Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.308 views
Was wel ff leuk gisteren Nuketown op jouw server. Zo kom je nog een andere GoT'ers tegen dan de Tigers.

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01 13:12
ik ben benieuwd hoeveel mensen van de ps3 versie over gaan stappen op killzone 3.....

Ik vind wel nog steeds dat black ops de beste shooter van 2010 maar helaas met de grootste connectie problemen...
Daarom denk ik dat veel mensen killzone 3 gaan proberen... ik wel i i g

Ps4 account = JusttJD

Anoniem: 361496

Just_jan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:26:
ik ben benieuwd hoeveel mensen van de ps3 versie over gaan stappen op killzone 3.....

Ik vind wel nog steeds dat black ops de beste shooter van 2010 maar helaas met de grootste connectie problemen...
Zit je nog steeds met die problemen dan? Bij mij loopt het nu 9 van de 10 keer goed.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar KZ3, ben verder eigenlijk niet zo bekend met deze serie. Is de gameplay niet een stuk slomer in vergelijking met COD?
Anoniem: 361496 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:31:
[...]

Zit je nog steeds met die problemen dan? Bij mij loopt het nu 9 van de 10 keer goed.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar KZ3, ben verder eigenlijk niet zo bekend met deze serie. Is de gameplay niet een stuk slomer in vergelijking met COD?
Hij is wat langzamer en wat moeilijker qua handeling, maar lang niet zo erg als KZ2. Waarom download je de demo niet gewoon?

Als ik KZ3 ga doen, dan zal dat in de eerste plaats om de SP zijn. CoD blijft bij mij nog steeds het prettigst om er "ff snel in te springen".

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08-2022

Fid3lity

Spectre X

Just_jan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:26:

Ik ben en blijf meer benieuwd naar Homefront voor de PC :*)
Ik ga voor beide, dat is de simpelste oplossing ^^

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had sinds kort nu ook een server aangeschaft voor Black ops... een Sniper only server waar ik voornamelijk nuketown doe maar ook vaak andere mappen wat toch net wat leuker is. dan ook een mixed gametypes enzo..

ik moet zeggen dat de server nu behoorlijk goed loopt.. 27e van januari kregen wij onze server.

We begonnen op rank 8512 ofzo en nu zijn we inmiddels 585e op gametracker.com

ben opzich wel tevreden dat de server nu goed loopt... het is altijd maar de vraag of je server een hit word of niet tussen al die servers...

Ik heb al een aantal tweakers er op gezien maar kom gerust is een keer langs :)

je word hier inderdaad ook niet gekicked voor als je een beetje raak kan schieten :P of iets dergelijks wat totaal nergens op slaat...

http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.111.18:3074/b_560_95_1.png

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

-.-
Jaja, daar is MavaWhine weer !
Ik join een HQ spel, wordt 3x achter elkaar geknifed door een gast.
Ik vraag "hey, what's your ping ? You lag alot !"... Even erna roept iemand anders dat er een cheater is...
En jaja, gelijk beginnen een paar apen te brullen "Ga wenen op GoT, MavaWhine !", "We got a new whiner of the day, Mavamaarten !"... Serieus... ? Dus na die korte HQ match geeindigd te hebben met 0 - 3 beginnen we aan een nieuw rondje TDM...

Ik maak ze in... EN WORDT IK GEKICKT. Ik heb geen enkel woord gezegd tijdens die match, behalve 1x "nice" en 1x "lol" omdat ik ergens afviel en doodging.

Serieus, zoek een leven en wat anders om je mee bezig te houden, je verpest het echt voor anderen.

[Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 22-02-2011 20:59]

Android developer & dürüm-liefhebber

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:42
Maak je niet zo druk joh. Laat ze lekker links liggen en join een andere server!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja doe ik ook... Maar echt ik ben al die kutadmins zat.

Btw, zijn de servers dood ofzo ?
Eerst gaat hij naar fetching stats, dan connecting, dan krijg ik de melding dat de black ops server niet available is...

[Voor 58% gewijzigd door Mavamaarten op 22-02-2011 21:08]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 08:42
Als ik ergens speel en ik donder van een gebouw af en ik zeg "im such a noob lol" of zoiets en ik wordt gekicked. Is het voor mij iig meteen einde server.

Dit zeg ik wel zo leuk, maar ik speel BO eigenlijk alleen op de PS3 dus ik heb niets te vertellen over serverkeuze :+

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

falcon123 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:58:
Ik had sinds kort nu ook een server aangeschaft voor Black ops... een Sniper only server...

[afbeelding]
Count me in! :) Je gaat mij daar wel eens zien, beloofd ;)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-01 13:55
Modbreak:Kan het weer ontopic verder gaan?

Ik ga niet uitzoeken of er mensen al dan niet zeikers zijn maar iemand bashen met z'n allen is ook zeker niet de bedoeling. Houdt het nuttig, ga het weer over CoD houden en move on.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Allereerst wil ik zeggen dat ik inderdaad over de schreef ben gegaan, wat jullie allemaal zeggen is voor het grootste deel waar. Die gast cheatte niet, ik werd 3x gespawnknifed en wond me er nogal in op. Het floepte er gewoon uit. Ik merkte dit zelf ook wel, en zoals knettergek moet toegeven, heb ik me verder dan ook koest gehouden.
Ja, ik zeur graag. Dat zit in mijn genen. Maar geef toe, ik ben heus niet de enige die hier zeurt op het forum.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niets goed te praten, maar omdat ik 1x cheater roep wordt ik tot meest gehate persoon van GoT gekroond ?

