Het is je vijand diens pakketje je middels aeronautical buttfuckery verpest. Wat is er leuker dan je vijand een hak te zetten? Het ding jatten met Hacker Pro is trouwens nóg leuker, maar een aerial airdrop abortion is makkelijker te realiseren. Hem door een muur besproeien terwijl hij op z'n pakje wacht, met als gevolg dat hij vlucht voor jouw kogels en daarbij z'n eigen kistje op z'n knar krijgt (op Nuketown het makkelijkst te regelen) is overigens ook een reproduceerbare techniek voor de gevorderde lameheidskonijnen onder ons. Het lukt bijna nooit maar ALS het lukt voel je je écht koningbazs2000 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:57:
Als je dan eindelijk dat ding neergooit en je ziet dat de chopper wordt weggeschoten dan is dat echt wel ruk.
Daarom snap ik het echt wel dat mensen het erger vinden dat die dingen worden kapotgeschoten dan een chopper oid.
Wat mij persoonlijk nogal tegenstaat is dat er mensen zijn die in DEM hun kistjes op de spawn gooien. Eérst schrik je je rot omdat je zo'n ding op je neus krijgt en als het ding vervolgens jou niet op je spawn blokkeert gaan zij bitchen dat het ding, door jouw hoofd, buiten de kaart is geland waar zij er niet bij kunnen. Terwijl je dat kistje ook tegen een bombsite kunt laten aankomen, en daar nog even een kill mee kunt scoren. (awel, buiten toch. Binnen sta je gewoon sip te kijken waarom er een dak tussen jou en je kistje zit.)
Misschien zou mijn KDR veel beter zijn als ik niet telkens van dit soort lamigheid verzon om suffe kills te maken maar gewoon serieus ging spelen. But where's the fun in that?
Dit vind ik trouwens bijzonder. Ik ADS ("zoom") altijd - alleen als ik een vijand op kortige range heb duw ik zonder denken de knalknop in tegelijk met de ADS knop, zodat je al aan het schieten bent voor je geADSt hebt. Vooral met wapens die niet té veel springen en snel vuren werkt dit prima, de eerste twee kogels komen uit Hipfire en de rest is netjes door het vizier gericht en omdat ik altijd center-of-mass schiet, ookwel crotchshotting genoemd, is je ADS vuur gewoon raak ondanks de recoil - je bent nog steeds on-target (tenzij je een M60 had).Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:04:
Xenergy; van dichtbij niet zoomen en blijven bewegen. Oefen met de range waar je wel of niet zoomt.
ADS is gewoon altijd zuiverder en dús per definitie, mits je kunt richten, beter, maar ik wacht er niet op (want wie het laatst schiet, schiet niet tenslotte).
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 399 op 21-03-2011 15:59 ]