[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:40:
[...]
Bij team games gaat het niet om persoonlijke scores maar om team scores, dus als mijn team met 200-100 een potje domination wint dan is het terecht om easy te zeggen want dat betekent gewoon dat je de hele match 2 van de 3 vlaggen in handen had, wat mijn eigen score is boeit dan echt niet.

Maar ja, jouw reactie is typisch zo'n reactie van een TDM speler die een team game joint om makkelijk kills te halen en dan vet op zijn neus krijgt. Of je hebt misschien wel de beste kdr van iedereen maar met 0 captures/defends heb je dus zelf bijgedragen aan het team verlies. En waarschijnlijk noem je ons/mij dan nog campers ook omdat je niet voorbij vlag B komt....
Daarom sta ik graag bovenaan, met de meeste caps/defends en de meeste kills :+. Om vervolgens Appeltje, eitje te roepen >:). Dan heb je altijd mensen die zich gaan irriteren aan je en dat maakt d e volgende map alleen maar leuker! Ach gisteren was ik in mijn eentje tegen alle tigers. Als team hadden we geen schijn van kans, maar we pakten toch nog even op een verloren momentje alle 3 de vlaggen. Dat was voor mij al een prestatie op zich. Voor de recht gewoon lekker black lopen zieken in die ondergrondse tunnel (en hij mij..). Ik bleef je daar maar tegenkomen!!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 14:20
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:44:
Je kan met 0 caps en 0 defends een prima bijdrage aan je team leveren. Als je veel defends hebt doet je team iets niet goed. Hoezo komen ze uberhaupt in de buurt van de vlaggetjes? :)
Klopt, je hebt 100% gelijk. Je KAN op die manier een bijdrage leveren ja. Vaak zat dat dat dus niet gebeurd. Hoe vaak ik het niet zie, terwijl ik onderweg ben naar een vlag omdat de vijand bezig is die te pakken, dat teamgenoten de andere kant op lopen... snel onderweg naar hun camp plekkie in de hoop die chopper gunner te kunnen halen, wat ze bijna nooit lukt |:(

Lekkere bijdrage leveren ze dan.

[ Voor 4% gewijzigd door beany op 17-03-2011 14:52 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Klopt, je hebt 100% gelijk. Je KAN op die manier een bijdrage leveren ja. Vaak zat dat dat dus niet gebeurd. Hoe vaak ik het niet zie, terwijl ik onderweg ben naar een vlag omdat de vijand bezig is die te pakken, dat teamgenoten de andere kant op lopen... snel onderweg naar hun camp plekkie in de hoop die chopper gunner te kunnen halen, wat ze bijna nooit lukt |:(

Lekkere bijdrage leveren ze dan.
Na je voorbeeld van Havana vind ik dit een gekke reactie. :) Een volledige flank lam leggen voor de tegenstander is zeker nuttig. Een beetje doelloos rondlopen en op non-tactische plekjes gaan zitten is natuurlijk wat minder handig.

Daarnaast is een chopper gunner de meest zinloze killstreak allertijden als je ook maar 1 normaal nadenkende tegenstander hebt. Ghost Pro aan, Strela erop en klaar. Ik verbaas me elke keer weer als een teamgenoot een chopper gunner voor langer dan 10 seconden kan gebruiken. (Nuketown spawn killing daargelaten :P)

Een beetje team speler neemt een non-lethal killstreak (waar BB de allerbeste is) of in ieder geval een napalm of een sentry (om een flank af te sluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Na je voorbeeld van Havana vind ik dit een gekke reactie. :) Een volledige flank lam leggen voor de tegenstander is zeker nuttig. Een beetje doelloos rondlopen en op non-tactische plekjes gaan zitten is natuurlijk wat minder handig.
Dat voorbeeld ging er vanuit dat C en B in bezit zijn. Door die flank lam te leggen verdedig ik direct B en indirect C(ze kunnen langs B door gangen heen richting C). Vanuit die positie heb ik ook zicht op B, dus als daar iemand komt via een andere route heb ik hem alsnog.

Maar het merendeel wandelt dus een beetje rond. TDM met de hoop dat de spawns voorspelbaar zijn doordat bepaalde punten bezet zijn.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:44:
Je kan met 0 caps en 0 defends een prima bijdrage aan je team leveren. Als je veel defends hebt doet je team iets niet goed. Hoezo komen ze uberhaupt in de buurt van de vlaggetjes? :)
Eens! Ik speel heel vaak rond B en zorg dan dat niemand in de buurt van B kan komen.

Overigens, campers zijn mensen die in Domination een positie zoeken met uitzicht op een vlag die van de tegenstander is en daar alleen maar blijven wachten op eventuele defenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:30:
[...]

Eens! Ik speel heel vaak rond B en zorg dan dat niemand in de buurt van B kan komen.

Overigens, campers zijn mensen die in Domination een positie zoeken met uitzicht op een vlag die van de tegenstander is en daar alleen maar blijven wachten op eventuele defenders.
Hoe kwalificeer je mijn voorbeeld van Havana dan? Ik heb bijna zicht op vlag, pak veel wat daar net gespawned is en probeert weg te komen. Is het campen? Of is het flank lamleggen/verdedigen van B :?

Net zoals in Jungle. Als je A en B hebt kan je boven bij B achter 2 tonnen gaan staan die aan het begin van de brug naar C begint. Gegarandeerd knalwerk. Ben je daar een flank/toegang tot B aan het verdedigen of ben je aan het campen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Om nog maar te zwijgen van die types die op hun gemak even een carepackage gaan rapen, op het moment dat je merkt dat je onder druk komt te staan (welk speltype dan ook, maar met name demo en domi). Ik heb ook maten die zich daar aan schuldig maken.... |:(. Maar ja, die spelen voor de 'lol'. Ik speel ook voor de lol, maar dan wil ik wel winnen. Nee, rustig een carepackage pakken en dan je nikkon autootje naar een gebied rijden en hopen op een killetje. Je moet killstreaks nemen, die je zelf in staat stellen om door te spelen, zoals sentry, honden, napalm, bommenwerper en 'grenade'-dingen..kan ff niet op de naam komen... Maar goed, zo is er nog zoveel te verbeteren...

ps: wanneer gaan we die easter-egg challenge op nuketown aan?
beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Hoe kwalificeer je mijn voorbeeld van Havana dan? Ik heb bijna zicht op vlag, pak veel wat daar net gespawned is en probeert weg te komen. Is het campen? Of is het flank lamleggen/verdedigen van B :?

