Mjah was het maar alleen mikken, maar er zijn meer afhankelijkheden. In de mappen zitten nou eenmaal veel objecten waar je achter kunt schuilen (logisch). Dus dan is je eerste schot raak, gaat de rest in de muur omdat je tegenstander net achter een muurtje loopt, dat soort dingen. In HC is het dan gewoon een kill. En in softcore rent iedereen veel meer rond dus de kans dat je geraakt wordt, is ook groter. (en ook dat je anderen kunt raken)Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:00:
[...]
Leer mikken? Mijn langste killstreak met eigen wapentuig is 19,
spoiler:weliswaar met m'n M60.... maar toch!
en 12 is gewoon haalbaar met dual mags en een beetj emikvaardigheid. Dat izjn 3 kills per clip, oftewel tien schoten per kill. Dat lukt zelfs nog als je center-of-mass mikt.
[...]
D'r is niemand om op te schieten daar
Ook is het afhankelijk van op welke platform je speelt. Op de pc kun je veel beter richten dan op de xbox waar ik zelf op speel. Ik kan me de tijd nog wel herinneren dat ik op de pc speelde, elke schot was bij mij zowat een kill op softcore en dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo. Aan de andere kant, ik zuig ook keihard met een controller, dat moet ik dan ook wel weer zeggen na tig jaar gegamed te hebben op de pc. Ik kan nog steeds niet echt wennen aan de controller, maar ik heb geen zin meer om om de 2 jaar een nieuwe pc te moeten kopen om bij te blijven met de recentste games.
Jij bent een uitzonderen ex.....Snap werkelijk waar niet hoe je het elke keer voor elkaar krijgt met 1 jaar xbox ervaring, maar ik moet eerlijk bekennen dat je echt goed bent. (en irritant omdat je altijd mn kills "jat"Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:39:
[...]
Oh nee? Gisteren nog (of wanneer die get 14 kills without dying challenge was)
Scavenger is echt een waardeloze perk imo. Scavenger Pro is tot daar en toe door nieuwe nades maar dan nog gaat of Ghost of Flak Jacket je beter van dienst zijn. Enige keer dat ik Scavenger zou overwegen zou zijn als ik met een SMG met rapidfire wilde kloten. Gewoon guns oprapen. Of, als je gouden camo's hebt, erop vertrouwens dat tegenstanders je gun pakken als je dood bent gegaan, heb je daarna verse kogeltjes. (Komt met enige regelmaat voor dat ze als eksters op dat goud af komen struinen.)
XBL: MRE Inc