• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
dat wordt dan waarschijnlijk woensdag om half 10 aan de mediamarkt, gelukkig heb ik dan vrij :)
en nog een korting ook

bedankt

Verwijderd

2468abcd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:45:
Tja hier een berichtje over Hi,

Bestelling op 17 mei
Laatste update: 17/05/2011
Voor inschrijving

Laatste update: 24/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Laatste update: 25/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn

Laatste update: 26/05/2011
Order verzonden

hi sms Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT post aangeboden. Groeten van Hi.

Ik ben zeeer tevreden over HI betreft een verlenging toestel € 0
Hi 2 jaar online 25 plus internet extra.

Complimenten aan HI :) ;) _/-\o_
Nou ik zou hier niet al te blij van worden hoor (nog niet tenminste).
Ik kreeg dezelfde bericht dat me bestelling zou worden aangeboden door TNT Post, maar ik heb hem nog steeds niet gehad en ik krijg hem pas volgende week Maandag.

Verwijderd

Vodafone:

Orderstatus:
Afleverafspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 26-05-2011 00:00:00

Meer info:
Niet beschikbaar

21 mei besteld, kijken of ik morgen een afspraak kan maken....

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:02:
Vodafone:

Orderstatus:

Meer info:
Niet beschikbaar

Zullen bij Vodafone nieuwe klanten ook voor verlengers gaan?

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik zie ineens allemaal mensen hier die op 16 mei hebben besteld :)
Ik heb ook op de 16de besteld. nog steeds in 'voor inschrijving' helaas..

Ik ga er maar vanuit dat ie in ieder geval voor de kerst nog wordt geleverd :'(

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Ardj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:32:
Voorranglijst, geloofde je serieus dat die bestond? Als zoiets naar buiten zou komen zou iedereen daarom eisen: voorranglijst weg.

Snap inderdaad wel dat je pissig over bent, ik doe geen moeite meer, wacht het gewoon af, zie wel wanneer telefoon komt.
Ja, stom he, ik geloofde het omdat ik me gewoon niet kan voorstellen waarom een klantenservice medewerker dat zou zeggen als het niet waar is. Daar is nl. ook geen fatsoenlijke reden voor te bedenken.

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Weet iemand of de 'voorraad' van KPN en Hi ook dezelfde is? Of krijgen ze beide aparte batches?

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 10:29
Genieten! ik heb em, net even bij de saturn opgehaald, nu maar even mijn order anuleren bij gsmwijzer, schuift alles weer een stukje op haha ;) Suc6met wachten

Ik zie jullie in het andere forum, ik blijf deze ook nog wel even volgen :D

[ Voor 3% gewijzigd door gangstahh op 26-05-2011 23:16 ]

• LuckyFu
  • Laatst online: 18:57
kesj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:41:
Heeft iemand hem al met Hi Extreem internet? Benieuwd naar de snelheid die je daarmee haalt, hoor het graag!
Ik heb gisteren nog een test met speedtest.net uitgevoerd.
Resultaten: down--> 3141kbps
up------> 1214kbps

Hiervoor had ik het oude eindeloos online. Wat was dat traag zeg!!
Ik ben er iig wel blij mee dat dit gekozen heb :)

Overigens heb ik 331MB verbruikt in 5 dagen tijd! Gelukkig heb ik 2 GB om te verbruiken. Met 1 GB datalimiet had ik het zeker niet gered!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Nou ik heb hem vandaag binnen gekregen... (hi 25 nieuwe klant, 12 mei besteld)
ik moet zeggen.. ik schrok wel even van het formaat.. vergeleken met mijn oude MDA Compact IV hehehe..

Maar wat een monster he! :p ...

[ Voor 10% gewijzigd door Meinon op 26-05-2011 22:46 ]

Verwijderd

LuckyFu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:40:
[...]

up------> 1214kbps

Overigens heb ik 331MB verbruikt in 5 dagen tijd! Gelukkig heb ik 2 GB om te verbruiken. Met 1 GB datalimiet had ik het zeker niet gered!
dan ben je niet echt slim bezig probeer zo veel mogelijk gebruik te maken van wifi @draadloosnetwerk @station/trein @school ga zo maar door

Verwijderd

eew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Zullen bij Vodafone nieuwe klanten ook voor verlengers gaan?
Ik heb echt geen idee tbh, ik hoop het wel eig HAHA:P maar wat houdt die status in? dat het zo goed als rond is? hebben ze een toestel voor me klaar liggen? tis ook weer zo'n ruim begrip....

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-12 07:36
LuckyFu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:40:
[...]

up------> 1214kbps

Is dat niet dezelfde snelheid als bij Vodafone? Hoopte dat het sneller zou zijn.

Voor 5 euro kun je trouwens de 2gb verdubbelen naar 4gb. Kan per maand geloof ik.

Verwijderd

Jaaaa, t is zover!

17 mei abo verlengt via internet bij Hi.
Vanaf zojuist de status: Order verzonden.

Morgen spelen :p Zou toch een mooi begin van het weekend zijn!
De rest wens ik ook heel veel sterkte met dit gezeik!

Verwijderd

Waar ik rekening had gehouden met een leverdatum van 8 juni blijft Hi me verbazen.

21 mei besteld - Verlenging 2-jarig Hi30 met internet extreem, toestel gratis.
21 mei sms - toestel niet op voorraad
24 mei sms - bestelling ontvangen
26 mei sms - je bestelling wordt morgen door TNT Post aangeboden.
Kortom, heb hem binnen een week.
Status bij TNT voor de zekerheid even gecheckt en die luidt: "Zending gesorteerd in sorteercentrum."

Ik heb dus geen reden tot klagen. Wel balen voor diegenen die hem veel eerder hebben besteld.

• Cade
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:34
En hier blijft die vrolijk op voorinschrijving staan, 17 mei verlengd via internet bij Hi.

@roby1985: hoe laat had jij je bestelling geplaatst?

En The Unleashing... je weet dat voordringen niet mag? :) Geintje, veel plezier ermee morgen.

Ondanks dat ik wachten op zo'n gewild item helemaal niet erg vind (zoiets weet je ook van tevoren) begint dit nu wel frustrerend te worden. En dan zijn er zelfs nog mensen voor mij die 'm ook nog moeten krijgen!

HI, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?!

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 09:43
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:02:
Vodafone:

Orderstatus:

Meer info:
Niet beschikbaar

nieuw of verlenging?

Verwijderd

Vandaag bericht gekregen dat hij is verzonden! Studentmobiel 11 mei contract ontvangen.

Nu hopen dat TNT hem morgen echt gaat leveren zending staat nog steeds op
26.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Hoe ongeduldig kan je worden, hehe

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:07:
Vandaag bericht gekregen dat hij is verzonden! Studentmobiel 11 mei contract ontvangen.

Nu hopen dat TNT hem morgen echt gaat leveren zending staat nog steeds op
26.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Hoe ongeduldig kan je worden, hehe
Same, • Zending niet gevonden. Zal morgen rond een uurtje of 08:00 wel geupdate zijn. Anders is het maandag 8)7

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Iemand anders die bij studentmobiel heeft besteld en z'n order vandaag zou zijn verstuurd die z'n pakket van TNT niet kan volgen?

• Baiko
PJJ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:16:
Iemand anders die bij studentmobiel heeft besteld en z'n order vandaag zou zijn verstuurd die z'n pakket van TNT niet kan volgen?
Precies de post boven je :)

Ga maar van morgen of maandag uit (als rembours is). Zal wel iets met de TNT site zijn, heeft wel vaker kuren.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Ik had m'n tabje wat lang openstaan en niet gerefreshed, maar gelukkig? dus niet de enige iig. Heb alvast geld gepint, ik ben benieuwd !

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-12 11:00
Dat je je zending niet kan volgen is heel normaal jongens, als jullie morgen ochtend kijken dan staat er waarschijnlijk al dat de chauffeur onderweg is.

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
Bij jullie is die tenminste onderweg :F
haha

Ik wacht nog steeds vol smart op Hi jaja 17 mei verlengd
status nog steeds voor inschrijving.....

Verwijderd

Ik dacht afgelopen week woensdag de 18de mei de pre-order problemen bij Hi met dit toestel op de dag van de release zelf bij hun te slim af te zijn door persoonlijk naar de Hishop te gaan en daar mn abbo te verlengen maar helaas..

Toestel die dag nog niet binnengekomen door leveringsproblemen..waarschijnlijk een daggie later kreeg ik van de medewerker aldaar te horen dus met hem mondeling afgesproken hm te reserveren als die de 19de mei binnen zou komen en voor dezelfde prijs mee te krijgen als 't online verlengings aanbod..allemaal geen probleem volgens de medewerker..hun waren tenslotte een dag te laat met het leveren van het produkt en hij verzekerde mij dat de prijs niet ineens omhoog zou schieten..hetzelfde zou blijven of zelf goedkoper zou zijn..NOT

Mijn persoonlijke online verlengingsaanbod de 19de mei in de gaten gehouden kwam ik tot de ontdekking dat de prijs ineens toch 70 euries duurder was geworden

Die dag werd ik door een dame van de Hishop gebeld met de mededeling dat 1 vd 2 gereserveerde toestellen voor me klaar lag en kon komen halen waarop ik haar liet weten dat de prijzen ineens een stuk duurder waren geworden en hoe dit op te lossen..ze vond het zelf ook niet echt netjes maar durfde me dus geen korting te geven of tegemoet te komen zonder toestemming van haar shopmanager die 'n dag later aanwezig zou zijn..dag later ik naar de Hishop om ns ff te babbelen met die shopmanager.

De manager kon me die korting dus niet geven..ook niet na een hoop heen en weer gebel met het hoofdkantoor ofzo..ik dus not amused als vaste tevreden klant en hm uitgelegd dit niet te pikken en in dat geval er sterk over na dacht misschien na de concurent VF over te stappen! Wilde hetzelfde abbo met 1 jaar verlengen bij Hi en ging ns ff kijken bij VF om de hoek..1 jarig nieuw abbo met dit toestel natuurlijk een stuk duurder uit maar 2 jarig ff dik 200 euries totaal gezien goedkoper als Hi!

Hun konden op de dag van release dus niet leveren waarop ik het toestel reserveerde voor de dag erna voor de prijs zoals afgesproken..bv reserveer je 'n auto kost vandaag 30d je gaat hm 'n dag later ophalen en hij kost ineens 40d laat je hm toch ook staan

Via een hoop gepraat, gebel en gedoe toestel toch voor een acceptabele prijs mee kunnen krijgen Uitleg bespaar ik ff..leesvoer genoeg

Nu bijna een week verder en dr mee gespeeld te hebben vandaag retour gebracht naar de Hishop vanwege de gelige donkere waas aan de linkerkant..inmiddels de korting kwijt aan parkeergeld aangezien ze telefonisch in de shop ook totaal niet te bereiken zijn

Ook weer een hoop gedoe en gebel door de medewerker met zn shopmanager omdat ze op het moment het toestel niet op voorraad hebben..what els is new.

De medewerker moest goed kijken naar het scherm in het donkere hok ernaast maar zag toch ook iets van een gelige verkleuring links bij grijs..hij weer bellen en kwam even later terug met het voorstel het toestel op reparatie te laten gaan..DUS FF NIET EH Ik was tenslotte binnen die 8 dagen weer terug met het toestel!

Hij snapte naderhand toch dat dat ook niet de juiste oplossing was..nam het toestel retour en ik zou gebeld worden als dr weer 'n nieuw toestel voor me klaar zou liggen waarschijnlijk zaterdag/koopzondag voor mijn part ergens volgende week.

Ik liet hm weten mij niet uit te maken als ik ff moest wachten op een nieuwe als ik dr maar ene voor terug kreeg zonder problemen en beter scherm. Ik had met dit toestel voor de rest 0 problemen tot zover ik weet op het scherm na dan dus voor de rest super apparaat

Nu hopen dat ik ene terug krijg zonder andere problemen waar ik hier over lees en goed scherm zonder pixel of kleurproblemen anders gaat die net zo vaak terug binnen die 8 dagen totdat ik 'n goeie heb!

Ja op dat gebied ben ik misschien een mierenneuker maar ik ken mezelf goed genoeg dat nu ik weet dat het probleem dr is ik me dr steeds meer aan ga storen..zeker als ik strax schermen zie die 100% goed zijn ik me rot erger en de bui al zie hangen met 'n lange reparatieperiode.

• Baiko
Mijn TNT Track&Trace is inmiddels geupdate. Alleen staat mijn huisnummer er verkeerd in, 1 in plaats van 12 8)7

Ik heb alles toch echt goed staan bij GSMWijzer..

Er bestaat niet eens huisnummer 1 zie ik net.. achja zal wel paniek van mijn kant zijn :P Haal hem dan zaterdag wel op bij het postkantoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Baiko op 27-05-2011 02:15 ]

Verwijderd

Track & Trace werkt bij mij nog niet... en blijkbaar doet 1722x op refresh klikken niet zoveel uit ^^

Moet wel naar Belgie verstuurd worden, hmm, ik wacht af, hopelijk nog voor het weekend aan de deur.

Komaan, Algebeld, het scheelt je een haar om een aanrader te worden bij kennissen!

Verwijderd

MR0522 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:29:
Na maanden lezen en verschillende topics op de voet volgen, zojuist geregistreerd. Mijn bijdrage in deze 'soap' is het volgende:
Heb ook sinds 9 mei een bestelling staan bij Belsimpel en ben vorige en deze week een aantal fysieke winkels binnengelopen. Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven.

Echter vandaag vertelde mij een medewerker van the Phonehouse dat het toestel gewoon bij hun was te bestellen en de dag erop opgehaald kon worden. Zijn versie was dat het zogenaamd niet op voorraad hebben van de toestellen een 'marketingtruc' van Samsung was om de verkopen nog verder op te stuwen. Zo zou het ook gegaan zijn met de lancering van de Iphone4. Vond het een beetje een vreemd verhaal, maar alles is mogelijk tegenwoordig.
Ik heb gelijk dan ook maar gevraagd wat ik evt. zou moeten bijbetalen bij een verlenging BSW 200 van Vodafone 2jr: 240 euries ;w

Dan wacht ik nog wel ff op Belsimpel. :z
Als er een ding is wat verkoop personeel op de vloer kunnen verkopen dan is het wel onzin! De marketingtruc welke wordt gebruikt door Apple is een geruchten verspreiden dat de toestellen bij launch moeilijk verkrijgbaar zullen zijn zodat iedereen zoveel mogelijk voor bestelt en er een hype ontstaat. Zo'n trucje werkt niet als je de telefoon eenmaal hebt gelanceerd.

Verwijderd

Mijn Tracktrace van mijn verzonden bestelling staat inmiddels op : Zending gesorteerd in sorteercentrum

Nog twee stappen te gaan, hoop dat die vandaag komt, anders wordt het maandag :(

• Baiko
Net even met de TNT aan de lijn gehangen, inderdaad verkeerd huisnummer op het pakket/track & trace.

Net maar even richting het huisnummer gegaan en verteld dat het hier moet zijn, zou goed moeten komen nu. Bel GSMWijzer ook nog even om te vragen wat hun nou op het pakket hebben gezet.

Ondanks de verzending blijft het toch weer even spannend door dit geouwehoer!

[ Voor 46% gewijzigd door Baiko op 27-05-2011 09:00 ]

Verwijderd

Chips, MijnTrack &Trace staat nog steeds op: Zending gesorteerd in sorteercentrum.
Gaat dat wel goed komen vandaag? Iemand ervaring?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:49:
Chips, MijnTrack &Trace staat nog steeds op: Zending gesorteerd in sorteercentrum.
Gaat dat wel goed komen vandaag? Iemand ervaring?
Rond 10 a 11 uur springt het meestal op chauffeur onderweg ;)

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

bij mij springt hij net over naar:
Laatste update: 27/05/2011

Hi Online verlengen.
dus dat gaat nooit vandaag aankomen natuurlijk.... :(

Steam-Twitch-YouTube-X

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-12 15:22
Wanneer heb je hem verlengd?
Mickroz schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:55:
bij mij springt hij net over naar:
Laatste update: 27/05/2011

Hi Online verlengen.
dus dat gaat nooit vandaag aankomen natuurlijk.... :(

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

dcamdz schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:56:
Wanneer heb je hem verlengd?

[...]
16 mei voorinschrijving
24 mei Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling
27 mei Order wordt gepickt in magazijn

best vreemd, want gister werd ik gebeld en zei die dat hij waarschijnlijk vandaag bezorgd zou worden.

Steam-Twitch-YouTube-X

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
Beste

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5126**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

yes yes yes, ik kan naar een ander forum! (studentmobiel, contract ontvangen op 13 mei)

[ Voor 6% gewijzigd door thijsn op 27-05-2011 09:19 ]

• pek
  • Laatst online: 06-02 11:46

pek

Mijn orderstatus is ook gewijzigd naar Pakket verzonden. (GSMwijzer, ordernummer 513***)

Helaas nog een weekend wachten.

Verwijderd

Heb net contact gehad met T-mobile over het feit dat je als trouwe klant (+10 jaar) moet betalen voor een telefoon, terwijl je als nieuwe klant nietst betaald. Want de Phone house heeft bij een i200 2 jaar gratis de S2.
De medewerker ging even kijken en kwam tot de conclusie dat hij daar niets aan kon doen en dat het een eigen actie was van de Phone house.

Toen vroeg ik of het mogelijk is om mijn relax 200 abonnement op te zeggen, een nieuw i200 abonnement met gratis S2 te nemen en of ik dan mijn nummer kon behouden. Het antwoord was ja. Maar, zei ik, dan is het toch een verlenging? Nee meneer, het nummer gaat pas mee aan het einde van uw oude contract. Nou het zal wel, ik ga zo de Phone house ff bellen of ze hem inderdaad nog op voorraad hebben, staat namelijk op internet van wel. Maar je weet maar nooit.

Ik heb nu nog een bestelling lopen bij Belsimpel en 93 euro betaald voor de S2. Die kan ik dan mooi annuleren aangezien ik gister een mail heb gekregen dat mijn S2 nog niet bij de laatste zending zat en ze niet weten wanneer er weer een partij binnenkomt. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 09:23 ]

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
pek schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:20:
Mijn orderstatus is ook gewijzigd naar Pakket verzonden. (GSMwijzer, ordernummer 513***)

Helaas nog een weekend wachten.
bezorgen ze zaterdags niet?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:30
thijsn schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:25:
[...]

bezorgen ze 's maandags niet?
dan moet ie toch nog t weekend wachten? :S

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:29
sylvesterrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Ik heb net ook het laatste exemplaar bij de Mediamarkt in Arnhem gescoord, helaas wel voor 20 euro meer. :( Maar goed, 474 euro is toch weer 65 euro goedkoper dan bij Coolblue (539 euro). Mijn order bij Coolblue ga ik maar eens annlueren.

Ik was afgelopen maandagavond nog naar desbetreffende Mediamarkt gegaan, maar door file op de weg kwam ik er pas na sluitingstijd. Achteraf gezien maar goed ook, ik heb 'm nu voor een zacht prijsje kunnen meenemen. :)
@ Dan heb je het showmodel meegenomen denk ik? Ik heb namelijk vorige week het laatste op voorraad toestel ingeleverd (en volgende dag weer retour gedaan ivm dode pixel), was toen geen voorraad meer en mocht het showmodel wel mee hebben. Maar dat wilde ik niet.

• Baiko
27.05.2011:
Chauffeur is onderweg

Nu maar hopen dat het briefje dat ik heb opgehangen bij het afleveradres de chauffeur er wat mee doet.

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Gewoon ontvangen, dus naar volgende topic

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
Vraagje bij de phonehouse vermelden ze een laagste prijs garantie. Geld die ook in vergelijking met webshops ??

met een 1 jarig i plan 200
scheelt het bijna 90 euro. (319 - 231)

Verwijderd

en ja hoor, klo..zooi... Status Track en Trace: 27.05.2011:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Ik wacht al vanaf 29-4......
Het zal ook eens een keertje wel meezitten... :( :(

Verwijderd

djwb schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:40:
Vraagje bij de phonehouse vermelden ze een laagste prijs garantie. Geld die ook in vergelijking met webshops ??

met een 1 jarig i plan 200
scheelt het bijna 90 euro. (319 - 231)
Nee dat doen ze niet. Ik heb net contact gehad met de phone house. Ze hebben zelf aanbiedingen op internet staan die je niet in de winkel kan krijgen.

• djwb
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Nee dat doen ze niet. Ik heb net contact gehad met de phone house. Ze hebben zelf aanbiedingen op internet staan die je niet in de winkel kan krijgen.
In de winkel zou het toestel zelfs duurder kunnen zijn begrijp ik dus...

Verwijderd

Cade schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:51:
En hier blijft die vrolijk op voorinschrijving staan, 17 mei verlengd via internet bij Hi.

@roby1985: hoe laat had jij je bestelling geplaatst?

En The Unleashing... je weet dat voordringen niet mag? :) Geintje, veel plezier ermee morgen.

Ondanks dat ik wachten op zo'n gewild item helemaal niet erg vind (zoiets weet je ook van tevoren) begint dit nu wel frustrerend te worden. En dan zijn er zelfs nog mensen voor mij die 'm ook nog moeten krijgen!

HI, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?!
Ik had de mijne rond de middag een keer besteld...
Status bij TNT staat nog steeds op: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 09:04
Ik heb een vraagje, ik heb mijn galaxy s2 bij studentmobiel besteld en heb het contract al opgestuurd.
Dit contract is nog niet geaccepteerd, weet iemand of je dan zonder extra kosten hem nog kan weigeren? Want dan zou ik eventueel ergens anders een contract kunnen afsluiten, of gewoon de sensation halen bij de vodafone winkel.

• djwb
jaah dat is mogelijk staat onder informatie :

http://www.gsmwijzer.nl/info/bestellen

Verwijderd

Ik bevind mij vergeleken met jullie in een hele rare situatie.

20 mei besteld (verteld dat mijn toestel maandag al geleverd zou worden)
20 mei t/m 22 mei niks meer gehoord (logisch weekend)
21 mei mail gekregen met bestelling info etc. (order nummer etc). Vanaf 21 mei ging ik steeds controleren wat de status van mijn pakket/bestelling is.

Oké, sinds 21 mei staat dit bij mijn status: "Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer. "

Woensdag 25 mei; krijg ik een sms waarin staat dat mijn bestelling vanaf Donderdag wordt aangeboden door TNT Post.

Donderdag 26 mei: werd ik heel ongeduldig en had met de klantenservice gebeld en die wisten nergens van; nieuwe belofte gemaakt (ik krijg de toestel op de 30e)

Vrijdag (vandaag): krijg ik 09:00 een brief door de brievenbus dat mijn pakket vanaf 13:00 af the halen valt bij de dichtbijzijnde sigarenboer. (wat??)

Heel raar dit alles, en mijn status is nog steeds het zelfde. En wat ik ook zo schijnheilig vind van Hi is dat ze mijn abbonement hebben veranderd.
Ik had: Hi Online 18,45 + Internet 12,95 (3 mnd korting) + Toestelprijs: 160 euro.. nu heb ik:
Hi Online 20,95 + Internet Extreem 18,45 (3 mnd korting) + Toestelprijs: 190 euro............

Ik ga nog zeker even bellen met de klantenservice, NADAT ik vandaag me Galaxy S2 heb gehaalt.

• Baiko
Eindelijk het toestel binnen... wat ben ik blij dat de buurman even zei van joh je moet naar een ander adres.. anders was dit helemaal mis gelopen.

Ik wens jullie allen suc6.

Verder ben ik zeer te spreken over GSMWijzer met de verdere afhandeling.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12 15:08
Bij de vestigingen van Welcom is de SGSGII beperkt op voorraad voor 529,99. Persoonlijk vind ik veertig euro verschil wat teveel, maar voor mensen die echt niet kunnen wachten is dat dus een optie.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-12 20:16

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:21:
Heb net contact gehad met T-mobile over het feit dat je als trouwe klant (+10 jaar) moet betalen voor een telefoon, terwijl je als nieuwe klant nietst betaald. Want de Phone house heeft bij een i200 2 jaar gratis de S2.
De medewerker ging even kijken en kwam tot de conclusie dat hij daar niets aan kon doen en dat het een eigen actie was van de Phone house.

Toen vroeg ik of het mogelijk is om mijn relax 200 abonnement op te zeggen, een nieuw i200 abonnement met gratis S2 te nemen en of ik dan mijn nummer kon behouden. Het antwoord was ja. Maar, zei ik, dan is het toch een verlenging? Nee meneer, het nummer gaat pas mee aan het einde van uw oude contract. Nou het zal wel, ik ga zo de Phone house ff bellen of ze hem inderdaad nog op voorraad hebben, staat namelijk op internet van wel. Maar je weet maar nooit.

Ik heb nu nog een bestelling lopen bij Belsimpel en 93 euro betaald voor de S2. Die kan ik dan mooi annuleren aangezien ik gister een mail heb gekregen dat mijn S2 nog niet bij de laatste zending zat en ze niet weten wanneer er weer een partij binnenkomt. :(
Nummerbehoud naar zelfde provider is onmogelijk.

Ik zou gewoon overstappen naar een BSW275 abo van Vodafone, prijs technisch een stuk beter.

Hier staat wat

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
sylvesterrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Ik heb net ook het laatste exemplaar bij de Mediamarkt in Arnhem gescoord, helaas wel voor 20 euro meer. :( Maar goed, 474 euro is toch weer 65 euro goedkoper dan bij Coolblue (539 euro). Mijn order bij Coolblue ga ik maar eens annlueren.

Ik was afgelopen maandagavond nog naar desbetreffende Mediamarkt gegaan, maar door file op de weg kwam ik er pas na sluitingstijd. Achteraf gezien maar goed ook, ik heb 'm nu voor een zacht prijsje kunnen meenemen. :)
Het zijn wel graaiers bij MM. Ik ben gisterenavond langs geweest in A'dam, was die dus €523 na aftrek vakantiepremie! En uiteraard ook niet op voorraad, 3 juni zou de leverdatum zijn volgens de medewerker.

offtopic: het scherm is trouwens ECHT mooi, foto's ook, maar misschien komt het omdat je ze op dat scherm bekijkt. Even nog in mijn broekzak gepast, je voelt hem amper.

Verwijderd

djwb schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:51:
[...]

In de winkel zou het toestel zelfs duurder kunnen zijn begrijp ik dus...
Ja dat klopt. Ik zag een i200 met gratis S2 aanbieding. Heb met de winkel in de buurt gebeld om te vragen of hun hem op voorraad hebben en dat het klopt van die aanbieding. Ik was stom verbaasd dat mij werd gevraagd hoeveel S2's ik wilde, voorraad genoeg dus. Maar de aanbieding die ik had gezien was alleen via internet.
In de winkel moest ik zelfs nog 25 euro bij betalen.

Verwijderd

Voor degene die het willen weten en in de buurt wonen.
De Phonehouse in Beverwijk heeft de S2 nog op voorraad.
Heb vanmorgen nog gebeld.

• djwb
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:33:
[...]

Ja dat klopt. Ik zag een i200 met gratis S2 aanbieding. Heb met de winkel in de buurt gebeld om te vragen of hun hem op voorraad hebben en dat het klopt van die aanbieding. Ik was stom verbaasd dat mij werd gevraagd hoeveel S2's ik wilde, voorraad genoeg dus. Maar de aanbieding die ik had gezien was alleen via internet.
In de winkel moest ik zelfs nog 25 euro bij betalen.
dus met een 1jarig abonnemen kan ik op 350 rekenen, dat vind ik iets te gortig, ga wel eens kijken of ik bij de t-mobile shop kan onderhandelen ;)

Verwijderd

djwb schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:38:
[...]

dus met een 1jarig abonnemen kan ik op 350 rekenen, dat vind ik iets te gortig, ga wel eens kijken of ik bij de t-mobile shop kan onderhandelen ;)
Ik geef je weinig kans. heb ook vanmorgen al contact gehad maar die konden niets doen. Ben nu overgestapt naar Vodafone. Bel,sms,web 275 met gratis S2 bij Phonehouse via internet

Verwijderd

Na al het gezeik bij Hi de boel daar opgezegd, naar de stad gefietst en daar een sammy met vodafone meegenomen. Veel eerder moeten doen...

In Zutphen is het ding trouwens overal ruim op voorraad. Ieder succes met wachten nog! Ik was ongeduldig, see u at the other side ;)

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-12 13:04
Ook zojuist de mobiel ontvangen,
bestelt bij Studentmobiel ; contract ontvangen op 10 mei.
in combinatie met Vodafone 275 (waarbij ik 39,95 moest bijbetalen, deze kosten worden automatisch afgeschreven en hoefde ik niet bij de postbode te betalen.)
veel succes met wachten nog en ik zie jullie wel in het andere topic! ^^

Verwijderd

Goed, nog even een opsomming mijn verhaal omdat het einde ervan nadert. :)

16 Mei: Telefoon besteld bij Vodafone online.
17 Mei: Besloten dat de VF winkel hem waarschijnlijk eerder krijgt, dus daar de telefoon besteld en online geannuleerd.
23 Mei: Annulering VF online bevestigd via de site.
24 Mei: Nummerbehoud aanvraag afgekeurd wegens verkeerde provider aanvraag door VF personeel. Nieuwe aanvraag de deur uit met de juiste informatie.
27 Mei: Gebeld door VF winkel dat het nummerbehoud is goedgekeurd en dat ik de telefoon kan ophalen.

En dat ga ik nu dan ook doen. Succes iedereen hier met wachten en dan met name de Hi klanten. Ik zal het forum ook nog wel een tijdje in de gaten houden.

• zackary
Vodafone heeft vandaag weer een levering gekregen. Omdat ik al 3 weken in de wacht sta gaat men mijn ordernummer extra onder de aandacht brengen bij het distributiecentrum zodat ik er deze keer wel bij zit.
Morgen zou dan mijn orderstatus veranderd moeten zijn, ik ben benieuwd.
Phonehouse Ermelo heeft weer een paar stuks binnengekregen, als ik dit geweten had, had ik de onlinebestelling geannuleerd. Als ik dat nu doe duurt het alleen maar langer omdat VF mijn onlinebestelling moet annuleren en dit ook weer enige tijd gaat duren.
Anders zien ze in de winkel een blokkade als ik hem daar nu ga aanvragen.
Wat een gekloot allemaal zeg.

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Zoals gemeld (op pagina 333 alweer) gistermiddag telefonisch abo afgesloten bij Vodafone (belsmsweb200).
Tot nu toe nog geen bevestiging op de mail.

Iemand een idee hoe lang zoiets kan duren? :P

• WhySoSerious
  • Laatst online: 18:48

WhySoSerious

Be the change.

adinsx schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:36:
Zoals gemeld (op pagina 333 alweer) gistermiddag telefonisch abo afgesloten bij Vodafone (belsmsweb200).
Tot nu toe nog geen bevestiging op de mail.

Iemand een idee hoe lang zoiets kan duren? :P
Beter is om in te loggen op My Vodafone en na te kijken of je abo gewijzigd is. Nml ook het abo van mijn vriendin verlengd en deze heeft niets van een bevestigingsmail oid ontvangen. Even bellen ter controle leerde wel dat de orderwijziging doorgevoerd was en dat het toestel (Desire S) en dat die mail niet altijd verstuurd werd.

Lees nu dat je nieuw abo hebt afgesloten. Wellich even belletje doen ter controle. Met beetje geluk is het niet al te druk ;)

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 20:21
Mijn SGSII van GSMwijzer staat op "Bij TNT distributie" (het 3de vakje).
Dat betekent toch dat die vandaag nog wordt afgeleverd?

Edit: laat maar, er staat nu ook bij "Chauffeur is onderweg"

[ Voor 19% gewijzigd door michel3vb op 27-05-2011 11:49 ]

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-12 23:05
Kreeg net van Hi deze mail:

Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van jouw bestelling.

We doen onze uiterste best om jouw bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat jouw bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi

------------------------------------

Ik heb hem 18-05-2011 telefonisch me abonnement verlengt met als bestelnummer: 3552***

• SlideR NL
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:06:
Ik bevind mij vergeleken met jullie in een hele rare situatie.

20 mei besteld (verteld dat mijn toestel maandag al geleverd zou worden)
20 mei t/m 22 mei niks meer gehoord (logisch weekend)
21 mei mail gekregen met bestelling info etc. (order nummer etc). Vanaf 21 mei ging ik steeds controleren wat de status van mijn pakket/bestelling is.

Oké, sinds 21 mei staat dit bij mijn status: "Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer. "

Woensdag 25 mei; krijg ik een sms waarin staat dat mijn bestelling vanaf Donderdag wordt aangeboden door TNT Post.

Donderdag 26 mei: werd ik heel ongeduldig en had met de klantenservice gebeld en die wisten nergens van; nieuwe belofte gemaakt (ik krijg de toestel op de 30e)

Vrijdag (vandaag): krijg ik 09:00 een brief door de brievenbus dat mijn pakket vanaf 13:00 af the halen valt bij de dichtbijzijnde sigarenboer. (wat??)

Heel raar dit alles, en mijn status is nog steeds het zelfde. En wat ik ook zo schijnheilig vind van Hi is dat ze mijn abbonement hebben veranderd.
Ik had: Hi Online 18,45 + Internet 12,95 (3 mnd korting) + Toestelprijs: 160 euro.. nu heb ik:
Hi Online 20,95 + Internet Extreem 18,45 (3 mnd korting) + Toestelprijs: 190 euro............

Ik ga nog zeker even bellen met de klantenservice, NADAT ik vandaag me Galaxy S2 heb gehaalt.
Heb jij je abonnement verlengt of heb je een heel nieuw abonnement?

• Roelio86
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ladies & Gentlemen...... WE GOT HIM!!

Hij ligt nu heerlijk te slurpen.... kan niet wachten om hem aan te slingeren!
Iemand enig idee hoelang het duurd voordat hij vol is?
En hoe kan ik zien of hij vol is terwijl hij uit staat?

• SlideR NL
Laatste update: 18-05-2011

Out of stock

Laatste update: 27-05-2011

Out of stock

Ja nee. Hier heb ik lekker veel aan Hi.. Wat heb je in godsnaam aan een out of stock update. Gewoon een update waar helemaal niks aan is veranderd.

-----
18-05-2011 Telefonisch verlengt bij Hi.

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Roelio86 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:53:
Ladies & Gentlemen...... WE GOT HIM!!

Hij ligt nu heerlijk te slurpen.... kan niet wachten om hem aan te slingeren!
Iemand enig idee hoelang het duurd voordat hij vol is?
En hoe kan ik zien of hij vol is terwijl hij uit staat?
Je kan er toch ook mee spelen terwijl hij aan het laden is ;)

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 13:32

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Begrijp ik het goed dat er bij Hi Online standaard géén internet zit???
>Dan vind ik dat errrrg misleidend. Online betekent voor 99,9% van de mensen ''internet'', en niet dat je kunt bellen<

(1 die 0,1% zijn dan de bedenkers van die slogan, vrees ik

Samsung S23 Ultra 256GB

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
wvexeltweakers schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:08:
>Dan vind ik dat errrrg misleidend. Online betekent voor 99,9% van de mensen ''internet'', en niet dat je kunt bellen<

Met Hi online abonnement word op gedoeld dat je het abonnement "online" afsluit dus ZONDER internet dit moet je er weer los bij bestellen,

Kosten Internet Extra 12.50
Kosten Internet Extreem 17.50 (als ik deze bedragen goed heb)

• zackary
wvexeltweakers schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:08:

Dit betekent online afgesloten, en niet met databundel. Al zo oud als de weg naar Rome.

• adinsx
WhySoSerious schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:39:
[...]

Beter is om in te loggen op My Vodafone en na te kijken of je abo gewijzigd is. Nml ook het abo van mijn vriendin verlengd en deze heeft niets van een bevestigingsmail oid ontvangen. Even bellen ter controle leerde wel dat de orderwijziging doorgevoerd was en dat het toestel (Desire S) en dat die mail niet altijd verstuurd werd.

Lees nu dat je nieuw abo hebt afgesloten. Wellich even belletje doen ter controle. Met beetje geluk is het niet al te druk ;)
Net gebeld en kreeg een pipo aan de lijn die vandaag net begonnen was. (altijd handig ;) )

Na een paar keer wachten, zoeken etc. "Nee meneer, ik kan niets van u vinden. We kunnen het nogmaals doorvoeren?"
Ik: "Maar dan heb ik het zo meteen misschien 2 keer"
Hij "U heeft een zichttermijn van 7 dagen, dus u zou er dan 1 terug kunnen sturen" (Ja daaaag)
"Nou, laat maar even zitten, dan doe ik dat wel via de website om te voorkomen dat het alsnog fout gaat"

Ga over 10min nog een keer bellen in de hoop een 'ervaren' persoon aan de lijn te krijgen :P

• adinsx
En na een paar minuten op nieuw gebeld. Nu een vrouw aan de lijn die het snapte en meteen naar de postcode vroeg. (Y)

Ze kon me niet vinden, maar het was dan ook wel kort om nu al in het systeem te staan. (gistermiddag 13:00 afgesloten telefonisch). Het beste kon ik nog even een dag of 5 wachten en als ik dan nog niks had vernomen moest ik weer even bellen.

Tja.. dat maar doen dan. Ik heb geen flauw idee wanneer ze het doorvoeren. Misschien wel pas als er akkoord is van KPN-Hi voor omzetten van het nummer o.i.d.

• lictorian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb tot nu met veel rust deze topic meegelezen, want ook ik zit nog op Hi te wachten. Normaal gesproken heb ik geduld genoeg, maar ik kan niet tegen "onrecht": want waarom zitten "wij" hier allemaal te wachten op de Galaxy die we in de voorverkoop gekocht hebben, en de Hi winkels krijgen ze gewoon steeds binnen (weliswaar mondjesmaat). Met een antwoord van Hi "U moet uw reservering annuleren en dan in de winkel een nieuwe abonnement afsluiten" is natuurlijk absurd als je rond de €100 a €130 meer moet bijbetalen.

Wat is dat voor service voor een Hi/KPN klant?

Vraag ik feedback om dit feit van Hi, krijg ik het volgende, zeer onbevredigend antwoord:
Beste Hi klant,

Status van je bestelling: out of stock.

U ontvangt van ons een mail wanneer de voorraad aan uw bestelling is gekoppeld.

Meest actuele voorraad kan u vinden op de website bij het genoemde toestel.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De groeten van Hi,

AfterSales Hi Team

Verwijderd

na 2 weken van wachten dan eindelijk :D

Uw order (Ordernummer: 514655) is per TNT Post aan u verzonden

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 13:32

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

zackary schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:11:
[...]
Dit betekent online afgesloten, en niet met databundel. Al zo oud als de weg naar Rome.
Dat mag dan zo zijn (die weg naar Rome) maar logisch is het niet! Als je al Hi klant bent (geweest) zal dit wel duidelijk zijn, maar dat geldt slechts voor een kleine groep. Ik koop praktisch alles online, en dan heet mijn camera ook niet Canon EOS600d Online, of een cartridge CLI-526GY Online.

Zeker als je een dienst verkoopt waarbij mogelijk internetgebruik is inbegrepen, zou je dat als verkoper niet moeten willen.

Maar bedankt voor jullie toelichting, weet ik waar ik bij Hi rekening mee moet houden.

Samsung S23 Ultra 256GB

• LuckyFu
  • Laatst online: 18:57
wvexeltweakers schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Dat mag dan zo zijn (die weg naar Rome) maar logisch is het niet! Als je al Hi klant bent (geweest) zal dit wel duidelijk zijn, maar dat geldt slechts voor een kleine groep. Ik koop praktisch alles online, en dan heet mijn camera ook niet Canon EOS600d Online, of een cartridge CLI-526GY Online.

Zeker als je een dienst verkoopt waarbij mogelijk internetgebruik is inbegrepen, zou je dat als verkoper niet moeten willen.

Maar bedankt voor jullie toelichting, weet ik waar ik bij Hi rekening mee moet houden.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar... Bij het bestellen staan toch duidelijk internetbundels erbij vermeld? Hieruit kun je toch concluderen dat het niet in de gewone belbundel zit. Daarnaast had je dat ook geweten als je enigszins in de abonnementen van hi had verdiept.

• zackary
Staat toch duidelijk omschreven op de Hi site onder het tabblad productinfo, maar goed nu ben je op de hoogte.

• pvang84
  • Laatst online: 03-09 19:00
toch maar bij vodafone geannuleerd en net de laatste galaxy s2 bij MM Alexandrium opgehaald voor 444 euro. Nu nog een mooi sim only abonnementje vinden, liefst geen vodafone, wil nooit meer met die klantenservice te maken krijgen!

Verwijderd

pvang84 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:22:
toch maar bij vodafone geannuleerd en net de laatste galaxy s2 bij MM Alexandrium opgehaald voor 444 euro. Nu nog een mooi sim only abonnementje vinden, liefst geen vodafone, wil nooit meer met die klantenservice te maken krijgen!
Ik heb bij HI-verlengd maar ben van plan om gewoon op de gok naar een vodafone winkel te gaan en dan daar abo afsluiten. Is het annuleren bij HI zo gebeurd of niet?

• pvang84
  • Laatst online: 03-09 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Ik heb bij HI-verlengd maar ben van plan om gewoon op de gok naar een vodafone winkel te gaan en dan daar abo afsluiten. Is het annuleren bij HI zo gebeurd of niet?
Geen idee, ik mocht annuleren bij vodafone omdat ik een defect toestel had gehad en ze geen nieuwe voorradig hadden voor me. Binnen een half uur was dit al doorgevoerd, zelfs als ik inlog op de site enzo.

Weet iemand nog een goed sim only abonnement, of moet ik dan zeker in een ander topic zijn?

• MrFX
  • Laatst online: 26-12 16:04
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:00:
na 2 weken van wachten dan eindelijk :D

Uw order (Ordernummer: 514655) is per TNT Post aan u verzonden

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
nice zit in de 5145xx batch maar nog steeds geen email van studentmobiel

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Vodafone scherp ;)

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-12 13:36
Vanochtend besteld, online bij The Phonehouse icm nieuw Vodafone abbo.

Net gebeld door de koeriersdienst, ze komen hem volgende week zaterdag bezorgen omdat er een week overheengaat ivm nummerbehoud vanaf T-mobile. Ik denk dat ze hem anders al eerder hadden kunnen bezorgen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Potverdikke krijg net een sms van mn vriendin dat zij dr nieuwe toestel al heeft (Desire S). Allebei woensdag besteld bij Vodafone-verlenging

* WhySoSerious Gaat in hoekje zitten treuren.

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious op 27-05-2011 13:36 ]

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-12 19:43
Reksie schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:34:
Vanochtend besteld, online bij The Phonehouse icm nieuw Vodafone abbo.

Net gebeld door de koeriersdienst, ze komen hem volgende week zaterdag bezorgen omdat er een week overheengaat ivm nummerbehoud vanaf T-mobile. Ik denk dat ze hem anders al eerder hadden kunnen bezorgen.
Als het goed is is er sinds kort een wet aangenomen die ervoor zorgt dat nummerbehoud in 1 dag geregeld moet worden.

Verwijderd

Zojuist ontvangen, Algebeld word toch nog een aanrader.
7 mei besteld, vandaag binnen. Heeft lang geduurd, maar ze waren vriendelijk en bleven kalm tijdens m'n irritante mails ^^

Veel geluk, kerels. Het is de moeite, hoor.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:25
Vandaag binnen gekregen van HI 13e had ik besteld.

Maar ik heb totaal geen smsje of telefoontje gehad van hun dus ik moest alles zelf checken.

Verwijderd

syntesia schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:51:
Vandaag binnen gekregen van HI 13e had ik besteld.

Maar ik heb totaal geen smsje of telefoontje gehad van hun dus ik moest alles zelf checken.
Als ik een annulering doe bij HI bij verlenging en ik heb 69 euro bijbetaald voor SG2 krijg ik dat dan terug?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:54:
[...]

Als ik een annulering doe bij HI bij verlenging en ik heb 69 euro bijbetaald voor SG2 krijg ik dat dan terug?
Ja

Verwijderd

Ik krijg hem morgen vroeg tussen 9:00 en 13:15

Nieuwe abo vodafone, 21 mei besteld!

• arnoudzb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Na weken van overwegen en veel dit topic gelezen te hebben, heb ik er maandag voor gekozen om mijn sgsII gewoon in de vodafone winkel te halen. Met succes kan ik melden!
Afgelopen maandag 23 mei binnengelopen en het toetstel gereserveerd. Vandaag gebeld dat ik hem op kon halen. Ik stond toevallig al in de winkel toen ik gebeld werd dus was snel aan de beurt 8) .

Er waren vandaag 10 toestellen binnengekomen bij hun en deze waren allen gereserveerd.

abbo: Verlengen vodafone 275 BSW 2jr.

Verwijderd

YES! Ik heb hem binnen gekregen. Eindelijk. Vanaf 4 mei zitten wachten. Ben nu nog op mijn werk, maar ga op tijd naar huis om ermee te gaan spelen. Rest mij nog de overige wachtenden veel sterkte toe te wensen.

• frye
  • Laatst online: 01:32
Is er in Nederland volgende week ook donderdag en vrijdag vrij?
Gsmwijzer zou volgende week een levering krijgen waar ik hoogst waarschijnlijk bij zal zitten...

Verwijderd

2,5 week geleden overgestapt met nummerbehoud bij Vodafone winkel. Zou gebeld worden wanneer die weer op voorraad was. Lees nu dat winkels vandaag weer bevoorraad zijn. Hopelijk word ik nog gebeld zo, duurt me allemaal veels te lang..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 14:45 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:44:
2,5 week geleden overgestapt met nummerbehoud bij Vodafone winkel. Zou gebeld worden wanneer die weer op voorraad was. Lees nu dat winkels vandaag weer bevoorraad zijn. Hopelijk word ik nog gebeld zo, duurt me allemaal veels te lang..
Waarom niet zelf even bellen? Straks vergeten ze je en kan je nog langer wachten. Met beetje geluk vanmiddag nog oppikken...

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 11:09
vanmiddag kwam tnt langs met mijn Gll,
WOUW wat een SUPER ding.
i zie jullie in het andere topic
Pagina: 1 ... 85 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!