Net zoals in Jungle. Als je A en B hebt kan je boven bij B achter 2 tonnen gaan staan die aan het begin van de brug naar C begint. Gegarandeerd knalwerk. Ben je daar een flank/toegang tot B aan het verdedigen of ben je aan het campen?
Als je al 2 vlaggen hebt, is het een prima actie. Als je pas 1 vlag hebt, sta je je tijd te verdoen...

[ Voor 30% gewijzigd door Mystikal op 17-03-2011 15:37 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Weet iemand wat de criteria voor HC zijn om in SC te vallen ? Ik dacht altijd dat een headshot altijd instant kill was in HC. Eergister op Jungle zat er iemand achter die brandbare vaten bij het bruggetje bij de sniper rock. Alleen zijn hoofd kwam er bovenuit en gaf hem een burst met mn M16. Valt die gast in SC en dat terwijl ik alleen zijn hoofd kon zien en hem daar dus ook raakte.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 13:10

joskuiper

PapaCooper

Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:36:
'grenade'-dingen..kan ff niet op de naam komen
Mortars ;)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:36:
ps: wanneer gaan we die easter-egg challenge op nuketown aan?
hmmmm, die was ik helemaal vergeten. Wat waren de voorwaarden ook alweer?

edit: binnen 15 seconden na het begin van de map alle hoofden van de paspoppen afknallen. Alleen de paspoppen die binnen het speelveld zijn van toepassing.
[...]

Als je al 2 vlaggen hebt, is het een prima actie. Als je pas 1 vlag hebt, sta je je tijd te verdoen...
Ok, dus: Als je op winnen staat is campen verdedigen en als je op verliezen staat is verdedigen campen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door beany op 17-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:42:
[...]

[...]

Ok, dus: Als je op winnen staat is campen verdedigen en als je op verliezen staat is verdedigen campen? :)
Ja, ik weet niet of je dit cynisch bedoeld, maar dat klopt niet. Als je aan het verliezen bent, moet je aanvallen en niet verdedigen. Dus als je achter staat kun je nooit campen. Wat is het nut om voor vlag 3 te gaan (tenzij je echt veel sterker bent dan de tegenstander). Ze spawnen vervolgens in je rug en je bent vlag 1 weer kwijt en je moet weer vechten voor vlag 2. Laat je vlag 3 ongemoeid, hou je ze gecontroleerd bij hun spawnplek, gooit er af en toe een napalm of mortars (bedankt Jos!) op en kat in het bakkie. Anders gezegd:Appeltje eitje.
[...]

Geen voorwaarden toch? Gewoon elkaar niet afschieten en zo snel mogelijk headshots produceren op die dummies! Moeten we de server even op nuke only zetten en er een paswoord opgooien. Maandagavond wellicht?

[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 17-03-2011 15:46 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Binnen x seconden alle mannequins onthoofden.
Als je op verliezen staat valt er niks te verdedigen, dus dan is 1 vlag "verdedigen" idd campen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, ik speel bijv veel Nuketown. Wij hebben A en B, vervolgens gaan tegenstanders op de eerste verdieping B in de gaten houden om daar een eventueel passerende tegenstander te kunnen neerschieten. Echt zo kansloos. Of als wij C en B hebben bijvoorbeeld bij A op de begane grond door de deuringang gaan schieten.

Op zich kan je bij dergelijke situaties wel heel veel defends halen. Ik heb de irritante gewoonte om te wachten tot iemand daadwerkelijk capt voordat ik het vuur op hem open. Zo haal ik regelmatig meer dan 10 defends in een potje, alleen omdat ik pas aanval zodra er daadwerkelijk wordt gecapt. Blue weet er alles van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:04

superwashandje

grofheid alom

hah campen of niet campen/ je mag wel of je mag niet verdedigen en onder welke omstandigheden wat een onzin, sorry hoor jongens maar als je maar 1 vlag hebt dan wil je die toch ook niet kwijt raken? dan is het toch logisch dat er daar ook iemand staat te verdedigen. idealiter 2 of 3 ofzo en de rest dan voor een andere vlag. dat bijna altijd bijna iedereen (:P) dan bij die ene vlag staat te "verdedigen" is niet altijd wenselijk nee maar om nou te zeggen dat je als je 1 vlag hebt niet mag campen/verdedigen gaat ook een beetje ver hoor.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Frentik schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:47:
[...]
Binnen x seconden alle mannequins onthoofden.
15 seconden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
superwashandje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:53:
hah campen of niet campen/ je mag wel of je mag niet verdedigen en onder welke omstandigheden wat een onzin, sorry hoor jongens maar als je maar 1 vlag hebt dan wil je die toch ook niet kwijt raken? dan is het toch logisch dat er daar ook iemand staat te verdedigen. idealiter 2 of 3 ofzo en de rest dan voor een andere vlag. dat bijna altijd bijna iedereen (:P) dan bij die ene vlag staat te "verdedigen" is niet altijd wenselijk nee maar om nou te zeggen dat je als je 1 vlag hebt niet mag campen/verdedigen gaat ook een beetje ver hoor.
True, maar wanneer camp je dan? Of is er geen duidelijke definitie te geven en is het afhankelijk van de spirit van de speler? Dus: ik camp om kills te halen of ik camp om het de tegenstander moeilijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 07:04
Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:44:
Geen voorwaarden toch? Gewoon elkaar niet afschieten en zo snel mogelijk headshots produceren op die dummies! Moeten we de server even op nuke only zetten en er een paswoord opgooien. Maandagavond wellicht?
Ah dat lijkt me wel een keer leuk om te doen! Mag ik de gelederen komen versterken voor de easter egg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:04

superwashandje

grofheid alom

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:56:
[...]

True, maar wanneer camp je dan? Of is er geen duidelijke definitie te geven en is het afhankelijk van de spirit van de speler? Dus: ik camp om kills te halen of ik camp om het de tegenstander moeilijker te maken?
nou ik ben wel van mening dat er geen duidelijke definitie te geven is...maar is dat zo erg? wat maakt het uit of je iets wel of geen campen mag noemen? edit: vooral bij een game mode als domination moeten mensen dat dan toch zelf weten? dat ze het dan vaak "verkeerd" doen is hun eigen keuze

ik zelf probeer wel eens te campen/strategisch te wachten op tegenstanders maar als ik te lang stil zit ga ik vanzelf weer lopen omdat het anders saai word. van de andere kant: als ik weet dat ergens iemand zit te wachten (campen) gaat er vaak snel een tube of granaat op. de servers waar dat niet mag probeer ik te mijden. of ik speel inderdaad zonder maar dan word er niet zo erg gecampt.

[ Voor 7% gewijzigd door superwashandje op 17-03-2011 16:05 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:56:
[...]

Voor een goede definitie van zinloos campen in DOM: Op een low-traffic plekje zitten waar je moeilijk te zien bent maar waar jouw kills geen gebieden lam leggen voor de tegenstander en vanuit waar je ook niet snel bij 1 (e het liefst twee) van je vlaggen kan komen om te verdedigen (danwel je bent te beroerd te verdedigen).

Prima campen op DOM: Een flank vastleggen waardoor de tegenstander die route niet meer kan nemen. Of de aanloop route naar B onderschot houden ongeacht van wie B is. Als de tegenstander geen zicht op B heeft can die niet cappen/moeilijk verdedigen (waardoor de objective cappende volk kan cappen).

Als je de tegenstander het moeilijker aan het maken bent om te cappen/defenden ben je gewoon goed bezig ongeacht of je aan het rond rennen bent of een positie vast aan het zetten bent. Als de tegenstander kan gaan en staan waar die wel muv een miniscuul gedeelte van de map waar jij op een deur aan het ADSen bent ben je niet goed bezig. :)

Om op Havana terug te vallen; als Beany die deur dicht houdt van achter zijn fontein weten de andere 5 spelers dat aanvallen vanaf de balkon het middenstuk en het huis aan de linkerkant vanaf C gezien zullen komen. Dat verdedigd/capt een stuk lekkerder dan als ze vanuit beide huizen kunnen komen. Hij is daar nuttig werk aan het verrichten ook al blijft hij daar de hele pot zitten en staan er 0 caps en 0 defends bij zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:14:
Hij is daar nuttig werk aan het verrichten ook al blijft hij daar de hele pot zitten en staan er 0 caps en 0 defends bij zijn naam.
1 cap minimaal, altijd. Bij Havana(bij elke map eigenlijk) sla ik de spawn vlag(A of C) altijd over(want het hele team staat daar toch al) en ga gelijk naar B om hem te pakken(maar iemand ff meelopen naar B zodat die sneller gaat ho maar). En bij Havana loop ik daarna gelijk door naar de fontein(er vanuit gaande dat ik bij C ben begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01
Wat levert die eager egg challenge op dan ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:23:
Wat levert die eager egg challenge op dan ?
Het nummer Sympathy for the Devil van de Rolling Stones wordt ten gehore gebracht :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:19:
[...]

1 cap minimaal, altijd. Bij Havana(bij elke map eigenlijk) sla ik de spawn vlag(A of C) altijd over(want het hele team staat daar toch al) en ga gelijk naar B om hem te pakken(maar iemand ff meelopen naar B zodat die sneller gaat ho maar). En bij Havana loop ik daarna gelijk door naar de fontein(er vanuit gaande dat ik bij C ben begonnen).
haha, klopt.. Ik heb van die gierige maten die dat soort plekjes altijd standaard gaan staan. Nouja prima dan ga ik wel rechtsvoor B op die container zitten.. ook heerlijk. Zelfde als op firing range waarbij iedereen die bij C begint als een dolle naar B rent om een semtex te gooien op A. Achja ik gun het ze wel. Haal die kills wel in.
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:14:
[...]

Voor een goede definitie van zinloos campen in DOM: Op een low-traffic plekje zitten waar je moeilijk te zien bent maar waar jouw kills geen gebieden lam leggen voor de tegenstander en vanuit waar je ook niet snel bij 1 (e het liefst twee) van je vlaggen kan komen om te verdedigen (danwel je bent te beroerd te verdedigen).

Prima campen op DOM: Een flank vastleggen waardoor de tegenstander die route niet meer kan nemen. Of de aanloop route naar B onderschot houden ongeacht van wie B is. Als de tegenstander geen zicht op B heeft can die niet cappen/moeilijk verdedigen (waardoor de objective cappende volk kan cappen).

Als je de tegenstander het moeilijker aan het maken bent om te cappen/defenden ben je gewoon goed bezig ongeacht of je aan het rond rennen bent of een positie vast aan het zetten bent. Als de tegenstander kan gaan en staan waar die wel muv een miniscuul gedeelte van de map waar jij op een deur aan het ADSen bent ben je niet goed bezig. :)

Om op Havana terug te vallen; als Beany die deur dicht houdt van achter zijn fontein weten de andere 5 spelers dat aanvallen vanaf de balkon het middenstuk en het huis aan de linkerkant vanaf C gezien zullen komen. Dat verdedigd/capt een stuk lekkerder dan als ze vanuit beide huizen kunnen komen. Hij is daar nuttig werk aan het verrichten ook al blijft hij daar de hele pot zitten en staan er 0 caps en 0 defends bij zijn naam.
Moet zeggen, we hebben hier te maken met een PRO op het gebied van definieren. Misschien moet je eens WIKI gaan aanvullen;) Ben het er wel mee eens hoor. Word vaak echt pisleip van sommige maatjes die hele tijd aan me oor blaten: "ooooh nog eentje voor me chopper, kom dan..." terwijl we 50-100 achter staan. En dan vervolgens volledig teleurgesteld te zijn als ie binnen 10sec eruit wordt gerosd...

Wel ben ik van mening dat als je iemand erbij hebt die gewoon hoge killstreaks haalt waardoor het team kan cappen nuttig is. Heb meestal 8/9/11 ingesteld waarbij ik soms er puur voor ga omdat ik weet dat we dan meer kans hebben om te winnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Het nummer Sympathy for the Devil van de Rolling Stones wordt ten gehore gebracht :9~
Tijdens een online potje DOM????Want dan ga ik die ook wel ff doen met me maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
delaitinho schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:28:
Word vaak echt pisleip van sommige maatjes die hele tijd aan me oor blaten: "ooooh nog eentje voor me chopper, kom dan..." terwijl we 50-100 achter staan. En dan vervolgens volledig teleurgesteld te zijn als ie binnen 10sec eruit wordt gerosd...
Andersom is het wel vermakelijk. Gister op Grid geloof ik zaten ik dacht Black en Pink te bakkeleien(via de type chat, voor beide teams zichtbaar) over team kills die ze elkaar aandeden, en hoever ze nog van een killstreak af zaten en elkaar beetje voor rotte vis uit te maken. Het leek het meeste op een stel ouwe wijven die op een park bankje op elkaar zaten te zeuren.

