• lictorian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:33:
Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat nieuwe abonnees voorrang krijgen op verlengers bij Hi. Nieuwe klanten krijgen 'm vaak 'snel' geleverd, terwijl de verlengers moeten wachten.

Wat ze ook zeggen, het gaat NIET op volgorde van orderdatum.
Dat begin ik ook wel echt te geloven! Ik ben al abo, was al een tijdje aan het wachten op deze GSM. Ik heb hem de 18e telefonisch besteld en heb hem tot nu toe nog steeds niet. Net maar weer eens de KS gebeld (omdat ik hier las dan mensen die de GSM op de 22e besteld hadden al wel hadden ontvangen), maar die konden daar GEEN uitspraak over doen, en vertelde me dat ik nog gewoon op de lijst stond. Ik moest maar wachten tot ik aan de beurt was...... Woon trouwens in Den Bosch...

Kennelijk is "zieltjes" winnen belangrijker dan "zieltjes" behouden. Bedankt Hi, top!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
lictorian schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:47:
Dat begin ik ook wel echt te geloven! Ik ben al abo, was al een tijdje aan het wachten op deze GSM. Ik heb hem de 18e telefonisch besteld en heb hem tot nu toe nog steeds niet. Net maar weer eens de KS gebeld (omdat ik hier las dan mensen die de GSM op de 22e besteld hadden al wel hadden ontvangen), maar die konden daar GEEN uitspraak over doen, en vertelde me dat ik nog geen op de lijst stond. Ik moest maar wachten tot ik aan de beurt was...... Woon trouwens in Den Bosch...

Kennelijk is "zieltjes" winnen belangrijker dan "zieltjes" behouden. Bedankt Hi, top!
Dan had hij/zij van mij dus het antwoord gekregen dat ze me nu op de lijst annuleringen konden bijschrijven en dat ook daadwerkelijk geannuleerd. Als ze je zo aan het lijntje houden, zou ik dus overstappen naar een andere aanbieder.
Al moest ik daar meer betalen, mijn eigenwaarde is me dat wel waard!
Het lijkt verdomme wel alsof je God op de blote knieën mag bedanken dat je van die provider dat toestel mag kopen! 8)7

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:16
Het zou ook nog kunnen dat 2 jarig voorrang krijgt op 1 jarig, ik heb zelf een 1 jarig contract afgesloten, weet niet hoe het met de rest zit?

Verwijderd

Timmmeeehhh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:04:
Het zou ook nog kunnen dat 2 jarig voorrang krijgt op 1 jarig, ik heb zelf een 1 jarig contract afgesloten, weet niet hoe het met de rest zit?
ik heb een 2-jarig contract afgesloten, dat gaat dus niet op.
Het liefst zou ik mn bestelling annuleren, het probleem is alleen dat mijn huidige contract nog doorloopt tot augustus. |:(

Verwijderd

2-jarige verlenging op 13 mei. Ik heb pas gisteren een status update gekregen naar "in behandeling"

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
lictorian schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:47:
[...]

En daarom ben ik na 8 jaar weg bij Hi. Kun je werkelijk niks mee regelen met die gasten.
Laat ze maar snel mijn nummer omzetten naar Vodafone, de S II opsturen en klaar.

Verwijderd

Ik heb ook 2 jarig.. dus zal best kunnen. maar jonge gaat op levering depost.
Utrecht is deze week tim. wij zitten goed. heb er vertrouwen in.
Minimale levertijd; 10 dagen zijn nog niet voorbij dusja:P

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik kan ook nog steeds verlengen dus er is gewoon helemaal nog niks aan mijn bestelling gedaan sinds de 17e.

Verwijderd

ninjawanda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:12:
Ik kan ook nog steeds verlengen dus er is gewoon helemaal nog niks aan mijn bestelling gedaan sinds de 17e.
Iedereen kan dat, dus dat zegt niks.

• wanda
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Iedereen kan dat, dus dat zegt niks.
Ok. de twitter helpdesk vertelde mij namelijk dat dat niet meer zou kunnen als mijn bestelling erdoor is.

Verwijderd

ninjawanda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Ok. de twitter helpdesk vertelde mij namelijk dat dat niet meer zou kunnen als mijn bestelling erdoor is.
Ik kreeg een mail, dat ze automatisch hebben overgezet van nummerbehoud op verlenging, dat betekend dus dat ze er mee bezig zijn, en kan nog steeds verlengen. dusja. en status is ook veranderd.

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
Wat mij gisteren is verteld door de KS van Hi is dat de manier waarop iemand de telefoon heeft besteld - in de winkel, via telefoon of via internet - uitmaakt wanneer het wordt geleverd. Ze hebben namelijk alle drie een eigen voorraad. maargoed.. zal vast wel niet kloppen. Er wordt zoveel gezegd :)

Ik heb in de winkel op 16 mei besteld en sta nog steeds in 'voor inschrijving' :(

Verwijderd

DeJoostnl schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:19:
Wat mij gisteren is verteld door de KS van Hi is dat de manier waarop iemand de telefoon heeft besteld - in de winkel, via telefoon of via internet - uitmaakt wanneer het wordt geleverd. Ze hebben namelijk alle drie een eigen voorraad. maargoed.. zal vast wel niet kloppen. Er wordt zoveel gezegd :)

Ik heb in de winkel op 16 mei besteld en sta nog steeds in 'voor inschrijving' :(
ook onzin dus, ik heb op 17-5 rond 22:00 uur besteld en als het goed is komt de koerier binnen 1,5 uur hier langs

Verwijderd

Ik heb online besteld op 16 mei (verlenging) en sta ook nog steeds op ' voor inschrijving'

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:21:
[...]

ook onzin dus, ik heb op 17-5 rond 22:00 uur besteld en als het goed is komt de koerier binnen 1,5 uur hier langs
Wrijf het maar in :'(

Verwijderd

Gaan al deze ervaringen nou over Hi?
Een vriend van me heeft hem vorige week in de winkel besteld met een KPN abbo (verlenging)
Hij mocht hem na 4 dagen al ophalen en bovendien hadden ze een fout gemaakt, waardoor hij hem ook nog eens thuis geleverd kreeg :+ Helaas mocht ie hem niet houden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:22:
[...]

Gaan al deze ervaringen nou over Hi?
Een vriend van me heeft hem vorige week in de winkel besteld met een KPN abbo (verlenging)
Hij mocht hem na 4 dagen al ophalen en bovendien hadden ze een fout gemaakt, waardoor hij hem ook nog eens thuis geleverd kreeg :+ Helaas mocht ie hem niet houden.
Ja en Kpn is zelfde als hi. onderdeel van.

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-12 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:09:
[...]

Kun je de inhoud van de mail ook even naar mij sturen ? :P Dan stuur ik er ook gelijk eentje
Inderdaad wel een goed. Niet geschoten is altijd mis. Aan de telefoon krijg je telkens maar weer hetzelfde riedeltje te horen. 8 juni maar niet 100% zeker dat je erbij zit. bla bla

Verwijderd

SlideR NL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Inderdaad wel een goed. Niet geschoten is altijd mis. Aan de telefoon krijg je telkens maar weer hetzelfde riedeltje te horen. 8 juni maar niet 100% zeker dat je erbij zit. bla bla
The Phone House heeft net weer 221 stuks binnengekregen.

• Laptom
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 14:21
Bij Algebeld is mijn bestelling helaas wederom uitgesteld. Nu van 1 juni naar 3 juni. Gelukkig wel een bevestiging gekregen dat ik bij de eerst volgende badge zal zitten.

Erg vervelend dat het zo lang duurt (11-5 besteld), overigens is de communicatie wel erg positief met Algebeld. Altijd binnen 60min een reply.

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:46:
[...]

The Phone House heeft net weer 221 stuks binnengekregen.
Ze zeiden tegen mij dat het nog 1 a 2 weken duurt voor ze kunnen leveren

Verwijderd

roelg90 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Ze zeiden tegen mij dat het nog 1 a 2 weken duurt voor ze kunnen leveren
Ik heb vanmiddag contact gehad met de KS en die persoon vertelde mij ook een heel ander verhaal dan degene waar ik bij besteld heb. Heb daarom weer gemaild met de persoon waar ik de bestelling heb gedaan.
Die zei dat er meteen een telefoon gekoppeld wordt als er een order aangemaakt wordt. Anders krijgen ze de melding op back order. Hieronder de mail

Dit klopt niet helemaal. Normaal gesproken als de toestellen er niet meer zijn word er een backorder gemaakt en moeten wij wachten tot de toestellen weer binnen zijn.
In dit geval is het toestel aangeslagen toen deze gewoon op voorraad was en is deze dus op het transactie nummer aangeslagen, deze word dan apart gehouden tot het transactie nummer bij ons magazijn langs komt.
Dus vrees niet hij ligt apart en komt jou kant op. Voor nummerbehoud word officieel 10 werkdagen aangehouden, dit in het ergste geval als er een fout gemaakt zou worden.
Ik heb je nummerbehoud net nog nagekeken en deze is goedgekeurd. Je telefoon ligt dus klaar om verstuurd te worden.

Om je nog even gerust te stellen wij hebben een uur geleden 221 stuks galaxy s 2 binnen gekregen op voorraad.
Dus je toestel is er zowiezo!!

• adinsx
KS van Vodafone vertelde me dat vorige week donderdag ook. Daar hadden ze er nog 55 op voorraad, en dus telefonisch besteld. Maandag bleek dat het goed is gegaan en ik in het hele systeem niet zat. Dus ook de 'reservering' was foetsie. Maar ze gaf wel tot 2x aan dat er inderdaad verschillende voorraden zijn tussen telefonisch of via website bestellen.

*Of was het alleen maar om zo een verkocht abo te scoren? ;) *

• roelg90
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:59:
[...]
... Voor nummerbehoud word officieel 10 werkdagen aangehouden, dit in het ergste geval als er een fout gemaakt zou worden.
Ik heb je nummerbehoud net nog nagekeken en deze is goedgekeurd. Je telefoon ligt dus klaar om verstuurd te worden.

Om je nog even gerust te stellen wij hebben een uur geleden 221 stuks galaxy s 2 binnen gekregen op voorraad.
Dus je toestel is er zowiezo!![/i]
Ok, dan heb ik ook nog hoop dat hij spoedig geleverd wordt

• Peatsmoke
  • Niet online
adinsx schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:00:
[...]

KS van Vodafone vertelde me dat vorige week donderdag ook. Daar hadden ze er nog 55 op voorraad, en dus telefonisch besteld. Maandag bleek dat het goed is gegaan en ik in het hele systeem niet zat. Dus ook de 'reservering' was foetsie. Maar ze gaf wel tot 2x aan dat er inderdaad verschillende voorraden zijn tussen telefonisch of via website bestellen.

*Of was het alleen maar om zo een verkocht abo te scoren? ;) *
Vergeet de shops niet, die hebben ook nog een aparte voorraad...
Als je niet 'in het systeem' zit hebben ze je 'op papier' ook nog niets verkocht...

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Ik heb vanmiddag contact gehad met de KS en die persoon vertelde mij ook een heel ander verhaal dan degene waar ik bij besteld heb. Heb daarom weer gemaild met de persoon waar ik de bestelling heb gedaan.
Die zei dat er meteen een telefoon gekoppeld wordt als er een order aangemaakt wordt. Anders krijgen ze de melding op back order. Hieronder de mail

Dit klopt niet helemaal. Normaal gesproken als de toestellen er niet meer zijn word er een backorder gemaakt en moeten wij wachten tot de toestellen weer binnen zijn.
In dit geval is het toestel aangeslagen toen deze gewoon op voorraad was en is deze dus op het transactie nummer aangeslagen, deze word dan apart gehouden tot het transactie nummer bij ons magazijn langs komt.
Dus vrees niet hij ligt apart en komt jou kant op. Voor nummerbehoud word officieel 10 werkdagen aangehouden, dit in het ergste geval als er een fout gemaakt zou worden.

Dus je toestel is er zowiezo!!
Daar geloof ik niets van!
De VF shop in Heerlen (één van de twee) heeft al een wachtlijst van meer dan 50!
Dus die 221 is een druppel op een gloeiende plaat.

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:43:
[...]

22 mei besteld
Nee, Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 30 2 jaar
Internet Extra.

nummer behoud kreeg ik een mail;
Uit onze gegevens is het gebleken dat je al een bestaande klant van KPN bent. Daarom willen we je laten weten dat we geen nummerbehoud maar een contractverlenging voor je zullen aanvragen.

Op de site stond namelijk bij bestellen al dat je beter een nieuw abbo kunt aanvragen met nummerbehoud want contract loop automatisch af. anders duurt langer. zoals bij jou. stond gewoon vermeld.
Wat heb je eigenlijk voor een ordernummer?
En wanneer heb je contract ontvangen bericht gekregen?

Ik heb de mijne via post gestuurd dus het kan dat mijne later is aangekomen dan de joune.

Verwijderd

Peatsmoke schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Daar geloof ik niets van!
De VF shop in Heerlen (één van de twee) heeft al een wachtlijst van meer dan 50!
Dus die 221 is een druppel op een gloeiende plaat.
Ik heb het niet over de VF shop, deze zijn binnengekomen bij de phone house in amersfoort die de online bestellingen doen.

Verwijderd

De Samsung Galaxy S2 (i9100) is een waar verkoopsucces in Zuid-Korea: in een maand zijn er maar liefst meer dan een miljoen exemplaren verkocht.

Dat betekent dat er elke 3 seconde een Samsung Galaxy S2 over de toonbank ging. Het aantal van een miljoen exemplaren binnen een maand is een nieuw record. Het vorige record stond op naam van de originele Samung Galaxy S, die in 70 dagen een miljoen keer werd verkocht.

De Galaxy S2 breekt louter records. Het eerste uur dat het toestel in Zuid-Korea te koop was, werden er al 200.000 besteld. Voordat het toestel in de winkels lag waren er al 3 miljoen pre-orders. Samsung hoopt aan het einde van het jaar wereldwijd 10 miljoen exemplaren van de Galaxy S2 te hebben verkocht.

Verwijderd

UnderDogg1905 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Wat heb je eigenlijk voor een ordernummer?
En wanneer heb je contract ontvangen bericht gekregen?

Ik heb de mijne via post gestuurd dus het kan dat mijne later is aangekomen dan de joune.
ordernummer is : 336879**

Laatste update: 30/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Verwijderd

Vrijdag telefonisch besteld bij The Phone House en orderstatus net veranderd dat ik gebeld wordt en nog geen minuut later wordt ik gebeld. Morgen tussen 18:00 uur en 21:00 uur heb ik hem in huis :D

• adinsx
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:24:
Vrijdag telefonisch besteld bij The Phone House en orderstatus net veranderd dat ik gebeld wordt en nog geen minuut later wordt ik gebeld. Morgen tussen 18:00 uur en 21:00 uur heb ik hem in huis :D
Wow dat is snel. Nieuw contract met of zonder nummerbehoud?

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Wow dat is snel. Nieuw contract met of zonder nummerbehoud?
Ik zit nu bij T-mobile, maar heb een nieuw contract afgesloten van vodafone met nummerbehoud. Nummerbehoud was in 2 dagen geregeld en de S2 was op voorraad die meteen gekoppeld werd aan mijn order.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn bestelling van 23 mei bij GSMwijzer is vandaag omgezet van 'Cortract ontvangen" naar "Nummerbehoud in behandeling". Hopelijk gaat dat snel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
zonoskar schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:45:
Mijn bestelling van 23 mei bij GSMwijzer is vandaag omgezet van 'Cortract ontvangen" naar "Nummerbehoud in behandeling". Hopelijk gaat dat snel.
Hoop dat dat betekent dat ze ook met mijn telefoon bezig zijn.. 17 mei besteld, 18-19 mei contract ontvangen. Heb alleen geen nummerbehoud dus kan nu ook geen hoogte krijgen van of ze ermee bezig zijn :P

Verwijderd

heb hem eindelijk binnen!

17-05 besteld en een 10 minuutjes geleden ontvangen.
Na de illegale foto actie heb ik hem nu in het doosje naast me staan.
vanavond uitpakken en ermee gaan spelen.

iedereen die nog wacht, sterkte!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 09:18
Ik 17 mei bij Studentmobiel besteld en contract ontvangen, daarna niets meer gehoord... (behalve e-mail dat de levering is vertraagd).

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Nice..Hopelijk heb ik morgen het zelfde berichtje..

19 mei: Besteld
24 mei: Contract Ontvangen

en nog niets gehoord over nummerbehoud.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:47:
heb hem eindelijk binnen!

17-05 besteld en een 10 minuutjes geleden ontvangen.
Na de illegale foto actie heb ik hem nu in het doosje naast me staan.
vanavond uitpakken en ermee gaan spelen.

iedereen die nog wacht, sterkte!
de illegale foto actie?

Verwijderd

je krijgt een blaadje waar je je naam, datum en handtekening op zet.
dan pin je €0,01.

dan maakt ie een foto van dat blaadje, het pinbonnetje en je rijbewijs (tegelijk op 1 foto)
zover ik weet mag je een foto maken van het rijbewijs, al helemaal niet op die manier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:57:
[...]

je krijgt een blaadje waar je je naam, datum en handtekening op zet.
dan pin je €0,01.

dan maakt ie een foto van dat blaadje, het pinbonnetje en je rijbewijs (tegelijk op 1 foto)
zover ik weet mag je een foto maken van het rijbewijs, al helemaal niet op die manier.
Dat is altijd zo bij een nieuwe mobiel, dat je 0.01 cent overmaakt om te activeren ofzo, en dan maakt de bezorger foto, althans 2 jaar terug bij mijn samsung star ook zo

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:51
Net weer gebeld met studentmobiel, telefoon blijkt al sinds vorige week klaar te liggen! Alleen die k*t lui van tmobile zeggen steeds dat ze geen nummerbehoud aanvraag hebben gehad. Volgens VF is hij al 2x ingediend.

Al 10 keer naar beiden gebeld vandaag maar kom geen steek verder, tmobile weet van niks en VF kan niks omdat ze op tmobile wachten. :( gaat nog lang duren zo ben ik bang.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:02:
[...]

Dat is altijd zo bij een nieuwe mobiel, dat je 0.01 cent overmaakt om te activeren ofzo, en dan maakt de bezorger foto, althans 2 jaar terug bij mijn samsung star ook zo
dat pinnen is gewoon zodat ze weten dat er afgeleverd is, je kunt ook digitaal tekenen dat werkt normaal hetzelfde.
Maar die foto vind ik vreemd en overbodig, ze hebben al mijn info al?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:22:
[...]

dat pinnen is gewoon zodat ze weten dat er afgeleverd is, je kunt ook digitaal tekenen dat werkt normaal hetzelfde.
Maar die foto vind ik vreemd en overbodig, ze hebben al mijn info al?
Heb ik ook geen idee van, maar je zei het zo van illegale shit haha.
status is nog altijd hetzelfde, wil dat ding zo graag nu in me handen hebben al.
Ga vrijdag avond op vakantie, maar als status zelfde blijft kleine kans dat die gelijk mee kan.

Weet iemand btw. of met internet extra je ook gratis op internet kan in het buitenland op je samsung galaxy 2?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:25:
[...]

status is nog altijd hetzelfde, wil dat ding zo graag nu in me handen hebben al.
Ga vrijdag avond op vakantie, maar als status zelfde blijft kleine kans dat die gelijk mee kan.

Weet iemand btw. of met internet extra je ook gratis op internet kan in het buitenland op je samsung galaxy 2?
ja, waarom moet mijn rijbewijs op de foto?

internet in het buitenland is niet gratis naar mijn weten!
je krijgt wel ene sms als je tegen de €50,- aan zit. je kunt dan pas verder als je Ja terug smst.
Zorg dus altijd dat je naast je eventuele ipad ook een telefoon hebt. met de ipad kun je namelijk niet smsen en kun je dus nooit meer dan €50,- gebruiken.

• ton89
  • Laatst online: 22-11-2023
16-05 besteld, Hi 30 2 jaar verlenging

Vanochtend was mijn status nog 'Voor inschrijving', is zojuist veranderd naar 'Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.'

Kan ik nu verwachten dat het nog een paar dagen duurt? Of is dit loos alarm?

Verwijderd

ton89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:31:

Vanochtend was mijn status nog 'Voor inschrijving', is zojuist veranderd naar 'Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.'

Dat zal je wel denken hé
Die van mij sinds gister op die status.

Verwijderd

ton89 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:31:

bij mij was in 3 uurtjes tijd de status veranderd van voorinschrijving naar er wordt contact opgenomen ne had de pakketdienst al gebeld.
maar soms duurt het wat langer inderdaad..

Verwijderd

Ordernummer: 5148xx
Studentmobiel.nl
iPlan-200

Heb net de KS van studentmobiel aan de lijn gehad. Vertelden mij dat ik waarschijnlijk op zaterdag moest rekenen dat ik het toestel zou krijgen. Alleen vergeten te vragen hoe het zit met de aanbieding (eerste 5 maanden €0,-) en of deze nu nog steeds geldig is.. Heb er mijn twijfels over.. Iemand die hier meer over weet?

Een paar minuten geleden krijg ik dit binnen:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order is per TNT Post aan u verzonden.
Krijg ik 'm dan vandaag nog binnen?

Verwijderd

op 15-5 heb ik via Hi.nl een verlenging aangevraagd met de S2.

op 25-5 kreeg ik een sms: beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Groeten van Hi

De Kooporder status op de Hi site zegt:

laatste update 25-5; order verzonden.

als ik dan doorklik naar de tnt site dan zegt hij daar dat het pakketje bij het distributiecentrum is met als status:
26.05.2011:
Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.

mijn ordernummer is trouwens 3368**** en ik kom uit sittard (limburg)

moet ik hier dus uit aannemen dat mijn telefoon al bijna een week bij tnt rondslingert of heeft iemand een idee hoe dit kan en wanneer ik mijn telefoon kan verwachten?

alvast bedankt voor de reacties!

• Timmmeeehhh
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:25:
[...]

nee dat kost gewoon extra. Zou internet gewoon uitzetten als je op vakantie gaat. Binnen de EU is het al duur maar daar buiten wordt het al helemaal onbetaalbaar.

• Recrush
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:44:
Ordernummer: 5148xx
Studentmobiel.nl
iPlan-200

Heb net de KS van studentmobiel aan de lijn gehad. Vertelden mij dat ik waarschijnlijk op zaterdag moest rekenen dat ik het toestel zou krijgen. Alleen vergeten te vragen hoe het zit met de aanbieding (eerste 5 maanden €0,-) en of deze nu nog steeds geldig is.. Heb er mijn twijfels over.. Iemand die hier meer over weet?

Een paar minuten geleden krijg ik dit binnen:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order is per TNT Post aan u verzonden.
Krijg ik 'm dan vandaag nog binnen?
GSMwijzer stuurde mij dit vorige week via Twitter:
"Zal naar verwachting volgende week zijn. Je komt uiteraard wel in aanmerking voor de 5 maanden 0 euro abokosten :-)"

Denk dus dat je gewoon 5 maanden hebt omdat je het contract als zodanig hebt afgesloten.

Ik wil ook bericht hebben dat er in ieder geval IETS gebeurt. Maarja, 5165xx, dus logisch dat jij eerder bent. :P

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij klopt er nog geen één "Hi-leveringstheorie".

Ik kom uit provincie Utrecht, heb online verlengd voor 1 jaar op maandag 23 mei. Donderdag 26 mei geleverd.

Dus lijkt het niet op regio te gaan, heeft 1 jaar geen voorrang op 2 jaar of andersom en verlengers gaan ook niet voor nieuwe abonnees of andersom :9

Verwijderd

Ordernummer: 336879**
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 30 2 jaar
Internet Extra

Status:

Laatste update: 30/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Voor TNT pakket informatie klik hier

Kan iemand mij vertellen of ik hem voor vrijdag avond in me hand heb?

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 14:13
^ Wanneer heb je besteld?

Verwijderd

22 mei, savonds. en kreeg gister een mail dat ze ipv nummerbehoud ; contractverlenging hebben aangevraagd voor me omdat ik al KPN gebruiker was.

Verwijderd

Iemand van studentmobiel al een statusupdate? Ik nog steeds 'contract ontvangen'.
Provincie Noord Holland ordernummer 5179xx

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Ik had klantwaarde C bij HI. Ik moest 70euri bijbetalen voor 1 jaar verlenging Hi Online 30 met internet extra.
(Via Hi.nl)

en wat Ruben hieronder aangeeft, klantwaarde A is het laagst... F hoogst, dus beste aanbieding.
Echt? Wat vreemd.

Ik ben vandaag even bij The Phone House langsgeweest en kreeg te horen dat mijn klantwaarde "F" is. Vervolgens vroeg ik de medewerker wat ik nou bij zou moeten betalen voor het toestel als ik mijn abo met 1-jaar zou verlengen (Hi 35 met Xtra Snel internet) en hij antwoordde dat ik 200 euro bij zou moeten betalen. :?

Dat kan toch niet kloppen (gezien het feit dat jij maar 70 euro bij moest betalen met een lagere klantwaarde)?

• Recrush
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:02:
Iemand van studentmobiel al een statusupdate? Ik nog steeds 'contract ontvangen'.
Provincie Noord Holland ordernummer 5179xx
Zoals ik hierboven ook al zei, 5165xx maar ook nog contract ontvangen. Nog even geduld dus :)

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
Heb 16 mei besteld / 17 mei status veranderd naar "Voor Inschrijving"

Net KS gebeld is mij verteld dat ze vrijdag 3 juni een nieuwe levering kregen.
En dat ik daar dan wel bij zou zitten.

Verwijderd

rickoa schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:57:
Heb 16 mei besteld / 17 mei status veranderd naar "Voor Inschrijving"

Net KS gebeld is mij verteld dat ze vrijdag 3 juni een nieuwe levering kregen.
En dat ik daar dan wel bij zou zitten.
Bij Hi ga ik vanuit ?

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Zojuist telefonisch contract verlengd bij VF. Toestel zou op voorraad zijn volgens de medewerkster. Levertijd 10 werkdagen. Het wachten is begonnen....

Ook nog leuk de reactie op mijn vraag of het toestel op voorraad is/was:
Ik heb slecht nieuws voor u, het toestel is op voorraad
:P

[ Voor 33% gewijzigd door Stimpy001 op 31-05-2011 20:10 ]

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 13:54
Stimpy001 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:08:
Zojuist telefonisch contract verlengd bij VF. Toestel zou op voorraad zijn volgens de medewerkster. Levertijd 10 werkdagen. Het wachten is begonnen....

Ook nog leuk de reactie op mijn vraag of het toestel op voorraad is/was:

[...]
:P
Ik zou er niet op rekenen: gisteren vertelde de Vodafone KS nog dat het minimaal 16 juni zou worden, en ik heb verlengd op 23 mei...

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32
Net ff bij de MediaMarkt ArenA langsgegaan, aangezien de SGS2 in de 'aanbieding' is voor 500 euro. Niet dat ze deze aanbieding op voorraad hebben...

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Climbon schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:18:
[...]

Ik zou er niet op rekenen: gisteren vertelde de Vodafone KS nog dat het minimaal 16 juni zou worden, en ik heb verlengd op 23 mei...
Uitgaande van hemelvaart en pinksteren en de aangegeven 10 werkdagen dan kom je inderdaad zo rond de 16e juni uit. Maar we gaan het wel zien. Levertijden zijn altijd te lang...

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Verwijderd

ik heb op 4 mei besteld nu nog niet binnen

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik had net me mail bekeken, bleek het dat ik al twee keer ben gebeld door de koerier om een afspraak te maken. Betekend dit dat me telefoon geleverd wordt, of dat ik me contract krijg?

Even voor de duidelijkheid: Ik heb een nieuw hi-20 abbo met internet extreem en nummerbehoud aangevraagd.

• Noedelsoep
  • Laatst online: 31-10 18:02
Ik kan sinds een week verlengen bij Vodafone en na een tijdje research en her en der oriënteren toch maar besloten om even de klantenservice te benaderen.

Vanmiddag dus gebeld en eerst gevraagd of ze 'm op voorraad hadden. De beste man vertelde mij dat hij ze half juni weer kreeg en zei er specifiek bij dat ze unbranded (Vanilla) waren. 2-jarige verlenging B+S+W 350 voor 0 euro en micro SD kaartje erbij van 8GB. Heb verteld dat ik het in overweging nam en ik heb uiteindelijk vanavond teruggebeld.

Ik kreeg een andere medewerker aan de lijn, had verder hetzelfde verhaaltje gedaan als vanmiddag, maar hij vertelde me dat ze ze op dit moment wel ruim in voorraad hadden, echter wel de branded (Sensation) versie en dat ze enkel in het begin de Vanilla kregen en nu niet meer. Ik confronteerde hem met het verhaal van vanmiddag die ik met zn collega had en toen ging hij zelf ook twijfelen, nadat hij op zn scherm een toevoeging zag bij de nu op dit moment aanwezige voorraad dat ze simlockvrij waren, wat dus volgens hem betekent dat ze niet branded zijn.

Naja, hij heeft me specifiek vermeld dat ik hem binnen zeven werkdagen mag terugsturen, mocht-ie wel branded zijn en dat ik dan op zeker een Vanilla zou krijgen. Heb verder de naam van desbetreffende medewerker gevraagd etc, je weet maar nooit.

Orderbevestiging en contractwijziging binnen via mail, staat er wel specifiek 'Samsung Galaxy II Sensation' op. Heb alles hier doorgelezen over de unbranded en branded geneuzel, maar is er iemand die dit ook heeft gekregen bij Vodafone en zo ja, wat voor een versie heb je binnengekregen? Alvast bedankt voor de moeite!

[ Voor 3% gewijzigd door Noedelsoep op 31-05-2011 21:17 ]

Verwijderd

thijspronk92 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:53:
Ik had net me mail bekeken, bleek het dat ik al twee keer ben gebeld door de koerier om een afspraak te maken. Betekend dit dat me telefoon geleverd wordt, of dat ik me contract krijg?

Even voor de duidelijkheid: Ik heb een nieuw hi-20 abbo met internet extreem en nummerbehoud aangevraagd.
Dat je telefoon geleverd wordt.
Wanneer heb je besteld?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Noedelsoep schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:12:
Ik kan sinds een week verlengen bij Vodafone en na een tijdje research en her en der oriënteren toch maar besloten om even de klantenservice te benaderen.

Vanmiddag dus gebeld en eerst gevraagd of ze 'm op voorraad hadden. De beste man vertelde mij dat hij ze half juni weer kreeg en zei er specifiek bij dat ze unbranded (Vanilla) waren. 2-jarige verlenging B+S+W 350 voor 0 euro en micro SD kaartje erbij van 8GB. Heb verteld dat ik het in overweging nam en ik heb uiteindelijk vanavond teruggebeld.

Ik kreeg een andere medewerker aan de lijn, had verder hetzelfde verhaaltje gedaan als vanmiddag, maar hij vertelde me dat ze ze op dit moment wel ruim in voorraad hadden, echter wel de branded (Sensation) versie en dat ze enkel in het begin de Vanilla kregen en nu niet meer. Ik confronteerde hem met het verhaal van vanmiddag die ik met zn collega had en toen ging hij zelf ook twijfelen, nadat hij op zn scherm een toevoeging zag bij de nu op dit moment aanwezige voorraad dat ze simlockvrij waren, wat dus volgens hem betekent dat ze niet branded zijn.

Naja, hij heeft me specifiek vermeld dat ik hem binnen zeven werkdagen mag terugsturen, mocht-ie wel branded zijn en dat ik dan op zeker een Vanilla zou krijgen. Heb verder de naam van desbetreffende medewerker gevraagd etc, je weet maar nooit.

Orderbevestiging en contractwijziging binnen via mail, staat er wel specifiek 'Samsung Galaxy II Sensation' op. Heb alles hier doorgelezen over de unbranded en branded geneuzel, maar is er iemand die dit ook heeft gekregen bij Vodafone en zo ja, wat voor een versie heb je binnengekregen? Alvast bedankt voor de moeite!
De sensation is met een sensation pack, dus van dat festival. Dat wil gewoon zeggen dat die unbranded is maar van het actiepakket is. Dit staat hier dus los van. De galaxy s2 is gewoon unbranded. (werk bij vodafone)

• Noedelsoep
  • Laatst online: 31-10 18:02
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:36:
[...]
De sensation is met een sensation pack, dus van dat festival. Dat wil gewoon zeggen dat die unbranded is maar van het actiepakket is. Dit staat hier dus los van. De galaxy s2 is gewoon unbranded. (werk bij vodafone)
Aaaah oké, thanks. Dat geeft me al wat meer vertrouwen erin!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Als je kijkt op de website van Phonehouse.nl staat er duidelijk 'Op voorraad'

dus ik neem aan dat ze die dan ook hebben in de winkel.. toch??

• alwaysleft
038Robijno schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:58:
Als je kijkt op de website van Phonehouse.nl staat er duidelijk 'Op voorraad'

dus ik neem aan dat ze die dan ook hebben in de winkel.. toch??
Nope, in de winkel is de voorraad anders dan op een website. Wel kan je hem ophalen in een winkel

• 038Robijno
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Nope, in de winkel is de voorraad anders dan op een website. Wel kan je hem ophalen in een winkel
okee.. heb hem net besteld.(uurtje terug)..

34,95 in de maand en de eerste 4 maanden gratis en geen bij betaling!!

hopen dat ik hem dan morgen wel kan ophalen er stond namenlijk een oranje balkje met als tekst 'Beperkte voorraad' in Zwolle (had ik aangevinkt)...

wat denk jij??

[ Voor 11% gewijzigd door 038Robijno op 31-05-2011 22:14 ]

• alwaysleft
038Robijno schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:
[...]

hopen dat ik hem dan morgen wel gewoon kan ophalen in de vesteging zwolle?? (had ik aangevinkt)...
Ai ai, tmobile. Hoop dat je goed bereik hebt :X ;)

• 038Robijno
Mhwa.. in de Iphone 4 en de galaxy S heb ik beter bereik dan Vodafone eigenlijk....
en ja, woon in Zwolle dus een goede dekking van vrijwel iedere provider;)

• adinsx
Als je dieper het 'oosten' in gaat als doetinchem kun je het met Tmobile wel vergeten.

Hoop dat Vodafone de boel inderdaad op voorraad heeft en dat ze snel uitleveren. Wil de telefoon voor 17 juni hebben :)

• alwaysleft
038Robijno schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:15:
Mhwa.. in de Iphone 4 en de galaxy S heb ik beter bereik dan Vodafone eigenlijk....
en ja, woon in Zwolle dus een goede dekking van vrijwel iedere provider;)
Ow dat is het in veel gevallen niet eens het bereik, maar die praktijksnelheden die je haalt met mobiel internet zijn hier in zuid limburg huilen met de pet op met T-Mobile. Wat een faal provider. Met KPN en Vodafone gewoon top

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 31-05-2011 22:19 ]

• 038Robijno
nou, ik moet zeggen dat ik weinig tot geen verschil merk kwa internet snelheid... sterker nog, op de Ipad lijkt tmobile zelfs sneller te zijn dan vodafone.

maar, denk jij dat ze hem wel op voorraad in de winkel hebben liggen als er in het oranje staat 'beperkte voorraad'???

• Erik Reintjens
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2021
Als je bij Hi een abonnement koopt, kan je dan ook je internet verhogen of verlagen? Bijv. als ik internet extreem heb gekocht dat ik dan naar internet extra kan overstappen?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:14

Oekol

waka waka hey hey

Voor de mensen van studentmobiel die nog aan het wachten zijn, ik heb ordernummer 5151** en nog steeds geen update. Dit komt waarschijnlijk omdat ze vorige week dacht ik ook woensdag pas verstuurd werden. dus morgen krijgen we een update (:

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Timmmeeehhh
Erik Reintjens schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:49:
Als je bij Hi een abonnement koopt, kan je dan ook je internet verhogen of verlagen? Bijv. als ik internet extreem heb gekocht dat ik dan naar internet extra kan overstappen?
Ja, dat zijn losse bundels buiten je contract om, die kan je op de website zo aan en uitvinken :)

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Climbon schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:18:
[...]

Ik heb op 20 mei verlengt, en ik heb de mijne vandaag gekregen. Toen ik gisteren belde waren ze nog steeds niet op voorraad maar gisteravond kreeg ik opeens een verzendbevestiging, en vanmiddag is hij bezorgt. Je moet niet naar die klantenservice luisteren, die zijn blijkbaar ook niet in staat om positief nieuws te melden. Ze lijken je gewoon wat willekeurigs te vertellen.

Maar ik ben hier (gelukkig) weg.

• Skann
  • Laatst online: 03-12 14:11
Timmmeeehhh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Ja, dat zijn losse bundels buiten je contract om, die kan je op de website zo aan en uitvinken :)
Dus niet he. Als je internet Extreem afsluit, betaalt KPN daar een vergoeding voor uit aan de winkel/webshop. Ze gaan je dan niet naar €12,50 overzetten als jij dat wilt.

Dit geldt ook als je internet afsluit met toestelkorting op de Hi/KPN site.

Helaas.

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:24:
[...]

Dat je telefoon geleverd wordt.
Wanneer heb je besteld?
Ik heb pas op de 26e besteld, heb ik ff mazzel, zal waarschijnlijk wel komen doordat ik nieuw ben. Dan willen ze je zo snel mogelijk binnen halen.

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 08:13
038Robijno schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:
[...]

hopen dat ik hem dan morgen wel kan ophalen er stond namenlijk een oranje balkje met als tekst 'Beperkte voorraad' in Zwolle (had ik aangevinkt)...

wat denk jij??
Vergeet het maar, dat dacht ik ook. De website van Phonehouse heeft andere voorraad als de winkels.
Dus dit staat los van elkaar vertelde men. De winkel fungeert in zo'n geval alleen als afhaalpunt.
Ik heb ze gisteren gebeld en de online order geannuleerd. Ga morgen naar de winkel en hoop hem mee te krijgen.
Het zit me godverdomme niet mee. Eerst 3 weken wachten op de onlinebestelling van VF zonder dat er iets gebeurd. Geannuleerd en bevestigt door hun. Nu dit gezeik weer.
Online bestellingen met telecom doe ik nooit meer in ieder geval.

• Nickenator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Gisteravond (16:30) bij hi ook een besteld i.c.m. Online 25 abo. We zullen zien.

• bkah
  • Laatst online: 24-05 19:23
20 mei telefonisch verlengd bij Vodafone online winkel
30 mei bericht verzending
31 mei toestel bij de buren afgeleverd *O* *O*

• Recrush
Hell yeah!

"Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5165xx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail."

Ben benieuwd hoeveel ze er vandaag de deur uit doen.

• wanda
Recrush schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:24:
Hell yeah!

"Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5165xx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail."

Ben benieuwd hoeveel ze er vandaag de deur uit doen.
Provider? Wanneer besteld?

• Peatsmoke
  • Niet online
bkah schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:40:
20 mei telefonisch verlengd bij Vodafone online winkel
30 mei bericht verzending
31 mei toestel bij de buren afgeleverd *O* *O*
Bij de buren afgeleverd??? 7(8)7
Wees maar blij dat je eerlijke buren hebt! Hoe kan de koerier zoiets doen???
Je moet toch tekenen voor ontvangst?

• Recrush
ninjawanda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:26:
[...]

Provider? Wanneer besteld?
GSMwijzer (/Studentmobiel)
T-Mobile i-150
17 mei besteld / 18-19 mei contract ontvangen.

• frye
  • Laatst online: 20:05
Nog steeds:

Orderstatus
Betaald

Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.

Gsmwijzer: 5188**
Hopelijk wordt hij deze week nog geleverd.
Komt er na deze orderwijziging:

"Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden."?
En gebeurd dit via mail of moet je telkens zelf kijken?

• Recrush
Status is op de site uiteraard veranderd, en heb ook een e-mail gehad met dezelfde melding. Denk dat dat voor jou ook zo gaat (neem aan dat je een los toestel hebt gezien er 'betaald' staat).

• frye
  • Laatst online: 20:05
Ja, heb een los toestel besteld op 23-05.
Is uw order deze morgen veranderd of gisteren/nacht?

Benieuwd wanneer het dan zal aankomen aangezien het morgen feestdag is.

• Recrush
Status van mij is vanmorgen om 07:42 veranderd. Geen idee of alles in één keer is gegaan of dat die van jou en anderen later vandaag nog verwerkt worden.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb nog geen verzendmelding ontvangen (GSMWijzer, 5169xx, nieuw Vodafone BSW200, contract gemailed op 19 mei). Ben benieuwd...

Verwijderd

Gister avond besteld bij Hi.
Krijg vandaag direct een melding dat hij (tijdelijk) niet op voorraad is.
Heb gelukkig niet heel veel haast, maar ben wel benieuwd naar de levertijd.

• adinsx
Hier vrij weinig beweging..
Orderstatus:

Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Laatst gewijzigd: 31-05-2011 07:08:30

• Peatsmoke
  • Niet online
adinsx schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:33:
Hier vrij weinig beweging..

[...]
Hi zou op 8 juni weer een levering tegenmoet kunnen zien.
bron: http://www.samsunggalaxys...amsung-galaxy-s2-week-22/
Pagina: 1 ... 90 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!