• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:08
Dit belooft niet veel goed dan. Ik heb er een hard hoofd in dat Hi mijn nummerportering snel gaat doorzetten :(

Verwijderd

Ik heb het al eerder gepost, maar niet echt een reactie gehad...
Ik heb vandaag een 2de galaxy s2 binnen gehad, via KPN, terwijl ik er al 1 heb van HI.
Ik heb op HI.nl gekeken, maar hier kan ik niets vinden. op KPN kan ik niet registreren, omdat ik klant ben van hi.
Mijn laatste bestelling bij HI is via KPN gegaan, door een foute doorverbinding..
Wat zouden jullie hier mee doen?

Ik denk dat ik er een tijdje mee wacht, en hoop dat er niets mee gedaan wordt en mijn bankafschrift goed in de gaten hou...

Kunnen ze via het imei nr. deze telefoon naar mij traceren? (in het geval van eventuele verkoop als ik over een aantal weken niets gehoord heb.)

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:18:
Ik heb vandaag een 2de galaxy s2 binnen gehad, via KPN, terwijl ik er al 1 heb van HI.
Ik heb op HI.nl gekeken, maar hier kan ik niets vinden. op KPN kan ik niet registreren, omdat ik klant ben van hi.
Mijn laatste bestelling bij HI is via KPN gegaan, door een foute doorverbinding..

Ik denk dat ik er een tijdje mee wacht, en hoop dat er niets mee gedaan wordt en mijn bankafschrift goed in de gaten hou...

Kunnen ze via het imei nr. deze telefoon naar mij traceren? (in het geval van eventuele verkoop als ik over een aantal weken niets gehoord heb.)
Gewoon houden dat 2e toestel. Daar gaan ze echt niet meer naar zoeken. En heb je bij alle 2 de toestellen een bon (garantiebewijs op jouw naam)? de administratie is daar gewoon helemaal over de kop. Dus gewoon houden dat ding (of aan mij geven :P)

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als je getekend hebt voor ontvangst, zou ik zsm contact opnemen met KPN, want de ontvangstbevestiging krijgen ze ook.
en hoop dat er niets mee gedaan wordt en mijn bankafschrift goed in de gaten hou...
Als je geld wordt afgeschreven is het te laat...
Kunnen ze via het imei nr. deze telefoon naar mij traceren?
Ja, die staat immers geregistreerd op de afleverbon...
eventuele verkoop als ik over een aantal weken niets gehoord heb
Dan verduister je het toestel...

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
KiefDelicious schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Gewoon houden dat 2e toestel. Daar gaan ze echt niet meer naar zoeken. En heb je bij alle 2 de toestellen een bon (garantiebewijs op jouw naam)? de administratie is daar gewoon helemaal over de kop. Dus gewoon houden dat ding (of aan mij geven :P)
Je hebt makkelijk praten. Als je dadelijk twee jaar vast zit aan een tweede abonnement is de deal ineens niet meer zo leuk als het nu lijkt.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:08
Vaak is het te mooi om waar te zijn.

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:43
Precies, voor je het weer zit je verwikkeld in een fraudezaak. Terugsturen dat ding.

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12 10:59
spanx schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:53:
Helaas die van mij is vandaag niet afgeleverd....

Kan iemand mij vertellen of de hoge snelheden van t mobile 7,2 mbit gehaald kunnen worden met sgs2?

Ik een welkomst folder gekregen van t mobile maar daar staat dat de max snelheid 2048kbit is
De welkomst folder heeft nog het verouderde iPhone abonnement staan, welke inderdaad slechts snelheden van 2048Kb down en 384Kb up bereikte. (Maar wel het voordeel had dat het geen enkele vorm van een datalimiet had)
Ik kan helaas nog niet bevestigen of het daadwerkelijk de volledige snelheid bereikt op de GS II, maar collega's en vrienden kunnen dit wel bevestigen met hun smartphones. (met o.a. een Desire, Desire HD en iPhone 4)

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:32

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Is dit ook niet een risico dat je (bewust) loopt als je op meerdere plaatsen iets bestelt?
Want dat heb ik ook al van meer mensen gelezen. Die bestellen gewoon bij 2 of 3 sites/ providers, en wachten af welke het snelste is. Dat gaat goed, totdat er 2 tegelijk zijn.

Samsung S23 Ultra 256GB

• ronanp12
  • Laatst online: 11-01 11:32
Ik heb vandaag de Galaxy SII gekocht bij een winkel van Vodafone.
Het was het laatste exemplaar.
De telefoon bevalt me prima.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12 22:26
Even een abonnementgerelateerde vraag, kunnen ze je in een fysieke Vodafone-winkel ook een aanbieding doen op basis van je 'klantenkrediet'?

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik heb laatst de KS van Hi opgebeld en ook gesproken over mijn klantenwaardering.
De jongen vertelde mij dat er alleen gebruik van wordt gemaakt wanneer een klant belt voor een abonnement of verlenging. Dus niet wanneer iemand in een winkel dat doet.

Maar ik denk dat een provider niet zomaar lucratieve deals gaat sluiten voor een klant, wanneer die klant niet gaat zeuren of een slechte ervaring ergens mee heeft. Je moet waarschijnlijk eerst moeilijk gaan doen voordat ze je iets gaan aanbieden om je over de streep gaan trekken.

Maargoed, de KS van Hi zegt zoveel, dus ik kan helaas niets concreets er over zeggen :)

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 18:15

DDR

ronanp12 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:30:
Ik heb vandaag de Galaxy SII gekocht bij een winkel van Vodafone.
Het was het laatste exemplaar.
De telefoon bevalt me prima.
Mooi hoor, maar je reactie voegt weinig bijzonders toe denk ik. :?

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 18:15

DDR

Kzou hem gewoon terugsturen. Je trekt anders toch altijd aan het kortste eind.

• zackary
DDR schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:16:
[...]

Mooi hoor, maar je reactie voegt weinig bijzonders toe denk ik. :?
De jouwe wel dan?

Verwijderd

svenerator schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:25:
Ik heb ff hulp nodig ik heb nog een bestelling lopen bij belsimpel. Ik ben er nu klaar mee en ga hem gewoon in een winkel halen met nieuw nummer. Ik heb een vodafone 2 jaar bel, sms en web 200 abbo. en 93 bij betaald. Hoe kan ik nu het beste annuleren?
Vrij simpel, je kan bij hun gewoon annuleren onder Zicht Koop op Afstand (zoals bij alle webshops) met andere woorden, een e-mail of een telefoontje is voldoende. Had wel begrepen dat ze vrijdag problemen hadden met hun telefoon lijnen, voor de zekerheid zou ik een mail sturen ;-)

Verwijderd

Vanmorgen om een uur of acht kreeg ik een sms van Hi dat het toestel nog steeds niet in voorraad was. Lijkt me ook niet, zomaar op zondag. Naja, misschien later deze week?

• zackary
Morgen VF bellen, sta al vanaf 12 mei in de wacht. Ik weet dat het toestel nu op voorraad is en wil het morgen voor elkaar hebben anders ga ik annuleren.

• Flyingdutchie
  • Laatst online: 10:26
Vanochtend, net zoals vorige week, een sms van Hi gekregen dat het toestel niet op voorraad was.
18 mei besteld bij nieuw abonnement, zou het zin hebben om de klantenservice op te bellen om te vragen over de status?

• thomasje91
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 00:57
Flyingdutchie schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:41:
Vanochtend, net zoals vorige week, een sms van Hi gekregen dat het toestel niet op voorraad was.
18 mei besteld bij nieuw abonnement, zou het zin hebben om de klantenservice op te bellen om te vragen over de status?
waarschijnlijk krijg je dan het verhaaltje over de batch van 8 juni te horen. Maar niet geschoten is altijd mis :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:28

Oekol

waka waka hey hey

frye schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:36:
[...]

Hoeveelste besteld?
Heb namelijk 23 mei besteld bij gsmwijzer ;)

En hoe zit dat met die feestdag? :s als ze woensdag leveren zal het pas voor na het weekend zijn?
Shit nog helemaal niet bij nagedacht donderdag is hemelvaartsdag. Maar als ze woensdag/vrijdag versturen is hij er waarschijnlijk zaterdag! Maar ik heb 16 contract ontvangen gehad. 13e besteld. Maar hij zei me dat de batch dat groot genoeg wordt. Heb order nummer 5151**

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

KPN: 20 mei besteld, 28 mei binnen. Terwijl de vrouw van de helpdesk zei dat hij pas 8 juni zou komen. Verder ook geen SMS of e-mail gehad dat ie onderweg was. Leuke verrassing dus!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Armada. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 02:06:
Even een abonnementgerelateerde vraag, kunnen ze je in een fysieke Vodafone-winkel ook een aanbieding doen op basis van je 'klantenkrediet'?
Volgens mij niet, tenminste de meneer waarbij ik er aan de telefoon eentje voor 110 euro kon krijgen (bij BSW 150) wist mij te vertellen dat diezelfde aanbieding niet in een Vodafonewinkel mogelijk was. Als dat het geval was had ik er nu al lang één gehad, nu wacht ik al 8 dagen.

• eew

eew

zackary schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:12:
Morgen VF bellen, sta al vanaf 12 mei in de wacht. Ik weet dat het toestel nu op voorraad is en wil het morgen voor elkaar hebben anders ga ik annuleren.
Verlenging of nieuw abonnement?

Edit: dubbelpost, excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door eew op 29-05-2011 12:38 ]

• thomasje91
Zijn er hier nog mensen die bij Hi hebben verlengd op 17 mei of hiervoor nog en die nog geen toestel binnen hebben?

Verwijderd

Hallo samsung fanboys,

Ik ga m'n vodafone abonnement vervroegd verlengen, maar vraag me af hoe het handig is om dat te doen. Ik zou de S2 natuurlijk het liefst zsm hebben, maar ben niet van plan om 150 euro bij te leggen. (Hoeveel) Moet ik extra betalen als ik de telefoon mee wil nemen uit een fysieke vodafone winkel?
Het gaat om een 2-jarig vodafone 275 (~30 eu/maand)

Nem

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:52:
Hallo samsung fanboys,

Ik ga m'n vodafone abonnement vervroegd verlengen, maar vraag me af hoe het handig is om dat te doen. Ik zou de S2 natuurlijk het liefst zsm hebben, maar ben niet van plan om 150 euro bij te leggen. (Hoeveel) Moet ik extra betalen als ik de telefoon mee wil nemen uit een fysieke vodafone winkel?
Het gaat om een 2-jarig vodafone 275 (~30 eu/maand)

Nem
Het snelste is in een winkel. je kan bij de phonehouse online kijken welke winkel ze op voorraad hebben. In Beverwijk vroegen ze zelfs hoeveel ik wilde hebben.

Verwijderd

thomasje91 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:46:
Zijn er hier nog mensen die bij Hi hebben verlengd op 17 mei of hiervoor nog en die nog geen toestel binnen hebben?
ja, ik!
17 mei besteld in de avond en nog niks.
Wel vanmorgen weer een ssm dat ze hem helaas nog niet hebben.

Morgen ga ik en kwaad telefoontje plegen, vriend van me heeft dinsdag 24-05 via de hi website zijn abbonement verlengd en kreeg vrijdag al zijn telefoon overhandigd!! :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:07:
[...]

ja, ik!
17 mei besteld in de avond en nog niks.
Wel vanmorgen weer een ssm dat ze hem helaas nog niet hebben.

Morgen ga ik en kwaad telefoontje plegen, vriend van me heeft dinsdag 24-05 via de hi website zijn abbonement verlengd en kreeg vrijdag al zijn telefoon overhandigd!! :(
Me to.. !
16 mei verlengt via internet.
Vanmorgen ook een sms gehad, dezelfde als een week geleden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:09:
[...]

Me to.. !
vorige week ahd ik ook dezelfde sms.
ik ben dan nieuwe klant, heb nu nog Hi prepaid maar het nummer omzetten mag dan toch niet lang duren.
Maar er is gewoon schijnbaar nog geen toestel. ze sturen ze nu random picked uit geloof ik...

• thomasje91
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:09:
[...]

Me to.. !
Okee jullie krijgen nog een smsje, dat krijg ik nog niet eens. Heb al meerdere malen met de ks gebeld maar die maken mij niet echt wijzer qua levertijd.

• Armada.
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Het snelste is in een winkel. je kan bij de phonehouse online kijken welke winkel ze op voorraad hebben. In Beverwijk vroegen ze zelfs hoeveel ik wilde hebben.
Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar hoe kun je zien of een winkel van TPH ze op voorraad heeft?

Verwijderd

thomasje91 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Okee jullie krijgen nog een smsje, dat krijg ik nog niet eens. Heb al meerdere malen met de ks gebeld maar die maken mij niet echt wijzer qua levertijd.
Dat smsje stelt ook niks voor, is gewoon een standaard smsje die iedereen (behalve jij dan in dit geval) krijgt als de mobiel niet op voorraad is.

"Beste Hi klant, Helaas is het toestel nog niet op voorraad. Zodra het toestel binnen is, ontvang je meer informatie over je bestelling. Groeten van Hi"

Hier schiet je natuurlijk ook niks mee op ! :|

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
Armada. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar hoe kun je zien of een winkel van TPH ze op voorraad heeft?
http://www.phonehouse.nl/...ionline/30/2jaar/?data=52
"voorraadstatus in onze winkels"

Verwijderd

Armada. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:26:
[...]

http://www.phonehouse.nl/telefoon/samsung/galaxysii/

Rechts kies je een abonnement en dan kom je in een ander scherm. Dan zie je de optie "voorraadstatus in onze winkels" en dan moet je je postcode invullen.

• Armada.
Ah, super, bedankt! Dan ga ik daar morgen denk ik maar mijn abonnement afsluiten! Krijg je dan ook direct simkaart mee die geregistreerd staat met het juiste abonnement e.d.?

@buckweat: Jij ook bedankt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Armada. op 29-05-2011 14:33 ]

Verwijderd

hmm ik zit met een probleem... ik wil m'n abonnement vervroegd verlengen (mn S1 is gestolen) en dit kon niet bij de BelCompany. Dit kan wel bij de vodafone winkel, maar daar kan ik dus niet zien of ze een S2 op voorraad hebben :S
Ik weet niet of het kan bij de phonehouse of een andere winkel
Iemand meer info hierover please?

Verwijderd

Armada. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Ah, super, bedankt! Dan ga ik daar morgen denk ik maar mijn abonnement afsluiten! Krijg je dan ook direct simkaart mee die geregistreerd staat met het juiste abonnement e.d.?

@buckweat: Jij ook bedankt. :)
Als je verlengt kun je gewoon je oude simkaart gebruiken. het nieuwe abonnement gaat in als je oude is afgelopen, daar merk je weinig van.

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
jelmervos schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:26:
KPN: 20 mei besteld, 28 mei binnen. Terwijl de vrouw van de helpdesk zei dat hij pas 8 juni zou komen. Verder ook geen SMS of e-mail gehad dat ie onderweg was. Leuke verrassing dus!
Wat was jouw ordernummer als ik vragen mag? Haha jouw weekend is ook weer goed!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:34:
hmm ik zit met een probleem... ik wil m'n abonnement vervroegd verlengen (mn S1 is gestolen) en dit kon niet bij de BelCompany. Dit kan wel bij de vodafone winkel, maar daar kan ik dus niet zien of ze een S2 op voorraad hebben :S
Ik weet niet of het kan bij de phonehouse of een andere winkel
Iemand meer info hierover please?
Meestal kun je bij je eigen provider in de winkel wel vervroegd verlengen. Bij derden gaat dat inderdaad niet. Je zal dan toch bij VF moeten verlengen

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 12:08
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Vrij simpel, je kan bij hun gewoon annuleren onder Zicht Koop op Afstand (zoals bij alle webshops) met andere woorden, een e-mail of een telefoontje is voldoende. Had wel begrepen dat ze vrijdag problemen hadden met hun telefoon lijnen, voor de zekerheid zou ik een mail sturen ;-)
Houd er rekening mee, dat de annulering door Vodafone heeeeel traag verwerkt wordt. Ik zit al 12 dagen te wachten totdat iemand de fax van algebeld.nl uit het faxapparaat heeft gehaald en in het systeem heeft doorgevoerd.

Dit schijnt 3(!) weken te kunnen duren. Overigens ontkent de klantenservice van Vodafone dit.

Verwijderd

prutser387 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:42:
[...]

Houd er rekening mee, dat de annulering door Vodafone heeeeel traag verwerkt wordt. Ik zit al 12 dagen te wachten totdat iemand de fax van algebeld.nl uit het faxapparaat heeft gehaald en in het systeem heeft doorgevoerd.

Dit schijnt 3(!) weken te kunnen duren. Overigens ontkent de klantenservice van Vodafone dit.
Kun je zelf niet bellen met algebeld.nl

• Armada.
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:35:
[...]

Als je verlengt kun je gewoon je oude simkaart gebruiken. het nieuwe abonnement gaat in als je oude is afgelopen, daar merk je weinig van.
Die staat nog op mijn vaders naam, dit wordt het eerste abonnement op mijn eigen naam dus dat wordt dan gewoon gezien als een nieuw abonnement denk ik. Krijg ik alles dan wel direct mee?

Verwijderd

Armada. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:49:
[...]

Die staat nog op mijn vaders naam, dit wordt het eerste abonnement op mijn eigen naam dus dat wordt dan gewoon gezien als een nieuw abonnement denk ik. Krijg ik alles dan wel direct mee?
Ik weet niet hoe dat zit. Ga je hem overzetten op jouw naam? Maar als je een nieuw abonnement neemt, dan kun je ook de online aanbieding nemen van The Phone House. Bel, sms, web 275 met een gratis S2.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Meestal kun je bij je eigen provider in de winkel wel vervroegd verlengen. Bij derden gaat dat inderdaad niet. Je zal dan toch bij VF moeten verlengen
ah nice; thanks!
weet je toevallig ook of je in fysieke winkels extra moet betalen? dat hoor ik nogal veel mensen roepen

• Armada.
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:51:
[...]

Ik weet niet hoe dat zit. Ga je hem overzetten op jouw naam? Maar als je een nieuw abonnement neemt, dan kun je ook de online aanbieding nemen van The Phone House. Bel, sms, web 275 met een gratis S2.
Geldt die aanbieding niet voor de fysieke winkel dan? En nee niet overzetten naar mijn naam dat duurt zo lang, dan maar een nieuw nummer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:55:
[...]

ah nice; thanks!
weet je toevallig ook of je in fysieke winkels extra moet betalen? dat hoor ik nogal veel mensen roepen
Dat veschilt nogal per winkel.

De aanbieding is alleen via internet. Ik had namelijk ook al met de winkel in Beverwijk gebeld en die vertelde dat het een web aanbieding was.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Dat veschilt nogal per winkel.

De aanbieding is alleen via internet. Ik had namelijk ook al met de winkel in Beverwijk gebeld en die vertelde dat het een web aanbieding was.
aanbieding? ik heb geen aanbieding gezien
het gaat om een vodafone winkel; verschilt dat per vodafone winkel? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:59:
[...]

aanbieding? ik heb geen aanbieding gezien
het gaat om een vodafone winkel; verschilt dat per vodafone winkel? :?
Ik heb het over de aanbieding van the phone house. die hebben een vodafone abbo met gratis S2

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb het over de aanbieding van the phone house. die hebben een vodafone abbo met gratis S2
ah op die manier; natuurlijk :)
hmm het wordt dus bij de vodafone. zal wel gewoon eens gaan kijken. alleen zo vervelend dat je niet met filialen individueel kan bellen, want ik kan moet nu dus langs alle winkels om te kijken of ze nog ergens een toestel hebben...
nou ja in Amsterdam zitten 5 vodafone winkels of zo, dus gewoon hopen dat ze er daar ergens nog één hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:12:
[...]

ah op die manier; natuurlijk :)
hmm het wordt dus bij de vodafone. zal wel gewoon eens gaan kijken. alleen zo vervelend dat je niet met filialen individueel kan bellen, want ik kan moet nu dus langs alle winkels om te kijken of ze nog ergens een toestel hebben...
nou ja in Amsterdam zitten 5 vodafone winkels of zo, dus gewoon hopen dat ze er daar ergens nog één hebben.
Dit scheelt je alle winkels aflopen

http://www.ikvindsnel.nl/...el+&searchplace=amsterdam

Verwijderd

hmm google maps zegt dat er veel meer zijn in Amsterdam, of vergeet ik iets?

http://maps.google.nl/map...&resnum=2&ved=0CAQQtgMwAQ

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:23:
[...]

hmm google maps zegt dat er veel meer zijn in Amsterdam, of vergeet ik iets?

http://maps.google.nl/map...&resnum=2&ved=0CAQQtgMwAQ
Zou best kunnen, misschien de zoek optie een beetje aanpassen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

tommygun_24 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:35:
[...]

Wat was jouw ordernummer als ik vragen mag? Haha jouw weekend is ook weer goed!
Eerste vijf cijfers: 37516**
Het gaat hier om een verlenging bij KPN.

[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 29-05-2011 15:35 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:52:
[...]

Is dit ook niet een risico dat je (bewust) loopt als je op meerdere plaatsen iets bestelt?
Want dat heb ik ook al van meer mensen gelezen. Die bestellen gewoon bij 2 of 3 sites/ providers, en wachten af welke het snelste is. Da
t gaat goed, totdat er 2 tegelijk zijn.
Ik heb gewoon 1 bestelling geplaatst. Het is een fout van KPN. Ik bel maandag de klantenservice even. Dit kan volgens mij alleen maar fout gaan. Er gaat toch wel veel mis bij Hi/kpn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Ik heb gewoon 1 bestelling geplaatst. Het is een fout van KPN. Ik bel maandag de klantenservice even. Dit kan volgens mij alleen maar fout gaan. Er gaat toch wel veel mis bij Hi/kpn...
Ben benieuwd hoeveel van deze fouten ze hebben gemaakt. Zo bouw je nooit een voorraad op :D

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
jelmervos schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:34:
[...]

Eerste vijf cijfers: 37516**
Het gaat hier om een verlenging bij KPN.
Ok tnx, 37530** hier, zal dus wel in de loop van deze week komen. Ook verlenging van KPN

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Dit hoort hier niet

[ Voor 169% gewijzigd door BastiaanN op 30-05-2011 09:30 ]

Verwijderd

tommygun_24 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:59:
[...]

Ok tnx, 37530** hier, zal dus wel in de loop van deze week komen. Ook verlenging van KPN
Precies hetzelfde gehad:
18 mei besteld, afgelopen woensdag via de KS van KPN nog gehoord dat het 8 juni zou worden, maar tot mijn grote verbazing vrijdag een verzendbevestiging per mail gehad en zaterdag toestel binnen.
ordernr. 49492**-*

Voor de KPN bestellingen, toch nog hoop op eerdere levering dan 8 juni dus...

• zackary
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Zorg wel dat de verpakking nog verzegeld is van degene die je terugstuurt, anders ben je alsnog de sjaak.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Precies hetzelfde gehad:
18 mei besteld, afgelopen woensdag via de KS van KPN nog gehoord dat het 8 juni zou worden, maar tot mijn grote verbazing vrijdag een verzendbevestiging per mail gehad en zaterdag toestel binnen.
ordernr. 49492**-*

Voor de KPN bestellingen, toch nog hoop op eerdere levering dan 8 juni dus...
Ik Quote mijzelf nog even:
ApOE schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:35:
Heb het echt met jullie te doen :9
"fysieke" winkels lijken het toch te winnen van de webshops.
Ik had een pre-order lopen bij KPN.com ivm verlenging, deze verzending werd bevestigd voor 19-5 leveren.
Helemaal top, alleen er kwam geen track&trace nummer en dus ook geen pakketje. Ik dus de 20e even gebeld en daar werd verteld dat er 1300+ bestellingen stonden voor dit toestel en dat niemand weet hoeveel er binnen komen en naar wie die worden verzonden.

Nu had ik me op 12-5 al een een lijst laten zetten bij de KPN shop (je weet maar nooit ;))
Goed ik dus 20-5 naar de KPN winkel gelopen en gewoon gezegd: joh ik wil mijn abonnement verlengen en wil daarbij graag een SGSII. Zei kijken en ja hoor, mijn toestel lag klaar >:)
Snel weer even 1200 gebeld om mn web-order te annuleren, en +/- 15min later had ik mn SGSII in mn handen :9~
Wellicht slim om even bij een KPN shop langs te lopen om te verlengen.
Je kan telefonisch direct je web-order annuleren.

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12 20:16
Kreeg vandaag ook een sms van Hi dat het toestel nog niet op voorraad was... No shit shirlock.. dat had ik ook wel door inmiddels.

Hoop dat ze morgen of overmorgen weer een levering krijgen... Aangezien donderdag (en vrijdag?...) niet bezorgt wordt zal het er anders wel op neerkomen dat het weer een week wachten wordt...

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
Zo terug van weg geweest.

inmiddels donderdag avond mijn abbo verlengt tegen bijna dezelfde voorwaarden als via Hi.nl in de Hi winkel in Arnhem. Dit was al gebeurd afgelopen dinsdag, woensdag zal ik het toestel binnen krijgen. niets gezien. dus direct de Hi winkel opgebelt.

Gezegt dat ze de afspraken niet nakomen, en dat ze het eerste beste toestel apart voor mij moesten leggen wat binnen kwam. dit hebben ze gedaan en heb hem donderdagavond opgehaald.

Mijn internetorder de volgende dag direct geanulleerd, deze staar nog steeds op voorinschrijving, Raar.
Mijn verlening in de winkel staat nog steeds op geen voorraad, vermoedelijk heeft die beste man in de winkel een nieuwe bestelling gemaakt inplaats van de bestaande te gebruiken??

Voor de mensen die hun klacht naar me hebben gestuurd stopt het verhaal niet. ik ben nog steeds bezig... de mensen die mij een e-mail gestuurd hebben krijgen binnenkort even een updateje.

Dat ik mijn toestel heb, wil niet zeggen dat mijn klacht al afgehandeld is. ik ben nog steeds ontevreden over de levering.

we houden elkaar op de hoogte..

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Hier hoop ik vandaag een bevestigingsmail te ontvangen van Vodafone.
Donderdagmiddag telefonisch afgesloten.
Vrijdag geen bevestigingsmail dus gebeld, zou 4 tot 5 dagen moeten wachten omdat de order doorgevoerd moet worden, nummerbehoud etc.

Maar ik ga er toch vanuit dat ik vandaag een email krijg met een 'bedankt voor uw bestelling, uw nummerbehoud is aangevraagd' etc. etc. etc.
Of duurt het écht 5 dagen? :S

• Donkoking
  • Laatst online: 24-12 15:22
Nu 7 dagen geleden dat ik mijn abo heb verlengd via de HI site

336881xx
Status:
Laatste update: 23/05/2011
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
17 mei verlengt bij Hi. nog steeds:

Status:
Laatste update: 17/05/2011

Voor inschrijving

• macjac
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-12-2024
14 mei verlengt bij Hi en ook nog steeds

Status;
latste update 14/05/2011

voorinschrijving

en weer op zondagochtend om 08.05 uur een smsje ghad
had het toestel niet op voorraad is

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Ben benieuwd wat Belsimpel.nl deze week gaat doen. Heb hem op 12 mei besteld en nog geen enig teken gekregen dat ik hem binnenkort krijg.

• Donkoking
dcamdz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:06:

336881xx
Status:
Heb btw geen sms of mail ontvangen..

• frye
  • Laatst online: 16:14
Al iemand meer info over de levering van gsmwijzer deze week?

• zackary
Net weer gebeld met Vodafone, ik sta nog steeds in de wacht. Zelfs numerbehoud was nog niet eens aangevraagd. Gelijk de order geannuleerd, ik ga wel een keer naar de winkel.

Ben er helemaal klaar mee.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 13:33

WhySoSerious

Be the change.

Besteld: 25-05, verlenging VF

Net contact gehad mbt het uitzetten van een Blox dat pas na een maand werd doorgevoerd @ Vodafone. Gelijk even gevraagd naar de leverstatus vh toestel.

Meisje (wel nieuw volgens mij, Lara) wist mij te vertellen dat de batch die ze vrijdag zouden krijgen niet is aangekomen en dat mijn toestel pas eind vd week/begin volgende week wordt geleverd. Op zich mee te leven, ware het niet dat mijn abo als is omgezet naar BSW 200, waarbij ik dus betaal voor iets wat ik niet gebruik (nml. het internet, heb nu een Blackberry). De combinatie van deze twee zint me niet, maar niets aan te doen volgens meisje van Vodafone. Klacht sturen is enige mogelijkheid. Ook op de vraag of ik mijn toestel niet in een Vodafone winkel kan afhalen was niet mogelijk "door het systeem".

Zo maar eens klachtenlijn bellen (wederom kon Lara me niet verder helpen ivm de wachttijden, maar na 10.00 zou het rustiger worden. Laat ik haar maar op haar blauwe ogen geloven...) en zal dit straks eens voorleggen.

Keep you updated!

Verwijderd

dcamdz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:06:

336881xx
Status:
vreemde status?

Status:

Laatste update: 21/05/2011

Voor inschrijving
ik weet bij mij gewoon niet wat er de 21ste verander is. Ik heb de 17de besteld en heb nog niks.
ik vermoed dat ik de 21ste achteraan in de rij hebben gezet?

• themole
  • Laatst online: 19-11-2023
Deze week gaat studentmobiel mijn SGS2 eindelijk uitleveren, weet iemand wanneer studentmobiel/gsmwijzer de volgende levering heeft. :)

• adinsx
zackary schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:30:
Net weer gebeld met Vodafone, ik sta nog steeds in de wacht. Zelfs numerbehoud was nog niet eens aangevraagd. Gelijk de order geannuleerd, ik ga wel een keer naar de winkel.

Ben er helemaal klaar mee.
Hoe krijg je die informatie naar boven?
Ik had vrijdag gebeld, en ze konden me uberhaupt niet eens vinden. Ook niet m.b.t. de aanvraag van nummerbehoud. Welke afdeling had je aan de lijn? :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Gewoon 08000200043 bellen (ken het al bijna uit mn hoofd) en gelijk op 1 duwen (status van uw bestelling). Dan krijg je een miepje te spreken.

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 13:54
Vodafone: abo telefonisch verlengd op 23-05 met S2, op dat moment werd er gezegd dat er een levertijd was van 5 tot 10 dagen. Vanochtend de KS gebeld en werd er verteld dat de leverdatum nu opeens 16 juni is :(

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Toch niet mee akkoord gegaan?

Verwijderd

Ik heb een nieuw VF contract afgesloten bij the phone house. Degene aan de telefoon zei dat het regelen van nummerbehoud ongeveer 2 dagen zou duren. Heeft hier iemand ervaring met the phone house i.c.m. VF?

• eew

eew

Climbon schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:58:
Vodafone: abo telefonisch verlengd op 23-05 met S2, op dat moment werd er gezegd dat er een levertijd was van 5 tot 10 dagen. Vanochtend de KS gebeld en werd er verteld dat de leverdatum nu opeens 16 juni is :(
Mij werd de 20e zelfs vertelt dat ik hem maandag de 23ste zou krijgen. Nu had ik me ingesteld op deze week. Maar als die 1200 toestellen van vrijdag niet zijn aangekomen, wat moeten we dan. Ik ruik een zaak ala hi :'( . Ik ga misschien zo even bellen, kijken wat ik te horen krijg, maar ik denk niet dat ik dat mentaal aan kan:S.

• adinsx
Dondermiddag toen ik telefonisch heb besteld (en nu dus nog altijd geen info heb) waren er nog 55 op voorraad, ze zouden er 1 reserveren. Maar zo te lezen kan ik nog wel even wachten :P

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

eew schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:18:
[...]

Mij werd de 20e zelfs vertelt dat ik hem maandag de 23ste zou krijgen. Nu had ik me ingesteld op deze week. Maar als die 1200 toestellen van vrijdag niet zijn aangekomen, wat moeten we dan. Ik ruik een zaak ala hi :'( . Ik ga misschien zo even bellen, kijken wat ik te horen krijg, maar ik denk niet dat ik dat mentaal aan kan:S.
Lees mijn eerdere post maar. Bij mij gaat er zo een belletje naar de klachtenafdeling... Notebene voor gekozen bij VF te blijven vanwege verhalen Hi...

Was T-mobile dan toch de beste?

• adinsx
WhySoSerious schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:54:
Gewoon 08000200043 bellen (ken het al bijna uit mn hoofd) en gelijk op 1 duwen (status van uw bestelling). Dan krijg je een miepje te spreken.
11 cijfers in een telefoonnummer? :P
0800-0560 is de verkooplijn, zal jouw nummer eens uitproberen :)

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 13:54
Tja, kan er wel niet mee akkoord gaan maar dat zorgt er niet voor dat er opeens wél voorraad is. Het zorgt er wel voor dat ik vervolgens veel moeite moet doen (annuleren, andere provider, naar fysieke winkel gaan) om een toestel waarschijnlijk één week eerder in huis te hebben en dat is het me op dit moment nog niet waard.

• eew

eew

adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:23:
Dondermiddag toen ik telefonisch heb besteld (en nu dus nog altijd geen info heb) waren er nog 55 op voorraad, ze zouden er 1 reserveren. Maar zo te lezen kan ik nog wel even wachten :P
Dat is heel vreemd, want toen ik donderdagmiddag over de status van mijn bestelling belde waren ze niet op voorraad en zouden ze vrijdag komen.

• prutser387
  • Laatst online: 23-12 12:08
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Kun je zelf niet bellen met algebeld.nl
Heb ik gedaan. Maar zij geven aan dat zij de annulering hebben doorgegeven aan Vodafone. Tot 3 keer toe. Alleen bij Vodafone zit ergens een gat van 2-3 weken tussen het binnenkrijgen van de fax en het invoeren in het systeem...

• Donkoking
Net contact gehad met Hi, dame laat mij weten dat ze dagelijks een levering van Samsung krijgen echter kon zij me niet vertellen wanneer ik aan de beurt ben. "Hou de site in de gaten" was haar reactie.

• adinsx
adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Al 3 minuten "al onze medewerkers zijn ingesprek, een ogenblik geduld alstublieft"

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Ja? Werkt gewoon hoor :)
Climbon schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Tja, kan er wel niet mee akkoord gaan maar dat zorgt er niet voor dat er opeens wél voorraad is. Het zorgt er wel voor dat ik vervolgens veel moeite moet doen (annuleren, andere provider, naar fysieke winkel gaan) om een toestel waarschijnlijk één week eerder in huis te hebben en dat is het me op dit moment nog niet waard.
Akkoord gaan of niet verandert niets aan de zaak, maar het valt mij op dat er tegenstrijdige dingen verteld worden. Beetje doorvragen wil wel eens helpen/schot in de zaak brengen.

• adinsx
Nou, Miep kan me niet vinden op postcode of bankrekeningnummer en dat had wel gemoeten.
Moet de bestelling opnieuw gaan plaatsen.

Wat is nu verstandig, Via vodafone.nl of naar de winkel rennen vandaag of morgen?
(Of gelden de web-acties niet in de winkel?)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

dcamdz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:36:
Net contact gehad met Hi, dame laat mij weten dat ze dagelijks een levering van Samsung krijgen echter kon zij me niet vertellen wanneer ik aan de beurt ben. "Hou de site in de gaten" was haar reactie.
En daar kan ik mijn order niet terugvinden. (Verlenging)
dcamdz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:36:
Bedenk me net dat je maar tot 1 juni de tijd hebt om papieren op te sturen om SD-kaartje te krijgen van Samsung... Straks maar eens even voorleggen.
adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:37:
[...]

Al 3 minuten "al onze medewerkers zijn ingesprek, een ogenblik geduld alstublieft"
Geduld is een schone zaak haha ;)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

adinsx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:42:
Nou, Miep kan me niet vinden op postcode of bankrekeningnummer en dat had wel gemoeten.
Moet de bestelling opnieuw gaan plaatsen.

Wat is nu verstandig, Via vodafone.nl of naar de winkel rennen vandaag of morgen?
(Of gelden de web-acties niet in de winkel?)
Ik zou naar de winkel gaan, netjes blijven (!) en de zaak voorleggen. Met beetje geluk kan je hem ter plekke meenemen tegen zelfde prijs als online-bestelling. Deze oplossing ga ik ook voorleggen aan klachtenservice straks.

Sorry voor multiposts...

• themole
De actie met de sd-kaartjes is verlengd, heb me net ingeschreven en dit zijn de nieuwe voorwaarden, alles moet wel voor 4 juni zijn geregistreerd.

Deze gegevens dienen voor 8 juli 2011 te zijn ontvangen door Samsung. Houd er rekening mee dat deze actie alleen geldt voor toestellen die voor 1 juli 2011 zijn aangeschaft.
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:43:
De actie met de sd-kaartjes is verlengd, heb me net ingeschreven en dit zijn de nieuwe voorwaarden, alles moet wel voor 4 juni zijn geregistreerd.

Deze gegevens dienen voor 8 juli 2011 te zijn ontvangen door Samsung. Houd er rekening mee dat deze actie alleen geldt voor toestellen die voor 1 juli 2011 zijn aangeschaft.
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).
Klopt, maar wat is aanschaffen? Datum van levering? Datum van bestelling? Want maak dat maar eens hard...

Bedankt voor je meedenken:)

• MrFX
  • Laatst online: 16:04
themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:52:
Deze week gaat studentmobiel mijn SGS2 eindelijk uitleveren, weet iemand wanneer studentmobiel/gsmwijzer de volgende levering heeft. :)
vorige week vertelde ze me dat er op 1 juni weer een lading binnen komt

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• adinsx
WhySoSerious schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Ik zou naar de winkel gaan, netjes blijven (!) en de zaak voorleggen. Met beetje geluk kan je hem ter plekke meenemen tegen zelfde prijs als online-bestelling. Deze oplossing ga ik ook voorleggen aan klachtenservice straks.

Sorry voor multiposts...
Ik ga na het werk (even iets eerder weg) maar even langskarren inderdaad.
Wie weet hebben ze nog wat liggen etc. etc.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Werkt bij jullie de website waar je je SD kaartje kan krijgen wel?
http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

• themole
ninjawanda schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:03:
Werkt bij jullie de website waar je je SD kaartje kan krijgen wel?
http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426
Yup, bij mij werkt ie prima. :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nou, contact gehad na 2 x 15 min te hebben moeten wachten. Telefoon ophalen uit winkel was niet mogelijk met voorraadverschillen blablabla (lijkt mij makkelijk op te lossen, maargoed...). Nu notatie gemaakt bij online bestelnummer (08000200056) waar ik op de dag van in gebruik name van het toestel een creditering kan aanvragen over het internet wat ik om en nabij twee weken niet heb kunnen gebruiken.

@levering: Onduidelijk, grote vraag. Waarschijnlijk eind vd week/begin volgende week. Bij normale klantenservice was ie wel op voorraad. Volgens mij maken ze het allemaal moeilijker dan het is hoor, maar ben ook maar buitenstaander natuurlijk.

Verwijderd

themole schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:43:

Ik heb me al ingeschreven, staat dat het ook bij pre-registratie kan.
Ik wacht nog even, als ik hem deze week niet heb stuur ik gewoon mijn inschrijvingsmail van Hi op.
Zie wel wat er dan gebeurt, misschien krijg je hem dan toch.
Pagina: 1 ... 87 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!