• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:14
MrFX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:45:
[...]

vorige week vertelde ze me dat er op 1 juni weer een lading binnen komt
Heb daarnet een e-mail gestuurd hierover en ze hebben er geen informatie over.
Ze vermoeden wel woensdag of donderdag omdat ze dan altijd aankomen.

Al weet ik niet hoe het zit met de feestdagen. Ik laat hem leveren op mijn werk en heb verlof donderdag en vrijdag. Ik neem aan dat gsmwijzer + tnt ook niet werkt en dat ze maandag pas gaan uitleveren?

Verwijderd

Vodafone, ordernummer 27157xxxx besteld op 13-05-2011. Kom vanaf t-mobile en de status staat nog steeds op 'order in behandeling'. De laatste wijziging van mijn bestelstatus was op 19-05-2011. Kreeg net de welbekende preek dat er eerst een toestel moet zijn voor me, alvorens er nummer behoud wordt aangevraagd.. Deze/volgende week is er een levering en dan duurt het nog maximaal 5 dagen.. Ik ben het wachten een beetje zat, misschien toch maar een Vodafone winkel in omgeving Rotterdam bezoeken, aangezien ik hem dan binnen 5 dagen op kan halen!

succes nog met wachten iedereen!

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:43
adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Hoe krijg je die informatie naar boven?
Ik had vrijdag gebeld, en ze konden me uberhaupt niet eens vinden. Ook niet m.b.t. de aanvraag van nummerbehoud. Welke afdeling had je aan de lijn? :)
gewoon de klanteservice

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
frye schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Heb daarnet een e-mail gestuurd hierover en ze hebben er geen informatie over.
Ze vermoeden wel woensdag of donderdag omdat ze dan altijd aankomen.

Al weet ik niet hoe het zit met de feestdagen. Ik laat hem leveren op mijn werk en heb verlof donderdag en vrijdag. Ik neem aan dat gsmwijzer + tnt ook niet werkt en dat ze maandag pas gaan uitleveren?
Vrijdag werkt TNT wel en GSMWijzer waarschijnlijk ook. Donderdag is een feestdag, vrijdag niet.

• frye
themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:46:
[...]

Vrijdag werkt TNT wel en GSMWijzer waarschijnlijk ook. Donderdag is een feestdag, vrijdag niet.
Bedankt voor de info...
Sturen ze dan het artikel op bij het postkantoor van de te leveren gemeente?

Verwijderd

Tip voor de wachters van Hi:

Neem even contact op met KPN! Heb ik net ook gedaan en je wordt subliem (vergeleken met Hi) geholpen. Ze kunnen in de zelfde systemen, maar tonen empathie en kijken echt of alles wel goed staat. Mijn bestelling bleek al sinds 20 mei niet goed verwerkt te zijn... Nu alles dus gefixt en nog een leuke schadevergoeding ontvangen ook :p

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:15:
Tip voor de wachters van Hi:

Neem even contact op met KPN! Heb ik net ook gedaan en je wordt subliem (vergeleken met Hi) geholpen. Ze kunnen in de zelfde systemen, maar tonen empathie en kijken echt of alles wel goed staat. Mijn bestelling bleek al sinds 20 mei niet goed verwerkt te zijn... Nu alles dus gefixt en nog een leuke schadevergoeding ontvangen ook :p
Welk nr had je gebelt?

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11 14:16
Ik vraag me echt af hoe dat systeem bij hi werkt...

Hi 25 + extreem voor nieuwe abonnee = 39.95 bijbetalen
Hi 25 + extreem als ik wil verlengen via inloggen = 99.95 bijbetalen
Hi 25 + extreem als ik wil verlengen via smscode = 0 bijbetalen

:S toch blij dat ik het allebei even geprobeerd heb

Verwijderd

Ik ben zelf doorverbonden nav een gesprek met de Hi KS, maar denk dat het je wel moet lukken met de verkoopafdeling van KPN: Nummertje is 0800 - 0105

Als ze je willen doorverbinden naar Hi moet je maar even een zielig verhaal ophangen dat ze je daar zo slecht helpen ofzo :)

• wanda
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Ik ben zelf doorverbonden nav een gesprek met de Hi KS, maar denk dat het je wel moet lukken met de verkoopafdeling van KPN: Nummertje is 0800 - 0105

Als ze je willen doorverbinden naar Hi moet je maar even een zielig verhaal ophangen dat ze je daar zo slecht helpen ofzo :)
Belde dat nummer hierboven en ze zeiden meteen dat ik Hi aan de lijn had. Misschien zagen ze aan mijn nummer dat ik bij Hi zit. Doorverbonden met KPN en die zeiden dat ze niks met Hi te maken hadden en ook geen orders kunnen bekijken ofzo, dus weenie hoe jij dat gedaan hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door wanda op 30-05-2011 12:45 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04
tnt status chauffeur is onderweg :)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• wanda
MrFX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:02:
tnt status chauffeur is onderweg :)
Wanneer besteld/Hi?/verlenging?

• MrFX
ninjawanda schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Wanneer besteld/Hi?/verlenging?
student mobiel op 12/5 besteld (verlenging)

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-12 07:36
Samsung kondigt gewoon nu al de SGS III aan... Leverbaar 1e kwartaal 2012. Dus ongeveer wanneer de meeste van hier net hun bestelling binnen hebben ;-)

http://www.nu.nl/gadgets/...blet-en-galaxy-s-iii.html

[ Voor 21% gewijzigd door kesj op 30-05-2011 13:06 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:33

WhySoSerious

Be the change.

kesj schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:05:
Samsung kondigt gewoon nu al de SGS III aan... Leverbaar 1e kwartaal 2012. Dus ongeveer wanneer de meeste van hier net hun bestelling binnen hebben ;-)

http://www.nu.nl/gadgets/...blet-en-galaxy-s-iii.html
Precies mijn gedachte toen ik het las ;)

Verwijderd

Net besteld bij Vodafone online. Iemand hier die ook online bij Vodafone heeft besteld zonder nummerbehoud of wat dan ook? Hoe lang duurde dat en heeft iemand contact gehad met Vodafone of ze ze op voorraad hebben of wanneer ze geleverd worden?

Sorry als dit eerder aan bod is gekomen, ik kon niks vinden en veel dateert al weer van een tijdje terug.

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-12 11:47
Damsplaat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik heb zojuist mijn KPN flexibel naar een 1-jarig MTV mobile 39.95 verlengd, en via de gewone klantenservice (08000505) kostte dit maar liefst iets van €250 voor het toestel (waar dit op de site voor nieuwe klanten maar €150 is), en na een belletje met 0800 0105 (die mij weer hebben doorverbonden) was dit slechts €40. Heb dus even €200 bespaard, zonder veel gedoe. Overigens wordt het toestel volgens de KS medewerker maandag al geleverd. Mijn klantwaarde is overigens D.
Na vorige week een paar keer te zijn teleurgesteld na zinloze telefoontjes naar de helpdesk, heb ik zojuist mijn telefoon in handen gekregen!!! En volgens mij met de beste deal van iedereen, 1 jaar verlengen naar een kpn/mtv abo a 39,95 (en de eerste drie slechts maanden 19,98), inclusief internet met FUP vanaf 1,5 GB. De afspraak was dat ik hiervoor 40,00 moest bijbetalen, maar in de bevestiging van de aankoop was dat ineen 0,00 :) Moest het eerst nog zien, maar heb nu inderdaad de Galaxy S2 voor slechts 420 euro, inclusief een jaar internet+bellen!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Damsplaat schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:58:
[...]

Na vorige week een paar keer te zijn teleurgesteld na zinloze telefoontjes naar de helpdesk, heb ik zojuist mijn telefoon in handen gekregen!!! En volgens mij met de beste deal van iedereen, 1 jaar verlengen naar een kpn/mtv abo a 39,95 (en de eerste drie slechts maanden 19,98), inclusief internet met FUP vanaf 1,5 GB. De afspraak was dat ik hiervoor 40,00 moest bijbetalen, maar in de bevestiging van de aankoop was dat ineen 0,00 :) Moest het eerst nog zien, maar heb nu inderdaad de Galaxy S2 voor slechts 420 euro, inclusief een jaar internet+bellen!
:'(

• MrFX
tring!!! tnt :) wat een klein doosje waar de samsung in zit zeg!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:35
MrFX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:13:
tring!!! tnt :) wat een klein doosje waar de samsung in zit zeg!
Welke provider?

• sander_kok
Hi, 18de besteld, nieuwe bestelling:

Laatste update: 30/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

[ Voor 3% gewijzigd door sander_kok op 30-05-2011 14:16 ]

• MrFX
t-mobile

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:56

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb contact gehad met vodafone over dat het nummerbehoud zo lang moet duren (7 juni). Krijg ik een DM op Twitter terug dat de beste man mij 5 euro cadeau heeft gegeven om deze week te overbruggen! Hebben jullie dit ook al is gehad? Is dit gebruikelijk of niet? Ik ben best wel blij met die 5 euro. Zijn toch 55 smsjes ;) Hadden ze me 10 euro gegeven had ik 1000 smsjes (blox voor 30 dagen). Maar zo gek zijn ze natuurlijk ook niet..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• wanda
sander_kok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:16:

Wat een bullshit. Ik word hier zo pissig van!

Verwijderd

Yes!! Ik ook:

Status:

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling

17/05 in de avond besteld.

Gelukkig, hoe ik vanavond niet te bellen!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-12 23:54
Eindelijk :) net gebeld door koerier, morgen wordt hij afgeleverd, 14 mei besteld bij Hi.

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Ik ben Belsimpel.nl helemaal zat! Nu staat er dit bericht bij de orderstatus:

Update week 22 m.b.t. de Samsung Galaxy S II

Belsimpel.nl verwacht deze week totaal > 100 stuks van de Samsung Galaxy S II binnen te krijgen. Het is helaas niet met zekerheid te zeggen of u deze week uitgeleverd krijgt. Dit hangt onder andere af van de afwijzingen bij de abonnementsaanvragen. We verwachten vrijdag meer duidelijkheid te krijgen over volgende week.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice

Ik zal hem deze week ook wel niet krijgen en de volgende week is onzeker. Bij deze zeg ik vaarwel tegen Belsimpel.nl en wil ik nog mededelen dat men NOOIT meer iets bij Belsimpel.nl moet bestellen. Qua communicatie naar de klant toe zijn ze heel slecht! En duidelijkheid kunnen ze daar al helemaal niet geven. Het blijft maar gis werk wanneer ik de telefoon binnen krijg. Ik ga wel naar de Mediamarkt!

Verwijderd

22/05 besteld. nu net 30/05 Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Maar er staat ook gewoon, minimaal 10 dagen levertijd als je besteld, of verlengt op Hi..
dus bij mij is het tot nu toe redelijk normaal.

Weet iemand hoe lang het duurt als je deze status hebt?

En 28 mei verliep mijn abonnement van 2 jaar, maar heb de 22ste de galaxy S2 besteld. Krijg je dan een brief erbij met wanneer je nieuwe abo ingaat, en het nummer over is gekomen? of doe ik gewoon mijn simkaart die nu in me samsung star zit in me galaxy S2, en kan ik gelijk op internet etc?

Ty

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:29:
Yes!! Ik ook:

Status:

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling

17/05 in de avond besteld.

Gelukkig, hoe ik vanavond niet te bellen!
16 mei verlengt bij Hi, maar nog steeds dezelfde status : :/
Status:

Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:43:
22/05 besteld. nu net 30/05 Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Maar er staat ook gewoon, minimaal 10 dagen levertijd als je besteld, of verlengt op Hi..
dus bij mij is het tot nu toe redelijk normaal.

Weet iemand hoe lang het duurt als je deze status hebt?

En 28 mei verliep mijn abonnement van 2 jaar, maar heb de 22ste de galaxy S2 besteld. Krijg je dan een brief erbij met wanneer je nieuwe abo ingaat, en het nummer over is gekomen? of doe ik gewoon mijn simkaart die nu in me samsung star zit in me galaxy S2, en kan ik gelijk op internet etc?

Ty
Geen verlenging begrijp ik? Indien verlenging kan je gewoon bellen, bij geen verlenging moet je op nieuwe simkaart wachten en zou ik zeker niet op internet gaan...

• sander_kok
sander_kok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:16:

Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.

Verwijderd

@Sjoerd vNL

Op de Hi site staat;

Wil je je huidige nummer behouden? (Dit kan ook als je nu nog geen klant van Hi bent)
Let op: je hoeft niet zelf je oude abonnement op te zeggen, dit gebeurt automatisch!
Als je voor nummerbehoud kiest, krijg je tot dat je nummer is omgezet een 0 euro abonnement, lees hier de voorwaarden.

1- ben Hi klant
2- hoef dus me oude niet op te zeggen

Dus ik krijg nieuwe mobiel, en dan me oude simkaart die nu in samsung star zit moet daarin.
En wss krijg ik dan brief erbij ofzo met wanneer die in gaat.

Indd internet is duur zonder abbo :p

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Iemand anders Vodafone nog gebeld vandaag? Ik kan het niet meer opbrengen. Waarom liegen ze daar?

Verwijderd

eew schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:54:
Iemand anders Vodafone nog gebeld vandaag? Ik kan het niet meer opbrengen. Waarom liegen ze daar?
Heb vandaag gebeld. Heb een vodafone 275 besteld met nummer behoud, geen verlenging.
Mevrouw wist mij te vertellen dat er deze week of volgende week een levering komt.
Ze vertelde mij dat het niet lang meer zal duren in ieder geval.

Ikzelf zit erover na te denken om het abbo te annuleren en ergens bij een phonehouse te halen..

• sander_kok
sander_kok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:47:
[...]

Morgenavond wordt hij geleverd

Verwijderd

sander_kok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:47:
[...]

bij mij hetzelfde, zal zo wel gebeld worden.
Lijkt dat ze nu pas aan zijn gekomen bij de mensen die rond de 17de besteld hebben?

Ik ben in ieder geval op tijd voor de gratis geheugenkaart actie :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:02:
[...]

bij mij hetzelfde, zal zo wel gebeld worden.
Lijkt dat ze nu pas aan zijn gekomen bij de mensen die rond de 17de besteld hebben?

Ik ben in ieder geval op tijd voor de gratis geheugenkaart actie :)
Raar dat mijn status nog steeds hetzelfde is gebleven ! Heb namelijk de 16de besteld.

• Hurley
  • Laatst online: 04-11 14:54
16e besteld bij Hi, overstappen. Vandaag eindelijk bericht dat ie op voorraad is en morgen komen ze hem brengen.

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Heb vandaag gebeld. Heb een vodafone 275 besteld met nummer behoud, geen verlenging.
Mevrouw wist mij te vertellen dat er deze week of volgende week een levering komt.

Ikzelf zit erover na te denken om het abbo te annuleren en ergens bij een phonehouse te halen..
Vandaag in Heerlen in de twee winkels van VF geweest, daar zei men nog niets te weten van eventuele leveringen. 8)7
Denk dat ik -itt eerdere berichten- eens ff op stand-by ga. Mijn huidig abo laat ik gewoon nog een maandje doorlopen en zie dan wel. Als tegen die tijd het toestel wel leverbaar is, kijk ik dan wel verder. De huidige positie als klant is niet erg gunstig: de vraag overtreft ruimschoots het aanbod. Bij de MM in Heerlen kost het toestel inmiddels weer € 599, dus dat is helemaal geen optie.

Zou het leuk hebben gevonden het toestel te hebben, maar de leveringsproblemen (waarover je nu toch wel kunt praten) zijn voor de consument erg ongunstig. Gezien de prijzen bij de MM en bij VF, waar ie ook alweer duurder is geworden.
Allerlei webshops die het toestel goedkoper aanbieden, kunnen niet leveren of hebben veel te lange levertijden.

• DeJoostnl
  • Laatst online: 03-12-2021
Hier ook de 16de verlengd bij Hi winkel.
Nog steeds in voor inschrijving, helaas.

Misschien zo maar weer bellen.
Ook al heeft het zeer waarschijnlijk toch weinig zin

*Zucht*

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Tja, als zij hem niet op voorraad hebben moet je ook wachten.

• Peatsmoke
  • Niet online
[...]

Nee, maar wel in de shop (zie eerdere post).
Wat die mevrouw jou verteld heeft zijn pure verkooppraatjes: "deze week of volgende week een levering". Lekker vaag houden zodat de optie open gehouden kan worden om na de Pinksteren (tja feestdagen, meneer) doodleuk te vertellen dat er helaas niet voldoende toestellen binnen gekomen zijn.
:X

• Second Identity
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-04-2024
Eindelijk!
Status:

14 mei besteld, en wordt nu eindelijk behandeld!
Hopelijk krijg ik hem ergens deze week.

• Manupc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:03
Ik ook!
14 mei nieuw abo bij Hi met nummerbehoud

Status:

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. :)

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Krijg nou wat...

Ik moet dus opnieuw bestellen. Zie ik op Vodafone dat de prijzen ineens zijn verhoogd!
Nu geen 86 maar 93 bijbetalen bij een BSW200 abo voor 2 jaar. :S

• Hurley
  • Laatst online: 04-11 14:54
Hmm, een kwartier nadat ik een afspraak gemaakt heb met iemand van Hi belt er weer iemand die een afspraak wil maken. Heb maar gezegd dat ik die al gemaakt had, maar ben benieuwd.

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb net bij The Phone House VF abbo aanbieding besteld, op de site staat "direct uit voorraad leverbaar".. tuurlijk, na bestelling mailtje dat hij er binnen 1/2 weken is. Ben benieuwd.

• Timmmeeehhh
  • Laatst online: 25-12 20:16
Net langs de Hi winkel geweest.
Ze hadden er daar eentje liggen, maar ik kon hem niet zomaar meenemen, ik kon wel mijn internet order anuleren en hem dan daar opnieuw verlengen, maar dan kostte het me 60 euro extra?!?!?!?
Raar geregeld daar...
Volgens een medewerker daar kon het zijn dat latere bestellingen eerder werden afgeleverd omdat ze niet 1 opslagplaats hebben maar meerdere. Het kan dus zijn dat bestellingen in bepaalde regios eerder worden afgewerkt dan in andere.

De man kon iig niet kijken wanneer ik mijn internet order kon verwachten, want online en de winkels gebruiken andere systemen ofzo?... Vond het maar een raar verhaal.

Kreeg iig een gratis blikje cola....

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Net weer eventjes gebeld, ondanks alle mooie verhalen van VF en Hi nu, houdt KPN gewoon vast aan de magische datum van 8 juni..... Er staan er bij KPN nog 1500 ongeleverd georderd, dus sluit maar aan inde rij:#

• rustynut
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-12 23:00
19 mei besteld (nieuw abo bij Hi),
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. :)

• EdDeNtEr
  • Laatst online: 09-12 09:34
Hier ook 18 mei nieuw abbo bij hi besteld

Status: Laatste update: 30/05/2011

• Timmmeeehhh
  • Laatst online: 25-12 20:16
Net klantenservice nog even gebeld. Ze kon me nog steeds geen duidelijkheid verschaffen wanneer ik mijn toestel zou ontvangen. Ze bleef ook stug volhouden dat er gewoon op volgorde geleverd werdt, maar dat is blijkbaar dus niet zo want veel mensen die later besteld hadden hebben hem al wel binnen. Administratieve rompslomp daar, verschrikkelijk...

Verwijderd

Weet iemand iets over wanneer studentmobiel hem eventueel weer binnen krijgt?

• Peatsmoke
  • Niet online
tommygun_24 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:23:
Net weer eventjes gebeld, ondanks alle mooie verhalen van VF en Hi nu, houdt KPN gewoon vast aan de magische datum van 8 juni..... Er staan er bij KPN nog 1500 ongeleverd georderd, dus sluit maar aan inde rij:#
Heb dat al veel eerder geroepen (maar leek toen een eenzaam roepende in de woestijn) :X , maar denk dat het zelfs tot medio/ eind juni duurt voordat het toestel op echt grote schaal verkrijgbaar is. 7(8)7

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:31:
Weet iemand iets over wanneer studentmobiel hem eventueel weer binnen krijgt?
ze zeggen morgen

• frye
Hier zeggen ze wss woensdag of donderdag :)

• Donkoking
  • Laatst online: 24-12 15:22
Wat k nu zo lees is ongeveer 3 werkweken wachten, is dit een acceptabele aanname?

• Peatsmoke
  • Niet online
Timmmeeehhh schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:30:
Net klantenservice nog even gebeld. Ze kon me nog steeds geen duidelijkheid verschaffen wanneer ik mijn toestel zou ontvangen. Ze bleef ook stug volhouden dat er gewoon op volgorde geleverd werdt, maar dat is blijkbaar dus niet zo want veel mensen die later besteld hadden hebben hem al wel binnen. Administratieve rompslomp daar, verschrikkelijk...
Als ze bij Hi daar zo zeker van zijn, hebben die wellicht contacten met hun leverancier. Als ze dat zo stellig beweren hoop ik maar dat het geen branded toestellen gaan worden.

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:07
frye schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:33:
[...]

Hier zeggen ze wss woensdag of donderdag :)
fijn weer die duidelijkheid :(

Verwijderd

Net de KS van Hi gebeld:
De vrouw aan de telefoon gaf aan dat alle bestelling die waren geplaatst binnen drie weken werden geleverd. Wat volgens haar in mijn geval vanaf nu nog 2 weken zou kunnen duren. Voor de rest kon ze niet veel zeggen .. !

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Hi Online - Nummerbehoud vanuit Vodafone

Ordernummer: 3368****

Morgen in huis.

• UnderDogg1905
  • Laatst online: 09-10-2023
Ruudvanelk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:34:
[...]

fijn weer die duidelijkheid :(
Ordernummer?

Zo ver dat ik de topic heb gevolgd zijn er verschilende datums genoemd.
Er wordt al weken een grote batch geroepen op 4juni.
En sinds een paardagen wordt er ook nog 1 juni geroepen.

Denk persoonlijk dat ik hem pas over een paar weken binnen heb.
Maar ik laat me graag verrassen.

Mijn ordernummer is trouwens 5175XX

• themole
Mijn ordernummer bij studentmobiel 5154XX

Mijn mobiel wordt zeker deze week verzonden, wanneer wisten ze niet maar waarschijnlijk morgen of woensdag.

Verwijderd

themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:53:

Mijn mobiel wordt zeker deze week verzonden, wanneer wisten ze niet maar waarschijnlijk morgen of woensdag.
Waarom wisselen we ordernummers uit?

Bij orderstatus staat bij mij dat ze de bestelling hebben ontvangen maar dat de bestelling verder wordt afgerond zodra ze het toestel weer op voorraad hebben. Hebben jullie dit ook?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:53:

Je hebt gebeld? Dat is mooi om te horen, aangezien ik ordernummer 5151** heb :)
Maar vorige week waren ze er ook al aardig zeker van dat ik er nu eindelijk wel bij zou zitten.
Wanneer heb je precies besteld?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

sander_kok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Morgenavond wordt hij geleverd
heb jij zelf gebeld?
op de site staat dat ik gebeld wordt, in de sms dat ik zelf kan / moet bellen...

• themole
Leoon. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Je hebt gebeld? Dat is mooi om te horen, aangezien ik ordernummer 5151** heb :)
Maar vorige week waren ze er ook al aardig zeker van dat ik er nu eindelijk wel bij zou zitten.
Wanneer heb je precies besteld?
14 mei en ik heb gebeld :)
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Waarom wisselen we ordernummers uit?

Bij orderstatus staat bij mij dat ze de bestelling hebben ontvangen maar dat de bestelling verder wordt afgerond zodra ze het toestel weer op voorraad hebben. Hebben jullie dit ook?
Omdat de ordernummers hoger worden naar mate je later hebt besteld, daarmee kan je dus afleiden of iets dat tegen iemand is verteld ook voor jouw van toepasssing is. :)

• frye
Iemand had vorige week gepost dat ze deze week alles gingen uitleveren bij gsmwijzer/studentmobiel...
Ordernummer: 5188**

Verwijderd

Ik 5179xx, ik kan echt niet meer wachten.
Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
Dat is mijn orderstatus, neemt dat goedkeuren van het contract veel tijd in of wordt mijn telefoon samen met die van jullie geleverd als het klopt dat ze deze week alles leveren??

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

frye schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:58:
Iemand had vorige week gepost dat ze deze week alles gingen uitleveren bij gsmwijzer/studentmobiel...
Ordernummer: 5188**
Klopt dat was ik, er werd mijn althans aan de telefoon gezegd dat ze dan waarschijnlijk genoeg telefoons hebben om (bijna) alle orders in een keer eruit te doen.
themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:58:
[...]

14 mei en ik heb gebeld :)

[...]

Omdat de ordernummers hoger worden naar mate je later hebt besteld, daarmee kan je dus afleiden of iets dat tegen iemand is verteld ook voor jouw van toepasssing is. :)
Oke dat is raar. Ik heb 13 mei besteld maar maar 16 mei pas goedgekeurd. Maar ging natuurlijk weekend overheen. Maar jij hebt op zaterdag gebeld, werken ze dan wel? Dacht dat ze niet werkten op zaterdag.

• themole
Leoon. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:03:
[...]

Klopt dat was ik, er werd mijn althans aan de telefoon gezegd dat ze dan waarschijnlijk genoeg telefoons hebben om (bijna) alle orders in een keer eruit te doen.
[...]

Oke dat is raar. Ik heb 13 mei besteld maar maar 16 mei pas goedgekeurd. Maar ging natuurlijk weekend overheen. Maar jij hebt op zaterdag gebeld, werken ze dan wel? Dacht dat ze niet werkten op zaterdag.
Waar zeg ik dat ik op zaterdag heb gebeld. Ik heb op zaterdag besteld en vanmiddag gebeld. Heb een los toestel dus mijn order is automatisch goedgekeurd. :)

• Manupc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:03
En nog een update vandaag (nieuw abo hi 14 mei besteld):

Nu maar even bij de telefoon blijven wachten. Ik zou niet willen graag een dag langer wachten. _/-\o_

• UnderDogg1905
Leoon. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:03:
[...]

Dat hopen we dan.
Zijn er meerdere mensen die dit verhaal hebben gehoord van de KS?
En krijg je een mail als nummerportering is goedgekeurd?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Waar zeg ik dat ik op zaterdag heb gebeld. Ik heb op zaterdag besteld en vanmiddag gebeld. Heb een los toestel dus mijn order is automatisch goedgekeurd. :)
14 mei en ik heb gebeld
Waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd. Nou duidelijk wij zijn deze week aan de beurt gelukkig!

• eew

eew

Nou, ze zijn lekker bezig bij Vodafone, nu is 0800 0200 043 onbereikbaar.

Edit: Heb hem al te pakken, maar al 4 minuten, een al onze medewerkers zijn in gesprek bandje.

Edit2: Na 10 minuten in de wacht een mevrouw die mij direct wist te vertellen (zonder eerst al mijn gegevens te vragen) dat ze vrijdag niet binnen waren gekomen, en dat ze niet wist waarom. Ze verwachten ze deze week. Maar wat we daar nou mee moeten...

[ Voor 82% gewijzigd door eew op 30-05-2011 16:57 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb net een DM gekregen van studentmobiel: ordernummer once again is 5151**
Levering verw: woensdagmidd/vrijdag (do = hemelv). Jouw toestel zit daar bij (90% zeker) altijd 10% onder voorbehoud Gr.

• frye
Leoon. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:05:
Heb net een DM gekregen van studentmobiel: ordernummer once again is 5151**

[...]
Hopelijk hebben ze er genoeg... 5188xx hier...
Maarja... als ze morgen niet leveren is er geen kans dat ik ze deze week niet heb dus ten vroegste maandag hier ;)

• UnderDogg1905
frye schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:24:
[...]

Hopelijk hebben ze er genoeg... 5188xx hier...
Maarja... als ze morgen niet leveren is er geen kans dat ik ze deze week niet heb dus ten vroegste maandag hier ;)
Hoop het ook ja. En trouwens TNT werkt volgens mij gwn op vrijdag.
Heb je eigenlijk al een mail gekregen?

Ik heb ordernummer 5175XX en heb nog niets gehoord.
Behalve "contract ontvangen "dan.

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-12 16:27

s3.

GSMWeb:

Blijkbaar vandaag de bezorger gemist. Geen enkele statusupdate ontvangen van GSMWeb omtrent bezorgen. Status leert mij dat het pakketje vrijdag is verzonden.
Morgen afwachten dus :'(

• frye
UnderDogg1905 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:33:
[...]

Hoop het ook ja. En trouwens TNT werkt volgens mij gwn op vrijdag.
Heb je eigenlijk al een mail gekregen?

Ik heb ordernummer 5175XX en heb nog niets gehoord.
Behalve "contract ontvangen "dan.
Ja, maar ik werk vrijdag niet ;) en afleveradres staat op het werk.
Heb nog niets ontvangen.

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-12 10:40
25 mei besteld (nieuw abo) bij Hi
Bestelling ontvangen en is momenteel in behandeling.

Betekend dit dat ze een grote batch binnen hebben gekregen?
Of hebben ze eindelijk mijn betaling/aanvraag ontvangen?

• Ardj
  • Laatst online: 15:44
mingooski schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:50:
25 mei besteld (nieuw abo) bij Hi
Bestelling ontvangen en is momenteel in behandeling.

Betekend dit dat ze een grote batch binnen hebben gekregen?
Of hebben ze eindelijk mijn betaling/aanvraag ontvangen?
Nee dit betekend dat ze de volgorde aanhouden van bestellen, ik heb m de 16e besteld en sta nog op voorinschrijving, ze volgen echt heel goed de volgorde :)

Je krijgt m waarschijnlijk morgen/woensdag ;)

• adinsx
adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Ik ga na het werk (even iets eerder weg) maar even langskarren inderdaad.
Wie weet hebben ze nog wat liggen etc. etc.
Na 20 minuten wachten in de VF winkel in Doetinchem "ik heb er vandaag 3 binnen gehad, maar heb ook nog een wachtlijst van 26 mensen" Dus dat duurt nog wel een 3 weken, ik zou hem via internet bestellen.

Dus.... vanavond maar via vodafone bestellen dan maar. (En die prijsverhoging op de koop toe nemen, van 86 naar 93.) Allemaal dankzij telefoonmiep donderdag die mijn bestelling niet goed doorgevoerd heeft blijkbaar. :(

• sander_kok
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:58:
[...]

heb jij zelf gebeld?
op de site staat dat ik gebeld wordt, in de sms dat ik zelf kan / moet bellen...
Ik werd gebeld (binnen 30 minuten na eerste status wijziging van vandaag [in bestelling]). Kreeg daarna pas mail en sms dat ik zelf ook kon bellen. Maar toen was alles al geregeld.

Verwijderd

Status:

13 mei bij Hi besteld (verlenging). Eindelijk een update.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

Vandaag eindelijk geleverd maar ik vraag me af of dit een 1e of een 2e batch is geweest....

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Ik heb ook maar 26 mei verlengd bij Hi, bij mij staat er nog steeds:

Ordernummer: 389xxxx

Status:

Laatste update: 26-05-2011

Out of stock

Dat is zeker geen goed nieuws? :(

• Ardj
26 mei, gast dat is 4 dagen geleden, ik zit al 10 dagen meer te wachten, is relatief best wel kort...

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:39:
Ik heb ook maar 26 mei verlengd bij Hi, bij mij staat er nog steeds:

Ordernummer: 389xxxx

Status:

Laatste update: 26-05-2011

Out of stock

Dat is zeker geen goed nieuws? :(
Jawel, 'out of stock' is goed nieuws, je telefoon komt dan vaak sneller

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-12 10:40
Ardj schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:07:
[...]

Nee dit betekend dat ze de volgorde aanhouden van bestellen, ik heb m de 16e besteld en sta nog op voorinschrijving, ze volgen echt heel goed de volgorde :)

Je krijgt m waarschijnlijk morgen/woensdag ;)
Wow dat is dan wel heel snel!
Random of voortrekkerij? iig heel lullig!

• adinsx
Net maar via vodafone.nl besteld.

Ordernummer: 275627***

Verwijderd

Zo...16 mei besteld. Vandaag eindelijk status wijziging(en). Eerst van "voor inschrijving" naar 'in behandelïng" en nu naar "geaccepteerd, er zal telefonisch contact worden opgenomen". Dat mocht ook wel eens. Hoe lang duurt dit contact opnemen doorgaans?

Edit: Oh, net een mail gekregen. Je kan ook zelf bellen....dus dat maar even doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 18:55 ]

• Ardj
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:53:
Zo...16 mei besteld. Vandaag eindelijk status wijziging(en). Eerst van "voor inschrijving" naar 'in behandelïng" en nu naar "geaccepteerd, er zal telefonisch contact worden opgenomen". Dat mocht ook wel eens. Hoe lang duurt dit contact opnemen doorgaans?

Edit: Oh, net een mail gekregen. Je kan ook zelf bellen....dus dat maar even doen :)
Zelfde avond..

En ze hebben bij Hi een grote grabbelton met ordernummers waar ze uit grabbelen en die sturen ze dan :P

Verwijderd

Ardj schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Zelfde avond..

En ze hebben bij Hi een grote grabbelton met ordernummers waar ze uit grabbelen en die sturen ze dan :P
Ja idd.. heb ook de 16de besteld en heb nog steeds geen bericht van Hi gehad op 2 standaard smsjes na.
Bellen naar de KS schiet ook niet op. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt :)

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 18:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Ja idd.. heb ook de 16de besteld en heb nog steeds geen bericht van Hi gehad op 2 standaard smsjes na.
Bellen naar de KS schiet ook niet op. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt :)
Net dus zelf meteen maar even gebeld en morgen wordt hij afgeleverd! Ein-de-lijk!

• eew

eew

Oke, nu snap ik er helemaal niets meer van. Maar ik heb toch echt een 5 minuten geleden een email van Vodafone gekregen dat de mijn verstuurt is. Vreemd dat die vrouw vaan de telefoon vandaag anders wilde beweren. Ze hebben hun zaken echt niet op orde daar, maar ik kan natuurlijk alleen maar blij zijn.

Verwijderd

Hmmmm wederom een mailtje van smartphoneshop gekregen met daarin een verhaal dat de levering wederom uitgesteld wordt... nu tot 07-06-2011... beetje jammer

Heb besteld op 18 mei.... toen was verwachte leverdatum 20 mei.

Verwijderd

23/05 besteld. 30/05 Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
dus 31/05 contact opgenomen met je
01/06 heb ik hem dan.

er staat minimaal 10 dagen levertijd bij Hi, dus ik mag niet klagen :P

ordernummer: 33687***

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:15
16e besteld bij Hi, morgen komt ie binnen hopelijk

Verwijderd

tja.... hij is binnen 16 mei besteld bij gsmweb vandaag binnen gekomen.

WOW wat een toestel. moet wel nog ff wennen aan de touchwiz.

see you and thnx
Pagina: 1 ... 88 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!