In elk geval mijn oprechte excuses, en ik zal me voortaan wat koester houden.

edit@mod : sorry, post was al getypt voor modbreak.
PS. knettergek had gelijk hoor. als je een post wist, remove mijne dan.

[Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 22-02-2011 22:23]

Anoniem: 321222

Denk je bijna veilig terug te zijn met je vlag gebeurt er dit :D

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 321222 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:01:

[video]
Ehhm hoe? :+ _O- _O-

Anoniem: 361496

bram1984 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:36:
[...]

Hij is wat langzamer en wat moeilijker qua handeling, maar lang niet zo erg als KZ2. Waarom download je de demo niet gewoon?

Als ik KZ3 ga doen, dan zal dat in de eerste plaats om de SP zijn. CoD blijft bij mij nog steeds het prettigst om er "ff snel in te springen".
Daar zeg je me wat, wat kan het leven toch makkelijk zijn. Vanavond direct ff downloaden...

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Gister een van de leukste tijden gehad in Black Ops.

1 van ons groepje is 15 prestige en besloot om de M60 met gouden camo te gaan gebruiken.
5 andere dachten van: He! Dat is een goed idee. Allemaal steady aim of warlord pro, grip en/of extended mags.

We begonnen dus met 6x een M60 op Havanna bij de C vlag.
Nadat we C vlag gepakt hebben lopen we 6 man breed de straat in en beginnen de straat in te sprayen.

Kogels vliegen om hun oren, auto's bij B vlag ontploffen.
Mannetjes van ons vallen, maar respawnen en lopen direct weer naar die straat met de M60. Zo ging het 2 minuten lang door tot ze ons doorhadden.
Dit hebben we volgehouden tot een stand van 60-130.. toen zijn we overgegaan naar normale wapens.
Helaas nog verloren met 165-200.

Na het potje in de lobby grote praat van kleine jongetjes en ze wilden graag nog een potje tegen ons om hun KD omhoog te krikken.

We zijn de uitdaging aangegaan en hebben normaal gespeeld. Vaak triple cap gehad en uiteindelijk gewonnen met 200-102 ofzo. En toen was het stil in de lobby... alleen jammer van een diego1002 (NL'er) die helaas niet zulke nette taal moest gebruiken.

Daarna nog een potje op Nuketown. Is ook erg leuk met 6x M60!
We gaan nu vaker dit soort dingen doen.

Hardline + RC cars is ook een leuke combo met een party van 6.

[Voor 5% gewijzigd door leech1984 op 23-02-2011 10:52]

PSN: Leech1984

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 17:54
Anoniem: 361496 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:29:
[...]

Racespelletjes ook zo leuk, en dan met hele lichaam 'meesturen' als ze de bocht nemen. Al moet ik zeggen dat ik dat ook wel eens zie bij kameraden....
Ahaha en net als spelletjes waarmee je moet springen. De joystick half de lucht in gooien _/-\o_

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beunhaasbaas schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:19:
[...]

Ahaha en net als spelletjes waarmee je moet springen. De joystick half de lucht in gooien _/-\o_
Dingen waarbij je met je arm moet zwaaien, je remote door de tv heen gooien :+

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03:47
Ik had het vroeger met Mario altijd, zodra ik sprong ging de gamepad ook omhoog :P #fun

tikfouten? tjah..m..

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 00:16
fatihbatur schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:24:
Ik had het vroeger met Mario altijd, zodra ik sprong ging de gamepad ook omhoog :P #fun
Tsss Op de Commedore 64 Decathlon spelen en dan je stick heen en weer moeten bewegen tot zowel jij als je stick lurp werden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-01 17:45
leech1984 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:50:

Hardline + RC cars is ook een leuke combo met een party van 6.
daarom gebruik ik haast altijd de flakjacket perk want som krijg je 20 rc cars in een potje en kun je niet eens ergens fatsoenlijk lopen :(

ps3 gebruiker

[Voor 3% gewijzigd door raro007 op 23-02-2011 17:07]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Soow, net even een paar potjes gespeeld op de PS3.
Was best even wennen tegenover op de PC, vooral dat de aim assist ook door smoke en op grote afstand werkt.
Ik werd om die reden een paar keer neergemaaid, maar ik heb er zelf ook wel wat kills door gewonnen :+

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-01 19:35
Mavamaarten schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:47:
Soow, net even een paar potjes gespeeld op de PS3.
Was best even wennen tegenover op de PC, vooral dat de aim assist ook door smoke en op grote afstand werkt.
Ik werd om die reden een paar keer neergemaaid, maar ik heb er zelf ook wel wat kills door gewonnen :+
Die aim assist kan ook lastig zijn als er meerdere tegenstanders door je beeld lopen. ;)

Gisteren weer lekker met onze "clan" gespeeld, na een paar potjes 250-0 op HC HQ (leuk voor de XP) een paar heel uitdagende potjes gehad die we gelukkig vaak nog net konden winnen. Mooie potjes waren dat, fun!
Had gisteren ook voor mijn doen uitzonderlijk veel headshots! O+ Galil!

