Beste mensen die ook een bestelling hebben lopen bij Belsimpel:
Ik heb mijn toestel op 9 mei besteld. Vandaag werd ik met het volgende mailtje verblijd:
Betreft: Verzendbevestiging van order XXXXX
Geachte heer,
Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via
www.DPD.nl.
Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.
De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:
* KNIP*
Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Bel+SMS+Web 200 2 jaar Verlenging
1 Samsung Galaxy S II i9100 Black
DPD zal morgen of de eerstvolgende werkdag haar eerste afleverpoging doen. Indien er niemand thuis is, dan kan het voorkomen dat uw pakket bij uw buren wordt aangegeven. DPD zal u hier altijd over berichten. Indien voorgenoemde geen oplossing biedt, dan zal zij de volgende werkdag een 2e afleverpoging doen. Mocht de DPD ook hier geen mogelijkheid krijgen om het pakket af te geven, dan zal het pakket op het depot worden geplaatst. U kunt het pakket de komende week afhalen van het Depot. De DPD zal informatie achterlaten hoe en waar u dit kunt doen.
Mocht uw vragen hebben over uw order, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Doe dit bij voorkeur via e-mail naar info@belsimpel.nl en vermeld daarbij uw ordernummer: XXXXX
Tot slot wijzen wij u nog op belangrijke informatie over de eventuele Garantie & Reparatie van uw mobiele telefoon. Wij adviseren u de pagina hierover goed door te lezen:
www.belsimpel.nl/aftersales
Met vriendelijke groet,
Hilco Boerlage
Bedrijfsleider Belsimpel.nl
Beste tweakers,....eindelijk!!!!!! Het kan dus wel bij Belsimpel, alleen de communicatie kon veel beter. Ik heb het idee dat Samsung nu eindelijk de voorraden vrij geeft.
Ik hou dit forum nog wel ff in de gaten.