• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05-2025
Peatsmoke schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:30:
[...]

Bij de buren afgeleverd??? 7(8)7
Wees maar blij dat je eerlijke buren hebt! Hoe kan de koerier zoiets doen???
Je moet toch tekenen voor ontvangst?
Dacht ik ook. Gelukkig is het goed gegaan en kan ik ermee spelen :9~

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
bkah schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:13:
[...]

Dacht ik ook. Gelukkig is het goed gegaan en kan ik ermee spelen :9~
Ik zou voor de ouwhoerderij eens bellen met de leverancier en zeggen dat je nog steeds niets binnen hebt.
Als ze uitgevogeld hebben dat dat ding bij je buren ligt: kun je altijd zeggen dat die en paar dagen weg waren en dat je hem nu gekregen hebt, anders zou ik me eens voor de domme houden.... >:)

Verwijderd

13 mei verlenging bij Hi. Eergisteren stond er dat mijn bestelling in behandeling was en nu wordt de order in het magazijn gepickt :)

Verwijderd

Peatsmoke schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:19:
[...]

Ik zou voor de ouwhoerderij eens bellen met de leverancier en zeggen dat je nog steeds niets binnen hebt.
Als ze uitgevogeld hebben dat dat ding bij je buren ligt: kun je altijd zeggen dat die en paar dagen weg waren en dat je hem nu gekregen hebt, anders zou ik me eens voor de domme houden.... >:)
In Nederland heet zo'n actie gewoon fraude. Strafbaar dus.

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-01 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:27:
Gister avond besteld bij Hi.
Krijg vandaag direct een melding dat hij (tijdelijk) niet op voorraad is.
Heb gelukkig niet heel veel haast, maar ben wel benieuwd naar de levertijd.
Nou succes. Ik zit al sinds 18 mei op status: Out of stock. Er schijnt 8 juni een "grote" batch te komen. Dus ik hoop in ieder geval dat ik daar eindelijke eens bij zit. Jij ook veel succes :P

• macjac
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-12-2024
14 mei verlenging bij Hi.

eindelijk een stap verder
"order in het magazijn gepickt"
nu maar afwachten tot hij daadwerkelijk word bezorgd :)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11

WhySoSerious

Be the change.

Hier is een overzicht te zien, gebaseerd op input die mensen kregen van de verschillende providers.

http://www.samsunggalaxys...amsung-galaxy-s2-week-22/

Komt ook in de commentaren naar voren dat nieuwe klanten (bij Hi althans) het toestel zeer snel krijgen itt verlengers. Dubieus, omdat die conclusie hier ook al voorbij is gekomen...

Anyway, volgens bovenstaand bericht heeft Vodafone dus een grote levering binnen.

Verwijderd

3e dag op rij bij Hi; Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Maar aan de berichten hierboven en dat ze gister avond een grote batch hebben binnengekregen, heb ik alle hoop op vandaag. vorige keer werd mijn status ook rond 2 uur smiddags veranderd.

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
WhySoSerious schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:27:
Anyway, volgens bovenstaand bericht heeft Vodafone dus een grote levering binnen.
Mooi, nu nog hopen dat ze daar ook 'nieuwkomers' voor laten gaan en het nummerbehoud snel geregeld is. ;)

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Recrush schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:24:
Hell yeah!

"Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5165xx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail."

Ben benieuwd hoeveel ze er vandaag de deur uit doen.
Heb eerder besteld en mijn status staat nog op Order ontvangen, verwacht dat ze die van mij vandaag ook de deur uit zullen doen. :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

adinsx schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:31:
[...]

Mooi, nu nog hopen dat ze daar ook 'nieuwkomers' voor laten gaan en het nummerbehoud snel geregeld is. ;)
Uh nee :-(

Ik heb verlengd ;)

Om iedereen even lekker te maken: YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 sample 1080p‬‏
Filmpje geschoten door de telefoon. Vergeet niet op 1080p te drukken. Indrukwekkend hoor!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
themole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:33:
[...]

Heb eerder besteld en mijn status staat nog op Order ontvangen, verwacht dat ze die van mij vandaag ook de deur uit zullen doen. :)
Zou er alvast niet op hopen ;)
Dan kan je alleen maar blij worden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:21:
13 mei verlenging bij Hi. Eergisteren stond er dat mijn bestelling in behandeling was en nu wordt de order in het magazijn gepickt :)
Order verzonden :D

Verwijderd

WhySoSerious schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:33:
[...]

Om iedereen even lekker te maken: YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 sample 1080p‬‏
Filmpje geschoten door de telefoon. Vergeet niet op 1080p te drukken. Indrukwekkend hoor!
Ehm... kijk al denk ik 2 weken filmpjes, ken hem uit me kop die telefoon. Alleen komt die maar niet!!

Verwijderd

Hehe, netjes. ze zijn dus aan het werk daar!

• UnderDogg1905
  • Laatst online: 09-10-2023
WhySoSerious schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:27:
Hier is een overzicht te zien, gebaseerd op input die mensen kregen van de verschillende providers.

http://www.samsunggalaxys...amsung-galaxy-s2-week-22/

Komt ook in de commentaren naar voren dat nieuwe klanten (bij Hi althans) het toestel zeer snel krijgen itt verlengers. Dubieus, omdat die conclusie hier ook al voorbij is gekomen...

Volgens die site krijgt gsmwijzer/studentmobiel op 3 juni gsm's binnen.
Hopelijk hebben we hem maandag binnen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Hehe, netjes. ze zijn dus aan het werk daar!
Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Groeten van Hi.

Betekent dit dat ik hem morgen krijg of dat ze me me morgen bellen voor een afspraak?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Groeten van Hi.

Betekent dit dat ik hem morgen krijg of dat ze me me morgen bellen voor een afspraak?
Vanaf morgen betekend wel dat ze VANAF morgen kunnen leveren, maar dat is dan vrijdag aangezien morgen Hemelvaart is. maar of ze vandaag bellen of vrijdag (of morgen op hemelvaart) geen idee

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:33
Nu heeft studentmobiel het helemaal voor mij verpest. Ze hadden een toestel gereserveerd (zeiden ze) en moesten wachten op het nrbehoud. Dit werd maar steeds niet goedgekeurd door tmobile. Nu zou het vandaag rond komen volgens de mevrouw van de klatenservice MAAR nu hebben ze het gereserveerde toestel al verstuurd en moet ik wachten op de batch van vrijdag!

achterlijke afhandeling dit, heb de 12e!!! besteld en kan nu niet meer annuleren omdat het nrbehoud is aangevraagd! :(

denk toch dat ik maar eens de bekende consumentenprogramma's hiermee ga lastigvallen

• wietse02
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06-2023
Laat ook ik mij maar eens melden want ik heb afgelopen maandag een Galaxy S2 met vodafone abonnement besteld bij GSMwijzer. Nu heb ik nummerbehoud gedaan en contract en alles al via mail opgestuurd naar GSMwijzer een uurtje nadat ik deze kreeg via de mail. Iemand enig idee hoelang nummerbehoud duurt? Want dan kan ik een beetje kijken met de levering van GSMWijzer, 3 juni geloof ik.

• Ruut88
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:55:
Laat ook ik mij maar eens melden want ik heb afgelopen maandag een Galaxy S2 met vodafone abonnement besteld bij GSMwijzer. Nu heb ik nummerbehoud gedaan en contract en alles al via mail opgestuurd naar GSMwijzer een uurtje nadat ik deze kreeg via de mail. Iemand enig idee hoelang nummerbehoud duurt? Want dan kan ik een beetje kijken met de levering van GSMWijzer, 3 juni geloof ik.
ik wacht al vanaf de 12e voor nr behoud van t-mobile naar vodafone. succes ermee

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 10:22
Uit onzerzoek is overigens gebleken dat je ergens op verheugen vaak leuker is dan het daadwerkelijk hebben van iets, dus eigenlijk doen de profiders ons een deugd =D...

• UnderDogg1905
Timmmeeehhh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:08:
Uit onzerzoek is overigens gebleken dat je ergens op verheugen vaak leuker is dan het daadwerkelijk hebben van iets, dus eigenlijk doen de profiders ons een deugd =D...
Die onderzoekers hebben blijkbaar geen SGS2 besteld.

Verwijderd

Jij hebt toch al?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
"Bezit van de zaak is vaak het einde van het vermaak" (ofziets :+)

XXXVI

Verwijderd

Hi service ligt eruit.. van status bekijken. HOPEN op een update!

Edit: helaas

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 11:16 ]

• Timmmeeehhh
nee ik wacht nog steeds tot Hi de onderzoekers iets minder serieus gaat nemen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Klopt, heb ik ook altijd met vrouwen...

j/k ;)

Uiteindelijk loop je jezelf alleen maar gek te maken door constant de status in de gaten te houden. Gaat er toch niet sneller door. Je kan hoogstens problemen opmerken/voorkomen...

