[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30
beany schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:03:
[...]

Is het tijdgebrek bij jou? Want je bent wel een goede(en als tegenstander irritante) speler. Je zou al op prestige 15 moeten zitten!
Nee joh, ik ben bij prestige 3 blijven hangen tot ik een miljoen COD punten had ;)

Nu ben ik verder gaan levelen maar ik stop bij 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Het valt mij op dat sommige snipers de Variabele zoom gebruiken en tijdens inzoomen ook de range groter zetten, dit lijkt dan op een soort quick-scope. Misschien gebruiken ze key-binds om dit met één knop te doen? Ik speel alleen op de PS3 dus kan dit zelf niet testen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

martijntjuhh schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:29:
[...]

Hoe join jij je vrienden dan? Gewoon met vierkantje op joinen drukken of start je een private match en zet je hem daarna op open ofzo?

EDIT: het is mij nog maar 1x gelukt...
Grootste probleem op ps3 is het 'nat-type'. Meeste mensen hebben moderate. Sommige open. Vaak helpt het al voor moderate naar open door je router te resetten (knopje aan en uit). Voor mij heeft dat geen zin aangezien ik me pc als server laat draaien.

Verder spelen we meestal met minimaal 4 vrienden samen, waarbij het soms even uitvogelen is wie party-leader gaat zijn want soms komt 1 iemand niet bij de rest of vice versa. Maar na de laatste patches is het allemaal wat vriendelijker geworden.
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:40:
Het valt mij op dat sommige snipers de Variabele zoom gebruiken en tijdens inzoomen ook de range groter zetten, dit lijkt dan op een soort quick-scope. Misschien gebruiken ze key-binds om dit met één knop te doen? Ik speel alleen op de PS3 dus kan dit zelf niet testen.
Gebruik de PSG zonder attachments... je zult merken dat je sneller kills maakt. Is namelijk soort van bug dat PSG zonder attachments vanaf het penisje een kill is, terwijl bij variable je 2x moet hitten.
Zou zeggen, probeer het eens..

En voor de mensen die nog graag in parties willen knallen op ps3, altijd de mogelijkheid om mee te doen;
delaitinho (PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
delaitinho schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Grootste probleem op ps3 is het 'nat-type'. Meeste mensen hebben moderate. Sommige open. Vaak helpt het al voor moderate naar open door je router te resetten (knopje aan en uit). Voor mij heeft dat geen zin aangezien ik me pc als server laat draaien.
Even heel erg offtopic (sorry daarvoor dus, maar ik vond het een beetje onnodig om een nieuw topic te openen)
Ik heb even zitten klooien met die settings (in adresbalk 192.168.1.1 intypen, en dan username + password geven) dan kom je in een menu, en ga ik naar advanced setup -> NAT -> en dan ?, oftewel welke moet ik dan hebben? (virtual servers, port triggering, dmz host) Ik heb al even zitten googlen maar (tot mijn spijt) niks gevonden.

PS: Voor degenen die een oplossing hebben kun je mij ook DM'en ;)
PS2: Ik heb een standaard versatel router.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

martijntjuhh schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:18:
[...]

Even heel erg offtopic (sorry daarvoor dus, maar ik vond het een beetje onnodig om een nieuw topic te openen)
Ik heb even zitten klooien met die settings (in adresbalk 192.168.1.1 intypen, en dan username + password geven) dan kom je in een menu, en ga ik naar advanced setup -> NAT -> en dan ?, oftewel welke moet ik dan hebben? (virtual servers, port triggering, dmz host) Ik heb al even zitten googlen maar (tot mijn spijt) niks gevonden.

PS: Voor degenen die een oplossing hebben kun je mij ook DM'en ;)
PS2: Ik heb een standaard versatel router.
check DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Gebruik de PSG zonder attachments... je zult merken dat je sneller kills maakt. Is namelijk soort van bug dat PSG zonder attachments vanaf het penisje een kill is, terwijl bij variable je 2x moet hitten.
Zou zeggen, probeer het eens..
Klopt, gebruik hem zelf af en toe ook wel eens en inderdaad 9 van de 10 keer instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10
beany schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:33:
Triggerbots :? Wat zijn dat nou weer?

En ik moet zeggen dat ik weinig cheaters tegen kom. Vrij vaak sta ik ergens boven aan(ergens in de top 3 van beide teams) en dus weet ik vrij zeker dat er niet gecheat wordt. Pas als iemand boven mij staat met een verschil van 30 kills word ik argwanend.
Trigger bot schiet als je met je crosshair over een vijand heen beweegt. Het aimen moet je verder zelfs doen en daardoor lijkt het minder snel op cheaten. Maar men heeft wel een enorm voordeel doordat men praktisch niet mis schiet en de onmenselijke reactie snelheid. Als je bijvoorbeeld een corner of deur campt/defend zal je altijd eerder zal schieten als de vijand die naar je toe komt om de hoek of door de deur.
Een trigger bot is dus zeer handig/goed voor snipers want als de vijand door je crosshair loopt is ie gewoon dood omdat je altijd op het juiste moment de trekker overhaalt.

Voorbeeldje vanuit counterstrike geeft het wel mooi weer.

Maar ook aimbots zijn tegenwoordig al zo complex dat het steeds moeilijker wordt om het verschil tussen een cheater en zeer goede speler te zien. Zo kan men instellen in wat voor hoek/field of view de aimbot mag werken. Als men deze erg nauw (5 graden oid) instelt zal hij alleen over hele kleine stukjes helpen en dit is zeer moeilijk te zien. Een slimme cheater stelt het niet voor 360 graden in waarbij je hem alle kanten op ziet vliegen. Ook kan men van alles instellen waar op gericht moet worden, head, body, legs etc. Maar ook wel of geen spread, recoil, reactie snelheid enzovoorts. Het is dus niet zo dat een cheater 100% raak hoeft te schieten. Door al deze variabelen is het dus erg moeilijk om een 'goede' (eerder sluwe) cheater te betrappen en dat te bewijzen.
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:40:
Jup, je schijnt nog gewoon te kunnen quick scopen door de variable scope op zoom 2 of 3 te te gebruiken. Dan heb je geen last van de 2 seconden accuracy delay. Ik vond het namelijk al zo vreemd dat die gasten geen last hadden van die zogenaamde quickscope fix die treyarch in BO had gedaan. Eingelijk dikke faal van treyarch dat dit nog mogelijk is (ook al is het ietsje moeilijker dan in de andere CoD's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
De variabel zoom 1 of 2 keer inzoom heeft geen effect qua crosshair on target zal maar zeggen. Ik heb het wel eens geprobeerd maar er zit geen verschil in. De variabele zoom is alleen meer on target dan de normale scope.

Overigens, dat er een delay zit klopt niet. Zodra de scope volledig omhoog is heeft een sniperrifle 100% accuracy. Als dit namelijk niet zo zou zijn dan kun je net zo goed no scopen ipv quickscopen. En met alle respect, maar no scope kills van meer dan knifelunge afstand zijn meer geluk dan wijsheid. Het probleem is dat het verrekte lastig is om de scope ook op target te krijgen direct als de scope omhoog is, daardoor zie je mensen zoals mijzelf vaak toch even een seconde door de scope kijken. Types die constant quickscopen raken er echter zo aan gewend dat hun reactievermogen sneller wordt qua bijstellen, waardoor het bijna lijkt alsof ze lukraak schieten op het moment dat de scope omhoog is.

