• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
uiterlix schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:15:
Zucht .... het is wel weer de consumptiemaatschappij ten top hier. Kan nou werkelijk niemand even het geduld opbrengen om te wachten op een bestelling. We hebben het hier over maar een telefoon, maar als ik dit topic lees lijken de reacties meer op die van de gemiddelde junk die weer aan een shot toe is.

Al dat ge-annuleer en ge-herbestel maakt het er voor de aanbieders niet makkelijker op, en dan maar lopen klagen dat het er zo stroef gaat. Daar ben je deels zelf debet aan.
Ach het valt nu wel weer mee, vorige weken heb ik soortgelijke post gedaan. Toen was het nog veel erger!
Van de andere kant: dit soort consumptie houdt onze economie goed draaiende.
Zoiets tegenhouden is iets voor de SP, waarmee we allemaal arm worden en dit soort mobieltjes niet meer kunnen kopen. :+

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Klopt ;) _/-\o_ :9~

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 20:25
Phasis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Heb je al wat nieuws over je bestelling. Ben wel benieuwd. :)
Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling gekregen, verder nog niets. Ik hou j eop de hoogte

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Fist schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:03:
[...]

Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling gekregen, verder nog niets. Ik hou j eop de hoogte
Owk thx. Ik kan vanaf 5 juni kijken wat Hi me te bieden heeft kwa aanbieding. Dus ik wacht dat even af. Anders ben ik ook van plan om het zo te doen.

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Phasis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Owk thx. Ik kan vanaf 5 juni kijken wat Hi me te bieden heeft kwa aanbieding. Dus ik wacht dat even af. Anders ben ik ook van plan om het zo te doen.
Mijn huidige abo loopt in oktober af, dus vanaf juli eens op mijn gemakje rondkijken. Tegen die tijd zullen de s2's wel volop verktrijgbaar zijn, en met veel betere aanbiedingen (hoop ik tenminste).
Ben ik gelijk van die rotte appel af (nu iPhone 3G).

Samsung S23 Ultra 256GB

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56
wvexeltweakers schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:18:
[...]

Mijn huidige abo loopt in oktober af, dus vanaf juli eens op mijn gemakje rondkijken. Tegen die tijd zullen de s2's wel volop verktrijgbaar zijn, en met veel betere aanbiedingen (hoop ik tenminste).
Ben ik gelijk van die rotte appel af (nu iPhone 3G).
denk dat het met die betere aanbieding wel mee zal vallen. Internet gaat hoe dan ook deze zomer duurder worden. Mijn abo liep ook in sept af maar ben toch maar snel overgestapt voordat het een stuk duurder word

• alwaysleft
Voor de mensen die het verhaal van gisteren niet meekregen, hier de link na 2 jaar lang 50% korting, staat nu weer op voorraad:

https://directsales.vodaf.../601/samsung_galaxy_s_ii_

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12 09:31

PSN: TheKrish

• alwaysleft
Goede tip voor de mensen die hem los willen bestelle, alhoewel dit goedkoper is: https://directsales.vodaf...601/samsung_galaxy_s_ii_:

24 keer 20 euro is 480 euro ;) en kan je ook nog eens 2 jaar lang bellen plus internetten :D _/-\o_

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56
alwaysleft schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:37:
[...]

Goede tip voor de mensen die hem los willen bestelle, alhoewel dit goedkoper is: https://directsales.vodaf...601/samsung_galaxy_s_ii_:

24 keer 20 euro is 480 euro ;) en kan je ook nog eens 2 jaar lang bellen plus internetten :D _/-\o_
ik zit nu te denken om mijn order te annuleren, hoe groot zou de kans zijn dat je hier gezeik mee krijgt?

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
alwaysleft schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:37:

Iemand een idee waar de VF medewerker die actiecode krijgt?

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 08:08
Hij is alweer tijdelijk uitverkocht bij de link die jullie gaven, maar heb ik het nu goed dat je hier gewoon 24 maanden korting krijgt i.p.v. de gebruikelijke 12 maanden?

• Peatsmoke
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Dat is bijna bij iedere provider 1gb ;)
Klopt, maar bij friends en family 450 Mb en 750 Mb, dus (veel) minder dan bij de reguliere abonnementen.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:28:
[...]

Klopt, maar bij friends en family 450 Mb en 750 Mb, dus (veel) minder dan bij de reguliere abonnementen.
Als je met je muis op de rode ? gaat staan, staat er toch echt 1 gb..

• Peatsmoke
  • Niet online
Ruben1123 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Als je met je muis op de rode ? gaat staan, staat er toch echt 1 gb..
In het PDF-document staat echter 250, 500 en 750, en dat zijn imo de voorwaarden.
https://directsales.vodaf...orwaarden_consumenten.pdf

[ Voor 14% gewijzigd door Peatsmoke op 02-06-2011 12:35 . Reden: link toegevoegd ]

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
Ruudvanelk schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:49:
[...]
ik zit nu te denken om mijn order te annuleren, hoe groot zou de kans zijn dat je hier gezeik mee krijgt?
Staat duidelijk dat het exclusief voor Personeel, Friends & Familie is. Dus lijkt me als je geen van deze bent de kans erin zit dat je er gezeik mee krijgt ja. Als VF wil kunnen ze dit makkelijk controleren lijkt me, zeker nu er tig mensen via deze site besteld hebben die geen connectie met een VF medewerker hebben.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

• Razor109
Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:31:
[...]

