[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 55.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem ook maar aangeschaft...ik dacht f*ck it, ik speel toch alleen maar bijna CoD dan kan dit er wel bij :P
Also:

PC Double XP weekend starts Friday 10am PT

[ Voor 20% gewijzigd door vinom op 23-03-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb hem ook alvast maar gekocht.. Je kan hem maar hebben 8)

Om deze post ook maar wat nuttig te maken (gezien de modbreak..).
Is voor de pc die AK74u nu al generved of nog steeds niet? Ik merk eigenlijk niet zo veel verschil, of ben ik al gewend aan de generfde versie?

[ Voor 63% gewijzigd door Mystikal op 24-03-2011 09:18 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:33:
Hehe. Dat had ik een tijdje terug ook. Speel alleen nog maar met vrienden. De zin om in mijn eentje een TDM te spelen is in ieder geval niet meer aanwezig. Heb inmiddels wel wat meer gouden camo's. Er zitten best heftige tussen. De Spas en M60 zien er beestachtig uit. De Skorpion is ook erg grappig, vooral omdat hij maar 2 cm lang is. :)
Dat heb ik ook, nu zit ik nog lang niet aan de laatste prestige, hier is nog wel een paar jaar voor nodig maar ook ik speel alleen nog met vrienden. We hebben een eigen server en ik kom alleen op een andere server als er niemand anders online is. :)

Als ik dan wel alleen speel dan is het alleen maar HC-FFA want dat is nog altijd het meest leuke als je alleen speelt. Lekker knallen op alles wat er rondloopt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er komt iets nieuws aan, en daar komen de standaard reacties weer :) Even voor de duidelijkheid: Het is niet nodig om aan te geven dat je de DLC hebt gekocht of in pre-order hebt staan.

Verder zou het fijn zijn om algemene zaken als het veronderstelde doodgaan van de PC markt of kosten/winst marges op DLC in de daartoe behorende topics in Hardware & Spielerij Algemeen te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:33:
[...]

Hehe. Dat had ik een tijdje terug ook. Speel alleen nog maar met vrienden. De zin om in mijn eentje een TDM te spelen is in ieder geval niet meer aanwezig. Heb inmiddels wel wat meer gouden camo's. Er zitten best heftige tussen. De Spas en M60 zien er beestachtig uit. De Skorpion is ook erg grappig, vooral omdat hij maar 2 cm lang is. :)

Gisteren wel alle perks (muv Second Chance) op Pro gehaald. Dat duurde lang vanwege Scout en Marathon. CTF vind ik saai en Scout is zo mogelijk de slechtste perk voor snipen (muv SoH). Dat maakt het moeilijk. :P

Sowieso vind ik het simpele BO raggen erg leuk om te doen. Dus ik blijf vast wel terugkomen ondanks Homefront en Crysis 2. (Vroeger had je geen XP en doelen om naar toe te werken. Ik haal voldoening uit een spel vooral nog op de ouderwetse manier en zou graag al die onzin uit shooters gehaald zien worden:) Mijn oplossing was linea recta naar Prestige 15 zodat ik niet meer opnieuw alles hoef te doen.)
ja ik ben ook blijven prestigen puur om het feit dat ik er beetje gek van werd om alles overnieuw te doen. Nu ik daar vanaf ben is het idd leuk om wat meer gouden cammo's te verscharen maar het beste om dat te doen is toch echt door het spelen van wager matches. Voornamelijk de high roller potjes zijn soms errrruggg vet. One in the chamber schijn ik toch succes in te hebben en doordat ik soms 2 a 3 potjes win zijn dat toch al snel 100k cod points :*)

Verder speel ik idd nog wel met me maten maar die zijn doordat ik nogal verslaafd kan overkomen ook maar eens aan de be-a-legend van PES begonnen. Toch grappig om te zien dat iedereen het dan ook ineens goed daarin wilt doen...

Voor degene die TED ook zo awesome vinden heb ik gisteren nog wel een game-gerelateerde video gezien:

YouTube: Jane McGonigal: Gaming can make a better world

[ Voor 4% gewijzigd door delaitinho op 24-03-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12
Mystikal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:01:
Ik heb hem ook alvast maar gekocht.. Je kan hem maar hebben 8)

Om deze post ook maar wat nuttig te maken (gezien de modbreak..).
Is voor de pc die AK74u nu al generved of nog steeds niet? Ik merk eigenlijk niet zo veel verschil, of ben ik al gewend aan de generfde versie?
Volgens mij niet. Alle changes die onder pending staan, hebben de consoles al en daar zat ook de ak74 'nerf' bij.

http://www.callofduty.com...17r1984ka1ogfbd0dfqc8m384 Zegt helaas niks over de ak74, maar zal wel in de nieuwe patch zitten. Vraag me af of ook de quickscope buff er in zal zitten die de consoles ook al schijnen te hebben.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien interessant, de PC DLC staat ook op d2d en die heeft 20% off tot maandag. Komt op ongeveer 10 euro dan.
http://www.direct2drive.c...ike-Content-Pack-Download

//EDIT: De .com site is omgerekend ongeveer 9 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 24-03-2011 11:27 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
Phyxion schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:13:
Misschien interessant, de PC DLC staat ook op d2d en die heeft 20% off tot maandag. Komt op ongeveer 10 euro dan.
http://www.direct2drive.c...ike-Content-Pack-Download

//EDIT: De .com site is omgerekend ongeveer 9 euro.
Dat zijn UK Pounds.. in Euro's kost'ie daar €12,60..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

YouTube: Call of Duty - Black Ops - XBOX 360 Multiplayer Aimbot - March Update Public

Nep of echt? Tot op heden niets gemerkt van aimbots op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Dat filmpje is op de PC gespeeld. Of er zit sinds kort een knop '6' op de xbox controller. Zou me niet te veel zorgen maken. :)

(Smily vertegenwoordigt niet een geluksgevoel over hackers meer een vreugde uiting dat dat tuig niet op de xbox te vinden is zo ver ik weet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rabor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:46:
[...]

Dat zijn UK Pounds.. in Euro's kost'ie daar €12,60..
Je kan gewoon in USD of GBP afrekenen bij direct2drive. 9.34€ kost het met PayPal fee via USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-06 14:15

Silence

Godlike

Ja is nep want als je hem wil downloaden krijg je zo'n survey site waar je formulieren moet invullen

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Gelukkig *O* ....zit nu niet bepaald te wachten op cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
Vanaf wanneer zijn die nieuwe maps te spelen op de PC eigenlijk? Ik zit op werk en Steampowered.com is geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vanaf vrijdag, zodra ze binnen zijn kun je er denk ik wel mee uit de voeten.
De servers zijn dan toch ook al voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01
vinom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:43:
Hey PC fans,

With the launch of First Strike on the PC on March 25th, I would like to answer a few of the most frequently asked questions from the community pertaining to server admins, clients, and map rotations. Please read the below guide carefully before posting questions in the forums.

Clients:
Anyone can play on any server, regardless of whether or not you have DLC installed. All players will continue to receive patches (including 1.07, which deploys alongside First Strike). If a server rotates to a DLC map that you do not have installed on your PC, you will automatically get kicked from that server.

Note: There will be an additional browser filter introduced in patch 1.07 that allows you to exclude servers with DLC content in their rotation. Quick match searches will only put players into matches with content that they have installed.

Admins:
All servers will have First Strike available on March 25th. It will be at the server admin’s discretion whether or not to run DLC maps on their server. Admins will also have the freedom to choose which First Strike maps will run on their server.

Note: Admins will NOT have to purchase a copy of the map pack in order to install it on their dedicated server.

Hopefully that clears up some of the most frequently asked questions surrounding the DLC deployment that will take place on March 25th.

Regards,
-JD
Spelers moeten hem komen, de servers krijgen de DLC er dus automatisch bij

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21-06 14:20
reemprive schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:27:
Vanaf wanneer zijn die nieuwe maps te spelen op de PC eigenlijk? Ik zit op werk en Steampowered.com is geblokkeerd.
Steam geeft aan dat het nog 1 dag en 1 uur duurt, dus morgen om 18 uur gok ik :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Weet iemand of ze met de komst van de dlc ook een nieuwe patch gaan releasen voor de pc?

Ik zit namelijk al tijden te wachten op de last stand fix zoals ze dat al tijden hebben op de console. Je krijgt dan namelijk gewoon zelf de kill als je iemand in last stand hebt gebracht, onafhankelijk wie de last stander uit zn lijden verlost (die persoon krijgt een assist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, Patch 1.07 komt morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:35
Phyxion schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:01:
[...]

Je kan gewoon in USD of GBP afrekenen bij direct2drive. 9.34€ kost het met PayPal fee via USD.
Krijg je bij die site dan een code toegestuurd hoe werkt zo iets :P?
Ga de laatste tijd een stuk beter op cod, nieuwe videokaart heeft me lag gefixt :)

Edit: Ik heb ook nog een kortingscode van 20% gevonden marchmadness , dan kost ie 7,61 :)
Iemand ervaring met deze site anders bestel ik zo even

[ Voor 17% gewijzigd door Fastclaimer op 24-03-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Fastclaimer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:31:
[...]

Krijg je bij die site dan een code toegestuurd hoe werkt zo iets :P?
Ga de laatste tijd een stuk beter op cod, nieuwe videokaart heeft me lag gefixt :)

Edit: Ik heb ook nog een kortingscode van 20% gevonden marchmadness , dan kost ie 7,61 :)
Iemand ervaring met deze site anders bestel ik zo even
Ik heb Black Ops en de DLC er beide gekocht. Die 7.61 komt nog 19% BTW bij dus dan kom je samen met de PayPal fees (mits je PP gebruikt) op die 9.34 euro uit. Je kan ook de UK site pakken maar dan ben je net wat duurder uit.
Je krijgt de code of toegemaild of je kan de code bekijken via de My Account page bij je Profile page. De codes komen er pas vrijdag te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bestel ik hem net krijg ik dit :

Failed to load web page (unknown error).-324
Gelukkig deed een F5 wonderen :D

Ga hem gewoon via steam kopen, heb mijn bankrekening losgekoppeld van PP sinds mijn steamaccount een keer gejat was (door stom doen van mij) en steam later aangaf dat je in NL met ideal kon betalen.

[ Voor 67% gewijzigd door Frostbite op 24-03-2011 22:34 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eindelijk Prestige 13 (mooiste icoon) level 44 oid na 300 uur :D
Alle perks zijn pro, op Second Chance na. Echt de meest useless perk. Nu nog alles camo's, attachements, etc kopen en dan ga ik voor het eerst is op een Unranked Server kijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 24-03-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06 09:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vinom schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:39:
Zo eindelijk Prestige 13 (mooiste icoon) level 44 oid na 300 uur :D
Alle perks zijn pro, op Second Chance na. Echt de meest useless perk. Nu nog alles camo's, attachements, etc kopen en dan ga ik voor het eerst is op een Unranked Server kijken :P
Ben ook net Prestige 13 ;) met nu level 30 geloof ik met 290 uur ;) dus ik denk dat dat een beste score is ( al ben ik lang op prestige 0 blijven hangen).

volgens mij telt Blackops ook de uren waar het spel gewoon aanstaat.

maar goed DLC besteld en volgas vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
ApC_IcE schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 06:22:
[...]

Ben ook net Prestige 13 ;) met nu level 30 geloof ik met 290 uur ;) dus ik denk dat dat een beste score is ( al ben ik lang op prestige 0 blijven hangen).

Nee, BO telt alleen de uren die je daadwerkelijk speelt. Bij mij verschilt het aantal uren dat Steam aangeeft en dat BO aangeeft.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 06:57:
[...]

Nee, BO telt alleen de uren die je daadwerkelijk speelt. Bij mij verschilt het aantal uren dat Steam aangeeft en dat BO aangeeft.
Ik had het over de steamuren, ingame zal ik vanmiddag eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-06 07:12
beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 06:57:
[...]

True true. Steam geeft je uren aan wanneer het spel gestart is dus ook het zoeken naar server, classes maken, bekijken hoeveel hakbijl kills je hebt enz enz
Echt aan te bevelen om met de hakbijl te spelen ook! Brengt prachtige situaties met zich mee..

Overigens voor degene die t mooi vinden om de meest zinloze wapens te voorzien met een gouden camo, puur omdat het kan, helpt het ontzettend challenges te halen krijg je zo 2-4000 keiharde codeuro's :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald_O op 25-03-2011 07:07 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

ApC_IcE schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 06:22:
[...]

Ik zit nu op precies het zelfde level echter heb ik er pas 175 uur over gedaan dus weet niet of jou score al te best is :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De tomahawk is inderdaad een prachtwapen, vooral tijdens wagermatches komt deze volledig tot zijn recht.

Je hebt het over de codpoints, deze ben ik vergeten op te maken voordat ik in prestige ging. Normaliter koop ik er achtergronden van want die blijven behouden namelijk maar nu gaat dat niet. Was niet veel gelukkig, 20K maar.

Ik heb er nu 75 uren (ingame) speeltijd op zitten sinds de release en volgens Steam is dit 117 uur. soms staat het spel wel open maar speel ik niet en dan tikt het voor Steam wel door maar voor het spel zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 307805 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:41:
[...]

Ik zit nu op precies het zelfde level echter heb ik er pas 175 uur over gedaan dus weet niet of jou score al te best is :P :P :P
180 BO uren, prestige 15. Misschien is jouw score niet al te best ;)

Maar het zegt niets. Als je constant HQ op Nuketown speelt ben je binnen no-time prestige 15. DEM op verschillende maps en je bent een stuk langer bezig. Het is maar wat je leuk vindt, en daar gaat het ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:44:
[...]

Maar het zegt niets. Als je constant HQ op Nuketown speelt ben je binnen no-time prestige 15. DEM op verschillende maps en je bent een stuk langer bezig. Het is maar wat je leuk vindt, en daar gaat het ook om.
Maakt trouwens ook nog uit of je Hc of normal speelt. Je mist een aantal challanges als je HC speelt achja zolang het leuk blijft :9 Vanmiddag maar is de nieuwe mappen spelen. Kijken of we daar ook nog van kunnen genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Anoniem: 307805 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:41:
[...]

Ik heb het over steam uren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 16:07

superwashandje

grofheid alom

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:44:
[...]

+/- 200 BO uren en level 50, prestige 0 :rockon:

alleen maar HC behalve de tweakers gettogether laatst en zodra ik nuketown zie laden ga ik naar een andere server....wat een kutmap :P

denk dat ik het laagste level van iedereen hier heb :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 09:14
Ach, er zijn meer mensen die het nut van prestigen niet zien.

Ik snap dat ook wel. ALs je er over nadenkt slaat het natuurlijk nergens op om elke keer opnieuwe te beginnen. Ik vind het zelf wel leuk om 'ergens voor' te schieten.

Maar ik kan me goed voorstellen dat het ook wel chill is om gewoon altijd alles tot je beschikking te hebben....

Blijf zelf nu ff hangen op lvl 50 prestige 2. De assist lifetime challenge komt er bijn aan. Als die tegen de 1500 aanzit ga ik pas prestigen :P straks meteen 10.000 XP in het begin van mn prestige.... zelfde geldt voor 250 contracts...

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 25-03-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 16:15
superwashandje schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:31:
[...]

+/- 200 BO uren en level 50, prestige 0 :rockon:

denk dat ik het laagste level van iedereen hier heb :+
Ik heb ook Level 50 met prestige 0.
Zie het nut niet van prestiges.
Als de extra's die je daarbij krijgt hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
MasterMaarten schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:08:
[...]

Ik heb ook Level 50 met prestige 0.
Zie het nut niet van prestiges.
Als de extra's die je daarbij krijgt hoef ik niet.
Ik vind het plaatje van de prestige wel geinig.
Plus als je toch gaat prestigen dan gaat het op een gegeven moment toch hard met de punten die je krijgt.
Voornamelijk bij bijvoorbeeld scores als 75.000 punten die je haalt, waar je weer een bak XP punten voor krijgt.

Of een andere, 5.000 headshots of zo, die punten loop je anders mis.

Zit nu op prestige 3 lvl 40 met zo'n 100 uur.
Speel alleen op HC en alleen TDM.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ach ik ben nu lvl 40 derde prestige en ik ga hierna ook niet meer hoger. Ben nu alle pro perks aan het halen. Die flackjacket is irri alleen, grenade throwbacks moet ik er nog 2 van, ben steeds te laat omdat iedereen ze cooked gooit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zowat alle Perks gedaan op Nuketown. Dan heb je ze relatief allemaal snel. FlakJacket had ik in 20 minuten ofzo. Ik denk dat ik het langste heb gedaan over Marathon (Sprint 26 Miles) en Scout (20 Headshots)

[ Voor 28% gewijzigd door vinom op 25-03-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:08
-TheNose- schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:13:
Ach ik ben nu lvl 40 derde prestige en ik ga hierna ook niet meer hoger. Ben nu alle pro perks aan het halen. Die flackjacket is irri alleen, grenade throwbacks moet ik er nog 2 van, ben steeds te laat omdat iedereen ze cooked gooit! :P
Het idiot ervan om die Perk op pro te halen is dat je gewoon op zoek gaat naar de granaten. Je ziet de indicator en ipv weg te rennen, loop je er naartoe om ze terug te gooien :X Redelijk hoog zelfmoordgehalte komt erbij om de hoek kijken...

Scout had ik redelijk snel. Met snipen weet ik nog wel eens een headshot te plaatsen en aangezien ik scout alleen maar gebruik bij het snipen waren de secondary kills degene die het meeste 'moeite' kosten. Eigenlijk is het gewoon een kwestie van rondrennen met je secondary, maar dat doe ik dan ook te weinig...

[ Voor 20% gewijzigd door m4yall op 25-03-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Weet iemand hoelaat de DLC uitkomt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Niekio schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:30:
Dedicated server updates + restarts begin Friday 9am PT. It will take a few hours to complete all servers.
https://twitter.com/#!/pcdev/status/51085675113623552 dus iets van 5-6 uur in de middag hier + wat uurtjes extra misschien?

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 25-03-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Niekio schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:30:
Op http://store.steampowered.com/app/42716/ staat "This game will unlock in approximately 7 hours.", dus ik denk vanavond tussen 6 en 7 ergens ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinom schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:17:
Ik heb zowat alle Perks gedaan op Nuketown. Dan heb je ze relatief allemaal snel. FlakJacket had ik in 20 minuten ofzo. Ik denk dat ik het langste heb gedaan over Marathon (Sprint 26 Miles) en Scout (20 Headshots)
Demolition op Launch werkt ook goed. Iedereen gooit nades naar de bom bij de raket. Ze rollen dan fijn door naar waar jij staat. Had FJ throwbacks in 1 potje. :) FJ pro is een van de grappigste perks. Paar dagen geleden was er een contract voor X flamethrower kills. Ik heb me bescheurd terwijl ik dwars door vuurzeeen mensen aan het knifen was. :)

Scout vond ik weer minder makkelijk. Die headshots man. Secondary kills en 1 shots had ik terwijl ik nog maar ongeveer 6 headshots had. Heb uiteindelijk Scout op een smg class gezet en ben gaan hipfiren. Ging een stukje sneller. :)

Maar de enige echte klote pro is toch Marathon. CTF is echt niet mijn gamemode. Teamgenoten die voor kills gaan en zich niet bekommeren om de vlag zijn tot daar aan toe, maar dat als jij de vlag hebt dat ze je gewoon negeren ipv te ondersteunen waardoor de tegenstander kan returnen en direct kan cappen. Man wat heb ik gevloekt. En aan het einde van het potje schreeuwen dat ik niet mag cappen omdat ze een Huey hebben... 'Sorry gozert, flag cap'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Gisteren ook van die knuppels. HC CTF

Kom je aanrennen met de enemy vlag net voor je eigen vlag word je ineens neergeknald door iemand van je eigen team die om het hoekje zit. Om in mijn spawnteller te zien dat hij de vlag pakt en hem zelf binnenbrengt.....

Ik echt van "wtf ... stupid" (was echt kwaad) Enige reactie was "SRY"...

Gelukkig was er de spawntimer (ik moest toch tot 10 tellen...)

Of HC is bezaait met campers /ghost pro lui of met jagers die op alles schieten wat beweegt...

Wat me trouwens wel eens opvalt bij het terugkijken van een killcam is dat als ik iemand die en ik schiet er op (+/- 3seconden) en ik daarna gekilld word ik in de killer cam zie dat ik helemaal niet heb geschoten. Toch vreemd.

[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 25-03-2011 11:54 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:

Kom je aanrennen met de enemy vlag net voor je eigen vlag word je ineens neergeknald door iemand van je eigen team die om het hoekje zit. Om in mijn spawnteller te zien dat hij de vlag pakt en hem zelf binnenbrengt.....

Of HC is bezaait met campers /ghost pro lui of met jagers die op alles schieten wat beweegt...

Wat me trouwens wel eens opvalt bij het terugkijken van een killcam is dat als ik iemand die en ik schiet er op (+/- 3seconden) en ik daarna gekilld word ik in de killer cam zie dat ik helemaal niet heb geschoten. Toch vreemd.
killer cam :)

wat dan wel goed is is dat je score overgaat naar een negatieve score wanneer je de flag carrier uit je eigen team neerschiet. Het idee is goed in ieder geval om dat soort mensen dat je beschrijft die express de flag carrier neerschieten om zelf de cap te krijgen te "straffen". het lullige ervan is dat wanneer je wel je best doet om de carrier te beschermen en je hem per ongeluk neerschiet (of mensen met second chance die de flag hebben en neergeschoten zijn) tijdens het verdedigen ook je score naar een negatieve gaat.
zouden ze het niet zo kunnen maken dat die regel alleen werkt als je de flag carrier neerschiet binnen zoveel (10-50)meter van het cappoint?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:

Jij lijkt mij een aardig mens. Mijn eerste reactie was dat hij dit expres deed om de cap te hebben. Reflect friendly fire is zo veel fijner dan gewoon friendly fire aan. Voorkomt een hoop ge-eikel.
Killcam is niet 100% accuraat. Daarnaast is lag een grote factor. Misschien is het in die gevallen zo dat de server voorloopt op jouw verbinding, waardoor wat je op jouw scherm ziet al 1 seconde eerder plaatsvond op de server. Dat betekent dat jouw kogels niet eens zijn afgevuurd en de tegenstander je eerder zag dan jij hem ook al zie je het heel anders op jouw scherm. Dat zijn de deaths waar ik het meest van baal. Samen met de deaths dat je neerligt terwijl je al het muurtje om bent. Grrr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat laatste is ook waarom ik het liefst HC speel, minder last van lag hoe gek het ook klinkt. SC heb ik best vaak dat ik er al een halve clip op leeg heb en alsnog dood ga. HC is het toch tik en liggen, valt die lag minder op.

Zo jammer dat op de 360 je niet alles HC kan spelen, zoals demolition en domination. HC CTF is alleen wel campers heaven. Iedereen rent aan het begin van het potje naar zijn camp spot en jij moet langs al die campers proberen de vlag te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:40:
[...]
Maar de enige echte klote pro is toch Marathon. CTF is echt niet mijn gamemode. Teamgenoten die voor kills gaan en zich niet bekommeren om de vlag zijn tot daar aan toe, maar dat als jij de vlag hebt dat ze je gewoon negeren ipv te ondersteunen waardoor de tegenstander kan returnen en direct kan cappen. Man wat heb ik gevloekt. En aan het einde van het potje schreeuwen dat ik niet mag cappen omdat ze een Huey hebben... 'Sorry gozert, flag cap'.
Ik heb die 15 caputres op Nuketown gedaan. 12 Player CTF, Lightweight, Sleight of Hand en Marathon, een SMG and you are ready to go.

[ Voor 29% gewijzigd door vinom op 25-03-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
vinom schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:29:
[...]

Ik heb die 15 caputres op Nuketown gedaan. 12 Player CTF, Lightweight, Sleight of Hand en Marathon, een SMG and you are ready to go.
Op nuketown spelen er ook weinig voor de caps scheelt ook weer..rennen als een malle dan idd!

Gisteren ook voor het eerst weereens search and destroy gespeeld...met MW1 heel veel gedaan...nu al even niet omdat het me te weinig XP opleverde ivm prestigen. Erg spannende potjes op WMD gespeeld, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hahaha, jawel alleen is het zo verdomde moeilijk om in Nuketown goed te cappen. Vooral B is vrijwel niet te doen tenzij je massaal met rookbommen gaat gooien. Vandaag nog een paar potjes gedaan waarin de rookbommen je om de oren vlogen en ja, dat is nog leuk spelen ook. :)

Er is trouwens een Nederlandse S&D-knife only server die erg leuk is om te spelen.
Snelle rondes en veel kills voor iedereen en dus veel XP. Het helpt wel als je goed met een mes kan omgaan want anders maken ze gehakt van je. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:04:
Hahaha, jawel alleen is het zo verdomde moeilijk om in Nuketown goed te cappen. Vooral B is vrijwel niet te doen tenzij je massaal met rookbommen gaat gooien. Vandaag nog een paar potjes gedaan waarin de rookbommen je om de oren vlogen en ja, dat is nog leuk spelen ook. :)
Direct na de start naar B rennen, wel een class met Flak Jacket (en eventueel tactical mask) nemen ;) , als je dit met 2 of 3 man doet heb je binnen 10 seconden B te pakken en dan is het een kwestie van verdedigen (dwz direct na spawnen een granaat naar B gooien (2nd perk = warlord pro = 2 granaten+3 nova gas ;) ) Alleen goed georganiseerde tegenstanders zal het dan nog lukken om B te cappen doordat het ze steevast met 2/3 man blijven proberen, maar gelukkig kom je dat soort tegenstanders niet vaak tegen in public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:31:
[...]
Direct na de start naar B rennen, wel een class met Flak Jacket (en eventueel tactical mask) nemen ;) , als je dit met 2 of 3 man doet heb je binnen 10 seconden B te pakken en dan is het een kwestie van verdedigen (dwz direct na spawnen een granaat naar B gooien (2nd perk = warlord pro = 2 granaten+3 nova gas ;) ) Alleen goed georganiseerde tegenstanders zal het dan nog lukken om B te cappen doordat het ze steevast met 2/3 man blijven proberen, maar gelukkig kom je dat soort tegenstanders niet vaak tegen in public.
Dat doe ik inderdaad ook, ik heb een class met Flak Jacket, Sleight hands en Tactical Mask(allemaal pro), ik gooi meestal bij de start smoke richting B en ren er dan naartoe. Zodra je B hebt zorgen dat niemand meer capt. Ikzelf kies als wapen voor de Stoner(+extended mags) omdat je daarmee ook nog wel een man of 2 a 3 die hetzelfde idee hebben makkelijk afstopt als jij zit/ligt te cappen. Vervolgens altijd Semtex nemen op de class die je normaal gebruikt en als killstreak in elk geval napalm. Wordt dan knap lastig voor je tegenstander om te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:31:
[...]
Alleen goed georganiseerde tegenstanders zal het dan nog lukken om B te cappen doordat het ze steevast met 2/3 man blijven proberen, maar gelukkig kom je dat soort tegenstanders niet vaak tegen in public.
*KUCH* TIGERS *KUCH*

Het valt mij op dat bij het begin van een potje ik altijd alleen bij B ligt. Iedereen gaat A/C pakken. Gelukkig doet de tegenstander dit ook ;)

Bij Nuketown maakt het overigens uit of je als team bij C of A begint. Precies verklaren kan ik het niet, maar je bent in het voordeel als je bij C begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:41:
[...]

*KUCH* TIGERS *KUCH*

Het valt mij op dat bij het begin van een potje ik altijd alleen bij B ligt. Iedereen gaat A/C pakken. Gelukkig doet de tegenstander dit ook ;)

Bij Nuketown maakt het overigens uit of je als team bij C of A begint. Precies verklaren kan ik het niet, maar je bent in het voordeel als je bij C begint.
Dat komt doordat de weg van A-kant naar B vanwege het map design iets makkelijker te raken is/lijkt

edit: de weg vanaf A naar B lijkt ook net iets langer:
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTJeB7pJgX6qaAd-GMHoSOgU0j6IzDrS4R7oX4knb4Bl2L5pnkEg

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 25-03-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

*KUCH* TIGERS *KUCH*

Vooral bij Nuketown wil je meteen naar B rennen want wie B heeft wint het ronde toch. B is bijna niet te recappen zo'n grenadefestijn is het daar altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]

*KUCH* TIGERS *KUCH*

Klopt, ik weet ook wel waarom dat is. Als je vanaf C loopt richting B heb je een heel goed uitzicht op alle exits vanaf A. Ik heb het makkelijkst de eerste cap als ik vanaf C begin, daarna vind ik het alleen vaak wel klote om bij C te spawnen. Overigens, ik zie heel veel mensen die zodra ze merken dat de vlag waar ze spawnen wordt gecapt omdat de vijand te ver naar achter is gedreven vanaf B terugrennen om te proberen hun vlag te defenden. Dat moet je alleen doen door granaten over het dak heen te gooien, niet er naar toe lopen. Je vijand capt dan namelijk B omdat zowel spawn A als C door het spawnsysteem niet meer worden gekozen voor de vijand, met als gevolg dat ze daarna weer beginnen bij A/C en jij B kwijt bent. Bij Nuketown kan je niet A en C tegelijk vasthouden.

Defence is makkelijker vanaf C, maar een spawntrap maken op C is ook makkelijker dan bij A.

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 25-03-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:46:
Klopt, ik weet ook wel waarom dat is. Als je vanaf C loopt richting B heb je een heel goed uitzicht op alle exits vanaf A. Ik heb het makkelijkst de eerste cap als ik vanaf C begin, daarna vind ik het alleen vaak wel klote om bij C te spawnen. Overigens, ik zie heel veel mensen die zodra ze merken dat de vlag waar ze spawnen wordt gecapt omdat de vijand te ver naar achter is gedreven vanaf B terugrennen om te proberen hun vlag te defenden. Dat moet je alleen doen door granaten over het dak heen te gooien, niet er naar toe lopen. Je vijand capt dan namelijk B omdat zowel spawn A als C door het spawnsysteem niet meer worden gekozen voor de vijand, met als gevolg dat ze daarna weer beginnen bij A/C en jij B kwijt bent. Bij Nuketown kan je niet A en C tegelijk vasthouden.
A/C kan je bijna op geen 1 map vasthouden, volgens mij is Launch de uitzondering in BO daar liggen A/C relatief dicht bij elkaar. Op elke andere map is het altijd verstandiger om B en A of C te cappen.

Heb jezelf B en A dan spawnt de tegenstander bij C en kun je ze vastzetten, mocht het de tegenstander toch lukken om weg te komen dan kunnen ze vaak alleen naar A omdat B goed verdedigd is. Mocht het de tegenstander lukken om A te pakken dan worden hun spawns verdeeld over A en C en aangezien deze dus te ver uit elkaar liggen om continu te verdedigen verliezen ze binnen no time A of C weer. Als je als team op deze manier speelt dan win je 7 van de 10 mappen "easy" (200-100), 2 van de 10 zijn spannend (200-150/190) en 1 van de 10 verlies je (190/195-200). Maar ja blijkbaar zijn de meeste meer geïnteresseerd in de eerste 150 XP punten voor het cappen van A of C dan in het winnen van de mappen (en met het winnen van een map maak je die 150 XP wel weer goed :) )

[ Voor 26% gewijzigd door Frentik op 25-03-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:53:
[...]
A/C kan je bijna op geen 1 map vasthouden, volgens mij is Launch de uitzondering in BO daar liggen A/C relatief dicht bij elkaar. Op elke andere map is het altijd verstandiger om B en A of C te cappen.
Ondanks de afstand tussen A en C is Crisis ook nog wel te doen. En volgens mij Hanoi ook.

[ Voor 3% gewijzigd door beany op 25-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:57:
Ondanks de afstand tussen A en C is Crisis ook nog wel te doen. En volgens mij Hanoi ook.
/me denkt even na..Hanoi geef ik je gelijk in maar Crisis niet. Er is daar maar 1 directe weg van A naar C welke nog vrij lang is en daarbij is deze weg ook nog eens goed te verdedigen. Crisis is typisch zon map waarbij je score van 200-195 kunt krijgen doordat alledrie de punten redelijk ver uit elkaar liggen en je aan het lopen blijft als iedereen een beetje voor de vlaggen gaat ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Frentik op 25-03-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Nog PC Black Ops'ers hier? We gaan zo een aantal dlc redeem codes weggeven (voor gratis!)... stay tuned for the link... ik laat jullie héél even op first come, first serve basis keys claimen, en daarna schroeven we de winkans drastisch omlaag...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JJJur schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:20:
Nog PC Black Ops'ers hier? We gaan zo een aantal dlc redeem codes weggeven (voor gratis!)... stay tuned for the link... ik laat jullie héél even op first come, first serve basis keys claimen, en daarna schroeven we de winkans drastisch omlaag...
Zeker, wanneer gaan jullie ze gratis weggeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik wil er wel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Opzich heel leuk, maar de die-hard fans vallen doorgaans buiten de boot. Sinds de DLC te preorderen was hebben de die-hards dat denk ik ook wel gedaan :)

Hoe dan ook, i'll pass. Ik heb hem al in de pre-order :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Krent!

En jij hoort hem ook al in de pre-order te hebben staan!! Ik ga er vanuit dat ik je in de nieuwe maps ook kan teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Nice! Zeker nu steam me ideal betaling heeft opgegeten, order op failed heeft staan en lekker traag is met het beantwoorden is van mijn ticket :p

En over domination: A/C cappen zonder B kan wel op mappen waar de vlaggen in een driehoek staan, maar je wilt eigenlijk altijd wel B + een andere vlag hebben voor de mooiste spawntrap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:57:
[...]

Hanoi is A/C veel makkelijker vast te houden dan A/B of B/C. B is prima te doen alleen wordt je in dat huisje, wat de powerplek is redelijk hard van alle kanten genakt. En je kan vanuit B niet snel bij A of C zijn.

Crisis is het echt beter om B en C te hebben. Dan zet je ze vast achter de rotsen en kunnen ze onmogelijk nog bij C komen. A en B verdedigen is weer wat moeilijker omdat je zo een slecht uitzicht op B hebt vanuit A. Als zij de villa in lockdown gooien is het pittig. A en C zou zeker niet mijn voorkeur hebben. Dan moet je super voorzichtig hun spawn managen omdat ze anders direct op 1 van je vlaggen spawnen. Sterker nog waar spawnen ze als jouw team A en C heeft? Volgens mij zijn er toch alleen spawn punten in de buurt van A en C en niets in het midden van de map? (op crisis dan he).

Op Array is er iets te zeggen voor A/C. Maar alleen om daarna vlug B over te nemen als de tegenstander zo onvoorzichtig is om C te nemen. Daar is A/B echt de koning. Lekker de flanken dichtmetselen en ze daarna keihard neer sniperen. Echt de enige map (met deze gametype) waar snipers een keer in het voordeel zijn (als je goed samenspeelt).

Heeft iemand linkjes met strategy sites voor Domination? Merk dat ik wat meer van spawnplekken en strategie zou willen lezen. Google levert mij alleen youtube filmpjes met 12 jarige koters met piep stemmen die trots zijn op hun KD en/of 360 no scopes (gaap). Een strategie site in de stijl van woodysgamertag's youtube filmpjes is waar ik zoek ben. Wie heeft die in de aanbieding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
linkje komt zo gents.. .Plan maken kost ook tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Nee F5 rammers, dit is niet de post met het linkje voor de gratis DLC redeem code :P
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:29:
[...]

Hanoi is A/C veel makkelijker vast te houden dan A/B of B/C. B is prima te doen alleen wordt je in dat huisje, wat de powerplek is redelijk hard van alle kanten genakt. En je kan vanuit B niet snel bij A of C zijn.

Crisis is het echt beter om B en C te hebben. Dan zet je ze vast achter de rotsen en kunnen ze onmogelijk nog bij C komen. A en B verdedigen is weer wat moeilijker omdat je zo een slecht uitzicht op B hebt vanuit A. Als zij de villa in lockdown gooien is het pittig. A en C zou zeker niet mijn voorkeur hebben. Dan moet je super voorzichtig hun spawn managen omdat ze anders direct op 1 van je vlaggen spawnen. Sterker nog waar spawnen ze als jouw team A en C heeft? Volgens mij zijn er toch alleen spawn punten in de buurt van A en C en niets in het midden van de map? (op crisis dan he).
Het ligt eigenlijk ook heel erg aan je team, en het vijandelijke team. Ik heb meerdere malen met A en C de map Crisis gewonnen, puur omdat we met een paar man er voor zorgde dat A en C in ons bezit bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hey, .plan stond er dus ik de code opvragen en ineens was deze weer weg?

Edit:
Sorry, klikte ook maar toevallig. :+

[ Voor 24% gewijzigd door bazs2000 op 25-03-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:48:
sssst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:48:
Ja dat had ik ook gezien...(en een keer of 10 geprobeerd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
thx, zal er een mede-tweaker blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

En nu was ik dus te laat, jammer volgende keer beter. :)

Edit:
Wel een leuk initiatief trouwens net als de eerste keer. :)

[ Voor 38% gewijzigd door bazs2000 op 25-03-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

supervet, dank u hartelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:50:
Kan niet.. zijn er nog 30 ofzo.. (of je kwam te vroeg.. uit voorzorg zet ik em altijd eerst op 1% winkans, om foutjes te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06 12:34
Heel erg vet, ik heb er een! Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bedankt, ik heb er een DLC key bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 16:30

Wish

ingwell

Net op tijd :). Nu nog uitvinden hoe ik de zooi download :D

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:50:

Edit:
Wel een leuk initiatief trouwens net als de eerste keer. :)
snel nog eens proberen, je was vast te vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

JJJur schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Kan niet.. zijn er nog 30 ofzo.. (of je kwam te vroeg.. uit voorzorg zet ik em altijd eerst op 1% winkans, om foutjes te voorkomen)
Krijg je dan ook deze melding?
Helaas, alle keys voor CoD Black Ops dlc pc zijn vergeven, volgende keer beter!
.

Ik ga nog wel even door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:54:
[...]

Krijg je dan ook deze melding?
Dat hoort een andere melding te zijn.. heel apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Wish schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:52:
Net op tijd :). Nu nog uitvinden hoe ik de zooi download :D
In Steam, via 'Activate a Product on steam'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik was volgens mij één van de eerste die begon met klikken maar heb nog niets anders dan die melding gezien.
Zelfs de .plan die later weg was gaf die melding al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, heb er iemand blij mee kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:56:
Ik was volgens mij één van de eerste die begon met klikken maar heb nog niets anders dan die melding gezien.
Zelfs de .plan die later weg was gaf die melding al.
No worries.. ik geloof je, en gezien de winkans 100 was, heb je imo recht op een key. Ik stuur je er straks eentje via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Super, dank je wel. :)

Komt mooi uit op een dag als vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Top, ik heb er 1 :D, mijn dank is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
De winkans in de weggeef-machine is nu verlaagd, zodat mensen die iets later komen ook nog een kans hebben op een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Dit is wel heel gaaf van tweakers.
Was eigenlijk niet van plan om dit aan te schaffen

Maar dankzij tweakers.net zal ik toch op de DLC te vinden zijn

Bijdeze, mijn stem voor Website van het jaar 2011 is duidelijk wie dit gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Goed ook want het is ook lastig om van een server te worden geschopt die net wisselt naar een DLC-map. :P

@ JJJur:
Ik zag het, super. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 25-03-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
bazs2000 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:57:
Super, dank je wel. :)

Komt mooi uit op een dag als vandaag. :)
you got DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06 12:34
Ik vind het wel heel tof van tweakers dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JJJur schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:59:
De winkans in de weggeef-machine is nu verlaagd, zodat mensen die iets later komen ook nog een kans hebben op een key.
Netjes en bedankt voor zulke acties :) Ik heb de DLC gewoon voor de 360 en voor de PC gekregen via Tweakers. Ik heb dan weliswaar geen 360 meer maar ik kon er iemand wel blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nette actie jjjur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

JJJur schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:57:
[...]

No worries.. ik geloof je, en gezien de winkans 100 was, heb je imo recht op een key. Ik stuur je er straks eentje via DM.
Dat probleem had ik ook :( lijkt erop dat als je de .plan versie hebt geprobeerd de redactieblog niet meer werkte (IP check?))

[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 25-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Dat probleem had ik ook :(
ai.. sorry, ik heb nu helaas geen backup key meer!

Sorry, volgende keer meer geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

JJJur schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:24:
[...]

ai.. sorry, ik heb nu helaas geen backup key meer!

Sorry, volgende keer meer geluk...
Das balen :( half uur voor niks zitten knijpen omdat ik eigenlijk naar het toilet moest :+
en de twitterkeys dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Net te laat :(
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client