[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

bazs2000 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:57:
Als je dan eindelijk dat ding neergooit en je ziet dat de chopper wordt weggeschoten dan is dat echt wel ruk. :P
Daarom snap ik het echt wel dat mensen het erger vinden dat die dingen worden kapotgeschoten dan een chopper oid.
Het is je vijand diens pakketje je middels aeronautical buttfuckery verpest. Wat is er leuker dan je vijand een hak te zetten? Het ding jatten met Hacker Pro is trouwens nóg leuker, maar een aerial airdrop abortion is makkelijker te realiseren. Hem door een muur besproeien terwijl hij op z'n pakje wacht, met als gevolg dat hij vlucht voor jouw kogels en daarbij z'n eigen kistje op z'n knar krijgt (op Nuketown het makkelijkst te regelen) is overigens ook een reproduceerbare techniek voor de gevorderde lameheidskonijnen onder ons. Het lukt bijna nooit maar ALS het lukt voel je je écht koning :+

Wat mij persoonlijk nogal tegenstaat is dat er mensen zijn die in DEM hun kistjes op de spawn gooien. Eérst schrik je je rot omdat je zo'n ding op je neus krijgt en als het ding vervolgens jou niet op je spawn blokkeert gaan zij bitchen dat het ding, door jouw hoofd, buiten de kaart is geland waar zij er niet bij kunnen. Terwijl je dat kistje ook tegen een bombsite kunt laten aankomen, en daar nog even een kill mee kunt scoren. (awel, buiten toch. Binnen sta je gewoon sip te kijken waarom er een dak tussen jou en je kistje zit.)

Misschien zou mijn KDR veel beter zijn als ik niet telkens van dit soort lamigheid verzon om suffe kills te maken maar gewoon serieus ging spelen. But where's the fun in that? 8)
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:04:
Xenergy; van dichtbij niet zoomen en blijven bewegen. Oefen met de range waar je wel of niet zoomt.
Dit vind ik trouwens bijzonder. Ik ADS ("zoom") altijd - alleen als ik een vijand op kortige range heb duw ik zonder denken de knalknop in tegelijk met de ADS knop, zodat je al aan het schieten bent voor je geADSt hebt. Vooral met wapens die niet té veel springen en snel vuren werkt dit prima, de eerste twee kogels komen uit Hipfire en de rest is netjes door het vizier gericht en omdat ik altijd center-of-mass schiet, ookwel crotchshotting genoemd, is je ADS vuur gewoon raak ondanks de recoil - je bent nog steeds on-target (tenzij je een M60 had).
ADS is gewoon altijd zuiverder en dús per definitie, mits je kunt richten, beter, maar ik wacht er niet op (want wie het laatst schiet, schiet niet tenslotte).

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 399 op 21-03-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:09
Hacker pro vind ik ook echt geniaal, ik vind niet zo vaak een enemy care package maar als het lukt is het echt feest :D. Maar wat ik mij afvroeg, kunnen teammaten het pakketje wat je gehackt hebt ook capturen? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar het viel mij wel op dat de inhoud wel altijd verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij verandert de inhoud omdat Hacker Pro veel met Hardliner Pro gecombineerd wordt. Als ik iemand'z AUV kistje roof dan blijft het gewoon een AUV (mijn Hacker Pro klasse heeft Ghost Pro als 1e perk)
Je vriendjes zien het kistje zwart worden, met doodshoofdjes ern waarschuwingsstickers erop en kunnen het niet meer claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:09
Anoniem: 399 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:00:
Volgens mij verandert de inhoud omdat Hacker Pro veel met Hardliner Pro gecombineerd wordt. Als ik iemand'z AUV kistje roof dan blijft het gewoon een AUV (mijn Hacker Pro klasse heeft Ghost Pro als 1e perk)
Je vriendjes zien het kistje zwart worden, met doodshoofdjes ern waarschuwingsstickers erop en kunnen het niet meer claimen.
Ik denk dat je het mis hebt, zat laatst nog een game terug te kijken in theater omdat ik een doublekill had met een kistje, en de inhoud ging van een RCXD naar een counteruav..zonder dat ik hardline pro gebruik. Vond het ook nog wel dom van die gast, ik killde hem terwijl hij pakketje wilden pakken, en hij spawnde dichtbij dus schoot hij mij weer dood terwijl ik het pakketje precies net had veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan we vanavond weer HC doen eigenlijk? Was wel ff leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:07:
[...]
Ik denk dat je het mis hebt, zat laatst nog een game terug te kijken in theater omdat ik een doublekill had met een kistje, en de inhoud ging van een RCXD naar een counteruav..zonder dat ik hardline pro gebruik.
Hmmm. Dat zou kunnen dan, lijkt me op zich wel raar als dat zo is - zo heeft je vijand toch direct door dat je z'n kistje gestolen hebt?
Alhoewel... ik ben echt de grootste proletarischkistjesverkrijger in mijn vriendengroep en mij was he tnog nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 14:20
reemprive schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:14:
Gaan we vanavond weer HC doen eigenlijk? Was wel ff leuk.
Vrouwtje is de deur uit... ik ga vanaf 19u lekker HC'en.

