[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 54.908 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
falcon123 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:31:
[...]

vergeet de / niet ^^ dus:

console (druk ~ toets) -> /connect ip(nummer)
idd.. my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 22:50
Al 2x een crash gehad, en ging net zo lekker met de frags.
En dat na de laatste update, daarvoor geen problemen (winxp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-05 17:52
Mijn map pack wil niet meer downloaden...
hij is op 84% blijven hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-04 18:49
Ik weet niet of deze vraag is toegestaan maar heeft er ook iemand een server hier met alleen de nieuwe mappen?

Heb de DLC net eindelijk binnen maar alle servers die de nieuwe mappen only doen zitten vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jeroen210 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:03:
Ik weet niet of deze vraag is toegestaan maar heeft er ook iemand een server hier met alleen de nieuwe mappen?

Heb de DLC net eindelijk binnen maar alle servers die de nieuwe mappen only doen zitten vol
Net server 2 op Hardcore DOM gezet met alleen first strike only
IP=173.199.110.114

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

game start nu wel. Had gehoopt dat ik de nieuwe map voor zombies kon spelen met mn huisgenoot., gelijk zwart scherm als ik die selecteer. jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even de 4 MP maps gespeeld, korte indruk van de maps:
- Stadium: Veel teveel invisible walls en spawnkillfestijn. Verreweg de slechtste map van het hele spel tot nu toe.
- Berlin Wall: Veel ruimte en hokjes, erg leuk.
- Kowloon: Geweldige sfeer met leuke elementen, beste map tot nu toe :)
- Discovery: Eerste indruk zeer goed maar te weinig gespeeld nog.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:12
bij mij werkt zombiemap wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Tiger servers zitten weer bommetje bommetje vol :D
Ik vind de maps echt stuk voor stuk top. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik vind stadium echt geen sodemieter aan :P
Misschien ook wel omdat ik hem maar 2x heb gespeelt en beide keren pwnt werd door campers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-05 18:26
de [WaP] servers hebben nu ook een servertje die 24/7 dlc doet

domination softcore (voor nu) dlc maps

ip: 173.199.108.158:3074

[WaP]first strike ONLY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:46
kut kut kut

het is weer zover
geregistreerd op een forum voor een key van FS (dacht legetiem) en stommer dan stom komt de info nog overeen met mijn steam info _ gevolg account weer weg ....

Had ik godver nog wel verified en security allemaal op hoog staan krijg je dit..

Ben nu echt gewoon kwaad...

was trouwens curse.com ???

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 25-03-2011 23:06 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hi,

Ik vroeg me af hoe jullie de first strike mappen hebben ingesteld...

aangezien hij bij mijn sniper only server voor geen ene meter iets wilt doen met first strike mappen....

ik had alleen first strike mappen geselecteerd... maar opeens resette hij gewoon naar array toe.

vind het maar raar dat die niet switched naar een DLC map.

gefixed :)

[ Voor 2% gewijzigd door falcon123 op 26-03-2011 00:35 . Reden: problem solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
weet niet wat het was maar ik ben nu weer ingelogd.

pfffft

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:04:
kut kut kut

het is weer zover
geregistreerd op een forum voor een key van FS (dacht legetiem) en stommer dan stom komt de info nog overeen met mijn steam info _ gevolg account weer weg ....

Had ik godver nog wel verified en security allemaal op hoog staan krijg je dit..

Ben nu echt gewoon kwaad...

was trouwens curse.com ???
Ik weet nog van World of Warcraft dat curse.com tenminste een keer een keylogger bestand/infectie op hun site had. De site zelf is wel (nog steeds?) legitiem zover ik weet, maar ik mijd hem wel :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 17:42
Ik vind juist berlin wall klein en stadium nog wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Gundogan schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:24:
[...]

Ik weet nog van World of Warcraft dat curse.com tenminste een keer een keylogger bestand/infectie op hun site had. De site zelf is wel (nog steeds?) legitiem zover ik weet, maar ik mijd hem wel :p
heb hier toch mcafee draaien ...

Moet zeggen dat het double xp weekend icm nuketown echt gruwelijk is.
Elk potje challenges halen en vrijwel bij elk potje een level up :)

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 26-03-2011 00:48 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, Ascension hebben we ook is even goed aan de tand gevoeld. Dat is echt een super vette zombie map waar je het ver mee kan schoppen. We, Aardschok, Blue, Black en ik zijn tot ronde 13 gekomen (Blue met zijn dikke solo advanture :P) Duidelijk de beste zombie map so far!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste indruk van de MP maps: VET. De maps zijn niet zo lineair als ik gewend ben van COD, het oogt allemaal net iets meer af. Spawntraps zijn een stuk lastiger bij Domination en de gevechten vinden zowel op lange afstand als close range plaats. Knap gedaan van Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:01:
Zo, Ascension hebben we ook is even goed aan de tand gevoeld. Dat is echt een super vette zombie map waar je het ver mee kan schoppen. We, Aardschok, Blue, Black en ik zijn tot ronde 13 gekomen (Blue met zijn dikke solo advanture :P) Duidelijk de beste zombie map so far!:D
En oh wat was dat toch geweldig spannend zeg, damn! Heerlijke map maar we zullen er nog echt even kracht achter moeten zetten willen we daar ook een leuk recordje zetten. Ik zeg, lvl 18 als doel? Ditmaal zonder solo, ookal was dat wel echt heel leuk om te doen :9
reemprive schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:15:
Mijn eerste indruk van de MP maps: VET. De maps zijn niet zo lineair als ik gewend ben van COD, het oogt allemaal net iets meer af. Spawntraps zijn een stuk lastiger bij Domination en de gevechten vinden zowel op lange afstand als close range plaats. Knap gedaan van Treyarch.
Ik sluit me hier ook volledig bij aan. De hele dlc kwam voor mij als een zeer welkome verassing (waarvoor dank beany (Brown) en Frentik (Black)!! :Y) ) Er gelijk maar even een uurtje mee gespeeld en Kowloon is toch wel mijn favoriet van de dlc. Lekker in balans en (gelukkig) weinig echt sterke plekjes voor campertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
Damn, nu wil ik de maps ook op de PC spelen, maar dat zal nog een maandje of anderhalf moeten wachten ben ik bang :-(
Leuk dat jullie de zombie map leuk vinden, ik vond em op de xbox ook al vet maar ja, lastig om voorbij level 10 te komen met zo'n kut controller :p
By the way pink, voor zover ik weet zijn de maps niet door Treyarch gemaakt maar door een ander bedrijf (Raven ofzoiets?) En thanks voor de key, ook al kan ik hem nog niet gebruiken :p Ach, misschien een keertje Ascension doen onder stage (op 640x480 low hahah), kan vast wel :9

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 26-03-2011 05:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat was mijn eerste gevoel ook, vooral Berlin Wall zal mijn favoriet worden voor Domination. A en C zijn relatief makkelijk te verdefigen maar B is een ramp om in handen te krijgen of te houden. De grootste gevechten zullen daar bij B plaatsvinden. Heerlijke map.

Stadium is op zich ook leuk maar niet met S&D, teveel plekken waar campers zich kunnen ophouden maar met TDM is deze zekers leuk.

Alleen Discovery is goed voor alle speelstijlen, snipers kunnen hier aan hun trekken komen want vanaf veel plaatsen overzie je grote delen van de map. :)

Kowloon was ook erg leuk maar de hele tijd liep ik met het idee van "Waar ben ik nu weer??? Moet nog wennen aan de nieuwe maps dus. :P

Het downloaden ging erg raar, in de eerste instantie ging het snel, toen gebeurde er een uur niets en ineens met 2,1MB/s. Die hoge snelheid had ik niet verwacht want iedereen was op dat moment wel bezig met de handel binnen te hengelen en 610MB is niet niks. :)
Blue-Tiger schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:20:
Ik sluit me hier ook volledig bij aan. De hele dlc kwam voor mij als een zeer welkome verassing (waarvoor dank beany (Brown) en Frentik (Black)!! :Y) ) Er gelijk maar even een uurtje mee gespeeld en Kowloon is toch wel mijn favoriet van de dlc. Lekker in balans en (gelukkig) weinig echt sterke plekjes voor campertjes ;)
Ja, als je CTF speelt dan is er bij 1 van de vlaggenpunten een soort van poortje en als je daar zit dan hoef je alleen maar jouw wapen op de vlag te richten en de tegenstanders rennen langs jou zo naar de vlag *poef poef poef*. Het is een kwestie van tijd voordat iedereen het weet en dan gooit iedereen standaard een granaat in dat poortje. :P

[ Voor 22% gewijzigd door bazs2000 op 26-03-2011 07:39 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 05:24:
Ach, misschien een keertje Ascension doen onder stage (op 640x480 low hahah), kan vast wel :9
Deal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-05 22:58
Afbeeldingslocatie: http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/6561348/14-is-a-bit-much-for-5-new-maps-Actually-its-4-one-is-a-zombie-map.jpg?imageSize=medium&generatorName=Inception

Klikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Spawntrappen op Discovery is super makkelijk. Zeker als je ze op A vast zet. Berlin Wall is ook goed te doen. Vooral op C. Stadium en Kowloon geef ik je helemaal gelijk. Op die maps kun je top potjes Domination hebben waar het niet na 2 minuten al duidelijk is wie er gaat winnen en het dus TDM wordt. :)

Overigens vind ik na 2 maanden spelen Discovery nog steeds fantastisch. Kowloon doe ik ook met alle plezier. Berlin Wall is wel OK maar wordt vaak wat statisch door de drie dikke chokepoints. Is wel grappig om zo een totale andere map, qua opbouw, er tussen te hebben. Stadium is ook gewoon gaaf. Heerlijke run and gun map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

heel droog :D

Op de tigers server gisteren:

[P.S.]Vinom: Laten we racen wie het eerste bij de zipline is
[ApC]Eindbaas: Ik weet niet waar dat is
[P.S.]Vinom: Ik ook niet
:+

Heb de APC server ook omgezet naar de nieuwe DLC.
Alleen nog wat timeout errors.
173.199.64.142:3084

[ Voor 29% gewijzigd door ApC_IcE op 26-03-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-05 12:58

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hah, ik heb zeker geen spijt van de DLC gekocht te hebben.
Heb nog niet veel op MP gespeeld (vooral combat training om de mappen wat te leren kennen) maar dit is wat ik van de nieuwe maps vind :
- Stadium: Leukste map imo, wel echt brakke spawns op MP (vooral annoying in HC)
- Berlin Wall: Autoturrets zijn goed gevonden, al zijn ze wel wat te sterk. Nu ben je echt bijna zowizo dood, maar ik vind dat het eerder een soort risico moet zijn, bv 30% kans dat ze je killen. Verder wel leuke map, veel plaats enzo.
- Kowloon: Echt leuke map, goeie sfeer, het lijkt echt alsof je in zo'n chinees dorpje over die daken ligt te hoppen. Wel jammer dat je op nogal wat plaatsen naar beneden kan vallen, en dat gebouwen waar je niet op kan echt slecht afgewerkt zijn (vierkante blokken met textures van een gebouw op). Ziplines zijn leuk gevonden maar zijn echt op onnuttige plaatsen gezet.
- Discovery: Eerste indruk was "Nee, NOG een sneeuwmap ?" maar uiteindelijk valt deze map wel goed mee. Een paar goeie elementen, maar jammer dat je niet zo kan sliden op het ijs zoals op bulletstorm, dàt zou nice zijn :D
De zombie map heb ik nog maar 1x gespeeld maar ik vond hem wel fijn. De map lijkt hetzelfde als launch, maar er is toch wel heel wat anders, ik raakte soms wel eens de weg kwijt :+

Echt géén spijt dat ik hem gekocht heb. Ik heb wel heel wat problemen ondervonden met Steam, maar deze waren half opgelost nadat ik de SP download op pauze had gezet en deze achteraf weer aangezet (als MP klaar was)

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 26-03-2011 12:28 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:28:
[...]

heel droog :D

Op de tigers server gisteren:

[P.S.]Vinom: Laten we racen wie het eerste bij de zipline is
[ApC]Eindbaas: Ik weet niet waar dat is
[P.S.]Vinom: Ik ook niet
:+
Ghehehe, ik heb hem uiteindelijk toch gevonden. Die gekke gele lijn op de minimap is dus de zipline ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 14:27
vinom schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:38:
[...]

Ghehehe, ik heb hem uiteindelijk toch gevonden. Die gekke gele lijn op de minimap is dus de zipline ^^
Geniaal inderdaad! Moet zeggen, ik kon hem ook niet vinden, en wist niet wat die gele lijn was :+. En natuurlijk er vol vanaf geschoten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

De zombie map Ascention werkt nu. Weer heerlijk zombies schieten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 01:58
Weet toevallig iemand hoe je cg_DrawFPS (weer) kunt unlocken? Ik krijg de fps-meter niet meer geactiveerd.. Na de patch stond in de settings de console uitgevinkt, dus dat is het niet; ook via de config lukt het daarna niet om DrawFPS van "OFF" af te krijgen. Wat ik ook intoets - Simple/1/enz - niets blijft staan. Andere instellingen doen het wel gewoon.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28
Vandaag een start gemaakt om Ghost Pro te halen. Concealed kills had ik al met de sniper gemaakt dus de 30 (of 40?) aircraft nog neerhalen en een sentry gun mollen..

Vooral die laatste had ik een hard hoofd in want ik zie die dingen zelden. Zet iemand in Havana zo'n ding voor mijn neus neer :D Flashbang en knife..

Nu de Aircraft nog.. ik had niet op al mijn classes de Strela, maar nu dus wel. Bijna alles Ghost en Strela. Wat een plezier kun je daarmee hebben. Huey inbound en na een paar seconden (sleight of hand pro) heb je twee raketten richting dat ding en bye bye killstreak. O-)

Marathon Pro heb ik een hard hoofd in. Ik heb nog nooit CTF gespeeld, maar het trekt me al niet vanwege het idee... Ik denk dat de volgende Perk die aan de beurt is Tactical Mask wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:58:
Vandaag een start gemaakt om Ghost Pro te halen. Concealed kills had ik al met de sniper gemaakt dus de 30 (of 40?) aircraft nog neerhalen en een sentry gun mollen..

Vooral die laatste had ik een hard hoofd in want ik zie die dingen zelden. Zet iemand in Havana zo'n ding voor mijn neus neer :D Flashbang en knife..

Nu de Aircraft nog.. ik had niet op al mijn classes de Strela, maar nu dus wel. Bijna alles Ghost en Strela. Wat een plezier kun je daarmee hebben. Huey inbound en na een paar seconden (sleight of hand pro) heb je twee raketten richting dat ding en bye bye killstreak. O-)

Marathon Pro heb ik een hard hoofd in. Ik heb nog nooit CTF gespeeld, maar het trekt me al niet vanwege het idee... Ik denk dat de volgende Perk die aan de beurt is Tactical Mask wordt...
Als ik je een advies mag geven: nuketown hc domination en je tegenstanders wat killstreaks gunnen. Ik heb er3 rondes over gedaan door alle spyplanes neer te halen. Gaat lekker vlot omdat je tegenstanders graag een minimap zien.

[ Voor 28% gewijzigd door codex op 26-03-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

weet iemand welke mod tool of wat dan ook gebruikt wordt voor het volgende:

Ik join een server en wordt persoonlijk begroet door de server
en kan de volgende opties doen: !vote !rank !rules etc
en me rang van die server wordt daar bijgehouden enzo.

ik kon het op google niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 22:50
Black Tomato Mod
http://blacktomatomod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Net nog even gelachen in Discovery. Ik ging even het spel testen om te zien hoeveel FPS ik had nadat ik mijn GPU+Geheugen nog wat sneller had gezet en niet de moeite nam om een headset te gebruiken. Zonder geluid presteerde ik het om een aantal flinke killstreaks te behalen en de hoogste hierin was 12. :D

Zo goed speel ik niet eens met geluid. :+

Ik moet er wel bij zeggen dat de tegenstanders continu in groepjes van 2 of drie liepen en dat dit ook wel heeft geholpen. Als ik de maps moest afstruinen op zoek naar tegenstanders dan zou het aantal kills lager zijn uitgevallen. Maar toch, niet ontevreden met het resultaat.

Mijn videokaart (HD4770 @ 890 / 1050 + stockcooler) wil niet sneller dan 94 FPS gemiddeld @ 1920x1200 met 2x AA. Die TOP-bios van asus voor deze kaart is helemaal niet verkeerd. :P

Edit:
Hey CyberCrew, jij ook hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

thanx heb em nou draaien,
maar is het zo dat ik mijn pc dus altijd aan moet laten staan met die mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ApC_IcE schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:30:
[...]

thanx heb em nou draaien,
maar is het zo dat ik mijn pc dus altijd aan moet laten staan met die mod?
Jep. Zodra je het programma afsluit stopt de mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
Zo net een rondje domination op alle DLC maps gedaan.

Discovery: erg veel weggetjes, verhogingen en raampjes waar je rekening mee moet houden. Vond hem voor een keer niet erg leuk omdat ie te complex is (meeste goede multiplayer mappen in het algemeen zijn juist briljant in eenvoud), maar hij kan nog wel groeien als ik de timings en feel van de map ken :)

Stadium: niet eens zo heel erg slecht als mensen vinden, behalve de vele hoekjes om in te campen ja. Maar dan ga je domination niet winnen ;) Ook zitten er twee vrij grote omwegen in de map die er niet toe doen in domination, maar de 'slayers' onder ons zullen dat wel leuk vinden op z'n tijd. Redelijke map voor objective modes, niet goed voor TDM/FFA

Berlin Wall: niet geschikt voor domination naar mijn mening en ook de slechtste van allemaal in totaal als ik andere gameplay videos zie. In domination is het B cappen en dan ben je er wel als je team niet volledig hersenloos is :)

Kowloon: wel met afstand de leukste van allemaal. Op zich veel kamertjes en hoekjes, maar de pace van de map is toch vrij hoog. Wel wat makkelijk te spawntrappen zo lijkt het.

Ook weer eens iets nieuws mee gemaakt: een RC-XD vernietigen met een direct impact van een frag nade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
rabor schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:57:
Weet toevallig iemand hoe je cg_DrawFPS (weer) kunt unlocken? Ik krijg de fps-meter niet meer geactiveerd.. Na de patch stond in de settings de console uitgevinkt, dus dat is het niet; ook via de config lukt het daarna niet om DrawFPS van "OFF" af te krijgen. Wat ik ook intoets - Simple/1/enz - niets blijft staan. Andere instellingen doen het wel gewoon.
Ik heb het config bestand op read only gedaan, maar moet nog testen of het werkt.

Volgens iemand op het Steam forum schijnt het config bestand alleen met een private match en combat training te resetten, met een normale multiplayer match niet. Dit heb ik ook nog niet getest. Morgen maar eens doen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-05 18:26
heb vandaag ff in mijn server ook leuk domination gespeeld op alle maps :)

berlin wall: zeer leuke map doet mij terug denken aan bf1942 (wat was dat een zalige shooter). turrets grappig. helaas ga je sowiso dood bij een oversteek. als je midden in begint te lopen (vanuit camp-posities) lukt het wel^^. Leuke map voor dom alleen word B kapot geflankt. beste map van de 4!

discovery: Aardige map, zeer groot maar toch mid-range fighting. veel mogelijkheden om te lopen. als je hem speelt moet het toch wel met 18 man zijn anders vind je niemand ^^.

kowloon: Hectisch, 1000en1 manieren om van punt a naar punt b te komen. ik begin de map half te snappen. bij deze map moet er zeer erg op hoogte worden gelet, iets dat ik bij cod nog niet aak gezien heb...

stadium: 2de favoriet, lekkere rush/knife map, speel hem graag. redelijke map voor domination. ik zou deze map wel alleen op soft-core spelen.

acension: zalige zombie map, weet de weg er nog nietXD. nog maar 3keer gedaan steeds weer verbaast om de omvang. paarse perk is ook leuk maar soms onhandig-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 01:58
Larrs schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 22:55:
[...]

Ik heb het config bestand op read only gedaan, maar moet nog testen of het werkt.

Volgens iemand op het Steam forum schijnt het config bestand alleen met een private match en combat training te resetten, met een normale multiplayer match niet. Dit heb ik ook nog niet getest. Morgen maar eens doen.
Thanks. Bij mij springt hij weer van "Simple" naar "OFF" zodra ik het spel opstart. Misschien heeft het te maken met die nieuwe Catalyst 11.4.. of/& de DLC..

Edit; ik heb in een .cfg van vóór 1.07 de nieuwe data van 1.07 ingevoegd & hij doet het weer..

[ Voor 7% gewijzigd door rabor op 27-03-2011 05:55 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
reemprive schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:23:
[...]

Als ik je een advies mag geven: nuketown hc domination en je tegenstanders wat killstreaks gunnen. Ik heb er3 rondes over gedaan door alle spyplanes neer te halen. Gaat lekker vlot omdat je tegenstanders graag een minimap zien.
Thanks for the advice.. Ik speel alleen op de PS3, dus heb de server niet voor het uitkiezen.. Moet er nog 9 dus, zal niet zo lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die dit kan verslaan so far ?:)
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/112297649-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
vinom schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:33:
[afbeelding]
Sick. Ik heb een tijdje geleden gespeeld bij een vriend van mij op de xbox. Maar het is sowieso veel moeilijker aangezien de zombies voor mijn gevoel van alle kanten kwamen, in Kino kon je tenminste lekker rondrennen. Daar ook meerdere keren de levels rond de 30 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ruffzz schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:45:
[...]

Jep. Zodra je het programma afsluit stopt de mod
Zou ik dit ook op me chesnas kunnen draaien?
me nas dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[afbeelding]
Het was vreselijk :'( Vreselijk zeg ik je!!!!

Uren voor die box staan en dan nog steeds niks beters krijgen dan een commando en een famas terwijl je teamgenoten beide met een upped HK21 en 1 Thundergun lopen... :'(

Maarja, het was wel kapot grappig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
We kunnen misschien binnekort wel een keer met een groepje tweakers zombie's gaan doen :P
Ik deed net 1 potje zaten we in ronde 10 en toen ging de host weg...
Add me maar op steam: FastClaimer

Net round 17 gehaald :P

[ Voor 6% gewijzigd door Fastclaimer op 27-03-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wahh, net een rondje TDM gedaan op Kowloon, mijn lievelingsmap op het moment. Om een of andere reden werkte de sniper echt goed mee vandaag, een paar zieke shots gehaald :D
Heb maar ineens een kleine montage gemaakt van dit en een paar gungame streaks...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YvSfGjyvrhM]Edit: Pffft, YouTube moet toch ook altijd tegenwerken he... Een zwarte rand rond men video en allemaal horizontale strepen bij beweging... :F

[ Voor 44% gewijzigd door Mavamaarten op 27-03-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Mavamaarten schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:42:
Wahh, net een rondje TDM gedaan op Kowloon, mijn lievelingsmap op het moment. Om een of andere reden werkte de sniper echt goed mee vandaag, een paar zieke shots gehaald :D
Heb maar ineens een kleine montage gemaakt van dit en een paar gungame streaks...

[video]Edit: Pffft, YouTube moet toch ook altijd tegenwerken he... Een zwarte rand rond men video en allemaal horizontale strepen bij beweging... :F
Zo heftig filmpje zo... :)

Vandaag na gespeeld te hebben met een AK74u even een class aangemaakt met de FAMAS icm met dual mag en SOH. Zoo dat ging echt goed. Ligt beter in de hand dan de ak74u. Misschien dat de ak74u icm dual mag (als dat kan) ook net iets beter is. Maar had een paar potjes achter elkaar gewoon veel kills en eindigde bovenaan in mijn team.

Altijd leuk als je in Prestige 4 nog iets ontdekt wat je eigenlijk nog niet had ontdekt of had gebruikt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je de kiparis al geprobeerd ? Ik ben echt geen fan van SMG's, maar ik neem altijd de kiparis op kleinere maps. (Wel extended mags nemen, anders maak je echt geen kans). Reload time met SoH is echt belachelijk klein, alleen heb je echt weinig kogels.
Verder heb ik nog commando, stoner63 en L94A1 classes.

Boh, ik erger er mij altijd aan dat ik zo schokkerig omga met mijn muis. Ik speel alleen maar goed op low sensitivity, maar in montages ziet dat er zo chaotisch uit :P

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 27-03-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MP5k ftw! Echt een meesterlijk wapen als je er gewend aan raakt. AK74u met grip en rapid fire icm SOH Pro ownt ook, maar is een beetje erg makkelijk. MP5k moet je echt meer leren spelen maar als je er eenmaal aan gewend raakt is het een perfect wapen. En je hebt hem elke prestige gelijk weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spectre met Rapidfire ftw! Had die combo nog nooit gebruikt voor vanmiddag. Maaide door alles en iedereen heen. Mooie is dat je geen grip nodig hebt erbij. Wel Scavenger. Want niemand krijgt je neer dus je bent zo je ammo kwijt. :)

Hoe doe je 2 attachments met SoH Pro? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-03-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
MPL of Spectre met rapid fire speelt wel lekker ja. En je voelt je niet zo cheap als de AK74u met rapid fire ;) De MP5 vind ik niet zo denderend. Zowel de MP5 als de AK74u lijken wel exacte kopieën van de hun CoD4 versie qua handling en ook in CoD4 vond ik de MP5 niks en de AK74u erg sterk. Voornamelijk omdat de MP5 een erg rare kick heeft naar de zijkant, terwijl de AK74 alleen maar naar boven gaat.

Ik heb nu ook een class met dualwield kaparis. Behoorlijk bagger eigenlijk, maar ziet er wel stoer uit en geeft grappig genoeg toch voldoening als je iemand weet te fraggen :)
Mavamaarten schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:28:
Boh, ik erger er mij altijd aan dat ik zo schokkerig omga met mijn muis. Ik speel alleen maar goed op low sensitivity, maar in montages ziet dat er zo chaotisch uit :P
Ik speel op 800dpi, 6/11 windows sense en 3 ingame en mijn gameplay ziet er ook altijd zo spastisch uit :D

[ Voor 26% gewijzigd door Gundogan op 27-03-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
[afbeelding]
dit is de makkelijkste map... zelfs makkelijker dan Kino, dus dat haal ik wel, maar in me vriendenlijst heeft nog niet iedereen hem dus ff geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Poepoe hebben enkel de die-hard liefhebbers de pack op de pc gekocht, af en toe erg taai terwijl ik anders aardig door het speelveld maai :+
Meer mensen dat gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Eensch iedereen lijkt al te weten waar hij naar toe moet rennen ??!

Verder viel me op dat het laden van het nieuwe level langer schijnt te duren.
Hij telt langer af. In Nuketown gooit hij dan ook 2 bommen?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchie01 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:31:
[...]

dit is de makkelijkste map... zelfs makkelijker dan Kino, dus dat haal ik wel, maar in me vriendenlijst heeft nog niet iedereen hem dus ff geduld ;)
Je klint erg zeker van je zaak. Ik kijk graag uit naar je resultaat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

ben in mijn eentje tot 14 gekomen...
maar daarna kom ik altijd in de munitie problemen...

Snap nu ook eindelijk hoe die bagger apen te werk gaan..
Snapte eerst niet waarom ik mijn juggernog kwijt raakte terwijl er geen aap in de buurt te bekennen was.
Blijkbaar klimmen die rotzakjes op de betreffende vending machine van de perk die je actief hebt en meppen er dan op... vervolgens raak je je perk kwijt als je ze niet op tijd er afschiet.
Wel grappig gedaan...
Ook handig om te weten, want campen bij de vending machine van je actieve perk is een relatief makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:13
Dersan schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:52:
[...]

Sick. Ik heb een tijdje geleden gespeeld bij een vriend van mij op de xbox. Maar het is sowieso veel moeilijker aangezien de zombies voor mijn gevoel van alle kanten kwamen, in Kino kon je tenminste lekker rondrennen. Daar ook meerdere keren de levels rond de 30 gehaald.
Ik speel hem al een tijdje op de box, ik vind het juist de overzichtelijkste map van allen. Als je eenmaal bij die 2e landingpad staat met je team dan komen ze van 3 kanten en kan je vrij makkelijk defenden. Alleen met de aapjes is het ff oppassen dat ze niet de perks stelen....

Verder prima te doen, af en toe gewoon een halve zombie overhouden om naar de random box en de upgrade box te gaan...

Mn record staat op 25 ofzo, wat nog niet eens echt heel goed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Hebben jullie al gemerkt dat een server tegenwoordig al start als er 4 personen in zitten in plaats van 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ja, gelukkig wel. Soms moest je best lang wachten voordat een match begon, vind dit wel een goede wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Laatst online: 15-05 09:09

Silence

Godlike

[afbeelding]
Totaal niet bijzonder:S.

Als je met een beetje goed team speelt die weet wat ze doen kom je veel hoger.
Ik heb tijd geleden (op xbox360) lvl31 gehaald met ze 4en alleen sinds lvl28 waren er 3 dood gegaan. Ik was de enige nog met een thundergun en raygun en ben toen in me eentje nog tot lvl31 gekomen(want andere gingen steeds dood omdat ze geen wapens hadden) en toen was me accu leeg van me controler en ging ik dood (zonde van die uren).

Ik had nog wel wat levels alleen kunnen doen gewoon kleine rondje lopen om zo'n "lander" heen en dan alles in 1 keer weg blazen met die thundergun.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 337891 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:35:

Hoe doe je 2 attachments met SoH Pro? :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Pink, HAAAX!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silencex schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Totaal niet bijzonder:S.

Als je met een beetje goed team speelt die weet wat ze doen kom je veel hoger.
Ik heb tijd geleden (op xbox360) lvl31 gehaald met ze 4en alleen sinds lvl28 waren er 3 dood gegaan. Ik was de enige nog met een thundergun en raygun en ben toen in me eentje nog tot lvl31 gekomen(want andere gingen steeds dood omdat ze geen wapens hadden) en toen was me accu leeg van me controler en ging ik dood (zonde van die uren).

Ik had nog wel wat levels alleen kunnen doen gewoon kleine rondje lopen om zo'n "lander" heen en dan alles in 1 keer weg blazen met die thundergun.
Praatjes vullen geen gaatjes. Screen or it did not happen ;)
En uiteraard gaan wij ons huidige record nog wel verbreken, zoveel pogingen hebben we nog niet gedaan en we zaten niet met volledige mankracht ^^.

[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 28-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

vinom schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:20:
[...]

Praatjes vullen geen gaatjes. Screen or it did not happen ;)
En uiteraard gaan wij ons huidige record nog wel verbreken, zoveel pogingen hebben we nog niet gedaan en we zaten niet met volledige mankracht ^^.
Plaatjes vullen wel gaatjes.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:29
Hoe zit het met de sniper mogelijkheden in de nieuwe DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 06:18
Blik1984 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:18:
Hoe zit het met de sniper mogelijkheden in de nieuwe DLC?
Als je het snipen leuk vind om te doen zijn er zeker potenties. Met name in Discovery & Berlin Wall. De overige 2 zijn eigenlijk te klein. Uiteraard geldt waar een wil is...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Ronald_O schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Als je het snipen leuk vind om te doen zijn er zeker potenties. Met name in Discovery & Berlin Wall. De overige 2 zijn eigenlijk te klein. Uiteraard geldt waar een wil is...
..... weet ik de weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

^^^ vooral Discovery, daar kun je op bepaalde plekken het gehele veld overzien. Snipen is niet echt mijn ding maar kan me voorstellen dat er in Discovery een paar mooie plekjes zitten voor de snipers onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik snipe altijd met de WA2000, misschien moet ik toch de enige bolt action maareens gaan proberen, snipers horen one shot one kill te zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ronald_O schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Kowloon werkt prima met sniper, maar ook op Stadium heb je een aantal punten waar je zeer goed kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Phyxion schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:43:
[...]

Kowloon werkt prima met sniper, maar ook op Stadium heb je een aantal punten waar je zeer goed kan snipen.
Care to share? Niemand die hier mee leest joh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 23:29
-TheNose- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:42:
Ik snipe altijd met de WA2000, misschien moet ik toch de enige bolt action maareens gaan proberen, snipers horen one shot one kill te zijn natuurlijk.
Helemaal mee eens, waarom zou je een sniper gebruiken als je iemand 2 of 3 keer moet raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue-Tiger schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:13:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar Pink, HAAAX!!! :9
Hahhaha betrapt. Mijn hacks worden steeds meer opvallend.

Domme opmerking ignore me please ! 8)

Spectre vind ik niet zo, heb er wel een tijdje mee gespeeld omdat ik van mening was dat hij de AK74u kon evenaren maar ik kreeg toch te vaak te maken met een reload op een ongunstig moment. Toen weer terug naar de AK74u gegaan, vond het weer een gaar wapen omdat jan-en-alleman ermee speelt dus de keuze gemaakt om de MP5k onder de knie te krijgen. Dat is toch aardig gelukt. Enige nadeel ten opzichte van de 74u is dat het met de 74u op de lange afstand iets makkelijker is om kills te maken, maar in andere situaties geef ik de voorkeur aan de mp5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:13
Persoonlijk vind ik sinds die update waarbij de AK74u aangepakt wordt die gun niet zo top meer....
Close nog steeds 1 van de beste, op afstand verlies ik het echter meer dan regelmatig.
Dit kan ook liggen aan dat ik amper nuketown meer speel laatste tijd, waardoor je das vaker mid/long - range battles heb. Maar heb het idee dat ie ook gewoon minder krachtiger is....

Die patch is -dacht ik?- sinds het live gaan van de DLC ook op de PC los (bij mij op de xbox360 al wat langer). Zijn jullie nog steeds zo fond op de 74u?

Ben benieuwd wat de gedachtegang is onder de pro's op GoT :P

edit: Is het overigens niet allang tijd voor nr 16? /bijdehandmodus

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 28-03-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
-TheNose- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:42:
Zet een variable scope op een G11 en je hebt je non-bolt action one shot, one kill sniper. ;) Vandaag een tijd mee gespeeld, prima combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Phyxion schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:43:
[...]

Kowlooooooooooooon *;
Echt nice map, en werkt ook goed met sniper hier.

Oh, en ik heb mijn filmpje gereupload, deze keer met betere codec (maar wel 400 mb zware file doh !)
Tell me what you think :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 28-03-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mavamaarten schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:24:
[...]

Kowlooooooooooooon *;
Echt nice map, en werkt ook goed met sniper hier.

Oh, en ik heb mijn filmpje gereupload, deze keer met betere codec (maar wel 400 mb zware file doh !)
[video] Tell me what you think :)
Zoo lekkere kills man!!! d:)b :D En mooie streaks ook in gungame, erg vermakelijk om te zien ;) Lekker nummer ook trouwens, hoe heet 'ie? Wil morgen ochtend weer eens wat nieuws te luisteren hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Laatst online: 15-05 15:58
Dat is Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites.

Had gisteren een mooi quick-scope killcam shot op Berlin Wall.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dYk9ch7D5Ww]

[ Voor 15% gewijzigd door sjer op 28-03-2011 23:57 . Reden: titel edit, youtube fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-TheNose- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Care to share? Niemand die hier mee leest joh. :P
Ik speel zelden met sniper maar daarom kan ik de spots wel herkennen (+ het aantal keer dat ik neer gesniped word :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 08:37

Mystikal

It never hurts to help!

Vanavond voor het eerst de maps gespeeld, maar ik vind de framedrops echt zeer groot op de nieuwe maps. FPS schieten naar 35-45 ondanks de 6870 die erin zit. Het valt me echt op, dat het alleen op de nieuwe maps is. Ze zijn natuurlijk ook wel wat groter, maar ook binnen in de kamers van Stadium zakken ze soms in.

Verder zijn de maps wel cool en wist ik redelijk snel mijn weg te vinden op de maps...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
vinom schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:22:
[...]

Je klint erg zeker van je zaak. Ik kijk graag uit naar je resultaat ^^
nog ff met 2 players.
first try :
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/558652148416615943/EFBCB4BA0E1602F0881BC5B96BDA954DE6585CF8/
gestopt omdat het al laat werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Dutchie01 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:
[...]

nog ff met 2 players.
first try :
[afbeelding]
Hoe overleef je zo lang? Ik weet dat je in Kino leuk rondjes kan rennen en het zo ook extreem lang met een MP40 en jug kan uithouden, laat staan met andere wapens. Ik heb maar een paar keer in ascension gespeeld met een vriend, maar ze kwamen echt overal vandaan en liepen dus ook in de val...loop je rondjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
m4yall schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:58:

Ik heb toevallig dit weekend zowel Ghost als Marathon Pro gehaald. Beide zijn goed te doen, je moet inderdaad even geluk hebben (en geduld) met die sentry gun. De aircraft heb je zo gehaald, gewoon lekker spelen en alle spyplanes uit de lucht rammen. Marathon pro was ook een eitje, ik heb 10 potjes CTF gespeeld. Als je in een team komt dat goed is maak je zo 2 caps per ronde en dus 4 per game.Had er ook een hard hoofd in maar het viel reuze mee.

Het probleem is echter dat ik nu twijfel of Marathon Pro zo nuttig is (voornamelijk TDM spelen), bij Perk 3 weet ik echt niet wat nu mijn voorkeur heeft. Second Chance Pro gebruik ik niet, Ninja Pro heb ik nog niet. Wordt die veel gebruikt? Tactical Mask vind ik niet nuttig, er worden bij mij amper gas granaten gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchie01 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:
[...]

nog ff met 2 players.
first try :
[afbeelding]
Ai, dit word een aardige uitdaging om te overtreffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
XeNeRgY schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:32:
[...]

Ik heb toevallig dit weekend zowel Ghost als Marathon Pro gehaald. Beide zijn goed te doen, je moet inderdaad even geluk hebben (en geduld) met die sentry gun. De aircraft heb je zo gehaald, gewoon lekker spelen en alle spyplanes uit de lucht rammen. Marathon pro was ook een eitje, ik heb 10 potjes CTF gespeeld. Als je in een team komt dat goed is maak je zo 2 caps per ronde en dus 4 per game.Had er ook een hard hoofd in maar het viel reuze mee.

Het probleem is echter dat ik nu twijfel of Marathon Pro zo nuttig is (voornamelijk TDM spelen), bij Perk 3 weet ik echt niet wat nu mijn voorkeur heeft. Second Chance Pro gebruik ik niet, Ninja Pro heb ik nog niet. Wordt die veel gebruikt? Tactical Mask vind ik niet nuttig, er worden bij mij amper gas granaten gegooid.
Voor spyplanes ben ik vaak te lui.. Pas als er een Huey, Cobra of Hind komt pak ik de strela :z Maar snap wel dat het dan een stuk sneller gaat als ook ieder spyplane eraan moet geloven.

Ik gebruik bijna altijd Hacker, want ik heb een hekel aan claymores. Marathon heb ik op mijn shotgun en smg class. Spass + silencer op Launch.. heerlijk.. Rest van de classess (4 in totaal) heeft hacker, scheelt me een berg deaths (ik hou van rennen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:35:
[...]

Ai, dit word een aardige uitdaging om te overtreffen :P
Doen we toch wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XeNeRgY schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:32:
[...]Tactical Mask vind ik niet nuttig, er worden bij mij amper gas granaten gegooid.
De pro variant is geweldig. Bijna geen last van flash en concussion. Ik kan niet meer zonder op objective gametypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

m4yall schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:12:
[...]

Voor spyplanes ben ik vaak te lui.. Pas als er een Huey, Cobra of Hind komt pak ik de strela :z Maar snap wel dat het dan een stuk sneller gaat als ook ieder spyplane eraan moet geloven.

Ik gebruik bijna altijd Hacker, want ik heb een hekel aan claymores. Marathon heb ik op mijn shotgun en smg class. Spass + silencer op Launch.. heerlijk.. Rest van de classess (4 in totaal) heeft hacker, scheelt me een berg deaths (ik hou van rennen O-) )
Kan het de laatste dagen ook niet laten om vrijwel elke spy/counterspyplane uit de lucht te halen. T kost me in zo'n potje wel wat extra deaths. Had gisteren in één potje twee hueys van een gast uit de lucht gehaald voordat ie ook maar één kill had. Schitterend, jammer dat we niet allebei een headset ophadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Mystikal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:13:
Vanavond voor het eerst de maps gespeeld, maar ik vind de framedrops echt zeer groot op de nieuwe maps. FPS schieten naar 35-45 ondanks de 6870 die erin zit. Het valt me echt op, dat het alleen op de nieuwe maps is. Ze zijn natuurlijk ook wel wat groter, maar ook binnen in de kamers van Stadium zakken ze soms in.

Verder zijn de maps wel cool en wist ik redelijk snel mijn weg te vinden op de maps...
Een erbij zetten ;) Heb er geen problemen mee met een i7 en een 5870.
Alleen bij een grote overview daalt ie in het rood, verder nooit.
Begin gelukkig wat beter te worden maar ik merk soms dat de balans lastig is, op bv Discovery is bij domination de C kant vaak de winnaar, beste is nog met z'n alle op B gooien vanaf de A kant en door naar C :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Vandread schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Een erbij zetten ;) Heb er geen problemen mee met een i7 en een 5870.
Alleen bij een grote overview daalt ie in het rood, verder nooit.
Begin gelukkig wat beter te worden maar ik merk soms dat de balans lastig is, op bv Discovery is bij domination de C kant vaak de winnaar, beste is nog met z'n alle op B gooien vanaf de A kant en door naar C :+
Een maat van me heeft i7 met crossfire 5870 en dat geeft NOG MEER! probremen. Met name (nog steeds) freezes van een halve seconde om de +/- 10 seconden! 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:19:
[...]

De pro variant is geweldig. Bijna geen last van flash en concussion. Ik kan niet meer zonder op objective gametypes.
m4yall schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:12:
[...]

Uit jullie reacties maak ik op wat ik eigenlijk al dacht: per gametype/map/speelstijl zijn andere perks/weapons/attachments handig. Ik speel pas 3 weken dus zo ver ben ik nog niet (lvl 48 tho) maar ik ga inderdaad eens kijken naar de andere PRO's, want hacker en tactical mask pro klinken zo toch ook niet verkeerd :)

Btw ik focusde op spyplanes omdat ik niet die perk gebruik waar je ammo oppikt van doden, en met 1 rocket in de Strela gaan de heli's niet plat.

Merk overigens wel dat ik geen keuze kan maken voor de meest optimale gun. Zo had ik heel lang de Famas, toen de AK en nu de Commando, die ik toch wel erg fijn vind. Af en toe speel ik toch weer met Famas en begin dan weer aan de commando te twijfelen.

Ben ook begonnen met snipen maar dat is nog lastig. Kan nog geen uber dikke snipe plekken vinden in iedere map (als in: niemand die me ziet en ik zie iedereen). Snipen terwijl je van afstand beschoten wordt is nog lastig dus nog even oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Mystikal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:29:
[...]
Een maat van me heeft i7 met crossfire 5870 en dat geeft NOG MEER! probremen. Met name (nog steeds) freezes van een halve seconde om de +/- 10 seconden! 8)7
Damn das fubar.... gelukkig twijfelde ik laatste, al gaf m'n HD4870 crossfire site niet echt veel problemen (behalve GTA natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 06:18
Moet zeggen dat sinds de laatste patch m'n SLI minder drops heeft. Dus het spel lijkt bij mij in ieder geval beter om te kunnen gaan met de hardware. Loopt nu bijna constant op de 130FPS, fps is te unlocken in je config voor degene die het niet weten middels de optie com_maxfps xx, met de hoogste instellingen 16x AA e.d.

Dus als iemand nu nog last heeft zou ik zeggen probeer de drivers eens te updaten t spel is voor alsnog verbeterd.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
Mystikal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:29:
[...]

Ik krijg dat nog steeds als ik dik ga config tweaken. Nu heb ik alles ingame getweaked en alleen de netcode settings in me config aangepast en niet op read-only gezet. En dat geeft geen problemen meer.

Maar de engine is ook gewoon gaar geoptimaliseerd. Op cracked bijvoorbeeld heb je genoeg plaatsen waar je zware framedrops hebt, ook al kijk je naar een muur en verplaats je je muis 1 cm... En dan heb je wel 125fps, voelt het alsnog niet zo soepel aan als de vorige CoD's ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 29-03-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Warning: lap tekst waar je u tegen zegt.
XeNeRgY schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:13:
[...]

[...]

Uit jullie reacties maak ik op wat ik eigenlijk al dacht: per gametype/map/speelstijl zijn andere perks/weapons/attachments handig. Ik speel pas 3 weken dus zo ver ben ik nog niet (lvl 48 tho) maar ik ga inderdaad eens kijken naar de andere PRO's, want hacker en tactical mask pro klinken zo toch ook niet verkeerd :)
Klopt. In TDM speel ik liever met Hacker of Ninja. Gewoon omdat er meer claymores liggen, minder tac nades rondslingeren en totaal stil zijn veel voordeel geeft. Al moet ik zeggen dat ik de Pro van Hacker niet echt top vind. Zo vaak heb je geen voordeel tov de normale modus. Af en toe een motion sensor gastje verassen maar meer ook niet. Zo vaak kom ik CPs niet tegen in 't wild. :)
Btw ik focusde op spyplanes omdat ik niet die perk gebruik waar je ammo oppikt van doden, en met 1 rocket in de Strela gaan de heli's niet plat.
Strela heeft 2 rakketen. Maar goed, knal gewoon spyplanes neer. Is goed voor Ghost Pro, goed voor XP en goed voor je team. Ik heb geen XP meer nodig (prestige 15 maxxed out no-lifer :P) maar knal nog met regelmaat zooi uit de lucht omdat het gewoon voordeel voor jezelf en je team oplevert.
Merk overigens wel dat ik geen keuze kan maken voor de meest optimale gun. Zo had ik heel lang de Famas, toen de AK en nu de Commando, die ik toch wel erg fijn vind. Af en toe speel ik toch weer met Famas en begin dan weer aan de commando te twijfelen.
Famas is een top gun. Enorm snele rate of fire en prima recoil patroon. Je legt mensen zeer snel neer en je kan goed hipfiren. Commando/AK (zelfde gun eigenlijk zo een beetje) zijn ook goed, iets meer damage maar schieten ook iets minder snel. Alle stats kun je overigens hier vinden: http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/
Ben ook begonnen met snipen maar dat is nog lastig. Kan nog geen uber dikke snipe plekken vinden in iedere map (als in: niemand die me ziet en ik zie iedereen). Snipen terwijl je van afstand beschoten wordt is nog lastig dus nog even oefenen!
De reden dat je ze niet kan vinden is dat ze er nauwelijks zijn. :) Er zitten niet echt van dat soort plekjes in BO. Alle goede plekken zijn van meerdere routes te pakken. In TDM snipe ik daarom ook nauwelijks, je bent te snel in je rug genakt. In objective modes, zoals vooral Domination, kun je die plekken wel prima gebruiken omdat je weet waar de tegenstander vandaan gaat komen en dat je rug veilig is. Tip; Scout is ninet echt denderend. Als je wat vaker in het open rondhuppelt kunnen andere perks je misschien beter helpen. Hardend Pro is briljant voor als iemand een kogel op je krijgt terwijl jij aan het aimen bent. Reduced flinch vind ik handiger dan een uur adem inhouden. Steady aim is ook misschien handig als je goed bent in no-scopes.

Overigens hoef je om te snipen niet 1 plek vast te houden. Als je maar in de gaten hebt waar de tegenstander is kun je prima wat dekking zoeken, gastje of 2 neer knallen en weer door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gundogan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:36:
[...]

Ik krijg dat nog steeds als ik dik ga config tweaken. Nu heb ik alles ingame getweaked en alleen de netcode settings in me config aangepast en niet op read-only gezet. En dat geeft geen problemen meer.

Maar de engine is ook gewoon gaar geoptimaliseerd. Op cracked bijvoorbeeld heb je genoeg plaatsen waar je zware framedrops hebt, ook al kijk je naar een muur en verplaats je je muis 1 cm... En dan heb je wel 125fps, voelt het alsnog niet zo soepel aan als de vorige CoD's ;(
Care to share?
Overigens alle drivers van mobo, graka's geprobeerd om te kijken of het uitmaakt. Het rare is dat het ook per keer verandert, zonder iets aangepast te hebben. Maar het de programmering is echt heel gaar. Ik snap dat ook gewoon niet. Zo'n oude engine en dat tie niet vloeiend loopt. Dit is toch nog steeds een doorontwikkeling van de COD2 engine? Ik hoop zo dat de ontwikkeling van de nieuwe COD de crysis engine gaat hebben. Een wat meer moderne engine die hopelijk minder problemen geeft. Maar dat zal wel weer wishful thinking zijn.

Wat dat betreft liep MW2 gewoon veel soepeler!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
Mystikal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:42:
[...]

Care to share?
Overigens alle drivers van mobo, graka's geprobeerd om te kijken of het uitmaakt. Het rare is dat het ook per keer verandert, zonder iets aangepast te hebben. Maar het de programmering is echt heel gaar. Ik snap dat ook gewoon niet. Zo'n oude engine en dat tie niet vloeiend loopt. Dit is toch nog steeds een doorontwikkeling van de COD2 engine? Ik hoop zo dat de ontwikkeling van de nieuwe COD de crysis engine gaat hebben. Een wat meer moderne engine die hopelijk minder problemen geeft. Maar dat zal wel weer wishful thinking zijn.

Wat dat betreft liep MW2 gewoon veel soepeler!
Alle CoD engines zijn zelfs nog een beetje de Quake3 engine ;)

En tja, ik lees ook veel over dat je multi threading in de config aan of uit moeten en hetzelfde voor multigpu. Op standaard staat de eerste uit (op 0 dus) en de andere aan en dat werkt bij mij, maar bij anderen dus niet. En dit geldt nog wel voor meer instellingen in je config. Lekker verwarrend dus 8)7

Op zich vind ik het gebruik van deze engine niet zo erg omdat het goede gameplay kan geven. Netcode, framerate en soepelheid zouden goed moeten zijn, maar in Black Ops is dat niet altijd het geval met de laatste twee.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 29-03-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

lijkt me logisch dat je wel oplet wat je aan en of uit zet,
heb je een Quad of hoger, zet je multi threading aan,.
heb je een SLI of crossfire opstelling, zet dan multigpu aan...
maar denk niet dat het goed is als je het precies andersom zou doen.

Ik zelf heb werkelijk waar nergens last van...
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client