• Second Identity
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-04-2024
Gelukkig maar, zonet sms gekregen dat ie vanaf morgen door TNT wordt aangeboden..
14 mei verlengd, 30 mei werd status veranderd in Order wordt behandeld
En vrijdag dus binnen hoop ik

• Timmmeeehhh
Status:
Laatste update: 01/06/2011

Order wordt gepickt in magazijn

EINDELIJK.
Kan ik er dus op rekenen dat hij er vandaag nog is?... moet alleen wel werken om 5 uur dus hopen dat hij er voor die tijd is =/

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06-2025
Timmmeeehhh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:29:
Status:

Order wordt gepickt in magazijn

EINDELIJK.
Kan ik er dus op rekenen dat hij er vandaag nog is?... moet alleen wel werken om 5 uur dus hopen dat hij er voor die tijd is =/
Nee geloof dat ie er dan morgen is als je geluk hebt. Hij kan ook 3 dagen op die status blijven staan.

• Timmmeeehhh
Morgen is een feestdag, dan eerder vrijdag dus :P

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 21:29
Ik heb gisteren verlengd bij Vodafone.

Net gebeld naar de klantenservice omdat ik nergens een leverdatum kan vinden. Orderstatus werkt ook niet.
De jongedame kon me melden dat het toestel rond 16 juni wordt uitgeleverd.

Wel raar dat levertijden niet worden vermeld. Je zou op vakantie zijn ofzo.

[ Voor 0% gewijzigd door pasz op 01-06-2011 11:38 . Reden: typo ]

woei!

• Nickenator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Van de berichten die ik hier lees kan 't dus nog wel een paar weken duren voordat ik 'm ontvang. :P
Helemaal aangezien ik nummerbehoud wil (oorspronkelijk T-Mobile). Nouja, gelukkig heeft 't geen haast. Behalve dat ik natuurlijk met 't apparaatje wil spelen. ;)

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-01 14:59
Eindelijk ik heb hem!! Net gehaald bij Phonehouse in Voorthuizen met een VF 275 abbo.
Ruim op voorraad daar.

Iedereen hier succes met de levering van jullie telefoon.

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01 10:19
UnderDogg1905 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:39:
[...]

Volgens die site krijgt gsmwijzer/studentmobiel op 3 juni gsm's binnen.
Hopelijk hebben we hem maandag binnen..
Net een e-mail van studentmobiel gekregen:
Wij verwachten inderdaad vrijdag weer een levering te ontvangen van de Samsung I9100 Galaxy S II

Heb gezegd dat ik hem op wil komen halen, hoop dat ik hem dan ook meteen vrijdag op kan halen :)

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:09
Nickenator schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:35:
Van de berichten die ik hier lees kan 't dus nog wel een paar weken duren voordat ik 'm ontvang. :P
Helemaal aangezien ik nummerbehoud wil (oorspronkelijk T-Mobile). Nouja, gelukkig heeft 't geen haast. Behalve dat ik natuurlijk met 't apparaatje wil spelen. ;)
Valt mee hoor, heb 27-5 besteld met nummerbehoud vanaf T-Mobile naar VF, nummerbehoud is goedgekeurd en zaterdag komt de telefoon naar mij toe. Maar had ook vrijdag gekund, dus weekje.

(was wel contractvrij)

Verwijderd

Timmmeeehhh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:33:
Morgen is een feestdag, dan eerder vrijdag dus :P
Vrijdag of zaterdag ja. ik wacht ook nog altijd op een status van order picking en verzonden, ga vrijdag avond naar cherso

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Oh, krijg net een mail van Vodafone dat ie verstuurt is. Verbaast me, omdat me vorige week per telefoon is verteld dat ik geen mail krijg mbt levering of wat dan ook. Lesson learned: trek bij deze de uitspraken van VF KS in twijfel...

Anyway, besteld bij een VF verlenging op 25-5

• Nickenator
Reksie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Valt mee hoor, heb 27-5 besteld met nummerbehoud vanaf T-Mobile naar VF, nummerbehoud is goedgekeurd en zaterdag komt de telefoon naar mij toe. Maar had ook vrijdag gekund, dus weekje.

(was wel contractvrij)
Hah, ik werd 10 seconde geleden gebeld IVM nummerbehoud! Laten we hopen dat 't allemaal goed gaat. ;)
Misschien dat het wat anders is in mijn geval omdat het om een prepaid nummer gaat, maar ik zie 't wel.

• wietse02
zackary schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:41:
Eindelijk ik heb hem!! Net gehaald bij Phonehouse in Voorthuizen met een VF 275 abbo.
Ruim op voorraad daar.

Iedereen hier succes met de levering van jullie telefoon.
Klopt, was er ook langs gegaan maar daar moet je rond de 100 euro meer betalen dan dat je hem zou bestellen bij GSMwijzer, laat mij dan maar even wachten, heeft toch niet echt haast.

• zackary
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Klopt, was er ook langs gegaan maar daar moet je rond de 100 euro meer betalen dan dat je hem zou bestellen bij GSMwijzer, laat mij dan maar even wachten, heeft toch niet echt haast.
Nee hoor, 30 euro dat vond ik nog acceptabel. Meer had ik ook niet gedaan.

• wietse02
zackary schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:07:
[...]

Nee hoor, 30 euro dat vond ik nog acceptabel. Meer had ik ook niet gedaan.
Haha, bij mij niet. GSMWijzer was toestelprijs 128, Phonehouse 269 :'(

• wietse02
Ruudvanelk schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:56:
[...]

ik wacht al vanaf de 12e voor nr behoud van t-mobile naar vodafone. succes ermee
Heb net even gebeld met GSMWijzer maar door nummerbehoud wacht je hoogstens een week langer. Het is namelijk zo, zodra ze de levering binnenkrijgen met jouw toestel, houden ze deze achter en gaan ze nummerbehoud aanvragen. Deze aanvraag duurt rond de 4 dagen.

Ik zit trouwens niet bij de volgende levering bij GSMWijzer maar bij die daarop, iemand enige idee wanneer deze is?

• BasPH
Edit: sorry verkeerd gelezen

[ Voor 86% gewijzigd door BasPH op 01-06-2011 12:16 . Reden: verkeerd gelezen ]

• Ruut88
wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Heb net even gebeld met GSMWijzer maar door nummerbehoud wacht je hoogstens een week langer. Het is namelijk zo, zodra ze de levering binnenkrijgen met jouw toestel, houden ze deze achter en gaan ze nummerbehoud aanvragen. Deze aanvraag duurt rond de 4 dagen.

Ik zit trouwens niet bij de volgende levering bij GSMWijzer maar bij die daarop, iemand enige idee wanneer deze is?
zoals ik al eerder zei mijn toestal was binnen, maar deze hebben ze aan iemand anders gegeven omdat het nummerbehoud niet goedgekeurd was, is bevestigd door 2 mensen van de KS en via twitter.

volgende batch komt vrijdag

• zackary
[...]

Bij mijn abbo was ie online 0,00 en bij PH 29,95, voor dat geld ga ik niet nog es weken wachten.

Maar het klopt dat PH over het algemeen vrij duur is ja.

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01-2025
Iemand al updates van KPN? Hoor allemaal dramaverhalen van Vodafone en Hi, maar bij KPN is't ook een ramp......

Verwijderd

tommygun_24 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:21:
Iemand al updates van KPN? Hoor allemaal dramaverhalen van Vodafone en Hi, maar bij KPN is't ook een ramp......
Hi = Kpn

Verwijderd

tommygun_24 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:21:
Ik vind het begrip ramp nogal relatief. De vraag is gewoon enorm hoog, dus het valt me nog mee dat er uberhaubt nog geleverd wordt momenteel.

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Reksie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:46:
[...]

(was wel contractvrij)
WhySoSerious schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:50:
Oh, krijg net een mail van Vodafone dat ie verstuurt is. Verbaast me, omdat me vorige week per telefoon is verteld dat ik geen mail krijg mbt levering of wat dan ook. Lesson learned: trek bij deze de uitspraken van VF KS in twijfel...

Nou lekker hoor... :/ Vorige week donderdag (26-5) mijn abonnement telefonisch verlegd bij VF. Ik had al 5 maanden met mijn verlenging gewacht op de SGSII... Reken daarbij dat ik nu iets van 5 jaar abonnee ben....

10 minuten terug even gebeld omdat ik nooit mijn orderbevestiging per email had ontvangen. Dit email adres bleek helemaal verkeerd over te zijn genomen (hoewel deze gewoon in hun systeem moet staan i.v.m. myVF).. Ook even gevraagd hoe het met mijn bestelling zat maar hier kon geen duidelijke informatie over worden gegeven. Waar het eerder 10 werkdagen waren is het nu helemaal onbekend wanneer ze weer op voorraad zijn... |:(

• Timmmeeehhh
het is wel een ramp. Ik snap dat de vraag gigantisch is maar dat ze gewoon random uitleveren ipv op volgorde is gewoon belachelijk

• Nickenator
Waarschijnlijk is er wel een volgorde, alleen geen eerlijke. Een voor de nieuwe klanten, een voor de bestaande klanten. Dus geen totaalvolgorde van aanmelding. Koffiedik kijken in principe, want we hebben geen idee hoe het daar geregeld is; kan net zo goed ook nog een volgorde inzitten per provincie etc.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ewald ! schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:47:
[...]

[...]

Nou lekker hoor... :/ Vorige week donderdag (26-5) mijn abonnement telefonisch verlegd bij VF. Ik had al 5 maanden met mijn verlenging gewacht op de SGSII... Reken daarbij dat ik nu iets van 5 jaar abonnee ben....

10 minuten terug even gebeld omdat ik nooit mijn orderbevestiging per email had ontvangen. Dit email adres bleek helemaal verkeerd over te zijn genomen (hoewel deze gewoon in hun systeem moet staan i.v.m. myVF).. Ook even gevraagd hoe het met mijn bestelling zat maar hier kon geen duidelijke informatie over worden gegeven. Waar het eerder 10 werkdagen waren is het nu helemaal onbekend wanneer ze weer op voorraad zijn... |:(
Mij hoef je niet aan te halen hoor... Als ik het naar jou vertaal zou dat beteken dat je morgen verzendbevestiging krijgt...

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
[...]

Ordernummer? :)

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-01 11:26
WhySoSerious schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:50:

Hier hetzelfde: krijg ook net een mail dat de telefoon verstuurd is. De KS van Vodafone wist me eergisteren nog te melden dat het 16 juni zou worden en dat er geen mail wordt verstuurd als de zending onderweg is. Klopt dus allebei niet.

Het stomme is dat dit soort dingen juist voor frustraties zorgt. Ik kan best geduld opbrengen als het allemaal wat langer duurt maar als keer op keer blijkt dat de KS het zelf ook allemaal niet weet :X

Dus: telefonisch verlengd op 23-05, vandaag verzonden.

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Climbon schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Hier hetzelfde: krijg ook net een mail dat de telefoon verstuurd is. De KS van Vodafone wist me eergisteren nog te melden dat het 16 juni zou worden en dat er geen mail wordt verstuurd als de zending onderweg is. Klopt dus allebei niet.

Het stomme is dat dit soort dingen juist voor frustraties zorgt. Ik kan best geduld opbrengen als het allemaal wat langer duurt maar als keer op keer blijkt dat de KS het zelf ook allemaal niet weet :X

Dus: telefonisch verlengd op 23-05, vandaag verzonden.
In dit geval kan je alleen maar blij zijn. Ik had ook zoiets, maandag nog gebeld. "Nee, Nee, de partij van vrijdag is niet aangekomen, het kan nog wel even duren". Maandagavond een verzendbevestiging, en gisteren ontvangen. Dat was een verlening van de 20ste. Dus de volgorde lijkt wel te kloppen.

Verwijderd

Ik heb een update!!!

Ordernummer: 336840**
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 20 2 jaar
Internet Extra

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

FEEST! Er is hoop voor de 16 mei-bestellers!
(Ja, ik ben momenteel met de meest simpele dingen al blij ;) )

• wietse02
Mijn ordernummer is, 5211**, lijkt me niet handig om deze helemaal te vertellen, je weet maar nooit. Kan hem je wel PM'e als je het echt zo graag wilt weten. Jouw nummer? Kunnen we misschien beetje vergelijken want neem aan dat het per bestelling +1 gaat. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:48:
Ik heb een update!!!

Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 20 2 jaar
Internet Extra

Jij zit meer dan 4000 orders onder mij, en ik heb dit al 3 dagen..

Ordernummer: 336879**
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 30 2 jaar
Internet Extra

Laatste update: 30/05/2011

22 mei besteld....

Dus jij bent een week eerder, en hebt nu pas die status. Hi is goed bezig!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 13:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:48:
Ik heb een update!!!

Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 20 2 jaar
Internet Extra

Ik kreeg die update ook zojuist (smsje 13:55) en ik heb hem vannacht besteld :P
Denk dat ze gewoon inkomende voorraad alvast hebben toegewezen aan orders.
Gisteren is er als het goed is ook nog wat voorraad binnengekomen bij Hi. Misschien dat dat nu pas is verwerkt?

Status:
Orderinfo:
Ordernummer: 336926**
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 30 2 jaar
Internet Extra

Status:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 14:03 ]

• wanda
Err, waarom staat de mijne dan nog op Voor Inschrijving als ik de 17e al besteld hebt?

Verwijderd

ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:04:
Err, waarom staat de mijne dan nog op Voor Inschrijving als ik de 17e al besteld hebt?
Hi?

• wanda
Yup, verlenging. Ik word helemaal geirriteerd van al die berichten van mensen die eerder besteld hebben en al een statuswijziging hebben. Zit elke dag alleen maar te refreshen op die statuspagina.

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09-2025
Bij PDAshop ineens op voorraad....

Verwijderd

ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:09:
[...]

Yup, verlenging. Ik word helemaal geirriteerd van al die berichten van mensen die eerder besteld hebben en al een statuswijziging hebben. Zit elke dag alleen maar te refreshen op die statuspagina.
Ik ook, 1e bladwijzer is dit forum, 2e status. daarna komt de rest pas.
Ik had 22 mei besteld. 30 mei update status in behandeling dus update.
Ze hebben ipv nummerbehoud verlening ingevoerd. omdat ik al Hi klant was (wat klopt, maar kon toen nog niet verlengen) en nu al 3 dagen dat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 14:12 ]

Verwijderd

JudgeTreve schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:10:
Bij PDAshop ineens op voorraad....
Das alleen los toch, ze hadden der 211 binnen gekregen dus schijnbaar nog over.

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Das alleen los toch, ze hadden der 211 binnen gekregen dus schijnbaar nog over.
Kan toch ook met ABO....

Verwijderd

Ja, moet je opletten hoe snel ze weg zijn :P
Ik heb nu toch al bij Hi, geduld geduld.

• wanda
Heb Hi zojuist weer gemaild over dat liegen over in volgorde uitleveren. Heb erbij gezegt als ik deze week geen verandering in status zie, ik weg ben bij Hi.

Verwijderd

ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:15:
Heb Hi zojuist weer gemaild over dat liegen over in volgorde uitleveren. Heb erbij gezegt als ik deze week geen verandering in status zie, ik weg ben bij Hi.
Welke email adres?

• wanda
hi_support@custhelp.com

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

wietse02 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:50:
Mijn ordernummer is, 5211**, lijkt me niet handig om deze helemaal te vertellen, je weet maar nooit. Kan hem je wel PM'e als je het echt zo graag wilt weten. Jouw nummer? Kunnen we misschien beetje vergelijken want neem aan dat het per bestelling +1 gaat. :)
Ik zit zo'n 2400 bestellingen (als het +1 per bestelling gaat) voor je, dus hopelijk zit ik wel in de volgende zending. Nu alleen nog die nummerbehoud goedkeuring...

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Nickenator
Bij mij ook statusupdate.
--
Ordernummer: 336923**
Status:

Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
--
Iemand enig idee hoeveel verschillende statusupdates er zijn en waar in het proces deze vallen? Of is het allemaal onbekend?

Edit: Overigens bij Hi.

[ Voor 4% gewijzigd door Nickenator op 01-06-2011 14:21 ]

Verwijderd

Nickenator schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:20:
--
Status:

--
Iemand enig idee hoeveel verschillende statusupdates er zijn en waar in het proces deze vallen? Of is het allemaal onbekend?
Je wordt wss binnen 1 uur, of vandaag gebeld. heb je hem niet morgen (HEMELVAART) maar vrijdag.

• wanda
Nickenator schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:20:
--
Status:

--
Mijn ordernr is 336849**

Pfff

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 22:14
ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:21:
[...]

Mijn ordernr is 336849**

Pfff
De mijne 336851**. Heb de 17e besteld (verlenging) en tot nu toe nog helemaal niets gehoord behalve de smsjes dat 'ie niet op voorraad is. Sta dus ook nog steeds op Voor inschrijving.

• Nickenator
Ik ben inderdaad zojuist gebeld om een afspraak te maken voor levering :)

Vind 't wel knap zuur voor de mensen die er al langer op wachten :/

• wanda
Heb onderhand geen zin meer in die telefoon.

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09-2025
Vraagje,

Waarom zie ik zo weinig mensen met een KPN abbonnement? KPN hanteerd het principe dat je na 3 maanden kosteloos je abbo kan up- of downgraden. Volgens mij is het dan mogelijk om een abbo af te sluiten waarbij je gratis een SGS 2 krijgt en vervolgens na 3 maanden je abbo downgraden tot een acceptabel maandbedrag.

Iemand hiermee bekend? Ik heb nog geen 'kleine lettertjes' kunnen vinden namelijk.

• themole
Mailtje van studentmobiel, dacht eindelijk is ie verzonden, blijkt het dit te zijn. :'(
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de Samsung Galaxy S II.

Bij dit toestel ontvangt u tijdelijk een gratis extra geheugenkaart van 8.0 GB. Om hiervoor in aanmerking te komen dient u zich vooraf te registreren op de Samsung website. Onderstaand is beschreven hoe deze actie precies werkt.

Registreer uzelf voor 4 juni op de website van Samsung. (hiervoor hoeft u het toestel nog niet in uw bezit te hebben)
Verstuur uw aankoopfactuur voor 1 juli 2011 naar Samsung.
Ontvang de Micro SD kaart van Samsung binnen 2 tot 4 weken.
Let op: u dient zich dus voor 4 juni 2011 te registreren op de site van Samsung.

Registreren is mogelijk indien een van de onderstaande situaties op u van toepassing is:

U heeft de Samsung Galaxy S II al in bezit maar u heeft zich nog niet geregistreerd op de site van Samsung.
U heeft de Samsung Galaxy S II besteld (met of zonder contract) maar de Samsung Galaxy S II nog niet in uw bezit.
U heeft de Samsung Galaxy S II besteld, het contract nog niet retour gezonden, maar bent dit nog wel voor 30 juni 2011 van plan.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw Samsung Galaxy S II.

Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
Dat had ik al gedaan. :/

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

NeonRacer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:29:
Vraagje,

Waarom zie ik zo weinig mensen met een KPN abbonnement? KPN hanteerd het principe dat je na 3 maanden kosteloos je abbo kan up- of downgraden. Volgens mij is het dan mogelijk om een abbo af te sluiten waarbij je gratis een SGS 2 krijgt en vervolgens na 3 maanden je abbo downgraden tot een acceptabel maandbedrag.

Iemand hiermee bekend? Ik heb nog geen 'kleine lettertjes' kunnen vinden namelijk.
Omdat voor mij persoonlijk ik nog steeds evenveel geld gemiddeld per maand zou moeten betalen als dat ik nu doe. Daarbij geen gratis sms-verdubbelaar zoals VF dat wel biedt en (geloof ik) tegoed niet meeneembaar naar volgende maand. Als laatste dure abo's.

Daartoe is het 200 min abo wat ik nu heb eigenlijk al teveel, ben sms'er, geen beller :D Wat moet ik dan met 1500 minuten? 5 vriendinnen erbij nemen?

Edit: is trouwens 6 maanden!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

NeonRacer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:29:
Vraagje,

Mijn vriendin heeft dat vorig jaar gedaan met een 1 jarig KPN abo en een SE X10.
Dit jaar weer met een 2 jarig abo en SGS2: eerst personal SIM smart 650 (voor 25 euro, actie tarief oid) en na 6 maanden naar de het laagste abo (volgens mij 30 euro). Totaal bedrag over 2 jaar: 690 euro.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Ruut88
themole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:31:
Mailtje van studentmobiel, dacht eindelijk is ie verzonden, blijkt het dit te zijn. :'(

[...]

ik kreeg m ook :(

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
themole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Kreeg dat mailtje daarnet ook, maar dan van GSMWijzer. Heb me meteen maar even geregged bij Samsung. Nu eens zien wanneer m'n SGS2 eindelijk uitgeleverd wordt..

Verwijderd

Whaha.. Vannacht besteld, krijg net een telefoontje van Hi dat ze hem kunnen leveren. Nam niet op dus voicemail. Zal hem dus vrijdag wel hebben.. 2 dagen levertijd. Ik heb nu wel een beetje medelijden op de mensen die al een halve maand wachten hoor....

• wanda
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:09:
Whaha.. Vannacht besteld, krijg net een telefoontje van Hi dat ze hem kunnen leveren. Nam niet op dus voicemail. Zal hem dus vrijdag wel hebben.. 2 dagen levertijd. Ik heb nu wel een beetje medelijden op de mensen die al een halve maand wachten hoor....
Mag ik jouw ordernr ? Liefst helemaal per pm. Dan bel ik ze en zeg dat dit gewoon niet meer kan.

[ Voor 8% gewijzigd door wanda op 01-06-2011 15:13 ]

Verwijderd

Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.

Voor vragen over mobiele telefonie kun je terecht op klantenservice Hi.nl Vind je op deze pagina geen antwoord, stel dan je vraag via 'Stel je vraag per e-mail'.

Let op: deze e-mail wordt niet in behandeling genomen.

Kut hi.

Ordernummer: 336879**

Verwijderd

ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Mag ik jouw ordernr ? Liefst helemaal per pm. Dan bel ik ze en zeg dat dit gewoon niet meer kan.
Ga het preciese ordernummer niet publiekelijk plaatsen, maar laatste 3 cijfers is hoger dan 650.
Order geplaatst vannacht om half 1, dus 1 juni 00:30.
Voorraad smsje vandaag om 13:58.
Afspraak zojuist gemaakt, levering vrijdag middag voor 16:00
Levertijd in werkdagen is dus: 1
Rraarrrr.

Verwijderd

mijn bestelling bij belsimpel is verstuurd! hehe! nu hopen dat hij of nog vandaag en anders overmorgen binnen komt!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 19:25
Vodafone heeft wel woord gehouden tussen de 5 tot max 10 werkdagen. 19e besteld en gisteren geleverd.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Verwijderd

Ik kreeg maandag een mail van studentmobiel dat mijn sgs2 pas met de batch van volgende week woensdag/donderdag geleverd zou kunnen worden. Gelukkig las ik hier dat er vrijdag een grote batch kwam, dus heb ik bij de KS maar om opheldering gevraagd en zei konden mij vertellen dat ze die van mij vrijdag zouden afgeven aan TNT :*)
Dus iedereen die een nummertje lager dan 5171** heeft getrokken, bij deze!
(mijn contract is ontvangen op 20 mei)

• wanda
Komop ik moet hele ordernrs hebben, ben nu aan de lijn met hi. Ze geloven me niet zonder de laatste 2 cijfers.

[ Voor 27% gewijzigd door wanda op 01-06-2011 15:42 ]

• UnderDogg1905
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:37:
Ik kreeg maandag een mail van studentmobiel dat mijn sgs2 pas met de batch van volgende week woensdag/donderdag geleverd zou kunnen worden. Gelukkig las ik hier dat er vrijdag een grote batch kwam, dus heb ik bij de KS maar om opheldering gevraagd en zei konden mij vertellen dat ze die van mij vrijdag zouden afgeven aan TNT :*)
Dus iedereen die een nummertje lager dan 5171** heeft getrokken, bij deze!
(mijn contract is ontvangen op 20 mei)
Kijk, daar wordt ik wel blij van.

Hopelijk een groot genoeg batch voor mij (ordernummer: 5175XX) en alle andere bestellers.
Dan kunnen we allemaal samen overstappen op een andere topic.

• BasPH
YES eindelijk een mailtje van Studentmobiel:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Wordt afgehaald.

17 mei besteld en contract ontvangen, ordernummer 5163**.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:43

Oekol

waka waka hey hey

BasPH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:50:
YES eindelijk een mailtje van Studentmobiel:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Wordt afgehaald.

17 mei besteld en contract ontvangen, ordernummer 5163**.
Wát?! Ik 16 mei ordernummer 5151** en nog niks ontvangen, net met ze gebeld en ze zeiden dat ze nog niks hadden ontvangen?

edit: Oke raar, maar ik krijg nu pas het mailtje.
Beste L. Lasker,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5151**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

[ Voor 32% gewijzigd door Oekol op 01-06-2011 16:01 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Vandaag besteld: Samsung Galaxy SII icm. 2 jarig T-mobile i300 abbo + sms verdubbelaar. Komt uit op 35,50 per maand.

[ Voor 4% gewijzigd door battler op 01-06-2011 15:54 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• themole
Leoon. schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:53:
[...]

Wát?! Ik 16 mei ordernummer 5151** en nog niks ontvangen, net met ze gebeld en ze zeiden dat ze nog niks hadden ontvangen?
Ik heb 13 mei besteld! Studentmobiel is toch geen dochter van HI he. ;) Maar misschien dat ze die van ons van.......

He een mail van studentmobiel hij is verzonden, gewoon terwijl ik bezig ben met mijn bericht te typen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door themole op 01-06-2011 15:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Ga het preciese ordernummer niet publiekelijk plaatsen, maar laatste 3 cijfers is hoger dan 650.
Order geplaatst vannacht om half 1, dus 1 juni 00:30.
Voorraad smsje vandaag om 13:58.
Afspraak zojuist gemaakt, levering vrijdag middag voor 16:00
Levertijd in werkdagen is dus: 1
Rraarrrr.
Bizar, ik heb 26 mei besteld, en mijn order nummer is 3894***. Veel hoger dus. Misschien ben je invaller voor gecancelde order?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:43

Oekol

waka waka hey hey

Oke studentmobiel is bezig met uitleveren van de orders. Ik ben zo blij! Hopen dat ze alles uit kunnen leveren voor iedereen nu!

Voor degene die de track and trace code zoeken. Staat bij inloggen in het scherm rechts onderaan. Later op de avond gaan ze die ook na je mailen. Omdat je nu nog niks kan zien uiteraard.

[ Voor 42% gewijzigd door Oekol op 01-06-2011 15:58 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Pagina: 1 ... 91 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!