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Dan moet je wel de foute en niet de goede fixen
.... ofde en de daadwerkelijk behaalde snelheid is verslechterd van 63 naar 62 procent.
[ Voor 49% gewijzigd door Brantje op 26-05-2011 16:26 ]
Dat krijg je er nou van als je inhoudelijke problemen in dit topic aankaarthostname schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:28:
[...]
Dan moet je wel de foute en niet de goede fixenBronartikel zegt 26 juli; jullie artikel zegt nu 2x 29 juli.
verslechterd is verbeterdBrantje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:25:
en de daadwerkelijk behaalde snelheid is verslechterd van 63 naar 62 procent.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"De dienst is vergelijkbaar met de kortingsbonnensite Groupo, [...].
Moet Groupon zijn, denk ik.
Was dat niet een van de broertjes Marx?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8
1ste alinea, laatste zin:
Spatie na 'kwijt'.dat de radiator zijn warmte aan de lucht kwijtkan.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Volgens mij hoort die komma daar niet, ik kan namelijk ook geen bijzin ontdekken.De Antec Kühler H₂O 620 is een zorgvuldig ontworpen koeler die enkele tekortkomingen van de H50 van Corsair, verhelpt.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik evenmin: exit komma. Rest = ook doneMatis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:55:
Laatste pagina, eerste zin van reviews: Prefab waterkoelers van Antec en Corsair in de ring :
[...]
Volgens mij hoort die komma daar niet, ik kan namelijk ook geen bijzin ontdekken.
en heeft onder meer ballistisiche raketten, munitie en radarsystemen ontworpen.
Correctie in bold.Waar Google eerder deze maand nog zeven nieuwe api's aankondigde,
Door het hele artikel heen, de juiste schrijfwijze is HTML5, dus zonder de spatie en in hoofdletters.
volgens het WHATWG
[ Voor 20% gewijzigd door tes_shavon op 27-05-2011 14:52 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
De WHATWG is geen autoriteit als het gaat om het Nederlands. Wij geven de voorkeur aan 'html 5' vanwege de consistentie met bijvoorbeeld 'html 4.01', 'usb 3.0' en dergelijke.tes_shavon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:45:
nieuws: Google schakelt offline-functionaliteit Gmail uit in Chrome
Door het hele artikel heen, volgens het WHATWG is de juiste schrijfwijze HTML5, dus zonder de spatie.
Laatste alinea:
Een van de aanwzijgingen hiervoor is dat vorige maand het domein icloud.com
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Excuse me... het product heet HTML5 ... en wordt door de eigen makers ook zo genoemd, Sterker, op die website is de hele discussie te volgen dat men het zeer belangrijk vind dat het HTML5 wordt genoemd en waarom (voornamelijk omdat de '5' geen serie nummer is, volgens de definitie).Delpozo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:53:
[...]
De WHATWG is geen autoriteit als het gaat om het Nederlands. Wij geven de voorkeur aan 'html 5' vanwege de consistentie met bijvoorbeeld 'html 4.01', 'usb 3.0' en dergelijke.
Dat heeft m.i. niets met Nederlandse taal te maken, maar met de naam van een product. We schrijven toch ook niet 'tweakers. net' omdat er volgens de spellingsregels een spatie achter een punt hoort?
Ik ben het niet met de reactie eens, maar ga niet tot het oneindige door met tegenargumenten. Beschouw dit maar als een ultieme poging je te overtuigen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Ok tes_shavon, laten we het er dan op houden dat er zowel argumenten voor 'HTML5' zijn als voor 'html 5' en dat Tweakers.net op grond van die argumenten kiest voor de tweede schrijfwijze, waar jij voor de eerste kiesttes_shavon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:15:
[...]
Excuse me... het product heet HTML5 ... en wordt door de eigen makers ook zo genoemd, Sterker, op die website is de hele discussie te volgen dat men het zeer belangrijk vind dat het HTML5 wordt genoemd en waarom (voornamelijk omdat de '5' geen serie nummer is, volgens de definitie).
Dat heeft m.i. niets met Nederlandse taal te maken, maar met de naam van een product. We schrijven toch ook niet 'tweakers. net' omdat er volgens de spellingsregels een spatie achter een punt hoort?
