nieuws: Bedrijf toont kleinste 1080p-display met 3d-weergave
Door de kleine afmetingen van de pixels is dit extra moelijk.
moeilijk
Door de kleine afmetingen van de pixels is dit extra moelijk.
moeilijk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zie de topicstart, de topicwaarschuwing en de GR-faq: apart topic.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:57:
Bedrijf : is dat de nieuwe noemer voor een producent het klinkt nl voor geen meter, heeft hij het Tnet abbo niet betaald of vind je het een te kleine vis. waarom niet ipv de naam weergeven of een passende omschrijving?
nieuws: Bedrijf toont kleinste 1080p-display met 3d-weergave
'De display' is goed ('het' mag trouwens ook) dus 'mooie display' is correcttweaker2010 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:
Moet het niet mooi zijn ipv mooie?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Gewoon verschillende denk ikVerder worden in de singleplayer-modus een aantal nieuwe karakters geïntroduceerd en er zijn zeven verschillen vlieg- en voertuigen speelbaar.
(Piccard met 2 c's).Volgens Bertrand Piccard, de oprichter en voorzitter van het Solar Impulse-project, toont de geslaagde vlucht van zijn geheel op zonne-energie aangedreven toestel aan dat nieuwe technologie een serieus en schoon alternatief kunnen vormen voor fossiele brandstoffen.
Moet computers zijn neem ik aanDesondanks groeit het aantal besmettingen op comouters met Windows 7.
SP 2 & SP 3?Windows XP-machines met SP2 zijn volgens Microsofts onderzoekscijfers het meest kwetsbaar: circa 19 op de duizend onderzochte machines is besmet of besmet geweest met malware. Bij XP-bezitters met SP2 ligt dit cijfer op circa 16 systemen,
Die tweede SP2 moet SP3 zijn lijkt me?Windows XP-machines met SP2 zijn volgens Microsofts onderzoekscijfers het meest kwetsbaar: circa 19 op de duizend onderzochte machines is besmet of besmet geweest met malware. Bij XP-bezitters met SP2 ligt dit cijfer op circa 16 systemen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Moet computers zijn.Desondanks groeit het aantal besmettingen op comouters met Windows 7.
De eerste met moet zonder zijn.Windows XP-machines met SP2 zijn volgens Microsofts onderzoekscijfers het meest kwetsbaar: circa 19 op de duizend onderzochte machines is besmet of besmet geweest met malware. Bij XP-bezitters met SP2 ligt dit cijfer op circa 16 systemen,
[ Voor 26% gewijzigd door Low-Tech op 15-05-2011 16:58 ]
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
[ Voor 21% gewijzigd door kimborntobewild op 15-05-2011 18:06 ]
internettoegangeen op Linux gebaseerd lichtgewicht besturingssysteem dat voor een belangrijk deel van zijn werking internettoeging vereist.
hopelijkAfbeeldingen kunnen eenvoudig naar Picasa gestuurd worden en we verwachten dat dat straks ook met muziek en video kan, en hopenlijk kunnen die dan naar een clouddienst naar keuze gestuurd worden.
[ Voor 41% gewijzigd door Silhouet op 15-05-2011 20:02 ]
Abort Retry Fail?
Moet natuurlijk "Werden" zijn.Bijna een maand nadat Sony de stekker uit zijn PlayStation Network trok na een hack waarbij de accountgegevens van 77 miljoen gamers werdn gestolen, heeft de fabrikant zijn netwerkdienst ook in Nederland weer beschikbaar gemaakt.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Picard die Piccard moet zijn is nog niet gefixed (zie post van mastadizzy).Dimitri R schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:22:
All fixed.
There go the goddamn brownies.
Zonder 'N' gewoon 'wat'Pas op dat moment realiseerden we ons dat je in menig straaljagerspel een hit kunt incasseren terwijl je gewoon rechtdoor blijft cruisen, want best apart is.
Moet verplicht zijn.zeker niet aangezien het gebruik van de systemen niet veprlicht is.
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
Eind februari werd LinkedIn op de zwarte lijst zijn geplaatst
Verwijderd
Het moet zijn: geïntegreerd.Het bedrijf zegt dat online diensten tegenwoordig zo sterk met de toestellen zijn geïntregreerd.
>.< >.< >.< >.<
r erbij gezetdaft_dutch schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:24:
nieuws: Eerste xxx-domeinen in de verkoop
Bij afname van meer adressen daalt de pijs tot 70 euro.
*prijs
Als het dan toch de "hippe" inkorting moet zijn, het komt van abonnement. Dan moet het dus abo zijn, niet abbo. (mijns inziens is dit taalgebruik overigens ver-schrik-ke-lijk onprofessioneel).Het abonnement van KPN is optioneel en meer een "abbo voor Chromebooks" en dus niet een verplichte aanschaf.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
'Abo' is idd beter. Over de mate van professionaliteit van dit soort afkortingen ga ik het hier niet hebben. Het staat ook al tussen ' '.Puff_Danny schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:49:
Samsung Chromebook: netbook à la Google - Conclusie
In de alinea Update, zondag 09.00 op basis van opmerkingen van Samsung Nederland:
[...]
Als het dan toch de "hippe" inkorting moet zijn, het komt van abonnement. Dan moet het dus abo zijn, niet abbo. (mijns inziens is dit taalgebruik overigens ver-schrik-ke-lijk onprofessioneel).
Verwijderd
'T' te veel, 'r' te weinig.In plaatst daarvan staat er nu dat het verboden is voor medewerkers om de inhoud van bestanden te bekijken
Moet Wipeout HD/Fury zijnPS3-bezitters kunnen kiezen uit LittleBigPlanet, Infamous, Wipeout HD/Furt, Rachet and Clack: Quest for Booty en Dead Nation.
Ratchet and Clank...LittleBigPlanet, Infamous, Wipeout HD/Fury, Ratchet and Clack: Quest for Booty en Dead Nation.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
(Komma in de opsomming.)Het spel bepaalt of Truth., Doubt of Lie uit de lijst verdwijnt, maar je houdt na het inzetten van je Intuition-punt slechts twee opties over.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
= kamermeerderheid..waardoor er geen kamermeerheid bestaat...
een geen = geen...internetfilter een 'geen probaat middel' om...
[ Voor 20% gewijzigd door Anthracite op 18-05-2011 09:26 ]
Misschien, maar fout. Vgl. 'langetermijnplanning'. Rest is gedaanwpompen schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:28:
reviews: Gigabyte E350N-USB3: Brazos voor de desktop
Hogeresolutievideo ? Hoge resolutie video is misschien mooier :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Garyu op 18-05-2011 11:57 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
De Electrotechnische Vereeniging is wel degelijk met twee e's achter elkaar. Het is echter een studievereniging, en geen studentenvereniging zoals in het artikel beweert wordt.
Aanleiding tot het bouwen van de controllers was het 21e lustrum van de studentenvereniging.
Ons gebruik aan kennis van het Duits speelde ons parten. Danke!Garyu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:57:
nieuws: UPC Oostenrijk moet toegang tot streamingsite blokkeren
er staat "het Vereins für Antipiraterie", dit moet natuurlijk in correct Duits "de Verein für Antipiraterie". In het originele artikel staat Verein in de genetiv en daarom staat er een s achter..
(Komt een paar keer voor in het artikel)
Nee, die vereniging is al heel oud. Het is idd wel een 'studievereniging', zoals 84hannes opmerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Delpozo op 18-05-2011 12:35 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
truc [truuk] de; m -s 1 handigheid, foefje 2 streek, listIva_Bigone schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:04:
nieuws: Duke Nukem Forever op 19 mei speelbaar in Eindhoven
Paar honderd keer het woord 'truc' ipv. 'truck'
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Your point being.....?Burno schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:06:
[...]
truc [truuk] de; m -s 1 handigheid, foefje 2 streek, list
truck [truk] de; m -s vrachtauto met draaibaar onderstel; het ve cabine voorziene,
Ter bevestiging van jou punt, gezien dit vaker fout gaat in de Nederlandse taalIva_Bigone schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:09:
[...]
Your point being.....?
Het gaat toch over een vrachtwagen in dat artikel?
Dat is inhoudelijk, kan ik niet in het Groene Boekje opzoeken dus moet even in een apart topic. De rest is gefikstM2M schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:10:
nieuws: Duke Nukem Forever op 19 mei speelbaar in Eindhoven
twee stops, 22 mei in R'dam
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Aangezien in Eindhoven dezelfde situatie is (09:00 - 17:00 en een ticket te winnen), is het woord terwijl verkeerd gekozen. Beter lijkt mij: "..., en ook daar is een ticket naar..."Ook daar kan tussen 9 uur 's ochtends en 5 uur 's middags gespeeld worden, terwijl ook daar een ticket naar Las Vegas te winnen valt.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Is het niet 'de betaal-api', zoals overigens ook meedere malen verderop in het artikel staat?Een aantal iOS-ontwikkelaars boycot het betaal-api van Apple, dat ...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Het patentnummer is 7.222.078.De zaak draait om het patent 772.078,
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Is verbeterdHyperBart schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:49:
nieuws: 'Kroes gaat maximumtarieven dataverkeer tussen landen verlagen'
Jullie vermelden in het artikel 0,50 en 0,80 eurocent... Correct gelezen betekent dit dus eigenlijk feitelijk 0,005 EUR of 0,008 EUR...
Ik denk dat men hier even moet stilstaan bij hoe het genoteerd moet worden, oftewel zeg je
0,50 EUR oftewel zeg je 50 cent, maar niet 0,50 eurocent... Als je 5 deciliter wilt zeggen, zeg je ook niet 0,5 deciliter, dan zeg je 0,5 liter...
Virussen? Scan ze hier!
Dat viel me ook al op. Het lijkt me trouwens logischer als de titel was 'Amazon gaat epub-formaat ondersteunen'.wildhagen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:26:
nieuws: 'Amazon gaat epub-ondersteunen'
Foutje in de titel: hoort er wel een streepje tussen "epub" en "ondersteunen", of interpreteer ik hem fout?
Had ook gekund. De concept-titel was iets met 'epub-ondersteuning', vandaar. Thx.hyptonize schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:38:
[...]
Dat viel me ook al op. Het lijkt me trouwens logischer als de titel was 'Amazon gaat epub-formaat ondersteunen'.
Misschien is dat woordje wel weggevallen?
Zou beter zijn:nieuws: Sharp ontwikkelt 85"-lcd-tv met resolutie van 7680x4320 pixels
Sharp en de Japanse zender NHK hebben een 85"-lcd-scherm met
Done, hoewel eigenlijk goed voor een apart topic.B-BOB schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:41:
[...]
Zou beter zijn:
"Sharp en de Japanse nationale omroep, NHK hebben een 85"-lcd-scherm met
NHK is niet zomaar een zender, dit klinkt degenererend voor iemand die NHK kent. NHK is de nationale publieke omroep van Japan en verzorgt allerhande sateliet en antenne tv- en radiozender.
Wikipedia: NHK
Het is de GMA500, nulletje teveel...
Ook zou de driver voor de Intel GMA5000-gpu beter functioneren.
...
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Kan ik niet reproduceren. Rest is gefikst.Yezpahr schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:07:
Frontpage bij "Preview - Ace Combat: Assault Horizon" heeft het laatste woord niet in beeld (1680×1050 als het uit maakt).