Anoniem: 337891

Net de Kiparis ontdekt. Bijzonder verrassend apparaat! Gebruikte hem met silencer en ex mags. Zowel op med als short range ging dat goed. Leek prima hipfire spread te hebben en met silencer nauwelijks recoil. Heb mijn nieuwe smg voor de kleine maps gevonden.

Zeker een aanradertje als je eens wat anders wil. Hij schiet en handelt net anders dan de meeste smg's.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb de noobtube ontdekt, als attachment dan want de China Lake vind ik maar een onding. Bijzonder effectief voor objectives! Alleen jammer als je tegen een team speelt met allemaal flack jackets, krijg je ze een stuk lastiger bij het objective weg. In TDM heb je meer aan andere attachments want als de 2 schoten op zijn heb je er geen drol meer aan maar bij objective games leef ik meestal toch niet zolang dus krijg je veel nieuwe kogels. Ook prettig tegen campers en zelfs tegen snipers als je een beetje kan mikken. Trouwens geen idee of het er iets mee te maken heeft gehad maar 3x in 6 potjes Connection Interrupted terwijl ik met mijn tube-je HQ's aan het capturen was en dus veelal bovenaan stond (als mijn team natuurlijk een beetje meehielp met capturen).

Volgende prestige toch eens Flack Jacket Pro en Sleight of Hand Pro (beide nodig voor deze class en deze prestige veelal met dual mags ipv sleight of hand gespeeld) eerder halen want nu op level 50 is het de moeite niet meer.

[Voor 3% gewijzigd door Kluutmaran op 23-02-2011 21:05]

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-02 17:22

[video]
ahahah epic fail

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:41:
Net de Kiparis ontdekt. Bijzonder verrassend apparaat! Gebruikte hem met silencer en ex mags. Zowel op med als short range ging dat goed. Leek prima hipfire spread te hebben en met silencer nauwelijks recoil. Heb mijn nieuwe smg voor de kleine maps gevonden.

Zeker een aanradertje als je eens wat anders wil. Hij schiet en handelt net anders dan de meeste smg's.
Ahhh, eindelijk iemand die mijn lof over de kiparis deelt :9
Wat ik het leukste vind aan de kiparis is de reload time. Met SoH lijkt het alsof je aan een stuk door blijft schieten omdat hij dat zo snel doet !
Wel gebruik ik er altijd extended mags mee omdat hij anders echt veel te snel leeg is (de lader dan he)

• Ronald_O
  • Laatst online: 08:19
Voor mensen in de ontdekkingsfase:

Probeer eens de mac-11 met rapid fire uit de losse pols schiet je practisch alleen maar headshots en het werkt ook perfect op afstand. Moet! wel met sleight of hand gebruikt worden want 2 kills en t apparaatje is leeg of ze moeten op een rijtje staan dan kun je nog iets meer kills uit 1 magazijn halen ;)

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-01 14:52
Gisteren ook diverse malen 'connection interrupted' gehad (PC) en bij verschillende servers echt enorme lag. Later op de avond was het weer verdwenen.

Was wel jammer, speelde net een goede game bij beunhaas met een K/D van 3.75, klapte de server eruit :'(.
Overigens leuk om op die server meer Tweakers tegen te komen, heb voor het gemak maar (GOT) voor mijn naam gezet.

• Ronald_O
Misschien anders een idee om eens een match/ toernooi te organiseren onder tweakers? Ken iig wel wat mensen die wel mee willen doen met zoiets.

Verschillende gametypen op zowel hardcore als normal mode zodat je kan kiezen wat je leuk vind om de beste in te gaan zijn ;)

• Frostbite
  • Laatst online: 01-02 00:16
wyg schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:56:
Gisteren ook diverse malen 'connection interrupted' gehad (PC) en bij verschillende servers echt enorme lag. Later op de avond was het weer verdwenen.

Was wel jammer, speelde net een goede game bij beunhaas met een K/D van 3.75, klapte de server eruit :'(.
Overigens leuk om op die server meer Tweakers tegen te komen, heb voor het gemak maar (GOT) voor mijn naam gezet.
Hee daar zat ik ook op. Was dat niet HC ? Gisteren inderdaad op een server ineens Connection Interrupted gehad.

Had wel een potje HC op Array (volgens mij was het iets van 'DutchTouch') maar het is leuk als er een paar aan het snipen zijn, maar niet het hele team.
Dan loop je 2 meter en *paf* dood.... zucht .. 10 tellen wachten.... ah we beginnen weer .... 2 passen... *paf*... ZUCHT.... 10 tellen wachten.... nou gaa... *paf*... 10 tellen wachten ... AAAAH ... stukje lopen... *paf*...

.. ragequit.... :(

Om daarna ineens lekker te spelen in TDM (geen hc)

[Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 24-02-2011 09:37]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02 16:38
Lol ik ben een paar dagen niet op GoT en we zitten op deel 15 pagina 6 :P Ik ga t niet allemaal teruglezen, ongetwijfeld veel noobtubes, noobtown, noobadmins en noobservers, haha. Zelf doe ik gelukkig ook altijd mee met t zeuren...

Afgelopen dagen me een paar keer serieus verdiept in zombies. Had ik nog niet echt gedaan eigenlijk. SP wel op veteran uitgespeeld, maar zombies lag nog op de 'plank'.
Ascension is echt een leuke map! Ik vind hem leuker dan Kino. Er zit een perk bij, waarbij je ontploft als je zon 'snoekduik' maakt (rennen en liggen). Daarmee kan je het echt lang volhouden! Uiteindelijk door een foutje slechts ronde 21, maar wel de basis gelegd voor meer...
Wat ook leuk is is dat je soms een deadmachine op kan pakken van een dode zombie, vergelijkbaar met double points.
Grappig is dat de hondjes zijn vervangen door aapjes die de perks stelen, die moet je dus als team defenden want anders ben je je juggernog oid kwijt.

Inmidels wel geleerd dat je het beter met bekenden kan doen, want soms zit je met een stapeltje noobs en is t in ronde 10 klaar omdat ze het niet snappen of omdat ze geen perks defenden. teamplay is echt essentieel.

• wyg
Speelde SC, TDM. Connection ging verloren tijdens een potje op Grid.

Toernooitje is misschien wel leuk idd. Misschien eerst een lijstje van mensen die mee willen doen opstellen. Vaak zijn de ingame namen anders dan hier, bij mij wel iig...

• Ronald_O
wyg schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:29:
Toernooitje is misschien wel leuk idd. Misschien eerst een lijstje van mensen die mee willen doen opstellen. Vaak zijn de ingame namen anders dan hier, bij mij wel iig...
Voor mij ook idd, steam = EnzoOfzo en ingame mag men me bewonderen onder de naam Prutser.

• MaSt3rKoK
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2017
Steam.id : Mas3rKok
Ja zoals het hierboven staat zonder T. Typen blijft moeilijk maar dat het nu gebeurt tijdens het aanmaken van een steam.id 8)7

Ik ben van de party

[Voor 60% gewijzigd door MaSt3rKoK op 24-02-2011 10:42]

Origin/BF3 account: Masterkok

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

[video]
Wat is dat toch met die jumpers tegenwoordig 8)7 Allemaal gasten die bij elk contact meteen beginnen te springen :?

• Ronald_O
PWM schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:51:
[...]
Wat is dat toch met die jumpers tegenwoordig 8)7 Allemaal gasten die bij elk contact meteen beginnen te springen :?
Pure angst kan niet anders..

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-02 21:06

superwashandje

grofheid alom

och, om hoekjes doe ik het ook wel eens (vooral als ik bijna zeker weet dat er iemand achter zit te wachten) je bent dan gewoon wat lastiger te raken.

als er meerdere gotters op de pc samen gaan spelen (savonds): count me in: id: superwashandje (overal; steam/ingame)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• wyg
Zal jullie toevoegen op steam, zit nu op mijn werk, dus dat wordt dan vanavond. Je kan mij toevoegen onder de naam Pray n Spray. (ja ik weet dat het eigenlijk andersom is :9 )

BTW: @ Mast3rkok: je kan je naam aanpassen in Steam, dus als je die T er nog bij wilt...

• MaSt3rKoK
Sry ff off topic
wyg schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
Zal jullie toevoegen op steam, zit nu op mijn werk, dus dat wordt dan vanavond. Je kan mij toevoegen onder de naam Pray n Spray. (ja ik weet dat het eigenlijk andersom is :9 )

BTW: @ Mast3rkok: je kan je naam aanpassen in Steam, dus als je die T er nog bij wilt...
Volgens mij kan je wel je steam naam (Mast3rkok heb ik daar) aanpassen maar niet je steam.id (Mas3rkok) ik heb er toen nog naar gekeken maar daar kon ik niks vinden. Misschien dat dat tegenwoordig nieuw is!! Iemand die hier een antwoord op heeft graag. Zit ook op mijn werk dus kan hier niks bekijken :(

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

wyg schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:56:
Steam ging er even uit. Ik zat heerlijk te lamen met scavenger, gasgranaten en tac mask (mijn favoriete frustratiebrengerclass in CTF) op de 123 server en ineen waren er nog vier mensen in plaats van de obligate 12. En drie ervan zaten in mijn team... Dat is erg lastig want dan kom je lastig aan gasgranaatjes en kan de vlaggendief dus makkelijk ontsnappen (als je genoeg van die dingen hebt kun je er heen wandelen en hem backstabben terwijl hij probeert je gas te ontvluchten).

vanavond maar weer proberen dan.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• KnetterGek

KnetterGek

MaSt3rKoK schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:37:
Volgens mij kan je wel je steam naam (Mast3rkok heb ik daar) aanpassen maar niet je steam.id (Mas3rkok) ik heb er toen nog naar gekeken maar daar kon ik niks vinden. Misschien dat dat tegenwoordig nieuw is!! Iemand die hier een antwoord op heeft graag. Zit ook op mijn werk dus kan hier niks bekijken :(
Dit kan gewoon niet, maar mensen kunnen jou zoeken op je Steam Community Name (dus gewoon je in-game naam in CoD) dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Wees blij. Wij die ooit nog met Counter-Strike op Steam begonnen zijn hebben een email adres als steam account. En daar heb ik al heel wat adresjes bij gezien die nu écht niet meer werken :+

• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-01 15:39
PWM schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:51:
[...]
Die gasten kunnen zelf niks raken dus proberen ze de kans om zelf geraakt te worden zo klein mogelijk te maken. Ze kunne beter iets van UT gaan spelen waar iedereen loopt te bunnyhoppen.

• KingKoning
of cs 1.5... the good ol' days waarin je als Terrorist op dust eerder bij de bomspot was dan CT....

/nostalgiemodus...

ik irriteer me niet zo aan jumpers, meer last van die gasten die op de meest onmogelijke plekken op de grond liggen en daar dan ook het hele level blijven liggen. Dat gebeurt je maar 1x natuurlijk want daarna weet je het maar vaak naaien ze me net me killstreak erin ofzo...

meestal zijn dat overigens wel de gasten die aan het eind van t potje op 4 - 15 staan...

Anoniem: 337891

[b][message=35587428,noline]ik irriteer me niet zo aan jumpers, meer last van die gasten die op de meest onmogelijke plekken op de grond liggen en daar dan ook het hele level blijven liggen. Dat gebeurt je maar 1x natuurlijk want daarna weet je het maar vaak naaien ze me net me killstreak erin ofzo...

meestal zijn dat overigens wel de gasten die aan het eind van t potje op 4 - 15 staan...
De mensen die jij beschrijft zijn vaak beginnelingen he. Ik benijd ze niet dat ze het spel online aan het leren zijn terwijl er al flink wat mensen rond lopen die lange tijd al gespeeld hebben. Zonder mapkennis, ervaring in het spel en gewend aan controls speel ik nieuwe shooters ook vaak erg nooby in het begin. :)

Dat gezegd speel ik liever tegen een stel bunnyhoppers dan tegen een stel dropshotters. Als ze springen weet je precies waar ze gaan landen, als ze pronen worden ze klein en laggen de hitbox' alle kanten op waardoor je niet meer kan vertrouwen op wat je ziet maar moet raden waar het spel denkt dat ze zitten. >.>

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-02 21:06

superwashandje

grofheid alom

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:07:
[...]

De mensen die jij beschrijft zijn vaak beginnelingen he. Ik benijd ze niet dat ze het spel online aan het leren zijn terwijl er al flink wat mensen rond lopen die lange tijd al gespeeld hebben. Zonder mapkennis, ervaring in het spel en gewend aan controls speel ik nieuwe shooters ook vaak erg nooby in het begin. :)

Dat gezegd speel ik liever tegen een stel bunnyhoppers dan tegen een stel dropshotters. Als ze springen weet je precies waar ze gaan landen, als ze pronen worden ze klein en laggen de hitbox' alle kanten op waardoor je niet meer kan vertrouwen op wat je ziet maar moet raden waar het spel denkt dat ze zitten. >.>
mapkennis/wennen aan controls doe je natuurlijk niet op door in een hoekje te gaan liggen wachten tot er mensen langs komen :+

verder: eens! vooral in hardcore zijn die "dropshotters" erg irritant.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Anoniem: 387913

Ik ben ook wel van de partij voor een episch partijtje Tweakers Vs Tweakers.

dus als iemand een servertje beschikbaar heeft, laat je horen

• MaSt3rKoK
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:18:
Ik ben ook wel van de partij voor een episch partijtje Tweakers Vs Tweakers.

dus als iemand een servertje beschikbaar heeft, laat je horen
Juist laat het horen en vanavond zit je server bom vol met gezellige tweakers

Welke server gaan we dan? Tigers 1 TDM ofzo?

• KingKoning
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:07:
[...]

Ja dat is ook zo, maar soms zie je ze gewoon niet liggen. Jumpers weet ik wel waar ze landen idd. Dropshotters zijn idd dra-ma. nooit begrepen waarom ze die hele jump-to-prone erin gestopt hebben. voegt imo niets toe (behalve in ascenscion met die ontplof perk :P)

• Ronald_O
Nou als het hardcore is en niet puur TDM maakt de server mij niet uit..

• beany
  • Laatst online: 08:55
vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:26:
TDM is alleen maar het laten zien dat je veel slachtoffers kan maken.

Neem DOM/HQ/DEM, kan je naast het vakkundige schietwerk ook je team-skillz tonen 8)
beany schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:46:
[...]

TDM is alleen maar het laten zien dat je veel slachtoffers kan maken.

Neem DOM/HQ/DEM, kan je naast het vakkundige schietwerk ook je team-skillz tonen 8)
Was maar een wilde gooi hoor. Ik vind DOM/DEM ook prima...zolang het geen HC is :)

• MaSt3rKoK
juist als 1 iemand ff een Mixed servertje op HC kan zetten dan is er topdrukte op de server.
Zal hem dan ook toevoegen als favoriet zodat je servertje dagelijk vol kan zitten (zo...een beetje promoten he :D )

Beter houden dan even een poll of het HC of gewoon normaal wordt.

• MaSt3rKoK
vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:47:
[...]

Was maar een wilde gooi hoor. Ik vind DOM/DEM ook prima...zolang het geen HC is :)
Zo te zien hebben we nog een probleempje met de Hc en de normal mode maar daar gaan we wel uitkomen het wordt gewoon een uber mixed servertje _/-\o_ een beetje van beide wat

[Voor 3% gewijzigd door MaSt3rKoK op 24-02-2011 14:49]

• wyg
Mijn voorkeur gaat uit naar SC (normaal) aangezien ik mijn 'skillz' nog niet in HC heb laten zien. Maar een uitdaging is natuurlijk nooit weg. Mixed lijkt mij prima: DEM/CTF/HQ en af en toe een potje TDM voor de afwisseling?

is het mogelijk om een ranked server password protected te zetten?
Want dan zet je het password hier neer en ben je verzekered van Tweakers only...
Ja, je kan er een password op zetten
Mix tussen HC en Softcore met DEM/TDM/CTF klinkt goed.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:26:
Count me in voor vanavond :)

Wat betreft een "toernooi" zijn er een hoop mogelijkheden, servers is wsl geen probleem, 2 tigers + beunhaas zijn er al 3 en in de TS post staan er nog meer, maar:
  • - welk gametype?
  • - normal of hardcore?
  • - 6vs6 of 9vs9?
  • - hoe gaan we teams maken?
  • - 1 of meerdere mappen per match tussen twee teams?
  • - alles toegestaan of promod regeltjes?
Zelf zat ik te denken aan het volgende:
  • - 6vs6, alle wapens, perks etc toegestaan.
  • - Per match 2 maps waarbij ieder team een keer map+gametype mag kiezen. Winnaar is het team dat beide maps wint. Bij gelijke stand zal er op een vooraf afgesproken map + gametype een beslissing vallen (bv Nuketown-TDM)
Het enige probleem is dan het maken van teams...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MaSt3rKoK schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:48:
juist als 1 iemand ff een Mixed servertje op HC kan zetten dan is er topdrukte op de server.
Zal hem dan ook toevoegen als favoriet zodat je servertje dagelijk vol kan zitten (zo...een beetje promoten he :D )
Ik wil Tigers 1 best op mixed rotation zetten vanavond maar liever niet op HC, veels teveel gecamp zeker bij objectives.

IK ZIT BIJ BLACK!
dan word ik tenminste niet non stop overhoop geschoten :P
Dan schiet ik je wel overhoop :P

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 11:22
Nog een normal dom/dem vote :)
Genoeg geinteresseerden lijkt me. Vanavond maar n oefenpotje doen op een random tweak-server?

Mensen die denken dat je van 3dshooters agressief wordt, hebben nog nooit Super Mario Sunshine (GC) gespeeld...

Even server kiezen dan plus een tijd wanneer we gaan joinen. 8 uur ofzo?

• MaSt3rKoK
juist kijken we vanavond om 8uur ff hoe het loopt en kunnen we misschien wat moois opzetten.
We kunnen het er dan even over hebben tijdens het gamen en dan voor (volgende x , dag , week ) wat gaan regelen betreft tournooitje/teams

• beany
Frentik schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:59:
[...]
Ik wil Tigers 1 best op mixed rotation zetten vanavond maar liever niet op HC, veels teveel gecamp zeker bij objectives.
Tenzij ik er ben, ren overal wel rond ook in HC. Vooral in HC, al die campers een schop onder de kont geven... boeit me niet of ze in me team zitten of niet :P
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:01:
IK ZIT BIJ BLACK!
dan word ik tenminste niet non stop overhoop geschoten :P
Heerlijk om Black overhoop te knallen, als het HC wordt en hij zit in mijn team knal ik hem alsnog af :P
In TDM is het prima om hem als tegenstander te hebben. In een objective game is het knap irritant omdat je iedere keer als je bij een objective ligt je een granaat(met een kaartje eraan waarop staat: groetjes Black) op je hoofd krijgt.

• MaSt3rKoK
Het vervelende is dat ik jullie nooit heb zien gamen. Aangezien wij (Prutser en Mast3rkok) alleen maar HC spelen maar we zullen vanavond is even kijken hoe jullie het doen.
Grey heb ik al toegevoegd dus ik zal jullie vinden :9

• forzabesiktas
Ik doe mee!

tikfouten? tjah..m..

• KnetterGek

KnetterGek

Toernooitje klinkt tof. Ik heb uiteraard de voorkeur voor non-HC en no rules, want als iemand wil winnen door te tuben moet ie dat vooral doen (ik gok dat de respect-o-meter niet boven de nul uitkomt ongeacht de score :+ )
Ik heb eventueel de beschikkin over de 123 no rules server, maar als we een private match willen spelen (wat feitelijk het geval is) dan kunnen we toch net zo goed het geheel laten hosten door iemand met een goeie verbinding?

Verdr is een gameservers.com bak de eerste 5 dagen gratis mits je op tijd opzegt, dus we kunnen ook gewoon de dag vantevoren een server "op proef" nemen, misbruiken voor de compo, en vervolgens cancellen :+

Mja, we hebben genoeg servers tot onze beschikking vanavond om die te veranderen naar wat we willen, dus een Gameserver op proef nemen lijkt me niet nodig :P

Ik denk dat we iedereen tevreden stellen met een mix tussen TDM/DOM/DEM zowel HC als normaal.

• forzabesiktas
KnetterGek schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:06:
Toernooitje klinkt tof. Ik heb uiteraard de voorkeur voor non-HC en no rules, want als iemand wil winnen door te tuben moet ie dat vooral doen (ik gok dat de respect-o-meter niet boven de nul uitkomt ongeacht de score :+ )
Ik heb eventueel de beschikkin over de 123 no rules server, maar als we een private match willen spelen (wat feitelijk het geval is) dan kunnen we toch net zo goed het geheel laten hosten door iemand met een goeie verbinding?Verdr is een gameservers.com bak de eerste 5 dagen gratis mits je op tijd opzegt, dus we kunnen ook gewoon de dag vantevoren een server "op proef" nemen, misbruiken voor de compo, en vervolgens cancellen :+
Ik heb een stabiele 120mbit lijn dus kan wel hosten :) (weet alleen niet wat ik ervoor moet doen 8)7 )

tikfouten? tjah..m..

Makkelijkste is denk ik als we gewoon een public server nemen van iemand met RCON ervaring, passwordje erop en ik zeg knallen.

Mijn voorkeur is iets met objectives en als het effe kan HC, maar ik ben op zich overal wel voor in

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-01 20:18
Ik kom ook wel ff kijken dan :)

Liefst HC, maar softcore is ook prima. Speel laatste tijd vooral core omdat je daar simpel weg gewoon meer exp kan verdienen door assists en meerdere challenges die je op HC door de gebruikelijke 1 hit kill niet kan halen.

• beany
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:20:
Makkelijkste is denk ik als we gewoon een public server nemen van iemand met RCON ervaring, passwordje erop en ik zeg knallen.

Mijn voorkeur is iets met objectives en als het effe kan HC, maar ik ben op zich overal wel voor in
Volgens mij is het zo dat als de server ranked is je er geen algemeen password op mag zetten. Let hier dus mee op.

Publieke server starten en mensen kicken om ruimte te maken voor 'leden' mag overigens wel :)

• Ronald_O
Rcon ervaring is natuurlijk niet bepaald nodig. Rotatie kon je de laatste keer dat ik t probeerde niet doen middels console en via de GUI zal het toch geen probleem zijn. Denk dat je aan onderstaande cmd's voldoende hebt.. (kan dus ingame)

/rcon host 192.168.0.1:3084;rcon login wachtwoord;rcon status

/rcon kick * naam speler, of Guid Nr*
/rcon banuser * naam speler, of guid*
Ik kom vanavond ook, ben toch alleen thuis dus kan ongestoord knallen.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:59:
[...]
Zeg, dan maken we van een van die servers toch gewoon een HC sniper only server? Makkelijk te controleren lijkt me... :)
We moeten wel even iets definitiefs plannen nu, anders zitten we om 9 uur straks nog te beslissen wat het gaat worden :P

Waar: Tigers TDM (?) 18 man
Speltypes: Team Deathmatch, Domniation, Demolition met Hardcore en softcore variërend
Wanneer: Rond de klok van 20:00
IP: 173.199.111.167:3074
Password: Nog onbekend

Agree?

[Voor 13% gewijzigd door vinom op 24-02-2011 17:59]

• Rutger Mulder
Nu nog ff ip en password voor de duidelijkheid.

vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:20:
We moeten wel even iets definitiefs plannen nu, anders zitten we om 9 uur straks nog te beslissen wat het gaat worden :P

Speltypes: Team Deathmatch, Domniation, Demolition met Hardcore en softcore variërend

Agree?
Yey

Anoniem: 382508

Veel plezier vanavond!!
Ik voel me noodgedwongen om af te zeggen aangezien het vanavond eerst "wie is de mol" kijken wordt en daarna de stad in voor studenten avond! Maar veel plezier en ik hoop dat er vaker van dit soort initiatieven komen
Black, stel jij de server in?

• wyg
Gezellig :) Password id: 'GoTweaker' ?
Het is wel de bedoeling dat wel alleen met Tweakers spelen. Misschien een slim plan om als Clan Tag 'GoT' te doen, zodat iedereen gelijk weet dat je van Tweakers bent, wordt je ook niet gekickt :D

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik had net een hele vreemde bug, twee keer achter elkaar op de zelfde server (en er waren nog mensen die zeiden dat dat plots gebeurde). Eerst plantte ik een claymore bij site B (was s&d). Een seconde later ga ik dood, en krijg ik killcam te zien van iemand die gekilld wordt bij site A. Ook hoorde ik een doffe plop uit mijn speakers, en hoorde ik geen geluid meer. Ik had dus black ops opnieuw opgestart, die server opnieuw gejoind, en werd ik wéér ergens anders gekilld ! Zeer bizar !

Oh, en net een potje domination gespeeld (ook op die server, het probleem stopte opeens :D )...
Echt niemand die nog voor objectives speelt tegenwoordig ! (ja, men nick is eventjes lagkipje, verveelde me :9 )

Ik ga dadelijk gruwelijk veel gas geven om op tijd thuis te zijn. (weapon of choice: triumph speed triple)
Rijd om 1900 weg van het werk, effe tanken etc etc,.. rond 19:45 ben ik online.

Als we tegen die tijd ook weten welke server etc het allemaal word. dan zien jullie me daar...

En zal inderdaad even een clan tag GoT er bij zetten
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:52:
Ik ga dadelijk gruwelijk veel gas geven om op tijd thuis te zijn. (weapon of choice: triumph speed triple)
Rijd om 1900 weg van het werk, effe tanken etc etc,.. rond 19:45 ben ik online.

Als we tegen die tijd ook weten welke server etc het allemaal word. dan zien jullie me daar...

En zal inderdaad even een clan tag GoT er bij zetten
Tot nu toe is het nog altijd deze Aardschok:
vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:20:

• Rutger Mulder
Gisteren toen ik op lvl 17 zat werd trouwens alles wat ik had gekocht gereset, alsof ik net een pretige had gedaan. Erg irritant als je net weer je perks en dingen een beetje op orde hebt. Vast een soort prestige bug ofzo? Naja ik dus gewoon verder spelen want het verlies van een paar guns overleef ik wel. Dus ik koop de boel wel weer opnieuw. Gelukkig waren de perk challenges etc nog niet gerest dus ik had mn flak jacket pro etc zo weer.

Maar nu keek ik daar straks ff op mn playercard en nu blijkt dat ze dus ook gewoon ff al mijn layers, emblems en backgrounds hebben gereset. Deze horen gewoon niet gereset te worden, zelfs niet na een prestige. Dit kost me straks weer zo ontzettende veel cod points om terug te kopen. Ben daar zwaar pissed over. :(
Mn tijdelijke emblem en background die ik ingebruik had staan er nog wel, maar ik kan nu niks veranderen want ik moet alles weer kopen en de emblem/background die ik nu in gebruik heb moet ik eigenlijk ook nog kopen.

Ook had ik gisteren een aantal games waar ik na het volledig uitspelen van de match gewoon geen exp en punten kreeg. Was ik aan het einde van de match 2 levels omhoog en verliet ik de server ff om wat te kopen voor mn classes dan was ik die 2 levels en het geld weer kwijt. :?
Later op de avond ging dit echter wel weer goed en kreeg ik wel weer exp/cod points. Wel zwaar irri als je een aantal matches voor niks speelt terwijl ze net je account gerest hebben (prestige lvl/challenges etc staan nog wel) en je graag weer wat guns enzo wilt kopen.
Heb je ooit een offensive emblem gehad? Dat zou het kunnen verklaren..

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:01:
[...]

Tot nu toe is het nog altijd deze Aardschok:

[...]
Voetbalavond, dus ben er helaas niet bij. Als het wegens succes herhaald wordt, meld ik me graag :)

Misschien ook leuk om iets met teamspeak/mumble/ventrilo te doen als we echt in toernooi-modus gaan?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Anoniem: 390961
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb hem ook ff gespeeldsp is wel goed opzich MP is geen drol aan.
Beetje renen en schieten. Ik heb hem dus maar aan een vriend gegeven.
Wanneer komt er weer een cod met goede gfx ipv tekenfilm arcarde gfx?

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Waar: Tigers Tweakers Mix (?) 18 man
Speltypes: Team Deathmatch, Domniation, Demolition & Capture the Flag.
Password: geen -> Dus svp GoT gebruiken als Clantag, anders krijg ik het als admin te druk :P

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-02 20:58
Ik kom ook wel ff langs. Nick : Thunderbolt

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik kom waarschijnlijk ook wel even meedoen. Wel niet lachen als ik slecht ben :9

• Rutger Mulder
vinom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:10:
Heb je ooit een offensive emblem gehad? Dat zou het kunnen verklaren..
Ik heb maar ooit maar één emblem gemaakt om het te proberen en daarna nooit meer wat aan gedaan eigenlijk. En die emblem staat daar nog steeds, zelfs na de "reset". Of je moet dit offensive vinden :? :
Black Ops playercard
Je kan zien dat ik geen layers meer heb, maar nog wel plaatje + background.

Ik vraag me af, kan dit iets zijn dat een automatische anti cheat doet? Ik hoor namelijk regelmatig dat noobs me reporten als ik weer eens 100+ kills in nuketown haal met huey + hind. Ze vragen er dan namelijk zelf om om gespawn raped te worden. Cheat namelijk helemaal niet.
Gelukkig heb ik mn pretige level nog, want daar zit toch wel de meeste tijd in vergeleken met die guns, perks, layers, emblems en backgrounds.
Tiger server 2 staat op HC TDM, maps Nuketown en Firing Range. Geen dodelijke killstreaks aub, en alleen L96A1 en Tomahawk allowed. Dragonov is toegestaan bij mensen die nog geen L96A1 hebben vanwege rank, maar bij voorkeur niet vanwege scheve verhouding.

IP: 173.199.110.114:3074

[Voor 17% gewijzigd door codex op 24-02-2011 19:57]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh :(
Heb 3 goeie rondjes gespeeld op de GoT "bijeenkomst" maar sinds een paar rondjes krijg ik telkens connection interrupted na een tijdje (net als ik goed bezig ben uiteraard :P )... Doen we zondag opnieuw ? :+

EDIT: Na een uurtje opnieuw geprobeerd, en jawel, na 5 minuten "Connection Interrupted". Ik werd gekilld en het was werkelijk hilarisch. Ik heen en weer springen als een spast, en op killcam... sta ik stil in een hoekje :+

[Voor 86% gewijzigd door Mavamaarten op 24-02-2011 21:46]

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee