• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Kan IEMAND die zijn telefoon ontvangen heeft en na de 17e bij Hi heeft besteld zijn hele ordernummer naar mij pmmen aub?

Ook aub besteldatum en ontvangdatum erbij.

[ Voor 19% gewijzigd door wanda op 01-06-2011 15:59 ]

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:09
Ook hier verzonden...
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Wel nadelig... had het liever vrijdag laten verzenden zodat het maandag aankwam.
Door de feestdagen ben ik niet op werk en afleveradres staat op het werk.

Weet iemand de juiste procedure hoe dit in zijn werking gaat als men niet aanwezig is?

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik zit bij Hi, heb besteld op 26 mei en ben vandaag gebeld om een afspraak te maken. Gisteren was ik eigenlijk al gebeld, maar mijn telefoon lag thuis.

Ik denk dat ik mijn telefoon eerder krijg dan mensen die nu al 3 weken wachten, omdat ik nieuw ben. Als ik jullie was zou ik dit aankaarten bij de helpdex, want het lijkt erop of Hi nieuwe klanten snel binnen wil halen en verlengers maar laat wachten.

EDIT: Mijn status staat op order verzonden, krijg m waarschijnlijk vrijdag

[ Voor 8% gewijzigd door _Heisenberg_ op 01-06-2011 16:04 ]

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:37:
Ik kreeg maandag een mail van studentmobiel dat mijn sgs2 pas met de batch van volgende week woensdag/donderdag geleverd zou kunnen worden. Gelukkig las ik hier dat er vrijdag een grote batch kwam, dus heb ik bij de KS maar om opheldering gevraagd en zei konden mij vertellen dat ze die van mij vrijdag zouden afgeven aan TNT :*)
Dus iedereen die een nummertje lager dan 5171** heeft getrokken, bij deze!
(mijn contract is ontvangen op 20 mei)
Goed nieuws, maar helaas voor mij moet het wel een hele grote batch zijn voor mijn order (5186**). Hoe veel toestellen zouden ze binnen krijgen in een batch? 200, 500, 1000?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

even een vraagje;
ik lees allemaal verhalen op het forum van mensen die korting krijgen als ze naar de provider bellen (hi, vodafone, mtv mobile etcetera) en dan opeens een fikse korting krijgen op voornamelijk de toestelprijs bij een 1 jarig abonnement.. gaat het hier dan altijd om een verlenging of om een nieuwe abo?
want ik wil misschien overstappen naar Vodafone met de SG2, maar ga hier echt niet 200,- voor bijbetalen bij een 450BSW abotje, terwijl deze bij de HI 45 variant in de winkel maar 60,- kost... Toch zegt de jongen aan de telefoon dat hij niks voor me kan betekenen.. hoe zit dit?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Psst....2 jaar lang 50% korting, psssttt:
;)
https://directsales.vodaf.../601/samsung_galaxy_s_ii_

• frye
zonoskar schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:03:
[...]

Goed nieuws, maar helaas voor mij moet het wel een hele grote batch zijn voor mijn order (5186**). Hoe veel toestellen zouden ze binnen krijgen in een batch? 200, 500, 1000?
Bij mij is hem verzonden :)
Ordernummer: 5188** ;)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Da's toch personeelskorting?
Exclusief Vodafone voordeel voor personeelsleden. Jij, jouw vrienden en familie kunnen kiezen uit de beste toestellen tegen de laagste abonnementskosten.

Deze aanbiedingen gelden dus uitsluitend voor jou en jouw vrienden en familie en zijn niet in de winkels of op andere internetwinkels verkrijgbaar! Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Moet je dus iemand kennen die bij VF werkt, of al bij VF zitten zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 01-06-2011 16:25 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

wow! hoe kom je hier aan, en waar is dit van, kan iedereen dit bestellen??

• alwaysleft
jelmervos schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:24:
[...]

Da's toch personeelskorting?

[...]

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Moet je dus iemand kennen die bij VF werkt, of al bij VF zitten zie ik.
Nope. Je kunt gewoon een actie code invullen, controleren ze niet

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:25:
[...]

wow! hoe kom je hier aan, en waar is dit van, kan iedereen dit bestellen??
yep

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:27:
[...]

oke en die actiecode die heb jij? of zit dat al in de link verwerkt..

Verwijderd

Vodafone doet sowieso niet zo moeilijk met kortingen.
Vorig jaar een keer geklaagd over het feit dat ze de verleng termijn 2x hadden verkort..
Kreeg als pleister op de wonden de rest van mijn abbo 50% korting.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:28:
[...]

oke en die actiecode die heb jij? of zit dat al in de link verwerkt..
Kan je gewoon zelf iets verzinnen

• frye
Net dit ontvangen:

Niet Thuis?

Ontvangstadres in België: De postbode doet nog 2 nieuwe pogingen om het pakket bij u af te leveren. Bent u driemaal niet thuis, dan gaat het pakket retour. Wij zullen dan telefonisch of per e-mail een nieuwe bezorgafspraak of afhaalafspraak op ons kantoor maken.

Wordt dit de volgende dag gedaan of gaan daar enkele dagen tussen?

• alwaysleft
https://directsales.vodaf.../601/samsung_galaxy_s_ii_ met die link zit je dus in totaal op 480 euro voor 2 jaar lang bellen en internetten mensen :) :9~ _/-\o_

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:36:
https://directsales.vodaf.../601/samsung_galaxy_s_ii_ met die link zit je dus in totaal op 480 euro voor 2 jaar lang bellen en internetten mensen :) :9~ _/-\o_
Maar stel vodafone gaat een keer controleren ben je waarschijnlijk goed de pineut volgensmij. :/

• alwaysleft
themole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Maar stel vodafone gaat een keer controleren ben je waarschijnlijk goed de pineut volgensmij. :/
AL diverse mensen doen dit, nog nooit wat van gehoort ;) :9~ _/-\o_

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:41:
[...]

AL diverse mensen doen dit, nog nooit wat van gehoort ;) :9~ _/-\o_
Maar nu het hier staat zal de plotselinge toename van het aantal orders wel op gaan vallen ;)

Verwijderd

GODVERDOMME, wil me mobiel.
Vannacht besteld, morgen geleverd? meen je niet..
Paupers daar! wordt helemaal para!

Verwijderd

Is alleen het 1e jaar hea slimpie. het lijkt 24 maanden zo voordelig, geldt alleen voor de 1e 12 maanden... helaasch maar waar

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:44:
GODVERDOMME, wil me mobiel.
Vannacht besteld, morgen geleverd? meen je niet..
Paupers daar! wordt helemaal para!
Tja, het spijt me voor je dat ze daar zo gaar met order omgaan.
Maar ik ben dan ook weer niet zo vriendelijk dat ik ga zeggen van "hey, die lui waren eerst, ik wil mijn mobieltje nog niet!"
Hoop voor je dat ze de boel een beetje op orde gaan brengen wat betreft ordervolgorde, want dit slaat nergens op.

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
er staat De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden). op frontpage boven

PSN: TheKrish

• alwaysleft
Krishhh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:48:
er staat De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden). op frontpage boven
De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden).

Staat er idd :>

Verwijderd

Ik zal me ook ff melden in dit forum. Ik heb op 22 mei (Zondag) mijn Samsung SII besteld online bij HI (contractverlenging Hi25+Internet Extra). Mijn status is tot op dit moment nog steeds: 22/05 Geen Voorraad.
Ik heb al 2 keer met de klantenservice gebeld en meerdere malen op de HI_webcare op twitter dingen achtergelaten maar ik word hier nu toch niet echt goed van. Vanochtend had ik een vrouw aan de lijn van de klantenservice die zei dat het zomaar nog eens 4 weken kan gaan duren. Mijn ordernummer is: 336876** en ik zie hier gewoon mensen voorbij komen die veel hoger zitten met hun nummer en 'm toch al hebben, hoe kan dat nou weer? Dit vroeg ik ook aan de vrouw van de KS, zij zei; het ligt eraan op welke plek je bent op de wachtlijst...

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Is alleen het 1e jaar hea slimpie. het lijkt 24 maanden zo voordelig, geldt alleen voor de 1e 12 maanden... helaasch maar waar
Helaas maar waar staat er heel groot 2 jaar lang 50% korting _/-\o_ :9~ :9

• Ardj
  • Laatst online: 20-12 12:25
Net even KS weer eens gebeld (Hi, 16mei besteld, status: Voor inschrijving).

Erg welwillende jongen aan de telefoon, heeft even netjes voor me nagevraagd waarom m'n order nog niet in behandeling was. Waarop hij terugkwam en zei: Het spijt me dat het zo raar gaat maar er gaat hier in de organisatie en het systeem iets grandioos mis waardoor er leveringen eerder worden geleverd, ze konden helaas niks veranderen aan voorrang op dat moment dat ik 'm eindelijk een keer kon krijgen. Maar goed: eindelijk één die het gewoon toegeeft en niet met een kutverhaal aankomt als: "we leveren alles op volgorde, wat u op internet leest is uw probleem niet het onze".

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:49:
[...]

De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden).

Staat er idd :>
Morgen mag ik verlengen. Dat ga ik dus doen en dan neem ik 350 min ipv 275, voor die 4 euro per maand :)

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 01-06-2011 16:56 ]

XXXVI

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:57:
Kan IEMAND die zijn telefoon ontvangen heeft en na de 17e bij Hi heeft besteld zijn hele ordernummer naar mij pmmen aub?

Ook aub besteldatum en ontvangdatum erbij.
Laatste keer dat ik dit vraag. Zonder een ordernummer van iemand die het toestel al heeft of al contact met TNT heeft gehad komen wij nergens bij de KS.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:08:
even een vraagje;
ik lees allemaal verhalen op het forum van mensen die korting krijgen als ze naar de provider bellen (hi, vodafone, mtv mobile etcetera) en dan opeens een fikse korting krijgen op voornamelijk de toestelprijs bij een 1 jarig abonnement.. gaat het hier dan altijd om een verlenging of om een nieuwe abo?
want ik wil misschien overstappen naar Vodafone met de SG2, maar ga hier echt niet 200,- voor bijbetalen bij een 450BSW abotje, terwijl deze bij de HI 45 variant in de winkel maar 60,- kost... Toch zegt de jongen aan de telefoon dat hij niks voor me kan betekenen.. hoe zit dit?
Ik heb afgelopen vrijdag een abonnement bij vodafone met nummer behoud afgesloten via the phone house. Het gaat om de bel sms web 275 met een gratis S2. Wat ik al zei, afgelopen vrijdag besteld en als het goed is vanavond in huis.

Verwijderd

Net ook Hi gebeld. 22 mei verlengt. vanaf 30 mei status: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Antwoord was heel lang; ook geven ze hun fouten toe, en we moeten geduldig wachten, ze zijn bezig met het corrigeren zeggen ze. kan nog een tijdje duren of je kan hem vrijdag al hebben.

Kom ik weer verder mee. NOT

• MR0522
  • Laatst online: 24-03-2022
Beste mensen die ook een bestelling hebben lopen bij Belsimpel:

Ik heb mijn toestel op 9 mei besteld. Vandaag werd ik met het volgende mailtje verblijd:

Betreft: Verzendbevestiging van order XXXXX

Geachte heer,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

* KNIP*

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Bel+SMS+Web 200 2 jaar Verlenging
1 Samsung Galaxy S II i9100 Black

DPD zal morgen of de eerstvolgende werkdag haar eerste afleverpoging doen. Indien er niemand thuis is, dan kan het voorkomen dat uw pakket bij uw buren wordt aangegeven. DPD zal u hier altijd over berichten. Indien voorgenoemde geen oplossing biedt, dan zal zij de volgende werkdag een 2e afleverpoging doen. Mocht de DPD ook hier geen mogelijkheid krijgen om het pakket af te geven, dan zal het pakket op het depot worden geplaatst. U kunt het pakket de komende week afhalen van het Depot. De DPD zal informatie achterlaten hoe en waar u dit kunt doen.

Mocht uw vragen hebben over uw order, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Doe dit bij voorkeur via e-mail naar info@belsimpel.nl en vermeld daarbij uw ordernummer: XXXXX

Tot slot wijzen wij u nog op belangrijke informatie over de eventuele Garantie & Reparatie van uw mobiele telefoon. Wij adviseren u de pagina hierover goed door te lezen: www.belsimpel.nl/aftersales

Met vriendelijke groet,

Hilco Boerlage
Bedrijfsleider Belsimpel.nl

Beste tweakers,....eindelijk!!!!!! Het kan dus wel bij Belsimpel, alleen de communicatie kon veel beter. Ik heb het idee dat Samsung nu eindelijk de voorraden vrij geeft.

Ik hou dit forum nog wel ff in de gaten.

