[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 54.868 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Q:Can you explain something to me, please? The command seta r_multithreaded_device is for GPU or CPU? Please respond. Thank you!

A:r_multithreaded_device "1" creates a D3D (directx) device with the multithreaded flag. It is slower, intended for debug.

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 29-03-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:21

Mystikal

It never hurts to help!

NOOB vraag, maar hij heeft het dan toch over GPU of niet?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 19:28

superwashandje

grofheid alom

ik gok gpu adhv het D3D (directx) device

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:29:
Q:Can you explain something to me, please? The command seta r_multithreaded_device is for GPU or CPU? Please respond. Thank you!

A:r_multithreaded_device "1" creates a D3D (directx) device with the multithreaded flag. It is slower, intended for debug.
Lol, wist ik niet. Heb even getest en lijk idd minder framedrops te hebben (eigenlijk geen). Getest in Berlin Wall, waar ik er soms toch wel last van had. Niet lang getest, dus misschien placebo effect :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
Eindelijk een speltype waar Second Chance goed van pas komt:

Hardcore!

Gister voor het eerst in 2 weken weer een Black Ops opgestart en voor het eerst sinds de launch Hardcore gespeeld.
Met wat vrienden CTF is best leuk om te doen. Alleen je komt echt superveel Second Chance gasten tegen.

En nu snap ik ook waarom.
In normale speltypes doet je Second Chance gun niet zo heel veel damage. Maar op Hardcore ben je vaak met 1 kogel al het haasje.

Telt je Second Chance kill ook mee voor je killstreaks?

Ik zit nu te twijfel of ik mijn Hardcore class ga aanpassen:

Ghost Pro
Warlord Pro
Ninja Pro (Deze switchen met Second Chance Pro)

M16 + Red Dot + Silencer (Red dot vervang ik misschien met een ACOG)
Laatste handgun + Silencer (voor wat sneller rondrennen) / (Eventueel switchen voor Strela voor de UAV's)

Flash grenade
Grenade
Claymore

In MW2 heb ik ook veel Hardcore gespeeld met bijna dezelfde setup.
Was redelijk succesvol moet ik zeggen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Lol, wist ik niet. Heb even getest en lijk idd minder framedrops te hebben (eigenlijk geen). Getest in Berlin Wall, waar ik er soms toch wel last van had. Niet lang getest, dus misschien placebo effect :p.
Ja, ik denk ik post het maar om verwarring te voorkomen wat het nu eigenlijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:17

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

leech1984 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:15:
Eindelijk een speltype waar Second Chance goed van pas komt:

Hardcore!

Gister voor het eerst in 2 weken weer een Black Ops opgestart en voor het eerst sinds de launch Hardcore gespeeld.
Met wat vrienden CTF is best leuk om te doen. Alleen je komt echt superveel Second Chance gasten tegen.

En nu snap ik ook waarom.
In normale speltypes doet je Second Chance gun niet zo heel veel damage. Maar op Hardcore ben je vaak met 1 kogel al het haasje.

Telt je Second Chance kill ook mee voor je killstreaks?

Ik zit nu te twijfel of ik mijn Hardcore class ga aanpassen:

Ghost Pro
Warlord Pro
Ninja Pro (Deze switchen met Second Chance Pro)

M16 + Red Dot + Silencer (Red dot vervang ik misschien met een ACOG)
Laatste handgun + Silencer (voor wat sneller rondrennen) / (Eventueel switchen voor Strela voor de UAV's)

Flash grenade
Grenade
Claymore

In MW2 heb ik ook veel Hardcore gespeeld met bijna dezelfde setup.
Was redelijk succesvol moet ik zeggen.
Ik speel sinds een week of 2 ook alleen nog maar hardcore. Veel realistischer vind ik. Raak schieten is ook daadwerkelijk een kill en je hebt niet meer dat je een half magazijn moet leegschieten op iemand die dan alsnog op je afkomt rennen met maraton + lightweight om je te kniven, ook al heb je hem al 2x geraakt.

HC speel ik alleen nog maar met M16 + red dot + silencer en Strela. Als killstreaks heb ik UAV, BB en Attack Dogs. Heerlijke combi. Echter kom ik nog steeds gasten tegen die een B52 inzetten en dan direct gekicked worden omdat ze door die B52 3+ teamkills maken.

En om je vraag te beantwoorden, ja lijkt me wel dat een kill in SC telt als een normale kill.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
MRELynx schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:55:
[...]

Ik speel sinds een week of 2 ook alleen nog maar hardcore. Veel realistischer vind ik. Raak schieten is ook daadwerkelijk een kill en je hebt niet meer dat je een half magazijn moet leegschieten op iemand die dan alsnog op je afkomt rennen met maraton + lightweight om je te kniven, ook al heb je hem al 2x geraakt.

HC speel ik alleen nog maar met M16 + red dot + silencer en Strela. Als killstreaks heb ik UAV, BB en Attack Dogs. Heerlijke combi. Echter kom ik nog steeds gasten tegen die een B52 inzetten en dan direct gekicked worden omdat ze door die B52 3+ teamkills maken.

En om je vraag te beantwoorden, ja lijkt me wel dat een kill in SC telt als een normale kill.
Er zijn heel veel servers die je kicken als je Second Chance equiped hebt.
Ik spel al vanaf het begin op HC, heb eigenlijk nooit iets anders gedaan.

Voor normale spelmodus moet je onderhand standaard scavenger perk hebben, anders ben je zo door je ammo heen, ik vind het onzin dat je een halve clip leegschiet voordat iemand gaat liggen.
Als je dan meerdere mensen tegen komt, ben je bijna altijd de sjaak.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 12-05 20:07
Ach, als je je gun leegschiet heb je in principe ook wel wat mensen gefragged, meestal pak ik dan gewoon een gun van hun op. Ik ben niet zo kieskeurig zolang het maar geen LMG of een hele gare AR is ofzo.

Ik vind scavenger een beetje zonde van mn ghost.... Niet gezien worden op radar vind ik belangrijk (maar ligt heel erg aan je eigen speelstijl imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:51
KingKoning schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:08:
Ach, als je je gun leegschiet heb je in principe ook wel wat mensen gefragged, meestal pak ik dan gewoon een gun van hun op. Ik ben niet zo kieskeurig zolang het maar geen LMG of een hele gare AR is ofzo.

Ik vind scavenger een beetje zonde van mn ghost.... Niet gezien worden op radar vind ik belangrijk (maar ligt heel erg aan je eigen speelstijl imo)
Dat vind ik het fantastische aan marathon pro als ik in zo'n bui ben. Ga je vaak veel te snel voor de UAV :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

FragNeck schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Voor normale spelmodus moet je onderhand standaard scavenger perk hebben, anders ben je zo door je ammo heen, ik vind het onzin dat je een halve clip leegschiet voordat iemand gaat liggen.
Speel op de xbox360, dus gelukkig geen last van 12 jarig admins die niet tegen hun verlies kunnen. Op softcore had ik ook altijd scavenger of scavenger pro, maar die gebruik ik nu niet meer. Gisteravond een 12 killstreak gemaakt met mn eigen wapen, zonder scavenger. Dat lukt je op softcore niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32
FragNeck schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Dit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben ik het niet mee eens. Er zijn betere perks en als je blijkbaar toch zoveel mensen neer weet te schieten kan je net zo goed hun geweren oprapen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Phyxion schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:19:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Er zijn betere perks en als je blijkbaar toch zoveel mensen neer weet te schieten kan je net zo goed hun geweren oprapen.
En ik ben het wel met je eens. Als je eenmaal zoveel kills maakt met je eigen gun, pak je gewoon een gun op. Daarnaast is met name de AK74u regelmatig te vinden, die altijd goed is voor het allround werk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

MRELynx schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:46:
[...] Gisteravond een 12 killstreak gemaakt met mn eigen wapen, zonder scavenger. Dat lukt je op softcore niet.
Oh nee? Gisteren nog (of wanneer die get 14 kills without dying challenge was) 8)

Scavenger is echt een waardeloze perk imo. Scavenger Pro is tot daar en toe door nieuwe nades maar dan nog gaat of Ghost of Flak Jacket je beter van dienst zijn. Enige keer dat ik Scavenger zou overwegen zou zijn als ik met een SMG met rapidfire wilde kloten. Gewoon guns oprapen. Of, als je gouden camo's hebt, erop vertrouwens dat tegenstanders je gun pakken als je dood bent gegaan, heb je daarna verse kogeltjes. (Komt met enige regelmaat voor dat ze als eksters op dat goud af komen struinen.)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 29-03-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zo'n pleurishekel aan SC in hardcore. Van die ventjes die het blijkbaar niet op de norm
ale manier kunnen winnen die in SC vallen en snel je met 1 kogel uitschakelen als jij net reload. Je hebt soms namelijk niet in de gaten dat iemand in SC ligt omdat de puntentelling niet in beeld zichtbaar is. Gelukkig staat over het algemeen de autokick aan. Ik zat een keer in een HC server waar iedereen met SC speelde. Het irriteerde me mateloos, op het gegeven moment lag iemand van mijn team nutteloos te zijn in SC, ik ben naar hem toegerend om een claymore naast hem neer te zetten die ik op een afstand met een pistoolschot heb laten afgaan. Gaf toch een kortdurende voldoening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 13:49
Het is natuurlijk wel redelijk belachelijk dat je soms iemand met 5 kogels moet raken voordat die dood is. En ik vind bijvoorbeeld dat een sniper standaard een one-hit-kill moet kunnen opleveren als iemand in het bovenlichaam raakt. Ze hebben de sniper zo belachelijk zwak gemaakt dat het totaal niet meer leuk is om er mee te spelen. Daarbij is er eigenlijk maar één goede snipe-plek in BO, en dat zijn de 2 balkonnen in de map Havana. Discovery is ook nog wel veelbelovend, maar die heb ik pas 2 keer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 22:41
Dersan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:54:
[...]

Hoe overleef je zo lang? Ik weet dat je in Kino leuk rondjes kan rennen en het zo ook extreem lang met een MP40 en jug kan uithouden, laat staan met andere wapens. Ik heb maar een paar keer in ascension gespeeld met een vriend, maar ze kwamen echt overal vandaan en liepen dus ook in de val...loop je rondjes?
over een paar weekjes hoop ik met 2 andere me record te verbreken op Kino. huidige is 43 nu.
zal een paar strategies geven misschien heb je er wat aan ;

Op ascension heb je veel open plekken waar je rondjes kan lopen/rennen zonder te schieten.

Bij Flopper kun je prima rondjes lopen richting > box - opening flopper - granaat - als ze de trap opkomen en je niet je ronde kan maken ga je de trap op en spring je naar beneden je naar beneden.
Je kan bijvoorbeeld ook de mp5k of ammo op deze manier telkens kopen.

Als je solo speelt is dit geniaal. je loopt dan net zolang rondjes totdat je alle zombies achter je hebt dan gebruik je je Gersch / Thunder / ray en je hebt ze allemaal. en je krijgt max ammo of monkeys en je komt haast niet zonder Ammo.

Bij Pack & Punch room - de ruimte ervoor kun je ook makkelijk rondjes lopen. alleen geen wapens aan de muur.

Een ruimte ervoor waar je de box hebt kun je naar boven lopen dan links en dan kun je naar beneden springen en loop je naar de box en vervolg je de route steeds.

Bij de Lander waar de Staming up ook is kun je ook rondjes lopen, maar hier zijn nogal wat obstakels in het midden.

als het niet duidelijk is moet je maar even een dm sturen naar me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen zin in HC Domination DLC only? Server: 173.199.110.114:3074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Gisteravond een 12 killstreak gemaakt met mn eigen wapen, zonder scavenger. Dat lukt je op softcore niet.
Leer mikken? Mijn langste killstreak met eigen wapentuig is 19,
spoiler:
weliswaar met m'n M60.... maar toch!

en 12 is gewoon haalbaar met dual mags en een beetj emikvaardigheid. Dat izjn 3 kills per clip, oftewel tien schoten per kill. Dat lukt zelfs nog als je center-of-mass mikt.
reemprive schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:43:
Nog mensen zin in HC Domination DLC only? Server: 173.199.110.114:3074
D'r is niemand om op te schieten daar :-(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 399 op 29-03-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 09:00
Altijd als ik met een sniperrifle icm met een ballistic knife loop, kan ik die ballistic knife gewoon omruilen voor bijv. een AK74u die op de grond ligt.

Is dit nou een bug of hoort het zo?

Speel op x360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Fusajiro_x schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:15:
Altijd als ik met een sniperrifle icm met een ballistic knife loop, kan ik die ballistic knife gewoon omruilen voor bijv. een AK74u die op de grond ligt.

Speel op x360
Lol .. niets bijzonders joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Fusajiro_x schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:15:

Speel op x360
Dit hoort gewoon zo en werkt bij alle secondary (en natuurlijk ook primary) wapens. Je Strela kun je ook gewoon vervangen door elk wapen dat op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 399 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Leer mikken? Mijn langste killstreak met eigen wapentuig is 19,
spoiler:
weliswaar met m'n M60.... maar toch!

en 12 is gewoon haalbaar met dual mags en een beetj emikvaardigheid. Dat izjn 3 kills per clip, oftewel tien schoten per kill. Dat lukt zelfs nog als je center-of-mass mikt.

[...]

D'r is niemand om op te schieten daar :-(
Mjah was het maar alleen mikken, maar er zijn meer afhankelijkheden. In de mappen zitten nou eenmaal veel objecten waar je achter kunt schuilen (logisch). Dus dan is je eerste schot raak, gaat de rest in de muur omdat je tegenstander net achter een muurtje loopt, dat soort dingen. In HC is het dan gewoon een kill. En in softcore rent iedereen veel meer rond dus de kans dat je geraakt wordt, is ook groter. (en ook dat je anderen kunt raken)

Ook is het afhankelijk van op welke platform je speelt. Op de pc kun je veel beter richten dan op de xbox waar ik zelf op speel. Ik kan me de tijd nog wel herinneren dat ik op de pc speelde, elke schot was bij mij zowat een kill op softcore en dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo. Aan de andere kant, ik zuig ook keihard met een controller, dat moet ik dan ook wel weer zeggen na tig jaar gegamed te hebben op de pc. Ik kan nog steeds niet echt wennen aan de controller, maar ik heb geen zin meer om om de 2 jaar een nieuwe pc te moeten kopen om bij te blijven met de recentste games.
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Oh nee? Gisteren nog (of wanneer die get 14 kills without dying challenge was) 8)

Scavenger is echt een waardeloze perk imo. Scavenger Pro is tot daar en toe door nieuwe nades maar dan nog gaat of Ghost of Flak Jacket je beter van dienst zijn. Enige keer dat ik Scavenger zou overwegen zou zijn als ik met een SMG met rapidfire wilde kloten. Gewoon guns oprapen. Of, als je gouden camo's hebt, erop vertrouwens dat tegenstanders je gun pakken als je dood bent gegaan, heb je daarna verse kogeltjes. (Komt met enige regelmaat voor dat ze als eksters op dat goud af komen struinen.)
Jij bent een uitzonderen ex.....Snap werkelijk waar niet hoe je het elke keer voor elkaar krijgt met 1 jaar xbox ervaring, maar ik moet eerlijk bekennen dat je echt goed bent. (en irritant omdat je altijd mn kills "jat" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:29:

Bij mij krijg ik het tegenovergestelde als ik uitschakel. Net of je met een gamepad het spel speelt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/2011-03-29_00001mini.jpg

Jaja, dat krijg je ervan als je mij in het andere team zet my fellow tijgertjes (6) Lekker rondje he black? O-) Nog nooit zo veel lol gehad om tegen m'n tijgers te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blue-Tiger schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:27:
[afbeelding]

Jaja, dat krijg je ervan als je mij in het andere team zet my fellow tijgertjes (6) Lekker rondje he black? O-) Nog nooit zo veel lol gehad om tegen m'n tijgers te spelen :9
ach, tief op man! :+ Ik en pink probeerde tenminste nog om B te pakken, eigenlijk vallen die 3 defends me dan nog tegen ook blue. De rest van ons "team" bleef lekker binnen zitten met zicht op B (terwijl B gvd niet van ons was!) %$^$&^$%^&^ campers :P

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 29-03-2011 23:30 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:29:
[...]

ach, tief op man! :+ Ik en pink probeerde tenminste nog om B te pakken, eigenlijk vallen die 3 defends me dan nog tegen ook blue. De rest van ons "team" bleef lekker binnen zitten met zicht op B (terwijl B gvd niet van ons was!) %$^$&^$%^&^ campers :P
Had er ook wel meer verwacht. Sowieso jou 4x met een semmie te pakken gehad, moet wel... De rest van jullie team kwam zo lekker aanlopen en ook op afstand wilde het nog wel met m'n lieve Uzi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
[...]

Speel op de xbox360, dus gelukkig geen last van 12 jarig admins die niet tegen hun verlies kunnen. Op softcore had ik ook altijd scavenger of scavenger pro, maar die gebruik ik nu niet meer. Gisteravond een 12 killstreak gemaakt met mn eigen wapen, zonder scavenger. Dat lukt je op softcore niet.
Ik heb het niet over admins, maar de regels op de server. Autokick dus.
En ik ben er vrij tevreden over.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue-Tiger schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:32:
[...]

Had er ook wel meer verwacht. Sowieso jou 4x met een semmie te pakken gehad, moet wel... De rest van jullie team kwam zo lekker aanlopen en ook op afstand wilde het nog wel met m'n lieve Uzi :+
Say hello to my Stoner! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:00
Hebben ze het nogsteeds niet ge"fixed" om als je als vriend een vriend joined dat je bij hem in het team komt? bc2 heeft dat zo mooi geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Een MP patch van 8MB zojuist?

Oh:
- Sniper ADS nerf removed
- Valkyrie works properly with inverted mouse

[ Voor 63% gewijzigd door MicScott op 30-03-2011 02:01 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Blue-Tiger schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:27:
[afbeelding]

Ik had die sparta gekicked ;p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

FragNeck schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:44:
Ik heb het niet over admins, maar de regels op de server. Autokick dus.
En ik ben er vrij tevreden over.
Inderdaad, op onze server geldt er ook een autokick voor Last Stand want wij vinden dit bloed irritant. Mensen hebben het over realisme in het spel maar willen vervolgens wel deze perk gebruiken. Als je met twee kogels tijdens HC dood gaat dan moet je dood blijven ook en niet nog even een pistool pakken en binnen één seconde de tegenstander neerschieten.

Wie deze perk wel wil gebruiken is daar vrij in maar dan wel op een andere server. Dat is niet voor 12-jarige puberige admins, heel veel spelers vinden dit een vervelende perk. Soms schiet je iemand neer, deze valt en je kunt dan niet meteen doorschieten want om de één of andere reden gaat iemand pas echt dood als deze met die perk volledig op de grond ligt. In die tussentijd kan de speler met perk al wel op jou richten en schieten.

Een hele verademing is dat wanneer je nu iemand neer schiet en in Last Standmodus valt ook gewoon kan laten liggen, het moment waarop hij sterft is alsnog een kill voor jou ongeacht wie er later nog een kogel in trapt. :)

Gister heb ik Pink.Tiger aan het werk gezien en wat een vervelende gast is dat in het spel. Hij beschikt over een paar uitstekende reflexen en dat merk je wel tijdens een potje HC TDM. :P Op een gegeven moment ging men lopen spammen met LMG's en daar was bijna niet door te komen (Nuketown). Was zeer grappig om zo te spelen maar oh zo jammer om bij de tegenpartij te zitten. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik had gisteren ook zo iets op een Demo tegen -Ownage- mannen. Volgens mij zijn dat ook Nederlanders. De eerste normale ronde speelde ik tegen 4 of 5 Ownage mannen. Ze waren als team natuurlijk veel sterker dan mijn team. Ik eindigde nog wel dik bovenaan, maar met een KDR van +3 ofzo. Daarna speelde ik de volgende ronde met hun. Ik stond toen ruim bovenaan :P. 38-14 of iets dergelijks. Als je in een goed team speelt, speelt het makkelijker. Tegenstander kwam letterlijk niet meer van de spawn af. Volgende ronde maar weer tegen hun gespeeld op nuketown. Wonnen we :P. Nick-Ownage haalde 2 keer een choppergunner, die ik 2 keer af kon schieten door mij vrijwillig te laten afschieten en te switchen naar de Strela. Hij maakte slechts een handvol kills. Uiteindelijk nog wat plants en defuses kunnen doen en we wonnen. Volgende map waren ze allemaal weg _/-\o_

Als je op nuketown een beetje goed team hebt, is het een verschrikking voor de tegenstander! Dat geldt eigenlijk op elke map!

Overigens gisteren de code van Vinom toegepast en ik heb het idee dat tie net wat beter loopt op mijn Q9550 en ATI 4870.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:33
Mystikal schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:33:
Als je op nuketown een beetje goed team hebt, is het een verschrikking voor de tegenstander! Dat geldt eigenlijk op elke map!
Nou ook voor de teamgenoten hoor. Weer geen kans om je eigen choppers in de lucht te gooien, wachten met aitstrikes omdat er net 1 inbound is. Grote ellende! :+

Blijft prachtig inderdaad om een vijandelijk team echt letterlijk af te slachten en op te zadelen met gemiddeld zo'n 50 deaths verspreid over de 9 slachtoffers..

ff 2 prachtige voorbeeldjes:
screenshot.xfire.com/s/111657195-4.jpg
screenshot.xfire.com/s/111657216-4.jpg

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De enige reden om Scavenger te gebruiken die geen SMG met Rapidfire is... Mijn Stoner class heb ik Scavenger gegeven om niet telkens zonder ammo te zitten na een paar kills en vervolgens maar TacMask Pro gegeven om dan volgas misbruik te maken van de stungrenadespam om mensen te spotten. Na één rondje kwam daar Hardened Pro bij omdat mensen steeds om hoekjes achter muren gingen zitten schuilen.

Leuke gun, die Stoner, maar hij domineert m'n class een beetje :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 399 op 30-03-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ronald_O schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:52:
[...]

Nou ook voor de teamgenoten hoor. Weer geen kans om je eigen choppers in de lucht te gooien, wachten met aitstrikes omdat er net 1 inbound is. Grote ellende! :+

Blijft prachtig inderdaad om een vijandelijk team echt letterlijk af te slachten en op te zadelen met gemiddeld zo'n 50 deaths verspreid over de 9 slachtoffers..

WTH, 190 en 220 kills.... Daar moeten choppers zijn. Ik heb geen choppers ingesteld staan en ik kom echt niet verder dan 120-130 in een goede pot. Meestal loop ik zo net over de 100 heen...
Misschien moet ik ook eens chopper selecteren en kijken wat tie me brengt op nuketown!

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 30-03-2011 09:41 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Mystikal schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:40:
[...]
WTH, 190 en 220 kills.... Daar moeten choppers zijn. Ik heb geen choppers ingesteld staan en ik kom echt niet verder dan 120-130 in een goede pot. Meestal loop ik zo net over de 100 heen...
Misschien moet ik ook eens chopper selecteren en kijken wat tie me brengt op nuketown!
Net wat je zegt inderdaad om de "100-grens" dik te doorbreken heb je choppers nodig. Speelde toen met de napalm, attack heli en huey. Als je niet meteen gelocked wordt in de huey kun je blijven rammen en pak je zo 40-50 kills met t ding.
Tenzij iedereen met ghost-pro speelt maar de voorkeur gaat op nuketown bij de meeste toch wel uit naar flagjacket i.v.m. de random nades e.d.

Daarbij valt me ook op dat de meeste geen ghost gebruiken in HC maar vaak lightweight. Vind ik persoonlijk wel de meest nutteloze perk die er is.
Zo heel veel scheelt het niet in combinatie met marathon of alleen marathon. Laat staan marathon-pro dan loop ik ze altijd zo weer voorbij de blockers! ;)
Hooguit dan dat je geen falling damage hebt bij de pro-variant maar goed weet niet hoevaak jullie dood vallen maar mij gebeurd het niet meer dan 1x in de maand }:O

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ronald_O schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:53:
[...]

Net wat je zegt inderdaad om de "100-grens" dik te doorbreken heb je choppers nodig. Speelde toen met de napalm, attack heli en huey. Als je niet meteen gelocked wordt in de huey kun je blijven rammen en pak je zo 40-50 kills met t ding.
Tenzij iedereen met ghost-pro speelt maar de voorkeur gaat op nuketown bij de meeste toch wel uit naar flagjacket i.v.m. de random nades e.d.

Daarbij valt me ook op dat de meeste geen ghost gebruiken in HC maar vaak lightweight. Vind ik persoonlijk wel de meest nutteloze perk die er is.
Zo heel veel scheelt het niet in combinatie met marathon of alleen marathon. Laat staan marathon-pro dan loop ik ze altijd zo weer voorbij de blockers! ;)
Hooguit dan dat je geen falling damage hebt bij de pro-variant maar goed weet niet hoevaak jullie dood vallen maar mij gebeurd het niet meer dan 1x in de maand }:O
Maar dit was dus ook nog hardcore nuketown of dat niet? Anders zak je een beetje in aanzien mbt de hoeveelheid kills op nuketown :P

Nee, je moet inderdaad Ghost hebben bij HC, maar ik speel eigenlijk nooit meer hc. Met name doordat de wapens in HC te veel op elkaar gaan lijken, doordat je heel makkelijk een kill maakt (en af ook af bent natuurlijk). Maar dat is niets meer dan een voorkeur. In MW2 hebben we ook veel HC gespeeld!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 14:52
[...]

En je speelt enkel nuke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dan zou ik zijn laatste opmerking wel knap vinden:
hooguit dan dat je geen falling damage hebt bij de pro-variant maar goed weet niet hoevaak jullie dood vallen maar mij gebeurd het niet meer dan 1x in de maand
8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Mystikal schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:56:
[...]
Maar dit was dus ook nog hardcore nuketown of dat niet? Anders zak je een beetje in aanzien mbt de hoeveelheid kills op nuketown :P
Dit was inderdaad op nuketown. Andere mappen lenen zich toch minder goed voor zulke scores. Firing Range is er bijv ook 1. Die map is ook vrij open dat je lekker aan sightseeing kunt doen in de huey ;)
Nee, alsjeblieft zeg ;) de map komt wel eens langs en dan gaan we ff los! Map is met name goed zoals al vaker is gezegd om ff perks pro te halen e.d.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Tja ik zie 2 plaatjes, beiden nuke dus dan geef je het idee dat je enkel nuke speelt.

Nuke vind ik namelijk geen donder aan..... doe mij idd maar firing range of iedere andere map ^^

[ Voor 61% gewijzigd door Vandread op 30-03-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Vandread schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:15:
Tja ik zie 2 plaatjes, beiden nuke dus dan geef je het idee dat je enkel nuke speelt.
maar nuketown verleend zich ook mooi voor kill streaks zoals napalm / rolling thunder / choppers :p omdat het vrij open is en als ze campen in huisje gewoon thunder op gooien. nadeel is wel van nuketown zoveel campers :p (wat wel minder is op andere mappen, vind ik).

*zit zelf veel nuke town te spelen ik wil snel 15 prestige raken (prestige 13 lvl 43 atm) dan zie ik wel weer met andere mappen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Gelukkig is mijn Prestige ziekte over na MW2 :+ 10 classes kunnen maken en ik vind het zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb ook 7 classses en vind het wel prima. Ik gebruik bijna altijd dezelfde (speel veel demolition).
-Ak74u
-CZ

-Nova
-Grenade
-Tac insert

-Warlord
-Flack jacket
-Tac mask

Als ik dan CTF of Domi speel, kies ik vaak voor de run class met marathon pro en light weight.

Vooral novagas is tof. Niet zo zeer voor de kills, maar je kunt je prima verschansen in bepaalde delen van het veld en een hitmarker krijgen als iemand naar je toe komt. Ik gebruik het dan ook puur als defense om bepaalde aanloop routes tijdelijk dicht te zetten. Gaat gewoon super.

Tac insert is natuurlijk sowieso de beste equipment wat er is. Dat er maar weinig mensen die gebruiken heb ik nooit begrepen (sinds MW2 al niet). Tenzij je FFA of TDM speelt..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Laatst online: 07-04 15:35

Silence

Godlike

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind dat de AUG erg strak schiet. (was eerst niet zo volgens mij @ xbox360)
Ik zag steeds meer mensen met aug spelen dus ook maar geprobeert maar ik heb nu alleen maar scores van 30/10 enzo.

Is er nog een site waar je kan zien wat ze allemaal geupdate hebben enzo?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Soms word ik echt gek van die admins. Soms wordt je om de meest bizarre reden gekickt. Net zat ik op een Belgische server, en werd al na één minuut gekickt wegens campen. Terwijl ik net 5 seconden op die plek stond (balkon op grid)

Jammer dat er geen block-list bestaat, want die server kom ik dus niet meer

[ Voor 14% gewijzigd door Blik1984 op 30-03-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Blik1984 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:21:
Soms word ik echt gek van die admins. Soms wordt je om de meest bizarre reden gekickt. Net zat ik op een Belgische server, en werd al na één minuut gekickt wegens campen. Terwijl ik net 5 seconden op die plek stond (balkon op grid)

Speciaal voor jou kan je op onze server komen.
De enige kick die we geven is om de tube en that's it.

(BEER) HC dem/dom + DLC
173.199.108.171:3084

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Blik1984 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:21:

haha, heb ik ook al eens gehad met hc s&d op grid als aanvallend team. ik typte aan het begin van de ronde 2 korte zinnetjes van 5 woorden ofzo ivm de vorige ronde nog. na het typen begin ik te lopen vanaf net achter de spawn en schiet 2 enemies neer en ronde voorbij. binnen de 45 seconden dus en dan krijg ik te horen dat ik niet moet campen. ben die server dus ook neit meer gejoined.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Ook jij mag mee doen met ons hoor washand ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

joepie :)mag ik ook met een GL rondlopen en em niet gebruiken? ik ben namelijk ook wel vaker gekicked omdat ik met een class rondliep met GL terwijl ik em niet gebruikte. sowieso is het af en toe best een leuk en fijn wapen om campers te clearen omdat je al weet dat ze ergens zitten. :) wat is jullie server? zal eens kijken of ik langs kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Ken het inderdaad en dat hebben we nu juist ingesteld. Er komt alleen een kick in het geval je hem tegen iemand gebruikt niet wanneer je hem door iemand heen schiet (zodat dat ding niet ontploft) en niet wanneer je hem tegen helicopters gebruikt.

[BEER] HC dem/dom + DLC
173.199.108.171:3084

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In HC lijken de wapens toch nog steeds niet op elkaar? Tuurlijk zijn veel wapens nu 1 a 2 hits en je bent dood, maar de handeling etc is toch heel anders per wapen.

Gisteren trouwens het snipen weereens opgepakt. Irritante daarbij is toch voornamelijk dat AR's overpowered zijn. Op Array over de lengte van de map een duel met iemand met een AR, eer dat die sway etc weg is bij het scopen heeft degene met een m16 je al vanaf de andere kant van de map omgelegd. :(
Meeste lol had ik met domination op Villa, vanuit het raam uitkijkend op B vlag. 2 tegenstanders aftikken, hiden, repeat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365001

-TheNose- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:45:
In HC lijken de wapens toch nog steeds niet op elkaar? Tuurlijk zijn veel wapens nu 1 a 2 hits en je bent dood, maar de handeling etc is toch heel anders per wapen.

Gisteren trouwens het snipen weereens opgepakt. Irritante daarbij is toch voornamelijk dat AR's overpowered zijn. Op Array over de lengte van de map een duel met iemand met een AR, eer dat die sway etc weg is bij het scopen heeft degene met een m16 je al vanaf de andere kant van de map omgelegd. :(
Meeste lol had ik met domination op Villa, vanuit het raam uitkijkend op B vlag. 2 tegenstanders aftikken, hiden, repeat. :)
Als je geen goeie dekking heb leg je het af tegen de AR's, iets wat wel een beetje jammer is.

Het lijkt ook wel of de dmg van de snipe rifles ook zijn generfed of ik schiet soms gewoon te scheel maar ik heb het mee gemaakt dat ik na 3 hit markers pas een kill kreeg. nu ben ik geen uber sniper dus raak ik vaak torso of lager dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mod tools news coming soon - I just need to finish a few patching issues first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 365001 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:04:
[...]

Als je geen goeie dekking heb leg je het af tegen de AR's, iets wat wel een beetje jammer is.

Het lijkt ook wel of de dmg van de snipe rifles ook zijn generfed of ik schiet soms gewoon te scheel maar ik heb het mee gemaakt dat ik na 3 hit markers pas een kill kreeg. nu ben ik geen uber sniper dus raak ik vaak torso of lager dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen. 8)7
Ik schoot gisteren vanaf het dak bij vlag A (Kowloon) van een meter of 10 2x vol op iemand (crosshair op torso, dead centre) en kreeg niet eens een hitmarker. Soms echt belachelijk die hit detectie van snipers.

Rondje later met mijn AK tikte ik iedereen ook van afstand gewoon af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Ik snap niet eens waarom dit spel uberhaupt sniper rifles heeft.
IRL is een aanvalswapen van een gemiddelde militair bedoelt voor een afstand tot om en nabij 3/400 meter en zal een kilo of 4, 4.5 wegen.

Een sluipschutter is dus eigenlijk pas zinvol als die afstand tot het doel groter word als 400 meter.
Komt ook nog bij dat het wapen een stuk zwaarder is, en eigenlijk vanuit een liggende positie moet worden gehanteerd omdat anders het gewicht stabiel schieten vanuit stand te zwaar maakt...
houd voor de grap maar eens een staaf van 15 kilo voor je en kijk maar hoe lang je dat staand volhoud.

Dus nerfen van de snipers is prima, sterker nog, ze zouden het zo moeten maken dat alleen liggend geschoten kan worden...

-edit-
dacht ga het even onderbouwen met wat mooie feiten.
ik zit er een beetje naast kwa gewicht van een gemiddelde rifle.
Deze komen tegenwoordig zo rond de 7 kilo met scope en geladen magazijn...
Dus ok, dat valt wel te hanteren.

blijf er wel bij, snipers horen niet thuis in dit spel, net als de shotguns

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 30-03-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Klopt het dat als een care package helicopter bijna boven je neus vliegt je hem niet met een Strela kan raken? Ik kan dan geen lock krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 15:36
[...]

Hmm.. ik had een filmpje in m'n theater staan van een Prutser met een aimbot.. Jammer dat ik dat filmpje heb gedumpt..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 15:36
vinom schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:16:
Laat me raden, het nieuws is dat de mod tools ná de volgende DLC komen..

[ Voor 7% gewijzigd door rabor op 30-03-2011 14:02 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
rabor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:00:
[...]

Hmm.. ik had een filmpje in m'n theater staan van een Prutser met een aimbot.. Jammer dat ik dat filmpje heb gedumpt..
Haha nou inderdaad jammer! Wil wel eens zien of m'n naam misbruikt wordt :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ronald_O schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:17:
[...]

Haha nou inderdaad jammer! Wil wel eens zien of m'n naam misbruikt wordt :)
Misschien was je het zelf wel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
-TheNose- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:18:
[...]

Zou mooi zijn als ik dan word vergeleken met een aimbot. Streelt de ego weer hè :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395810

Anoniem: 387913 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:42:
IRL is een aanvalswapen van een gemiddelde militair bedoelt voor een afstand tot om en nabij 3/400 meter en zal een kilo of 4, 4.5 wegen.

Een sluipschutter is dus eigenlijk pas zinvol als die afstand tot het doel groter word als 400 meter.
Komt ook nog bij dat het wapen een stuk zwaarder is, en eigenlijk vanuit een liggende positie moet worden gehanteerd omdat anders het gewicht stabiel schieten vanuit stand te zwaar maakt...
houd voor de grap maar eens een staaf van 15 kilo voor je en kijk maar hoe lang je dat staand volhoud.

Dus nerfen van de snipers is prima, sterker nog, ze zouden het zo moeten maken dat alleen liggend geschoten kan worden...

-edit-

MW2 was het nog irritanter voorbeeld:
Ik loop met search onder Highrise door zie ik in een keer 2 kut kinderen 720 rondjes draaien missen enzo
dus ik pak mn spas 12 en verkracht ze en krijg ik een bericht dat ik een fucking noob ben hahah
gotta love em 12 year kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

-TheNose- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:18:
[...]

Vandaar dat Prutser en Ik maar samen weer een server hebben.
We worden gek van de gasten die naar een paar mooie score's meteen beginnen te huilen dat je een aimbot hebt. En dan weer standaard gekicked worden. Deze week al zijn we minimaal 10x gekicked omdat ze er niet tegen kunnen ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb die rare ronddraaiende gasten ook al gezien bij BO op de Xbox. In Nuketown van de balkonnen af rondjes draaien en ze dan van een afstand gewoon uit de lucht knallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:
Ik heb die rare ronddraaiende gasten ook al gezien bij BO op de Xbox. In Nuketown van de balkonnen af rondjes draaien en ze dan van een afstand gewoon uit de lucht knallen. :P
Je komt ze steed vaker tegen. Ik vind het bloedirritant. Ze zijn weliswaar easy kills als ze bij de tegenstander zitten maar erg slecht voor je team als ze bij jou zitten. En dat allemaal zodat ze 4-30 kunnen scoren. Die 4 kills zullen dan op youtube belanden. Vreemd genoeg laten ze die 30 deaths vaak weg uit het filmpje van hun sick no scope 360's :P

Overigens is dat draaien echt zinloos toch? Het gaat erom dat je aim assist blijft plakken als je crosshair op je tegenstander komt zodat je iets langer hebt om de trekker over te halen. Het lijkt me dat je wat minder tijd verspilt als je direct je crosshair over ze heen trekt zonder als een malloot door de lucht te vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:42:

-edit-

Er zijn zat grote mappen waar snipers erg handig zijn. Discovery is nu een aardige snipe-map. Bij MW2 had je Derail (ofzo) maar je erg goed kon snipen vanwege de afstand. Highrise was ook een goede snipe-map

Echter werd er bij MW2 erg veel (terecht) gezeken over het quickscopen. Treyarch heeft vervolgens de snipers generfed, maar heeft hier een beetje overdreven:
- ADS is langzamer geworden zodat quickscopen niet meer mogelijk is
- damage van snipers is flink omlaag gebracht, waardoor je vaak geen one-hit kill hebt
- Sway is veel groter geworden, voornamelijk de eerste seconde waardoor snelle reactie een stuk lastiger wordt
- Levels zijn consequent ongeschikt gemaakt voor snipers, omdat er erg weinig grote open stukken zijn. Daardoor zijn er erg weinig snipe-plekken.
- secondary wapons zijn erg zwak, waardoor je moeilijk short-range kills kunt maken

Alleen de eerste maatregel is te begrijpen, zodat quickscopen niet meer mogelijk is. Verder zijn de maatregelen echt heel erg overdreven en zorgt er juist voor dat het spel minder dynamisch wordt. Bijna iedereen loopt rond met dezelfde wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja snipen op HC is nog wel te doen, maar alleen als je jezelf erg goed verstopt en met silencer schiet. Zonder silencer maakt die l96A1 zoveel geluid dat iedereen op de map je hoort en weet waar je zit. :P De goede verstop plekjes zijn vaak op 1 hand te tellen dus ja...snipen doe ik alleen nog voor de lol op de mappen waar het enigszins kan en niet om een goed potje te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52
Van dat kicken wordt ik ook niet goed. Je moet op elke server eerst alle regels lezen om te zien of je eventueel niet van class moet veranderen.

Leukste tot nu toe was dat ik een server joinde (Hardcore S&D) de ronde was bezig dus ik moest een paar minuten mee kijken en toen kreeg ik een kick voor inactivity.... 8)7

Verder is het irritant als de regels zeggen alles mag, je in SC Pro terecht komt en dan ineens gekicked wordt dat het niet mag...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Take
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Er zijn inderdaad weinig levels waar je nog steeds snipers kan gebruiken. Waar ze dan kan gebruiken zijn de plekken zo bekend dat het geen zin heeft. Ik moet zeggen dat ik zelf graag mag sniperen als daarvoor de plek is.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:13:
Van dat kicken wordt ik ook niet goed. Je moet op elke server eerst alle regels lezen om te zien of je eventueel niet van class moet veranderen.

Leukste tot nu toe was dat ik een server joinde (Hardcore S&D) de ronde was bezig dus ik moest een paar minuten mee kijken en toen kreeg ik een kick voor inactivity.... 8)7

Verder is het irritant als de regels zeggen alles mag, je in SC Pro terecht komt en dan ineens gekicked wordt dat het niet mag...
Das inderdaad vrij vaag sommige regels. Dit ook omdat ze imo niet goed/duidelijk zijn aangegeven. Waardoor ik ze vaak te laat zie.

Ik moet zeggen dat de nieuwe map pack wel erg mooi is om te doen. Zitten wel levels waar je wat meer uitdaging in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Kijk, ik vind die regeltjes niet zo erg.
Mits ze maar netjes worden gevolgt.

Ik zit regelmatig op een CTF nuketown (enige leuke om te doen in die map) en de admins daar zijn gewoon relaxed,
Geen killstreaks in de spawns, en geen spawntrapping/raping.
Maar ze kicken ook gewoon hun eigen clan leden er uit als ze het doen,

Vind het dan niet zo erg,
helaas zijn dit wel de uitzonderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Bericht 15000 over de serverregels die niet gevolgd worden / rare serverregels :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 07:45
Het is vaak lastig de precieze regels te achterhalen. Eigenlijk zouden ze een optie moeten maken dat een server admin een stukje tekst kan invullen die dan in het menu, terwijl je in het potje zit(waar ook Leave, Friends, e.d. zit), op te vragen is. Zou opzich niet heel erg moeilijk moeten zijn omdat er in te maken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
beany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:00:
Het is vaak lastig de precieze regels te achterhalen. Eigenlijk zouden ze een optie moeten maken dat een server admin een stukje tekst kan invullen die dan in het menu, terwijl je in het potje zit(waar ook Leave, Friends, e.d. zit), op te vragen is. Zou opzich niet heel erg moeilijk moeten zijn omdat er in te maken.
!rules is op zich een vrij bekend command toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jaaaaah ! Laat maar komen !
Kunnen we MavaMod opnieuw bouwen (zoals in mw2) maar dan op Black Ops _/-\o_

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

* Fid3lity wil weer eens low gravity mod servers zien in BO!!! Misschien gooien we 1 server dan wel om tot TigerModz ofzo... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het modnieuws wordt:
de tools komen vrij na de volgende DLC, en omdat de community wél capabele programmeurs aan boord heeft die tijd kunnen investeren mogen die ook gelijk de patches maar gaan doen en bedankt voor je zestig euro.

mvg Activision / Treyarch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:09
ik zie dat er net een kleine update uit is. de sniper sway is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Kluutmaran schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:51:
Bericht 15000 over de serverregels die niet gevolgd worden / rare serverregels :O
reply 15000 van een console spelert....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zit er dik in maar dan hoop ik wel dat er een aantal leuke zaken worden gemaakt.

AWP_MAP (Oude counterstrike map die bijna leeg was, paar rotsblokken waar je met een heel team achter moest schuilen om met een AWP (sniperrifle) de tegenstander omver te knallen. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.clanb.eu/Bilder/Downloads_Bilder/290x230-Copyright_by_ClanB.eu/awp_map_release_schauen.jpg

Eindelijk zien wij dan weer pareltjes van mappen. Het hoeft allemaal niet zo mooi, als het maar functioneel is. :P

Hmm, ik begin echt een ouwe lul te worden. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
-TheNose- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:08:
Tsja snipen op HC is nog wel te doen, maar alleen als je jezelf erg goed verstopt en met silencer schiet. Zonder silencer maakt die l96A1 zoveel geluid dat iedereen op de map je hoort en weet waar je zit. :P De goede verstop plekjes zijn vaak op 1 hand te tellen dus ja...snipen doe ik alleen nog voor de lol op de mappen waar het enigszins kan en niet om een goed potje te draaien.
Ik moet zeggen, ik begin nu juist op bijna alle mappen wel te snipen, alleen de plekjes zijn vaak beperkt.
Maar elke map heeft sowieso wel een paar plekken waar het kan (zelfs op nuketown)!. Alleen nu weer prestige net ingegaan..zit ik weer met die graf dragonov..dat is echt zo'n verschrikkelijk slechte snipe (vooral in normale TD)........
Ben blij als ik weer WA2000 heb, of nog beter: PSG1. Overigens is Array mijn favo snipelevel tegenwoordig, daar zijn teminste een berg fijne plekjes te vinden..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
bazs2000 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:17:
[...]

Zit er dik in maar dan hoop ik wel dat er een aantal leuke zaken worden gemaakt.

AWP_MAP (Oude counterstrike map die bijna leeg was, paar rotsblokken waar je met een heel team achter moest schuilen om met een AWP (sniperrifle) de tegenstander omver te knallen. :P

[afbeelding]

Eindelijk zien wij dan weer pareltjes van mappen. Het hoeft allemaal niet zo mooi, als het maar functioneel is. :P

Hmm, ik begin echt een ouwe lul te worden. -O-
Die mappen werken niet omdat Black Ops respawn heeft en er dus respawnpunten moeten zijn. Alle Tactical Ops mappen zijn ook leuk maar alleen voor S&D waar je geen respawn hebt. De mappen van tegenwoordig zijn stukken beter over nagedacht dan de mappen van vroeger hoor. Door nostalgische gevoelens romantiseer jij (en velen met jou) de oudere games maar de huidige games zijn gewoon veel beter. Dat wil niet zeggen dat je geen plezier meer met die oude games kan houden maar wel dat deze qua balans en dergelijke verouderd zijn. (zoals je bij Tactical Ops veelal alleen met sniper + desert eagle speelt omdat deze verreweg het beste zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toch zou ik graag op bijvoorbeeld CoD2 maps spelen met de wapentuig en door muur schiet mogelijkheden van Black Ops. Lekker op Carentan, Toujane en Harbor raggen lijkt me top in BO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:48
Kluutmaran schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 01:34:
De mappen van tegenwoordig zijn stukken beter over nagedacht dan de mappen van vroeger hoor.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Hoewel tegenwoordig mappen er mooi uit zien met mooie details waar wel over na gedacht is, zijn ze gameplaytechnisch niet altijd zo sterk als oudere mappen. Black Ops is hier toevallig een mooi voorbeeld van. Veel hoekjes, bochtjes en weggetjes ziet er misschien mooi en realistisch uit, maar maakt de gameplay soms erg willekeurig en kan een bepaald wapen benadelen of bevoordelen. Zwak mapdesign is onder andere de oorzaak van zwakke snipers in Black Ops. In andere CoD's was het leveldesign een stukje eenvoudiger wat juist meer uitdaging en balans geeft. Ander voorbeeld zijn de Source versies van Counter Strike en Day of Defeat. Hoewel de mappen grotendeels hetzelfde zijn, maken de toegevoegde details ze toch net wat minder dan de HL1 versies.

Heeft niks met romantiseren te maken. Oudere games kan je direct naast nieuwere games spelen, dus je kan ze prima met elkaar vergelijken en objectief oordelen. En er zijn ook nieuwere games zoals MW2 die het wel goed doen qua leveldesign.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Kluutmaran schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 01:34:
[...]

Die mappen werken niet omdat Black Ops respawn heeft en er dus respawnpunten moeten zijn. Alle Tactical Ops mappen zijn ook leuk maar alleen voor S&D waar je geen respawn hebt. De mappen van tegenwoordig zijn stukken beter over nagedacht dan de mappen van vroeger hoor. Door nostalgische gevoelens romantiseer jij (en velen met jou) de oudere games maar de huidige games zijn gewoon veel beter. Dat wil niet zeggen dat je geen plezier meer met die oude games kan houden maar wel dat deze qua balans en dergelijke verouderd zijn. (zoals je bij Tactical Ops veelal alleen met sniper + desert eagle speelt omdat deze verreweg het beste zijn)
Heh heh, nee, mijn post was alles behalve een "vroeger-was-alles-beter" reactie. :P

Er werden toen veel maps gemaakt die werden grijsgespeeld door de hele community en razendpopulair konden zijn terwijl er 0,0 aandacht was geschonken aan het uiterlijk. Daar refereerde ik aan. Tegenwoordig zijn de spellen uitgebreider ('beter' is een nogal relatief begrip) maar zijn in essentie nooit veranderd.

Met de huidige games zou het nog leuker kunnen worden wanneer de community er grip op kon krijgen door zelf aan de slag te gaan. Dit verlengt ook meteen de houdbaarheid van BO want als er niets nieuws meer voor uitkomt dan is het vanzelf klaar en stapt men weer over naar een ander spel.

Voor de PC-games bestaat een fors deel van het succes uit de community en een deel uit de spellen zelf. Ik hoop dat die tools echt beschikbaar zullen worden gesteld maar vrees dat hier nog een lange tijd overheen zal gaan. :)
Gundogan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:16:
Heeft niks met romantiseren te maken. Oudere games kan je direct naast nieuwere games spelen, dus je kan ze prima met elkaar vergelijken en objectief oordelen. En er zijn ook nieuwere games zoals MW2 die het wel goed doen qua leveldesign.
Van MW2 klopt dit wel inderdaad. De mappen uit de eerste DLC waren wel interessant maar de mappen die in de tweede DLC zaten speelde ik echt nooit want het trok niet echt.

Wasteland uit MW2 is een beetje te vergelijken als Nuketown van BO. Je houdt ervan of je haat het maar deze mappen hebben één ding gemeen en dat is dat er een vaste klasse voor is.

Wasteland is een zeer goede snipermap en in mindere mate een rondrenmap tenzij je jezelf altijd bij de grot begeeft of de huisjes afstruint. Nuketown is een echte rondrenmap om re raggen op alles wat beweegt en vooral aan een AR of LMG heb je een hoop.

BO was vooral niet voor de snipers, de wapens zijn wel redelijk maar in welke map kun je nu echt snipen? Vaak is er maar een bijzonder klein deel van een map geschikt om te snipen en dat is niet zo leuk als MW2. BO is meer voor het betere rondrenwerk, dit druipt van de mappen af.

Daarom is het ook belangrijk om tools vrij te geven. Dan maakt de community zelf wat de community wil. Er ontstaat vanzelf wel een diversiteit die voor iedereen leuk is. :)

[ Voor 29% gewijzigd door bazs2000 op 31-03-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Tja daarom brengen ze ook ieder jaar een nieuwe CoD uit.... Houdbaarheid van een game is slecht voor hun omzet...

In mijn ogen kan Geen enkele CoD uit de serie zich qua competiviteit meten met CS.

Ik zeg niet dat het niet vermakelijk is, maar CS is nog steeds de meest competatieve shooter op de markt. Graphics boeien nou eenmaal niet als het er écht om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jongen kijk ook uit voor de volgende server:

188.165.234.10:3434
[F.R.] #Gef' Multimod HC

Deze gasten kicken iedereen die ook maar 3 sec stilzitten, iedereen die beter is dan hun.
En ze boosten elkaar ook.

Is er geen simpele manier om dit te reporten ?

[ Voor 21% gewijzigd door ApC_IcE op 31-03-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ApC_IcE schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:41:

[F.R.] #Gef' Multimod HC

Deze gasten kicken iedereen die ook maar 3 sec stilzitten, iedereen die beter is dan hun.

Gewoon niet daar naartoe gaan? Stelletje kleuters van 12 die denken leuk te zijn, that's all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Laatst online: 07-04 15:35

Silence

Godlike

God wat ben ik blij dat ik dit niet speel op de PC (en niet ik ben geen console ventje :p) maar als ik alles zo lees over dat kicken enzo is er toch geen f*ck aan. Iedereen heeft toch zijn eigen speel wijze de een zit stil de andere rushed etc.
Let it be, het is maar een spel...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365001

Na dat ik jaren lang op de pc heb gespeelt ben ik met black ops over gestapt op console, ff flink moeten wennen. Maar echt een verademing.

Als ik nu hoor dat men veel mensen kicked op servers als er niet gespeeld word zoals zij dat willen, ben ik toch wel blij met de matchmaking op de ps3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silencex schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:00:
God wat ben ik blij dat ik dit niet speel op de PC (en niet ik ben geen console ventje :p) maar als ik alles zo lees over dat kicken enzo is er toch geen f*ck aan. Iedereen heeft toch zijn eigen speel wijze de een zit stil de andere rushed etc.
Let it be, het is maar een spel...
Daar hebben we No Rules servers voor, waar je gewoon het spel mag spelen.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.109.142:3074/b_560_95_1.png

Daarmee los je het probleem redelijk op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 07:45
ApC_IcE schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:41:

[F.R.] #Gef' Multimod HC

Ik zat daar gister ook heel even, en het viel mij ook op dat de ene kick na de andere kick voorbij vlogen.

Dat kicken kan je niks tegen doen, maar dat boosten wordt... als het goed is... door Treyarch gemonitoord. Dus daar zouden vanzelf maatregelen op moeten komen. Maar ja, of dat systeem echt werkt, geen idee.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:48
Anoniem: 365001 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:09:
Na dat ik jaren lang op de pc heb gespeelt ben ik met black ops over gestapt op console, ff flink moeten wennen. Maar echt een verademing.

Als ik nu hoor dat men veel mensen kicked op servers als er niet gespeeld word zoals zij dat willen, ben ik toch wel blij met de matchmaking op de ps3 :D
Ik ben blij dat ik Black Ops op de PC heb. Ik heb MW2 op de PS3, maar werd gek van (niet-)host (dis)advantage, spelers die niet in sync met elkaar liepen, mislukte host migration en andere rariteiten in het p2p systeem. Ik heb liever dedicated servers + af en toe een kleuter admin dan dat. Ik kom gelukkig kleuter admins ook niet echt tegen, alleen af en toe een een speler die iets van 'zomg cheater' gromt ;).

(Ik heb liefst een lobbysysteem + dedicated servers voor pubplay, best of both worlds :) )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Kicken van spelers. Ik ben al eens een paar keer gekickt (dus niet die 100+ x vanwege teamkills :) ) zonder dat echt duidelijk werd waarom. Soms had ik een hoge score en ineens *poef* gekicked. Gisteravond was het wel duidelijk. Ik weet jammer genoeg niet meer welke server maar het volgende was er aan de hand.

Tijdens een potje HC TDM (Nuketown) zie ik dat een teammate wordt neergeknald van achter een schutting. Ik neem aan dat dit dus een tegenstander is en ren om de schutting en schiet. Ik raak één kogel en stop met schieten omdat het toch een teammate is. Vervolgens typt deze knakker "I'll kick you for that" en *poef* [HH] Buurman lag eruit.

Treurig want nog geen paar seconden ervoor schiet hij een teammate hartstikke dood. Nouja, dit soort figuren lopen ook rond en het beste is het herkennen van deze gasten en zo'n server dan verlaten. Verreweg de meeste potjes gaan wel goed en daar gaat het om.

BTW: Ik heb Ghost PRO gehaald. :)

En nog even en ik heb Hardline PRO maar dan moet ik nog 7 killstreakpackages sharen. Dat is nog niet zo makkelijk want hoe vaak het ook gebeurt dat jouw teammates zich als hyena's op jouw carepackages storten zo zeldzaam is dit fenomeen op dit moment. Ik moet mensen gewoon vragen om ze te pakken en dan nog reageert niet iedereen.

Het gevolg is dat ze blijven liggen, ik uiteindelijk uit mijn schoenen geschoten door tegenstanders en dan mag je 3x raden wie mijn package dan heeft.... De tegenstander. :P

Dames en heren spelers, als iemand zegt dat je een package mag pakken, doe dit dan ook!!!!11. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik los dat meestal op door ff een rondje, of soms 2, SAM/Care Package/Turret te nemen.

Een SAM wordt nl ook gewoon als een share package gezien. 9 van de 10x worden ze wel opgepakt. CP pak ik alleen zelf als het echt leuk is, 9/10 x mag team m hebben....

Dan zit je zo aan je 7 share packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gundogan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Ik ben blij dat ik Black Ops op de PC heb. Ik heb MW2 op de PS3, maar werd gek van (niet-)host (dis)advantage, spelers die niet in sync met elkaar liepen, mislukte host migration en andere rariteiten in het p2p systeem. Ik heb liever dedicated servers + af en toe een kleuter admin dan dat. Ik kom gelukkig kleuter admins ook niet echt tegen, alleen af en toe een een speler die iets van 'zomg cheater' gromt ;).

(Ik heb liefst een lobbysysteem + dedicated servers voor pubplay, best of both worlds :) )
Het is jammer dat er geen blacklist is voor servers maar wat ik meestal doe is als er een slechte server is met mislukte admins dan probeer ik mij altijd te laten bannen. Dan krijg je tenminste meteen een message dat je gebanned bent van de server :P
Overigens goede servers toevoegen aan favorites. Meestal is zo'n 90% goed, 10% is slecht :p

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 31-03-2011 14:58 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazs2000 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:51:
Kicken van spelers. Ik ben al eens een paar keer gekickt (dus niet die 100+ x vanwege teamkills :) ) zonder dat echt duidelijk werd waarom. Soms had ik een hoge score en ineens *poef* gekicked. Gisteravond was het wel duidelijk. Ik weet jammer genoeg niet meer welke server maar het volgende was er aan de hand.

Tijdens een potje HC TDM (Nuketown) zie ik dat een teammate wordt neergeknald van achter een schutting. Ik neem aan dat dit dus een tegenstander is en ren om de schutting en schiet. Ik raak één kogel en stop met schieten omdat het toch een teammate is. Vervolgens typt deze knakker "I'll kick you for that" en *poef* [HH] Buurman lag eruit.
Nu heb ik pas door dat ik gisteren nog met jou in een paar rondes HC Domination op Nuketown zat! Speel je vaker Nuketown HC Domination?
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client