AK47u supressed speel ik nu mee heb namlijk nog meer level 38 kan nog geen Galil kopen. Ditr wapen speelt wel tien keer beter dan de enfield supressed moe tik zeggen. Wereld van verschil! Tnx nog voor de tip. Ben nu 6 x achterelkaar eerste gewordenVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:47:
[...]
Bron: http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/ (Leesvoer voor als je het allemaal precies wil weten)
Galil met suppressor speelt ongeveer als de Enfield met iets meer recoil en iets meer damage. De AK47 en Commando zijn eigenlijk hetzelfde. De Galil vind ik wel fijner met suppressor dan de AK47 en Commando.
Iets snellere ARs zijn de Famas en Aug. De Famas is statistisch gezien iets sterker maar sommigen preferen de recoil van de AUG (AUG heeft cirkelvormig en Famas trekt naar rechtsboven). Als ik met een demper rond huppel speel ik met de iets langzamere, krachtigere guns omdat ik anders te veel spray maar stiekem is een Famas/Aug gewoon beter. (Een silenced M16 is erg plezierig maar dan moet je wel geduldiger spelen.)
Enfield silenced is een sterke combo. Haast recoilloos en toch vrij sterk. Vergeet niet dat een silencer je range enorm verminderd waardoor elke gun lichter voelt.
Beste wapen: Famas. Maar het ligt eraan hoe je speelt en wat je kwaliteiten/minpunten zijn.
Galil is bij level 20 al beschikbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:52:
[...]
AK47u supressed speel ik nu mee heb namlijk nog meer level 38 kan nog geen Galil kopen. Ditr wapen speelt wel tien keer beter dan de enfield supressed moe tik zeggen. Wereld van verschil! Tnx nog voor de tip. Ben nu 6 x achterelkaar eerste gewordenIk ben Tombombadil trouwens online. Speel nu veel op die jungle server in amsterdam..
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
huh hoe dat dan?
is het niet zon speciale gun die je meot unlocken als je alle guns hebt gekocht?
Verwijderd
Nee bij level 20 is ie er al voor 2000 cod points.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:30:
[...]
huh hoe dat dan?
is het niet zon speciale gun die je meot unlocken als je alle guns hebt gekocht?
Kan je op de pc Hardcore domination potjes spelen?reemprive schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:42:
Die potjes HC Domination van gisteren waren ook grappig trouwens, volgens mij konden de tegenstanders ons bloed wel drinken.
Domination is geweldige gamemodus maar ik speel geen softcore meer, lag is daar nog dodelijker aangezien je bijna een hele clip nodig hebt om iemand om te leggen. Het vele random spot campen (dus geen verdedigende posities bij een objective) neem ik in HC games maar voor lief.
Je kan alles in HC spelen volgens mij, op de PC-TheNose- schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:38:
[...]
Kan je op de pc Hardcore domination potjes spelen?Wil ik ook op de xbox kunnen!
Domination is geweldige gamemodus maar ik speel geen softcore meer, lag is daar nog dodelijker aangezien je bijna een hele clip nodig hebt om iemand om te leggen. Het vele random spot campen (dus geen verdedigende posities bij een objective) neem ik in HC games maar voor lief.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nee dat is de G11 (burst gun). Die unlocked als je alle andere guns heb. Dus die kan pas vanaf level 44 (dan komt de laatste AR, de commando).Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:30:
[...]
huh hoe dat dan?
Galil is een 'gewone' AR die je kan kopen bij lvl 20.
Ik vind hem overigens niet zo prettig, heb hem in P0 en P1 wel veel gebruikt, maar ben toch niet zo tevreden over de recoil. Liever Famas en/of Aug
[ Voor 16% gewijzigd door KingKoning op 15-03-2011 14:04 ]
Wat is de reden om een supressor te gebruiken in HC? Het heeft toch negatieve impact op de range? dat ze me horen boeit me niet, en standaard heb je geen map waar je op te zien ben.
Zodra er een AUV in de lucht is, en je schiet, ben je een rood stipje op de map. Dat wil je niet, tenminste... die-hard HC spelers nietMr_x007 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:59:
Wat is de reden om een supressor te gebruiken in HC? Het heeft toch negatieve impact op de range? dat ze me horen boeit me niet, en standaard heb je geen map waar je op te zien ben.
Verwijderd
Tube, je mist een klein detail.beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:07:
[...]
Zodra er een AUV in de lucht is, en je schiet, ben je een rood stipje op de map. Dat wil je niet, tenminste... die-hard HC spelers nietEn dus zetten we er een silencer op.
de UAV pikt de speler op. tenzij je Ghost als perk gebruikt.
Een silencer is dus alleen nuttig in SC, waar de schoten op de map worden weergeven die altijd in beeld is.
Mijn advies voor HC, laat ghost en silencers voor wat ze zijn, en ga voor iets echt nuttigs
Ghost gebruik ik wel degelijk. Op de 1 of andere manier(dit is me echt aan het opvallen) pakt een ai-chopper(dus niet door een speler bestuurd) mij altijd als eerste. Dit is inmiddels zo erg dat ik me er echt kapot aan irriteer.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:21:
[...]
Tube, je mist een klein detail.
de UAV pikt de speler op. tenzij je Ghost als perk gebruikt.
Een silencer is dus alleen nuttig in SC, waar de schoten op de map worden weergeven die altijd in beeld is.
Mijn advies voor HC, laat ghost en silencers voor wat ze zijn, en ga voor iets echt nuttigs
Aha, dit betekend dus dat ik als de eerste de sjaak ben *DBZZZZZZZZZZZZZZ* jep, klopt... ik kan weer gaan respawnen.Enemy chopper incomming
Met de Ghost Pro is dat nu een stuk minder. Minder? Ja, minder. Want die pokke heli's pakken nu altijd de speler die het dichtst bij mij staat en mij dan dus 'per ongeluk' meepakt.... *DBZZZZZZZZZZZZZZ* en in veel gevallen dus maar weer respawnen.
Ik vermoed dat er in de Black Ops code ergens iets staat in de trant van
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| *player findPlayerTargetForChopper() { //Find [DUCK] Brown.Tiger. for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( _playerlist[ idx ].name == "[DUCK]Brown.Tiger." && _playerlist[ idx ].GhostPro == false ) return _playerlist[ idx ]; } //[DUCK] Brown.Tiger. not found, pick the player closest to him double distance = 999999; int _player_closest_to_Brown = -1; for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger.") ) < distance ) { distance = GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger." ); _player_closest_to_Brown = idx; } } if ( _player_closest_to_Brown != -1 ) return _playerlist[ _player_closest_to_Brown ]; else //Allright, Brown aint here or something... lets just pick a random player return _playerlist[ rand(_playerlist.count() ) ]; } |
[ Voor 3% gewijzigd door beany op 15-03-2011 15:54 ]
Roflolbeany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:45:
[...]
Ghost gebruik ik wel degelijk. Op de 1 of andere manier(dit is me echt aan het opvallen) pakt een ai-chopper(dus niet door een speler bestuurd) mij altijd als eerste. Dit is inmiddels zo erg dat ik me er echt kapot aan irriteer.
[...]
Aha, dit betekend dus dat ik als de eerste de sjaak ben *DBZZZZZZZZZZZZZZ* jep, klopt... ik kan weer gaan respawnen.
Met de Ghost Pro is dat nu een stuk minder. Minder? Ja, minder. Want die pokke heli's pakken nu altijd de speler die het dichtst bij mij staat en mij dan dus 'per ongeluk' meepakt.... *DBZZZZZZZZZZZZZZ* en in veel gevallen dus maar weer respawnen.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 *player findPlayerTargetForChopper() { //Find [DUCK] Brown.Tiger. for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( _playerlist[ idx ].name == "[DUCK]Brown.Tiger." && _player;ist[ idx ].GhostPro == false ) return _playerlist[ idx ]; } //[DUCK] Brown.Tiger. not found, pick the player closest to him double distance = 999999; int _player_closest_to_Brown = -1; for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger.") ) < distance ) { distance = GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger." ); _player_closest_to_Brown = idx; } } if ( _player_closest_to_Brown != -1 ) return _playerlist[ _player_closest_to_Brown ]; else //Allright, Brown aint here or something... lets just pick a random player return _playerlist[ rand(_playerlist.count() ) ]; }
Zou het misschien zo kunnen zijn dat als je een LAW of Strela hebt, je voorrang krijgt bij de heli? Want ik ben altijd 1 van de weinige die met anti-air materiaal rond loopt. Dan zou het kunnen kloppen dat ik er door die heli dus als eerste uitgepikt word-TheNose- schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:51:
[...]