Maar goed, ik vind dat geklaag over quickscopen sowieso een beetje overbodig, zeker op de PC. Het is niet een koud kunstje, zeker bij Black Ops niet. En qua realisme, tja. Ik heb ook nog geen soldaat gezien die ineens in een Huey werd geteleporteerd nadat hij 9 man neerschoot en ook geen mensen die van 10 meter hoog springen om daarna vrolijk verder te sprinten, om over tactical insertions nog maar niet te spreken. All part of the game(ook de irritante dingen, helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
reemprive schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:45:
En qua realisme, tja. Ik heb ook nog geen soldaat gezien die ineens in een Huey werd geteleporteerd nadat hij 9 man neerschoot en ook geen mensen die van 10 meter hoog springen om daarna vrolijk verder te sprinten, om over tactical insertions nog maar niet te spreken. All part of the game(ook de irritante dingen, helaas).
Uberhaupt het concept respawnen heb ik nog nooit bij een echte soldaat gezien :+ (of bestaan Universal Soldier al in het echt?)

[ Voor 5% gewijzigd door beany op 11-03-2011 16:23 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:15

superwashandje

grofheid alom

beany schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:05:
[...]

Uberhaupt het concept respawnen heb ik nog nooit bij een echte soldaat gezien :+ (of bestaan Universal Soldier al in het echt?)
(het zijn clones)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:09:
Hey allemaal,

Ik heb telkens een bepaalde persoon in mijn server die in mijn ogen nogal verdacht speelt of verschrikkelijk spastisch en uber goed is met een sniper.... ik weet nou niet of het een hacker of iets dergelijk is of dat die gast gewoon niet normaal goed is!

Ik heb hier even snel een youtube filmpje vanaf zijn kanaal....
hoe die speelt in die montage speelt hij de zo'n beetje de hele tijd in onze sniper only server....

[video]

graag reactie over wat je er denkt...

ik wil geen mensen onterecht bannen :)
Nou ik vind hem toch behoorlijk goed hoor ...
Ik wou dat ik het kon . Ik moet het van het sprayen met mijn AUG hebben ;)
maar ach een K/D ratio van 2.28 gaat dat best aardig ( ik speel alleen Team death match , voordat mensen gaan zeuren dat ik geen objectives pak en daarom zo hoog sta ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: HOW TO RUSH WITH SCOUT PRO

Dit ga ik zeker eens proberen .. ipv van sleight of hands .. scout pro . Je wisselt echt super snel van wapens dan zoals te zien in dit filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Na mijn "rants" over de onzin van prestige en dat ik nu ging voor het behalen van mijn pro perks ben ik vannacht toch maar weer voor prestige gegaan. Avondje spelen en van lvl 47 naar volgende prestige kunnen spelen. Al mijn pro perks (die ik vaak gebruik) had ik toen al. Tsja kan ik net zo goed maar weer gaan prestigen. :P
Prestige 3 dus toch maar gestart.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:51:

Dit ga ik zeker eens proberen .. ipv van sleight of hands .. scout pro . Je wisselt echt super snel van wapens dan zoals te zien in dit filmpje
Scout pro is erg lekker idd!

[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 11-03-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het voordeel niet tegenover Sleight of Hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn voor TDM maar voor een objective game waar je vaak even een gebied vast zet zie ik mezelf niet zo 1,2,3 een nieuwe gun scoren. En adem inhouden is niet nuttig voor een Famas. :P

Is wel een leuke manier om een perk anders te gebruiken dan de meeste dat zullen doen. Eindelijk een reden om een paar potten te gaan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45
Vraagje:

Ik heb hacker pro vrijgespeeld en gekocht. Nu vond ik zo net een care package van de enemy en wilde hem dus pakken en er een bom van maken. Nu zag ik op youtube dat er dan iets staat in de trant van "square to get carepackage en sabotage". Maar, bij mij verscheen dat sabotage niet...weet ook niet of het nog wel gelukt was want ik werd ondertussen nog doodgeschoten...maargoed, klopt dit? (ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:00
Dersan schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:32:
Vraagje:

Ik heb hacker pro vrijgespeeld en gekocht. Nu vond ik zo net een care package van de enemy en wilde hem dus pakken en er een bom van maken. Nu zag ik op youtube dat er dan iets staat in de trant van "square to get carepackage en sabotage". Maar, bij mij verscheen dat sabotage niet...weet ook niet of het nog wel gelukt was want ik werd ondertussen nog doodgeschoten...maargoed, klopt dit? (ps3).
Als het goed is staat er in beeld: 'Capturing and boobytrapping care package' oid..
Je krijgt dan dus wat er in het pakketje zit, voor jou en je team wordt de box zwart met doodshoofden, en voor de tegenstanders ziet het er niet anders uit dan normaal.
Probeer het nog eens, maar als het niet werkt, en je zeker weet dat je de perk hebt gekocht, zou ik me god niet weten wat er mis is;)
Succes!
P.S Mijn PSN is MACEO1994,
Heb een KD van 2.0, dus als je eens zin hebt om te spelen, voeg me maar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Dersan schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:32:
Vraagje:

Tijdens het jatten van de inhoud van de carepackage stop je die bom er al in. De tekst moet zeggen "capturing and booby trapping crate". Wil je weten of het gelukt is moet je ff de game terug kijken in theater. Maar ik gebruik bijna nooit hacker en zo veel carepackages krijg je niet te stelen, dus geen eigen ervaring. Hier een filmpje met 5x kill. Snap echt niet dat ze altijd met z'n allen om z'n crate gaan staan, er is er maar één die er als eerste bij is en hem krijgt + de kans op een booby trap 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb zojuist een servertje besteld en wil er graag een sniper only HQ server van maken. Nu ben ik opzoek naar die welbekende mod waarbij mensen zonder een sniper rifle automatisch worden gekicked. Ik speel zelf regelmatig op dit soort servers maar weet niet welke mod dit is of hoe ik dit installeer. Hulp gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ruffzz schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:08:
Ik heb zojuist een servertje besteld en wil er graag een sniper only HQ server van maken. Nu ben ik opzoek naar die welbekende mod waarbij mensen zonder een sniper rifle automatisch worden gekicked. Ik speel zelf regelmatig op dit soort servers maar weet niet welke mod dit is of hoe ik dit installeer. Hulp gevraagd.
Hi, Heb zelf ook sniper only server en ik gebruik deze 2 programma's

-Alterrcon
- Black Tomato mod
ik draai beide aangezien alterrcon faalt met kicken als er spelers zijn met speciale tekens of kleur in hun naam.