En het andere team werd ondertussen compleet ingemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Count me in voor de Nuketown challenge! Probleem alleen is dat je geen password op de server kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MRELynx schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:47:
Over die screen van Vinom. Veel reacties van: Ga dan TDM spelen. Blijkbaar snappen de meesten die dat zeggen niet hoe je in team verband DOM speelt.

Ik speel sinds een paar weken DOM met een groepje vaste gotters en meestal zijn de rollen goed verdeeld bij ons. Hoe irritant is het om bv punt B te cappen en elke keer omgelegd te worden door een sniper die van grote afstand in een huisje alles en iedereen bij B afknalt. Daarom hebben we in ons team de rollen een beetje verdeeld. 2 man proberen te cappen en weer een paar anderen proberen te flanken om het voor de cappers makkelijker te maken om te kunnen cappen. Ons team heeft de hun classes daar ook op afgesteld. De cappers met flackjacket en tactical mask en de flankers meestal ghost/ninja + scavenger. Ja dan sta ik in een potje ook wel eens met 0 caps en 1 defend maar wel met +15 of meer kills. De cappers staan dan op 6-8 caps en 4-5 defends. Je kunt wel met zn 4 man op een cappoint gaan duiken, maar 1 semtex is voldoende.... en dat heb ik al meerdere keren meegemaakt.

Teamwork in DOM is niet alleen maar simpel cappen, maar ook tactisch alle leden van het andere team uit de weg ruimen zodat het cappen makkelijker wordt. En zeg nou eerlijk, bij objective based games baal je toch wel een beetje als je het potje wel wint, maar een KD hebt van 0.30 met 6 kills en 18 tegen. Ik wel iig.
Lachen die discussie komt om de zoveel tijd weer terug, wat nou wel en niet campen is en hoe je DOM goed speelt.. Had het ook al op 22 feb geschreven, maar blijkbaar leest niet iedereen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Andersom is het wel vermakelijk. Gister op Grid geloof ik zaten ik dacht Black en Pink te bakkeleien(via de type chat, voor beide teams zichtbaar) over team kills die ze elkaar aandeden, en hoever ze nog van een killstreak af zaten en elkaar beetje voor rotte vis uit te maken. Het leek het meeste op een stel ouwe wijven die op een park bankje op elkaar zaten te zeuren.

En het andere team werd ondertussen compleet ingemaakt...
Oh dat is nog niks.. Maat van me die heeft laatst een paar dagen niet meer gespeeld omdat ie vond dat ik een kill van hem "jatte"... Terwijl ik gewoon aan het rushen was... Iemand tegenkwam en die gast een dikke tomahawk op z'n waffel gooi. Zegt die maat van me: "jaaa en ik wilde een headshot maken en sta gewoon te aimen.., kom jij aan" lol :9

Is het trouwens weer bijna 5 uur? Iedereen weer klaar met werk? lekker f5en op tweakers (op het moment dat ik f5 typ druk ik dus daadwerkelijk op f5..handig!!)

[ Voor 8% gewijzigd door delaitinho op 17-03-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Ik ga altijd eerst voor de dichtstbijzijnde natuurlijk want dit zijn gratis punten! B ligt meestal toch dichtbij genoeg om nog te bestoken met granaten zodat de tegenstander niet capt, waarna het gevecht los kan barsten.

Bij HQ merk ik vaak genoeg dat ik weer in een team zit dat voor de kills gaat. Komt de objective in beeld gaan ze massaal de andere kant uitlopen om te flanken hoop je dan maar meestal is het om te campen. Op dat moment komen ze toch echt met een man minder te staan want dat is instant quit bij mij, sowieso zijn er veel instant quits want als het andere team domineert ben ik ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha kills jatten ? Heb dat regelmatig dat ik 0 kills heb, 3 deaths en 6 assists aan het begin van een potje omdat een mede teamgenoot ook op dezelfde speler van het andere team aan het schieten is. Is ook best wel irritant, denk je een paar mooie kills te maken, krijg je een assist. En dat is voornamelijk als ik met excator it aan het spelen ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Kluutmaran schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:02:
[...]

Ik ga altijd eerst voor de dichtstbijzijnde natuurlijk want dit zijn gratis punten! B ligt meestal toch dichtbij genoeg om nog te bestoken met granaten zodat de tegenstander niet capt, waarna het gevecht los kan barsten.
150 XP, mwa... Als je B pakt heb je ze ook. Pak je eerst A/C dan heb je kans dat je B mist omdat je net te laat bent.
Bij HQ merk ik vaak genoeg dat ik weer in een team zit dat voor de kills gaat. Komt de objective in beeld gaan ze massaal de andere kant uitlopen om te flanken hoop je dan maar meestal is het om te campen. Op dat moment komen ze toch echt met een man minder te staan want dat is instant quit bij mij, sowieso zijn er veel instant quits want als het andere team domineert ben ik ook weg.
Dan mis je je match bonus. Dat boeit je niet terwijl je wel die 150XP voor de 1e vlag wil hebben ;)
MRELynx schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:02:
Haha kills jatten ? Heb dat regelmatig dat ik 0 kills heb, 3 deaths en 6 assists aan het begin van een potje omdat een mede teamgenoot ook op dezelfde speler van het andere team aan het schieten is. Is ook best wel irritant, denk je een paar mooie kills te maken, krijg je een assist. En dat is voornamelijk als ik met excator it aan het spelen ben :D
Een heleboel assists is op een gegeven moment ook heel veel puntjes waard. Kijk maar bij je challenges ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Bij deze staat tie. Ik stel de RFFN server maandag zo in dat hij alleen nuketown draait Moet het demo of domi of tdm zijn? Dat weet ik eigenlijk niet.

Ik stel voor om 20:30 verzamelen en vanaf die tijd gaan we het proberen. Wie er bij komt prima. Ik zal via een message aangeven dat het een member only night is. We kicken iedereen, die loopt te zieken :-)
Als je inlogt geef even aan dat je komt voor de Mannequin Night!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
crap, ik kan pas vanaf 21u...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Bleh haat aan slechte teammates die niet eens een K/D van 1.0 kunnen halen... blijf je continu verliezen doordat je bij dezelfde mensen in het team komt... sta je continu boven aan met een K/D van 2.5 or 3 en je blijft gewoon verliezen pffff

Totale K/D van mij is 2.22
Kills: 11290
Deaths: 5091
Assists: 2801
Headshots: 773

Btw. die MAC11 is heerlijk met rapid fire en red dot (na het zien van het filmpje hier ook maar eens gedaan).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wsLy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:02:
Bleh haat aan slechte teammates die niet eens een K/D van 1.0 kunnen halen... blijf je continu verliezen doordat je bij dezelfde mensen in het team komt... sta je continu boven aan met een K/D van 2.5 or 3 en je blijft gewoon verliezen pffff

Btw. die MAC11 is heerlijk met rapid fire en red dot (na het zien van het filmpje hier ook maar eens gedaan).
Mijn K/D is 1,5 en in publics verliest mijn team praktisch nooit. Bij TDM doe ik wel wat voorzichtiger omdat ik niet wil dat mijn deaths de tegenstanders aan een win helpen. K/D doesn't mean shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
reemprive schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:27:
[...]

Mijn K/D is 1,5 en in publics verliest mijn team praktisch nooit. Bij TDM doe ik wel wat voorzichtiger omdat ik niet wil dat mijn deaths de tegenstanders aan een win helpen. K/D doesn't mean shit.
In TDM K/D does mean shit zoals je zelf al aangeeft en ik speel alleen maar TDM.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:09
Ik heb een KD van 1.2 maar het maakt mij echt niet uit. Het enige wat ik doe is als een gek rushen in CTF en veel vlaggen veroveren. Echt zelden dat ik niet boven aan sta, al wil mijn team nog wel eens verliezen aangezien die met hun KD of sniper bezig zijn.

Had laatst een ronde met een vriend binnen 1,20 minuten gewonnen, hadden wel al 3 caps :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:27:
[...]

1,5? Jij speelt een stuk beter dan dat ik doe. Tenminste, als we tegen over elkaar komen verlies ik het meestal. En mijn KD is ook 1,5 :? En we gaan allebei net zo hard voor objectives!

Wel even puur op man tot man gevecht he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ach mijn KD ratio is maar 1,1 of 1,01. Ik geef er vrij weinig om want speel eigenlijk alleen maar objective based games. Vandaag wel heel veel MVP'er geweest maar kd was ook maar maximaal 3 volgens mij. Mijn killstreaks zijn ook spy plane, counter spy plane en napalm strike (welke ik trouwens te krachtig vind doordat het blijft branden) omdat ik te vaak dood ga voor de hogere killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga dan FFA spelen. >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mijn KDR 1.53, maar ik denk als ik de laatste paar maanden pak, dat ik op 1,75-1,85 zit. Langzaam aan het stijgen dus.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5140/5536322545_699aa459de.jpg
Doen we het om 21:30...

Ik vraag me toch af hoe goed je echt bent als je een avondje meedraait tussen de tigers of wat RFFN-ers en voor de objectives gaat.... Ik speel altijd zonder chopper en heb vaak dus mijn kills gemaakt met het geweer en het geweer alleen..

[ Voor 80% gewijzigd door Mystikal op 18-03-2011 08:49 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:16:
[...]

1,5? Jij speelt een stuk beter dan dat ik doe. Tenminste, als we tegen over elkaar komen verlies ik het meestal. En mijn KD is ook 1,5 :? En we gaan allebei net zo hard voor objectives!

Wel even puur op man tot man gevecht he :P
Ik denk vooral dat ik Rambo ben, dat komt me nog wel eens duur te staan :)

Ik had toch weer even een WTF momentje, kijk naar onderstaande screenshots waarvan nr 1 vooraf aan nr 2 is genomen. Wat klopt er niet?
1:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5218/5536982294_34da88ae5d.jpg
2:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5214/5536982388_8802c62b0e.jpg

spoiler:
En ik had Steady Aim Pro als perk op 2 en op perk 1 Flak Jacket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 09:14
Je bent "losing" ;)

Hoe zat dat ok alweer met die challenge in nuketown? alle hoofden eraf?
miss maar een x in een private game doen op de xbox. Dat gaat in pub natuurlijk niet werken :P

[ Voor 19% gewijzigd door KingKoning op 18-03-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je hebt hardened pro niet terwijl het er wel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Flackjacket uiterlijk terwijl je met ghost pro speelt? :?

Ik geef het trouwens nu echt op met prestige zeg, stijg wel weer gestaag, mijn KD ratio ook (al was die in het begin 0.3 of zo na 2 jaar niet spelen, inmiddels 0.6 :P), maar ik speel ook altijd objective based games (CTF en HQ vooral, wil ook graag domination maar is er niet in HC op de XBOX :(). Ik wil gewoon mijn pro perks alle wapens/attachements etc. Dat speelt 100x relaxter.

Gisteren trouwens eens met een goede koptelefoon gespeeld (normaal altijd die Xbox headset op mijn kop ivm teamspeak), wat een verschil zeg! Hoorde geluiden die ik nog nooit gehoord had (misschien mede door die teamspeak headset). Speelde ook gelijk veel beter. Normaal ben ik 1 van de slechteren van mijn team kwa KD ratio, maar gisteren niet. Paar multi kill killcams gehaald ook, teamgenoten ook steeds kijk hem gaan dan. LOL, blijft een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

-TheNose- schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:58:
Flackjacket uiterlijk terwijl je met ghost pro speelt? :?

Ik geef het trouwens nu echt op met prestige zeg, stijg wel weer gestaag, mijn KD ratio ook (al was die in het begin 0.3 of zo na 2 jaar niet spelen, inmiddels 0.6 :P), maar ik speel ook altijd objective based games (CTF en HQ vooral, wil ook graag domination maar is er niet in HC op de XBOX :(). Ik wil gewoon mijn pro perks alle wapens/attachements etc. Dat speelt 100x relaxter.

Gisteren trouwens eens met een goede koptelefoon gespeeld (normaal altijd die Xbox headset op mijn kop ivm teamspeak), wat een verschil zeg! Hoorde geluiden die ik nog nooit gehoord had (misschien mede door die teamspeak headset). Speelde ook gelijk veel beter. Normaal ben ik 1 van de slechteren van mijn team kwa KD ratio, maar gisteren niet. Paar multi kill killcams gehaald ook, teamgenoten ook steeds kijk hem gaan dan. LOL, blijft een leuk spel.
Ja he en vooral als het lekker gaat!
En het is vaak idd zo als je veel met de objectives bezig bent het nog weleens ten koste gaat van k/d. Maar ach vind het heerlijk om een potje te winnen met zelf bijv. 25-21 met 6 captures en dat de de tegenstanders k/d van 40-8 heeft maar dus wel aan de kont krijgen aangezien ze alleen in het begin de A of C hebben gepakt en daarna puur voor de kills gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
Na een beetje black ops moe te zijn geworden ben ik gisteren prestige in gegaan (was al tijd lvl50) en de lol is weer helemaal terug! k/d blijft gelukkig op pijl ondanks de slechtere wapens! Ik merk nu ook dat ik de lagere levels anders ervaar dan toen ik het spel net had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:46:
Je hebt hardened pro niet terwijl het er wel staat.
Klopt, en daarbij 2 hele andere perks op slot 1 en 2. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kan momenteel niet spelen. Krijg de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de cod servers. Kreeg de tip om op de call of duty server status page te kijken maar alles staat op groen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Toen ik lvl 51 werd kon ik prestigen. Nu heb ik alleen per ongeluk een paar keer te veel op kruisje gedrukt en kon niet lezen wat de voordelen waren (wel de nadelen).

Wat zijn de voordelen van prestigen en helemaal overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-06 18:32
RedHat schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:52:
Toen ik lvl 51 werd kon ik prestigen. Nu heb ik alleen per ongeluk een paar keer te veel op kruisje gedrukt en kon niet lezen wat de voordelen waren (wel de nadelen).

Wat zijn de voordelen van prestigen en helemaal overnieuw beginnen?
Lees de topic door minimaal 80x behandeld :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 21-06 16:28
hoe zit het nou precies met die DLC voor de PC, hij komt sowieso voor 31 maart toch? Is al bekend of er voor betaald moet worden en zo ja, hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:48:
[...]

Dat is nog altijd een bug. Je ziet de perk setup van iemand die jou gekilled heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
fatihbatur schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:55:
[...]

Lees de topic door minimaal 80x behandeld :)
In dit topic? Of in de hele reeks? Heb namelijk dit topic doorzocht op keyword 'prestige' en kwam alleen een bericht tegen (tussen de 100én 'ik ben geprestiged' berichten) dat je een extra wapenslot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
RedHat schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:15:
[...]

In dit topic? Of in de hele reeks? Heb namelijk dit topic doorzocht op keyword 'prestige' en kwam alleen een bericht tegen (tussen de 100én 'ik ben geprestiged' berichten) dat je een extra wapenslot krijgt.
In principe begin je gewoon helemaal opnieuw. Alleen heb je een ander icon en een extra wapenslot. Verder ben je alles kwijt (ook je geld), behalve de afbeeldingen die je gekocht hebt voor je persoonlijke tag. Dus aanbevolen wordt om al je geld daarin te steken voordat je prestige doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

reemprive schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:48:
[...]

Deze bug, die er vanaf release al in zit, gij onoplettend gestreepd poezebeest, :+ is dat je in de killcam de perks van je tegenstander rechts ziet, en dat die dingen blijven staan ná die killcam. Soms blijft het staan tot je volgende killcam.

Dus je tegenstander was met hardened pro uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
RedHat schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Je kan ook google gebruiken, zat info te vinden.

http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode

Iets naar beneden scrollen, staat alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Blik1984 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:04:
hoe zit het nou precies met die DLC voor de PC, hij komt sowieso voor 31 maart toch? Is al bekend of er voor betaald moet worden en zo ja, hoeveel?
Er is nog niks bekend behalve "later in dit kwartaal".

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik vind het ronduit belachelijk.

Het spel heeft al een zeer slechte start achter de rug waar men bij Treyarch te lang over heeft gedaan om met een oplossing te komen (en dus herhaalde de geschiedenis zich op dit punt) en nu mogen de PC-gebruikers tot St Juttemis wachten op een DLC. De PC-community krijgt gewoon de dikke vinger en er valt niets aan te doen.

Na het gekloot met MW2 en nu met BO is dit de laatste CoD die ik heb gekocht want als ik ergens een hekel aan heb dan is het onduidelijkheid, oneerlijkheid en spelbederf. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Anoniem: 399 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:32:
[...]

Deze bug, die er vanaf release al in zit, gij onoplettend gestreepd poezebeest, :+ is dat je in de killcam de perks van je tegenstander rechts ziet, en dat die dingen blijven staan ná die killcam. Soms blijft het staan tot je volgende killcam.

Dus je tegenstander was met hardened pro uitgerust.
Het is ook achterlijk dat dat op de pc zo lang duurt. Is op de consoles al lang en breed gepatched....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
bazs2000 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:55:
Zoveelste pc gebruiker DLC is er nog niet huilie huilie verhaal.
Mensen, MS betaalt een hoop knaken om sommige dingen als eerste op de Xbox te laten verschijnen. Deal with it, koop een xbox, open een apart huiltopic/praatgroep voor pc gamers, maar hou eens op dit topic ermee te bevuilen!

Ik bedoel alsjeblieft? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Haha ja met DLC geef ik je wel gelijk. MS betaalt daar nou eenmaal voor, daar geef ik ze ook geen ongelijk in, en Activision/Treyarch gaat daar in mee. Je kan het slecht vinden maar zo is het nou eenmaal.

Ik vind het wel slecht dat patches maanden eerder komen op de consoles dan op de pc...

Speel zelf overigens ook op de xbox,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruffzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:50:
Ik kan momenteel niet spelen. Krijg de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de cod servers. Kreeg de tip om op de call of duty server status page te kijken maar alles staat op groen :s
Je moet even de integriteit van je spelbestanden checken. Ik had het ook, daarmee is het opgelost.

Lol, kom nu pas achter een bug die er al maanden in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
-TheNose- schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:35:
[...]

Mensen, MS betaalt een hoop knaken om sommige dingen als eerste op de Xbox te laten verschijnen. Deal with it, koop een xbox, open een apart huiltopic/praatgroep voor pc gamers, maar hou eens op dit topic ermee te bevuilen!

Ik bedoel alsjeblieft? 8)
Klopt, ze betalen een hoop geld ervoor. Maar de xbox heeft de map pack begin februari gehad. Wij moeten wachten tot eind maart. Dat is 2 maanden verschil. Bij MW2 was het 1 maand verschil. De PS3 heeft de maps inmiddels ook al. Dus de klachten zijn toch wel terecht imho.

En jullie hebben ook geen huiltopic/praatgroep voor xbox gamers geopend toen in het begin de problemen op de xbox zo aanwezig waren. Dus: kalm aan, en gun de PC'ers ook wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
OMG zat ik net te spelen op de [GLA] nuke only server stond bovenaan, wordt ik vanuit het niets gekicked. Ik dacht eerst dat het een connectie fout was maar wat bleek toe ik wou herjoinen. "U are banned from this server" Waar slaat dit op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ruffzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:28:
OMG zat ik net te spelen op de [GLA] nuke only server stond bovenaan, wordt ik vanuit het niets gekicked. Ik dat eerst dat jet een connectie fout was maar wat bleek toe ik wou herjoinen. "U are banned from this server" Waar slaat dit op ??
Mijn glazen bol geeft ruis op dit moment.
Misschien dat je een verboden wapen gebruikte? Misschien wilde er een member in? Etc?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik gun ze alle ruimte, maar huilie verhalen over dit soort dingen kunnen beter in het problementopic.
Hier horen verhalen thuis van noobs en campers die je afgeschoten hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Phyxion schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:31:
[...]

Mijn glazen bol geeft ruis op dit moment.
Misschien dat je een verboden wapen gebruikte? Misschien wilde er een member in? Etc?
ak47 verboden ?? lol. Wel typisch trouwens dat ik eerst werd gedood door een teamlid die toevallig een GLA tag droeg. Niet dat het erg is ofzo .. er zijn nog 1000 andere 24/7 nuke servers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 07:14
Ruffzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:56:
[...]

ak47 verboden ?? lol. Wel typisch trouwens dat ik eerst werd gedood door een teamlid die toevallig een GLA tag droeg. Niet dat het erg is ofzo .. er zijn nog 1000 andere 24/7 nuke servers :9
meer... zeg zo 1/4 van alle servers

waarom dat idiote microsoft dan niet meteen een speciale "licentie" koopt voor de pc zodat wij die eerder krijgen. vreselijk die xbox. begin me steeds meer af te vragen of er überhaupt wel een map pack uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Blik1984 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:22:
[...]

In principe begin je gewoon helemaal opnieuw. Alleen heb je een ander icon en een extra wapenslot. Verder ben je alles kwijt (ook je geld), behalve de afbeeldingen die je gekocht hebt voor je persoonlijke tag. Dus aanbevolen wordt om al je geld daarin te steken voordat je prestige doet.
Hartelijk bedankt. Dat was dus het enige wat ik kon vinden, maar dat was ook echt het enige dus 8)7 .
Dus heb het stiekem dus toch wel gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik merk nu na een week spelen (lvl 33) dat ik het goed door begin te krijgen. Favoriete wapen gevonden, juiste attachments erbij en ook de perks die ik gekozen heb bevallen.

Keuze: Famas + Surpressor + Red Dot Sight, Pyton, Claymore, Semtex, Flashbang, Warlord, Ghost, Marathon.

Waar ik nog moeite mee heb is om van dichtbij een enemy eerder te killen dan dat ik gekilled word. Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat ik altijd probeer in te zoomen en daardoor een beetje tijd verlies waardoor ik eerder beschoten word dan zelf schiet. Oefenen om van dichtbij niet in te zoomen blijkt goede resultaten te geven, wel heb ik het idee dat ik meer kogels nodig heb om een enemy te killen als ik niet zoom.

Hoe pakken jullie dit aan? Wel of niet inzoomen van dichtbij?

Overigens vind ik de xbox live verbinding redelijk brak. Word toch regelmatig gedisconnect, connection interupt etc. Dit, terwijl ik bij WoW op de pc totaal geen problemen heb en er daarom van uit ga dat het niet aan mijn router ligt.

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 19-03-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

@XeNeRgY: Ik gebruik de kiparis, een nogal short range wapen, in combinatie met marathon pro en sleight of hand pro. Hierdoor kom je snel dichtbij, en kan je sneller ADS'en (aim down sight). Verder gewoon blijven oefenen op hipfire, en gewoon nòg dichter te lopen, zodat je hipfire kogels altijd raken.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Yes ik ben prestige 7 nu na lang hard werken.
Over de 27000 kills en een kdr van 2.05 nu.
Heerlijk spel , respect voor Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenergy; van dichtbij niet zoomen en blijven bewegen. Oefen met de range waar je wel of niet zoomt. Gebruik ook je mes, dat ding is super sterk. Struikel punt van veel beginnende CoD spelers is dat ze stokstijf gaan stilstaan als ze gaan schieten. Een beetje bewegen met je linkerpook betekent dat de ander persoon zijn aim bij moet stellen.

Als je van tegenstander naar tegenstander gaat bij kills waar je wel wil zoomen, ga dan uit zoom terwijl je naar de volgende gaat. Je snelheid is dan hoger.

Dit is niet als betwisting van eventuele skillz bedoeld, maar als vriendelijke tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Had gisteren echt een geniale killstreak op Nuketown, 6 knife-kills achter elkaar in 5 seconden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Laatst online: 21-06 11:12
Nee joh, speelt heerlijk op die nieuwe maps! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Blik1984 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:32:
Had gisteren echt een geniale killstreak op Nuketown, 6 knife-kills achter elkaar in 5 seconden ofzo :)
Youtube filmpje van maken met theater mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:07:
[...]

Youtube filmpje van maken met theater mode?
Moet ik eerst eens kijken hoe dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och, wat is Nuketown toch perfect om dikke scores te halen en lekker te levelen :D
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/112007586-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-12-2019
Nice! Welke killstreaks gebruik je? 8 9 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Napalm Strike, Rolling Thunder & Chopper Gunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:01
vinom schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:28:
Och, wat is Nuketown toch perfect om dikke scores te halen en lekker te levelen :D
[afbeelding]
Hee een nette score zonder te verliezen ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:28:
[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 14:03

ikt

Ik haat Domination tegen goede lui met een beunteam. Huey na Huey, honden na honden en Hind na Hind

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1589q9l_th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28vergi_th.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door ikt op 20-03-2011 11:35 . Reden: Mil Mi 24=Hind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
ikt schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:31:
Ik haat Domination tegen goede lui met een beunteam. Huey na Huey, honden na honden en Hind na Hind

[afbeelding]
[afbeelding]
Demolition neem ik aan? Maar hahaha ik was allaaang ge-rage-quit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

MeesN schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:38:
[...]

Demolition neem ik aan? Maar hahaha ik was allaaang ge-rage-quit!
Ik besloot irritant te worden en met een Strela-3 met Ghost Pro alles uit de lucht te schieten. Het lukte. Zonder mij warenzouden de scores nog wat erger zijn. :P Och, als ik het andere team kon horen... Volgens mij zaten ze mij lekker te vervloeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
ikt schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Ik besloot irritant te worden en met een Strela-3 met Ghost Pro alles uit de lucht te schieten. Het lukte. Zonder mij warenzouden de scores nog wat erger zijn. :P Och, als ik het andere team kon horen... Volgens mij zaten ze mij lekker te vervloeken :D
Haha maar dat is ook zo bloedvervelend als je eindelijk je chopper hebt en dat ie er wordt uitgeschoten nog vòòr dat je je eerste kill hebt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Vorige week tijdens S&D nog lekkere tomahawk uit de losse pols:

YouTube: Delaitinho - Black Ops Game Clip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

MeesN schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:14:
[...]

Haha maar dat is ook zo bloedvervelend als je eindelijk je chopper hebt en dat ie er wordt uitgeschoten nog vòòr dat je je eerste kill hebt:)
Normaal gesproken doe ik niet zo irritant, ik gun andere mensen ook weleens wat kills, maar als die dingen steeds achter elkaar komen heb ik iets van 'haiie!', en begin ik irritant te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

MeesN schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:14:
Precies, dat is het mooiste van alles. Zodra ik hoor dat er een chopper oid aankomt dan heb ik mijn strela al in mijn handen en in de meeste gevallen is een chopper oid al weg nog voordat het ook maar één schot heeft kunnen lossen.

Ook een favoriet is het neerhalen van carepackage-choppers. Aan de reacties die ik van spelers krijg vinden ze dit veel erger. Het is wel moeilijker want je moet echt meteen schieten want anders wordt het krat gedropt maar als je snel genoeg bent dan ziet de persoon die op zijn krat wacht nog net hoe zijn carepackage niet zal komen. :D

Daar komen soms forse scheldpartijen van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
Haha prachtig als je bij mij in het team zit, maar als tegenstander had ik je waarschijnlijk ook nog wel wat nare woorden naar je hoofd geslingerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
bazs2000 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Precies, dat is het mooiste van alles. Zodra ik hoor dat er een chopper oid aankomt dan heb ik mijn strela al in mijn handen en in de meeste gevallen is een chopper oid al weg nog voordat het ook maar één schot heeft kunnen lossen.

Ook een favoriet is het neerhalen van carepackage-choppers. Aan de reacties die ik van spelers krijg vinden ze dit veel erger. Het is wel moeilijker want je moet echt meteen schieten want anders wordt het krat gedropt maar als je snel genoeg bent dan ziet de persoon die op zijn krat wacht nog net hoe zijn carepackage niet zal komen. :D

Daar komen soms forse scheldpartijen van. :+
De carepack heli dropt de carepackage nog wel, maar op het punt waar ie ontploft. Tenminste, dat zie ik vaak gebeuren. Opzich ook prima, vaak land de cp buiten het speelveld, of ergens waar de vijand niet zit. Irritant is het iig wel ;)

Ik heb er ook een hobby van gemaakt om die CP heli's uit de lucht te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

beany schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:00:
De carepack heli dropt de carepackage nog wel, maar op het punt waar ie ontploft. Tenminste, dat zie ik vaak gebeuren. Opzich ook prima, vaak land de cp buiten het speelveld, of ergens waar de vijand niet zit. Irritant is het iig wel ;)

Ik heb er ook een hobby van gemaakt om die CP heli's uit de lucht te schieten.
Dit doe ik eigenlij kalleen effe snel om Ghost Pro te verkrijgen, maar soms, als je gewoon zo'n dagje hebt dat je wilt lamen, dan is het wel prachtig om op choppies te gaan schieten. Als je dan op nuketown op het dak van de buren een kistje met choppergunner ziet liggen, in in de tuin van de buren een kist met hondjes, en jij hebt dat op je geweten... dat is best een goed gevoel :D
Dat levert overigens inderdaad scheldpartijen op. Maar dat is ook de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 399 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:32:
Dat levert overigens inderdaad scheldpartijen op. Maar dat is ook de bedoeling ;)
Zelf vind ik het ook zeer irritant wanneer het mij overkomt maar goed, zo is het spel.

Carepackages zijn zowiezo naadje om te gebruiken want je moet eerst een stil hoekje opzoeken, granaat gooien en wachten. Ik wacht altijd met het neergooien van die dingen want soms is er gewoon geen goede plek voorhanden.

Als je dan eindelijk dat ding neergooit en je ziet dat de chopper wordt weggeschoten dan is dat echt wel ruk. :P
Daarom snap ik het echt wel dat mensen het erger vinden dat die dingen worden kapotgeschoten dan een chopper oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Zow, wat een positieve berichten op mijn filmpje.. Ik ben gelijk gemotiveerd om dat vaker te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
delaitinho schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:55:
Zow, wat een positieve berichten op mijn filmpje.. Ik ben gelijk gemotiveerd om dat vaker te doen! :D
Zo bijzonder is dat filmpje niet... Je gooit gewoon een bijl zodra je iemand in het raam ziet staan. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Carepackages neerschieten doe ik ook regelmatig al was het maar voor de 400 punten die je met een enkel schot krijgt. Of hij de package nu al gedropt heeft of niet maar daarvoor niet uit dus drop vern**ken is een bonus die je erbij kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400506

Dus stel je voor dat hier iemand even alle slechte kantjes van Blops op een rijtje zet (Kudos voor iemand die daar zoveel tijd in wil steken :))

Hoeveel % van de achterlijke tweakers.net reageerders gaat dan spastisch reageren.

Place your bets Gentlemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Leuke tomahawk spot op WMD in S&D ;)

YouTube: Toma spot on WMD, S&D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Is ook zeker niet bijzonder.. maar in S&D krijg ik daar toch wel ff een euforisch momentje van..:D Dan MOET het in 1x, anders ben je de zak...
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client