RoflolBij mij dus ook DE reden dat ik Ghost pro gebruik. Ik gebruik in mijn rush classes nooit een silencer meer, scheelt teveel in range. Mijn support classes (waar ik dus tactischer mee speel en niet als een debiel rondren
) speel ik wel met silencer. Bijna altijd met Galil of AK74U op de kleine mappen.
Aangezien ik nu Ghost Pro heb maar eens class zonder Strela maken en kijken wat er dan gebeurt. Vanavond eens proberen...
Was het niet zo in CoD dat bij CPU gestuurde killstreaks beste speler bij andere team = prioriteit, eventueel nog verhoogd als je er op schiet/locked en dicht in de buurt bent natuurlijk?beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:58:
[...]
Zou het misschien zo kunnen zijn dat als je een LAW of Strela hebt, je voorrang krijgt bij de heli? Want ik ben altijd 1 van de weinige die met anti-air materiaal rond loopt. Dan zou het kunnen kloppen dat ik er door die heli dus als eerste uitgepikt word
Aangezien ik nu Ghost Pro heb maar eens class zonder Strela maken en kijken wat er dan gebeurt. Vanavond eens proberen...
[egostrelen]Zou wel de reden zijn waarom ik altijd de sjaak ben.[/egostrelen]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
lol. maar idd dat gevoel heb ik ook ik ben 9 van de 10 keer de eerste persoon die word neer gemaaid door een helicopter. dus als ik hoor dat een heli komt dan switch ik gewoon van class zodat ik rocketlauncher heb en dan is hetbeany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:45:
Aha, dit betekend dus dat ik als de eerste de sjaak ben *DBZZZZZZZZZZZZZZ* jep, klopt... ik kan weer gaan respawnen.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 *player findPlayerTargetForChopper() { //Find [DUCK] Brown.Tiger. for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( _playerlist[ idx ].name == "[DUCK]Brown.Tiger." && _player;ist[ idx ].GhostPro == false ) return _playerlist[ idx ]; } //[DUCK] Brown.Tiger. not found, pick the player closest to him double distance = 999999; int _player_closest_to_Brown = -1; for(int idx = 0; idx < _playerlist.count(); idx++) { if ( GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger.") ) < distance ) { distance = GetDistance( _playerlist[ idx ], GetPlayer("[DUCK] Brown.Tiger." ); _player_closest_to_Brown = idx; } } if ( _player_closest_to_Brown != -1 ) return _playerlist[ _player_closest_to_Brown ]; else return NULL; }
ik gebruik zelf eigenlijk weinig ghost nog (alleen voor sniper) ik heb juist vaak flakjacket (doe veel nuketown dus ja frag spam). ben momenteel 10de prestige lvl 38 ongeveer dus hoop binnekort ook aan de 15de prestige te beginnenCHOPPER DOWN.... I REPEAT CHOPPER DOWN

ik ben laatst wel perm ban gekregen van een 24/7 nuketown domination server.. omdat de server admin zei dat ik hackte (ik had gewoon een leuke score 83 kills 11 death 2 captures 2 defence) de score kwam alleen dankzij 2 rolling thunder (ze campte in 1 gebouw steeds) en chopper gunner.
overkomt sommige van jullie dat ook dat je gekickt / gebanned word omdat ze denken dat je een hack gebruikt?
lol dat klinkt inderdaad wel wat cod zou kunnen doen (zit zelf ook wel vaak in top 3 spelers).Gundogan schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:02:
Was het niet zo in CoD dat bij CPU gestuurde killstreaks beste speler bij andere team = prioriteit, eventueel nog verhoogd als je er op schiet/locked en dicht in de buurt bent natuurlijk?
[egostrelen]Zou wel de reden zijn waarom ik altijd de sjaak ben.[/egostrelen]
het zou wel de tegenstanders meer kans geven om een goeie terug slag te geven.
[ Voor 10% gewijzigd door Obscure op 15-03-2011 16:06 ]
Jep, gebeurt mij ook. Maar ook vaak omdat een admin in het andere team geen zin heeft in een vijandelijke chopper gunner. Of dat ze er moe van worden dat ik meestal eerder de trekker over haal, en zij dus het haasje zijn.Obscure schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:03:
overkomt sommige van jullie dat ook dat je gekickt / gebanned word omdat ze denken dat je een hack gebruikt?
Maar de kick omdat ik zou cheaten komt ook vaak genoeg voor, maar ze bannen me meestal niet. Dus het zal er ook mee te maken hebben dat ze in de top 3 qua punten willen eindigen.
Het is jammer dat daar weinig tegen te doen is. Ze zouden daar eigenlijk een abuse-knop voor moeten hebben.
Verwijderd
Ik maak tegen de helicopters altijd gebruik van beschutting zoals in gebouwen gaan zitten , zorgen dat je niet in the line of fire zit etc.
Dit zorgt ervoor dat ik bijna geen last heb van choppers.
ja het nadeel daarvan vind ik altijd dat als je dan gekillt wordt en je spawnt 3x buiten (bijvoorbeeld op array daar ergens rond die toren) dan ben je klaar.
Liever pak ik gewoon een classje met ghost pro en een strella en dan is t snel doei doei. meestal ook beter voor het team, in TDM, maar zeker ook in objectives.
Liever pak ik gewoon een classje met ghost pro en een strella en dan is t snel doei doei. meestal ook beter voor het team, in TDM, maar zeker ook in objectives.
Ik zie dat hij in HC vaak gebruikt wordt maar ik vermoed dat het meer is om dus niet op te vallen en zeker als je langs achter aanvalt en zo het team kunt killen zonder dat ze je horen.Mr_x007 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:59:
Ik merk het nu wel vaker doordat ik een koptelefoon gebruik. Je hoort gewoon als er iemand in de buurt is (herladen / zonder silencer / ghost enz.)
Bij HC heb ik wel vaak het gevoel dat meer dan de helft snel naar een plekje gaan om daar heel de ronde/potje te campen.
HC S&D bijvoorbeeld vind ik dan weer erg spannend. Als je daarna weer SC speelt dan heb je het idee dat het totaal niet realistisch is omdat je bijna een magazijn in iemand moet pompen wil hij doodgaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 15-03-2011 16:47 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
iemand al enig idee het zit met onze dlc?
er is btw nu ook een dlc tab verschenen bij mp (was voordien alleen bij sp).
en btw van die server admins. En gekicked worden door server admins. had ik ook last van. later ff mijn eigen clan geraadpleegd en een server gehuurd, morgen wouden we er nog andere lanceren. en iets van een first strike only
als dat ooit komt...
er is btw nu ook een dlc tab verschenen bij mp (was voordien alleen bij sp).
en btw van die server admins. En gekicked worden door server admins. had ik ook last van. later ff mijn eigen clan geraadpleegd en een server gehuurd, morgen wouden we er nog andere lanceren. en iets van een first strike only
[ Voor 51% gewijzigd door larsg op 15-03-2011 22:55 ]
Alle guns behalve de shotguns hebben een onbeperkte range. Het enige dat die silencer doet is eerder de max damage verlagen naar de lagere medium/long range damage.Mr_x007 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:59:
De AK-47, Galil en Commando doen alle drie 40-30 damage. Door die silencer zal de damage (40) vanaf 12,5 meter afstand beginnen te dalen naar 30 damage op 25 meter afstand, vanaf daar is het 30 dmg en geen range limit. Zonder silencer zal de 40 dmg pas beginnen te dalen richting de 30 dmg vanaf 25 meter. In de gewone core gameplay is dit het verschil tussen een 3 of 4 hit kill en kan die 12,5 meter extra zonder silencer net het verschil maken.
Nou op HC heeft iedereen 30 health, dus heb je eigenlijk geen nadeel van de silencer bij die drie guns want het is nog steeds een one hit kill. Enige punt is je dat je dmg onder de 30 gaat bij penetration (altijd minimaal 1 dmg verlies) van glas, muren etc en het dan geen 1 hit kill meer is. Maar je hebt dit nadeel alleen maar tussen de 12,5-25 meter (tov unsilenced) en dan nog is het bij een muur vaak ook al een 2 hit kill (of meer) voor de 40 dmg unsilenced.