Ik ben het niet met de reactie eens, maar ga niet tot het oneindige door met tegenargumenten. Beschouw dit maar als een ultieme poging je te overtuigen
@DeadMetal Aangepast. Vreemde tikfout, aangezien Bart dat woord weekelijks tikt bij de meuk over Calibre
Overkopen is geen Nederlands woord, het moet zijn iets als "over te nemen", "te kopen" etc etc.De directeur bood hem een euro om de usb-stick over te kopen
Virussen? Scan ze hier!
2e alinea een comma teveel
Sony heeft op de headset een mute-knop geplaatst,.
Goed weekend gewenst
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
meldden of hebben gemeld, niet beideVeel gebruikers meldden op GoT gemeld dat hun...
Het uitstellen wordt uitgesteld? Ik vermoed één van de volgende opties:Daarmee lijkt het uitstellen van het afschaffen van het oudere betaalmiddel voor in de bus te worden uitgesteld.
- Daarmee lijkt het afschaffen van het oudere betaalmiddel voor in de bus (verder) te worden uitgesteld.
- Daarmee lijkt het uitstellen van het afschaffen van het oudere betaalmiddel voor in de bus onvermijdelijk
Bezoek eens een willekeurige pagina
[quote]De patentdeals zorgen ervoor dat Microsoft met het Android-besturingssyteem zeker vijf keer meer verdiend dan (...) [/quote]
"verdiend" moet "verdient" zijn
[ Voor 1% gewijzigd door Falskdansker op 29-05-2011 02:04 . Reden: nieuwsbericht is aangepast ]
Verwijderd
Bij de tabel met specificaties staat dat de D5100 1080p met max 25fps kan opnemen, maar deze kan ook 1080p/30 opnemen.
EDIT: of geldt dat niet als tikfoutje...?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 10:08 ]
Probleem.HTC onderzoekt het issue, dat zich niet beperkt tot Nederland. Dat meldt de Britse site Techradar.
nieuws: HTC onderzoekt issue met tijdweergave smartphones
Dit staat overigens wel consequent in het bericht. "Probleem" lijkt me echter correcter, het gebruik van een Engels leenwoord lijkt me niet nodig.
Verder zóu "workaround" veranderd kunnen worden in 'een tijdelijke oplossing' maar dat begrip is wellicht iets meer vernederlandst.
[ Voor 15% gewijzigd door VVVJeroen op 29-05-2011 10:57 . Reden: Link ]
Mandro is een nieuwe benchmark voor Android-devices met dualcore-processors. Het schakelt eerst de tweede processorkern uit en doet dan de testen. Daarna herhaalt het programma de testen terwijl de tweede kern wel wordt uitgeschakeld.
Ik neem aan dat het laatste woord 'ingeschakeld' moet zijn.
De grip van de 600D is nagenoeg identiek aan de goede grip van de 550D en biedt genoeg houvast in combinatie met korte en middelgrote lezen.
3e pagina, "beproefde grip"
tikfoutje, moet het niet leNzen zijn?
"Van de toestellen waar wij de fps van hebben gemeten, scoort de Optimus 2X het best. De dualcore-processors en"
In de tabel staat Samsung galaxy 2 op nummer 1. Dus of de tekst of tabel klopt niet.
En de alinea erna:Jeoh schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:13:
reviews: Shootout: dualcore-smartphones tegenover elkaar
...wordt uitgeschakeld.
Ik neem aan dat het laatste woord 'ingeschakeld' moet zijn.
Mandro meet in de meest recente versie vijf elementen: de snelheid van het versleutelen en ontsleutelen van bestanden, het lezen van grote niet-gecachede bestanden, lezen van gechachede bestanden, snelheid van integerberekeningen en de snelheid van floating point-berekeningen.
Moet zijn: gecachede als je consistent wil zijn.
En: volgens onzetaal.nl
http://www.onzetaal.nl/advies/faxen.php
gecachet
[ Voor 7% gewijzigd door MrQuincle op 29-05-2011 16:29 ]
Benchmarks IIFlaggie schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:46:
reviews: Shootout: dualcore-smartphones tegenover elkaar
"Van de toestellen waar wij de fps van hebben gemeten, scoort de Optimus 2X het best. De dualcore-processors en"
In de tabel staat Samsung galaxy 2 op nummer 1. Dus of de tekst of tabel klopt niet.
CaffeineMark
"De Optimus Speed pakt brons" -> staat als 2e vermeld in de grafiek, lijkt mij dan zilver
Abort Retry Fail?
Keertje te veel.Hoe je ook speelt en wat je ook ook kiest,
"Microsoft klaagt Motorola aan, maar is van mening dat alle Android-toestellen Microsoft-pantenten schenden"
pantenten -> patenten
Moet denk ik zijn:Met de hack is onder meer video van hogere kwaliteit te schieten
ofMet de hack is het onder meer mogelijk om video van hogere kwaliteit te schieten
Met de hack is onder meer mogelijk om video van hogere kwaliteit te schieten
Nothing to see here!
Met die zin is niets mis imho.quote:
Met de hack is onder meer video van hogere kwaliteit te schieten
Moet denk ik zijn:
quote:
Met de hack is het onder meer mogelijk om video van hogere kwaliteit te schieten
of
quote:
Met de hack is onder meer mogelijk om video van hogere kwaliteit te schieten
De 'pantenten' zijn wel verbeterd
Op de 2e foto is echter een mini DisplayPort aansluiting te zien. (Over)Tikfoutje?De laptop beschikt over twee usb 3.0-poorten en een mini-hdmi-uitgang.
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Wordt daar niet 10.0 bedoeld?Samsung-topman Lee Don-joo bestempelde de Tab 10.1 op een aantal punten zelfs als 'inadequaat' en gaf de engineers van Samsung opdracht om de achterstand in te halen. In de weken daarna zullen die engineers maar weinig slaap gehad hebben, want minder dan een maand later presenteerde Samsung een vernieuwde Tab 10.1 - die weer dunner en lichter was dan de iPad 2.
[edit]
Nu ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik denk dat het toch klopt
[ Voor 6% gewijzigd door frankivo op 30-05-2011 14:19 ]
Iddfrankivo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:18:
reviews: Hands-on: Galaxy Tab 10.1: de dikke en de dunne
[...]
Wordt daar niet 10.0 bedoeld?
[edit]
Nu ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik denk dat het toch klopt
nieuws: Samsung: Galaxy S III komt mogelijk in eerste helft volgend jaar
II moet III zijnSamsung brengt de opvolger van de Galaxy S II misschien in de eerste helft van 2012 uit, maakt de president van Samsungs mobiele divisie bekend. Ook zei hij dat er later dit jaar een tablet met 4g-ondersteuning van Samsung uitkomt.
Nee, de Galaxy S III is de opvolger van de Galaxy S IIfrankivo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:54:
Herkansing:
nieuws: Samsung: Galaxy S III komt mogelijk in eerste helft volgend jaar
[...]
II moet III zijn
Goed. ik ga eerst een sloot koffie drinken.
Sorry hiervoor
Hier ontbreekt iets in deze zin.
Torvalds geeft echter aan dat de kernel ondanks de sprong naar versienummer 3.0 bevat.
Slecht vertaald dus.
Tweede alinea van het artikel: Torvalds geeft echter aan dat de kernel ondanks de sprong naar versienummer 3.0 bevat.
Volgens mij klopt deze zin niet, even ontleden:
Torvalds geeft aan dat de kernel bevat (ondanks enz. weggelaten + echter).
Wat bevat de kernel??
Kijk ook naar de andere reacties héJanbraam schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:27:
nieuws: Eerste release candidate van Linux 3.0 vrijgegeven
Tweede alinea van het artikel: Torvalds geeft echter aan dat de kernel ondanks de sprong naar versienummer 3.0 bevat.
Volgens mij klopt deze zin niet, even ontleden:
Torvalds geeft aan dat de kernel bevat (ondanks enz. weggelaten + echter).
Wat bevat de kernel??
YellowOnline schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:42:
nieuws: Eerste release candidate van Linux 3.0 vrijgegeven
Hier ontbreekt iets in deze zin.
[...]
Volgens mij interpreteer je dat iets te creatief:Boudewijn schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:07:
Het gaat trouwens over voices in head. head is de branch... en dus 'stemmen die in de head branche opgaan'.
Slecht vertaald dus.
voices in my head
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[qoute]Torvalds geeft echter aan dat de kernel ondanks de sprong naar versienummer 3.0 bevat.[/qoute]
Wat bevat?
nieuws: KPN belooft dagenlange vdsl-storing maandag op te lossen - update
Abonnees op Internetplussbellen met een adsl-verbinding konden onlangs kosteloos upgraden naar een snellere vdsl-verbinding
Internetplussbellen -> Internetplusbellen
http://tweakers.net/revie...steem-en-gamesysteem.html
De budgetten zijn ditmaal vastgesteld op 450 euro voor het budgetgamesyseem en 700 euro voor het normale gamesysteem.