Dus zoek me maar op of zo :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Maar jullie helpen toch ook even met de mannequin challenge of niet?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Mystikal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:30:
Geef maar een gil op Steam... kom ik wel even helpen om wat poppetjes een 'koppie kleiner' te maken :P

Volgens mij is het het makkelijkst als dat op een TDM of server gebeurt. Max. aan spelers mogelijk, geen last van objectives.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Wie wil er straks of vanaaf een potje doen ? add me Cerveza15 met clantag [ NL ] Cerveza15
add me ff

afcaa123

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:30:
Geef mij ook maar een gil. (Ben dan hopelijk niet net aan het eten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 399 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:50:
[...]
Dit vind ik trouwens bijzonder. Ik ADS ("zoom") altijd - alleen als ik een vijand op kortige range heb duw ik zonder denken de knalknop in tegelijk met de ADS knop, zodat je al aan het schieten bent voor je geADSt hebt. Vooral met wapens die niet té veel springen en snel vuren werkt dit prima, de eerste twee kogels komen uit Hipfire en de rest is netjes door het vizier gericht en omdat ik altijd center-of-mass schiet, ookwel crotchshotting genoemd, is je ADS vuur gewoon raak ondanks de recoil - je bent nog steeds on-target (tenzij je een M60 had).
ADS is gewoon altijd zuiverder en dús per definitie, mits je kunt richten, beter, maar ik wacht er niet op (want wie het laatst schiet, schiet niet tenslotte).
Soms is minder zuiver en vol in beweging beter dan super zuiver en traag in beweging. Zeker op korte afstand gaat dat bij mij zo op. En zeker met een SMG en lightweight waar je echt enorm snel beweegt vanuit de heup. Kan anders zijn op PC dan console overigens.

Trouwens het schijnt dat als je net in ADS zit je kogels even accuraat zijn dan als je vanuit de heup schiet. Voor de korte afstandsgrappen zou ik hipfire aanraden. Maar ieder zijn stijl/ding.

Heftig verhaal over je CP beleid overigens. Ga ermee aan de slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC fans: #CODBlackOps #FirstStrike will be coming to PC March 25th! Pre-order today on Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:55:
PC fans: #CODBlackOps #FirstStrike will be coming to PC March 25th! Pre-order today on Steam.
Zoals ik dus al zei, het kost geld. Het is nog niet mogelijk om nu te preorderen maar ik kan wel zeggen dat als het meer is dan 5 euro ik totaal geen interesse heb. Ik zit al 3 maand te wachten op de fixes van patch 1.07 en ze brengen eerst een DLC uit waar ik niet op zit te wachten zonder de fixes. Of zou de patch in de DLC zitten, hmm.

Steam prijs is bekend, 12.59 tot en met de 25e: http://store.steampowered.com/app/42716/

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 21-03-2011 19:18 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, vieze afzetters. De DLC kost 12,59 Euro. Dat is nog wel de pre-order prijs. Normaal kost die 13,99.

[ Voor 39% gewijzigd door vinom op 21-03-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:19:
Damn, vieze afzetters. De DLC kost 12,59 Euro. Dat is nog wel de pre-order prijs. Normaal kost die 13,99.
I agree, als de support nou super was geweest maar dat kan er ook niet gezegd worden. Het had gratis moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch 1.07 & First Strike DLC both release on March 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

beany schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:18:
[...]

Vrouwtje is de deur uit... ik ga vanaf 19u lekker HC'en.

Dus zoek me maar op of zo :P
* Fid3lity komt eraan!

[ Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 21-03-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
jaja, ff roken ;)

25 maart... zit best wel te wachten op deze mappack... ga ik de 26e op vakantie :P

Maar goed, hij is er dus bijna. Jammer dat ie geld kost, maar ja... ik speel het zo veel dat het per uur tegen geen enkele andere hobby op kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 07:04
Ga zo naar huis toe :)
Hoe staat het met de mannequin challenge!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

vinom schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:22:
Patch 1.07 & First Strike DLC both release on March 25
Eindelijk, dat werd dik tijd :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de GoT'ers die mee willen doen aan de Mannequin Challenge, komt even op Steam, dan krijg je een chat invite van deze of gene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mavamaarten schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Eindelijk, dat werd dik tijd :(
Helaas ontbreekt er weer allemaal content uit 1.07. Nog steeds geen second change fix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Waar blijven onze beloofde moddtools eigenlijk? Ondertussen had de community al tientallen goede (waarschijnlijk zelfs betere) maps kunnen maken en dat helemaal gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
En dat is natuurlijk precies de reden waarom het er nog niet is ;) Ik had echter ook gehoopt dat deze er inmiddels zou zijn, maar ik krijg het vermoeden dat het ofwel helemaal niet komt of pas als er weer een nieuwe COD is.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-06 16:28
DLC gaat hem dus niet worden, ik weiger geld te betalen voor een spel wat ondanks alle toezeggingen niet gefixed wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 07:14
hoewel het jammer is dat ze weer geld gaan stelen van ons arm gemaakte pc gamers. zullen veel het geld toch neerleggen. had gratis MOETEN zijn :'(

wij de [WaP] clan gaan ook een first strike only servertje laten draaien!
waarschijnlijk een domination :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat het voor de eerste keer niet eens zo slecht ging, de Mannequin Challenge. Ik denk dat het probleem ligt bij te weinig mensen nog. Ik ben er iedergeval bij voor een volgende keer!:D

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 21-03-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

14 euro voor 5 maps :')
* Anoniem: 399 gaat de server omnoemen naar "Vanilla Maps Only" want ik gok dat dat mensen gaat trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:24:
Ik moet zeggen dat het voor de eerste keer niet eens zo slecht ging, de Mannequin Challenge. Ik denk dat het probleem ligt bij te weinig mensen nog. Ik ben er iedergeval bij voor een volgende keer!:D
We hadden inderdaad TE weinig mankracht en het MOEST volgens mijn TDM zijn :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat iemand ook maar 1 seconde dacht dat die map packs gratis zouden zijn snap ik niet. Activision is niet het meest aardige bedrijf aller tijden en is ook nog eens in financieel slecht weer.

Als je het spel veel speelt is 13 Euro niet echt veel geld voor 4 nieuwe maps die je nog leuk gaat vinden ook.

