~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
OkayEagle Creek schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Nee, absoluut niet.
Het is een Tweaker loopt en dus een Tweaker voltooit.
Het project is voltooid.
Je bent overigens al de 4e of zo die het opmerkt.. valt me echt op?
Klote dt regels ook
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Idem voor de laatste zin: Google zegt zich te richten op zijn Google One Pas-dienst, waarmee uitgevers digitale edities en abonnementen voor digitale content kunnen aanbieden vanaf hun eigen site.
Het subscript in het aantal beschikbare IPv6 adressen moet worden omgezet in superscript.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
toonde -> toondenZe kunnen de pincode van een creditcard achterhalen en een dump van de magneetstrip maken, zo toonde de onderzoekers op Hack in the Box.
[ Voor 7% gewijzigd door Plasma_Wolf op 20-05-2011 18:48 ]
voltooit moet zijn voltooid natuurlijk
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Spuit 11 ...joker-nl schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:09:
nieuws: Tweaker voltooit high-end systeem in zelfgemaakt bureau
Eagle Creek in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
'hij voltooit' wordt vrijwel nooit gebruikt, terwijl 'het is voltooid' best gebruikelijk is. En dan gaan mensen denken dat het altijd 'voltooid' moet zijnEagle Creek schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Nee, absoluut niet.
Het is een Tweaker loopt en dus een Tweaker voltooit.
Het project is voltooid.
Je bent overigens al de 4e of zo die het opmerkt.. valt me echt op?
joker-nl schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:09:
nieuws: Tweaker voltooit high-end systeem in zelfgemaakt bureau
The devil is in the details.
Net onder het eerste plaatje staat het volgende:
Sterkte moet hier sterkste zijn. Er mist dus een letter S.met het doel te laten zien dat ze de sterkte gang zijn en te tonen wie in die gang de allerbeste is.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
[ Voor 63% gewijzigd door Fiber op 20-05-2011 21:14 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
@Fiber hierboven:Ze kunnen de pincode van een creditcard achterhalen en een dump van de magneetstrip maken, zo toondeN de onderzoekers op Hack in the Box.
'Tweaker voltooit ...' betekendT eigenlijk
Ah dat had ik nog niet gezien, maar bedankt voor de heldere uitlegHahn schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:14:
[...]
'hij voltooit' wordt vrijwel nooit gebruikt, terwijl 'het is voltooid' best gebruikelijk is. En dan gaan mensen denken dat het altijd 'voltooid' moet zijnWel grappig dat je dan ook dit soort opmerkingen krijgt (waarin mensen er dus heilig van overtuigd zijn):
[...]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Moet natuurlijk netwerkverkeer zijn.Eerder al meldde beveiligingsonderzoeker ObAt aan Tweakers.net dat door op een netwerk het nerwerkverkeer mee te lezen
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
Whatsapp met een Shet weblog WhatSapp drie keer heeft
De eerste zin klopt niet:
EDIT:Nokia voorziet zijn eerste Windows Phone-toestel een Qualcomm-chip gaat bevatten.
Link in tweede alina linkt niet goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Fivel op 21-05-2011 10:50 ]
Alles behalve ook die link naar Reuters trouwens. Kan 'm niet terugvinden, heb de auteur ff ingeseind.
[ Voor 36% gewijzigd door Rataplan op 21-05-2011 11:44 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
FixedFivel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:48:
Nokia geeft Windows Phone-toestellen Qualcomm- en ST-Ericsson-chips
Link in tweede alina linkt niet goed.
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De southbridge levert acht sata-600-poorten en er zijn twee esata-poorten. Veder telt het
Volgens mij mist er een R
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
er net even teveel kleine puntjes zijn -> er net even te veel kleine puntjes zijn
Cunning linguist.
wordtElke stap in het animatieproces worden met stylesheet-elementen beschreven.
kopieerbeschermingDe verklaring van Google luidt dat de voorwaarden voor kopieërbescherming vereisen dat gebruikers met een geroot Android-toestel geen films kunnen huren.
reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest
Bij de eerste 'scorekaart', 3e kolom, staat Asus ENGTX570. Echter, deze linkt naar de 6970. (pricewatch: Asus EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
'incidident'
Tip voor de redacteuren: lees je eigen stuk terugwaarts, dan zie je dit soort dingen beter.
annimaties → animatiesZo zien we onder meer ondersteuning voor css-annimaties, prestatieverbeteringen en natuurlijk de nodige bugfixes en beveiligingsupdates.
Google is geen spellingscontrole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fiber schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:20:
Google maakt het er ook niet echt duidelijker op, ik denk uiteindelijk niet dat het een fout is, maar het ziet er wel een beetje gek uit. http://www.google.nl/#scl...r_pw.&fp=965dab692948faa9
Google toont louter populaire zoekopdrachten. Wanneer het gros van de mensen dus iets foutief opzoekt, stelt Google die foutieve spelling voor. Daardoor gaan nóg meer mensen het verkeerd doen.
Dit gaat ook heel vaak fout bij vervoegingen van 'gebeuren'.
Twee mooie voorbeelden alhier: http://www.nucia.eu/forum....php?p=501231&postcount=7 en ook http://www.nucia.eu/forum...php?p=524702&postcount=49.
Het feit dat voltooien niet vaak voorkomt in de huidige vorm mag natuurlijk geen excuus zijn. Gewoonte doet niets af aan vuistregels (zoals stam + t). Grappig inderdaad om te zien hoeveel mensen quasi-bijdehand de redactie proberen te verbeteren ;-).
Wat jij ervan denkt is niet zo interessantik denk uiteindelijk niet dat het een fout is, maar het ziet er wel een beetje gek uit
Ik denk dat ze dit wel doen ook, en juist fouten als 'incidident' haal je er dan niet uit is mijn ervaring.Tip voor de redacteuren: lees je eigen stuk terugwaarts, dan zie je dit soort dingen beter.
Dit moet 'lucht' zijnnieuws: VS neemt opnieuw domeinnamen in beslag:
De websites Re1ease.net en Watchnewfilms.com zouden in de afgelopen dagen uit de licht zijn gehaald.
Tis pas maandag ochtend hè
[ Voor 82% gewijzigd door djfrankel op 23-05-2011 09:16 ]
prijzen pagina vermeld 2 keer de tabel voor de prijzen van de silencio 550
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Er staat daar een acronymtag niet helemaal goed bij "Protect IP Act."
Meer een ter info: Giggs is een voetballer uit Wales, geen Britse voetballer
Wales maakt deel uit van Groot-Brittannië en is dus wel degelijk Brits. Volgens de Taalunie zijn zelfs alle inwoners van het Verenigd Koninkrijk Britten.__1337__ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:39:
nieuws: Britse voetballer wil gegevens Twitter-gebruikers
Meer een ter info: Giggs is een voetballer uit Wales, geen Britse voetballer.
Waarschijnlijk is iemand me voor geweest; ik zie maar 1 tabel.WPN schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:47:
reviews: Cooler Masters Silencio 550-behuizing getest
prijzen pagina vermeld 2 keer de tabel voor de prijzen van de silencio 550
Mbt. nieuws: Britse voetballer wil gegevens Twitter-gebruikers
Het is de account, dus in deze constructie wordt het die account.Het is onduidelijk om welke accounts het precies gaat, maar een daarvan zou het account InjunctionSuper zijn. Op dat account zijn eerder deze maand zes tweets geplaatst met details over super injunctions. Volgens de Britse wet kan dat tot flinke boetes leiden, maar of Twitter aansprakelijk kan worden gesteld voor de acties van gebruikers die Giggs bij naam noemen, is onduidelijk. Twitter is immers gevestigd in de Verenigde Staten, al is het bedrijf ironisch genoeg juist op dit moment bezig een kantoor in Londen op te zetten, zo meldt TechCrunch.
[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 23-05-2011 12:02 ]
in de tekst staat:
in de tabelIntel introduceerde ook een quadcore in de vorm van de Core i5-2310, die echter geen hyperthreading heeft. De vier cores zijn op 2,9GHz geklokt en beschikken over 6MB L3-cache. De 100MHz tragere Core i5-2300 is even duur als de nieuwe cpu; beide kosten 117 dollar.
prijs is anders (117 vs 177)Core - i5-2310 - 4/4 - 2,9GHz - 6MB - 95W - 177 dollar
Of is mijn begrijpend lezen van bedenkelijk niveau?
Eerste alinea:
Uh, moet dat niet het volgende zijn?De twee exemplaren hebben een thermal design power van 6,4, repectievelijk 5,5W en zouden geen fan nodig hebben
De twee exemplaren hebben een thermal design power van respectievelijk 6,4 en 5,5W en zouden geen fan nodig hebben
Het Groene Boekje is het niet met je eens.YellowOnline schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:01:
Geen spelfout of typfout, maar een grammatikale fout.
Mbt. nieuws: Britse voetballer wil gegevens Twitter-gebruikers
[...]
Het is de account, dus in deze constructie wordt het die account.
Mag wel, moet nietEdward Kingma schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:51:
nieuws: AMD: zuinigere embedded apu's hebben geen fan nodig
Eerste alinea:
[...]
Uh, moet dat niet het volgende zijn?
[...]
Maar in welke betekenis?
ac·count1 [əkɑunt] (dem; meervoud: accounts)
1 toegangsrecht tot een (beveiligd) domein van een netwerk
▲ betekenisverwante termen
hyperoniem: toegangsrecht
2 abonnement bij een provider om tegen betaling toegang te verkrijgen tot een onlineservice zoals e-mail of internet
hyperoniem: abonnement
ac·count2 [əkɑunt] (het)
1 het verzorgen van de reclame voor een product
In principe kiest men voor leenwoorden uit het Engels steeds "de" behoudens enkele welomschreven uitzonderingen - zie oa. http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/40/. Het fragment "op dat account" klinkt zelfs gevoelsmatig krakkemikkig overigens.
[ Voor 13% gewijzigd door YellowOnline op 23-05-2011 13:27 ]
Verwijderd
Hier wordt 2 maal gesproken over de 'Gallerij der groten.'
Het is echter Galerij met maar 1 L.
Op de tweede pagina van dit artikel:
'e'-tje te weinig.zet übersampling aan in de video-opties en vertel ons dan hoeveel oprecht mooiere games je kent
Op dezelfde pagina:
Een spatie te veel na boomZo zien we in de openingsscène de zon door een boom schijnen
En een spatie te veel na de komma.Dat gaat gepaard met volledig dynamische schaduwen, wat het hoge detailniveau
Op pagina reviews: The Witcher 2: Assassins of Kings:
Een spatie te veel na is.Of je dat als een minpunt ervaart, is een tweede,
reviews: The Witcher 2: Assassins of Kings:
'op' moet 'om' zijn.of een andere reden hebben op de witcher aan te spreken
Zelfde pagina:
Spaties te veel na de komma.Veel vaker dan ons lief is, moesten we even weglopen of eerst ons zwaard opbergen
Dat was het weer.
Falung Gong → Falun Gong
Kennelijk heeft de Taalunie hierin geen reden gezien om 'de account' in de Woordenlijst op te nemen. Ergo: 'het account' is niet fout.YellowOnline schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:23:
[...]
Maar in welke betekenis?
ac·count1 [əkɑunt] (dem; meervoud: accounts)
1 toegangsrecht tot een (beveiligd) domein van een netwerk
hyperoniem: toegangsrecht
2 abonnement bij een provider om tegen betaling toegang te verkrijgen tot een onlineservice zoals e-mail of internet
hyperoniem: abonnement
ac·count2 [əkɑunt] (het)
1 het verzorgen van de reclame voor een product
In principe kiest men voor leenwoorden uit het Engels steeds "de" behoudens enkele welomschreven uitzonderingen - zie oa. http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/40/. Het fragment "op dat account" klinkt zelfs gevoelsmatig krakkemikkig overigens.
Rest is done.
De titel moet zijn 'nemen', het zijn namelijk de Verenigde Staten in meervoud.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
van de website http://www.taalwinkel.nl/?tlink=2.4.4.3.2deblaauwn schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:04:
nieuws: VS neemt opnieuw domeinnamen in beslag
De titel moet zijn 'nemen', het zijn namelijk de Verenigde Staten in meervoud.
Overigens ben ik het er niet mee eens dat het de VS is die de domeinnamen in beslag neemt, het is de 'US Immigration and Customs Enforcement' die dat doet.De VS is/zijn
zin 1 De VS is een offensief begonnen
zin 2 De VS zijn een offensief begonnen
Beide zinnen zijn correct. In zin 1 wordt door de afkorting meer benadrukt dat het om een land, een geheel gaat, dus daarom heeft deze vorm de voorkeur. Als je echter de Verenigde Staten voluit schrijft, kun je beter ook de persoonsvorm in het meervoud zetten. In dat geval wordt benadrukt dat het onderwerp of subject in het meervoud staat. Hetzelfde geldt voor andere geografische begrippen die je in het meervoud schrijft, bijvoorbeeld:
zin 3 De Alpen zijn veel hoger dan de Pyreneën
zin 4 De Canarische eilanden hebben een aangenaam klimaat
Analoog hieraan gebruik je ook andere afkortingen van een meervoudig begrip vaak met enkelvoudige persoonsvorm.
zin 5 B&W heeft dat in een spoedvergadering besloten
zin 6 De NS heeft dit najaar veel last van vertraging
Ook hier geldt dat je bij voluit schrijven bij voorkeur de persoonsvorm in het meervoud zet.
zin 7 Burgemeester en Wethouders hebben dat in een spoedvergadering besloten
zin 8 De Nederlandse Spoorwegen hebben dit najaar veel last van vertraging
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Maar dat laatste valt buiten dit topic.tes_shavon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:36:
[...]
van de website http://www.taalwinkel.nl/?tlink=2.4.4.3.2
[...]
Overigens ben ik het er niet mee eens dat het de VS is die de domeinnamen in beslag neemt, het is de 'US Immigration and Customs Enforcement' die dat doet.
Het gebied heet, ook in het Nederlands, Frans-Guyana, dus met een y ipv iFrans-Guiana
Virussen? Scan ze hier!
´ De lancering van de twee Galileo-satellieten`
De zin begint al met een spatie.
Edit: 2e alinea voor de duidelijkheid
[ Voor 6% gewijzigd door Hedva op 23-05-2011 17:34 ]
en dat het werk aan deze ARM-versie ver gevorderd zou zijn
Hoewel wellicht wel goed, zou "vergevorderd" niet de voorkeur hebben?
zoekt "vrijgegegeven" en gij vindt een "ge" te veel
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Net onder het eerste plaatje staat:
Iomega heeft de ReadyNAS Ultra 2 uitgerust met een usb 3-ingang aan de voorzijde, zodat snelle externe schijven of usb-sticks gebruikt kunnen worden.
Volgens mij moet Iomega (eerste woord in de zin) Netgear zijn.
There's no place like 127.0.0.1
[TODO: insert creative/funny signature here]
Conclusie
"Bovendien produceren zowel de koeling als het apparaat relatief veel geluid." Dus zonder koeling zou het apparaat ook al veel geluid produceren? Ik zie in het artikel dat het over de hardeschijven gaat die er worden bijgeleverd, maar zo bij de conclusie zie ik dat niet terug.
[ Voor 20% gewijzigd door Ventrigo op 24-05-2011 12:34 ]
Self reflection is the school of wisdom
"Aan de linkerzijkant zitten leds die de status van de overgebleven accucapaciteit aangeven"
Moet hier het woord 'overgebleven' niet weggelaten worden? Als de accu vol is geeft de led dat toch ook aan?
"Tegenover website Serarch Engine Land wilde Google alleen kwijt"
Serarch had Search moeten zijn.
een Foxconn-fabriek heeft 'vedroorzaakt' klein typfoutje
d terug in de letterbak gesmeten.karstnl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:55:
http://tweakers.net/nieuw...en-in-fabrieken-stil.html
een Foxconn-fabriek heeft 'vedroorzaakt' klein typfoutje
Decaptchadaalde het succes van Recaptcha tot slechts één procent.
'gecconcludeerd' > 'geconcludeerd'
De link met de tekst `Download' klopt niet helemaal, hij linkt niet naar een download maar naar een adres op tweakers.net.
[ Voor 16% gewijzigd door cschutijser op 24-05-2011 19:05 ]
2e alinea, eerste regel:
Er is geen linkje achter "kondigen". Licht alleen maar op als je er met je muis overheen gaat.Duke Nukem Forever 'has gone gold,' kondigen 2K Games en ontwikkelaar
Als jullie dan toch bezig zijn
Alhoewel de houdbaarheidsdatum waarschijnlijk al lang geweest is wil ik jullie nogmaals wijzen op een foutje in een review van februari jl.: Scipionyx in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
[ Voor 36% gewijzigd door Scipionyx op 24-05-2011 19:26 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het lijkt me dat dat 3D Realms moet zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door ThomasXCI op 24-05-2011 22:31 ]
te veelDaaruit moet blijken of die producten teveel lijken op die van Apple op het gebied van design en verpakkingen, zo heeft een Amerikaanse rechter bepaald.
Einde van de 4e alinea
Dat lijkt me enkele miljoenen te moeten zijnInmiddels zou 41 miljoen euro van de buit zijn getraceerd en justitie zou nog voor enkele miljoen beslag hebben gelegd.
- kommaDoor een fout in de banksystemen van zowel de ABN Amro als de Rabobank[.] werden de orders pas enige tijd later afgerekend.
zijn -> haarDe Fedora-ontwikkelgemeenschap heeft versie 15 van zijn gelijknamige Linux-distributie uitgebracht.
die -> datIn tegenstelling tot bijvoorbeeld Ubuntu, die koos voor zijn zelf ontwikkelde Unity-gui [...]
er naar -> ernaarFedora stelt dat het in zijn volgende release er naar streeft [...]
tenslotte -> ten slotteSysteembeheerders tenslotte krijgen in Lovelock een dynamische firewall [...]
[ Voor 38% gewijzigd door Canaria op 25-05-2011 00:07 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
'ABN'Tot nu toe was alleen bekend dat criminelen een slag hadden geslagen bij niet nader genoemde 'banksystemen' van de ABM Amro.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Je "sluit een overeenkomst" of je "gaat samenwerken"
Nu lijkt het alsof een bestaande samenwerking wordt gestopt.
Buiten Guymhana en Jam Sessions niet heel vernieuwend
Typfoutje in het woord Gymkhana.
typo?
nieuws: Asus werkt aan dual-GTX 580-kaart in Mars-serie
originele signatures zijn top!
Parlement moet hier met een hoofdletter denk ik, In de rest van het artikel (meerdere keren) gebeurt dat ook. Wel zo goed om consequent te blijven.Europees parlement
Virussen? Scan ze hier!
ElcolmSoft moet zijn ElcomSoft.
[ Voor 3% gewijzigd door coolmos op 25-05-2011 10:43 ]
...en alle andere data op de device.
Volgens mij moet dat het device zijn, of gewoon op zijn Hollands apparaat of toestel.
Komt een paar keer terug in de tekst.
[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 25-05-2011 10:59 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
De link naar de Mars II (alinea 2, regel 1) geeft een 404.
'Device' is een Engels woord en vreemde zelfstandige naamwoorden krijgen over het algemeen 'de'. 'Toestel' had idd ook gekund.ppaddo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:58:
nieuws: Bedrijf claimt encryptie iOS 4 gekraakt te hebben
...en alle andere data op de device.
Volgens mij moet dat het device zijn, of gewoon op zijn Hollands apparaat of toestel.
Komt een paar keer terug in de tekst.
Verder alles gefikst, resp. doorgegeven
"was de steun inmiddels flink afgenomen, mede omdat de conservatieve SPD in de regering was vervangen door de liberale FPD, die tegen het filter was."
Het moet FDP(Freie Demokratische Partei) zijn, niet FPD
Repariertmc_tdm00 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:42:
nieuws: Duitse regering trekt wet voor blokkeren kinderporno in
"was de steun inmiddels flink afgenomen, mede omdat de conservatieve SPD in de regering was vervangen door de liberale FPD, die tegen het filter was."
Het moet FDP(Freie Demokratische Partei) zijn, niet FPD
Vanochtend was de link in ordeDriftwoodSan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:10:
nieuws: Asus werkt aan dual-GTX 580-kaart in Mars-serie
De link naar de Mars II (alinea 2, regel 1) geeft een 404.
Dan maar naar een minder complete bron gelinkt...
Beetje vreemd om vrachtauto's tot luxegoederen te bestempelen, neem dan die buitenjacuzzi uit het oorspronkelijke artikel (http://nieuwsuur.nl/onder...-digitale-bankroof.html):Bij de verdachten zijn diverse luxegoederen in beslag genomen, waaronder sportauto's en vrachtauto's.
De politie heeft ondermeer sportauto's, twee vrachtwagens, twee scooters en een buitenjacuzzi in beslag genomen. Ook werd voor een waarde van 900.000 euro beslag gelegd op meerdere huizen.
Gebruikers van de pbx-centralesoftware kunnen de applicatie daarom vanaf 26 juli niet meer kopen om op het Skype-netwerk te komen.
Het bronartikel spreekt ook steeds over 26 juli, dus die 29 lijkt me een typfout."Daarom stopt de verkoop en de activatie op 29 juli 2011."
[ Voor 113% gewijzigd door Cobalt op 26-05-2011 01:19 ]
Agreed and fixed.hostname schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:00:
Het bronartikel spreekt ook steeds over 26 juli, dus die 29 lijkt me een typfout.
Die andere twee posts - guys, dit is het spel- en tikfoutjestopic. Lees de topicstart, de topicwarning of de GR-faq en weet: zulke opmerkingen worden hier niet opgepakt
'Amazon verlaagt prijs 3g-Kindle in reactie op nieuwe Nook-reader'
nieuws: Amazon verlaagt prijs 3g-Kindle in reactie op nieuwe Nook-reader
Staat dat de aankomende nook 130 dollar gaat kosten, dit moet 139 zijn. De 0 en de 9 zitten redelijk dicht bij elkaar dus zal wel een typefoutje zijn
Bron prijs: http://www.barnesandnoble...=34323&cds2Pid=35700#logo
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
In tabel: Samsung Galaxy S 10.1 Samsung Galaxy S 10.1v
Moet allebei Samsung Galaxy Tab zijn, denk ik?
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.