Verwijderd
Oh ja? Kun je daar wat meer info over geven? Ik was in de veronderstelling dat het gewoon de allerslechtste status was...tommygun_24 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:49:
[...]
Jawel, 'out of stock' is goed nieuws, je telefoon komt dan vaak sneller
Tot in het volgende topic!
Ha, jij ook. Dat geeft wat meer vertrouwen dat die van mij klopt (verlenging 20ste, dus vrijwel identieke situatie). Maar ik vindt het vreemd dat mij vandaag nog aan de telefoon vertelt wordt dat het weer langer gaat duren, en dat ik dan amper twee uur later en verzendbevestiging krijg. Dat geeft maar weer aan hoe waardeloos de klantenservice eigenlijk is.weazle schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:36:
Ik heb op 21 mei via de Vodafone KS mijn abonnement verlengd, zojuist een email gekregen dat mijn S2 verstuurd is. Dit is netjes binnen de 5-10 werkdagen die beloofd werd ook al had ik er weinig vertrouwen meer in na het volgen van dit topic.
Tot in het volgende topic!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt, morgen voor 12 uur zal natuurlijk geweldig zijn, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten.
Verwijderd
Ja, ik ook binnen de 10 dagen, terwijl er staat minimaal 10 dagen.
Grootste problemen zijn schijnbaar voorbij.
Ik ben afgelopen week gewoon de Hi Winkel binnengelopen en heb hem meteen meegenomen voor €100 bij een Hi 35 + Internet ExtraArdj schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:07:
[...]
Nee dit betekend dat ze de volgorde aanhouden van bestellen, ik heb m de 16e besteld en sta nog op voorinschrijving, ze volgen echt heel goed de volgorde
Je krijgt m waarschijnlijk morgen/woensdag
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Yep, 1 jarig abbo idd....maar kreeg extra korting. Ik viel blijkbaar in Category E en dat wil zeggen dat ik elke mnd over mijn tegoed heen was. Dan krijg je dus extra korting.......ik geloof €85?
[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 30-05-2011 19:50 ]
Wanneer is je contract ontvangen?matz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:46:
Vandaag bericht gekregen van gsmwijzer dat nummerbehoud in behandeling is. Aangezien ze dit pas doen nadat de telefoon ontvangen is, kan ik aan nemen dat ze er één voor mij achter houden?
Of dat ze zeer zeker zijn dat ze er een binnen gaan krijgen binnen afzienbare tijd.matz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:46:
Vandaag bericht gekregen van gsmwijzer dat nummerbehoud in behandeling is. Aangezien ze dit pas doen nadat de telefoon ontvangen is, kan ik aan nemen dat ze er één voor mij achter houden?
Verwijderd
Dacht al, ja dan is het wel netjes. op Hi site bijv betaal je dan €169,95 dus 70 euro ofzo. primaaaPedr0 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:47:
[...]
Yep, 1 jarig abbo idd....maar kreeg extra korting. Ik viel blijkbaar in Category E en dat wil zeggen dat ik elke mnd over mijn tegoed heen was. Dan krijg je dus extra korting.......ik geloof €85?
Ja, dan zal ik dus €70 korting hebben gekregen....ben er zeer tevreden mee. En helemaal omdat ze morgen mijn oude HTC Desire opkomen halen voor €180Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:54:
[...]
Dacht al, ja dan is het wel netjes. op Hi site bijv betaal je dan €169,95 dus 70 euro ofzo. primaaa
Verwijderd
das helemaal netjes ja. ik heb nog een samsung star. krijg der wss niks meer voor..Pedr0 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:56:
[...]
Ja, dan zal ik dus €70 korting hebben gekregen....ben er zeer tevreden mee. En helemaal omdat ze morgen mijn oude HTC Desire opkomen halen voor €180
Had hem afgelopen vrijdag gereserveerd bij de Vodafone shop in Veenendaal.
Vanmiddag een telefoontje gehad dat hij er lag, maar dat hij vandaag of morgen opgehaald moest worden. Jammergenoeg willen ze bij de Vodafone shop geen telefoonnummer meegeven en kon ik ze niet terug bellen om te zeggen dat ik hem kon op komen halen. Ik had men gevraagd om mij terug te bellen maar dat is nooit gebeurd.
Nu maar hopen dat ik hem morgen nog kan komen ophalen en dat men hem niet al heeft doorverkocht!
Ik sta echt te springen
18e of 19e van mei. Weet het niet zeker meer, maar één van die twee dagen sowieso.
[ Voor 15% gewijzigd door matz op 30-05-2011 20:16 ]
Verwijderd
Netjes. Waar was dat?Pedr0 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:41:
[...]
Ik ben afgelopen week gewoon de Hi Winkel binnengelopen en heb hem meteen meegenomen voor €100 bij een Hi 35 + Internet Extra
Verwijderd
(22ste besteld)
Verwijderd
Is niet vervelend. Als je het geld er voor over hebt en je hebt het liggen dan zou ik het ook doenArmada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:37:
Ik wil niet vervelend doen voor degene die ver van te voren hebben besteld, maar ik heb niks besteld en ben vanmiddag gewoon The Phone House ingelopen en heb 'm nu voor mij liggen..Is dat niet een optie anders voor iedereen die nog wacht?
Het was in mijn geval maar €30,- meer.. Het is natuurlijk een afweging of je dat er voor over hebt, maar ik vind dat geen wereldbedrag.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:42:
[...]
Is niet vervelend. Als je het geld er voor over hebt en je hebt het liggen dan zou ik het ook doen
Verwijderd
Oh ik dacht dat je hem los had gekocht. Met wat heb je hem gekocht dan?Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:44:
[...]
Het was in mijn geval maar €30,- meer.. Het is natuurlijk een afweging of je dat er voor over hebt, maar ik vind dat geen wereldbedrag.
Vodafone bel + sms + web 275. Eerste jaar €20 per maand, tweede jaar €40. Dat komt neer op €30 Euro per maand. Totaalbedrag minus prijs van het toestel gedeeld door 24 geeft mij een totaalbedrag van €10 per maand voor 275 sms'jes of minuten en mobiel internet. Vind ik geen slechte prijs.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:44:
[...]
Oh ik dacht dat je hem los had gekocht. Met wat heb je hem gekocht dan?
Verwijderd
Jahoor, en wat heb je dan betaald voor de telefoon?Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:47:
[...]
Vodafone bel + sms + web 275. Eerste jaar €20 per maand, tweede jaar €40. Dat komt neer op €30 Euro per maand. Totaalbedrag minus prijs van het toestel gedeeld door 24 geeft mij een totaalbedrag van €10 per maand voor 275 sms'jes of minuten en mobiel internet. Vind ik geen slechte prijs.
€30,-.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:49:
[...]
Jahoor, en wat heb je dan betaald voor de telefoon?
Verwijderd
Hmm, ik heb van de week gebeld met the phone house om te vragen over de aanbieding van VF 275 en gratis S2. Die was alleen via internet te verkrijgen. Dus heb ik dat gedaan via de telefoon.
Was dit een aanbieding in de winkel?
Nee, dit was de reguliere prijs. Dus het prijsverschil met die internetactie is maar €30,-.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:52:
[...]
Hmm, ik heb van de week gebeld met the phone house om te vragen over de aanbieding van VF 275 en gratis S2. Die was alleen via internet te verkrijgen. Dus heb ik dat gedaan via de telefoon.
Was dit een aanbieding in de winkel?
Verwijderd
Had je gewoon een verlenging of ben je overgegaan van een andere aanbieder. Ik ben overgegaan van T-mobile naar VF met hetzelfde abonnement dat jij nu hebt. Maar dan is de S2 gratis. Maar had er ook wel 30 euro voor over gehad. Had hem namelijk eerst besteld bij belsimpel.nl en had toen 93 euro betaald voor de telefoonArmada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:54:
[...]
Nee, dit was de reguliere prijs. Dus het prijsverschil met die internetactie is maar €30,-.
Totaal nieuw abonnement, niet overstappen of verlenging.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:56:
[...]
Had je gewoon een verlenging of ben je overgegaan van een andere aanbieder. Ik ben overgegaan van T-mobile naar VF met hetzelfde abonnement dat jij nu hebt. Maar dan is de S2 gratis. Maar had er ook wel 30 euro voor over gehad. Had hem namelijk eerst besteld bij belsimpel.nl en had toen 93 euro betaald voor de telefoon
Verwijderd
Nou ik ben benieuwd hoe lang het voor mij nog gaat duren. Ik heb vrijdag een nieuw contract afgelsoten met nummerbehoud. Volgens de phone house medewerker is mijn nummer aanvraag al in behandeling en zou ik morgen gebeld worden voor een aflever afspraak. Maar ik zou ook een ordernummer krijgen vanmiddag maar ik heb niet meer van die medewerker vernomen. Ik wacht het af, anders ga ik voorstellen om ook in de winkel te halen.Armada. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:03:
[...]
Totaal nieuw abonnement, niet overstappen of verlenging.
Deze is overigens aangekomen met KE2 preinstalled, zal dus inderdaad een compleet nieuwe batch zijn.
Verwijderd
Gelukkig heb ik hem dit weekend kunnen kopen bij Dynabyte!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 23:40 ]
Verwijderd
Ik had zelf ook het idee dat ze mensen met een abo voortrekken vanwege de lage prijs die ze hebben. Abo is premie en dat is dik verdienen.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:39:
@SizzLorr: Nee, ik heb hem vorige week helaas ook niets ontvangen van belsimpel.nl. Ik had al in April besteld, maar tot gisteren had ik nog niets binnen. Ik was er helemaal klaar mee en heb de bestelling geannuleerd. Erg jammer. Ik heb het idee dat het niet lukt om ze op volgorde uit te leveren, of dat sommige mensen gewoon worden voorgetrokken (bijvoorbeeld omdat ze een abonnement hebben afgesloten). Ik hoop dat dat niet zo is, maar ik bestel er in ieder geval nooit wat meer!
Gelukkig heb ik hem dit weekend kunnen kopen bij Dynabyte!
Maar waar ik me over verbaas is dat ik alle populaire webshops voorbij zie komen in berichten dat ze uitleveren maar belsimpel praat niemand over.
Precies, nu weet je gelijk dat belsimpel dus niet populair is.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:13:
[...]
Maar waar ik me over verbaas is dat ik alle populaire webshops voorbij zie komen in berichten dat ze uitleveren maar belsimpel praat niemand over.
Verwijderd
Ik heb daarom geannulleerd bij belsimpel. Ze blijven maar verkondigen dat ze als een van de eerste webshops nieuwe leveringen binnen krijgen. Maar de levering van 2 weken redden ze niet en dan krijg je ook nog een mail dat ze niet kunnen leveren en niet weten wanneer de volgende levering komt.zackary schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:58:
[...]
Precies, nu weet je gelijk dat belsimpel dus niet populair is.
Ik heb nu 1 persoon voorbij zien komen die geleverd heeft gekregen.
Precies dat heb ik dus ook zo juist gedaan!Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:39:
[...]
Ik heb daarom geannulleerd bij belsimpel. Ze blijven maar verkondigen dat ze als een van de eerste webshops nieuwe leveringen binnen krijgen. Maar de levering van 2 weken redden ze niet en dan krijg je ook nog een mail dat ze niet kunnen leveren en niet weten wanneer de volgende levering komt.
Ik heb nu 1 persoon voorbij zien komen die geleverd heeft gekregen.
Verwijderd
Ik heb het afgelopen vrijdag gedaan en had vandaag het geld terug. Daar zijn ze wel snel mee
Zijn ze toch ergens goed inVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:31:
[...]
Ik heb het afgelopen vrijdag gedaan en had vandaag het geld terug. Daar zijn ze wel snel mee
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Laatst gewijzigd: 31-05-2011 07:08:30
Verwijderd
2 jarig abbonement bij VF. (geen verlengen of nummerbehoud)
12 maanden van € 34,50 voor € 17,25 (gemiddeld dus 25euro p/m)
Ruim 90 euro betaald voor het toestel.
Ben erg benieuwd hoelang het gaat duren.
Verwijderd
Die heb ik dus ook besteld gisteravond, alleen dan wél met nummerbehoud.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:37:
Ik heb gisteravond besteld.
Benieuwd wie hem eerder heeft
als ik de mail moet geloven, duurt nummerbehoud sowieso 4 dagen langer.
[ Voor 13% gewijzigd door roelg90 op 31-05-2011 10:04 ]
Verwijderd
Gister naar de lokale ritel gegaan em de samsung galaxy s2 gehaald voor dezelfde prijs
Veel sterkte met wachten allemaal!
Verwijderd
Dit is tenminste het scenario wat ik wens, zou wel erg zuur zijn als ze nu alleen de nieuwe simkaart komen leveren.
Keep you posted.
Verwijderd
Bij wie heb je besteld dan? En is dat een 275 abbo bel, sms en web?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:37:
Ik heb gisteravond besteld.
nee, is simlockvrijRandyp1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:22:
Kan iemand me vertellen of de sg s2 van HI een simlock heeft?
Verwijderd
Bij de phonehouseVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:36:
Ik heb een nieuw vodafone abonnement via de phone house afgesloten. Nu kreeg ik net van de phone house een ordernummer. Wie weet waar ik mijn order kan bekijken, moet dat nu bij de vodafone of de phonehouse?
http://www.phonehouse.nl/orderstatus/
Mijne is nog steeds:
Status:
Laatste update: 17/05/2011
Voor inschrijving
Verwijderd
Daar had ik al gekeken en daar moet ik mijn postcode etc. invullen en dan krijg ik "uw order is niet bekend"roelg90 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Bij de phonehouse
http://www.phonehouse.nl/orderstatus/
Maar van de phone house heb ik een nummer gekregen.
In mijn geval kon ik hem gelijk bij de orderstatus checken, dus misschien is hij niet goed in het systeem gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:41:
[...]
Daar had ik al gekeken en daar moet ik mijn postcode etc. invullen en dan krijg ik "uw order is niet bekend"
Maar van de phone house heb ik een nummer gekregen.
Verwijderd
Was dat ook met de postcode etc.?roelg90 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:44:
[...]
In mijn geval kon ik hem gelijk bij de orderstatus checken, dus misschien is hij niet goed in het systeem gekomen.
Verwijderd
Dan ga ik zo ff bellen hoe dat zit. Volgens de phone house medewerker zou ik vandaag gebeld worden voor een aflever afspraak.
Dat is een Bel+sms+web 200 abonnement.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Bij wie heb je besteld dan? En is dat een 275 abbo bel, sms en web?
Ikzelf via vodafone.nl, waar PietjeD hem heeft besteld weet ik niet, maar ik vermoed ook via Vodafone.nl omdat je daar 92 euro moet bijbetalen. Phonehouse etc. zijn duurder.
Verwijderd
Ohja, ik heb een 275 bel sms web abbo bij de phone house met gratis S2adinsx schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:54:
[...]
Dat is een Bel+sms+web 200 abonnement.
Ikzelf via vodafone.nl, waar PietjeD hem heeft besteld weet ik niet, maar ik vermoed ook via Vodafone.nl omdat je daar 92 euro moet bijbetalen. Phonehouse etc. zijn duurder.
Hi Wanda,
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik snap dat dit vervelend is. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd.
Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl. Sorry voor het ongemak
Groeten van Hi
Fadoua
Klantenservice Hi
Ze blijven maar volhouden dat er in volgorde word geleverd..
[ Voor 4% gewijzigd door wanda op 31-05-2011 10:59 ]
edit: besteld via hi
[ Voor 6% gewijzigd door Randyp1991 op 31-05-2011 11:16 ]
Verwijderd
Heb het inderdaad vaker voorbij zien komen. Lekker communiceren met HiRandyp1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:16:
Hmm, vandaag wordt mijn Galaxy 2 bezorgd maar heb gisteren geen sms of mail gehad met de exacte levertijd van het product. Hebben meer mensen hier niet zo'n bericht gehad?
edit: besteld via hi
Hebben deze mensen uiteindelijk wel gewoon hun toestel op die dag gekregen?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:17:
[...]
Heb het inderdaad vaker voorbij zien komen. Lekker communiceren met Hi
Bij mij wordt ie als het goed is tussen 12 en 4 uur bezorgd vandaag.
Verwijderd
Dat hebben ze inderdaad. Dus het niet zo erg dat ze niet communiceren, je hebt zometeen je telefoonRandyp1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:19:
[...]
Hebben deze mensen uiteindelijk wel gewoon hun toestel op die dag gekregen?
Bij mij wordt ie als het goed is tussen 12 en 4 uur bezorgd vandaag.
Laatste update: 31/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Voor TNT pakket informatie klik hier
Hehe... dat duurde. Zal hij er morgen wel zijn hoop ik?
(15-5 besteld)
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verwijderd
Terug sturen op welke manier? Email of per post?Videopac schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:38:
Hoe lang duurt het normaal gesproken tussen het terugsturen van het contract en approval van de provider (vodafone in mijn geval)?
Verwijderd
Stond er gister middag ook al bij sommige, bij mij ook. (Heb je gister gekeken?)
Vandaag nog steeds zelfde status, geen mail en sms.
Dus die status houdt niet in dat je hem morgen al kan krijgen.
Ik hoop het wel, voor mij en voor jou
E-Mail.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:41:
[...]
Terug sturen op welke manier? Email of per post?
Ik vermoed dat Studentmobiel geen onderscheid maakt tussen approval van provider en wachten op toestel.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verwijderd
Ik vermoed dat dat met 2 werkdagen wel geregeld is. Maar dan is het nog wachten op je telefoonVideopac schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:44:
[...]
E-Mail.
Ik vermoed dat Studentmobiel geen onderscheid maakt tussen approval van provider en wachten op toestel.
Ik sta nu al bijna twee weken op "contract ontvangen". Als het goed is verandert de status pas wanneer hij verzonden wordt en eventueel als je nummerbehoud aanvraagt. Verder niet.Videopac schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:44:
[...]
E-Mail.
Ben benieuwd of GSMwijzer/Studentmobiel vandaag toestellen binnen krijgen ofzo.. Las hier ergens dat ze woensdag of vrijdag ofzo gaan leveren?
gister stond status nog op voorinschrijving, dus iig zijn ze nu wel met m'n order bezig. nja en anders zal het wel vrijdag worden lijkt me... iig blij dat er eindelijk iets aan m'n status verandert is.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:42:
@timmeehhhhh
Stond er gister middag ook al bij sommige, bij mij ook. (Heb je gister gekeken?)
Vandaag nog steeds zelfde status, geen mail en sms.
Dus die status houdt niet in dat je hem morgen al kan krijgen.
Ik hoop het wel, voor mij en voor jou
Verwijderd
hhah ja, tis of woensdag of vrijdag ivm hemelvaart inddTimmmeeehhh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:50:
[...]
gister stond status nog op voorinschrijving, dus iig zijn ze nu wel met m'n order bezig. nja en anders zal het wel vrijdag worden lijkt me... iig blij dat er eindelijk iets aan m'n status verandert is.
overigens, jij ook regio utrecht? (maak ik op uit je naam)Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:51:
[...]
hhah ja, tis of woensdag of vrijdag ivm hemelvaart indd
dan kunnen we er vanuit gaan dat regio utrecht dus deze week aan de beurt is, handig voor de rest ook om te weten.
Verwijderd
ha ja, nou dat zal mooi en terecht zijn! Heb jij dan nog steeds deze status?Timmmeeehhh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:12:
[...]
overigens, jij ook regio utrecht? (maak ik op uit je naam)
dan kunnen we er vanuit gaan dat regio utrecht dus deze week aan de beurt is, handig voor de rest ook om te weten.
Status:
Laatste update: 30/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Voor TNT pakket informatie klik hier
25 mei besteld.( hi )
Gister status bestelling ontvangen en in behandeling.
En vandaag gebeld voor een bezorg afspraak.
Verwijderd
22 mei besteld (hi)mingooski schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:20:
YES! de koerier komt morgen mijn SGS2 bezorgen!![]()
25 mei besteld.( hi )
En vandaag gebeld voor een bezorg afspraak.
En nog steeds..
[ Voor 17% gewijzigd door wanda op 31-05-2011 12:43 ]
Daar kun je toch niets van zeggen...ninjawanda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:29:
Wat een organisatie daar bij Hi. Jezus de 25e bestellen en nu al bezorgen.
Prima toch, zo'n snelle service!
Alleen jammer als er al mensen zijn die tien dagen eerder een bestelling geplaatst hebben en nog steeds niets gehoord hebben...
Verwijderd
Ben het helemaal met je eens, en maar zeggen dat ze op volgorde van besteldatum leveren. NOTninjawanda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:29:
Wat een organisatie daar bij Hi. De 25e bestellen en nu al bezorgen.
En ik hier maar wachten op mn SGS2 (16 mei verlengt Hi) !
Verwijderd
Zo, das wel heel lang. en je status is nu?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:45:
[...]
Ben het helemaal met je eens, en maar zeggen dat ze op volgorde van besteldatum leveren. NOT![]()
En ik hier maar wachten op mn SGS2 (16 mei verlengt Hi) !
Verwijderd
shittt, ik krijg hem morgen. 22 mei besteld.Ruudvanelk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:51:
[...]
heel lang? ik heb 12-mei besteld bij studentmobiel en nog steeds nummerbehoud in behandeling
Verwijderd
Kun je de inhoud van de mail ook even naar mij sturen ?ganjakru schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:55:
Voor mensen die bij Hi besteld hebben. Ik was het zelf ook zat al de leugens, onwetendheid, gedraai van de Hi KS dus maar is een boze mail gestuurd, gedreigd de reclamecodecommisie en consumenten programma's in te schakelen en wonderbaarlijk genoeg had ik hem 3 dagen later. Natuurlijk geen reactie van de KS, ja na afloop dat ze gezien hadden dat ie verstuurd was. Geen idee of het de reden is dat ik hem wel binnen had maar het luchte in iedergeval op. Tip, mail het Hi Webcare team rechtstreeks in plaats van twitter, 160 tekens is echt te weinig om je hart te luchten
Heb je hem los besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:57:
[...]
shittt, ik krijg hem morgen. 22 mei besteld.
Ik heb em op 19 mei besteld en heb nog niets gehoord.
Nummerbehoud is zelfs nog niet in behandeling genomen.
Betaald
Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.
GSMWijzer.be
23 mei besteld.
even mailen dat je je nummerbehoud aanvraag vervroegd wiltUnderDogg1905 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:15:
[...]
Heb je hem los besteld?
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag een VF contract afgesloten met nummerbehoud en een S2 via de phone house.
Nummerbehoud zou ongeveer 2 dagen duren en de telefoon was op voorraad. Vanmorgen een ordernummer gekregen, maar op de phone house en vf site is geen order te vinden. Nu blijkt na een belletje met de phone house dat de telefoon niet op voorraad is en mijn order is nog in behandeling i.v.m. nummerbehoud. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren volgens deze persoon. Maar ik kan wel vandaag of morgen gebeld worden voor een aflever afspraak. Hmmm raar aangezien ze geen voorraad hebben. Eerst al dat gez**k met belsimpel.nl en nu dit weer.
Verwijderd
Als je dat doet en je hebt nu een andere provider (bijvoorbeeld Vodafone), kun je dan wel je Vodafone simkaart tijdelijk gebruiken? Of zit er een simlock op. Dit is voor mij even de afweging om hem bij Hi te bestellen of niet.Ruudvanelk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:20:
[...]
even mailen dat je je nummerbehoud aanvraag vervroegd wilt
Verwijderd
Wat ze ook zeggen, het gaat NIET op volgorde van orderdatum.
Verwijderd
Misschien heeft het ook te maken met regio?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:33:
Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat nieuwe abonnees voorrang krijgen op verlengers bij Hi. Nieuwe klanten krijgen 'm vaak 'snel' geleverd, terwijl de verlengers moeten wachten.
Wat ze ook zeggen, het gaat NIET op volgorde van orderdatum.
Ik kan me zo voorstellen dat ze verschillende depots hebben waaruit geleverd wordt.
In de randstad zal het wel harder gaan dan in de polder bij wijze van spreken.
Verwijderd
Je zou toch denken dat de SGS2 in de "polder" sneller wordt geleverd dan in de randstad, omdat er in de randstad meer bestellingen worden geplaatst.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Misschien heeft het ook te maken met regio?
Ik kan me zo voorstellen dat ze verschillende depots hebben waaruit geleverd wordt.
In de randstad zal het wel harder gaan dan in de polder bij wijze van spreken.
Ik woon zelf in Twente en ik heb hem nog steeds niet binnen en ik las hierboven ook al iemand die hem had besteld in zeeland en hem ook nog steeds niet binnen heeft.
Kennelijk wil het bij veel mensen er niet ingaan dat ze feitelijk bedonderd worden door third-party verkopers zoals Phonehouse, Belcompany, Belsimpel.nl, Studentenmobiel.nl enz. enz.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:31:
Het lijkt wel een stuk ellende te zijn rondom de bestellingen van de S2
Ik heb afgelopen vrijdag een VF contract afgesloten met nummerbehoud en een S2 via de phone house.
Nummerbehoud zou ongeveer 2 dagen duren en de telefoon was op voorraad. Vanmorgen een ordernummer gekregen, maar op de phone house en vf site is geen order te vinden. Nu blijkt na een belletje met de phone house dat de telefoon niet op voorraad is en mijn order is nog in behandeling i.v.m. nummerbehoud. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren volgens deze persoon. Maar ik kan wel vandaag of morgen gebeld worden voor een aflever afspraak. Hmmm raar aangezien ze geen voorraad hebben. Eerst al dat gez**k met belsimpel.nl en nu dit weer.
Deze bedrijven krijgen per afgesloten contract betaald en betrekken de telefoons van andere leveranciers. Dit is ook de reden waarom je via dit soort bedrijven altijd sim-lock vrije telefoons krijgt (heb je dat niet, dan ben je dubbel genaaid, maar dat terzijde). Door dit systeem hanteren ze ook andere prijzen voor verlengen dan de telecomproviders zelf doen. Zo is er bij VF geen verschil als je een niet abonnement afsluit of je oude abo gaat verlengen, terwijl dit bij Phonehouse, Belcompany en vele andere wel het geval is.
De medewerkers van deze bedrijven werken ook nog eens op provisiebasis...
Ze lokken je binnen door te zeggen dat toestel x op voorraad is, verkopen je een abonnement en komen daarna pas met de mededeling dat het toestel vertraagd leverbaar is.
Ik ken iemand die nu bij een provider werkt en voordien voor een third-party verkoper werkte. Hij heeft me dat hele principe eens fijn uit de doeken gedaan. Wellicht zijn hier op het forum mensen die dit kunnen bevestigen...
[ Voor 0% gewijzigd door Peatsmoke op 31-05-2011 13:42 . Reden: typo ]
Verwijderd
22 mei besteldUnderDogg1905 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:15:
[...]
Heb je hem los besteld?
Nee, Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 30 2 jaar
Internet Extra.
nummer behoud kreeg ik een mail;
Uit onze gegevens is het gebleken dat je al een bestaande klant van KPN bent. Daarom willen we je laten weten dat we geen nummerbehoud maar een contractverlenging voor je zullen aanvragen.
Op de site stond namelijk bij bestellen al dat je beter een nieuw abbo kunt aanvragen met nummerbehoud want contract loop automatisch af. anders duurt langer. zoals bij jou. stond gewoon vermeld.
Verwijderd
Dan is het wellicht de spreiding. Ik denk in elk geval dat het niet landelijk geregeld wordt, maar per depot.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Je zou toch denken dat de SGS2 in de "polder" sneller wordt geleverd dan in de randstad, omdat er in de randstad meer bestellingen worden geplaatst.
Ik woon zelf in Twente en ik heb hem nog steeds niet binnen en ik las hierboven ook al iemand die hem had besteld in zeeland en hem ook nog steeds niet binnen heeft.
Het is dan ook moeilijk om levertijden te vergelijken.
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!