Of je koopt het niet. Jouw verlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-06 19:57

Phntm

Tlingelingeling

Ben zeer teleurgesteld in Treyarch, net wanneer ze Dedicated servers terug brengen naar Call of Duty, moet een map pack gewoon weer mooi geld gaan kosten. Ik ga het echt niet kopen, het spel zelf heeft genoeg mappen en daar ben ik voorlopig blij genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 12:59
is de DLC alleen via steam te kopen? ik weet niet hoe dat met vorige mappacks is gegaan van MW2 of daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 18-06 07:04
Mystikal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:29:
[...]

Daarnaast helpt het niet echt als mensen anderen doodschieten, en de bantool niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:30:
[...]
Als je het spel veel speelt is 13 Euro niet echt veel geld voor 4 nieuwe maps die je nog leuk gaat vinden ook.
wtf... het zijn er geeneens 5? nóg kansarmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 399 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:13:
[...]

wtf... het zijn er geeneens 5? nóg kansarmer.
4+1 nieuwe zombie map = 5.

Willen alle pc spelers nog even 1 huilie post doen? Hebben we dat weer gehad. :P

Mappack is zijn geld zeker waard en wat is nou 14 euro man! Is 1 voorgerecht in een leuk restaurant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Zandpad schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 01:48:
[...]

Daarnaast helpt het niet echt als mensen anderen doodschieten, en de bantool niet werkt :)
Daarna zijn we private gegaan. Dat werkte op zich redelijk goed! We konden kicken en snel restarten!
Maar met 13 man, waren we nog steeds onderbezet!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

-TheNose- schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:34:
[...]

4+1 nieuwe zombie map = 5.

Willen alle pc spelers nog even 1 huilie post doen? Hebben we dat weer gehad. :P
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 307805 op 22-03-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:05:
[...]

Daarna zijn we private gegaan. Dat werkte op zich redelijk goed! We konden kicken en snel restarten!
Maar met 13 man, waren we nog steeds onderbezet!!
Maarja, 18 man bij elkaar sprokkelen is nog aardig moeilijk. En die nubs, die het niet snappen en gewoon gaan killen is echt zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
vinom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:24:
[...]

Maarja, 18 man bij elkaar sprokkelen is nog aardig moeilijk. En die nubs, die het niet snappen en gewoon gaan killen is echt zwaar irritant.
Ja sorry hoor... Maar je stond gewoon stil... En voor ik het wist stond er in mijn scherm 'BOOM! HEADSHOT' en ik dacht 'huh, krijg je die melding ook als je bij een paspop het hoofdje eraf knalt??'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:29:
[...]

Count me in voor de volgende keer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:28:
[...]

Ja sorry hoor... Maar je stond gewoon stil... En voor ik het wist stond er in mijn scherm 'BOOM! HEADSHOT' en ik dacht 'huh, krijg je die melding ook als je bij een paspop het hoofdje eraf knalt??'
Hmm? met die nubs bedoelde ik niemand specifiek...no hard feelings eh :P
Blue-Tiger schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:33:
[...]

Count me in voor de volgende keer! ;)
Nice!:D

[ Voor 18% gewijzigd door vinom op 22-03-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:24:
[...]

Maar dat was in private match zo goed als verdwenen, omdat we snel konden voten en toch elke 16 seconden ik de server moest restarten :P :-(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True that. Ik vind het wel leuk die challenge, maarja wat werkt het beste? Of als kippen zonder kop rondrennen en zoeken naar die pop of sommige mensen vaste plekken geven, zoals bijv bij de Yellow School Bus.

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 22-03-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 16:07

superwashandje

grofheid alom

geef volgende keer ff seintje dan help ik ook wel mee :) lijkt me wel geinig om eens te proberen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
vinom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:08:
True that. Ik vind het wel leuk die challenge, maarja wat werkt het beste? Of als kippen zonder kop rondrennen en zoeken naar die pop of sommige mensen vaste plekken geven, zoals bijv bij de Yellow School Bus.
Je kan mensen geen vaste plek geven. De tijd gaat lopen zodra het potje begint. Dus het moet gebeuren vanaf de plek waar ieder spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey PC fans,

With the launch of First Strike on the PC on March 25th, I would like to answer a few of the most frequently asked questions from the community pertaining to server admins, clients, and map rotations. Please read the below guide carefully before posting questions in the forums.

Clients:
Anyone can play on any server, regardless of whether or not you have DLC installed. All players will continue to receive patches (including 1.07, which deploys alongside First Strike). If a server rotates to a DLC map that you do not have installed on your PC, you will automatically get kicked from that server.

Note: There will be an additional browser filter introduced in patch 1.07 that allows you to exclude servers with DLC content in their rotation. Quick match searches will only put players into matches with content that they have installed.

Admins:
All servers will have First Strike available on March 25th. It will be at the server admin’s discretion whether or not to run DLC maps on their server. Admins will also have the freedom to choose which First Strike maps will run on their server.

Note: Admins will NOT have to purchase a copy of the map pack in order to install it on their dedicated server.

Hopefully that clears up some of the most frequently asked questions surrounding the DLC deployment that will take place on March 25th.

Regards,
-JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Mwa, buiten het feit dat er voor betaald moet worden: niet slecht.

Je kan filteren op servers met of zonder DLC, en je kan servers met DLC alsnog joinen ook al heb je de DLC niet, tot er een DLC map voorbij komt. Mijn inziens netjes opgelost. Vraag is hoe het gaat bij een 2e DLC? Nog een filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Nou, op 25ste dus de Filter op Vanilla maps only zetten en ik heb er verder geen last meer van.

Ik begin zo langzaam aan wel genoeg te krijgen van BO.
Dadelijk eventjes lekker Portal2 in de PreOrder zetten.

Want voor de prijs van 2 DLC-tjes, kun je namelijk ook een nieuw, compleet spel kopen...