Dit is onze server...
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.111.18:3074/b_560_95_1.png

Snel naar bedje nu ^^ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Ik heb wel een keer zin in een potje tegen een/een paar van jullie, voeg me maar toe (zie sig). Misschien een keer een middagje private matches? Ik ken er nog wel een paar die mee willen doen. :) M'n NAT staat inmiddels toch open dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verander eerst maar de titel van je filmpje, want dat maak je zo te zien niet waar :P
Je moet iets meer met het filmpje doen, muziekje eronder, brute kills, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:41:
[...]

Verander eerst maar de titel van je filmpje, want dat maak je zo te zien niet waar :P
Je moet iets meer met het filmpje doen, muziekje eronder, brute kills, etc.
Klopt , ik ben nog een beginner in het youtube gebeuren.
Met BO heb ik over de 25000 kills en een KDR van 2.06 momenteel ,
voor mijn doen aardig goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Sowieso is een KDR van boven de 2 goed, ik zie niet veel mensen die dat hebben.
Ik zie soms mensen langskomen met een KDR van 3,5, dan hoop ik altijd maar dat ze in mijn team zitten.

Overigens vind ik die nieuwe Zombie map ascension best mooi!
In het begin is het een beetje uitvissen waar je best blijft om verder te geraken.
Is het jullie ook opgevallen dat je uit die boxen veel sneller een Raygun of Thundergun krijgt dan bijvoorbeeld in Kino der toten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Niet echt goede gameplay tbh. Ik zie overigens niet echt veel meer gebeuren dan jou campen in afwachting van spelers en als je op iemand schiet leeg je een bijna een hele clip waarvan 3 kwart niet op je target. Maar ik neem aan dat dit op een console is, en dan moet ik niet zeiken want ik kan er zelf geen reet van met een controller 8)

Wat betreft Scout Pro sluit ik me bij Vinom aan, de situaties waarin ik daadwerkelijk switch naar een pistool zijn zeldzaam en dan heb ik toch liever een snelle reload en ADS bij SH Pro dan snel naar een pistool kunnen wisselen.

Wat betreft K/D ratio, ik vind dat heel weinig zeggen. Ik zit ergens rond 1.5 en de mensen met wie ik veel speel ook, en toch staan wij praktisch altijd met stip bovenaan in de eindscore. Als ik een potje nuketown doe(wat wel geregeld voorkomt :P ) zie ik mensen consistent een 2 K/D ratio halen maar wel continu zitten campen bij 1 van de ramen in een huis. Die eindigen dan een ronde Domination met een score van 24-12 en max 1 defend en 1 cap, terwijl ik zelf tegen de 70 kills zit met gemiddeld 2 caps en 6 defends. Als ik dan toch 40 keer ben dood gegaan zal het me een worst zijn dat diegene een betere K/D heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door codex op 12-03-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:51:

Ik ga dit ook zeker een keer proberen in een nieuwe class. Moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat je een goed tweede wapen op kunt pakken zonder gekilled te worden. Want hij moet natuurlijk wél reloaden, maar brengt het zo leuk alsof die dat nooit doet. Grappig filmpje, dat wel.

@ Dennis: ik lach me eigenlijk een beetje kapot... Hoezo goeie gameplay? 1 kill per map voordat je weer swapped of je zit rustig te campen... Daarbij had je met kill 2 wel flink moeite om hem te raken in hardcore... Imho falende titel dus :/

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 12-03-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Ik heb het filmpje niet eens afgekeken. Vind campers tijdens een game al irritant, ga ik er niet mijn tijd aan besteden op youtube.
aarondk1 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:35:
Sowieso is een KDR van boven de 2 goed, ik zie niet veel mensen die dat hebben.
Ik zie soms mensen langskomen met een KDR van 3,5, dan hoop ik altijd maar dat ze in mijn team zitten.
Mijn KDR is momenteel 1.49. Maar als ik kijk hoe vaak ik gekilled ben tijdens een objective te pakken, terwijl mijn teamgenoten ergens een theekransje aan het houden zijn, zou ik eigenlijk een KDR van 5 moeten hebben door ook op het theekransje te gaan zitten.

Sterker nog, ik durf zelfs het volgende te stellen: hoe hoger de KDR, hoe slechter de teamplay.
reemprive schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:19:
Wat betreft Scout Pro sluit ik me bij Vinom aan, de situaties waarin ik daadwerkelijk switch naar een pistool zijn zeldzaam en dan heb ik toch liever een snelle reload en ADS bij SH Pro dan snel naar een pistool kunnen wisselen.
Ik kan niet eens naar pistool switchen, want die heb ik nooit. ALTIJD een LAW of Strela bij me. Kolere dingen moeten uit de lucht, iedere keer! Jammer dat ik 1 van de weinige ben die er zo over denkt, merk ik...

[ Voor 14% gewijzigd door beany op 12-03-2011 14:27 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
beany schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:24:
[...]

Mijn KDR is momenteel 1.49. Maar als ik kijk hoe vaak ik gekilled ben tijdens een objective te pakken, terwijl mijn teamgenoten ergens een theekransje aan het houden zijn, zou ik eigenlijk een KDR van 5 moeten hebben door ook op het theekransje te gaan zitten.

Sterker nog, ik durf zelfs het volgende te stellen: hoe hoger de KDR, hoe slechter de teamplay.

[...]

Ik kan niet eens naar pistool switchen, want die heb ik nooit. ALTIJD een LAW of Strela bij me. Kolere dingen moeten uit de lucht, iedere keer! Jammer dat ik 1 van de weinige ben die er zo over denkt, merk ik...
Ik blaas mezelf meestal op zodra er iets in de lucht zit wat problemen kan veroorzaken :) Moet je wel snel zijn met je anti air class selecteren anders spawn je weer met dezelfde class en kan je jezelf nog een keer opblazen.

Trouwens, wat ik nu veel doe is in Nuketown smoke gooien op de spawn als er een chopper gunner in de lucht is. Die ziet dan helemaal niets meer, zeker als je geen Ghost Pro hebt is dat wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Ik blaas mezelf meestal op zodra er iets in de lucht zit wat problemen kan veroorzaken :) Moet je wel snel zijn met je anti air class selecteren anders spawn je weer met dezelfde class en kan je jezelf nog een keer opblazen.
Je kan ook de class selecteren voordat je jezelf opblaast. Loop je alleen het risico dat je een ander een kill gunt ipv een mooie suicide maken. :)

__
Gisteren wat HC gedaan. Leuke afwisseling. Even wennen aan de wat rustigere gameplay. Minder bewegen met je pookjes, anders bewegen met je hersens. Alleen damn, iedereen heeft daar SC Pro aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:13:
__
Gisteren wat HC gedaan. Leuke afwisseling. Even wennen aan de wat rustigere gameplay. Minder bewegen met je pookjes, anders bewegen met je hersens. Alleen damn, iedereen heeft daar SC Pro aan.
Rustigere gameplay :? Minder bewegen :? Anders bewegen met je hersens :? Man, waar heb je het over??

Vooral in HC vol gas gaan! Omdat er zo weinig nodig is om een kill te maken werkt dat perfect. Ik rush vaak nog harder dan in non-HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beany schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:37:
[...]

Rustigere gameplay :? Minder bewegen :? Anders bewegen met je hersens :? Man, waar heb je het over??

