[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hebben jullie ook het volgende probleem?

Je begint met sprinten, en je gaat een hoekje om.
Op dat moment komt er iemand van de tegenstanders op je af lopen.
Je wordt gekilld omdat je je geweer niet snel genoeg tevoorschijn kan halen :(

Hoe doen jullie dit, is dit puur geluk of hebben jullie een speciale tactiek die jullie daarbij hanteren?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
here we go again with the tubes. Denk dat elk deel van het topic wel een stukje discussie heeft :P

godzijdank is danger close eruit.... dat had niks meer met een shooter te maken. In BO gebruik ik ook af en toe die tube bij domination oid.

ik heb weinig te zeiken. behalve knifen idd. het zwakke punt van de hele COD franchise imo. als je voor iemand staat en je raakt m met een stapel kogels op ze borst, issie niet kapot, terwijl als hij kiest voor de knife ben jij wel kapot...

Zoals knifen vroeger in CS was was het imo perfect. Maar daar had je geen health regen dus dat is helaas niet helemaal te vergelijken.

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 07-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:25
martijntjuhh schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:14:

Hoe doen jullie dit, is dit puur geluk of hebben jullie een speciale tactiek die jullie daarbij hanteren?
Ik heb vooral dat ik het hoekje om ren maar alsnog neergemaaid wordt.
Is dit een kwestie van lag of van de slechte hitbox?

Ik bedoel dan dat ik het van A naar de hoek ren en dan naar B.M aar als ik net de hoek om ben schiet de persoon bij A mij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Diigii schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:56:
Weet iemand een mod om het één en ander uit te zetten in de server? Bijvoorbeeld dat je sniper only kan doen? Of een mod/programma waarmee je mensen kan kicken als ze bijvoorbeeld iets gebruiken wat je niet wil? Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n programma, maar weinig succes :(
www.alterrcon.com

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaren lange training, geduld, motivatie, constipatie en luck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:21:
Volgens mij moet jij eens naar de dokter :+ ik neem aan dat je concentratie bedoelt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 07-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning

persoonlijk ren ik zo min mogelijk, alleen stukjes open land die ik snel door wil zijn maar bij hoekjes ed ren ik zo min mogelijk precies om die reden die jij beschrijft. Als ik wel in zon situatie kom dan is het óf doorrennen en knifen, óf stoppen en schieten afhankelijk van de afstand.

Als je er echt veel last van heb; zou ik zeggen gebruik Steady Aim Pro.
"Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge"
TheBleeder schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Ik bedoel dan dat ik het van A naar de hoek ren en dan naar B.M aar als ik net de hoek om ben schiet de persoon bij A mij neer.
denk dat dat een stukje lag is. Ik heb dat ook vaak maar als ik dan killcam kijk dan ben ik toch echt nog niet de hoek om... (wel het hoekje om natuurlijk maar niet om die specifieke hoek om /flauwmodus)

[ Voor 43% gewijzigd door KingKoning op 07-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:10:
[...]
Onzin, er zit vrijwel geen delay op waardoor je gewoon "tegen iemand aan" kan rennen en met wat RNG je de kill maakt.
De commando lunge en de grote swipe arc zijn een beetje irritant ja (maar dan vooral bij kniferunners), maar ik vind dat panicknifen ook de 'schuld' is van degene die het mesje ontvangt. Als je een beetje doordacht speelt kom je bijna niet meer in situaties waarbij de panicknife mogelijk is.

Trouwens 'eindelijk' een manier gevonden om een beetje kills te maken met de Famas. Normaal ben ik een AK/Commando fan en vind ik de recoil van de Famas verschrikkelijk voor lange afstand sprays. Met steady aim + leightweight + marathon erop zorgt het echter voor genoeg hersenloos vermaak en het is nog effectief ook :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9fDEGeOzhDU]

Je ziet hier ook: als een kip zonder kop spelen = panicknife voer.
beany schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:31:
[...]

Het is toch de bedoeling om juist dan te knifen? Veel effectiever dan met je wapen knallen.
True, maar mensen vinden het irritant kennelijk, zeker als je gepanicknifed worden door spelers die verder 9-30 gaan ofzo.

Ik heb liever ook zo min mogelijk melee (blijft een shooter), maar dit kan je grotendeels voorkomen zoals ik al zei.

[ Voor 47% gewijzigd door Gundogan op 07-03-2011 16:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22
Gundogan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Spelers die zodra ze iemand voor hun neus zien verschijnen op de meleebutton beginnen te rammen.
Het is toch de bedoeling om juist dan te knifen? Veel effectiever dan met je wapen knallen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 19:10

Dat hangt van de raise time van je gun af hoe snel dat gaat, en dat verschilt nogal per gun class. Ook verkort de perk Steady Aim pro de tijd die het kost om na het rennen te schieten met 40%, erg handig voor een rusher class.

Ik vind vooral het knifen irritant als je iemand tegenkomt om de hoek. De knife werkt gewoon direct tijdens het rennen terwijl je op je gun moet wachten voordat je kan schieten. En dan is die knife ook nog eens een 1 hit kill. 8)7
TheBleeder schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Dat komt door de lag compensation. De ander ziet jou gewoon nog op die andere positie lopen. Het is wel zwaar irritant als je denkt veilig de hoek om te zijn en dan alsnog dood gaat. Maar dan moet je bedenken dat jij op die manier anderen ook wel eens killed. Het hoort nou eenmaal bij online gaming en zo lang we geen pings dicht bij 0 hebben zal dit blijven bestaan.

Een tijdje terug hadden we die youtube video van 501 kills hier in het topic. Ik lees net dat die boosters allemaal gereset zijn en een temp ban hebben gekregen. Dat zal ze leren. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Rutger Mulder op 07-03-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:24:
[...]
Volgens mij moet jij eens naar de dokter :+ ik neem aan dat je concentratie bedoelt ;)
Neu bedoel niet concentratie. Ik bedoelde eigenlijk, dat als je aan het gamen bent, dat je niet moet laten afleiden door je darmflora. Maar wist hier geen kort normaal woord voor.

Nu ik even gegoogled, ben ik ook van mening dat ik dit woord niet had hoeven gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:31:
[...]

This.

Als ik in de sprint zit, ga ik echt niet stilstaan, wachten tot mijn wapen weer ready is en schieten. Dan ben ik sowieso te laat als de enemy vanaf een paar meter op mij af komt stormen. Gewoon kniven, dat ding is er niks voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
vinom schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:43:
[...]

This.

Als ik in de sprint zit, ga ik echt niet stilstaan, wachten tot mijn wapen weer ready is en schieten. Dan ben ik sowieso te laat als de enemy vanaf een paar meter op mij af komt stormen. Gewoon kniven, dat ding is er niks voor niks.
Ja ik doe het ook omdat de ander het ook zal doen als ik niet snel genoeg ben. Neemt niet weg dat ik het weinig skillfull vind. Ik heb liever dat het meer zoals in counter strike is. Front 2x of je moet headshotten en van achteren wel 1 hit kill. Helaas werkt dit niet echt met de auto aim/lunge implementatie in de CoD games. Van mij mag die auto aim en lunge er wel uit en moet je zelf aimen met je knife. Voor op de PC moet dit zeker te doen zijn (het zelf aimen). Dan vind ik die instant knife attack ook niet z'n probleem en heb je ook niet het geval dat je een knife runner een aantal keer raak schiet, maar toch zelf dood gaat door zijn 1 hit kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 20:38
Ik heb sinds kort de balastic en de tomahawk ondekt, wat een lol beleef ik eraan :D Ik gebruik gewoon AK74 met grip om mijn k/d niet te verneuken, maar als ik een aantal kills in de plus sta dan zie je mij alleen met de balastic en mijn tomahawk op scherp. INSTAGIB! FTW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens wat laxeermiddel.. of een darmspoeling :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:11:
[...]
Probeer eens wat laxeermiddel.. of een darmspoeling :')
Glijmiddel en een auto stelen kan ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Van Prestige 0, level 48 naar Prestige 2, level 31 :D Kan geen nuketown meer zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ach prestige, wat een gedoe om een ander embleempje. :P
Sinds ik geen prestige meer doe heb ik veel meer lol in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 20:49
Gister voor het eerst gespeeld op mijn "eigen" server. :) Omdat ik niet altijd eens ben met de "regels"op een server, heb ik besloten er zelf een te huren.
Ik had deze vorige week al aangevraagd, maar nog niets mee gedaan. Via de AlterRcon tool de stettings zo ingesteld dat ik leuk vind spelen (bijvoorbeeld geen knives, Tubes). Verder geen nonsense.
Omdat niemand komt spelen op een lege server ben ik zelf ingelogd (ook om de stettings en messages te testen). Na 3 minuten kwam er 1 mede-speler voor de pre-match. Snel volgende de 2e en 3e tot de echte match begon. Na een halve ronde was de server vol, en ging het hard tegen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel 1 server die 24/7 HQ draait. Hier draai ik dan alle maps op, maar ik heb het idee dat niet alle maps even goed zijn voor de gamemodus HQ. Welke maps zijn nou echt dat je zegt 'super' om een potje HQ op te spelen, en welke maps zijn totaal niet geschikt voor een leuk potje HQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:06:
Ik heb momenteel 1 server die 24/7 HQ draait. Hier draai ik dan alle maps op, maar ik heb het idee dat niet alle maps even goed zijn voor de gamemodus HQ. Welke maps zijn nou echt dat je zegt 'super' om een potje HQ op te spelen, en welke maps zijn totaal niet geschikt voor een leuk potje HQ?
In principe zijn alle mappen wel geschikt. Op de grote mappen heb je op hardcore alleen sneller dat je last van campers langs de route naar de HQ krijgt. En met campers bedoel ik dan echt mensen die niet voor de objective gaan, defensive positions in de buurt van de HQ innemen is gewoon taktiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA omgroflolwtfbbq

dat is werkelijk waar, de leukste verspreking sinds de start van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ik neem ook aan dat die opmerking met licht sarcasme was doorspekt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KingKoning schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:08:
ik neem ook aan dat die opmerking met licht sarcasme was doorspekt :9
Inderdaad opvallend dat iedereen denkt dat hij zomaar "per ongeluk" constipatie typt, in plaats van concentratie.

Gevalletje happen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:37:
Inderdaad opvallend dat iedereen denkt dat hij zomaar "per ongeluk" constipatie typt, in plaats van concentratie.

Gevalletje happen. 8)7
Hij heeft toegegeven bewust constipatie te hebben ingetypt maar dat het geen goede woordkeuze was, welk woord ie precies zocht weet ik niet ;)
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:40:
Neu bedoel niet concentratie. Ik bedoelde eigenlijk, dat als je aan het gamen bent, dat je niet moet laten afleiden door je darmflora. Maar wist hier geen kort normaal woord voor.

Nu ik even gegoogled, ben ik ook van mening dat ik dit woord niet had hoeven gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:29:
[...]