In het PDF-document staat echter 450 en 750, en dat zijn imo de voorwaarden.
Is het je ook al opgevallen dat het aantal minuten en de naam van de pakketten geheel niet overeenkomt? Mijn inziens dus gewoon een oude Pdf die niet is aangepast aan de nieuwe Bel+Sms+Web indeling.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:40
Volgens mij stond er een pagina of 2 terug in dit topic al dat die pdf niet helemaal klopt.

Het is jammer dat ik me huidige abo al verlengd had, anders had ik dit zo gedaan, foontje voor 480 euro met abo, beter wordt het niet XD

• Peatsmoke
  • Niet online
2. De Actie loopt van 1 april 2011 tot en met 31 maart 2012 (hierna
genoemd de Actieperiode).
Tja, als jij daarvan uitgaat... Ik zou het niet doen, zeker niet omdat er nog wel meer addertjes onder het gras zitten (zoals het feit dat je onterecht gebruik hiervan maakt).

• Razor109
Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:39:
[...]

Tja, als jij daarvan uitgaat... Ik zou het niet doen, zeker niet omdat er nog wel meer addertjes onder het gras zitten (zoals het feit dat je onterecht gebruik hiervan maakt).

[ Voor 10% gewijzigd door Razor109 op 02-06-2011 12:44 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik twijfel nog steeds tussen

T-Mobile i300 + smsverdubbelaar voor 35,-
Vodafone Friends and Family deal voor 25,-

IK heb gisteren T-mobile aangevraagd maar die is vast nog te annuleren. Vandaag even over nadenken.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12 10:03
Ik heb het via de VF link besteld, ik ken wel een maat die in de VF shop werkt maar voor qua code heb ik iets willekeurigs ingevoerd.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 12:34
Ik heb 2 weken geleden een abonnement in de winkel aangevraagd bij Hi met een S2 en dit zou ongeveer een maand gaan duren voordat mn oude T-mobile nummer omgezet zou worden naar Hi.

Nu heb ik inmiddels mij wel al geregistreerd op hi.nl met mijn tijdelijke Hi nummer. Dus dit Hi nummer werkt gewoon al. Maar bij mijn abonnement gegevens zie ik dit staan:

Je huidige abonnement: Hi bel&sms 2010 nummerbehoud 0 euro en Je hebt nu geen databundel.

Heeft een van jullie dit ook gehad, dat er geen abonnement weergegeven wordt? Zou dit echt een maand duren voordat je dat online te zien krijgt?

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:00
Razor109 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Staat duidelijk dat het exclusief voor Personeel, Friends & Familie is. Dus lijkt me als je geen van deze bent de kans erin zit dat je er gezeik mee krijgt ja.
Dit staat op de site bovenaan:
Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract.

Dat is dus niet alleen personeel ;)

• Razor109
jeroendh schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:05:
[...]

Dit staat op de site bovenaan:
Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract.

Dat is dus niet alleen personeel ;)
Ja maar zijn dat bestaande klanten die ook voldoen aan de eerste eis (Personeel, Friends&Family) of zijn dat _alle_ bestaande klanten?

• Diocletianus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 22:25
Uit de zin die er gewoon vlak voor staat lijkt het me vrij duidelijk wat er bedoeld wordt:
Deze aanbiedingen gelden dus uitsluitend voor jou en jouw vrienden en familie en zijn niet in de winkels of op andere internetwinkels verkrijgbaar!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Is kennelijk weer uitverkocht.
Nivk schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:54:
Iemand een idee waar de VF medewerker die actiecode krijgt?
Want mijn broer die dat dus is, weet van niets :+ .

Verwijderd

morgen krijg ik hem binnen van belsimpel kan niet wachten! :o

Verwijderd

Die VF aanbieding gaat niet lukken.
Als je hier kijkt: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/
zie je dat het alleen voor vrienden en familie van vodafone medewerkers is bedoeld.

In het actievoorwaarden PDF-je (https://directsales.vodaf...orwaarden_consumenten.pdf) lees je bij punt 5 dit:
Aan deze Actie kan worden deelgenomen door de klanten die
voldoen aan de eisen van de geselecteerde doelgroep. Aanvragen
anders dan van de geselecteerde doelgroep kunnen door Vodafone
geweigerd worden. De eisen die gesteld worden aan de geselecteerde
doelgroep staan op de homepage van de site
Je wordt dus geweigerd als je geen goede code hebt ingevuld.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:11:
Die VF aanbieding gaat niet lukken.
Als je hier kijkt: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/
zie je dat het alleen voor vrienden en familie van vodafone medewerkers is bedoeld.

In het actievoorwaarden PDF-je (https://directsales.vodaf...orwaarden_consumenten.pdf) lees je bij punt 5 dit:

[...]

Je wordt dus geweigerd als je geen goede code hebt ingevuld.
Lees AUB dit topic eerst voor je post. Ik heb dit ook al aangehaald, en de reactie is dat ze er helemaal niet op controleren. Toch zou ik oppassen, als dit populair wordt zullen ze vast ingrijpen (eventueel met terug werkende kracht wel controleren).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

jelmervos schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Lees AUB dit topic eerst voor je post. Ik heb dit ook al aangehaald, en de reactie is dat ze er helemaal niet op controleren. Toch zou ik oppassen, als dit populair wordt zullen ze vast ingrijpen (eventueel met terug werkende kracht wel controleren).
Dan zullen ze dat toch VOOR de acceptatie moeten doen, want daarna is het helaas pindakaas voor VF. Ze hadden de kans om het te checken, en dat ze dat dan niet gedaan hebben is voor hun rekening. Simpel.

Samsung S23 Ultra 256GB

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

wvexeltweakers schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:57:
[...]