Wanneer jullie trouwens nog mannequins willen afknallen, invite me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01
Bij die challenge gisteren staat volgens mij 33% van de mannequins op een vaste plek ( bus / truck /enz.)

Zo kwam ik er gisteren achter dat er eentje staat (vrouw) achter een raam op de bovenverdieping van het huis met de houtenschutting (niet die witte)
Daar zit een uitbouw / dakkapel op waar je via het huis niet bij kunt. Alleen dus vanaf de buitenkant (in de buurt van die inkeping tussen het zijgebouw en de schutting waar 9 v/d 10 campers zit.

Ik liep daar 9 van de 10 keer naar toe of ik schoot op de buren met Commando en RDS. Sommige zag ik echt sprayen op 1 mannequin.

Om over die sukkels die niet lezen maar te zwijgen (ben je bezig met die challenge wordt je ineens gekilled...)
If players shoot the heads off all the mannequins in the playable area (excluding the mannequins inside of the bus) in 15 seconds, there will be a special surprise. While many players originally thought that this challenge caused the nuke to detonate , shooting all of the mannequins in the allotted time causes The Rolling Stones' "Sympathy for the Devil" to play for the players.
(Bron)
We moeten die bus dus laten doen. Hier hebben ze het gedaan met 17 man (!)

[ Voor 33% gewijzigd door Frostbite op 22-03-2011 12:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:15:
[...]

Je kan mensen geen vaste plek geven. De tijd gaat lopen zodra het potje begint. Dus het moet gebeuren vanaf de plek waar ieder spawned.
Kun je niet beter FFA spelen dan ipv TD? Spawnen is dan wat meer over de map verspreid, dus minder ver lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Kun je niet beter FFA spelen dan ipv TD? Spawnen is dan wat meer over de map verspreid, dus minder ver lopen ;)
Ik weet het niet zeker, maar werkt die challenge niet alleen bij TDM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We deden juist gister de hele tijd FFA. Iedereen was inderdaad verspreid, maar we waren nog altijd te laat om alle poppen te headshotten binnen 15 seconden.

EDIT: Hier wordt TDM gedaan: YouTube: Black Ops, Nuketown Mannequin Secret

[ Voor 30% gewijzigd door vinom op 22-03-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:01:
[...]

Mwa, buiten het feit dat er voor betaald moet worden: niet slecht.

Je kan filteren op servers met of zonder DLC, en je kan servers met DLC alsnog joinen ook al heb je de DLC niet, tot er een DLC map voorbij komt. Mijn inziens netjes opgelost. Vraag is hoe het gaat bij een 2e DLC? Nog een filter?
Het filter kan wel een aantal opties bevatten:

Non-DLC
Non-DLC+DLC1
Non-DLC+DLC2
Non-DLC+DLC1+DLC2
DLC1
DLC1+DLC2
DLC2

Wordt wel onoverzichtelijk maar het is mogelijk. :)
Toch, hoeveel servers zullen er zometeen zijn zonder DLC? Ik denk dat de meeste servers wel met DLC zullen draaien en slechts een handje vol niet.

Hoe moet het wanneer de MOD-tools zijn vrijgegeven? Dan moet auto-download worden aangezet, het wordt er dan niet overzichtelijker op. Maar goed, tegen te tijd dat de tools zijn vrijgegeven dan is de volgende CoD versie weer uit.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Toch niet zo netjes opgelost met die DLC moet ik zeggen... Hoewel ik zelf ook niks beters kan bedenken (behalve de maps gratis maken). Nu krijg je gewoon een opsplitsing van de hele community. Even willekeurig genomen, zeg dat 60% de maps koopt, dan krijg je dus nu 60% van de spelers in de DLC servers en 40% van de spelers in de non-DLC servers, en die mensen zullen elkaar nooit en te nimmer meer tegen komen. Tuurlijk, als je niet de DLC hebt kun je ook nog in een DLC server, maar waarom zou je dat doen als je na elke map 80% kans hebt om gekicked te worden? (DLC maps komen vaker voorbij dan normale in het begin) Dat doet natuurlijk niemand... Ik vond de server keuze soms al vrij beperkt (alleen nuketown only was te vinden vaak...) dat wordt nu dus nog een keer erger :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:44
Myer, vind de DLC nou ook niet echt spannend. Kowloon en Stadium kunnen nog wel, maar Berlin Wall en Discovery is camp en chokepoint happy als ik zo naar gameplay filmpjes kijk op youtube. De zombie map is leuk, maar daar ben sowieso niet echt geïnteresseerd in.

BO + CoD1/2/4 maps zou echt een topgame kunnen opleveren :)

(en even de technische fouten negeren :X)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
NickThissen schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:43:
Toch niet zo netjes opgelost met die DLC moet ik zeggen... Hoewel ik zelf ook niks beters kan bedenken (behalve de maps gratis maken). Nu krijg je gewoon een opsplitsing van de hele community. Even willekeurig genomen, zeg dat 60% de maps koopt, dan krijg je dus nu 60% van de spelers in de DLC servers en 40% van de spelers in de non-DLC servers, en die mensen zullen elkaar nooit en te nimmer meer tegen komen. Tuurlijk, als je niet de DLC hebt kun je ook nog in een DLC server, maar waarom zou je dat doen als je na elke map 80% kans hebt om gekicked te worden? (DLC maps komen vaker voorbij dan normale in het begin) Dat doet natuurlijk niemand... Ik vond de server keuze soms al vrij beperkt (alleen nuketown only was te vinden vaak...) dat wordt nu dus nog een keer erger :/
Ik ben toch verbaasd dat de DLC niet gratis is. Alhoewel, met Activision weet je dat je mag gaan betalen, maar toch.

Misschien is een abonnements constructie dan nog niet zo gek. Voor een lagere aanschaf prijs en dan 10 euro per jaar. Levert denk ik meer geld op, de directe pijn in de portomonnee is er niet en de DLC's hoeven dan niet apart afgerekend te worden waardoor de community niet splijt.
Gundogan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:48:
BO + CoD1/2/4 maps zou echt een topgame kunnen opleveren :)
In MW2 hadden ze dus in de 2 DLC's bepaalde maps uit MW1 overgenomen. Ik vond dat erg okay! Nooit begrepen waarom alle maps helemaal nieuw moesten zijn. In voorgaande delen van games zitten vaak hele leuke maps, die ik soms wel mis eigenlijk :P Ik zou zelfs in BO(of MW2, voor mij part MW3) bepaalde mappen uit Medal Of Honor Allied Assault willen zien. Crossroads bijvoorbeeld. Of Stalingrad, en ook Remagen was erg ok. En in CoD 1 en 2 zitten ook maps die ik wel terug zou willen zien. En ik zou er zelfs voor willen betalen ook!

Misschien moeten ze even stoppen met MW3 of BO2 of wat dan ook, maar moeten ze een CoD:Revisited maken. Call of Duty met alle maps erin die tot nu toe in een CoD zijn verschenen!

[ Voor 25% gewijzigd door beany op 22-03-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Volgens mij hadden we TDM moeten kiezen en moesten we gewoon met meer mensen zijn... Wellicht moeten we het gewoon nog een keer proberen... Maar we moeten met meer mensen zijn.. Anders lukt het ECHT niet!

Voordeel van TDM is dat de spawn wat gelijker is, dus dat je wat meer kan afspreken wie wat doet (in ieder geval per team!).

offtopic:
Is dit wellicht ook iets voor de Tigertjes? Dan kunnen we daar ook mooi gaan BO-en.

Mystikal in "[LAN] Wanted: dead or X-Life - 1,2,3 jul..."

Wij gaan proberen met een groepje die kant op te gaan. Ik heb net de mail weg gedaan naar de rest van RFFN.
Komen de Tigertjes ook???

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 07:14
count mij maar in voor die challenge

thebench457

zeg op steam wel ff dat je van tweakers komt want ik negeer veel spam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 07:07
beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:50:
[...]
Misschien moeten ze even stoppen met MW3 of BO2 of wat dan ook, maar moeten ze een CoD:Revisited maken. Call of Duty met alle maps erin die tot nu toe in een CoD zijn verschenen!
Nou ik teken er voor in combinatie met de dedicated welke je op je thuis pc kan hosten en modtools. Mag die zelfs nog wat meer kosten ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:26:
offtopic:
Is dit wellicht ook iets voor de Tigertjes? Dan kunnen we daar ook mooi gaan BO-en.

Mystikal in "[LAN] Wanted: dead or X-Life - 1,2,3 jul..."

Wij gaan proberen met een groepje die kant op te gaan. Ik heb net de mail weg gedaan naar de rest van RFFN.
Komen de Tigertjes ook???
Kan, lijkt me leuk. Echter zit ik nu wel met het probleem dat mijn systeem niet echt mobiel is. Ik plan wel om tzt een LAN-systeempje te gaan bouwen... Maar dat zal wss pas de volgende X-Life klaar zijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald_O schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:32:
[...]

Nou ik teken er voor in combinatie met de dedicated welke je op je thuis pc kan hosten en modtools. Mag die zelfs nog wat meer kosten ;)
Ik snap niet dat het niet en en kan. Waarom niet servers via hun server park ter verhuur aanbieden. Op deze servers zit kwaliteit, service en garantie. Daarnaast de mogelijkheid om kosteloos een servertje te runnen, geen support, nul garantie etc (zoals het ook bij CoD1 en 2 was bijvoorbeeld).

Spelers hebben zo gegarandeerd toegang tot prima servers. En de hobby-isten kunnen aan de slag met hun eigen servers en eigen regels.

Modtools snap ik dat ze niet doen. Ze willen geld vangen voor DLC. Ze zullen minder verkopen als je gratis 'amateur maps' kan downloaden. Misschien niet lief van ze of communityminded maar het is in ieder geval duidelijk waarom het er niet is. Dat vind ik bij servers een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Hmmmm, lijkt erop dat cheaten op de PS3 een feit is geworden. Ronde begint, zijn 2 kills gemaakt totaal en er hangen al 3 enemy choppers in de lucht. :/

Ook weer frustrerend potje gehad op de PS3. Hanoi is één grote frustratie. Je spawnt in dat tuintje, één teammaat gaat precies in het poortje zitten en je iedereen spawnt daarachter.

Gevolg: Met 6 man in elkaar / op elkaar maar niet verder kunnen. Gewoon zo lijerig dat één iemand een heel team kan blokken. Dat is echt überslecht gemaakt in Hanoi (Hoekje bij A).

Ik hoop dat ooit, de Hanoi-blockers een PSN-ban krijgen. Want het hele potje is naar de klote, en dan wordt er weer Hanoi gestemd en gaat die blocker weer voor het poortje staan, resultaat: weer een heel team vast. Ergerlijk :+

[ Voor 72% gewijzigd door RedHat op 22-03-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffff. Ik ben echt aan het twijfelen.
Aan de ene kant wil ik die map pack wel, maar 15 € voor een paar maps? Terwijl ze gratis zouden moeten zijn :(
Ook vind ik het echt belachelijk om te betalen voor maps voor een ongefixte game. Als ze eens een deftige patch zouden uitbrengen die een hoop fixt valt daar nog over te denken.

Maar het is zo kut dat al je vrienden de DLC hebben en jij niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Daar had ik het net ook nog over, als de support nou perfect was geweest dan was die 15 euro al beter over heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Idd. "We care about you, PC gamers !" hoor je van Treyarch, maar waar zijn die patches dan ? Mod tools ?
Ik heb toch mijn twijfels bij treyarch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Helemaal voor, en dan de gameplay van MW2 met de aanpassingen (GL's, quickscope, perks etc.) van Black Ops.

Eindelijk weer eens fatsoenlijk kunnen snipen zou heerlijk zijn. In plaats van dat constante rushen wat bij Black Ops moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:31:
Idd. "We care about you, PC gamers !" hoor je van Treyarch, maar waar zijn die patches dan ? Mod tools ?
Ik heb toch mijn twijfels bij treyarch :/
Tot op heden is Treyarch nog geen haar beter als IW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
RedHat schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:05:
Hmmmm, lijkt erop dat cheaten op de PS3 een feit is geworden. Ronde begint, zijn 2 kills gemaakt totaal en er hangen al 3 enemy choppers in de lucht. :/
Heb het nog niet een keer meegemaakt, meestal als ik iets verdacht zie kijk ik het even terug na het potje. Maar vaak blijkt dat het of ontiegelijke mazzel is of gewoon goed. (kan maar max 1 chopper in de lucht toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ronald_O schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:32:
Ik zou zo 100,- neerleggen voor een dergelijk spel. Dat we dan maar weer de gameplay en het mapgevoel van vroeger terugkrijgen. :P

Ondertussen ben ik verknocht aan BO maar we hebben wederom een pot vaseline naast ons neer moeten zetten en diep moeten buigen. Maar goed, ik heb bijna mijn derde prestige dus heb niets te klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:44
bazs2000 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:17:
[...]

Ik zou zo 100,- neerleggen voor een dergelijk spel. Dat we dan maar weer de gameplay en het mapgevoel van vroeger terugkrijgen. :P

Ondertussen ben ik verknocht aan BO maar we hebben wederom een pot vaseline naast ons neer moeten zetten en diep moeten buigen. Maar goed, ik heb bijna mijn derde prestige dus heb niets te klagen. :)
Ik zou best willen maandelijks betalen voor een goed opgezette fps. Dan wil ik wel dingen zien als:
- Lobby systeem zoals op de consoles maar met dedicated servers. Dat werkt naar mijn mening wel het beste voor pubplay en party play.
- Mogelijkheid om op elk moment een beheerbare (private) game op te kunnen zetten op een dedicated server met gebruiksvriendelijke rcontools voor clanmatches enzo.
- Toernooitjes en ladders met goede organisatie en prijzen.
- Zeer uitgebreide stats, clan en social integratie.
- Top service en patch ondersteuning uiteraard.

Mogelijkheid tot mods en total conversions boeien me dan niet eens zo, vanilla game moet goed genoeg zijn. ;)

Probleem kan dan een gebrek aan variatie zijn. Als je bijvoorbeeld een WW2 pack uitbrengt op een modern warfare shooter, kan dat te grote fragmentatie opleveren. Je bent dan wel verplicht om in dezelfde tijdsperiode te blijven of je moet aan het begin al beginnen met fantasie wapens en die uitbreiden.

Maar als een eventuele CoD 'MMO' zo zou worden, zou ik het wel overwegen. In ieder geval meer dan elk jaar een half bakken uitwerpsel.

En voor modtools en eigen dedicated server mogelijkheden maar verder een 'normale' game ga ik niets extra betalen. Dat hoefde vroeger ook niet en kost de ontwikkelaar ook geen extra moeite, in tegen stelling tot mappacks bijvoorbeeld (hoewel die ook geen 15 euro hoeven te kosten).

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 22-03-2011 23:38 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Gundogan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:33:
[...]

(hoewel die ook geen 15 euro hoeven te kosten).
En toch vind ik dat ik dat er al weer uitgegamed heb, mappen zijn echt wel dik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:00:
[...]
Modtools snap ik dat ze niet doen. Ze willen geld vangen voor DLC. Ze zullen minder verkopen als je gratis 'amateur maps' kan downloaden. Misschien niet lief van ze of communityminded maar het is in ieder geval duidelijk waarom het er niet is. Dat vind ik bij servers een heel ander verhaal.
Ze zouden natuurlijk ook inplaats van 15,- te vragen voor die "lullige" 4 mp maps & 1 zombie map 30,- voor de modtools kunnen vragen en dan bijv extra's uitbrengen om je mods te verbeteren of verder te ontwikkelen.. Net hoe je het wil aanpakken zullen we maar zeggen :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 21-06 18:32
Zoals men broertje zegt, ik neem die mappak en ga een avondje minder uit :O

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 09:14
als je kijkt hoeveel uur je er in heb zitten is 15 euro echt niet zo erg imo.

Ik heb tegen de 100 uur erin zitten (MP, SP en Zombies) dus dat dat me 55 + 15 = 70 euro gekost heeft boeit me niet zoveel. De gemiddelde avond stappen kost meer en duurt minder lang :P

Natuurlijk is het misschien net iets te prijzig, 15 euro voor 5 maps, maar als je het afzet tegen de tijd die erin zit heb ik er geen problemen mee. Er zijn duurdere hobby's om het zo maar te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
fatihbatur schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:56:
Zoals men broertje zegt, ik neem die mappak en ga een avondje minder uit :O
Voor 15 euro een avond uitgaan?
Jezus, als je zo op je centen zit, koop dan iedere week gewoon een krat bier en ga thuis zitten miepen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Blue-Tiger schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Kan, lijkt me leuk. Echter zit ik nu wel met het probleem dat mijn systeem niet echt mobiel is. Ik plan wel om tzt een LAN-systeempje te gaan bouwen... Maar dat zal wss pas de volgende X-Life klaar zijn... :/
Hoe kun je nu een systeem hebben wat niet echt mobiel is? Het past toch altijd in de auto? :?
Dus roggel gewoon wat tigertjes en gaan we lekker BO-en dat weekend :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
FragNeck schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:28:
[...]

Jezus, als je zo op je centen zit, koop dan iedere week gewoon een krat bier en ga thuis zitten miepen.
Hij bedoelt daar juist mee dat een avond drinken al snel meer kost dan de mappack. Persoonlijk vind ik elke euro voor zo'n mappack nog te veel. Dat soort mini dlc moet gewoon gratis zijn.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 21-06 18:32
FragNeck schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:28:
[...]

Dat zegt men broertje van 12 :P, het is bij wijze van spreken ;) neem het niet te serieus die 15 euro zit je in een ruzie-met-vriendin-tijdperk |:( #flame?
edit: vind die zombie monkeys wel kicken :D

[ Voor 10% gewijzigd door forzabesiktas op 23-03-2011 10:14 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
fatihbatur schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:03:
[...]

Dat zegt men broertje van 12 :P, het is bij wijze van spreken ;) neem het niet te serieus die 15 euro zit je in een ruzie-met-vriendin-tijdperk |:( #flame?
Nee, gewoon dat mensen zich druk kunnen maken om 15 euro.
Of ligt het aan mij dat ik 15 euro weinig vind.

Ik zit ook op 110 uur in het spel, en voor 15 euro, wat koop je daar tegenwoordig nog voor.
Voor 15 euro kun je weer een hoop plezier beleven in een relatief langere tijd.
Als je kijkt hoeveel je bij de benzine pomp afrekent tegenwoordig, dan maakt die 15 euro ook geen zak uit.

offtopic, ik heb nooit ruzie met vrouwen ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365001

FragNeck schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:17:
[...]

Nee, gewoon dat mensen zich druk kunnen maken om 15 euro.
Of ligt het aan mij dat ik 15 euro weinig vind.

Ik zit ook op 110 uur in het spel, en voor 15 euro, wat koop je daar tegenwoordig nog voor.
Voor 15 euro kun je weer een hoop plezier beleven in een relatief langere tijd.
Als je kijkt hoeveel je bij de benzine pomp afrekent tegenwoordig, dan maakt die 15 euro ook geen zak uit.

offtopic, ik heb nooit ruzie met vrouwen ;)
Dat is wel waar idd, we gooien wel voor 50+ euro aan benzine in onze auto voor een aantal dagen of misschien zelfs weken (afhankelijk van hoeveel je rijdt natuurlijk) plezier/gemak, maar een map pack van 15 euro waar je misschien wel meerdere weken/maanden lol van heb is te duur.

persoonlijk vind 15 euro wel een beetje overdreven, gezien het feit dat het spel ook al 60 euries kost maar overweeg zeker wel om deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 09:14
fatihbatur schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:03:
[...]

Ascension is imo verreweg de leukste zombiemap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mensen, zullen wij stoppen met de appels-met-peren vergelijkingen?

Een spel != drank != avondje stappen != benzine

Als de DLC door 1 miljoen spelers wordt gekocht dan levert dit omstreeks 13.000.000 op.
Laat die getallen even op je inwerken. Wat zou het hebben gekost om die DLC te ontwikkelen?

Of zit een deel van die kosten ook in de patch verwerkt? Dan hadden ze het spel maar in één keer goed moeten maken.

Ik jank niet om €15,- maar wel om wat je ervoor krijgt. Kom op, op zijn max zal een map $2000,- hebben gekost aan ontwikkeltijd en moet je zien wat het zal opleveren. Moet je zien wat die deal met die serververhuur opleverd. BO is een cashcow en dat zal het blijven.

/Zeurmodus, voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
bazs2000 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:09:
Kom op, op zijn max zal een map $2000,- hebben gekost aan ontwikkeltijd
:D :D :D

Jij weet echt niet waar je het over hebt he?? Ga eens zelf een map maken voor CoD4 of zo, kijken of je het kan maken voor 2000 dollar(wel een normaal urentarief hanteren he!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365001

Als de DLC door 1 miljoen spelers wordt gekocht dan levert dit omstreeks 13.000.000 op.
Laat die getallen even op je inwerken. Wat zou het hebben gekost om die DLC te ontwikkelen?

Of zit een deel van die kosten ook in de patch verwerkt? Dan hadden ze het spel maar in één keer goed moeten maken.

Ik jank niet om €15,- maar wel om wat je ervoor krijgt. Kom op, op zijn max zal een map $2000,- hebben gekost aan ontwikkeltijd en moet je zien wat het zal opleveren. Moet je zien wat die deal met die serververhuur opleverd. BO is een cashcow en dat zal het blijven.

/Zeurmodus, voor altijd.
Ik heb het even op me in laten werken en je hebt inderdaad wel gelijk ze slaan er zeer veel munten uit, maarja.. wat je zegt, als het door 1 miljoen mensen word gekocht hebben ze een omzet van 13m.. dus voor de consument is het misschien niet helemaal eerlijk maar ik kan ze ook geen ongelijk geven, als ik een investering van ca 10.000 zou moeten doen om vervolgens 13 miljoen te verdienen dan had ik daar denk ik niet lang over hoeven na te denken.

maar ik ben het wel met je eens, 15 euro is niet veel geld maar het is wel veel geld gezien wat je er voor krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

/Zeurmodus, voor altijd.
Lol USD 2000 is helemaal niets. Dat slaat echt nergens op. Als die mannen een uurtarief hebben van USD250, dan heb je maar 8 uurtjes de tijd... 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Brand mij maar af het zal duurder zijn, ongetwijfeld alleen kost het geen miljoenen.
Weet ik niet waar ik het over heb? Klopt, weet ik inderdaad niet. Misschien had ik beter ook niets kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bazs2000 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:33:
Brand mij maar af het zal duurder zijn, ongetwijfeld alleen kost het geen miljoenen.
Weet ik niet waar ik het over heb? Klopt, weet ik inderdaad niet. Misschien had ik beter ook niets kunnen zeggen.
We zijn het helemaal eens met je conclusie, alleen de onderbouwing was niet helemaal goed. Maar dat het een melkkoe is, is duidelijk. Maar kijk nou eens niet naar de inkomsten van Activision, maar naar de uitgaven van jezelf. Dan is 15 euro (waarschijnlijk) prima te doen en goed te verantwoorden als je het naast de gespeelde uren zet. :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Wat heeft een nieuwe uitgave met je reeds gespeelde uren te maken dan? :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

Mavamaarten schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:26:
Pffff. Ik ben echt aan het twijfelen.
Aan de ene kant wil ik die map pack wel, maar 15 € voor een paar maps? Terwijl ze gratis zouden moeten zijn :(
Ook vind ik het echt belachelijk om te betalen voor maps voor een ongefixte game. Als ze eens een deftige patch zouden uitbrengen die een hoop fixt valt daar nog over te denken.

Ik heb hem gisteren besteld via Steam en daardoor € 1,5 korting! gekregen. Ik speel BO nog regelmatig en totdat Battlefield 3 nog niet uit is kan ik die € 13,50 wel missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Zou de pc gaming markt heel misschien aan het sterven zijn door al dat gezeik van diezelfde pc gamers?

Al die blabla het zou gratis moeten zijn, blabla pc gamers worden genaaid posts zijn wel zwaar vermoeiend zeg.

Wanneer is die map pack voor pc ook alweer uit? Kom ik daarna wel weer in het topic kijken of er weer leuk over gameplay gepraat wordt ipv deze huilie posts.

/end flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01
Zo gisteren Prestige 3 afgerond en nu gereed voor Prestige 4.

Hmm waar ik eerder nog riep van ik laat het hierbij heb ik zoiets van laat ik maar gewoon verder gaan. Ik vind het wel leuk zo. Zometeen even kijken naar de (lifetime) challenges om zo snel weer op een hoger level te zitten met degelijke wapens.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mavamaarten schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:26:
Dit heb ik soepeltjes opgelost: nadat de heren hun rcon wachtwoord kwijt waren én vergeten waren de server te betalen ben ik nu de enige op op de server van mijn vriendenkring en hangt het ding ana mijn gameservers account.
De server gaat geen DLC draaien. Als de heren dat willen kopen zijn ze daarin vrij maar dan moeten ze voor hun nieuwe maps op een andere server spelen.
Aangezien de enige die riep dat ie de maps wilde kopen vrijwel nooit want anders doet als tuben, zal dat niet zo'n vaart lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Na het kopen van twee golden cammo's heb ik het eigenlijk wel gezien met BO.
Prestige 15, alles unlocked, me bewegende-playercard en zelfs tijd gestoken om een fatsoenlijk emblem te maken.

Wat nu, PES maar weer eens aan beginnen.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

delaitinho schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:58:
Prestige 15, alles unlocked, me bewegende-playercard en zelfs tijd gestoken om een fatsoenlijk emblem te maken.

Damn ik ben pas prestige 7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:25

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

PCdev @ Twitter:
PC Double XP weekend starts Friday 10am PT http://bit.ly/eAwSOm
*O*

Tijd om weer een prestige door te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
Man ik heb vandaag BO opgepakt maar ik ben een beetje teleurgesteld, de singleplayer haalt het gewoon niet bij MW2. De guns schieten lekker, maar de hit detectie is net wat minder snappy en met vele guns heb je 2 headshots nodig wat ik altijd not-done vind. Ook is het allemaal wat minder episch en meer fragmentisch wat het verhaal niet ten goede komt vind ik (ok de insteek is wel origineel).

Als laatst doodsteker draait de game een stuk slechter als MW2. MW2 kon ik op high spelen op fatsoenlijke FPS, maar BO moet ik echt op low zetten (en zelfs op high ziet BO er minder goed uit als MW2, maar dat wist ik al).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:58:

Hehe. Dat had ik een tijdje terug ook. Speel alleen nog maar met vrienden. De zin om in mijn eentje een TDM te spelen is in ieder geval niet meer aanwezig. Heb inmiddels wel wat meer gouden camo's. Er zitten best heftige tussen. De Spas en M60 zien er beestachtig uit. De Skorpion is ook erg grappig, vooral omdat hij maar 2 cm lang is. :)

Gisteren wel alle perks (muv Second Chance) op Pro gehaald. Dat duurde lang vanwege Scout en Marathon. CTF vind ik saai en Scout is zo mogelijk de slechtste perk voor snipen (muv SoH). Dat maakt het moeilijk. :P

Sowieso vind ik het simpele BO raggen erg leuk om te doen. Dus ik blijf vast wel terugkomen ondanks Homefront en Crysis 2. (Vroeger had je geen XP en doelen om naar toe te werken. Ik haal voldoening uit een spel vooral nog op de ouderwetse manier en zou graag al die onzin uit shooters gehaald zien worden:) Mijn oplossing was linea recta naar Prestige 15 zodat ik niet meer opnieuw alles hoef te doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hij (de DLC) is nu maar €12,59 op steam !
Nog steeds best veel geld, maar ik had toch nog €50 op mijn paypal staan waar ik niks mee deed.
Ik kan niet wachten, hij komt toch overmorgen uit he ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Schijnbaar kan je tegenwoordig ook met ideal betalen. Ik heb hem ook maar gekocht! En hij komt inderdaad vrijdag uit en zo te zien gaat er dan ook weer een double xp weekend in :)
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client