Ja hier heb ik als Flak Jacket speler ook altijd enorm veel last van. Zelfs als ik achter iets van dekking zit zoekt dat ding me nog op. Probleem dan ook nog eens is dat praktisch niemand in je team ooit een launcher bij zich draagt of ook maar overweegt om naar een launcher class te switchen (als ze die al hebben). Ze laten rustig die chopper hun beste team spelers telkens neer knallen.beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:45:
[...]
Ghost gebruik ik wel degelijk. Op de 1 of andere manier(dit is me echt aan het opvallen) pakt een ai-chopper(dus niet door een speler bestuurd) mij altijd als eerste. Dit is inmiddels zo erg dat ik me er echt kapot aan irriteer.
[...]
Ik weet het niet precies, maar de AI heeft een soort van priority list:
1. Highest ranking player (without ghost pro)
2. Recently shot at chopper
3. Launcher (out, lock or on the back?)
4. Closest to chopper
Dus aangezien ik vaak hoog in de ranking sta en zonder ghost rond loop ben ik vaak al de hoogste ranking waar de chopper op "kan/mag" schieten. Daarnaast heb ik bijna altijd ook nog een launcher als secondairy om die dingen neer te halen = ik ben de lul.
Dit is hoe het in MW2 zou zijn. Het zou in BO wel eens net zo iets kunnen zijn (of gelijk?).
-Attack Helicopter (7 kills, 200 points for killing it) - calls in an attack helicopter that flies around the map for 60 seconds (DK) and attacks enemies. The helicopter picks its targets based on three factors (DK): distance, player behavior, and player score. Players that are closer to the edge of the helicopter's visual range (3500 world units) are seen as a bigger threat (((3500 - player distance) / 3500) * 100). Players who attack the helicopter get 100 more threat. And each player's threat level gets increased by their score times 4. If the helicopter has already attacked a player, that player loses 100 threat. The player with the highest threat "wins" the honor of being the chopper's primary target. The helicopter will not attack a player who has spawned in the past 5 seconds. The helicopter has 1500 points of health and reduces bullet damage by 70%, although Stopping Power Pro brings the reduction down to 58%. Like with the Harrier, one hit from a Stinger, Javelin, Predator Missile, or the AC-130's 105mm or 40mm cannons will kill the helicopter. Two AT4s will do it, as well. Cold-Blooded or a piece of cover that obscures at least 50% of your body will keep you safe.
In de killstreak lijst (staat in TS geloof ik) heb ik ooit gelezen dat de AI choppers inderdaad voornamelijk achter de speler die het hoogste in zijn team staat gaan. Of die andere factoren nog een rol spelen weet ik niet (denk het wel, want als je op een chopper schiet ben je meestal gauw de zak).
Dan ben je altijd de sjaak. Die chopper blijft dan op jou gericht. Dat kan wel heel handig zijn in obj based games waarbij je de aandacht van je plantende teamgenoot af wil halen. Zelf al meerdere keren gedaan en dan konden zij gewoon rustig planten of een HQ cappen ofzo...NickThissen schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:03:
In de killstreak lijst (staat in TS geloof ik) heb ik ooit gelezen dat de AI choppers inderdaad voornamelijk achter de speler die het hoogste in zijn team staat gaan. Of die andere factoren nog een rol spelen weet ik niet (denk het wel, want als je op een chopper schiet ben je meestal gauw de zak).
In mijn "clan" speelt iedereen met ghost pro op HC en heeft gewoon niemand een launcher. Enige last heb ik als er iemand zonder ghost pro naast me staat. Ben ik net een prestige hoger gegaan haal ik alles neer wat ik tegen kom, om ghost pro te halen natuurlijk!
In de OP staat de server van RFFN. Maar nu draait MP_Cosmodrome? Ben ik nu een beetje het padje kwijt of... Dat is toch geen bestaande map???
Basement Bios ---- Exo-S
ik dacht dat dat mp_cosmodrome de filenaam is voor de map Array.Mystikal schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:17:
In de OP staat de server van RFFN. Maar nu draait MP_Cosmodrome? Ben ik nu een beetje het padje kwijt of... Dat is toch geen bestaande map???
[ Voor 43% gewijzigd door Frentik op 16-03-2011 12:02 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Nou het cosmodrome is volgens mij dat veld in Rusland met al die lanceer inrichtingen voor raketten.
Lijkt me dan eerder de naam te zijn voor "Launch"
http://en.wikipedia.org/wiki/Baikonur_Cosmodrome
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:11 ]
Het is Launch inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:10:
Nou het cosmodrome is volgens mij dat veld in Rusland met al die lanceer inrichtingen voor raketten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
iemand enig idee wanneer de MOD tools eindelijk worden vrij gegeven?
Ben inmiddels een beetje uitgekeken op de game, en vraag me af wanneer er eindelijk aan de MODs begonnen kan worden...
Is er iemand die dat weet?
Ben inmiddels een beetje uitgekeken op de game, en vraag me af wanneer er eindelijk aan de MODs begonnen kan worden...
Ah, tnx. Ik snapte het al niet. Ik dacht, ik heb toch niet de DLC gemist.
Basement Bios ---- Exo-S
Daar ga ik weer, volgens mij klopt het niet dat silenced assault rifles een oneindige range hebben. Ik speelde FFA op Array met een AK47 + silencer en extended mags, op het gegeven moment zat er iemand te campen in de rotsgeul ten hoogte van B terwijl ik op het uiterste punt achter A was gespawned(Domination vlaggen
). Ik schoot uiteindelijk mijn hele clip leeg zonder een hitmarker, ik heb dit ook wel eens gemerkt bij MW2 met een silenced wapen. Toen was het op Wasteland waar ik met een Scar op iemand bleef schieten maar geen enkele hitmarker kreeg, terwijl wij allebei stil zaten. Iemand anders die dit kan verifiëren? Ik ga het wel proberen te demo'en, als ik een soortgelijke situatie voor ogen krijg.
oh fijn, zulke mensen zijn idd erg handig als je een potje zonder je vrienden wilt spelen en er zo iemand bij zit. Loop ik mezelf te irriteren joh...Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:20:
Ik maak tegen de helicopters altijd gebruik van beschutting zoals in gebouwen gaan zitten , zorgen dat je niet in the line of fire zit etc.
Maar heb al een oplossing, als ik niet met me maatjes speel dan speel ik gewoon ghost pro, fuck dat.. Gevoel van altruisme is echt verdwenen dan.
Als ik de AUG gebruik dan meestal met extended mags.. Maar heb altijd het gevoel dat ik me een zooi kogels in me tegenstanders moet douwen..., met galil+silencer heb ik meer "figherspritsengefuhl" (iets in die trend)...KingKoning schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:03:
[...]
Ik vind hem overigens niet zo prettig, heb hem in P0 en P1 wel veel gebruikt, maar ben toch niet zo tevreden over de recoil. Liever Famas en/of Aug
Waarom zou je met een AK47 silenced stil zitten en op zo'n ontiegelijke afstand bossen?reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:15:
Daar ga ik weer, volgens mij klopt het niet dat silenced assault rifles een oneindige range hebben. Ik speelde FFA op Array met een AK47 + silencer en extended mags, op het gegeven moment zat er iemand te campen in de rotsgeul ten hoogte van B terwijl ik op het uiterste punt achter A was gespawned(Domination vlaggen). Ik schoot uiteindelijk mijn hele clip leeg zonder een hitmarker, ik heb dit ook wel eens gemerkt bij MW2 met een silenced wapen. Toen was het op Wasteland waar ik met een Scar op iemand bleef schieten maar geen enkele hitmarker kreeg, terwijl wij allebei stil zaten. Iemand anders die dit kan verifiëren? Ik ga het wel proberen te demo'en, als ik een soortgelijke situatie voor ogen krijg.
Pak dan gewoon een PSG...
En anders een Galil, daarmee schiet ik iedereen met twee "klikjes" dood hoor op array grote afstand...