Dan zullen ze dat toch VOOR de acceptatie moeten doen, want daarna is het helaas pindakaas voor VF. Ze hadden de kans om het te checken, en dat ze dat dan niet gedaan hebben is voor hun rekening. Simpel.
Staat er niet ergens dat je het formulier naar waarheid hebt ingevuld en akkoord gaat met de voorwaarden. Ik vraag me af of het dan nog steeds pindakaas is voor VF.

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

jelmervos schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:00:
[...]

Staat er niet ergens dat je het formulier naar waarheid hebt ingevuld en akkoord gaat met de voorwaarden. Ik vraag me af of het dan nog steeds pindakaas is voor VF.
Ze hebben het met een activatiecode afgeschermd. Als ze daar dan niet op checken, zou je het zelfs een vorm van oneerlijke concuuentie kunnen noemen. Namelijk eerst klanten onder valse voorwendselen bij de concurrent weghalen, en ze achteraf gewoon de volle mep laten aftikken.

Samsung S23 Ultra 256GB

• Phasis
Ik ben der ook een beetje hufterig voor met wat ze doen als ze het merken.
Je leest in de voorwaarden ook:

13. Vodafone behoudt zich het recht voor om de Actie eenzijdig te wijzigen of te beëindigen.

Dus ik weet niet of dit iets is waar ze dan ook op kunnen terug vallen.

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Nivk schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:14:
Is kennelijk weer uitverkocht.

[...]

Want mijn broer die dat dus is, weet van niets :+ .
Er zit sowieso een verschil tussden VF-medewerkers. Voor zover mijn kennis reikt zijn de winkels van VF wel onderdeel van VF maar kunnen zij soms niet aanbiedingen doen die VF-medewerkers via de telefoon wel kunnen. En telefonische verkopers van VF zijn bijvoorbeeld weer niet op de hoogte van de Friends & family online. VF is dus blijkbaar wel opgedeeld in diverse units misschien dat jouw broer daarom ook wel niet op de hoogte is van de actiecode.

Via een Account Manager .... weet ik bijvoorbeeld een actiecode dus blijkbaar hebben Account Managers wel de mogelijkheid.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
ZeilDude schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:30:
Ik heb net de status van mijn bestelling bij Vodafone opgevraagd. Helaas kan dit niet via de website, dus heb ik 1200 moeten bellen. Tot mijn teleurstelling leveren ze pas uit vanaf 16 juni! Dit is niet volgens afspraak, want vorige week was er voldoende voorraad en zou ik het toestel binnen 5-10 werkdagen in huis hebben. Nu moet ik zo'n 2 weken langer wachter. Erg jammer!
Nou, die info van 23 mei klopte gelukkig niet. Ik heb mijn S2 netjes binnen de afgesproken termijn (op de 8e werkdag na de bestelling) binnengekregen. Super dus, Vodafone houdt netjes woord. Alleen de informatievoorziening had beter gekund, ik kon de status niet live tracken.

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 20:25
Phasis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:13:
Ik ben der ook een beetje hufterig voor met wat ze doen als ze het merken.
Je leest in de voorwaarden ook:

13. Vodafone behoudt zich het recht voor om de Actie eenzijdig te wijzigen of te beëindigen.

Dus ik weet niet of dit iets is waar ze dan ook op kunnen terug vallen.
Als ze me toch de normale prijs laten betalen, annuleer ik hem gewoon.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Bedankt thijspronk92 en mingooski voor het pmmen van je ordernummer. Nu heb ik bewijs dat mensen die later bestellen eerder hun toestel binnenhebben. Heb net gebelt maar Hi is dicht vandaag.

Gister belde ik met ze maar geloofde ze me niet omdat ze hele ordernummers nodig hadden, pas dan konden ze nagaan of er iets mis gaat met de bestellingen.

Morgen bel ik dus weer. Ik hou jullie op de hoogte.

• Razor109
Fist schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:33:
[...]

Als ze me toch de normale prijs laten betalen, annuleer ik hem gewoon.
Dit kan natuurlijk wanneer ze binnen 7 dagen na ontvangst je melden dat je ten onrechte gebruik hebt gemaakt van deze actie.. als ze hier later mee komen annuleer je niet zomaar via de Wet Koop of Afstand en weet ik niet hoe het wettelijk geregeld is en hoe dit opgelost zal worden. Enerzijds had VF dit natuurlijk vooraf kunnen controleren, anderzijds geef jij aan akkoord te gaan met de Voorwaarden waar de regels duidelijk in staan vermeld.

Al met al staat er duidelijk voor wie het bedoeld is, dat het in het verleden altijd goed ging komt misschien omdat het om relatief oude toestellen ging. Nu de SGSII er wordt aangeboden kan het best wel eens een ander verhaal worden lijkt mij.

• Phasis
Razor109 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Dit kan natuurlijk wanneer ze binnen 7 dagen na ontvangst je melden dat je ten onrechte gebruik hebt gemaakt van deze actie.. als ze hier later mee komen annuleer je niet zomaar via de Wet Koop of Afstand en weet ik niet hoe het wettelijk geregeld is en hoe dit opgelost zal worden. Enerzijds had VF dit natuurlijk vooraf kunnen controleren, anderzijds geef jij aan akkoord te gaan met de Voorwaarden waar de regels duidelijk in staan vermeld.