Verwijderd

Is het trouwens nuttig om bij de Hi winkel te gaan zeuren? Kan het zo zijn dat ze daar wel een voorraad hebben die niet wordt gebruikt om web-orders te voltooien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:12:
Is het trouwens nuttig om bij de Hi winkel te gaan zeuren? Kan het zo zijn dat ze daar wel een voorraad hebben die niet wordt gebruikt om web-orders te voltooien?
Kan je je online afgesloten abonnement dan zomaar annuleren? en hoe?
En dan hetzelfde afsluiten in de winkel, waar ze hem dan wel hebben?

Wss is het in de winkel duurder. en moet je extra bijbetalen.
Geduld geduld..

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11 13:17
Wacht nu al sinds de 16e bij Hi, heb nog steeds geen status verandering gehad, deze staat nog steeds op Voor inschrijving. Ik moest overigens 220 euro bijbetalen voor het toestel bij een 1-jarig abonnement (Hi verlengen 20 + internet extra).

9 maanden betalen: 34,95
3 maanden betalen: 22,45
Toestel prijs: 189,99

Totaal over periode:

9 x 34,95 = 314,55
3 x 22,45 = 67,35
Toestel 189,99
==================
Totaal 570,35

Nu ik hier die mooie deal bij vodafone zie staan lijkt dat me een stuk beter.
480 euro voor 2 jaar bellen & internetten :D

Denk dat ik maar het beste mijn Hi bestelling nu ga annuleren en opzeggen, ben het nu wel zat en als het stuk goedkoper kan, waarom niet?

Of zit er ergens een addertje onder het gras :o

• Nickenator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Zo. Voor mij is 't allemaal snel gegaan. 31 mei tel & abo besteld om 16:50. Vanmiddag (net na 12:00) gebeld over m'n telefoonnummer, of ik even opnieuw mijn SIM nummer wilde geven omdat er iets fout was gegaan in het systeem (voor overzetten telefoonnummer). Om 14:00 gebeld of ik een afspraak kon maken voor afleveren (had m'n paspoort niet bij, dus gezegd dat ik om 18:00 bereikbaar zou zijn). Om 17:00 zelf gebeld (was eerder thuis van werk) en afspraak gemaakt dat m'n telefoon bezorgd wordt vrijdag tussen 16:00 en 21:00. 17:10 bevestigingmail gekregen voor de afspraak.

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:14:
[...]

Kan je je online afgesloten abonnement dan zomaar annuleren? en hoe?
En dan hetzelfde afsluiten in de winkel, waar ze hem dan wel hebben?

Wss is het in de winkel duurder. en moet je extra bijbetalen.
Geduld geduld..
Je kan online afgesloten abonnementen binnen 7 werkdagen annuleren na ontvangst, mits alles nog in originele staat is als bij ontvangst. Ik heb gebeld naar 1200 en dan het keuzemenu gewoon volgen.

ik heb het net geïnformeerd bij hi ongv 5 minuten geleden.

PSN: TheKrish

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 14:13
Ben net bij de Hi winkel in Den Bosch geweest, daar is er in ieder geval nog één op voorraad (vandaag 4 binnen gekregen). Als ik daar wil verlengen moest ik 60 euro bij betalen en online maar 20 (klantwaarde B bij een hi 20 abo) dus heb mijn verlenging niet geannuleerd.

De vriendelijke medewerker vertelde mij echter wel dat ik zelfs beter mijn verlenging op kan zeggen en het telefonisch via de KS omdat mensen die telefonisch bestellen bij Hi voorrang krijgen.

Edit\ Er is inderdaad geen centrale voorraad, hij had hem al gepakt en ik moest mij echt inhouden om niet 40 euro bij te betalen ipv een week te wachten haha :p

[ Voor 14% gewijzigd door Maks op 01-06-2011 17:35 ]

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
YES YES, ik heb hem eindelijk ergens gevonden.

als belg is dit super want is in belgie volgens phonehouse pas begin juli leverbaar

en nu voor 499 euro is toch een mooie prijs aangezien wij geen abo kunnen nemen.

voor mensen die interesse hebben het is een klein bedrijfje in Eindhoven en dit is hun telefoonnr: BEL: 06-28.199.632

ze hadden er nog enkele op voorraad

• wietse02
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06-2023
zonoskar schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Ik zit zo'n 2400 bestellingen (als het +1 per bestelling gaat) voor je, dus hopelijk zit ik wel in de volgende zending. Nu alleen nog die nummerbehoud goedkeuring...
Haha, ik heb net mailtje gekregen dat nummerbehoud in aanvraag is, klopt hun verhaal dus niet want dat zou pas gebeuren als toestel binnen was.

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:49:
[...]

Haha, ik heb net mailtje gekregen dat nummerbehoud in aanvraag is, klopt hun verhaal dus niet want dat zou pas gebeuren als toestel binnen was.
neem aan dat je hebt besteld bij studentmobiel/gsmwijzer?
ordernummer?

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:57:
[...]

ordernummer?
Werk jij bij studentmobiel/gsmwijzer ofzo?

Verwijderd

Ben net gebeld door de koerier van The Phone House. Over ongeveer 30 minuten heb ik hem binnen :D

• UnderDogg1905
BamSlam_ schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:07:
[...]

Werk jij bij studentmobiel/gsmwijzer ofzo?
hahha.. nee.. was het maar..
wil alleen weten om te kunnen inteschatten wanneer ik zo een mail krijg.

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:27
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Als in, gewoon een random iets invullen daar?
Dan ga ik hem sowieso bestellen daar!

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Fist schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:50:
[...]

Ze zullen die codes uiteindelijk toch wel controleren lijkt me.

• wietse02
UnderDogg1905 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:57:
[...]

ordernummer?
Ja klopt, GSMwijzer. Mijn ordernummer is 5211** en heb afgelopen maandagmorgen, dus 30-05, de bestelling gedaan.

• alwaysleft
Fist schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:50:
[...]

Ja, gewoon wat invullen

• alwaysleft
asimov6 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:52:
[...]

Nu nog niet, want vriend van me heeft dit besteld en heeft al bevestiging dat die toestel binnen 10 dagen krijgt. zwart op wit >:) :P ;)

• wietse02
asimov6 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:52:
[...]

Mijn tip, niet doen. Had ook een keer zoeits bij Wehkamp, dus ik er goed gebruik van gemaakt maar moest alles na een paar maanden terugbetalen. Ik denk dat ze erachter komen en dan ben je echt de peanut.
Vooral omdat er door dit topic veel mensen gebruik van gaan maken en dan gaat het opvallen.

[ Voor 10% gewijzigd door wietse02 op 01-06-2011 18:55 ]

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 22:43
Mijn telefoon is ook onderweg vanauit GSMwijzer. Contract ontvangen op de 19e van mei, nummerbehoud de 30e aangevraagd. Helaas niet aanwezig vrijdag, dus hopelijk zullen ze zaterdag nog langskomen.

[ Voor 4% gewijzigd door matz op 01-06-2011 18:58 ]

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Wat verwacht je nou van mensen die dit lezen en net via de gewone weg een abonnement met toestel bij vodafone afgesloten hebben ?

• alwaysleft
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:54:
[...]

Mijn tip, niet doen. Had ook een keer zoeits bij Wehkamp, dus ik er goed gebruik van gemaakt maar moest alles na een paar maanden terugbetalen. Ik denk dat ze erachter komen en dan ben je echt de peanut.
Vooral omdat er door dit topic veel mensen gebruik van gaan maken en dan gaat het opvallen.
mm, je hebt altijd de wet koop op afstand. en in het contract staat zwart op wit wat hij via mail heeft 24 maanden lang voor 19,75 in plaats van bijna 40 euro. Neem nu maar van mij aan dat ze deze deal echt wel doen aan je. Je hebt altijd de wet koop op afstand, kan je het altijd afwachten. Dus nee, geef je geen gelijk ;)

• alwaysleft
uiterlix schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:58:
[...]

Wat verwacht je nou van mensen die dit lezen en net via de gewone weg een abonnement met toestel bij vodafone afgesloten hebben ?
Dat ze het annuleren ;)en dit gaan doen

• asimov6
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:58:
[...]

mm, je hebt altijd de wet koop op afstand. en in het contract staat zwart op wit wat hij via mail heeft 24 maanden lang voor 19,75 in plaats van bijna 40 euro. Neem nu maar van mij aan dat ze deze deal echt wel doen aan je. Je hebt altijd de wet koop op afstand, kan je het altijd afwachten. Dus nee, geef je geen gelijk ;)
Waar zijn de actievoorwaarden waar ze het op de site over hebben. Kan die niet vinden.

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 20:54
onderin op de website staat een link:

https://directsales.vodaf...orwaarden_consumenten.pdf

Er staat niet in dat je familie of wat dan ook moet zijn van een vodafone medewerker, ze mogen aanmeldingen wel weigeren.

[ Voor 36% gewijzigd door theblackhawk op 01-06-2011 19:02 ]

• UnderDogg1905
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:53:
[...]

Ja klopt, GSMwijzer. Mijn ordernummer is 5211** en heb afgelopen maandagmorgen, dus 30-05, de bestelling gedaan.
GSMwijzer begint meer op Hi te lijken.
Ik heb ordernummer 5175XX en heb nog niets vernomen.
Er zijn meerdere mensen die zo nog wachten

• alwaysleft
theblackhawk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:01:

Er staat niet in dat je familie of wat dan ook moet zijn van een vodafone medewerker, ze mogen aanmeldingen wel weigeren.
Ja maar dat deden ze bij een vriend van me niet. Tot nu toe denk ik, go for it. je kunt het altijd nog annuleren.

Die krijgt zijn toestel volgende week, hij had al gebeld vanavond :9~ 8)

Verwijderd

Ik heb hem binnen. Wel vreemd was dat de telefoon uit het doosje lag. De verzegeling zit alleen geplakt op de onderkant van het doosje, waardoor de bovenkant los kon raken.

Verwijderd

Zojuist een update via de mail gehad van belsimpel...:

Recent heeft u bij Belsimpel.nl een order geplaatst voor de Galaxy S2 van Samsung. Zoals u weet is de vraag naar dit toestel enorm. Op weekbasis komen er enkele duizenden binnen terwijl het totale aantal backorders ongeveer 50.000 stuks bedraagt.

Hierbij een overzicht van de opties die u heeft voor uw bestelling bij Belsimpel.nl:

Voor klanten die een los toestel besteld hebben:

1. Wachten op levering Belsimpel.nl
Belsimpel.nl verwacht deze week totaal > 100 stuks van de Samsung Galaxy S II binnen te krijgen. Het is helaas niet met zekerheid te zeggen wie deze week uitgeleverd kan krijgen. Vrijdag geven we een prognose voor volgende week. U hoeft hiervoor niets te doen.
2. Wisselen naar een Europees model
Belsimpel.nl probeert om ook buiten Nederland de Samsung Galaxy S II in te kopen. Bij voldoende animo kunnen we waarschijnlijk eind deze week een flinke partij binnen krijgen. Let op: deze EU versie van het toestel bevat wel de Nederlandse taal, we kunnen helaas niet garanderen dat Swype de Nederlandse taal bevat. Daarnaast ligt de inkoopprijs van de Europese versie +/- €50,- hoger dan de Nederlandse inkoopprijs. Mocht u gebruik willen maken van deze optie dan neemt Belsimpel.nl de helft van dit verschil voor haar rekening. Concreet betekent dit dat u €25,- moet bijbetalen voor de Europese versie. Mocht u gebruik willen maken van deze optie, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice.
3. Annuleren
U ontvangt dan binnen een week uw geld terug op uw rekening. U kunt dan proberen de levering elders te krijgen. Mocht u willen annuleren, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice. We adviseren u gelet op de beschikbaarheid bij een andere partij eerst goed te informeren naar prijs en levertijd. Mocht u later alsnog bij ons willen bestellen dan komt u achteraan in de rij.

Voor klanten die een toestel + abonnement besteld hebben:

Belsimpel.nl verwacht deze week totaal > 100 stuks van de Samsung Galaxy S II binnen te krijgen. Het is helaas niet met zekerheid te zeggen wie deze week uitgeleverd kan krijgen. Vrijdag geven we een prognose voor volgende week. U hoeft hiervoor niets te doen.
2. Activering van uw abonnement
Uw abonnement laten activeren door Belsimpel en een creditering ontvangen voor het toestel, u bent dan vrij om elders het toestel aan te schaffen. U dan €491,- teruggestort op uw rekening. Mocht u gebruik willen maken van deze optie, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice.
3. Wisselen naar een Europees model
Belsimpel.nl probeert om ook buiten Nederland de Samsung Galaxy S II in te kopen. Bij voldoende animo kunnen we waarschijnlijk eind deze week een flinke partij binnen krijgen. Let op: deze EU versie van het toestel bevat wel de Nederlandse taal, we kunnen helaas niet garanderen dat Swype de Nederlandse taal bevat. Daarnaast ligt de inkoopprijs van de Europese versie +/- €50,- hoger dan de Nederlandse inkoopprijs. Mocht u gebruik willen maken van deze optie dan neemt Belsimpel.nl de helft van dit verschil voor haar rekening. Concreet betekent dit dat u €25,- moet bijbetalen voor de Europese versie. Mocht u gebruik willen maken van deze optie, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice.
4. Annuleren
U ontvangt dan binnen een week uw geld terug op uw rekening. U kunt dan proberen de levering elders te krijgen. Mocht u willen annuleren, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice. We adviseren u gelet op de beschikbaarheid bij een andere partij eerst goed te informeren naar prijs en levertijd. Mocht u later alsnog bij ons willen bestellen dan komt u achteraan in de rij.

Natuurlijk blijven wij ons best doen om de Samsung Galaxy S2 zo spoedig mogelijk aan u te leveren. Als u niks aangeeft dan ontvangt u uw bestelling dus zo snel als mogelijk.

Onze excuses voor eventueel ongemak.

En we wachten rustig af.. :/

• asimov6
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:05:
[...]

Ja maar dat deden ze bij een vriend van me niet. Tot nu toe denk ik, go for it. je kunt het altijd nog annuleren.

Die krijgt zijn toestel volgende week, hij had al gebeld vanavond :9~ 8)
Tja, er staat dat je geweigerd kan worden, maar als je geaccepteerd wordt dan lijkt het me een geldig contract.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:22:
Zojuist een update via de mail gehad van belsimpel...:

Recent heeft u bij Belsimpel.nl een order geplaatst voor de Galaxy S2 van Samsung. Zoals u weet is de vraag naar dit toestel enorm. Op weekbasis komen er enkele duizenden binnen terwijl het totale aantal backorders ongeveer 50.000 stuks bedraagt.

Hierbij een overzicht van de opties die u heeft voor uw bestelling bij Belsimpel.nl:

Voor klanten die een los toestel besteld hebben:

2. Wisselen naar een Europees model
3. Annuleren

Voor klanten die een toestel + abonnement besteld hebben:

2. Activering van uw abonnement
Uw abonnement laten activeren door Belsimpel en een creditering ontvangen voor het toestel, u bent dan vrij om elders het toestel aan te schaffen. U dan €491,- teruggestort op uw rekening. Mocht u gebruik willen maken van deze optie, stuur dan een e-mail aan onze klantenservice.
3. Wisselen naar een Europees model
4. Annuleren

Natuurlijk blijven wij ons best doen om de Samsung Galaxy S2 zo spoedig mogelijk aan u te leveren. Als u niks aangeeft dan ontvangt u uw bestelling dus zo snel als mogelijk.

Onze excuses voor eventueel ongemak.

En we wachten rustig af.. :/
50.000 backorders. Nope, dat geloof ik niet. Belsimpel kletst uit zijn nek :( :F 8)7

• alwaysleft
.Kaas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:30:
Wacht nu al sinds de 16e bij Hi, heb nog steeds geen status verandering gehad, deze staat nog steeds op Voor inschrijving. Ik moest overigens 220 euro bijbetalen voor het toestel bij een 1-jarig abonnement (Hi verlengen 20 + internet extra).

9 maanden betalen: 34,95
3 maanden betalen: 22,45
Toestel prijs: 189,99

Totaal over periode:

9 x 34,95 = 314,55
3 x 22,45 = 67,35
Toestel 189,99
==================
Totaal 570,35

Nu ik hier die mooie deal bij vodafone zie staan lijkt dat me een stuk beter.
480 euro voor 2 jaar bellen & internetten :D

Denk dat ik maar het beste mijn Hi bestelling nu ga annuleren en opzeggen, ben het nu wel zat en als het stuk goedkoper kan, waarom niet?

Of zit er ergens een addertje onder het gras :o
Nope :) _/-\o_ :9~

Verwijderd

De mijne is vandaag verzonden door smartphoneshop dus vrijdag krijg ik hem bezorgt.

Besteld op 18 mei....

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:25:
[...]

50.000 backorders. Nope, dat geloof ik niet. Belsimpel kletst uit zijn nek :( :F 8)7
50.000 lijkt mij ook ontzettend veel hoor.. Het mag dan wel een populaire telefoon zijn, maar toch.
Nog meer tweakers die de galaxy via belsimpel hebben besteld? Zie hier vooral veel hi en vodafone voorbij komen namelijk :)

Verwijderd

22 mei verlenging; 30 mei; status naar: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Bestaand klant bij Hi, 30 + extra internet + SGS2

Iemand die nog eerder aan de buurt is? dus eerder heeft besteld?

Verwijderd

Ik heb het ook helemaal gehad met belsimpel.nl. Ze liegen dat het barst. Heb zojuist een order ingelegd via KPN.com en ik ga proberen om vrijdag eentje in de winkel op de kop te tikken.

Ik ga ook een klachtenbrief schrijven naar de Consumentenbond en de reclame code commissie schrijven. Ze dekken zichzelf nu natuurlijk in met dat mailtje omdat ze nu kunnen argumenteren dat ze iedereen hebben ingelicht maar dat neemt nog steeds niet weg dat ze initieel fout bezig zijn geweest.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 19:48 ]

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11 13:17
Net even gebeld met Hi KS, die heeft ook ff naar de vodafone aanbieding gekeken en zegt dat deze word geweigerd omdat je geen personeelslid bent.

Ook in de voorwaarden zie ik het:
5. Aan deze Actie kan worden deelgenomen door de klanten die
voldoen aan de eisen van de geselecteerde doelgroep. Aanvragen
anders dan van de geselecteerde doelgroep kunnen door Vodafone
geweigerd worden. De eisen die gesteld worden aan de geselecteerde
doelgroep staan op de homepage van de site.

Dus heb nu besteld met nummerbehoud maar dat gaat dus sowieso niet lukken omdat ik al een verlenging heb bij Hi.

De meedenkende (?) KS medewerker zei dat ik het moest proberen met een nieuw nummer bij vodafone, mocht deze worden geweigerd binnen deze week kan ik altijd nog m'n Galaxy S2 aannemen van Hi die waarschijnlijk 8 juni binnenkomt.

Moet nu dus weer mijn bestelling bij vodafone annuleren, een nieuwe bestelling plaatsen zonder nummerbehoud, kijken of deze word goedgekeurd, zo niet: jammer. Anders de telefoon van Hi maar aannemen.

Is er al iemand die via deze manier het toestel binnen heeft gekregen? Ik denk namelijk dat alle bestellingen zullen worden geweigerd als ze gaan kijken of actiecode wel klopt.. En dan ben ik mijn introductiekorting bij Hi kwijt.

• alwaysleft
.Kaas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:52:
Net even gebeld met Hi KS, die heeft ook ff naar de vodafone aanbieding gekeken en zegt dat deze word geweigerd omdat je geen personeelslid bent.

Ook in de voorwaarden zie ik het:
5. Aan deze Actie kan worden deelgenomen door de klanten die
voldoen aan de eisen van de geselecteerde doelgroep. Aanvragen
anders dan van de geselecteerde doelgroep kunnen door Vodafone
geweigerd worden. De eisen die gesteld worden aan de geselecteerde
doelgroep staan op de homepage van de site.

Dus heb nu besteld met nummerbehoud maar dat gaat dus sowieso niet lukken omdat ik al een verlenging heb bij Hi.

De meedenkende (?) KS medewerker zei dat ik het moest proberen met een nieuw nummer bij vodafone, mocht deze worden geweigerd binnen deze week kan ik altijd nog m'n Galaxy S2 aannemen van Hi die waarschijnlijk 8 juni binnenkomt.

Moet nu dus weer mijn bestelling bij vodafone annuleren, een nieuwe bestelling plaatsen zonder nummerbehoud, kijken of deze word goedgekeurd, zo niet: jammer. Anders de telefoon van Hi maar aannemen.

Is er al iemand die via deze manier het toestel binnen heeft gekregen? Ik denk namelijk dat alle bestellingen zullen worden geweigerd als ze gaan kijken of actiecode wel klopt.. En dan ben ik mijn introductiekorting bij Hi kwijt.
Hi zegt dit omdat ze jouw als klant niet kwijt willen. Vriend van me heeft al bevestiging per mail gehad dat toestel er volgende week aankomt, dus bij jouw normaal gesproken ook _/-\o_ :)

• GamerPaps87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:29:
[...]

50.000 lijkt mij ook ontzettend veel hoor.. Het mag dan wel een populaire telefoon zijn, maar toch.
Nog meer tweakers die de galaxy via belsimpel hebben besteld? Zie hier vooral veel hi en vodafone voorbij komen namelijk :)
Heb em ook besteld bij Belsimpel.nl en ook de mail gehad dat ze er ong 100 krijgen enz..

Ik denk dat geduld hier een schone zaak is aangezien niet alleen Belsimpel een probleem heeft met leveren.
Heb samsungNL via de twitter geprobeerd te vragen of zij iets wisten van leverproblemen aan de Nederlandse markt, maar helaas geen reactie gehad.

"I work to live and will never live to work"

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 10:34
Ze zijn op voorraad bij PDAshop volgens hun site. Ik heb er zojuist één besteld en had al een sms dat hij ingepakt is en dat ik vanavond een mail krijg als hij verzonden is. Ik heb 'em dan vrijdag.

Dacht even ter info. :)

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• asimov6
.Kaas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:52:

(...)
Ik zou per definitie niks geloven van wat de KS van Hi je verteld, die gasten kletsen aantoonbaar uit hun nek!

• Fist
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:57:
[...]

Hi zegt dit omdat ze jouw als klant niet kwijt willen. Vriend van me heeft al bevestiging per mail gehad dat toestel er volgende week aankomt, dus bij jouw normaal gesproken ook _/-\o_ :)
Ik heb het ook geprobeerd, als het geweigerd wordt annuleer ik hem gewoon weer. Laten we hopen op het beste:D

• alwaysleft
Fist schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:29:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd, als het geweigerd wordt annuleer ik hem gewoon weer. Laten we hopen op het beste:D
Dan mag je me dankbaar zijn he ;)

• asimov6
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:34:
[...]

Moet je er zelf niet ook eentje bestellen?

• Fist
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:34:
[...]

Zo dat zeker! Zal ik dan van de bespaarde kosten elke keer de helft per maand naar jou overmaken? ;)

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Alwaysleft komt er net een paar dagen te laat mee.
Sta sinds donderdag op de wachtlijst met 2 jaar BSW200. :S

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
theblackhawk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:01:

Om wat meer info te geven over het gebruik van de actiecode. Voor zover mijn (inside) informatie klopt, is de actiecode om de koppeling te leggen tussen de bestelling en een VF-medewerker (bij de friends & family website). Medewerkers kunnen hun eigen actiecode aanmaken om zo 'extra's' te krijgen op basis van het aantal afgesloten abonnementen.

Of er inmiddels ook daadwerkelijk een koppeling is tussen de actiescodes en de website weet ik niet. Maar tot 1 jaar geleden was dit er volgens mij niet en was er maandelijkst een Excel-overzicht waarin de medewerker zelf alle abonnementen onder zijn/haar actiecode moest zien. Er was destijds dus geen controle op de website.

Het toestel staat inmiddels op de website als tijdelijk uitverkocht. Dus of de voorraad is heel klein geweest of het Vodafone webteam heeft het in de gaten gekregen...

offtopic:
@adinsx: we zullen wel zien wie eerder met het toestel in de bedrijfskantine zit. 1 collega heeft hem in ieder geval al, alleen ben ik dit (nog) niet :|

[ Voor 6% gewijzigd door Stimpy001 op 01-06-2011 21:33 ]

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• alwaysleft
Inmiddels is de 2 jaar 50% korting met de Galaxy s2 inmidddels uitverkocht

• Zjoske78
  • Laatst online: 23-12 16:16
Lekker daar bij pdashop/coolblue.

De 14e besteld, de 16e gevraagd of nummerbehoud al in werking kon worden gezet van T-Mobile naar Vodafone. Zelfde dag reactie terug dat het in gang wordt gezet.

Nu lees ik hier verhalen van mensen die hun toestel als verzonden hebben staan en na mij hebben besteld (of zelfs vandaag). Ik dus bellen naar coolblue, blijkt dat ze nog op mijn goedkeuring nummerbehoud wachten. Mijn toestel hebben ze wel al gereserveerd klaarliggen.

Hebben ze nummerbehoud blijkbaar de 27e aangevraagd (11 dagen nadat ze zeiden dat ze het zouden aanvragen). Duurt nu nog 10 werkdagen dus zal hem denk ik over 2 weken pas hebben.

Dit is dus precies de reden dat ik heb gevraagd om nummerbehoud alvast aan te vragen...

Eerste en laatste keer coolblue voor mij, wat een prutsers zeg!

Verwijderd

Ja, maar 80 % van dit forum heeft al een abo afgesloten, of bij Hi, Kpn, Vodafone etc..
Gezeik met overstappen, annuleren, gaat alleen maar langer duren.

Verwijderd

Zjoske78 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:45:
Lekker daar bij pdashop/coolblue.

De 14e besteld, de 16e gevraagd of nummerbehoud al in werking kon worden gezet van T-Mobile naar Vodafone. Zelfde dag reactie terug dat het in gang wordt gezet.

Nu lees ik hier verhalen van mensen die hun toestel als verzonden hebben staan en na mij hebben besteld (of zelfs vandaag). Ik dus bellen naar coolblue, blijkt dat ze nog op mijn goedkeuring nummerbehoud wachten. Mijn toestel hebben ze wel al gereserveerd klaarliggen.

Hebben ze nummerbehoud blijkbaar de 27e aangevraagd (11 dagen nadat ze zeiden dat ze het zouden aanvragen). Duurt nu nog 10 werkdagen dus zal hem denk ik over 2 weken pas hebben.

Dit is dus precies de reden dat ik heb gevraagd om nummerbehoud alvast aan te vragen...

Eerste en laatste keer coolblue voor mij, wat een prutsers zeg!
Volgens mij is nummerbehoud geen reden voor coolblue om phone te versturen. Zodra je akkoord hebt van je nieuwe provider wordt phone verzonden.

Tip: gewoon even twitteren met klacht, dan wordt je snel en goed geholpen..... die kunnen meer dan de mensen aan de telefoon....

Succes in ieder geval!

• alwaysleft
asimov6 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:39:
[...]

Moet je er zelf niet ook eentje bestellen?
Nope. Heb er al eentje

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:45:
De actie wordt zeker nog een maand verlengd wist men mij te vertellen in de VF-shop.

• Peatsmoke
  • Niet online
Stimpy001 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Om wat meer info te geven over het gebruik van de actiecode. Voor zover mijn (inside) informatie klopt, is de actiecode om de koppeling te leggen tussen de bestelling en een VF-medewerker (bij de friends & family website). Medewerkers kunnen hun eigen actiecode aanmaken om zo 'extra's' te krijgen op basis van het aantal afgesloten abonnementen.

Of er inmiddels ook daadwerkelijk een koppeling is tussen de actiescodes en de website weet ik niet. Maar tot 1 jaar geleden was dit er volgens mij niet en was er maandelijkst een Excel-overzicht waarin de medewerker zelf alle abonnementen onder zijn/haar actiecode moest zien. Er was destijds dus geen controle op de website.

Het toestel staat inmiddels op de website als tijdelijk uitverkocht. Dus of de voorraad is heel klein geweest of het Vodafone webteam heeft het in de gaten gekregen...

offtopic:
@adinsx: we zullen wel zien wie eerder met het toestel in de bedrijfskantine zit. 1 collega heeft hem in ieder geval al, alleen ben ik dit (nog) niet :|
Heb eens de voorwaarden gelezen... Wat me direct opviel was het zeer beperkte datalimiet...

• zendertje
  • Laatst online: 02-03 23:49
Heeft iemand een actiecode?
Ik wil ook wel een ander combi telefoon + abo graag een pm

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 20:54
zendertje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:20:
Heeft iemand een actiecode?
Ik wil ook wel een ander combi telefoon + abo graag een pm
Je kunt gewoon zelf een actiecode verzinnen...

• alwaysleft
Peatsmoke schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Heb eens de voorwaarden gelezen... Wat me direct opviel was het zeer beperkte datalimiet...
Dat is bijna bij iedere provider 1gb ;)

• alwaysleft
Peatsmoke schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:10:
[...]

De actie wordt zeker nog een maand verlengd wist men mij te vertellen in de VF-shop.
Klopt, maar op het toestel kan je ook nog een maand nu wachten. Degene die vanmiddag hebben besteld hebben hem volgende week _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door alwaysleft op 01-06-2011 22:29 ]

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 22:37
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Dat is bijna bij iedere provider 1gb ;)
bij Hi heb je ook internet extreem en dan heb je 2gb

• alwaysleft
Timmmeeehhh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:06:
[...]

bij Hi heb je ook internet extreem en dan heb je 2gb
En bij Vodafone kan je voor een tientje extra ook 2gb nemen. Zoveel ontloopt elkaar het allemaal niet;)

• Zjoske78
  • Laatst online: 23-12 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:58:
[...]

Volgens mij is nummerbehoud geen reden voor coolblue om phone te versturen. Zodra je akkoord hebt van je nieuwe provider wordt phone verzonden.

Tip: gewoon even twitteren met klacht, dan wordt je snel en goed geholpen..... die kunnen meer dan de mensen aan de telefoon....

Succes in ieder geval!
Maar dat akkoord schijnt dus 10 werkdagen te duren. Lijkt me dat die vertraging bij T-Mobile ligt en dat coolblue daar weinig aan kan doen (behalve dan meteen de aanvraag indienen als ik daarom vraag en niet 11 dagen later pas...)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:14

Oekol

waka waka hey hey

Wat zijn de definities van de fasen in het proces?
Mogelijk fasen zijn:
Bij TNT ontvangen: er is een zending aangemeld bij TNT, nog niet fysiek ontvangen.
Bij TNT gesorteerd: de zending is ontvangen en wordt verwerkt.
Bij TNT distributie: de bezorging van de zending wordt georganiseerd.
Aflevering: de zending gaat met de chauffeur mee om te worden bezorgd. Hier wordt tevens vermeld of dit wel of niet gelukt is.
De status is nu bij mijn ontvangen/aangemeld. Wat denken jullie zal ik hem vrijdag hebben, of moet ik pas op zaterdag rekenen? (klote hemelvaart)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Wat zijn het bij KPN toch een stelletje amateurtjes weer. Gisteren bestelling bij belsimpel.nl geannuleerd en via internet een bestelling ingelegd bij KPN zodat ik daar alvast in de wachtrij sta. Heb daarna een winkel gevonden waar ze hem op voorraad hebben en dus ga ik hem daar halen. Bel met de KS, door het menu gelopen en kies toch echt duidelijk voor de optie "Status van bestelling", wordt ik doorverbonden met de afdeling diefstal.

Ik zeg direct: "Oh dat is niet de optie waar ik voor heb gekozen".
Zegt zij: "Ja mijnheer maar dat komt omdat het vandaag vakantie is en zijn alle andere afdelingen gesloten dus wordt U automatische naar ons doorverbonden".
In de verwachting dat zij mij kan helpen, waarom zou je anders iemand doorverbinden, vertel ik het hele verhaal en zeg dat ik mijn bestelling wil annuleren. Wat blijkt? Dat kan ze dus helemaal niet, ze kan alleen simkaarten blokkeren i.v.m. diefstal. Wat is dan nog het nut van doorverbinden met die afdeling? Zet er een melding op dat jullie vandaag gesloten zijn.

Maar goed, bij Coolblue staat dat ze het toestel op voorraad hebben en dat hij ook overmorgen uitgeleverd kan worden. Bestelling ingelegd, kijken hoe het gaat. Coolblue heb ik vaker zaken mee gedaan en is een degelijke shop dus ik heb alle vertrouwen.

Heb nu wel 3 nummerbehoud aanvragen lopen bij 3 verschillende bedrijven. Hopelijk gaat dat goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 07:58 ]

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:46:
Wat zijn het bij KPN toch een stelletje amateurtjes weer. Gisteren bestelling bij belsimpel.nl geannuleerd en via internet een bestelling ingelegd bij KPN zodat ik daar alvast in de wachtrij sta. Heb daarna een winkel gevonden waar ze hem op voorraad hebben en dus ga ik hem daar halen. Bel met de KS, door het menu gelopen en kies toch echt duidelijk voor de optie "Status van bestelling", wordt ik doorverbonden met de afdeling diefstal.

Ik zeg direct: "Oh dat is niet de optie waar ik voor heb gekozen".
Zegt zij: "Ja mijnheer maar dat komt omdat het vandaag vakantie is en zijn alle andere afdelingen gesloten dus wordt U automatische naar ons doorverbonden".
In de verwachting dat zij mij kan helpen, waarom zou je anders iemand doorverbinden, vertel ik het hele verhaal en zeg dat ik mijn bestelling wil annuleren. Wat blijkt? Dat kan ze dus helemaal niet, ze kan alleen simkaarten blokkeren i.v.m. diefstal. Wat is dan nog het nut van doorverbinden met die afdeling? Zet er een melding op dat jullie vandaag gesloten zijn.

Maar goed, bij Coolblue staat dat ze het toestel op voorraad hebben en dat hij ook overmorgen uitgeleverd kan worden. Bestelling ingelegd, kijken hoe het gaat. Coolblue heb ik vaker zaken mee gedaan en is een degelijke shop dus ik heb alle vertrouwen.

Heb nu wel 3 nummerbehoud aanvragen lopen bij 3 verschillende bedrijven. Hopelijk gaat dat goed.
Dat mag ik ook voor je hopen, maar misschien zou je kunnen proberen om eens na te denken dat het vandaag idd een vrije dag is. Dit heeft niets met die KS te maken. Het feit dat je automatisch wordt doorverbonden met de afdeling voor noodgevallen is niets bijzonders: veel bedrijven hanteren die policy.

Als het nummerbehoud niet gaat werken kun je dat imo niet aan de bedrijven wijten maar aan het feit dat jij gewoon geen geduld hebt en impulsief handelt, door nieuwe bestellingen te plaatsen terwijl de de annulering van de andere bestellingen nog niet bevestigd hebt.
Ik zou, wat dat betreft, maar eens kijken in de voorwaarden van de drie bedrijven waar je de bestellingen geannuleerd hebt, hoe zij daarmee omgaan.

Verwijderd

Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:56:
[...]

Dat mag ik ook voor je hopen, maar misschien zou je kunnen proberen om eens na te denken dat het vandaag idd een vrije dag is. Dit heeft niets met die KS te maken. Het feit dat je automatisch wordt doorverbonden met de afdeling voor noodgevallen is niets bijzonders: veel bedrijven hanteren die policy.
Ben ik absoluut niet mee eens. Ik weet dat het vakantie is maar dan kan je nog steeds proberen om in contact te komen met een KS. Als je dan duidelijk aangeeft in het menu dat je naar een bepaalde afdeling wil, dan wil je naar die afdeling. Als er dan wordt opgenomen, dan verwacht je daadwerkelijk ook dat je wordt geholpen door die afdeling. Wat is het nut om mij door een menu te laten lopen om dan mij te verbinden naar een willekeurig andere afdeling.

Trouwens ik ben eigenlijk nog nooit tegen gekomen dat je telefonische zomaar wordt door verbonden met een "nood" afdeling. Meeste gevallen krijg je te horen dat ze gesloten zijn en dat je om spoed gevallen kan bellen met een andere afdeling.
Als het nummerbehoud niet gaat werken kun je dat imo niet aan de bedrijven wijten maar aan het feit dat jij gewoon geen geduld hebt en impulsief handelt, door nieuwe bestellingen te plaatsen terwijl de de annulering van de andere bestellingen nog niet bevestigd hebt.
Ik zou, wat dat betreft, maar eens kijken in de voorwaarden van de drie bedrijven waar je de bestellingen geannuleerd hebt, hoe zij daarmee omgaan.
Jij kent mij niet, jij weet niet wat ik allemaal heb gedaan en dus heb jij niet het recht om mij impulsief te noemen. Verontschuldiging is verwacht.

Ik heb gedaan wat ik moet doen volgens de regels van KPN en belsimpel. Als mijn portering fout gaat door hun dan kan ik dat altijd bij hun achterhalen. Ik heb die regels heel goed doorgelezen voor ik een bestelling deed, anders had ik het nooit gedaan.

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Zucht .... het is wel weer de consumptiemaatschappij ten top hier. Kan nou werkelijk niemand even het geduld opbrengen om te wachten op een bestelling. We hebben het hier over maar een telefoon, maar als ik dit topic lees lijken de reacties meer op die van de gemiddelde junk die weer aan een shot toe is.

Al dat ge-annuleer en ge-herbestel maakt het er voor de aanbieders niet makkelijker op, en dan maar lopen klagen dat het er zo stroef gaat. Daar ben je deels zelf debet aan.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:45:
En inmiddels niet meer ;)

XXXVI

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Fist schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:29:
[...]

Heb je al wat nieuws over je bestelling. Ben wel benieuwd. :)

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:40:
Jij kent mij niet, jij weet niet wat ik allemaal heb gedaan en dus heb jij niet het recht om mij impulsief te noemen. Verontschuldiging is verwacht.
Je hebt gelijk, ik had deze toon niet moeten gebruiken! :X

Wat betreft de menu-structuur bij de helpdesk: ik ben dat in het verleden wel vaker tegen gekomen. Volgens mij (ik kan me vergissen want ik heb ze lang niet meer nodig gehad) heeft -bijvoorbeeld- Ziggo dat ook.

Blijft echter dat als je drie keer wijzigd, de kans heel erg groot is dat je het oude nummer straks kwijt bent. De kans lijkt mij veole malen groter dan dat de prting wel goed gaat.
Pagina: 1 ... 92 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!