Als je dit in een private match wil testen moet je maar even een gil geven. Gaan we met zijn 2en wel even testen. Is ook makkelijk, ga ik recht op staan en jij heel ver weg en dan maar schieten.reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:15:
Daar ga ik weer, volgens mij klopt het niet dat silenced assault rifles een oneindige range hebben. Ik speelde FFA op Array met een AK47 + silencer en extended mags, op het gegeven moment zat er iemand te campen in de rotsgeul ten hoogte van B terwijl ik op het uiterste punt achter A was gespawned(Domination vlaggen). Ik schoot uiteindelijk mijn hele clip leeg zonder een hitmarker, ik heb dit ook wel eens gemerkt bij MW2 met een silenced wapen. Toen was het op Wasteland waar ik met een Scar op iemand bleef schieten maar geen enkele hitmarker kreeg, terwijl wij allebei stil zaten. Iemand anders die dit kan verifiëren? Ik ga het wel proberen te demo'en, als ik een soortgelijke situatie voor ogen krijg.
Als je Black was geweest was het wat lastiger, had ik je waarschijnlijk geteamkilled. Maar dit kunnen we wel doen terwijl jij veilig bent
Cool, vanavond ff doen?
Wat me ook opvalt, als ik een recoil test doe van de Commando vs de AK, welke identiek zouden moeten zijn, dan heb ik met de Commando meer spread op de muur dan met de AK. Volledig magazijn, full auto en gelijke afstand van de muur.
Ik heb een beetje mijn vraagtekens bij die uitgelezen code, in principe zouden de commando en AK bijv op reloadtijd na hetzelfde moeten zijn, terwijl ik duidelijk bij bepaalde speelsituaties mijn voorkeuren heb. Die voorkeuren zouden aan de hand van de statistieken nergens op moeten zijn gebaseerd, echter in mijn scores zijn er duidelijke (grote) verschillen zichtbaar.
Wat me ook opvalt, als ik een recoil test doe van de Commando vs de AK, welke identiek zouden moeten zijn, dan heb ik met de Commando meer spread op de muur dan met de AK. Volledig magazijn, full auto en gelijke afstand van de muur.
Ik heb een beetje mijn vraagtekens bij die uitgelezen code, in principe zouden de commando en AK bijv op reloadtijd na hetzelfde moeten zijn, terwijl ik duidelijk bij bepaalde speelsituaties mijn voorkeuren heb. Die voorkeuren zouden aan de hand van de statistieken nergens op moeten zijn gebaseerd, echter in mijn scores zijn er duidelijke (grote) verschillen zichtbaar.
Mee eens, commando is af en toe echt een drama... Niet dat het oncontrolleerbaar is, maar zou idd niet veel moeten verschilllen terwijl ik met AK gevoel heb totaal geen recoil te hebben..reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:42:
Cool, vanavond ff doen?
Moet vanavond sporten dus jullie kunnen lekker met zijn tweetjes privé aan de gangbeany schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:36:
Als je Black was geweest was het wat lastiger, had ik je waarschijnlijk geteamkilled. Maar dit kunnen we wel doen terwijl jij veilig bent
ik heb slecht nieuws... die komen er niet (denk ik zelf want anders waren er wel mod servers). want zodra ze die toevoegen kunnen mensen hun eige mappen gaan maken (of de map packs mappen gebruiken en gratis maken) waardoor ze geen winst meer maken.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:19:
iemand enig idee wanneer de MOD tools eindelijk worden vrij gegeven?
zelf blijf ik wel hopen dat ze die weer toevoegen (in volgende delen)
Verwijderd
Hoe vaak heb je de spread getest? Aangezien recoil random gegenereerd wordt binnen bepaalde kaders zul je een groot aantal tests moeten doen voordat je een conclusie kan trekken.
Heb net getest op Array met silenced AK47 in splitscreen (Xbox) vanaf achter A richting de geul die naar beneden komt naar de toren toe. (Achterin B5 naar voorin A2 op de mini map). Alle schoten komen gewoon aan.
ETA: ook getest met een silenced Skorpion. Ook nu komen schoten aan.
Heb net getest op Array met silenced AK47 in splitscreen (Xbox) vanaf achter A richting de geul die naar beneden komt naar de toren toe. (Achterin B5 naar voorin A2 op de mini map). Alle schoten komen gewoon aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 16:03 ]
Damtoernooitje?Frentik schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Moet vanavond sporten dus jullie kunnen lekker met zijn tweetjes privé aan de gang
Alle schoten zullen ook aankomen. Alleen wordt er met de range bedoeld na hoeveel meter de kogels de laagst mogelijke damage geven voor dat wapen. Assault rifles hebben een langere range dan SMG's, dit betekent ten eerste dat de assault rifles cross map méér damage zullen geven dan SMG's, maar ook dat de damageloss meer meters in beslag neemt.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:59:
Hoe vaak heb je de spread getest? Aangezien recoil random gegenereerd wordt binnen bepaalde kaders zul je een groot aantal tests moeten doen voordat je een conclusie kan trekken.
Alle Wapens
Dit is een chart met de damage, range, recoil spread etc van alle wapens in BO.
Dus, bij alle wapens komen de kogels wat de range ook is altijd aan, behalve bij de shotties
Maar je ziet dus dat de kogels van de SMG's al na maximaal 25 meter hun laagste damage hebben gehaald.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan;)
Mees
Handige Chart!MeesN schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:37:
[...]
Alle schoten zullen ook aankomen. Alleen wordt er met de range bedoeld na hoeveel meter de kogels de laagst mogelijke damage geven voor dat wapen. Assault rifles hebben een langere range dan SMG's, dit betekent ten eerste dat de assault rifles cross map méér damage zullen geven dan SMG's, maar ook dat de damageloss meer meters in beslag neemt.
Alle Wapens
Dus, bij alle wapens komen de kogels wat de range ook is altijd aan, behalve bij de shotties![]()
Maar je ziet dus dat de kogels van de SMG's al na maximaal 25 meter hun laagste damage hebben gehaald.
Mees
Wat me opvalt is dat bijna alle Assault Rifles zelfde results hebben, dus uiteindelijk zelfde range en recoil.
Dan moet je ook niet gaan sprayen.reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:15:
Gewoon rustig aimen, de eerste kogel van elk wapen is altijd 100% accurate. Zo kun je dus ook prima met een pistol of smg snipen, probleem alleen is de lage dmg. Maar als je rustig burst fire doet herstelt je recoil weer en heb je weer een 100% accurate shot.
Enige voordeel van de sniper (en LMG) is de constante max dmg. Maar door de no sway zijn assault rifles gewoon erg relax voor long range. Die kan je dan net zo goed silencen want dat maakt toch niks uit voor de long range damage.
De ingame stats met die domme blokjes kloppen gewoon totaal niet. Laten ze eens gewoon de echte stats in de game vermelden zodat men niet alles zelf hoeft uit te vinden. Maar dit zal wel weer te ingewikkeld zijn voor de 'standaard' (console) gamer. Maar ze zouden best een soort van advanced weapon stats menu kunnen toevoegen imo. Alleen dan vallen ze weer door de mand met hun blokjes stats.
Deze chart op het forum van Den Kirson is wat completer en zonder kleine foutjes.MeesN schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:37:
Alle Wapens
Dus, bij alle wapens komen de kogels wat de range ook is altijd aan, behalve bij de shotties![]()
Mees
Ja, de meeste wapens zijn een soort kloon van elkaar. Erg creatief zijn ze niet bij treyarch.Phntm schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:48:
Wat me opvalt is dat bijna alle Assault Rifles zelfde results hebben, dus uiteindelijk zelfde range en recoil.
[ Voor 22% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-03-2011 16:59 ]
Haha dankje!Phntm schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:48:
[...]
Handige Chart!
Ja dat klopt, het heeft ook heel erg te maken met wat jij nou het lekkerst vindt.
De AUG en de Famas zijn bijvoorbeeld bijna identiek aan elkaar. Alleen is de spread iets anders verdeeld heb ik het idee(maar de max blijft het zelfde natuurlijk!).
Het is onzin, maar ik gebruik de AUG liever close range en de Famas iets meer terughoudend..
Het is echt een kwestie van feeling, of je baseert je keuze natuurlijk op de AGOC scope. Die ik trouwens aan iedereen kan aanraden voor de AUG!! Leuke afwisseling.
Klopt! Deze chart zocht ik ook maar ik kon niet op zijn naam komen..Rutger Mulder schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:49:
[...]
Deze chart op het forum van Den Kirson is wat completer en zonder kleine foutjes.
Verwijderd
Dat is dus precies mijn punt. Reemprive gaf aan dat er een afstand was waarin er totale damage loss was. Ik gaf aan dat ik dat niet merkte bij een test, op wat volgens mij de langst mogelijke sightline in het spel is.MeesN schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:37:
[...]
Alle schoten zullen ook aankomen. Alleen wordt er met de range bedoeld na hoeveel meter de kogels de laagst mogelijke damage geven voor dat wapen. Assault rifles hebben een langere range dan SMG's, dit betekent ten eerste dat de assault rifles cross map méér damage zullen geven dan SMG's, maar ook dat de damageloss meer meters in beslag neemt.
Het is ook niet mogelijk gezien de code in de game engine. Er is namelijk helemaal geen zwaartekracht oid die op de kogels werkt, of het coriolis effect. De kogels gaan altijd in een rechte lijn tot het einde van de map. Het enige wat de range beperkt is dat de kogel geen dmg meer zou hebben na penetration van een muur oid. Zo stoppen de shotguns er ook mee na 12,5 meter omdat hun dmg dan op nul gaat. (eigenlijk best vreemd dat buckshot mid air gewoon verdwijnt, maarja realisme is ver te zoeken in CoD)Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:22:
[...]
Dat is dus precies mijn punt. Reemprive gaf aan dat er een afstand was waarin er totale damage loss was. Ik gaf aan dat ik dat niet merkte bij een test, op wat volgens mij de langst mogelijke sightline in het spel is.
[ Voor 7% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-03-2011 17:32 ]
Ik heb even een testje gedaan in mijn uppie op Array. Vanavond even met Brown, dus dan kan ik de uiteindelijke resultaten weergeven. Eerst wat kogels in de wand geschoten, duurde 15 seconden voordat de eerste kogels begonnen te vervagen. Vervolgens van dezelfde afstand als eerder genoemd geschoten op dezelfde plek, en er binnen 10 seconden naartoe gerend. Fraps filmpje hier(de timer linksonder is handig):
Mja geen idee waarom je op die afstand geen bullet impacts meer ziet. Kan wel iets in de config of engine code zijn voor betere game performance. Als ik je zie schieten zie ik wel de kogels inslaan op die rotswand.reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:43:
Ik heb even een testje gedaan in mijn uppie op Array. Vanavond even met Brown, dus dan kan ik de uiteindelijke resultaten weergeven. Eerst wat kogels in de wand geschoten, duurde 15 seconden voordat de eerste kogels begonnen te vervagen. Vervolgens van dezelfde afstand als eerder genoemd geschoten op dezelfde plek, en er binnen 10 seconden naartoe gerend. Fraps filmpje hier(de timer linksonder is handig):
[video]
Daarnaast weet ik uit eigen game ervaring dat ik op die zelfde locatie prima een vijand kan killen met een AR of SMG over die hele range (met en zonder silencer).
ik hoop dat het geen probleem is dat ik mijn vastloper hier post, en ik vraag me af of iemand weet wat ik fout doe, ik speel single player call of duty black ops dus, ik heb het spel orgineel. Ik zit in mission 10 crash site part 2 en ben bij het vliegtuig. Bij de kist in het vliegtuig willen Resnov en Woods niet mee lopen dus Woods maakt de kist niet open, het probleeem is volgens mij dat Resnov gewoon buiten blijft staan terwijl ik gewoon bij de kist sta. Ik heb de walk through al bekeken maar hier schiet niks mee op aangezien daar mijn medestanders wel gewoon meelopen. Iemand een idee?
Woods staat gewoon stil en is ook niet in beweging te krijgen terwijl als ik tegen Resnov aan loop hij wel aan de kant gaat.
Woods staat gewoon stil en is ook niet in beweging te krijgen terwijl als ik tegen Resnov aan loop hij wel aan de kant gaat.
Verwijderd
Dat had ik precies zo op de xbox versie. Destijds was de enige oplossing: restart from last checkpoint. Misschien dat er inmiddels een patch is. Google zou een oplossing kunnen zijn.HendrikT schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:50:
ik hoop dat het geen probleem is dat ik mijn vastloper hier post, en ik vraag me af of iemand weet wat ik fout doe, ik speel single player call of duty black ops dus, ik heb het spel orgineel. Ik zit in mission 10 crash site part 2 en ben bij het vliegtuig. Bij de kist in het vliegtuig willen Resnov en Woods niet mee lopen dus Woods maakt de kist niet open, het probleeem is volgens mij dat Resnov gewoon buiten blijft staan terwijl ik gewoon bij de kist sta. Ik heb de walk through al bekeken maar hier schiet niks mee op aangezien daar mijn medestanders wel gewoon meelopen. Iemand een idee?
Re: Reemprive en Rutger Mulder: Het zou kunnen dat kogel impact niet zichtbaar is wanneer geschoten wordt van een bepaalde afstand. Misschien verdwijnen impact markeringen eerder naarmate ze minder damage doen (dus buiten effectieve range). Misschien komen ze er niet eens als je buiten effectieve range bent. Om dit verder te testen heb je 2 mensen nodig. Als ik straks weer bij mij xbox ben kan ik het in splitscreen bekijken.
Verder als opmerking; deze test van bullet impact op range bewijst helemaal niets. Ook niet als je wel impacts had gezien. Je wil player damage toch testen niet de physics van bullet impact op muren? Het enige bewijs dat je kan leveren is een filmpje van een zekere treffer op een andere speler die niet geregistreerd wordt in een lagvrije omgeving.
Getest, blijkbaar was ik de vorige keer scheel ofzo 
Kreeg gewoon hitmarkers.
Kreeg gewoon hitmarkers.
Haha, nou het kan altijd zijn dat je hits niet geregistreerd werden? Bijvoorbeeld als de gene waarop je schoot geen verbinding meer had of ontzettend aan't laggen was?reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:08:
Getest, blijkbaar was ik de vorige keer scheel ofzo
Kreeg gewoon hitmarkers.
kan ik er van uit gaan dat als je call of duty BO via steam hebt dat patched dan automatisch gedownload worden? en geinstalleerd ?
Ja, tenzij je dit zelf handmatig uit zet.HendrikT schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
kan ik er van uit gaan dat als je call of duty BO via steam hebt dat patched dan automatisch gedownload worden? en geinstalleerd ?
Ow ja dat zou kunnen, misschien bewoog hij daarom ook niet. Wie weetMeesN schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:15:
[...]
Haha, nou het kan altijd zijn dat je hits niet geregistreerd werden? Bijvoorbeeld als de gene waarop je schoot geen verbinding meer had of ontzettend aan't laggen was?
Ik zag 1,5 week geleden een tweet van JD huppelepup (treyarch lid) dat de patch / DLC elk moment kon arriveren. Is er al iets meer over bekend ?
Overigens .. check dit even als je je afvraagt waarom dit spel zo ruk loopt op de pc.
http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2011/03/16/farewell-to-directx/1
Overigens .. check dit even als je je afvraagt waarom dit spel zo ruk loopt op de pc.
[ Voor 48% gewijzigd door Ruffzz op 16-03-2011 22:42 . Reden: Link ]
Hahaha problem solved:)reemprive schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:27:
[...]
Ow ja dat zou kunnen, misschien bewoog hij daarom ook niet. Wie weet
Ja wel vaker, zo zijn er nog een paar symbolen die ik wel eens zie langs komen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 01:12:
Iemand dit als eens gezien? En dan bedoel ik zo die naam van Stoute..
[afbeelding]
Nee kan iedereen doen, zijn symbolen van de xbox controller. Niet om dit te promoten (vind het zelf er nog al dom uit zien) maar als je het ook wilt kijk dan hier ff. Kan je zoiets gaan maken:Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 01:18:
is dat alleen bij Prestige 15 of

Het is een interessant stuk om te lezen, maar absolute bullshit om die link in dit topic te deponeren met de opmerking 'als je je afvraagt waarom dit spel zo ruk loopt'.Ruffzz schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:39:
En ik ga je opmerking ook onderbouwt afkraken:
Ik heb een Core i7 met 6GB geheugen en een GTX460 videokaart. Opzich niks bijzonders dus. En Black Ops draait als een zonnetje! Ik heb de FPS meter altijd aanstaan(een console commando) en ik zet altijd op de 91 FPS. Ik heb geen gestutter, vastlopers of wat dan ook.
En aangezien de PC hardware op zijn minst 10x krachtiger is(volgens die link van je) zijn 10 a 20000 batch calls dus niet nodig, maar kan het zelfde getoond worden met 2 a 3000 batch calls. Het is ook meer gericht op hoe toekomstige game development eruit gaat zien, en waar API's heen gaan. Want geloof me... DirectX of OpenGL zullen nooit verdwijnen. Direct tegen de kaarten aan programmeren is NIET TE DOEN vanwege het grote aantal verschillende architecturen en verschillende fabrikanten. Maar ja, dat had je zelf ook wel kunnen lezen
Ik hoop dat die meuk snel komt al is er niet veel duidelijk. Mwoah, de DLC bestaat gelukkig nog niet zo lang en de PC-spelers hebben altijd het minst te klagen gehad dus waarom zouden wij haantje-de-voorste moeten wezen?Ruffzz schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:39:
Ik zag 1,5 week geleden een tweet van JD huppelepup (treyarch lid) dat de patch / DLC elk moment kon arriveren. Is er al iets meer over bekend ?

Interessante link, het is mij ooit wel opgevallen maar nooit echt over nagedacht. Ik weet alleen niet in hoeverre dit is bevestigd want buiten DirectX is er niet veel en volgens mij bestaan er weinig initiatieven om hiervoor een alternatief te maken.
Voor BO maakt het niet zoveel uit gezien de engines. Hier heb je meer aan processorkracht dan aan de GPU.
Mijn opmerking was misschien wat kort door de boch ik geef het toe . Had het stuk ook niet helemaal gelezen. Kreeg een tip van iemand die beweerde het ultieme bewijs te hebben waarom BO niet lekker loopt op veel pc's. Ik heb het zelf ook even gelezen en ben het dan ook met je eens.beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:13:
[...]
Het is een interessant stuk om te lezen, maar absolute bullshit om die link in dit topic te deponeren met de opmerking 'als je je afvraagt waarom dit spel zo ruk loopt'.
En ik ga je opmerking ook onderbouwt afkraken:
Ik heb een Core i7 met 6GB geheugen en een GTX460 videokaart. Opzich niks bijzonders dus. En Black Ops draait als een zonnetje! Ik heb de FPS meter altijd aanstaan(een console commando) en ik zet altijd op de 91 FPS. Ik heb geen gestutter, vastlopers of wat dan ook.
En aangezien de PC hardware op zijn minst 10x krachtiger is(volgens die link van je) zijn 10 a 20000 batch calls dus niet nodig, maar kan het zelfde getoond worden met 2 a 3000 batch calls. Het is ook meer gericht op hoe toekomstige game development eruit gaat zien, en waar API's heen gaan. Want geloof me... DirectX of OpenGL zullen nooit verdwijnen. Direct tegen de kaarten aan programmeren is NIET TE DOEN vanwege het grote aantal verschillende architecturen en verschillende fabrikanten. Maar ja, dat had je zelf ook wel kunnen lezen
Ik speel zelf op een imac (bootcamp) met een C2D E8335, 4gb en een mobility HD4850 @ 1920x1200 alles op high en ondervindt geen problemen.
Was gisteren weer een gezellig avondje met een volle bak tigers en 1 RFFN-er
. HC nog 'nooit' gespeeld in BO, dus ik had totaal geen classes die daar op afgestemd waren. Dus maar gewoon mijn standaard run en gun game gespeeld. Wat op zich wel werkt (qua kills), maar je hebt ook een boel deaths te pakken. Flakjacket heeft ook niet zo veel zin. Toch ging het wel lekker. Veel met een pistool geschoten en dat blijft een lekker gevoel als je iemand snel uitschakeld met een pistool op een metertje of 20-30. Geeft me elke keer weer een kick. Op non-hc doe ik dat overigens ook regelmatig als mijn ammo op is. Even in een kamer schuilen voor een halve seconde, switchen naar secondary en vol in de aanval. De tegenstander reload, en dat duurt langer. Daarmee heb ik al heel wat duels kunnen beslechten in mijn voordeel.
Ik heb de smaak weer te pakken na 3 avonden op rij gamen. Ik jullie maandag weer
Ik heb de smaak weer te pakken na 3 avonden op rij gamen. Ik jullie maandag weer
Basement Bios ---- Exo-S
Ik speel vrij veel HC, en heb dus classes die daar op afgestemd zijn. Maar niet in elke map gebruik ik mijn ghost/silencer class. In Nuketown en Firerange gebruik ik mijn Flakjacket class, omdat het in die 2 maps er wat heftiger aan toe gaat, en je makkelijk een granaat naast je hebt liggen terwijl je een vlaggetje ligt te cappen.Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:35:
Was gisteren weer een gezellig avondje met een volle bak tigers en 1 RFFN-er. HC nog 'nooit' gespeeld in BO, dus ik had totaal geen classes die daar op afgestemd waren. Dus maar gewoon mijn standaard run en gun game gespeeld. Wat op zich wel werkt (qua kills), maar je hebt ook een boel deaths te pakken. Flakjacket heeft ook niet zo veel zin. Toch ging het wel lekker. Veel met een pistool geschoten en dat blijft een lekker gevoel als je iemand snel uitschakeld met een pistool op een metertje of 20-30. Geeft me elke keer weer een kick. Op non-hc doe ik dat overigens ook regelmatig als mijn ammo op is. Even in een kamer schuilen voor een halve seconde, switchen naar secondary en vol in de aanval. De tegenstander reload, en dat duurt langer. Daarmee heb ik al heel wat duels kunnen beslechten in mijn voordeel.
Maar het was gisteravond weer leuk ja
hey ik speel regelmatig op die server maar ben dan de enige met de GoT tag. kom eens wat vaker langs!Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 01:12:
Iemand dit als eens gezien? En dan bedoel ik zo die naam van Stoute..
[afbeelding]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Met een demper Ninja Pro en GhostPro ben je zo onvindbaar en onzichtbaar als het maar kan. Met zo'n setup haal ik met m'n AUGje makkelijk hele hordes kills - niemand weet waar het vandaan komt en tenzij je écht niet kunt mikken is 2 shots to kill altijd meer dan zat om te zorgen dat je vijand niet kan reageren. Je kunt een heel vijandelijk team van een demolition punt afmaaien zonder dat ze je vinden, gruwelijk spawncampen op nuketown (in de bosjes, vermomd als bosje, met je silenced AUG, gaat niemand je vinden voor je je hondjes inzet) en algehele lammigheid uithalen in TDM door op vervelende plekjes in een hoekje te kruipen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:21:
[...]
JUIST in HC zitten spelers die wél weten waar de oortjes voor zijn, die hun killstreak met een UAV beginnen en die werkelijk als team spelen. Als je daar zonder silencer rond gaat huppelen duurt het niet lang voor je vol gaten zit door iemand die wél onopgemerkt de tijd krijgt om op je te richten en vuren. M'n meeste wallbang kills maak ik in HC op van die lawaaimakers zonder silencer, ninja en ghost pro.
Ik vind het echt een waardeloos spel, heb het een tijdje terug gekocht omdat ik anders maar aan 1 compo mee kon doen op een LAN, maar speel het niet meer, en wil er vanaf.
Nu wil een kennis van me het spel wel hebben, maar is het spel uiteraard gekoppeld aan dat nog brakkere Steam, iemand enig idee hoe ik die koppeling eruit krijg? Zodat de koper het spel zonder gezeur kan spelen?
Dit is trouwens echt geen bash ofzo tegen de mensen die dit wel een leuk spel vinden, maar vind er gewoon geen reet aan. Besturing, graphics, physics en engine zijn allemaal achterhaald en niet lekker soepel, ik speel liever BFBC2
Nu wil een kennis van me het spel wel hebben, maar is het spel uiteraard gekoppeld aan dat nog brakkere Steam, iemand enig idee hoe ik die koppeling eruit krijg? Zodat de koper het spel zonder gezeur kan spelen?
Dit is trouwens echt geen bash ofzo tegen de mensen die dit wel een leuk spel vinden, maar vind er gewoon geen reet aan. Besturing, graphics, physics en engine zijn allemaal achterhaald en niet lekker soepel, ik speel liever BFBC2
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 17-03-2011 10:53 ]
Je kan het niet overdragen aan iemand anders. Je zit er dus aan vast.FastFred schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:52:
Ik vind het echt een waardeloos spel, heb het een tijdje terug gekocht omdat ik anders maar aan 1 compo mee kon doen op een LAN, maar speel het niet meer, en wil er vanaf.
We zien je vanavond dus wel op de Tiger server
Je zit aan het spel vast en je account doorverkopen mag niet 
EDIT: Ninja beany
EDIT: Ninja beany
[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 17-03-2011 11:02 ]
Ik heb mezelf voorgehouden het spel niet meer te spelen
Kut steam, het moet gewoon mogelijk zijn om het spel los te koppelen van je account en het vervolgens door te kunnen verkopen.
Wat zou er gebeuren als ik hem bij mij van de pc verwijder, spel doorverkoop en hij het daar installeert? Kan hij het dan normaal spelen
Kut steam, het moet gewoon mogelijk zijn om het spel los te koppelen van je account en het vervolgens door te kunnen verkopen.
Wat zou er gebeuren als ik hem bij mij van de pc verwijder, spel doorverkoop en hij het daar installeert? Kan hij het dan normaal spelen
Probleem is dat de key van het spel aan jouw steamaccount zit.. Dus of je account doorverkopen of op de blaren zitten zijn je opties... Helaas.FastFred schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:08:
Ik heb mezelf voorgehouden het spel niet meer te spelen
Bah, er hoort gewoon een optie binnen Steam te zitten om die los te koppelen... Waardeloos programma dat Steam...
Je had dit ook van te voren kunnen uitzoeken. En dat je Steam niet geweldig vindt weten we nu wel.FastFred schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:17:
Bah, er hoort gewoon een optie binnen Steam te zitten om die los te koppelen... Waardeloos programma dat Steam...
Rick, dit hebben ze gedaan zodat ze de game niet op meerdere steam accounts kan zetten (door een bug / hack weet ik veel wat. waardoor ze geen winst maken). Maar wat je wel had kunne doen (want ik weet dat je voordat je cod kocht zeker wist geen reet aan vond), een 2de steam account maken en daar op zetten (meschien een idee voor volgende keer). Dit heb ik wel eens gezien bij families waar meerdere mensen steam gebruiken. Dan installeren ze gewoon 1 game op elke steam account zodat ze niet steeds gezeur krijgen dat iemand anders probeert inte loggen. maarja uit eindelijk krijg je dan zoveel steam accountsFastFred schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:17:

(en ja ik heb zelf ook een hekel aan steam. maar ik zit er ook niet over te bashen

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 17-03-2011 11:52 ]
Ik moet toegeven dat ik Steam eigenlijk wel ok vind. Makkelijk games aanschaffen(al zijn ze normaal wel wat prijzig, maar de aanbiedingen zijn vaak wel goed), makkelijk downloaden, patches worden automatisch geinstalleerd, me vriendjes en vriendinnetjes in een Friends lijstje, geen DVD's meer en alles gewoon onder 1 dak.Obscure schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:49:
(en ja ik heb zelf ook een hekel aan steam. maar ik zit er ook niet over te bashen)
Ik speelde gisterenavond ook zonder mijn normale HC setup, wel een silencer maar geen Ghost Pro en Ninja. Ging op zich wel, maar met name omdat er weinig killstreaks vanaf de tegenstander kwamen. Firing Range was wel een close call trouwens, wel mooi om uiteindelijk te winnen doordat we net voordat de vijand wint even snel 3 vlaggen cappen en (zo goed als) vast blijven houden.
Het maakte het wel uitdagend. De potjes ervoor waren triest eigenlijk. We gingen er als een bulldozer overheen.reemprive schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:08:
Ik speelde gisterenavond ook zonder mijn normale HC setup, wel een silencer maar geen Ghost Pro en Ninja. Ging op zich wel, maar met name omdat er weinig killstreaks vanaf de tegenstander kwamen. Firing Range was wel een close call trouwens, wel mooi om uiteindelijk te winnen doordat we net voordat de vijand wint even snel 3 vlaggen cappen en (zo goed als) vast blijven houden.
De leukste potjes zijn eigenlijk die eindigen in 200-199. Om vervolgens allen als team te chatten:
easy
Steam is ideaal, omdat je (vaak) op full snelheid je games kunt downloaden, tevens heb je geen cd-key meer nodig bij het installeren, gewoon inloggen en downloadenObscure schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:49:
[...]
Rick, dit hebben ze gedaan zodat ze de game niet op meerdere steam accounts kan zetten (door een bug / hack weet ik veel wat. waardoor ze geen winst maken). Maar wat je wel had kunne doen (want ik weet dat je voordat je cod kocht zeker wist geen reet aan vond), een 2de steam account maken en daar op zetten (meschien een idee voor volgende keer). Dit heb ik wel eens gezien bij families waar meerdere mensen steam gebruiken. Dan installeren ze gewoon 1 game op elke steam account zodat ze niet steeds gezeur krijgen dat iemand anders probeert inte loggen. maarja uit eindelijk krijg je dan zoveel steam accounts
(en ja ik heb zelf ook een hekel aan steam. maar ik zit er ook niet over te bashen)
Steam is in mijn ogen bijna perfect
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Eens, ook erg fijn dat je in principe je games overal mee naartoe kan nemen ^O^. Enige waar ik mij soms aan stoor is de 'reclame' en naar mijn mening wat sullig in te stellen settings van je account etc.fatihbatur schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:16:
[...]
Steam is ideaal, omdat je (vaak) op full snelheid je games kunt downloaden, tevens heb je geen cd-key meer nodig bij het installeren, gewoon inloggen en downloaden, tevens heb je gelijk een overzicht van al je games.
Steam is in mijn ogen bijna perfect
Verwijderd
beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:00:
[...]
Je kan het niet overdragen aan iemand anders. Je zit er dus aan vast.
We zien je vanavond dus wel op de Tiger server

Maar is inderdaad wel irritant dat je een spel niet gewoon door kan verkopen als het je niet meer bevalt. It's all about the money!
of Appeltjebeany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:11:
[...]
Het maakte het wel uitdagend. De potjes ervoor waren triest eigenlijk. We gingen er als een bulldozer overheen.
De leukste potjes zijn eigenlijk die eindigen in 200-199. Om vervolgens allen als team te chatten:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
offtopic:
tuurlijk steam heeft de voordelen van snel downloaden / aanbiedingen maar ik ben daarin echt old skool
ik heb liever dvd's in me huis met keys. maar waarom ik een hekel heb aan steam vooral bij releases van grote games neem voorbeeld cod mw2 / bo. dan loopt het de eerste week niet soepel met installeren van de game (bij mij wou die steeds de game downloade terwijl ik dvd in de pc had) of server was overbevolkt
tuurlijk steam heeft de voordelen van snel downloaden / aanbiedingen maar ik ben daarin echt old skool
btw vraag ik zie paar x de tiger server naam terug komen
Staat in de startpost. Maar volgens mij speelde we gisteren niet op de tiger server (al weet ik dat niet eens zeker). Ik joinde Black Tiger namenlijk..
Basement Bios ---- Exo-S
ah ok gevonden welke word vaak gedaan dan? tweakers mix of hc l96a1?Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:30:
Staat in de startpost. Maar volgens mij speelde we gisteren niet op de tiger server (al weet ik dat niet eens zeker). Ik joinde Black Tiger namenlijk..
alvast bedankt
We speelde op de server van CCCP. Wel een leuke, Nederlandse, server die regelmatig volk heeft.Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:30:
Grappige is wel dat je toch veel mensen hoort roepen dat dat party systeem in MW2 toch nog niet zo slecht was. Nu zit je te klooien om bij elkaar in het team te komen, en sommige zijn te laat waardoor ze in het verkeerde team vast zitten, met alle gevolgen van dien
Mja....... MW2, die goeie ouwe tijd
En dan zeer arrogant gevonden worden door de andere spelers op de server. Vind het nog het mooiste als er een tijgertje met een negatieve score dat aan het roepen is.reemprive schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:08:
[...]
Het maakte het wel uitdagend. De potjes ervoor waren triest eigenlijk. We gingen er als een bulldozer overheen.
easy
Steam is ideaal als het
- een simpele online shop waar je games kunt kopen heeft
- functie om vrienden toevoegen en automatisch een match joinen die een vriend van je op dat moment speelt
Wat ik vervelend vind aan Steam:
- koppeling van games aan jou account verwijderen niet mogelijk
- wil games persee downloaden (heb MW2 origineel gekocht, fucking duur was ie, wil ik 'm na een tijdje weer installeren, wil Steam hem persee downloaden, met als melding dat de servers busy zijn en ik dus niet kan downloaden, komt erop neer dat ik voor een boel geld een spel gekocht heb, dat ik dankzij Steam niet kan spelen!)
- tijdje terug Mafia 2 (origineel, legaal) geinstalleerd, was Steam voor nodig, prima, paar dagen later is het internet toch wel erg langzaam ineens, half uurtje later niet meer 'Steam has finished downloading Mafia 2 (!!!!!)
Het zal een prima platform zijn, maar het mist een hoop nuttige functies en heeft een hoop irritantje onnodige functies
Daar, zo. Dat wilde ik ff duidelijk hebben, laat ik maar niet beginnen over het verder bashen van BO, speel lekker verder met CoD4 graphics, engine en DirectX9 rotzooi, totaal niet soepele besturing en er vervolgens ook nog te veel geld voor betalen (voor wat je er voor terug krijgt that is)
- een simpele online shop waar je games kunt kopen heeft
- functie om vrienden toevoegen en automatisch een match joinen die een vriend van je op dat moment speelt
Wat ik vervelend vind aan Steam:
- koppeling van games aan jou account verwijderen niet mogelijk
- wil games persee downloaden (heb MW2 origineel gekocht, fucking duur was ie, wil ik 'm na een tijdje weer installeren, wil Steam hem persee downloaden, met als melding dat de servers busy zijn en ik dus niet kan downloaden, komt erop neer dat ik voor een boel geld een spel gekocht heb, dat ik dankzij Steam niet kan spelen!)
- tijdje terug Mafia 2 (origineel, legaal) geinstalleerd, was Steam voor nodig, prima, paar dagen later is het internet toch wel erg langzaam ineens, half uurtje later niet meer 'Steam has finished downloading Mafia 2 (!!!!!)
Het zal een prima platform zijn, maar het mist een hoop nuttige functies en heeft een hoop irritantje onnodige functies
Daar, zo. Dat wilde ik ff duidelijk hebben, laat ik maar niet beginnen over het verder bashen van BO, speel lekker verder met CoD4 graphics, engine en DirectX9 rotzooi, totaal niet soepele besturing en er vervolgens ook nog te veel geld voor betalen (voor wat je er voor terug krijgt that is)
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 17-03-2011 14:07 ]
Steam wil niet alleen maar installeren via internet.
Om een game te installeren via de CD is vrij makkelijk: Steam Support
Updates zullen hierna wel gewoon via Steam gedownload worden.
Om een game te installeren via de CD is vrij makkelijk: Steam Support
Updates zullen hierna wel gewoon via Steam gedownload worden.
beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:
[...]
In MW2 was het gewoon de party in, iemand ramde op de gaan-knop en voor je het wist zat je in een map lekker te raggen met iedereen in het juiste team.

Komop IW, keep that in mind for MW3!!!
Dat is juist het mooie, dat mensen erop happen. Tuurlijk was het niet "easy". Maar een negatieve score is op zich niet boeie, zeker niet als je ook daadwerkelijk wat hebt gedaan. Bij TDM is het uiteraard altijd niet best.mhoogendam schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:59:
[...]
En dan zeer arrogant gevonden worden door de andere spelers op de server. Vind het nog het mooiste als er een tijgertje met een negatieve score dat aan het roepen is.
Op de consoles werkt het party systeem perfect....beany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:
[...]
We speelde op de server van CCCP. Wel een leuke, Nederlandse, server die regelmatig volk heeft.
Grappige is wel dat je toch veel mensen hoort roepen dat dat party systeem in MW2 toch nog niet zo slecht was. Nu zit je te klooien om bij elkaar in het team te komen, en sommige zijn te laat waardoor ze in het verkeerde team vast zitten, met alle gevolgen van dienIn MW2 was het gewoon de party in, iemand ramde op de gaan-knop en voor je het wist zat je in een map lekker te raggen met iedereen in het juiste team.
Je kan eerst een party maken, degene die als eerste in die party zat zoekt een match en als ie er 1 gevonden heeft kom je allemaal in hetzelfde team....
Je party members zijn ook allemaal blauw op de radar ipv groen.
Zal wel door dedicated servers komen dat het anders ligt?
Je quote is f*cked-up. reemprive schreef dat helemaal nietmhoogendam schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:59:
[...]
En dan zeer arrogant gevonden worden door de andere spelers op de server. Vind het nog het mooiste als er een tijgertje met een negatieve score dat aan het roepen is.
Voor mij is het ook wel onderdeel van het spel hoor, de andere partij een beetje zieken!
En vaak genoeg dat ik na het einde van een rondje denk 'niks easy, we hebben het niet echt verdiend... die gasten hebben verdomd goed gespeeld'. Sterker nog, als de tegenpartij wint roep ik ook vaak zat 'well played!'.
Zo werkte het voor de PC bij MW2 ook. En ook daar waren je part members blauw. Nu zijn je steam-friends blauw als ze in het zelfde team zitten.KingKoning schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:14:
[...]
Op de consoles werkt het party systeem perfect....
Je kan eerst een party maken, degene die als eerste in die party zat zoekt een match en als ie er 1 gevonden heeft kom je allemaal in hetzelfde team....
Je party members zijn ook allemaal blauw op de radar ipv groen.
Zal wel door dedicated servers komen dat het anders ligt?
Snelle pc doet ook wonderen met het vaste groepje junks komen we altijd bij mekaar in het team 
Heel veel volk connect/ laad traag dus tijd zat om dan gauw te switchen. Boven de 4 man wordt t lastig uiteraard dat dan weer wel. Combi zou wel het mooiste zijn eigenlijk van party's & dedicated maar goed als iedereen z'n ideeën gerealiseerd zouden worden...
Heel veel volk connect/ laad traag dus tijd zat om dan gauw te switchen. Boven de 4 man wordt t lastig uiteraard dat dan weer wel. Combi zou wel het mooiste zijn eigenlijk van party's & dedicated maar goed als iedereen z'n ideeën gerealiseerd zouden worden...
Bij team games gaat het niet om persoonlijke scores maar om team scores, dus als mijn team met 200-100 een potje domination wint dan is het terecht om easy te zeggen want dat betekent gewoon dat je de hele match 2 van de 3 vlaggen in handen had, wat mijn eigen score is boeit dan echt niet.mhoogendam schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:59:
Maar ja, jouw reactie is typisch zo'n reactie van een TDM speler die een team game joint om makkelijk kills te halen en dan vet op zijn neus krijgt. Of je hebt misschien wel de beste kdr van iedereen maar met 0 captures/defends heb je dus zelf bijgedragen aan het team verlies. En waarschijnlijk noem je ons/mij dan nog campers ook omdat je niet voorbij vlag B komt....
Verwijderd
Je kan met 0 caps en 0 defends een prima bijdrage aan je team leveren. Als je veel defends hebt doet je team iets niet goed. Hoezo komen ze uberhaupt in de buurt van de vlaggetjes?
Sowieso beetje vermoeiend dat in DOM je nogal snel voor camper wordt uitgemaakt. De B vlag is meestal de belangrijkste vlag. Als je die kan houden win je vaak de ronde. Dus ben ik daar meestal te vinden.
En bij sommige maps is het makkelijk een logische route te blokkeren. Zoals bij Havana. Als je C en B hebt kan je vlak bij B, bij de fontein, makkelijk de opening vanaf A blokken. Achter de fontein staan en alles wat door die opening komt neerknallen. En dat doe ik dus regelmatig daar.
Maar ja, dan ben ik een camper
Wat moet ik dan? Ze door laten komen zodat ze mij makkelijker kunnen afknallen en B pakken? En als ik daar echt in de weg sta kunnen ze vanaf vlag A een paar granaten over het dak gooien. Weinigen die dat doen, maar het is wel effectief. Nee, ze gaan me verrot schelden omdat ik dus tactisch speel.
En bij sommige maps is het makkelijk een logische route te blokkeren. Zoals bij Havana. Als je C en B hebt kan je vlak bij B, bij de fontein, makkelijk de opening vanaf A blokken. Achter de fontein staan en alles wat door die opening komt neerknallen. En dat doe ik dus regelmatig daar.
Maar ja, dan ben ik een camper
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client