Hij heeft toegegeven bewust constipatie te hebben ingetypt maar dat het geen goede woordkeuze was, welk woord ie precies zocht weet ik niet ;)

[...]
Vraag me af óf hier een woord voor is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nu al kunnen gamen,
Is het nogsteeds 2X-XP?
deze ochtend rond de klok van 9,10 was dat namelijk nog steeds actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:12:
Voor degene die nu al kunnen gamen,
Is het nogsteeds 2X-XP?
deze ochtend rond de klok van 9,10 was dat namelijk nog steeds actief...
Ik heb net gekeken, inderdaad. Nog steeds. Mag zo wel blijven, wil nog anderhalve prestige doorlopen dan ben ik er klaar mee(9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 19:27
waarschijnlijk heel domme vraag maar ik kom er niet uit:

Hoe installeer ik First strike op mijn ps3 ?

Ik heb via in-game store first strike gedownload, ik moest kiezen uit ene lijst van 6 ? allen met ong. zelfde groote, heb deze geinstalleerd in ps3 menu, maar ik zie nergens dat ik Fisrt strike heb geinstalleerd, ook zie ik nergens de neiuwe mappen ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 21:00
@BlowFish

Je hoeft er maar 1 te downloaden!

In de titel staat een nummer, deze moet overeenkomen met het nummer wat op de zijkant (onderaan) van je hoes staat. Deze installeren en dan zou je de maps moeten hebben.

* joint_me heeft er ook even mee gestoeid

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
joint_me schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:30:
@BlowFish

Je hoeft er maar 1 te downloaden!

In de titel staat een nummer, deze moet overeenkomen met het nummer wat op de zijkant (onderaan) van je hoes staat. Deze installeren en dan zou je de maps moeten hebben.

* joint_me heeft er ook even mee gestoeid
Heeft ie net het verkeerde nummertje gekocht in de PSN store. Dat is wel een valide FUUUUUUUU-moment.

Op de PS3 is het echt een gemis dat je geen map kan kiezen. Het is toch volkomen normaal dat je zegt: Join een server waar map x op gespeeld wordt. Maar dat kan niet ;(

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 08-03-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
reemprive schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:33:
[...]

Ik heb net gekeken, inderdaad. Nog steeds. Mag zo wel blijven, wil nog anderhalve prestige doorlopen dan ben ik er klaar mee(9).
Was toch een dagje extra door server problemen?

Ben trouwens benieuwd hoe en wanneer de DLC komt (op de pc dan ;)). Hopelijk gratiz met 1.07, maar ik ben niet optimistisch.

offtopic:
Vandaag ook eens 'eindelijk' World at War gehaald. De beta vond ik een beetje meh destijds door de sterke killstreaks, maar dacht dat het nu wel mee zou vallen als je het relatief bekijkt ten opzichte van MW2 en BO. Eerste potje met een custom class (BAR + stopping power FTW!) meteen zomg cheater. Tja....met z'n 30en op een CoD map en dan artillery inroepen is vragen om een regen van frags >:) Maar best geinig nog om naast de andere CoD's te spelen :p

[ Voor 1% gewijzigd door Gundogan op 08-03-2011 21:46 . Reden: Geen torpedoes of truth kijken en berichten plaatsen tegelijk :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 19:27
RedHat schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:05:
[...]

Heeft ie net het verkeerde nummertje gekocht in de PSN store. Dat is wel een valide FUUUUUUUU-moment.

Op de PS3 is het echt een gemis dat je geen map kan kiezen. Het is toch volkomen normaal dat je zegt: Join een server waar map x op gespeeld wordt. Maar dat kan niet ;(
haha oke dan, ik heb er indd maar 1 gedownload, ik snapte er al niets van haha, zal ff kijken wat op de hoes staat!

thanks ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:45
[...]
Je betaald 1 maal, en dan kun je ze allemaal binnen halen :) dus dat gevaar is er gelukkig niet, je moet alleen even goed kijken welke je binnen haalt, voordat je 6x 1,5Gb aant downloaden bent, dan kan het nl wel even duren :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha had een maat van mij ook al. Kreeg afgelopen zaterdag al een sms: Wtf 10 uur om first strike te downloaden? Was ie ook alles aan het binnenhalen. Maar moet ook wel toegeven dat het allemaal niet heel duidelijk is...
[...]

Idd een groot gemis. Lees al veel van pc-ers dat ze een beetje flauw worden van al die nuketown servers, maar ik had graag de mogelijkheid gehad om op elke moment een potje domination te kunnen spelen op nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:29:
Haha had een maat van mij ook al. Kreeg afgelopen zaterdag al een sms: Wtf 10 uur om first strike te downloaden? Was ie ook alles aan het binnenhalen. Maar moet ook wel toegeven dat het allemaal niet heel duidelijk is...

[...]

Idd een groot gemis. Lees al veel van pc-ers dat ze een beetje flauw worden van al die nuketown servers, maar ik had graag de mogelijkheid gehad om op elke moment een potje domination te kunnen spelen op nuketown.
Voor prestigen is Nuketown geniaal. Ik zit nu op lvl45 dankzij Nuketown, gisteravond prestige in gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor de pc spelers.

Hey PC fans,

Just a quick note to let you know that the PC team is hard at work on the PC DLC, as well as Patch 1.07. The two do not come bundled or anything like that though – they are two separate entities.

Both are being worked on as fast and as hard as possible, and release ETAs are basically ASAP. Shouldn;t be too much longer now, and rest assured you;ll be getting plenty of Double-XP to celebrate when the time comes!
ll update more here and on Twitter when we get closer to release.

Regards,
-JD

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=450992

Ik schat in ... volgende week de patch. Een week later de DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:26:
[...]