*zet pseudoprogrammeertaal-pet op* client-side ideetje
If CountLines(article.description) >4 Then Height.frame +1
[ Voor 25% gewijzigd door Rataplan op 20-05-2011 09:41 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
In mijn optiek is het aanwijzend voornaamwoord 'DIT' veel te expliciet in aanwijzen dan de variant 'DAT'. Zeker omdat er in het eerste deel wordt gesproken over een backupsysteem, zou ik voor 'dat' gaan. Daarbij leest dat ook prettiger naar mijn mening.Er was een backupsysteem, maar dit werkte volgens Mobistar maar gedeeltelijk
[ Voor 16% gewijzigd door tes_shavon op 20-05-2011 09:55 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Verwijderd
Volgens mij is de e weggevallen.en daarnaast nog een hdtv op 1080p-resoluti .
Het is besturingssysteem, met twee 'S'-en.waarvan 833MB door het besturingsysteem kan worden aangesproken
Ik heb het vermoeden dat het bestandssysteem is, ook met twee 'S'-en dus.Bij de eerste Galaxy S werd het nand-geheugen aangesproken via het door Samsung ontwikkelde rfs-bestandsysteem
schermentypen bekt niet echt lekker, volgens mij moet het schermtypes/schermtypen zijn.maar we hebben de lichtopbrengst van beide schermentypen gemeten en het verschil bleek
Er mist een 's' achter som.Kleuren zijn fel, en som een tikje oververzadigd.
Misschien niet helemaal thuis in SF-topic, maar ik ben nu toch al bezig: in de tabel erboven staat dat de S 118 gram weegt en de S II 116. Dit lijkt mij een verschil van twee gram toch?met 116g is hij slechts 3 gram lichter dan de toch al lichte Galaxy S
regelmatig, met 'L'Tijdens het testen hebben we de achterkant regematig verwijderd, en dit ging altijd goed, maar het voelt aan alsof het makkelijk kapot kan gaan
Van Dale spreekt over karrenvracht.Gelukkig levert Samsung met de S II weer een karrevracht codecs mee
treed is in dit geval treedt.Bij snelle bewegingen treed daardoor vervorming op
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Mooie stijlsuggesties, maar we hebben het hier over fouten.tes_shavon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:53:
In de categorie muggenziften wellicht:
uit nieuws: Mobistar geeft compensatie voor storing netwerk
[...]
In mijn optiek is het aanwijzend voornaamwoord 'DIT' veel te expliciet in aanwijzen dan de variant 'DAT'. Zeker omdat er in het eerste deel wordt gesproken over een backupsysteem, zou ik voor 'dat' gaan. Daarbij leest dat ook prettiger naar mijn mening.
daarbij staat er in het tweede deel van de zin twee keer het woordje 'maar'.
mag ik 'Er was een backupsysteem, maar dat werkte volgens Mobistar slechts gedeeltelijk' voorstellen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De 38 is opgemaakt als "<sub><sup>38</sup></sub>" en dat wordt (in elk geval in FF4) sub, terwijl het sup moet zijn.er zijn 3,4×1038 combinaties
Heb er toch maar een k bijgezetFiber schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:22:
Lijkt mij een 'bewussie'...Zo niet dan verdient deze nu al de prijs voor de mooiste typo van het jaar! Ik zou hem verkopen aan IBM Lenovo!
Is bewust gedaan om te voorkomen dat er meer wit boven de regel verschijnt.robvanwijk schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:28:
Derde alinea:
[...]
De 38 is opgemaakt als "<sub><sup>38</sup></sub>" en dat wordt (in elk geval in FF4) sub, terwijl het sup moet zijn.
(in introductie)Google One PasS
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
zou dan moeten wordenBrands, op GoT bekend als L3p
Brands, op GoT bekend als L3p
1
| http://tweakers.net/gallery/45974 |
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Link added. Thx!JohnVanZetten schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:59:
nieuws: Tweaker voltooit high-end systeem in zelfgemaakt bureau
Volgens mij staat er altijd een linkje naar profiel in het nieuwsbericht.
[...]
zou dan moeten worden
[...]
code:
1 http://tweakers.net/gallery/45974
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq