[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 55.047 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ApC_IcE schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:41:
Jongen kijk ook uit voor de volgende server:

188.165.234.10:3434
[F.R.] #Gef' Multimod HC

Deze gasten kicken iedereen die ook maar 3 sec stilzitten, iedereen die beter is dan hun.
En ze boosten elkaar ook.

Is er geen simpele manier om dit te reporten ?
Niks kicken, ik kreeg meteen een ban om me oren. En inderdaad, zat 3 seconden stil en je zag een #Gef member meteen de ban command inschakelen. Diep triest.

Wat is jullie favoriete map van First Strike btw? Ik ga denk ik voor Discovery, erg leuke map. Met Kowloon kan ik dan weer helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

reemprive schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:04:
Nu heb ik pas door dat ik gisteren nog met jou in een paar rondes HC Domination op Nuketown zat! Speel je vaker Nuketown HC Domination?
Heel vaak, meestal dan wel op eigen server (Heaven & Hell) maar dat is toch wel de leukste combinatie om te raggen. :P Zodoende kwam ik erachter dat jij een zeer vervelend ventje met een LMG bent. :+

Met de grootste moeite van de wereld kreeg ik jou niet om. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:12:
[...]

Niks kicken, ik kreeg meteen een ban om me oren. En inderdaad, zat 3 seconden stil en je zag een #Gef member meteen de ban command inschakelen. Diep triest.

Wat is jullie favoriete map van First Strike btw? Ik ga denk ik voor Discovery, erg leuke map. Met Kowloon kan ik dan weer helemaal niets.
Kowloon > Berlin Wall > Discovery > Stadium.

Berlin Wall en Discovery scheelt niet erg veel trouwens :) Stadium vind ik niet veel aan, veel te veel gecamp en invisible walls.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Stadium is lastig, ik weet nog steeds niet in welke hoeken ik allemaal moet kijken om niet het loodje te leggen. Wat ik wel heb geleerd is dat je in het stadion relatief veilig een carepackage kunt droppen al moet je wel goed uitkijken waar je dit doet, meerdere packages van mij zijn namelijk al op het dak beland. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazs2000 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Heel vaak, meestal dan wel op eigen server (Heaven & Hell) maar dat is toch wel de leukste combinatie om te raggen. :P Zodoende kwam ik erachter dat jij een zeer vervelend ventje met een LMG bent. :+

Met de grootste moeite van de wereld kreeg ik jou niet om. :D
Ik speel altijd met een galil + silencer op HC, alleen als ik B niet heb op Nuketown met de Stoner :) Wel leuk om afentoe iemand tegen te komen van Tweakers zonder dat je het door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dit deden we even met een paar man (random) op Ascension:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/2011-03-31_00001.jpg

Mijn recordje van 20 iig even verbeterd, weet niet hoe dat met de andere 2 zat... Ik moest helaas weg dus moesten we kappen. :( Toch wel mazzel, dit keer wél leuke wapentjes: Ray en Zeus, beide dus upped :) Ook dat raketje neergeschoten, heel leuk :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 31-03-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:08
bazs2000 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:51:

BTW: Ik heb Ghost PRO gehaald. :)

En nog even en ik heb Hardline PRO maar dan moet ik nog 7 killstreakpackages sharen. Dat is nog niet zo makkelijk want hoe vaak het ook gebeurt dat jouw teammates zich als hyena's op jouw carepackages storten zo zeldzaam is dit fenomeen op dit moment. Ik moet mensen gewoon vragen om ze te pakken en dan nog reageert niet iedereen.
Ik heb Ghost PRO ook binnen. Zo klein als sommige voordelen zijn bij andere PRO perks (lightweight) zo groot is het bij Ghost PRO. Van Perk 1 moet ik alleen scavenger en flackjacket nog op pro halen, maar spelen met Ghost pro bevalt wel.. Soms lopen tegenstanders me zelfs voorbij, waarschijnlijk omdat ze geen rode tekst meer zien... 8)7

Hardline PRO had ik hetzelfde verhaal, maar uiteindelijk had ik in één potje een team wat wel spyplanes wilde oppakken. Maar vaak genoeg dat die kistjes niet werden gepakt, maar als er een B52 inzat vonden ze het ineens interessant. Kan ze niet echt ongelijk geven :P Maar ik heb dan ook geen headset om het lief te vragen..

Ik had nog wel een redelijke n00bactie.. Ik had al een paar perks op PRO, maar wist ik niet dat je ze nog moest kopen.... :+ En ik maar denken dat ik al sneller ADS had op mijn Famas class... Nu heb ik het pas echt en het is echt extreem snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik heb de meeste inmiddels ook wel pro, alleen flak jacket wil nog niet helemaal lukken, speel veel Domination, Headquarters maar niemand wil granaten naar mij toegooien als ik aant cappen ben :P de throwbacks is het enigste wat ik nog moet.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:01:
Ik heb de meeste inmiddels ook wel pro, alleen flak jacket wil nog niet helemaal lukken, speel veel Domination, Headquarters maar niemand wil granaten naar mij toegooien als ik aant cappen ben :P de throwbacks is het enigste wat ik nog moet.
Rookgranaten gooien werkte voor mij het best. Mensen gooien eerder een nade dan dat ze schieten als ze niets kunnen zien. Vergeet niet eerst je eigen nade weg te smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:01:
Nuketown Demolition gaan spelen. in één rondje gooi je er rustig tien terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Rookgranaten ga ik maar eens proberen, bedankt voor de tip.

@knetter, zou best willen maar ik speel op de PS3 :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb net weer een nieuwe minitage gemaakt, dit maal echt geprobeerd te syncen op de muziek.

Gvd wat werkte Vegas10 tegen !
Eerst ging hij een letterbox maken van mijn filmpje, terwijl project en media beide 1280x720 zijn.
Dan rendert hij een dik zwart gat tijdens de actie, maar ik was blij dat hij dit keer niet vastliep (zoals ervoor)...

Genoeg gezeurd over monteren. Hier is de montage :
Ik hoop dat jullie em leuk vinden :Y)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:44
Mavamaarten schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:25:
Heb net weer een nieuwe minitage gemaakt, dit maal echt geprobeerd te syncen op de muziek.

Gvd wat werkte Vegas10 tegen !
Eerst ging hij een letterbox maken van mijn filmpje, terwijl project en media beide 1280x720 zijn.
Dan rendert hij een dik zwart gat tijdens de actie, maar ik was blij dat hij dit keer niet vastliep (zoals ervoor)...

Genoeg gezeurd over monteren. Hier is de montage :
[video]Ik hoop dat jullie em leuk vinden :Y)
Tip: zet text height op 0. Zien we die OMGWTFFFFFFFFFF1337!!111 ook niet na elk schot ;)

@hieronder: hm vreemd, bij mij doet ie het nog wel. Zie alleen niet meer de tekst van 'hold X to change for weapon Y'.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 31-03-2011 20:41 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gundogan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:33:
[...]
Tip: zet text height op 0. Zien we die OMGWTFFFFFFFFFF1337!!111 ook niet na elk schot ;)
Hah, heb ik geprobeerd. chatheight 0, chatTime 0, ... haalt allemaal niks uit, ik denk sinds de laatste patch :D
Eigenlijk vind ik mijn vorige montage veel beter. Maar ik verveelde me zo hard dat ik maar een nieuw filmpje ineenknutselde...

[ Voor 16% gewijzigd door Mavamaarten op 31-03-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

[video]Ik hoop dat jullie em leuk vinden :Y)
Heel fraai, kudo's!!! :Y) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Heb net weer een nieuwe minitage gemaakt, dit maal echt geprobeerd te syncen op de muziek
Die kills terwijl je een objective aan het cappen was waren relaxt. Vast een goed gevoel toen je dat aan het doen was.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Je hebt zo'n challenge: kill 100 players while you're crouched... Dat betekent toch gewoon op c drukken en iemand schieten of wat? Heb dit de hele tijd gedaan, maar het aantal veranderd bij mij niet. Staat namelijk op 75/100... Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:08:
Je hebt zo'n challenge: kill 100 players while you're crouched... Dat betekent toch gewoon op c drukken en iemand schieten of wat? Heb dit de hele tijd gedaan, maar het aantal veranderd bij mij niet. Staat namelijk op 75/100... Zie ik iets over het hoofd?
Nee, dat zou moeten werken. Ik denk een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 14:20
Weet je zeker dat je diep genoeg door de knieën buigt?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
Bij mij is C prone.... ik ben geen dolfin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Werkt hier nog prima. Gisteren nog 100 gehaald :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client