Voor prestigen is Nuketown geniaal. Ik zit nu op lvl45 dankzij Nuketown, gisteravond prestige in gegaan :)
Ook goed om tac mask pro en flak jacket pro te halen. Dat gaat daar ook redelijk snel!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:26:
[...]

In een dag joh? Dan heb je de vaart er ook wel in zitten zeg! Wat voor gametype speel je dan? TD of objectives?

Vond Nuketown in het begin niet zoveel aan, veels te druk. Maar nu, heerlijk hersenloos knallen. Moet zeggen dat Stadium ook wel een erg leuke map is. Wat groter als Nuketown. Maar de drie, vier potjes die ik gespeeld heb in deze map was ook constant knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisterenavond was het ook nog steeds actief (double xp) volgens mij.

Ach jammer genoeg niet veel van kunnen profiteren.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Zooo,

double xp heeft me geen windeieren gelegd (zo was het toch?).
Van prestige 13 leveltje 30 naar prestige 15 leveltje 33. Heb echt als een dolle stier geoperereerd dit
weekend. Meeste XP in 1 potje was 49500!! Potje demolition op firing range met 119 kills, gotta love the tactical insertion.

Nu maar eens alles pro halen en dan ben ik gelukkig af van dat prestigen.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:01:
Gisterenavond was het ook nog steeds actief (double xp) volgens mij.

Ach jammer genoeg niet veel van kunnen profiteren.
nope, toch echt niet.
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:03:
[...]

In een dag joh? Dan heb je de vaart er ook wel in zitten zeg! Wat voor gametype speel je dan? TD of objectives?
Zaterdag niks te doen gehad, dus hele dag BO met het effect dat ik binnen 24 uur een hele prestige doorlopen had. Geen gekke dingen unlocked of voor PRO perks gegaan (kwamen vanzelf wel)...
Potjes demolition met een goed team (spawntrap) leveren meeste XP op, anders domination. Het ligt er ook een beetje aan hoe goed je ergens in bent.. als je graag capture the fag doet en ook nog wel eens een faggie mee pikt dan zul je er ongetwijfeld ook genoeg XP mee verdienen.
BlowFish schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:19:
[...]

haha oke dan, ik heb er indd maar 1 gedownload, ik snapte er al niets van haha, zal ff kijken wat op de hoes staat!

thanks ! :)
first strike is echt awesome! Vind eigenlijk alle maps wel kicken..
Gister tijd voor 2 potjes.. (tussen barca door), kwam ik in stadium.. Killstreaks waren spy plan/blackbird en doggies op domination.
Sta ik fucking 26-1 bij score van 50-44 ofzo... disconnect... daar heb ik dan op een avond dat ik maar weinig kan spelen wel ff een gruwelijke hekel aan.

[ Voor 67% gewijzigd door delaitinho op 09-03-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:34:

Zaterdag niks te doen gehad, dus hele dag BO met het effect dat ik binnen 24 uur een hele prestige doorlopen had. Geen gekke dingen unlocked of voor PRO perks gegaan (kwamen vanzelf wel)...
Potjes demolition met een goed team (spawntrap) leveren meeste XP op, anders domination. Het ligt er ook een beetje aan hoe goed je ergens in bent.. als je graag capture the fag doet en ook nog wel eens een faggie mee pikt dan zul je er ongetwijfeld ook genoeg XP mee verdienen.
Ja dan gaat het inderdaad snel. Is ook wel relaxed zeg een dag volop knallen. Moet ik ook maar eens in gaan plannen(zal mijn vriendin blij mee zijn :) ). Speel zelf bijna altijd domination. hoogste punten aantal zal iets rond 39000xp zijn. Overigens niet in een doublexp weekend. 'n paar challenges in één potje en dan tikt het wel aan. De mappen van first strike kunnen mij ook wel bekoren. Heb de levels nog niet heel veel gespeeld maar de keren dat ze voorbij kwamen waren zeker leuke potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik soms over struikel is, dat als iemand mij met de Zombies-mode van Black Ops een invite stuurt, de game ondertussen al vol is door mensen die de lobby gejoined zijn. Kan je eerst een private lobby maken en deze vervolgens public maken of zo?

Het punt is namelijk dat als de lobby vol is voordat je via de invite joined, de game blijft "hangen" op connecting to lobby. En ik dan uiteindelijk de game opnieuw moet opstarten. Erg onhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Zombie ervaring is maarliefst 1 heel potje.
Dus pin me niet vast op wat ik ga zeggen.

Maar is er niet gewoon een optie met iets in de richting van public of iets met private/friends...
meen zoiets gezien te hebben

Laat degene die de host is (als dat echt met hosts werkt, zoals ik al zei, 1 potje ervaring) zoiets als friends of password aanzetten.. dat moet lukken als het niet ranked en prive is... maar goed dit is dus gebasseerd op 1 minuut kijken in de lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04:27
Je kan hem inderdaad op "invite only" zetten als host zijnde in zombie en later weer "openzetten" om hem op te vullen voor bijv de 4e speler... (op de pc althans)

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald_O op 09-03-2011 13:55 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:37:
Ach prestige, wat een gedoe om een ander embleempje. :P
Sinds ik geen prestige meer doe heb ik veel meer lol in het spel.
Meer classes gaat het eigenlijk om. Acht is nét te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe het puur voor het mooiste icoontje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

vinom schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:19:
Ik doe het puur voor het mooiste icoontje :P
ja, begin met prestigen ben je bij met een extra custom class, daarna wordt het de kleur van je can tag. Eenmaal daar aangekomen ga je ook nog wel een prestige verder voor je gouden camo en uiteindelijk pak je dan die laatste prestige nog mee, puur omdat het kan..

