• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:09
Mediamarkt rijswijk en den-haag hebben geen voorraad meer van de galaxy 2. Je kan het ook niet reserveren of factuur aanmaken voor die prijs -/- vakantiepremie.

PSN: TheKrish

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12 15:08
Net een exemplaar afgehaald bij Mediamarkt Leeuwarden. Ze hadden er nog drie :D

EUR 474,00 (das de goedkoopst mogelijke prijs volgens mij).

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 08:01

SJR

Krishhh schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:30:
Mediamarkt rijswijk en den-haag hebben geen voorraad meer van de galaxy 2. Je kan het ook niet reserveren of factuur aanmaken voor die prijs -/- vakantiepremie.
Media Markt Rotterdam Bijerlandselaan had ze gisteravond nog... Voor 539 - 75 = 464 euro.

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 09:37
SJR schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Media Markt Rotterdam Bijerlandselaan had ze gisteravond nog... Voor 539 - 75 = 464 euro.
Dat zijn wel goedkope prijzen, goedkoper dan op internet.

Verwijderd

qrst schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Dat zijn wel goedkope prijzen, goedkoper dan op internet.
Het gaat dan ook om een tijdelijke actie van Mediamarkt.

Verwijderd

Vandaag de stap genomen om bij HI te annuleren! Vandaag verlengen bij een winkel met vodafone! Even nog zoeken waar precies;) The search will go on !

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:34:
Vandaag de stap genomen om bij HI te annuleren! Vandaag verlengen bij een winkel met vodafone! Even nog zoeken waar precies;) The search will go on !
Weet niet of je er voor wilt betalen, maar ik heb hem vanmorgen bij de Phonehouse besteld, die hadden hem nog op voorraad

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Weet niet of je er voor wilt betalen, maar ik heb hem vanmorgen bij de Phonehouse besteld, die hadden hem nog op voorraad
Ik heb net ritel gebeld en die hadden er vanaaf wss op voorraad en hielden er 1 achter voor me.... dan krijg ik hem gratis met vodafone 275

Verwijderd

Orde status is binnen bij castle. doordat het systeem van t-mobile de samsung galaxy s2 niet herkent kan het product niet verzonden worden. moet ik nog langer wachten!

Verwijderd

gaat de 31e nog door bij gsmweb?

• Thompsonnl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik heb op 4 mei de s2 als los toestel besteld bij belsimpel.nl ( wat een fout )
Ik heb ondertussen gemailed, daarop ook reacties gekregen, alleen werd ik er niks wijzer van.

Ik las laatst het bericht van 'raspatat':

Ik heb hem net opgehaald!!!
Had 2 mei een los toestel besteld bij Belsimpel. Vandaag las ik in dit topic over iemand die een verzendbevestiging had gekregen en de telefoon 4 mei besteld had in combinatie met een vodafone abbo. Ik had nog steeds niets van Belsimpel gehoord, dus heb er vanmiddag achteraan gebeld. Toen werd mij verteld dat het inderdaad kon voorkomen dat iemand met een abbo het toestel eerder geleverd krijgt dan iemand die hem los besteld. Ik heb duidelijk mijn ongenoegen daarover laten blijken, met resultaat!!!! Ze hadden er nog eentje liggen en die mocht ik om half zes ophalen . Ben net thuis en ga nu het doosje open maken en bidden dat er niets mis mee is. Doosje was nog wel verzegeld.

Dus ik natuurlijk ook gelijk bellen, alleen krijg ik via mijn mobiel en huistelefoon een 'bezet' toon, alsof ze de mijn belletje wegdrukken. En als ik met een andere mobiel bel krijg ik te horen: ' dit mobiele nummer is niet in gebruik'

Helpdesk belsimpel.nl
Elke werkdag van 09:00 - 22:00
050 - 2103404

Kan iemand anders dit nummer wel bereiken?
Of weet iemand waar dit aan ligt of wat er aan de hand is?

Alvast bedankt, Thomas.

Verwijderd

Thompsonnl schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:35:
Ik heb op 4 mei de s2 als los toestel besteld bij belsimpel.nl ( wat een fout )
Ik heb ondertussen gemailed, daarop ook reacties gekregen, alleen werd ik er niks wijzer van.