Al met al staat er duidelijk voor wie het bedoeld is, dat het in het verleden altijd goed ging komt misschien omdat het om relatief oude toestellen ging. Nu de SGSII er wordt aangeboden kan het best wel eens een ander verhaal worden lijkt mij.
Inderdaad.
Als ze nu over 3 maanden maatregelen nemen, als ze je dan terug zetten na een jaar op 100% is dat geen probleem. Maar ook aangezien ik lees dat de abo tarieven omhoog gaan... Of wat Vodafone wel en niet mag doen.

Verwijderd

ninjawanda schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:36:
Bedankt thijspronk92 en mingooski voor het pmmen van je ordernummer. Nu heb ik bewijs dat mensen die later bestellen eerder hun toestel binnenhebben. Heb net gebelt maar Hi is dicht vandaag.

Gister belde ik met ze maar geloofde ze me niet omdat ze hele ordernummers nodig hadden, pas dan konden ze nagaan of er iets mis gaat met de bestellingen.

Wil je ook gelijk voor mij vragen, richting welke dag het zal gaan.
Je hebt mijn ordernummer namelijk ook in je berichten sinds gister volgens mij.
Thanksss

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:58:
morgen krijg ik hem binnen van belsimpel kan niet wachten! :o
Wanneer heb je hem besteld?

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Razor109 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Maar als ze ernaar vragen kan je natuurlijk altijd zeggen dat je de code van een bevriend VF medewerker hebt gekregen en dat je misschien een onjuiste code hebt ingevoerd, maar dat ze dat dan maar eerder hadden moeten controleren. Ik denk dat al de deal gesloten is ze er moeilijk op terug kunnen komen. Laten ze maar bewijzen dat je geen vriend hebt (gehad) die bij VF werkt.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Tsja, eerlijkheid duurt het langst.

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Een waarheid als een koe!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
ninjawanda schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:36:

Graag gedaan hoor, alleen ff voor de duidelijkheid, ik heb hem nog niet binnen, er staat dat de order verzonden is. Waarschijnlijk is dit de telefoon, maar het kan ook alleen het contract voor nummerbehoud zijn. Misschien stuurt Hi dit tegelijk op, lijkt me wel logisch, maar morgenavond hoor je of het zo is (ik krijg de bestelling tussen 16.15 en 20.30).

Verwijderd

Wat een lekkere prijs zeg, ik ben benieuwd of ie nog te bestellen is binnenkort want dan ga ik dat gelijk doen!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 10:29
Gister Vodafone aan de telefoon gehad voordat ik mijn bestelling deed om te checken of ze de sgs2 zeker op voorraad hebben. " ja meneer deze is ruim voorradig".

Gister besteld dus gelijk besteld, staat er nu bij Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Natuurlijk is Vodafone vandaag niet bereikbaar ivm een feestdag. lekker begin.

Daarnaast loopt mijn abonnement de 16e bij t-mobile af, en moet dan dus alles al zijn overgezet ( incl nummerbehoud etc ) ik ben nog nooit overgestapt en ik hoop maar dat alles goed gaat :]

[ Voor 22% gewijzigd door hdtracer op 02-06-2011 19:00 ]

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:16
alwaysleft schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:54:
[...]

Nu nog niet, want vriend van me heeft dit besteld en heeft al bevestiging dat die toestel binnen 10 dagen krijgt. zwart op wit >:) :P ;)
Werkte jij niet bij VF? Dan moet je toch weten dat dit link is... ;-)

Mijn portfolio

• alwaysleft
jlkiller schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:57:
[...]

Werkte jij niet bij VF? Dan moet je toch weten dat dit link is... ;-)
We weten het morgen

• ExoRRSmits
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/telefoons/cat16170003/samsung-galaxy-s-ii/sku51870036/#

is toch hetzelfde ?? alleen 6 euro bij betalen!

ik zie net.. dat korting maar 12 maanden is! jammer! :P
ook moet je aansluitkosten betalen natuurlijk!

weet iemand of dat bij de andere link ook zo is ?

hij is nog steeds tijdelijk uitverkocht :(

[ Voor 29% gewijzigd door ExoRRSmits op 02-06-2011 19:14 ]

Verwijderd

Goed, je wacht een paar weken totdat je status geupdate wordt, en dan krijg je een mail:

Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Jammer genoeg kunnen we je bestelling met de door jou aangeleverde gegevens niet in behandeling nemen. Tijdens controle bleek dat je bepaalde gegevens niet goed of niet volledig hebt ingevuld/ doorgegeven.

Ik weet zeker dat ik alles had doorgegeven. Onzin van Hi dus, maar goed, ik ga naar de Hi-site om te kijken of ze nog/weer een aanbieding hebben. En in plaats dat ik kan verlengen staat er nu dat ik 'helaas pas volgend jaar kan verlengen'. Dat klopt, dan loopt mijn huidig 2-jaars contract af, maar zeg dan niet in eerste instantie dat ik NU al kan verlengen, en geef me dan niet een speciale aanbiedingscode als ik uiteindelijk toch níet kan verlengen. :(

Dusss... geen verlenging, geen SGS2. :( :(

En misschien moet Hi hun incompetente ICT'ers ontslaan die zo'n brakke site opzetten. :( :( :(

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

??? je weet toch zelf wel wanneer je kan verlengen? Wat heeft Hi daar nou mee te maken?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hdtracer schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:47:
Gister Vodafone aan de telefoon gehad voordat ik mijn bestelling deed om te checken of ze de sgs2 zeker op voorraad hebben. " ja meneer deze is ruim voorradig".

Gister besteld dus gelijk besteld, staat er nu bij Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Natuurlijk is Vodafone vandaag niet bereikbaar ivm een feestdag. lekker begin.

Daarnaast loopt mijn abonnement de 16e bij t-mobile af, en moet dan dus alles al zijn overgezet ( incl nummerbehoud etc ) ik ben nog nooit overgestapt en ik hoop maar dat alles goed gaat :]
Succes, ik denk dat het erg krap wordt en eigenlijk niet haalbaal blijkt.

Ben 22 mei een abonnement via de site van Vodafone inclusief nummerbehoud. Pas de 30e kwam er te staan "Nummerbehoud aanvraag in behandeling". Mijn huidige (telfort) abbo loopt de 24e af, ik hoop dan toch wel alles rond te hebben. Vodafone reageert echter niet op mails, blijkbaar kun je ze alleen per telefoon bereiken...

• hdtracer
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:07:
Goed, je wacht een paar weken totdat je status geupdate wordt, en dan krijg je een mail:

Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Jammer genoeg kunnen we je bestelling met de door jou aangeleverde gegevens niet in behandeling nemen. Tijdens controle bleek dat je bepaalde gegevens niet goed of niet volledig hebt ingevuld/ doorgegeven.

Ik weet zeker dat ik alles had doorgegeven. Onzin van Hi dus, maar goed, ik ga naar de Hi-site om te kijken of ze nog/weer een aanbieding hebben. En in plaats dat ik kan verlengen staat er nu dat ik 'helaas pas volgend jaar kan verlengen'. Dat klopt, dan loopt mijn huidig 2-jaars contract af, maar zeg dan niet in eerste instantie dat ik NU al kan verlengen, en geef me dan niet een speciale aanbiedingscode als ik uiteindelijk toch níet kan verlengen. :(

Dusss... geen verlenging, geen SGS2. :( :(

En misschien moet Hi hun incompetente ICT'ers ontslaan die zo'n brakke site opzetten. :( :( :(
Hi is sowieso koning, de medewerker van het filiaal bij ons verteld al aan mensen waaronder mij dat de iphone 5 niks waard word omdat je er alleen mee naar andere iphones kan bellen. Ook weet hij al te verkondigen dat het toestel maar 250dollar gaat kosten in het buitenland.

Toen ik die bullshit aanhoorde om me zo snel een telefoon aan te smeren ben ik de winkel uitgelopen en heb ik nooit meer omgekeken naar Hi.

Verwijderd

zonoskar schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:38:
??? je weet toch zelf wel wanneer je kan verlengen? Wat heeft Hi daar nou mee te maken?
Nou, ik keek dus op de Hi-website wanneer ik nou precies kon verlengen, en daar werd aangegeven dat ik NU al kon verlengen. Het hele verlengtraject kwam ik ook door, tot aan de orderbevestiging en statusupdates. Waarom zegt Hi dan dat ik kan verlengen terwijl het NIET kan? Ja, nu pas geven ze aan dat het pas later kan.

Ik weet van anderen dat ze dit akkefietje ook hadden gehad, dus ik ben niet de enige. Hield er wel al een beetje rekening mee, maar ergens klopt er iets gigantisch niet op die website.

• Ardj
  • Laatst online: 20-12 12:25
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:55:
[...]

Nou, ik keek dus op de Hi-website wanneer ik nou precies kon verlengen, en daar werd aangegeven dat ik NU al kon verlengen. Het hele verlengtraject kwam ik ook door, tot aan de orderbevestiging en statusupdates. Waarom zegt Hi dan dat ik kan verlengen terwijl het NIET kan? Ja, nu pas geven ze aan dat het pas later kan.

Ik weet van anderen dat ze dit akkefietje ook hadden gehad, dus ik ben niet de enige. Hield er wel al een beetje rekening mee, maar ergens klopt er iets gigantisch niet op die website.
Gaat iets mis bij administratie dan inderdaad.. Wel beetje naïef om te geloven dat je nu al kan verlengen terwijl je pas een jaar een abo hebt, als je na een jaar al kon verlengen hadden ze veel te lange looptijden natuurlijk ;)

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-12 20:20

big_clarence

wat kan het schele

eergisteren KPN gebeld met de vraag waarom de abbo- en toestelprijs bij verlengen voor mij duurder is dan voor nieuwe klanten. Gelijk meegedeeld dat als ze mij geen nette aanbieding zouden doen, ik zou afhaken als klant.....

Meteen 120,- afgedongen op de toestelprijs!

Ik bel weinig, gebruik mijn mobiel nog het meest via wifi, dus de verbruikskosten zijn laag. Vandaar de in eerste instantie lage aanbieding. Nu Het goedkoopste smart-abbo met € 160 voor het toestel...

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of het opsturen van een Pakbon naar Samsung ook voldoende is om de gratis 8Gb micro SD te ontvangen?

''Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar: ''

Ik heb namelijk geen aankoopbon omdat ik hem via internet gekocht heb.

thanks

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:11

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:06:
Heeft iemand enig idee of het opsturen van een Pakbon naar Samsung ook voldoende is om de gratis 8Gb micro SD te ontvangen?

''Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar: ''

thanks
Meestal zit er wel een factuur in het pakket dacht ik? Heb je hem al ontvangen dan? Dat is wel genoeg.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:08:
[...]

Meestal zit er wel een factuur in het pakket dacht ik? Heb je hem al ontvangen dan? Dat is wel genoeg.
Ik heb hem vanmiddag ontvangen (besteld via website T-mobile) maar ik heb alleen een pakbon, mn contract en een algemene voorwaarden blaadje

• Ardj
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:06:

thanks
Je hebt toch een orderbevestiging in je mail dan? Dat is volgens mij ook gelijk je factuur?

Verwijderd

Ardj schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:10:
[...]

Je hebt toch een orderbevestiging in je mail dan? Dat is volgens mij ook gelijk je factuur?
Dat klopt, alleen daar staat niet op dat ik betaald heb. Dus ik weet niet zeker of dat als aankoopbon kan worden gezien? Anders stuur ik gewoon de orderbevestiging en de pakbon beiden op...

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:10:
[...]

Ik heb hem vanmiddag ontvangen (besteld via website T-mobile) maar ik heb alleen een pakbon, mn contract en een algemene voorwaarden blaadje
Dan denk ik dat ze het meest aan de pakbon + uitgeprint orderbevestiging? Kan je het best trouwens morgen even voor de zekerheid bellen! of mail sturen maar duurt langer ;)
Als je zeker wil weten kopieer je gewoon alles wat je hebt en stuur je na ze toe haha!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Dan denk ik dat ze het meest aan de pakbon + uitgeprint orderbevestiging? Kan je het best trouwens morgen even voor de zekerheid bellen! of mail sturen maar duurt langer ;)
Als je zeker wil weten kopieer je gewoon alles wat je hebt en stuur je na ze toe haha!
Net even naar T-mobile gebeld, en volgens hen is de orderbevestiging tevens de aankoopbon

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04
Iemand enig idee hoe snel Vodafone toestellen levert na verlenging via de website?

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 03-06-2011 09:10 ]

XXXVI

Verwijderd

Net weer contact gehad met de KS van KPN. Ik vindt het echt een rommeltje daar hoor. Ze zijn vanaf 7:30 open, ik belde om 8 uur en werd deze keer wel goed doorverbonden maar de persoon aan de lijn melde mij dat de mensen die gaan over annuleringen pas om 9 uur aanwezig zijn.

Nou goed, net weer gebeld en ik werd in totaal 3x doorverbonden (en dus ook 3x moest wachten) tot ik de persoon te pakken kreeg die mijn bestelling kon annuleren.

De persoon wist mij te melden dat de hardware niet op voorraad is en dat ze pas volgende week een nieuwe zending binnen krijgen, meestal was dat op de dinsdag. Dus mensen die nog een bestelling hebben lopen via KPN, houd er rekening mee.

Ik heb ook even gevraagd hoe dat zit met nummerbehoud en hij zei dat het contract pas wordt doorgevoerd op het moment dat alles compleet is. Dus de aanvraag voor nummerbehoud was nog helemaal niet gecommuniceerd met VF.

Lekker, nu even wachten tot ik gebeld wordt door coolblue voor een leveringsafspraak en dan heb ik mijn toestel als het goed is morgen binnen. :D

MENSEN DIE NOG EEN BESTELLING HEBBEN/HADDEN BIJ BELSIMPEL.NL

Dat laatste mailtje van hun, trap daar aub niet in! Die aanbieding van hun dat ze toestellen uit het buitenland gaan halen maar dat je dan wel 50 euro bij moet betalen is de grootste onzin! De provisie die ze krijgen is meer als genoeg om die extra kosten te dekken. Bij smartphoneshop.nl is hij 50 euro duurder maar toch dezelfde prijzen met dezelfde abonnementsvormen. bij smartphoneshop.nl is hij ook op voorraad dus als je vandaag nog bestelt dan is hij morgen binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 09:27 ]

Verwijderd

Bij Hi is het gewoon wachten tot volgende dinsdag je status veranderd in verzonden, en je hebt met 90 % zeker dan woensdag. Verlengingen en nummerbehoud. dinsdag komt de nieuwe voorraad.

22 mei besteld, dus 18e dag wordt die geleverd - 7 niet werkdagen. 11 werkdagen. mha

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yes! Zojuist een mailtje ontvangen van GSMWijzer: pakket verzonden! :) Ordernr 5169xx ; contract retour gemailed op 19 mei.

• wietse02
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06-2023
BamSlam_ schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:55:
Yes! Zojuist een mailtje ontvangen van GSMWijzer: pakket verzonden! :) Ordernr 5169xx ; contract retour gemailed op 19 mei.
14 dagen, netjes. Dan zou die van mij 13 juni pas komen >:)

Verwijderd

En zojuist gebeld door smartphoneshop.nl (coolblue) afspraak voor morgen, krijg SMS'je wanneer de koerier onderweg is. Perfecte service bij coolblue, wordt zeker een positieve review.

• Ardj
Fijn hoor, wacht inmiddels 20 dagen op m'n toestel, enige wat ze me kunnen vertellen is dat ik geduld moet hebben. Goh, waarom krijgen sommige mensen hem eerder? Ja dat weet ik ook niet meneer, maar u zou hem toch wel volgende week moeten hebben....

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-12 20:20

big_clarence

wat kan het schele

Kpn geeft aan dat ik mijn telefoon 8 juni krijg, 1 juni besteld.

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
30 mei besteld, nog altijd geen update op de orderstatus.. (Vodafone had toch een grote voorraad binnen gekregen??)

• adinsx
Stimpy001 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:28:
[...]

offtopic:
@adinsx: we zullen wel zien wie eerder met het toestel in de bedrijfskantine zit. 1 collega heeft hem in ieder geval al, alleen ben ik dit (nog) niet :|
Verrek, jij ook al hier... We zullen zien. Wanneer had jij hem besteld?

Edit:
Ah, dinsdag 31 telefonisch. Heb je al wel een ordernummer per mail gekregen?
Ik had hem donderdag 26 mei besteld telefonisch, maar daar ging iets mis, order is nooit goed doorgevoerd. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door adinsx op 03-06-2011 11:15 . Reden: aanvulling ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Status is al vanaf 10 uur chauffeur onderweg.. Grr. Volgensmij word ik vanuit Limburg geholpen terwijl ik in Drenthe woon! Haha. Zit nogal dicht bij postkantoor gebeuren hier in de stad. Misschien ben ik juist daarom wel de laatste in de route.. zit al die auto's voorbij rijden :( Iemand hem vandaag al ontvangen van Studentmobiel?

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik belde zojuist met Hi. Heb de ordernummers doorgegeven van mensen die hem later besteld hadden als mij en nu al binnen hebben.

Ik kreeg het zwetsverhaal dat mensen in kanalen worden ingedeeld. Mijne is de 17e besteld dus ik sta in het kanaal van 8 juni een nieuwe levering.

Ik kon niet in een ander kanaal gezet worden tenzij mijn order geannuleerd wordt en dan sta ik weer achteraan in de rij.

Vrijdag werd mij verteld dat als ik ordernummers had van mensen die na mij besteld hadden en hem al ontvangen hadden, ze dan wisten dat er een fout in het systeem zat, deze dame zegt weer wat anders.

Ik ben op het moment zo pissig!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-12 22:31

Nutral

gamer/hardware freak

Zucht, ik heb zelf verlengd op naam van mijn moeder zodat ik daarna de naam kon overzetten en dat zou volgens iemand van hi het beste werken, dus dat gedaan. Uiteindelijk heb ik geen informatie gehad over de bestelling of wat dan ook.
Heb ik klantenservice van kpn gebeld, en willen ze mij nu geen informatie geven omdat ik niet de contracthouder ben, maarja mijn moeder is overleden dus dat is dan ook niet mogelijk ?
Komt er ook op neer dat zodra de naam op het contract veranderd word, alle kortingen weggehaald worden ? Ik denk dat ik maar een vrouw vraag om te bellen.

Dat word denk ik gewoon annuleren en weg bij hi of kpn !

• hdtracer
ninjawanda schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:50:
Ik belde zojuist met Hi. Heb de ordernummers doorgegeven van mensen die hem later besteld hadden als mij en nu al binnen hebben.

Ik kreeg het zwetsverhaal dat mensen in kanalen worden ingedeeld. Mijne is de 17e besteld dus ik sta in het kanaal van 8 juni een nieuwe levering.

Ik kon niet in een ander kanaal gezet worden tenzij mijn order geannuleerd wordt en dan sta ik weer achteraan in de rij.

Vrijdag werd mij verteld dat als ik ordernummers had van mensen die na mij besteld hadden en hem al ontvangen hadden, ze dan wisten dat er een fout in het systeem zat, deze dame zegt weer wat anders.

Ik ben op het moment zo pissig!
Daarom moet je altijd de naam van de medewerker vragen waar je mee gesproken hebt.
Dan kan je daarna deze er terug op aan spreken zodra je de ordernummers van andere hebt verzameld.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
Leoon. schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:49:
Status is al vanaf 10 uur chauffeur onderweg.. Grr. Volgensmij word ik vanuit Limburg geholpen terwijl ik in Drenthe woon! Haha. Zit nogal dicht bij postkantoor gebeuren hier in de stad. Misschien ben ik juist daarom wel de laatste in de route.. zit al die auto's voorbij rijden :( Iemand hem vandaag al ontvangen van Studentmobiel?
Beetje overdreven hoor, je weet in ieder geval dat hij onderweg is. Vergeet niet dat zo'n bezorger een bus vol met pakketjes heeft (die misschien iedereen wel even graag wil hebben) en dat hij gewoon z'n route moet rijden. 't Is niet dat hij nu alleen jouw pakje komt brengen ofzo hoor :P gewoon even geduld, hij komt vanzelf wel langs..

Mijne staat ook al eventejs op chauffeur onderweg. I'm psyched :)

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 22:37
bestelstatus staat al sinds woensdag op "order wordt gepickt in magazijn"
Seriously, hoe lang kan je er over doen om een order op te pikken. Hebben ze schildpadden in dienst daar ofzo?

(15-5 besteld bij Hi)

[ Voor 6% gewijzigd door Timmmeeehhh op 03-06-2011 13:17 ]

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 22:37
*dubbel post perongelijk dus verwijdert*

[ Voor 88% gewijzigd door Timmmeeehhh op 03-06-2011 13:16 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04
Vodafone klantenservice geeft aan geen enkele indicatie van levertijd te hebben. 02-06 verlengd :)

XXXVI

• david-v
  • Laatst online: 17-11 21:04
Ik heb lang getwijfeld of ik het net zoals velen hier zou bestellen via een pre-order. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Eergisteren zag ik dat het toestel bij PDAShop op voorraad (is nog steeds op voorraad :)) en besteld rond 19:50. Rond 21:00 werd ik gebeld voor het maken van een aflever afspraak. Dat kon al vanaf vrijdag, vandaag dus. Ik be netjes op de hoogte gehouden, mails en smsjes ontvangen en precies om 12:30 stond al iemand voor de deur. Telefoon afgeleverd. Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk van de service en
hoe snel alles geregeld is.

Ik heb mijn t-mobile simonly + internet abonnement van 17.45 per maand verlengd naar i-150 van t-mobile (tijdelijk 4 maanden lang geen abonnementskosten). Deze combinatie bleek goedkoper te zijn dan het simonly abonnement te houden en het toestel los te kopen.

Telefoon meteen uitgepakt en een beschermfolie erover (ppff, lastig hoor om het netjes erop te krijgen) en nu aan de oplader :) . Ik had niet verwacht dat ik het toestel nu al zou hebben. PDAShop, bedankt voor de service en snelle levering! _/-\o_

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Recrush schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Beetje overdreven hoor, je weet in ieder geval dat hij onderweg is. Vergeet niet dat zo'n bezorger een bus vol met pakketjes heeft (die misschien iedereen wel even graag wil hebben) en dat hij gewoon z'n route moet rijden. 't Is niet dat hij nu alleen jouw pakje komt brengen ofzo hoor :P gewoon even geduld, hij komt vanzelf wel langs..

Mijne staat ook al eventejs op chauffeur onderweg. I'm psyched :)
Maar ik ben zó ongeduldig. Wachtte al heel lang! Maar hij is zojuist aan de oplader gehangenl Ik promoveer mezelf naar het andere topic. Tot ziens!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[quote]Recrush schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:13:
[...]

edit: twee keer gepost. :/

[ Voor 68% gewijzigd door Oekol op 03-06-2011 13:34 ]

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 22:01
ik zit met het volgende: mijn vriendin mag officieel vanaf 4 juni haar abbo verlengen. nu keek ik vandaag op de hi site ivm met de acties. en stond er in 1 keer dat ze nu mag verlengen. kan ik dit dan beter morgen ( de 4de) doen of nu meteen? ik heb hier berichten gelezen als je te vroeg verlengd dat dan de verlenging wordt geannuleerd. het lijkt mij echter sterk als je 1 dag voor de officiele datum verlengt je verlenning wordt geannuleerd. wat denken jullie?

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-12 22:31

Nutral

gamer/hardware freak

Wat is er mis met een dag wachten ? levertijd is toch best wel lang.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

japiesa schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:39:
ik zit met het volgende: mijn vriendin mag officieel vanaf 4 juni haar abbo verlengen. nu keek ik vandaag op de hi site ivm met de acties. en stond er in 1 keer dat ze nu mag verlengen. kan ik dit dan beter morgen ( de 4de) doen of nu meteen? ik heb hier berichten gelezen als je te vroeg verlengd dat dan de verlenging wordt geannuleerd. het lijkt mij echter sterk als je 1 dag voor de officiele datum verlengt je verlenning wordt geannuleerd. wat denken jullie?
Zal het zekere voor het onzekere nemen en vanacht 12 u bestellen of morgenvroeg ;)
Als je nu gaat doen moet je net zo lang wachten en misschien wordt hij dan wel op het einde nog geannuleerd, dat wil niemand lijkt me!

• adinsx
Wil iedereen die de 'orderstatuslijn' van VF aan het bellen is, nu op willen hangen.
Hang al 8 minuten in de wacht omdat ze in gesprek zijn :P

Even zien of ze kunnen achterhalen of nummerbehoud aanvraag er al door is. Pff..

• hdtracer
Ik heb hem vandaag bij tmobile besteld en hij is gelijk verstuurd. heb een afspraak met de koerier voor dinsdag gemaakt :)

• TenaciousR
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 10:56
Kheb um 17 mei besteld bij een verlenging van HI 25 + Internet extreem en hij is zojuist overgesprongen van "voorinschrijving" naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling". Nu dus maar hopen dat ie heeeeel snel gaat komen!!!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik denk dat ik ga verhuizen naar het andere topic, heb hem zojuist binnengekregen.
Besteld: 14 mei bij Studentmobiel(los toestel
Verstuurd: Woensdag
5154XX

• adinsx
Eindelijk VF aan de lijn na 15min wachten :P

Kortgezegd: Nummerbehoud wordt pas aangevraagd wanneer de telefoon weer op voorraad is. Tot op dit moment 0,0 in het magazijn. Afwachten dus, want bij een VF winkel schiet het hier in de buurt ook niet op. Ook 0,0 voorraad.

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

adinsx schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:24:
Eindelijk VF aan de lijn na 15min wachten :P

Kortgezegd: Nummerbehoud wordt pas aangevraagd wanneer de telefoon weer op voorraad is. Tot op dit moment 0,0 in het magazijn. Afwachten dus, want bij een VF winkel schiet het hier in de buurt ook niet op. Ook 0,0 voorraad.
Waarom niet bestellen bij PdaShop.nl waar die op voorraad is?

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-12 21:04
Vriendin heeft woensdag de knoop doorgehakt en een nieuw abbonement bij Hi genomen. Bellen ze zojuist al op dat ze de telefoon morgen langs komen brengen. Ze heeft het via de website besteld en ik had er verteld dat ze misschien wel een week of 3 kon wachten tot ze haar telefoon kon ontvangen. Sta hier beetje van te kijken :o

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
Had hem 16 mei besteld net overgesprongen :)

Orderinfo:

Ordernummer: 33685***
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 20 2 jaar
Internet Extra
Status:

Laatste update: 03/06/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Verwijderd

Leoon. schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:49:
Heeft de chauffeur jou toevallig gebeld? Ik heb geen telefoontje gekregen, maar er staat wel dat mn pakket onderweg is (Hi verlenging)

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
KPN, 22 mei besteld bij verlenging van abonnement. Nog steeds: (order 37530XX)
'Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.

[ Voor 6% gewijzigd door tommygun_24 op 03-06-2011 14:56 ]

Verwijderd

Status:
Laatste update: 03/06/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in
behandeling.

Hehe.. eindelijk !! 16 mei online verlengt bij Hi, net mn status geupdatet. hopelijk maandag binnen.
Pagina: 1 ... 93 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!