De Famas heeft een rate of fire van 937.5 en killed net als de 'zwakkere' 750 rpm assault rifles gewoon met 3 kogels, dus veel lagere TTK. Alleen de AK74u kan minimaal sneller killen als hij rapid fire heeft en dan nog is de Famas beter door zijn assault rifle range en accuracy. Nee de AK74u is verre van overpowered en heeft zelfs een attachment slot nodig om beter te presteren dan een assault rifle in de SMG range.
De Galil lijkt qua recoil pattern op de Famas, maar voor de rest is het eigenlijk een AK47 of Commando met 5 kogels extra. De AK47 is wel leuk, maar de gun animatie tijdens schieten hobbelt alleen op en neer en dit komt totaal niet overeen met de werkelijke recoil en vaak zal de ironsights dan het zicht op de target verblinden. Nee dan is de Commando die praktisch identiek is aan de AK47, maar met een snellere reload en niet die hobbel animatie beter. Maar de Galil is het beste van de 3 door zijn voorspel- en controleerbare recoil, de 5 kogels extra bonus en erg open en goede ironsights.
Het lijkt wel of treyarch alle guns met éénzijdige recoil (naar rechts en omhoog) een bonus heeft gegeven omdat ze dachten dat de gamers moeite met de recoil zouden hebben. De guns waar ik het dan bijvoorbeeld over heb zijn de Famas (+100 centerspeed tov Aug), Galil (+5 mag size), Spectre (30 kogel mag, hoge centerspeed). Ik en veel pros met mij vinden dit type recoil juist veel makkelijker spelen.
Rapid fire voor de snellere time to kill. De Mac11 recoil is vrij makkelijk onder controle te houden. Enige probleem is het 20 kogel magazijn die nog sneller leeg gaat met rapid fire. Dus de perk Sleight of Hand is wel een must dan. Als je al een hogere lvl bent neem dan de Spectre, dat is gewoon een Mac11 maar dan met 30 kogels.
Wil je meer info over deze gun, kijk dan eens naar de Mac11 guide van XboxAhoy.
De video's van RagingAmish zijn trouwens ook wel leuk
[
Voor 19% gewijzigd door
Rutger Mulder op 13-03-2011 21:24
]