Ik las laatst het bericht van 'raspatat':

Ik heb hem net opgehaald!!!
Had 2 mei een los toestel besteld bij Belsimpel. Vandaag las ik in dit topic over iemand die een verzendbevestiging had gekregen en de telefoon 4 mei besteld had in combinatie met een vodafone abbo. Ik had nog steeds niets van Belsimpel gehoord, dus heb er vanmiddag achteraan gebeld. Toen werd mij verteld dat het inderdaad kon voorkomen dat iemand met een abbo het toestel eerder geleverd krijgt dan iemand die hem los besteld. Ik heb duidelijk mijn ongenoegen daarover laten blijken, met resultaat!!!! Ze hadden er nog eentje liggen en die mocht ik om half zes ophalen . Ben net thuis en ga nu het doosje open maken en bidden dat er niets mis mee is. Doosje was nog wel verzegeld.

Dus ik natuurlijk ook gelijk bellen, alleen krijg ik via mijn mobiel en huistelefoon een 'bezet' toon, alsof ze de mijn belletje wegdrukken. En als ik met een andere mobiel bel krijg ik te horen: ' dit mobiele nummer is niet in gebruik'

Helpdesk belsimpel.nl
Elke werkdag van 09:00 - 22:00
050 - 2103404

Kan iemand anders dit nummer wel bereiken?
Of weet iemand waar dit aan ligt of wat er aan de hand is?

Alvast bedankt, Thomas.
Hallo Thomas,

Ik heb vanmorgen ook gebeld met Belsimpel, maar dan om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg ook de eerste keer te horen dat het nummer niet in gebruik is. Toen gelijk weer geprobeerd en toen kreeg ik iemand aan de lijn, al moet ik zeggen dat het niet de beste kwaliteit was. De persoon viel telkens weg.

Verwijderd

Wat iemand of je een bevestiging van annuleren krijgt als je bij HI geannuleerd hebt? Want ik heb via de KS geannulleerd maar ik krijg helemaal geen bevestiging of ietS? Zal het toch wel goed geregeld zijn?

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
weet iemand of hij nog op voorraad is in de MM in Heerlen of Maastricht?

heb er net naar gebeld maar geen aansluiting gekregen

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

bij hi staat hij bij mij nog op order wordt gepickt in magazijn, maar is al wel te volgen bij tnt als voorgemeld, 16 mei besteld online bij hi.

Steam-Twitch-YouTube-X

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:41

BPP

Vandaag mijn SGS2 opgehaald bij de MM voor 364 euro. _/-\o_

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

GSMWEB (today)

Geachte heer SpanX,

Uw aangevraagde abonnement is 18-5-2011 door T-Mobile geaktiveerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:

xxx

AANSLUITGEGEVENS:
ID nummer: 194xxxxx
Produkt: simkaart + Samsung I9100 GALAXY S II black + Google navigatie + CM Samsung i9100 Barely There Black
Abonnement: T-Mobile i-150 (1 jaar)
Netwerk: T-Mobile
Aansluitdatum: 18-5-2011 Ingangsdatum abonnement: 1-6-2011
Standaard pincode: Zie handleiding bij simkaart!
Mobielnummer: xxxxxx

Ein-de-lijk... heb ook een track and trace gehad...

maar ik dacht dat ze pas de 31 ste weer een zending kregen toegestuurd....?!

Nu maar hopen dat TNT ook morgen aanbied ! :)

[ Voor 4% gewijzigd door spanx op 27-05-2011 19:17 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Ik las net dat er 2 versies van de S2 uitgegeven worden. 1 met een Super Clear LCD scherm en met een Super AMOLED Plus scherm.

Weet iemand of daar een groot verschil in zit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:24:
Ik las net dat er 2 versies van de S2 uitgegeven worden. 1 met een Super Clear LCD scherm en met een Super AMOLED Plus scherm.

De LCD kan niet competeren tegenover de Super Amoled + .. Ik heb hem zonet ontvangen en mijne heeft de Super Amoled + scherm, en het is werkelijk waar fantastisch!

Verwijderd

Maar is dat te herkennen dat je een lcd heb i.p.v. een amoled+?

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Je zou t gewoon moeten kunnen zien (zwart is echt zwart, kleuren zijn meer verzadigd), maar volgens mij hebben alle Galaxy SII toestellen in Nederland een SAMOLED+ schermen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:59

Oekol

waka waka hey hey

Vanmiddag met studentmobiel gebeld en ik krijg eind volgendeweek mijn mobiel. Ze zeggen dat ze volgendeweek alle orders uit kunnen leveren omdat die batch groot genoeg is oid.
Ik hebben nummerbehoud al eerder in werking gesteld en mijn simkaart krijg ik maandag opgestuurd. Maar nu heb ik contact gehad met VF en die zegegn dit:

Vodafone zegt dat mijn nummerbehoud pas 7-5-2011 ingaat. Is van de week al aangevraagd en goedgekeurd. Maar waarom zo laat pas ingaan? Ik ga van VF prepaid naar VF abbo. Krijg volgendeweek mijn mobiel. Maar maandag mijn simkaart al. Kan ik het niet eerder laten overgaan?

[ Voor 38% gewijzigd door Oekol op 27-05-2011 19:39 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Tk55 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:30:
Je zou t gewoon moeten kunnen zien (zwart is echt zwart, kleuren zijn meer verzadigd), maar volgens mij hebben alle Galaxy SII toestellen in Nederland een SAMOLED+ schermen.
Ik had het gelezen op www.samsung-galaxy-s2.nl

"Samsung heeft er voor gekozen om in sommige landen aangepaste versies van de Galaxy S2 te leveren. Zo heeft de nederlandse versie geen NFC-chip en is er ook een versie op de markt met een Super Clear LCD scherm in plaats van een Super AMOLED Plus scherm. "

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik heb de "19de" via KS verlengt van HI naar KPN. mijn status is vandaag verandert van, geen pakket gevonden maar mijn status van de kpn website is wel vandaag verandert.
klik hier voor de status van uw zending met code XXX. U vindt op de website van de vervoerder de meest actuele status. Er is geen track&trace informatie beschikbaar voor uw zending met code XXX.
Wat betekend dit eigenlijk in? Is het pakket van KPN naar TNT wordt vervoerd oid of ben ik nu te optimistisch?

Nvm, ben te spuit11. eigen vraag ondertussen al beantwoord. Pakket is aangemeld bij tnt

[ Voor 8% gewijzigd door lightstyle op 27-05-2011 19:45 ]

• UnderDogg1905
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Ik had het gelezen op www.samsung-galaxy-s2.nl

"Samsung heeft er voor gekozen om in sommige landen aangepaste versies van de Galaxy S2 te leveren. Zo heeft de nederlandse versie geen NFC-chip en is er ook een versie op de markt met een Super Clear LCD scherm in plaats van een Super AMOLED Plus scherm. "
Had ergens gelezen dat vanaf juni in de VN ,de SGSII met nfc chip zou worden geleverd..
enig idee of dat ook in nederland zo is?

Heb em trouwens ook al besteld bij gsmwijzer.nl.. (19-05)
moet wel nog een tijdje wachten met een ordernmr 5175XX.. pff.

/offtopic eerste post op GoT

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:43:
[...]

Had ergens gelezen dat vanaf juni in de VN ,de SGSII met nfc chip zou worden geleverd..
enig idee of dat ook in nederland zo is?
op XDA staat het volgende over de nfc chip:
I have an email from Samsung claiming that no models worldwide will support NFC, I have posted it earlier in this forum. Samsung Korea have also confirmed that NFC capabilities will be included in new uSIM or MMC technology, it has therefore been left out of their phone models.

The extra thickness of the SGS2 in Korea has nothing to do with NFC, they have an extra chip/antenna on board to connect to high speed internet services.
als ik dat moet geloven heeft geen enkele SGS2 nfc.
Na lang dit topic gevolgd te hebben heb ik vandaag ook mijn contracten verstuurd naar GSMwijzer, 2 jaar i-plan 150 voor in totaal €658 (ordernummer 5174xx). Ik ben benieuwd of GSMwijzer inderdaad volgende week alle orders kan voorzien.

• UnderDogg1905
hans_1990 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:52:
[...]

op XDA staat het volgende over de nfc chip:

[...]

als ik dat moet geloven heeft geen enkele SGS2 nfc.
Na lang dit topic gevolgd te hebben heb ik vandaag ook mijn contracten verstuurd naar GSMwijzer, 2 jaar i-plan 150 voor in totaal €658 (ordernummer 5174xx). Ik ben benieuwd of GSMwijzer inderdaad volgende week alle orders kan voorzien.
jammer dat nfc er niet bijzit...
voor zo een prijs had ik het liever erbij..
maar daarvoor ga ik hem niet annuleren:P

ik heb de zelfde abbonement gepakt. Maar volgens mijn berekeningen had ik een totaal van 624€

Ik denk eerlijk gezecht dat we nog een paar weken moet wachten..
zo ver dat ik het heb gevolgt hier zijn de orders tot 5145XX pas geleverd.

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Heeft er iemand al nieuws van KPN? Bij mij staat er nog steeds dit:

'Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.'

Ordernr. 3753xxx

[ Voor 4% gewijzigd door tommygun_24 op 27-05-2011 20:04 ]

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
BPP schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:14:
464 euro meen je;? ;)

• lightstyle
tommygun_24 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:03:

'Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.'

Ordernr. 3753xxx
3675xxx, laat in de middag is mijn status eindelijk omgesprongen. Volgens mij is dat dus de status voordat kpn iets aan tnt gegeven heeft. nog even volhouden dus.

• BPP

BPP

364, ik werk bij de Mediamarkt. :P

• Ardj
  • Laatst online: 26-12 15:44
Oh wat werd ik agressief van dat gesprek met Hi klantenservice:

Krijg je zo'n lamzak aan de telefoon die een beetje bijdehand gaat zitten doen dat ik seniel ben omdat ik mensen op tweakers geloof. Ja mensen op internet kunnen zoveel beweren, dit zegt niet dat ze hun telefoon echt later besteld hebben en nu al in huis hebben.

En bij de vraag waarom ze geen leveringen kregen en Vodafone wel: Ja daar moet je Samsung voor bellen. Mijn vraag daarop: Dat vragen jullie zelf niet na als je met 2000 orders zit? Hij: Tot ziens, tututuut.

• hans_1990
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:03:
[...]

ik heb de zelfde abbonement gepakt. Maar volgens mijn berekeningen had ik een totaal van 624€

Ik denk eerlijk gezecht dat we nog een paar weken moet wachten..
zo ver dat ik het heb gevolgt hier zijn de orders tot 5145XX pas geleverd.
zie Leoon.: "Ze zeggen dat ze volgendeweek alle orders uit kunnen leveren omdat die batch groot genoeg is oid."

Overigens heb ik hetzelfde betaald, incl. de verzendkosten (€6,95) en aansluitkosten (€26,25)

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 20:57
Zelf heb ik 15 mei besteld, in de ochtend. Een verlenging. Nog steeds is mijn status:
Status:

Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

Vandaag maar weer eens gebeld met de Hi Servicedesk. Hij kon me niet heel veel duidelijkheid verschaffen, alleen inderdaad dat ze 8 juni een batch verwachten.
Ik lees van veel mensen hier die heb de 14e hebben besteld dat ze hem al hebben, dus kan me echt niet voorstellen dat het nog zó lang kan duren...
Maarja, afwachten I guess...

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Timmmeeehhh schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:34:
Zelf heb ik 15 mei besteld, in de ochtend. Een verlenging. Nog steeds is mijn status:
Status:

Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

Vandaag maar weer eens gebeld met de Hi Servicedesk. Hij kon me niet heel veel duidelijkheid verschaffen, alleen inderdaad dat ze 8 juni een batch verwachten.
Ik lees van veel mensen hier die heb de 14e hebben besteld dat ze hem al hebben, dus kan me echt niet voorstellen dat het nog zó lang kan duren...
Maarja, afwachten I guess...
Ik heb vanmiddag gebeld, ze krijgen komende week ook weer levering volgens de persoon die ik gesproken heb.

• frye
  • Laatst online: 01:32
Leoon. schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:36:
Vanmiddag met studentmobiel gebeld en ik krijg eind volgendeweek mijn mobiel. Ze zeggen dat ze volgendeweek alle orders uit kunnen leveren omdat die batch groot genoeg is oid.
Hoeveelste besteld?
Heb namelijk 23 mei besteld bij gsmwijzer ;)

En hoe zit dat met die feestdag? :s als ze woensdag leveren zal het pas voor na het weekend zijn?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:59

Oekol

waka waka hey hey

hans_1990 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:34:
[...]

zie Leoon.: "Ze zeggen dat ze volgendeweek alle orders uit kunnen leveren omdat die batch groot genoeg is oid."

Overigens heb ik hetzelfde betaald, incl. de verzendkosten (€6,95) en aansluitkosten (€26,25)
De man zei tegen mij ze verwachten een batch zo groot genoeg dat ze de orders die ze hebben uit kunnen gaan leveren. Maar ze hebben nu uit mijn hoofd tot en met (ongeveer) hele dag 12 mei uitgeleverd. Ik heb 5151** en die dateert van 16 mei. Maandag dus. En vrijdag 13 mei wordt daarvoor nog uitgeleverd. Dus ik heb hem sowieso next week. Hoop voor jullie dat ze echt zo'n grote batch krijgen. Maar ik denk eigenlijk dat ze niet meer zo heel veel pre-order's hebben!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Timmmeeehhh
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:24:

Alle nederlandse modellen zijn gewoon Super AMOLED Plus

• Timmmeeehhh
sander_kok schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:35:
[...]

Ik heb vanmiddag gebeld, ze krijgen komende week ook weer levering volgens de persoon die ik gesproken heb.
Zou mooi zijn, denk wel dat ik daar bij zat, aangezien mensen van de 14e bij een levering afgelopen maandag zaten. Maar merken het wel.

• Der Imparator
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-12 10:06
BPP schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:14:
364... hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

• BPP

BPP

Der Imparator schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:39:
[...]

364... hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
530 - 75 euro en dan ook nog 20% personeelskorting. _/-\o_

• UnderDogg1905
hans_1990 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Klopt .. dat was ik vergeten optetellen.

Hopelijk hebben we hem volgende week..
maar mag niet klagen heb woensdag 25 mei pas contract ontvangen bericht gekregen..

• Ruben1123
  • Laatst online: 26-08 10:27
kesj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:41:
Heeft iemand hem al met Hi Extreem internet? Benieuwd naar de snelheid die je daarmee haalt, hoor het graag!
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Ik had trouwens 5431 kbps als max gemeten..

Verwijderd

Echt blij dat ik hi geannuleerd heb, kzit nu op ds gs2 haha net gehaald bij ritel in oosterhout coowl

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
@vogel
voor hoeveel? :)

Verwijderd

Timmmeeehhh schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:37:
[...]

Alle nederlandse modellen zijn gewoon Super AMOLED Plus
Hoe kom je aan die info?

• sander_kok
Staat in het nieuwsbericht

Verwijderd

sander_kok schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Staat in het nieuwsbericht
Dus wat ik heb gelezen op http://www.samsung-galaxy...y-s2-slecht-leverbaar.htm
is dus niet waar?

Zou wel weer een zorg minder zijn :D

• Timmmeeehhh
"De Nederlandse versie krijgt een Super Amoled Plus-scherm. Super Amoled Plus is een doorontwikkeling van Super Amoled en voegt meer subpixels toe."
Bron:
nieuws: Nederlandse Samsung Galaxy S II krijgt 1,2GHz-soc

• sander_kok
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:56:
[...]

is dus niet waar?

In NL geen chip, elders (andere regio's) geen amoled. Zo moet je het lezen.

Verwijderd

Oke, bedankt voor de opheldering.

Nu nog wachten tot ik hem eindelijk in mijn hand heb.

• macjac
  • Laatst online: 24-12-2024
ik sta nog steeds op voorinschrijving heb abn verlengd op 14 mei bij Hi, ks kan niet zeggen waarneer ik hem krijg

Verwijderd

Ik wilde twee jarig abo en dan die actie van 275 vodafone eerste jaar 20 euro en tweede jaar 40 euro met 0euro bijbetalen is gemiddeld 30 p maand ind ik wel goed

E

Verwijderd

net mail van gsmweb toestel is verzonden. alleen jammer dat op zaterdag geen rembours
geleverd wordt.

• Meinon
De mijne heeft een dode pixel.
die gaat dus terug! :(

Heeft iemand ervaring met terugbrengen binnen die 7 dagen bedenktijd (Hi)?
Gaat dat vlekkeloos?

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-12 23:54
macjac schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:56:
ik sta nog steeds op voorinschrijving heb abn verlengd op 14 mei bij Hi, ks kan niet zeggen waarneer ik hem krijg
Hier hetzelfde, gebeld met Hi KS en die konden me ook geen datum van levering geven. 14 mei besteld nieuw abo met nummerbehoud. Ik kan de GS2 niet vinden op de verlengingspagina van VF, weet iemand hoe ik deze wel kan selecteren?

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

jeeeej ik krijg hem morgen!
Hi online besteld Hi online 25 2jr + internet extra verlengen
16 mei voor inschrijving
24 mei bestelling ontvangen en is momenteel in behandeling
27 mei order wordt gepickt in magazijn
27 mei order verzonden en sms gehad

Steam-Twitch-YouTube-X

• Meinon
he klopt het dat je via Hi.nl niet meer online een mail kan sturen?
ik zie nergens meer een optie op die site met webformulier of mail hiernaar ... :(

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik zie wel contact, maar krijg een 404

Steam-Twitch-YouTube-X

• Ardj
Volgens mij heb je gelijk Meinon, twitlink en KS nummers enzo, maar geen mailformat?

• demokert
  • Laatst online: 03-12 14:32
Ik was vandaag in de T-Mobile winkel in Eindhoven (op de Demer). Daar zag ik de medewerkers de Galaxy meerdere malen uit hun magazijn halen. Ik was nog een beetje aan het opletten of het hier ging om reserveringen of gewoon nieuwe abo's. Dit bleek dus het laatste te zijn... dus voor diegene die echt niet kunnen wachten.. ;)

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 10:15
TwiSteD1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:14:
[...]

Hier hetzelfde, gebeld met Hi KS en die konden me ook geen datum van levering geven. 14 mei besteld nieuw abo met nummerbehoud. Ik kan de GS2 niet vinden op de verlengingspagina van VF, weet iemand hoe ik deze wel kan selecteren?
Het lijkt erop dat de complete batch van 14 mei (was op een zaterdag, misschien is dat het?) vergeten wordt ofzo, hier ook 14 mei en nog steeds voorinschrijving. Heb gebeld en ze zeiden dat ik hem 8 juni kan verwachten. Had ik 'm maar op 16 mei besteld :(

• Ardj
thecompany schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:44:
[...]

Het lijkt erop dat de complete batch van 14 mei (was op een zaterdag, misschien is dat het?) vergeten wordt ofzo, hier ook 14 mei en nog steeds voorinschrijving. Heb gebeld en ze zeiden dat ik hem 8 juni kan verwachten. Had ik 'm maar op 16 mei besteld :(
16 mei is geen aanrader, dat was mijn besteldatum, ik wacht nog steeds en wordt afgeblaft bij KS als ik vraag wanneer ik 'm kan verwachten. Top, die service bij Hi. :(

Verwijderd

[...]

is dus niet waar?

Dat er meerdere versies zouden komen was al voor de ramp in Japan bekend. Dus dat bericht is niet helemaal 100% correct.

Verwijderd

Ik word gek.. Mijn S2 is donderdag verzonden dus dan verwacht je hem op vrijdag. Helaas niet gekregen van TNT. Kijk ik nu op Track & Trace van TNT staat er het volgende:

26.05.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
27.05.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
27.05.2011: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
27.05.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
28.05.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

Dit belooft weer niet veel goeds.

Verwijderd

God bestaat dus toch... Status Track & Trace: Chauffeur is onderweg....!!!!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-12 07:36
Dat is niet verkeerd! Welke regio?

Verwijderd

ik ben gisteren even naar de hi winkel gegaan, toen kwam er toevallig een vrouw van samsung binnen dus heb ik even meegeluisterd. het gesprek ging er over hoe (slecht) de galaxy s2 leverbaar is. ze hadden continu te weinig levering gekregen. ik ben dus naar een paar winkels gegaan en heb ongeveer de enige galaxy s2 in den bosch te pakken gekregen. Alleen nog men bestelling bij hi annuleren wat ook een ramp is want ik krijg maar niemand aan de telefoon. ben al minuten aan t wachten..

Verwijderd

Wow, nu al gebracht. Regio Noord Holland Noord Tot in het volgende Topic allemaal. Succes met wachten, het is de moeite waard

• lightstyle
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:01:
Wow, nu al gebracht. Regio Noord Holland Noord Tot in het volgende Topic allemaal. Succes met wachten, het is de moeite waard
Jemie, gisteravond veranderde mijn status op bestel status. Vandaag stond TNT ineens voor mijn neus met mijn SGS2. KPN, 12/19 mei besteld (discutabel) Had hem eigenlijk pas maandag verwacht.

Gaat trouwens om een verlenging,

Verwijderd

Ik heb gister een nieuw abonnemenet afgesloten bij Vodafone met opzegging van mijn T-mobile abonnement en nummerbehoud. Dit heb ik gedaan bij The Phone House. Heeft iemand enig idee hoe lang dat gaat duren?

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

"Bij TNT distributie"

kan ik er op wachten of kan ik met een gerust hart boodschappen doen omdat hij toch vandaag niet komt??

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:52
spanx schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:45:
"Bij TNT distributie"

kan ik er op wachten of kan ik met een gerust hart boodschappen doen omdat hij toch vandaag niet komt??
dat zal zeer wss maandag worden idd

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

crap....

ik kijk het nog wel even aan... ik hoor soms dat bij deze status alsnog dezelfde dag geleverd word....

Verwijderd

24 mei 275 van vodafone besteld
27 mei status in behandeling

Kan niet wachten tot ik hem binnen heb :D

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

"Bij TNT distributie"

bij mij staat er chauffeur onderweg bij, alleen mijn postcode pakt hij niet, dus kan ergens tussen 10:30 en 16:00 worden :( ik moet zo ook weg.

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

Hmm, dit is een beetje vreemd...
Ik kreeg net een 2de galaxy s2 van Hi binnen... de Andere heb ik al een week...
ik krijg een beetje de neiging om ff af te wachten... Op HI.nl kan ik bij mijn persoonlijke site niets vinden...

• thomasje91
  • Laatst online: 09-11 00:57
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:39:
Hmm, dit is een beetje vreemd...
Ik kreeg net een 2de galaxy s2 van Hi binnen... de Andere heb ik al een week...
ik krijg een beetje de neiging om ff af te wachten... Op HI.nl kan ik bij mijn persoonlijke site niets vinden...
Haha niet verkeerd toch?
Je mag hem altijd nog hier naar toe opsturen :)

• Rob0860
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:17
zo na het drama van bestellen via de kpn, beloven maar niets leveren, dus order maar geanuleerd, gistermiddag gewoon even bij The Phonehouse een S2 opgepikt, lekker en fijn toestel, zeer uitgebeid dus eerst maar eens even de handleiding doorlopen (160 pagina's)

Verwijderd

Vandaag eindelijk kunnen ophalen @ vodafone winkel.
Hadden een aardige voorraad. Misschien handige tip voor mensen die hem nog willen halen!

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
chauffeur onderweg, hopen dat hij er nog voor 3 uur is ivm werk haha!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:47:
Vandaag eindelijk kunnen ophalen @ vodafone winkel.
Hadden een aardige voorraad. Misschien handige tip voor mensen die hem nog willen halen!
Is een handige tip (zonder de plaats van de winkel te noemen) ;)

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Verwijderd

Stimpy001 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:04:
[...]

Is een handige tip (zonder de plaats van de winkel te noemen) ;)
In Delft bij vodafone shop, hadden ze er gisteren nog 75 op voorraad....

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:27
"Bij TNT distributie"

Ach, bij jou is hij in ieder geval verzonden. Ik heb nog geen bericht ontvangen van GSMweb. :-(
(12-5 contract op de bus gedaan)
Zal dan wel alsnog 31 mei (of later) worden. :/

En dat terwijl (als ik het me goed herinner) holzmichel hem pas later had besteld. Maar toch ook bericht heeft ontvangen dat hij verzonden is.

* M-en-M wordt er een beetje ongeduldig van...
[...]

is dus niet waar?

Daar klopt inderdaad niets van. Samsung's halfgeleider fabrieken bevinden zich in Korea, de Verenigde Staten en China, niet Japan.

Samsung Mobile Display bevindt zich in Korea en China:
Where are Samsung Mobile Display’s places of business?

Samsung Mobile Display has 3 places of business (in Cheonan, Busan, Giheung) and a research center (in Giheung) in Korea, and 2 corporations (in Tianjin and DongGuan) in China. AM OLED products and mobile TFT LCD products are produced in the Cheonan plant; mobile TFT LCD products and PM OLED products are produced at the Busan plant. The Giheung center is responsible for R&D, sales, and the manufacture of small and medium TFT LCD products, and plays an important role in spearheading the next generation of displays. The Tianjin corporation produces mobile TFT LCD products and AM OLED modules. The DongGuan corporation produces mobile STN LCD products, TFT LCD panels and modules, and PM OLED modules.

[ Voor 49% gewijzigd door M-en-M op 28-05-2011 13:46 ]

Verwijderd

M-en-M schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Ach, bij jou is hij in ieder geval verzonden. Ik heb nog geen bericht ontvangen van GSMweb. :-(
(12-5 contract op de bus gedaan)
Zal dan wel alsnog 31 mei (of later) worden. :/

En dat terwijl (als ik het me goed herinner) holzmichel hem pas later had besteld. Maar toch ook bericht heeft ontvangen dat hij verzonden is.

* M-en-M wordt er een beetje ongeduldig van...

[...]

Daar klopt niets van. Samsung's halfgeleider fabrieken bevinden zich in Korea, de Verenigde Staten en China, niet Japan.

Samsung Mobile Display bevindt zich in Korea en China:

[...]
ik heb contract goedkeuring op 16e gekregen en gister is die verstuurd, helaas geen rembours leveringen op zaterdag. gsmweb/tmobile iplan 200 verlengd/1 jarig contract/255euro bijbetaald.

en nou maar wachten tot maandag.........

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:27
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:48:
[...]

ik heb contract goedkeuring op 16e gekregen en gister is die verstuurd
Ah, bij mij was het contract ook op de 16e bevestigd.
Wel al m'n SIM kaart eerder laten versturen, zodat ik in ieder geval eerder nummerbehoud kon aanvragen... (23e bericht gekregen dat die was verzonden, volgende dag binnen)

• MrFX
  • Laatst online: 26-12 16:04
27.05.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

28.05.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

hopelijk komt tie vandaag nog :)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12 13:35
tommygun_24 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:03:

Ordernr. 3753xxx
Hier hetzelfde bericht, Ordernr. 3752xxx

hopen dat ze snel weer een nieuwe lading krijgen:D

Verwijderd

Daar is ie dan (Typhone, uiteindelijk 12 mei bestelling doorgevoerd), gelijktijdig met 8gb kaartje en hoesje van PDair! See you on the flipside!

Verwijderd

Hallo mede (ex-) samsung fanboys!
Ik heb de afgelopen paar honderd berichten gelezen en leef erg mee met jullie allemaal.

Nu zit ik zelf ook met een situatie:
Ik heb een jaar geleden een 2-jarig vodafone 275 (~30 euro/maand) afgesloten. Afgelopen weekeind is m'n telefoon gestolen en alhoewel ik een jaar verzekeringspremie aan ProAssist (de verzekeringmaatschappij waar BelCompany mee samenwerkt) heb afgestaan, wordt er (vanwege het ontbreken van sporen van inbraak) niks uitgekeerd :(
Mensen bij de vodafone winkel in Utrecht hebben me afgelopen vrijdag verteld dat ik m'n abonnement vervroegd kan verlengen (moet dan gewoon nog 3 jaar met m'n abonnement), maar ik heb niet gevraagd hoe het zit met extra kosten.
Ze hadden de S2 daar in Utrecht niet; nog helemaal niet binnen gekregen zeiden ze zelfs! :?
Ik woon in Biddinghuizen en zit op school in Utrecht en ik ben wel bereid om naar Amsterdam/Amersfoort of zo te gaan om er daar één op te halen, maar ik weet niet of ze de telefoon daar nog wel hebben. Vodafone winkels hebben geen individueel telefoon nummer dus dat wordt ook lastig.
Weet iemand of ze de telefoon nog ergens hebben in de buurt van Utrecht en hoe het zit met extra kosten?

Alvast ontzettend bedankt!

Gr Nem

• svenerator
  • Laatst online: 22-12 20:11
Ik heb ff hulp nodig ik heb nog een bestelling lopen bij belsimpel. Ik ben er nu klaar mee en ga hem gewoon in een winkel halen met nieuw nummer. Ik heb een vodafone 2 jaar bel, sms en web 200 abbo. en 93 bij betaald. Hoe kan ik nu het beste annuleren?

• Timmmeeehhh
Ik snap echt niet waar Hi mee bezig is. Ik zie hier allemaal mensen die hem later dan mij hebben besteld maar hem nu al wel binnen hebben terwijl mijn order nog steeds op voorinschrijving staat =/

• Ardj
Timmmeeehhh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:50:
Ik snap echt niet waar Hi mee bezig is. Ik zie hier allemaal mensen die hem later dan mij hebben besteld maar hem nu al wel binnen hebben terwijl mijn order nog steeds op voorinschrijving staat =/
Je bent niet alleen :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Inderdaad.

• Timmmeeehhh
Sowieso tamelijk genaait dat het nog zo lang duurt, want je kan die gratis geheugenkaart maar tot 4 juni aanvragen.... =_= hopen dat ik hem voor die tijd heb dan... kut Hi

• Ardj
Timmmeeehhh schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:13:
Sowieso tamelijk genaait dat het nog zo lang duurt, want je kan die gratis geheugenkaart maar tot 4 juni aanvragen.... =_= hopen dat ik hem voor die tijd heb dan... kut Hi
Die gratis geheugenkaart kun je nu al aanvragen, moet je je nu al even aanmelden op die site. Als je zooi (betalingsbewijs + bevestigingsemail) maar voor 7 juli binnen zijn :)

• svenerator
  • Laatst online: 22-12 20:11
svenerator schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:25:
Ik heb ff hulp nodig ik heb nog een bestelling lopen bij belsimpel. Ik ben er nu klaar mee en ga hem gewoon in een winkel halen met nieuw nummer. Ik heb een vodafone 2 jaar bel, sms en web 200 abbo. en 93 bij betaald. Hoe kan ik nu het beste annuleren?
Niemand die hier op reageert? Help plz

• thomasje91
  • Laatst online: 09-11 00:57
svenerator schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:34:
[...]

Niemand die hier op reageert? Help plz
gewoon even bellen op een werkdag?

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Helaas die van mij is vandaag niet afgeleverd....

Kan iemand mij vertellen of de hoge snelheden van t mobile 7,2 mbit gehaald kunnen worden met sgs2?

Ik een welkomst folder gekregen van t mobile maar daar staat dat de max snelheid 2048kbit is

• Satom
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Hi maakt er een rommeltje van, donderdag 19 mei werd order door hun geannuleerd, ik snapte er niets van en had gelijk gebeld, kreeg wel uitleg en zou de 20ste mei gebeld worden en tot op heden ben ik nog niet gebeld. Maarja, had de 20ste nog wat tijd over 's middags dus even naar ThePhoneHouse gebeld had er nog één liggen. Maar die zei ook nog tegen mij dat de levertijd minder dan één week is! =O

Maar zal ik Hi nog moeten bellen? Heb er eigenlijk geen behoefte aan..
Pagina: 1 ... 86 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!