Nu in het weekend maar eens even me pro perks halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Nieuwe first strike update is geweldig!

Nieuwe map stadium vind ik persoonlijk een hele gave running gunner map

@ vinom: That's right :)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

mdoe schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:55:
Nieuwe first strike update is geweldig!

Nieuwe map stadium vind ik persoonlijk een hele gave running gunner map

@ vinom: That's right :)
mooiste icoontje is uiteraard de leeuw!! Prestige 13.. of die rode klauw...
maar het lelijkste is toch echt wel dat dikke paarse pupke...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die van twaalf het mooiste
Afbeeldingslocatie: http://www.codblackopsblog.com/wp-content/uploads/2010/11/Prestige-12.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101117092302/callofduty/images/3/3d/Black_ops_prestige_emblems.jpg

Mooise: 6 & 12
Lelijkste: 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Op Nuketown speel ik SC Domination, per ronde haal ik tussen de 15 en 50k(uiteraard afhankelijk of er challenges meegaan). Bij HQ kan je meer per ronde halen, maar de ronde duurt wel een stuk langer. Ik denk dat als je gaat kijken naar xp per uur je het meeste haalt bij Nuketown Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:33

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik zat net in een nuketown only server

daar werd geadverteerd vanuit de console dat ze eigenaar zijn van een texture hack site. (ik post hem hier niet)
kunnen we dit ergens reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb 2 nu, vind ik ook erg lelijk. Maar goed eer ik prestige 15 ben/kan zijn, zijn we alweer 2 delen CoD verder. :P Tsja druk werk en gezin gaat voor he. Daarom blijf ik mezelf voorhouden dat ik het alleen voor een embleempje niet wil doen (6 classes red ik het wel mee, gebruik er maar 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:07:
ik zat net in een nuketown only server

daar werd geadverteerd vanuit de console dat ze eigenaar zijn van een texture hack site. (ik post hem hier niet)
kunnen we dit ergens reporten?
mailtje naar 3arc? Posten op het officiele Black ops forum lijkt me link, maar wellicht kun je daar een mod DMen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

-TheNose- schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:11:
[...]

Ik heb 2 nu, vind ik ook erg lelijk. Maar goed eer ik prestige 15 ben/kan zijn, zijn we alweer 2 delen CoD verder. :P Tsja druk werk en gezin gaat voor he. Daarom blijf ik mezelf voorhouden dat ik het alleen voor een embleempje niet wil doen (6 classes red ik het wel mee, gebruik er maar 4).
En ik vind 10 custom classes af en toe al te weinig. Wil namelijk standard de volgende classes:

1. shotgun (meestal spass silenced of stakeout +grip
2. PSG sniper
3. galil silenced ghost
4. galil warlord
5. AUG flack jacket
5. ak74u rush class (marathon pro)
6. ak74 scavenger class + hacker pro
7. LMG gun (meestal stoner)
8. G11 class
9. balistic knife of tomahawk class
10. hmm, een class over?

Weet ook wel dat je meestal toch neigt naar een bepaalde class maar op een of ander
manier voel ik me dan tijdens potjes meer 'uitgerust'..
Vergeet zelfs nu de grenade launcher class voor potjes HQ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 10:23

joskuiper

PapaCooper

Misschien een domme vraag, maar kan het zo nergens vinden....

Ik ben nu presige 7, maar als ik kijk in de lijst me Prestiges en hun voordelen (extra class bijv.) dan staat er bij Presige 10 "Prestige Hardcore".

Wat is dat, en wat is daar het voordeel van?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
joskuiper schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:34:
Misschien een domme vraag, maar kan het zo nergens vinden....

Ik ben nu presige 7, maar als ik kijk in de lijst me Prestiges en hun voordelen (extra class bijv.) dan staat er bij Presige 10 "Prestige Hardcore".

Wat is dat, en wat is daar het voordeel van?
Dat is de spelmodus Hardcore bij Prestige lobby waar je dus alleen in kan als je 10de prestige of verder bent. Hier zitten maximaal 10 mensen in bij de PS3 dat ik heb gezien dus is niet heel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowiezo zijn de laatste prestiges niet echt nuttig.

Prestige 10 New Emblem, New Background, Prestige Hardcore (nutteloze lobby)
Prestige 11 Face Paints, New Emblem, New Background (woepie een face paint, weet iemand voor soort?)
Prestige 12 New Emblem, New Background (WOW echt helemaal niets)
Prestige 13 Clan Tag Colors, New Emblem, New Background (gekleurde clan tags, nog nooit iemand mee gezien)
Prestige 14 Golden Camouflage, New Emblem, New Background (wellicht de enige unlock die wel ok is na de extra classes)
Prestige 15 Prestige Pure, New Emblem, New Background (nutteloze lobby, wel leuk achtergrondje dat beweegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Die gekleurde tags zie ik juist vrij regelmatig. Dat is 1 van de dingen waar ik wel voor door zou willen gaan... Die springen er best uit in de lobby.

In principe zou die hardcore prestige lobby op een gegeven moment natuurlijk voller moeten zitten... maar goed ik speel eigenlijk sowieso nooit prestige only.

Maar goed, prestige 13 ga ik op deze snelheid nooit halen. Heb het spel nu zon 2,5 maand (sinds de kerst) en zit tegen het eind van prestige 2 (Level 46). Heb gewoon te weinig tijd, en ga binnenkort ook weer wat andere spellen kopen dus dan is de beschikbare gametijd niet eens meer voor 80% black ops (zoals het nu is).

Ik denk ook dat het meer is: Je doet het voor de classes (ik iig) en als je dan eenmaal bij 10 ben, waarom zou je dan niet nog doorgaan. Ben je tot 10 gekomen, dan kan je de 15 toch ook relatief gemakkelijk halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Ik vind levelen eigenlijk leuk. Ik zit nu in prestige 14 en ben dus bijna klaar. Ik vind het zelfs jammer dat er niet een manier is om de boel te resetten, zodat ik weer lekker opnieuw kan beginnen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouden camo's zijn leuk. Voor mij de reden om door te gaan. Baal achteraf dat ik op prestige heb geduwd toen ik prestige 14 was. Embleem is mooier en Prestige Pure is volgens mij gewoon Barebones maar dan met nog minder lui erin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:
Zowiezo zijn de laatste prestiges niet echt nuttig.

Prestige 10 New Emblem, New Background, Prestige Hardcore (nutteloze lobby)
Prestige 11 Face Paints, New Emblem, New Background (woepie een face paint, weet iemand voor soort?)
Prestige 12 New Emblem, New Background (WOW echt helemaal niets)
Prestige 13 Clan Tag Colors, New Emblem, New Background (gekleurde clan tags, nog nooit iemand mee gezien)
Prestige 14 Golden Camouflage, New Emblem, New Background (wellicht de enige unlock die wel ok is na de extra classes)
Prestige 15 Prestige Pure, New Emblem, New Background (nutteloze lobby, wel leuk achtergrondje dat beweegt)
Ik ga nu 9 in en dan kap ik er ook mee. Zie van die dingen ook niet het nut in. Kreeg ik nou 10 extra lagen voor mij playercard dan ging ik nog wel ff door :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reden waarom ik eigenlijk prestige is.
Mijn kits bestaan voornamelijk uit de mac10 en famas of galil,
Dus de levels zijn niet zo relevant voor mij..
ik denk dat ik gewoon op prestige blijf drukken tot het op 15 staat, alleen jammer dat er niet wat meer nuttige dingen tussen zitten,..

en inderdaad, tijd begint voor sommige ook te dringen, nog eventjes en BF3 is uit.
Wat ik waarschijnlijk toch maar weer op ga pakken (heb de bad company reeks overgeslagen)

En inderdaad, als ze nu per prestige level nu ook een layer zouden toevoegen dan was het weer net iets leuker (zou ik eindelijk het FC Barca logo kunnen namaken)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:20:
de reden waarom ik eigenlijk prestige is.
Mijn kits bestaan voornamelijk uit de mac10 en famas of galil,
Dus de levels zijn niet zo relevant voor mij..
ik denk dat ik gewoon op prestige blijf drukken tot het op 15 staat, alleen jammer dat er niet wat meer nuttige dingen tussen zitten,..

en inderdaad, tijd begint voor sommige ook te dringen, nog eventjes en BF3 is uit.
Wat ik waarschijnlijk toch maar weer op ga pakken (heb de bad company reeks overgeslagen)

En inderdaad, als ze nu per prestige level nu ook een layer zouden toevoegen dan was het weer net iets leuker (zou ik eindelijk het FC Barca logo kunnen namaken)
BF 3 duurt nog wel even hoor, einde van het jaar, gok zo rond de kerstperiode.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:

Ja.. (click voor zoom)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zGdthl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pa1xAl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/albjMl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JlPsEl.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik gebruik deze classes standaard:
MP5 + Extended mags
AK47 + Extended Mags
Galil + Silencer (hardcore)
L96A1 + Variabel Zoom
Commando + Extended mags
AUG + Dual Mags
SPAS + Silencer
Anti Air (Strela)

Dat heb ik nu, maar ik wil nog een class voor de M14 met grip! In principe ben ik dan blij :)

Edit:
Hmm nu bedenk ik weer dat de G11 ook wel weer leuk is in een class.....

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 10-03-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC DLC will be paid (Steam also added DLC tab to Multiplayer last update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:49:
Ik wist het ... geldwolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Ruffzz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:52:
[...]

Ik wist het ... geldwolven.
Zou ook wel een beetje lullig zijn voor de console gamers, ook al moeten de pc gamers er langer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
martijntjuhh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:54:
[...]

Zou ook wel een beetje lullig zijn voor de console gamers, ook al moeten de pc gamers er langer op wachten.
Absoluut niet aangezien de game bij de release vrijwel onspeelbaar was. Zo zijn er nog wel een aantal redenen te bedenken waarvoor treyarch/activision de pc gamers tegemoet zou kunnen komen. Dit is gewoon een dikke middel vinger naar de pc spelers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Ik denk dat wij (PS3 gebruikers) ook genoeg problemen hebben gehad (en nog steeds soms: Niet kunnen joinen van vrienden, disconnects als er helemaal geen lagg is geweest, enz...) Dan hadden ze de PS3 gebruikers ook wel wat tegemoet kunnen komen...

Nou oke, de DLC kosste voor PS3 €14,50 ipv. €15,00 voor de XBOX, maar om dat nou tegemoetkomen te noemen...

[ Voor 18% gewijzigd door martijntjuhh op 10-03-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze het 5 Euro maken, hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:34
Altijd leuk, raketten wasten op heli's omdat er een kleine kut UAV achter blijkt te vliegen... Waarom locked dat ding eerst op de kleine en dan pas op de grote dingen? Oh, en hoe kan dat ding eigenlijk op een UAV locken die ACHTER een heli vliegt?

Hmpf, werd er zonet een beetje chagrijnig van.

En had eerlijk gezegd niet anders verwacht dat ze met die DLC nog meer geld zouden willen binnenslepen, al had ik stiekem wel anders gehoopt.

Duurder dan 5 euro is een nogo voor mij, als ze meer willen vragen moeten ze er eerst maar eens voor zorgen dat die game eens een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Ik ga nu 9 in en dan kap ik er ook mee. Zie van die dingen ook niet het nut in. Kreeg ik nou 10 extra lagen voor mij playercard dan ging ik nog wel ff door :9
Hahaha jij wel met je emblem art! :9

Maar goed, ik ga iig door tot ik het max. aantal custom classes kan aanmaken... Daarna zie ik wel hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
vinom schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:49:
Bron???
Bij mijn weten is er namelijk nog geen officieel statement hier over gedaan.

Het klopt wel dat er een DLC tab is toegevoegd bij de multiplayer in steam. Maar dit hoeft niet direct te betekenen dat er betaalde DLC is. L4D2 heeft die tab ook en daar is ook geen betaalde DLC. Geen idee of ze die tab niet nodig hebben als de DLC gratis is. Of wellicht voor andere toekomstige DLC die dan wel geld kost. Het blijft nog even raden wat ze bij activision/treyarch beslist hebben (of nog moeten beslissen). De toevoeging van een DLC tab ziet er wel verdacht uit en duid ook vaak (maar dus niet altijd) op betaalde content, wat ik veel vreemder vind is dat er totaal geen officiele aankondiging is geweest voor de PC DLC. Normaal zou je al lang een aankondiging met de prijs hebben gehad denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook geen officiële statement, maar meer een citaat waar ik de citaattekens bij ben vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hey allemaal,

Ik heb telkens een bepaalde persoon in mijn server die in mijn ogen nogal verdacht speelt of verschrikkelijk spastisch en uber goed is met een sniper.... ik weet nou niet of het een hacker of iets dergelijk is of dat die gast gewoon niet normaal goed is!

Ik heb hier even snel een youtube filmpje vanaf zijn kanaal....
hoe die speelt in die montage speelt hij de zo'n beetje de hele tijd in onze sniper only server....

graag reactie over wat je er denkt...

ik wil geen mensen onterecht bannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij is het een hacker, in deze montage mist hij geen enkel schot.
Ik dacht trouwens dat quickscopen niet meer kon in BO?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Aimbots missen niet & hij (of zij) mist toch wel een aantal keer.. verder zie ik ook niets dat wijst op een wallhack, dus die's gewoon behoorlijk goed met de L96A1.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:43

superwashandje

grofheid alom

in ieder geval wel een leuk in elkaar gezet filmpje met de shots op de maat enzo :P

verder lijkt ie mij gewoon heel erg goed en in het filmpje is bijna alle aandacht ook op anderen gericht ipv dat ze op hem schieten. ook gaat ie wel eens dood als dat niet zo is (2:12 en dat laatste schot). ik zou adhv dit filmpje niet zeggen dat ie cheat (ook al zou ik hem niet uit kunnen staan in een server en zelf wel leaven :P)

edit: idd vanaf 0:59 mist ie wel een aantal keer

[ Voor 4% gewijzigd door superwashandje op 10-03-2011 23:49 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Nog maar een keertje gekeken dan, & ik tel er 8..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens mij is het idd gewoon hele goede speler maar wel heel goed op sommige momenten...

maar in principe hacks worden tegenwoordig ook steeds beter en vallen minder op... je kan ze tegenwoordig veel meer instellen waar die op moet richten en hoe erg de aimbot moet zijn enzo...

schijnt volgens mij dat die hele clan wel goed is...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vF5vqDPjJxU] andere clanmember ... ook geen slechte kills

Fseu clan kanaal: YouTube: Kanaal van FinalsniperElites

[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 11-03-2011 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Nee hij is gewoon goed met de sniper. Bij mij in de clan zit er een die speelt ook zo de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Ik ben nu gebannen op een aantal Nuketown servers.. althans ze vertonen niet meer in mijn favo lijst. Ik gebruik Hardline Pro, Hardened, Last Stand Pro in combinatie met een light machine gun.

[video]

Video = 2x normale speed.

Even een video opgenomen van hoe ik te werk ga. Ik blijf gewoon raggen door de garage op nuketown. Doe dit een paar keer totdat ik zoveel packages heb, vanzelf een chopper heb.

Moet ik dit nou zien als bug using? Ik bedoel de hardened perk is ervoor om door muren te schieten.

Ben dat gezeur 'cheater' een beetje zat.

[ Voor 8% gewijzigd door Baiko op 11-03-2011 02:33 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Zieke snipers! Dat voor de pc... Ik denk niet dat ze hacken overigens, ik zie wel eens van die gasten die alleen maar met een sniperrifle spelen en die echt steengoed zijn erin.

Overigens, ik ben lang niet zo goed maar ben er mee gekapt. In de servers waarop ik speel is echt een sniper kansloos. Ik kom soms wel echt een hele goede tegen maar die heeft dan nog een K/D ratio van 1:2. Komt door Nuketown, daar is zoveel chaos en meerdere tegenstanders dat je als sniper alleen effectief bent als je veel afstand bewaart.

Edit:
Oh ja ik zie het nu. Die ben ik inderdaad wel eens tegen gekomen op jouw server. Zeker geen hackers.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 11-03-2011 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom noem je hem een sniper?
fuck ik word zo ziek van allemaal mw2 idioten die rondrennen met een sniper en mongolische dingen proberen als je achterstaat...

Voorbeeld: ik loop bij firing range SD weg nadat ik de bom heb geplant hoor ik geluid achter me zie ik 2 idioten 360 720 jump geen idee wat allemaal doen ik pak mijn secondary eruit en knal ze lekker neer krijg ik even later een bericht : fucking hardscope noob you suck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 02:38:
Waarom noem je hem een sniper?
fuck ik word zo ziek van allemaal mw2 idioten die rondrennen met een sniper en mongolische dingen proberen als je achterstaat...

Voorbeeld: ik loop bij firing range SD weg nadat ik de bom heb geplant hoor ik geluid achter me zie ik 2 idioten 360 720 jump geen idee wat allemaal doen ik pak mijn secondary eruit en knal ze lekker neer krijg ik even later een bericht : fucking hardscope noob you suck.
Hoezo Mongolische (zijn mensen uit Mongolië) dingen uitproberen? Ik pak regelmatig een sniper en haal toch echt wel meer kills dan deaths. Gaat toch erom of ik plezier heb, niet jij? Jij doet huilie huilie als je neergeschoten wordt door een sniper.

Ik weet dat mensen af en toe hun frustratie kwijt kunnen in dit topic, maar jij bent echt zielig! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Baiko op 11-03-2011 03:34 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ach, tegenwoordig heb je geen Aimbot meer nodig. Triggerbots e.d. zijn er ook nog en minder opvallend. Maar ik ben op de PS3 nog maar één keer een cheater tegengekomen. 8 vliegtuigen in de lucht, hele level in brand :') (Of misschien een bug, kan natuurlijk ook). Ben toen maar geleaved (Was toch onspeelbaar).

Voor de rest nooit gekke dingen tegengekomen. Terwijl zelfs 3.6 open ligt en er theoretisch wel gecheat kan worden. (of iig: Spoofs, maar wel volledige PSN toegang op CFW en dus unsigned code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Triggerbots :? Wat zijn dat nou weer?

En ik moet zeggen dat ik weinig cheaters tegen kom. Vrij vaak sta ik ergens boven aan(ergens in de top 3 van beide teams) en dus weet ik vrij zeker dat er niet gecheat wordt. Pas als iemand boven mij staat met een verschil van 30 kills word ik argwanend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Baiko schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 02:04:
Ik ben nu gebannen op een aantal Nuketown servers.. althans ze vertonen niet meer in mijn favo lijst. Ik gebruik Hardline Pro, Hardened, Last Stand Pro in combinatie met een light machine gun.

[video]

Video = 2x normale speed.

Even een video opgenomen van hoe ik te werk ga. Ik blijf gewoon raggen door de garage op nuketown. Doe dit een paar keer totdat ik zoveel packages heb, vanzelf een chopper heb.

Moet ik dit nou zien als bug using? Ik bedoel de hardened perk is ervoor om door muren te schieten.

Ben dat gezeur 'cheater' een beetje zat.
Als je banned bent zie je alles nog gewoon in de serverlist (Super slecht). Jammer dat Treyarch niet blacklist heeft gecode, was echt geen werk geweest.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:33:
Triggerbots :? Wat zijn dat nou weer?

En ik moet zeggen dat ik weinig cheaters tegen kom. Vrij vaak sta ik ergens boven aan(ergens in de top 3 van beide teams) en dus weet ik vrij zeker dat er niet gecheat wordt. Pas als iemand boven mij staat met een verschil van 30 kills word ik argwanend.
Dat is exact de filosofie die ik ook volg. Zolang ze me niet verslaan met reusachtige cijfers, zal ik niet zo snel een filmpje terugkijken. Ook ik kom zelden cheaters tegen. Wat dat betreft werkt het allemaal prima!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Speel ik gisteren tot lvl 11 in prestige 9, kijk ik vandaag sta ik gewoon lvl 1 met 0 xp. Bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:54:
Speel ik gisteren tot lvl 11 in prestige 9, kijk ik vandaag sta ik gewoon lvl 1 met 0 xp. Bloedirritant.
Is het tijdgebrek bij jou? Want je bent wel een goede(en als tegenstander irritante) speler. Je zou al op prestige 15 moeten zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

hater! nee jij bent weinig online.. zit gewoon op me werk heur;)
reemprive schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:54:
geen zorgen, server updaten..
martijntjuhh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:05:
Ik denk dat wij (PS3 gebruikers) ook genoeg problemen hebben gehad (en nog steeds soms: Niet kunnen joinen van vrienden, disconnects als er helemaal geen lagg is geweest, enz...) Dan hadden ze de PS3 gebruikers ook wel wat tegemoet kunnen komen...
nergens meer last van..

Daarbij vraag ik me af waarom mensen zo moeilijk doen over die DLC.., ik bedoel, heb hem zelf gekocht en geshared met een paar maten, kost je nog geen 5 euro de man;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Hoe join jij je vrienden dan? Gewoon met vierkantje op joinen drukken of start je een private match en zet je hem daarna op open ofzo?

EDIT: het is mij nog maar 1x gelukt...

[ Voor 6% gewijzigd door martijntjuhh op 11-03-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 02:38:
Dit.

en dit:

YouTube: Please...Please, Just Stop

:F

Nouja, zijn sniperonly servers toch ergens goed voor. Kunnen ze daar al hun clown montage moves uithalen met elkaar.

Vroegah....toen speelde men nog gewoon en creëerde het vanzelf wel mooie momenten voor een montage fragmovie (!!!).

Maar uiteindelijk mag iedereen natuurlijk zelf bepalen hoe ie speelt, het blijft toch maar pubplay, maar denk bij team gamemodes op normale servers ook eens aan je teammaatjes *;

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client