Ik speel de multiplayer weer sinds een paar weken. Het kan aan mij liggen (dat ik te n00b ben) maar lopen er de laatste tijd veel meer hackers rond met aimbots, t.o.v. ongeveer een maandje of anderhalf terug? Ik word gekilled als een malle en het lijkt dat hun crosshair wel erg makkelijk op target "kleeft" vaak, en het lijkt of ze altijd twee stappen vlugger zijn met schieten. Zie deze lui ook vaak na een rondje de server alweer verlaten. Ik zie echter niet veel teammates klagen erover in de team-chat, dat moet ik erbij zeggen.
Waarom zou je een knopje voor MP DLC bij de eigenschappen van de SP versie zetten?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:08:
[...]
Black Ops heeft bij mij gewoon een knopje DLC hoor, alleen het mutliplayer gedeelte niet, maar dat is ook logisch: alle dingen die voor het spel zijn staan onder het normale spel, niet onder de multiplayer branch.
Als ik puur naar dit kijk:

lijkt het/hoop ik /verwacht ik dat er geen "officiele" betaalde DLC voor BO-MP komt maar dat patch 1.07 naast verbeteringen ook wat gesponsorde nieuwe mappen bevat
[ Voor 23% gewijzigd door Frentik op 04-03-2011 00:29 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Correct me if I'm wrong, maar kreeg MW2 niet pas later die DLC tab?
Dat was ook mijn eerste gedachte eerlijk gezegd. Ik hoop vanaf volgende week de velden weer eens onveilig te kunnen maken. De afgelopen 2 weken te druk geweest met werk en de voorbereidingen van carnaval.vinom schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:50:
Ach nieuwe maps zijn weer een leuke trigger om mijn niveau weer op peil te brengen...
Basement Bios ---- Exo-S
Sorry mensen maar wat een gezeik over gratis nieuwe mappen? Koop die shit gewoon! Treyarch is jullie helemaal niets verschuldigd (ken spellen die veel meer problemen gehad hebben in de eerste paar weken).
I correct you: MW2 had vanaf het begin die DLC tab.vinom schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:50:
Ik kom heeeeel zeldzaam een hacker/cheater tegen. Je moet ook niet vergeten dat mensen helemaal geconditioneerd zijn, precies weten hoe, waar en wanneer te richten en schieten.jesco_white schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:56:
Ik speel de multiplayer weer sinds een paar weken. Het kan aan mij liggen (dat ik te n00b ben) maar lopen er de laatste tijd veel meer hackers rond met aimbots, t.o.v. ongeveer een maandje of anderhalf terug? Ik word gekilled als een malle en het lijkt dat hun crosshair wel erg makkelijk op target "kleeft" vaak, en het lijkt of ze altijd twee stappen vlugger zijn met schieten. Zie deze lui ook vaak na een rondje de server alweer verlaten. Ik zie echter niet veel teammates klagen erover in de team-chat, dat moet ik erbij zeggen.
Nou, helemaal niets verschuldigd is niet echt waar. Ten eerste hadden ze flinke opstart problemen. Ze hebben redelijk wat zeilen moeten bijzetten om de game speelbaar te maken. Vooral de problemen op de PS3 waren beschamend vind ik. Wat betreft de PC: die mod tools gaan er nooit komen denk ik. Dus al met al zou een gratis DLC(voor zowel PS3 als PC) eigenlijk wel een beetje terecht zijn-TheNose- schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:37:
Sorry mensen maar wat een gezeik over gratis nieuwe mappen? Koop die shit gewoon! Treyarch is jullie helemaal niets verschuldigd (ken spellen die veel meer problemen gehad hebben in de eerste paar weken).
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Sneller klaar is? Achterhouden? Waarschijnlijk is het jou een beetje ontgaan dat Microsoft een deal heeft Activision om DLC voor de XBox een maand eerder uit te brengen dan voor de andere platforms. Dit was bij MW2 ook het geval. Daarnaast krijgt de XBox prioriteit met patches e.d. Gewoon omdat MS dat wil en ze daar veel centjes voor over hebben en Activision die centjes maar wat graag aanneemt. De COD games worden ook ontwikkeld voor de XBox en daarna ordinair geport.Mavamaarten schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:35:
En ik vind het trouwens echt belachelijk dat de map packs per platform apart worden gereleased. Okee dat de Xbox versie sneller klaar is, hou deze dan even achter tot de rest ook klaar is. Dit voelt wederom aan alsof de PC gamers gediscrimineerd worden (en dat worden ze ook !)
[ Voor 0% gewijzigd door PWM op 04-03-2011 10:35 . Reden: kinderachtige naamsverbastering ]
Daar heb je absoluut gelijk in, wat ik alleen niet begrijp is dat MS ook PC gaming op de kaart wil zetten(Windows is qua grafische mogelijkheden namelijk nog steeds het sterkste OS en platform) en daar dus niet Activision in aan stuurt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:42:
[...]
Sneller klaar is? Achterhouden? Waarschijnlijk is het jou een beetje ontgaan dat Microsoft een deal heeft Activision om DLC voor de XBox een maand eerder uit te brengen dan voor de andere platforms. Dit was bij MW2 ook het geval. Daarnaast krijgt de XBox prioriteit met patches e.d. Gewoon omdat MS dat wil en ze daar veel centjes voor over hebben en Activision die centjes maar wat graag aanneemt. De COD games worden ook ontwikkeld voor de XBox en daarna ordinair geport.
[ Voor 0% gewijzigd door PWM op 04-03-2011 10:35 ]
Dat gaat pas gebeuren zodra de overname van Steam door Microsoft is afgerondreemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:06:
[...]
Daar heb je absoluut gelijk in, wat ik alleen niet begrijp is dat MS ook PC gaming op de kaart wil zetten(Windows is qua grafische mogelijkheden namelijk nog steeds het sterkste OS en platform) en daar dus niet Activision in aan stuurt.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
PC, XBOX of PS3?jesco_white schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:56:
Mijn ervaring (PC) is dat er niet veel cheaters zijn, van alle keren dat ik het spel heb gespeeld (en sinds de release is dit redelijk vaak) ben ik 2 echte cheaters tegen gekomen en een stuk of 4 twijfelgevallen. Die twijfelgevallen bleken spelers te zijn die vergroeid waren met hun muis en gewoon goed speelden.
Waarschijnlijk speel je nog te kort (heb je meer MP-ervaring met andere spellen?).
In onze clan speelt ook iemand en die schiet je nog sneller neer dan zijn eigen schaduw en hij speelt echt niet vals maar heeft gewoon zeer goede reflexen.
Niet teveel vertrouwen op reflexen trouwens want daar krijg je teamkills van.
De laatste tijd word ik iedere week wel een keer van onze eigen server gekickt (autokick) vanwege teamkills en mag ik na 10 minuten pas weer joinen.

Valve gaat echt Steam niet verkopen aan Microsoft, daar levert het veel te veel geld voor opbeany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:24:
[...]
Dat gaat pas gebeuren zodra de overname van Steam door Microsoft is afgerond
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Bij MW2 staat het knopje DLC bij de mulltiplayer, bij Bops bij de singleplayer. Bij BOPS zit er ook zombiemode in, dat je vanaf de singleplayer versie opstart. Verder is dat hele knopje DLC een vinkje in een database, dus dat is er zó bij gezet.Frentik schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:25:
[...]
Waarom zou je een knopje voor MP DLC bij de eigenschappen van de SP versie zetten?
Als ik puur naar dit kijk:
[afbeelding]
lijkt het/hoop ik /verwacht ik dat er geen "officiele" betaalde DLC voor BO-MP komt maar dat patch 1.07 naast verbeteringen ook wat gesponsorde nieuwe mappen bevat
Ik zeg niet dat het niet gratis kan, ik zeg dat het onzin is om argumentatie te baseren op het wel of niet aanwezig zijn van een knopje in een webstore.
Voor mensen die graag hun sniper skills willen verbeteren heb ik server 2 aangepast.
Tigers HC L96A1 Nuke/FR
Alleen L96A1 en Tomahawk toegestaan en non-lethal killstreaks(ook Dragonov staat uit omdat ik mensen die lvl 50 zijn zie sproeien met een Dragonov op HC, instant kill dus niet echt eerlijk).
Maps zijn Nuketown en Firing Range, gametypes HC TDM en HC FFA.
IP: 173.199.110.114:3074
Tigers HC L96A1 Nuke/FR
Alleen L96A1 en Tomahawk toegestaan en non-lethal killstreaks(ook Dragonov staat uit omdat ik mensen die lvl 50 zijn zie sproeien met een Dragonov op HC, instant kill dus niet echt eerlijk).
De PS3 had ook zijn grote problemen en moest er toch voor betalen. Ik vind de maps het meer dan waard. In deze tijd is het normaal als je voor je DLC moet betalen. Als je daar niet van houd moet je maar de game een jaartje later kopen als de game of the year editionbeany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:41:
[...]
Nou, helemaal niets verschuldigd is niet echt waar. Ten eerste hadden ze flinke opstart problemen. Ze hebben redelijk wat zeilen moeten bijzetten om de game speelbaar te maken. Vooral de problemen op de PS3 waren beschamend vind ik. Wat betreft de PC: die mod tools gaan er nooit komen denk ik. Dus al met al zou een gratis DLC(voor zowel PS3 als PC) eigenlijk wel een beetje terecht zijn
Leuk, als dit vanavond nog zo is dan kom ik misschien nog even langs.reemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:42:
Voor mensen die graag hun sniper skills willen verbeteren heb ik server 2 aangepast.
Tigers HC L96A1 Nuke/FR
De laatste tijd wel vaker op dergelijke servers gezeten en alleen dan vind ik het leuk om met een sniperrifle rond te lopen, normaal raak ik die dingen nooit aan namelijk. Hetzelfde met shotguns, die gebruik ik alleen bij shotgun-only servers.
Tigers server = nogo. Bannen omdat je admins inmaaktreemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:42:
Tigers HC L96A1 Nuke/FR
Filmpje met bewijs!Phyxion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Tigers server = nogo. Bannen omdat je admins inmaakt
Kan me niet voorstellen dat admins op een Tiger server bannen omdat ze slechte verliezers zijn. Als dat wel zo is, dan is dat intriest.
Hij kletst maar wat...video or it did not happen.
Ik geloof er niks van, dan ben ik wel benieuwd welke Tiger het was. Ik heb nog nooit iemand gebanned namelijk, niet nodig.Phyxion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Tot vanavond opschepper!Phyxion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:48:
Klopt, alleen pas op de GoT only avond wat mensen gekicked om plek te maken.reemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:03:
Ik geloof er niks van, dan ben ik wel benieuwd welke Tiger het was. Ik heb nog nooit iemand gebanned namelijk, niet nodig.
[ Voor 45% gewijzigd door Frentik op 04-03-2011 11:11 ]
Op mijn Xbox360 was het de eerste 2 weken ook een drama hoor, connection interrupted in zo'n beetje elke game. Ik kreeg de mappack toch ook niet gratis? Is een prima mappack en betaal er dan ook "graag" voor. Is zijn geld zeker waard.beany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:41:
[...]
I correct you: MW2 had vanaf het begin die DLC tab.
[...]
Ik kom heeeeel zeldzaam een hacker/cheater tegen. Je moet ook niet vergeten dat mensen helemaal geconditioneerd zijn, precies weten hoe, waar en wanneer te richten en schieten.
[...]
Nou, helemaal niets verschuldigd is niet echt waar. Ten eerste hadden ze flinke opstart problemen. Ze hebben redelijk wat zeilen moeten bijzetten om de game speelbaar te maken. Vooral de problemen op de PS3 waren beschamend vind ik. Wat betreft de PC: die mod tools gaan er nooit komen denk ik. Dus al met al zou een gratis DLC(voor zowel PS3 als PC) eigenlijk wel een beetje terecht zijn
Verwijderd
Hebben er mensen gisteren(of vandaag) de mappack van de PS3 nog gedownload? Ik kreeg het niet voor elkaar namelijk. Verschillende foutmeldingen als ik het vanuit de psstore probeerde. En als ik het vanuit het spel probeerde bleef hij maar fetchen. Heb hem onder het eten aangelaten, toen ik klaar was was hij nog steeds bezig met fetching. Zal we te druk zijn geweest ofzo, vanavond nog maar eens proberen....
Gisteren zonder problemen meteen gedownload toen deze online was (uurtje of 4 's middags) en meteen gespeeld. Wel geinige maps en zeker een aanvulling op de huidige al zit er nog steeds geen echte sniper map bij. Teveel kleine ruimtes en te weinig open velden om te moeten snipen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:07:
Hebben er mensen gisteren(of vandaag) de mappack van de PS3 nog gedownload? Ik kreeg het niet voor elkaar namelijk. Verschillende foutmeldingen als ik het vanuit de psstore probeerde. En als ik het vanuit het spel probeerde bleef hij maar fetchen. Heb hem onder het eten aangelaten, toen ik klaar was was hij nog steeds bezig met fetching. Zal we te druk zijn geweest ofzo, vanavond nog maar eens proberen....
Verwijderd
Nou ben zeer benieuwd. Ga ervan uit dat ik m morgen wel binnen heb. Vanavond toch geen tijd, biertjes drinken. Morgen maar ff lange sessie met de double xp punten!
Snipen is ook voor eppo'sKluutmaran schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:19:
[...]
Gisteren zonder problemen meteen gedownload toen deze online was (uurtje of 4 's middags) en meteen gespeeld. Wel geinige maps en zeker een aanvulling op de huidige al zit er nog steeds geen echte sniper map bij. Teveel kleine ruimtes en te weinig open velden om te moeten snipen.
Lijkt er wel op dat na de laatste patch het quickscopen weer erg populair geworden is, bah bah
Discovery vind ik wel een behoorlijke snipermap. Tuurlijk heb je ook kleine ruimtes maar het is ook geen sniper-only map....
Van het quickscopen na de laatste patch wordt ik ook niet zo vrolijk. Dat heeft imo niks meer met snipen te maken.
Maar goed, ik vond mappack dubbel en dwars waard. Ik hou ook wel van een zombiemodusje tussendoor en Ascension vind ik de beste van de 3.
Van het quickscopen na de laatste patch wordt ik ook niet zo vrolijk. Dat heeft imo niks meer met snipen te maken.
Maar goed, ik vond mappack dubbel en dwars waard. Ik hou ook wel van een zombiemodusje tussendoor en Ascension vind ik de beste van de 3.
Verwijderd
Heb het sindsdien niet eens meer weggehaaldFrentik schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:07:
[...]
Tot vanavond opschepper!
[...]
Klopt, alleen pas op de GoT only avond wat mensen gekicked om plek te maken.
Maar euhm vanavond rond 20:00zulu maar weer met zijn allen?
Zorgen jullie dan voor een alerte Admin en een jeukende "kick" vinger?
Verwijderd
Pff meen je niet, heb je t dan over de PS3? Gisteren maar een paar potjes gespeeld toen is het mij niet opgevallen. Werd er bij MW2 op een gegeven moment wel een beetje, nee niet een beetje flauw behoorlijk flauw van. Zou kl*te zijn als ze dit nu hebben aangepast. Vond het net zo lekker zonder die quickscopers, heeft inderdaad geen ruk met snipers te maken.wimpie007 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:01:
[...]
Snipen is ook voor eppo's
Lijkt er wel op dat na de laatste patch het quickscopen weer erg populair geworden is, bah bah
Gisteren een lekker potje gehad, 34-1 in TDM, Galil met silencer+dual mag, Ghost, Warlord Pro en Hacker Pro. In totaal 2 blackbirds, 2 napalms en 1x attack dogs gehaald. Op Firing Range btw.
Dit weekend flink exp halen
Dit weekend flink exp halen
Onzin.Phyxion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Die ervaring heb ik ook. Own je die mannen, word ik gekicked

Basement Bios ---- Exo-S
Door wie??Mystikal schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:45:
[...]
Voor de liefhebbers heb ik ff een kort filmpje gefrapst op een Sniper Only server, Nuketown:
En dan zeggen ze dat het niveau op de PC hoger isreemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:09:
Voor de liefhebbers heb ik ff een kort filmpje gefrapst op een Sniper Only server, Nuketown:
[video]

FF serieus, is dit menens? Ik heb nog nooit zulke slechte tegenstanders gehad.
Wel erg ja ondanks sniper only.PWM schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:14:
[...]
En dan zeggen ze dat het niveau op de PC hoger is![]()
FF serieus, is dit menens? Ik heb nog nooit zulke slechte tegenstanders gehad.
Cons:::BB4E
In die Sniper Only servers zitten aardig wat spelers met namen als Qs Pr0 etc die er echt geen kont van bakken, dat maakt het des te vermakkelijker. Over het niveauverschil heb ik wel een mening maar ik ga geen flameware starten
Toch vond ik het niveau niet dramatisch laag. Jij bent gewoon redelijk skilled met je sniper.reemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:36:
In die Sniper Only servers zitten aardig wat spelers met namen als Qs Pr0 etc die er echt geen kont van bakken, dat maakt het des te vermakkelijker. Over het niveauverschil heb ik wel een mening maar ik ga geen flameware starten
Over het algemeen ging het ook wel lekker maar die drie man op een rij en die proner hadden me wel moeten raken, tbh
24/7 Nuketown is online op de 360. Helaas, wederom, geen hardcore.
Er zitten wel echt enorme nerds tussen. Speel je free-for-all Nuketown, gaan ze Care Packages droppen
Ach ja, heb je ook weer wat te doen
Er zitten wel echt enorme nerds tussen. Speel je free-for-all Nuketown, gaan ze Care Packages droppen
PCbazs2000 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:35:
[...]
PC, XBOX of PS3?
Mijn ervaring (PC) is dat er niet veel cheaters zijn, van alle keren dat ik het spel heb gespeeld (en sinds de release is dit redelijk vaak) ben ik 2 echte cheaters tegen gekomen en een stuk of 4 twijfelgevallen. Die twijfelgevallen bleken spelers te zijn die vergroeid waren met hun muis en gewoon goed speelden.
Waarschijnlijk speel je nog te kort (heb je meer MP-ervaring met andere spellen?).
In onze clan speelt ook iemand en die schiet je nog sneller neer dan zijn eigen schaduw en hij speelt echt niet vals maar heeft gewoon zeer goede reflexen.
Niet teveel vertrouwen op reflexen trouwens want daar krijg je teamkills van.
De laatste tijd word ik iedere week wel een keer van onze eigen server gekickt (autokick) vanwege teamkills en mag ik na 10 minuten pas weer joinen.
Het zal wel aan mij liggen. Ik was een gemiddelde speler. Heb een tijdje Oblivion gespeeld, die ik weer eens geinstalleerd had. Ben nu weer terug zo nu en dan, speel alleen maar Domination. Het zal dan wel zijn dat ik weer in moet komen. Speel ook meestal maar een uurtje op een avond, een keer of 4 in de week. Eindig nu vaak in de onderste regionen. Het lijkt me allemaal een stukje sneller te gaan als eerst.
Heb ik daarnet na even spelen eindelijk een game die eens super lekker loopt, ene killstreak na de andere, super veel challenges en xp binnen gehaald, 30 seconden voor het einde van het potje... BAM, freeze...
Ik heb nooit freezes, waarom komt dan die ene net als het zo lekker gaat
Ik heb nooit freezes, waarom komt dan die ene net als het zo lekker gaat
ja vind het ook wel chill icm double xp. Ik had trouwens iets geks in het 1e rondje nuketown only double xp. Was rond kwart over 7. Nuketown S&D. Ik kreeg voor elke kill 1000xp....PWM schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:31:
24/7 Nuketown is online op de 360. Helaas, wederom, geen hardcore.
Er zitten wel echt enorme nerds tussen. Speel je free-for-all Nuketown, gaan ze Care Packages droppenAch ja, heb je ook weer wat te doen
Rondje erna was het gewoon elke keer 100 of 2 a 300 afhankelijk van medals....
Rondje erna was dan geen S&D.KingKoning schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:05:
[...]
ja vind het ook wel chill icm double xp. Ik had trouwens iets geks in het 1e rondje nuketown only double xp. Was rond kwart over 7. Nuketown S&D. Ik kreeg voor elke kill 1000xp....
Rondje erna was het gewoon elke keer 100 of 2 a 300 afhankelijk van medals....
oh sick. ik wist niet dat je 500 xp per kill krijgt in S&D
ik was helemaal verbaasd van die 1000 xp
ik was helemaal verbaasd van die 1000 xp
[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 04-03-2011 22:59 ]
pcdev pcdev
We are still hard at work on PC Patch 1.07. Lots of changes to test. Fresh build went to QA today. #codblackops #pc
We are still hard at work on PC Patch 1.07. Lots of changes to test. Fresh build went to QA today. #codblackops #pc
Ah, dan zal die 1 dezer dagen wel komen
Ik betwijfel het. Dit is de zo veelste keer dat er iets naar de QA gaat en er na een week nog niks is en dan opnieuw een QA traject wordt gestart. QA betekent normaal gesproken minstens een week testen voor consoles, bij de PC langer vanwege de vele hardware combinaties. Ga er eerder maar van uit dat het minimaal 2 week duurt.
Zie ook voor patch process uitleg:
http://www.callofduty.com...k5epp6eebojgsh91ik8fllec2
Eind maart, inclusief mappen
Het was cynisch bedoeld mannen!reemprive schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:50:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want iedereen van ons weet wie jij bent en ik zie niet in waarom 1 van ons jou zou kicken.
Zooooo heb ik dat ook weer recht gezet. Volgende week zal ik wel weer even langskomen...
Basement Bios ---- Exo-S
Door wie. Dit slaat namelijk nergens op en ik weet van iedereen wel zeker dat ze dat niet zomaar doen.Mystikal schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:45:
[...]
Lees even 1 post boven jeBlue-Tiger schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:46:
[...]
Door wie. Dit slaat namelijk nergens op en ik weet van iedereen wel zeker dat ze dat niet zomaar doen.

Basement Bios ---- Exo-S
Mystikal gooit even olie op het vuur 
Ik had al allerlei wilde ideeën van mensen die admin rechten hebben waarvan ik niet op de hoogte ben...
Ik had al allerlei wilde ideeën van mensen die admin rechten hebben waarvan ik niet op de hoogte ben...
+1 voor mystikal, ik wist wel dat tijgertjes snel happen maar zo snel
Het kwam een beetje sterk over. Alle admins die de rechten / mogelijkheden hebben om te kicken zouden dit bij random joiners wel kunnen doen, maar we kennen allemaal Mystikal wel. Dus doe nou maar niet zo, 't is gewoon niet de bedoeling dat wij mensen kicken omdat ze te goed zijn.Frentik schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:15:
+1 voor mystikal, ik wist wel dat tijgertjes snel happen maar zo snel
Hooguit high-pingers, boven 100 kicken wij nog wel.
En mensen die na herhaaldelijk waarschuwen door blijven gaan met schelden , met name het k-woord.Blue-Tiger schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:20:
Hooguit high-pingers, boven 100 kicken wij nog wel.
Autokick staat nu echt op 2 aan, ook kick voor >100 ping en mensen die meer dan 1 keer het k woord gebruiken. L96A1, tomahawk en non lethal killstreaks zijn prima, de rest is autokick.
Maps zijn nog steeds Firing Range en Nuketown, gametype HC HQ.
IP:
173.199.110.114:3074
Maps zijn nog steeds Firing Range en Nuketown, gametype HC HQ.
IP:
173.199.110.114:3074
[ Voor 23% gewijzigd door codex op 05-03-2011 18:22 ]
Heb ook weer eens een sniper montage gemaakt.. met aantal mooie kills.
Laat even weten wat je er van vind ^^ aub
thanks
thanks
Cool man! Als je een keer zin heb zie ik je graag in onze server, leren we nog wat van.falcon123 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:22:
[video]
thanks
Je moet alleen ff je resolutie aanpassen dan krijg je geen last met die balken in beeld. Alleen als je afspeelt met theater om te recorden uiteraard.
[ Voor 16% gewijzigd door codex op 05-03-2011 19:32 ]
Ok thanks man.... ja ging idd iets fout...reemprive schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:30:
[...]
Cool man! Als je een keer zin heb zie ik je graag in onze server, leren we nog wat van.
Je moet alleen ff je resolutie aanpassen dan krijg je geen last met die balken in beeld. Alleen als je afspeelt met theater om te recorden uiteraard.
ik speel in 1920x1080 maar fraps stond ingesteld op half beeld opnemen ofzo... 960x540 en in movie maker op 720p gecompileerd haha...
volgende keer beter opletten ^^
vandaag 2 keer op je server geweest maar telkens leeg
bij mij ons op de sniper only server waren ze de hele nacht door gegaan tot aan nu... lol?
http://www.gametracker.com/server_info/173.199.111.18:3074/
[ Voor 21% gewijzigd door falcon123 op 05-03-2011 19:45 ]
Wat ook lekker irrirtant is zijn gasten die zodra je care package geland zijn hem proberen te claimen, wat dus betekend dat je hem niet kan rerollen, en hem heel snel zelf moet claimen om hem niet kwijt te raken, die krijgen dus gelijk een rant via de chat en als dat niet helpt team kill ik ze.
Als ik dat filmpje bekijk is het nogal logisch dat ik nooit wat bak van sniperrifles, zeker 95% van de kills zit niet eens in de buurt van de targetfalcon123 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:22:
[video]
thanks

dat heb ik nou precies hetzelfde.... meestal krijg je dan commentaar over theater mode....tuurlijk joh.Phyxion schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:06:
[...]
Als ik dat filmpje bekijk is het nogal logisch dat ik nooit wat bak van sniperrifles, zeker 95% van de kills zit niet eens in de buurt van de target
Klopt, in theater is het vertekend. Het lijkt alsof je ernaast mikt, maar in werkelijkheid zit hij er exact op.Dutchie01 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:45:
[...]
dat heb ik nou precies hetzelfde.... meestal krijg je dan commentaar over theater mode....tuurlijk joh.
Sowiezo klopt er iets niet met de server browser, ik heb 23 servers in m'n favorites staan, maar de browser toont maar 1.
Ongeacht de server filters.
Ongeacht de server filters.
Dat zit hij waarschijnlijk ook en dit ligt niet aan de theater mode die soms vertekenend kan zijn.Phyxion schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:06:
[...]
Als ik dat filmpje bekijk is het nogal logisch dat ik nooit wat bak van sniperrifles, zeker 95% van de kills zit niet eens in de buurt van de target
Als je beweegt als je ADS gaat duurt het 0.2 sec voordat je echt ADS accuracy hebt. In die 0.2 sec heb je nog gewoon hip fire spread. Als je stil staat en niet beweegt heb je die 0.2 sec niet!
Daarom als je in een sniper only speelt ff stil staan voordat je ADS gaat zodat je perfect aim hebt (of je moet 0.2 sec wachten met schieten). Wanneer je na stilstand ADS in gaat mag je wel weer bewegen zonder accuracy te verliezen. Dit werkt echt en daardoor doe ik het ook echt veel beter in sniper only servers.
Deze 0.2 sec is trouwens van toepassing op alle guns en het is niet zo dat als je ADS time 0.25 sec voor bijvoorbeeld een assault rifle is, dat die 0.2 sec al voorbij zijn. Deze gaan pas in als je scope up is (dus 0.25 + 0.2). Maar veel mensen weten dit niet. Het zit echter als sinds CoD 4 hardcoded in de games, is net zoiets als die halve seconde invulnerability van Last Stand die Vahn eerst niet kon vinden (zelfs ontkende) in de game code toen er veel over werd geklaagd. Ik verzin dit trouwens niet zelf, Den Kirson heeft (de man van alle gun stats etc) heeft dit zelfs bevestigd.
Hier een voorbeeld filmpje van MW2, maar in BO is het net zo met de delay.Testing reveals that ADS while moving has about an extra 0.2 second extension to the time it takes for it to go from hip spread to ADS.
ADS in while standing still, moving during the transition and firing gives accurate shots.
Black Ops has the same delay.
COD4 has it.
I'd go back as far as COD1, though those weapons are randomly inaccurate on their own.
Even considering Sleight of Hand, the halved ADS In Time still has a 0.2 delay when moving.
There's no visible variable for this. Possibly another hard coded thing like the half second invincibility of Last Stand. That... or it is an unintended effect regarding hip spread quirks. In a similar vein to the no-scope accurization tricks that popped up in COD4.
- Den Kirson
Ik zie mensen op de PC quickscopen en schieten op exact het moment dat de scope omhoog is van de ene kan van Nuketown af naar de andere. Ik denk dat die 0,2 seconden al voorbij zijn op het moment dat het wapen volledig is ingezoomd. Ik heb dit zelf ook geprobeerd en zodra er beeld is via de scope is de accuracy 100%. Sommige missers lijken exact op target te zitten met quickscope, fraps ik het echter direct en speel ik het later af in slow motion dan zie ik dat ik toch niet op target zat. Die veronderstelling had ik namelijk ook, maar klopt niet.
Ik denk dat jouw verhaal opgaat voor assault rifles, maar met sniperrifles is het toch echt zo dat een schot zodra er beeld is na ADS accuraat is en een no scope niet. Zou dat wel het geval zijn dan is quickscopen namelijk totaal overbodig en zouden men massaal aan het no scopen gaan.
Bottemline, Theater houdt geen rekening met de latency verschillen tijdens de daadwerkelijke match. Overigens is in dit filmpje goed te zien dan ads wel degelijk een verschil maakt, veel schoten met name in het 2e deel hadden met no scope geen hits geweest: YouTube: Salvarth - mw2 Quick Scope montage 8, intervention [Quick Scope Masters] PC
Ik denk dat jouw verhaal opgaat voor assault rifles, maar met sniperrifles is het toch echt zo dat een schot zodra er beeld is na ADS accuraat is en een no scope niet. Zou dat wel het geval zijn dan is quickscopen namelijk totaal overbodig en zouden men massaal aan het no scopen gaan.
Bottemline, Theater houdt geen rekening met de latency verschillen tijdens de daadwerkelijke match. Overigens is in dit filmpje goed te zien dan ads wel degelijk een verschil maakt, veel schoten met name in het 2e deel hadden met no scope geen hits geweest: YouTube: Salvarth - mw2 Quick Scope montage 8, intervention [Quick Scope Masters] PC
Nu nog in non-sniper-only-servers.falcon123 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:22:
[video]
thanks
Maar goed, als jullie zin hebben om vanavond te sniperen, kom dan even langs (steam: raoull_90, maak wel ruimte voor tweakers, aangezien servers savonds gegarandeerd vol zit):

WTF bij iedereen is het geluid uitgevalen
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Iemand die me kan helpen hoe ik opgenomen files terug kan zien.
Bij het spelen van wars moet je meestal recorden.
Deze files vind ik terug in mijn demo map.
Echter hoe kan ik dit terug afspelen?
Theater?shevchenko schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:36:
demo demonaam (in console typen uiteraard)shevchenko schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:36:
Als het goed is.
(en je natuurlijk je demo hebt opgenomen met /record)
[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 06-03-2011 18:12 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ondertussen toch ook al gevonden..Gundogan schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:04:
[...]
demo demonaam (in console typen uiteraard)
Als het goed is.
(en je natuurlijk je demo hebt opgenomen met /record)
Toch bedankt!!!!!!
Verwijderd
Het is duidelijk dat tijdens zo'n dubbel-XP weekendje mensen 24h per dag spelen want de hoeveelheid grofbekkige scheldpartijen die loskomen dit weekend zijn écht niet normaal, zelfs niet voor de CoD scene, die toch al bepaald niet veel 16+ers schijnt te hebben als je de in-game chat moet geloven.
Vandaag werd het echter best ernstig: ik wens me al langer de mogelijkheid toe iemand op z'n bek te kunnen meppen via TCP/IP, maar ik geloof dat we bijna iemand een hartinfarct via UDP/IP gaven. Hij werd zó boos om mijn claymore en reageerde zó kinderachtig dat we met z'n vijfen maar eens gingen proberen hoe hij op getubed worden zou reageren... hij werd er echt incoherent van, met hele lappen tekst die niets waren dan Angry German Kid die op z'n toetsenbord beukt. halverwege het derde rondje viel ie weg door een time-out... ik hou het nieuws even in de gaten: als er een Zweedse gamer overleden is tijdens het spelen van Black Ops weet ik van niets.
Verder wel een succesvol weekendje, weer een prestige erbij. En, voor het eerst sinds ik het spel speel, noobtube challenges gehaald.
Vandaag werd het echter best ernstig: ik wens me al langer de mogelijkheid toe iemand op z'n bek te kunnen meppen via TCP/IP, maar ik geloof dat we bijna iemand een hartinfarct via UDP/IP gaven. Hij werd zó boos om mijn claymore en reageerde zó kinderachtig dat we met z'n vijfen maar eens gingen proberen hoe hij op getubed worden zou reageren... hij werd er echt incoherent van, met hele lappen tekst die niets waren dan Angry German Kid die op z'n toetsenbord beukt. halverwege het derde rondje viel ie weg door een time-out... ik hou het nieuws even in de gaten: als er een Zweedse gamer overleden is tijdens het spelen van Black Ops weet ik van niets.
Verder wel een succesvol weekendje, weer een prestige erbij. En, voor het eerst sinds ik het spel speel, noobtube challenges gehaald.
Inderdaad ja, maar helaas ben ik zulke personen dit weekend nog niet tegen gekomen. Al ben ik een week geleden toch maar gaan prestigen en nu kan ik bijna weer prestigen.
Heel soms is Black Ops net zo vermakelijk als MW2.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik heb weer goed geboerd dit double XP weekend. Niet super veel gespeeld, maar toch gestegen van leveltje 33 naar 45. Wel jammer dat ik wederom, net als vorige double xp weekend, in de late levels van mn prestige zat. Ik heb m liever als ik nog ergens tussen de 1 en 30 hang. De levels vanaf 30 zijn namelijk het leukst om te doen
Die eerste ben ik het liefst snel doorheen....
@hierboven, grappig om dat te horen. Ik vind BO namelijk op veel punten beter dan MW2 (maar nog niet op het niveau van MW1 destijds). Voornamelijk door minder noobtubers, quickscopers en dat killstreaks alleen met "echte" kills gehaald kunnen worden.
@hierboven, grappig om dat te horen. Ik vind BO namelijk op veel punten beter dan MW2 (maar nog niet op het niveau van MW1 destijds). Voornamelijk door minder noobtubers, quickscopers en dat killstreaks alleen met "echte" kills gehaald kunnen worden.
Ik heb het juist helemaal gehad met CODBO. Vrijdag gespeeld tijdens het double XP weekend, maar op de een of andere manier ging het gewoon niet meer. Slechte spawns, spawnraping, etc etc. Ben er echt helemaal klaar mee. Zit inmiddels op prestige 3, maar ik heb gewoon de zin en tijd niet om door te spelen naar 15.
Als alternatief BFBC 2 geïnstalleerd, dus voorlopig weer iets anders om me mee te vermaken ;-). Zal ongetwijfeld nog wel eens een potje komen doen, kan jeme herkennen onder de naam 'Angry Bird'.
Als alternatief BFBC 2 geïnstalleerd, dus voorlopig weer iets anders om me mee te vermaken ;-). Zal ongetwijfeld nog wel eens een potje komen doen, kan jeme herkennen onder de naam 'Angry Bird'.
pcdev pcdev
I will keep double XP going for an extra day for PC. #codblackops #pc
Vandaag loopt hij dus nog gewoon door. Komt de patch dan toch vandaag uit
Basement Bios ---- Exo-S
Hmm raar, Ik start nu net BO op en hij heeft nog altijd de nuketown 24/7 playlist. Tot hoelaat duurt dat dubbele exp nog op de 360?
Verwijderd
Was de vorige keer tot maandagavond 18u als ik me niet vergis. Als je in de pre-game lobby blijft (dus niet teruggaat naar het menu) (je kan wel uit een lobby teruggaan, druk dus maar 1 keer op B als je in een lobby zit) dan blijft het gewoon doorgaan. Voordeel: veel XP. Nadeel je kan niet met je vrienden spelen die pas later erbij komen als je veel XP wil blijven scoren.ReFresh F5 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:00:
Hmm raar, Ik start nu net BO op en hij heeft nog altijd de nuketown 24/7 playlist. Tot hoelaat duurt dat dubbele exp nog op de 360?
volgens de twitter van JD_2020 duurt het tot ~10:00 AM PST.
Wat 7 uur s' avonds bij ons zou moeten zijn. Je kan dus nog ff vandaag
Neem aan dat die nuketown only playlist dan ook weer verdwijnt... Dat vind ik eingelijk wel vreemd, als het zo populair is dan laat je m toch staan? Op de PC zijn ook super veel nuketown only servers....
Trouwens vreemd dat het alleen op de pc langer doorgaat.... is dat ter compensatie dat ze die maps nog steeds niet hebben?
Wat 7 uur s' avonds bij ons zou moeten zijn. Je kan dus nog ff vandaag
Trouwens vreemd dat het alleen op de pc langer doorgaat.... is dat ter compensatie dat ze die maps nog steeds niet hebben?
[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 07-03-2011 13:15 ]
Er is zaterdagnacht/zondag ochtend (onze tijd) een storing geweest aan de CoD master servers.
Hierdoor hebben ze de Double XP weekend verlengd op de PC.
Tot vandaag 19:00 kan je nog even flink XP verzamelen.
Hierdoor hebben ze de Double XP weekend verlengd op de PC.
Tot vandaag 19:00 kan je nog even flink XP verzamelen.
Jeeee.
Ik zat het hele weekend in een hutje op de hei (CP) toen ik las over het double XP. (grrrr)
Gelukkig gaat het nog even door.
Slinger maar gelijk eens aan.
Ik zat het hele weekend in een hutje op de hei (CP) toen ik las over het double XP. (grrrr)
Gelukkig gaat het nog even door.
Slinger maar gelijk eens aan.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Zie wel vaker dat mensen hier klagen over "noobtubers". Maar waarom precies? Ik vind vooral de grenadelauncher best slecht in BO.
.

Omdat double xp nog even doorloopt wil dat nog niet zeggen dat er een patch komt of zie ik dat verkeerd>?Mystikal schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:56:
pcdev pcdev
klassiek gevalletje wishfull thinking
Simpel: mensen moeten iets te zeiken hebben. Er wordt niet alleen over de tube geklaagd, maar ook over last stand, knifers, claymores, ak74u, famas, grenade-spam, nuke-town-m60 spraying, etcVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:45:
Zie wel vaker dat mensen hier klagen over "noobtubers". Maar waarom precies? Ik vind vooral de grenadelauncher best slecht in BO..
Maar je hebt gelijk, de tube is erg zwak in BO. In MW2 had je er nog wat aan icm Danger Close. Die goeie ouwe tijd!
Verwijderd
Tja knifen kan ik het dan wel weer mee eens zijn. Vooral de zogenaamde panic-knifers. Dat is gewoon suf. Het kan anders imo.beany schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:22:
[...]
Simpel: mensen moeten iets te zeiken hebben. Er wordt niet alleen over de tube geklaagd, maar ook over last stand, knifers, claymores, ak74u, famas, grenade-spam, nuke-town-m60 spraying, etc
Maar je hebt gelijk, de tube is erg zwak in BO. In MW2 had je er nog wat aan icm Danger Close. Die goeie ouwe tijd!
Panic knifersVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:34:
[...]
Tja knifen kan ik het dan wel weer mee eens zijn. Vooral de zogenaamde panic-knifers. Dat is gewoon suf. Het kan anders imo.
Weet iemand een mod om het één en ander uit te zetten in de server? Bijvoorbeeld dat je sniper only kan doen? Of een mod/programma waarmee je mensen kan kicken als ze bijvoorbeeld iets gebruiken wat je niet wil? Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n programma, maar weinig succes
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Spelers die zodra ze iemand voor hun neus zien verschijnen op de meleebutton beginnen te rammen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Onzin, er zit vrijwel geen delay op waardoor je gewoon "tegen iemand aan" kan rennen en met wat RNG je de kill maakt.
Het heeft wee redenen volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:45:
Zie wel vaker dat mensen hier klagen over "noobtubers". Maar waarom precies? Ik vind vooral de grenadelauncher best slecht in BO..
Reden 1: De tube was zwaar overpowered in MW2 met danger close en dus erg gehaat.
Reden 2: Buiten het ongeveer op de juiste plek aimen van de grenade kom er weinig skill bij kijken voor het gebruik van de tube. Een gun moet je exact goed op de vijand aimen, is meestal geen 1 hit kill, je moet de recoil beheersen dmv je fire rate of mouse movement etc. Bij een gewone gun komt dus meer skill kijken dan bij de tube en daar kun je als goede speler het verschil maken. Bij de tube niet echt (buiten het beetje aim werk) en daarom dus noob tube. Wat dat aangaat is de knife met zijn auto aim en lunge attack ook een behoorlijk noob wapen. Of de Gaymore waar je buiten het slim neerzetten niks voor hoeft te doen.
Maar ik heb er zelf niet z'n probleem mee aangezien je de tube/claymore/launchers nu kan counteren met Flak Jacket en die perk gebruik ik veel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client