Moet budgetgamesysteem zijn.
nieuws: KPN wil 'bill shock' ook buiten Europa voorkomen
In de kolom "Buiten de EU/EER" staat "€2,95/MB (binnen Europa)"
Is het nou binnen of buiten europa?
All that you know, is at an end
Het gaat hier om Europese landen die niet behoren tot de EU of de EER (Europese Economische Ruimte).SveNRG schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:38:
Klein foutje in de tabel bij
nieuws: KPN wil 'bill shock' ook buiten Europa voorkomen
In de kolom "Buiten de EU/EER" staat "€2,95/MB (binnen Europa)"
Is het nou binnen of buiten europa?
t toegevoegdDr.R schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:32:
Tikfoutje
http://tweakers.net/revie...steem-en-gamesysteem.html
De budgetten zijn ditmaal vastgesteld op 450 euro voor het budgetgamesyseem en 700 euro voor het normale gamesysteem.
Moet budgetgamesysteem zijn.
Verwarrend genoeg heet de minister van defensie in het VK de Secretary of State for Defence (en die is lid van het kabinet); de minister voor de strijdkrachten (deze figuur dus) is zijn directe politiek ondergeschikte, à la een Nederlandse staatssecretaris.Volgens minister staatssecretaris van defensie Nick Harvey moeten cyberwapens een 'vast onderdeel' gaan vormen van het Britse wapenarsenaal, omdat toekomstige oorlogen deels online uitgevochten zouden worden.
1024x768 is een 4:3 formaat (XGA) en dat lijkt me onwaarschijnlijk als je andere bronnen bekijkt of gewoon naar de foto's kijkt.
Het moet 1024x600 zijn.
klopt helemaal, fixed!ShaiNe schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:24:
nieuws: Computex: Asus introduceert dunne MeeGo X101-netbook
1024x768 is een 4:3 formaat (XGA) en dat lijkt me onwaarschijnlijk als je andere bronnen bekijkt of gewoon naar de foto's kijkt.
Het moet 1024x600 zijn.
In de laatste zin, betreffende de i100:
De sequentiële schrijfsnelheid is volgens de bron maximaal 160 MB/s.De sequentiële leessnelheid is ook bij dit model 450MBps, maar de sequentiële schrijfsnelheid blijft op 340MBps steken.
(anders zou deze gelijk zijn aan die van de U100 en is "de schrijfsnelheid blijft steken op" geen logische woordkeus)
[ Voor 12% gewijzigd door ChillinR op 31-05-2011 14:34 ]
Ik heb de schrijfsnelheid met 180 MBps verlaagd. Thx.ChillinR schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:33:
nieuws: Computex: SanDisk komt met ssd's voor tablets en dunne notebooks
In de laatste zin, betreffende de i100:
[...]
De sequentiële schrijfsnelheid is volgens de bron maximaal 160 MB/s.
(anders zou deze gelijk zijn aan die van de U100 en is "de schrijfsnelheid blijft steken op" geen logische woordkeus)
tabletfabrikantenOm welke restricties het precies gaat, wilde de Acer-topman echter niet zeggen, maar niet nader genoemde chip- en tabletfrabrikanten zouden tegen de strenge voorwaarden aanlopen, zo meldt Bloomberg.
Lijkt me niet helemaal te kloppenIn tegenstelling tot de N53 heeft de K53 een chiclet-toetsenbord. Hoewel niet iedereen dit toetsenbordtype kan waarderen, is het keyboard beter dan dat van de N53: die keyboard is in het midden namelijk iets in te drukken, wat tijdens het typen niet prettig aanvoelt.
fout: De gemelde cijfers komen niet overeen met de bron.
Uit de cijfers blijkt nu dat meer huishoudens internet hebben dan dat er mensen zijn die ooit gebruik hebben gemaakt van het internet.
% aangesloten huishoudens klopt dan ook niet.
Er staat 84% van EU terwijl dit volgens onderstaande link 70,1% in de EU is.
http://scoreboard.lod2.eu...%25%25+hh&year=2010#chart
Wanneer dit topic dan toch aangepast wordt, graag ook even de leeftijdsgroep waarbinnen dit onderzoek gedaan is aangeven, namelijk van 16 tot en met 74 jaar oud.
[ Voor 14% gewijzigd door JDVB op 01-06-2011 13:15 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Tussen "acceptgiro" en "sturen" mag nog een "te"Bovendien is KPN wel in staat om klanten die via een automatische incasso betalen, een factuur zonder acceptgiro sturen
Saved by the buoyancy of citrus
nieuws: Drie tweakers winnen zilver in internationale casemod-competitie
Hierin staat (bij de mouseover/picture viewer ding) bij het 2de plaatje L3p D3sk van L3p terwijl dit de SR2-Stacker is.
fout: Het grootste percentage internet-agnosten, waarbij alleen mensen tussen de 16 en 74 jaar worden meegerekend....
internet agnosten kunnen niet jonger dan 17 of ouder dan 73 zijn?
De totale doelgroep van het onderzoek is overigens vanaf 17 tot en met 74 jaar, die leeftijden slaan op het onderzoek, niet op internet agnosten.
[ Voor 8% gewijzigd door JDVB op 01-06-2011 15:24 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
http://casemod2011.cooler...com/profile.php?u=130&c=2
http://casemod2011.coolermaster.com/profile.php?u=14&c=2
in het topic nieuws: Drie tweakers winnen zilver in internationale casemod-competitie
Is aangescherpt. Dank.JDVB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:23:
Topic: 8,2 procent van de Nederlanders heeft nog nooit internet gebruikt
fout: Het grootste percentage internet-agnosten, waarbij alleen mensen tussen de 16 en 74 jaar worden meegerekend....
internet agnosten kunnen niet jonger dan 17 of ouder dan 73 zijn?
De totale doelgroep van het onderzoek is overigens vanaf 17 tot en met 74 jaar, die leeftijden slaan op het onderzoek, niet op internet agnosten.
Is doorgegeven aan de redacteur.Sk0Ne schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:53:
Volgens mij is in de Scratch categorie toch echt de Chinees (hong kong) TSON CHAN met SERAPH gewonnen ipv de amerikaan boddakker, of mis ik iets? (3000 vs 600 votes...)
http://casemod2011.cooler...com/profile.php?u=130&c=2
http://casemod2011.coolermaster.com/profile.php?u=14&c=2
in het topic nieuws: Drie tweakers winnen zilver in internationale casemod-competitie
Volgens mij zou dit echter 'een vierde' moeten zijn => 35 totaal, 9 onvoldoende
Gelijk heb je: fixed.remyblok schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:32:
In het artikel 'Beveiliging aantal ziekenhuizen is ondermaats' staat: Van alle 35 onderzochte ziekenhuizen heeft een derde zijn informatiesystemen onvoldoende beveiligd.
Volgens mij zou dit echter 'een vierde' moeten zijn => 35 totaal, 9 onvoldoende
Klopt deze zin niet:
'In een Twitter-bericht zegt Murtazin op cryptische wijze dat een softwarebedrijf voor 19 miljard dollar overneemt'
Denk dat dit moet zijn ..een softwarebedrijf Nokia voor 19 miljard..
[ Voor 31% gewijzigd door timwijn op 01-06-2011 19:15 ]
Klopt, daar mist wat. Is gefixedtimwijn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:14:
In dit bericht: nieuws: 'Microsoft koopt telefoonafdeling Nokia voor 19 miljard dollar'
Klopt deze zin niet:
'In een Twitter-bericht zegt Murtazin op cryptische wijze dat een softwarebedrijf voor 19 miljard dollar overneemt'
Denk dat dit moet zijn ..een softwarebedrijf Nokia voor 19 miljard..
Artikel gaat over versie 1.4.7, en volgens mij mist er ook nog een (dubbele) punt aan het eind van de regelHet changelog voor versie 1.4.6 ziet er als volgt uit
768(...) Zo moet de resolutie van het scherm minstens 1366x678 pixels zijn, en moeten bij (...)
Klopt dit woord volgens mij niet: "Onbeschikbaar" Inleiding, laatste woord
'Gebruikers konden al sinds 15 mei gamen op Sony's online-netwerk, maar de PlayStation Store was nog onbeschikbaar.'
Denk dat dit moet zijn: ''Gebruikers konden al sinds 15 mei gamen op Sony's online-netwerk, maar de PlayStation Store was nog niet beschikbaar'
De tekst is niet geheel in lijn met elkaar:
1) "De nieuwe en deels ververste Netgear ReadyNas-modellen zijn verkrijgbaar in Ultra- en UltraPlus-uitvoeringen, waarbij de UltraPlus-aanduiding aangeeft dat het gaat om multicore-processors."
Daaronder staat:
2) "...en de ReadyNas Ultra 6 over een 1,8GHz multicore Pentium-processor." Ondanks dat het geen UltraPlus model is lijkt hier dus toch wel een multicore processor in te zitten.
Daaronder staat dan weer:
3) "Een uitzondering is het model met zes drivebays: de ReadyNas Ultra 6 beschikt over een dualcore 1,6GHz Atom-cpu." Hier wordt dus bevestigd dat de Ultra 6 een multicore processor heeft.
- De tekst bij punt 1 klopt dus niet: er is immers ook een model dat geen UltraPlus is, maar wel een multicore processor heeft.
- De processor en snelheid bij punt 2 of punt 3 klopt niet. Of het is een dualcore 1,6GHz Atom of een 1,8GHz multicore (dualcore?) Pentium.
Ook zal gemiddeld elk persoon op aarde twee met het internet verbonden apparaten bezitten.
Dat moet natuurlijk Hydro zijnDe Hydro H80 moet 110 dollar kosten; voor de Hydor H100 moet nog een tientje extra worden betaald.
"al zijn pijlen Sony" moet zijn "al zijn pijlen op Sony"
Actions speak louder than words
"De hackersgroep verschafde" moet zijn "De hackersgroep verschafte"
Actions speak louder than words
Beter nog:bolluserectus schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:17:
http://tweakers.net/nieuw...uw-hun-slag-bij-sony.html
"al zijn pijlen Sony" moet zijn "al zijn pijlen op Sony"
edit: En we gaan lekker door:Hackersgroep LulzSec kondigde eerder al aan zijn pijlen op Sony te richten
, waardoor de groep naar eigen zeggen niet alleen toegang had tot gegevens van meer dan een miljoen accounts, waaronder wachtwoorden, mailadressen en huisadressen.
[ Voor 23% gewijzigd door afraca op 03-06-2011 08:27 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Een na laatste alinea, eerste zin. Vergelegenheid moet zijn verlegenheid.
Er waren idd wat cpu's door elkaar gehaald. Nu moet het wel goed zijnNeo_revisited schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:19:
Netgear ververst opslagsystemen in ReadyNas-serie
De tekst is niet geheel in lijn met elkaar:
1) "De nieuwe en deels ververste Netgear ReadyNas-modellen zijn verkrijgbaar in Ultra- en UltraPlus-uitvoeringen, waarbij de UltraPlus-aanduiding aangeeft dat het gaat om multicore-processors."
Daaronder staat:
2) "...en de ReadyNas Ultra 6 over een 1,8GHz multicore Pentium-processor." Ondanks dat het geen UltraPlus model is lijkt hier dus toch wel een multicore processor in te zitten.
Daaronder staat dan weer:
3) "Een uitzondering is het model met zes drivebays: de ReadyNas Ultra 6 beschikt over een dualcore 1,6GHz Atom-cpu." Hier wordt dus bevestigd dat de Ultra 6 een multicore processor heeft.
- De tekst bij punt 1 klopt dus niet: er is immers ook een model dat geen UltraPlus is, maar wel een multicore processor heeft.
- De processor en snelheid bij punt 2 of punt 3 klopt niet. Of het is een dualcore 1,6GHz Atom of een 1,8GHz multicore (dualcore?) Pentium.
Ik zie hier wel een foutje, maar niet in de tekst die jij vet hebt gemaakt.skateflip schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:36:
nieuws: Cisco: internetverkeer groeit in 2015 naar zettabyte
Ook zal gemiddeld elk persoon op aarde twee met het internet verbonden apparaten bezitten.
Rest is gefikst
Op het einde van de inleiding..'zijn gehacked' moet zijn 'zijn gehackt'.
Ik twijfel soms ook maar volgens mij is 'Hacked' 'Fixed' en dergelijke een Engelse vervoeging, niet Nederlands.
beeldverhoduing → beeldverhoudingOok de Sensation heeft een qhd-scherm met een beeldverhoduing van 16:9 en dat is geen toeval: HTC wil dat klanten het hele scherm kunnen gebruiken om via HTC Watch geleende of gekochte films en series te bekijken, zonder dat ze last hebben van zwarte randen.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.