Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.308 views

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wel irritant dat je geen paswoord in kan stellen zeg, nu moet je of kiezen of je blijft spelen of continu niet GoT'ers gaat kicken....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-02 16:39
Hij geeft hier aan dat de server unavailable is. Xbox. Iemand last van? Op website van cod zou alles goed moeten zijn. DEFCON 5

• MaSt3rKoK
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2017
Gisteren zouden we mee doen echter werd er alleen maar Normal mode gespeeld, heb een paar keer gekeken maarja. Dan hadden jullie eindelijk een server op Hc gezet wordt er alleen maar met snipers gespeeld. Achja ik mag ook niet klagen (had ik mijn eigen server maar niet moeten stoppen) Hoop de volgende keer beter mannen
;)

Origin/BF3 account: Masterkok

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-01 14:52
Toch was het wel leuk gisteren, maar er zaten ook veel niet Tweakers bij. Op een gegeven moment volgens mij een halve clan (F40 oid) die het tegen/met ons opnam. Mooiste potje voor mij was een ronde DEM op Launch. Geloof dat Pink wel baalde van dat mes in zijn rug vlak voordat het balkje gevuld was... beetje jammer dat ik daarna mijn Caps Lock aan had staan :-(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister ben ik weer in prestige gegaan en speelde door tot lvl 15.
Wat is dat toch een ramp als je alles weer opnieuw moet halen, alles wat PRO was is kwijt en dat is wel wennen als je weer wordt getarget door choppers en sentry's. :P

Wel heb ik het nu anders aangepakt, nu eens niet meteen voor de Enfield gegaan maar even doorgeschoten met de MP5K totdat ik de Famas kon kopen. Normaliter kocht ik de Famas nooit omdat ik met andere wapens doorspeelde tot de Aug.

Wat mij trouwens opvalt is dat ik nu in prestige ben gegaan (voor de 2e keer), dat ik minder XP krijg voor een gespeelde ronde? Voorheen kreeg ik gemiddeld 1500XP en nu maar 800? Dit kan toeval zijn omdat ik niet lekker speelde vanwege de MP5K wat toch een beetje een plaffertjespistool is in vergelijking met de AK74u. :P

Zometeen krijg ik weer bakken met XP omdat er een aantal lifetimechallenges op het huidige level bijna zijn voltooid en dus zal dit een snelle prestigeronde worden. En maar goed ook want bij de 3e prestige krijg je er weer een wapenslot bij.

Valt het trouwens op dat er de laatste tijd veel gouden camo's in omloop zijn?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-02 11:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Gister een nieuwe hack gezien. Een persoon richt in de lucht, en schiet iedereen op de map een headshot...

• MaSt3rKoK
bazs2000 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:38:

Tja iedereen komt een beetje in de buurt van prestige 14 nu. Spel is al ook alweer 4 maanden oud he. :9

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 00:16
Crazymonkey schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:43:
Gister een nieuwe hack gezien. Een persoon richt in de lucht, en schiet iedereen op de map een headshot...
doe eens filmpje uploaden? je kan via theater alles terug bekijken

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02 16:38
Wat is dat toch een ramp als je alles weer opnieuw moet halen, alles wat PRO was is kwijt en dat is wel wennen als je weer wordt getarget door choppers en sentry's. :P

Wel heb ik het nu anders aangepakt, nu eens niet meteen voor de Enfield gegaan maar even doorgeschoten met de MP5K totdat ik de Famas kon kopen. Normaliter kocht ik de Famas nooit omdat ik met andere wapens doorspeelde tot de Aug.

Wat mij trouwens opvalt is dat ik nu in prestige ben gegaan (voor de 2e keer), dat ik minder XP krijg voor een gespeelde ronde? Voorheen kreeg ik gemiddeld 1500XP en nu maar 800? Dit kan toeval zijn omdat ik niet lekker speelde vanwege de MP5K wat toch een beetje een plaffertjespistool is in vergelijking met de AK74u. :P

Zometeen krijg ik weer bakken met XP omdat er een aantal lifetimechallenges op het huidige level bijna zijn voltooid en dus zal dit een snelle prestigeronde worden. En maar goed ook want bij de 3e prestige krijg je er weer een wapenslot bij.

Ik heb dat nooit zo zeer gemerkt... dus ik gok dat het gewoon komt omdat je net wat minder ownt met je plaffertjespistool ;)

ik gebruik in t begin overigens ook altijd mp5 en m16. scheelt geld zodat je snel de lekkere perks kan halen en ze zijn best aardig te doen als je er eenmaal aan gewend bent. M16 gebruik ik op latere levels nog steeds soms omdat ie met acog best een lekker lange-afstandswapen is.

• beany
  • Laatst online: 08:55
Vooral dat je geen strela hebt is irritant. Niemand anders knalt vliegende troep uit de lucht dus sta je de eerste 30 levels met de law te rotzooien.
Doe ik elke prestige. Zodra ik level 1 ben ff uurtje Nuke HQ spelen met de MP5 en dan de FAMAS kopen.
Hoe hoger je level(niet je prestige dus) hoe meer XP je voor een gespeelde ronde krijgt. De ronde XP in level 1 is dus veel lager dan in level 50 :) Gaat vanzelf weer omhoog als je hogere levels krijgt.
Klopt, alleen zodra je verder in de prestiges komt gaat dat ook tegenvallen omdat ze langzaam aan vol raken. Zit nu op 12 en ik ga deze prestige waarschijnlijk geen lifetime challenges volmaken. Toch 10 a 20k punten per challenge die ik ga missen.
Velen zitten op prestige 14(of 15). Logisch dus :)

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

gisteren ook maar prestige gegaan (prestige 7) :p ik wil zo graag de 15 prestige halen... maar kheb altijd als ik uurtje / 2 uurtje cod speel al gezien. dus ik hoop dat ik binnekort weer goed door level :p want begin wapens vind ik zo slecht :( (doe mij maar aug / famas / ak74u met revolver)
Gisteravond na de speelrondes met de mede GoT'ers ook opnieuw prestige in gegaan, zit nu op level 31! Met dank aan Nuketown + mp5k.

Was leuk gisteren met de Tweakers, inderdaad dat mesje bij Demolition was echt heel goed getimed :) Die Napalm Strike op Launch was ook lekker getimed trouwens...

• bazs2000

bazs2000

Beany, thanks.
Dat met die punten is niet zo eerlijk dan, in het begin want het kost net zoveel moeite om te spelen met lvl 1 dan lvl 50 maar goed, nog even en het gaat weer goed.

@ Obscure:
Jij al op 7, ik op 2 en speel in de week niet zo veel 3 tot 5 uur (gezin). Is niet erg maar betekent wel dat het nog heel lang zal duren voordat ik gouden camo's of alle wapenslots heb en dat is best jammer. Soms speel je een avond en dan gaat het gewoon niet en dat was dan de enige avond in de week die je speelt en is er bijna geen voortgang.

Aan de andere kant wil ik er ook niet meer tijd in steken, heb nog een vrouw en kind en die gaan nog altijd boven een spel. :) Wellicht heb ik na het uitkomen van de volgende CoD wel prestige 15. :+

• beany
bazs2000 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:08:
Beany, thanks.
Dat met die punten is niet zo eerlijk dan, in het begin want het kost net zoveel moeite om te spelen met lvl 1 dan lvl 50 maar goed, nog even en het gaat weer goed.
Van level 1 naar level 2 is geloof ik 300XP. Zou raar zijn om in 1 ronde gelijk 1800XP te halen, niet? ;)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:22:
Vooral dat je geen strela hebt is irritant. Niemand anders knalt vliegende troep uit de lucht dus sta je de eerste 30 levels met de law te rotzooien.
Law is eigenlijk net zo goed als Strela want:
  • de Law heeft ook een lock (ja echt, ff wachten en goed luisteren)
  • met warlord of scavenger pro heb je ook vrij snel 2 missiles
  • reloaden van Strela gaat niet echt snel en zelden leef je lang genoeg om te reloaden, dan is 2x spawnen met law ook voldoende
  • de Strela is alleen Anti-Air, de law daarentegen kan je ook misbruiken als veredelde noobtube :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Frostbite
  • Laatst online: 01-02 00:16
Beany, thanks.

@ Obscure:
Jij al op 7, ik op 2 en speel in de week niet zo veel 3 tot 5 uur (gezin). Is niet erg maar betekent wel dat het nog heel lang zal duren voordat ik gouden camo's of alle wapenslots heb en dat is best jammer. Soms speel je een avond en dan gaat het gewoon niet en dat was dan de enige avond in de week die je speelt en is er bijna geen voortgang.

Aan de andere kant wil ik er ook niet meer tijd in steken, heb nog een vrouw en kind en die gaan nog altijd boven een spel. :) Wellicht heb ik na het uitkomen van de volgende CoD wel prestige 15. :+
Klinkt bekend :)
Ik heb ook een gezin en speel daarom in de late avond / nachtelijke uurtjes. Dan ligt het hele spul te slapen.
En de keren dat er vrouwenfilms worden uitgezonden dan ben ik ook snel weg. Wat mijn vrouw dan niet erg vindt :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• beany
Frentik schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:22:
[...]
  • reloaden van Strela gaat niet echt snel en zelden leef je lang genoeg om te reloaden, dan is 2x spawnen met law ook voldoende
  • de Strela is alleen Anti-Air, en de law kan je ook misbruiken als veredelde noobtube :P
Dat weet ik wel, maar ik krijg het vaak voor elkaar om het reloaden te overleven. En daarbij komt ook dat ik vaak (Counter)UAV uit de lucht knal. Dus ik ga die extra raket toch wel missen.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02 16:38
Frentik schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:22:
[...]
  • de Strela is alleen Anti-Air, de law daarentegen kan je ook misbruiken als veredelde noobtube :P
Ik vind hem toch een stuk minder. Voornamelijk omdat ik geen scavenger op mn AA-class ga gebruiken omdat ik 9/10 x ghost pro moet halen en omdat ik ook niet getarget wil worden als ik die pro al heb. Een anti air class zonder ghos is imo niet zo nuttig.

Die ene missle is regelmatig niet genoeg, en dan krijg je zon scrap assist, waar ik dus niets aan heb als ik ghost pro wil halen...

Als je ghost pro al heb, kan je dus ook reloaden want je word niet (of iig veel minder) getarget. Als je geen ghost pro heb, heb je een goede reden om choppers ed neer te halen en dat gaat sneller met de strella.
Law vind ik als noobtube echt een heel noob wapen. Kan je nog beter de RPG pakken imo.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Als je snel bent heb je meestal niet eens ghost pro nodig. Eerste raket kan je afvuren voordat de chopper kan vuren -> schuilen en reloaden -> 2de afvuren en klaar. En als iemand anders ook zo slim is ligt de chopper er al uit voordat ie een schot gevuurd heeft.

Flack Jacket beschermt je ook redelijk tegen een choppergunner/hind. Ik krijg dan ook meestal 2 raketten afgevuurd met een beetje dansen rondom wat objecten om te schuilen. De splashdamage raakt je wel maar doet niet zoveel pijn meer :)

En sowieso heb ik strela op alle classes. Pistols vind ik maar niks in Black Ops en als de tegenstander geen killstreaks de lucht in krijgt, pak ik wel een ander wapen op. Enige vervelende moment kan zijn als ik mijn enthousiasme per ongeluk van wapen verwissel en met de strela gaat dat nogal traag :p
KingKoning schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:33:
Die ene missle is regelmatig niet genoeg, en dan krijg je zon scrap assist, waar ik dus niets aan heb als ik ghost pro wil halen...

Als je ghost pro al heb, kan je dus ook reloaden want je word niet (of iig veel minder) getarget. Als je geen ghost pro heb, heb je een goede reden om choppers ed neer te halen en dat gaat sneller met de strella.
Law vind ik als noobtube echt een heel noob wapen. Kan je nog beter de RPG pakken imo.
Voor ghost pro gebruik je (counter)spyplanes. En de RPG schiet nou niet echt recht meer in Black Ops, dus de LAW is iets beter dan.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@ Obscure:

idd je moet ook gezin boven een game kiezen (anders doe je iets verkeerd ;) )
maar ik ben nog een student dus ik zou nog wel eens een weekend lang gamen. maarja solo te spelen is dan saai dus zou je al snel op een lan (of met wat vrienden) een server onveilig maken. :+
maar zodra ik langer speel dan 2 uurtjes (merk ik) dat je reactie tijd slomer word dus waardoor meer gaat kloten dan echt killen.

*speelt momenteel vaak alleen: nuketown - domination - hardcore*
iemand heeft me ooit gezegd dat die combinatie zeer snel exp geeft of weet iemand een snellere manier van levelen? of ligt het gewoon allemaal het zelfde?

[Voor 0% gewijzigd door Obscure op 25-02-2011 11:47. Reden: edit: typo]

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08-2022

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:03:
Gisteravond na de speelrondes met de mede GoT'ers ook opnieuw prestige in gegaan, zit nu op level 31! Met dank aan Nuketown + mp5k.

Was leuk gisteren met de Tweakers, inderdaad dat mesje bij Demolition was echt heel goed getimed :) Die Napalm Strike op Launch was ook lekker getimed trouwens...
Die mp5k begint hier ook steeds lekkerder te spelen. Gister weer opnieuw prestige gegaan (ook :) ) en samen met black en pink sniper only servertje bezocht. Ik kon alleen maar met de dragunov spelen (wat een vreselijk ding)... en kon daar wel een beetje mee quickscopen. De admin vond het blijkbaar niet zo leuk dat ik nog een aantal headshots wist te maken met die dragunov en kickte me vervolgens voor spraying. Flauw :')

Anoniem: 361496

Afgelopen zaterdag mijn 4de presige ingegaan. En deze keer juist een keer wat langer met de mp5k rondgelopen ipv de enfield. En ik moet zeggen icm rapid fire en SOH toch best een fijn wapen. Natuurlijk niet van te grote afstand mensen op de korrel nemen, maar bij midrange nog zeer goed te doen.
Ik geef de voorkeur aan extended mags, maar dat komt ook omdat je op Nuketown vaak 2 of 3 man tegen het lijf loopt.
Obscure schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:45:
iemand heeft me ooit gezegd dat die combinatie zeer snel exp geeft of weet iemand een snellere manier van levelen? of ligt het gewoon allemaal het zelfde?
Volgens mij gaat het langzamer. Heb het een keer geprobeerd, bij sofcore krijg ik rond de 10.000 XP per ronde, bij Hardcore rond de 18.000. Ik zou het echt kunnen checken als ik de challenges eruit filter.

reemprive schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:22:
Ik geef de voorkeur aan extended mags, maar dat komt ook omdat je op Nuketown vaak 2 of 3 man tegen het lijf loopt.
Dat klopt 2 is nog goed te doen, maar bij 3 wordt het lastig met 1 clip. Tja keuzes, keuzes...

• Obscure

Obscure

Twinkie??

reemprive schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:27:
Volgens mij gaat het langzamer. Heb het een keer geprobeerd, bij sofcore krijg ik rond de 10.000 XP per ronde, bij Hardcore rond de 18.000. Ik zou het echt kunnen checken als ik de challenges eruit filter.
softcore cod servers vind ik niks aan... moet je zoveel sprayen om te killen als je geen sniper hebt :(
(alleen bij mods dan maarja dat is alleen bij cod4)

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Ik heb gisterenavond m'n killstreak aangepast van UAV, CUAV, Kistje naar Napalm, Huey, Dogs.
M'n KDR wordt daar wel angstaanjagend veel beter mee. Ook zonder Hardliner lukt de napalm een paar keer per rondje, de Huey toch eigenlijk elke ronde wel minimaal 1x en hondjes lukte gisteren in 5 potjes (in anderhalf uur spelen).
En het is zo mooi om je tegenstanders op voice te hebben tijdens zoiets :+
"Hey, 'k heb wat voor jullie bomspotcampers"
"oh god.... WTF honden! flikker!.... is dat jouw choppergunner?.... die napalm ligt midden op mijn spawn man lamer!"
Het maken van veul kills is echt honderd maal makkelijker met die killstreaks. Het respect voor mensen die 100-20 staan na een rondje DOM op Nuketown is volledig weg nu, dat is met zo'n killstreak gewoon piece of cookie.
Hondjes zijn trouwens FTW in FFA, want niemand gaat op de honden schieten om z'n team te beschermen :+

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• beany
Obscure schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Nuketown - Headquarters - hardcore gaat volgens mij het snelst. MITS je team regelmatig de HQ pakt. Dan blijven de puntjes binnenstromen naast je kills, en de punten tellen ook door als je dood bent(als je team de HQ heeft en je bent dood moet je wachten tot de HQ over is). Erg lucratief. Ik zit in een Nuketown HQ ronde meestal op de 8 a 9000 punten, ex ronde bonus en ex challenges.

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@beany
thx, zal wel kijken als ik weer speel (hoop vanavond nog wel ff)
maar ik moet ff me classes maken voor rush / camp voor HQ

wapens: famas (dual mag) / pistol.
extra: frag nade, nova gas, glaymore of tactical insertion.
perks: flak jacket, slight of hand, tactical mask.

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-01 20:18
Headquarter is idd het beste voor exp. Nuketown is dan wel zo makkelijk want daar kan je veel kills maken en snel de HQ vinden/pakken. Vooral in het winnende team pak je veel XP (leuke challenges als je met grote marge wint). Ik wissel echter een beetje tussen HC (mijn voorkeur) en softcore. Zo kan ik de challenges van beide mooi mee pakken. Ook heb ik op softcore soms veel meer exp dan op HC. Je krijgt dan namelijk ook meer challenges door assists etc die je op HC niet hebt/haalt. Ook afhankelijk van de server maak je op softcore soms veel kills, ook al kost het wat meer kogels. Want soms speelt men op HC zo erg traag en behoudend dat het gewoon niet opschiet met de kills.

Wat mij ook wel lekker exp op levert is nuketown demolition. Lekker voorspelbare spawns, dus als je een beetje goed team heb mooi het midden pakken en de vier exits (voordeur, garage en buiten links en rechts) van de enemy coveren en ze zo lekker spawn trappen. Dan mooi je killstreaks binnen halen en met je huey en hind de spawn rapen (als ze je niet direct neerschieten).

Wat ook wel goed exp op levert is met hardline gewoon voor killstreak 3,4,5 (of 4,5,6 met pro) gaan. Elke killstreak die je haalt is weer 100 exp en per match kun je er best veel halen! Zit je op 5/6 dan ff suicide missie en weer opnieuw halen. En als je pro hebt kun je ook nog ff re-rollen, wie weet heb je wel geluk. :)
En je haalt zo ook snel de killstreak challenges voor nog meer exp.
Obscure schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:36:
@beany

Ik zou een launcher nemen inplaats van een pistol. Ten eerste om te voorkomen dat jij en je team gespawnraped worden door een choppergunner of hind. En vaak zit de lucht vol met spy planes die je 150 exp per stuk opleveren door ze ff kapot te knallen, makkelijk verdiend.

Perks zijn prima, famas ook. Ik zou voor de semtex gaan, is wat sneller en makkelijker op nuketown. Tactical is maar net wat je prettig vindt, alle drie zijn wel goed. Nova gas is ook wel leuk om op de HQ te dumpen, alleen jammer dat je er maar één krijgt.
De M60 + grip en extended mags (warlord) of grip + hardened is trouwens ook erg leuk op nuketown. :9

[Voor 26% gewijzigd door Rutger Mulder op 25-02-2011 14:00]

• bazs2000

bazs2000

Dat met die killstreaks doe ik ook altijd. Pas vanaf lvl 25 zet ik meestal de dodelijkere killstreaks aan omdat de meeste challenges van de lage dan al zijn gehaald. Carepackages zijn ook al herontdekt want soms zit er nog best iets leuks in.

Het punt alleen van carepackages is de tijd die je moet wachten en soms ben je al dood nog voordat deze is geland. Ik vind het niet erg als een teamgenoot die dingen pakt maar de tegenstanders.... :X
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:23:
En de keren dat er vrouwenfilms worden uitgezonden dan ben ik ook snel weg. Wat mijn vrouw dan niet erg vindt :)
Ik ben dan ook erg gelukkig met het feit dat mijn vrouw Secret Story redelijk leuk vindt. Ik haak echt af bij dergelijke programma's. Vanavond is het bijvoorbeeld mijn avond om te spelen en je wilt niet weten wat voor bagger er allemaal op TV is. Geen man die daarop zit te wachten.

Zodra de kleine meid naar bed is gebracht dan wordt de computer aangeslingerd en ga ik spelen en ouwehoeren via TS met de clan. :)

Edit:
De laatste tijd zie ik steeds meer mensen met de G11 rondrennen en ik moet zeggen dat het wel een prettig wapen is om mee te knallen. Zekers niet geschikt om mee te sproeien maar vaak is de tegenstander op slag dood na een goede hit. :) Ik raap er soms weleens een op als ik er een zie liggen. zou er niet snel een class mee uitrusten maar wil er wel mee schieten. :)

[Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 25-02-2011 14:09]

• beany
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:50:
Ik zou voor de semtex gaan, is wat sneller en makkelijker op nuketown. Tactical is maar net wat je prettig vindt, alle drie zijn wel goed.
Semtex zie je zo goed liggen. En een granaat rolt lekker verder. Plus dat je tijdens het gooien niet de fout kan maken om iets te hoog te mikken waardoor die aan de bovenkant van een deurpost blijft hangen om vervolgens BOEM te doen en je tegen een suicide aan zit te kijken :X

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-02 11:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:03:
[...]

doe eens filmpje uploaden? je kan via theater alles terug bekijken
Ik weet ;) Zal hem vanavond even uploaden naar joutube ;)

Anoniem: 387913

Obscure schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:36:
@beany

Ik persoonlijk zou je set een beetje aanpassen

vervang SOH door Warlord Pro, zorgt voor een extra lethal en tactical.
ook omdat SOH met dual mags toch een klein beetje overkill is en dat je beter op een ander vlak een voordeel kan halen (in dit geval dus een extra lethal en tactical) maar goed, dat ik mijn suggestie

beany schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:07:
[...]

Semtex zie je zo goed liggen. En een granaat rolt lekker verder. Plus dat je tijdens het gooien niet de fout kan maken om iets te hoog te mikken waardoor die aan de bovenkant van een deurpost blijft hangen om vervolgens BOEM te doen en je tegen een suicide aan zit te kijken :X
Poeh ja overkomt mij ook nog weleens. Toch blijf ik m nog altijd gebruiken. Een semtexje op iemand plakken blijft toch wel erg lekker om te doen

• bazs2000

bazs2000

Vooral als jij de semtex aan iemand laat plakken en diegene jou net na het gooien neerschiet, jij dood en hij dood. Dat blijft toch wel het mooiste. :)

zeker, en extra xp'tjes. Ook n paar keer gehad dat iemand van dichtbij een semtex op me gooide, snel erheen lopen. ikke dood dan jij ook mf....

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-02 15:45
bazs2000 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:10:
Vooral als jij de semtex aan iemand laat plakken en diegene jou net na het gooien neerschiet, jij dood en hij dood. Dat blijft toch wel het mooiste. :)
Mooier is als diegene dan wegrent als een kip zonder kop, andere teammates tegenkomt en die dan opblaast :+
doodgaan nadat je je semtex gooit is imho niet echt mooi...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:28:
[...]

Mooier is als diegene dan wegrent als een kip zonder kop, andere teammates tegenkomt en die dan opblaast :+
doodgaan nadat je je semtex gooit is imho niet echt mooi...
Hehe ik was net bezig met hetzelfde te typen. Dat is idd ook erg mooi.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06
Anoniem: 361496 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Hehe ik was net bezig met hetzelfde te typen. Dat is idd ook erg mooi.
Jep, deze week nog zoiets meegemaakt.
Ik plakte een semtex op een enemy en hij had dat waarschijnlijk niet door en besloot in een hoekje te gaan schuilen waar ook al een teamgenoot zat. Double kill! Dank u >:)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-01 19:35
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:23:
[...]

Klinkt bekend :)
Ik heb ook een gezin en speel daarom in de late avond / nachtelijke uurtjes. Dan ligt het hele spul te slapen.
Ik doe het precies zo idd, wordt helaas weleens erg laat op die manier.
Ik heb zelf besloten voorlopig geen prestige mode meer te gaan doen. Ik heb genoeg weapon slots en mijn prestige embleempje interesseerd me weinig.

Ik haal alles wel steeds sneller (heb nu @ bijna lvl 30 2de prestige mijn belangrijkste pro perks al) maar heb geen zin meer steeds die eerste lvls met mijn proppeschieter rond te rennen. Ik game toch veel met een vast clubje. De tegenpartij slopen haal ik meer uit dan uit weer een rondje van hetzelfde. Ga nu gewoon proberen ALLE challenges te halen. :)

• Compi_56
  • Laatst online: 21-11-2022
Modern warfare 3

http://www.pcgamer.com/20...rfare-3-countdown-begins/

Lijkt erop dat ze Battefield 3 een duw willen geven.

• KnetterGek

KnetterGek

Hoezee, dertig levels in een day...
Alhoewel ik de laatste vijf rondjes telkens een hoeveelheid XP nodig had om bij het voglende level te komen in de buurt van de -20.000 met als gevolg dat ik vier rondjes voor Jan Lul gespeeld heb, en pas na m'n afsluitende rondje naar level 28 ging (voor de vijfde keer |:( )
Ik heb nu even met de Enfield gespeeld tot ik de AUG mocht kopen. Alhoewle het en prutsgun blijft in vergelijking met veel andere wapens is ie met dual-mags en SoH Pro wel godgloeiend snel - dat is op zich ook wel fijn spelen :+
Hardline Pro had ik in één ronde vol, door wat hulpvaardige teammates die alle 12 m'n kistjes inpikten, ook wel érg prettig dat een keer in één ronde gehaald te hebben.

Compi_56 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:29:
Modern warfare 3

Ik heb wel zin in MW3 hoor :D

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09-2022
vinom schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:51:
[...]

Ik heb wel zin in MW3 hoor :D
Ik ook!, BO is toch niet helemaal wat ik ervan gehoopt had, speel nog steeds liever MW2 :)

* PSN=Chef_NL** *

• Rutger Mulder
Zo net prestige 15 gehaald, kan ik me eindelijk eens focussen op al mn challenges om die te halen. Deed eerst alleen de makkelijke voor de extra exp, nu wil ik alles halen. :D
Modern warfare 3

We worden de laatste tijd echt dood gegooit me teasers en trailers. Er komen veel goede games uit dit jaar, dat wordt echt moeilijk kiezen straks. BF3, Brink, Homefront, Crysis 2, Diablo 3, Elder Scrolls Skyrim, maar MW3 heb ik nog wel mn twijfels bij.

Denk dat het dit jaar weer eens tijd wordt voor een PC upgrade voor al dit moois. :9

[Voor 13% gewijzigd door Rutger Mulder op 26-02-2011 02:55]

• bazs2000

bazs2000

Gister weer als een dolle zitten knallen en ben alweer bijna lvl30.
Het wordt tijd dat ik die strela weer kan toevoegen aan mijn uitrusting want de LAW is rukkerderuk. Heb slechts 1 raket en heb er steevast 2 nodig. Als er dan een chopper hangt dan doe ik het volgende:

Schiet een missle af op chopper, pleeg zelfmoord en maak het karwij vervolgens af.
Drama is dat, nog even en dit is niet meer nodig. :)

• -TheNose-
Modern warfare 3

Ik dacht dat infinityward ermee gestopt was? Nu zie ik ze er weer tussen staan?

Voor pc users is het wel een stuk eenvoudiger om snel prestige 15 te halen trouwens zeg. Nuketown only servers en gaan... :P
bazs2000 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:09:
Gister weer als een dolle zitten knallen en ben alweer bijna lvl30.
Het wordt tijd dat ik die strela weer kan toevoegen aan mijn uitrusting want de LAW is rukkerderuk. Heb slechts 1 raket en heb er steevast 2 nodig. Als er dan een chopper hangt dan doe ik het volgende:

Schiet een missle af op chopper, pleeg zelfmoord en maak het karwij vervolgens af.
Drama is dat, nog even en dit is niet meer nodig. :)
Ik doe dat inderdaad ook vaak, maar je kan ze wel neerhalen met 1 schot, heb het een keer gefrapst: YouTube: 2 takedowns with unguided LAW
Niet locken dus.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mja, maar de kans dat je dan raakt is wel beduidend kleiner :/

Android developer & dürüm-liefhebber

• Rutger Mulder
Mavamaarten schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:26:
Mja, maar de kans dat je dan raakt is wel beduidend kleiner :/
Wel altijd proberen met je eerste schot. Als de chopper nog z'n flares heeft zal hij deze toch gebruiken, ook al schiet je unguided, dus je kan net zo goed het gokje wagen, want een guided rocket gaat door de flares toch mis. Als je niet raakt gewoon je tweede LAW guided schieten want de chopper heb z'n flares al gebruikt. :)

Als de chopper recht boven met zit lukt het nog best vaak om hem unguided te raken. En soms heb je ook van die lui die met hun hind stil hangen in de lucht, dan is het echt mooi als je ze met 1 unguided LAW zo hun 11 killstreak afneemt. >:)

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09-2022
Mensen vergeten nog wel eens: met je assault rifle haal je ook wel een chopper neer hoor

* PSN=Chef_NL** *

Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:25:
Mensen vergeten nog wel eens: met je assault rifle haal je ook wel een chopper neer hoor
Is best lastig, ik schiet wel eens 3 clips van een ak of commando leeg op een heli zonder dat hij neer gaat.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 21:30
Ik vind BO steeds meer een irritatie dan een game worden.
Grootste irritatie is toch wel de imbalance in wapens, waardoor je constant word afgeschoten door de famas en ak74u sproeiers.
Ik snap best dat ook de slechte speler zijn kills moet kunnen scoren, maar het verschil is wel erg groot.

• bazs2000

bazs2000

Nah, dat ligt dan toch echt aan jezelf.
Die AK74u is echt niet zo'n sproeiwapen als je denkt. De Skorpion is veel beter om mee te sproeien en zeker met rapid fire, probeer maar eens tijdens nuketown ofzo.

De Famas is goed maar de Aug of Commando zijn beter. Als je voor het eerst speelt of net in prestige bent gegaan dan mag je blij zijn dat deze wapens erin zitten. Zonder die wapens zouden veel spelers de eerste levels nooit doorkomen.

Mijn irritatie blijven de figuren met last stand en ik vind het vreselijk door iemand te worden afgeschoten die in last stand zit maar aan de andere kant, ik kan ook opletten en er nog een kogel achteraan gooien. Dat ik dat vaak verzuim ligt meer aan mijzelf dan aan het figuur met last stand. :)

• unfor
bazs2000 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:50:
Die AK74u is echt niet zo'n sproeiwapen als je denkt. De Skorpion is veel beter om mee te sproeien en zeker met rapid fire, probeer maar eens tijdens nuketown ofzo.

De Famas is goed maar de Aug of Commando zijn beter. Als je voor het eerst speelt of net in prestige bent gegaan dan mag je blij zijn dat deze wapens erin zitten. Zonder die wapens zouden veel spelers de eerste levels nooit doorkomen.

Mijn irritatie blijven de figuren met last stand en ik vind het vreselijk door iemand te worden afgeschoten die in last stand zit maar aan de andere kant, ik kan ook opletten en er nog een kogel achteraan gooien. Dat ik dat vaak verzuim ligt meer aan mijzelf dan aan het figuur met last stand. :)
Was het maar zo, ik heb zo'n 4k kills met de ak74u, en 2k met de famas.
Die wapens zijn zonder twijfel het makkelijkst om kills mee te scoren.
Vooral met de AK74u + rapid fire hoef je maar in de general direction te mikken en je hebt een kill.

Dit zegt toch voldoende:
http://cloud.steampowered...6618C7218CE9EE2D2F19D0D1/

[Voor 5% gewijzigd door unfor op 26-02-2011 21:09]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-02 19:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

InZane schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:45:
[...]

Jep, deze week nog zoiets meegemaakt.
Ik plakte een semtex op een enemy en hij had dat waarschijnlijk niet door en besloot in een hoekje te gaan schuilen waar ook al een teamgenoot zat. Double kill! Dank u >:)
Dat zijn overigens 2 challenges in MW2. Had het eens in Karachi geloof ik. Gooi een semtex op een gast die in een deur opening blijft staan. Van de ene kant wil iemand ook die deur door en van de andere kant willen er 2 door die deur eruit. Quad kill, ging ook zelf nog dood omdat die gast me neer schoot. Krijg je dus 8x zo'n melding in je scherm. Kill, Double Kill, Tripple Kill, Quad Kill, You killed an enemy after you died, You killed an enemy after you died, You killed an enemy after you died, You killed an enemy after you died. Leverde aardig wat xp op. Meteen de challenge Enemy with Benefits gehaald daardoor.

XBL: MRE Inc

• KnetterGek

KnetterGek

reemprive schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Is best lastig, ik schiet wel eens 3 clips van een ak of commando leeg op een heli zonder dat hij neer gaat.
Het voordeel van een heel team M60 sproeiers :+

• unfor
Huey halen op nuketown door alleen maar te wallbangen word niet gewaardeerd door newbies: >:)

edit: meneer zit hier ook op GoT :D Icepegel

[Voor 17% gewijzigd door unfor op 27-02-2011 01:06]

• Fid3lity
  • Laatst online: 05-08-2022

Fid3lity

Spectre X

KnetterGek schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:55:
[...]

Ik wilde eigenlijk een grap maken met sproeiers en op de grond liggen, maar je had helaas nergens campen staan... Dus deze post is nutteloos :)

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 15:53

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

unfor schreef op zondag 27 februari 2011 @ 01:02:
Huey halen op nuketown door alleen maar te wallbangen word niet gewaardeerd door newbies: >:)
[afbeelding]
edit: meneer zit hier ook op GoT :D Icepegel
Lol, dat vind ik nou ook altijd zo raar. Gelijk iemand uitmaken voor hacker al ownt ie je 1 keer.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Gisteren ook de irritaties van iemand op mijn hals gehaald, maar ik verdiende het ook wel een beetje. :9 Soms speel ik wel eens op unranked HC gungame servers for the hell of it. Soms zit er dan ook een ronde tussen waarin ik zin heb om alleen maar te knifen en mensen levels afhandig te maken. Sta je aan het eind van de ronde nog steeds op level 1, maar op 15-20-25 knife kills. Tegenstanders kunnen dat niet altijd waarderen. :Y)

[Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 27-02-2011 11:14]

F4L was toch die clan die afgelopen donderdag joinde?

• Phyxion
  • Laatst online: 21:47

Phyxion

_/-\o_

KnetterGek schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:55:
[...]

Vooral op Nuketown met 2 man onder in het huis en 2 man boven in het huis en 2 man links en 2 man rechts van het huis gewoon gaan sproeien. Andere team kan wel ophouden dan :) Levert wel briljante potjes op trouwens _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

reemprive schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:39:
F4L was toch die clan die afgelopen donderdag joinde?
Ja, ik geloof van wel. Waarom ?

Verder net een leuk potje HC CTF achter de rug. Ik speel zelf nooit vaak HC, moet ik meer doen. Het enige kutte zijn de teamkills...

Ook heb ik iets nieuws ontdekt op de map crisis. Ik wist echt niet dat er aan de vlag bij de huizen een ladder was met een soort van uitkijktoren. Hier ben ik achtergekomen na 3x doodgaan door dezelfde camper :9

• bazs2000

bazs2000

HC leert spelers niet zomaar te schieten op alles wat beweegt. :P
Wel jammer van het potje dat vrijwel iedereen voor de kills ging en niet voor de vlag, jij wel maar de rest dus niet. CTF is echt loeispannend in HC en de actie drijft je echt tot op het puntje van jouw stoel als iedereen verdedigt en vlaggen rooft. :P

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bwaa, normaal haal ik geen 3 caps hoor O-) maximum 2...
In het begin werd ik telkens gekilld door een aimbotter (altijd prefire) maar eens die gekickt werd nog maar 4 keer gekilld geweest (mislukte pogingen om de vlag te pikken).
HC leert mij eerder hipfiren. Ik haalde een zieke headshot vanop een huge afstand... in hipfire :D

• unfor
En weer een ban aan m'n laars voor cheaten :P
Met een M16 + hardened pro door de nuketown deur raggen haalt massas kills binnen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cbWn7xhvF0Q]

[Voor 18% gewijzigd door unfor op 27-02-2011 19:39]

• bazs2000

bazs2000

Tja, ik heb ook nooit gesnapt waarom de objective precies daar moet zitten.
Is het niet dat er iemand door de muren schiet wordt het punt wel belaagd met nades. Gewoon een baggermap voor dergelijke objectives.

Ik zou jou nooit hebben gebanned hiervoor. :)

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mwuah, je moet toegeven dat als je daar gekilld wordt en je die killcam te zien krijgt, het toch wel verdacht hard lijkt op een aimbot. Ik zeg niet dat je cheat, maar uit killcam perspective wel.

Net trouwens een baggergame achter de rug. Sniper only server, alleen deed de autokick het niet. Resultaat : Eerste rondjes ware echt leuk, tot er een paar noobs geen sniper wilden nemen. Laat die noobs nu toch wel de volgende keer in mijn team zitten zeker >:) Die teamkills hadden ze nog tegoed van vorige keer :9

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
bazs2000 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:47:
Tja, ik heb ook nooit gesnapt waarom de objective precies daar moet zitten.
Is het niet dat er iemand door de muren schiet wordt het punt wel belaagd met nades. Gewoon een baggermap voor dergelijke objectives.

Ik zou jou nooit hebben gebanned hiervoor. :)
Nuketown is wel ok voor iets van 4v4. Maar 6v6 of zelfs 9v9 zoals het meestal is op de PC is het eigenlijk niet te doen, zeker objective gametypes.
unfor schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:20:
En weer een ban aan m'n laars voor cheaten :P
Met een M16 + hardened pro door de nuketown deur raggen haalt massas kills binnen.
[video]
Dat mensen dat nog niet weten en meteen haxxxxx gaan roepen 8)7

Met de FAL + hardened is ie ook leuk ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

Mavamaarten schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:52:
Mwuah, je moet toegeven dat als je daar gekilld wordt en je die killcam te zien krijgt, het toch wel verdacht hard lijkt op een aimbot. Ik zeg niet dat je cheat, maar uit killcam perspective wel.

Net trouwens een baggergame achter de rug. Sniper only server, alleen deed de autokick het niet. Resultaat : Eerste rondjes ware echt leuk, tot er een paar noobs geen sniper wilden nemen. Laat die noobs nu toch wel de volgende keer in mijn team zitten zeker >:) Die teamkills hadden ze nog tegoed van vorige keer :9
Niet echt, hij schiet maar op één punt. Dat is gewoon sprayen op een prima plekkie.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• beany
Gundogan schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:54:
[...]

Nuketown is wel ok voor iets van 4v4. Maar 6v6 of zelfs 9v9 zoals het meestal is op de PC is het eigenlijk niet te doen, zeker objective gametypes.
Het is zelfs jammer dat 16v16 of zelfs 32v32 niet mogelijk is op Nuketown.

Nuketown is gewoon een map om flink in te raggen. Vergeet tactiek, vergeet teamwork... gewoon keihard raggen, meer niet.

Elke andere manier om die map te bekijken of benaderen is fout.

Ik ben trouwens laatste tijd veel bezig in HC. Wat is dat toch lekker zeg! Gewoon handje vol kogels en een kill erbij in plaats van je magazijn leeg te moeten schieten voor je een kill hebt.

• Ronald_O
  • Laatst online: 08:19
beany schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:46:
[...]
Ik ben trouwens laatste tijd veel bezig in HC. Wat is dat toch lekker zeg! Gewoon handje vol kogels en een kill erbij in plaats van je magazijn leeg te moeten schieten voor je een kill hebt.
Goedzo! Er begint wijsheid te komen richting de tijgers ;) Benoem ik jou bij deze tot admin op de server voor een eventuele volgende match tussen tweakers.

Laatste van wat je zegt is ook precies hetgene wat me ergert in normal mode..

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 16:12
Meld! PS3: Syrek_

Nu nog leren richten op de PS3, raak alles behalve de tegenstander! Als ik zie hoe accuraat sommige mensen schieten met zo'n controller, heb ik nog een lange weg te gaan. Heb gewoon die feeling niet als met een muis :?

Steun ook Klimmen tegen MS

• beany
Ronald_O schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:52:
[...]

Goedzo! Er begint wijsheid te komen richting de tijgers ;) Benoem ik jou bij deze tot admin op de server voor een eventuele volgende match tussen tweakers.

Er zitten ook nadelen aan HC hoor. Op een beetje kleine map is een rolling thunder, napalm of artillerie niet grappig. Vaak roep ik iets in de trant van 'napalm on A', vervolgens klik op het kaartje om daar de napalm neer te pleuren om vervolgens te zien dat de helft van mijn teamgenoten op A afspurten |:(

Het volgende evenement in mijn treurige leven is het bestuderen van een kick message..........
Ronald_O schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:52:
[...]

Ik weet niet...ik ben nog niet helemaal overtuigd met HC. Het neemt mij de voorkeur weg om met bepaalde wapens te spelen..elk wapen werkt namelijk in HC, omdat je maar zo weinig kogels hoeft te schieten.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 21:57

Laidback Luc

Ondertitel.srt

joint_me schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:29:

Nu nog leren richten op de PS3, raak alles behalve de tegenstander! Als ik zie hoe accuraat sommige mensen schieten met zo'n controller, heb ik nog een lange weg te gaan. Heb gewoon die feeling niet als met een muis :?
Komt vanzelf, gewoon genoeg spelen, 1 week flink codden was genoeg voor mij om gewent te raken.

Gisteren trouwens zieke gameplay gezien..501 kills in een potje demolition op havana. Kwestie van precies achter een spawnpoint gaan staan en knifen maar.

Zoek maar op youtube, 501 kills best black ops game. Volgens mij staat hij op het kanaal van Hazardcinema.

• KnetterGek

KnetterGek

Blue-Tiger schreef op zondag 27 februari 2011 @ 01:05:
[...]
Ik wilde eigenlijk een grap maken met sproeiers en op de grond liggen, maar je had helaas nergens campen staan... Dus deze post is nutteloos :)
Maar ik word dagelijks voor camper uitgemaakt dus kom er maar in hoor :+
Overigens is op de grond liggen en sproeien naar de tuin aan de overkant op nuketown wel degelijk een geliefde taktiek om de vijand een beetje op z'n spawn te houden. Werkt vooral bangevaarlijk goed op Demolition :+

Gisterenavond op m'n eigen server voor cheater uitgemaakt omdat ik een rondje afsloot met 37-1. Kijk, het is natuurlijk niet MIJN schuld dat mijn kistje een chopper gunner was. En m'n tweede kistje ook. en het kistje van de vijand dat ze daar zomaar voor me lieten vallen. En het ammo kistje van m'n teammate wat ie niet wilde tot ik Hardline Pro er op los liet... en toen was ie te laat terug.

Eigenlijk vind ik dat die tegenstanders me dankbaar moeten zijn dat ik 4 CGs in één ronde kreeg op Villa, waar veel plek is om binnen te gaan zitten en je voor de chopper te versturen. En minstens één vijand heeft toch drie helis uit de lucht weten te halen, waar hij vol enthousiasme over schreef. Die erna maakte hem wel minder blij. Vooral omdat hij de game-winning killcam was.
Het rondje erna (FFA) sloot ik af met een Personal Best: Killstreak (19). Toen ging ie weg.

Ik speel deze prestige door met de AK74u. Wat een gun zeg: met de AKu haal ik gemiddeld drie tot vier killstreaks per ronde. Het kan bijna niet zo zijn dat ik plotseling zoveel beter ben geworden: het is gewoon puur hoe overpowered dit wapen is dat ik ineens van een mid-range speler naar een serieuze top speler in public server ben gegaan puur door wapen te wiselen.
Het ding is niet alleen veel te zuiver, veel te sterk en veel te licht zodat je zelf veel te snel bent, de ADS time is zo kort dat je SoH pro helemaal niet nodig hebt om te asskicken. Dit wapen is echt vunzig overpowered zeg, daar gaan we volgende prestige maar niet mee spelen.
Maar hij is dus vooral niet overpowered :')

• bazs2000

bazs2000

beany schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:33:
[...]

Er zitten ook nadelen aan HC hoor. Op een beetje kleine map is een rolling thunder, napalm of artillerie niet grappig. Vaak roep ik iets in de trant van 'napalm on A', vervolgens klik op het kaartje om daar de napalm neer te pleuren om vervolgens te zien dat de helft van mijn teamgenoten op A afspurten |:(

Het volgende evenement in mijn treurige leven is het bestuderen van een kick message..........
Daarom heb ik dan ook geen Napalm of bommenwerper meer bij mijn killstreaks. :)

Al zo vaak gehad dat ik mijn eigen team om zeep hielp en dus ook een dikke kick aan mijn broek had. Doe mij dan maar een sentry of chopper, veel beter.

In HC is alleen die chopper zo snel uit de lucht maar goed, vaak maak je er nog wat kills mee voordat deze ten onder gaat.

• Ronald_O
  • Laatst online: 08:19
Weinig problemen eigenlijk met de napalm.. Ligt waarschijnlijk ook aan het speltype in TDM blijf je bijv verspreid spawnen en dan kan het behoorlijk vervelend zijn om de strike goed te plaatsen zodat je geen teamkills krijgt gevolgt door de bekende kickmessage idd..

Wapens maakt juist heel veel uit op HC vind ik zelf. Met "sprayen" maakt het idd niet uit maar op afstand gemikt/ dodelijk schieten werkt toch niet bepaald feilloos met ieder wapen. Alle assault rifles zo goed als wel, Galil steekt echter toch wel met kop en schouders er bovenuit, maar goed zijn ook wel assaults dan :+

De meeste SMG's zijn toch fijner op de korte tot middellange afstand alleen de ak74u en MAC11+rapid fire werkt (voor mij) op de lange afstand.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ReFresh F5 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:38:
[...]

Komt vanzelf, gewoon genoeg spelen, 1 week flink codden was genoeg voor mij om gewent te raken.

Gisteren trouwens zieke gameplay gezien..501 kills in een potje demolition op havana. Kwestie van precies achter een spawnpoint gaan staan en knifen maar.

Zoek maar op youtube, 501 kills best black ops game. Volgens mij staat hij op het kanaal van Hazardcinema.
1 woord:
Boosters

bron: YouTube: Black Ops booster gets caught.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01 17:41
ik vind het maar een beetje sneu dat Wallcampen. Gelukkig gebeurd dit soort onzin alleen maar op een map als Noobtown.

• bazs2000

bazs2000

Sneu? Nah, het is gewoon een goede manier van verdedigen. :P
Wat dit betreft is het gewoon een zwak punt in de map, ze zouden het moeten patchen dat kogels die ruimte niet meer kunnen penetreren en dan is het opgelost.

Maar dan zit je nog met de nadespammers. Nuketown is gewoon niet gemaakt voor dit soort objectives. Trouwens, voor CTF is het wel een supermap. :)

• beany
xeple schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:17:
ik vind het maar een beetje sneu dat Wallcampen. Gelukkig gebeurd dit soort onzin alleen maar op een map als Noobtown.
Ik doe het in Nuketown ook, tenminste... als de mode HQ is en de HQ op dat moment bij die open garage deur is en de vijand op de veldje daarachter spawnt. Erop af rennen heeft geen nut, gewoon knallen door die linker dicht deur werkt dan prima. Het is een tactiek EN het is een feature van de game: door materieel heen kunnen schieten.
joint_me schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:29:

Vergeet niet dat ik er ook enorm veel mensen met een muis op de PS3 spelen. Dit aantal groeit ook dagelijks.

• KnetterGek

KnetterGek

beany schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:22:
[...]
Ik doe het in Nuketown ook, tenminste... als de mode HQ is en de HQ op dat moment bij die open garage deur is en de vijand op de veldje daarachter spawnt. Erop af rennen heeft geen nut, gewoon knallen door die linker dicht deur werkt dan prima. Het is een tactiek EN het is een feature van de game: door materieel heen kunnen schieten.
En in Demolition, de bombspot in de garage is ondefusebaar als ik m'n M60 erbij haal. Verdedigend is het natuurlijk onmogelijk door de voordeur van het andere huis te komen :+

Ik vind het door muren bangen niet alleen gaaf om te kunnen en leuk om goed te leren doen (a.d.h.v. UAV en Hacker informatie raden waar iemand zit te campen en hem door een muur kapotschieten bijvoorbeeld) maar ook gewoon erbij horen in een semi-realistische shooter.
Ik maak van wallbangen echt een beetje een sport. Er is toch niets realistischers dan moderne oorlogvoering: als ik weet dat er iemand achter dat muurtje zit, en het muurtje is van spaanplaat, en ik heb drie magazijnen... sproei, kill, klaar.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bekijk het filmpje maar eens, dit is gewoon een spawntrap in demo, de mensen proberen wel weg te rennen maar dit gaat gewoon niet.
bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:25:
[...]

Vergeet niet dat ik er ook enorm veel mensen met een muis op de PS3 spelen. Dit aantal groeit ook dagelijks.
Die vallen echt in het niet bij alle controller-gebruikers :P

• -TheNose-
bazs2000 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:50:

Dit! Vooral op HC is het een drama. Vaak ook headshots door last stand mensen. Zwaar overpowered en super irritant. Teammates met last stand revive ik ook nooit, stumperds. :P

Over de AK74U, heerlijk wapen toch? Mijn rush class heeft altijd een AK74U met grip, ghost pro (HC speler)/SoH/Marathon en gaan. Mijn main assault class is standaard met de AK47 trouwens. :)

• MaSt3rKoK
-TheNose- schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:56:
[...]

Dit! Vooral op HC is het een drama. Vaak ook headshots door last stand mensen. Zwaar overpowered en super irritant. Teammates met last stand revive ik ook nooit, stumperds. :P

Over de AK74U, heerlijk wapen toch? Mijn rush class heeft altijd een AK74U met grip, ghost pro (HC speler)/SoH/Marathon en gaan. Mijn main assault class is standaard met de AK47 trouwens. :)
Achja de AK74U......Ik vind het niet zo'n spannend wapen, komt ook omdat ik alleen maar HC speel.
Beste wapen (wat ik vind) is de galil op HC mode en als je dan toch een Rush kitje wil op HC probeer de MAC11 is met rapid fire die werkt heerlijk

• Rutger Mulder
ReFresh F5 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:58:
[...]

Bekijk het filmpje maar eens, dit is gewoon een spawntrap in demo, de mensen proberen wel weg te rennen maar dit gaat gewoon niet.
Dat is echt niet een normale spawn trap. Wellicht dat er één speler niet in het complot zit, maar die gasten zijn gewoon keihard aan het boosten zoals die ene video ook aantoont. Een normaal team was normaal gesproken al lang losgebroken uit deze spawn rape of hadden de game gewoon verlaten.

Hier paar filmpjes over spawntrappen in demo voor 4 maps. Het is mogelijk, maar alle maps hebben meer dan 6 spawnspots, dus een perfecte trap is niet echt altijd mogelijk en je moet wel erg veel geluk hebben om al je teamgenoten in positie te krijgen voor een perfecte spawn trap. Maar de kennis van de spawn spots is ook handig voor solo play, dus nog steeds interessant om te weten.
YouTube: Kanaal van TheKillerGod23

Anoniem: 326505

bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:25:
[...]

Haha, dat dacht jij. Als een half procent met een muis speelt is het fokking veel. Er zijn meer mensen die goed met knuppels overweg kunnen dan mensen die met muis spelen (op consoles).

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rutger Mulder schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:40:
[...]

Dat is echt niet een normale spawn trap. Wellicht dat er één speler niet in het complot zit, maar die gasten zijn gewoon keihard aan het boosten zoals die ene video ook aantoont. Een normaal team was normaal gesproken al lang losgebroken uit deze spawn rape of hadden de game gewoon verlaten.

Hier paar filmpjes over spawntrappen in demo voor 4 maps. Het is mogelijk, maar alle maps hebben meer dan 6 spawnspots, dus een perfecte trap is niet echt altijd mogelijk en je moet wel erg veel geluk hebben om al je teamgenoten in positie te krijgen voor een perfecte spawn trap. Maar de kennis van de spawn spots is ook handig voor solo play, dus nog steeds interessant om te weten.
YouTube: Kanaal van TheKillerGod23
Over dit filmpje heb ik het. YouTube: 501 Kills in Black Ops | Best Black Ops Game Ever? | Fix these spawns! onmogelijk om uit zo'n spawntrap te komen..
Het zullen er ongetwijfeld veel meer zijn die met een controller spelen, dat zeg ik ook niet. Ik zeg echter alleen maar dat er sinds de FFX en nu de Fns (en je hebt inmiddels ook de EEC) echt wel een behoorlijke userbase is ontstaan, en daardoor de kans dat je tijdens een potje een muis gebruiker tegen komt, behoorlijk groot is (inmiddels ook op de 360 met de Scorch). Helaas heb ik hier geen keiharde cijfers van, want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die verhoudingen liggen.

edit: Wat is dat voor apparaatje wat soms in z'n handen tevoorschijn komt, in dat 501 kills filmpje? Nog nooit gezien.

[Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 28-02-2011 15:11]

Anoniem: 321222

bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:09:
edit: Wat is dat voor apparaatje wat soms in z'n handen tevoorschijn komt, in dat 501 kills filmpje? Nog nooit gezien.
Waarschijnlijk doel je op de tactical insertion die hij telkens neerlegt, hij zal dan op die plek terugspawnen.

• -TheNose-
MaSt3rKoK schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:35:
[...]

Achja de AK74U......Ik vind het niet zo'n spannend wapen, komt ook omdat ik alleen maar HC speel.
Beste wapen (wat ik vind) is de galil op HC mode en als je dan toch een Rush kitje wil op HC probeer de MAC11 is met rapid fire die werkt heerlijk
Spannend niet nee, maar ik vind hem prettig in het gebruik. :) Zal die MAC11 eens proberen. Op HC maken de wapen stats al minder uit. Meer wat je zelf prettig vind kwa spray etc. De Galil gebruik ik ook regelmatig idd.

• Rutger Mulder
Ja dat weet ik, ik heb het ook gezien. Maar zoals ApC_IcE als postte zijn het gewoon boosters, zoals je kan zien in dit filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rbc6-bGxN0M]
Dit is niet exact dezelfde match als die van 501 kills, maar het zijn groten deels wel dezelfde personen. Zie bijvoorbeeld hi4747 en hi4747(1) die in beide filmpjes zich gewoon vrijwillig laten killen aka boosten. Wel erg verdachte namen of niet..? Ook ii Devour Sklz, [swag]KOPYKat23, [swag]JMalOhMal en [KIDS]SillyDrip42 spelen in beide filmpjes een booster. Dus een 100% identiek team!!!
Later op het einde van het 501 kill filmpje verlaten een paar boosters de game en heb je er een paar randoms tussen zitten die er niet bij horen, maar die leaven ook gewoon telkens en gaan niet eens echt proberen om vrij te breken, want het heeft toch geen zin als meer dan de helft van je team boosters zijn die niks doen.

Bij 3:45 van het andere filmpje zie je een score screen en dat er net één [swag] is vertrokken. Dat je denkt dat ze proberen weg te rennen is een illusie. De boosters weten niet waar ze spawnen en proberen telkens naar hun killers te rennen, dus ja ze rennen wel direct na spawn. Je ziet ook duidelijk dat ze proberen zo snel mogelijk weer te spawnen en skippen dus de kill cam. Als je niet door hebt dat dit puur boosting is ben je echt blind....
Ik hoop dat een treyarch admin/dev dit te zien krijgt en ze allemaal hun account afneemt.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rutger Mulder schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:37:
[...]

Ja dat weet ik, ik heb het ook gezien. Maar zoals ApC_IcE als postte zijn het gewoon boosters, zoals je kan zien in dit filmpje:
[video]
Dit is niet exact dezelfde match als die van 501 kills, maar het zijn groten deels wel dezelfde personen. Zie bijvoorbeeld hi4747 en hi4747(1) die in beide filmpjes zich gewoon vrijwillig laten killen aka boosten. Wel erg verdachte namen of niet..? Ook ii Devour Sklz, [swag]KOPYKat23, [swag]JMalOhMal en [KIDS]SillyDrip42 spelen in beide filmpjes een booster. Dus een 100% identiek team!!!
Later op het einde van het 501 kill filmpje verlaten een paar boosters de game en heb je er een paar randoms tussen zitten die er niet bij horen, maar die leaven ook gewoon telkens en gaan niet eens echt proberen om vrij te breken, want het heeft toch geen zin als meer dan de helft van je team boosters zijn die niks doen.

Bij 3:45 van het andere filmpje zie je een score screen en dat er net één [swag] is vertrokken. Dat je denkt dat ze proberen weg te rennen is een illusie. De boosters weten niet waar ze spawnen en proberen telkens naar hun killers te rennen, dus ja ze rennen wel direct na spawn. Je ziet ook duidelijk dat ze proberen zo snel mogelijk weer te spawnen en skippen dus de kill cam. Als je niet door hebt dat dit puur boosting is ben je echt blind....
Ik hoop dat een treyarch admin/dev dit te zien krijgt en ze allemaal hun account afneemt.
Ok je hebt gelijk :+ Ik dacht dat het misschien een pro spawntrapteam was :+ Boostend tuig..Kansloos, echt kansloos. Average age, 13.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Rutger Mulder schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:37:
[...]
Goei plan...
Sterf, boosters, sterf :D

[Voor 73% gewijzigd door Mavamaarten op 28-02-2011 16:37]

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Drukmaken om 'boosters' is ook kansloos... :P
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee