bazs2000 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:51:
BTW: Ik heb Ghost PRO gehaald.
En nog even en ik heb Hardline PRO maar dan moet ik nog 7 killstreakpackages sharen. Dat is nog niet zo makkelijk want hoe vaak het ook gebeurt dat jouw teammates zich als hyena's op jouw carepackages storten zo zeldzaam is dit fenomeen op dit moment. Ik moet mensen gewoon vragen om ze te pakken en dan nog reageert niet iedereen.
Ik heb Ghost PRO ook binnen. Zo klein als sommige voordelen zijn bij andere PRO perks (lightweight) zo groot is het bij Ghost PRO. Van Perk 1 moet ik alleen scavenger en flackjacket nog op pro halen, maar spelen met Ghost pro bevalt wel.. Soms lopen tegenstanders me zelfs voorbij, waarschijnlijk omdat ze geen rode tekst meer zien...
Hardline PRO had ik hetzelfde verhaal, maar uiteindelijk had ik in één potje een team wat wel spyplanes wilde oppakken. Maar vaak genoeg dat die kistjes niet werden gepakt, maar als er een B52 inzat vonden ze het ineens interessant. Kan ze niet echt ongelijk geven

Maar ik heb dan ook geen headset om het lief te vragen..
Ik had nog wel een redelijke n00bactie.. Ik had al een paar perks op PRO, maar wist ik niet dat je ze nog moest kopen....

En ik maar denken dat ik al sneller ADS had op mijn Famas class... Nu heb ik het pas echt en het is echt extreem snel....