Vooral in HC vol gas gaan! Omdat er zo weinig nodig is om een kill te maken werkt dat perfect. Ik rush vaak nog harder dan in non-HC.
Ik heb een paar keer op een HC server gespeeld maar ik vond er niks aan omdat iedereen maar ontzettend traag (lees campen) aan het spelen was.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb altijd een paar criteria (verschilt ook per gamemode) om een goede speler te herkennen, ik speel altijd Domination (ps3).
De vlaggen capturen doe ik niet veel maar dat doet men maatje voor mij en ik probeer de vlaggen te behouden daardoor heb ik altijd veel defends en minder captures.

Ook het aantal kills want zoals Beany zegt zijn er mensen die campen en dan weinig kills halen met nog veel minder deaths zo is het dus wel gemakkelijk om een goede KDR te houden.

Een paar dagen geleden een van de leukste Black Ops avonden ooit gehad. Ik speel meestal met twee en er kwam een clan tegen ons te staan.
Was steeds spannend tot op het einde, zou meer moeten gebeuren!

[ Voor 3% gewijzigd door aarondk1 op 12-03-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je een toelichting wenst kun je dat ook normaal posten ipv dit met rare tekens overladen bericht.

Maar goed. In HC wordt er een stuk minder bewogen dan in core. Ik zeg niet dat ik in ADS op een deuropening mikte maar wel dat ik minder vaak springend een hoek omging zonder op te letten wat er in de buurt was. In core kun je met gemak een steegje oversteken zonder alle hoeken te controleren, in HC is dat einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik begrijp nog steeds niet dat er in HC mensen zijn die zonder silencer spelen. Ik heb een tijdje HC TDM gedaan en stond snel in de top 200, omdat mensen met de meest vreemde setups HC spelen. Bijv rennen met een trage M60, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:45:
Ik begrijp nog steeds niet dat er in HC mensen zijn die zonder silencer spelen. Ik heb een tijdje HC TDM gedaan en stond snel in de top 200, omdat mensen met de meest vreemde setups HC spelen. Bijv rennen met een trage M60, hoezo?
Omdat er op de M60 geen silencer kan? :9

Hier hetzelfde hoor, vrij frustrerend als je HC S&D speelt en de laatste overlevende rent gewoon rond met marathon en een AK47 zonder silencer erop... /come on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Blue-Tiger schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:58:
[...]

Omdat er op de M60 geen silencer kan? :9

Hier hetzelfde hoor, vrij frustrerend als je HC S&D speelt en de laatste overlevende rent gewoon rond met marathon en een AK47 zonder silencer erop... /come on!!
Je kan het ook anders zien. Die knakkers willen gewoon laten weten waar ze zijn, in de hoop de toegesnelde vijand te kunnen afknallen.
RATTTAAAATTAAATTAAATTAAA I'M HERE COME AND KILL ME RATTTAAAATTAAATTAAATTAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Is er een 'update' of cheat uitgekomen op de PS3?

Ik had steeds als ik één gast doodschoot (sniper) dat hij ineens weer levend achter me stond (Zat 3 seconden tussen steeds).

Kon niets vinden van een soort revive (Geen teammates in de buurt, hij sniperde steeds op Firing Range in dat huisje met overzicht op A)... Schoot ik hem dood, spring uit huisje, schiet hij mij in mijn rug met z'n sniper.

Eerste keer dacht ik nog hmmmkey, ik ga hem weer even opzoeken. Hup, huisje ingeklommen, neergeschoten, spring uit het huisje richting A *POEF*. WTF? Is zo 4x gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
RedHat schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:10:
Is er een 'update' of cheat uitgekomen op de PS3?

Ik had steeds als ik één gast doodschoot (sniper) dat hij ineens weer levend achter me stond (Zat 3 seconden tussen steeds).

Kon niets vinden van een soort revive (Geen teammates in de buurt, hij sniperde steeds op Firing Range in dat huisje met overzicht op A)... Schoot ik hem dood, spring uit huisje, schiet hij mij in mijn rug met z'n sniper.

Eerste keer dacht ik nog hmmmkey, ik ga hem weer even opzoeken. Hup, huisje ingeklommen, neergeschoten, spring uit het huisje richting A *POEF*. WTF? Is zo 4x gegaan :P
Tactical insertion?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Met tactical insertion deed ik dat altijd, ergens dat ding plaatsen, dood gaan, spawnen opnieuw plaatsen en die gast weer snel killen :p.
Het is irritant ik weet het maar kan o zo fijn werken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds vrijdag mijn omgebouwde xbox maar ingeruild voor een nieuwe omdat ik BO toch graag online wilde spelen :) Moet zeggen dat het erg gaaf is om online te spelen ten opzichte van split screen, vooral het grote scherm is dan een enorm voordeel!

Ben maar gewoon begonnen met de Assault class (M16 geloof ik) en dat gaat tot nu toe prima. Misschien heb ik geluk gehad, maar tot nu toe vind ik het niveau van andere spelers niet heel hoog liggen. Ik word gemiddeld 2e of 3e van de 8 en dat terwijl ik pas een dag gespeeld heb (lvl 9 ben ik nu).

Wel handig dat je van je enemies betere guns op kunt pakken als ze dood zijn! Voor mijn gevoel is de AUG de beste keuze, al lees ik er niet zo veel over in deze topics. Ben ik de enige aanhanger van de AUG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:22
Ik wil net even kijken voor het eerst naar de multiplayer kom ik er gewoon niet in. Is not available this time.
Zijn alle server bezet of zijn ze met onderhoud bezig ik speel de steam pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Aghanim schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:24:
Sinds vrijdag mijn omgebouwde xbox maar ingeruild voor een nieuwe omdat ik BO toch graag online wilde spelen :) Moet zeggen dat het erg gaaf is om online te spelen ten opzichte van split screen, vooral het grote scherm is dan een enorm voordeel!

Ben maar gewoon begonnen met de Assault class (M16 geloof ik) en dat gaat tot nu toe prima. Misschien heb ik geluk gehad, maar tot nu toe vind ik het niveau van andere spelers niet heel hoog liggen. Ik word gemiddeld 2e of 3e van de 8 en dat terwijl ik pas een dag gespeeld heb (lvl 9 ben ik nu).

Wel handig dat je van je enemies betere guns op kunt pakken als ze dood zijn! Voor mijn gevoel is de AUG de beste keuze, al lees ik er niet zo veel over in deze topics. Ben ik de enige aanhanger van de AUG?
De AUG is naast de Famas (guns zijn bijna identiek) de meest overpowerde gun in de game. Logisch dat je dat fijn vindt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:43:
[...]

De AUG is naast de Famas (guns zijn bijna identiek) de meest overpowerde gun in de game. Logisch dat je dat fijn vindt spelen. ;)
Hehe :) Ach zodra ik wat meer skills heb zal ik wel een eigen voorkeur gaan ontwikkelen. Nu eerst de maps leren kennen en zodra ik (lvl 14?) ben kan ik met de Famas gaan spelen geloof ik en zo per lvl weer wat nieuws beginnen.

