[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En dit was voor het eerst in mijn leven dat ik zoiets zag. Treurige bedoening als je zo moet laten zien dat je goed bent terwijl het berust op slap geleuter.

In de eerste instantie dacht ik dat je aan boosten geen reet had want in MW2 kon je een potje beeindigen met een nuke en dus had je iets om voor te boosten. Tegenwoordig ga je pronken met je ballen terwijl het luchtzakjes zijn? :X

Dit is net zo treurig als valsspelen want deze gasten verzieken weer de ranglijsten. Het is te hopen dat dit soort figuren snel volwassen wordt.

Anyway, vanavond maar weer HC spelen en dan weer raggen en rossen totdat ik het zat ben. Dit zijn dan scores van 17:18 of 15:8 (dat laatste als ik geluk heb). Gewoon rondrennen en doen alsof niemand je iets kan maken. Ondertussen ga je vaak dood maar een lol dat je hebt. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

bazs2000 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:30:
Tegenwoordig ga je pronken met je ballen terwijl het luchtzakjes zijn? :X
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:17
hallo

ik heb zelf een server gekocht. nu zoek ik een goede rcon tool om vanalles mee te doen.
ben nu bezig met alterrcon maar daar zitten zoveel bugs in dat het ding niet eens de map wil locken op nuked.
blacktomato snap ik al helemaal niks van! en het standaard steam ding heeft geen opties. iemand enige tips?

of wie hier zelf een server heeft die weet hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat je servers alleen kon huren. :+

Je vraag past overigens prima in het BO topic. Het is niet nodig om hier een heel nieuw topic voor te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

larsg schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 06:47:
bla bla....en het standaard steam ding heeft geen opties. iemand enige tips?
Wat werkt er niet aan het standaard steam ding dan? Want daar kan je 100% zeker de server mee op nuketown only zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door Frentik op 01-03-2011 10:35 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nóg een nuketown server :')
Alterrcon kan dit gewoon, alhoewel het kan zijn dat je even de lagere versie, maat stabielere, alterrcon 0.76 moet pakken ipv 2.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
hallo

ik heb zelf een server gekocht. nu zoek ik een goede rcon tool om vanalles mee te doen.
ben nu bezig met alterrcon maar daar zitten zoveel bugs in dat het ding niet eens de map wil locken op nuked.
blacktomato snap ik al helemaal niks van! en het standaard steam ding heeft geen opties. iemand enige tips?

Blablabla? Niet dingen zeggen die je niet zeker weet. De standaard RCON van steam kan een server op nuketown only zetten.

Je moet alle maps excluden, behalve de map die je constant wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Laat ik in de eerste plaats vermelden dat ik deze site al sinds het begin der tijden volg, en nu eindelijk zelf een account heb aangemaakt. Ik ben zelf erg actief op Black Ops voor op de PC, en in het bezit van vier servers. Deze zou ik graag met jullie willen delen als dat op een of andere manier mogelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Zelf gebruik ik de 'gewone' rcon, werkt goed genoeg volgens mij. Als je alleen Nuketown ('Nuked') genaamd in rcon wil spelen, moet je alle overige mappen bij 'exclusions' zetten. Wanneer je dit voor elkaar hebt gekregen, kun je op 'apply exlusions' klikken. Als het goed is zou die vanaf dat moment alleen de map moeten draaien die jij NIET bij exclusions hebt gezet. Voorbeeld: ik wil alle maps op mijn server behalve Nuketown? Dan voeg ik deze toe bij exclusions en klik ik op apply. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:13:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Laat ik in de eerste plaats vermelden dat ik deze site al sinds het begin der tijden volg, en nu eindelijk zelf een account heb aangemaakt. Ik ben zelf erg actief op Black Ops voor op de PC, en in het bezit van vier servers. Deze zou ik graag met jullie willen delen als dat op een of andere manier mogelijk zou zijn.
check het begin van dit topic, 2e post van de topicstarter, oftewel pm superbassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:13:
Welkom hoe meer mensen wat zinnigs vertellen hier hoe beter. 7(8)7
Maaruhh de namen van de server mag je wel noemen echter om in de topic start te komen zie hierboven. Misschien dat mensen er al mooie ervaringen op hebben gehad. We zijn bijna allemaal van de regel niet zeiken gewoon schieten :P Dus hoop dat je de servers dan ook zo hebt ingericht zonder al die laffe regeltjes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber, een nieuwe update voor de Xbox 360 is uit:
  • Matchmaking improvements to return higher quality results faster. This change includes settings that are tunable in the live environment, so tweaking may continue beyond initial release of this update.
  • The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the player's disc to decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.
  • Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.
  • Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.
  • Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.
  • Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error "Unable to join game session" under certain circumstances.
  • Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.
  • Additional security feature updates.
  • Additional sniper rifle tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Welkom hoe meer mensen wat zinnigs vertellen hier hoe beter. 7(8)7
Maaruhh de namen van de server mag je wel noemen echter om in de topic start te komen zie hierboven. Misschien dat mensen er al mooie ervaringen op hebben gehad. We zijn bijna allemaal van de regel niet zeiken gewoon schieten :P Dus hoop dat je de servers dan ook zo hebt ingericht zonder al die laffe regeltjes
Wees niet bevreesd, geen laffe regeltjes op mijn servers! Als het in het spel zit kan en mag je het gebruiken. Wij kicken niet als iemand ergens een claymore neerlegt of iets dergelijks, of alleen maar met AK74U rondloopt.

Verder bedankt voor de reacties! Aangezien iemand zei dat het was toegestaan om hier de namen van mijn servers te noemen, hier komen ze!

|UEF|Jungle 24/7 (Jungle tdm dag en nacht)
|UEF|Summit 24/7 (Summit tdm dag en nacht)
|UEF|FirinR&Nuke 24/7 (Firing Range en Nuketown tdm dag en nacht)
|UEF| HQ 24/7 (Headquarters, alle maps)

Zoals jullie zien heb ook ik een nuketownserver. Het is natuurlijk verschrikkelijk origineel enzo, maar die van mij heeft een 'extra smaakje' doordat ik er Firing Range aan toegevoegd heb. Zo is ie net iets anders als de ander 3 miljard Nuketownservers. Lang leve de creativiteit zal ik maar zeggen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Firing range is altijd een leuke map, minder chaotisch als nuketown (xbox spelert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Ben wel blij met de patches voor zombiemode op de xbox. Kon laatste tijd regelmatig geen connectie vinden. Zit je in een lobby, iedereen drukt ready. gaat ie aftellen word je in ene uit de lobby gekickt. Ik dacht al dat t aan mij lag :P Maar dat maakte weer weinig sense aangezien normale MP prima werkte. gelukkig opgelost :)

Overigens had ik ook last van dat mn beste resultaat (ronde 20 in ascension) overschreven was door mn meest recente (round 12)... ook gelukkig gepatcht :D

Je kan nu ook spectaten in split-screen.... hoop dat dat niet tot exploits gaat leiden. anders is straks iedereen opeens split screen :P

[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 01-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:05:
Nóg een nuketown server :')
Alterrcon kan dit gewoon, alhoewel het kan zijn dat je even de lagere versie, maat stabielere, alterrcon 0.76 moet pakken ipv 2.01.
ja sorry ik weet het, maar dit word een speciale nuketow only :)
namelijk een knife only >:).
dit betekend dat ik HC s&d moet instellen maar dit lukt me gewoonweg voor geen meter.

heb besloten om met alterRcon 0.75a te werken omdat ik met 0.76 ook wat problemen had.
is er iemand die hier ervaring mee heeft?
ik zou zeer dankbaar zijn als er iemand ff een guide zou kunnen geven

mvg,

EDIT: jea nuketown werkt.
nu heb ik alleen nog wat issues ivm autokick alles is aagekruist maar niemland word gekicked :(
irank enzo werkt ook niet!

[ Voor 10% gewijzigd door larsg op 01-03-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

(jarig!)
[message]JD_2020 @ Twitter[/message]:
#CODBlackOps #DoubleXP #ThisWeekend #AllPlatforms.
Dan ben ik het ook met de volgende persoon eens:
[message]Peter Romensko (@romepw) @ Twitter[/message]:
@JD_2020 Great. You're the one explaining this to my Girlfriend.
Ik heb gelukkig niets uit te leggen dus dat word voor de verandering gewoon weer eens een lekker ouderwets weekendje shooteren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
JD_2020 @ Twitter:
#CODBlackOps #DoubleXP #ThisWeekend #AllPlatforms.
Zou dit te maken hebben met het sterk teruglopend aantal spelers en de concurrentie van crisis 2 demo etc.
We hebben kort geleden ook al een double xp weekend gehad namelijk. Vreemd dat ze het zo snel al weer doen...

Dat de PS3 morgen de map packs krijgt zou voor hun een reden kunnen zijn, maar op de andere platforms is niks te vieren. Voor PC community is het nog steeds onzeker en wij zitten al z'n 80 dagen te wachten op patches die de consoles al hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Rutger Mulder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Zou dit te maken hebben met het sterk teruglopend aantal spelers en de concurrentie van crisis 2 demo etc.
We hebben kort geleden ook al een double xp weekend gehad namelijk. Vreemd dat ze het zo snel al weer doen...

Dat de PS3 morgen de map packs krijgt zou voor hun een reden kunnen zijn, maar op de andere platforms is niks te vieren. Voor PC community is het nog steeds onzeker en wij zitten al z'n 80 dagen te wachten op patches die de consoles al hebben. 8)7
Vorige was ook op alle platformen maar de reden was omdat de mappack er voor de 360 was, nu waarschijnlijk gewoon gelijke behandeling. Wel jammer dat ik er ivm carnaval geen gebruik van zal maken waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Rutger Mulder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:39:
..en wij zitten al z'n 80 dagen te wachten op patches die de consoles al hebben. 8)7
Patches voor wat? Nog steeds? Ik speel sinds dag 1 & ben nog geen probleem tegengekomen - behalve in het begin een paar slechte servers..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
rabor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 02:32:
[...]
Patches voor wat? Nog steeds? Ik speel sinds dag 1 & ben nog geen probleem tegengekomen - behalve in het begin een paar slechte servers..
Hier is een lijst met patches die de consoles al wel hebben en wij op de PC niet. Dit buiten de slechte PC performance issues.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1733928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
patch komt!!! voor pc natuurlijk :)
[
A dedicated server side only patch is currently being deployed. Information regarding the patch can be found here:

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=444507

The patch should complete for all servers in roughly 1.5 hours.
]
komt van gameservers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 03:30:
[...]
Hier is een lijst met patches die de consoles al wel hebben en wij op de PC niet. Dit buiten de slechte PC performance issues.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1733928
Tering, die lijst is eigenlijk best wel schofterig lang. Bovendien ishet ook nog eens zo dat dit geen PC problemen zijn die uitvoerig getest meoten worden: deze gameplay bugs zitten in de game code, niet de engine, en zijn dus in theorie gelijk op xbox, ps3 en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

larsg schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:55:
patch komt!!! voor pc natuurlijk :)
[
A dedicated server side only patch is currently being deployed. Information regarding the patch can be found here:

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=444507

The patch should complete for all servers in roughly 1.5 hours.
]
komt van gameservers.com
Sry zit op het werk dus kan de link niet openen. :-(
Zou je was specifieker kunnen zijn met wat de patch inhoud of kunnen kopieeren naar hier thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:20:
[...]

Zou je was specifieker kunnen zijn met wat de patch inhoud of kunnen kopieeren naar hier thanx
Het is een dedicated server patch, oftwel de patch is voor de servers en niet voor de spelers. Blijkbaar zijn er wat issues met reserved slots en het kicken van spelers gefixed.

Het is dus nog steeds wachten op de spelers patch 1.07

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 02-03-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:24:
[...]
Het is een dedicated server patch, oftwel de patch is voor de servers en niet voor de spelers. Blijkbaar zijn er wat issues met reserved slots en het kicken van spelers gefixed.

Het is dus nog steeds wachten op de spelers patch 1.07
Thanx

Jammerlijk weer dus een beetje mensen blij maken hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Hoe kom ik trouwens op een specifieke server (zie pagina 1) die ik niet in mijn lijst zie.

Enige filters die ik heb aanstaan zijn: geen lege en geen volle servers.

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 02-03-2011 12:34 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:30:
Hoe kom ik trouwens op een specifieke server (zie pagina 1) die ik niet in mijn lijst zie.

Enige filters die ik heb aanstaan zijn: geen lege en geen volle servers.
Pc, Console??

--------------------------------------------------------------

Sry mijn hersenen werkte even niet
Servers zoeken op een console hahahaha

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 12:48 . Reden: Wat stel ik hier nou voor een belachelijke vraag ?? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je console openen met de tilde knop en /connect typen en vervolgens het ip+poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gisteren lucky tomahawk kill gehaald (is vertraagd, daarom lijkt het alsof ik traag ga). Die gast sprong net over dat kapotte bruggetje in jungle toen ik aansprintte, en ik gooide uit reflex... :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
1] The player being kicked would sometimes see a temporary rank reset, which could cause other strange behavior with contracts, create-a-class, emblems, etc.
Dat verklaart de problemen die ik had (items/wapens, emblems, backgrounds, layers reset). Gelukkig is mijn rank toen niet gereset.
Als je ziet dat je een (temporary) rank reset hebt nadat je uit een server bent gegaan of kicked, gelijk je game afsluiten of je pc gewoon resetten. Als je namelijk weer een game joined en contact maakt met de stats server loop je dan kans dat je reset permanent wordt!!
Ik hoop de deze patch dit probleem nu eindelijk eens oplost en ze deze snel op de servers zetten, er zijn namelijk veel spelers die hier mee te maken hebben gehad.
The “501” kills video that is making the rounds right now is a good example of this.

Something catastrophic broke in the spawn system. You should rarely spawn right next to an enemy. It looks like we ran out of “better” spawns but it’s also possible the negative influencer got turned off. I’m not sure yet. This is unfortunate. Even embarrassing.

I’m willing to write about this one and I am going to tell you why. The very top of the video says “LIKE please to help Treyarch find and fix this.” It’s constructive. Even if the dozens of messages and comments we got about it weren’t always so.
http://www.callofduty.com...k5epp6eebojgsh91ik8fllec2

De 501 kills video is dus ook bij David Vonderhaar binnen gekomen (post is iets groter dan mijn quote). Nu ben ik het er mee eens dat de spawns vaak gewoon slecht zijn en dat je niet naast een enemy moet spawnen zoals je met die knifer in die video zag. Ik hoop echter ook dat Vahn door heeft dat het in dit geval gewoon een stel boosters waren.

[ Voor 42% gewijzigd door Rutger Mulder op 02-03-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:35:
je console openen met de tilde knop en /connect typen en vervolgens het ip+poort
thanx dit zocht ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:53
PWM schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:03:
  • Additional sniper rifle tuning.
Wat een verschrikkelijke fail weer... Say hello to quick-scoping!

[huiliehuiliemodus]
Paar potjes gespeeld en daarna de neiging het spel het raam uit te gooien. Hierdoor komt dat zooitje ellende, wat graag op een map als Array in een ver hoekje waar heel weinig mensen langs lopen zit om als jij vervolgens langs loopt je te quick-scopen, weer uit de baarmoeders gekropen. Zelfs op een kleine map als summit loopt (als je geluk hebt dat ze niet ergens in een hoekje van het level zitten) dat zooitje ellende met een sniper rond...
[/huiliehuiliemodus]

Daarna maar rond gaan lopen met een RPG en Scorpion met rapid fire + flashbang + semtex daarnaast Sleight of Hand aan. Eerst flashbang naar binnen, dan die RPG op het huisje, semtex erachteraan en sprayen als een malle met je Scorpion... die irritante quick-scope n00b campers... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hah ik join :)

[huiliehuiliemodus]
Ik had net een nice potje HC CTF achter de rug... Volgende map is grid...
Alles begint goed... Ik ga eerst effe dood... Ik spawn. HEADSHOT ?!!
Ik spawn opnieuw... in een granaat -.-" ?
Ik spawn opnieuw... wordt weer gespawnkilled... met elke keer 12 seconden respawn delay...
Is echt leuk hoor, 12 seconden wachten om weer gekilld te worden... Ach ja, effe later raakte ik uit de spawntrap maar werd ik 3x gekilld door een noob genaamd "zlataaaaan". Volgende spel zit hij in mijn team en begint hij mij telkens te knifen (teamkillen)...
Wat een mongool -.-" Als ik hem vroeg om daar mee op te houden zei hij dat ik een "snul" was en suckte... ja niet moeilijk als je telkens wordt gekilld door die noob :(

Jammer van de matchbonus :|
[/huiliehuiliemodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Help me even, waarom zijn quickscopers noobs? Waarom zijn campers noobs? Camping is bijna essentieel als je een objective goed wilt spelen. Potjes HC HQ die wij spelen zijn simpel...paar nemen HQ in en de rest neemt defensive positions in in de buurt van de HQ (in de buurt is daarbij redelijk essentieel). Niet alles is noob in dit spel.
Sniper rifles waren tot nu toe behoorlijk crippled trouwens, dus een beetje tuning kan geen kwaad.

@ boven mij: Gisteren ook tijdens een potje een paar 13 jarigen (must be) die alleen maar bewust teamkills maakten. Dat soort gasten haat ik echt.

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 02-03-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik vind quick-scopen ook gewoon een soort glitch. In mw2 sloeg het al helemaal nergens op. Prima dat snipers gebruikt worden, prima dat ik er door gekilled word op afstand. Ook prima dat ik soms door iemand short word gekilled als ik sta te slapen of als hij een beetje lux heeft. Maar dat hele quickscope gebeuren op de consoles, wat goed werkt dankzij de lichte auto-aim, mag van mij wel weg. Ik vond het prima hoe het werkte in BO tot nu toe. Hoop niet dat bovenstaande update heeft geleid tot een massa quick-scopers.

Het slaat nergens op, het is logisch dat een sniper op short-range het aflegt tegen SMG en assault. Dat nadeel wint hij weer op afstand. Elk nadeel heb zn voordeel toch?

Ik heb het overigens over de xbox360 versie. Op de PC is geen auto aim dus is het een heel ander verhaal. Van mij mag je meteen schieten na het zoomen, erg realistisch is het niet, maar prima. Maar bovenstaande update is volgens mij ook nog niet doorgevoerd op de PC dus zal niet van toepassing zijn lijkt me….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Ik vroeg me af zijn er eigenlijk open competities in Nederland voor Black Ops op de PC? Ik zou wel een keer mee willen doen aan een kampioenschap of dergelijk. Ik speel momenteel ESL/CB met onze clan.

Alvast bedankt!

Pim v.d. Linde

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op de Xbox komt dit weekend een 24/7 NukeTown playlist, met daarin alle speelmodi. Kan niet wachten, Nuke Town is altijd goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rutger Mulder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:52:
[...]

Dat verklaart de problemen die ik had (items/wapens, emblems, backgrounds, layers reset). Gelukkig is mijn rank toen niet gereset.
Als je ziet dat je een (temporary) rank reset hebt nadat je uit een server bent gegaan of kicked, gelijk je game afsluiten of je pc gewoon resetten. Als je namelijk weer een game joined en contact maakt met de stats server loop je dan kans dat je reset permanent wordt!!
Ik hoop de deze patch dit probleem nu eindelijk eens oplost en ze deze snel op de servers zetten, er zijn namelijk veel spelers die hier mee te maken hebben gehad.

[...]

http://www.callofduty.com...k5epp6eebojgsh91ik8fllec2

De 501 kills video is dus ook bij David Vonderhaar binnen gekomen (post is iets groter dan mijn quote). Nu ben ik het er mee eens dat de spawns vaak gewoon slecht zijn en dat je niet naast een enemy moet spawnen zoals je met die knifer in die video zag. Ik hoop echter ook dat Vahn door heeft dat het in dit geval gewoon een stel boosters waren.
Ik heb op de PC ook regelmatig super slechte spawns. Soms spawn je echt als enige tussen 4-5 vijanden in of zit je net ergens lekker en spawnen ze allemaal om je heeb :( Het blijft natuurlijk lastig om perfecte spawns te maken maar het kan zeker een hele hoop beter.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

@PWM : Plehhh, aan nuketown heb ik echt de hekel.
Bij non-objective games (en vooral sniper only) kan de map wel een keer leuk zijn, maar bij objective based games (en vooral HQ en Demolition) zijn de spawns echt abnormaal slecht. De ene keer spawn je in een granaat en de volgende vlak voor de enemy :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 02-03-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
hey

alles is gelukt met mijn server :)
het is een nuketown 24/7 KNIFE ONLY.
echt fun, zeker is checken mensen!
autokick enzo is aan dus niemand die schiet!

te vinden via filters:
map: nuketown
gametype: search and destroy
harcore: yes

naam van de server: [WaP]nuke 24/7 knife only
of ip 173.199.64.112:3104

[ Voor 12% gewijzigd door larsg op 02-03-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:20:
[...]

www.nusurfen.nl wellicht eens proberen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Mavamaarten schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:21:
@PWM : Plehhh, aan nuketown heb ik echt de hekel.
Bij non-objective games (en vooral sniper only) kan de map wel een keer leuk zijn, maar bij objective based games (en vooral HQ en Demolition) zijn de spawns echt abnormaal slecht. De ene keer spawn je in een granaat en de volgende vlak voor de enemy :D
Dan speel je die mode toch niet, simpel zat. Sorry hoor, maar het halve BO topic staat vol met gezeur van jou.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:43:
[...]
Dan speel je die mode toch niet, simpel zat. Sorry hoor, maar het halve BO topic staat vol met gezeur van jou.
:D Ik hou ook van jou. *;
Ik zeg gewoon dat ik die map niet leuk vind, en dat de spawns op die map sucken. Om jou mening had ik niet gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mavamaarten schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:57:
[...]

Ik zeg gewoon dat ik die map niet leuk vind, en dat de spawns op die map sucken. Om jou mening had ik niet gevraagd ;)
En om jouw mening word al helemaal niet gevraagd, aangezien iedereen die wel kent nu. :>

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 02-03-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat is het toch heerlijk om een chopper gunner uit de lucht te schieten. Gister op Jungle zat ik samen met een collega te spelen. Beide voorzien van een Strela. Krijgt het andere team een carepackage waarin een choppergunner zat. Mijn collega en ik stonden toevallig naast elkaar op een plek waar de chopper de map binnen komt vliegen. Allebei tegelijk gevuurd en nog voordat die chopper gunner 1 shot heeft kunnen lossen, hebben we hem al uit de lucht geschoten.

Man ik zou het gezicht wel willen zien van die gast die eerst blij is met een choppergunner op Jungle om daarna zn controller tegen de muur te zien gooien. Als er een map is waar je met choppergunner wel veel kills kunt maken, dan is het Jungle wel. Heb het potje met een brede grijns uitgespeeld.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je bent een vrouw toch?.... tenminste die zeuren ook om alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
[...]
En ik had in dit geval ook niet om jouw mening gevraagd?. Ach boeit verder niet, maar lees gewoon erg veel "gezeur" waar ik van denk, is dit nu de moeite om in dit topic te posten?
Ik lees dit topic om leuke discussies te volgen, nieuwtjes te lezen etc. Ik weet wel dat er van alles mankeerd aan BO, vooral de spawns, admins die vervelend doen etc etc, maar als 80% van dit topic erover gaat, word het vervelend om te lezen, snappie? maarre ik hou ook van jou hoor ;)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de PS3 gebruikers krijgen een wel apparte debut trailer voor First Strike :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vFo05Kvnnt0&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit net op de site:

Black Ops's second Double XP Weekend hits PC, PS3™, Xbox 360™, and Wii™ this weekend. Get double the reward for your efforts, and watch that rank fly. Participate in the glorious mayhem starting approximately at 10am Friday PST and continuing through 8am Monday PST.

Prior to the weekend, be sure to download the First Strike Content pack for a double feature of new maps and increased XP! First Strike is currently available on Xbox Live and will be released on PlayStation Network on 3/3. You can follow us on Facebook and Youtube, and keep up with Treyarch (@Treyarch) on Twitter for the most up to date Black Ops info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58
Nadeel van die double xp weekends is dat je wel heel snel door die prestige heen vliegt. Zit inmiddels op 13, met 1/3 speeltijd ten opzichte van MW2(waar ik op het laatst pas prestige 10 haalde).

Ze hadden de prestige wel wat moeilijker mogen maken. Zometeen ben je klaar, terwijl ik levelen juist zo leuk vind. Je kan het ook niet resetten, zoals je dat bij MW2 met de prestige-hack wel kon :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

MRELynx schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:13:
Wat is het toch heerlijk om een chopper gunner uit de lucht te schieten. Gister op Jungle zat ik samen met een collega te spelen. Beide voorzien van een Strela. Krijgt het andere team een carepackage waarin een choppergunner zat. Mijn collega en ik stonden toevallig naast elkaar op een plek waar de chopper de map binnen komt vliegen. Allebei tegelijk gevuurd en nog voordat die chopper gunner 1 shot heeft kunnen lossen, hebben we hem al uit de lucht geschoten.

Man ik zou het gezicht wel willen zien van die gast die eerst blij is met een choppergunner op Jungle om daarna zn controller tegen de muur te zien gooien. Als er een map is waar je met choppergunner wel veel kills kunt maken, dan is het Jungle wel. Heb het potje met een brede grijns uitgespeeld.
Hahahahahahahahahaha dat was idd een hele strakke aktie.
Heerlijk ook om te zien hoe we bijna synchroon een missile afvuurden :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wanneer komt de DLC voor de PC?
Ik wilde het eerst niet kopen maar goed, ga het wel doen. Het valt mij op dat de releasedatum voor de PC gelijk staat aan "Je ziet het vanzelf wanneer het er is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
bazs2000 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:52:
Wanneer komt de DLC voor de PC?
Ik wilde het eerst niet kopen maar goed, ga het wel doen. Het valt mij op dat de releasedatum voor de PC gelijk staat aan "Je ziet het vanzelf wanneer het er is".
Eind maart volgens mij. Wel vreemd dat de PC 2 maanden moet wachten ten opzichte van de xbox.

Al zou het mij niet verbazen als de DLC voor de PC gratis is, en dat we daarom gewoon moeten wachten.....

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
beany schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:58:
[...]

Eind maart volgens mij. Wel vreemd dat de PC 2 maanden moet wachten ten opzichte van de xbox.

Al zou het mij niet verbazen als de DLC voor de PC gratis is, en dat we daarom gewoon moeten wachten.....
Gratis ???? haha geloof je het zelf. Die tijden zijn al lang voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelaad komt de DLC beschikbaar? ik heb wel al ge update, en heb de store nu in mijn black ops menu staan maar die is nog leeg. wat ik beetje raar vind,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
We zien vanzelf wel.. maar volgens mij was het inderdaad Eind Maart.

Maar gratis ?? denk het niet, gaat via steam, dus geheid dat het geld kost :(

De laatste keer dat een patch of DLC gratis was, dat was met cod2 en cod4 volgens mij
in ieder geval, lang geleden :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Ruffzz schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:07:
[...]

Gratis ???? haha geloof je het zelf. Die tijden zijn al lang voorbij
Het zou opzich wel logisch zijn. Het is namelijk met dedicated servers wat lastiger om de scheiding te maken tussen wel DLC en geen DLC.

Elke server zal de DLC krijgen, dat sowieso. Alleen al om de codebase gelijk te houden. De beheerder van de server zou dan de mappen roulatie moeten aanpassen zodat alleen vanilla maps gedraaid worden. En op de client zou de server browser aangepast moeten worden. Met een match-making systeem is het wat simpeler uit te voeren.

Dus het zal me niks verbazen als ze voor de weg van de minste weerstand kiezen, en de DLC voor de PC gratis uitbrengen. Ook al omdat de PC markt een stuk kleiner is dan de xbox markt, en de gemiste inkomsten dus minimaal is en de marketingwaarde er van maximaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:11:
[...]
Het zou opzich wel logisch zijn. Het is namelijk met dedicated servers wat lastiger om de scheiding te maken tussen wel DLC en geen DLC.

Elke server zal de DLC krijgen, dat sowieso. Alleen al om de codebase gelijk te houden. De beheerder van de server zou dan de mappen roulatie moeten aanpassen zodat alleen vanilla maps gedraaid worden. En op de client zou de server browser aangepast moeten worden. Met een match-making systeem is het wat simpeler uit te voeren.
Precies mijn gedachte, dit heb ik een maand geleden ook op het CoD forum gepost maar daar was men het ook niet met mij eens. Tevens gok ik dat patch 1.07 tegelijkertijd wordt uitgebracht, of andersom: het mappack zal onderdeel zijn van patch 1.07 ;) En ik gok dat gameservers.com de sponsor zal zijn als tegenprestatie voor hun exclusieve server deal :+

edit: Tevens is het me opgevallen dat als je in steam de properties van BO:multiplayer bekijkt er geen tabblad DLC aanwezig is (dit was bij MW2 bv wel zo)

disclaimer: Ik kan er ook naast zitten en aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden!

[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 03-03-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:12:
Op de Xbox komt dit weekend een 24/7 NukeTown playlist, met daarin alle speelmodi. Kan niet wachten, Nuke Town is altijd goed :p
ah dat is wel lachen icm double xp weekend. is dat een blijvertje of alleen een playlist voor dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelaad komt die map pack nou? ik kan niet wachten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:41:
hoelaad? die map pack?
Als je toch moet wachten zou ik nog eens even de basiscursus Nederlands doorlezen..maar ik gok dat het pas vanmiddag (NL tijd) zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:41:
Vanmiddag rond een uurtje of 2/3

DLC is niet gratis, je moet er 14,99 voor betalen
Ook de PC versie

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 03-03-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Vanmiddag rond een uurtje of 2/3

DLC is niet gratis, je moet er 14,99 voor betalen
Ook de PC versie
Heb je een bron dat de PC versie geld gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
beany schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:56:
[...]

Heb je een bron dat de PC versie geld gaat kosten?
Modern Warfare 2 DLC kostte ook geld op de pc. Activision houd van geld dus ze zullen het heus niet gratis weggeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:58:
[...]

Modern Warfare 2 DLC kostte ook geld op de pc. Activision houd van geld dus ze zullen het heus niet gratis weggeven ;)
Ah ja, goede bron.

Je vergeet alleen dat door de dedicated servers er technisch wat moeilijkheden(zoals ik net al uitlegde). Hoe dan ook: ik ben benieuwd wat het gaat worden. Tot op heden kan ik de DLC nog niet pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 18:55
Verwacht ook dat de mappack gratis gaat worden op de pc. Aangezien we nu idd zoals beany zegt een andere situatie hebben.
In MW2 kon je namelijk ook de nieuwe mappen v/d dlc spelen zonder de mappack gekocht te hebben met de beruchte consolehack als ze dan natuurlijk aanwezig waren op je pc... ;)

Cod 5 zaten overigens ook nog gratis mappacks in de patches

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald_O op 03-03-2011 10:16 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:12:
serieus? is dat een pilot dan ofzo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald_O schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:15:
Verwacht ook dat de mappack gratis gaat worden op de pc. Aangezien we nu idd zoals beany zegt een andere situatie hebben.
In MW2 kon je namelijk ook de nieuwe mappen v/d dlc spelen zonder de mappack gekocht te hebben met de beruchte consolehack als ze dan natuurlijk aanwezig waren op je pc... ;)

Cod 5 zaten overigens ook nog gratis mappacks in de patches
Is dat de reden waarom jij een Hacker status hebt op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:45:
[...]
Is dat de reden waarom jij een Hacker status hebt op steam :)
Wie ik O-)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:03:
[...]
Je vergeet alleen dat door de dedicated servers er technisch wat moeilijkheden(zoals ik net al uitlegde). Hoe dan ook: ik ben benieuwd wat het gaat worden. Tot op heden kan ik de DLC nog niet pre-orderen.
Klopt, en dan nog dit gegeven:
Frentik schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:26:
Tevens is het me opgevallen dat als je in steam de properties van BO:multiplayer bekijkt er geen tabblad DLC aanwezig is (dit was bij MW2 bv wel zo).
1+1 = gratis zou ik zeggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 03-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Activision heeft het voor het zeggen maar hoop er niet op .

Bij de Xbox 360 is het zo

Je hebt een playlist bijvoorbeeld Groundwar

Daar zitten mensen in die de map-pack wel hebben en niet hebben

Je kan kiezen tussen
Stadium en WMD.

Als Stadium word gekozen worden al die spelers die het map-pack niet hebben gekickt uit de game vanwege het niet hebben van het map-pack

[ Voor 73% gewijzigd door Rockvee2 op 03-03-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik zou dat toch lichtelijk vreemd vinden... met alles loopt de PC achter (title updates, release van DLC) en dan zou de DLC wel opeens gratis worden. Als dit voor alle pakketten gaat gelden is de console user straks rond de 50 euro lichter dan de PC gebruiker.

Ik gun het de PC-gebruikers wel hoor, daar niet van ;) maar ik zou het een lichtelijk vreemde move van activision vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:17:

Je kan kiezen tussen
Stadium en WMD.

Als Stadium word gekozen worden al die spelers die het map-pack niet hebben gekickt uit de game vanwege het niet hebben van het map-pack
En wat heeft het console votesysteem te maken met de PC?
KingKoning schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:18:
Ik zou dat toch lichtelijk vreemd vinden... met alles loopt de PC achter (title updates, release van DLC) en dan zou de DLC wel opeens gratis worden. Als dit voor alle pakketten gaat gelden is de console user straks rond de 50 euro lichter dan de PC gebruiker.

Ik gun het de PC-gebruikers wel hoor, daar niet van ;) maar ik zou het een lichtelijk vreemde move van activision vinden.
Bij WaW (toevallig ook treyarch) waren de mappacks ook gesponserd op de PC en konden de consolespelers ook betalen, dus het kan wel ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Frentik op 03-03-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het is best mogelijk dat First Strike op de PC gratis gaat worden en gesponsord wordt door NVIDIA oid :) Over votes gesproken, ze mogen de persoon bij Treyarch ontslaan die er voor gekozen heeft om geen votekick en voteban te implementeren :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Phyxion schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:39:
Over votes gesproken, ze mogen de persoon bij Treyarch ontslaan die er voor gekozen heeft om geen votekick en voteban te implementeren :(
Dit zit er wel degelijk in hoor alleen niet bij de ranked servers. Unranked kun je wel voten. Gelukkig zit het er ook niet in zeg.. Je wordt nu al te snel gekicked als je "admins" irriteert door ze te vaak af te schieten of als je speelt met SoH pro en dus sneller kan mikken dan iemand die dat niet doet..

Heb nu al een verzameling bans en standaardkicks moet niet te gek worden anders moet ik zelf weer een server huren waar dan niemand wil komen :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Eindelijk, PS3 heeft Mercenary Moshpit lobby! Hopelijk blijft deze want ik wil vaak gewoon random modes spelen in plaats van steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Ik denk dat je op de PC voor DLC moet betalen en dat net als met andere fps je gewoon uit de server wordt gegooid met de melding dat je DLC moet downloaden om de map te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
reemprive schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:10:
Ik denk dat je op de PC voor DLC moet betalen en dat net als met andere fps je gewoon uit de server wordt gegooid met de melding dat je DLC moet downloaden om de map te spelen.
Zou cl_allowdownload "1" werken? >:) :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Frentik schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:35:
[...]

En wat heeft het console votesysteem te maken met de PC?

[...]
Bij WaW (toevallig ook treyarch) waren de mappacks ook gesponserd op de PC en konden de consolespelers ook betalen, dus het kan wel ;)
Ik weet niet hoe het bij de pc is maar ik hoop wel dat je mag voten welke van de 2 mappen komt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
Gundogan schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:41:
[...]
Zou cl_allowdownload "1" werken? >:) :D
Is/Was dat niet een vroegere share setting idd... Ruik mogelijkheden ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:17:

Je kan kiezen tussen
Stadium en WMD.

volgens mij is dat niet zo. Of heb je daar een bron van?

Als ik namelijk met een vriend in een party ga die wel First Strike heeft dan komen we in een playlist met alle maps. Ik zie nooit extreem veel mensen leaven als de vote op stadium oid komt, maar goed dat zegt niets.

Als ik echter met een vriend in een party ga die geen First Strike heeft, dan staat er specifiek rechtsonder in het rood: “First Strike disabled. Playernaam, does not have FirstStrike.
als je vervolgens Ground War oid gaat zoeken komen we nooit in een cycle met nieuwe maps, waarop hij vervolgens gekicked zou moeten worden.

Ik denk dus dat er 2 verschillende playlists zijn. Wel of geen First Strike. Als je FS heb dan zit je met allemaal mensen die dat ook hebben, ook als je op originele maps speelt. Tenzij je in een party zit met iemand die geen FS heeft. Dan kom je in de standaard cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:59:
[...]

volgens mij is dat niet zo. Of heb je daar een bron van?

Als ik namelijk met een vriend in een party ga die wel First Strike heeft dan komen we in een playlist met alle maps. Ik zie nooit extreem veel mensen leaven als de vote op stadium oid komt, maar goed dat zegt niets.

Als ik echter met een vriend in een party ga die geen First Strike heeft, dan staat er specifiek rechtsonder in het rood: “First Strike disabled. Playernaam, does not have FirstStrike.
als je vervolgens Ground War oid gaat zoeken komen we nooit in een cycle met nieuwe maps, waarop hij vervolgens gekicked zou moeten worden.

Ik denk dus dat er 2 verschillende playlists zijn. Wel of geen First Strike. Als je FS heb dan zit je met allemaal mensen die dat ook hebben, ook als je op originele maps speelt. Tenzij je in een party zit met iemand die geen FS heeft. Dan kom je in de standaard cycle.
De First Strike playlist op Xbox360 bestaat alleen uit de FS mappen.

Er is een post op het officiel forum van call of duty blackops waarin uitgelegd word hoe de maprotatie met First Strike werkt. Op dit moment is het forum niet beschikbaar maar om het kort gezegd te houden

Er is inderdaad een melding van *naam* does not have First Strike.Maar als je een lobby joint met mensen die het wel hebben is er een kans dat er een map uit de FS map-pack komt

Edit :

Hi,

I am getting some good questions on the topic of how the playlists work with First Strike. It is frankly too long to explain well in 140 characters on Twitter.

If you own First Strike you will be joined in a Lobby with others who own First-Strike (or start one). The DLC maps are set at priority slightly above the non First Strike maps. This means they will come up in rotation more frequently. Use your ability to map vote for, or against, any map. If you have First Strike, you will see a secondary tab in your Choose Map screen during Private Matches, Combat Training, System Link and related areas of the game where you can explicitly pick which map to play.

If you don’t own First Strike, you will be joined in a Lobby with others who don’t own First Strike (or start one). In this regard, it’s similar to Modern Warfare 2.

We try not to kick you out of a lobby if you don’t have First Strike, but some exceptions are unavoidable. For example, If you join on a Friend who is playing in a non First Strike map, but who owns First Strike, when the game ends and you return to the lobby you will be kicked if the lobby votes for a First Strike map.

If you are playing in a Party with folks who don’t have DLC, we will tell you. You can then play as though you don’t have it. Alternatively, you remove players from your party who don’t have it as you’ve been able to do in the past.

We have the option of a First Strike only playlist, which you won’t be able to join if you don’t have First Strike. We have not yet exercised this option, but are considering adding it on Friday at the start of Double XP weekend based on feedback from the community over the next 48 or 72 hours or so. I am preparing as though we will do a First Strike moshpit on Friday when Double XP starts. It’s currently getting translated into the many languages the game supports. It’s easy to remove (or keep) depending on feedback.

First Strike comes out “around” 2:00am PST on Feb 1.

I say “around” because it takes time to get it out to all the content/cache servers. I can’t give you a specific time because it really depends on Microsoft and how fast they cache and populate the download servers. It’s not coming any earlier, or later, for any other time zones. Google “time zone conversion” and convert the above to your local time zone.

David ‘Vahn’ Vonderhaar

[ Voor 46% gewijzigd door Rockvee2 op 03-03-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja daar staat helderder wat ik bedoelde :P

maar als jij dus ground war opstart en je heb geen FS kom je altijd in een playlist met mensen die ook geen FS hebben.
Je kan dus alleen gekicked worden als je een friend of recent player opzoekt en die joined die in een standaard map zit in een playlist met FS.

Prima systeem. Vraag me alleen af hoe dat straks werkt in de praktijk als er 3 mappacks uit zijn. Dan krijg je dus

mensen met geen mappack
mensen met alleen 1, alleen 2 of alleen 3
mensen met combinaties (1 en 3) (2 en 3)
mensen met alle mappacks.

7 playlists? dat zal het vinden van een match niet makkelijker maken.... of je wordt continue gekicked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:36:
Ja daar staat helderder wat ik bedoelde :P

maar als jij dus ground war opstart en je heb geen FS kom je altijd in een playlist met mensen die ook geen FS hebben.
Je kan dus alleen gekicked worden als je een friend of recent player opzoekt en die joined die in een standaard map zit in een playlist met FS.

Prima systeem. Vraag me alleen af hoe dat straks werkt in de praktijk als er 3 mappacks uit zijn. Dan krijg je dus

mensen met geen mappack
mensen met alleen 1, alleen 2 of alleen 3
mensen met combinaties (1 en 3) (2 en 3)
mensen met alle mappacks.

7 playlists? dat zal het vinden van een match niet makkelijker maken.... of je wordt continue gekicked....
Ik denk dat er gewoon zoals nu komt

First Strike map-pack
Map-pack 2
map-pack 3

Dat zijn denk ik de playlisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
mja ik bedoel meer de rotatie als je gewoon find match doet op de console. bijvoorbeeld find match - player match - ground war.

Nu zoekt ie naar standaard + FS als je FS heb
of naar alleen standaard als je geen FS heb.

Ik heb het dus niet over de FS-only playlist. Hoe die werkt spreekt wel redelijk voor zich :P

maar via systeem wat hierboven staat uitgelegd zou dat resulteren in 7 playlists als er 3 mappacks zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 03-03-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
beany schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:03:
[...]

Ah ja, goede bron.

& niet te vergeten de ModTools die ook nog komen.. Ik bedoel, dan kun je sowieso al je eigen maps ontwerpen.. Plus, Treyarch heeft tot nu toe nog nooit geld gevraagd voor map-packs voor de PC.

[ Voor 8% gewijzigd door rabor op 03-03-2011 15:04 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:50:
Ik weet niet hoe het bij de pc is maar ik hoop wel dat je mag voten welke van de 2 mappen komt.
Bij de PC mag/kan je niet voten, de maprotatie wordt door de server admins bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Op de PS3 is die inmiddels ook te downloaden! Wel weer teringtraag downloaden want gaat minimaal 20 minuten duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:57
Kluutmaran schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:04:
Op de PS3 is die inmiddels ook te downloaden! Wel weer teringtraag downloaden want gaat minimaal 20 minuten duren...
Ik heb voor 1 van de maps alleen al 90.000 minuten nodig.. 't gaat gewoon voor geen ene meter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnovinchi schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:18:
[...]

Ik heb voor 1 van de maps alleen al 90.000 minuten nodig.. 't gaat gewoon voor geen ene meter dus.
pff zo erg, 20 minuten is nog te overzien. Ga m dan vannacht wel binnenhalen denk ik. Dan mooi voor het weekend de nieuwe mapjes binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:39:
Het is best mogelijk dat First Strike op de PC gratis gaat worden en gesponsord wordt door NVIDIA oid :) Over votes gesproken, ze mogen de persoon bij Treyarch ontslaan die er voor gekozen heeft om geen votekick en voteban te implementeren :(
Ja dat heeft natuurlijk twee kanten, aan de ene kant kan je zo hackers kicken en mensen die sniper only niet helemaal snappen terwijl de autokick uit staat en er geen admin is. Aan de andere kant hebben de goede spelers een nadeel, want ik zie het al voor me zodra iemand een chopper heeft de rest hierdoor een vote kick start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik HOOP dat de contact gratis word ivm het lange wachten, en het continue naaien van de PC community *knip* doe eens normaal

Maar ik vermoed dat ze voor een "gebruiksvriendelijke" kick gaan zodra een Map word geladen die betreffende speler niet bezit...

Maar nu is de vraag aan de Xboxers onder ons, wat vinden jullie? was die DLC het geld waard?

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 03-03-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:21:
Maar nu is de vraag aan de Xboxers onder ons, wat vinden jullie? was die DLC het geld waard?
Ja en nee. Hahaha, daar heb je niks aan.

Ja: de MP mappen zijn leuk als je ze een beetje kent, vooral Discovery. In het begin vervloekte ik Berlin Wall, maar nu speelt hij wel lekker. Stadium is net als Firing range, chaos, vooral bij de fontijn. Kowloon is gewoon keihard in het blauwe huisje campen. Het is iig een leuke afwisseling tov de std mappen. Wel merk ik dat de FS map pack mappen vaker naar voren komen. Toevallig gister van die 10 potjes 8x Stadium gespeeld omdat ik elke keer naar een andere lobby ging.

Nee: Die zombie shit had er van mij uitgemogen en apart aangeboden worden. Ik speel geen zombies. Kan de prijs ook wat omlaag.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
En eigenlijk hebben de PC spelers al deels voor de map pack betaald aangezien onze PC game even duur is als die voor op de consoles. En we weten allemaal dat zeker een euro of 10 per game naar microsoft/sony gaat voor de gesponsorde consoles.
Plus alle pc problemen, vertraagde patches en map pack release zou het helemaal niet vreemd zijn om ons in elk geval één map pack gratis te geven zoals ook in CoD 2,4 en WaW is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
ik HOOP dat het gratis word.

maar het later zijn geen steam pagina hebben doen mij wel denken in die richting.

zou wel een leuke boost kunnen geven aan de pc gaming community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

larsg schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:35:
ik HOOP dat het gratis word.

maar het later zijn geen steam pagina hebben doen mij wel denken in die richting.

zou wel een leuke boost kunnen geven aan de pc gaming community
Black Ops heeft bij mij gewoon een knopje DLC hoor, alleen het mutliplayer gedeelte niet, maar dat is ook logisch: alle dingen die voor het spel zijn staan onder het normale spel, niet onder de multiplayer branch. Nieuws is voor de multiplayer ook heel lang gewoon leeg geweest: alles stond bij het spel zelf, niet bij de multiplayer tak.
Er zijn best redenen om te hopen dat de DLC gratis wordt (al was het maar omdat ik na het betalen van 60 euro voor een spel dat pas na twee weken speelbaar was echt niet van plan ben Treyarch te gaan sponsoren voor wat meer kaartjes) maar dat je geen DLC knopje ziet is er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Rutger Mulder schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:07:
En eigenlijk hebben de PC spelers al deels voor de map pack betaald aangezien onze PC game even duur is als die voor op de consoles. En we weten allemaal dat zeker een euro of 10 per game naar microsoft/sony gaat voor de gesponsorde consoles.
Plus alle pc problemen, vertraagde patches en map pack release zou het helemaal niet vreemd zijn om ons in elk geval één map pack gratis te geven zoals ook in CoD 2,4 en WaW is gebeurd.
Plus, niet te vergeten het geld dat vanaf het serververhuur ook nog eens naar binnen rolt. Het is een exclusief contract en dat levert ook geld op. Aan de PC-spelers wordt meer dan genoeg verdiend dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
bazs2000 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Plus, niet te vergeten het geld dat vanaf het serververhuur ook nog eens naar binnen rolt. Het is een exclusief contract en dat levert ook geld op. Aan de PC-spelers wordt meer dan genoeg verdiend dacht ik zo.
Ja daar zullen ze vast ook aan verdienen, z'n contract is gewoon geld waard. Maar wellicht hebben ze daar de extra ontwikkelkosten mee betaald die nodig waren voor dedicated servers? (geen idee wat dat kost)
Ik las ook ergens het argument dat ze juist de servers bij één partij hebben gedaan omdat het zo makkelijker is om de touwtjes in handen te houden en juist wel geld te eisen voor DLC.
Who knows...

Maar ik reken nergens op gezien de houding van activision/treyarch richting de PC community. We worden als een soort tweede rangs burgers behandeld en daarnaast zijn ze ook niet verplicht om iets gratis weg te geven. Maar het zou wel erg slecht voor hun reputatie zijn. Helemaal gezien de vele goede nieuwe spellen die er aan staant te komen, 15€ is toch al snel de helft van de prijs voor een nieuwe complete PC game...

Ik zal ieg nooit betalen voor die DLC en hoop dat we snel eens die Mod tools krijgen om eigen maps te maken. Wat dat aan gaat doet Valve het beter, die laat de community TF2 maps maken en geeft de gamers de mogelijkheid om de map makers te belonen door donaties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het zou uiteraard wel leuk zijn als het map pack gratis was, maar ik zie geen geldige reden waarom dat treyarch (activision ook) dit zou doen. Map packs verkopen is nòg meer geld in de pocket, en wie slaat dat nu af als gamemaker ?

En ik vind het trouwens echt belachelijk dat de map packs per platform apart worden gereleased. Okee dat de Xbox versie sneller klaar is, hou deze dan even achter tot de rest ook klaar is. Dit voelt wederom aan alsof de PC gamers gediscrimineerd worden (en dat worden ze ook !)

Oh, en mod tools zou echt nice zijn :)
Ik heb mij een jaartje geleden eens verdiept in het MW2 modden... Is echt leuk. Ik had zelfs één van de wager matches had gemaakt (weet niet juist welke, dat je om de tijd van wapens cyclet) vòòr treyarch ermee op de proppen kwam. Iedereen vond het leuk haha :D

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 03-03-2011 21:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client