Heb net contact gehad met T-mobile over het feit dat je als trouwe klant (+10 jaar) moet betalen voor een telefoon, terwijl je als nieuwe klant nietst betaald. Want de Phone house heeft bij een i200 2 jaar gratis de S2.
De medewerker ging even kijken en kwam tot de conclusie dat hij daar niets aan kon doen en dat het een eigen actie was van de Phone house.
Toen vroeg ik of het mogelijk is om mijn relax 200 abonnement op te zeggen, een nieuw i200 abonnement met gratis S2 te nemen en of ik dan mijn nummer kon behouden. Het antwoord was ja. Maar, zei ik, dan is het toch een verlenging? Nee meneer, het nummer gaat pas mee aan het einde van uw oude contract. Nou het zal wel, ik ga zo de Phone house ff bellen of ze hem inderdaad nog op voorraad hebben, staat namelijk op internet van wel. Maar je weet maar nooit.
Ik heb nu nog een bestelling lopen bij Belsimpel en 93 euro betaald voor de S2. Die kan ik dan mooi annuleren aangezien ik gister een mail heb gekregen dat mijn S2 nog niet bij de laatste zending zat en ze niet weten wanneer er weer een partij binnenkomt.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 27-05-2011 09:23
]