Wat is nu precies het nu van Prestige? Is het enkel zo dat je, wanneer je nadat je lvl 50 bent Prestige gaat, een extra custom class aan kan maken en nieuwe emblems krijgt? Voor mij is dat nu niet echt de moeite waard denk ik. Ik heb ook gelezen dat je 5 extra guns op deze wijze kunt unlocken, klopt dit? Had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit soort dingen in het 'boekje' zouden staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Aghanim schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:46:
[...]

Hehe :) Ach zodra ik wat meer skills heb zal ik wel een eigen voorkeur gaan ontwikkelen. Nu eerst de maps leren kennen en zodra ik (lvl 14?) ben kan ik met de Famas gaan spelen geloof ik en zo per lvl weer wat nieuws beginnen.

Wat is nu precies het nu van Prestige? Is het enkel zo dat je, wanneer je nadat je lvl 50 bent Prestige gaat, een extra custom class aan kan maken en nieuwe emblems krijgt? Voor mij is dat nu niet echt de moeite waard denk ik. Ik heb ook gelezen dat je 5 extra guns op deze wijze kunt unlocken, klopt dit? Had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit soort dingen in het 'boekje' zouden staan :)
Prestigen is voornamelijk handig voor de extra custom classes die je dan kan maken. Als de extra emblemen en icoontjes etc je niet boeien is prestigen het niet waard als je de tijd er niet voor hebt.

En die 5 extra classified guns unlock je gewoon als je alle guns van de desbetreffende gun class koopt. Geen prestige voor nodig.
Prestige 1 Prestige Leaderboard, Prestige Team Deathmatch, Custom Class 6, New Emblem, New Background
Prestige 2 New Emblem, New Background
Prestige 3 Custom Class 7, New Emblem, New Background
Prestige 4 New Emblem, New Background
Prestige 5 Custom Class 8, New Emblem, New Background
Prestige 6 New Emblem, New Background
Prestige 7 Custom Class 9, New Emblem, New Background
Prestige 8 New Emblem, New Background
Prestige 9 Custom Class 10, New Emblem, New Background
Prestige 10 New Emblem, New Background, Prestige Hardcore
Prestige 11 Face Paints, New Emblem, New Background
Prestige 12 New Emblem, New Background
Prestige 13 Clan Tag Colors, New Emblem, New Background
Prestige 14 Golden Camouflage, New Emblem, New Background
Prestige 15 Prestige Pure, New Emblem, New Background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:03:
[...]

Je kan het ook anders zien. Die knakkers willen gewoon laten weten waar ze zijn, in de hoop de toegesnelde vijand te kunnen afknallen.
[...]
True, maar hun manier van spelen zorgt er vaak genoeg gewoon voor dat de vijand veilig in de buurt kan komen, in een hoekje kan campen (wetende dat die speler die kant op gaat / komt) en hem alsnog neerhaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:15

superwashandje

grofheid alom

zodra je denkt dat je in de buurt bent kan je ook gewoon crouchen zodat je minder geluid maakt met marathon. ook ik speel vaak genoeg zonder silencer hoor en is vaak ook wel goed te doen. als je maar zorgt dat je nadat je geschoten hebt (schieten hoort normaal een kill te zijn) weer snel weg bent.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rutger Mulder schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:43:
[...]

Galil is nagenoeg hetzelfde als de Famas en de AK47 is ook geweldig. De enige gun die ik echt overpowered vind is de AK74u, daarmee kan je echt alles neerratelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Zijn er hier mensen die de MAC11 gebruiken? Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar ik kon de juiste attachments niet vinden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Phyxion schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:27:
[...]

Galil is nagenoeg hetzelfde als de Famas en de AK47 is ook geweldig. De enige gun die ik echt overpowered vind is de AK74u, daarmee kan je echt alles neerratelen :X
De Famas heeft een rate of fire van 937.5 en killed net als de 'zwakkere' 750 rpm assault rifles gewoon met 3 kogels, dus veel lagere TTK. Alleen de AK74u kan minimaal sneller killen als hij rapid fire heeft en dan nog is de Famas beter door zijn assault rifle range en accuracy. Nee de AK74u is verre van overpowered en heeft zelfs een attachment slot nodig om beter te presteren dan een assault rifle in de SMG range.

De Galil lijkt qua recoil pattern op de Famas, maar voor de rest is het eigenlijk een AK47 of Commando met 5 kogels extra. De AK47 is wel leuk, maar de gun animatie tijdens schieten hobbelt alleen op en neer en dit komt totaal niet overeen met de werkelijke recoil en vaak zal de ironsights dan het zicht op de target verblinden. Nee dan is de Commando die praktisch identiek is aan de AK47, maar met een snellere reload en niet die hobbel animatie beter. Maar de Galil is het beste van de 3 door zijn voorspel- en controleerbare recoil, de 5 kogels extra bonus en erg open en goede ironsights.

Het lijkt wel of treyarch alle guns met éénzijdige recoil (naar rechts en omhoog) een bonus heeft gegeven omdat ze dachten dat de gamers moeite met de recoil zouden hebben. De guns waar ik het dan bijvoorbeeld over heb zijn de Famas (+100 centerspeed tov Aug), Galil (+5 mag size), Spectre (30 kogel mag, hoge centerspeed). Ik en veel pros met mij vinden dit type recoil juist veel makkelijker spelen.
martijntjuhh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:11:
Zijn er hier mensen die de MAC11 gebruiken? Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar ik kon de juiste attachments niet vinden. Iemand tips?
Rapid fire voor de snellere time to kill. De Mac11 recoil is vrij makkelijk onder controle te houden. Enige probleem is het 20 kogel magazijn die nog sneller leeg gaat met rapid fire. Dus de perk Sleight of Hand is wel een must dan. Als je al een hogere lvl bent neem dan de Spectre, dat is gewoon een Mac11 maar dan met 30 kogels.

Wil je meer info over deze gun, kijk dan eens naar de Mac11 guide van XboxAhoy.

De video's van RagingAmish zijn trouwens ook wel leuk

[ Voor 19% gewijzigd door Rutger Mulder op 13-03-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan jij ook nog spelen zonder dat al die statistieken door je hoofd zwerven ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
vinom schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:52:
Kan jij ook nog spelen zonder dat al die statistieken door je hoofd zwerven ?:P
Nee, ik zal wel niet de standaard gamer zijn want ik ken ze praktisch allemaal uit mn kop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[...]

Hier nog 1. :)

Mijn K/D is krap 1,1 maar sta vaak in de top 5 met veel kills (of captures als het objectives zijn) en ik rush me de kolere. Door het rushen ga ik vaak dood maar een pret dat ik heb. :D

Soms camp ik ook als ik een sniperrifle opraap maar nooit lang. Nu al verheug ik mij op morgen na meer dan 1 week niet gespeeld te hebben. Wellicht dat mijn K/D tot diep onder de 1 zakt maar een plezier dat ik zal beleven.... :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:16

ikt

Sodeju :D Black Ops wordt pas echt gigantisch intens als je Pro Gambler gaat doen. Sodeju zeg, wat is dat spannend. Oke, jullie zullen wel geprobeerd te hebben om lekker Wager matches te gaan doen, maar ik raad je aan, als je het geld hebt en gek genoeg bent, om in de hoogste klasse mee te gaan doen, hopen dat je Sticks and Stones als map krijgt en ook nog eens een party hebt die Double Down gaat. 20000 inzetten. Godverju, ik zat gewoon op het puntje van mijn stoel. Hier heb je pas echt een probleem als je getomahawked wordt. Een spelletje is nog nooit zo spannend geweest. Je zet best erg veel geld op het spel en er is een gigantische kans om het kwijt te raken. Ik ben zojuist 4000 armer geworden, alleen maar omdat ik een potje verloor, en bij twee andere 2e en 3e werd. Een verloren potje maak je dus niet zo erg snel goed, maar als het meezet krijg je 20000 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoe krijgen jullie op de 360 surround sound? Voor mijn gevoel klopt het bij mij niet echt, terwijl bij andere spellen de surround perfect is. In het menu van BO vind ik de keuze mogelijkheden ook niet echt duidelijk. Naast amplified speakers (hetgeen ik heb omdat ik 5.1 set gebruik), wat op het plaatje 2 speakers naast je TV laat zien, kun je ook kiezen voor surround headphones. Wat levert nu het beste resultaat op als je gebruik maakt van surround amplified speakers? De headphone keuze of de keuze voor de '2' amplified speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Je moet de theatre mode pakken dan krijg je surround sound. Silent of loud ken ik het verschil niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kluutmaran schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:15:
Je moet de theatre mode pakken dan krijg je surround sound. Silent of loud ken ik het verschil niet tussen.
Dat is vreemd, die heb ik niet. Heb alleen TV, Amplified speakers en surround headphones. Met andere games werkt surround gewoon wel. Moet ik nog iets doen zodat ik ook de optie Theatre heb? Xbox zit via hdmi op tv die via optical het surround signaal doorstuurt naar de versterker.

EDIT: nm, stomme versterker met al je opties :p

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 14-03-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Het lijkt me dat het beter is om je xbox direct op de versterker aan te sluiten dmv een optische kabel? een tv is toch per definitie stereo? geeft ie dan wel surround door?

overigens gaan we nu vrij off-topic, dit past miss beter in het xbox topic :P

[ Voor 19% gewijzigd door KingKoning op 14-03-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
KingKoning schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:28:
Het lijkt me dat het beter is om je xbox direct op de versterker aan te sluiten dmv een optische kabel? een tv is toch per definitie stereo? geeft ie dan wel surround door?

overigens gaan we nu vrij off-topic, dit past miss beter in het xbox topic :P
Ligt aan de TV, de mijne fungeert ook als receiver omdat alles erop aangesloten is en dan via optical naar de surround set. Maar niet alle TV's ondersteunen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

KingKoning schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:28:
Optisch is digitaal, en digitaal kan alles ;) Surround over optisch kan dus best...

Back ontopic weer, vanochtend met Beany (of Brown) nog een paar leuke potjes Nuketown HQ gedaan. In tegenstelling tot mijn fast xp stijl, Nuketown HC S&D Knife Only, toch nog een leuke hoeveelheid puntjes weten te pakken (zeg: 20k per rondje inclusief achievements) :*) Level 36 atm en wil toch eind deze week wel weer kunnen prestigen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:05

Phntm

Tlingelingeling

Blue-Tiger schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Optisch is digitaal, en digitaal kan alles ;) Surround over optisch kan dus best...

Back ontopic weer, vanochtend met Beany (of Brown) nog een paar leuke potjes Nuketown HQ gedaan. In tegenstelling tot mijn fast xp stijl, Nuketown HC S&D Knife Only, toch nog een leuke hoeveelheid puntjes weten te pakken (zeg: 20k per rondje inclusief achievements) :*) Level 36 atm en wil toch eind deze week wel weer kunnen prestigen :Y
Hahah ik ben Prestige 11 lvl 21 door Nuketown S&D(Op PC) Ik wil het graag zo houden, want ik vind die andere Emblems maar niks en ik heb best wel ver geschopt in 203 uurtjes gameplay. Er zijn ook nog steeds servers met double EXP en er zijn weer andere die geen double EXP meer hebben. Wat is er eigenlijk gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Phntm schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:10:
[...]

Hahah ik ben Prestige 11 lvl 21 door Nuketown S&D(Op PC) Ik wil het graag zo houden, want ik vind die andere Emblems maar niks en ik heb best wel ver geschopt in 203 uurtjes gameplay. Er zijn ook nog steeds servers met double EXP en er zijn weer andere die geen double EXP meer hebben. Wat is er eigenlijk gebeurt?
Ik wil ook nog ff doorbeunen tot 11, al vind ik het logo van 7 mooier ;) Mja, dan mist er toch wel die extra classe die nodig is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:10:
[...]

Zit nu op prestige 13 lvl 30 met een tijd van 170 uurtjes dus hoop het einde te halen voor de 200 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:14:
[...]

Zit nu op prestige 13 lvl 30 met een tijd van 170 uurtjes dus hoop het einde te halen voor de 200 uur :D
Ik was eerst echt helemaal in dit spel, en na een tijdje dacht ik van "Nah". Mochten er hier PC gebruikers zitten met black ops.

Voeg me dan toe op:

Steam: PseudoShadow
of
Xfire: wolfxsoul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Statistieken zeggen mijn inziens heel weinig. Als ik in een goede bui ben ros ik iedereen omver op Nuketown, waar toch 80 procent met een Ak74u of FAMAS rondloopt. En dan loop ik met het laagste level wapen, de MP5 met alleen extended mags. Galil gebruik ik alleen nog voor HC, daar maak ik toch minder kills mee als met de AK of Commando of softcore. Ik heb het idee dat je ook makkelijker on target blijft met de MP5, maar dat zal vast nergens uit blijken. Ik denk dat het met zoveel variabelen te maken heeft waardoor een wapen goed bij jouw speelstijl aansluit, alleen de FAMAS en Ak74u blinken uit in eenvoud en in het geval van de ak74u in attachements(grip in combinatie met rapid fire, en een GL?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:05
bazs2000 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Hier nog 1. :)

Mijn K/D is krap 1,1 maar sta vaak in de top 5 met veel kills (of captures als het objectives zijn) en ik rush me de kolere. Door het rushen ga ik vaak dood maar een pret dat ik heb. :D
Idem dito :D ... Ik struim ook de hele map over, liefst (tactisch) sprintend. K/D ratio is 1,08 oid, maar wel veel top 3 klasseringen (iig van het team).

Ik vind het spel op deze manier spelen ook gewoon leuker en ieder zijn ding. Ik ben blij (soms is het ook erg irritant) om kanonvoer te zijn voor übertactische campers met high sniping skills.

Op de PS3 zie ik niet veel potjes met uitzonderlijke scores voor enkele personen maar laatst bij TDM had iemand gewoon 65% van de punten van het team. Meer dan 60 kills in 1 match (en het was geen nuketown of een CG) maar wel attack dogs, die dingen zijn heftig goed (als de tegenstander ze niet rap overhoop schiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het beste wapen in black ops? geen sniper dan he. ik ben op op zoek naar full burst met goede supressor/demper.

ik speel nu met de Enfield met een demper. maar vind hemw at te licht.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:15:
Wat is het beste wapen in black ops? geen sniper dan he. ik ben op op zoek naar full burst met goede supressor/demper.

Famas? AK47u?

Die worden eigenlijk wel door iedereen gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Blue-Tiger schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:18:
[...]

Famas? AK47u?

Die worden eigenlijk wel door iedereen gekozen ;)
AUG zie je ook enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Phyxion schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:27:
[...]

AUG zie je ook enorm veel.
Ik zit liever met mijn AK47, echt een klassiek ding en werkt alsnog het beste voor me.

EDIT: Even een correctie, De SMG heet AK74u niet Ak47u. Veel mensen maken dat kleine foutje

[ Voor 16% gewijzigd door Phntm op 14-03-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:15:

Bron: http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/ (Leesvoer voor als je het allemaal precies wil weten)

Galil met suppressor speelt ongeveer als de Enfield met iets meer recoil en iets meer damage. De AK47 en Commando zijn eigenlijk hetzelfde. De Galil vind ik wel fijner met suppressor dan de AK47 en Commando.

Iets snellere ARs zijn de Famas en Aug. De Famas is statistisch gezien iets sterker maar sommigen preferen de recoil van de AUG (AUG heeft cirkelvormig en Famas trekt naar rechtsboven). Als ik met een demper rond huppel speel ik met de iets langzamere, krachtigere guns omdat ik anders te veel spray maar stiekem is een Famas/Aug gewoon beter. (Een silenced M16 is erg plezierig maar dan moet je wel geduldiger spelen.)

Enfield silenced is een sterke combo. Haast recoilloos en toch vrij sterk. Vergeet niet dat een silencer je range enorm verminderd waardoor elke gun lichter voelt.

Beste wapen: Famas. Maar het ligt eraan hoe je speelt en wat je kwaliteiten/minpunten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:47:
[...]

Bron: http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/ (Leesvoer voor als je het allemaal precies wil weten)

Galil met suppressor speelt ongeveer als de Enfield met iets meer recoil en iets meer damage. De AK47 en Commando zijn eigenlijk hetzelfde. De Galil vind ik wel fijner met suppressor dan de AK47 en Commando.

Iets snellere ARs zijn de Famas en Aug. De Famas is statistisch gezien iets sterker maar sommigen preferen de recoil van de AUG (AUG heeft cirkelvormig en Famas trekt naar rechtsboven). Als ik met een demper rond huppel speel ik met de iets langzamere, krachtigere guns omdat ik anders te veel spray maar stiekem is een Famas/Aug gewoon beter. (Een silenced M16 is erg plezierig maar dan moet je wel geduldiger spelen.)

Enfield silenced is een sterke combo. Haast recoilloos en toch vrij sterk. Vergeet niet dat een silencer je range enorm verminderd waardoor elke gun lichter voelt.

Beste wapen: Famas. Maar het ligt eraan hoe je speelt en wat je kwaliteiten/minpunten zijn.
Galil en Enfield zijn 100% gelijk qua recoil.

Je kan stellen dat de Galil een Enfield is met 5 meer damage en een mag met 5 extra kogels. Voordeel van de Enfield is de smg ADS time en iets snellere reload, maar dat weegt niet op tegen de Galil imo. De meesten zullen toch voor SoH pro gaan en dan merk je amper meer iets van het verschil in ADS en reload times. Kun je dus goed met de Enfield recoil omgaan dan zou ik zeker de Galil adviseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Idd, Galil, AK of Commando zijn imho het beste voor HC. 2 hits waar dan ook is een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:20:
[...]

Galil en Enfield zijn 100% gelijk qua recoil.

Je kan stellen dat de Galil een Enfield is met 5 meer damage en een mag met 5 extra kogels. Voordeel van de Enfield is de smg ADS time en iets snellere reload, maar dat weegt niet op tegen de Galil imo. De meesten zullen toch voor SoH pro gaan en dan merk je amper meer iets van het verschil in ADS en reload times. Kun je dus goed met de Enfield recoil omgaan dan zou ik zeker de Galil adviseren. :)
Hmm, zie het. Wel gek, zo voelt het niet aan in game. Heb altijd het idee dat de Enfield veel strakker op target blijft dan de Galil. Zeker als je net wat langere bursts aan het gebruiken bent. De Galil zwabbert naar mijn idee net wat meer naar de zijkanten dan de Enfield. Misschien zit dat alleen in mijn hoofd of in de animatie van de gun hoor. :)

Sowieso speelt de animatie bij mij een rol. Mijn hoofd weet dat de recoil van de AK47 precies hetzelfde is als die van de Commando maar omdat het er niet zo uit ziet op je scherm speel ik wel beter met de AK47 omdat ik denk dat hij veel rechter blijft. (De Commando is op dezelfde manier beter dan de AK47 als de Famas tov de Aug) Tuurlijk zie ik waar de hitmarkers komen maar de beweging van gun zelf suggereert een andere recoil.

ETA Reemprive; zijn niet alle ARs met suppressor zekere 2 shot kills op alle afstanden in HC? (muv de FAL en M14 die 1 shot kills zijn.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 06:39
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:14:
[...]
Dat red je natuurlijk nooit aangezien je dan iets sneller zou zijn dan ik en tja zo goed ben je niet :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Phntm schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:47:
[...]

Ik zit liever met mijn AK47, echt een klassiek ding en werkt alsnog het beste voor me.

EDIT: Even een correctie, De SMG heet AK74u niet Ak47u. Veel mensen maken dat kleine foutje
Als we dan toch gaan mierenneuken, het is AK-47 en geen AK47. Tevreden? ;) :Y)

offtopic:
Veel mensen maken dat kleine foutje... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 15-03-2011 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
ik ben gebanned van de playercard voor 11 dagen vanwege het feit dat mijn plaatje aanstootgevend zou zijn?
Ik had een roze hart met daarin een staande soldaat en een soldaat voor hem geknield, voor hetzelfde geld zat ie gewoon zijn veters te strikken...... nu is het ook wel suggestief maar ook op meerdere manieren te interpreteren.....
wat ik allemaal voor plaatjes voorbij zie komen aan borsten, penissen, rondvliegend sperma etc.... dan kan ik begrijpen dat je gebanned wordt

[ Voor 14% gewijzigd door T7D_Sneezy op 15-03-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:40:
ik ben gebanned van de playercard voor 11 dagen vanwege
PC/console? En je ziet alleen je playercard niet meer of kan je ook niet meer spelen?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Frentik schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:49:
[...]
PC/console? En je ziet alleen je playercard niet meer of kan je ook niet meer spelen?
console, kan wel spelen, alleen niet meer op de playercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:20:
console, kan wel spelen, alleen niet meer op de playercard
Dus je playercard is "leeggemaakt" door 3arc/sony/MS en je kan de komende 11 dagen geen nieuwe aanmaken? Zou dit komen doordat je x keer gereport bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treyarch suckt big time
al elke keer dat ze een COD hebben uitgebracht is het precies 3 stappen achteruit tov de vorige COD van infinity

als ze ooit nog een spel uitbrengen zal ik het niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Frentik schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:32:
[...]
Dus je playercard is "leeggemaakt" door 3arc/sony/MS en je kan de komende 11 dagen geen nieuwe aanmaken? Zou dit komen doordat je x keer gereport bent?
gok er wel op,
dit was de picture: Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/e0gab8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:40:
ik ben gebanned van de playercard voor 11 dagen vanwege het feit dat mijn plaatje aanstootgevend zou zijn?
Ik had een roze hart met daarin een staande soldaat en een soldaat voor hem geknield, voor hetzelfde geld zat ie gewoon zijn veters te strikken...... nu is het ook wel suggestief maar ook op meerdere manieren te interpreteren.....
wat ik allemaal voor plaatjes voorbij zie komen aan borsten, penissen, rondvliegend sperma etc.... dan kan ik begrijpen dat je gebanned wordt
Ik begrijp heel goed waarom je bent geband. Zoiets moet je natuurlijk niet doen

Wat zou jij denken als je een man ziet stilstaan en er knielt een man voor hem :+ ?

Die gamercard lijkt net alsof die man met dat ding speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Rockvee2 op 15-03-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:
Treyarch suckt big time
al elke keer dat ze een COD hebben uitgebracht is het precies 3 stappen achteruit tov de vorige COD van infinity

Je komt ineens met deze post, totaal niet onderbouwt en is 1 en al flame. Daarbij komt dat het inhoudelijk ook nog eens te weerleggen is.

Maar ik geef je een kans: leg eens uit waarom je dit allemaal vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:43:
[...]

gok er wel op,
dit was de picture: [afbeelding]
LOL!

Overigens, vanochtend in een paar uur tijd weer van lvl 28 naar lvl 42 gekomen! :D Dat wordt weer prestigen eind deze week :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:46:
LOL!

Overigens, vanochtend in een paar uur tijd weer van lvl 28 naar lvl 42 gekomen! :D Dat wordt weer prestigen eind deze week :Y
Oh dus jij speelt 's ochtends liever in je eentje dan 'a avonds met je tijgertjes :P
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:
Treyarch suckt big time

Flame, -1, bye bye, dit misschien iets voor jou? [DS] Het Pokémon Black/White topic

[ Voor 39% gewijzigd door Frentik op 15-03-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:46:
[...]

LOL!

Gisterochtend van 49 de prestige ingegaan, zit sinds gisteravond ergens op 37 of zo.

Ben nu prestige 15, en zit nog ruim onder de 250 uur 'game tijd' volgens de ingame challenge. Ging eigenlijk best wel snel, bij MW2(met slechts 10 prestiges maar wel 70 levels waarbij BO er 50 heeft) ging het een stuk langzamer. Maar in BO zitten meer challenges die je kan halen volgens mij. Sowieso zitten er een redelijk aantal bij die je 20000 XP opleveren. Dus dat tikt wel aan. Max bij MW2 was 10000 XP volgens mij.

Zag gister ook nog een challenge voorbij komen die ik nog nergens in een challenge lijstje had zien staan: kill an enemy directly after jumping through a window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:44:
[...]
Maar ik geef je een kans: leg eens uit waarom je dit allemaal vindt?
Liever niet.. :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:48:
[...]
Oh dus jij speelt 's ochtends liever in je eentje dan 'a avonds met je tijgertjes :P
Ik wil wel, maar ben na zo'n dag ook gesloopt :9 Ik zat vanochtend wel bij ons roze tijgertje en gister bij de bruine!! Maar 's avonds ben ik toch braaf online tot een uur of 10? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Rockvee2 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:43:
[...]

Ik begrijp heel goed waarom je bent geband. Zoiets moet je natuurlijk niet doen

Wat zou jij denken als je een man ziet stilstaan en er knielt een man voor hem :+ ?

Die gamercard lijkt net alsof die man met dat ding speelt.
ja en ik zie een soldaat die alles in de gaten houdt terwijl de ander zijn veters strikt... 8)7
Natuurlijk is het op het randje, maar het is geen porno plaatje zoals je vaak wel voorbij ziet komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:
Maar 's avonds ben ik toch braaf online tot een uur of 10? O-)
IN HET ANDERE TEAM JA! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:
[...]

ja en ik zie een soldaat die alles in de gaten houdt terwijl de ander zijn veters strikt... 8)7
Natuurlijk is het op het randje, maar het is geen porno plaatje zoals je vaak wel voorbij ziet komen....
Ik moet zeggen dat ik ze erger heb gezien, maar op de PC dan. Geen idee hoe streng ze daar zijn.

En ik moet ook zeggen dat ik het niet zo erg vind. Hakenkruizen kan ik me meer aan irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:
[...]

IN HET ANDERE TEAM JA! :(
Nou... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Het is je eigen keuze dat je in het verliezende team gaat zitten he ;)
easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:43:
[...]

gok er wel op,
dit was de picture: [afbeelding]
Nou als dit alles is, wat je allemaal wel niet meer ziet voor suggestieve plaatjes van vrouwen die van achteren worden genomen etc. (waar ik me ook niet echt aan kan storen overigens...
beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ze erger heb gezien, maar op de PC dan. Geen idee hoe streng ze daar zijn.

En ik moet ook zeggen dat ik het niet zo erg vind. Hakenkruizen kan ik me meer aan irriteren.
Tja inderdaad. Moet zeggen dat ik ze tegenwoordig niet zoveel meer tegen kom maar 1 á 2 maandjes geleden ging er haast geen potje voorbij of er zat wel weer zo'n mafketel bij met een hakenkruis(ps3). En dan met een naam als jewkiller of iets dergelijks, dat verzin je toch niet. Report ze ook direct als ik ze tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:07:
[...]

Het is je eigen keuze dat je in het verliezende team gaat zitten he ;)
[...]
Nietus!! :+ Rising en ik konden op een gegeven moment niet meer changen. Rondjes daarna had jullie team steeds 1 speler meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:10:
Nietus!! :+ Rising en ik konden op een gegeven moment niet meer changen. Rondjes daarna had jullie team steeds 1 speler meer :9
EASY *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Die potjes HC Domination van gisteren waren ook grappig trouwens, volgens mij konden de tegenstanders ons bloed wel drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:42:
Die potjes HC Domination van gisteren waren ook grappig trouwens, volgens mij konden de tegenstanders ons bloed wel drinken.
Black(niet White) kon mijn bloed ook wel drinken geloof ik. Heb hem gisteravond geloof ik 3 keer te pakken gehad. Normaal niks mis mee, maar hij zat in mijn team :|

1x was raar, op de radar zag ik om het hoekje ten opzichte van mij geen teamgenoot, maar wel een rood stipje. Vervolgens komt er een vaag figuur de hoek om stampen die ik dus ook meteen omleg. Vervolgens de mededeling 'Team killed: Black.Tiger.' |:(

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client